Hey vraagje, als je dood gaat en je zoekt daarna naar de plek waar je dood ging, krijg je dan je loot gear terrug?
Dan kun je je eigen spullen weer vinden, mits niet opgepikt door een ander
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wat is je naam ingame? Ik kan wel wat resources missen en blueprints geven die ik niet meer nodig heb.Hapkoek schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:30:
Nou gaat hier ook lekker, gister nacht geraid, nou vandaag weer alles opbouwen ver ver weg. In de middag even sporten, huis weer leeg en ik weer dood.. Geraid worden is vervelend maar hoort erbij, accepteer ik ook.
Maar ik heb gewoon niet genoeg tijd om alles van iron te krijgen en researchen voordat ik weer geraid ben..![]()
M'n base had ik echt in een gedeelte gezet waar niks meer spawnt, geen dieren, geen resources. Was ook wel even lopen voordat je bij de weg ofzo uit kwam.
Maar goed. Spirit is er even uit.
[BE/NL] RUSTacular | Oxide | Craft 1/2 | Aidrop@15| Sleeper | Starter Kit - net.connect 5.153.39.85:28815
Een mooie regel zou zijn, ik zie dit steeds meer op andere servers, dat je bij en rondom de Hangar niet mag Raiden/PVPen.
Wat betekend dit?
1) Iedereen die zijn huisje bouwt bij de Hangar mag niet geraid/pvp worden, maar mag zelf ook niet raiden! (Soort van Free zone)
2) Uiteraard mag er WEL geraid worden bij een Airdrop als die toenvallig bij de Hangar dropt. Wil de persoon die daar een huisje heeft hier niet aan meedoen, snel naar binnen gaan!
Zo geef je toch nieuwe spelers een kans wat op te bouwen en uiteindelijk te verkassen naar een RAID zone
Wat betekend dit?
1) Iedereen die zijn huisje bouwt bij de Hangar mag niet geraid/pvp worden, maar mag zelf ook niet raiden! (Soort van Free zone)
2) Uiteraard mag er WEL geraid worden bij een Airdrop als die toenvallig bij de Hangar dropt. Wil de persoon die daar een huisje heeft hier niet aan meedoen, snel naar binnen gaan!
Zo geef je toch nieuwe spelers een kans wat op te bouwen en uiteindelijk te verkassen naar een RAID zone
[ Voor 10% gewijzigd door Pedr0 op 22-01-2014 07:47 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Of gewoon instellen dat je de eerste 2 ingame dagen niet kunt killen of gekilled kan worden door mensen.
[ Voor 6% gewijzigd door Christiano007 op 22-01-2014 07:53 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Of je stopt met huilen en zoekt wat goede spelers om mee te groupen en wanneer je uitlogt pak je gewoon alle loot in je inventory.
Gister avond ook het spel gekocht na al jullie berichten te hebben gelezen, ben erg benieuwd. Ben vrijdag vrij dus hoop graag met 1 van jullie te teamen op tweakertown! Ben erg benieuwd!
Moet ik mijn steamid in de steamgroup plaatsen of is de server weer openbaar?
[ Voor 17% gewijzigd door Donnie op 22-01-2014 08:51 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ook gister even Rust gekocht nu een beetje op random servers zwerven ondertussen tot de whitelist ^^
[Edit]Blijkbaar geen whitelist nodig, zit er nu namelijk op!
[Edit]Blijkbaar geen whitelist nodig, zit er nu namelijk op!
[ Voor 24% gewijzigd door Camo op 22-01-2014 09:27 ]
De server waar ik met een groep op speel is weer online. We waren geraid, maar we hebben het dubbele alweer terug na gisteren het ene vuurgevecht na het andere te hebben gewonnen. Je kunt vanavond meedoenDonnie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:50:
Gister avond ook het spel gekocht na al jullie berichten te hebben gelezen, ben erg benieuwd. Ben vrijdag vrij dus hoop graag met 1 van jullie te teamen op tweakertown! Ben erg benieuwd!
Vanavond ben ik er helaas niet NoFearz, maar morgen overdag ben ik er zeker weten
jij zit nu ook op tweaktown of zit je nog op die andere?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Tweaktown vind ik te rustig en ik vind het wat sfeervoller om op een server te spelen waar ze een andere taal spreken dan Nederlands/BelgischDonnie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:13:
Vanavond ben ik er helaas niet NoFearz, maar morgen overdag ben ik er zeker wetenjij zit nu ook op tweaktown of zit je nog op die andere?
[ Voor 11% gewijzigd door Nfear op 22-01-2014 10:19 ]
TT te rustig? Daar is geloof ik na het avond eten al een man of 60/70, of is dit verandert? Speel nu even in een andere vandaar.
Was in de bergen verstopt om te slapen omdat ik alweer een raid aan voelde komen, hoor ik net dat een vriend van me opzoek was naar een mooie plek in de bergen en mij tegen kwam, heeft hij mij gekillt.
Was in de bergen verstopt om te slapen omdat ik alweer een raid aan voelde komen, hoor ik net dat een vriend van me opzoek was naar een mooie plek in de bergen en mij tegen kwam, heeft hij mij gekillt.

Ja, ik speel op een server die vaak meer dan 100 spelers hebbenHapkoek schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:24:
TT te rustig? Daar is geloof ik na het avond eten al een man of 60/70, of is dit verandert? Speel nu even in een andere vandaar.
Was in de bergen verstopt om te slapen omdat ik alweer een raid aan voelde komen, hoor ik net dat een vriend van me opzoek was naar een mooie plek in de bergen en mij tegen kwam, heeft hij mij gekillt.![]()
En liggen tussen de rotsen zou echt niet kunnen op de server waar ik op speel

Wij schieten ook veel freshspawn, omdat veel zonder armor met wel kevlar en weapons in de inventory rondlopen. Kampvuur s'nachts houdt ons ook niet echt weg

[ Voor 21% gewijzigd door Nfear op 22-01-2014 10:36 ]
Ja ik lag echt ver weg in de bergen haha, maar met 100 man lijkt me niks.. Zou je denken dat je elke nacht wel geraid word.
Het hangt er allemaal een beetje vanaf hoe je je huis maakt...Hapkoek schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:42:
Ja ik lag echt ver weg in de bergen haha, maar met 100 man lijkt me niks.. Zou je denken dat je elke nacht wel geraid word.
Wij hebben na 6 uur spelen een huis waar je toch minstens 15 C4 nodig hebt om aan de waardevolle spullen te geraken en dit is als je weet waar alles ligt en al je C4 op de perfecte (kortste) manier plaatst.
Heel ons huis staat echter nog eens vol met trollkisten dus gl in te zoeken wat je eerst moet opblazen....
We zijn eergisteren voor het eerst geraid. De locatie is niet echt makkelijk te bereiken en het is makkelijk te verdedigen. Het werd gevonden toen we offline waren en omdat alle crates met loot nog op de eerste verdieping stonden met wel wat deuren, was alles wel weg. Momenteel de base wat verbeterd en nieuwe crates en wat dummies. We hebben veel meer dan we hadden al weer terugHapkoek schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:42:
Gisteravond werd er veel gevochten vlakbij onze basis waarbij wij ook een aantal hebben neergeschoten. Niet veel later stond er een groep van een aantal personen met kevlar voor onze basis. Ze zagen ons ook en wij waren klaar om te verdedigen, maar ze gingen gewoon weg. Vanochtend nog even gekeken of alles nog heel was en er is niets gebeurd.
[ Voor 23% gewijzigd door Nfear op 22-01-2014 10:50 ]
Dachten gister om half 3 's nachts even een base te raiden in TT. Totdat er ineens 4 man aan kwamen rennen
M4 ammo vliegt er best snel doorheen in een vuurgevecht
Wie speelt er doordeweeks zo laat.delfy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:43:
Dachten gister om half 3 's nachts even een base te raiden in TT. Totdat er ineens 4 man aan kwamen rennen
In de weekenden doe ik dat nog wel eens.
[ Voor 6% gewijzigd door Hapkoek op 22-01-2014 12:20 ]
Studenten, die teveel vrij hebben zoals wijHapkoek schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:15:
[...]
Wie speelt er doordeweeks zo laat.Of zeg ik nou iets raars.
In de weekenden doe ik dat nog wel eens.
Wat zijn jullie ingame namen trouwens? De mensen die op TT spelen.
Ik gister nog, zolang ik wat actiefs doe kan ik wakker blijvenLawwie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:29:
[...]
Studenten, die teveel vrij hebben zoals wij
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Server down?
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Inmiddels weer online als het goed is, geen id waarom die herstart is...
Goedenavond,
ik heb het spel inmiddels ook aangeschaft, en zou ook graag op Tweaktown beginnen.
Misschien heb ik het ergens gemist hierboven, maar is het voor een complete beginner leuk en enigszins veilig spelen op die server? De boel zelf uitvinden gaat me wel lukken, juist leuk om me niets te beginnen, maar ik heb in een aantal reviews ook gelezen dat je alleen maar dood wordt gemaakt (door medespelers) voor je uberhaupt de kans hebt gehad iets (kleins) op te bouwen.
ik heb het spel inmiddels ook aangeschaft, en zou ook graag op Tweaktown beginnen.
Misschien heb ik het ergens gemist hierboven, maar is het voor een complete beginner leuk en enigszins veilig spelen op die server? De boel zelf uitvinden gaat me wel lukken, juist leuk om me niets te beginnen, maar ik heb in een aantal reviews ook gelezen dat je alleen maar dood wordt gemaakt (door medespelers) voor je uberhaupt de kans hebt gehad iets (kleins) op te bouwen.
Deliriant isti Romani.
Ligt er net aan wie je tegenkomt ;p Wij probeerden net met 7 man een freshspawn te helpen, worden we allemaal van de zijkant geraped 

