Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 01:57
Vandaag dood gegaan met veel spul... zombie was opeens OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Ook maar gekocht met de Humble Bundle, ben er erg benieuwd naar!

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Voor de nieuwe spelers onder ons, meld je aan bij de Steamgroep NLTT, (NL TweakerTown) om nieuws over updates, server patches en events te krijgen.

http://steamcommunity.com/groups/NLTT

Rust zit in de Humble Bundle, voor 25 dollar krijg je heel wat games:
https://www.humblebundle.com/yogscast
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/fbzw3a.png

[ Voor 30% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 24-12-2013 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Kan dat alleen via PayPal enzo? Kan dat wel gaan aanmaken enzo maar gewoon iDeal o.i.d kan denk ik niet hé? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:08
Waarom heb je geen PayPal dan? Net zo makkelijk, gratis en zo aan je bank te koppelen. Bij buitenlandse shops heb je vaak niet veel aan iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zalaroth schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:23:
Waarom heb je geen PayPal dan? Net zo makkelijk, gratis en zo aan je bank te koppelen. Bij buitenlandse shops heb je vaak niet veel aan iDeal.
Oef. Even helemaal off-topic (sorry!) maar mijn.security senses worden weer geprikkeld door zo'n uitspraak over PayPal =P

Ja..heeeeel gemakkelijk aan je bank te koppelen en ook heeeeel gemakkelijk om in te breken en heeel gemakkelijk om een gedeelte van je bankrekening leeg te halen.

Tuurlijk, dat kan ook met iDeal gebeuren maar ik hoor daar toch iets minder horror stories over dan met PayPal. En afgezien van het hele security gebeuren is er ook nog het feit dat ik genoeg andere soorten horror stories heb gelezen: Van mensen waar de bankrekening zelfs werd geblokkeerd.

Nee, sinds dat PayPal het 'verplicht' heeft gemaakt om je account te koppelen aan je bankrekening is voor mij enige incentive om een PayPal account op te zetten compleet verdwenen. En je kan met iDeal bij genoeg internationale bedrijven terecht. Steam (Valve), Origin (EA) en Blizzard ondersteunen het allemaal prima. En daarbij komt ook nog dat er steeds meer EU initiatieven zijn waardoor iDeal nog meer wordt ondersteund en ik zie niet meer in waarom je zoveel risico wilt nemen met een PayPal account.

Dus ja, het is heeeel normaal als je geen PayPal rekening hebt en bewust ben van internet security. En dan geef ik wel toe dat ik een alu-hoedje op heb maar toch!

Okee, dat was het off-topic gedeelte =P

Ontopic:
Vandaag maar eens mijn toren afbouwen! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
En daarom heb je in 2 tellen en een paar euro een 2de rekening die je voor dat soort dingen kunt gebruiken.. Zo'n beetje iedereen die ik ken heeft een 2de rekening (voor vakantie/pinnen buitenland), paypay, of andere vreemde betalingen. Valt moeilijk iets af te schrijven wanneer je niet in het rood kan staan en je handmatig geld toevoegt. Toch ben ik heel erg tevreden over PayPal en haar beveiliging. Als je al in het buitenland inlogt wordt je account al met toeters en bellen geannuleerd.

Maar goed het gaat allemaal wel erg off topic inderdaad. xD iDeal komt inderdaad in een opmars, maar dan zul je wel moeten wachten of alleen bij grote partijen kopen zoals je zegt.

-
Vanmiddag moet ik even wraak nemen met Xibi op een vieze moordenaar en dief. We weten nu z'n locatie dus die zal geen enkele rust meer krijgen.
Nog even wat spullen droppen bij Mortal & crew en dan op naar dat stuk verdriet! xD

[ Voor 9% gewijzigd door Zalaroth op 24-12-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Laatst online: 24-02-2023
Of je koopt bij de Primera een prepaid creditcard?

Tevens mijn base is geraid, hij stond bij die van Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Hm ook al.. Waar wonen jullie ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Bedankt voor de tips over de betalingsmethode. ;)
Zal eens kijken naar PayPal, heb het wel al maar ben d'r niet zo fan van.
Desnoods langs de Primera, kom er vandaag nog langs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

Op Internet lees ik dat je wat moet smelten om ijzer te krijgen , alleen kan ik dat niet bij het kampvuur. Smelt je de boel tegenwoordig met een oven oid ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Furnace.

Afbeeldingslocatie: http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20131215044745/play-rust/images/a/ab/2013-12-14_00001.jpg

Dat ding.

[ Voor 89% gewijzigd door Zalaroth op 24-12-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zalaroth schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:43:
En daarom heb je in 2 tellen en een paar euro een 2de rekening die je voor dat soort dingen kunt gebruiken.. Zo'n beetje iedereen die ik ken heeft een 2de rekening (voor vakantie/pinnen buitenland), paypay, of andere vreemde betalingen. Valt moeilijk iets af te schrijven wanneer je niet in het rood kan staan en je handmatig geld toevoegt. Toch ben ik heel erg tevreden over PayPal en haar beveiliging. Als je al in het buitenland inlogt wordt je account al met toeters en bellen geannuleerd.

Maar goed het gaat allemaal wel erg off topic inderdaad. xD iDeal komt inderdaad in een opmars, maar dan zul je wel moeten wachten of alleen bij grote partijen kopen zoals je zegt.

-
Vanmiddag moet ik even wraak nemen met Xibi op een vieze moordenaar en dief. We weten nu z'n locatie dus die zal geen enkele rust meer krijgen.
Nog even wat spullen droppen bij Mortal & crew en dan op naar dat stuk verdriet! xD
Zeker dat we wraak gaan nemen. We zullen niet rusten voordat die duivel met huis en al volledig in as gelegd is. We zullen nooit rusten. Never. Ik moet nog wel een paar uur wachten tot vanavond.. Werk.. Maar daarna de rest van de week vakantie! Dus harde rust sessies zullen een feit worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:57:
[...]
Zeker dat we wraak gaan nemen. We zullen niet rusten voordat die duivel met huis en al volledig in as gelegd is. We zullen nooit rusten. Never. Ik moet nog wel een paar uur wachten tot vanavond.. Werk.. Maar daarna de rest van de week vakantie! Dus harde rust sessies zullen een feit worden.
I lolled. _/-\o_

Gister niet kunnen gamen, hoop niet dat mijn huisje leeg gehaald is.
Moet haast wel, sta op een nogal opvallende plek. :P
Maar ik zal het vanavond wel zien, eerste nog even werken.

[ Voor 17% gewijzigd door TheRecklezz op 24-12-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
hahah xD Zal vanaaf eens kijken of ik nog wat C4's in elkaar kan flansen.
Deur eruit knallen, alles jatten..(nouja jatten, m'n eigen spul) en vervolgens z'n deur opening blokkeren met wat spike walls.

En dat dan even iedere dag tot ie opgedonderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Klinkt spannend! Misschien vanavond of anders morgen het spel kopen.

Mensen opzoek naar een beginner om een beetje onder de veren te nemen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Er zijn altijd wel mensen online die je willen helpen ;) Kom er gezellig bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Gister voor het eerst twee uurtjes gespeeld. Na zo'n 13x dood te zijn gegaan werd ik gespawnt bij iemand die me toen gelijk aardig op weg heeft geholpen! Erg leuk spel en zeker de vriendelijke interactie met de andere spelers van Tweakers spreekt me aan.
Vanavond maar even me huisje verder uitbouwen. :D

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Pas wel op loop niet te ver van je huis, een paar Engelse mensen hebben een aanval op ons dorp uitgevoerd, en vanavond nemen we wraak met guns, explosives en bloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb nu een mini huisje in de buurt van iemand zn toren en een radiatie gebied. Slaapzakje, werkbank erin, vuurtje...helemaal tevreden :P

Ga straks wel eens proberen een grote aanbouw te doen. Moet nog steeds mn eerste gun maken, pijl en boog is ook niet alles :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik kom straks misschien nog online. Ligt eraan wat op tv komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Goed werk mannen! 2 huizen van 2 moordsnaren en raiders leeg geplunderd!
Helaas waren ze niet thuis, maar we komen voor ze terug!

Aan hun 'slechte' huizen te zien waren het flinke raiders met onwijs veel materiaal en gestolen items. 8) Wat we niet konden dragen hebben we vernietigt.

Al ben ik nog lang niet klaar met die smeerlappen. Koppen gaan rollen de volgende keer! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Dat is de juiste instelling. Hun leven is op deze server voor eeuwig zuur. Ze gaan geen plezier meer beleven.

Rond 22 kom ik nog Ff online.

[ Voor 13% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 24-12-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
Zijn de "engelsen" eindelijk terug gepakt?

Mooi :) was ondertussen al aardig klaar met ze, nu maar hopen dat ze weg gaan of stoppen met raiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Het is een Nederlander, en hij heeft Xibi weer vermoord dacht ik? Maar Xibi is offline gegaan. Horen we wel wanneer hij terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:44

Austin

Uit een boek

Zojuist voor de tweede keer neergschoten vlakbij m'n huis dus snel terug en jahoor ze waren er nog snel screenshots genomen.
De ene heet Mori en de ander Roitsu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ach ik ben net ook wel door 2 mensen kapot geschoten, maargoed dat hoort er eigenlijk wel een beetje bij. Alleen jammer dat ik fucking lang bezig ben geweest met het craften van een gun en kogels :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 24-12-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Kreeg te horen dat vanmiddag, terwijl ik offline was (was tot half 4 ongeveer online), mijn huisje is geraid. Er was 1 houten wall opgeblazen en alle wapens zijn in ieder geval geloot gaf Paranoize aan.

Maar wat ik met nu afvraag wat hierboven staat of je niet toevallig in die van ons was geweest xD Zal morgen maar ff de schade bekijken.

Sowieso is niks verloren ook al is alles geloot. We hebben beide guns, hatchets en pickaxen dus binnen no time is alles terug :)

Vanmiddag van 12-15:30 ongeveer gespeeld, heb toch weer aardig wat resources kunnen halen en ook nog onze toren aan ons huis veel hoger kunnen maken. Heb nu ook zowat alle metal parts geleerd zowat met wat hulp van Provine.

Tot morgen all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Mijn toren is ook geraid. Ben nu maar verhuist naar een heel ander deel van de map. Heb wel een idee wie het gedaan heeft...my revenge will be sweet. =P

Ook nog iets, af en toe krijg ik een wolk zoals deze te zien in de nacht. Raar ^^

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/487811682594310313/F02269127926205EAB01217BA767C8ADDE8C5A40/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Goedemorgen!

Rond 08:00 komt er een server restart, er zal niks verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Salmon schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:27:
Kreeg te horen dat vanmiddag, terwijl ik offline was (was tot half 4 ongeveer online), mijn huisje is geraid. Er was 1 houten wall opgeblazen en alle wapens zijn in ieder geval geloot gaf Paranoize aan.

Maar wat ik met nu afvraag wat hierboven staat of je niet toevallig in die van ons was geweest xD Zal morgen maar ff de schade bekijken.

Sowieso is niks verloren ook al is alles geloot. We hebben beide guns, hatchets en pickaxen dus binnen no time is alles terug :)

Vanmiddag van 12-15:30 ongeveer gespeeld, heb toch weer aardig wat resources kunnen halen en ook nog onze toren aan ons huis veel hoger kunnen maken. Heb nu ook zowat alle metal parts geleerd zowat met wat hulp van Provine.

Tot morgen all.
Er waren meerdere deuren opgeblazen, dus zouden we bij jou niet zijn geweest.

Ik kom steeds weer prachtige creaties tegen, iemand heeft ramps gebruikt als dak, een gaaf idee! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/487811682579892702/B4E9E900B0B663B1D0B41CF629BEC38EDDD60B03/

[ Voor 10% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 25-12-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Nou log ik in net: zie ik gat in de muur van iemand die bij ons de basis heeft, kijk ik even in zijn kisten zit er geen kruimel meer in: geraid dus.

Kijk ik verder, ff langs max zijn huis lopen: muur eruit kijk ik alweer in de kisten bijna niks meer.

Ayima haar huis is niet geraid net als die van mij.

Ik denk dat het komt omdat ze bij Max etc de loot kisten zo door de muur heen konden zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Zoals ik zeg, maak een geheime bunker, dat die engelsen niet meer weten waar je loot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Ga me binnenkort ook maar eens wagen aan deze game. Ziet er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 01:30:
Ook nog iets, af en toe krijg ik een wolk zoals deze te zien in de nacht. Raar ^^

[afbeelding]
Dat zag ik gister inderdaad ook, met een reflectie op het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jep ik heb wat building mats verzameld, mortal heb jij wat metal dingen die ik kan reverse engineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
dudee schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:10:
Jep ik heb wat building mats verzameld, mortal heb jij wat metal dingen die ik kan reverse engineren?
Ik kom vanmiddag even online, ik heb wat low quality metal gefarmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik ook, heb nu 6 metal walls en 4 metal doors. Heb je ook een leuk design voor de "bunker"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
TeamSpeak server beschikbaar gesteld door The Recklezz:

ip adres: teamspeak3.i3d.net:10037
password: tweakers
25 slots. Gehost door i3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En net neer geknalt door mensen die naast mr wonen.. Sniperbitch en nog 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Gelukkig was het niemand van de Tweakers dan die de raids uitvoeren. Dan maar vanmiddag even ergens een aparte storage room maken of verstoppen in 1 van de etages in onze Tower.

Kan je trouwens nog steeds op elk gedeelte van een trap een deur zetten? Wordt wel erg veel C4 dan als ze 12 deuren moeten opblazen ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 13:10
Ik heb hem vandaag aangeschaft, ik probeer maar wat, maar zoner tutorial is het toch een beetje behelpen in de eerste uren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

ikwilwp8 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:53:
Ik heb hem vandaag aangeschaft, ik probeer maar wat, maar zoner tutorial is het toch een beetje behelpen in de eerste uren :P
Klopt. probeer zo snel mogelijk hout en steen te krijgen en een dier te killen zodat je de basis hebt. Met genoeg steen kun je iig een stone hetchet maken dat helpt al heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg dus meat van een dier maar daar ging ik dood door, moet ik het eerst koken boven een vuur oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

lopen steeds meer spelers rond die je gelijk dood schieten zodra ze je zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
De sfeer is beetje gespannen door de Engelsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
dudee schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:57:
De sfeer is beetje gespannen door de Engelsen.
Ingelogt even in mijn huisje bezig geweest, daarna zo'n tien minuten weggeweest hout zoeken.
Kom ik weer bij mijn huis ik denk kut deur niet dicht gedaan. Kom ik dichterbij shit er zit geen deur meer in.
even gewacht op ze of ze nog weer kwamen, duurde wat lang in chat zei ik. "Damn i'm lost in the woods".
Nog geen 30 seconden later, rennen er twee gasten mijn huis in. Begin meteen met schieten kreeg er 1 dood de andere ontsnapte. Ik wachte op de andere, maar dat duurde wat te lang dus maakte ik snel een deur. Precies op het moment dat ik hem wel plaatsen, plaatst die andere gast een deur in mijn huis.

En hij begint in het engels tegen me te praten dat ik in "hun" huis zat en er maar uit moest. Ik zeg tegen hem dat ik er de afgelopen drie dagen mee bezig was geweest en het toch echt mijn huis is. En dat mijn spawnpoint er nog in zit en andere deuren die alleen ik kan openen. Toen riep die nog een keer dat het hun vriends huis was en dat ik er uit moest. Toen zei ik tegen hem dat hij zijn deur dan moest open doen want anders kwam ik er niet uit. Maar hij liep gewoon weg.

Ben heel veel spul kwijt, en ik moest helaas weer uitloggen. Dus ze zullen straks mijn nieuwe deur wel weer slopen en de rest ophalen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Helaas is er nog geen optie om je server te beveiligen met een wachtwoord, mocht dit er komen, en de meeste zijn voor, dan kan ik dit wel instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:59
Ik denk dat ik hem ook maar ga aanschaffen.....lijkt me een erg toffe game.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
Ik ben wel voor om de server te beveiligen als het uiteindelijk mogelijk wordt :), bij mij begint de lol nu een beetje op te raken in dit spel. In je eentje is het niet meer te doen als je telkens door een groepje engelsen wordt aangevallen. Vond de eerste paar dagen van de server veel leuker dan dat het nu is. Snap dat raiden en vermoorden een onderdeel van het spel is, wat ik wel zeer irritant vind is dat je alleen van heel erg dichtbij kan zien wie het is wat mij betreft mogen ze de "herkennings" afstand wel wat vergroten. Tegen de tijd dat je nu doorhebt dat het iemand is die je niet kent heb je al een kogel te pakken

In het echt kan ik iemand ook wel herkennen van 50 meter ipv 2 meter xD

Maar goed speel nu gewoon lekker rustig verder en probeer hier en daar wat mensen te helpen om zo iig wat vrienden in het spel te maken.

Beste manier om raiden tegen te gaan (bij mij helpt het tenminste, ben nog geen 1 keer echt geraided wel een aantal pogingen tot)
is om een hoge toren te maken met heel veel deuren, en in het midden van je toren (niet aan de buitenkant of bovenkant) je voorraad te bewaren.
Zo hebben ze veel c4 nodig om bij je spullen te raken en geven ze het vaak na 2 deuren al op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik heb instacraft tijdelijk aangezet, ter compensatie tegen de Engelsen. Zo wordt je niet snel gekilled tijdens het craften van items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik heb van iemand een bewijsstuk gekregen dat er vanmiddag gescholden is met het K-woord. Dit tolereren we niet op de server, en kan voor een (tijdelijke) ban zorgen bij meerdere overtredingen.

Mocht iemand zien dat er toch nog wordt gescholden met dit woord, stuur een bewijs met screenshot naar mij.

----

Hmmm, was in mijn nieuwe huis net, metaal en sulfur maken, zag ik cloth in de furnace liggen van iemand anders. Ik dacht wat heeft dat nu voor zin, maar als je blijkbaar cloth verbrand krijg je er leather voor terug! Dus snel Kevlar boots en pants gemaakt (de rest moet ik nog leren, nog even op zombiejacht voor reseachkits). _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 26-12-2013 07:30 ]

• dudee
Ik heb ook maar full kevlar gecraft, als iemand dit ook wil: contact DutchCaptain even want ik kan alles van rad suit maken en kevlar, tevens alle wapens met mods.

• Pedr0
Waar ligt het Tweakerstown ergens?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/acV13ZU.jpg

Ik ben hem nu aan het installeren.....Teamspeak stata ook ready! :+

[ Voor 29% gewijzigd door Pedr0 op 26-12-2013 10:35 ]

• Mortalboy[NL]
Pedr0 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:31:
Waar ligt het Tweakerstown ergens?
De hele map heet TweakerTown :P

Mijn oude huis staat bij French valley, waar nog steeds wel wat mensen wonen.
Als je in French Valley bent, staat er ook bij de straat ergens verderop een grote ijzeren toren, de admin tower, daar zou je evt met iemand kunnen afspreken.

Als je langs de weg loopt kom je soms wel huizen tegen, dan heb je wel een kans dat er spelers rond lopen waarmee je contact kan maken, of vraag aan iemand die je op wil halen, en bij een bepaald punt afspreekt.

--

Er zijn een paar dagen geen patches geweest, de reden:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/208beb4.png

[ Voor 31% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 26-12-2013 10:47 ]

• Hapkoek
Heb het gekocht etc, nu moet ik via een webbrowser inloggen om het te redeemen. Maar dan als ik inlog krijg ik Steam Guard en dat ik een code moet invoeren.. Alleen ik heb geen code gehad, nu moet ik met hun support contact opnemen. :/ Kan ik het spel niet gewoon in het Steam programma toevoegen? (Heb het via Humble Bundle gekocht.)

• Mortalboy[NL]
Als je een key hebt kan je het misschien via steam redeamen, bovenin games, product activeren op steam.

• Hapkoek
Nee moet toch eerst inloggen.. Nu zie ik dat mijn E-mail adres nog niet gekoppeld is aan mijn account. Dus ik heb dat bevestigt en ik zou weer een e-mail moeten krijgen maar weer krijg ik niks. |:(

Dan toch misschien maar contact opnemen.

• Mortalboy[NL]
Ben vanavond laat nog weer even online, ergens rond 22 ofzo. Even weer de broodnodige mats verzamelen! =)
Nu op visite en vanavond lekker uit eten.

Edit

Ben nu ff online, alleen op een brakke laptop van mijn neef, helaas niet speelbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 26-12-2013 16:57 ]

• Pedr0
Nou echt welkom ben je niet echt blijkbaar......

Je mag best een TweakersTown oprichten, maar als je vervolgens geen nieuwe mensen toelaat heeft het wenig nut lijkt me?

• Mortalboy[NL]
Pedr0 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:34:
Nou echt welkom ben je niet echt blijkbaar......

Je mag best een TweakersTown oprichten, maar als je vervolgens geen nieuwe mensen toelaat heeft het wenig nut lijkt me?
Zou je wat specifieker kunnen zijn? De server is gewoon toegankelijk.

• Hapkoek
Nu weer zoveel gedoe met steam.. :N Nu als ik wil inloggen staat er weer dat ik geen verbinding heb.. Hoopte vanmiddag al te kunnen spelen maar heb d'r nu ook geen zin meer in.. Ga morgen middag weer verder proberen. }:|

• Pedr0
In de zin van, mensen kan ik als "noobie" wat meeliften en de game op die manier leren kennen. Nee, ga maar naar andere TS channel want we zijn met andere dingen bezig. ;)

Maargoed, zoek het wel zelf uit............

• Mortalboy[NL]
Pedr0 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:36:
In de zin van, mensen kan ik als "noobie" wat meeliften en de game op die manier leren kennen. Nee, ga maar naar andere TS channel want we zijn met andere dingen bezig. ;)

Maargoed, zoek het wel zelf uit............
Mensen buitensluiten op ts is niet de bedoeling, dit heb ik meegekregen van the recklezz. Ik zal dit ook kenbaar maken op ts.

Er zijn genoeg mensen die je willem helpen, vraag gewoon goed rond.

• Pedr0
Terminator heeft me erg goed geholpen, ben alleen nu me huisje kwijt. lol

Edit: ben ermee gekapt....19euro weggegooid, game is gewoon niet leuk in je eentje en tevens niet te doen in je eentje. 8)

Ik probeer het wel weer als hij in beta is ofzo!

[ Voor 55% gewijzigd door Pedr0 op 26-12-2013 19:25 ]

• dudee
wil er toch eigenlijk ff op reageren, wij waren bezig met wat zaken en sommige dingen hoeft niet iedereen te weten. Dus vriendelijk gevraagd: wil je even naar ander ts kanaal gaan en als je vragen hebt waar we je bij kunnen helpen: kom vooral terug want we willen iedereen helpen.

Beetje jammer dat het overkwam alsof je niet welkom zou zijn, iedereen is natuurlijk welkom maar sommige dingen moet je toch binnen de groep bespreken waar je bij hoort.

Tevens: dat tweakers town is geen clan maar een soort "vrienden" groep en wij hebben met een paar man een soort eigen clan gemaakt.

• Pedr0
Dan moet dat van te voren duidelijk zijn.....ik heb zelfs op basis van de TweakersTown deze game aangeschaft en dacht ow dan is het makkelijker om de game te leren kennen etc. Want in je eentje een game (in deze staat) leren kennen valt niet mee en is gewoon niet te doen.

Maargoed, het kwam idd over als dat ik niet welkom was en het was duidelijk dat ik niet gewenst was. Toch fijn om te weten dat het niet zo bedoelt was. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 26-12-2013 19:40 ]

• Zalaroth
Tja, het was inderdaad niet zo bedoeld. Wanneer je Rust speelt weet je dat de veiligheid van je base belangrijk is. Sterker nog, het belangrijkste. Als je deze veiligheid maatregelen bespreekt waar vreemden mee luisteren is dat gewoon niet zo handig.

Het was maar een korte bespreking over het inrichten van onze basis. Daarnaast werd er ook (in mijn oren heel vriendelijk) verteld dat je wel kan komen als je echt even een dringende vraag had.

Vergeet niet dat Rust heel spannend kan worden als je onder druk staat. Dan komen dingen wat kortaf over. Maar nogmaals, niemand wordt buitengesloten. Wel zijn er wat privé besprekingen van mensen die samen wonen. Lijkt me niet zo heel vreemd.

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:33
Heb de Humble Bundle waar dit spel in zit aangeschaft, en het net maar eens aangeslingerd. Maar m'n spel loopt echt voor geen kokosnoot. Speelde op de Tweakers server, heb een 7950 en had de grass.on disabled truc al geprobeerd.. maar loopt niet echt je van het (op zowel fastest als beautifil oid).

Het concept van het spel spreekt me wel erg aan, dus hopelijk is dit te fixen! :)

• Austin

Austin

Uit een boek

Ben er een beetje klaar mee helaas lijkt erop dat ik haast geen stap meer buiten de deur kan doen of ik wordt afgeknald en m'n huis wordt ontsiert door trappen.
Kom geen vriendelijke mensen meer tegen, na elke keer opnieuw te starten kom ik gewoon niet verder.

• Zalaroth
Het is redelijk vijandig op de server nu. Denk dat je nu toch echt een maatje nodig hebt inderdaad..

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Austin schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:29:
Ben er een beetje klaar mee helaas lijkt erop dat ik haast geen stap meer buiten de deur kan doen of ik wordt afgeknald en m'n huis wordt ontsiert door trappen.
Kom geen vriendelijke mensen meer tegen, na elke keer opnieuw te starten kom ik gewoon niet verder.
Het is lastig idd, je moet echt snel een huisje+deur met slaapzak hebben en daarmee verder gaan proberen een gun te maken. Heb tot nu toe genoeg friendly mensen gehad bij mij in de buurt, alleen zijn er altijd mensen die gelijk schieten ipv even iets typen/via mic melden dat ze friendly zijn. Ik wacht nu ook minder af en ga wat sneller de aanval in.

Moet je trouwens V inhouden om te chatten via de mic of moet je deze alleen een keer indrukken?

[ Voor 6% gewijzigd door Christiano007 op 26-12-2013 20:42 ]

• TheRecklezz
Christiano007 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:40:
[...]

Het is lastig idd, je moet echt snel een huisje+deur met slaapzak hebben en daarmee verder gaan proberen een gun te maken. Heb tot nu toe genoeg friendly mensen gehad bij mij in de buurt, alleen zijn er altijd mensen die gelijk schieten ipv even iets typen/via mic melden dat ze friendly zijn. Ik wacht nu ook minder af en ga wat sneller de aanval in.

Moet je trouwens V inhouden om te chatten via de mic of moet je deze alleen een keer indrukken?
V ingedrukt houden volgens mij.

• Mortalboy[NL]
Degene die "zeuren" dat de server vijandig is, dat is bij lange na niet zo, er zijn nog genoeg delen met spelers die je graag willen helpen, sterker nog, hoe groter de groep, hoe makkelijker. Zoek goed contact en spreek duidelijk af. Als je de game aanschaft weet je van te voren al dat het een survival game is.

Kom zo weer online dames, zet je schrap! :P

• dudee
+1 mortal! zoek wat leuke mensen en ga wat teamen, kom je een heel eind.

• Hapkoek
Is de map eigenlijk zo groot dat je een beetje naar ongerepte gebieden kunt? Of is altijd in een straal van 3 minuten lopen iemand bij je in de buurt ofzo? Want anders zou je nog op je gemakje in je eentje kunnen beginnen. Maar als ik het zo lees zal dat niet het geval zijn.

Anyway, ik heb Steam gefixt en zal waarschijnlijk morgen online komen. :D
Ben benieuwd!

• dudee
Ligt eraan, de map is groot maar het gebied met gebouwen is ERG klein dus je zult veel mensen tegen komen als je niet eerst 15min door alleen bomen wil lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

Sure zijn genoeg mensen maar als ik amper de deur uit kan komen zonder vermoord te worden kan ik weinig uithalen.
En is verhuizen met al m'n spul ook geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
Ik heb het ook gekocht dus iemand die nog wat strijdkrachten kunnen gebruiken?
Kan alleen niet teamspeak met voice altijd doen, omdat ik mijn pc in de woonkamer heb staan en dat niet echt wordt gewaardeerd.
Edit:
Lopen paar jihad strijders rond, gewoon kogel door je kop zonder reden... ;)
Maar goed heb mijn hutje met sleepingbag dus nu kan ik echt op avontuur gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Haas_nl op 27-12-2013 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik ben niet altijd de braafste op de server maar wel aardig!

Maak je huis zo dat het een onaantrekkelijk target word om te raiden: metalen deuren en dat je eerst door meerdere muren heen moet voordat je bij de loot bent.

Tevens ben ook geraid! Vind het eigenlijk nog best knap dat ze zoveel c4 hebben :+

[ Voor 16% gewijzigd door dudee op 27-12-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Jawel, wij zijn nu ook de dupe geworden van raiders, en zeur niet, its in the game! :D, zo blijf je iig bezig. PVE ben je na 2 dagen zat, en leg je het spel in de kast.

[ Voor 32% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 27-12-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
Ben helaas ook geraid en 3x gedood alles weg.
Erges anders een huis gemaakt, iedereen die ik nu tegen kom gaat dood helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Het is nu heel simpel bij mij, zie ik een gun of bow dan is het bijna zeker schieten...krijgt een sec. om naar een bijl oid te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
De survival is nu weg uit Rust. Kei harde oorlog nu! Aanvallen of verdedigen!
B-b-b-b-bring it on! :+ All or nothing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Is deze game een beetje te doen voor beginners? Ik volg het topic nu een tijdje en ben wel benieuwd naar het spel, alleen wil ik uiteraard niet dat het onmogelijk is voor nieuwe spelers :l

En de server waarop de Tweakers spelen, kunnen andere players daar ook op joinen? Of is het alleen "Tweakers"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ik ben dus nu een uurtje begonnen en na een gedoe heb ik een maatje gevonden en gaat het opzich nog goed.

Alleen er is nu erg veel lagg? Ze hebben het over een DDos aanval? Weet niet of er zo wat aan gedaan kan worden maar het is nu onspeelbaar. Zal zo wel wegtrekken. Maar even ter informatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
thorgal21 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:01:
Is deze game een beetje te doen voor beginners? Ik volg het topic nu een tijdje en ben wel benieuwd naar het spel, alleen wil ik uiteraard niet dat het onmogelijk is voor nieuwe spelers :l

En de server waarop de Tweakers spelen, kunnen andere players daar ook op joinen? Of is het alleen "Tweakers"?
Ja en nee. Zit je in een rustige omgeving is het zelfs erg makkelijk.
Je kan ook op een PvE server spelen. Dan zal je niet zoveel last hebben van andere. (maar dat maakt het wel snel saai)

De server van Tweakers kan iedereen op. Dus ook non-tweakers. Dit is trouwens een PvP server en zoals je kunt lezen gaat het er niet meer zo vriendelijk aan toe. :+ Maar ik kan je nu al vertellen dat dat met elke server zo is die populair aan het worden is. Hoe meer man, hoe gevaarlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
LOL Het zijn wel beetje bastard die engelse.
zit ik wat te craften met deur dicht in gewoon klein huisje.
Komen er 2 engelse langs. Beginnen ze te praten tegen mij heel vriendelijke allemaal.
Vragen ze of ik de deur open kan doen, dus ik denk echt niet. Blijven ze zeggen dat ze friendly zijn en niks willen doen, en dat ze eten voor mij hebben.
Ik had eten zat, dus ik zeg: Ik heb niks nodig ga weg. Vervolgens zeggen ze open de deur want anders moeten we C4 gebruiken. Dus ik van doe maar dat wil ik wel eens zien.
Toen begonnen ze mijn deur in te slaan, vervolgens op mijn hut te schieten.Ik nog: "Do not come in here I have a gun!" Uiteindelijk zeiden ze dat ze weg gingen... om C4 te halen. Dus niet ze gingen gewoon campen bij de uitgang. Ik rustig zitten wachten en ja hoor ze kwamen weer terug.
Na 5 minuten, hoor ik stukje verderop geweerschoten. Dus ik dacht die zijn aan het jagen ofzo.
Deur open en RENNEN!!!
Wel geniale game :), ik had ook kunnen uitloggen alles wat ik had paste in mijn inventory, maar dat is niet zo lachen :)

Heb nu gelijk doel voor het spel gear-up and start shooting them bastards.

[ Voor 9% gewijzigd door Haas_nl op 27-12-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Ik heb de game maar gekocht, aant downloaden en daarna de Tweakers server joinen, heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Precies, je moet er ook de humor van kunnen inzien. Gewoon erom lachen en niet zo serieus zijn..

Een aantal mensen zijn me iets te fanatiek en huilen de boel bij elkaar als ze ge-raid of vermoord worden. Bij elke raid zie je ook iemand flippen in de chat. Admin abuse dit en dat. (arme mortal niet eens online toen, haha)

Maar dat komt vanzelf wel. De server zit nu in een soort overgang van heel friendly naar vijandigheid. Niks raars aan, is op iedere PvP server zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 18-09 20:13
Nouja, tis niet echt tof om op een dergelijk kleine map PvP te hebben. Dat er af en toe was geschoten wordt oke, maar het moet geen Kill on Sight worden, daar wordt het niet toffer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ook grappig, gisteren had ik een boel signal flares, dus die nu en dan gepopt en de hele server ging maf: admin abuse hij doet airdrops alleen voor zichzelf en niemand begreep echt dat je signal flares had...

Of zonet: kom onlie word direct beschuldigt dat ik iemand heb vermoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Zingo schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:12:
Nouja, tis niet echt tof om op een dergelijk kleine map PvP te hebben. Dat er af en toe was geschoten wordt oke, maar het moet geen Kill on Sight worden, daar wordt het niet toffer van :)
Nou wil nog de persoon bedanken die die wolf dood schoot die achter mijn reet aan zat toen ik half naakt rond liep zonder gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Misschien wordt de map nog groter? Zou leuk zijn. Een map lijkt me ook wel handig, dat je alleen jezelf ziet en de bergen etc. Niet andere players/huizen.

Maar is het niet wat als we op pagina 1 iedereen z'n naam van Tweakers neerzetten en dan daarnaast hun IGN, lijkt me net wat handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Hmm, als ik connect met net.connect *ip* *poort* geeft hij aan connection failed.. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Map word groter hoor, ze hebben zich eerst op 1 gebied gefocused.

En ik denk dat de server een ddos aanval aan het verwerken is, erg sloom en klapt er soms uit. Jammer dat mortal op dit moment even naar duitsland is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
Jammer dan maar wachten tot de ddos over is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:39
Is niet alleen probleem van tweakers server bijna alle servers liggen eruit staat op forums
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste