[PC] Rust

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Dennisjehz schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:17:
Server werkt weer... wie weet voor hoelang

deze

net.connect 85.236.109.2:28815
Je hoeft niet steeds reclame te maken voor je eigen server hoor :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Mortalboy[NL] schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:36:
[...]

Je hoeft niet steeds reclame te maken voor je eigen server hoor :) :+
Mag misschien van mij zijn, maar reclame is het niet, sinds ik dit topic al sins het begin volg, hij werkt, en mensen willen spelen dus ik post het ip, sins er geen ander "centraal" rust topic is

Als je het gevoel krijgt dat ik hiermee een topic hijack, dan is dat niet mijn bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Dennisjehz schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:39:
[...]

Mag misschien van mij zijn, maar reclame is het niet, sinds ik dit topic al sins het begin volg, hij werkt, en mensen willen spelen dus ik post het ip, sins er geen ander "centraal" rust topic is

Als je het gevoel krijgt dat ik hiermee een topic hijack, dan is dat niet mijn bedoeling.
Misschien reageer ik een beetje raar ja, maar ben beetje pissig dat er steeds ddos aanvallen zijn. Heb jij de server ook in NL of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
De reden van mijn "posten" hier van het ip is puur omdat het er geen ander centraal rust topic is, de reden van jou fel reactie's tja... ik snap wel waarom, sins je dit topic ingericht hebt puur gericht op jou eigen server, wat confusing is, sins topic titel suggest dat het een "centraal" topic is.

en om je vraag te beantwoorden, ja, hij is gehost in nederland. (amsterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Maar waarom doet jouw server het wel en die van Mortal het niet? :o

Nou ja die van Mortal doet het wel maar onspeelbaar vanwege ddos. Of is dat in jouw server ook. (neem aan van wel.)

[ Voor 47% gewijzigd door Hapkoek op 29-12-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

die andere lagged ook weer nu, ging even goed.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Heb maar ook vanmiddag even DayZ gekocht, maar damn wat is dat spel lastig, zit ik knielend rond een huis te lopen, komt er van 1 kilometer ver een zombie op mij af rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Er is nu een update op rust. Server list lijkt aangepast te zijn.
Servers werken nog niet..

[ Voor 17% gewijzigd door tumtum100 op 29-12-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:06
Zit nu in een server, ui is er wel maar voor de rest zwart beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Zie wel nu het aantal bij servers staan enzo, kan er nog niet op op beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninosm1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09-2024
atillicious schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:03:
'Er is een fout opgetreden tijdens de verificatie'.
Ligt het aan mijn iPhone of klopt er iets niet?

Over je samenvatting, het is toch prachtig om zoiets te kunnen flikken. Voor zulke momenten doe je het en wordt je gebanned :(

[...]

Volgens mij moeten we toch wachten totdat de ddos aanval klaar is...
ik zit nu op een french server te spelen en vreemd genoeg is dit de enige server die geen lagg heeft terwijl er zat andere servers zijn die minder ping hebben :|

Btw,

Waar de f*ck kan ik stenen vinden? zit nu al bijna een uur naar te zoeken maar heb er nog maar 1 gevonden ( gelijk gekild door een kind met een pistool )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
Heb je ip adrs van die server dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

zijn de 2 servers allebei offline nu? ze staan niet meer in mijn history.

kwam deze tegen: http://www.reddit.com/r/p...ddosers_teamspeak_server/
So i've spent some time on their TS server, and here's what the discussion was about:
They are not actually DDoSing, they are using a vulnerability in the uLink DLL with very little effort.
They want Garry to open the servers hostings to everyone and not have to go through hosts that ask 30$ to have your own server.
They want Garry to better develop the Linux version of the game.
They also have able to whitelist some servers. There is one FR server that is immune to the attack.
TL;DR: They want open access to server hosting and better Linux version

[ Voor 82% gewijzigd door Mickroz op 29-12-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:50
Cyber terroristen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
Garry heeft gezegt dat ie daar mee bezig was :/ door dat te gaan doen gaan ze het alleen maar verslomen omdat ze de server moeten fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Nu online
nvm al gepost.

[ Voor 94% gewijzigd door tumtum100 op 29-12-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

deze schijnen gewhitelist te zijn:
net.connect 188.165.218.89:28115
net.connect 84.200.193.116:28035
net.connect 62.210.189.169:28035
net.connect 62.210.152.14:28025
net.connect 62.210.152.15:28035
net.connect 62.210.189.170:28025
net.connect 188.165.218.89:28615
net.connect 62.210.189.168:28025

niet getest, maar schijnt dat de admins van deze servers gevraagd hebben aan de hackers op die teamspeak server van hun om deze niet te down te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
Mijn server schijnt ook weer te werken

net.connect 85.236.109.2:28815 hoelang het deze keer duurd durf ik niet te zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
Mickroz schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:24:
deze schijnen gewhitelist te zijn:
net.connect 188.165.218.89:28115
net.connect 84.200.193.116:28035
net.connect 62.210.189.169:28035
net.connect 62.210.152.14:28025
net.connect 62.210.152.15:28035
net.connect 62.210.189.170:28025
net.connect 188.165.218.89:28615
net.connect 62.210.189.168:28025

niet getest, maar schijnt dat de admins van deze servers gevraagd hebben aan de hackers op die teamspeak server van hun om deze niet te down te gooien.
das een server vol met sukkels die meteen een naakte ik killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Ik heb de hele avond op een pve server gezetten lekker beetje de boel leren en paar mensen helpen.
PVP blijf ik wel leuker vinden omdat je met pve gewoon in midden van veld gaat zitten met je campvuur er kan toch niks gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Rust Forum op Steam een tijdje in de gaten gehouden voor updates over de DDOS-aanvallen op Rust. Ik kwam in een chat met iemand die de aanvallers ontdekt heeft in een TeamSpeak chat.

Ik heb het een tijdje gevolgd en dit zijn de belangrijkste punten:

De aanvallers zijn vermoedelijk fransen (Ze praten steeds in het frans).
De reden voor de aanval is dat ze boos zijn Garry (maker) dat de Server kit bestanden niet (gratis) toegankelijk zijn. Ze vinden dit slecht en dat het uitbuiting van de gamers is, aangezien ze servers moeten kopen voor een alpha product.

Een aantal mensen hebben informatie gevonden over de aanvallers. Zo zijn ze achter het bedrijf gekomen waar ze de teamspeak op hosten. Dit bedrijf is inmiddels al geinformeerd door middel van een telefoontje en een email.

Verder zijn er mensen die geprobeert hebben om met de aanvallers te bemiddelen en te laten zien dat ze hiermee moeten stoppen omdat dit slecht is voor de reputatie van Rust en dit verspilling is van tijd.

Als je de steam chat wilt nalezen dan kan dat hier: https://docs.google.com/d...9sWcQzTc/edit?usp=sharing

Het schijnt ook dat de code voor de connecties met servers niet door Garry zelf gemaakt is, maar door een andere partij. Het is (bijna) niet mogelijk voor Garry om deze code aan te passen en het lek te kunnen dichten. De makers van deze code zijn geinformeerd. Er valt niet te zeggen hoe lang het kan duren voordat dat lek gemaakt is.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie over wat er allemaal gebeurt.
Het kan zijn dat niet alles 'waar' is, dit is allemaal wat ik heb gelezen op de Rust Forum op Steam.

p.s. op dit tijdstip is de tweaker server nog steeds niet toegankelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
De server is nu toegankelijk, voor hoelang het duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
Haas_nl schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:45:
Ik heb de hele avond op een pve server gezetten lekker beetje de boel leren en paar mensen helpen.
PVP blijf ik wel leuker vinden omdat je met pve gewoon in midden van veld gaat zitten met je campvuur er kan toch niks gebeuren.
In een PVE server kun je nog wel geraid worden lijkt mij? C4 is nog steeds beschikbaar, dus muren opblazen wil denk ik in een PVE server nog steeds wel. Alleen kun je geen players dood maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag wordt er schijnbaar een nieuwe server speciaal voor tweakers gestart. Zonder lag en aanvallen. Iedereen gaat naar die server dus die anderen kunnen wel stoppen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:15
Nice, info komt hier neem ik aan? Ook betreft instellingen en regels van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Zalaroth schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:27:
Nice, info komt hier neem ik aan? Ook betreft instellingen en regels van de server.
En misschien een IP van de server.

En waarom zou deze server geen last hebben van de DDOS attacks op de Steam servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:50:
Vanmiddag wordt er schijnbaar een nieuwe server speciaal voor tweakers gestart. Zonder lag en aanvallen. Iedereen gaat naar die server dus die anderen kunnen wel stoppen.
Dit is dus totale onzin, waar heb je die info vandaan?

Alle servers hebben last van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:50:
Onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Er waren wel een aantal servers die het gister wel deden. Ook op gespeeld toen tweakertown niet werkte door de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Officiele servers van Rust zelf doen het vaak wel, de rest kampt ook gewoon met laggspikes en disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Nee, zat gister op community servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Niet iedere server heeft last van de aanvallen hoor, er zijn er een paar die op een whitelist staan, ik heb gisteren ook gewoon op die servers zitten gamen, terwijl de rest eruit lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:45

Christiano007

Ich bin der champion

Ik wil niet op andere servers...gewoon een server met tweakers en eventueel wat ander tuig wat joined om de boel eens flink op z'n kop te zetten is voor mij fun genoeg ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ik speel op tweakertown en die server van Dennisjehz, nadeel van tweakertown vind ik dat ik heel ver achter lig op de rest, en als je gaat zoeken nog wel eens een non friendly tegenkom en dan alles weer kwijt ben.
nadeel van de server van dennisjehz is dat er geen instant craft op zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:59
InstantCraft stond toch aan? Of is die weer uit?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Mickroz schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:50:
ik speel op tweakertown en die server van Dennisjehz, nadeel van tweakertown vind ik dat ik heel ver achter lig op de rest, en als je gaat zoeken nog wel eens een non friendly tegenkom en dan alles weer kwijt ben.
nadeel van de server van dennisjehz is dat er geen instant craft op zit :P
Door dat insta craft lig je natuurlijk ook heel snel achter. Ik vind persoonlijk dat dat beter uit kan zijn voor de balans in het spel.
Serevr reset en instacraft weg halen zou denk ik voor iedereen goed zijn :)
Misschien C4 uitzetten?

[ Voor 8% gewijzigd door Haas_nl op 30-12-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Mee eens. Hoop dat die nieuwe server lekker standaard is zonder gekloot aan opties. Geen instantcraft, massa suply drops, vriendjes bij elkaar teleporten en die zooi.

Geef mij maar een server die vrijwel standaard is zonder cheaterig gedoe erom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Als de meeste mensen voor een wipe zijn, dan kan ik dit uiteraard doen. Ook kan ik de settings vanilla laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Mortalboy[NL] schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:59:
Als de meeste mensen voor een wipe zijn, dan kan ik dit uiteraard doen. Ook kan ik de settings vanilla laten.
Ik ben voor een wipe, en de NoSleep en InstaCraft eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Vanavond kan ik een serverwipe uitvoeren, graag zo veel mogelijk mensen stemmen:
http://poll.pollcode.com/5667954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Nu online
Mortalboy[NL] schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:59:
Ik zou graag willen dat de Nosleep erop blijft met deze lagg is het anders geen doen allemaal.
En een wipe zie ik eerlijk gezegd ook nog niet echt zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:57
Die NoSleep en InstaCraft mag wel blijven vind ik. Massive supply drop is ook wel leuk, interreseert me niet heel veel wat daar mee gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 00:30
Net Rust aangeschaft, helaas door DDOS zo te lezen kan ik de tweakers server niet joinen. Heeft iemand misschien een site voor me die de basics van het spel uitlegt? Net als de regels? (Ik lees hier NoSleep in Instracraft enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Als nosleep op de server staat dan is je character uit de server als je uitlogged als je dat niet hebt dan blijft je character op de server ook al ben je niet ingelogged.
Ik zou nosleep alleen uit zetten als je c4 ook uitzet want ik weet zeker dat de spelers die de hele dag zitten te gamen dan wel heel erg groot voordeel hebben. Zonder C4 dan is het vrij lastig om alles en nog wat te raiden.
Instagraft zowiezo uit. Mag van mij aanblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
C4 uit? moet niet gekker worden. Laat het spel gewoon standaard. Het gaat om overleven, aanvallen en verdedigen in dit spel. Waar is de spanning als je dat eruit gaat slopen met mods..

NoSleep vind ik al een behoorlijke cheat aangezien je het Raid element voor een deel sloopt aangezien iedereen met z'n belangrijkste loot uitlogt. C4 weg halen.. haal de wapens dan ook maar weg en doe er kopje's thee en bloemen in de plaats. ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
C4's kunnen niet eens uitgeschakeld worden via rcon, gebeurd ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:55
Ik ben wel voorstander van Nosleep aan. Het is als erg genoeg dat een beperkt groepje op de server de middelen heeft om te raiden, maar zonder nosleep is de lol er snel vanaf, vooral als de Ddos aanvallen door mochten blijven gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:44

Austin

Uit een boek

Met NoSleep aan heb je nog een beetje verdediging tegen mensen die wel online kunnen zijn.
Als het uit zou gaan wordt het op die manier wordt nog makkelijker voor mensen die wel online zijn om te raiden en nog sterker te worden, aangezien ze nog makkelijker aan de benodigde spullen kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Het begint mij duidelijk te worden dat nosleep een belangrijk punt is om te behouden. En wat betreft de airdrops? C4 en metalen zijn ook te vinden in zombies, wel zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nosleep uit zou het wel extreem moeilijk maken als je niet elke dag tig uur bezig bent.

En airdrops..wat is daar mis mee? Misschien max. 1 maal per uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
NoSleep, bijv. Gister kwam de lag toen ik in een open veld stond dus dat zou zonder nosleep betekenen dat ik daar lig.

Airdrops zou ik eerder 1 per 2 uur doen ofzo.

Laat het lekker zo, ik ben ook begonnen toen d'r gasten rondliepen met een m4 en kevlar, je gaat een paar keer dood maar als je je goed verstopt is het te doen.

Mensen zouden noobs gewoon niet moeten afschieten maar helpen.. Dan is hun eerste ervaring ook veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Dan baseer je NoSleep alleen op de basis van DDOS attacks. Vele servers hebben nu ook 'NOSLEEP BECAUSE OF THE DDOS' in de server naam staan. Wanneer dat gefixt is doen hun het dus weer terug. En in deze lag periode snap ik de NoSleep ook zeker. Maar daarna? Nee..

Daarnaast is het ook een tactic waar je gaat slapen.(uitloggen) Doe je dit wel in je base? Ik zou eerder ergens verstoppen in de bosjes of bergen. Zo heb je meerdere bases nodig om je gear te verspreiden etc. All part of the game imo.

Maar dan ben ik een van de weinige die het spel wilt spelen zoals het hoort. (Zoals de makers het ook willen). Ook helemaal geen probleem. Ieder z'n smaak.

Laat het hier in ieder geval weten mocht er een 'normal' Tweakers server komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
Ik ben ook wel voor een vanilla server :) gewoon basic zonder al die mods etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Zalaroth schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:42:
Dan baseer je NoSleep alleen op de basis van DDOS attacks. Vele servers hebben nu ook 'NOSLEEP BECAUSE OF THE DDOS' in de server naam staan. Wanneer dat gefixt is doen hun het dus weer terug. En in deze lag periode snap ik de NoSleep ook zeker. Maar daarna? Nee..

Daarnaast is het ook een tactic waar je gaat slapen.(uitloggen) Doe je dit wel in je base? Ik zou eerder ergens verstoppen in de bosjes of bergen. Zo heb je meerdere bases nodig om je gear te verspreiden etc. All part of the game imo.

Maar dan ben ik een van de weinige die het spel wilt spelen zoals het hoort. (Zoals de makers het ook willen). Ook helemaal geen probleem. Ieder z'n smaak.

Laat het hier in ieder geval weten mocht er een 'normal' Tweakers server komen!
Nou zolang c4 zo gemakkelijk alles op blaast valt er weinig gear in je huisje te stoppen. Als je dan ook nog gewoon gekilled kan worden als je uitgelogd bent is voor mij de fun er een beetje van af. Zolang je nergens een kluis of geheime kast oid kan maken mag het van mij wel zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Laatst online: 24-02-2023
En waar is de survival dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ik heb net een update gehad van rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ik ook, heb ook weer lag. Zo irritant he.. Maar ja, hou het geklaag wel voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ja zwaar irritant, hopelijk wordt er snel wat aan gedaan, ik snap uberhaupt niet dat als hun zo makkelijk een exploit hebben gevonden in die software, waarom er geen rust spelers zijn die dat ook kunnen vinden en het even reporten zodat het gedicht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ja inderdaad en dat het nu al bijna een week zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

vers van de pers!!

Garry Newman ‏@garrynewman 1m
Just had a breakthrough with the @playrust ddos bug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Mickroz schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:37:
vers van de pers!!

Garry Newman ‏@garrynewman 1m
Just had a breakthrough with the @playrust ddos bug :)
Hadden ze al vaker gedacht, wanneer komt de fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Christiano007 schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:54:
[...]
Nou zolang c4 zo gemakkelijk alles op blaast valt er weinig gear in je huisje te stoppen. Als je dan ook nog gewoon gekilled kan worden als je uitgelogd bent is voor mij de fun er een beetje van af. Zolang je nergens een kluis of geheime kast oid kan maken mag het van mij wel zo blijven.
Als C4 "zo gemakkelijk alles op blaast" moet je iets aan je base doen en niet de C4 blamen. :+ Er zijn namelijk bases waar je met 20 C4 nog niet door heen komt.

Daarnaast is het een hoop werk om C4 te maken. Zombies droppen ze rare. In de Airdrops zitten ze wel veel. Vandaar dat het ook idioot is om zoveel airdrops prijs te geven..

Al met al, laat je alles standaard dan is het zo makkelijk nog niet om te raiden. Zeker niet als je als Bob de Bouwer effe je brein gebruikt voordat je overal je kratten met loot neer kwakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
@garrynewman @playrust any idea when the fix will be released? I have many people waiting to play on my server again.
Ben benieuwd of ik antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Mortalboy[NL] schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:47:
[...]

Hadden ze al vaker gedacht, wanneer komt de fix?
geen idee, hoop zo snel mogelijk :D
Volgens mij heb ik mijn deur open nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Zalaroth schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:54:
[...]

Als C4 "zo gemakkelijk alles op blaast" moet je iets aan je base doen en niet de C4 blamen. :+ Er zijn namelijk bases waar je met 20 C4 nog niet door heen komt.

Daarnaast is het een hoop werk om C4 te maken. Zombies droppen ze rare. In de Airdrops zitten ze wel veel. Vandaar dat het ook idioot is om zoveel airdrops prijs te geven..

Al met al, laat je alles standaard dan is het zo makkelijk nog niet om te raiden. Zeker niet als je als Bob de Bouwer effe je brein gebruikt voordat je overal je kratten met loot neer kwakt.
Oke klinkt goed, van mij mag het :)
Als ik garry was zou ik nu trouwens linux support voorlopig te droppen tot dat hij alle exploits dicht heeft zitten.
Om even duidelijk te maken dat zoiets niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Volgens de website (lees: volgens Garry) zou alles weer moeten werken. Ik denk alles dat de TweakerTown server een schop nodig heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik ga kijken!

Ik ben nu steam update aan het uitvoeren, kijken of het helpt ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 30-12-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
De server is weer beschikbaar, na een update op de server!

Kom uit je luie stoel en verdedig je basis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Hoppaaaa kom zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
voor de duidelijkheid: alleen nosleep staat aan, en airdrops komen nu voor bij een minimum van 20 spelers.
Crafting niet meer instant.

[ Voor 12% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 30-12-2013 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Eigenlijk zou de server een gehele reset moeten hebben aangezien er nu een aantal mensen wel heel erg veel voorlopen nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik ga er een nachtje over slapen. Nieuw jaar, nieuw begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Na mijn dood van een paar dagen geleden en alles kwijt te zijn geraakt (door een verdomme zombie en vergeten mijn wapen te reloaden, had maar 1 kogel erin) eindelijk weer wat op kunnen bouwen.

Had gelukkig nog een stone hatchet, daarna 2 dagen in game wood/metal verzameld. Hierna gelijk 2 sleeping bags, een hatchet, een pickaxe en een p250 gecraft. Dus ben weer back in business voor nu. Binnenkort ff wat meer farmen voor een M4 :)

De server reset vind ik wel een goed plan. Ik woon vlakbij rad town, maar ik zie nu echt 300 duizend van die kleine hutjes overal staan :/ Ik denk dat het vooral mensen zijn die 1x joinen, een hutje maken en quitten na 1 uur ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Salmon op 30-12-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooosdt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05-2023
die hutjes vergaan vanzelf. ik vind een reset niet nodig. de mensen die veel spelen hebben altijd een voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Reset lijkt mij ook niks, net leuk op weg enzo.. Eindelijk eerste huisje veilig, nou ja veilig kan nooit maar het is wel redelijk veilig. :+ Zou het jammer vinden als er een reset komt. Maar goed.

Even iets anders, ben d'r nu net uit gegooid en kom d'r niet meer in. What's up?

Edit: de admin kan trouwens een rondje maken met C4 om de opvallende hutjes weg te halen mocht het zo storend zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Hapkoek op 31-12-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
de admin kan trouwens een rondje maken met C4 om de opvallende hutjes weg te halen mocht het zo storend zijn.
Ik ga zo even kijken, net wakker!

--
Server is weer toegankelijk, er was een kleine update!

[ Voor 28% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-12-2013 05:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Is er wederom een update, want hij is nog niet up-and-running? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Pedr0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 08:46:
Is er wederom een update, want hij is nog niet up-and-running? ;)
Ik blijf bezig zo, ik zal zo kijken... 8)7 }:O

EDIT, mogelijk heb je een probleem met je history tab, heb ik ook last van.
Ik zag de server ook niet op de andere lijsten.

Probeer handmatig te connecten: druk op F1 en typ: net.connect 185.28.189.18:28065

[ Voor 31% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-12-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Nope, ik zie nu dat hij aangeeft "Incompatible version". Dus je server is niet op de laatste versie, want ik kan wel andere servers joinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Pedr0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 08:59:
Nope, ik zie nu dat hij aangeeft "Incompatible version". Dus je server is niet op de laatste versie, want ik kan wel andere servers joinen!
Ik ga kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Bedankt voor je inzet Mortalboy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Er was inderdaad weer een update, happy hunting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Iedereen niet te lang op Rust blijven, zo feest vieren! Alvast een fijne jaarwisseling iedereen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Mooi niet, om tien voor twaalf vannacht raiden!!!! :o
Ik steek wel wat flares af. :>

[ Voor 23% gewijzigd door Zalaroth op 31-12-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Offtopic, met 50 minuten is het in Sydney 2014, het grootste vuurwerkspektakel ter wereld: http://www.sydneynewyearseve.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
Ook ff offtopic :P

Iedereen zn 10 vingers nog? anders is het moeilijk rust spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
TweakerTown Resset? YES or NO
http://strawpoll.me/951132

Ow, er was blijkbaar al een poll?

[ Voor 24% gewijzigd door Pedr0 op 31-12-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
http://poll.pollcode.com/5667954

Stemmen kan tot 1 januari 10:00

[ Voor 66% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-12-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Mortal, die poll van jouw, komt die op meerdere forums ofzo? In totaal 70 mensen gestemt, dat is behoorlijk wat. Zijn er meestal max 35 online ofzo. Soms iets meer soms iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Hapkoek schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:13:
Mortal, die poll van jouw, komt die op meerdere forums ofzo? In totaal 70 mensen gestemt, dat is behoorlijk wat. Zijn er meestal max 35 online ofzo. Soms iets meer soms iets minder.
Hahah inderdaad daar zat ik ook al naar te kijken, misschien mensen die wel het Rust forum volgen. Maar niet in de TweakerTown Server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Niet rust players stemmen ook. Gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
De poll is niet helemaal eerlijk verlopen volgens mij, al meer dan 70 stemmen.

Graag via onderstaande link je mening over een wipe geven!

http://steamcommunity.com...etail/1787099648473522405

EDIT:

Zojuist crafting time met 50 % verminderd, om iedereen tegemoet te komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 01-01-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Dat is opzich wel chil denk ik. Heb ook gestemd op de nieuwe poll btw. ;)

Iedereen gister een beetje overleeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Hapkoek schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 15:03:
Dat is opzich wel chil denk ik. Heb ook gestemd op de nieuwe poll btw. ;)

Iedereen gister een beetje overleeft? :P
Had bijna het licht uit mn ogen gedronken, maar verder was alles goed gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Hahah, nou fijn begin van 2014 want ik ben geraid en daarna door 2 gasten neergeschoten.. Zonder ook maar iets te zeggen. Ik was even hout halen om het huis weer te dichten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Hapkoek schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 16:26:
Hahah, nou fijn begin van 2014 want ik ben geraid en daarna door 2 gasten neergeschoten.. Zonder ook maar iets te zeggen. Ik was even hout halen om het huis weer te dichten. |:(
Ik had een leuk einde van het jaar, geraid door hackers.... 7 headshots met een shotgun in rapid fire en ze lopen blij door. Aangegeven bij de admin die kijkt en doet helemaal niks.... halve server geeft ze nu aan omdat ze in 2 minuten de map over zijn en iedereen raiden zonder dood te kunnen... zoek nu een nieuwe server

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Dracyn schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 16:37:
[...]

Ik had een leuk einde van het jaar, geraid door hackers.... 7 headshots met een shotgun in rapid fire en ze lopen blij door. Aangegeven bij de admin die kijkt en doet helemaal niks.... halve server geeft ze nu aan omdat ze in 2 minuten de map over zijn en iedereen raiden zonder dood te kunnen... zoek nu een nieuwe server
aangegeven bij admin? Ik heb geen enkel bericht gezien, graag bewijs naar mij insteam of PB, dan krijgen ze een permaban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Wat waren hun names? Ik ben ook doodgegaan door een headshot namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Andere server waarschijnlijk. Had ook een leuk begin van 2014, ook geraid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Afbeeldingslocatie: http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-don-t-get-mad-get-even.png
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste