Steam Winter Sale 2013

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Servers/processing power (cloud) huren?

Zeker. Doen!

kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:28:
Ik bedoel, PayDay2 lijkt me wel leuk, maar ik heb sterk het gevoel dat dit zo'n spel is wat je 5 uurtjes speelt en dan laat liggen...
Dat ligt er een beetje aan of je vrienden hebt die het spel ook spelen... Met randoms is er niks aan.

Pistolebob schreef op donderdag 26 december 2013 @ 02:30:
[...]

Het is half 3, zijn er nu nieuwe free games? :o
offtopic:
Ik las dat verkeerd. Half-Life 3 confirmed!

[ Voor 68% gewijzigd door Compizfox op 26-12-2013 03:20 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Payday 1 was goed, payday 2 wordt na ~50 gewoon een gigantische grind.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Tot nu toe:

Left 4 Dead 2
Far Cry 3
Bioshock Infinite
Deus Ex

Genoeg te doen de komende tijd! :p

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik merk dat de Steam sale zijn charme een beetje aan het verliezen is. Veel spellen zijn al een keer in een sale ronde geweest. Laatst nog de Autumn sale en daarvoor de Summer sale..

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39
SinergyX schreef op donderdag 26 december 2013 @ 03:55:
Payday 1 was goed, payday 2 wordt na ~50 gewoon een gigantische grind.
Dus The Heist is nog de moeite waard om te halen?

Overigens, @hierboven ergens.. De Dungeon Defenders (Flash) deal is verlengd tot de refrest om 19:00 vanavond. Je hebt dus nog wel even.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:34
Lego Marvel Heroes nog maar gekocht. Lijkt me leuk.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:26
Saints toe 4 nog steeds zo duur. Ik dacht dat het vorige sale goedkoper was!

• Fid3lity
Tarkin schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:52:
Voor zulke nieuwe titels kun je vaak beter in de Pricewatch hier of gewoon bij webshops kijken, scheelt vaal de helft.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MicGlou schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:39:
[...]

Alleen de frontpage af en toe volgens mij... zodra je wat aan probeert te klikken krijg ik weer een foutmelding. Ik wil nog ff stemmen voor het slapen gaan! Heb bijna alle kaarten... nog 2x stemmen en dan hoop ik die laatste te krijgen.
Pff hoe doe je dat zo veel? Ik heb nu 12 keer gestemd, dus ik moet nogal voor de 30.... in dit tempo haal ik dat wel voor 3 januari, maar nu al is wel vlot :).

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Naast 3dmark de eerste echte games gekocht
Super Hexagon (jaja big spender in da house) :X (absoluut mijn 25c al uitgehaald, en had ik geweten dat ik het zo leuk zou vinden, had ik wsl ook direct bij de devs gekocht, super muziek ook dat spel)
En trials, ik had de eerste trials al op de xbox, de 2e leek me ook leuk maar die liep niet helemaal lekker op de 360, dus die nooit aangeschaft. Nu beide op pc voor 5 euro, toch maar gedaan (en wel eerst op mijn 360 gechecked op ik evolution niet daar al is eerder had aangeschaft ik wist het gewoon niet zeker.... :$

Volgende project, is even mijn humble bundles nalopen en instaleren want trine 2 heb ik daar vrijwel zeker wel al inzitten......

Oh voor de 360 bezitters die ook intresse hadden in 2 brothers, die is in de aanbieding op xbox live, 4 euro nogwas ofzo

10 second ninja DONE

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:18:
[...]

Ik heb er een uitgebreide review van bekenen, maar snap niet zo goed waarom je een spel zou willen spelen waarin je simpelweg een rotklusje aan het doen bent :D
Omdat de gameplay vernieuwend en zelfs spannend is en er een goed verhaal aan zit met meerdere keuzes en eindes.

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:53

Py.

Tarkin schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:52:
De vorige was ook 66%/20 euro: http://www.steamprices.com/eu/app/206420/saints-row-iv
Saints Row the third - full package voor 7.50 of 5 euro voor de kale versie is een prima alternatief (en nog een half uurtje in de aanbieding...)

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

Zo, Skyrim Legendary binnengehaald.

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Ook hier het probleem dat alle goede games van de afgelopen jaar de vorige sales eigenlijk al binnengeharkt zijn, ik wacht eigenlijk nog op de AC serie ( Al gespeeld op PS3, maar voor een paar euro op PC kan die er nog wel bij)
Tot nu toe alleen L4D2 meegepakt, terwijl ik andere sales toch wel steevast 10+ spellen meepakte! ;)

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik ben blijkbaar de enige die nu al zeker €75 heeft uitgegeven deze sale?

