Dat zijn trouwens een hoop updates die constant doorkomen
Hi guys,
Ook wij van de [AIVD] hebben een nieuw Rust servertje opgezet. We zijn nog druk bezig met modden en bouwen zodat we rond augustus kunnen beginnen met leden werven. We zullen wekelijkse community events, (team) deathmatches en speurtochten organiseren met ons team van vriendelijke admins.
We spreken nederlands en engels, onze server staat in Amsterdam en we zijn vaak s'avonds en s'nachts online te vinden. Ook hebben we een Teamspeak server voor bewoners van de server.
Misschien tot snel!
Server naam:
AIVD - EU NL BE ENG - Survival PvP Sleep - AD3 - Friendly admins
Max slots:
50
Console commando's:
net.connect 173.199.110.10:28016
net.connect aivd.clanservers.com:28016
Ook wij van de [AIVD] hebben een nieuw Rust servertje opgezet. We zijn nog druk bezig met modden en bouwen zodat we rond augustus kunnen beginnen met leden werven. We zullen wekelijkse community events, (team) deathmatches en speurtochten organiseren met ons team van vriendelijke admins.
We spreken nederlands en engels, onze server staat in Amsterdam en we zijn vaak s'avonds en s'nachts online te vinden. Ook hebben we een Teamspeak server voor bewoners van de server.
Misschien tot snel!
Server naam:
AIVD - EU NL BE ENG - Survival PvP Sleep - AD3 - Friendly admins
Max slots:
50
Console commando's:
net.connect 173.199.110.10:28016
net.connect aivd.clanservers.com:28016
Heey allemaal,
Ik heb sinds de 20e van Juli een nieuwe server gemaakt en probeer er meer spelers op te krijgen.
Deze server is heel handig voor beginners vanwege dat er nog maar een paar mensen in de server zijn geweest en dus iedereen een beginner is en er geen spelers met de beste spullen zijn.
Onze server heeft airdrops van handige spullen als er 10 spelers online zijn en bij staat ook de duurzaamheid van wapens en gereedschappen uit staan zodat je die niet hoeft te repareren.
Het is overigens een Vanilla server met uiteraard vriendelijke admins.
Ik hoop dat jullie misschien wel geïnteresseerd om mee te spelen.
de server ip: 134.255.254.80
de server poort: 28300
naam van de server: New JULY 20th VANILLA AIRDROPS@10 FRIENDLY DURA-OFF friendly ad.
Ik heb sinds de 20e van Juli een nieuwe server gemaakt en probeer er meer spelers op te krijgen.
Deze server is heel handig voor beginners vanwege dat er nog maar een paar mensen in de server zijn geweest en dus iedereen een beginner is en er geen spelers met de beste spullen zijn.
Onze server heeft airdrops van handige spullen als er 10 spelers online zijn en bij staat ook de duurzaamheid van wapens en gereedschappen uit staan zodat je die niet hoeft te repareren.
Het is overigens een Vanilla server met uiteraard vriendelijke admins.
Ik hoop dat jullie misschien wel geïnteresseerd om mee te spelen.
de server ip: 134.255.254.80
de server poort: 28300
naam van de server: New JULY 20th VANILLA AIRDROPS@10 FRIENDLY DURA-OFF friendly ad.
Wij zijn net begonnen met onze eigen server aangezien we gek werden van de admin abuse en hackers op verschillende andere servers.
Voorheen zaten we op Solaris (een bekende Nederlandse server, maar die stopte er permanent mee)
Je kan ons vinden in de comunnity tab genaamd :
EU-NL De Ritselaars|New|ActiveAdmin|50%Dura|AirDrop|NoGrief
of je kan connecten via dit IP :
108.61.112.144:28036 (net.connect 108.61.112.144:28036)
Wat Info :
Vanilla (kan nog veranderen)
Server net gestart
Actieve en vriendelijke Admin(s)
Airdrops
Geen hacks/hackers
Geen gegrief
Nederlands en Engels toegestaan
Geen admin abuse (maar dat spreekt voor zich)
Bedankt voor het lezen en misschien tot dan
[ Voor 25% gewijzigd door TaeYuSu op 03-08-2014 04:02 ]
Lol, so much server spam!
---RAWE CEEK!!!---
Zag jullie server en zat al te twijlfelen of ik wilde joinen. Vroeg me alleen af hoe het met de durability zit bij jullie. Heb op een ongemodde server gespeeld qua durability en vind dat dingen echt belachelijk snel stuk gaan.TaeYuSu schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:31:
[afbeelding]
Wij zijn net begonnen met onze eigen server aangezien we gek werden van de admin abuse en hackers op verschillende andere servers.
Voorheen zaten we op Solaris (een bekende Nederlandse server, maar die stopte er permanent mee)
Je kan ons vinden in de comunnity tab genaamd :
EU-NL De Ritselaars|New|ActiveAdmin|AirDrop|NoHack|NoGrief
of je kan connecten via dit IP :
108.61.112.144:28036 (net.connect 108.61.112.144:28036)
Wat Info :
Vanilla (kan nog veranderen)
Server net gestart
Actieve en vriendelijke Admin(s)
Airdrops
Geen hacks/hackers
Geen gegrief
Nederlands en Engels toegestaan
Geen admin abuse (maar dat spreekt voor zich)
Bedankt voor het lezen en misschien tot dan
Edit: Oh, en als ik klik op de link zie ik dat de server in de US staat. Klopt dat? Niet echt gunstig...
[ Voor 4% gewijzigd door Jesserr op 02-08-2014 11:59 ]
Klopt niet, ik was al met die toprustservers aan het spelen maar hij blijft in de USA staan. Hij laat me het niet aanpassen. Maar de server staat in Frankfurt (Duitsland)Jesserr schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:57:
[...]
Zag jullie server en zat al te twijlfelen of ik wilde joinen. Vroeg me alleen af hoe het met de durability zit bij jullie. Heb op een ongemodde server gespeeld qua durability en vind dat dingen echt belachelijk snel stuk gaan.
Edit: Oh, en als ik klik op de link zie ik dat de server in de US staat. Klopt dat? Niet echt gunstig...
En qua durability is het default bij ons, maar we zijn pas 2-3 dagen online, dus dat zou altijd nog naar beneden kunnen worden geschroefd. Sommige mannen die nu op de server zitten hebben er ook al om gevraagd inderdaad.
In de veronderstelling dat dit aangepast gaat worden joinen we je server...TaeYuSu schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:02:
[...]
Klopt niet, ik was al met die toprustservers aan het spelen maar hij blijft in de USA staan. Hij laat me het niet aanpassen. Maar de server staat in Frankfurt (Duitsland)
En qua durability is het default bij ons, maar we zijn pas 2-3 dagen online, dus dat zou altijd nog naar beneden kunnen worden geschroefd. Sommige mannen die nu op de server zitten hebben er ook al om gevraagd inderdaad.
Ligt het nu aan mij of gaat de ontwikkeling van deze game tergend traag? De laatste patch was 19.2 MB.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Volgens mij wordt dit spel nooit afgemaakt
Wij zitten nu op een andere server maar als we overstappen dan checken we zeker hier voor een nieuwe server 
EDIT: Er zijn meerdere keren per week van die kleine patches dus het gaat wel redelijk hoor. Ik verwacht ook niet dat het te snel af zal zijn maar vermaak me prima op het moment.
EDIT: Er zijn meerdere keren per week van die kleine patches dus het gaat wel redelijk hoor. Ik verwacht ook niet dat het te snel af zal zijn maar vermaak me prima op het moment.
[ Voor 45% gewijzigd door DivineNL op 02-08-2014 19:17 ]
Dat gevoel had ik ook, maar ze maken de game 'opnieuw' om het maar even zo te zeggen.Ircghost schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:20:
Volgens mij wordt dit spel nooit afgemaakt
De Legacy-versie wordt niet geüpdatet, maar dat had je al door neem ik aan?
Ik hoop wel binnen een paar weken een speelbare versie te mogen spelen. Heb het een beetje gemist, en dat heb ik niet eerder bij een game gehad.
