Toon posts:

[PC] DayZ (Standalone)

Pagina: 1 ... 32 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Ben een filmpje aan het editen van de chaos in de Camo op NWA, helaas niet alles opgenomen, maar wel wat herkenbare beelden. Zal die vanmiddag denk posten, hier een ander filmpje waarvan ik hoop dat ik het voor mekaar krijg om hem te embedden (edit: gelukt).

[ Voor 130% gewijzigd door Snol op 25-08-2014 16:58 ]

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:25
spartacusNLD schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 07:59:
de gene die helmaal achteraan staat.. die staat toch echt de verkeerde deur te bewaken :p
Ja, met die groene rugzak ben ik. Ik spoor niet zo. Ik heb ook 2 kansen gehad om een belager een kogel door zijn harses te duwen maar is niet gelukt. Uiteindelijk bleek de belegering wel mee te vallen en uit 2 man te bestaan (as far as we could tell). Eén dood (door Sharpe?), één ontsnapt (thanks to me).
Sharpp schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:54:
Misschien join ik vanavond ook wel (rond 9.30 uur). Ik ben nu in Novo.
Like good old times. :) Vanaf Novo naar NWAF ben je trouwens wel een minuutje of 25 onderweg op fullspeed.
pimskie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:23:
Toen ik aankwam zaten er al vier van ons in de ATC met voor de deur twee dooie (toch?). Later in de verte nog een dude bij het tentenkamp neergehaald. Daarna volgens mij nog eentje voor de deur van de ATC
Camo building of jail pimskie, geen ATC.

@Snol
Leuke compilatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:08
Ik ging inderdaad dood bij de camo/jail. Ik liep er op af en werd toen neergehaald door iemand van buiten de jail. Vlak daarvoor iemand binnen neergeschoten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Tweakers in een Camo building

YouTube: Dayz Tweakers hebben een nieuw huis

Zou het graag willen/kunnen embedden (edit: gelukt).

[ Voor 93% gewijzigd door Snol op 25-08-2014 17:00 ]

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:04
Camo building of jail pimskie, geen ATC.
Ik was abuis, sorry. Jail noem ik het :)

Die filmpjes vind ik trouwens tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snol schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:31:
Tweakers in een Camo building

YouTube: Dayz Tweakers hebben een nieuw huis

Zou het graag willen/kunnen embedden.
My voice it creeps me out :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ja, altijd schaamtevol om je eigen stem te horen.

Wat vinden jullie van de naamgeving op deze kaart?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m1IizRd.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door -Moondust- op 25-08-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Handige benamingen, als je zin hebt om er 50 uur op te studeren. :P

Is opgesteld door Sacriel, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Was leuk om met z'n alle te campen in de jail, heb alleen niet kunnen zien of die gast in het veld uiteindelijk dood was, raakte em wel met mn AK101, maar werd daarna meteen beschoten.
Heb trouwens gister een scope en handguards etc geloot in jail. Rechmatige eigenaar (Longbow?) kan ze vanavond vanaf 22:30 ophalen in de bekende barn bij NWAF, incl je magic softdrink.

Ik raakte gister trouwens ook 2x een AK101 mag kwijt die uit mn AK moest halen om de ammo aan te vullen, weet niet precies op welk moment, kwam er daarna achter dat er een mag misde.
Bekend probleem?
-Moondust- schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:25:
Ja, altijd schaamtevol om je eigen stem te horen.

Wat vinden jullie van de naamgeving op deze kaart?

[afbeelding]
Puik werk, ben zelf nog niet zo ervaren met die namen, maar lijken me prima.

Ieder blokje op het kaartje rechts van het midden is btw 100m. Handig voor het rangefinden.
Je kunt ook makkelijke rangefinden door op de map van dayzdb te (dubbelklikken) op start- en eindpunt

[ Voor 9% gewijzigd door HyperMan op 25-08-2014 17:49 ]

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Oh heeeeerlijk Hyper! Ik lust mijn spullen wel terug.

Ik zie jullie vanavond.

Paul, mooi filmpje. Was top avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
@Hyperman
Ik heb de kaart niet zelf gemaakt hoor. Ik weet niet zeker of ie bij Sacriel vandaan komt, maar wat boeit het. De kaart is zeker goed bruikbaar om beter te kunnen communiceren, want daar zit het verschil um in met andere squads. Overigens is dit volgens mij een kaart voor de DayZ mod, maar hij klopt bijna geheel voor DayZ SA. De north camo staat er bv niet op.

[ Voor 21% gewijzigd door -Moondust- op 25-08-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 11:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
goede map.. is van sacriel idd.. die man heeft dat dus zo van heel de map in dayz -. -

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
spartacusNLD schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:05:
goede map.. is van sacriel idd.. die man heeft dat dus zo van heel de map in dayz -. -
Zo gedetailleerd heeft hij waarschijnlijk alleen van de hotspots. Maar als je Sacriel's stream kijkt/luistert dan valt het wel op dat de communicatie over locatie binnen het squad erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
-Moondust- schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:15:
Like good old times. :) Vanaf Novo naar NWAF ben je trouwens wel een minuutje of 25 onderweg op fullspeed.
Ik ben inmiddels (in first person mode) vlakbij NWAF. :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

spartacusNLD schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:05:
Hun map is alweer geupdate, zoveel meer plekken en een veel grotere radius om het vliegveld heen.
En nee, niet van de hele DayZ map, wel NWAF, NE niet meer, sinds de verandering...

Ik geloof van NWAF hebben ze 3KM om de airstrip heen, een van de streams vorige week liet hij de nieuwe map zien, met namen...

Ik ben met een 1st person character in het zuiden, met m'n 3rd person character in Gorka, op zoek naar een nieuwe LRS. Vanavond rond half 9, 9 uur ga ik ook ff spelen, misschien join ik de TS nog wel ff :)

[ Voor 16% gewijzigd door Jo0Lz op 25-08-2014 19:03 ]

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
HyperMan schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:38:
Heb trouwens gister een scope en handguards etc geloot in jail. Rechmatige eigenaar (Longbow?) kan ze vanavond vanaf 22:30 ophalen in de bekende barn bij NWAF, incl je magic softdrink.
Het enige wat ik zou willen hebben is een long range scope (en een bijl :-/ ). Dan red ik me wel weer :D

[ Voor 59% gewijzigd door LongBowNL op 25-08-2014 20:10 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
heb net weer wat gear verzameld op NW airfield we waren nog met ze 3e had niet veel zin meer.. morgen avond maar weer verder..

had ook ff nog op hardcore geprobeerd blijkbaar had ik daar echt MEGA veel gear op.. zit op hardcore in novo :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

spartacusNLD schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:45:
heb net weer wat gear verzameld op NW airfield we waren nog met ze 3e had niet veel zin meer.. morgen avond maar weer verder..

had ook ff nog op hardcore geprobeerd blijkbaar had ik daar echt MEGA veel gear op.. zit op hardcore in novo :)
Ik was onderweg naar NW, onderweg langs Severograd. Dacht, loot ff snel, moest nog wat Mosin Ammo hebben en was op zoek naar een LRS (had alleen pristine PU).
Aan het eind van het stadje heb je zo'n twee verdiepingen huis, met blauwe deuren.

De bovenste verdieping geen loot, eerste verdieping gaat maar 1 deur open. Ik daar naar binnen, ligt een regenjas. Ik kijk er naar, en opeens "You are dead". Been gebroken. Iemand met wie ik op TS zat naar m'n lichaam, kon het niet looten, maar zei dat alleen m'n broek er beschadigd uit zag... Dus ik ben maar opnieuw begonnen, van Berezino (spawn en natuurlijk eerste kroegje een LRS Pristine :) ) nu bij Gorka.

Vanavond maar door naar NWAF. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Zitten jullie nu op 1st person? In dat geval ben ik in de buurt van NWAF en zal ik vanavond ook joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

pimskie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:38:
Zitten jullie nu op 1st person? In dat geval ben ik in de buurt van NWAF en zal ik vanavond ook joinen
Mijn 1st person character is ergens bij Balota... 20 minuten rennen en ik ben daar ook :)
Zal vanavond wel ff de TS joinen, lijkt me leuk eens samen te jagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Zaten inderdaad opeens veel GoTters op de zelfde 1st person server als ik.
Ben maar 1 iemand tegen gekomen in een stadje in de buurt van NWAF. Een speler met behoorlijke gear in het piano huisje. Hij leek verrast toen ik daar opeens stond met getrokken pistool. Gelukkig voor hem ben ik niet van de KOS en ben ik, na een F1 weer snel verdwenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

ImpaileR schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:15:
Zaten inderdaad opeens veel GoTters op de zelfde 1st person server als ik.
Ben maar 1 iemand tegen gekomen in een stadje in de buurt van NWAF. Een speler met behoorlijke gear in het piano huisje. Hij leek verrast toen ik daar opeens stond met getrokken pistool. Gelukkig voor hem ben ik niet van de KOS en ben ik, na een F1 weer snel verdwenen. :)
Lijkt me leuk eens wat squad play te doen. De "Community" waar ik mee speel, zijn meer van 't slap ouwehoeren. Hun "tactische" skills blijven wat achter en gaan liever bandit spelen in berezino, dan hardcore spelen op de airfields...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Scatman was zo aardig om een heli-crash site te looten in open veld en daar wat mooie goodies uit te vissen.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Je kon horen dat ik er niet bij was. :P

"Loopt er iemand op de weg oost nu?" *Mega Explosie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Trouwens, als ik online kom vanavond, is er dan iemand bereid om ff mee te werken aan een wallpaper? Ik moet ff wat screenshots hebben van iemand die een pimped mosin vasthoud met wat mooie gear (all camo, of all black, zoiets). Ik kan het niet bij m'n eigen char zo mooi krijgen als het bij iemand anders lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Jo0Lz schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:11:
Trouwens, als ik online kom vanavond, is er dan iemand bereid om ff mee te werken aan een wallpaper? Ik moet ff wat screenshots hebben van iemand die een pimped mosin vasthoud met wat mooie gear (all camo, of all black, zoiets). Ik kan het niet bij m'n eigen char zo mooi krijgen als het bij iemand anders lukt.
Is goed, heb al full camo outfit, en wil nog steeds keer proberen mn mosin te pimpen met die nieuwe camo.
Heb ook een fraaie AK101 met scope etc.
M'n hardcore char is bij NWAF uitgelogd, heb nog wel een burlap sack + iets van een knive/machete nodig en ben rond 18:15 al online denk ik.

Wat is je steam naam?

[ Voor 3% gewijzigd door HyperMan op 26-08-2014 13:43 ]

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

HyperMan schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:42:
[...]

Is goed, heb al full camo outfit, en wil nog steeds keer proberen mn mosin te pimpen met die nieuwe camo.
Heb ook een fraaie AK101 met scope etc.
M'n hardcore char is bij NWAF uitgelogd, heb nog wel een burlap sack + iets van een knive/machete nodig en ben rond 18:15 al online denk ik.

Wat is je steam naam?
Oh nice, als het goed is heb ik alles wel, op het moment ben ik bij Balota, zal die kant op gaan rennen.
Ben zelf iets later, denk rond half 9 online... De wallpaper wil ik graag met en zonder burlap wrap maken, beetje een leuke plek en natuurlijk geen regen. :) Steam naam is hetzelfde, jo0lz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Potje 3rd person, wie is in? Zit in Dayz channel op TeamSpeak van BuG Community :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Oh nice, als het goed is heb ik alles wel, op het moment ben ik bij Balota, zal die kant op gaan rennen.
Ben zelf iets later, denk rond half 9 online... [...]
Cool, ik ben er ook rond die tijd, wellicht wat eerder. Wellicht dat we dan ergens kunnen meeten. Ik ben in de buurt van NWAF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week achter een mooie bug gekomen voor de mosin. Geen idee of jullie daar al van op de hoogte zijn en of het werkt met andere wapens maar heb echt prachtige kills en voornamelijk headshots mee gemaakt.

Wat je moet doen:
Ga ten alle tijden staan -> pak je mosin in je handen -> zoom in -> en loop naar voren. Zodra je naar voren loop, blijf je aim voor 99% stil.

Dit werkt alleen als je naar voren loop. Naar de zijkant of naar achter, zittend, leggend werkt dus niet. Het werkt wel zodra je een lang stuk heb gelopen waardoor je buiten adem ben en totaal niet kan aimen, loop dan rustig naar voren en je aim is gelijk stil.

Veel succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

pimskie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:16:
[...]

Cool, ik ben er ook rond die tijd, wellicht wat eerder. Wellicht dat we dan ergens kunnen meeten. Ik ben in de buurt van NWAF
Super, ik zal op de TS inloggen. Je kan me toevoegen op Steam: jo0lz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:55:
Van de week achter een mooie bug gekomen voor de mosin. Geen idee of jullie daar al van op de hoogte zijn en of het werkt met andere wapens maar heb echt prachtige kills en voornamelijk headshots mee gemaakt.

Wat je moet doen:
Ga ten alle tijden staan -> pak je mosin in je handen -> zoom in -> en loop naar voren. Zodra je naar voren loop, blijf je aim voor 99% stil.

Dit werkt alleen als je naar voren loop. Naar de zijkant of naar achter, zittend, leggend werkt dus niet. Het werkt wel zodra je een lang stuk heb gelopen waardoor je buiten adem ben en totaal niet kan aimen, loop dan rustig naar voren en je aim is gelijk stil.

Veel succes ermee
Als je rent met je wapen in je hand, en dan "raised" raak je niet buiten adem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Net ook mijn eerste non-solo ervaring gehad :p. We spraken af op de NE airstrip. Ik liep daar de hangar binnen, en dinges (ben naam even kwijt) zou ook die kant op komen. `Hey, er zit iemand in de tower. En ook iemand voor de hangar!`. Dat bleken twee iemanden te zijn. Een daarvan schiet ik dood, de andere gaat om het hoekje zitten buiten mijn range. Dinges loopt om de hangar heen om hem te flanken. Dat loopt niet helemaal lekker, want ik hoor drie schoten, en opeens op TeamSpeak: "Hij rent achter me aan met een bijl!" Wel lekker langs de hangar gelokt, want ik kom zo vanuit een mooie plek hem neer shotgunnen. De eerste mis, tweede raak. Hij gaat neer. Terwijl ik zit te hannesen met het reloaden van mijn shotgun maakt dinges de klus af door vakkundig een tweetal kogels door onze gewonde bijlstrijder te jagen.

Dinges was ergens ook geraakt, want hij zat te bleeden. Ik loop er heen om hem van rags te voorzien. Opeens is hij dood, en een schot hoorde ik niet. Hij zegt "ik ben neergeschoten", ik kijk om me heen, loopt daar een fresh spawn. Euh, denk ik... Dinges zal wel doodgebloed zijn van een eerdere gunshotwound, en terwijl ik voor de zekerheid nog een veilig onderkomen zoek, wordt opeens mijn beeld zwart met de welbekende mededeling.

Kortom; van de +- 8 man op de server bleken er zes op dat moment op de strip te zijn. Twee daarvan hebben uitzonderlijk mooie loot gevonden, helemaal die fresh spawn :p.

Communicatie mag nog wel aan gewerkt worden, dat had wat onduidelijkheid kunnen voorkomen en toegegeven; ook ikzelf kan nog wel wat ervaring gebruiken. Maar het was wel erg leuk om wat te kleppen te hebben tijdens DayZ, en uiteindelijk zo te eindigen... Jammer, maar zo gaat dat soms :p.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Het grootste probleem met communicatie in squads is hoe je locaties omschrijft. Helemaal perfect zal het niet snel worden, maar je moet gewoon termen afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

-Moondust- schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:10:
Het grootste probleem met communicatie in squads is hoe je locaties omschrijft. Helemaal perfect zal het niet snel worden, maar je moet gewoon termen afspreken.
Dat. Een afbeelding zoals hierboven op een tablet of extra scherm doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
that ending :o

en dan deel 2.. fack super spannend :9

ik maak echt nooit zulke dingen mee.. mischien moet ik ook maar full time gamer worden :+

zelf met de TS groep niet veel mee gemaakt vandaag, wel lekker veel loot gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RmSRk4q.jpg

begin van de reis naar militaire basis:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Icou848.jpg

later nog naar green mountain:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uf5LesW.jpg

we wachten daar op akkie, om de tijd te doden gingen we maar met fire axe gooien _/-\o_ :+
blijkbaar als je G lang indrukt gooi je heel ver daarna :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k3Ur1L3.jpg

akkie had een chopper gevonden met wat loot, ik vond er nog een flashbang 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uFBMsAH.jpg

chillen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8KN6ZVF.jpg

dat was hem weer.. tot morgen 8)

edit:
wow dit word vet :o
smersh vest + smersh backpack + hunter backpack = 16 + 30 = 46 slots _/-\o_

[ Voor 130% gewijzigd door spartacusNLD op 27-08-2014 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-

Haha, dat die gasten daarvoor vielen. Ongelooflijk! 8)7 >:)

[ Voor 125% gewijzigd door -Moondust- op 27-08-2014 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

-Moondust- schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 01:19:
Haha, dat die gasten daarvoor vielen. Ongelooflijk! 8)7 >:)
Dat verwachtte hij zelf geloof ik ook niet. Die lach aan het einde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
0.49 is uitgesteld tot volgende week.

More info: http://dayz.com/blog/status-report-week-of-25-august-14
Over the last week the team has been working on finishing the final tasks for 0.49. Included in this work was an extensive code merge from the team in Bratislava, focused on navigation mesh, animal AI, horticulture, and animation system changes. Due to this merge, we've decided to push the 0.49 update out by one week (to allow for a strong QA pass before the update)
0.49 represents a large amount of work that will not be immediately visible on the user side, but allows us to start tracking statistics on player data and item spawns, as well as the mentioned work on animal AI, horticulture, melee system redesigns, and the central loot economy.

Experimental branch will be updated this week as we look to expand testing on 0.49 before the stable branch update. Additionally, BattlEye will begin broadcasting a message every hour warning users of the upcoming stable hive reset that comes with the 0.49 update.
As 0.49 will bring persistent storage to all stable branch servers it is important that those who rent DayZ server instances make sure to check out the backup policies of their respective game server providers to ensure an easy recovery in the event of any unforseen issues with your instance.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
woot.. ff snel gelezen is zombie door muren zijn gefixed en melee combat is ook fixed :D

rest:
Programming

Reintroduce network optimizations
New melee combat mechanics and fixes
Door reimplementation
New game controls
Central economy
64bit server optimizations
Navmesh update
Code cleaning and optimizations
New basic zombie behavior
Better sound over network

Design

Advanced weather impact on player character
Plugging in new implementation of melee system
Config and scripts for new items/gear
Config and scripts for new animals
Craftable clothing design
Central economy setup
General bug fix

Animation

Throwing animations
Zombie run variations
Player restrained animation extension
Zombie AI/combat/animation design
Digging animations

Art

Balaclava mask
MASKA Helmet
Firefighter Uniform
MP133
Rossi R92
Crafted Clothing art design proposals
Vehicle parts/attachments models
Non-lethal weapons
New Zombie concepts
Firefighter Helmet
SPOSN Backpack

[ Voor 83% gewijzigd door spartacusNLD op 27-08-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Dus we hebben nog week langer onze char :)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Je hebt iig de kans om je char een week langer te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
plan gemaakt.. tijd om de NW airfield de raiden op een 40 man volle server:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u5J5bLJ.jpg

team van 2 * 2

overwatch:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e7Kccg4.jpg

team 2 (pater + martijn) zaten in de prison building en toen opeens... SHOTS... BOOOOMMMM
blijkbaar waren er buiten 3 andere players die een granade naar binnen hadden gegooid..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/es3c6uR.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0yAV0oG.jpg

ik was toen nog alleen, akkie was al weg.. de keuze gemaakt om maar me terug te strekken :+

toch volgende keer maar afspreken om WEL de ingang van een gebouw te bewaken mensen :P

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 27-08-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Uhhh.... Deer Drama !!

*

• -Moondust-
Haha, wie is die gek in dat rode pakkie?

• Snol
  • Niet online

Snol

D'r kan er maar 1 zijn natuurlijk, het is nog vroeg dus ik zal het verklappen = Scatman !!

*

• LongBowNL
Gister was ook weer leuk op NW. 6 confirmed kills en maar 1 loss.

"Klopt het dat die gozer in de bosjes weer opstaat?"
"Nee!?!"

*gunfire*

"Nu is hij echt dood."

• pimskie
Gisteren? Toen ik al weg was dan?

• LongBowNL
Het was op 1st person. Met Doctrine, Paul, LongBowNL (ik) en nog een paar. (Ik ben niet heel goed in namen :P)

• pimskie
Dr. Doctrine, aka Pimksie :D

Maar dan waarschijnlijk toen ik al weg was. Was zowieso wel spannend gisteren. Jammer dat we die kerel met z'n blauwe rugtas hebben laten gaan. Ik die neergeschoten wordt, Sharppie (sharpp, sharpje, geen idee) die me met gevaar voor eigen leven redt. Maar jullie hebben daarna blijkbaar nogal actie gehad?

• Sharpe.
Sharpp en Sharpe. Fijne DayZ chaos wordt dat! :p

• LongBowNL
pimskie schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:55:
Dr. Doctrine, aka Pimksie :D

Maar dan waarschijnlijk toen ik al weg was. Was zowieso wel spannend gisteren. Jammer dat we die kerel met z'n blauwe rugtas hebben laten gaan. Ik die neergeschoten wordt, Sharppie (sharpp, sharpje, geen idee) die me met gevaar voor eigen leven redt. Maar jullie hebben daarna blijkbaar nogal actie gehad?
Ik dacht dat jij de barracks in was gerend samen met Sharpe? Nou, ik ben dus echt niet goed met namen. |:(

Verwijderd

Ja joh vergeet mij even voor het gemak :)

• green-tea
Jullie zijn niet eens aan het spelen en het is al een zooitje :)

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 11:07
green-tea schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:08:
Jullie zijn niet eens aan het spelen en het is al een zooitje :)
Wordt er vanavond nog gespeeld? Lijkt me wel eens lachen om met een groepje op te trekken. Ik sta momenteel bij Zuid-west vliegveld. (Heb je toegevoegd op steam zojuist)

• Sharpe.
Vanmiddag op een 6 man server met Moondust en Berry aka Barry aka TM 2 kills gemaakt. We hangen nog steeds op NWAF first person. Ik ben er straks weer.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:30

BM

Moderator Spielerij
Helemaal top dat het hier gezellig is, maar voor slowchat hebben we andere middelen :)

Kunnen we er een beetje op letten?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Gisterochtend weer een character reset (first person mode) meegemaakt nadat ik redelijk gegeared was. |:(

Vanavond ga ik wel verder in third person mode.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
riders jacket prestine gevonden :) die dingen zijn best zeldzame toch?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wm8mM5H.jpg

gevonden na in novo gespawnd te zijn, kwam 3 gasten tegen..
ze schoten in het begin niet maar wouden me hand boeien om doen..
ik ren weg beginnen ze te schieten.. ALLES MIS :P
rennen ze achter me aan.. YOU ARE DEAD te schreeuwen terwijl ze geen schot raak krijgen..
ben ze uiteindelijk kwijt geraakt door in een bosje te blijven zitten.. ze rennen me gewoon zo voorbij haha
dit gebeurde trouwens in de server van akkie/greantea dus je bent gewaarschuwd mischien zitten ze er nog

ben in novo langs het spoort uitgelogd ben zondag avond weer online waarschijnlijk :) ga dan WEER naar NW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Klopt, best zeldzaam inderdaad. Heb hem ook een heel tijd gedragen. Tot ie ineens door een gebugde zombie met 1 hit van Prestine naar Ruined werd gemept. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Sharpp schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:47:
Gisterochtend weer een charakter reset (first person mode) meegemaakt nadat ik redelijk gegeared was. |:(
Je moet nooit een server joinen die een tijd heeft met 00 erachter. Pas als het XX:01 is is het veilig om te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
-Moondust- schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:31:
[...]

Je moet nooit een server joinen die een tijd heeft met 00 erachter. Pas als het XX:01 is is het veilig om te joinen.
oh wauw die kende ik nog niet :)
thanks! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
SparcatcusNL, geluk gehad zo te zien! Wel spannend denk ik als je dat in je eentje mee maakt :) Betreft die jacket, ik las dat een tijdje terug ook, dat die rare zijn. Stond volgens mij zelfs op de wiki. Maar toch is er een periode geweest dat ik die dingen om de haverklap tegen kwam.

Van het weekend ga ik ook weer aan de gang, maar ik zit de laatste dagen meer op 1st person, wat ik toch spannender vind. Wellicht dat als er mensen in de buurt zijn op 3rd person, ik dat nog wel even ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
spartacusNLD schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:38:
[...]

oh wauw die kende ik nog niet :)
thanks! 8)
En als je ziet bij het inloggen dat je character gereset is niet bewegen en meteen uitloggen. Terug gaan naar de server waar je ervoor opzat en even rondje lopen. Werkt voor mij elke keer 8)

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Livecrew011 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:26:
[...]

En als je ziet bij het inloggen dat je character gereset is niet bewegen en meteen uitloggen. Terug gaan naar de server waar je ervoor opzat en even rondje lopen. Werkt voor mij elke keer 8)
haha dan moet je wel goed onthouden welke server je als 1na laatste bezocht hebt.. ze zouden eigenlijk join tijden & data moeten invoeren bij de history van je servers..
wie?? :o :+ :D O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0vHtms0.jpg

jah hoor ik ben super friendly >:) :P

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 29-08-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Ben weer helemaal opgestaan uit de dood... Character reset is uitgesteld toch? Maar weer een keertje hardcore, hopelijk deze zonder 7 (!) kogels friendly fire. :P Maandag weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
Er komen nieuwe balaclava's in de omloop! Nu alweer trek in een hipster verkleedpartij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Sweet! Morgen avond ben ik waarschijnlijk weer in. Even hunten gezien volgende week toch alles kwijt is.

Heb trouwens al lang geen mond bandana gevonden terwijl ze eerder voor t oprapen lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Jo0Lz schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:47:
Ben weer helemaal opgestaan uit de dood... Character reset is uitgesteld toch? Maar weer een keertje hardcore, hopelijk deze zonder 7 (!) kogels friendly fire. :P Maandag weer!
Maandag probeer ik ook nog even te komen, ik beloof m'n friendly fire te beperken :) Je hebt nog een SKS van me tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Nu online
Na een lange tijd geen zin meer in Rust te hebben net eventjes Dayz gekocht. Welke server spelen jullie als tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
tumtum100 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:58:
Na een lange tijd geen zin meer in Rust te hebben net eventjes Dayz gekocht. Welke server spelen jullie als tweakers?
Welcome to da club!
We spelen niet specifiek op een bepaalde server. Hangt namelijk af van de restarts en of er first person of third person gespeeld wordt.
We zijn wel standaard te vinden op ts.bug-community.com voor Teamspeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
green-tea schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:30:
Heb trouwens al lang geen mond bandana gevonden terwijl ze eerder voor t oprapen lagen.
Dat is ook mijn ervaring. Ik heb er in de afgelopen 2 weken eentje gevonden en die was rood. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
-Moondust- schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:23:
[...]

Dat is ook mijn ervaring. Ik heb er in de afgelopen 2 weken eentje gevonden en die was rood. :'(
ik ruil mijn groene wel voor een Long Range Scope + tactical vest :P
-Moondust- schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:23:
[...]

ik denk dat scatman die wel wil
tumtum100 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:58:
welkom 8)

deze TS: http://www.bug-community.com/teamspeak/ en de rest wijst zich vanzelf

je kan me toevoegen op steam: [GoT]SpartaNLD

[ Voor 58% gewijzigd door spartacusNLD op 30-08-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Je hebt het over een bandana, en dan vind je hem.

Afbeeldingslocatie: http://imagedrop.nl/users/public/k5213bandanam199.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
green-tea schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:55:

[afbeelding]
dat is een boeren kiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Een wat, nog nooit van gehoord. Mond bandana :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Zo, teamspeak ook geïnstalleerd. Bekende stemmen online (vd filmpjes) :). Steamnaam Impie. Eens kijken of we binnenkort met wat GoTters mee online kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
green-tea schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:55:

[afbeelding]
Volgens mij moet jij je interface op 16:9 zetten. :P (vergelijk jouw screenshot met die van SpartaNLD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Wat is de beste/snelste manier om van een zombie af te komen als je net fresh gespawned bent? met blote vuisten heeft ie nogal wat klappen nodig en kom je er niet zonder kleerscheuren vanaf. Weg rennen is ook geen optie, dan ben je kilometers aan het rennen met de kans onderweg nieuwe zombies tegen het lijf te lopen.
Verstoppen lijkt ook geen zin te hebben, ik dacht dat als ik geen geluid zou maken ze me niet zouden vinden, blijkbaar is het reukorgaan nog prima intact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Sicko schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:17:
Wat is de beste/snelste manier om van een zombie af te komen als je net fresh gespawned bent?
Ik ren altijd door heel veel struiken heen. Dan ben je ze redelijk snel kwijt als je uit het zicht blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Sicko schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:17:
Wat is de beste/snelste manier om van een zombie af te komen als je net fresh gespawned bent? met blote vuisten heeft ie nogal wat klappen nodig en kom je er niet zonder kleerscheuren vanaf. Weg rennen is ook geen optie, dan ben je kilometers aan het rennen met de kans onderweg nieuwe zombies tegen het lijf te lopen.
Verstoppen lijkt ook geen zin te hebben, ik dacht dat als ik geen geluid zou maken ze me niet zouden vinden, blijkbaar is het reukorgaan nog prima intact...
Sowieso heeft het geen nut om met je vuisten er op in te gaan. Mijns inziens is rennen nog de beste optie, ook met meerdere zombies bij je. Blijven rennen en de line of sight verbreken. Over het algemeen volgen ze een rechte weg naar jou toe dus zigzaggen langs muurtjes en hekjes werkt bij mij ook vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Compilatie van de avonturen beleefd rond NWA. Let op je volume want ik ben ongecontroleerd aan het gillen.

Scatman sorry voor de trage reactie bij de inloopster, achteraf gezien reageer ik niet echt snel.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Wat een hysterisch gegil man. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
was weer vet vandaag :)

veel actie gezien op de 1e person servers.. meer dan in de 3e person server in de afgelopen 3 weken :P
als groep nog 5 man neer kunnen krijgen in 2 grote vuurgevechten dacht ik..
kogels langs je hoofd horen razen en er vervolgens niet achterkomen waar t vandaan komt maakt dit spel toch wel echt heel erg vet.. die rush is verslavend helaas.. en dan begint de opleiding morgen ook nog :(

scatman zorgde voor een ''knallend'' einde:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9ICu9ev.jpg

1e dayz is toch wel leuker dan ik dacht :)

mooi 1e person character kunnen opbouwen ook weer:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4Sy5Yx1.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 01-09-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 11:23

nielsvv

100% Afol

Ben zelf een beginnende DayZ'er, maar telkens als ik een zombie tegenkom, weet ik dat mijn dood nabij is. Wat ik ook doe om van die zombies af te krijgen, het lijkt me niet te lukken.

Ga lopen en ze blijven u volgen, zelf als je ze niet meer ziet staan ze plots toch weer naast u. Boksen of slaan met een koevoet lijkt ze ook niets te doen en voor je het weet bloed je dood.

Doe ik iets verkeerd of is dit spel zo moeilijk? Ik dacht dat de anders spelers het echte gevaar waren, maar dit lijkt bij mij niet het geval te zijn.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Je moet op het hoofd richten, één goede klap en ze zijn dood. Dit werkt ook met een koevoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Gisteren weer hard gelachen met green-tea, wat waren we eem... kansloos bezig :D

We spawnde samen dicht bij NEAF dus rende we daarheen. Daar aangekomen ging het ongeveer zo:
Doctrine: rennen we zomaar direct naar de ATC?
G-T: Ja jo tuurlijk, gas er op!
Doctrine: Oke #yolo, maar niet ff kijken of het veilig is?
G-T: Nee jo er is hier toch niemand
Doctrine: *1 seconde later* Kijk nou, hier lopen 2 full geared mensen. Hey, nu schieten ze op me. Ow... ik ben dood.

Eerlijk is eerlijk, we hebben hier hard om onszelf gelachen. Maar G-T, de pro, weet ze allebei neer te halen. Ik spawn in de buurt en binnen 5 minuten had ik betere gear dan daarvoor.

Besloten om door te rennen naar Novo. Ik scout vanaf een berg en opeens zit ik vast in een steen / boom :F Green-tea ziet me niet en ik leid 'm naar me toe ("want dan schiet ik je er wel uit", ook een top plan ;)) En ja hoor, Green-tea zit ook vast! Een paar seconde later vliegen we de door de lucht en is onze trip weer ten einde als we de grond raken.

Toch moet ik nog werken aan m'n trigger finger aangezien ik ook G-T bijna neerschoot, en ik wil niet dat jullie m'n wapens afpakken zodra ik in de buurt kom :P
YouTube: Mark Wahlberg vs Wooden Gun HD

[ Voor 0% gewijzigd door pimskie op 01-09-2014 08:17 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Haha ja held! Was wel lache iig :) gezien we woensdag alles kwijt zijn ben ik wat minder attached aan me gear :)

Denk dat ik de komende tijd first personen ga proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door green-tea op 01-09-2014 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Deel 1 van de avonturen van zondag:

En deel 2: The Barnfight:

[ Voor 37% gewijzigd door Snol op 01-09-2014 16:43 ]

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
Ziet er goed uit.
Speel ook sinds kort Dayz dit is mijn ventje nu.

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/1162x611q50/904/vgzBDh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Goeie videos Paul/Snol.

Echt mooi om de avond te herbeleven vanuit een ander perspectief.
Zeker het eerste filmpje, de slomo is mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
heb ook teamspeak nu Nikobellic en steam BoratDayz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Ik word onderhand toch wel een beetje moe van hackers, heeft niemand daar hier last van? Gisteren weer eens een fully geared potje met 4 man op NWAF, niet eens zo druk (23 man in de server). We doen erg voorzichtig en plots word ik en m'n maat tegelijk doodgeschoten zonder iets te zien terwijl we allebei op een compleet andere positie zaten.

Ik snap dat er snipers rondhangen en daar letten we zeker goed op, maar dit is al de derde keer dat zoiets gebeurd, het begint nu verdacht te worden. Ik las gisteren op de dayzforums een heleboel posts hierover en ik word er toch niet blij van...

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
nogmaals bedankt voor het reden van mijn leven :9
tof filmpje zo.. ga zo door zeg ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Gisteren nog maar ff actie opgezocht, voordat mijn character wordt gereset van de week.

Berezino even ingelopen, wat geloot en besloten dat ik totaal niet friendly zou zijn voor de verandering. Had het voornemen om de eerste de beste speler die ik tegen zou komen vol voor zn kop zou knallen, om toch nog maar weer eens die lekkere rush te voelen. Na niet lang looten in Berezino zag ik in mn ooghoeken iemand lopen. Even beschutting gezocht en die speler even gevolgd, waaruit bleek dat deze persoon nog 2 vriendjes had. Die gasten een poosje door Berezino gestalkt tot ze stil gingen staan.

M'n friendly kant kwam ineens weer naar boven en besloot toch even van dichterbij proberen contact te leggen (ook al is dat niet handig in mn eentje tegen 3 man). Op het moment dat ik dichterbij kwam en net wilde gaan praten trok een van de heren zijn wapen en begon een bepaalde richting op te aimen. Vervolgens sprintte een van zijn 2 maten met een axe getrokken de richting op waar de andere speler op richtte. Kut.. geen friendly's dus..... In een fractie van een seconde besloot ik mijn Mosin te aimen en schoot de speler met het getrokken wapen een headshot. Een van die andere gasten sprintte mijn richting op, op zoek naar dekking. Helaas voor hem vluchtte ie de verkeerde kant op en liep mijn line of fire in. Twee mosin schoten in zijn torso vloerden hem. De laatste, was helaas ontkomen. Toch begon ik mezelf een beetje schuldig te voelen. Voor het zelfde geld waren ze toch wel friendly?

Na een rondje te scouten voordat ik de bodies ging looten zag ik ineens de reden waarom die gasten hun wapen trokken. Een onschuldige bambi die rustig aan het looten was met een flare in zijn hand. Weg schuld gevoel. :D

Op het moment dat ik richting de bambi wilde lopen om hem te wijzen op de loot die er lag van die dode gasten, draaide ik me nog even om en zag de laatste van de 3 (die was ontkomen) op me af sprinten met zijn axe. Na nog even rustig weg te rennen en te switchen naar m'n FNX, was de 3e bandit na 3 schoten ook geschiedenis.

Nog even heb ik gezocht naar de bambi, maar die was met de noorderzon vertrokken. Toch leuk, zo'n rondje Berezino. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Morgen ben ik denk ik weer aanwezig. Even kijken wat de update brengt :) en leuke first person char opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
@GeoffLx, goed man! Klinkt als een spannende pot en goed gehandeld :). Jammer voor die bambi, die had zo aardig wat gear kunnen verzamelen.

Ik ga vanavond weer, ik denk dat het een (weer) een kwestie wordt van 'alles of niks' met de update van morgen in het vooruitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Morgen als 0.49 van experimental naar stable gaat, wordt als het goed is alle gear gewiped...
Iedereen weer een freshie na de update... Ben benieuwd, vanavond maar ff knallen, guns blazin', dood is dood. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Idd
https://gs1.wac.edgecastc...bx9UGOC1tugd7xo1_1280.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door LongBowNL op 02-09-2014 20:10 . Reden: url i.p.v. img (was erg groot) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
green-tea schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:14:
Morgen ben ik denk ik weer aanwezig. Even kijken wat de update brengt :) en leuke first person char opbouwen.
same here.. vanavond niet veel tijd helaas.
morgen maar weer vers beginnen :)

jammer want mijn character was wel echt vet nu:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kpd0q5x.jpg

vanaf morgen wordt t weer een beetje meer uitdaging. je moet dus ook in de gaten gaan houden hoe warm / koud je t hebt.. goed blijven drinken blijft dus nog belangrijker.

ben morgen wel wat vroeg online al denk rond een uur of 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

spartacusNLD schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:33:
[...]

same here.. vanavond niet veel tijd helaas.
morgen maar weer vers beginnen :)

jammer want mijn character was wel echt vet nu:
[afbeelding]

vanaf morgen wordt t weer een beetje meer uitdaging. je moet dus ook in de gaten gaan houden hoe warm / koud je t hebt.. goed blijven drinken blijft dus nog belangrijker.

ben morgen wel wat vroeg online al denk rond een uur of 6
Ik heb experimental nu een tijdje gedaan, en dat koud krijgen/warm krijgen is echt rete irritant. Op servers waar 't veel regent is het niet te doen gewoon, 10 seconden regen en je bent soaked, kan je weer je kleren gaan uitwringen. :/

Het zal allemaal wel bijdragen aan het spel als het straks af is, en je je moet afvragen of je een stad in wil gaan omdat er hordes met 100 zombies rondzwerven, maar nu draagt het niet echt wat bij, eerder een afbreuk imho...

Ben benieuwd of ze experimental naar stable gaan pushen. Waar eerder nergens loot meer was door persistent loot, is het nu werkelijk overal. Die toren in novo, gewoon 10 rifles en 30 pistolen. Gaat werkelijk nergens meer over, denk dat dat echt wel helemaal af moet zijn willen ze het naar stable brengen...

Pagina: 1 ... 32 ... 55 Laatste