[PC] Rust

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Overigens, voor beginnende spelers die vertrouwen hebben dat ze het kunnen overleven tot ze het volgende lijstje hebben:

Cloth - 10
Wood - 434
Stones - 15
Animal Fat - 20
Metal Ore - 34

Als je dat verzamelt kan je een kaal huisje bouwen inclusief furnace en metalen deur - dan heb je in ieder geval een plek om in slaap te vallen die C4 nodig heeft om te worden geopend. Belangrijkste regel in Rust, maak gebruik van security through obscurity! Zet je huis echt in moeilijk te vinden terrein!

Lastigste aan deze ingrediënten is de hoeveelheid wood, animal fat en je moet geluk hebben met wat metal ore uit rocks; maar het is echt goed te doen :) !

Als dat huisje eenmaal veilig staat speur je verder en bouw je een sleeping bag, campfire, workbench en de benodigde storage. Dan ben je goed onderweg. Je kan je huisje dan in de breedte en omhoog uitbouwen, of je begint opnieuw met je onneembare vesting :7 !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-10 01:25
Netjes. Daarnaast voor de mensen waar weinig C4 op de server bevindt. De metal doors and wood walls zijn makkelijk op te blazen met F1 grenades.
Ze gaan bij ons de server wipen in verband met te veel hackers die langs zijn gekomen. Ik weet niet wat het nut hiervan is maarja wat moet gebeuren moet gebeuren. Misschien dat er dan meer spanning op de server komt:P. En misschien geven ze explosives vrij om C4 te maken. Op dit moment staat dit namelijk uit op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-10 12:26

Mickroz

Mickroz#2491

Cassius schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:14:
Overigens, voor beginnende spelers die vertrouwen hebben dat ze het kunnen overleven tot ze het volgende lijstje hebben:

Cloth - 10
Wood - 434
Stones - 15
Animal Fat - 20
Metal Ore - 34

Als je dat verzamelt kan je een kaal huisje bouwen inclusief furnace en metalen deur - dan heb je in ieder geval een plek om in slaap te vallen die C4 nodig heeft om te worden geopend. Belangrijkste regel in Rust, maak gebruik van security through obscurity! Zet je huis echt in moeilijk te vinden terrein!

Lastigste aan deze ingrediënten is de hoeveelheid wood, animal fat en je moet geluk hebben met wat metal ore uit rocks; maar het is echt goed te doen :) !

Als dat huisje eenmaal veilig staat speur je verder en bouw je een sleeping bag, campfire, workbench en de benodigde storage. Dan ben je goed onderweg. Je kan je huisje dan in de breedte en omhoog uitbouwen, of je begint opnieuw met je onneembare vesting :7 !
mooi lijstje, mag ik die doorposten op mijn forum?
Overigens is 20 animal fat wel te doen, dat zijn 2 Boars/Pigs/Varkens.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-10 18:13

NoFearCreations

3DPrint the world!

Moet zeggen dat ik het nu een paar dagen speel, maar raak vrij snel uitgekeken op dit spel, je kan gewoonweg nog veels te weinig. Nadat je een fatsoenlijke basis hebt, ben je in principe klaar. Enige wat er dan nog te doen is PVP en/of raiden, voor spullen die je niet nodig hebt omdat je basis al af is...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
NoFearCreations schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:20:
Moet zeggen dat ik het nu een paar dagen speel, maar raak vrij snel uitgekeken op dit spel, je kan gewoonweg nog veels te weinig. Nadat je een fatsoenlijke basis hebt, ben je in principe klaar. Enige wat er dan nog te doen is PVP en/of raiden, voor spullen die je niet nodig hebt omdat je basis al af is...
Tenzij je op een drukke pvp server zit, en je dagelijks meerdere malen geraid wordt. En dat ze je alles wat je hebt meenemen. Kun je fijn elke dag opnieuw beginnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Ik wou net zeggen. je bent nooit klaar. Als je zegt dat je klaar bent en niets meer te doen hebt dan zit je gewoon op een slechte server waar niets te doen is. Bij ons is het op dit moment gewoon een hell. Wat ik heb begrepen is dat ik met mijn maatje als enigste veilig zijn. De rest wordt afgeslacht of slachten elkaar af. Ze proberen het wel bij ons om te raiden maar we hebben 6 complexen staan op dit moment. deze zijn aan elkaar gelinked doormiddel van loopbruggen. Maar een komt een dag dat ze echt binnen komen hoor. Maar we gaan stug verder.

BTW resources heb je altijd nodig. je moet blijven bouwen. Je moet traps zetten en ze misleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ja, je bent nooit echt veilig. Dat is het rotte als je op een server gaat spelen waar al een grote groep actief is. Die hebben zoveel C4 dat je goed beveiligde bunker toch altijd geraid kan worden. Zo'n groep heeft dan de hele server in zijn macht, want als je te groot wordt dan raiden ze je gewoon (je kunt nooit raid-proof bouwen) en sta je met lege handen. En zij met overvolle. Dan is de lol er wel af voor een tijd.
Er gaat zoveel tijd inzitten om een grote basis te bouwen, en dan blijkt alles voor niks geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
De truc is om zoveel mogelijk opstakels te bouwen voor ze zodat ze veel C4 nodig hebben om echt bij jou en je resources kunnen komen. Daarnaast moet je ook onthouden dat ook zij niet veilig zijn. dus er is genoeg balans hoor. je moet alleen wachten totdat ze op hun zwakst zijn. Wij hebben er hier gelukkig geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat lijstje mag gewoon overal neergezet worden hoor, prima!

Dat hele "je bent nooit 100% veilig" gevoel hoort bij Rust, maar toch vind ik servers zonder craftable C4 daarom best interessant. Het maakt raiden enorm selectie gevoelig en je denkt wel 10 keer na voordat je zomaar even een paar deuren opblaast over tactieken en resultaten.

Voorbeeld: wij hebben nu al 2 keer de tactiek toegepast dat we naar een relatief groot huis staren van ver weg voor een paar minuten in de Rust-avond. Zien we geared mensen naar binnen gaan? Dan kruipen we in de nacht naar de deur (dit plan werkt slecht als het huis meerdere deuren heeft). Dan gaan we krap achter de deur zitten, wachten tot het ochtend wordt - eentje met gezicht naar deur, andere naar het veld. Wapen in de hand (shotgun). Wachten tot je geluid hoort naar beneden/de deur toe, 2e persoon richt ook op de deur, shotguns gaan af als de deur opengaat en je breached. Zo SNEL mogelijk doorsprinten en hopen dat ze veel deuren open hebben laten staan in het gebouw (omdat er misschien nog iemand achteraan liep) en die ook neerschieten.

1 keer gelukt, 2e keer schoten we iemand neer en stonden we 1 stap verder voor een dichte deur en afgedropen. Is heel spannend en ik garandeer je dat die persoon zich het apelazerus schrikt en dat de reactietijd daardoor iets groter is in communicatie :D .

Zo hebben we nog een aantal tactics die heel goed werken om groepen aan te vallen, maar niet alles prijs geven ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
thebeast12 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:19:
De truc is om zoveel mogelijk opstakels te bouwen voor ze zodat ze veel C4 nodig hebben om echt bij jou en je resources kunnen komen. Daarnaast moet je ook onthouden dat ook zij niet veilig zijn. dus er is genoeg balans hoor. je moet alleen wachten totdat ze op hun zwakst zijn. Wij hebben er hier gelukkig geen problemen mee.
Ja, maar als er al een groep van 5+ man aanwezig is, dan kun je nooit zo snel een compleet fort bouwen. En ook al lukt dat wel, het is altijd mogelijk om trappen te bouwen, op eventuele beschermingspilaren te springen en zo bij een wall te komen. In je eentje of met z'n tweeen ben je toch al een flinke tijd bezig om een 3X3X3 fort te bouwen met allemaal metalen deuren. En tegen 20 C4 is niks bestand.

En hen aanvallen is moelijk als je zelf nog geen of amper wat C4 hebt en er altijd mensen online zijn. Misschien had ik pech met de server waar ik speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-10 18:13

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb een vrij grote basis, met een heleboel deuren. Ook heb ik een een paar fake storage boxes staan, met wat simpele loot erin. Tot daar komen ze af en toe wel is, maar ook niet verder. Geen craftable C4 op de server. Ik heb van ieder wapen er een stuk of 5, genoeg reserve deuren en muren.

Ik ben niet iemand die gaat raiden om het raiden, als ik niks nodig heb, laat ik andere met rust.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 14:25
Tot nu toe een erg leuk spel. Vooral het bouwen en verbergen van spullen en de bouwwerken zelf vind ik eigenlijk het leukste nu. Alleen waar ik me wel wat aan begin te ergeren is het feit dat we (ik en een maat van me) om de paar dagen opnieuw moeten beginnen op een andere server. Er zijn gewoon teveel servers op het totaal aantal spelers, voornamelijk omdat iedereng raag zijn eigen wil spelen met de daarbijbehorende perks.

Een goede stabiele server (qua populatie, maar ook qua lag) met niet 95% van de mensen die killen on sight en met admins die niet aan machtsmisbruik en vriendjespolitiek doen heb ik nog niet gevonden eigenlijk...

Wellicht dat ik vanavond nog maar eens opnieuw begin; nog tips voor een 40-50 man sever die ok is?
(p.s. liever zo af en toe een hacker op de server dan een waardeloze admin trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelvosje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 13:16
Op mijn server waren eerst airdrops en C4. Maar sinds die laatste updeet van van de week heb ik geen enkele airdop meer gezien. Mijn observatie was dat die airdops altijd vlak na het hoogste punt van de zon kwamen en ze vlogen altijd over het centrum van de map.

Dus mijn vraag. Hebben jullie nog airdops? Of is dit eruit gesloopt?

En wat is jullie beste strategie voor het bouwen van een basis? Mijn gebouw is nu 3x3x10 groot ongeveer. Toen het 3x3x5 was ben ik nog geraid. Ze hebben toen iets van 16 C4 gebruikt en net niet alle kamers gehad :P. Maar toch vraag ik me af. Kun je nu beter een zo plat mogelijk gebouw maken zoals bijv. 7x7 ergens bij bijv. Hacker Valley/Wasteland West? Of kun je het beste zo hoog mogelijk bouwen? Want ik heb het idee dat ik nu zeer veel hout verspil voor elke verdieping die ik toevoeg aan mijn gebouw. Ook al vereist het wel dat voor elke verdieping 2-4 deuren gesloopt moeten worden om bij de volgende te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:07
Ik had geen aparte airdrop plugin, maar gewoon in de server.cfg ingesteld.
Na de update deed ie het ook niet meer, dus een plugin ervoor in de plaats gezet.

Maar mijn server stopt random gewoon. Dus helemaal nix doet ie, ik moet zelf weer de restart handmatig uitvoeren. Beetje jammer wel, van 60 regelmatige spelers naar onder de 10.

Qua bouwen maak ik gewoon zo hoog mogelijk en 4x4.

Edit: aan ene Bas, als je dit al een panic post noemt dan weet ik het ook niet meer...

[ Voor 10% gewijzigd door atillicious op 27-02-2014 00:03 ]

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
SnackMasterFlex, bedankt voor de hulp vanavond! ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Airdrops is een bug in deze versie, fixen ze vast snel. Of ze hebben ze eruit gehaald ;) .

De meeste mensen deugen!

• atillicious
Vandaag is onze server gewiped, rond 20:00 uur. C4 en Military zijn moeilijker te vinden en te craften.
Dus join snel en pak je lievelingsplek.

Net.connect 85.236.109.71:28415

Afbeeldingslocatie: http://cache.multiplayuk.com/b/1-2453168-560x95-13353-FF5519-FFFFFF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Het cheaten loopt de spuigaten uit. Official servers zijn out of the question, de enige servers die speelbaar zijn hebben echt meerdere admins nodig die ook nog eens te vertrouwen zijn (die niet ineens in de nacht gaan raiden). En die zijn op 1 hand te tellen, begrijpelijk ook. Even wegleggen om frustratie te voorkomen :( .

[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 01-03-2014 23:11 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik wil ook weer gaan spelen, heeft iemand nog een bandit nodig? Was 1 van de grotere bandits op de server van mortal.

Tevens is een huis van 4x4 niet erg goed, 5x5 is beter zodat je ook nog een midden kamer hebt en in de overige kamers ook vooral veel fake chests gooien

[ Voor 40% gewijzigd door dudee op 02-03-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-10 12:26

Mickroz

Mickroz#2491

voor degene die nog een plekje willen om te ouwehoeren of ervaringen te delen, een maat van mij heeft de site http://www.rust-game.nl/ aangemaakt, om een nederlandse community te starten, en ik heb hem geholpen met het forum op te zetten, dus vandaar dat ik het hier even post.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
dudee schreef op zondag 02 maart 2014 @ 09:02:
Ik wil ook weer gaan spelen, heeft iemand nog een bandit nodig? Was 1 van de grotere bandits op de server van mortal.

Tevens is een huis van 4x4 niet erg goed, 5x5 is beter zodat je ook nog een midden kamer hebt en in de overige kamers ook vooral veel fake chests gooien
Onze server heeft wel een paar bandits nodig die het leven van de 5-6 man groepen moeilijker maakt. Gisterenavond zag ik nog een groep van 8-9 man die ging kamperen voor een base van 2 man. Die waren wel pissed natuurlijk.

Wat is je ingame naam trouwens?

Afbeeldingslocatie: http://cache.multiplayuk.com/b/1-2453168-560x95-13353-FF5519-FFFFFF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dutchcaptain, oxide is toch met bijna geen guns en alleen pijl en boog? Schiet met die dingen net zo krom als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Met oxide kun je plugins installeren. Tis een mod. Dus airdrop controllers, crafting controllers, starterkits etc.
Er is wat minder wapens als normaal, maar nog steeds niet weinig. C4 is er wat minder om de kleinere groepen te beschermen tegen de grotere die met 6-7 man farmen na een dag al meteen 20 c4 hebben. Ze zijn wat moelijker te craften ook.

Was jii niet diegene in Ecko Valley die een grote metalen base had? Hij was huge. Maar e stopte ermee van de ene op de andere dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Geen flauw idee waar Ecko Valley ligt, kan best. Niet alleen gebouwd maar samen met ongv 2-3 anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 15:20
Verse server wipe met een Economy plugin, wie interesse heeft:

[EU]PvP REKT|Cheatpunch|Econ|Oxide|Wiped Mar-2|25% craft|10% Item Decay|Active Admins|10% Decay|Sleepers|DoorShare|List|

F1: net.connect 93.190.141.107:28075

Admin's AVON en SnackMasterFlex

Een hoop nederlanders btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Economy plugin? Kan je daar wat meer van vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
dudee schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:55:
Economy plugin? Kan je daar wat meer van vertellen?
Ja, dit stelt je instaat om geld 'gold' te verdienen door players, wolfs of bears te doden.
Met gold kun je vervolgens armor, weapons, wood etc kopen.

Je raakt een gedeelte van je gold kwijt als je dood gaat, dus je wilt het niet te lang opsparen. Maar aan de andere kant kan je ook een supply signal bij elkaar sparen (30k gold)...safety vs risico.

Is een leuke toevoeging tot het spel IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
De bounty plugin lijkt me ook leuk om te hebben bij economy servers. Maar als je doodgaat he, hoeveel procent van je geld verlies je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
atillicious schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:37:
De bounty plugin lijkt me ook leuk om te hebben bij economy servers. Maar als je doodgaat he, hoeveel procent van je geld verlies je?
50% win je als je iemand afmaakt en 60% verlies je als je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikomi
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-01-2022
Hallo

wij spelen al een tijdje Rust en sinds een aantal dagen kun je ook
terecht op onze nieuwe RUST (Oxide) server.

Afbeeldingslocatie: http://static.toprustservers.com/4/cee/efb51ae/4ceefb51ae9ec399a69540c895f4519f3227849.jpg

Commands:
/help
/location
/who
/ua help

Mods:
- Custom arena (team vs team) met rewards voor de winnaars.
- Death messages
- Player join/leave messages
- Locatie opvragen via /location
- Hoeveel players online nagaan via /who
- More to come

Eenvoudig connecteren doe je zo:
- Start het spel
- Druk op "F1" als je het menu ziet
- Kopieër en plak het de onderstaande regel
net.connect 93.190.142.144:28045
- Druk op enter op het toetsenbord.

fb : http://www.facebook.com/pages/Belgium-PK-Rust-Server/265036210331862

Gerund door volwassen admins, no griefing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Vind deathmessages beetje jammer, het is ook leuk dat je niet weet door wie je word gekilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Je weet altijd door wie je wordt gekilled op vanilla servers, het is juist aangepast als dat uit staat. Liever heb ik dat je weet wie je doodmaakt en door wie je wordt doorgemaakt. Is minder "realistisch" misschien, maar het gaat om gameplay.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Het is ook behulpzaam voor admins, als je ziet dat persoon A achterelkaar personen B,C,D en E headshots geeft, is het 99 van de 100 keer een hacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Het lijkt mij nog steeds leuk een vannilia server: doorsharing en de building dingen misschien removen (of juist niet zodat je er lekker overna moet denken) en dan geen online list/deathmessage dus dat je gewoon geen flauw idee gaat hebben wie online is en wat je tegen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Ondertussen speel ik het nu bijna 2 maanden, en vind het nog steeds erg leuk!
Meestal na 2 weken is het alleen weer raak (Server Wipe / Cheater / Admin Abuse).

We hadden een Unraidable house gemaakt waar je alleen in kom komen dmv suicide, maar admin heeft teleport gebruikt -.-'

Een vriend heeft een eigen server nu zelf in beheer.

Half Craft Time | 20man Airdrop | Location | Fps increase mod | Starter Kit | Wipe 3/03

In Rust F1

net.connect 146.0.32.83:28300 [50SLots]

Voel je vrij om te joinen. Newbies stel je vraag gerust we helpen graag mensen!
Tot snel Gr TerrorClown.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Mag ik weten hoe je je huis hebt gebouwd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Unraidable bestaat niet zonder bug abuse neem ik aan? Heb je anders een uitleg / video van iets dat daadwerkelijk "unraidable" is?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
edit.

[ Voor 98% gewijzigd door xenonNn op 05-03-2014 10:41 ]

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Nogmaals edit :

YouTube: Rust How To Build An Unraidable Base V2 (Step By Step Tutorial)
Dit is hem precies wat ik bedoel
Cassius schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:49:
Unraidable bestaat niet zonder bug abuse neem ik aan? Heb je anders een uitleg / video van iets dat daadwerkelijk "unraidable" is?

[ Voor 79% gewijzigd door xenonNn op 05-03-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik ben met wat mensen nu metal base aan het bouwen, design word ongv 8x8x10 met veel kamers deuren etc dus je moet door minimaal 4 muren/deuren heen voor 1 loot kamer. Er komen 40 lootkamers dus das veel c4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Is het gebruikelijk dat servers iedere week gewiped worden?
Anders ben ik er snel klaar mee denk ik.
Heb je net alles weer een beetje op orde na de laatste wipe, login...hoppa!!!...middle of nowhere, hier heb je een steen. :F

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Zou zeggen kijk 2-3posts hierboven en join ons. :)

Nooit wipe!
SNAFU schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:45:
Is het gebruikelijk dat servers iedere week gewiped worden?
Anders ben ik er snel klaar mee denk ik.
Heb je net alles weer een beetje op orde na de laatste wipe, login...hoppa!!!...middle of nowhere, hier heb je een steen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
xenonNn schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:01:
Zou zeggen kijk 2-3posts hierboven en join ons. :)

Nooit wipe!

[...]
Ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10 15:19

TheNephilim

Wtfuzzle

Voor de mensen die eens een kijkje willen nemen op onze server: rustserver.vilfgaming.nl:28085

--- Update ---

Server inmiddels niet meer beschikbaar. Het spel veranderd nog teveel, er is nog te weinig content en gezien de issues met de server na een update; heb ik de server opgezegd.

[ Voor 49% gewijzigd door TheNephilim op 24-03-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Onze server heeft inmiddel 15-20 vaste spelers ^^

Aidrop 1x per Rust Dag als er minimaal 15mensen online zijn. Geen Repair. Starter Kits,

net.connect 146.0.32.83:28300

Kom gerust is kijken, ik help je graag!

TerrorClown.

*Edit* gisteren hadden we 43 spelers. Het gemiddelde ligt rond de 35+- nu :)

[ Voor 14% gewijzigd door xenonNn op 17-03-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
Ik ben Rust nu 3 dagen aan het spelen. Nu ben ik opnieuw begonnen op een wat drukkere server +-100 rond prime time. En nu was ik same met een vriend. Allebei hadden we een p250 met holo en dan komt er een dude met een 'handemade' shotgun en killen ons allebei. Hij warpte constand 5 of 10 meter en het maakte niet uit hoeveel lood we in hem pompte alles leek hem compleet te missen. kan iemand mij vertellen of did normaal is en word hier aangewerkt, want als dit lag is, is dat schandalig, zacht uitgedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-10 18:24
Dat was waarschijnlijk een hacker met een speedhack. Ik heb het zelf meerdere malen meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-10 05:24

K93

Iemand nog een leuke Rust server waar mensen online zijn op dit moment?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10 09:51
Een tijdje terug eens gelezen over dit spel, maar was het weer helemaal vergeten.
Vanavond maar eens kijken of hier mee te gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wubyee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-03-2018
-

[ Voor 99% gewijzigd door wubyee op 12-04-2014 20:56 ]

https://clanforge.multiplay.co.uk/servers/2449573/view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wubyee
-

[ Voor 100% gewijzigd door wubyee op 12-04-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:22

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Gaaf! Zal vanavond eens online komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wubyee
Leuk om te zien dat er al wat tweakers langs zijn geweest! Hoop dat er snel meer komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Hoe krijg je die Arena zo snel als de server gewiped is en admins zelf moeten farmen?

[ Voor 4% gewijzigd door jezzer op 26-03-2014 19:20 ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wubyee
Arena is uiteraard gespawned, maar ver buiten het speelbare gebied (wasteland).

Joinen mensen! spelen nu ~10 tweakers en arena events vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:04

Brantje

De post is daar >>

Ik zit er aan te denken dit spel te kopen.
Zijn er nog dingen die ik moet weten alvorens ik het spel koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10 09:51
Gisteren het spel eindelijk eens aangeschaft en begonnen met spelen.
In eerste instantie is het nog uitzoeken wat je precies moet doen.
Nadat ik enkele keren al heel snel dood was (uitgehongerd, vergiftigd, aangevallen door wolven) kwam ik erachter dat voedsel toch wel prioriteit nummer 1 was. Nu begint het spel wel steeds leuker te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max913
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik speel nu ook al even rust, maar niemand van mijn vrienden speelt rust,
is wel leuk in het begin maar als je altijd solo moet spelen komt het wel saai.
En speel ook al even op de rustug server van hierboven, maar is zo weinig volk op :s

[ Voor 21% gewijzigd door max913 op 31-03-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gestopt met eigen server, maar ben nu weer terug. Omdat op andere servers ik werd admin abused, komen ze met God mode je raiden. Ook door hackers wordt ik van misschien 200 meter geheadshots lol... dus toch maar eigen server weer. We zullen wel gauw rond 100 players hebben in dezer dagen dus join ^^

Server info:
Oxide / Remove / Full craft / Actieve admins / Noob Friendly / 04/02 om rond 18:00 begonnen/gewiped.

Join voor een eerlijk en goed gameplezier ^^ :P

net.connect 188.138.72.78:28215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Onze server heeft inmiddels 15-20 vaste spelers ^^

Aidrop 1x per Rust Dag als er minimaal 15mensen online zijn. Geen Repair. Starter Kits,

net.connect 146.0.32.83:28300

Kom gerust is kijken, ik help je graag!
max913 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:24:
Ik speel nu ook al even rust, maar niemand van mijn vrienden speelt rust,
is wel leuk in het begin maar als je altijd solo moet spelen komt het wel saai.
En speel ook al even op de rustug server van hierboven, maar is zo weinig volk op :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Cristo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-04 13:32
@xenonNn

Ik ben zojuist ca 60 minuten aanwezig geweest op je server. Helaas kreeg ik weinig leef-tijd haha. het is een sport om naakte mannen tussen de 1 tot 5 meter dood te schieten. Ik begrijp het is een vreemd gezicht is maar toch XD.

Indien je wilt helpen graag,,,, een bodyguard om even op te starten zou fijn zijn, .http://tweakimg.net/g/s/bonk.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gister positief verrast op steam; you have received a new gift *O* rust :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Hallo daar, ik zal even mijn groep inlichten over je bezoek wellicht kunnen zij je ook helpen.
Deze week ben ik niet veel online :) Wellicht even je steam account geven in private message dan voeg ik je even toe.
Don Cristo schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:18:
@xenonNn

Ik ben zojuist ca 60 minuten aanwezig geweest op je server. Helaas kreeg ik weinig leef-tijd haha. het is een sport om naakte mannen tussen de 1 tot 5 meter dood te schieten. Ik begrijp het is een vreemd gezicht is maar toch XD.

Indien je wilt helpen graag,,,, een bodyguard om even op te starten zou fijn zijn, .http://tweakimg.net/g/s/bonk.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-10 10:58
Zijn er nog een beetje drukke nl-servers die binnenkort weer een wipe krijgen.
Leuk spel maar door admin-abuse en dat je op servers komt waar iedereen al c-4 heeft is het toch erg moeilijk om iets op te bouwen. Of je moet op een rustige server komen maar dat is lang niet zo leuk.
Ben na 75 uur spelen wel toe aan een goede server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Ik zit te twijfelen om een spel te halen om vanavond te spelen.
Zit te twijfelen tussen DayZ en Rust...
Welke raden jullie me aan? Beide zijn nog in ontwikkeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
DayZ vind ik leuker. Dat is een bijzondere game. Rust is ook wel leuk voor even, maar persoonlijk ligt DayZ me veel meer. Rust kan heel verslavend zijn in het begin, maar ik had het na 3 weken intensief spelen wel weer gehad. Op veel server zijn er wel een of meerdere groepen die alles kunnen raiden en dan is je uren werk aan hout en steen sprokkelen weer voor niks geweest. Dat ging me tegenstaan, maar pak het misschien ooit weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Thanks voor je reactie!
Ik denk dat ik dan voor DayZ ga, dit trok me ook al maar.
Heb ook de arma 2 mod een tijdje gespeeld met veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-10 10:58
Allebei zijn ze wel leuk. Maar rust loopt toch wel een stuk beter en er zit wat meer actie in maar word aardig verpest door admin-abuse en het is moeilijk spelen tegen mensen die al alles hebben.
Dus niet echt faire gameplay.

Dayz moet je een hoop km lopen om alles te vinden en je komt weinig andere spelers tegen. Op drukkere servers ga je vaak dood en ben je alles dus weer kwijt, jammer dat deze games nog in alpha fase zijn maar het kan alleen maar beter worden.

Binnenkort komt sony ook met h1z1 ben daar ook wel erg benieuwd naar.
Gaat alleen met microtransacties werken en daar ben ik niet echt een groot fan van.

Rust en Dayz zijn nu wel gewoon goedkoop en weet zeker dat het volgend jaar gewoon leuke en goed bespeelbare games zijn dus ik zou zeggen koop ze allebei.
Of kijk welke je vrienden spelen en koop die want het is toch wel veel leuker om deze games met je maten te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 22:26
Ik denk dat de RUST gamers dit wel interessant vinden!

Eindelijk nieuws over FortNite ;)
YouTube: Exclusive Fortnite Gameplay Impressions

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Ziet er wel een beetje kiddy uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

Zijn er nog actieve Rust spelers hier die het leuk vinden om eens samen op pad te gaan op een drukke server? Ik ben het solo spelen een beetje zat :) Dus mocht je zin hebben, voeg me toe op Steam (http://steamcommunity.com/id/ResuCigam/) of stuur me een DM. Ik heb teamspeak.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes,
Na verschrikkelijk veel ervaringen met servers die geteisterd werden door admin abuse heb ik de stap genomen om zelf met een kameraad een server op te zetten. We beschikken over Magma oftewel Rust++, sleepers staan aan, er is nog instacraft maar als mensen liever hebben dat het tijd kost om iets te craften (of misschien de helft van de tijd) kan dit worden veranderd, airdrops zitten er in en werken. Er is een starterskit die je een sleeping bag en een hatchet geeft. Ik zal naar de spelers luisteren dus mochten er op of aanmerkingen zijn, dan hoor ik het graag. Voor sommige helaas, maar Sleeper blijft aan...zogenaamde combat loggers, die er nog genoeg zijn, bederven het spel namelijk ook.

Graag zie ik jullie op de server van Gamesins, we beschikken trouwens ook over een 7DaysToDie server mochten er mensen in geintresseerd zijn.

om te connecten met onze Rust server:
open console in menu met f1, kopieer het volgende: net.connect 173.199.111.4:28036 en druk op enter

Met vriendelijke groet,
Nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02-2022
Sinds de zombies uit het spel zijn verwijdert heb ik het op Rust niet meer zo naar mijn zin, vond het altijd uitdagend om op lange afstanden proberen headshots te maken, nu zou dat alleen nog op players kunnen en wordt je direct uitgemaakt voor "Bandit" of "Toxic" en bederf je het spel.
Ik snap dat ze onderscheid proberen te maken van andere games maar dat kan op verschillende manieren. Is er op het huidige moment dan nog reden om te spelen of is dit een hopeloos geval voor mij? Gebeurt wel vaak in early access spellen tegenwoordig dat ze het (in my opinion) negatief veranderen.

Help deze radeloze tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thirdheart schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:08:
Sinds de zombies uit het spel zijn verwijdert heb ik het op Rust niet meer zo naar mijn zin, vond het altijd uitdagend om op lange afstanden proberen headshots te maken, nu zou dat alleen nog op players kunnen en wordt je direct uitgemaakt voor "Bandit" of "Toxic" en bederf je het spel.
Ik snap dat ze onderscheid proberen te maken van andere games maar dat kan op verschillende manieren. Is er op het huidige moment dan nog reden om te spelen of is dit een hopeloos geval voor mij? Gebeurt wel vaak in early access spellen tegenwoordig dat ze het (in my opinion) negatief veranderen.

Help deze radeloze tweaker!
Ik kan er niet veel meer van maken dan jammer voor de personen die een headshot van jou krijgen, het is hun keuze om in een "pvp" server te zitten. Ik weet namelijk dat er ook servers zijn waar pvp is uitgeschakeld, dan moeten ze daar maar in gaan dacht ik zo. De naam bandit bestaat inderdaad al langer in Rust, maar het is gewoon iemand die shoot on sight doet, je maakt dus wel een reputatie zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Ik kan er niet veel meer van maken dan jammer voor de personen...
Ik ben over het algemeen niet echt een bandit, ik hou van teamwork en ben geen groot fan van shoot on sight. Misschien moet ik mijn gameplay maar gewoon aanpassen naar een merchant ofzo. Vind het nu meer een roleplay game dan een survival (again, that's my opinion). Het is meer belonend om een vriendelijk persoon te vinden die interesse heeft in goederen ruilen dan een oorlog houden waar je uiteindelijk niks uit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thirdheart schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:32:
[...]

Ik ben over het algemeen niet echt een bandit, ik hou van teamwork en ben geen groot fan van shoot on sight. Misschien moet ik mijn gameplay maar gewoon aanpassen naar een merchant ofzo. Vind het nu meer een roleplay game dan een survival (again, that's my opinion). Het is meer belonend om een vriendelijk persoon te vinden die interesse heeft in goederen ruilen dan een oorlog houden waar je uiteindelijk niks uit krijgt.
bandit zijn heeft over het algemeen toch ook voordelen ?:p hoeft minder vaak resources te verzamelen maargoed, ik snap je punt, zelf ben ik ook niet echt een fan van de shoot on sight personen maar het hoort bij het spel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Bijna weer tijd om het weer op te pakken de nieuwst update is echt wel gaaf!!
zoe: http://playrust.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
Eerlijk is eerlijk, dat ziet er best weer aantrekkelijk uit. Weet iemand waar ik de toekomstplannen van de developers kan vinden? Ik hoop een beetje op een grotere map met op z'n minst een dorpje ofzo. Iets waar je gebouwen in kunt in plaats van een huisje of 2 langs de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:33
Zodra de netcode update er is ga ik weer eens spelen. Ik ben eigenlijk een beetje gestopt doordat de servers vreselijk gingen warpen een aantal dagen na een full wipe. Ik hoop dat dit met deze update opgelost zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog mensen hier die rust spelen?
of iemand tips over leuke nederlandse server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-10 15:22
Speel nu op de [NL] Rust 4 EVER BASIC-PVP-Slow Durability-Online 24/7 server. Ben nog wel noob maar 2 steamvrienden hebben een blokhut in next valley in ik zit vlakbij meer riching forest.

https://rustmap.net/

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 23-05-2014 13:34 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:25
We zijn nu voor de 8e keer geabused en gebanned jammer dat er zoveel abuse is dat maakt dit spel gewoon kapot..

[ Voor 16% gewijzigd door geldermalsen op 23-05-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-01 17:56
Spel heeft voor mij nét te weinig uitdaging, of is weer zo gruwelijk lastig dat ik er gek van word. Omdat er geen echt doel is, wordt het al snel leuk om noobs te killen. Er mag nog wel wat meer diepgang in dus.

Maar ja, spel is ook nog laaaang niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat er geem echt doel is maakt voor mij nog niet uit eigenlijk, vind het verzamelen en bouwen wel leuk :)
ons grootste probleem is nog een fatsoenlijke server vinden zonder teveel hackers of admin abuse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
In de laatste video van Frankie is aangegeven dat ze de afgelopen weken bezig zijn geweest met het spel helemaal overnieuw te coden. Ik weet niet of ik toestemming heb dat te plaatsen(?)

Het is zijn War stories video "EPIC RAMPAGE! - Arma 3 (War Stories)" vanaf zo'n 4 minuten.
Als dit waar is zal de mechaniek dus waarschijnlijk flink aangepast worden, worth a try.
Als het tegenvalt heb je het tenminste geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Iemand die een Rust clan wilt beginnen of er één heeft? Ik en mij vriend willen samen met anderen in een clan spelen.

Als je een clan hebt of zin hebt om samen te spelen stuur me dan een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miks
De experimental branch wordt steeds beter. Volgende week wordt er gewerkt aan bouwen:
We’re not big fans of the way the current system turned out. People carrying walls and foundations around.. it’s not really that great.. and it’s unsustainable too. That’s something that we’ve been rolling around in our heads for about 6 months. Over the next week I’m going to experiment with `other ways`.
http://playrust.com/friday-devblog-10/

Alleen maar goed. Ziet er leuk uit en ik hoop dat er een hoop developers worden aangenomen om de ontwikkeling in een stroomversnelling te brengen. Anders kan het weleens zo gaan lopen dat het spel niet af komt of iedereen is er rond die tijd al op uitgekeken. Een beetje wat er met DayZ gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:20

Christiano007

Ich bin der champion

Rust...zo lang niet gespeeld. En ik mis het eigenlijk ook niet.

Ben benieuwd als we een half jaar verder zijn hoe het spel er dan uit ziet. (in elkaar steekt)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hebben jullie al the forest gezien? Soort beter uitgewerkte Rust, maar ook nog in de public alpha fase.. heeft alleen wel meer potentieel als je het mij vraagt;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miks
Ik speel liever rust vanwege het realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
The Forest is single player momenteel. Tegen/met andere mensen spelen is toch wel leuker. Het is nog steeds ontzettend leuk om als naakte om eten te bedelen en vervolgens je shotgun tevoorschijn halen om een headshot te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 10:58
Miks schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:47:
Ik speel liever rust vanwege het realisme.
rust en realisme? explain XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als je realisme wilt kun je nog eerder gaan naar the forest. Je kunt maximaal maar twee grote boomstronken dragen (al best knap :P), en je hebt een beperkte hoeveelheid stokken en stenen die je kunt dragen. Verder heb je een mooi survival boekje waar standaard bouwpakken instaan en welke je kunt toevoegen.. Verder is het craften om een mooi kleedje dat je op de grond neerlegt etc.

Ja je hebt een beetje vreemde kanibalen, maar behalve dat voelt the forest een stuk realistischer aan :). Daarnaast heb ik bij de forest echt het idee dat ik aan het overleven in een mooie maar gevaarlijke jungle, waar ik bij Rust meer het idee heb dat ik in een soort vreemde neppe omgeving rondhuppel.

Beide hebben dingen die ik leuk vind, gelukkig kan je ook beide spelen :). Nu nog even wachten totdat ze verder ontwikkelt worden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miks
El-Diablo schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:05:
[...]
rust en realisme? explain XD
Ja, dat is een beetje lastig uit te leggen met de gekke alpha stage waar het nu in zit, het is meer het gevoel dat ik krijg bij het concept. Dingen die ik leuk vind zijn:
  • Het gevoel van overleven
  • Wie vertrouw je wel, wie niet?
  • Je breekt benen en blijven bloeden
  • Het is vrij lastig alleen te overleven in de keiharde wereld waarin men pakt wat men kan pakken. En je word al overhoop geschoten omdat je hout harvest op een gebied van iemand anders.
  • GEEN zombies. Want die zijn er al in Dayz. Ook leuk, maar ik vind het nou net zo leuk dat er geen gekke monsters in zitten.
  • geen XP, Manna of andere vage troep. Gewoon basic survival.
Maar door de alpha moet je even door de volgende punten heen kijken die het misschien niet realistisch maken. De nieuwe branch gaat hopelijk veel beter worden, maar ze moeten wel opschieten.
  • Je kan een heel flatgebouw met jezelf meedragen, inclusief een heel bos en scheepsladingen vol rotsen. In de developers blog staat echter dat dit soort gekkigheid er wel uit zal verdwijnen, te beginnen met het bouwen (zie de update van deze week).
  • Holbewoner vs. tot de tand bewapende commando. Tsja, volgens mij zal er nog veel aan balance moeten veranderen. Maar ja, het spel staat nog te wankelen op zijn basis. Het bevalt me eigenlijk niet dat er in de toekomst waarschijnlijk rocket launchers in het spel komen. Ik vind de automatische wapens en de C4 al zo naar en gek in de huidige setting.
  • irritant dat je eigenlijk elke dag wel een paar uurtjes moet investeren anders wordt je keihard geraid op een drukke server en heb je snel niks meer, OF het is weer bloedje saai op een rustige server...
  • Alle bugs/hackers en ontbrekende features, zoals je eigen voedsel verbouwen e.d. die het veel meer een survival game maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Heeft iemand nog advies qua server keuze voor deze Rust newbie? Ik heb op servers gespeeld van 900+ man waar het onmogelijk is iets te bouwen. :D Daarnaast heb ik op een server gespeeld met een man of 25, waar ik een leuk huisje had gebouwd en veel loot had vergaard, echter weer totaal geen uitdaging in zat qua PvP en raids.

Hoe is deze balans? Waar het mogelijk is op zijn tijd wel redelijk rustig te bouwen aan je huis, maar ook niet leeg en stil?

Eventueel specifieke server tips? :)

BvD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miks
Een server waar 25 man online zijn is het toch aardig lastig hoor. Bij 50 man online is het vrij lastig om iets op te bouwen en niet continu afgeknald te worden.

Maar de balans is lastig. Als beginner even een server opzoeken waar 5 mensen online zijn is een goede tip. Zo leer je het spel kennen en kan je vooruit. Daarna je kennis testen op een 25-30-spelers-online-server. Je zult zien dat dat prima gaat ineens.
Denk aan de bouwtechnieken en je zult minder snel geraid worden. Als je een base bouwt met vele deuren en ruimtes die pas na een C4 of 4 te bereiken zijn, dan komt niemand zomaar je huis binnen. Een 2x2x1 huis is namelijk zo geraid. Stop ook elke ruimte vol met kisten (dummy).

Een goed huis heb je niet zomaar. Begin klein met dus ruimte om uit te breiden. En dan heb je je base zo op orde.

Nog een tip: bouw een mini hutje, een tijdelijk onderkomen, bij resource valley. Die plek heet niet voor niets zo en is prima om te starten. Je hebt tussen de rotsen daar prima mogelijkheid om een shelter te verstoppen, die tevens bewaakt wordt door rode dieren die daar in de buurt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 22:26
Ik zie de laatste tijd veel mooie updates op de website, maar wanneer kunnen we die verwachten?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Als het goed is worden updates bijna elke dag toegevoegd, zo heb ik het gelezen in ieder geval. Op de volgende account worden updates weergegeven die je meestal niet ziet op playrust.com, https://twitter.com/RustUpdates.

Voordat de experimental branch net zo speelbaar wordt als de originele zijn we al een tijdje verder helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
hallo :) Ik heb met een aantal vrienden een server en hopen wat meer mensen te krijgen. Indien hier nog iemand een leuke server zoekt zou het tof zijn als je even een kijkje komt nemen bij ons.

net.connect 85.236.109.4:28515

Wij hebben zoal de spawnplekken wat uitgebreid met meer rocks en wood piles, meer beesten en nog veel meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo wij zijn een neiuwe vriendelijke server gestart!!!

In game menu druk F1 en kopiëren en plak de volgende tekst om met de server te verbinden.

"net.connect ca1.bmrfservers.com:28040"

Wij bieden:

-Remove tool
-No decay
-No durability.
-actieve Admins
-Airdrops
-Arena en een hoop fun!

Server gestart op 2-7-2014.
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste