Ok, maar ben alweer op een overvolle public beland. Vind dat toch veel vetter.
Niet echt, ik ben waarschijnlijk 1 van de grootste KOSersHapkoek schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:07:
@DivineNL
Is er een hoog KOS gehalte op die server? En is er al een volgende wipe in zicht? Misschien dat ik na volgende wipe even meedraai
Maar niet als iemand hout aan het hakken is ofzo, gewoon bij de loot plekken en dergelijke. Meeste spelen denk ik solo/duo en zijn niet zo goed. Er is 1 groep van 6 die ik persoonlijk ken, maar die zijn niet zo goed in schieten op zijn zachts gezegd.
Haha dat klinkt opzich goed. Dan stuur ik wel mijn IGN door als ik join en weet je wie je met rust moet latenDivineNL schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:33:
[...]
Niet echt, ik ben waarschijnlijk 1 van de grootste KOSers![]()
Maar niet als iemand hout aan het hakken is ofzo, gewoon bij de loot plekken en dergelijke. Meeste spelen denk ik solo/duo en zijn niet zo goed. Er is 1 groep van 6 die ik persoonlijk ken, maar die zijn niet zo goed in schieten op zijn zachts gezegd.
Enig zicht op wanneer de volgende wipe is? Denk dat het nu een beetje laat is om te joinen..
Ik ben inmiddels alweer een maandje een Rust aan het spelen, na een lange periode niet spelen. Blijf het een geweldig spel vinden maar aangezien geen van mijn vrienden hier interresse in heeft speel ik in principe altijd solo. Vaak ben ik ook meer bezig met farmen en bouwen dan pvp omdat mijn pc het lastig heeft als er veel geschoten wordt
. Na 2 weken op een solo server met wekelijkse wipe heb ik in principe elke bp (op een paar nutteloze na) en begint het toch weer een klein beetje te vervelen op het moment dat mijn base af is.
Nu lijkt het me wel leuk om eens in een groep te spelen, alleen zijn de tijden waarop ik speel heel erg variërend aangezien ik momenteel stage loop. Mocht iemand interesse hebben in iemand met redelijk wat ervaring die graag bases maakt let me know!
Nu lijkt het me wel leuk om eens in een groep te spelen, alleen zijn de tijden waarop ik speel heel erg variërend aangezien ik momenteel stage loop. Mocht iemand interesse hebben in iemand met redelijk wat ervaring die graag bases maakt let me know!
Dit lijkt mij opzich een prima server, ook voor solo. Alleen is een maandelijkse map wipe wel erg lang of niet?DivineNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:56:
Voor mensen die, net als ik, sinds hele lange tijd weer spelen (6 jaar geleden?) óf nieuw zijn en een server zoeken:
Yavworld Rust BE/NL
Battlemtrics
Server wiped bij de maandelijkse force wipe dus je hebt best wel tijd om te leren. Server is voor het laatst gewiped op 07-01. Zelf gisteren pas begonnen en nog niemand lijkt heel erg geavanceerd op misschien 1 solo speler na.
EDIT: Ervaren spelers zijn natuurlijk ook welkom
Eigenlijk wel, maar het is wel handig om echt alles te leren. Maar wij zijn indd ook op het punt gekomen dat we ons beginnen te vervelen. Dus nu gaan we een beetje "ruzie zoeken" met mensenfrankv120 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:26:
[...]
Dit lijkt mij opzich een prima server, ook voor solo. Alleen is een maandelijkse map wipe wel erg lang of niet?
Ja dat bedoel ik inderdaad, binnen een week ben je wel prima gesetteld, na twee weken kun je zorgeloos roamen aangezien er genoeg wapens thuis zijn en je base af is. En dan begint het saai te worden zodra je de hele server geraid hebtDivineNL schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:09:
[...]
Eigenlijk wel, maar het is wel handig om echt alles te leren. Maar wij zijn indd ook op het punt gekomen dat we ons beginnen te vervelen. Dus nu gaan we een beetje "ruzie zoeken" met mensen
Mensen die hier willen spelen met deze Rust noob?
Ik ben zelf net weer begonnen met Rust, maar ben het alleen spelen snel zat...Hristanya schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:05:
Mensen die hier willen spelen met deze Rust noob?
Dus ik sta zeker open om met andere de wereld van Rust te gaan ontdekken
Stuur mij gerust een PB
Zijn er nog steeds mensen die dit spel speelt want ik zoek mensen waar mee ik samen mee kan gaan game ik ben bijna altijd online in de avond vrijdag en zaterdag avond tot 3 uur in de nacht mvg karel
Mooie game is Rust toch.
Ik had een leuke server met een maat van mij opgezet maar helaas.... hij was er niet met de wipe dus ook geen server update.
Ik had een leuke server met een maat van mij opgezet maar helaas.... hij was er niet met de wipe dus ook geen server update.
[ Voor 98% gewijzigd door dcfpainkiller op 07-10-2021 21:47 ]
Is er iemand die dit nog speelt? Ben een redelijke noob, maar op zoek naar mensen om dit mee te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sesh op 19-12-2021 13:35 ]
Ik heb van de week een poging gedaan om een server te vinden, maar uit eindelijk maar mee gestopt. Zat er aan te denken om er zelf 1 te hosten haha
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Zijn er nog mensen die dit spel met enige regelmaat spelen en duo/trio willen spelen? Ik kan sowieso van vrijdag tot en met zondag en doordeweeks de avonden.
Heb rust 2 jaar best veel gespeeld maar het kost gewoon teveel tijd aangezien ik doordeweeks niet veel tijd heb.Bart.Me schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:13:
Zijn er nog mensen die dit spel met enige regelmaat spelen en duo/trio willen spelen? Ik kan sowieso van vrijdag tot en met zondag en doordeweeks de avonden.
Maar als je een leuke solo server zoekt waar ze nog niet heel toxic zijn kan ik je deze 3x aanraden.
https://www.battlemetrics.com/servers/rust/2740516
Ik ben begonnen op EU trio 2, maar je moet er gewoon echt veel tijd in stoppen en dat is jammer..
Zijn er Tweakers die deze game op de Playstation spelen? Heb de game sinds vandaag en zou graag eens met wat Nederlanders willen spelen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zijn er nog mensen die dit spelen?
Ik kijk regelmatig youtube plays van b.v. Wiljum. Het lijkt mij leuk om zelf ook eens te spelen. Ik ben alleen niet iemand die dit elke dag zou/kan spelen dus alleen voor af en toe.
Weet iemand welke servers dan geschikt zijn om niet meteen als noob 1000 keer achter elkaar neergeschoten te worden?
Ik kijk regelmatig youtube plays van b.v. Wiljum. Het lijkt mij leuk om zelf ook eens te spelen. Ik ben alleen niet iemand die dit elke dag zou/kan spelen dus alleen voor af en toe.
Weet iemand welke servers dan geschikt zijn om niet meteen als noob 1000 keer achter elkaar neergeschoten te worden?
Ik zoek nog wat mensen voor bij mijn huidige groep. We spelen al anderhalf jaar samen met veel lol.
Iedereen spreekt nederlands
Je bent 30 jaar of ouder
Je hebt minimaal 4000uur in Rust
We gedragen ons volwassen. Niet ragen, niet schelden, niet nodeloos vloeken.
Iedereen farmt en gedraagt zich als teamspeler. Komen aanwaaien, kits verliezen en offline gaan werkt niet.
Discord: Flappie010
Iedereen spreekt nederlands
Je bent 30 jaar of ouder
Je hebt minimaal 4000uur in Rust
We gedragen ons volwassen. Niet ragen, niet schelden, niet nodeloos vloeken.
Iedereen farmt en gedraagt zich als teamspeler. Komen aanwaaien, kits verliezen en offline gaan werkt niet.
Discord: Flappie010