Tja mensen janken wel erg snel over hackers etc vaak genoeg mensen neer geschoten en was direct: aimbothackers etc. Beetje zonde omdat ik gewoon redelijk kan schieten.
Andere serverMortalboy[NL] schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:22:
[...]
aangegeven bij admin? Ik heb geen enkel bericht gezien, graag bewijs naar mij insteam of PB, dan krijgen ze een permaban.
Body mods don't determine skill
Tussenstand: 6 mensen tegen een wipe, 3 mensen voor.
Graag je mening: http://steamcommunity.com...etail/1787099648473522405
Graag je mening: http://steamcommunity.com...etail/1787099648473522405
mag ik de mijnes veranderen? ik vind eigenlijk dat instacraft wel weer aan mag, er zijn een heleboel mensen die daar gebruik van hebben kunnen maken, en daardoor een flinke voorsprong op de rest hebben die nu met instacraft off de server joinen.
Dat zouden ze zoiezo al hebben zou je zegggen, ja dat klopt, maar de groep die er halverwege bij is gekomen niet.
Mocht er een serverwipe komen, dan instacraft off.
Dat zouden ze zoiezo al hebben zou je zegggen, ja dat klopt, maar de groep die er halverwege bij is gekomen niet.
Mocht er een serverwipe komen, dan instacraft off.
Ik heb zoiets van, mocht er binnenkort een patch komen met nieuwe toevoegingen aan het spel, items, mobs etc. Doe dan lekker een wipe. Dan begin je in ieder geval niet voor niks overnieuw.
Heb alleen geen idee of er al een patch aangekondigd is ofzo.
Heb alleen geen idee of er al een patch aangekondigd is ofzo.
Ik speel nu net een paar dagen Rust (op deze server). Ik vermaak me er uitstekend mee. Ben zelf friendly dus mocht je me tegenkomen, vrees niet, mocht je iets nodig hebben dan gewoon vragen. Ben best bereid mensen te helpen. Speel nu solo om alle ins en outs van het spel te ontdekken.
Deze of volgende week gaan we met een groepje samen spelen (waarschijnlijk op een andere server) dus vandaar dat ik op deze server solo rondloop.
Moet wel zeggen dat het op dit moment eigenlijk te makkelijk is. Je zit binnen no time met een huisje, guns en ammo als je een beetje farmed af en toe eens een radtown bezoekt. Dus het is eigenlijk voornamelijk oppassen dat niemand je doodschiet en hopen dat je niet geraid wordt.
Ik zou wel wat meer wilde dieren willen ziet, of gevaarlijke plekken (afbrekende rotswanden, drijfzand, enz..)
Als je nu met 5 man in full kevlar rondloopt dan kan je nauwelijks nog iets gebeuren.
C4 is eigenlijk ook veel te makkelijk aan te komen. Ik heb de plans al gevonden en heb enkel nog 1 explosive nodig om die te researchen. dan kan ik ze zelf maken. Ben benieuwd of daar nog verandering in komt.
Mocht je me in game zien en iets nodig hebben of samen eens een wandelingetje willen maken, laat maar weten. Ingame naam is hetzelfde als mijn forum naam.
Deze of volgende week gaan we met een groepje samen spelen (waarschijnlijk op een andere server) dus vandaar dat ik op deze server solo rondloop.
Moet wel zeggen dat het op dit moment eigenlijk te makkelijk is. Je zit binnen no time met een huisje, guns en ammo als je een beetje farmed af en toe eens een radtown bezoekt. Dus het is eigenlijk voornamelijk oppassen dat niemand je doodschiet en hopen dat je niet geraid wordt.
Ik zou wel wat meer wilde dieren willen ziet, of gevaarlijke plekken (afbrekende rotswanden, drijfzand, enz..)
Als je nu met 5 man in full kevlar rondloopt dan kan je nauwelijks nog iets gebeuren.
C4 is eigenlijk ook veel te makkelijk aan te komen. Ik heb de plans al gevonden en heb enkel nog 1 explosive nodig om die te researchen. dan kan ik ze zelf maken. Ben benieuwd of daar nog verandering in komt.
Mocht je me in game zien en iets nodig hebben of samen eens een wandelingetje willen maken, laat maar weten. Ingame naam is hetzelfde als mijn forum naam.
[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 02-01-2014 11:13 ]
Deze punten worden ook veel genoemd op de rust forums, en is maar goed ook. Zo hebben ze goede feedback om het spel beter en beter te maken.Klitse schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:11:
En de wereld mag van mij nog een stuk groter!
Yup. maar dat zal vast wel komen.
Heb ik nog een vraag voor de experts. Ik lees bijvoorbeeld dat raiders ramps bouwen om hoger in je huis een muur op te blazen. Kun je dit niet voorkomen door foundation rondom je huis te bouwen en bij elke foundation een pillar in het midden te zetten?
Bij mij zijn ze gewoon binnengekomen via het dak, trappen ernaast gemaakt en ze waren er. 
Beetje hetzelfde idee.
Beetje hetzelfde idee.
[ Voor 11% gewijzigd door Hapkoek op 02-01-2014 11:31 ]
Is wel heel smart, volgens mij werkt dit wel, pillars kan je niet verwijderen.Klitse schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:29:
[...]
