NS FC: SW 2742 0448 8213
Vraag me ten zeerste af wat ze in gedachten hebben nu, het KAN bijna niet waar zijn.
Maar man wat een klap in ene. Natuurlijk hopen op een goede list. Misschien om ook van Red weg te komen.
[ Voor 11% gewijzigd door peto84 op 15-04-2016 22:27 ]
Eigenlijk voegde Elisabeth al niets meer toe sinds het moment dat ze geen FBI agente meer was en sinds dien stoorde ik me ook steeds meer aan haar rol maar vooral aan het matige acteerwerk van de actrice die haar speelt.
Vind het dus eigenlijk wel prima dat ze dood is nu.
Nu kunnen ze een nieuwe weg inslaan met Raymond als wraaknemende bad-ass.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nog even laatste paar eps afwachten. Misschien dat ik het dan voor gezien houd.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik voel hier wel wat voor het is in ieder geval een verklaring om haar later weer te herintroduceren als ze in het echt bevallen is. Net goede tijden.....The_Worst schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:33:
Zou het?![]()
Ben toch bang dat dit een truc is om Solomon op een dwaalspoor te brengen en dat Liz volgende week gewoon weer wakker wordt. "I don't want her in a morgue. Let our people handle it."
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Red hoeft niet eens op de hoogte te zijn als ze haar dood in scene zet (ze wil hem immers uit haar leven) en de carriere die ze had is toch voorbij. Alle mensen met wie ze werkte kunnen haar volgens mij zo een nieuwe identiteit geven of in ieder geval de huidige identiteit laten verdwijnen op een geloofwaardige manier.
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 18-04-2016 10:41 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Homeland heeft Brody (hoofdpersoon) ook omgelegd toen de serie begon aan te modderen. Waarschijnlijk hebben ze hier hetzelfde gedaan, het is wel wat gek omdat er nog veel loose ends waren maar het kan de serie een frisse wending geven.Marzman schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:40:
Dat denk ik ook. We hebben een heel stuk niet meegekregen wat er gebeurde in die ambulance. Het kan een list zijn, ik zou het toch een beetje raar zijn als de hoofdpersoon overlijdt. Het zou kunnen dat ze op het eind van het seizoen opeens terug komt zodat ze even van haar zwangerschap en of baby kan genieten. De actrice is nu ook een beetje dik enzo (niet alleen de buik) wat heel normaal is, maar niet echt past in de serie.
Red hoeft niet eens op de hoogte te zijn als ze haar dood in scene zet (ze wil hem immers uit haar leven) en de carriere die ze had is toch voorbij. Alle mensen met wie ze werkte kunnen haar volgens mij zo een nieuwe identiteit geven of in ieder geval de huidige identiteit laten verdwijnen op een geloofwaardige manier.
Vind het niet erg in ieder geval, Reddington is toch de ster van de aflevering
Btw; ze staat voor de volgende aflevering niet in de credits, dus lijkt me dat ze er niet in voor komt?
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Een rode draad door de serie was de geschiedenis van Lizz, wie is haar moeder etc.? Dit gaan ze niet zo maar opgeven. Want ik had het idee dat het een beetje die richting op ging, aangezien The Cabal uitgeschakeld is.
Ook vond ik die dokter soms wat vreemd gedragen. Toen hij bijvoorbeeld uit dat busje liep, liep hij met een (lachje?)/denkend gezicht weg, alsof hij wilde zeggen 'Red tuimelt erin'.
PSN: Curvaa_
Dankje voor de mooie spoilerReaper.JA2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:24:
[...]
Homeland heeft Brody (hoofdpersoon) ook omgelegd toen de serie begon aan te modderen. Waarschijnlijk hebben ze hier hetzelfde gedaan, het is wel wat gek omdat er nog veel loose ends waren maar het kan de serie een frisse wending geven.
Vind het niet erg in ieder geval, Reddington is toch de ster van de aflevering![]()
Btw; ze staat voor de volgende aflevering niet in de credits, dus lijkt me dat ze er niet in voor komt?

“I was as shocked as I think the fans are! I have loved working with Megan, especially as we explored the complicated dynamic in Liz and Tom’s relationship. I’m incredibly curious to see how this deep cut affects Tom’s understanding of the world and what this means for the future of their daughter.”
Zal mij benieuwen hoe het verder gaat

/▌
James Spader is voor mij ook bijna nog de enige reden dat ik de serie kijk. Ik vind de rol van Liz, Cooper, Donald en Samar erg slap gespeeld. Heb totaal geen emotie bij hun en dat zal mede komen doordat het soms echt lijkt alsof ze letterlijk aan het voorlezen zijn met wat ze moeten zeggen. (mijn vriendin heeft hier overigens veel minder last van, dus ik ben ook wel verplicht om te blijven kijken
Ik ben nu heel erg benieuwd hoe dit verder gaat. Hopelijk wordt er nu veel meer gericht op Reddington en wordt FBI een beetje naar achter gedreven. Als ze nu alle gebeurtenissen van Reddington voorbij laat komen kan je volgens mij een volledig seizoen vullen.
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 22-04-2016 14:01 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Redington does have a soul
Een lekkere aflevering voor een regenachtige zondagmiddag.
Anoniem: 738905
Die zien dat in hun glazen bol. De mijne staat nog op te laden dus weet ook niet waar ze het over hebbenagoNITE schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:42:
Waarom hebben sommigen het hier over seizoen 5, terwijl seizoen 3 nog bezig is (na 3 komt toch eerst 4,of heb ik verkeerd leren tellen?)
Omdat sommigen soms wel eens een tikfout makenagoNITE schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:42:
Waarom hebben sommigen het hier over seizoen 5, terwijl seizoen 3 nog bezig is (na 3 komt toch eerst 4,of heb ik verkeerd leren tellen?)
Zijn toch van die kleine dingen waar je je wel aan stoortAnoniem: 19894 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:50:
En weer zo'n onzin Duits accent als Nederlander

Naast dat de verhaallijn er niet beter op wordt

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Dat + sowieso vreemd dat het team steeds met "SWAT" wordt aangesproken terwijl dat enkel in de USA zo heet. Naar mijn idee zag het er weer uit alsof de USA weer de macht is met alle superieure technologie in handen en de andere landen nog in het verleden leven.Reaper.JA2 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:01:
[...]
Zijn toch van die kleine dingen waar je je wel aan stoort![]()
Naast dat de verhaallijn er niet beter op wordt![]()
En dat moederbordje, een AMD AM1C samen met wat blokjes C4
_@/'
Wees blij dat ze niet met musketten liepenAnoniem: 19894 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:50:
En weer zo'n onzin Duits accent als Nederlander
In The Blacklist ziet ze er idd zeer goed uit. Ik zag haar onlangs nog in een film (weet niet meer welke), maar daar zag ze er juist een stuk ouder uit.Donstil schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:30:
Famke wordt wel erg mooi oud zeg, daar zie ik graag wel wat meer van in de komende afleveringen.
Dat accent is wel weer

Add me op Stadia: Gloogle
En die voortgangsindicator op het einde... zou die dubbel zo lang duren als het bedrag twee keer zoveel is?
Hasta la pasta.
[ Voor 26% gewijzigd door agoNITE op 18-05-2016 19:04 ]
Holy crap; staat even een spoiler van hier tot Tokio onder

(Of dat moet in de laatste episode aan bod zijn gekomen; ik loop er 1 achter op de US uitzendingen zie ik nu

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 18-05-2016 17:02 ]
Sorry! Ik heb mijn bericht even in spoiler tags gezet. Helemaal niet bij stil gestaan dat men achter kan lopen. Is inderdaad uit de laatste aflevering .Notna schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:59:
[...]
Holy crap; staat even een spoiler van hier tot Tokio onder
(Of dat moet in de laatste episode aan bod zijn gekomen; ik loop er 1 achter op de US uitzendingen zie ik nu)
Nogmaals excuses
Nah is mijn eigen schuld; als het in de US is uitgezonden mag je alles zonder spoilertags plaatsen. Moet ik maar niet in een topic kijken over een serie waar ik bij achterloopagoNITE schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:09:
[...]
Sorry! Ik heb mijn bericht even in spoiler tags gezet. Helemaal niet bij stil gestaan dat men achter kan lopen. Is inderdaad uit de laatste aflevering .
Nogmaals excuses
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Indeed... ergens verwachte ik al zoietsijdod schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:28:
...dus.... O.o
Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory
Edit: nu dus.
[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 20-05-2016 11:35 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Still, meer dan genoeg voer voor het volgende seizoen.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 20-05-2016 12:04 ]
/▌

Niet alleen was de terugkeer van Liz goedkoop, maar ook dat Kirk ineens haar vader blijkt te zijn
[ Voor 73% gewijzigd door Notna op 20-05-2016 15:53 ]

Serie gaat ook op de niet meer insta watch list en meer als filling... zo zonde...
/▌
Anoniem: 19894
Ik kijk alleen maar voor James Spader, de rest kan me gestolen wordenMarzman schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:01:
Jullie overdrijven ook weer lekkerDe serie was nooit echt een hoogstandje en stond zeker niet op mijn lijstje van series met het beste verhaal, het was een vast format met een crimineel van de week met een overkoepelend verhaallijntje. Dat Liz terug kwam had ik eigenlijk ook wel verwacht. Zonder Liz was deze serie al een Spin Off van zichzelf geworden.
Marzman schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:01:
Jullie overdrijven ook weer lekkerDe serie was nooit echt een hoogstandje en stond zeker niet op mijn lijstje van series met het beste verhaal, het was een vast format met een crimineel van de week met een overkoepelend verhaallijntje. Dat Liz terug kwam had ik eigenlijk ook wel verwacht. Zonder Liz was deze serie al een Spin Off van zichzelf geworden.
Met ^^^^^Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:11:
[...]
Ik kijk alleen maar voor James Spader, de rest kan me gestolen worden
Maar afgezien van dat; OK dat Liz niet dood was, daar kan ik wrl overheen komen (hoewel het wel erg goedkoop gedaan is)
Maar om dan ook meteen de vader er in te gooien is een beetje te makkelijk imo. En dat stoort mij.
/▌
Maar als Kirk niet haar vader zou zijn dan was hij de zoveelste persoon die iets van haar wil/haar dood wil en die iets te maken heeft met haar verleden. Dan was het naar mijn mening wel een heel vaag verhaal geworden. En er moest natuurlijk iets zijn waar het verhaal zich aan vast kon houden, anders was je weer op hetzelfde verhaal terecht gekomen van Liz en haar kind worden bedreigd maar door wie en waarom blijft een raadsel.
Wel erg duidelijk dat de laatste paar afleveringen snel een aantal "grote" gebeurtenissen plaats moesten vinden voor de spin-off
Maar eigenlijk ben ik ondertussen wel meer benieuwd naar de nieuwe spin-off met Famke Janssen dan naar het nieuwe seizoen van de originele blacklist.
Dat had ik eigenlijk ook. De serie liet in de afleveringen na de dood zien dat het perfect verder kan zonder Liz. Nu ligt het niet in de aard van dit soort series/zenders om hoofd personages te schrappen maar het zou prima kunnen.LA-384 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:28:
Op zich wel opvallend. Ik vond de eerste drie afleveringen na de "dood" van Liz, enorm verfrissend en interessant. Deze laatste aflevering was alles behalve, dus eigenlijk voelde ik het al een beetje aankomen... Ik zal het nieuwe seizoen even aankijken, als het nergens naartoe gaat, dan is de serie klaar voor mij.
Zeker ook als je bedenkt dat de actrice die Liz speelt geregeld echt bedroevend acteert.
Exact, halverwege dit seizoen was ik er eigenlijk wel klaar mee, dus hoewel wat onverwacht was ik blij met het verdwijnen van Liz. De afleveringen daarna waren imo dan ook erg goed en gaven me juist het gevoel dat Seizoen 4 weleens erg goed kon worden op deze manier. Finale is dan ook een behoorlijke teleurstelling, en Liz terug, en dan dat einde?LA-384 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:28:
Op zich wel opvallend. Ik vond de eerste drie afleveringen na de "dood" van Liz, enorm verfrissend en interessant. Deze laatste aflevering was alles behalve, dus eigenlijk voelde ik het al een beetje aankomen... Ik zal het nieuwe seizoen even aankijken, als het nergens naartoe gaat, dan is de serie klaar voor mij.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik heb het net gedownload om zo te gaan kijken

Red lijkt steeds minder neergezet te worden als de sympathieke crimineel en meer als koudbloedige bad guy. Mwah, wat mij betreft een saaie ontwikkeling. Wel goed dat er nou ein-de-lijk wat meer duidelijkheid komt over Liz d'r verleden.
De afleveringen hebben de plotdikte van het een aflevering van het A-Team.
Jammer, want ik vond het altijd wel een redelijke serie.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ik vraag me nog steeds wel af hoe Red het nou voor elkaar gekregen heeftAnoniem: 19894 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:00:
Spannende aflevering zeg
Geweldig spel weer van Spader
We blijven in ieder geval kijken xD
/▌
Ik gok dus dat de volgende (twee?) aflevering van The Blacklist puur een overgang zullen zijn voor 'Redemption'. Liz als huismoeder, Red die als consultant bij de FBI blijft werken?!
Redemption gaat niet over liz en reddington he maar over Famke (even haar char naam kwijt) en haar zoonvanaalten schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:23:
Laatste aflevering voelde aan als een seizoenseinde of zelfs serie-einde, maar volgens m'n Sickrage-planning komen er nog zeker twee afleveringen (vanaf 6-1-2017)... tegelijkertijd begon men op het eind van de aflevering een promo-praat voor Blacklist Redemption.
Ik gok dus dat de volgende (twee?) aflevering van The Blacklist puur een overgang zullen zijn voor 'Redemption'. Liz als huismoeder, Red die als consultant bij de FBI blijft werken?!
januari - februari: 8 nieuwe afleveringen, S04E09 t/m S04E16.
maart - april: TBL Redemption, zo'n 4 tot 6 afleveringen - dit zal dan een totaal afgerond verhaal zijn
april - mei/juni: laatste 6 afleveringen seizoen 4 van TBL: S04E17 t/m S04E22
Dit allemaal o.a. vanwege NBC's basketbal uitzendingen in bepaalde perioden.
/▌
Morgen gaat Redemption van start. Ben benieuwd of die wat nieuw leven in de brouwerij kan brengen met Tom in de hoofdrol. Moet nog even kijken of ik het wel in het grotere verhaal vind passenLA-384 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:45:
Het is een leuke serie, maar heeft voor mij wel wat van z'n charme verloren. Ik kijk het wel, maar kijk er niet meer reikhalzend naar uit. Het is eigenlijk teveel van hetzelfde. Ik denk dat er daarom ook geen discussies meer zijn.

De eerste aflevering was 23-2 al live in Amerika hoor?Notna schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:07:
[...]
Morgen gaat Redemption van start. Ben benieuwd of die wat nieuw leven in de brouwerij kan brengen met Tom in de hoofdrol. Moet nog even kijken of ik het wel in het grotere verhaal vind passen
Idd. De rek is er een beetje uit. Liz begint nu weer irritant te worden.LA-384 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:45:
Het is een leuke serie, maar heeft voor mij wel wat van z'n charme verloren. Ik kijk het wel, maar kijk er niet meer reikhalzend naar uit. Het is eigenlijk teveel van hetzelfde. Ik denk dat er daarom ook geen discussies meer zijn.
Laatste aflevering was wel een kleine verrassing voor mij:
Voor de rest zijn we eigenlijk geen steek verder gekomen..
Ik ben zelf vrij laat begonnen met The Blacklist. De eerste drie seizoenen op Netflix gingen er hard doorheen hier.
[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 26-02-2017 22:05 ]
Ah, dan had Sickbeard het fout. Heb ik morgen mooi wat te zienCCJJVV schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:21:
[...]
De eerste aflevering was 23-2 al live in Amerika hoor?

S_Chief schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:59:
[...]
Idd. De rek is er een beetje uit. Liz begint nu weer irritant te worden.Ze kijkt ook vaak zo ehm.. dood.
Red/James Spader speelt nog steeds uitstekend, dat wel.
Laatste aflevering was wel een kleine verrassing voor mij:
spoiler: The Blacklist - S04E15Ik had eigenlijk verwacht dat Kate achter de aanvallen op zijn organisatie zat.. En dit had ik nooit van Dembe verwacht.
Voor de rest zijn we eigenlijk geen steek verder gekomen..
Ik ben zelf vrij laat begonnen met The Blacklist. De eerste drie seizoenen op Netflix gingen er hard doorheen hier.Mooie serie, maar ik weet niet echt hoe het nu verder moet.
Ik vond Redemption opzich best lekker weg kijken. Echt een typische "The blacklist" aflevering.
Ik vond ze erg sterk, veel uit het verleden van Lizzy en Red..
Ow jawel hoor. Het was nou niet echt een plotwending waar ik stijl van achterover sloeg, maar het is wel fijn dat een aantal dingen nu duidelijker zijn. Met name de geschiedenis rondom Kaplan/Lizzy/Red is leuk om te zien.TheFes schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:58:
Blijkbaar heeft niemand nog de laatste 3 afleveringen gezien?
Overigens over Redemption; daar ben ik mee gestopt. Vind het dus compleet de plank misslaan

Wat een belachelijk uitzendschema weer, ik dacht dat het klaar wasTheFes schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:58:
Blijkbaar heeft niemand nog de laatste 3 afleveringen gezien?
Ik wacht nog twee afleveringen denk ik dan kan ik alles afkijken. Ben net met Fargo, Better call Saul en de nieuwe Prison Break begonnen.
/▌
Toevallig, dat kijk ik ook allemaalMarzman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:26:
[...]
Wat een belachelijk uitzendschema weer, ik dacht dat het klaar was
Ik wacht nog twee afleveringen denk ik dan kan ik alles afkijken. Ben net met Fargo, Better call Saul en de nieuwe Prison Break begonnen.
Nope, die zijn begonnen met Redemption en lopen dus de laatste 3 afleveringen achter. Geen idee wanneer ze het weer gaan oppakken; wellicht nadat Redemption klaar is?Viccers schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:19:
Heeft Rtl5 uberhaupt de laatste 3 afleveringen uitgezonden of niet? Dacht eens regulier te gaan kijken ipv downloaden, krijg je dit weer...
Ik vind dit een plotwending om te dienen als einde van de serie. Of dat daadwerkelijk ook zo zal zijn, weet ik niet, maar voor mij is de laatste aflevering van dit seizoen ook mijn laatste Blacklist. De rek is er qua verhaallijn helemaal uit.Notna schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:15:
[...]
Ow jawel hoor. Het was nou niet echt een plotwending waar ik stijl van achterover sloeg, maar het is wel fijn dat een aantal dingen nu duidelijker zijn. Met name de geschiedenis rondom Kaplan/Lizzy/Red is leuk om te zien.
[/edit] Seizoen 5 is bevestigd.
[ Voor 9% gewijzigd door Ome Ernst op 14-05-2017 18:42 ]
Ik ook; wat een wendingS_Chief schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 01:07:
Zojuist de laatste aflevering van seizoen 5 gezien. The Blacklist is heel sterk teruggekomen imho. Weer goed van genoten.
Het komt Red uiteraard wel 'goed uit', maar ik neem aan dat ook hij niet had gewenst voor Liz uiteindelijk. Ben benieuwd wat er in die 10 maanden gebeurd is. Ongetwijfeld zullen we dat wel zien in S06, in de eerste paar afleveringen.
Ergens hoop ik wel dat Red ook eindelijk full disclosure naar Liz doet. Aan de andere kant zorgt het wel voor de nodige spanning in het verhaal
Edit: Ik zie nu dat dit de mid season finale is en dat 3 januari we weer verder gaan. Er is dus nog geen sprake van een S06
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 17-11-2017 12:36 ]
Spader speelt het nog steeds prachtig. Geweldige manier van praten heeft hij ook.
[ Voor 62% gewijzigd door Marzman op 17-11-2017 18:52 ]
/▌
Mid season finale. 3 jan gaat het weer verderMusta schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:18:
Is t de mid season finale of season finale?
https://next-episode.net/the-blacklist/season-5
Nee de spin off was tussen s04 en s05 en is keihard geflopt.Marzman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:50:
Ik dacht dat het al klaar was met de serie (daarom was er toch die spin off?)
http://tvline.com/2017/05...ancelled-nbc-no-season-2/
En we hebben het over de US uitzendingen. RTL is nog niet begonnen met S05 afaik
[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 17-11-2017 18:54 ]
Ok dan heb ik weer wat in te halenNotna schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:53:
[...]
Nee de spin off was tussen s04 en s05 en is keihard geflopt.
En we hebben het over de US uitzendingen. RTL is nog niet begonnen met S05 afaik
/▌
Inmiddels is RTL 5 wél begonnen met S05 en is de US weer van start met Episode 9 (Ruin)
Weer wat te kijken vandaag

Edit: Aflevering gekeken. Lekkere rauwe kant van Liz, 'leuk' dat ze Famke Jansen vanuit Redemption er ook nog even bij betrekken om die belabberde spin-off full circle te maken. Ben benieuwd of de rest van het seizoen nu zich gaat richten op wraak tov Tom's zijn moordenaars of dat The Taskforce er ook nog in komt.
Wellicht eerst het één en volgend seizoen het ander weer.
Ik ben er nog best wel geboeid door

[ Voor 42% gewijzigd door Notna op 05-01-2018 14:26 ]
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeThe Blacklist loopt weer lekker.
Mag hopen dat S06 de laatste is in de reeks en dat het gewoon eindigt. Eerst heb je het vermoeden dat Red haar vader is, dan wordt dat bevestigd, dan wordt het weer ontkracht (in zekere mate; Raymond Reddington is haar vader, maar de persoon die zich voordoet als Red is niet de echte Red) en gaan ze daar weer een mysterie omheen bouwen
Ik heb nu teveel gekeken om het gewoon te stoppen, maar anders

Mee eens.... m.i. klopt het gevoelsmatig niet dat Red niet de echte Red is.... waarom heeft hij dan in godsnaam zoveel over voor Liz? Ik krijg heel erg het gevoel dat de schrijvers een paar seizoenen geleden een mysterieuze tas met botten bedacht hebben en later er pas een verhaal omheen bedacht hebben.Notna schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:31:
Dus, S05 is nu tot zijn einde gekomen. Eindelijk weten we van wie de botten waren in de tas. Maar wat een complete nonsens anti-climax gebeuren zegDaarnaast van A tot Z voorspelbaar omdat ze dezelfde truukjes nu al meerdere keren in verschillende seizoenen hebben uitgehaald.
Mag hopen dat S06 de laatste is in de reeks en dat het gewoon eindigt. Eerst heb je het vermoeden dat Red haar vader is, dan wordt dat bevestigd, dan wordt het weer ontkracht (in zekere mate; Raymond Reddington is haar vader, maar de persoon die zich voordoet als Red is niet de echte Red) en gaan ze daar weer een mysterie omheen bouwen
Ik heb nu teveel gekeken om het gewoon te stoppen, maar anders
Als ze hadden gezegd, in de tas zaten de botten van haar echte vader zonder Red een na-maker te noemen, maar Red van de moord op Liz' vader te beschuldigen had ik het al iets logischer gevonden. Maar wellicht zie ik wat dingen over het hoofd. Gevoelsmatig vind ik het in ieder geval een rare "wending".
Eigenlijk was ik dit seizoen dat hele gezeik over die duffel-bag wel zat. De meest onlogische dingen gebeurden om Liz maar naar de tas te kunnen laten zoeken. Ben het met je eens dat S06 het laatste seizoen mag zijn.