Verwijderd

Ik zie voornamelijk spellen die ik al heb of niet interessant vind :p

• Tarkin
Py. schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:24:
[...]
De vorige was ook 66%/20 euro: http://www.steamprices.com/eu/app/206420/saints-row-iv
Saints Row the third - full package voor 7.50 of 5 euro voor de kale versie is een prima alternatief (en nog een half uurtje in de aanbieding...)
heb ik al :p

Ik dacht gewoon dat het de vorige keer ook maar 7.5 was voor de IV

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
gwystyl schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:03:
[...]

Pff hoe doe je dat zo veel? Ik heb nu 12 keer gestemd, dus ik moet nogal voor de 30.... in dit tempo haal ik dat wel voor 3 januari, maar nu al is wel vlot :).
Ik heb voor ongeveer 27 dollar games gekocht wat mij 3 kaarten heeft opgeleverd, de rest via stemmen... nu 19x gestemd... heb volgens mij tot nu toe maar 1 stemronde gemist zonder er echt speciaal rekening mee te houden of wakker te blijven, op gisteravond na vanwege de storing... valt gewoon goed in mijn schema en de app is daarbij uiteraard erg behulpzaam. Ik moet overigens nog 2 kaarten, had mij er 1tje mistelt.

• MicGlou
1shot1kill schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:09:
Ik ben blijkbaar de enige die nu al zeker €75 heeft uitgegeven deze sale?
Ik denk het wel want de meesten hier hebben vaak een bepaald budget met zichzelf afgesproken en die komt zelden boven de €50,- uit... ik mag ook niet veel meer dan €30,- uitgeven van mijzelf en zit nu omgerekend tegen de €22,-. Wilde eigenlijk SR IV nog kopen, maar valt nu eigenlijk buiten budget en ik denk dat ik maar ga wachten op een GOTY of Full Package versie. En het is deze sale wat moeilijker geld uitgeven, tot nu toe vallen de sales een beetje tegen... bedoel ik niet echt als klacht of negatief (voor dat er weer iemand bovenop springt), maar de grotere titels komen absoluut in een minder hoog tempo en kleinere aantallen langs dan bij vorige sales. Ze komen uiteindelijk allemaal wel een keertje langs, maar minder tegelijk en de kortingen zijn ook wat lager... misschien dat de tweede week beter wordt.

• Kuusj
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Alsjeblieft Tower Wars stemmen! Dan kan ik eindelijk een spel kopen voor een vriend die het veel minder goed heeft dan mij...

Dat vergeten we soms toch weer, even een paar 100 aan games uitgeven waar je de helft toch niet van speelt is voor velen normaal, ik zou het ook kunnen, maar ik houd me elke sale aan een vast budget.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Fid3lity
MicGlou schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:33:
[...]

Ik denk het wel want de meesten hier hebben vaak een bepaald budget met zichzelf afgesproken en die komt zelden boven de €50,- uit... ik mag ook niet veel meer dan €30,- uitgeven van mijzelf en zit nu omgerekend tegen de €22,-. Wilde eigenlijk SR IV nog kopen, maar valt nu eigenlijk buiten budget en ik denk dat ik maar ga wachten op een GOTY of Full Package versie. En het is deze sale wat moeilijker geld uitgeven, tot nu toe vallen de sales een beetje tegen... bedoel ik niet echt als klacht of negatief (voor dat er weer iemand bovenop springt), maar de grotere titels komen absoluut in een minder hoog tempo en kleinere aantallen langs dan bij vorige sales. Ze komen uiteindelijk allemaal wel een keertje langs, maar minder tegelijk en de kortingen zijn ook wat lager... misschien dat de tweede week beter wordt.
Als alle grote titels in een keer voorbij zouden komen zou het ook maar een saaie sale worden ;)

• Fid3lity
kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:44:
Alsjeblieft Tower Wars stemmen! Dan kan ik eindelijk een spel kopen voor een vriend die het veel minder goed heeft dan mij...

Dat vergeten we soms toch weer, even een paar 100 aan games uitgeven waar je de helft toch niet van speelt is voor velen normaal, ik zou het ook kunnen, maar ik houd me elke sale aan een vast budget.
Weet je het zeker? Die game wordt enigzins matig ontvangen. Mijn stem heb je iig.

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Podver, net Trials gekocht, werkt de key niet in Uplay...

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Vreemd, bij mij wel, maar paar uurtjes geleden.

10 second ninja DONE

• darkkingll
Sagat schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:56:
Vreemd, bij mij wel, maar paar uurtjes geleden.
Raar, ben nu zelfs tijdelijk gebanned van Uplay voor het gebruiken van een invalid key.. :/

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Mijn eerste echte game gekocht deze sale: Skyrim Legendary Edition.

Rest van de games laat ik zoveel mogelijk schieten, heb toch nog mega backlog.
Wel een drietal 4pack indie game met vrienden gekocht maar dat is steeds maar 1 of 2 euro.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Het is mijn eigen schuld dat ik niet geresearched heb, maar ik had geen idee dat ik dus uplay nodig had. Anders had ik hem wellicht toch maar voor de 360 gehaald. Maar het werkte dus prima.

Mijn videokaart heeft ook nog best wel moeite met het spel, maar met iets lagere resolutie draait ie goed genoeg. Verder stond er bij de omschrijving dat de levels en games van hd trials er ook in zitten, die heb ik niet gezien, maar wellicht moet je die vrijspelen ofzo....

10 second ninja DONE

• AmigaWolf
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-10-2021
Ja net ook Skyrim Legendary Edition gekocht, weer een mooie spel lekker goedkoop kunnen kopen en straks weer lang speel plezier.

• Kuusj

Kuusj

Fid3lity schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:49:
[...]

Weet je het zeker? Die game wordt enigzins matig ontvangen. Mijn stem heb je iig.
Mwah, we zien wel, voor die prijs kan het iig niet veel kwaad!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

MicGlou schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:55:
[...]

Even je instellingen induiken en onder het tabblad 'downloads' de downloadregio aanpassen... Doorgaans ervaar ik ook veel problemen met de standaard Nederland instelling... ik zet em altijd op Luxemburg en heb dan volle snelheid. Het is op het moment volgens mij sowieso topdrukte want Steam is erg traag nu... af en toe krijg ik zelfs server errors terug.

Ennuh bedankt voor de tip Phease!!
THX!! bijna volle snelheid nu :D

• Fid3lity
kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:54:
[...]

Mwah, we zien wel, voor die prijs kan het iig niet veel kwaad!
Kun je misschien Payday: The Heist kopen en dan co-op spelen? Misschien leuker. :) Ik heb 'm net toch maar gekocht, nu nog zo'n 9 euro over..

[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 26-12-2013 16:04 ]

• darkkingll
Left 4 Dead 2 is nu trouwens gratis op Steam, mocht iemand hem nog niet hebben; aanrader!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is Surgeon simulator aan te raden? Reviews zijn positief, maar vraag me af of de bediening niet te frustrerend is.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Surgeon Simulator is niet bedoeld al serieus spel, dat je dat even doorhebt ;) De bediening ís frustrerend, maar dat maakt het juist grappig.

[ Voor 28% gewijzigd door Compizfox op 26-12-2013 16:30 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
darkkingll schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:06:
Left 4 Dead 2 is nu trouwens gratis op Steam, mocht iemand hem nog niet hebben; aanrader!
Lol
We know, Steam lag van 19.00-2.30 op zijn gat hierdoor. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• MicGlou
Hmmm... Borderlands2 GOTY aangeschaft maar moet zeggen dat ik een klein beetje teleurgesteld ben. Lang niet alle DLC zit erin... nou kunnen al die skins e.d. mij gestolen worden, maar heb toch achteraf nog 4 DLC moeten aanschaffen om echt alle locaties te kunnen bezoeken... maar goed, worth it...

En zit daardoor aan de max van mijn budget... zelfs een paar euro erover.

De buit:

-Borderlands 2 GOTY + 4 DLC €20,- bij elkaar
-Alle DLC voor Sleeping Dogs €7,-
-Saints Row III Full package €7,50

[ Voor 29% gewijzigd door MicGlou op 26-12-2013 16:58 ]

• darkkingll
Senor Sjon schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:43:
[...]

Lol
We know, Steam lag van 19.00-2.30 op zijn gat hierdoor. ;)
Ah, toen was ik aan het werk, niet gemerkt dus. ;)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Bij mij valt het nog mee, eerdere sales al titels opgepikt. En de autumn sale was nog geen maand geleden natuurlijk. Toen ook al e.e.a. gekocht zoals Skyrim (was toen even duur als nu).

Vooralsnog mijn Totalwar DLC aangevuld voor Napoleon en Shogun 2 + expansions. Rome2 is nog te buggy, te duur en er komt nog teveel DLC voor uit. Daarnaast nog Dragon Age Origins Ultimate en straks even DeuxEX DC. Nog even en ik hou niks over voor mijn Radeon Gold Award. :P

Budgetten werk ik niet mee. Ik koop het als ik het een redelijke prijs vind (<10 euro) en het spel goede recensies heeft. Ik heb te weinig tijd om ook nog eens alle subpar spellen te gaan spelen. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 26-12-2013 17:37 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:42
Heb aardig wat variatie in mijn steam verzameling.
Het enige wat ik nog mis is een leuk aantal strategie games. Daar lijken er ook weinig van voorbij te komen.
En dan bedoel ik met name real time strategy, ben geen fan van turn based.

[ Voor 19% gewijzigd door eltweako op 26-12-2013 17:42 ]

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Had gehoopt dat baldurs gate II nog flink in de aanbieding kwam, maar zie niet meer dan 33%. Voor de rest nog nul euro schade, maar profiteer indirect wel van de sale, via anders sites wil wat binnengehaald.

• Kuusj

Kuusj

Ik ben weer mijn hele collectie binnen aan het halen, ofwel zo'n 500GB aan games in Steam, daar komen nog 200GB aan random spellen bij, arme HDD..

Gaat lekker met 8mb/s, gisterennacht was nog altijd drama met 500kb/s met de Luxemburg server.

• MicGlou
kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:46:
Ik ben weer mijn hele collectie binnen aan het halen, ofwel zo'n 500GB aan games in Steam, daar komen nog 200GB aan random spellen bij, arme HDD..

Gaat lekker met 8mb/s, gisterennacht was nog altijd drama met 500kb/s met de Luxemburg server.
Gisteravond was het voor iedereen drama op een gegeven moment...

• Kuusj

Kuusj

MicGlou schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:55:
[...]

Gisteravond was het voor iedereen drama op een gegeven moment...
Ja ik was er gisteren de hele dag bij hoor :)
Ik bedoel gewoon, dat na 6 uur nog altijd topdruk was.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:53

TommieW

Numa numa.

Hmm... Daarnet heb ik Left4Dead 2 "gekocht" omdat deze nu gratis is. Toen ik wilde downloaden kreeg ik een network error. Toen maar in de instellingen de server naar die van Luxemburg ingesteld. Na het opnieuw starten van Steam kan ik nu niet meer inloggen. Meer mensen die problemen hebben?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
TommieW schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:30:
Hmm... Daarnet heb ik Left4Dead 2 "gekocht" omdat deze nu gratis is. Toen ik wilde downloaden kreeg ik een network error. Toen maar in de instellingen de server naar die van Luxemburg ingesteld. Na het opnieuw starten van Steam kan ik nu niet meer inloggen. Meer mensen die problemen hebben?
Ja ik kan ook niet inloggen nu..
http://www.reddit.com/r/g...rs_down_for_anybody_else/

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:53

TommieW

Numa numa.

Oké, bedankt. Ik ben dus blijkbaar niet de enige. Even geduld hebben dus. :D

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• ravw
  • Laatst online: 21:46
Leuk die Keuze van de gebruikers :(

Wilde War for the Overworld of die marines wel hebben.
nee wat geven ze weer een game die ik juist niet wil :(

Hopelijk vannaaf die Metro LL of drakensang mag ook wel in bundel :) ( graag zelfs )

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 26-12-2013 18:35 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Inderdaad, jammer. Dat Interstellar Marines leek best wel wat toekomst te hebben.

• ravw
Compizfox schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:36:
Inderdaad, jammer. Dat Interstellar Marines leek best wel wat toekomst te hebben.
zeker wel en ook War for the Overworld is een remake van Dungeon keeper :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Kuusj

Kuusj

Jippie! Nog een kwartiertje en hopen dat er iets noemenswaardigs komt..

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
MicGlou schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:54:
Hmmm... Borderlands2 GOTY aangeschaft maar moet zeggen dat ik een klein beetje teleurgesteld ben. Lang niet alle DLC zit erin... nou kunnen al die skins e.d. mij gestolen worden, maar heb toch achteraf nog 4 DLC moeten aanschaffen om echt alle locaties te kunnen bezoeken... maar goed, worth it...
Hmm.. welke miste je dan? Zeker de nieuwe? Die buiten de Season pass vielen (dus ruim 1 jaar na de release van BL2 uit zijn gekomen)?

• ravw
Ryur schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:48:
[...]

Hmm.. welke miste je dan? Zeker de nieuwe? Die buiten de Season pass vielen (dus ruim 1 jaar na de release van BL2 uit zijn gekomen)?
ben ik ook el benieuwd naar welke je buiten de GotY versie nog moeten halen om alle landschappen en zo te hebben

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Darn, geen Spacebase DF9 vandaag weer :)

• Ryur
Hmm.. van Helsing lijkt me wel wat!
Ben maar even demo aan het downloaden

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Is Devil May Cry de moeite? Waarmee is deze game te vergelijken?

• Tarkin
Bedankt steam, dat je L4D2 hebt gratis gemaakt, nu loopt elke idioot er los...

Echt, vandaag 3 spelletjes proberen doen, alledrie was ik eigenlijk solo bezig. Zelfs de AI is beter...

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je moet überhaupt niet te veel verwachten van randoms. Speel gewoon met een aantal vrienden op Teamspeak, en neem eventueel ook een newbie mee om hem het spel te leren ;)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Tarkin schreef op donderdag 26 december 2013 @ 19:11:

Echt, vandaag 3 spelletjes proberen doen, alledrie was ik eigenlijk solo bezig. Zelfs de AI is beter...
Jij was zeker meteen goed toen je net begon? ;) Na de sale zal het niveau vast weer toenemen. Ondertussen kan je jezelf ongetwijfeld bezighouden met andere games.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
Mag hopen dat ik L4D heb, hij is nog steeds bezig met downloaden en de status is nog niet verandert.

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Tarkin schreef op donderdag 26 december 2013 @ 19:11:

Wel frustrerend vaak ja. Niet zozeer om dat mensen dingen doen die niet handig zijn (health en ammo halen terwijl je al lang weg kunt, daar kan ik wel om lachen) maar vooral als overduidelijke aanwezigen worden gemist in voice & chat over bijvoorbeeld health. Of helemaal alleen de verkeerde kant op gaan enzo :') maargoed, dat gebeurt altijd tijdens free weekends en sales, wordt vanzelf weer beter

32 lobbies dead center, what the ... :o

[ Voor 3% gewijzigd door Martin90 op 26-12-2013 19:17 ]

• ravw
Voor de mensen die van Zombies houden dus L4D spelen moeten ook eens kijken naar Killing Floor

• Tarkin
g0tanks schreef op donderdag 26 december 2013 @ 19:13:
[...]

Jij was zeker meteen goed toen je net begon? ;) Na de sale zal het niveau vast weer toenemen. Ondertussen kan je jezelf ongetwijfeld bezighouden met andere games.
ik kende de maps idd niet nee, maar ik was wel zo goed om te volgen. Vandaag een paar keer gehad dat ik gewoon de rest aan de andere kant van de map kon gaan zoeken...

Health en ammo, tja tot daar aan toe. Maar gewoon niet meevechten, dat is echt niet normaal.

De randoms zijn over het algemeen wel degelijk, soms heb je een echt (hecht) team waar het allemaal veel vlotter gaat. Soms heb je idioten, maar die zijn eerder zeldzaam

• Kuusj

Kuusj

Ik heb echt geen idee wat te pakken, PayDay The heist gekocht, ook voor en vriend, maar verder? Heb nu nog 14,95 op mijn Steam staan, of 1 "fatsoendelijk" spel of 2 iets mindere of gewoon allemaal klein prut wat je niet speelt?

Welke hebben jullie gekocht of gaan kopen?

• MicGlou
Ryur schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:48:
[...]

Ik heb de volgende DLC nog aan moeten schaffen:

Borderlands 2: Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 2
Borderlands 2: Headhunter 1: Bloody Harvest
Borderlands 2: Headhunter 2: Wattle Gobbler
Borderlands 2: Headhunter 3: Mercenary Day

Zonder deze vier staan er dus sterretjes in het fast travel menu... alle andere DLC is dus alleen skinpacks e.d. Ik ontdekte het alleen later pas en heb daar dus wat meer voor moeten betalen... was ruim 8 euro kwijt voor de DLC... en was eigenlijk van plan om van dat geld Borderlands 1 te kopen voor de collectie. Nu is het geld op... helaas pindaboter.

[ Voor 16% gewijzigd door MicGlou op 26-12-2013 20:15 ]

• Py.

Py.

kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 19:43:
Ik heb echt geen idee wat te pakken, PayDay The heist gekocht, ook voor en vriend, maar verder? Heb nu nog 14,95 op mijn Steam staan, of 1 "fatsoendelijk" spel of 2 iets mindere of gewoon allemaal klein prut wat je niet speelt?

Welke hebben jullie gekocht of gaan kopen?
Het heeft niet heel veel zin dat soort lijstjes te posten omdat de kortingen ondertussen al verlopen zijn ;)

Momenteel zijn Bastion (85% voor 2.09) en Wargame: european conflict (90% voor 1.99) prima aankopen. De eerste had ik al, de tweede zojuist gekocht van het geld wat ik kreeg voor het verkopen van de globe-kaarten :')

Verder kun je hier wat rondgrutten naar andere interessante spellen met veel korting: http://www.steamprices.com/eu/discounts

Verwijderd

Oeps, foutje...

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 20:46 ]

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:04

masauri

aka qwybyte

In de Weekly Humble Game bundel zit alles van Penny Arcade.
Please Note: These games are only available on Steam for Windows, with select titles also available on Mac.

Dus véél goedkoper daar te halen dan in de steam sale!

[ Voor 10% gewijzigd door masauri op 26-12-2013 22:06 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Ryur
MicGlou schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:10:
[...]

Ik heb de volgende DLC nog aan moeten schaffen:

Borderlands 2: Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 2
Borderlands 2: Headhunter 1: Bloody Harvest
Borderlands 2: Headhunter 2: Wattle Gobbler
Borderlands 2: Headhunter 3: Mercenary Day

Zonder deze vier staan er dus sterretjes in het fast travel menu... alle andere DLC is dus alleen skinpacks e.d. Ik ontdekte het alleen later pas en heb daar dus wat meer voor moeten betalen... was ruim 8 euro kwijt voor de DLC... en was eigenlijk van plan om van dat geld Borderlands 1 te kopen voor de collectie. Nu is het geld op... helaas pindaboter.
Ja, opzich ook wel logisch.
Deze uitbreidingen kwamen uit NA de GotY editie.
BL2 is uit mijn hoofd gezegd de GotY 2012 geweest, en deze zijn in dit jaar gemaakt (of sowieso vanaf deze zomer).
Ze vielen ook niet meer in mijn seasonspas (die dus 1 jaar 'geldig' was).

Ze blijven daar maar bezig met uitbreidingen maken! :D

• Kuusj

Kuusj

http://www.steamprices.com/eu/free ????????

NVM, dit zijn gewoon FTP's

[ Voor 22% gewijzigd door Kuusj op 26-12-2013 22:12 ]

• Kuusj

Kuusj

Py. schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:35:
[...]
Het heeft niet heel veel zin dat soort lijstjes te posten omdat de kortingen ondertussen al verlopen zijn ;)

Momenteel zijn Bastion (85% voor 2.09) en Wargame: european conflict (90% voor 1.99) prima aankopen. De eerste had ik al, de tweede zojuist gekocht van het geld wat ik kreeg voor het verkopen van de globe-kaarten :')

Verder kun je hier wat rondgrutten naar andere interessante spellen met veel korting: http://www.steamprices.com/eu/discounts
En dat wargame, is het wat? Ik weet namelijk niet wat ik er me van meot voorstellen en YT maakt het nog lastiger.

• MicGlou
Ryur schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:06:
[...]

Ja, opzich ook wel logisch.
Deze uitbreidingen kwamen uit NA de GotY editie.
BL2 is uit mijn hoofd gezegd de GotY 2012 geweest, en deze zijn in dit jaar gemaakt (of sowieso vanaf deze zomer).
Ze vielen ook niet meer in mijn seasonspas (die dus 1 jaar 'geldig' was).

Ze blijven daar maar bezig met uitbreidingen maken! :D
Ik vind het eigenlijk niet zo logisch, bij een GOTY verwacht ik de complete game... alle levels. Je ziet wel eens vaker dat je bij GOTY versies van games dan niet bepaalde wapens of skins krijgt e.d., maar die latere DLC hadden ze er bij moeten doen wat mij betreft... Vaulthunter Pack 2 is zelfs voor de GOTY nog uitgekomen.

Maar aan de andere kant uiteraard toppie dat er nog steeds voor de game wordt ontwikkeld... ik vind het een awesome game, de stijl en de humor vind ik fantastisch en eindelijk een 'goede shooter' die zichzelf niet zo serieus neemt.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:14:
[...]

En dat wargame, is het wat? Ik weet namelijk niet wat ik er me van meot voorstellen en YT maakt het nog lastiger.
Bedoel je Wargame: Airland Battle of Wargame-spellen in het algemeen?
Op zich is het wel leuk, het is een Koude Oorlog-RTS zonder base building (denk aan R.U.S.E. en World In Conflict) en ik vind persoonlijk Airland Battle leuker dan European Escalation.

Wargame: European Escalation is trouwens maar €1,99 (-90%)! Mocht je nieuw zijn in de serie en het willen uitproberen :)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 26-12-2013 22:28 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Kuusj

Kuusj

anandus schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:25:
[...]

Bedoel je Wargame: Airland Battle of Wargame-spellen in het algemeen?
Op zich is het wel leuk, het is een Koude Oorlog-RTS zonder base building (denk aan R.U.S.E. en World In Conflict) en ik vind persoonlijk Airland Battle leuker dan European Escalation.

Wargame: European Escalation is trouwens maar €1,99 (-90%)! Mocht je nieuw zijn in de serie en het willen uitproberen :)
Ik weet dat 2 euro niks is, maar met nog maar 15 euro op mijn wallet kan ik niet even alles uitproberen wat ik wil, dat snap je ook wel ;) (natuurlijk kan ik nog 50 euro erop flikkeren maar ik vind het serieus zonde van het geld)

• anandus
  • Niet online

• Kuusj

Kuusj

Zo, verschrikkelijk, moeilijk...

Ik heb nog 44 uur, en eigenlijk geen games die ik persee wil kopen, dus voor normale mensen was de keuze snel gemaakt, maar voor mij niet, ik wil namelijk LANG van een spel genieten, niet dat het na 1 uurtje ligt te "verstoffen" in mijn bibliotheek..

• masauri

masauri

aka qwybyte

kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:00:
[...]

Zo, verschrikkelijk, moeilijk...

Ik heb nog 44 uur, en eigenlijk geen games die ik persee wil kopen, dus voor normale mensen was de keuze snel gemaakt, maar voor mij niet, ik wil namelijk LANG van een spel genieten, niet dat het na 1 uurtje ligt te "verstoffen" in mijn bibliotheek..
Doe het gewoon, kan je er later over beslissen of je er spijt van hebt :+

• Kuusj

Kuusj

masauri schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:06:
[...]

Doe het gewoon, kan je er later over beslissen of je er spijt van hebt :+
je hebt eigenlijk gelijk...

• Pistolebob
Net 2 keer Trine gekocht, kwam er daarna achter dat Trine geen multiplayer heeft, dat is Trine 2.
Dus ook maar Trine 2 gekocht :')

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001

PromWarMachine

Forsaken Archer

Pistolebob schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:35:
Net 2 keer Trine gekocht, kwam er daarna achter dat Trine geen multiplayer heeft, dat is Trine 2.
Dus ook maar Trine 2 gekocht :')
Jij kwam er op de harde manier achter dat Trine + Trine geen Trine 2 was? ;)

Dividend for Starters

• Py.

Py.

kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:14:
[...]

Nog geen idee, vriendin wilde film kijken dus daar is de aandacht tussentijds heengegaan. Trailers zagen er ok uit, reviews zijn prima en het draait op linux. Dan doe ik er niet te moeilijk over met een prijs van 2 euro.

Bastion is de huidige prijs volkomen waard. Het spel zelf ben je misschien maar een uurtje of 7-8 zoet mee, maar is een zeer vermakelijke platformer met fraaie handgetekende graphics en een prima soundtrack. De 14 euro standaardprijs is me wel wat teveel van het goede.

• Pistolebob
PromWarMachine schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:38:
[...]

Jij kwam er op de harde manier achter dat Trine + Trine geen Trine 2 was? ;)
Haha ja, die 2e Trine was voor een vriend :P
Welke games zijn nog meer in de aanbieding en leuk :D?

• Kuusj

Kuusj

ik heb Bastion gekocht, for the sake of it..

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Py. schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:35:
[...]

Held!!! _/-\o_

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Kuusj

Kuusj

Mijn resterende 12,85 bewaar ik nog heel even voor morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:43:
ik heb Bastion gekocht, for the sake of it..
Inderdaad eindelijk Bastion in de sale. Na alle lovende verhalen erover gelezen te hebben toch maar in m'n wishlist gezet. Vanavond eindelijk beloond :) Ben benieuwd wat het gaat worden, maar heb eerst nog een backlogje af te werken. Wel eindelijk voor mezelf een lijstje gemaakt zodat ik ook weet waar ik eerst mee aan de slag wil oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

Gone Home, hoef je trouwens niet te kopen.
Net uitgespeeld, samen met The Stanley Parable de meest overrated game van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
kuusj98 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:47:
Mijn resterende 12,85 bewaar ik nog heel even voor morgen..
Je weet dat de Sale t/m 2 januari duurt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

over wargame: ik vind het het beste RTS spel sinds world in conflict. Er is alleen niet echt een goede singleplayer campaign (in ieder geval niet voor mij want het is veel te moeilijk). en online zijn er veel irritante mensen maar die heb je bij alle online spellen volgens mij. maar de goeie potjes zijn ook echt erg gaaf wat mij betreft.

verder al max payne 3 en brutal legend kunnen halen van het verkopen van kaartjes :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

superwashandje schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:57:
[...]

verder al max payne 3 en brutal legend kunnen halen van het verkopen van kaartjes :)
Dat doe je goed.. die van mij worden voor €0.15 nog niet hard verkocht..? :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
PromWarMachine schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 01:02:
[...]

Dat doe je goed.. die van mij worden voor €0.15 nog niet hard verkocht..? :X
Gewoon even kijken wat de laagste prijs is en daar €0,01 onder gaan zitten, dan is hij direct weg!

Overigens moet je wel rekening houden met hetgeen je aan Valve afdraagt: als jij €0,15 wil ontvangen staat hij voor €0,17 te koop, dat zorgde bij mij in het begin ook een beetje voor verwarring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Wat kun je precies met die Steam ruilkaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Alexxxxxxxxxx schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 01:28:
Onderaan deze pagina staat een hele mooie FAQ: http://store.steampowered.com/promotion/snowglobefaq

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Leef je uit hier op tweakers:
Steam Trading Cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
jeroenboeve1 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 01:13:
[...]

Gewoon even kijken wat de laagste prijs is en daar €0,01 onder gaan zitten, dan is hij direct weg!
En dat doet iedereen waarna vervolgens de kaartjes bijna niets meer waard zijn. Eerste kaarten van de sale kon ik namelijk best tegen 30 a 40 cent verkopen, nu levert dat dus nog maar iets van 18 cent hooguit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Verkopen, en nieuwe games aanschaffen. Soms is het een spel op zich om de "markt" te bewerken. Sommige kaarten is weinig handel in, en dan menen mensen de prijs 5 a 10 cent onder de laagste prijs te zetten. Die koop ik dan op om ze regen een marge van ongeveer 5 ct te verkopen. Grappige subgame... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:20

Dreanor

Joene

Kan iemand mij vertellen welke van de Anno 2070 het waard zijn om te kopen? Of zijn alle 24€ cent enkel skins, portraits en unlocks en is mogelijk alleen Deep Ocean het waard aan te schaffen naast Anno 2070?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Deep Ocean wil je sowieso. Ik geloof dat er verder 1 DLC met missions is.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Wat je wat nou erg is?
Ik koop allemaal leuke games op Steam, voor weinig. En die gaan allemaal de 'backlog' in.

Want ik ontdek net dat de nieuwe Kingdom Rush uit is :P En daar ga ik denk ik wel wat tijd instoppen ;)

Dus een gratis webspelletje wint het van de betaalde AAA-titels 8)7 :X

[ Voor 8% gewijzigd door Twhomp op 27-12-2013 10:39 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Voor een goede richtprijs om je kaartjes te verkopen gewoon even op de eerste 2-3 pagina's kijken waar de bulk begint en daar 1 cent onder gaan zitten. Dan pak je vaak toch een paar cent meer mee dan de laagste prijs en is je kaart ook binnen 5-10 minuten wel verkocht. Mocht het te lang duren, dan kun je je item weer van de market halen en opnieuw tegen gereduceerd tarief aanbieden. Kaarten worden gesorteerd op de laagste prijs zodra je ze wilt kopen, dus het loont niet om een hoger bedrag te vragen - je biedt geen meerwaarde voor de koper.

Verder wat Jeroenboeve1 al zegt, vul het bedrag wat je wilt ontvangen in in het rechter veld (wat de koper betaalt) gezien Valve 5% rekent en spel-eigenaren 5-10% van het bedrag met een minimum van 1 cent. Als je dus iets aanbiedt voor 0.02 krijg je niets terug, zet je een spelkaart op de market voor 0.01 dan dien je zelfs 1 cent te betalen |:(
Fid3lity schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 07:22:
[...]
En dat doet iedereen waarna vervolgens de kaartjes bijna niets meer waard zijn. Eerste kaarten van de sale kon ik namelijk best tegen 30 a 40 cent verkopen, nu levert dat dus nog maar iets van 18 cent hooguit op.
Dat is eerder een gevolg van vraag&aanbod ;)
Momenteel zijn van alle kaarten per stuk wel 50.000 aangeboden op de market, die moeten straks voor de 3e allemaal verkocht zijn omdat ze anders sowieso verdwijnen 8) Ik kijk 2 januari wel even of de kaarten < 5 cent te krijgen zijn en besluit dan wel of ik de badge wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
1) Kaarten verdwijnen niet - je kunt alleen geen nieuwe kaarten voor de Season Sale badge krijgen. Summer Getaway kaarten zijn ook nog steeds te koop.

2) Je kunt geen opbrengst van 0 euro of lager krijgen. Daar let de Steam market applicatie zelf al op.

[ Voor 51% gewijzigd door Flozem op 27-12-2013 11:23 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste