Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] The Blacklist

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-01 22:14
quote:
P.O. Box schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:09:
[...]

Mee eens.... m.i. klopt het gevoelsmatig niet dat Red niet de echte Red is.... waarom heeft hij dan in godsnaam zoveel over voor Liz?
Wat natuurlijk kan is dat Red niet de echte Red is maar wel de echte vader van Liz. Ik verwacht ook wel zo'n ontwikkeling.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:38

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Notna schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:31:
Dus, S05 is nu tot zijn einde gekomen. Eindelijk weten we van wie de botten waren in de tas. Maar wat een complete nonsens anti-climax gebeuren zeg :') Daarnaast van A tot Z voorspelbaar omdat ze dezelfde truukjes nu al meerdere keren in verschillende seizoenen hebben uitgehaald.
Hoe bedoel je dat? Voor mij was het juist wel verrassend dat Raymond niet echt Raymond is. Ik had dat niet zien aankomen eigenlijk en vond het totaal geen anti-climax of voorspelbaar iets.

Heb ik hints gemist door het seizoen heen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
Donstil schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:24:
[...]

Hoe bedoel je dat? Voor mij was het juist wel verrassend dat Raymond niet echt Raymond is. Ik had dat niet zien aankomen eigenlijk en vond het totaal geen anti-climax of voorspelbaar iets.

Heb ik hints gemist door het seizoen heen?
Anti climax in de zin van: we hebben de cliffhanger dat Ray wel/niet/wel de vader van Liz is al gehad. 2 keer zelfs. Ik vind dat makkelijk en een enorme anti-climax. Ik had op zijn minst gehoopt dat het een origineel probleem was. Maar helaas.

Raymond is wel de vader van Liz, maar alles wijst errop dat deze persoon, Raymond niet is en in extensie dus niet de vader van Liz. Dat is gewoon een variatie op bovengenoemde en imo goedkoop en saai.

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:38

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Notna schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:43:
[...]

Anti climax in de zin van: we hebben de cliffhanger dat Ray wel/niet/wel de vader van Liz is al gehad. 2 keer zelfs. Ik vind dat makkelijk en een enorme anti-climax. Ik had op zijn minst gehoopt dat het een origineel probleem was. Maar helaas.

Raymond is wel de vader van Liz, maar alles wijst errop dat deze persoon, Raymond niet is en in extensie dus niet de vader van Liz. Dat is gewoon een variatie op bovengenoemde en imo goedkoop en saai.
Altijd mooi om te zien dat verschillende mensen er anders naar kijken.

Voor mij is de cliffhanger juist “Is Raymond nu wel of niet Raymond”. Dat hij dan wel of niet de vader van Liz is kwam pas in mij op toen ik dat hier las 8)7, ik ben het er dan ook niet mee eens dat de clifhanger daar echt over gaat.

Nu vind ik dat ook totaal niet interessant verder trouwens, dat zal er dus ook wel aan bij dragen.

Donstil wijzigde deze reactie 18-05-2018 17:47 (3%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:16
Er is nu geen onzekerheid dat de nep-Red haar vader is, gezien de DNA test eerder. Vandaar dat hij alles voor haar over heeft.

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:52
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, dus misschien heb ik nog wat triviaals gemist. Maar als ik dit zo lees, lijkt seizoen 6 dus te gaan over of Red een bedrieger is ja of nee. Ik denk dan: wat maakt het uit? Hij heeft het imperium werkend gehouden en zelfs weer van de grond af opgebouwd, daarnaast heeft hij kennis van al die voorheen onbekende "criminelen". Als hij niet het origineel is, is hij iig een goede vervanger.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-230

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19-01 12:24
Zo, paar weken geleden aan deze serie begonnen.
Ben écht positief verrast en heb spijt dat ik niet eerder begonnen ben met kijken.
Nu aan einde van seizoen 1 een dikke pluim voor deze serie!

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 09:43
hmm na het wat tegenvallende seizoen 5 (mijn mening) toch wel weer vermaakt met de eerste 2 afleveringen van S6

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• ToyotaMR2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 16:00
Kunnen jullie dit nog kijken?

Ik vond het ook een zeer goede serie, in het begin.
Daarna, in seizoen 2, ben ik afgehaakt.
Elke aflevering heeft in feite hetzelfde verloop. Ze trekken weer een blik Bad Guy open en Red doet zijn truukje weer. Om maar te zwijgen van bepaalde acteerkunsten, ahum.

ToyotaMR2 wijzigde deze reactie 05-01-2019 23:27 (32%)

TK: Lenzers LEW102 horloge

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Seizoen 2 al? Er gebeurt een hoop naast het vangen van de volgende op de blacklist, en dat is de moeite wel waard.

S06E01 was niet slecht (blijf Spader erg goed vinden), morgen maar eens E02 kijken.

You save everyone, but who saves you?

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Yup, S06 is prima te pruimen. Maar toch hoop ik dat ze er een eind aan gaan knopen met dit seizoen. De kwaliteit is niet meer wat het geweest is.

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 09:43
Notna schreef op zondag 6 januari 2019 @ 06:39:
Yup, S06 is prima te pruimen. Maar toch hoop ik dat ze er een eind aan gaan knopen met dit seizoen. De kwaliteit is niet meer wat het geweest is.
ik was bijna afgehaakt vorig seizoen maar idd het verdiend wel een beetje een einde want dit kunnen ze niet 10 seizoenen gaan volhouden

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• wiemelen
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12:22
Leuke laatste aflevering ... met een subtiele sneer naar Trump :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True