Yup. maar dat zal vast wel komen.
Heb ik nog een vraag voor de experts. Ik lees bijvoorbeeld dat raiders ramps bouwen om hoger in je huis een muur op te blazen. Kun je dit niet voorkomen door foundation rondom je huis te bouwen en bij elke foundation een pillar in het midden te zetten?
Foundation kost wel hoop wood...
Ik ga denk vandaag even een basis ontwerpen!
Iemand zin om mee te bouwen? Ik ben zoal samen met Mickroz.
Ik ga denk vandaag even een basis ontwerpen!
Iemand zin om mee te bouwen? Ik ben zoal samen met Mickroz.
Ja dat is dus het idee, dat ze geen trappen kunnen bouwen omdat jij daar een pillar hebt neergezet. Ik ga het maar eens uitproberen denk ik.Hapkoek schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:31:
Bij mij zijn ze gewoon binnengekomen via het dak, trappen ernaast gemaakt en ze waren er.
Beetje hetzelfde idee.
Het kost ze alleen wat meer, maar ze maken foundation er naast, 1x trap op die foundation, dak op jouw pillar en dan weer trappen en je bent alsnog boven. Nog niet geprobeerd maar lijkt me dat dit moet werken.Klitse schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:51:
[...]
Ja dat is dus het idee, dat ze geen trappen kunnen bouwen omdat jij daar een pillar hebt neergezet. Ik ga het maar eens uitproberen denk ik.
Dan moet je de pillars net zo hoog stacken als je huis is (of nog 1tje hoger). Dan kunnen ze toch geen dakjes plaatsen?Yerap schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:56:
[...]
Het kost ze alleen wat meer, maar ze maken foundation er naast, 1x trap op die foundation, dak op jouw pillar en dan weer trappen en je bent alsnog boven. Nog niet geprobeerd maar lijkt me dat dit moet werken.
Ja het kost wat, maar geraid worden kost meer.
[ Voor 5% gewijzigd door Klitse op 02-01-2014 11:59 ]
hmm ik weet niet of je een dak kan maken tussen pillars, zou redelijk makkelijk te testen zijn.Klitse schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:59:
[...]
Dan moet je de pillars net zo hoog stacken als je huis is (of nog 1tje hoger). Dan kunnen ze toch geen dakjes plaatsen?
Ja het kost wat, maar geraid worden kost meer.
Wellicht kan het wel maar dan moeten ze wel eerst foundation erbij bouwen, pilaren bouwen en dan pas dakjes.... Ik ga het uittesten denk ik.Yerap schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:18:
[...]
hmm ik weet niet of je een dak kan maken tussen pillars, zou redelijk makkelijk te testen zijn.
Tis hier een stuk rustiger, mensen al weer aan het werk/school? Ik helaas wel.
Misschien vanavond een kijkje nemen.

Misschien vanavond een kijkje nemen.
Heb hem een weekje geleden ook gekocht, zal vanavond de tweakers server even joinen : Far_away13 (volgende keer checken of ik het spel wel op mn eigen acc koop ipv die van mn vriendin
)

Try SCE to Aux
op de server van Dennisjehz hoef je ook niet meer te gaan, admins abuse all over daar.
Gisteren vertelde een admin daar de regels tegen ons, vandaag werden we keihard geraid door een andere admin met een grote groep, met ineens hele andere regels blijkbaar.
Was een leuke server maar er is een klein groepje daar, die al heel lang spelen en zich vervelen en zo de hele server leeg raiden, en de regels zo naar hun eigen gedrag buigen.
ga wel weer opzoek naar een andere server.
Gisteren vertelde een admin daar de regels tegen ons, vandaag werden we keihard geraid door een andere admin met een grote groep, met ineens hele andere regels blijkbaar.
Was een leuke server maar er is een klein groepje daar, die al heel lang spelen en zich vervelen en zo de hele server leeg raiden, en de regels zo naar hun eigen gedrag buigen.
ga wel weer opzoek naar een andere server.
[ Voor 5% gewijzigd door Mickroz op 03-01-2014 16:19 ]
@Mickroz was me wat, server was Raid only, nu was de term raid niet helemaal duidelijk. Eigenlijk was alles raid bij die admin. Dus eigenlijk zijn onduidelijke regels nog erger dan geen regels.
Ik vond het gisteren al raar. Vragen ze wat we van airdrops events vonden. Ik zeg dat het het spel unbalanced. Zegt de admin dat is goed voor beginners, dus zeg ik: Die worden juist neergeschoten bij die pakketten. Nee zegt ie dat mag hier niet.
2 min later vliegen er echt 20 vliegtuigen over.....
Ik op een pakketje af, staat er ineens een admin met een shotgun in mijn gezicht aan te kijken of ik even weg wil gaan.
Vandaag hadden ze alles geraid bij ons alles opgeblazen alles gesloopt. (raid houd dus ook in dat je alles sloopt, je moet iets met al die c4)
Gevolg is nu dat die gasten alleen op de server zitten dus ze hebben alles (tonnen aan c4), maar het is meer soort gmod multplayer geworden. Kortom ze hebben rust uitgespeeld
.
Zij er trouwens server die gewoon om een x tijd reset? Lijkt me namelijk wel zo leuk.