Saryon schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:05:
Goedenavond,
Jij bent Keekje toch? Door wie werd er geraped?Kennyyy01 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:28:
Ligt er net aan wie je tegenkomt ;p Wij probeerden net met 7 man een freshspawn te helpen, worden we allemaal van de zijkant geraped![]()
[...]
-
[ Voor 100% gewijzigd door eMKa op 23-01-2014 14:41 ]
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
nee ik ben Keekjeatillicious schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:33:
[...]
Jij bent Keekje toch? Door wie werd er geraped?
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Nee ik ben keekje...
Hoeveel grote groepen heb je nou? Ik zie Keekje met zn kliek, ik zie de boys van Mr, daarnaast heb je nog Lawwie en ook nog eens engelsen?
[ Voor 11% gewijzigd door atillicious op 23-01-2014 00:01 ]
Lol, mijn eerste server waar ik op speelde is van PVE naar PVP gegaan.
Had dat niet meteen door toen ik inlogde en twee gasten tegenkwam in Rad town
Had dat niet meteen door toen ik inlogde en twee gasten tegenkwam in Rad town
FUMES et CARNES
Try SCE to Aux
Keekje en die andere groep van lawwie zijn echt noob. Elke keer mijn base raiden in TT.
Misschien ben je gewoon een makkelijke doelwitdelfy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:48:
Keekje en die andere groep van lawwie zijn echt noob. Elke keer mijn base raiden in TT.

Moet je ook geen houten deuren blijven gebruikendelfy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:48:
i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X
Verwijderd
Hej, ik zit ook op jullie server sinds vandaag..
Ben ook totaal newb op rust
Heet ingame MrKater zie jullie wel op tweakertown !
Grz
Ben ook totaal newb op rust
Heet ingame MrKater zie jullie wel op tweakertown !
Grz
Denk dat jij inderdaad de noob bent, jij word geraid XDdelfy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:48:
We zijn afgelopen nacht weer geraid/gehackt? De eerste 6 metalen deuren zijn van ons en daarna staat ineens een andere deur op de 2e verdieping. Om ons gebouw heen staan metalen pilaren dus er kan niks gebouwd worden en er zijn ook geen tekens van inbraak, dus hoe dit kan is ons een vraag. Ook alle metalen muren en alles zit er nog gewoon in.
Weet niet hoe dit op andere servers zit maar op tweaktown gebeuren de laatste tijd veel onverklaarbare dingen. Admins zijn ook niet meer echt actief. Denk dat we maar een andere server gaan zoeken met 12 man, iemand suggesties?
Weet niet hoe dit op andere servers zit maar op tweaktown gebeuren de laatste tijd veel onverklaarbare dingen. Admins zijn ook niet meer echt actief. Denk dat we maar een andere server gaan zoeken met 12 man, iemand suggesties?
Je kan altijd eens op onze server komen kijken
. Het is een vrij recente server (week oud) en we hebben nu dagelijks een gemiddelde van 30 spelers. We zijn vrij actieve admins, we spelen dagelijks.
[BE/NL] RUSTacular | Oxide | Craft 1/2 | Aidrop@15| Sleeper | Starter Kit
IP: 5.153.39.85:28815
Features:
Greetz
TasTy
[BE/NL] RUSTacular | Oxide | Craft 1/2 | Aidrop@15| Sleeper | Starter Kit
IP: 5.153.39.85:28815
Features:
- Oxide
- Door share
- Starter Kit
- 2 Teleports/dag
- Private Message
- Half crafting time
- Airdrops bij 15 spelers (stijgt naarmate er meer spelers zijn)
- Sleeper = on
- Actieve en fair admins

Greetz
TasTy
[BE/NL] RUSTacular | Oxide | Craft 1/2 | Aidrop@15| Sleeper | Starter Kit - net.connect 5.153.39.85:28815
Hmm, je bent niet de eerste die dit zegt. We gaan de plugin waarschijnlijk verwijderen.
Verwijderd
beste LawwieLawwie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:05:
We zijn afgelopen nacht weer geraid/gehackt? De eerste 6 metalen deuren zijn van ons en daarna staat ineens een andere deur op de 2e verdieping. Om ons gebouw heen staan metalen pilaren dus er kan niks gebouwd worden en er zijn ook geen tekens van inbraak, dus hoe dit kan is ons een vraag. Ook alle metalen muren en alles zit er nog gewoon in.
je huis was best makkelijk te raiden. large storage box neergezet met een wooden baricade. vervolgens je wall bij de trap er uit geblazen en de doors die niet meer van jouw zijn. al je bedjes kapot gemaakt, jullie dood gemaakt en je chests leeg getrokken. me eigen deurtjes er in gezet en de wall terug geplaatst. als laatste natuurlijk ook nog even de baricade en de lare storage box gesloopt.
het was een leuk avontuurtje om jouw huisje binnen te breken en we hebben er best wat leuke spullen vandaan gehaald
Dank voor het uitleggen, wij wensen jullie nog veel speelplezier op tweaktown. Wij zijn er in ieder geval een tijd niet meer te vinden. Mede door het gedrag wat sommige spelers vertonen. Erg jammer.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:24:
[...]
beste Lawwie
je huis was best makkelijk te raiden. large storage box neergezet met een wooden baricade. vervolgens je wall bij de trap er uit geblazen en de doors die niet meer van jouw zijn. al je bedjes kapot gemaakt, jullie dood gemaakt en je chests leeg getrokken. me eigen deurtjes er in gezet en de wall terug geplaatst. als laatste natuurlijk ook nog even de baricade en de lare storage box gesloopt.
het was een leuk avontuurtje om jouw huisje binnen te breken en we hebben er best wat leuke spullen vandaan gehaaldhier wil je dan ook nog even voor bedanken..
[ Voor 3% gewijzigd door Lawwie op 24-01-2014 00:37 ]
Jullie hebben goed jullie best gedaan daradius, maar als je zoveel c4 hebt en wil gebruiken is elke base "makkelijk" te raiden.
Verwijderd
als je een grote base hebt met alleen maar kleine kamers, vervolgens al je loot verspreidt over die meerdere kamers is er al minder kans dat je alles kwijt zult raken. als je net als lawwie 1 route maakt van beneden naar boven, en in de laatste kamer ALLES verstopt. Dan maak je het wel heel erg makkelijk voor je enemy .frankv120 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:56:
Jullie hebben goed jullie best gedaan daradius, maar als je zoveel c4 hebt en wil gebruiken is elke base "makkelijk" te raiden.
Nogmaals, als je genoeg c4 hebt is alles makkelijk te raiden, al heb je inplaats van 20 c4 nodig om bij één kamer te komen 20 c4 nodig om bij 20 kamers te komen.
Dan is alles inderdaad makkelijk.
Wij zitten met een man of 8 op een server, het is voornamelijk wij tegen een andere groep. We hebben hun base gister geraid, tijdens de raid werden ineens een aantal sleepers wakker.
Zo lastig zien wie dan nog bij wie hoort..
Zat op een gegeven moment in een hokje van 1 bij 1 met iron doors, dacht dat het een ally was maar toen zag ik dat hij gewoon de deuren kom open maken.
Was een easy kill.
Raid was wel succesvol dus was een goeie avond.
Wij zitten met een man of 8 op een server, het is voornamelijk wij tegen een andere groep. We hebben hun base gister geraid, tijdens de raid werden ineens een aantal sleepers wakker.

Zat op een gegeven moment in een hokje van 1 bij 1 met iron doors, dacht dat het een ally was maar toen zag ik dat hij gewoon de deuren kom open maken.
Raid was wel succesvol dus was een goeie avond.
[ Voor 21% gewijzigd door Hapkoek op 24-01-2014 09:44 ]
Wel grappig dat jullie nog steeds niet weten wie er bij elkaar hoortVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:17:
[...]
als je een grote base hebt met alleen maar kleine kamers, vervolgens al je loot verspreidt over die meerdere kamers is er al minder kans dat je alles kwijt zult raken. als je net als lawwie 1 route maakt van beneden naar boven, en in de laatste kamer ALLES verstopt. Dan maak je het wel heel erg makkelijk voor je enemy .
Server waar ik op speel krijgt per 31 jan een reset. Daarom hadden we besloten om alle huizen die nog niet gedecayed waren maar eens met een bezoekje te vereren. Meeste mensen waren niet thuis en waren dus makkelijke prooi. Laatste huis van de avond was een goed verstopt metalen huis. Bewoner was ook nog eens thuis dus was een mooie afsluiter. Hij had zn loot goed verdeeld dus we moesten aardig wat C4 gebruiken (maar was toch het laatste huis dus waarom ook niet). Wel de beste loot van de avond.
Nu wachten op de reset...
Nu wachten op de reset...
Zo!
Onze Clanserver is ook online!
Iedereen welkom!
Address: 188.138.32.88:28415
Onze Clanserver is ook online!
Iedereen welkom!
Address: 188.138.32.88:28415
- 2 teleports per dag
- 0.5 crafting
- door sharing
- airdrops

[ Voor 4% gewijzigd door beve op 24-01-2014 11:23 ]
Die teleports, totaal onnodig en spelbrekend.
Wat heeft iedereen die een server begint daar toch mee en hoe komen ze daarbij.
Dan gooi je een groot deel van het spel gewoon weg.. Het is toch een survival game.
Dan gooi je een groot deel van het spel gewoon weg.. Het is toch een survival game.
Zit het standaard in de Oxide plugin?Hapkoek schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:31:
Nee het is een plugin die je kunt gebruiken samen met Oxide.
Overigens hebben andere server owners als ik last van die groups plugin die je server niet laat op starten? Heb het maar effe verwijdert.
Overigens hebben andere server owners als ik last van die groups plugin die je server niet laat op starten? Heb het maar effe verwijdert.
Die teleports zijn idd onzin. Ff snel airdrop pakke en dan teleport naar base.
Inderdaad, of heb je net iemand mooi opgesloten tijdens dat hij je aan het raiden is, hup teleport en hij is weer thuis.
Beetje zoiets als, je mag 2 potjes per dag aimbot gebruiken bij BF4.
Dan ga je ook zwaar tegen de principes in, net zoals met teleporteren in een survival game. Maar goed wil er niet te lang over door zeuren.
Beetje zoiets als, je mag 2 potjes per dag aimbot gebruiken bij BF4.

[ Voor 47% gewijzigd door Hapkoek op 24-01-2014 12:02 ]
Daar heb je een goed punt. We wilden het makkelijker maken voor beginners om sneller bij hun vrienden te geraken maar we hebben de plugin nu toch ook van onze server gegooid.Hapkoek schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:31:
Ja het hoort ook bij het spel om in een onbekende map jezelf naar iemand anders te kunnen navigeren. Ik zelf deed dat door middel van de zon omdat ik nog geen idee had hoe de map in elkaar zat.
Zo zijn er nog genoeg mogelijkheden, andere de weg vragen of op de weg blijven want die gaat in een rondje.
Zo zijn er nog genoeg mogelijkheden, andere de weg vragen of op de weg blijven want die gaat in een rondje.
Verstandig, maarja op het begin heb je toch niks dus of je nou na 0 keer dood gaan of na 10 keer dood gaan je vrienden pas vind maakt niet zo heel veel uit...tastyx schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:51:
[...]
Daar heb je een goed punt. We wilden het makkelijker maken voor beginners om sneller bij hun vrienden te geraken maar we hebben de plugin nu toch ook van onze server gegooid.
Zelf moet ik niks hebben van servers met teleport, het survivalidee gaat er dan wel een beetje af, wat hapkoek zegt dus
Wat je voor beginners zou moeten fixen is dat ze niet meteen geraid kunnen worden oid (de eerste 2 ingame dagen ofso (dus een uurtje))...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Wij hebben onze server voorzien van de nieuwe Rust update.
Changelogs:
SHARED DOORS:
- You can now set a passcode on a door and share it with other people – Hold E to set the passcode
- Once they’ve entered the passcode they can open and close the door until you change it.
This also works on gates.
- In addition, you can set a door to be unlocked so anyone can use it without a passcode.
GRASS IMPROVEMENTS:
- Grass runs twice as fast as it used to
- Grass looks way better
- Grass shouldn’t flicker on ATI cards anymore (but let us know if it does)
- Grass has improved sound effects
BEDS & BAGS
- Sleeping bags now reset the use timers of all your other sleeping bags in a 100m radius. This prevents base “zerging”
- Beds were added! – These can only be placed inside a house with a roof and act like the old sleeping bags did
OTHER CHANGES AND FIXES:
- added vsync option
- rcon now receives msgid 4 containing all console output
- opening boxes no longer resets decay – old things should actually disappear now
- added hud indication so you know when you’re voice chatting
- fixed exploit where mouse sensitivity reduced weapon sway
- added a delay to repairing objects after they have been damaged
- metal structures now need metal to repair instead of wood
- fixed random headshot sound that would happen when shooting near the top - of inanimate objects
- camp fire particles are no longer visible at long range (should help with performance)
- you can only repair something 5 seconds after it last took damage
Changelogs:
SHARED DOORS:
- You can now set a passcode on a door and share it with other people – Hold E to set the passcode
- Once they’ve entered the passcode they can open and close the door until you change it.
This also works on gates.
- In addition, you can set a door to be unlocked so anyone can use it without a passcode.
GRASS IMPROVEMENTS:
- Grass runs twice as fast as it used to
- Grass looks way better
- Grass shouldn’t flicker on ATI cards anymore (but let us know if it does)
- Grass has improved sound effects
BEDS & BAGS
- Sleeping bags now reset the use timers of all your other sleeping bags in a 100m radius. This prevents base “zerging”
- Beds were added! – These can only be placed inside a house with a roof and act like the old sleeping bags did
OTHER CHANGES AND FIXES:
- added vsync option
- rcon now receives msgid 4 containing all console output
- opening boxes no longer resets decay – old things should actually disappear now
- added hud indication so you know when you’re voice chatting
- fixed exploit where mouse sensitivity reduced weapon sway
- added a delay to repairing objects after they have been damaged
- metal structures now need metal to repair instead of wood
- fixed random headshot sound that would happen when shooting near the top - of inanimate objects
- camp fire particles are no longer visible at long range (should help with performance)
[ Voor 3% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 25-01-2014 09:15 ]
Speelt er ook iemand op de Belgische EU server?
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Betekent dit dat wanneer mensen je huis damagen terwijl je er niet bent je het niet kan fixen wanneer je terug komt? Wat een rare patch.
Betekent dit dat wanneer mensen je huis damagen terwijl je er niet bent je het niet kan fixen wanneer je terug komt? Wat een rare patch.
Na 5 seconden staat er.
Edit, volgens mij kan je het op 2 manieren lezen inderdaad.
Edit, volgens mij kan je het op 2 manieren lezen inderdaad.
[ Voor 57% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 25-01-2014 12:13 ]
pascodes....lol dus als je nu terug rent omdat je achterna gezeten wordt dan sta je voor de deur die pascode in te voeren.
Daarnaast moet je bij beetje goed huis dus 100x die pascode invoeren omdat iedereen 100 deuren in zijn huis heeft.
Daarnaast moet je bij beetje goed huis dus 100x die pascode invoeren omdat iedereen 100 deuren in zijn huis heeft.
Per deur hoef je maar 1 keer een code in te voeren, ook de mensen met wie je de deur deelt.
Ik zit nu trouwens ook op de server
Ik heb echt een vreemd probleem sinds de patch. Telkens als ik stop met lopen, dan heb ik zo'n motion/screen shaking gedoe. Net alsof je dronken bent.....
Iemand anders dit ook? Dus simpel dat je beeld shakie is als je stopt met lopen.
Iemand anders dit ook? Dus simpel dat je beeld shakie is als je stopt met lopen.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Wie noemt zich nu ircghost.... nu denkt iedereen dat je een irc channel bent.
Wie noemt zich nou een haas, straks denken mensen dat je een dier bent.. en wie noemt zich nou .nl straks denken mensen dat je een website bent..
dafuq gast...
, eerste keer dat je aliassen ziet?
dafuq gast...

[ Voor 11% gewijzigd door Ircghost op 25-01-2014 21:50 ]
server down?
De lag is waarschijnlijk opgelost op onze server, de doorshare plugin was de oorzaak.
Graag je deuren voorzien van een passcode, en deze doorgeven aan je huisgenoten!
Graag je deuren voorzien van een passcode, en deze doorgeven aan je huisgenoten!
[ Voor 88% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 26-01-2014 12:44 ]
Wat heb je gedaan? Gisteren zonder een vermelding viel de server offline en nu is alles wat ik gebouwd heb weg terwijl er geen wipe is en andere gebouwen staan er nog gewoon.Mortalboy[NL] schreef op zondag 26 januari 2014 @ 03:14:
De lag is waarschijnlijk opgelost op onze server, de doorshare plugin was de oorzaak.
Ik heb alleen nog wat in mijn inventory zit, alles wat ik in storage had is ook weg???
[ Voor 8% gewijzigd door jezzer op 26-01-2014 14:21 ]
Lag is helaas bij lange nabij niet opgelost, het lijkt bijna onspeelbaar nu op sommige momenten, soms heb ik tijden nergens last van en dan opeens kan ik niet een 100 mtr lopen
Hoop dat je er uit komt, lijkt me vaag probleem.
Nieuw base design geprobeerd, met ramps naar boven.
Heel onhandig, zeer veel hout nodig en redelijk makkelijk te raiden, maar het ziet er wel leuk uit

(Gemaakt op een creative server waar je resources kunt spawnen)
Heel onhandig, zeer veel hout nodig en redelijk makkelijk te raiden, maar het ziet er wel leuk uit
Voor iedereen die er van droomt om in het Hollywood bord te wonenfrankv120 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 01:38:
Nieuw base design geprobeerd, met ramps naar boven.
Heel onhandig, zeer veel hout nodig en redelijk makkelijk te raiden, maar het ziet er wel leuk uit![]()
[afbeelding]
Lekker aan de hoofdweg ook haha! Wel grappig gedaan ^^
New sky implement ziet er leuk uit, ze zijn ook bezig met mist.

https://trello.com/c/M00JdaLD/254-implement-new-sky

https://trello.com/c/M00JdaLD/254-implement-new-sky
Ziet er goed uit inderdaad!
--
Op TT kunnen spelers nu gemute worden met /mute.
Ook hebben we nog wat dingen veranderd, en moeten even afwachten of de lag nu zo goed als weg is.
We horen graag feedback!
--
Op TT kunnen spelers nu gemute worden met /mute.
Ook hebben we nog wat dingen veranderd, en moeten even afwachten of de lag nu zo goed als weg is.
We horen graag feedback!
Gisteren ook maar eens aangeschaft! Nu nog met z'n een klein groepje, maar we moeten toch wel 6-8 mensen bij elkaar kunnen krijgen. Naast m'n vriendin en (zelfs) haar moeder die het al spelen, nog wat vrienden die het misschien leuk vinden. Als je met een grote groep samenwerkt moet het toch lukken om een flink kasteel te bouwen
Ik zou ook wel mee willen doen mocht het kunnen,TheNephilim schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:58:
Gisteren ook maar eens aangeschaft! Nu nog met z'n een klein groepje, maar we moeten toch wel 6-8 mensen bij elkaar kunnen krijgen. Naast m'n vriendin en (zelfs) haar moeder die het al spelen, nog wat vrienden die het misschien leuk vinden. Als je met een grote groep samenwerkt moet het toch lukken om een flink kasteel te bouwen
Speel nu niet zoveel omdat ik het alleen toch minder leuk vind aangezien je dan zo'n makkelijke prooi bent
Zal dan zeker weer actief spelen.
Speel nu sinds een tijdje weer lone wolf en ben nog geen een keer geraid of dood gegaan. (oké 2x van een berg gevallen
)
Het valt wel te doen alleen moet de server niet teveel mensen hebben natuurlijk. Als je lekker afgelegen woont is het goed.

Het valt wel te doen alleen moet de server niet teveel mensen hebben natuurlijk. Als je lekker afgelegen woont is het goed.
Was gisteren wat te lomp met zombies.. behoorlijk volle inv kwijt (was donker kon mijn body niet optijd berijken). Volle (25 kogels) 9mm revolver, volle (40 kogels) pipeshotgun, bow + 40 arrows en verder van alles een overschot..
Kan best snel omslaan met die dingen ja, stel je mist er een als hij op je af rent of er komt er een in je rug kun je best snel de sjaak zijn.
Doen toch nog best wat damage en zijn verrekte snel.
Nou wie weet, we hebben TeamSpeak (VILF) en kunnen vast wel wat spelers gebruiken. We zijn meestal 's avonds een paar uurtjes online, verwacht geen hele dagen te kunnen gamen hoorCamo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:03:
[...]
Ik zou ook wel mee willen doen mocht het kunnen,
Speel nu niet zoveel omdat ik het alleen toch minder leuk vind aangezien je dan zo'n makkelijke prooi bent
Zal dan zeker weer actief spelen.
---
We willen alleen nog een eigen server draaien. Dat zou helemaal mooi zijn, maarja...
Verder ben ik benieuwd of ze nog met meerdere bogen komen. De guns zijn leuk, maar maken veel lawaai. je kunt schoten erg goed horen.
Daarvoor zijn er ook silencers
Oorzaak lag gevonden!
Vanmiddag kreeg ik een bericht van Agrosin dat hij steeds lag kreeg als hij materiaal bouwde op zijn huis.
Dit heb ik getest, en bleek inderdaad te kloppen.
Hierna heb ik in de wildernis wat geplaatst, en het resultaat: geen lag!
Agrosin zit bij een clan die een gigantisch paleis hebben gebouwd, als hier iets in de omgeving wordt gebouwd dan is er lag. (zie screenshot)

Als oplossing is er een wipe nodig. Wij zijn in overleg met de admins om te kijken of deze vandaag toegepast moet worden. Wat vinden jullie? Reageren kan op onze groep:
http://steamcommunity.com...etail/1695904998449833085
Vanmiddag kreeg ik een bericht van Agrosin dat hij steeds lag kreeg als hij materiaal bouwde op zijn huis.
Dit heb ik getest, en bleek inderdaad te kloppen.
Hierna heb ik in de wildernis wat geplaatst, en het resultaat: geen lag!
Agrosin zit bij een clan die een gigantisch paleis hebben gebouwd, als hier iets in de omgeving wordt gebouwd dan is er lag. (zie screenshot)
Als oplossing is er een wipe nodig. Wij zijn in overleg met de admins om te kijken of deze vandaag toegepast moet worden. Wat vinden jullie? Reageren kan op onze groep:
http://steamcommunity.com...etail/1695904998449833085
Dus elke keer wanneer een groep eindelijk iets groots heeft gebouwd moet er een wipe komen? Niet echt een oplossing.
Liever niet maar als niet anders kan....

PSN: Totumpaal
Een wipe omdat er een groot bouwwerk is gemaakt? Ik snap wat je bedoeld, maar dit kan toch geen oplossing zijn voor het probleem, ik ben op servers geweest waar veel grotere gebouwen staan, hier is dit geen probleem...
[ Voor 63% gewijzigd door Donnie op 27-01-2014 13:21 ]
Waarschijnlijk is de oorzaak dat er te veel bases in het spel zitten. Dit is onder andere ook gekomen omdat de eerste 3 dagen c4 blocked was, en bows only. hierdoor zijn er snel veel bases gebouwd.
Ligt dat dan niet aan de server die je huurt? Misschien kan die het niet aan ofzo. Want er zijn servers met 100/200 man en daar wordt nog wel iets meer gebouwd. (Of zeg ik nu iets raars) Maar anders kun je om de 1 of 2 weken een wipe uitvoeren.
[ Voor 8% gewijzigd door Hapkoek op 27-01-2014 13:27 ]
Teveel wipes zorgt ervoor dat je vaste spelers wel een andere server zoeken.
We hebben nog een andere oplossing, we kunnen kijken of we met remover objecten kunnen verminderen.
Ik heb op een aantal servers gekeken, daar staan echt 3 x zoveel objecten zonder lag hoor mortal, ik vind het zo raar dat het daar dan wel goed loopt... Weet je zeker dat dat het is dan?
Gisteravond zat de server ook vol met fouten, we gaan iig even kijken hoe het vanavond gaat.
Wapens kunnen weer gecraft worden, c4 en granaten blijven geblokkeerd.
Wapens kunnen weer gecraft worden, c4 en granaten blijven geblokkeerd.
Het zal vast al vaker gevraagd zijn, hoe komen jullie aan de server? Een officiële gehuurd? Prijzzuuug 
---
Anyway, ik denk dat ze voor het bouwen gewoon wat grotere 'platen' en dergelijke mogelijk moeten maken. Dan heb je niet zo idioot veel objecten nodig.
---
Anyway, ik denk dat ze voor het bouwen gewoon wat grotere 'platen' en dergelijke mogelijk moeten maken. Dan heb je niet zo idioot veel objecten nodig.
De TweakerTown server wordt gehuurd bij Playrust.eu, de officiele partner. Dus lijkt me niet dat het aan de server ligt.
Oh dat had ik al eens bekeken inderdaad. Dat vind ik nog wel een klein beetje prijzig, 35 euro per maand, voor een spel wat nog pre-alpha status heeft. Als ik nou genoeg verdiende deed ik het wel hoor, het is wel een eerlijke prijs.Mortalboy[NL] schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:40:
De TweakerTown server wordt gehuurd bij Playrust.eu, de officiele partner. Dus lijkt me niet dat het aan de server ligt.
Zelfs met 5 man nog 7 euro per persoon, per maand. Dat gaat me niet lukken