Op www.playrust.com heb je op vrijdagen een log met wat ze allemaal die week hebben gedaan.
Het valt in ieder geval op dat deze maand bekend werd dat ze met een nieuwe game komen (Riftlight) en er nog 3 in de pijp zitten.
Studio kan zelf wel aangeven dat het allemaal goed komt maar dat is een optimistisch standpunt. Immers als één of meerdere van deze nieuwe projecten floppen dan leveren deze geen geld op om de ontwikkeling van Rust te vervolgen.
Rust heeft ondertussen zijn grootste sales al gehad (1M+ copies ofzo) dus daar komt dan relatief weinig geld meer binnen.
Een vergelijkbaar scenario heeft bij de Towns early acces plaats gevonden. Originele dev's hadden er geen zin meer in. Geven het spel door aan een derde ontwikkelaar voor een deel van de omzet. Vervolgens komt die derde ontwikkelaar erachter dat er wel erg weinig sales zijn en het dus geen zin meer heeft om de game verder te ontwikkelen.
Over een Towns 2 zouden ze nog wel nadenken, omgekeerde wereld...
Studio kan zelf wel aangeven dat het allemaal goed komt maar dat is een optimistisch standpunt. Immers als één of meerdere van deze nieuwe projecten floppen dan leveren deze geen geld op om de ontwikkeling van Rust te vervolgen.
Rust heeft ondertussen zijn grootste sales al gehad (1M+ copies ofzo) dus daar komt dan relatief weinig geld meer binnen.
Een vergelijkbaar scenario heeft bij de Towns early acces plaats gevonden. Originele dev's hadden er geen zin meer in. Geven het spel door aan een derde ontwikkelaar voor een deel van de omzet. Vervolgens komt die derde ontwikkelaar erachter dat er wel erg weinig sales zijn en het dus geen zin meer heeft om de game verder te ontwikkelen.
Over een Towns 2 zouden ze nog wel nadenken, omgekeerde wereld...
Hmm nee dat wist ik helemaal niet, thanks! Heb net de dev posts doorgelezen over de nieuwe experimental branch.. we zullen zien wat er gebeurt!atillicious schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:59:
[...]
Dat gevoel had ik ook, maar ze maken de game 'opnieuw' om het maar even zo te zeggen.
De Legacy-versie wordt niet geüpdatet, maar dat had je al door neem ik aan?
Ik hoop wel binnen een paar weken een speelbare versie te mogen spelen. Heb het een beetje gemist, en dat heb ik niet eerder bij een game gehad.
Op www.playrust.com heb je op vrijdagen een log met wat ze allemaal die week hebben gedaan.
Wat ik erg jammer vind is dat de zombies er uit gehaald zijn. Ik heb zelf niet kunnen spelen toen de zombies er nog waren, maar ik vind het erg saai als je een klein huisje hebt met alles erop en eraan. Het enige wat je dan kan doen is towns raiden maar dat wordt ook al snel saai..
Zou liever niet zien dat het een echte survival simulator word, maar ben erg benieuwd wat er uit de grote update komt
Zou liever niet zien dat het een echte survival simulator word, maar ben erg benieuwd wat er uit de grote update komt
denk ik dan...
Nou, om eerlijk te zijn heb je niets gemist m.b.t. de zombies.KennyPlox schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:23:
Wat ik erg jammer vind is dat de zombies er uit gehaald zijn. Ik heb zelf niet kunnen spelen toen de zombies er nog waren, maar ik vind het erg saai als je een klein huisje hebt met alles erop en eraan. Het enige wat je dan kan doen is towns raiden maar dat wordt ook al snel saai..
Ten eerste sprintte je ze er allemaal uit, ten tweede kon je ze héél makkelijk doden met een pickaxe en ten derde zijn zombies zóó 2010.
Elke open wereld sandbox game voelt zich verplicht om zombies erin te stoppen, maar dat komt mij echt de keel uit na day-z, L4D2 en Black Ops 2: Zombies.
Als het goed is kan je factions maken in de nieuwe versie. Daarnaast kun je veel meer soorten armor, gebouwen en wapens maken.
In de Legacy versie heb ik ongeveer 200 uurtjes zitten, maar door de hackers/exploits heb ik er geen zin meer in. De hackers worden niet aangepakt, de exploits worden niet geüpdatet. Dus dat wordt gewoon wachten tot een speelbare 'nieuwe' Rust.
zo, de eerste 20u rust zitten erop; smakelijk game, maar ..... compleet kansloos en frustrerend omdat je als noob vs elite troops staat. idee van game is leuk, maar gamefun ...... mwah ..een 6.5/7.0 ofzo.
continue geraid, gekilled door dikke OP gasten
fun is er wel vanaf. Goed is onderdeel van de gameplay.
Maar zou mooi zijn wanneer er een soort 'startup/tutorial' island was gescheiden van de reguliere chaos
continue geraid, gekilled door dikke OP gasten
Maar zou mooi zijn wanneer er een soort 'startup/tutorial' island was gescheiden van de reguliere chaos
[ Voor 36% gewijzigd door himlims_ op 17-08-2014 22:45 ]
Ik twijfel ook om rust of Dayz te kopen, maar de vele negatieve reviews houden me wat tegen. Iemand die me kan overtuigen of waar ik een goede Nederlandstalige vriendelijke server vind?
Ik zou Rust absoluut niet kopen op dit moment, teveel onzekerheid over de toekomst.
Wat zou jij dan aanraden in dit genre? DayZ?
Onzekerheid over de toekomst van Rust omdat er een programeur op een ander project gezet is?
Onzekerheid over de toekomst van Rust omdat er een programeur op een ander project gezet is?
dat slaat nergens op; rust is zeer actief in ontwikkeling iedere 2 dagen mag ik een nieuwe update binnen halen.Ircghost schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:29:
Ik zou Rust absoluut niet kopen op dit moment, teveel onzekerheid over de toekomst.
persoonlijk ben ik beetje klaar met RUST/Dayz gameplay, beleef meer plezier aan 'the forrest'
Ja er komen nieuwe updates, maar er is dus nu weer een nieuwe versie van Rust. Niemand kan beloven dat dit project wel verder komt.
Hij vraagt advies; ik stel dat Rust tot nu toe heeft laten zien dat het nog niet kan waar maken waar het originele project mee begon en dat het misschien verstandiger is om te wachten met het kopen van dit spel totdat het zich in een latere, meer zekere, status bevind.
Het is inderdaad goed dat er elke twee dagen een update is, maar dit hoeft echt niet te betekenen dat het project gaat komen waar het dient te komen.
Hij vraagt advies; ik stel dat Rust tot nu toe heeft laten zien dat het nog niet kan waar maken waar het originele project mee begon en dat het misschien verstandiger is om te wachten met het kopen van dit spel totdat het zich in een latere, meer zekere, status bevind.
Het is inderdaad goed dat er elke twee dagen een update is, maar dit hoeft echt niet te betekenen dat het project gaat komen waar het dient te komen.
Iedere 2 dagen een "update". Sterk overtrokken in frequentie en sinds ik de game heb (een maand of 3) is er nog geen significantie update uitgebracht. Aan de game is extreem weinig verandert. Voor een alpha gaat dit veel te traag. Eerder werd in dit topic aangegeven dat er een andere branch zou zijn.himlims_ schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:41:
[...]
dat slaat nergens op; rust is zeer actief in ontwikkeling iedere 2 dagen mag ik een nieuwe update binnen halen.
persoonlijk ben ik beetje klaar met RUST/Dayz gameplay, beleef meer plezier aan 'the forrest'
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 27-08-2014 15:01 ]
Wordt er nog actief gespeeld op de Tweakers server? Ik zit er aan te denken om het spel te kopen, maar heb geen zin om dit alleen te doen. Op avontuur gaan met anderen is natuurlijk veel leuker.

Ik denk dat hij doelt op de experimental branch. Zoals te zien is op het devblog van Rust (http://playrust.com/) wordt er gewerkt aan een geheel nieuwe versie van de game. Hoewel deze op dit moment nog niet echt speelbaar is, komen hier wel vaak updates binnen. Aan de huidige (stable) branch wordt inderdaad niets meer geupdate.sdk1985 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:59:
[...]
Iedere 2 dagen een "update". Sterk overtrokken in frequentie en sinds ik de game heb (een maand of 3) is er nog geen significantie update uitgebracht. Aan de game is extreem weinig verandert. Voor een alpha gaat dit veel te traag. Eerder werd in dit topic aangegeven dat er een andere branch zou zijn.
Het enige wat nog niet werkt in de Experimental branch zijn de gebouwen zelf, na ~35 hits met je rock is elke muur/vloer/plafond kapot.
Met kerst hoop ik het echt weer te kunnen spelen.
Met kerst hoop ik het echt weer te kunnen spelen.
Nog mensen die Rust spelen, sinds een paar dagen is de nieuwe versie uit met een nieuwe cheat engine.
Ben jij hackers tegengekomen bij Experimental? Speel zelf de legacy niet omdat er echt tig mensen zijn die hacks gebruiken.
Wij proberen op onze server hackers actief tegen te gaan, maar omdat er geen verdere ontwikkeling is op Legacy moet je af op Oxide addons die naar mijn idee niet goed werken.
Wij proberen daarom onze spelers aan te sporen om via bijv Fraps of screenshots voor bewijs als er claims gemaakt worden.
Wij proberen daarom onze spelers aan te sporen om via bijv Fraps of screenshots voor bewijs als er claims gemaakt worden.

Ik ben net begonnen met mijn eigen server aangezien.
Start Rust op en druk op F1 om de console te brengen.
net.connect 108.61.98.148:28016
Bedankt voor het lezen en hoop je terug te zien in Rust.
Meer info: http://toprustservers.com/server/14991
Verwijderd

Hi,
Hier nog een toffe server.
Pro's;
- Anticheat!!!
- Vanilla+ (vanilla met een paar kleine plugs)
- Actieve en ervaren Admin's
- No wipe
- N00b friendly
Con's
- Op dit moment zijn er 25 spelers, actief 's avonds houd je daar nu 15-20 aan over.
Aan de Con kan JIJ als Rust speler wat aan doen! Speel op deze server en wij doen ons best nog meer spelers te verkrijgen. Lijkt het je wat of wil je meer info, add me op Steam voor meer info op http://steamcommunity.com/id/Demophylius
Actieve Plugins:
- Anti-Hack
- Anti-Glitch
- Sleepover
- No Durability
- Remove
- Group > Server is Clan friendly, je kunt je eigen team niet neerschieten, tenzij je hier voor kiest
Om te connecten:
F1 > typ net.connect 108.61.98.141:28036
Hope 2 C U soon!
Demo
P.S. Als je voor deze server kiest, zouden we graag weten dat je hier vandaan komt, typ daarom alsjeblieft de code 18150 in als je de eerste keer inlogt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2015 01:29 ]
Zijn er eigenlijk nog tweakers die dit spel actief spelen? En is er ook nog een gezamenlijke server?
Ik speel het nog steeds. Al 120 uur gespeeld, vandaag ga ik samen met wat Amerikaanse vrienden een server maken.
Vandaag sinds paar maanden weer rust opgepakt.
En het ziet er strak uit man!!
Verder speelt het weer net als vroagah, en zelfs beter.
Genoeg plekken om te jezelf te verstoppen en als een rambo aan je gear te bouwen.
Loot licht verspreid over de map dus je hoeft niet teveel bij rad zones te zitten.
Map is super groot dus je komt ook niet vaak iemand tegen, en als je iemand tegen komt is er redelijke kans dat je jezelf kan verstoppen.
Bij mijn avontuur kwam ik 1x 2 mensen tegen toen ben ik snel in bosjes gaan zitten en ze liepen me zo voorbij.
De 2de keer werd er ineens op mij geschoten, ik ren weg stop op een rots, wacht even komt gast rots opgelopen en schiet hem paar keer voor zijn harses.
Vervolgens rent die weg en word er op een afstand op mij geschoten.
Dus ik dacht 2 vs 1 ik ben er weg van. Dus ik ren de heuvels in.
Na paar 100 meter lopen achter een rots vestopt en paar seconden later hoor ik iemand langs lopen. Die stopt boven mijn hoofd kijkt even rond en loopt de andere kant op.
Dus ik vervolgens snel terug naar mijn huis. En kom daar weer heel aan.

Excuses dat ik geen thumbnail heb. Dit was een random seed!
En het ziet er strak uit man!!
Verder speelt het weer net als vroagah, en zelfs beter.
Genoeg plekken om te jezelf te verstoppen en als een rambo aan je gear te bouwen.
Loot licht verspreid over de map dus je hoeft niet teveel bij rad zones te zitten.
Map is super groot dus je komt ook niet vaak iemand tegen, en als je iemand tegen komt is er redelijke kans dat je jezelf kan verstoppen.
Bij mijn avontuur kwam ik 1x 2 mensen tegen toen ben ik snel in bosjes gaan zitten en ze liepen me zo voorbij.
De 2de keer werd er ineens op mij geschoten, ik ren weg stop op een rots, wacht even komt gast rots opgelopen en schiet hem paar keer voor zijn harses.
Vervolgens rent die weg en word er op een afstand op mij geschoten.
Dus ik dacht 2 vs 1 ik ben er weg van. Dus ik ren de heuvels in.
Na paar 100 meter lopen achter een rots vestopt en paar seconden later hoor ik iemand langs lopen. Die stopt boven mijn hoofd kijkt even rond en loopt de andere kant op.
Dus ik vervolgens snel terug naar mijn huis. En kom daar weer heel aan.

Excuses dat ik geen thumbnail heb. Dit was een random seed!
Het begint echt weer een hype te worden ja, tot mijn grote verdriet...
Niet dat ik niet graag een leuk spel voor erbij heb, maar je ziet nu al dat de grote tsunami aan YouTube video's op gang begint te komen. Over een paar weken als het zich een beetje doorzet zie ik alleen maar Rust video's in m'n feed
Heb vorig jaar heel hard getwijfeld, niet gedaan, zit nu weer heel hard te twijfelen, alleen weet ik dat ik het na een uur of 5 toch weer links laat liggen omdat niemand van mijn vriendenkring gamed, en degenen die dat wel doen hebben geen 20 euro liggen om het even te kopen.
That leaves me with only 2 options:
1. Let the hype wave pass
2. Buy other friends
Nou ja, ik moet al lone-wolf DayZ en daar vind ik geen 5 cent meer aan, dus zal Rust dat ook niet veel overtreffen, of vergis ik me? Is rust lone-wolf te spelen of word je simpelweg overspoelt door OP clans?
Niet dat ik niet graag een leuk spel voor erbij heb, maar je ziet nu al dat de grote tsunami aan YouTube video's op gang begint te komen. Over een paar weken als het zich een beetje doorzet zie ik alleen maar Rust video's in m'n feed
Heb vorig jaar heel hard getwijfeld, niet gedaan, zit nu weer heel hard te twijfelen, alleen weet ik dat ik het na een uur of 5 toch weer links laat liggen omdat niemand van mijn vriendenkring gamed, en degenen die dat wel doen hebben geen 20 euro liggen om het even te kopen.
That leaves me with only 2 options:
1. Let the hype wave pass
2. Buy other friends
Nou ja, ik moet al lone-wolf DayZ en daar vind ik geen 5 cent meer aan, dus zal Rust dat ook niet veel overtreffen, of vergis ik me? Is rust lone-wolf te spelen of word je simpelweg overspoelt door OP clans?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik relativeer altijd de kosten van een game naar de bioscoop. Een film duurt gemiddeld 2 uur en kost 14 euro, kortom 7 euro per uur.
Als ik een game koop voor 20 euro wil ik dus minimaal 3 uur spelen anders is het weg gegooid geld.
Over rust trouwens net even snel ingeloged en ik ben nog steeds niet geraid, maar ik heb ook echt een klein huisje ergens in de sneeuw waar niks te vinden is. Dus ik denk ook niet dat clans hier snel langs komen.
Wel is die building blocked message jammer, want nu weet iemand dat er iets is zonder dat ze iets gezien hoeven hebben.
Paar punten die bij rust belangrijk zijn:
Mijn crap huisje:
Als ik een game koop voor 20 euro wil ik dus minimaal 3 uur spelen anders is het weg gegooid geld.
Over rust trouwens net even snel ingeloged en ik ben nog steeds niet geraid, maar ik heb ook echt een klein huisje ergens in de sneeuw waar niks te vinden is. Dus ik denk ook niet dat clans hier snel langs komen.
Wel is die building blocked message jammer, want nu weet iemand dat er iets is zonder dat ze iets gezien hoeven hebben.
Paar punten die bij rust belangrijk zijn:
- Grote map
- Niet teveel spelers op de server (max 100)
- Geen hackers
Mijn crap huisje:

Opeens backup op de server van een pannenkoek en een mede gotter!
Word je wakker zie je dit liggen...
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=441239315
Gelukkig kan je in de nieuwe rust iemand aankleden...
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=441239355
1ste niet geraid nacht gehaald!
Word je wakker zie je dit liggen...
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=441239315
Gelukkig kan je in de nieuwe rust iemand aankleden...
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=441239355
1ste niet geraid nacht gehaald!
Je server is down?Fylax schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:39:
Onze server is online.
client.connect 185.38.149.32:28015
Zijn er hier mensen nog actief? Welke server gebruiken jullie? Is er een tweakers server? Zo niet, is daar behoefte aan?
Heb Rust net gisteren gekocht, nu al verslaafd
[ Voor 53% gewijzigd door GiantLeap op 20-05-2015 23:40 ]
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Ik speel op dit moment vooral met vrienden in Rust. We hadden zo'n mooie base gemaakt, helemaal van armored. Daar omheen stonden minimaal 4 muren omheen, waarvan er minimaal 1 armored was, de rest steen. Op de hoeken van de muren hadden we wachttorens geplaatst, zodat we de vijanden makkelijker konden zien. Wij spelen/speelden op de onderstaande modded server. Op een goede avond zitten er zo'n 35-40 spelers op de server.
http://www.playrusthq.com...otgather25xstacksizes100k
http://www.playrusthq.com...otgather25xstacksizes100k
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Sinds een week heb ik samen met vrienden ook een eigen RUST server genaamd:
![EU]FriendlyBarrels|x2|map|tp|rm|sd|active admins|noob friendly
Op deze modded rust server is altijd wel een active admin online en zijn er vele extra's zoals:
- Teleport systeem naar vrienden en naar je huis
- Starter kits
- 2x gather
- Livemap op http://map.playrust.io/?149.210.207.11:28015
- Mogelijkheid tot het maken van clans in game.
- En nog veel meer.
Zelf ben ik ook een admin, wij doen absoluut niet aan admin abuse en geven alleen spullen aan players ter compensatie (niet voor onszelf dus).
Om de server te joinen doe je het volgende (de server staat ook in de server list maar dit is handiger):
Start Rust op en druk op F1 om de console te brengen en type in:
client.connect 149.210.207.11:28015
Op een goede avond zitten er al 20 mensen in en de server is net nieuw. Het groeit dus erg snel dus misschien tot snel!
Op deze modded rust server is altijd wel een active admin online en zijn er vele extra's zoals:
- Starter kits
- 2x gather
- En nog veel meer.
Zelf ben ik ook een admin, wij doen absoluut niet aan admin abuse en geven alleen spullen aan players ter compensatie (niet voor onszelf dus).
Om de server te joinen doe je het volgende (de server staat ook in de server list maar dit is handiger):
Op een goede avond zitten er al 20 mensen in en de server is net nieuw. Het groeit dus erg snel dus misschien tot snel!
[GLOBAL] Ground 0 [LIVEMAP/LOOT/KITS/INSTACRAFT/HOMES/TP/STACKS/SIL]
Welcome to [global] Ground 0
We have no rules, active admins (NL/ENG) and a very fast and stable rust server that runs on 4 core & 16GB RAM on a 10 Gbit Uplink ( directly from datacenter)
The live map you can find at : http://rust-game.eu:28030
At server screen press f1 and add: client.connect rust-game.eu:28030
We do have introduced : Building Restore
After a forced wipe all buildings can and will be restored by our admins ( except if a player does not want that).
Our plugin (Powered by Oxide) list:
http://i.imgur.com/yV7c5T8.png
Hope to see you guys soon!
Welcome to [global] Ground 0
We have no rules, active admins (NL/ENG) and a very fast and stable rust server that runs on 4 core & 16GB RAM on a 10 Gbit Uplink ( directly from datacenter)
The live map you can find at : http://rust-game.eu:28030
At server screen press f1 and add: client.connect rust-game.eu:28030
We do have introduced : Building Restore
After a forced wipe all buildings can and will be restored by our admins ( except if a player does not want that).
Our plugin (Powered by Oxide) list:
http://i.imgur.com/yV7c5T8.png
Hope to see you guys soon!
Wat is dat toch met al die sneue kinderen, die op fora beweren dat ze niet aan admin abuse doen, om vervolgens alsnog admin abuse te doenPummeltje schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 05:24:
Sinds een week heb ik samen met vrienden ook een eigen RUST server genaamd:
- Starter kits
- 2x gather
- En nog veel meer.
Op een goede avond zitten er al 20 mensen in en de server is net nieuw. Het groeit dus erg snel dus misschien tot snel!![]()

Beter blijf je dan ook weg van deze server.
300 rockets cadeau doen aan de "vriendjes", een stel zwakzinnige kleuters, die alleen maar alles op de server willen kapot maken (bases compleet vernietigen i.p.v. raiden).is natuurlijk helemaal geen admin abuse
Succes met om de twee dagen wipen!
Even het een en ander bijgewerkt in de TS
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Daar ben ik weer
alleen dit keer met een experimental Rust server.
Sommige kennen me misschien nog wel als admin van De Ritselaars.

Join onze gekke en net gewiped Rust server, tRust!
We bestaan pas 2 dagen en hebben al een aardige spelersbase, zou leuk zijn als jij ook joined!
-Vanilla server.
-Aardig tegen nieuwere spelers! we helpen je met vragen etc etc!
-Een leuke en gezellige community!
-De admins zijn erg actief, aardig en betrouwbaar.
-Net gewiped 6-4-2015
-Altijd binnen een uur geupdate na de nieuwe updates uit zijn.
Tot dan
client.connect 85.214.55.72:28015 (F1 console)
of zoek voor [EU] tRust bij Community servers
We bestaan pas 2 dagen en hebben al een aardige spelersbase, zou leuk zijn als jij ook joined!
-Vanilla server.
-Net gewiped 6-4-2015
Tot dan

Hoi Ew0ut,Ew0ut schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:16:
[...]
Wat is dat toch met al die sneue kinderen, die op fora beweren dat ze niet aan admin abuse doen, om vervolgens alsnog admin abuse te doen![]()
Beter blijf je dan ook weg van deze server.
300 rockets cadeau doen aan de "vriendjes", een stel zwakzinnige kleuters, die alleen maar alles op de server willen kapot maken (bases compleet vernietigen i.p.v. raiden).is natuurlijk helemaal geen admin abuse![]()
Succes met om de twee dagen wipen!
Dit was inderdaad een eenmalig incident met een admin die niet volgens onze regels speelde. Wij hebben de benodigde acties uitgevoerd waaronder de admin rechten ingetrokken. Wij zijn ons ervan bewust dat dit echt niet kan en het spijt ons dat dit het spel voor je verpest heeft. Ook hebben wij inderdaad hierna een forced wipe gedaan om het spel weer in evenwicht te krijgen.
Wij hopen dat je de server nog een kans geeft, er is net een nieuwe map en ik kan je verzekeren dat er geen admin abuse meer voorkomt. Wij hebben op dit moment alleen admins die wij ook persoonlijk kennen, dit was eerst dus niet het geval.
Er is gisteren een grote update geweest waardoor er weer een forced wipe is, (dit geld voor bijna alle servers). Ik hoop dat je de server nog een kans geeft, zoniet dan wens ik je veel plezier in een andere server.
PS: De admins die op dit moment actief zijn op de server zijn allemaal boven de 22 jaar, dus dit gedrag komt niet meer voor.
Na een paar keer vanilla heb ik voor de wipe op een server gespeeld met x2 resources, live map & hogere stacks. Vind instacraft / TP en de overige plugins eigenlijk het spel te makkelijk maken. Helaas is deze laatste server verdwenen, kent iemand nog zo'n semi-vanilla server?
Edit: Pummeltje ik heb nu jouw server een kans gegeven, ik zou alleen de VPS waar die server op draait iets vaker herstarten. De lag is, zelfs met maar 40-50 spelers, erg irritant.
Edit: Pummeltje ik heb nu jouw server een kans gegeven, ik zou alleen de VPS waar die server op draait iets vaker herstarten. De lag is, zelfs met maar 40-50 spelers, erg irritant.
[ Voor 25% gewijzigd door JJerome op 06-06-2015 21:05 ]
Verwijderd
Nice! Ik join!TaeYuSu schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:22:
Daar ben ik weeralleen dit keer met een experimental Rust server.
[afbeelding]
-Vanilla server.
-Net gewiped 6-4-2015
Tot dan
gisteren de client maar weer eens geinstalleerd (na half/jaar pauze) toch veeeel veranderd, en in positieve zinTaeYuSu schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:22:
Daar ben ik weeralleen dit keer met een experimental Rust server.
[afbeelding]
maar nieuwe bouwen, en noodzaak van pilaartjes en dat soort shit niet meer

weer aardig laat geworden.
join je server vanavond wel weer, ristselaars speelde niet onaardigmeen ik te herinneren
Ik vind het wel jammer dat je steeds meer hackers tegenkomt op Rust en dat ze niet worden geband door Valve. Spelers schieten door de muren heen, verschijnen opeens in je huis zonder een muur of foundation te hebben gesloopt. Vandaag kwam ik online en zag ik dat heel onze base compleet weg was, terwijl de muren omheen totaal niet gedamaged waren (raid towers zijn niet mogelijk).
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik heb samen met een vriend een server geopend. Een Oxide server met plugins.
EU] Oxide PVP x10/TP/NO WIPE/HOME/STACK/INSTACRAFT/EVENTS
-TP en homes
- x10 gathering
-Instacraft
-Events
-Geen wipes
-Grotere stacks
- Het maken en joinen van clans
En meer!
We zijn net begonnen met deze server en hebben 20 slots. Maar dit kan natuurlijk altijd nog uitgebreid worden!
Als je ons wilt joinen:
Kun je ons vinden onder modded servers of op f1 drukken en "client.connect 85.236.109.4:28215" typen
EU] Oxide PVP x10/TP/NO WIPE/HOME/STACK/INSTACRAFT/EVENTS
-TP en homes
- x10 gathering
-Instacraft
-Events
-Geen wipes
-Grotere stacks
- Het maken en joinen van clans
En meer!
We zijn net begonnen met deze server en hebben 20 slots. Maar dit kan natuurlijk altijd nog uitgebreid worden!
Als je ons wilt joinen:
Kun je ons vinden onder modded servers of op f1 drukken en "client.connect 85.236.109.4:28215" typen

Heb een maand of 2 niet meer gespeeld. Nu sinds een paar dagen weer proberen te spelen maar Rust/steam slaat constant vast bij het ontwaken in de start van het spel.
Nieuwste updates, nieuwste videodrivers, geen veranderingen verder. Opnieuw geïnstalleerd, niets. Steam opnieuw geïnstalleerd toen kon ik een hele middag spelen inclusief game afsluiten en opnieuw spelen. Computer uitgezet en weer niet meer kunnen spelen.... Ook na nieuwe installatie steam/rust geen beweging in te krijgen.
Speel expres in windowd mode en lage grafische setting. Snap er niets van. Iemand nog tips?
Nieuwste updates, nieuwste videodrivers, geen veranderingen verder. Opnieuw geïnstalleerd, niets. Steam opnieuw geïnstalleerd toen kon ik een hele middag spelen inclusief game afsluiten en opnieuw spelen. Computer uitgezet en weer niet meer kunnen spelen.... Ook na nieuwe installatie steam/rust geen beweging in te krijgen.
Speel expres in windowd mode en lage grafische setting. Snap er niets van. Iemand nog tips?
Making an ass of myself since the 70's
Vandaag weer een update met vette nieuwe features! 
Meer info @ http://www.rustafied.com/Holy fucking shit, this update is insane! Crossbow, longsword, cleaver, mace, tier 2 furnace, oil jack and refinery, exterior walls, new digs, oh, and did I mention? The entire dynamic of weapons has shifted with the advent of high quality metal. The team at Facepunch has come through big time this week, providing some of the biggest game-changers in recent memory.
Druk in-game op F2 voor de extra grafische optiesshaggy8675 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:33:
Heb een maand of 2 niet meer gespeeld. Nu sinds een paar dagen weer proberen te spelen maar Rust/steam slaat constant vast bij het ontwaken in de start van het spel.
Valt niet mee als hij dan al vastloopt
Ook nog eens Rust geinstalleerd.
Na enkele uren had ik al een mooie basis, wapens, en ging beginnen met research.
Iemand schiet me overhoop, ik respawn, loop terug naar mijn corpse en ik merk dat ik de sleutel van mijn huis verloren ben.
12 kisten met hout en metaal en diversen waar ik niet meer bij kan..
Kan mezelf wel voor de kop slaan omdat ik geen code-slot heb gemaakt.
Na enkele uren had ik al een mooie basis, wapens, en ging beginnen met research.
Iemand schiet me overhoop, ik respawn, loop terug naar mijn corpse en ik merk dat ik de sleutel van mijn huis verloren ben.
12 kisten met hout en metaal en diversen waar ik niet meer bij kan..
Kan mezelf wel voor de kop slaan omdat ik geen code-slot heb gemaakt.
Spelen mensen nog deze game? De laatste tijd is het spel steeds mooier aan het worden en er komen ook veel goede plugins.
Ik speel momenteel op een nieuwe server met actieve admins die niet misbruik maken van hun powers.
Alles is 6x op de server vind ik op zich wel chill.
Als er nog mensen een leuke server zoeken probeer het hier eens.
Ik speel momenteel op een nieuwe server met actieve admins die niet misbruik maken van hun powers.
Alles is 6x op de server vind ik op zich wel chill.
Als er nog mensen een leuke server zoeken probeer het hier eens.

Als ik de tijd heb wel. Zit in een UK clan al jaren en hebben een eigen server. Wel leuk als de cheatende Russen het niet verzieken
Verwijderd
ja ik speel het tegenwoordig weer daglijks bijna 
de nieuwe npc helikopter is wel een leuke toevoeging
Klopt vooral de helicopter maakt het interessant.Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:15:
ja ik speel het tegenwoordig weer daglijks bijna
Helaas wel OP als je alleen maar een stone house hebt
Verwijderd
yup dat wel, zorgen dat je niet schiet vanuit je huis anders blijft er niet veel van overMike-n88 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:32:
[...]
Klopt vooral de helicopter maakt het interessant.
Helaas wel OP als je alleen maar een stone house hebt
wat helicopter? Moet het spel maar weer eens aanslingeren zo te horen...
Computer says no
Verwijderd
helikopter ja wel vette toevoeging, je voelt meteen de spanning als je hem in de verte hoort aankomenMeekoh schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:32:
wat helicopter? Moet het spel maar weer eens aanslingeren zo te horen...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 12:18 ]
Mensen die dit nog spelen en een actieve server aan kunnen bevelen? Zojuist de game aangeschaft.
Mensen die van het spel Hurtworld hebben gehoord? Het is sinds 4 december op steam en heeft veel weg van Rust legacy maar dan veel soepeler en zonder lagg. http://store.steampowered.com/app/393420/
bomen die barsten [..] seems legittumtum100 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:22:
Mensen die van het spel Hurtworld hebben gehoord? Het is sinds 4 december op steam en heeft veel weg van Rust legacy maar dan veel soepeler en zonder lagg. http://store.steampowered.com/app/393420/
Je vergeet alleen dat Hurtworld troep is en het nog geen eens waard is om het te kopen.tumtum100 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:22:
Russian Hacker
Hallo mensen.
Ik ben onlangs een eigen server gestart en ik wil graag iedereen uitnodigen die rust speelt
Server naam is RustyAim|Wipe 13-01|3x|TP|I-Craft|Clans|Kits|PM|NoLAG|
en er zit ook een livemap bij.
http://map.playrust.io/?89.163.251.137:28015
De server heeft 3x Gather, Teleport, Instant Craft, Clan Systeem, Kits en nog veel en veel meer.
Dus ben je geinteresseerd kom geRUST ! :):)
Je kan joinen door F1 in het spel te doen en dit te typen, connect to 89.163.251.137:28015 of je kan gewoon naar de server lijst > modded en dan onderin kan je naar RustyAim zoeken.
Heb je vragen? vraag het gerust!
Ik ben onlangs een eigen server gestart en ik wil graag iedereen uitnodigen die rust speelt
De server heeft 3x Gather, Teleport, Instant Craft, Clan Systeem, Kits en nog veel en veel meer.
Je kan joinen door F1 in het spel te doen en dit te typen, connect to 89.163.251.137:28015 of je kan gewoon naar de server lijst > modded en dan onderin kan je naar RustyAim zoeken.
Russian Hacker
Heb er net even een paar uurtjes op gespeeld. Erg leuk! Ik denk dat ik hier maar eens lekker aan het prutsen ga. Ook de livemap is erg gaaf.Cryptoware schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:17:
Hallo mensen.
Ik ben onlangs een eigen server gestart en ik wil graag iedereen uitnodigen die rust speelt![]()
Ja inderdaad, alleen moet er wel wat mensen b ij komentoos87 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 03:38:
[...]
Heb er net even een paar uurtjes op gespeeld. Erg leuk! Ik denk dat ik hier maar eens lekker aan het prutsen ga. Ook de livemap is erg gaaf.
Russian Hacker
Net even de TS wat opgefrist met wat nieuw en recenter videomateriaal. Ben enkel nog opzoek naar een goede review video van een recente versie van Rust. Weet je een goede, DM me dan
. Verder heb ik een nieuwe modded Rust server, die sinds gisteren online is. Er zijn op dit moment nog geen andere spelers, maar dat gaat hopelijk snel veranderen. Verbinden kan via 'client.connect 80.127.114.35:28015' . Deze info is ook te vinden in de TS.

[ Voor 16% gewijzigd door GiantLeap op 30-01-2016 22:54 ]
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Ik baal als een stekker zeg, iemand heeft al onze deur codes gekraakt en heel de base leeg gehaald 
Hoe is dit mogelijk had zelfs diverse codes gebruikt...
Warhammer en PC games en lego
Wat is er gebeurd met die alternatieve branch van Rust. Is dat ondertussen al de "normale" versie geworden? Of zijn ze nog steeds bezig met "mini" updates?
Toch niet 0000, 1234 en 4321 heArnevld schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:56:
Ik baal als een stekker zeg, iemand heeft al onze deur codes gekraakt en heel de base leeg gehaald
Weet ik eerlijk gezegd ook niet. Vorig jaar waren ze begonnen met eens per twee weken te updaten. Maar nu lijken ze dit ook weer wekelijks te doen.sdk1985 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:59:
Wat is er gebeurd met die alternatieve branch van Rust. Is dat ondertussen al de "normale" versie geworden? Of zijn ze nog steeds bezig met "mini" updates?
Overigens, weet iemand een handige tool om een base te ontwerpen? Fortify reeds bekeken, maar de foundation sluit al niet eens aan op de tekening, de vierkante foundation heeft ook allemaal verschillende groottes. Klopt niks van
Iemand trouwens al deze video uit de laatste community-update gezien?
[ Voor 59% gewijzigd door GiantLeap op 03-02-2016 00:58 ]
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
[quote]GiantLeap schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:08:
[...]
Toch niet 0000, 1234 en 4321 he
?
[...]
Tuurlijk niet, veel complexere codes die niet standaard gebruikt worden.
Het vreemde is en wat ik mij af vraag of dit te hacken valt ?
Onze base was / is behoorlijk raid proof met honeycombs en sluizen.
En buiten cupboards dat je niet er omheen kan bouwen.
En offline loopt er zo maar iemand naar binnen door 6 deuren heen voordat die bij de eerste stash was, laatstaan voor het tweede gebouw ernaast...
[...]
Toch niet 0000, 1234 en 4321 he
[...]
En offline loopt er zo maar iemand naar binnen door 6 deuren heen voordat die bij de eerste stash was, laatstaan voor het tweede gebouw ernaast...
Vreemd, is het iets wat te reproduceren is misschien?Arnevld schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:01:
[quote]GiantLeap schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:08:
[...]
Toch niet 0000, 1234 en 4321 he?
[...]
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Nieuwe update! Ben benieuwd hoe de Ladder hatch is. Server uit de TS is geupdatet, client.connect 80.127.114.35:28015
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Draait je server nog? zo ja dan kom ik straks even kijkenCryptoware schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:17:
Hallo mensen.
Ik ben onlangs een eigen server gestart en ik wil graag iedereen uitnodigen die rust speelt![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 05-02-2016 10:53 ]
Zero.
Krijg zojuist via steam weer een client update voor Rust, maar kan er geen info over vinden. Zal vast om bugfixes gaan nav de update van gister. Iemand die hier wel meer info over heeft?
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Nee helaas ...Pelox schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:51:
[...]
Draait je server nog? zo ja dan kom ik straks even kijken
---
De updates komen elke week (Donderdag avond rond 9-10 uur) je kunt de updates zien op PlayRust.com (Devblogs)
Russian Hacker
Rust is nu in de aanbieding op Steam voor 9,99 euro, zie http://store.steampowered.com/app/252490/
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Sure! Meestal in het weekend.iDonkey schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:58:
Zijn er nog Tweakers actief op Rust?
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Elke dag zowat :-)
Iemand die samen met mij een base wil beginnen op Rust? graag pb
Gisteren dit spel ook maar eens uitgeprobeerd na een tijdje Ark gespeeld te hebben.
Klopt het dat ik muren wel kan upgraden maar deuren niet? En als ik iets af wil breken (raam maken in muur of muur weg ivm base uitbreiding) dat je dan simpelweg de muur moet slopen? Dat is nogal een inconsistente omslachtigheid... Upgraden van steen naar metaal is 1 klik, maar downgrade/weghalen is onmogelijk. En waarom is een deur specialer dan een muur?
Ook een houten box die achteraf beter ergens anders kan staan is niet te verplaatsen (of ik heb het nog niet gevonden...)
Klopt het dat ik muren wel kan upgraden maar deuren niet? En als ik iets af wil breken (raam maken in muur of muur weg ivm base uitbreiding) dat je dan simpelweg de muur moet slopen? Dat is nogal een inconsistente omslachtigheid... Upgraden van steen naar metaal is 1 klik, maar downgrade/weghalen is onmogelijk. En waarom is een deur specialer dan een muur?
Ook een houten box die achteraf beter ergens anders kan staan is niet te verplaatsen (of ik heb het nog niet gevonden...)
Je kan deuren uit je huis slopen en vervangen. Slot eraf halen, open zetten en dan E ingedrukt houden. Kisten ed. kan je helaas niet verplaatsen die moet je gewoon kapot slaan. Goed nadenken waar je iets neerzet dus.pirke schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:09:
Gisteren dit spel ook maar eens uitgeprobeerd na een tijdje Ark gespeeld te hebben.
Als het je leuk lijk om met een groepje te spelen voeg me dan toe op steam http://steamcommunity.com/profiles/76561198070528248/ geldt ook voor andere lui die dit lezen trouwens.
Verwijderd
Zijn er nog tweakers die dit spel spelen, ik heb sinds kort een eigen server :-)
geen bp whipe's 1x per maand map whipe, Connect 85.214.197.121:28015
geen bp whipe's 1x per maand map whipe, Connect 85.214.197.121:28015
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2016 22:34 ]
Voor wie interesse heeft, ik speel met wat collega's op "Facepunch Amsterdam II". Mocht je mee willen doen ben je altijd welkom (stuur maar PB). Ook als je nieuw bent is dit geen probleem. Uitgangspunt is plezier =]
[ Voor 3% gewijzigd door densoN op 24-02-2016 11:53 ]
Ik hoop niet een dood topic te kicken maar wie weet hangen hier nog een aantal tweakers rond die op zoek zijn naar een actieve server om te spelen met wat mede-tweakers

We hebben op het moment van schrijven in de avonduren zo'n 55 man online. Gezien de server pas circa anderhalve week online is, klagen we niet
See you there!
Aanvulling: mocht je helemaal overtuigd zijn en ons willen helpen met het promoten van de server, volg dan een van de onderstaande links om te stemmen.
> http://rust-servers.net/server/65764
> http://toprustservers.com/server/18207

We hebben op het moment van schrijven in de avonduren zo'n 55 man online. Gezien de server pas circa anderhalve week online is, klagen we niet
See you there!
Aanvulling: mocht je helemaal overtuigd zijn en ons willen helpen met het promoten van de server, volg dan een van de onderstaande links om te stemmen.
> http://rust-servers.net/server/65764
> http://toprustservers.com/server/18207
[ Voor 24% gewijzigd door Codemeister op 23-03-2016 11:58 ]
Leeft deze server nog?Codemeister schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:53:
Ik hoop niet een dood topic te kicken maar wie weet hangen hier nog een aantal tweakers rond die op zoek zijn naar een actieve server om te spelen met wat mede-tweakers
Ik wilde van het weekend eens Rust gaan proberen (was 10$ op de interwebs..dus ja)
Default blanke hetero
Zeker! We wipen volgende week donderdag dus dan heb je weer een goeie kans vanaf scratch mee te komen
Top! Tot die tijd even uitproberen danCodemeister schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:40:
Zeker! We wipen volgende week donderdag dus dan heb je weer een goeie kans vanaf scratch mee te komen
Default blanke hetero
Vind het een redelijk spel maar niet het kopen waard
Mwah, heb die 10$ er nu al wel uit qua lol.
Default blanke hetero