Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:53
Is she dead, really really dead :'(
spoiler:
whoooohoooooeeee, mocht haar steeds minder.. Hopelijk doen ze iets moois verder met de serie

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
What the ..... die zag ik dus niet aankomen :o
Vraag me ten zeerste af wat ze in gedachten hebben nu, het KAN bijna niet waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:22
Gezien de hoeveelheid nieuwe posts vandaag in dit topic, wijs weggebleven tot na de aflevering.
Maar man wat een klap in ene. Natuurlijk hopen op een goede list. Misschien om ook van Red weg te komen.

[ Voor 11% gewijzigd door peto84 op 15-04-2016 22:27 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:14

Elvhenk

/me hartje GO

Nou het lijkt me dat daarmee de cruciale spil uit de serie is gehaald. hoog wtf-gehalte ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mm had tot vandaag even geen tijd de laatste twee afleveringen te kijken. Zojuist gedaan, bleek 1 verhaaltje dus dat kwam mooi uit.

Eigenlijk voegde Elisabeth al niets meer toe sinds het moment dat ze geen FBI agente meer was en sinds dien stoorde ik me ook steeds meer aan haar rol maar vooral aan het matige acteerwerk van de actrice die haar speelt.

Vind het dus eigenlijk wel prima dat ze dood is nu.
Nu kunnen ze een nieuwe weg inslaan met Raymond als wraaknemende bad-ass.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Vond de serie laatste tijd niet zo boeiend meer en keek het steeds meer 'half'.
Nog even laatste paar eps afwachten. Misschien dat ik het dan voor gezien houd.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:30
The_Worst schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:33:
Zou het? oOo

Ben toch bang dat dit een truc is om Solomon op een dwaalspoor te brengen en dat Liz volgende week gewoon weer wakker wordt. "I don't want her in a morgue. Let our people handle it."
Ik voel hier wel wat voor het is in ieder geval een verklaring om haar later weer te herintroduceren als ze in het echt bevallen is. Net goede tijden.....

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat denk ik ook. We hebben een heel stuk niet meegekregen wat er gebeurde in die ambulance. Het kan een list zijn, ik zou het toch een beetje raar zijn als de hoofdpersoon overlijdt. Het zou kunnen dat ze op het eind van het seizoen opeens terug komt zodat ze even van haar zwangerschap en of baby kan genieten. De actrice is nu ook een beetje dik enzo (niet alleen de buik) wat heel normaal is, maar niet echt past in de serie.

Red hoeft niet eens op de hoogte te zijn als ze haar dood in scene zet (ze wil hem immers uit haar leven) en de carriere die ze had is toch voorbij. Alle mensen met wie ze werkte kunnen haar volgens mij zo een nieuwe identiteit geven of in ieder geval de huidige identiteit laten verdwijnen op een geloofwaardige manier.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 18-04-2016 10:41 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Ook wetende dat ze afgetapt worden en dan kunnen vermoeden dat "de vijand" alles ziet/hoort.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 20:15
Marzman schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:40:
Dat denk ik ook. We hebben een heel stuk niet meegekregen wat er gebeurde in die ambulance. Het kan een list zijn, ik zou het toch een beetje raar zijn als de hoofdpersoon overlijdt. Het zou kunnen dat ze op het eind van het seizoen opeens terug komt zodat ze even van haar zwangerschap en of baby kan genieten. De actrice is nu ook een beetje dik enzo (niet alleen de buik) wat heel normaal is, maar niet echt past in de serie.

Red hoeft niet eens op de hoogte te zijn als ze haar dood in scene zet (ze wil hem immers uit haar leven) en de carriere die ze had is toch voorbij. Alle mensen met wie ze werkte kunnen haar volgens mij zo een nieuwe identiteit geven of in ieder geval de huidige identiteit laten verdwijnen op een geloofwaardige manier.
Homeland heeft Brody (hoofdpersoon) ook omgelegd toen de serie begon aan te modderen. Waarschijnlijk hebben ze hier hetzelfde gedaan, het is wel wat gek omdat er nog veel loose ends waren maar het kan de serie een frisse wending geven.

