• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:08

The Blacklist (2013–)The Blacklist (2013–)
IMDb: 8.0 | Genre: Action, Crime, Mystery
Plot: Former government agent Raymond "Red" Reddington (James Spader) has eluded capture for decades. But he suddenly surrenders to the FBI with an offer to help catch a terrorist under the condition that he speaks only to Elizabeth "Liz" Keen (Megan Boone), a young FBI profiler who's just barely out of Quantico.
IMDb -- The Blacklist (2013–) Wikipedia -- The Blacklist (2013–) Bekijk trailer van The Blacklist (2013–) op YouTube Bekijk showinfo van The Blacklist (2013–) Schrijf zelf een recensie over The Blacklist (2013–)
8 / 10
The Blacklist komt naar Nederland

Goed nieuws! The Blac­k­list komt naar Ne­der­land. Vanaf 6 ja­nu­a­ri is deze ge­wel­di­ge serie te zien op RTL4.
De serie die draait om Ray­mond 'Red' Red­ding­ton, werd in Ame­ri­ka goed ont­van­gen en houdt we­ke­lijks mil­joe­nen men­sen aan de buis ge­kluis­terd.

's We­relds meest ge­zoch­te cri­mi­neel geeft zich­zelf aan en biedt aan om ie­der­een aan te geven met wie hij ooit heeft ge­werkt. Zijn enige voor­waar­de is dat hij al­leen werkt met de nieuw­ge­sla­gen FBI agent met wie hij geen con­nec­tie lijkt te heb­ben. Eli­sa­beth Keen zal samen met Ray­mond zaken op moe­ten los­sen. Daar­naast blijft de vraag be­staat: wat is de con­nec­tie tus­sen Red en Lizzy

The Blac­k­list zal op 6 ja­nu­a­ri 2014 be­gin­nen met een dub­be­le af­le­ve­ring. Voor de fans die het ver­haal van Red nog­maals wil­len zien is dit dub­bel ge­nie­ten, voor de men­sen die de serie nu pas gaan vol­gen kan ik zeg­gen: er gaat een we­reld voor je open. Met The Blac­k­list heeft RTL4 een topper in huis gehaald!

bron mijnserie.nl

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:28

Fiber

Beaches are for storming.

Wat is de 'sfeer' van deze serie? The Mentalist? Castle? Zoiets? Of juist serieuzer of minder serieus...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:08
Fiber schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:17:
Wat is de 'sfeer' van deze serie? The Mentalist? Castle? Zoiets? Of juist serieuzer of minder serieus...?
Hmm.. goede vraag. Heb zojuist pas één aflevering gezien, ga zometeen de tweede kijken. Maar heb op basis van de eerste aflevering niet het idee dat het echt losstaande afleveringen zijn, zoals dat bij Castle en The Mentalist wel is. Waarschijnlijk zul je de afleveringen wel los kunnen zien, omdat er in elke aflevering iemand van de blacklist wordt gezocht, echter lijkt de verhaallijn over het geheel ook erg belangrijk.

Het doet me ergens wel aan Flashpoint denken, maar in de serie wordt er toch wel iets wat dieper op de criminele ingegaan en is het (in de eerste aflevering) misschien wel iets wat bruter..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-03 22:18

Elvhenk

/me hartje GO

Het is een goeie serie, vooral door de uitstraling van James Spader. Verhaallijn soms iets chaotisch, er is een rode draad, maar de afleveringen hebben ook hun eigen storyline.
Af en toe flink gewelddadig en het gaat snel.

Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
James Spader is gewoon de reden om te kijken, hij zet Red gewoon eng goed neer.

:+

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ah, de serie heeft dan eindelijk ook een topic alhier. :) Ik weet het, had ik ook kunnen doen... :+ Maar wist niet of de serie echt wel bekeken werd hier. :)
Krusher schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:26:
James Spader is gewoon de reden om te kijken, hij zet Red gewoon eng goed neer.
Ik denk dat dat ook wel de reden is dat deze serie de succesvolste nieuwe serie is van dit jaar. :)
Ik geloof ongeveer of ruim 10 miljoen kijkers per keer in de USA tot nu toe. :)
Gynnad schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:31:
Hmm.. goede vraag. Heb zojuist pas één aflevering gezien, ga zometeen de tweede kijken. Maar heb op basis van de eerste aflevering niet het idee dat het echt losstaande afleveringen zijn, zoals dat bij Castle en The Mentalist wel is.
The Mentalist heeft wel degelijk een rode draad in het verhaal zitten (iets met Red John? ;)). Van Castle weet ik het niet. :) Zelf volg ik The Blacklist sinds aflevering één en heb tot nu toe alles gezien, helaas is de serie nu in break, zoals wel meer series die ik volg.

[Voor 90% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2013 00:45]

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Red is een super acteur, maar die Liz trekt de hele serie echt omlaag.
Het is best een vermakelijke serie om te kijken maar om nou te zeggen dat ie heel goed is...

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Wij zeiden "goed", niet "HEEL goed"... :P Liz is inderdaad aan de mutsige kant.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:50

Major_ton

Shoot!

Ik heb nu de eerste 8 afleveringen gekeken en ik vermaak mij er prima mee. Het gezeur over Megan Boone (Lizz) snap ik niet helemaal. Ze zit prima in haar rol en ik denk dat de houterige uitstraling meer te danken is aan de regie en hoe het karakter Elizabeth Keen neergezet moet worden. Het mooiste voorbeeld hier van vind ik altijd Star Wars Ep.I The Phantom Menace. Veelal top acteurs die erg houterig acteren omdat Mr. G. Lucas het zo wilde. Maar goed, terug naar The Blacklist... Waar ik dan wel een beetje moeite mee heb, is dat er sinds Red zichzelf aangegeven heeft er elke dag een nieuwe terrorist actief blijkt te worden. Daarmee heeft het nu nog een beetje erg hoog 'problem of the day' gehalte. Ook krijgt Red wel erg veel vrijheid voor iemand in hechtenis als informant van de FBI en de agenten zelf worden beledigend dom neergezet. James Spader vertolkt zijn rol goed, al ligt het op de loer dat zijn karakter wegens herhalende trekjes gaat vervelen. Verder is de serie erg vermakelijk :-) Ik blijf voorlopig kijken om te zien waar het heen gaat.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - Bluesound N130 - Topping E30-II - JBL 4309 - SVS SB-2000 - LG 77G2 - Sony 75XF9005 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-03 21:41
Leuke serie, alleen waarom moet de crimineel in zo'n absurde cel zitten?
Want als hij zo'n gevaarlijke crimineel is dan krijgt hij wel erg veel vrijheid.

Het is niet zozeer een problem of the day iedere keer. Ze zijn een lijstje aan het afwerken met topcrimelen. Iedere aflevering wordt er weer 1 gepakt.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:24

Snow_King

Konijn is stoer!

rimave schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:05:
Want als hij zo'n gevaarlijke crimineel is dan krijgt hij wel erg veel vrijheid.

Het is niet zozeer een problem of the day iedere keer. Ze zijn een lijstje aan het afwerken met topcrimelen. Iedere aflevering wordt er weer 1 gepakt.
Ik vind het wel erg 'problem of the day' hebben in de eerste episodes. Later wordt het wat minder, maar het is allemaal wat herhalend.

Het is wel een leuke serie, maar nog zeker geen top serie imho.

Ik blijf hem zeker volgen, dat wel. Maar series als Homeland en Breaking Bad zijn bijv een klasse hoger.

• Fiber

Fiber

[...] Ze zijn een lijstje aan het afwerken met topcrimelen. Iedere aflevering wordt er weer 1 gepakt.
Zoals in het te vroeg gecancelde 'Alcatraz'...?

Ik heb verder geen enkele moeite met een 'problem of the day' serie. Ik wordt zelfs wel eens een beetje moe van al die min of meer onnodige 'rode draden' in sommige series...

Maar mijn eerste vraag naar 'sfeer' is nog steeds niet helemaal beantwoord? Zit er humor in? Een romantische kant? Een 'privé leven' kant? Of is het 'strictly business'...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:10
Net de eerste aflevering gezien en als dat een afspiegeling is van de rest:
heeeeel klein beetje humor;
grotendeels business (ik gok de 'problem of the day')
Prive leven kant (Liz d'r echtgenoot's geheime leven en wat is de relatie tussen Liz en Red, verwacht ik).

Doet mij op dit moment nog het meest denken aan seizoen-1 van Covert Affairs.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:50

Major_ton

Shoot!

Dat ze de lijst afwerken is mij ook duidelijk, alleen worden de criminelen van de lijst niet systematisch opgezocht. Die dienen zichzelf achtereen aan door middel van hun criminele activiteiten. Als de één opgepakt is, begint de volgende meteen. En dat vind ik een beetje te toevallig.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - Bluesound N130 - Topping E30-II - JBL 4309 - SVS SB-2000 - LG 77G2 - Sony 75XF9005 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-08-2022

bartjas

Ook Bekend met EPO

Thx Gynnad voor het openen van een topic voor deze Serie. Zelf ook over zitten twijfelen maar nog niet de tijd voor gehad om er serieus voor te gaan zitten. Deze serie verdient ook wel zijn eigen topic.

Wat betreft de serie. Voor zover bij mij bekend werken ze de lijst af naar de 'problem of the day' methode. Ofwel RED krijgt info over een actief geworden terrorist ofwel de FBI/CIA heeft mot met ze. Er zit dus geen logica in die lijst, maar dat hoeft ook niet. Daarnaast is er nergens een Tijdspad neergezet, dus t is wel 'problem of the day', maar die dagen kunnen best een maand uit elkaar liggen.

De rode draad is toch wel de verhalen achter de interesse van RED voor Keen met als mogelijke link haar vriend.

Klopt er zitten een paar vaagheden en fouten in de serie maar wij moeten toch ook wat om over te zeuren hebben. Vindt het tot nu toe wel de "beste nieuwe serie" van dit jaar en hoop dat ze dat ook kunnen volhouden.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-03 22:01
Leuke serie inderdaad, die af en toe wat chaotisch neergezet wordt. RED speelt erg goed de crimineel, en ook Keen vind ik steeds beter in de rol zitten. Echt humor zit er niet in, maar er zijn wel "grappige momentjes". Ook zit er wel een rode lijn als ondertoon, waarom wilt RED alleen met Keen werken? Wat is de connectie tussen RED en de vader van Keen? En de man van Keen is toch ook wel een vreemd mannetje die ik nog steeds niet vertrouw...

Over het feit dat RED zo vrij rond loopt, dit heeft hij afgesproken als onderdeel van de deal dat hij met de FBI zou werken. Ook heeft hij, op eigen aangeven, een ultramoderne tracking chip laten implanteren (al wordt die in een latere aflevering wel vrij makkelijk verwijderd)

In ieder geval, het smaakt naar meer en ben benieuwd hoe de serie over 2/3 weken weer verder gaat

edit: Uit hoeveel aflevering het eerste seizoen bestaat weet ik niet, maar inmiddels is al een 2e seizoen aangekondigd met 22 afleveringen :)

[Voor 8% gewijzigd door hellboy123 op 26-12-2013 20:51]

• bartjas
  • Laatst online: 25-08-2022

bartjas

Ook Bekend met EPO

hellboy123 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:48:
edit: Uit hoeveel aflevering het eerste seizoen bestaat weet ik niet, maar inmiddels is al een 2e seizoen aangekondigd met 22 afleveringen :)
We hebben er nu tien of 11 gehad dus verwacht voor dit seizoen er ook 22. De show moet gewoon meedraaien met de anderen dus dan zit je al snel aan dit soort aantallen. In principe de shows die niet bij de grote 5 worden gemaakt of minder dan 30 minuten duren hebben meer of minder afleveringen per seizoen. De rest heeft toch meestal zo rond de 22 tot 24 afleveringen per seizoen. Hangt ook een beetje van het script af.
Maar 22 is een mooi aantal. En dan kan er na 4 jaar begonnen worden met dagelijkse uitzending op een ander net voor een aantal maanden. Volgens mij lag dat kritieke punt rond de 85 tot 90 afleveringen.

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:19
Heb de eerste aflevering net gekeken, direct ep 2 en 3 ook maar binnen gehengeld.
James Spader doet het erg goed idd (ik kan hem hier ook stukken beter waarderen door de serieuze rol dan in Boston Legal. Die onzin is niks voor mij) maar Lizzy vind ik de eerste aflevering ook weinig tot niks op aan te merken? 't is een lekker wijf, en tot nu toe speelt ze emoties lang niet slecht. Je kan slechter beginnen ;)

Had ook de pilot van The Crazy Ones binnen gehaald, maar die heb ik na de eerste aflevering er weer af gegooid. Dezelfde soort onzin als Boston Legal, maar dan in de advertentie wereld ipv advocatuur.
Met het verschil overigens dat Robin Williams er stukken beter mee wegkomt ;)

Sarah vind ik niks meer aan. Ten tijde van Buffy was ze leuk, maar zoals ze nu is doet het me niks meer.
Dan is Alyson er een stuk beter vanaf gekomen..... vraag me af wat zij in de planning heeft nu HIMYM afloopt/opnames al afgelopen zijn natuurlijk.

[Voor 15% gewijzigd door AcidBurn op 27-12-2013 23:25]

• Krusher
  • Niet online
The Crazy Ones moet je even doorheen bijten, het word een stuk beter en leuker ;)

Plus, Buffy :P

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03 15:45
Eerste seizoen van de week gekeken. Kijkt goed weg maar het is geen top serie. Denk niet dat het iets gaat worden als ze er 22 afleveringen van gaan maken. Wordt het een 13 in een dozijn serie denk ik

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Prima serie! Blij dat ik het ben gaan volgen (ben nu door de eerste 10 heen), het lijkt erop dat er binnenkort een 11e aflevering komt. Hoop dat het op een gegeven moment niet gaat vervelen. Sommige dingen waren vanaf aflevering 1 al duidelijk, maargoed alsnog beter dan een CSI enzo :). Kan niet wachten op een nieuwe.

Grappig is overigens dat de serie al aangekocht is door RTL terwijl het in de VS nog maar net op de buis is geweest en er zelfs 13 januari nog een aflevering aankomt. Nog handige link voor in de TS wellicht?
Wikipedia: List of The Blacklist episodes

[Voor 33% gewijzigd door Kecin op 04-01-2014 00:27]

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:15

Fisico

by Fabian

Een leuke vuller zo tussen de echte series (die pauze hebben) door. Geen bijzondere serie en eigenlijk ook een echte RTL4-maandagavondserie. Ik mis echt de diepgang bij de personen. Op Lizzy na lijkt niemand een priveleven te hebben en de tijdslijn is ook wonderlijk zo nu en dan. Maar goed de serie wekt niet de indruk heel goed te zijn, zoals een Dexter of Homeland wel deden, dus dan hoef ik hem daarop ook niet af te rekenen. Ik kwam er alleen wat laat achter dat het seizoen nog liep, dus nu heb ik hier ook weer een pauze.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Hmm ik heb er nu 10 gezien, en het is best aardig en vermakelijk, maar ik begin me al een beetje te ergeren... het is allemaal zo... nep en/of wannabe. Iedereen speelt duidelijk een soort cliche rol in plaats van dat ze de karakters zijn. Ze doen alsof het heel echt en ruw is, maar het is soms lachwekkend onrealistich als een jaren 80 actiefilm; red kan zogenaamd alles, lizzy is een zogenaamde badass killer fbi agente met een zeurende echtgenoot waar ik maar niet eens over begin... de FBI heeft blacksites en blah blah blah, maar maken de ene fout na de andere. Ik weet niet precies wat het is...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hee een topic van THE Blacklist.

Ik weet het niet echt bij deze serie, hij valt een beetje in het rijtje van matige maar leuke series waar bv ook THE Mentalist en person of interest in zitten.

Red speelt idd erg goed en maakt hij voor mij als enige boeiend, de hele rol van Liz kan me bijvoorbeeld gestolen worden, ook vind ik haar vriendje behoorlijk matig.

Ook stoort het me een beetje dat ze enorm naar Liz luisteren, voor de eerste aflevering was ze binnen de f.b.i, nergens maar nu luisteren zelfs de hoogst geplaatste personen binnen de organisatie naar haar, behoorlijk ongeloofwaardig. Net zoals het feit dat er elke aflevering wel vreemde beslissingen worden gemaakt.

Toch verder wel leuk kijk voer hoor :), wel een serie die ik op de dag van uitkomst als laatste kijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Fiber

Fiber

Doet een beetje denken aan 'The Silence of the Lambs'...

(En dat is niet verkeerd...! :) )

[Voor 6% gewijzigd door Fiber op 06-01-2014 21:10]

• Karel17
  • Laatst online: 29-03 19:28
Fiber schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:52:
Doet een beetje denken aan 'The Silence of the Lambs'...

(En dat is niet verkeerd...! :) )
Overeenkomsten zijn eng groot;
- Onzekere (ietwat) agente die gevraagd wordt voor crimineel
- Intellectuele en zelfverzekerde crimineel die alles op een onmogelijke wijze blijkt te weten
- Freaky killers

Goede serie! Kijk uit naar de 2e reeks afleveringen :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:53
Gister 1 en 2 gekeken, wel aardig, maar vind het jammer dat binnen 1 sec die meid overal is, van werkplek naar huis, naar ziekenhuis,

Beetje over de top...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:39
Serie staat al een tijdje op de NAS. Gisteren de eerste twee afleveringen gekeken omdat m'n schoonouders het aanraadde (waren op RTL aan het kijken).

Doet mij enrom denken aan Silence of the Lambs, Mentalist en Alcatraz.
I tell you something, you tell me something
Bijna een op een quote uit Silence of the Lambs + de FBI die hulp krijgt van een psychopaat.

Mentalist, want Red is net Patrick Jane, alles klopt precies. Alcatraz... Welicht vergezocht, de FBI die op gezochte personen jaagt...

Al met al leuk vermaak...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:24

Notna

Where are you?®

Ah, James Spader. Geweldig die man weer te zien acteren na Boston Legal (nu op Fox overigens). Ik weet niet; hij heeft echt iets :P

Zit nu op aflevering 7 en al met al is het een erg vermakelijke sierie. Vooral de rode lijn door het verhaal met Lizzie en haar man maakt het erg leuk. Dat er per aflevering ook nog eens een crimineel opgepakt wordt maakt het hoe dan ook wel leuk om naar te kijken

Xbox Live ID:Notna8310

• Karel17
  • Laatst online: 29-03 19:28
Voor de mensen die het gelijktijdig met Amerika volgen; episode 11 is gelanceerd!

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Episode 11 was weer cool.
spoiler:
Loose-ends allemaal mooi opgeruimd. Soms wel over de top enzo (zoals het overmaken van het geld), wel grappig dat ze inspringen op actuele zaken, je hoort hem namelijk tijdens het overboeken spreken over Bitcoin

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-03 16:56
Mars18 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:56:
Gister 1 en 2 gekeken, wel aardig, maar vind het jammer dat binnen 1 sec die meid overal is, van werkplek naar huis, naar ziekenhuis,

Beetje over de top...
Denk dat dit met de tijd te maken heeft. Een aflevering is zonder reclame denk ik 45min en er gebeurt (vind ik) aardig wat in elke aflevering, geen overvloed aan dode momenten zoals in andere 45min series.
Als je dan wilt laten zien hoe die meid van A naar B naar C gaat dan ga je problemen krijgen qua tijd en zul je in goede scenes moeten gaan knippen, ook zal het in sommige situaties het tempo omlaag halen.
Ik heb dan liever dat ze die zooi overslaan en de screentime besteden aan de belangrijke scenes.

Tot dusver geen zin gehad het te downloaden en volg het dus gewoon op RTL en moet zeggen dat na 3 aflveringen de serie me wel bevalt.
Ik geniet gewoon van James Spader welke de rol brilliant neerzet, de rest van de cast vind ik tot dusver wat minder maar Spader maakt het absoluut goed.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Kecin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:33:
Episode 11 was weer cool.

Loose-ends allemaal mooi opgeruimd. Soms wel over de top enzo (zoals het overmaken van het geld), wel grappig dat ze inspringen op actuele zaken, je hoort hem namelijk tijdens het overboeken spreken over Bitcoin
Uitgezonden in Amerika mag zonder spoiler tags hoor :)
Vond het ook een goede aflevering, vond de Red verhaallijn in deze aflevering wel een stuk interessanter dan de Good Samaritan case

Home Assistant configuratie

• Tealiciouss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-03 16:40
Ik volg deze serie ook via RTL, eindelijk een serie die zelfs mijn vriendin kan waarderen veel series gaan te traag voor haar. Voor mijn gevoel gaat deze serie dan ook wel weer heel erg snel.

Ik heb al wel wat vermoedens over de relatie tussen Red en Liz maar misschien leggen ze er dat expres te dik boven op.

Ik blijf in ieder geval nog even kijken op maandag avond.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-03 16:56
Tealiciouss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:34:
Ik volg deze serie ook via RTL, eindelijk een serie die zelfs mijn vriendin kan waarderen veel series gaan te traag voor haar. Voor mijn gevoel gaat deze serie dan ook wel weer heel erg snel.

Ik heb al wel wat vermoedens over de relatie tussen Red en Liz maar misschien leggen ze er dat expres te dik boven op.

Ik blijf in ieder geval nog even kijken op maandag avond.
Heb zelf ook zo mijn vermoedens maar ik kan er ook volledig naast zitten omdat het allemaal net vaag genoeg blijft en dat vind ik goed zo.
Het zou saai zijn als je na een paar afleveringen al min of meer weet hoe de hele zooi in elkaar zit.
Daarnaast is er bij Red de kans dat hij gewoon totaal zit te liegen.

• Krusher
  • Niet online
Oef, Red was wel lekker bezig zeg :D

• Robsta86
  • Laatst online: 08:32
Hoe was het gezegde ook alweer? Al verliest een vos zijn haren, zijn streken verliest hij niet? Wel van toepassing op hem ;-)

Mn vriendin zat half mee te kijken en die had echt iets van bah wat een nare man haha :D

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 14:52
geweldige ep11 :) die red blijft wel een mooie vent zo

Van het kastje naar de muur lopen...

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

The_Fes schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:32:
[...]

Uitgezonden in Amerika mag zonder spoiler tags hoor :)
Vond het ook een goede aflevering, vond de Red verhaallijn in deze aflevering wel een stuk interessanter dan de Good Samaritan case
Denk dat het handig is om spoiler tags te gebruiken voor alle mensen die via de 'reguliere' kanalen de serie kijken :). Zou het bijvoorbeeld zelf vervelend vinden om te lezen wat er over 5 afleveringen zou gebeuren (bijv een overlijden van een hoofdkarakter ofzo).

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik meld me ook als trouwe kijker!
Kecin schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:46:
[...]

Denk dat het handig is om spoiler tags te gebruiken voor alle mensen die via de 'reguliere' kanalen de serie kijken :). Zou het bijvoorbeeld zelf vervelend vinden om te lezen wat er over 5 afleveringen zou gebeuren (bijv een overlijden van een hoofdkarakter ofzo).
'vroeger' in het 24topic, werden er alleen spoilertags gebruikt als de aflevering in America nog niet geaird was.
Dus als het over previews ging e.d. Ik vind dat nog steeds het meest logische en handige.

Hoi!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik volg de serie ook via RTL en vind het wel leuk om te kijken. Alles gaat behoorlijk vlot,

spoiler:
Verder denk ik dat Red wel eens de echte vader van Lizzy zou kunnen zijn? (dat dat de reden is dat hij alleen met haar wil praten). Maar mensen die de overige afleveringen hebben gezien kunnen dat misschien weerleggen.

World of Trucks

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kecin schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:46:
[...]

Spoiler tags is na de US air niet meer nodig.
Maakt het lezen een stuk eenvoudiger.

Als je via RTL kijkt zit je hier dus niet handig, maar goed dan ben je toch sowieso niet slim bezig, reclames, latere datum, niet kijken wanneer je zelf wilt, enz enz.
Nice Guy Eddie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:06:
Ik volg de serie ook via RTL en vind het wel leuk om te kijken. Alles gaat behoorlijk vlot,

spoiler:
Verder denk ik dat Red wel eens de echte vader van Lizzy zou kunnen zijn? (dat dat de reden is dat hij alleen met haar wil praten). Maar mensen die de overige afleveringen hebben gezien kunnen dat misschien weerleggen.
Dat ligt er aan het begin van de serie vaak erg dik bovenop idd, toch zegt hij in een aflevering van niet.
(Ze mag dan 1 vraag stellen waar hij eerlijk op zal zijn).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Krusher
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3L33OWl2eUQ]

Prachtig gekozen nummer. (En ja in de lyrics zit echt wat duidends)

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:15

Fisico

by Fabian

De RTL-kijkers kunnen ook een eigen topic aanmaken en dan kan dit topic de toevoeging US krijgen. Dan is het spoilerprobleem ook weer uit de wereld. Ik twijfel nog een beetje of ik verder ga met de serie.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-03 18:09

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik dacht halverwege het eerste seizoen eventjes van mwah, maar nu de ep 9, 10 en 11 waren toch wel weer erg vermakelijk. Je word wat veel heen en weer gegooid in de serie maar ach wel prima. Het kijkt in ieder geval prima weg. Die Red is toch wel een naar ventje volgens mij, maar dat maakt het weer vermakelijk :) Morgen weer eventjes de laatste van S01 kijken

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• darkphoenix
  • Laatst online: 01-10-2022
ik ben ook zoekende naar nieuwe series, en the blacklist is niet de topper van het jaar.. ook moeilijk zo begin januari maar houd toch mij in ze greep tot nu toe.

en iets totaals off topic: don't be a spater hater... be a spader crusader :9~ :X :9

[Voor 21% gewijzigd door darkphoenix op 19-01-2014 11:22]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-03 16:31
Prima serie, leuke verhaallijn.
Maar ben ik de enige die mij stoort aan de rampzalige special effects?
De auto met 5 miles radius die ontploft en er net zoveel water omhoog komt als een dik persoon die een bommetje doet en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

Ik vind de serie zeker wel vermakelijk en blijf m kijken maar special effects blijven me storen.

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:30

Slapstick

Me, myself or I

:TweakBlog:

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

-Casper schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:05:
De auto met 5 miles radius die ontploft en er net zoveel water omhoog komt als een dik persoon die een bommetje doet en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

Ik vind de serie zeker wel vermakelijk en blijf m kijken maar special effects blijven me storen.
Ja het vooral de ontplofingen en vuur is van het goedkopie, dan zie je gewoon dat het een overlay is. Voor de rest het een leuke serie hoor

Iperf

• Krusher
  • Niet online
Lekker smerige spelletjes op het einde :9

En Red was ook weer fijn bezig :D

Anoniem: 562986

Vind James Spader echt geniaal hierin, super overtuigend als Red, irriteer me wel aan de zware imcompetentie van de FBI/CIA etc, lijken alleen maar alle operaties up te fucken 8)7

• Krusher
  • Niet online
Anoniem: 562986 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:57:
... irriteer me wel aan de zware imcompetentie van de FBI/CIA etc, lijken alleen maar alle operaties up te fucken 8)7
Daar kijk ik graag doorheen om de geniale acties van Red te zien _/-\o_

Al zou ik het niet erg vinden als die FBI chick de serie verlaat :P

Krusher schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:11:
[...]

Daar kijk ik graag doorheen om de geniale acties van Red te zien _/-\o_

Al zou ik het niet erg vinden als die FBI chick de serie verlaat :P
Ja, kijk er ook wel doorheen, maar ze zijn wel echt dom zeg, haha ;-)
En bedoel je Lizzie ? want volgens IMDb is ze wel ff here to stay :-)

• Krusher
  • Niet online
Lizzie ja, in the real world zou die hele eenheid al opgedoekt geweest zijn, wat een gepruts :X

Maar het probleem is gewoon dat James Spader te goed is in zijn rol en de rest van de cast er maar een beetje bijbungelt :+

Krusher schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:24:
Lizzie ja, in the real world zou die hele eenheid al opgedoekt geweest zijn, wat een gepruts :X

Maar het probleem is gewoon dat James Spader te goed is in zijn rol en de rest van de cast er maar een beetje bijbungelt :+
Daar heb je zeker gelijk in ja, je zou bijna vergeten dat het een rol is van hem, en het ook nog jammer vinden ;-) haha,heb niet zo'n issue met Lizzie, maar ben wel benieuwd naar wat haar man nou is, alhoewel het ook wel voor de hand liggend lijkt ( denk ik dan ) dat haar man te maken heeft met die Fitch en zn maten...

Krusher schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 03:35:
[video]

Prachtig gekozen nummer. (En ja in de lyrics zit echt wat duidends)
Idd vet nr :-) maar heeft Cash wel vaker ;-)

• hellboy123
Was weer een mooie aflevering, het concept van the Judge was erg interessant maar had misschien wat dieper uitgewerkt kunnen worden. De afsluiting van de aflevering maakt echter alles weer goed, voor veel mensen zal een bepaald vermoeden bevestigd worden. Kijk en geniet

• Krusher
  • Niet online
Dat was even een aha, dus toch momentje.

Maar dan nu nog de reden dat Lizzie een target is, dat moet dan wel met Red te maken hebben..

• hellboy123
Krusher schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:17:
Dat was even een aha, dus toch momentje.

Maar dan nu nog de reden dat Lizzie een target is, dat moet dan wel met Red te maken hebben..
Yes, en er nu nog achterkomen waarom dat vrouwtje Red aan het volgen is (toen al die wereldsteden genoemd werden kwamen foto's van Red voorbij) en wat hij bedoeld met de "war" die er aan gaat komen. Ze doen in iedergeval genoeg moeite om het niet af te laten glijden naar "een case per aflevering"

• Krusher
  • Niet online
Het komt zo wel allemaal lekker samen, ik ben blij dat er een rode draad is idd, dat is precies wat een serie als deze nodig heeft om boven het maaiveld uit te blijven steken (even los van James Spader :P)

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:05
Vind het een érg goede serie. Het concept van The Judge leek inderdaad wat bij elkaar gepropt te zijn, terwijl er erg veel potentie in zat.

Ach, het einde maakte erg veel goed :-).

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:42
-Casper schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:05:

Is dat niet typisch voor nieuwe series? Bij veel series zie je in het eerste seizoen bijna letterlijk de kartonnen decors staan en zijn props of kostuums ronduit belachelijk. Pas als de serie echt momentum en populariteit wint gaan de budgetten omhoog. Kijk maar naar Star Trek TNG of Stargate :D

En een beetje trivia: James Spader was de originele Daniel Jackson in Stargate (de film) ;)

[Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 07-03-2014 14:26]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:20

Hupske

AFCA

Ik vind het een heerlijke serie om te kijken en dit komt met name bijna helemaal door: James Spader.
Jemig wat speelt die vent zijn rol toch goed.

Verder heeft de serie zo nu en dan een leuke wending, maar ik hoop daarbij wel dat de FBI in het echt niet zo dom is. Werkelijk alles moet ze telkens voor gekauwd worden, anders weten ze het niet.

Weet iemand verder waarom de volgende aflevering pas de 17e uit komt?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• EWK
  • Niet online

EWK

Deze aflevering was erg goed, op n puntje na.
De moord op de chick was echt te nep! Laken om dr hoofd en dood, binnen een drie seconden.
Ook in het steegje, als ie die donkere gast pakt. Right.

Wel mooi dat we eindelijk concreet hebben kunnen zien dat haar man echt 'slecht' is.
Verder erg goed vermaakt!

Hoi!

• Krusher
  • Niet online
Leuke verrassing in die doos :o :D

• EWK
  • Niet online

EWK

Dat was weer heerlijk Red :)

Hoi!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-03 17:21
EWK schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:39:
Deze aflevering was erg goed, op n puntje na.
De moord op de chick was echt te nep! Laken om dr hoofd en dood, binnen een drie seconden.
Ook in het steegje, als ie die donkere gast pakt. Right.

Wel mooi dat we eindelijk concreet hebben kunnen zien dat haar man echt 'slecht' is.
Verder erg goed vermaakt!
Vind wel jammer dat ze eruit is. Vond 'r wel leuk (a)

PSN: MrMistral

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Heb nu een aflevering gezien... Het was inderdaad James Spader die me overhaalde om te kijken ;)
Mijn eerste indruk: vermakelijk...

Ik moet wel aantekenen dat ik vreselijk een "Silence of the Lambs"-gevoel kreeg... cel, informatie over seriemoordenaar terrorist ruilen voor persoonlijke informatie.
Daarnaast vindt ik dat er nogal wat toevalligheden zijn... en dat sommige tijdlijnen niet heel geloofwaardig overkomen (terrorist komt uit vliegtuig (en op camera) en seconden/minuten later is er een vingerafdruk gelift en geidentificeerd...)

Ah well.. vanavond nog maar een paar, voordat ik een echt oordeel vel ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:12
Ik vond het in eerste instantie ook slap lijken en een typische case-of-the-week-kant op gaan, maar dat viel me na een epje of wat toch echt alles mee. Kijk het nog even aan inderdaad :)

• ToyotaMR2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:45
Als de serie begint krijg je een zwart scherm met de titel van die aflevering met daar onder een getal.
Waar duidt dit getal op?

--
Ok, vond het al raar.
Dacht dat het het nummer van de serie was, maar vond het raar dat er de ene keer 067 staat en bij de volgende het meteen naar 379 springt.

[Voor 42% gewijzigd door ToyotaMR2 op 31-03-2014 12:38]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:05

heuveltje

KoelkastFilosoof

je mist een woordje :)

Ik ga er vanuit dat de personen op de "black list" genummerd zijn, en dat dus gewoon het nr van de "badguy of the week" is. Maar ik geloof niet dat het ergens echt uitgelegd is.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De pilot geeft de meeste uitleg over de Blacklist zelf. En niet elke aflevering gaat over iemand op die lijst.

[Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 04-04-2014 14:43]

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

CptChaos schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:06:
De pilot geeft de meeste uitleg over de Blacklist zelf. En niet elke aflevering gaat over iemand op die lijst.
Afgezien van die overval toch wel ? al is het soms meer in de achtergrond.
Maar ik kan me er zo snel geen andere voor de geest halen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Gaat absoluut wel om cases of the week hoor. Alleen is bij Blacklist de rode draad die veel series missen, wel heel sterk aanwezig (en eerlijk gezegd minstens zo interessant als de individuele cases).

Nomen nescio

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je met de overval die op de postoffice zelf bedoeld, de dubbel aflevering Anslo Garrick, dat was ook een dubbele aflevering waarbij Anslo op de lijst stond. Ik weet niet meer precies welke aflevering(en), maar ik weet wel 100% zeker dat ik niet altijd een naam en diens nummer van de lijst in beeld heb zien verschijnen.
Bra-Jo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:00:
Gaat absoluut wel om cases of the week hoor. Alleen is bij Blacklist de rode draad die veel series missen, wel heel sterk aanwezig (en eerlijk gezegd minstens zo interessant als de individuele cases).
Blacklist is case of the week, niet de rode draad. De rode draad is de verhouding Lizzie / Tom en Lizzie / Red. Of bedoelde je dat juist? :)

Valt me wel op, de grootste nieuwe serie uit de States (ik dacht wekelijks een 10 miljoen kijkers aldaar) en hier (nog) een klein topicje... :P

[Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 04-04-2014 15:06]

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

CptChaos schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:01:
Als je met de overval die op de postoffice zelf bedoeld, de dubbel aflevering Anslo Garrick, dat was ook een dubbele aflevering waarbij Anslo op de lijst stond. Ik weet niet meer precies welke aflevering(en), maar ik weet wel 100% zeker dat ik niet altijd een naam en diens nummer van de lijst in beeld heb zien verschijnen.
Die bedoelde ik ja, misschien meer een probleempje met de rips dan ?
Want zover ik me kan herinderen had elke aflevering er wel 1.
(mogelijk m.u.v. de pilot)

En sja de enige reden dat ik ben gaan kijken is dat james spader meedeed
(boston legal was de bom !) anders had ik het ook nooit gaan kijken.
De trailer leek mij een slap aftreksel van silence of the lambs

[Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 04-04-2014 15:21]

• ToyotaMR2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:45
heuveltje schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:19:
[...]
En sja de enige reden dat ik ben gaan kijken is dat james spader meedeed
Ook de enige reden voor mij... en omdat ik wel wil weten wat het echte verhaal nu is >:)
Vind de rest maar een belachelijk hoopje acteurs, als je ze al acteurs kunt noemen :/

En dan vooral die directeur en Ressler.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik vrees overigens wel dat het eind van seizoen een vreselijk gaat worden wat betreft de cliffhanger voor het volgende seizoen. Er gebeurt nu ineens heel veel tegelijk, dus om dat een beetje netjes uit te werken zullen ze wel half seizoen 2 nodig hebben...

* Kijkt uit naar de nieuwe aflevering komende maandag *

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-03 21:30

DarkSide

theres no place like ::1

Het begon best aardig. Maar begint toch snel te zakken qua niveau.
vindt vooral wonderbaarlijk hoe moeilijk lizzy kan kijken.....
neemt niet weg dat ik het nog blijf volgen omdat ik toch wel een beetje benieuwd ben.
Maar de kwaliteit mag toch wel wat omhoog.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

CptChaos schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:01:
[...]
Blacklist is case of the week, niet de rode draad. De rode draad is de verhouding Lizzie / Tom en Lizzie / Red. Of bedoelde je dat juist? :)
:Y

Nomen nescio

Acties:
  • 0Henk 'm!

Tis idd dat dat met Tom nu speelt, want vond het "Ivan" verhaal echt slap zeg :O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krusher
  • Niet online
Berlin dus de vader? Hmpf!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellboy123
Nou volgens mij niet, kijk maar eens naar de laatste scene. Daar zie je duidelijk wat brandwonden op een ander karakter. In iedergeval voor mij een momentje van *@^& dus toch.
Ook is het lichaam van Tom weer verdwenen... Leeft ie nog of is hij er toch aan gegaan...
Gelukkig verder geen groot open einde. meeste plotholes zijn goed dichtgetimmerd.

Naja ik kijk in ieder geval wel uit naar het volgende seizoen (dat komt toch?) want met Peter Stormare (prison break anyone) hebben ze toch een sterke toevoeging aan de cast. Dit was ook wel nodig, want de serie wordt totaal gedragen door de heer Spader.

[Voor 9% gewijzigd door hellboy123 op 13-05-2014 21:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:49

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Nee berlin is wel de vader van een meisje (daar zie je ook meerdere keren foto's van) welke Red denk ik heeft vermoord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krusher
  • Niet online
Ach we zien wel, lijkt mij een prima uitgangspunt voor het nieuwe seizoen :D

En eens met hellboy123 (feli btw *O* oOo :)F ), een nieuwe sterke acteur kan de serie wel gebruiken, het werd behoorlijk 1 dimensionaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellboy123
Krusher schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:22:
Ach we zien wel, lijkt mij een prima uitgangspunt voor het nieuwe seizoen :D

En eens met hellboy123 (feli btw *O* oOo :)F ),
offtopic:
thanks 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Lawwie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:08:
[...]

Nee berlin is wel de vader van een meisje (daar zie je ook meerdere keren foto's van) welke Red denk ik heeft vermoord.
Hij is / was inderdaad vader van een vermoorde dochter, maar ik denk niet dat Reddington haar vermoord heeft. Misschien had hij er iets mee te maken (in ieder geval in de ogen van Berlin - oog om oog, tand om tand, dochter om dochter), maar ik denk dat Red te "beschaafd" is om iemand in stukjes naar haar vader op te sturen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-03 15:16

Saven

Administrator

euh ik was toch echt in de veronderstelling dat red haar (lizzy's) vader was? :') volgens mij kwam dat vooral naar voren in het ziekenhuis toen hij die pleegvader om ging leggen

[Voor 7% gewijzigd door Saven op 13-05-2014 23:21]

• Mars18
Zit nu bij alf 18 wat een geweldige serie :)
Heerlijk om te zien

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Saven schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:20:
euh ik was toch echt in de veronderstelling dat red haar (lizzy's) vader was? :') volgens mij kwam dat vooral naar voren in het ziekenhuis toen hij die pleegvader om ging leggen
Nope iirc.
Daar was een hoop gedoe rond "ik wil het haar vertellen" & "ze mag het niet weten". maar het "het" is vrij vaag. ik geloof niet dat daar echt bevestigd of ontkent word dat hij haar vader is.

[Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 14-05-2014 18:51]

• Saven

Saven

Administrator

hehe oke :P net wel de season finale gezien
spoiler:
dus weinig ontkomen aan lijkt me als je die verbrande rug ziet :P

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-03 12:39

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Mijn vriendin had ook een leuke theorie :P

spoiler:
Zij denkt dat Lizzy haar echte vader de moordenaar is van de dochter van Berlin. De brand kan eventueel een anslag geweest zijn van Berlin, waar Reddington Lizzy uit het vuur heeft kunnen redden. Dan is het wel vreemd dat Berlin achter Reddington na zit. Misschien weet Reddington dat Lizzy haar vader nog in leven is, en waar hij hem kan vinden?

Ach, we zien wel volgend seizoen :P

[Voor 11% gewijzigd door ETzPliskin op 15-05-2014 10:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-03 09:40

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Dit is een van de zeer weinige series die ik nog kijk, tegenwoordig. Geweldige acteur!
Ik zag dat er ook weer een nieuwe "24" gestart is.

Maar de allerbeste serie ooit was toch Spooks, en dan de eerste seizoenen.
The Black List komt op dit moment op plaats nummer 2.

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:20

Hupske

AFCA

Dit word weer wachten voor seizoen 2. Kijk de serie samen met mijn vriendin en dat is al heel wat, want normaal is ze puur alleen voor de vrouwen films/series.

Heel af en toe erger ik mij wel aan de serie. Soms komt de FBI zo dom over! En met een simpele tip van Red weten ze het opeens allemaal.
Verder waren aflevering nummer 11 tot en met 17 een beetje zoet houdertjes. Daarna werd het weer leuk en kwam er weer wat tempo in.

Al met al een vermakelijk serie, wat vooral te danken is aan meneer Spader.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Komt omdat de hoofdrolspeler een vrouw is. En ook nog eentje die het liefst huisje boompje beestje heeft en toch carriere.

Daar kunnen bijna alle vrouwen zich mee identificeren, vandaar dat ze het wel leuk vinden om mee te kijken :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
Mooi einde, vondt erg mooi met het vliegtuig.
Denk wel dat reddington lizzy haar vader is.

En jammer van Tom, die zal nog wel leven. Heerlijke serie.

• Notna
  • Laatst online: 09:24

Notna

Where are you?®

Dat Red brandwonden op zijn rug heeft zegt natuurlijk nog steeds niet dat hij de vader is. Je kan imo meerdere kanten op1.

1. Lizzy geeft aan dat de enige herinnering die ze heeft aan haar vader is dat hij haar uit het vuur haalde. Weten we wel zeker dat ze haar vader zag? Wat als het Red was die haar uit het vuur haalde? Wat als Red die vriend was die bij Sam aanklopte om hem te laten zorgen voor Lizzy?
2. Red is wel de vader van Lizzy. Hij geeft aan dat 'for certain your father died in that fire'. Het kan zijn dat hij hier spreekt over zijn filosofische dood; de man die je nu ziet is niet de man van vóór de brand
3. Die foto in zowel Red zijn hand op het einde als de foto in de pocketwatch van Berlin doet mij denken: Is Berlin de vader van Lizzy? Denkt Red dat Berlin dood is en is Berlin daarom op zoek naar Red omdat hij denkt dat zijn dochter dood is door hem? De delen van het lichaam die naar Berlin in de gevangeniswerden gestuurd kunnen ook van een $random persoon zijn (tenzij hij zijn dochter zo goed kent dat hij alles kon indentificeren. Er werden met name organen/botten en een oor verstuurd dus dat is dan wel .... apart) Ze hebben de dame op de foto iig in common. De vraag is nu even op wat voor manier (ik weet niet hoe het met de leeftijden zit, maar was Red wellicht verliefd op de dochter van Berlin?)

All in all; genoeg om over te speculeren. Ik wacht met smart af op S02 iig :) Welke in de herfst van start gaat met een stop tot 01-2015)

[Voor 9% gewijzigd door Notna op 21-05-2014 10:38]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:09

McBoom

Broem

Bra-Jo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:15:
[...]

Hij is / was inderdaad vader van een vermoorde dochter, maar ik denk niet dat Reddington haar vermoord heeft. Misschien had hij er iets mee te maken (in ieder geval in de ogen van Berlin - oog om oog, tand om tand, dochter om dochter), maar ik denk dat Red te "beschaafd" is om iemand in stukjes naar haar vader op te sturen.
Daar ben ik het mee eens, dat zou out-of-character zijn met wat we tot nu toe van Red hebben gezien. Red is veel, maar sadistisch kan hem echt niet noemen.

The ramblings of an idiot

• Krusher
  • Niet online
Zo, dat was een lekker begin van S2 :X

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Inderdaad, hij knalde er weer in!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee