Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Achja, ben toch al mijn spullen kwijt geraakt. =P
Ik kan namelijk niet verbinden, maar zie wel een latency.
Edit:
Had eerdere posts over DDOS niet gezien.
[ Voor 24% gewijzigd door BasRR op 27-12-2013 17:20 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Haas_nl op 27-12-2013 18:38 ]
Lijkt me idd heel handig als je met meedere personen bentPedr0 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:02:
Kwam net iets tegen wat erg handig is!
http://mf2888.pf-control.de/rustmapmarks/
Rust Map Marks
Is er al iets bekend over wanneer de boel weer werkt?
De enigste die iets kan weten is Mortalboy nl maar die zit in DuitslandHapkoek schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:48:
Heb er ook een aangemaaktleuk idee.
![]()
Is er al iets bekend over wanneer de boel weer werkt?
http://steamcommunity.com...etail/1838891043784479332
Hij gaat ff de master servers herstarten.
[/sarcasm]
[ Voor 18% gewijzigd door dudee op 27-12-2013 20:41 ]
Oh nou dan wacht ik nog ff, dan kunnen we zo weer spelen jadudee schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:41:
De expert gaat het ff fixen! XD
Hij gaat ff steam plugin servers restarten.
BTW Dudee PLUGIN server?
[ Voor 6% gewijzigd door TheRecklezz op 27-12-2013 20:42 ]
Expert wil ik niet zeggen, enige wat ik kan proberen is een server restartdudee schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:41:
De expert gaat het ff fixen! XD
Hij gaat ff de master servers herstarten.
[/sarcasm]
Edit: server is opnieuw opgestart...
--
Steam update heeft ook niet geholpen, het probleem ligt niet bij mij helaas, we zullen moeten wachten...
--
[ Voor 36% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 27-12-2013 21:03 ]
Maybe it's not actually a DDoS attack but rather all the Koreans and Chinese gold sellers and farmers discovered the game and all tried to log on at the same time so they can start spamming all servers with chat messages like "100 Stones, Only $6.95 USD" and "3,000 wood Only $14.99" etc.
[ Voor 70% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 27-12-2013 21:51 ]
http://playrust.com/
[ Voor 10% gewijzigd door Haas_nl op 27-12-2013 22:34 ]
Ik moest een kleine update op steam installeren, en er was een kleine update server-side.
[ Voor 49% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 28-12-2013 06:22 ]
Eten vinden was trouwens ook een ramp, ik was al stervende toen ik in de verte een varken zag lopen
Bijna overal dicht aan de weg lopen meestal wel dieren/zombies, nog niet de hele map is ermee gevuld.thorgal21 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 08:11:
Wat een awesome spelNet mijn eerste huisje gemaakt, overal stuf vandaan gevist (niet uit huizen van players btw), alleen kan ik mijn huis nu niet meer vinden
Eten vinden was trouwens ook een ramp, ik was al stervende toen ik in de verte een varken zag lopen
[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 28-12-2013 09:24 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Thanks! Zal het in de OP zetten.Pedr0 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:55:
Voor de slowchat bestaat er nu ook een IRC channel: #Rust
[ Voor 167% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 28-12-2013 16:05 ]
Zo begon het gedonder van gister ook, rond dezelfde tijd.Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:02:
NVM, laggspike.
En mijn huisje is leeg gehaald omdat ik de vorige keer de deur niet dicht gedaan had.
Als ik uitlog, blijft m'n char dan nog een bepaalde tijd in het spel? Of ligt dit eraan of ik onder vuur lig of niet.
Oei dan ga ik nog niet spelen, heb teveel gear om zo te verliezenMickroz schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:45:
schijtlag, ben nu al 2 keer gekilled door invisible enemyik spawn, bam bam dood....
En dat alle forums vol staan dat er steeds ddos aanvallen zijn?
Laat maar. Gezeur begint alweer, we zien het morgen wel weer.
[ Voor 43% gewijzigd door TheRecklezz op 28-12-2013 22:14 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 29-12-2013 10:53 ]
Trust no-one.
Sommige gebieden spawnen geen dieren en dus geen eten. Als je dus geen eten ziet blijf dan rennen.
En beer is geen varken...ook al lijkt dat wel in het donker.
Zoek een plekje maar hou er rekening mee dat je elk moment gevonden kan worden met name in het donker ziet men je kampvuur.
@dudee kan je misschien wat minder 1 zin reacties geven zonder inhoud?
[ Voor 9% gewijzigd door Haas_nl op 29-12-2013 12:08 ]
Maar ik vroeg me af of dat altijd gebeurde of dat het incidenteel was.
Kan sowieso pas vanavond joinen, dus tot vanavond dan maar.
Een aantal uur nadat de server was gewiped hadden de admins al kevlar armor, c4 en m4's. Nadat we vroegen hoe ze zo snel eraan kwamen zeiden ze dat het loot was van zombies.
Met de zombie-bug hadden wij er zelf 25 zoniet meer vermoord, maar nix anders dan the usual stuff als pills, bp's en chocolade.
Raiden en vermoorden hoort nou eenmaal bij PvP servers, maar dit is gewoon regelrecht
admin abuse. Dus mocht iemand die server tegenkomen, niet joinen!
Dit is geen admin abuse, maar ik loop de map soms door en controleer of er openbare ruimtes worden geblokkeerd, zo ja, blaas ik de blokkades op met C4.
Ook als ik spelers tegen kom zonder loot/kleding geef ik ze wat items wat ik onderweg loot van een paar zombies of dieren. Ik raid zelf niet en dood ook geen spelers meer, omdat ik godmode aan heb staan, als ik raid is het wel admin abuse.
Heb je net genoeg om een paar metal doors te maken, wordt je geraid door zulke admins.
Maarja, ik dwaal af. Tot vanavond
Ik probeer een server restart.
Niet geholpen, weer een ddos denk ik, heel vervelend!
[ Voor 67% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 29-12-2013 15:29 ]
Deze server werkt wel voor mij
Ik liep langs een wolf en toen begon de lag, kreeg steeds damage en kon niet healen of wegrennen en toen was ik dood en kon ik m'n stuff ook niet meer pakken.
die lagged ook.Dennisjehz schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:55:
net.connect 85.236.109.2:28815
Deze server werkt wel voor mij
Wel erg veel zin in dit spel
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
PS
Heeft iemand metal wall te ruil?
Heb vele blueprints en metal foundation
pm me maar
[ Voor 69% gewijzigd door darkmushy1995 op 29-12-2013 16:17 ]
Prachtig filmpje,
samengevat:
Frankie wordt gekillt terwijl hij nog naked is door een admin in full kevlar met een M4.
Dus hij wilt revenge. Hij gaat naar een noob dorpje en later heeft hij zo 15 man met zich mee, ze gaan terug, schieten de admin en z'n vrienden af en Frankie wordt gebannen.
Mooi voorbeeld voor admin abuse.
Kan niet wachten om Rust te spelen.
Ligt het aan mijn iPhone of klopt er iets niet?
Over je samenvatting, het is toch prachtig om zoiets te kunnen flikken. Voor zulke momenten doe je het en wordt je gebanned
Volgens mij moeten we toch wachten totdat de ddos aanval klaar is...ninosm1 schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:02:
Nog 2 minuten en dan is mijn download klaar![]()
Kan niet wachten om Rust te spelen.
[ Voor 37% gewijzigd door atillicious op 29-12-2013 17:04 ]
deze
net.connect 85.236.109.2:28815
Hapkoek schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:58:
[video]
Prachtig filmpje,
samengevat:
Frankie wordt gekillt terwijl hij nog naked is door een admin in full kevlar met een M4.
Dus hij wilt revenge. Hij gaat naar een noob dorpje en later heeft hij zo 15 man met zich mee, ze gaan terug, schieten de admin en z'n vrienden af en Frankie wordt gebannen.![]()
hahaha ging kapot van het lachen hierHapkoek schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:58:
[video]
Prachtig filmpje,
samengevat:
Dus hij wilt revenge. Hij gaat naar een noob dorpje en later heeft hij zo 15 man met zich mee, ze gaan terug, schieten de admin en z'n vrienden af en Frankie wordt gebannen.![]()