Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

oooow s02 :9

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
chill dat na seizoen 1 de inspiratie duidelijk nog niet op was!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:27
Vind het ook nog niet helemaal duidelijk of Red de dochter van Berlin heeft vermoord.

1) Ze kennen elkaar uiteraard
2) Red doet geen moeite om het te ontkennen dat hij haar WEL iets heeft aangedaan
3) Red 'accepteert' de consequenties waar hij voor wordt aangeklaagd, wat zou betekenen dat hij het wel heeft gedaan. Of verantwoordelijk voor is in ieder geval.

Was onder de indruk met het gemak waarmee ze Red wisten op te sporen en te gijzelen, zag er aardig uit :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Leuke start weer. Had graag gezien dat ze wel even een snelle recap hadden gedaan van de S01 finale want ik was even de draad kwijt wat er was gebeurd vorig seizoen aan het einde.

Xbox Live ID:Notna8310

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:55

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Heb heel lang gewacht met deze serie maar hij heeft mij positief verrast.
Vooral Red, aan de enekant is het een monster maar anderzijds kant heeft hij ook mijn sympathie. Vooral de momenten dat hij gaat lachen weet je al dat hij iets vreselijks gaat doen. Meesterlijk geacteerd.
Ja het is maar een serie maar ik vindt het wel een leuke serie.
Begin er ook weer gauw aan als de nl subs er zijn voor de webdl versies

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Oh lol is seizoen 2 begonnen ja? Wel leuke serie, weer verder kijken dan!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
Ik vind dit een hele vreemde serie. De vrouw die Elizabeth Keen speelt, acteert zo verschrikkelijk slecht dat het pijn aan mijn ogen doet. En toch blijf ik braaf elke aflevering kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:28
Vind die mannelijke collega van haar en die FBI baas vele malen erger.
Daar irriteerde ik me echt aan.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe afleveringen weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:55

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Betrap er mijzelf vaak op dat ik de scenes met Elizabeth Keen storend vind als in het tempo uit de serie halend.
De reden dat ik blijf kijken is om James Spader. Hij zet Red gewoonweg goed neer. Het sarcasme is heerlijk

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 14:35

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Door Red blijf ik die serie ook kijken, geniaal wat ie doet, echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Komt ie weer bij RTL ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06
Ligt het aan mij of zijn ze Red meer een slechterik aan het maken? Voorheen, hij deed soms wat fout maar bedoelde het wel goed en zo; nu begint 'ie meer een koude killer te worden. Tenminste, die indruk heb ik er nu van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
vanaalten schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:58:
Ligt het aan mij of zijn ze Red meer een slechterik aan het maken? Voorheen, hij deed soms wat fout maar bedoelde het wel goed en zo; nu begint 'ie meer een koude killer te worden. Tenminste, die indruk heb ik er nu van.
Dat begint er inderdaad op te lijken. Ook nu Tom zei dat "Red niet is wie hij zegt dat hij is", weliswaar in een droom maar het geeft wel wat aan. Red heeft zich natuurlijk niet zomaar overgegeven aan de FBI, hopelijk komen we er dit seizoen nog achter waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:22
Volgens mij had Red altijd al wel een eigen agenda, en elke keer voordeel als er iemand van de lijst afgestreept was.. Echter nu wordt daar wel meer de nadruk op gelegd..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:12

Saven

Administrator

iemand enig idee waar ze zat in de laatste scene van e04 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 11:07
vanaalten schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:58:
Voorheen lieten ze al doorschemeren dat Red bij bijna elke crimineel een dubbele agenda had om hem 'voor te stellen' aan het FBI team. Nu ligt het er alleen wat dikker bovenop. En met 'het goed bedoelen' kom je niet in de top 10 criminelen in de USA lijkt me :p

Wat The_Fes zegt dus. Helemaal overheen gelezen :o

[ Voor 7% gewijzigd door MrMistral op 15-10-2014 14:00 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Gisteren begonnen aan seizoen 2, was helemaal vergeten dat de serie alweer begonnen was. Toch jammer dat er geen recap was van S01, zoals iemand anders al zei. Straks toch maar even snel door de laatste 2 afleveringen klikken om de nodige informatie weer op te pikken :+
Verder vond ik het een sterke, eerste aflevering van S02. Ik blijf het toch knap vinden dat de makers het hele plot zo ‘grijs’ houden. Het is enerzijds wel redelijk Amerikaans en hetzelfde, elke aflevering komt Red met een crimineel en de FBI moet die oppakken. Maar de verhaallijn eromheen zit toch vol met vragen. Dat doet mij toch weer uitkijken naar de volgende aflevering :D

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 13:24
Hoe zit het nu met de stop midden het seizoen? Had iets gelezen dat ze tijdelijk zouden stoppen met uitzenden ivm football of iets dergelijks, wie weet er meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:53
G.Scholtens schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:32:
Hoe zit het nu met de stop midden het seizoen? Had iets gelezen dat ze tijdelijk zouden stoppen met uitzenden ivm football of iets dergelijks, wie weet er meer over.
Wat de reden precies is weet ik niet, maar er lijkt inderdaad een stop tot feb. 2015 te zijn.
Zap2it reports that there will be a big break after the mid-season finale and "The Blacklist" will return on Thursdays, on a new time, in 2015. The first half of the Season 2 will consist of 9 episodes and then the show will take a break of two and half months before returning on Thursdays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

* Anoniem: 19894 snapt een geen zak meer van :')

Na het midseasonstopje maar even alles achter elkaar kijken ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 18:38
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:27:
* Anoniem: 19894 snapt een geen zak meer van :')

Na het midseasonstopje maar even alles achter elkaar kijken ofzo 8)7
Mwah na de laatste aflevering, nummertje 8 voor de stop, is wel het een en ander duidelijk geworden. Berlijn is nu definitief over, maar met de dood van die hoge pief gaat Reddington toch wel weer wat problemen krijgen, Verder jammer dat Tom nog niet de pijp uit is, maar uiteindelijk toch wel weer duidelijk geworden dat hij al die tijd voor Red werkte...

Ben benieuwd wat het vervolg ons te bieden heeft, problemen met Red? gewoon weer nieuwe case of the week?
Ik zal er vast wel weer naar kijken, maar heb er totaal geen problemen mee dat we er nog een maand op moeten wachten, en aan de "vele" reacties in deze thread te zien ben ik niet de enigste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Aaaaaaaaahhhh spoilersssssss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 18:38
De laatste aflevering is van 10 november, 2 maanden geleden, dus je hebt tijd genoeg gehad om helemaal bij te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ik spaar alles liever een beetje op zodat ik meteen een paar achter elkaar kan kijken.
Vind het vrij vervelend om een serie te volgen met lange tussenpozen.

Dat is ook de reden dat ik nooit lopende series kijk. En Blacklist is daar de enige uitzondering op.

Nevertheless... Not cool dat ik nu al bepaalde zaken weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als je opspaart (sommige series zijn niet goed genoeg voor elke week een aflevering. Ik doe het daarom dus ook regelmatig) dan is het topic op Tweakers het laatste wat je zou moeten lezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 06-01-2015 23:46 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:42

MeNTaL_TO

The future is not set

NeutraleTeun schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:23:
Ik spaar alles liever een beetje op zodat ik meteen een paar achter elkaar kan kijken.
Vind het vrij vervelend om een serie te volgen met lange tussenpozen.

Dat is ook de reden dat ik nooit lopende series kijk. En Blacklist is daar de enige uitzondering op.

Nevertheless... Not cool dat ik nu al bepaalde zaken weet.
Daar kies je zelf voor en waarom zou iedereen hier niet over mogen posten omdat JIJ de serie wil opsparen, Wellicht is het dan ook niet echt handig om in een topic over die serie te kijken, zelfs bij het Game of Thrones topic, je kan daar gewoon verwachten dat er mensen het over de laatste aflevering gaan hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door MeNTaL_TO op 07-01-2015 00:01 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Hoeveel moeite is het om spoiler tag te gebruiken?
Het "welke film heb je gezien"-topic wordt zelfs bij 30 jaar oude films nog die tags gebruikt.

Lijkt mij niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

:F

Die discussie is al zo vaak gevoerd hier op GoT... Conclusie: wanneer de tv-serie uitgezonden is, zijn spoilers niet meer nodig. Zoals hierboven al gezegd: een GoT-topic over een serie waarvan je nog niet "bij" bent, open je op eigen risico.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo dat was een explosieve aflevering! Zo lus ik er wel meer van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tof ook. Hellboy:
"What are you going to do reddington, bore us to death with Beethoven"
:)

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 02-02-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:16
Sorry dat ik zo inbreek in dit top ik. Maar.. ik heb zojuist geprobeerd om de eerste aflevering te kijken op Netflix maar na 15 minuten ben ik gestopt.. Persoonlijk is het een veel te simpele serie, althans deze aflevering, top crimineel loopt binnen, heeft informatie maar geeft die niet weg. Meisje zal worden ontvoerd maar door tip van crimineel halen ze het meisje op. De crimineel zegt nog dat er een afleiding zal zijn waardoor het meisje zal worden ontvoerd en toch gaan ze met z'n allen dat meisje halen.

ik kon van 10 km afstand aan zien komen dat de MPV waar het meisje en de hoofdrolspeelster in zat zou worden aangereden door een truck formaat walrus. Verder was het overduidelijk dat vriendje van hoofdrolspeelster zou worden betrokken bij dit alles juist door de persoon die ze zoeken..

Kan iemand mij uitleggen of dat dit veel moeilijker wordt of dat het dit niveau blijft?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Webgnome schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:05:
Sorry dat ik zo inbreek in dit top ik. Maar.. ik heb zojuist geprobeerd om de eerste aflevering te kijken op Netflix maar na 15 minuten ben ik gestopt.. Persoonlijk is het een veel te simpele serie, althans deze aflevering, top crimineel loopt binnen, heeft informatie maar geeft die niet weg. Meisje zal worden ontvoerd maar door tip van crimineel halen ze het meisje op. De crimineel zegt nog dat er een afleiding zal zijn waardoor het meisje zal worden ontvoerd en toch gaan ze met z'n allen dat meisje halen.

ik kon van 10 km afstand aan zien komen dat de MPV waar het meisje en de hoofdrolspeelster in zat zou worden aangereden door een truck formaat walrus. Verder was het overduidelijk dat vriendje van hoofdrolspeelster zou worden betrokken bij dit alles juist door de persoon die ze zoeken..

Kan iemand mij uitleggen of dat dit veel moeilijker wordt of dat het dit niveau blijft?
Haha, iedere aflevering wordt er weer op 'repeat' gedrukt. Constant hetzelfde riedeltje met een érg kleine rode draad. Hopelijk komt alles later nog samen, maar dat lijkt er vooralsnog niet op het einde van seizoen 2.

Dus als je je al zo ergerde aan episode 1, doe geen moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Eindigen met "Rocket man" is wel heel on origineel. Dat is nu al de derde serie die dat doet binnen het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:38
In korte tijd seizoen 1 en 2 gekeken en wat heb ik er van genoten zeg! Oké, het is niet altijd van topniveau en iedere aflevering kent grotendeels dezelfde opbouw. Maar de rode draad samen met de spanning die ik iedere aflevering toch weer ervaar, maken het voor mij een geweldige serie om naar te kijken. Dit is waar ik naar zoek om mijn avonden zo af en toe mee te vullen.

Regelmatig worden er een aantal vragen beantwoord, maar met diezelfde regelmatigheid komen er nieuwe vragen bij. Laat seizoen 3 maar komen!

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sterk begin van het 3e seizoen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Keen in het blond is :9

Lekker begin idd. Moest wel weer even diep nadenken waar we gebleven waren maar.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ep 2 was ook weer gaaf, erg genoten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Als Liz en Red niet bij elkaar komen dan weet ik het ook niet meer hoor. Heerlijke aflevering weer. Ben benieuwd wat Tom nog gaat brengen in dit seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:42
Goed dat ik die zie. Helemaal vergeten dat het begonnen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:59

Elvhenk

/me hartje GO

Yeahhhh Tom ook weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Notna schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:29:
Als Liz en Red niet bij elkaar komen dan weet ik het ook niet meer hoor. Heerlijke aflevering weer. Ben benieuwd wat Tom nog gaat brengen in dit seizoen :D
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Volgens mij ziet 'ie haar meer als dochter dan als partner.

Buiten dat: uitstekend weer! d:)b

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gruwelijk sterke aflevering :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En deze week was het een rare aflevering :?

Nouja enig hoogtepuntje was

ergens aan het einde :P oOo :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Ja dat was leuk, heel erg oranje boven! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik krijg toch wel steeds meer waardering voor Tom. Steeds meer bad-ass, en mooi dat ie duidelijk toch wel bij Liz wil blijven plakken. d:)b

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:40
Ik zat waarschijnlijk half te slapen of zo. De hele aflevering had ik het idee dat ze op zoek waren naar die steven hawking look-a-like. Aan het einde dacht ik dan ook dat er iets niet klopte, blijkt dat ik 2 namen door elkaar haalde :F

Sir Crispin Crandall zou overigens een goede voice-over voor David Attenborough kunnen zijn :D

Ook grappig; toen Karakurt voor het eerst ten tonele kwam dacht ik dat hij gespeeld werd door dezelfde acteur als die die rus uit Lost speelde, ik dacht het verkeerd. In deze nieuwe aflevering hebben ze een andere acteur gebruikt ivm plastische chirurgie. En 3x raden wie nu Karakurt speelt..

[ Voor 30% gewijzigd door LA-384 op 08-11-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Goede aflevering weer ! Dat einde met Navabi :9. Zou gene need zeggen tegen een rolletje beschuit met haar :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Woah, wat een aflevering :D Soort rollercoaster van gebeurtenissen en backstabbing galore hier. Jammer dat ze Keen eindelijk te pakken hebben; ben benieuwd of Red nog met iets gaat komen, zeker aangezien hij nog een plan had voor Karakurt

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 20-11-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:47

Hupske

AFCA

Jemig, dat wordt een week wachten :( Dembe en Keen, dat is niet best. Hopelijk kan Red er nog wat op verzinnen, maar gaat wel erg moeilijk worden. Wel apart dat de grootste schurken er niet voor zorgt dat ze gepakt worden, maar paar simpele boefjes er wel voor zorgt.
Ook jammer dat Reven dood is, het corrupte zooitje gaat op deze manier winnen.

Overigens kan Tom en Harold er ook nog voor zorgen dat het goed afloopt.

[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 21-11-2015 16:29 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Was het maar een week, dat lijkt al lang na deze aflevering.
http://www.imdb.com/title...season=3&ref_=tt_eps_sn_3 zegt toch iets heel anders, er zit weer een stop tussen :( 7 Jan pas weer.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Mijn Sickbeard geeft nog niks aan voor de volgende aflevering. Jammer van die stop, want ze zijn lekker bezig de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
hupske schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:26:
Wel apart dat de grootste schurken er niet voor zorgt dat ze gepakt worden, maar paar simpele boefjes er wel voor zorgt.
Iets over 'gevaar' en 'hoekje'. Ze zijn zo bezig en geconditioneerd om te letten op Cabal/FBI dat ze 'obvious' dingen niet opmerken. Maar vind het zelf maar een zielig excuus, zeker omdat het Reddington betreft. Als Lizzy nu gepakt zou worden, was enigzins geloofwaardiger geweest.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:47

Hupske

AFCA

Klopt en zeker omdat Reddington zelfs nog wist te ontsnappen. Om vervolgens die andere gast simpel over het hoofd te zien waardoor die weer simpel gepakt werd. Sluit totaal niet aan in hoe anders die situaties oplost.

Aah balen, beetje jammer dat het niet duidelijk is aangekondigd :z

[ Voor 52% gewijzigd door Hupske op 21-11-2015 19:04 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:58
en weer begonnen :9 leuke aflevering weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Wognummer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:37:
en weer begonnen :9 leuke aflevering weer
Dank voor het herinneren !

Was idd een explosieve afleveringen met een berg draadjes die aan elkaar werden geknoopt. Ondersteunt met goed gekozen muziek imo.

Fijne start na de holiday stop weer :Y Kijk uit naar volgende week oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Notna schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:06:
[...]

Dank voor het herinneren !

Was idd een explosieve afleveringen met een berg draadjes die aan elkaar werden geknoopt. Ondersteunt met goed gekozen muziek imo.

Fijne start na de holiday stop weer :Y Kijk uit naar volgende week oOo
Geen Probleem! de keren dat ik hier aan de start van een serie herinnerd ben zijn eindeloos

alleen de Titel al zit je op het puntje van je stoel

spoiler:
24. The Director

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Time flies when you're having fun :o

Lekkere aflevering :Y en we zijn helemaal niet nieuwschierig naar volgende week :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:17
And Reddington is backkk. Lekkere aflevering, waarom zenden ze niet alles in 1 x uit :9~

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 31-05 21:03
eerste reeks bekeken en verkocht ^^
personage van reddington is gewoon heerlijk ^^
op naar de 2de reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Jup, goede aflevering. Reddington is en blijft een geweldig personage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:21

Sevyx

Facta non verba!

Moet zeggen dat ik Matias Solomon(Edi Gathegi) ook een erg leuke rol vind spelen naast red natuurlijk. Inmiddels ben ik wel een beetje klaar met de director(David Strathairn) ze mogen van de verhaallijn wel beetje gaan verplaatsen naar anderen Cabal grootheden.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Wow nice :D :P

Erg leuke aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Vind het sinds seizoen 3 wel wat bergafwaarts gaan. Eind seizoen 2 werd het net interessant met de achtergrond van zowel Lissie als Red, gaan ze nu over een standaard kat-en-muisspel waarbij iedere aflevering bol staat van de actie ipv verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Nah.
What bugs me is waarom ze niet EEEEEEEVEN een native speaker die 3 zinnen kunnen laten zeggen. Hoeveel moeite is dat nou? :P
En Nederlanders er niet uit laten zien als boertjes van buut'n in een jaren 70 intererieur. Met een mobieltje, dat dan weer wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-06 15:00
WTF @ dat laatste stukje.. Dat valt me inderdaad wel heel erg tegen..

"Zie je dit? Je zou naar het nieuws moeten kijken in plaats van die gezichten in je telefoon te begig---gaben.. Wat moet ik doen om je aandacht te krijgen?"

xD

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Elvhenk schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:47:
Nah.
What bugs me is waarom ze niet EEEEEEEVEN een native speaker die 3 zinnen kunnen laten zeggen. Hoeveel moeite is dat nou? :P
En Nederlanders er niet uit laten zien als boertjes van buut'n in een jaren 70 intererieur. Met een mobieltje, dat dan weer wel. :D
Die Nederlandse acteurs waren beroerd idd maar de stem op het journaal was dan wel weer goed Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Op die misser na was het wel een sterke aflevering zeg :o

En The Director gewoon letterlijk "dropping off" _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:40
Elvhenk schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:47:
Nah.
Zou het niet ergens in Zeeland zijn? Dan is het toch vrij accuraat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

LA-384 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 00:50:
[...]

Zou het niet ergens in Zeeland zijn? Dan is het toch vrij accuraat :P
:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCHWEPPES
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 10:17
Jemig ja zeg, sterke aflevering op dat "Nederlandse" gezin na...
Zwaar Christelijk, hoofddoek, gigantisch kruis aan de muur en een tv uit 1985.
Niet echt representatief voor Nederland 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:17
Hahah ik moest wel lachen bij dat 'Nederlands' gezinnetje, had zoiets echt niet verwacht 8)7

En de directeur ff letterlijk droppen for dinner, ik vind de serie alleen maar sterker worden. En zou wat worden als de Cabal naar Reddington zal luisteren, maar hoe zullen ze nu verder gaan vraag ik me af dan. Keen is vrijgesproken, ging al een tijdje daarover. Vermoed dan over wat Red is van Liz?
Ben de rest van het verhaal zelfs vergeten, gingen ze nou nog de lijst van Red af?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Dat huis van dat Nederlandse gezin was wel erg treurig.....

Voor mij is het nog steeds onduidelijk wat Red van Liz is, niet haar vader volgens mij, maar er is wel iets bijzonders, wat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-05 11:21

Falastine

Think about my signature...

Beste serie na breaking bad veel geprobeerd veel konden me niet aangrijpen maar blacklist wel.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

SCHWEPPES schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:11:
Jemig ja zeg, sterke aflevering op dat "Nederlandse" gezin na...
Zwaar Christelijk, hoofddoek, gigantisch kruis aan de muur en een tv uit 1985.
Niet echt representatief voor Nederland 😐
Zo denken ze in de VS dat Europa (de oude wereld) is. Als je ziet hoe ouderwets Engeland ook altijd wordt uitgebeeld, of Frankrijk. Ik weet niet wat dat voor moet stellen, misschien een soort propaganda dat het daar beter is ofzo :p

Ik iriteer me ook altijd om series of films over geheime diensten die dan een terroristen aan het praten krijgen door te dreigen hem naar 'The Hague' te sturen: Ze erkennen dat niet eens en wtf, het is erger als Guatanamo Bay schijnbaar voor de Amerikanen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Hey, ze spraken iig geen Duits ipv Nederlands. Dat heb je ook nog namelijk met series uit de VS :')

Verdere coole aflevering :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06 16:10
Coenen schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:56:
Dat huis van dat Nederlandse gezin was wel erg treurig.....

Voor mij is het nog steeds onduidelijk wat Red van Liz is, niet haar vader volgens mij, maar er is wel iets bijzonders, wat??
Teen krommend, leek eerder op een toneelstuk van de aardappeleters :X.

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Hmm, die director droppen uit dat vliegtuig en dan door dat dak gaan. Als je een familielid, vriend, kennis in MH17 had zitten dan zal dat niet leuk geweest zijn om te zien omdat daar behoorlijk van letterlijk zo door de daken van huizen in Donbass zijn gevallen. Nu kunnen makers niet overal rekening mee houden uiteraard maar als het dan ook nog door het dak van een Nederlands (boeren)gezin valt? Nou ja, beetje ongelukkig toeval dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:47
arsimo schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:09:
Hmm, die director droppen uit dat vliegtuig en dan door dat dak gaan. Als je een familielid, vriend, kennis in MH17 had zitten dan zal dat niet leuk geweest zijn om te zien omdat daar behoorlijk van letterlijk zo door de daken van huizen in Donbass zijn gevallen. Nu kunnen makers niet overal rekening mee houden uiteraard maar als het dan ook nog door het dak van een Nederlands (boeren)gezin valt? Nou ja, beetje ongelukkig toeval dan maar?
Beetje ver gezocht niet? Zo ken ik er ook nog wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Beetje vergezocht inderdaad. Dan kun je ook niet naar het laatste seizoen van Homeland kijken over terroristencellen in Duitsland.
Notna schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:11:
Hey, ze spraken iig geen Duits ipv Nederlands. Dat heb je ook nog namelijk met series uit de VS :')

Verdere coole aflevering :Y
ze spRRReken zeeRRR goed NedeRRRlands zondeRRR AmeRRRicaans accent :p

Die bullshit van dreigen met 'The Hague' zit er ook weer in. Ik gaf het als voorbeeld, maar had de aflevering nog niet eens uitgekeken dus bedoelde eigenlijk meer andere films en series die het gebruiken toen ik het schreef. Het is in deze serie wel beter uitgewerkt met een uitlevering via Venezuela, op een of andere gekke manier maakt dat het zelfs realistischer omdat het via de VS gewoonweg niet eens kan :p

[ Voor 78% gewijzigd door Marzman op 19-01-2016 18:55 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
maxoss schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:09:
[...]

Beetje ver gezocht niet? Zo ken ik er ook nog wel een paar.
Idd. De wereld is daar buiten Nederland al een tijdje niet meer mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Donstil schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:45:
[...]
Idd. De wereld is daar buiten Nederland al een tijdje niet meer mee bezig.
Dan volg je het (internationale) nieuws niet zo goed. Op flink wat plekken zijn ze het al bijna vergeten idd maar in diverse landen is dit nog steeds zeer actueel en speelt het een belangrijke rol in de politieke verhoudingen en processen. Over de menselijke aspecten heb ik het nog niet,

Overigens was mijn opmerking niet bedoeld als kritiek op de makers van The Blacklist. Je kan niet overal rekening mee houden. Ik gaf alleen aan dat het menigeen, zeker Nederlandse en Australische kijkers ongetwijfeld aan MH17 doen denken, zeker als men een slachtoffer zelf (indirect) kende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke ep met die nep Red (Fred _O-) :D

Was ook zo voorbij deze aflevering.. En wtf Lizzy is zwanger :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:13:
Leuke ep met die nep Red (Fred _O-) :D

Op zich wel aardig, maar stiekem had ik gehoopt dat Red echt iemand anders was en de hele verhaallijn op de schop nam. Nu is het steeds een op zich zelf staande aflevering, waar is het grote verhaal met de Rus en de relatie met Reddington en Lizzie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:23

Koekfabriek

King Billy on the wall

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:13:

Ik las vandaag online dat de schrijvers dat erin hebben gebracht omdat de actrice zwanger is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 31-05 21:03
begonnen aan het 3de sezoen.
Man het niveau blijft heel sterk :)
vaak heb je met series dat sezoen 2 of 3 een dip heeft, maar blacklist is heerlijk ^^
Redington toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lance Henriksen! _O_

(speelde o.a. Bishop in de Alien reeks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 20:54:
Lance Henriksen! _O_

(speelde o.a. Bishop in de Alien reeks)
Vraag me nog steeds af wat Tom nu eigenlijk echt doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-06 10:06
Hoe kan in hemelsnaam Donald gewoon zo die kerk in lopen, terwijl enkele seconden later ze door die zelfde deur schietend naar buiten gaan? Of heb ik wat gemist?

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 15:39
Onoffon schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:25:
Hoe kan in hemelsnaam Donald gewoon zo die kerk in lopen, terwijl enkele seconden later ze door die zelfde deur schietend naar buiten gaan? Of heb ik wat gemist?
Dat snapte ik ook al niet.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:21

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Wow.

Wat een aflevering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:42
Ja kan inderdaad niks anders zeggen dan wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Wat...de... fuck?

Geen idee hoe het nu verder gaat maar dit had ik echt compleet niet zien aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57
Ik was ook lichtelijk verbaasd. Ben benieuwd hoe ze nu verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ik weet ook eigenlijk niet of de serie nog wel hetzelfde gaat zijn zonder Liz.

Ik heb dat al vaker bij series gehad, dat er dan 1 van de hoofdrolspelers uitgaat en ik dan ook de serie niet meer hetzelfd vind :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:43

The_Worst

Unox

Zou het? oOo

Ben toch bang dat dit een truc is om Solomon op een dwaalspoor te brengen en dat Liz volgende week gewoon weer wakker wordt. "I don't want her in a morgue. Let our people handle it."

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Interview met James Spader doet toch écht geloven dat ze kassiewijlen is. Het probleem was namelijk dat Megan Boone (Liz) IRL ook zwanger was en ze dit op een bepaalde manier moesten eindigen in de serie voordat de buik teveel gezien ging worden en de tijdlijnen niet meer lekker zouden lopen. Ook doen de beschrijvingen van de eps. op TVDB.org geloven dat ze dood is én zijn er screens getoond van de begrafenis

Ergens hoop ik ook er op dat het een list is om van Salomon af te komen. Maar ik vrees dat het echt einde verhaal is :N

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 15-04-2016 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Notna schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:46:
...

Ergens hoop ik ook er op dat het een list is om van Salomon af te komen. Maar ik vrees dat het echt einde verhaal is :N
Wellicht komt dit de dynamiek van de serie wel ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Oei, toch te vroeg gelezen, ik ga de aflevering vanavond of maandag pas kijken :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:04:
Oei, toch te vroeg gelezen, ik ga de aflevering vanavond of maandag pas kijken :p
Had ik ook al last van door een foutje aan mijn kant :F

Reddington was wel heel erg geraakt, dat klopt ook niet helemaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:43

The_Worst

Unox

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:52:
[...]

Wellicht komt dit de dynamiek van de serie wel ten goede.
Ik vind het in ieder geval een goede ontwikkeling. Ze kunnen nog genoeg kanten uit met de serie.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Pagina: 1 2 3 4 Laatste