Ik vond het gisteren al raar. Vragen ze wat we van airdrops events vonden. Ik zeg dat het het spel unbalanced. Zegt de admin dat is goed voor beginners, dus zeg ik: Die worden juist neergeschoten bij die pakketten. Nee zegt ie dat mag hier niet.
Ik op een pakketje af, staat er ineens een admin met een shotgun in mijn gezicht aan te kijken of ik even weg wil gaan.
Vandaag hadden ze alles geraid bij ons alles opgeblazen alles gesloopt. (raid houd dus ook in dat je alles sloopt, je moet iets met al die c4)
Gevolg is nu dat die gasten alleen op de server zitten dus ze hebben alles (tonnen aan c4), maar het is meer soort gmod multplayer geworden. Kortom ze hebben rust uitgespeeld
Zij er trouwens server die gewoon om een x tijd reset? Lijkt me namelijk wel zo leuk.
[ Voor 7% gewijzigd door Haas_nl op 03-01-2014 16:38 ]
Klinkt als iedere server admin onder de 25.Haas_nl schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:31:
@Mickroz was me wat, server was Raid only, nu was de term raid niet helemaal duidelijk. Eigenlijk was alles raid bij die admin. Dus eigenlijk zijn onduidelijke regels nog erger dan geen regels.
Gevolg is nu dat die gasten alleen op de server zitten dus ze hebben alles (tonnen aan c4), maar het is meer soort gmod multplayer geworden. Kortom ze hebben rust uitgespeeld.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ja ik zit nu op TweakerTown en daar vind ik het qua spelers ook wat minder worden, eerst was het lekker rustig en veel friendly en nu is ongeveer iedereen die ik tegenkom enemy, meeste rennen schietend op je af en sommige zegge friendly en beginnen vervolgens met schieten.
Tuurlijk hoort dat bij het spel maar het zijn ook best wat Engelse enzo.. Ik moet nu verhuizen maar er is nergens plaats en overal staat al iets. Dat is opzich wel jammer, dus van mij mag die whipe wel komen.
Anyway, ik snap dat dit soort dingen erbij horen maar het zou ook leuk zijn als het een beetje RP blijft in plaats van meteen op iemand schieten. Hopelijk wordt de map snel uitgebreid want dan ben ik weg.
Edit: als iemand een wall aan het maken is van bijv. spikes, mag jij dan een gate ertussen zetten zodat jij toegang hebt tot dat terrein? Overkwam mij namelijk, stond ineens een gate.
Tuurlijk, even met spikes erom en klaar. Maar toch was ik er even nieuwschierig naar.
Edit 2: meh ik ga denk ik wachten ofzo, liep rustig rond in een cloth broek en kom 3 gasten tegen, vervolgens schieten ze me neer met als reden: You were a risk. Was bezig met typen 'friendly' maar oke.
Dus weer alles kwijt.
Tuurlijk hoort dat bij het spel maar het zijn ook best wat Engelse enzo.. Ik moet nu verhuizen maar er is nergens plaats en overal staat al iets. Dat is opzich wel jammer, dus van mij mag die whipe wel komen.
Anyway, ik snap dat dit soort dingen erbij horen maar het zou ook leuk zijn als het een beetje RP blijft in plaats van meteen op iemand schieten. Hopelijk wordt de map snel uitgebreid want dan ben ik weg.
Edit: als iemand een wall aan het maken is van bijv. spikes, mag jij dan een gate ertussen zetten zodat jij toegang hebt tot dat terrein? Overkwam mij namelijk, stond ineens een gate.
Edit 2: meh ik ga denk ik wachten ofzo, liep rustig rond in een cloth broek en kom 3 gasten tegen, vervolgens schieten ze me neer met als reden: You were a risk. Was bezig met typen 'friendly' maar oke.
Dus weer alles kwijt.
[ Voor 26% gewijzigd door Hapkoek op 03-01-2014 21:54 ]
Yup, wij gaan ook verkassen nu. Veel te vol, druk en extreem onvriendelijk geworden.
Nog andere servers hiero?
Extreem onvriendelijk is nog zachtjes uitgedrukt.Zalaroth schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:37:
Yup, wij gaan ook verkassen nu. Veel te vol, druk en extreem onvriendelijk geworden.

Kunnen we niet lekker Tweakers only doen? Niet egoïstisch bedoelt maar dat lijkt me ook leuk.. Gewoon alleen Tweakers, valt vast iets te regelen met een whitelist. Of lijdt dat problemen op voor de server owner.
Of gaat zoiets na een tijd vervelen?
[ Voor 8% gewijzigd door Hapkoek op 03-01-2014 23:56 ]
Is het misschien niet mogelijk om een wachtwoord op de server te zetten ofzo?Hapkoek schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:55:
Kunnen we niet lekker Tweakers only doen? Niet egoïstisch bedoelt maar dat lijkt me ook leuk.. Gewoon alleen Tweakers, valt vast iets te regelen met een whitelist. Of lijdt dat problemen op voor de server owner.
Ja bijvoorbeeld, zo zijn er opties genoeg. Alleen gaan mensen denk ik het wachtwoord niet geheim houden.
Volgens mij was het niet mogelijk om wachtwoord op de server te zetten... anders was dat volgens mij wel gedaan.
Hier is trouwens de to-do lis voor rust met deze als topper:
https://trello.com/c/beBdNWlc/219-major-balance-pass
Hier is trouwens de to-do lis voor rust met deze als topper:
https://trello.com/c/beBdNWlc/219-major-balance-pass
Hey mensen, ik kan als oplossing een volledige wipe doen, zodat iedereen weer opnieuw kan beginnen, ik kan er helaas nog geen wachtwoord op zetten.
Andere servers hebben ook wel last van KOS. In het begin zal het meevallen (zie onze eerste dagen), maar daarna als het drukker wordt is het vaak KOS.
Andere servers hebben ook wel last van KOS. In het begin zal het meevallen (zie onze eerste dagen), maar daarna als het drukker wordt is het vaak KOS.
[ Voor 34% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 04-01-2014 08:44 ]
Het gaat ook niet erom hoe druk het is, meer omdat alle goede plekken bezet zijn. Dus qua resources en dieren. Ook zie je ontzettend veel shelters die leeg zijn en halve huizen.
Ik bouw niet eens meer een huis, verstop alle loot die ik heb in storage boxes die ik verstop.
Just my 2 cents..
Ik bouw niet eens meer een huis, verstop alle loot die ik heb in storage boxes die ik verstop.
Just my 2 cents..
Nogmaals, hoor meerdere berichten dat er hackers actief zouden zijn, graag met bewijzen: fotos. of liever filmpjes sturen naar mij. Dan kan ik er wat mee. De naam moet ook zichtbaar zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 04-01-2014 13:33 ]
decaden die boxen dan niet als je er een tijdje niet in de buurt komt?atillicious schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:53:
Het gaat ook niet erom hoe druk het is, meer omdat alle goede plekken bezet zijn. Dus qua resources en dieren. Ook zie je ontzettend veel shelters die leeg zijn en halve huizen.
Just my 2 cents..
Ik pak tenminste een keer per dag wel iets of zet er wel iets anders in. Op deze manier ben ik niet alles kwijt mocht ik gekilled worden. De furnace gebruik ik gewoon overdag, nog niemand die me heeft opgemerkt en het is een drukke plek...Mickroz schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:33:
[...]
decaden die boxen dan niet als je er een tijdje niet in de buurt komt?
En 's nachts gewoon rondlopen met alle loot in de box totdat het weer licht is.
Ja maar zo mis je wel het hele aspect van een huis/fort bouwen wat ook leuk is.. Heb ook zoiets gedaan, alle spullen verstoppen en rondlopen maar toch vond ik het niet echt een succes.
Zodra iemand je een paar keer KoS'd ga je dat zelf ook gewoon doen om te zorgen dat je niet zelf continu het slachtoffer bent.
Ik heb ook al gehad dat als mensen langs komen en vriendelijk doen ze daarna terug komen met vriendjes....Sjaakmoes schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:55:
Zodra iemand je een paar keer KoS'd ga je dat zelf ook gewoon doen om te zorgen dat je niet zelf continu het slachtoffer bent.
Of gasten die je tegen komt en keihard wegrennen en dan ook terug komen met vriendjes.
Dus de enige oplossing is dan iedereen dood te schieten die langs komt.
Dus tja....
Volgens mij is iedereen gewoon achterdochtig geworden, 'better safe than sorry' gevoel heerst er een beetje.
Mensen zeuren ook gewoon teveel als ze dan een keer worden afgeschoten, iedereen heeft dat wel eens maar niet iedereen gaat daarover zeuren.
klopt, maar met jou heb ik dan ook nog een appeltje te schillen
Wist dat die opmerking zou komen, ik ben vaak zat in een vuur gevecht doodgeschoten, geen probleem mee.Sjaakmoes schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:17:
Mensen zeuren ook gewoon teveel als ze dan een keer worden afgeschoten, iedereen heeft dat wel eens maar niet iedereen gaat daarover zeuren.
Maar als ik rond loop met een cloth broek en een steen in m'n hand is de kans klein dat ik iets zal doen, toch zijn er lui die je dan ineens dooschieten en weer dat excuus gebruiken van 'ja was uit veiligheid'. Stel iemand komt met een M4 op je af sprinten, dan zou ik hem ook neershieten.. Maar sommige schieten iedereen altijd neer.
Vaak genoeg een kerel zonder armor en een steen in zijn hand gezien die opeens een shotgun tevoorschijn haalde.
Kan ik een wall of celling zonder C4 weghakken? Zoja, hoelang duurt dat?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Muren kunnen momenteel alleen met C4 worden verwijderd. Na 5 dagen verdwijnt een muur automatisch.Pedr0 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 09:08:
Kan ik een wall of celling zonder C4 weghakken? Zoja, hoelang duurt dat?
[ Voor 8% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 05-01-2014 10:34 ]
Nee, maar we hebben nu een huis en er moet een windows uit en daarvoor moet een wall komen. Tevens moet er een celling verwijderd worden voor de trap naar een (nieuwe) verdieping!
Wooden Ceilings zijn nog onsloopbaar dus dat word een klein probleempje voor jePedr0 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:40:
Nee, maar we hebben nu een huis en er moet een windows uit en daarvoor moet een wall komen. Tevens moet er een celling verwijderd worden voor de trap naar een (nieuwe) verdieping!
jups, ceilings, foundation en pillars kan je niet destroyen.
Haas en ik zitten nu op een server waar het niet zo druk is, dat scheelt ook een hoop hoor.
Ligt eraan hoe, als iemand de regels overtreed of eerst friendly roept en dan knalt is gewoon gaar, omdat je het dan helemaal niet meer verwacht.Sjaakmoes schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:17:
Dat is ook een naai streek, ik ben van beginners moeten ook een kans krijgen, maar als je zo gaat rondlopen ben je gewoon een naaiert, wel een slimme thoughSjaakmoes schreef op zondag 05 januari 2014 @ 03:14:
Vaak genoeg een kerel zonder armor en een steen in zijn hand gezien die opeens een shotgun tevoorschijn haalde.
Haas en ik zitten nu op een server waar het niet zo druk is, dat scheelt ook een hoop hoor.
Muren kan je er toch wel uitslaan...we staan al 4min te hakken met 2 a 3 man.
Zover ik weet kan je muren er niet uithakken. Alleen houten deuren.Pedr0 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:35:
Muren kan je er toch wel uitslaan...we staan al 4min te hakken met 2 a 3 man.
Dus alleen met C4 and Granades?
C4 sowieso, heb granaten nog niet geprobeert.Pedr0 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:37:
Dus alleen met C4 and Granades?
wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe update voor rust?
Vanacht geraid, heb net een nieuw huisje van 2 x 1. Snap niet waarom ze er C4 aan hebben verspilt want lag ook echt niks kostbaars in.. Waarom zou je zo'n huisje willen raiden.
Maar geen zwaar verlies geleden ofzo.
Opzich wel wat friendlys nu alleen toch kom ik nog soms een paar gasten tegen die schieten altijd, maakt niet uit wie je bent of wat je doet. Ik weet 1 naam, dat is Trym.
Maar goed.
Zoals hierboven al gevraagd, is er al een streefdatum voor een update?
Opzich wel wat friendlys nu alleen toch kom ik nog soms een paar gasten tegen die schieten altijd, maakt niet uit wie je bent of wat je doet. Ik weet 1 naam, dat is Trym.
Maar goed.
Zoals hierboven al gevraagd, is er al een streefdatum voor een update?
Mag je eigenlijk spul in je inventory houden ipv in je chest voor als je offline gaat? Zodat je niet alles kwijt bent als je geraid wordt.
Oke, ik hoorde ook dat wooden walls decayen maar is er een manier om ze te onderhouden? Of moet je er maar net optijd bij zijn voordat je chests leeg zijn als er een decayed.
Als je er een tijdje niet in de buurt komt verdwijnen ze automatisch na enkele dagen.Hapkoek schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:31:
Oke, ik hoorde ook dat wooden walls decayen maar is er een manier om ze te onderhouden? Of moet je er maar net optijd bij zijn voordat je chests leeg zijn als er een decayed.
Ooh zo, dan heb ik het verkeerd begrepen
dan zullen die van mij niet gauw vergaan.
al nieuws over wipe wel of niet?
Momenteel nog geen wipe, ik denk dat het slim is om te wachten op een nieuwe update.Hapkoek schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:36:
Ooh zo, dan heb ik het verkeerd begrependan zullen die van mij niet gauw vergaan.
al nieuws over wipe wel of niet?
Je kan beschadigde muren wel repareren, verzamel hout, zet het in je action bar (de 1 t/m 6) en sta bij de beschadigde muur en dan druk je op de action key waar het hout in staat. Als je op de key klikt zie je wel de "hp" van je muur en dat het oploopt naarmate je er vaker op drukt. En de kleur van de muur veranderd ook.Hapkoek schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:31:
Wat zijn de regels op deze server? Zoals door sharing, weapons etc.?
De server staat ook bij je History tab, of Ook kan je connecten met de console, druk op F1 en typ: net.connect 185.28.189.18:28065
Waarom de meeste mensen een "better safe, than sorry" feeling hebben, komt omdat naakte mensen een shotgun uit hun kontzak kunnen toveren.
Ik probeer altijd noobs nog wel te helpen, maar ik neig ook naar KOS.
Situatie gisteren:
Naakte gozer met een steen: Hey, i'm new can you help me?
Ik: Sure
Ik loop naar hem toe wil hem wat eten geven.
Naakte gozer was ineens niet meer zo naakt, word vol gepompt met een shotgun.
Hopelijk worden guns gewoon zichtbaar zodra je deze op zak hebt of tenminste in je action bar.
Situatie gisteren:
Hopelijk worden guns gewoon zichtbaar zodra je deze op zak hebt of tenminste in je action bar.
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Dit hebben ze op de manier ook al eens bij mij gedaan, sinds dien ben ik ook heel wat voorzichtiger met wie ik wel help en wie niet. Momenteel ben ik alleen nog vriendelijk voor de mensen met wie ik contact heb via teamspeak. Voor de rest probeer ik mensen zoveel mogelijk te ontlopen.Darkstylo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:33:
Waarom de meeste mensen een "better safe, than sorry" feeling hebben, komt omdat naakte mensen een shotgun uit hun kontzak kunnen toveren.
Situatie gisteren:
Ik hoop dat Oxide mod ook naar TweakTown komt. Dan schieten mensen niet zomaar meer!
http://facepunch.com/showthread.php?t=1342147
Features:
- Door sharing... share your doors with your friends while keeping them safe from enemies!
- Restricted crafting... all military weapons (including explosive charges) are uncraftable and can't be researched, so you better learn to use that bow!
- Rare drops... the only way to get high-grade weapons is from airdrops, so prepare to fight fiercely for weapons which you can't get anywhere else!
- Oxmin admin mod... admins that don't cheat and spawn things in, because they can't!
Features:
- Door sharing... share your doors with your friends while keeping them safe from enemies!
- Restricted crafting... all military weapons (including explosive charges) are uncraftable and can't be researched, so you better learn to use that bow!
- Rare drops... the only way to get high-grade weapons is from airdrops, so prepare to fight fiercely for weapons which you can't get anywhere else!
- Oxmin admin mod... admins that don't cheat and spawn things in, because they can't!
[ Voor 65% gewijzigd door Darkstylo op 06-01-2014 09:48 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
het is jammer dat er zoveel guns in omloop zijn.
Ik heb wat gelezen over een Oxide plugin ( niet available atm ) waar guns alleen van airdrops droppen en je ze niet kan learnen dit geeft wel een beetje het eigen survival idee gwn met je pijl en boog opstap xD
Ik heb wat gelezen over een Oxide plugin ( niet available atm ) waar guns alleen van airdrops droppen en je ze niet kan learnen dit geeft wel een beetje het eigen survival idee gwn met je pijl en boog opstap xD
Lijkt me een leuk idee, maar zie hier wel een probleem in.blacky909 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:49:
het is jammer dat er zoveel guns in omloop zijn.
De gene die dan al een wapen hebben van een airdrop zullen bij latere airdrops de gevechten winnen.
Doorsharing lijkt me trouwens echt ideaal en kun je echt teamen.
[ Voor 6% gewijzigd door BasRR op 06-01-2014 10:30 ]
Aangemeld!Darkstylo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:48:
Ik hoop dat Oxide mod ook naar TweakTown komt. Dan schieten mensen niet zomaar meer!
Features:
waar word tweaktown gehost?
Tevens aangegeven bij de Oxide aanmeldpagina dat ik een kleine donatie wil doen om de mod te testen, wellicht meer kans om toegang te krijgen.
--
EDIT: Ik kan geen verbinding maken met de server, meer mensen last van?
--
EDIT: Ik kan geen verbinding maken met de server, meer mensen last van?
[ Voor 22% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 06-01-2014 11:03 ]
Ik vind dat jullie een erg leuke server hebben. Ik speel Rust nu zo'n 2 dagen en tot nu toe (bijna) alleen vriendelijke mensen tegengekomen en maar een keer geraid (alleen deur opgeblazen, huis is toch leeg). Ik heb wel een vraag als newbie: Waar droppen de airdrops? Is dat altijd op een standaard plek?
De airdrops zijn random, sommige spelers kunnen supply drop signals hebben die in airdrops te vinden zijn, en met die signals kan je zelf de positie bepalen.Hansdegans schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:30:
Ik vind dat jullie een erg leuke server hebben. Ik speel Rust nu zo'n 2 dagen en tot nu toe (bijna) alleen vriendelijke mensen tegengekomen en maar een keer geraid (alleen deur opgeblazen, huis is toch leeg). Ik heb wel een vraag als newbie: Waar droppen de airdrops? Is dat altijd op een standaard plek?
EDIT
Ik krijg soms melding dat er flink gescholden wordt op de server, graag een screenshot naar mij via PB van tweakers of steam. Ik kan niet 24/7 aanwezig zijn.
Bij meerdere overtredingen wordt er een ban uitgedeeld.
[ Voor 16% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 06-01-2014 12:40 ]
Over dat naked guys met shotguns, ik zelf heb dit in Tweaktown server nog nooit gehad. Wat ik wel merk is dat er een paar Engelse (ze spreken Engels, weet niet precies waar ze vandaan komen.) die zijn onnodig agressief. Eentje die heeft mij al 2x proberen dood te schieten waarvan ik 1x hem heb doodgeschoten, probeerde nog te zeggen dat ik friendly was.
Ver volgens wat gepraat en hij was friendly. Had niks van z'n spul gepakt dus niks aan de hand. (hij was full kevlar M4 etc.) Ik had cloth armor en een M9. Maar later kom ik hem tegen en schiet hij mij nog dood. Zo schoot hij ook nog 3x een buddy van me dood zonder reden, hij blijft maar alle mensen op z'n pad afknallen omdat hij het al soort van heeft uitgespeeld. Door fully geared te zijn enzo.
Kan er niet wat tegen dit soort mensen worden gedaan? Want die maken het de andere lastig, ik kan geen hout meer halen zonder neergeschoten te worden.
Is ook wel een deel van het spel maar dit is toch niet helemaal de bedoeling denk ik.
Ver volgens wat gepraat en hij was friendly. Had niks van z'n spul gepakt dus niks aan de hand. (hij was full kevlar M4 etc.) Ik had cloth armor en een M9. Maar later kom ik hem tegen en schiet hij mij nog dood. Zo schoot hij ook nog 3x een buddy van me dood zonder reden, hij blijft maar alle mensen op z'n pad afknallen omdat hij het al soort van heeft uitgespeeld. Door fully geared te zijn enzo.
Kan er niet wat tegen dit soort mensen worden gedaan? Want die maken het de andere lastig, ik kan geen hout meer halen zonder neergeschoten te worden.
Enige wat er gedaan kan worden is een server wipe, deze komt er met een grote update of met een mod installatie (Oxide mod) waar we op wachten.
@hapkoek
Probeer eens een ander deel van de map. Ik had het probleem dat ik bijna mijn huis niet eens uit kon en al dood geschoten zou worden. Stukje verder op gaan zitten, misschien 2 minuten lopen. Sinds ik daar zit kan ik rustig rondlopen en hoef ik (bijna) niet uit te kijken voor anderen.
Probeer eens een ander deel van de map. Ik had het probleem dat ik bijna mijn huis niet eens uit kon en al dood geschoten zou worden. Stukje verder op gaan zitten, misschien 2 minuten lopen. Sinds ik daar zit kan ik rustig rondlopen en hoef ik (bijna) niet uit te kijken voor anderen.
[ Voor 16% gewijzigd door BasRR op 06-01-2014 13:10 ]
Ja dat wil ook gaan proberen idd. Even andere plek ipv dan de populated area's. Maar ieder speelt zijn eigen spel. Ik vind het juist leuk om te teamen en sommige mensen even snel te helpen. Onder het motto van, als jij ooit hulp nodig hebt. Heb je te minste vrienden. En ja ik schiet ook wel op mensen die op mij schieten uit verdediging. Die mensjes staan dat ook op mn lijst van, gewoon doodmaken! ^^
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ja ik zat langs de weg dus daar passeerde best wat mensen op een dag, niet echt tactisch dus. Nu ben ik verhuist naar een plek waar het rustig is. Alleen op een plek waar best veel hout spawnt en ook een rad town is loopt altijd diezelfde vent rond.
Best wat mensen bij mij in de buurt zeggen wel eens 'kom we gaan ff looten in rad town.' En ik weet dat zo gauw die jonge die daar rondloopt Rad town leest (spreekt dus niet NL) dat hij daarheen gaat.
Dan wacht hij iedereen op. En zonder reden of wat schiet hij ze af.
Dus ik loop er nu altijd alleen heen zonder gear of wat en zonder het in de chat te melden en nog kom ik hem bijna altijd tegen.
Maar heb dan niks te verliezen dus ach.
Edit: unpopulated areas zijn er niet echt meer. Soms kom je op een rustige plek, alleen is het infested door zombies.
Best wat mensen bij mij in de buurt zeggen wel eens 'kom we gaan ff looten in rad town.' En ik weet dat zo gauw die jonge die daar rondloopt Rad town leest (spreekt dus niet NL) dat hij daarheen gaat.
Dus ik loop er nu altijd alleen heen zonder gear of wat en zonder het in de chat te melden en nog kom ik hem bijna altijd tegen.
Edit: unpopulated areas zijn er niet echt meer. Soms kom je op een rustige plek, alleen is het infested door zombies.
[ Voor 8% gewijzigd door Hapkoek op 06-01-2014 13:28 ]
Gisteren met 3 vrienden begonnen aan het metalen huis van ons vlak bij Radtown. Mijn ingame naam is Dafck' en ben samen met Hardie, dragor en Drozz. Werden gisteren geraid door de engelse maar gelukkig alles van metaal nog kunnen researchen.
en ze dropte voor ons oude huis 200 Low quality metal dus dat was wel fijn
Is er trouwens iemand die wil "teamen"? Ik ben nu vooral aant Lone rangeren in mijn huis, kwam ook vrijwel nooit iemand tegen, maar ik kan wel wat tips en tricks gebruiken 
Is er een server-wide Teamspeak of iets dergelijks waar ik aan deel mag nemen?
Is er een server-wide Teamspeak of iets dergelijks waar ik aan deel mag nemen?
Stel dat dit komt, komt er dan een server wipe?
Ik zit op een redelijk rustige plek, alleen zie ik steeds meer gigantische gebouwen iets verder gebouwd worden. Ik weet alleen niet waar ik zit, er is een weg in de buurt die radiatie geeft, en een stuk weg met gebouwen die radiatie gevenHapkoek schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:21:
Ja ik zat langs de weg dus daar passeerde best wat mensen op een dag, niet echt tactisch dus. Nu ben ik verhuist naar een plek waar het rustig is. Alleen op een plek waar best veel hout spawnt en ook een rad town is loopt altijd diezelfde vent rond.![]()
Best wat mensen bij mij in de buurt zeggen wel eens 'kom we gaan ff looten in rad town.' En ik weet dat zo gauw die jonge die daar rondloopt Rad town leest (spreekt dus niet NL) dat hij daarheen gaat.Dan wacht hij iedereen op. En zonder reden of wat schiet hij ze af.
![]()
Dus ik loop er nu altijd alleen heen zonder gear of wat en zonder het in de chat te melden en nog kom ik hem bijna altijd tegen.Maar heb dan niks te verliezen dus ach.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Het midden van de kaart is inderdaad een stuk drukker op TweakersTown dan de onderkant.
Daar kan ik meestal nog wel rustig farmen (ook al zijn we daar een keer of 2 aangevallen door Tryrm en Erik, maar die hebben we beide keren gewoon doodgeschoten met 9mm).
Daar kan ik meestal nog wel rustig farmen (ook al zijn we daar een keer of 2 aangevallen door Tryrm en Erik, maar die hebben we beide keren gewoon doodgeschoten met 9mm).
Pak de map erbij en vogel het uit.
Erg handig, zo probeer ik ook steeds meer uit te zoeken wie waar woont en wie enemy is.
Even een vraagje over de sleeping bag, blijf je daar altijd spawnen als je op 'spawn at camp' klikt? Als ik daarop klik en ik wil direct mijn sleeping bag oppakken merk ik dat ik 250sec moet wachten ofzo. Is dit een cooldown voordat je er weer kan spawnen ofzo?
Trym, die moeten we echt een keer flink met z'n allen aanpakken zodat hij eens op z'n plaats wordt gezet. Hij kwam 2x achter mij aan, 1x schoot ik hem neer maar was uit zelf verdediging en de andere keer rende ik weg.
Iemand die met me meegaat?
Even een vraagje over de sleeping bag, blijf je daar altijd spawnen als je op 'spawn at camp' klikt? Als ik daarop klik en ik wil direct mijn sleeping bag oppakken merk ik dat ik 250sec moet wachten ofzo. Is dit een cooldown voordat je er weer kan spawnen ofzo?
Trym, die moeten we echt een keer flink met z'n allen aanpakken zodat hij eens op z'n plaats wordt gezet. Hij kwam 2x achter mij aan, 1x schoot ik hem neer maar was uit zelf verdediging en de andere keer rende ik weg.
[ Voor 24% gewijzigd door Hapkoek op 06-01-2014 14:22 ]
Er zit een 5 minuten cooldown op het spawnen op een camp. Je kunt wel meerdere slaapzakken neerleggen, weet niet of hier ook een limiet op zit. Als je dan een cooldown bij de dichtsbijzijnde hebt gaat die naar de 2e.Hapkoek schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:20:
Pak de map erbij en vogel het uit.Erg handig, zo probeer ik ook steeds meer uit te zoeken wie waar woont en wie enemy is.
Ah zo, thanks!DivineNL schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:22:
[...]
Er zit een 5 minuten cooldown op het spawnen op een camp. Je kunt wel meerdere slaapzakken neerleggen, weet niet of hier ook een limiet op zit. Als je dan een cooldown bij de dichtsbijzijnde hebt gaat die naar de 2e.
Die engelsen zijn slecht joh, die kwamen naar ons huis met full kevlar, M4's en shotguns. Wij hebben ze tweemaal doodgeschoten met alleen pistolen en half-leather (verder naakt).
Ja ik had dus hetzelfde, hij rent achter mij aan en ik ga een vervallen gebouw in, paar trappen op en wacht daar even. Ik hoor hem aankomen dus ga in een hoekje zitten, hij komt trap op, schiet hem in z'n hoofd en klaar.
Vervolgens begint hij tegen mij te zeggen, ik zal je niet killen als je me wood en metal geeft. Terwijl ik hem 10 minuten geleden doodschoot.

ik weet waar die woonHapkoek schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:20:
Pak de map erbij en vogel het uit.Erg handig, zo probeer ik ook steeds meer uit te zoeken wie waar woont en wie enemy is.
Misschien kom ik ook weer terug als update is geweest. Ik zou het persoonlijk heel tof vinden om NL only te hebben. En dat mensen elkaar huizen met rust laten. Ik begrijp dat als je 15 bent je er wellicht een harde plasser van krijgt, maarja.. dat is het spel. Heb ik ook al op DayZ gehad.. hier niet anders helaas.
Al moet ik wel zeggen dat er gelukkig veel friendly people zijn, of die iig zeggen dat je stil moet staan, spul droppen.. en je laten lopen. Dat is RP, niet iemand die naakt is van een berg beschieten terwijl die steen met zijn steen aan het farmen is. Dan mag je van mijn part opzouten.
Al moet ik wel zeggen dat er gelukkig veel friendly people zijn, of die iig zeggen dat je stil moet staan, spul droppen.. en je laten lopen. Dat is RP, niet iemand die naakt is van een berg beschieten terwijl die steen met zijn steen aan het farmen is. Dan mag je van mijn part opzouten.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Wij hebben Tryrm gisteren al geraid, hij heeft niks meer.
Vaak genoeg gehad, dat iemand met een steen een wapen op zak had!FrankLe schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:52:
Misschien kom ik ook weer terug als update is geweest. Ik zou het persoonlijk heel tof vinden om NL only te hebben. En dat mensen elkaar huizen met rust laten. Ik begrijp dat als je 15 bent je er wellicht een harde plasser van krijgt, maarja.. dat is het spel. Heb ik ook al op DayZ gehad.. hier niet anders helaas.
Uiterlijk zegt helaas (nog) niks.