Vind het niet erg in ieder geval, Reddington is toch de ster van de aflevering :)
Btw; ze staat voor de volgende aflevering niet in de credits, dus lijkt me dat ze er niet in voor komt? :9

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
De rest van het seizoen sowieso niet meer omdat ze in het echt bezig is een kind te krijgen waarschijnlijk. Iemand al het script voor S05 doorgelezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Ik denk dat ze terug komt. Er zijn aardig was loose ends, zoals hierboven ook al wordt aangegeven.
Een rode draad door de serie was de geschiedenis van Lizz, wie is haar moeder etc.? Dit gaan ze niet zo maar opgeven. Want ik had het idee dat het een beetje die richting op ging, aangezien The Cabal uitgeschakeld is.
Ook vond ik die dokter soms wat vreemd gedragen. Toen hij bijvoorbeeld uit dat busje liep, liep hij met een (lachje?)/denkend gezicht weg, alsof hij wilde zeggen 'Red tuimelt erin'.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_FTW
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01 00:26
Zelf denk ik dat ze niet echt dood is en dat het door de moeder gebeurt is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:32
Reaper.JA2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:24:
[...]

Homeland heeft Brody (hoofdpersoon) ook omgelegd toen de serie begon aan te modderen. Waarschijnlijk hebben ze hier hetzelfde gedaan, het is wel wat gek omdat er nog veel loose ends waren maar het kan de serie een frisse wending geven.

Vind het niet erg in ieder geval, Reddington is toch de ster van de aflevering :)
Btw; ze staat voor de volgende aflevering niet in de credits, dus lijkt me dat ze er niet in voor komt? :9
Dankje voor de mooie spoiler :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
http://tvline.com/2016/04...cklist-liz-dies-season-3/

“I was as shocked as I think the fans are! I have loved working with Megan, especially as we explored the complicated dynamic in Liz and Tom’s relationship. I’m incredibly curious to see how this deep cut affects Tom’s understanding of the world and what this means for the future of their daughter.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Trippy aflevering, vergeleken met wat we normaal gewend zijn. Maar in ieder geval krijgen we nu wat meer te weten over Liz haar moeder en wat de geschiedenis is tussen Red en de moeder.

Zal mij benieuwen hoe het verder gaat :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Red is een beetje aan het trippen, vage aflevering.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:28

Hupske

AFCA

Holy moly, wat was dit een goede aflevering zeg! Nog beter dan Salomon deel 2. Zat veel diepgang in de aflevering en dit laat toch goed zien hoe breekbaar Red ook kan zijn.
James Spader is voor mij ook bijna nog de enige reden dat ik de serie kijk. Ik vind de rol van Liz, Cooper, Donald en Samar erg slap gespeeld. Heb totaal geen emotie bij hun en dat zal mede komen doordat het soms echt lijkt alsof ze letterlijk aan het voorlezen zijn met wat ze moeten zeggen. (mijn vriendin heeft hier overigens veel minder last van, dus ik ben ook wel verplicht om te blijven kijken :+ )

Ik ben nu heel erg benieuwd hoe dit verder gaat. Hopelijk wordt er nu veel meer gericht op Reddington en wordt FBI een beetje naar achter gedreven. Als ze nu alle gebeurtenissen van Reddington voorbij laat komen kan je volgens mij een volledig seizoen vullen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 22-04-2016 14:01 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-12-2017
Beetje rare aflevering, als de volgende afleveringen ook zo zijn, dan moet ik op zoek naar een andere serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 14:09
Was idd een vage episode, ook wel leuk dat Lotte Verbeek erin speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 21:03
lijkt me een normale aflevering hoor aangezien de omstandigheden.
Redington does have a soul :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 05-06 18:52

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik dacht nog even dat er een nieuwe hoofdrolspeelster zou komen en dat ze dan samen verder zouden gaan.
Een lekkere aflevering voor een regenachtige zondagmiddag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12-2024

Edgarz

Tweako-active since1986

De dood van Liz, de geboorte van haar dochter en de flashback van Red naar de gebeurtenissen met de moeder van Liz geven het verhaal een nieuwe impuls. Focus op 'history repeats', hopelijk meer inzichten in het verleden van Red en de moeder van Liz... volgens mij genoeg spanning in season 5 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 11:36
Waarom hebben sommigen het hier over seizoen 5, terwijl seizoen 3 nog bezig is (na 3 komt toch eerst 4,of heb ik verkeerd leren tellen? :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Famke nieuws met een spinoff, had hem al in het zomertopic geplaatst, maar voor wie dat niet leest: http://tvseriesfinale.com...anssen-spin-off-released/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
agoNITE schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:42:
Waarom hebben sommigen het hier over seizoen 5, terwijl seizoen 3 nog bezig is (na 3 komt toch eerst 4,of heb ik verkeerd leren tellen? :p)
Die zien dat in hun glazen bol. De mijne staat nog op te laden dus weet ook niet waar ze het over hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12-2024

Edgarz

Tweako-active since1986

agoNITE schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:42:
Omdat sommigen soms wel eens een tikfout maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Zo, dat was wel een puike episode hoor. Roept wel weer veeeel vragen op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En weer zo'n onzin Duits accent als Nederlander :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famke wordt wel erg mooi oud zeg, daar zie ik graag wel wat meer van in de komende afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 20:15
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:50:
Zijn toch van die kleine dingen waar je je wel aan stoort -O-

Naast dat de verhaallijn er niet beter op wordt -O- -O-

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 15:32
Reaper.JA2 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:01:
[...]

Zijn toch van die kleine dingen waar je je wel aan stoort -O-

Naast dat de verhaallijn er niet beter op wordt -O- -O-
Dat + sowieso vreemd dat het team steeds met "SWAT" wordt aangesproken terwijl dat enkel in de USA zo heet. Naar mijn idee zag het er weer uit alsof de USA weer de macht is met alle superieure technologie in handen en de andere landen nog in het verleden leven. :+

En dat moederbordje, een AMD AM1C samen met wat blokjes C4 :+ Tuuurrlijk joh!

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:37
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:50:
Wees blij dat ze niet met musketten liepen :+
Donstil schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:30:
Famke wordt wel erg mooi oud zeg, daar zie ik graag wel wat meer van in de komende afleveringen.
In The Blacklist ziet ze er idd zeer goed uit. Ik zag haar onlangs nog in een film (weet niet meer welke), maar daar zag ze er juist een stuk ouder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Zo, laatste 2 afleveringen bij gekeken.

Dat accent is wel weer :F idd. Maar ach; we zijn niet anders gewend van US producties niet? De enige keer da tik het goed heb zien gaan was in HBO - John Adams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:51
Sterke aflevering de 1 na laatste, echt zin in de volgende kan niet wachten!

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:17
Wel slap dat Solomon er weer 'makkelijk' van af komt, dat ze hem niet durfden uit de serie te schrijven. Ook niet handig van Tom om hem levend achter te laten - Solomon is niet iemand die je graag kwaad achter je aan hebt zitten.

En die voortgangsindicator op het einde... zou die dubbel zo lang duren als het bedrag twee keer zoveel is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04 08:38
Liz eruit..... zo jammer ik kan het nog niet geloven een beetje een mindfuck hoop ik alla Mr Robot. maar goed. Famke erin heerlijk nu hopen dat er een clash van de dames komt lijkt me leuk als een s05 of so6 finale.

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Spinoff bevestigd (in spoiler tag ivm mogelijke spoiler).

[ Voor 26% gewijzigd door agoNITE op 18-05-2016 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-06 18:48
Net seizoen 2 afgekeken op Netflix...helaas staat seizoen 3 er nog niet op :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Holy crap; staat even een spoiler van hier tot Tokio onder :X
(Of dat moet in de laatste episode aan bod zijn gekomen; ik loop er 1 achter op de US uitzendingen zie ik nu :N )

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 18-05-2016 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
Notna schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:59:
[...]

Holy crap; staat even een spoiler van hier tot Tokio onder :X
(Of dat moet in de laatste episode aan bod zijn gekomen; ik loop er 1 achter op de US uitzendingen zie ik nu :N )
Sorry! Ik heb mijn bericht even in spoiler tags gezet. Helemaal niet bij stil gestaan dat men achter kan lopen. Is inderdaad uit de laatste aflevering .

Nogmaals excuses :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

agoNITE schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:09:
[...]

Sorry! Ik heb mijn bericht even in spoiler tags gezet. Helemaal niet bij stil gestaan dat men achter kan lopen. Is inderdaad uit de laatste aflevering .

Nogmaals excuses :(
Nah is mijn eigen schuld; als het in de US is uitgezonden mag je alles zonder spoilertags plaatsen. Moet ik maar niet in een topic kijken over een serie waar ik bij achterloop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 04-06 13:28
...dus.... O.o

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinusvw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:20
Indeed... ergens verwachte ik al zoiets ;)

Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:14

The_Worst

Unox

Jammer maar helaas. Ik verwachtte ook al zoiets maar The Blacklist is nu einde na dit seizoen.

Edit: nu dus.

[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 20-05-2016 11:35 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 04-06 13:28
Ik verwachtte eea eerder, dus toen dat niet kwam had ik me er eigenlijk bij neergelegd.

Still, meer dan genoeg voer voor het volgende seizoen.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De eerste verrassing verwacht ik ook wel, anders was de hele serie gewoon klaar. Al lijkt het nog redelijk klaar (als Red en Liz elkaar niet meer willen zien dan is er niks meer over en het lijkt toch die kant op te gaan en dat Red dit zal moeten accepteren), ze introduceren de laatste eps een verhaallijn rond Tom en die krijgt dus een spinn off.

[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 20-05-2016 12:04 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Fuck me wat goedkoop :r

Niet alleen was de terugkeer van Liz goedkoop, maar ook dat Kirk ineens haar vader blijkt te zijn :') Doe even normaal zeg.

[ Voor 73% gewijzigd door Notna op 20-05-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsjonge jonge jonge :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:35
Jeetje zeg wat een ontzettende cheap ass aflevering zeg :r

Serie gaat ook op de niet meer insta watch list en meer als filling... zo zonde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jullie overdrijven ook weer lekker :p De serie was nooit echt een hoogstandje en stond zeker niet op mijn lijstje van series met het beste verhaal, het was een vast format met een crimineel van de week met een overkoepelend verhaallijntje. Dat Liz terug kwam had ik eigenlijk ook wel verwacht. Zonder Liz was deze serie al een Spin Off van zichzelf geworden.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Marzman schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:01:
Jullie overdrijven ook weer lekker :p De serie was nooit echt een hoogstandje en stond zeker niet op mijn lijstje van series met het beste verhaal, het was een vast format met een crimineel van de week met een overkoepelend verhaallijntje. Dat Liz terug kwam had ik eigenlijk ook wel verwacht. Zonder Liz was deze serie al een Spin Off van zichzelf geworden.
Ik kijk alleen maar voor James Spader, de rest kan me gestolen worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Marzman schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:01:
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:11:
[...]

Ik kijk alleen maar voor James Spader, de rest kan me gestolen worden :P
Met ^^^^^

Maar afgezien van dat; OK dat Liz niet dood was, daar kan ik wrl overheen komen (hoewel het wel erg goedkoop gedaan is)

Maar om dan ook meteen de vader er in te gooien is een beetje te makkelijk imo. En dat stoort mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De verhaallijn rond Tom stoort mij meer eigenlijk (is ook bijna hetzelfde als bij Liz). Heb het idee dat dit er alleen maar ingegooid is om die spin off te kunnen maken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Laatst online: 08:14

Elvhenk

/me hartje GO

Nou whatheFUCK was dat zeg! Wat een rotterig aan elkaar geknoopt onbevredigend kuteinde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:20
Ik begrijp niet dat jullie die vader zo'n probleem vinden. Het is inderdaad wat simpel en snel aan elkaar geknoopt, hoewel er toch al een paar afleveringen naartoe gegaan wordt.

Maar als Kirk niet haar vader zou zijn dan was hij de zoveelste persoon die iets van haar wil/haar dood wil en die iets te maken heeft met haar verleden. Dan was het naar mijn mening wel een heel vaag verhaal geworden. En er moest natuurlijk iets zijn waar het verhaal zich aan vast kon houden, anders was je weer op hetzelfde verhaal terecht gekomen van Liz en haar kind worden bedreigd maar door wie en waarom blijft een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-06 20:29
leuk, Liz heef dr pappie gevonden en Tom zn moeder...
Wel erg duidelijk dat de laatste paar afleveringen snel een aantal "grote" gebeurtenissen plaats moesten vinden voor de spin-off
Maar eigenlijk ben ik ondertussen wel meer benieuwd naar de nieuwe spin-off met Famke Janssen dan naar het nieuwe seizoen van de originele blacklist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Op zich wel opvallend. Ik vond de eerste drie afleveringen na de "dood" van Liz, enorm verfrissend en interessant. Deze laatste aflevering was alles behalve, dus eigenlijk voelde ik het al een beetje aankomen... Ik zal het nieuwe seizoen even aankijken, als het nergens naartoe gaat, dan is de serie klaar voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
LA-384 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:28:
Op zich wel opvallend. Ik vond de eerste drie afleveringen na de "dood" van Liz, enorm verfrissend en interessant. Deze laatste aflevering was alles behalve, dus eigenlijk voelde ik het al een beetje aankomen... Ik zal het nieuwe seizoen even aankijken, als het nergens naartoe gaat, dan is de serie klaar voor mij.
Dat had ik eigenlijk ook. De serie liet in de afleveringen na de dood zien dat het perfect verder kan zonder Liz. Nu ligt het niet in de aard van dit soort series/zenders om hoofd personages te schrappen maar het zou prima kunnen.

Zeker ook als je bedenkt dat de actrice die Liz speelt geregeld echt bedroevend acteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:30
LA-384 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:28:
Exact, halverwege dit seizoen was ik er eigenlijk wel klaar mee, dus hoewel wat onverwacht was ik blij met het verdwijnen van Liz. De afleveringen daarna waren imo dan ook erg goed en gaven me juist het gevoel dat Seizoen 4 weleens erg goed kon worden op deze manier. Finale is dan ook een behoorlijke teleurstelling, en Liz terug, en dan dat einde?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Und, hebben mensen alweer de eerste episode gezien?

Ik heb het net gedownload om zo te gaan kijken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:42
ssstt ... staat straks op het programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 819705

Ziet er leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-06 15:21
Heeft iemand enig idee wanneer de spin-off met Famke Janssen op de tv gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Hmmm, Kate (zo heet ze geloof ik) op het einde voor dood achter gelaten - maar de suggestie wekken dat ze het overleefd (en dus als anti-Red terug gaat komen). Lijkt mij redelijk ongeloofwaardig dat iemand in het hoofd geschoten wordt, op een grasveld far far away achtergelaten wordt en het dan alsonog overleefd, maar zo te zien gaat het die kant op.

Red lijkt steeds minder neergezet te worden als de sympathieke crimineel en meer als koudbloedige bad guy. Mwah, wat mij betreft een saaie ontwikkeling. Wel goed dat er nou ein-de-lijk wat meer duidelijkheid komt over Liz d'r verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Vandaag S04E01 gekeken..De voorspelbaarheid is helaas niet verdwenen. Wat mij betreft is dit het laatste seizoen, ik wil zeker nog wel weten hoe het afloopt, maar daarna ga ik er zeker mee stoppen.
De afleveringen hebben de plotdikte van het een aflevering van het A-Team.

Jammer, want ik vond het altijd wel een redelijke serie.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spannende aflevering zeg :o

Geweldig spel weer van Spader _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:00:
Spannende aflevering zeg :o

Geweldig spel weer van Spader _O_
Ik vraag me nog steeds wel af hoe Red het nou voor elkaar gekregen heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Wij hebben net aflevering 4 en 5 gezien, moet zeggen dat het toch wel weer goed is!
We blijven in ieder geval kijken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik blijf ook wel kijken, al loop ik er een paar achter :) Maar het is wel wat minder spannend als in het begin.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Laatste aflevering voelde aan als een seizoenseinde of zelfs serie-einde, maar volgens m'n Sickrage-planning komen er nog zeker twee afleveringen (vanaf 6-1-2017)... tegelijkertijd begon men op het eind van de aflevering een promo-praat voor Blacklist Redemption.

Ik gok dus dat de volgende (twee?) aflevering van The Blacklist puur een overgang zullen zijn voor 'Redemption'. Liz als huismoeder, Red die als consultant bij de FBI blijft werken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
vanaalten schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:23:
Laatste aflevering voelde aan als een seizoenseinde of zelfs serie-einde, maar volgens m'n Sickrage-planning komen er nog zeker twee afleveringen (vanaf 6-1-2017)... tegelijkertijd begon men op het eind van de aflevering een promo-praat voor Blacklist Redemption.

Ik gok dus dat de volgende (twee?) aflevering van The Blacklist puur een overgang zullen zijn voor 'Redemption'. Liz als huismoeder, Red die als consultant bij de FBI blijft werken?!
Redemption gaat niet over liz en reddington he maar over Famke (even haar char naam kwijt) en haar zoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Ah, OK, ik was wat onduidelijk. De komende afleveringen van de traditionele blacklist zullen denk ik dus afrondend zijn, waarbij Liz & Red dus wel een beetje uitgerangeerd zullen worden - puur als opmars naar 'Redemption', waarbij dus
spoiler:
Tom daar een rol in zal gaan spelen
. Ben dan wel benieuwd hoe het afgerond gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Uit de diverse bronnen maak ik op dat het hoogstvermoedelijk zo zal gaan:

januari - februari: 8 nieuwe afleveringen, S04E09 t/m S04E16.
maart - april: TBL Redemption, zo'n 4 tot 6 afleveringen - dit zal dan een totaal afgerond verhaal zijn
april - mei/juni: laatste 6 afleveringen seizoen 4 van TBL: S04E17 t/m S04E22

Dit allemaal o.a. vanwege NBC's basketbal uitzendingen in bepaalde perioden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Redemption ga ik niet meer kijken. Ik ben wel benieuwd hoe The Blacklist dan afgerond gaat worden ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk even kijken op GOT, maar het is erg stil hier in het topic. Voor mij is The Blacklist echt een van de betere series _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Het is een leuke serie, maar heeft voor mij wel wat van z'n charme verloren. Ik kijk het wel, maar kijk er niet meer reikhalzend naar uit. Het is eigenlijk teveel van hetzelfde. Ik denk dat er daarom ook geen discussies meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

LA-384 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:45:
Het is een leuke serie, maar heeft voor mij wel wat van z'n charme verloren. Ik kijk het wel, maar kijk er niet meer reikhalzend naar uit. Het is eigenlijk teveel van hetzelfde. Ik denk dat er daarom ook geen discussies meer zijn.
Morgen gaat Redemption van start. Ben benieuwd of die wat nieuw leven in de brouwerij kan brengen met Tom in de hoofdrol. Moet nog even kijken of ik het wel in het grotere verhaal vind passen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Notna schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:07:
[...]

Morgen gaat Redemption van start. Ben benieuwd of die wat nieuw leven in de brouwerij kan brengen met Tom in de hoofdrol. Moet nog even kijken of ik het wel in het grotere verhaal vind passen :Y
De eerste aflevering was 23-2 al live in Amerika hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
LA-384 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:45:
Idd. De rek is er een beetje uit. Liz begint nu weer irritant te worden. :+ Ze kijkt ook vaak zo ehm.. dood. }:| Red/James Spader speelt nog steeds uitstekend, dat wel. _O_

Laatste aflevering was wel een kleine verrassing voor mij:
spoiler: The Blacklist - S04E15
Ik had eigenlijk verwacht dat Kate achter de aanvallen op zijn organisatie zat.. En dit had ik nooit van Dembe verwacht. :o

Voor de rest zijn we eigenlijk geen steek verder gekomen..

Ik ben zelf vrij laat begonnen met The Blacklist. De eerste drie seizoenen op Netflix gingen er hard doorheen hier. :D Mooie serie, maar ik weet niet echt hoe het nu verder moet.

[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 26-02-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

CCJJVV schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:21:
[...]

De eerste aflevering was 23-2 al live in Amerika hoor?
Ah, dan had Sickbeard het fout. Heb ik morgen mooi wat te zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
S_Chief schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:59:
[...]

Idd. De rek is er een beetje uit. Liz begint nu weer irritant te worden. :+ Ze kijkt ook vaak zo ehm.. dood. }:| Red/James Spader speelt nog steeds uitstekend, dat wel. _O_

Laatste aflevering was wel een kleine verrassing voor mij:
Ik had eigenlijk verwacht dat Kate achter de aanvallen op zijn organisatie zat.. En dit had ik nooit van Dembe verwacht. :o

Voor de rest zijn we eigenlijk geen steek verder gekomen..

Ik ben zelf vrij laat begonnen met The Blacklist. De eerste drie seizoenen op Netflix gingen er hard doorheen hier. :D Mooie serie, maar ik weet niet echt hoe het nu verder moet.
De vraag blijft alleen nog waarom heeft Dembé Redd dan wel naar die doktor gebracht? Hij had hem simpelweg ook aan zijn lot over kunnen laten dan was niemand er achter gekomen. Nu gaf Dembe Redd nog de kans om te overleven dus ik verwacht dat er meer achter zit ;)

Ik vond Redemption opzich best lekker weg kijken. Echt een typische "The blacklist" aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 07:57
Blijkbaar heeft niemand nog de laatste 3 afleveringen gezien?
Ik vond ze erg sterk, veel uit het verleden van Lizzy en Red..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

TheFes schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:58:
Ow jawel hoor. Het was nou niet echt een plotwending waar ik stijl van achterover sloeg, maar het is wel fijn dat een aantal dingen nu duidelijker zijn. Met name de geschiedenis rondom Kaplan/Lizzy/Red is leuk om te zien.

Overigens over Redemption; daar ben ik mee gestopt. Vind het dus compleet de plank misslaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TheFes schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:58:
Wat een belachelijk uitzendschema weer, ik dacht dat het klaar was :p

Ik wacht nog twee afleveringen denk ik dan kan ik alles afkijken. Ben net met Fargo, Better call Saul en de nieuwe Prison Break begonnen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 07:57
Marzman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:26:
[...]

Wat een belachelijk uitzendschema weer, ik dacht dat het klaar was :p

Ik wacht nog twee afleveringen denk ik dan kan ik alles afkijken. Ben net met Fargo, Better call Saul en de nieuwe Prison Break begonnen.
Toevallig, dat kijk ik ook allemaal :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 16:48
Heeft Rtl5 uberhaupt de laatste 3 afleveringen uitgezonden of niet? Dacht eens regulier te gaan kijken ipv downloaden, krijg je dit weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Viccers schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:19:
Heeft Rtl5 uberhaupt de laatste 3 afleveringen uitgezonden of niet? Dacht eens regulier te gaan kijken ipv downloaden, krijg je dit weer...
Nope, die zijn begonnen met Redemption en lopen dus de laatste 3 afleveringen achter. Geen idee wanneer ze het weer gaan oppakken; wellicht nadat Redemption klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Notna schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:15:
[...]

Ow jawel hoor. Het was nou niet echt een plotwending waar ik stijl van achterover sloeg, maar het is wel fijn dat een aantal dingen nu duidelijker zijn. Met name de geschiedenis rondom Kaplan/Lizzy/Red is leuk om te zien.
Ik vind dit een plotwending om te dienen als einde van de serie. Of dat daadwerkelijk ook zo zal zijn, weet ik niet, maar voor mij is de laatste aflevering van dit seizoen ook mijn laatste Blacklist. De rek is er qua verhaallijn helemaal uit.

[/edit] Seizoen 5 is bevestigd.

[ Voor 9% gewijzigd door Ome Ernst op 14-05-2017 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Zojuist de laatste aflevering van seizoen 5 gezien. The Blacklist is heel sterk teruggekomen imho. Weer goed van genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

S_Chief schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 01:07:
Zojuist de laatste aflevering van seizoen 5 gezien. The Blacklist is heel sterk teruggekomen imho. Weer goed van genoten.
Ik ook; wat een wending :o

Het komt Red uiteraard wel 'goed uit', maar ik neem aan dat ook hij niet had gewenst voor Liz uiteindelijk. Ben benieuwd wat er in die 10 maanden gebeurd is. Ongetwijfeld zullen we dat wel zien in S06, in de eerste paar afleveringen.

Ergens hoop ik wel dat Red ook eindelijk full disclosure naar Liz doet. Aan de andere kant zorgt het wel voor de nodige spanning in het verhaal ;)

Edit: Ik zie nu dat dit de mid season finale is en dat 3 januari we weer verder gaan. Er is dus nog geen sprake van een S06

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 17-11-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Aha. Dan wachten we rustig op het vervolg van S05.

Spader speelt het nog steeds prachtig. Geweldige manier van praten heeft hij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:53
Is t de mid season finale of season finale?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hebben jullie het over uitzendingen op RTL of is de serie nog bezig? (ik dacht dat het verder ging met de spin off?)

[ Voor 62% gewijzigd door Marzman op 17-11-2017 18:52 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Musta schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:18:
Is t de mid season finale of season finale?
Mid season finale. 3 jan gaat het weer verder

https://next-episode.net/the-blacklist/season-5
Marzman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:50:
Ik dacht dat het al klaar was met de serie (daarom was er toch die spin off?)
Nee de spin off was tussen s04 en s05 en is keihard geflopt.

http://tvline.com/2017/05...ancelled-nbc-no-season-2/

En we hebben het over de US uitzendingen. RTL is nog niet begonnen met S05 afaik

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 17-11-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Notna schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:53:
[...]

Nee de spin off was tussen s04 en s05 en is keihard geflopt.

En we hebben het over de US uitzendingen. RTL is nog niet begonnen met S05 afaik
Ok dan heb ik weer wat in te halen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Marzman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:54:
[...]

Ok dan heb ik weer wat in te halen :)
Inmiddels is RTL 5 wél begonnen met S05 en is de US weer van start met Episode 9 (Ruin)

Weer wat te kijken vandaag :Y

Edit: Aflevering gekeken. Lekkere rauwe kant van Liz, 'leuk' dat ze Famke Jansen vanuit Redemption er ook nog even bij betrekken om die belabberde spin-off full circle te maken. Ben benieuwd of de rest van het seizoen nu zich gaat richten op wraak tov Tom's zijn moordenaars of dat The Taskforce er ook nog in komt.

Wellicht eerst het één en volgend seizoen het ander weer.

Ik ben er nog best wel geboeid door :Y

[ Voor 42% gewijzigd door Notna op 05-01-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
SAINT MOTEL - My Type (Official Video)

The Blacklist loopt weer lekker. 8) En Red blijft genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Dus, S05 is nu tot zijn einde gekomen. Eindelijk weten we van wie de botten waren in de tas. Maar wat een complete nonsens anti-climax gebeuren zeg :') Daarnaast van A tot Z voorspelbaar omdat ze dezelfde truukjes nu al meerdere keren in verschillende seizoenen hebben uitgehaald.

Mag hopen dat S06 de laatste is in de reeks en dat het gewoon eindigt. Eerst heb je het vermoeden dat Red haar vader is, dan wordt dat bevestigd, dan wordt het weer ontkracht (in zekere mate; Raymond Reddington is haar vader, maar de persoon die zich voordoet als Red is niet de echte Red) en gaan ze daar weer een mysterie omheen bouwen :')

Ik heb nu teveel gekeken om het gewoon te stoppen, maar anders :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:31:
Dus, S05 is nu tot zijn einde gekomen. Eindelijk weten we van wie de botten waren in de tas. Maar wat een complete nonsens anti-climax gebeuren zeg :') Daarnaast van A tot Z voorspelbaar omdat ze dezelfde truukjes nu al meerdere keren in verschillende seizoenen hebben uitgehaald.

Mag hopen dat S06 de laatste is in de reeks en dat het gewoon eindigt. Eerst heb je het vermoeden dat Red haar vader is, dan wordt dat bevestigd, dan wordt het weer ontkracht (in zekere mate; Raymond Reddington is haar vader, maar de persoon die zich voordoet als Red is niet de echte Red) en gaan ze daar weer een mysterie omheen bouwen :')

Ik heb nu teveel gekeken om het gewoon te stoppen, maar anders :F
Mee eens.... m.i. klopt het gevoelsmatig niet dat Red niet de echte Red is.... waarom heeft hij dan in godsnaam zoveel over voor Liz? Ik krijg heel erg het gevoel dat de schrijvers een paar seizoenen geleden een mysterieuze tas met botten bedacht hebben en later er pas een verhaal omheen bedacht hebben.
Als ze hadden gezegd, in de tas zaten de botten van haar echte vader zonder Red een na-maker te noemen, maar Red van de moord op Liz' vader te beschuldigen had ik het al iets logischer gevonden. Maar wellicht zie ik wat dingen over het hoofd. Gevoelsmatig vind ik het in ieder geval een rare "wending".

Eigenlijk was ik dit seizoen dat hele gezeik over die duffel-bag wel zat. De meest onlogische dingen gebeurden om Liz maar naar de tas te kunnen laten zoeken. Ben het met je eens dat S06 het laatste seizoen mag zijn.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste