TweakerTown is gewiped.
Je weet zeker dat dit de verstandigste keuze was?
Beslissing is aardig snel genomen als ik het zo bekijk.
De lag is weg, dus op zich wel. Veel lag bederft het speelplezier.Hapkoek schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:09:
Je weet zeker dat dit de verstandigste keuze was?
Dit is in overleg met alle admins gebeurd.
Denk ik ook, maar wat nou als er over een weekje weer een groot paleis staat en er weer lag is in dat gebied?
Ik pak onkruid liever bij de wortels als dat ik ze weg snoei en het over een week terug is, om het zo maar even te noemen.
Ik pak onkruid liever bij de wortels als dat ik ze weg snoei en het over een week terug is, om het zo maar even te noemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Hapkoek op 27-01-2014 15:14 ]
De server is nu een stuk drukker dan net, en er zijn er veel die blij zijn dat de lag verholpen is.
Wij doen nu ook geen bows only meer, en c4 is ook niet tijdelijk geblokkeerd,
Begrijp mij niet verkeerd. Wipes zijn zo nu en dan nodig, maar er zijn spelers die hun werk niet graag zien verdwijnen
Dan moeten ze geen alpha game spelen heNoFearz schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:15:
Begrijp mij niet verkeerd. Wipes zijn zo nu en dan nodig, maar er zijn spelers die hun werk niet graag zien verdwijnen
Het was gewoon dit keer nodig. Voordat de lag misschien terug komt is de game waarschijnlijk wel een stuk beter gepolijst.
Eensch, wipes horen bij een game in alpha. Je ontkomt er niet aan!Mortalboy[NL] schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:17:
[...]
Dan moeten ze geen alpha game spelen heWipes komen ook met verplichte wipes ivm game updates.
Het was gewoon dit keer nodig. Voordat de lag misschien terug komt is de game waarschijnlijk wel een stuk beter gepolijst.
Dat wipes er bij horen ben ik het mee eens maar niet op deze manier, je weet niet eens zeker of dit het veroorzaakt heeft namelijk. Genoeg servers met deze hoeveelheid gebouwen namelijk maar geen lag, ben benieuwd hoe lang deze (tijdelijke) oplossing werkt.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik had backups gemaakt voor alle zekerheid, en dit heeft zeker geholpen.Donnie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:26:
Dat wipes er bij horen ben ik het mee eens maar niet op deze manier, je weet niet eens zeker of dit het veroorzaakt heeft namelijk. Genoeg servers met deze hoeveelheid gebouwen namelijk maar geen lag, ben benieuwd hoe lang deze (tijdelijke) oplossing werkt.
Logisch dat het vloeiender loopt met een lege server, dat lijkt me vrij normaal
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Maar die fouten in de serverlogs dan? Was daar niks in te vinden?
Heb je even een berichtje gedaan!Camo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:03:
[...]
Ik zou ook wel mee willen doen mocht het kunnen,
Speel nu niet zoveel omdat ik het alleen toch minder leuk vind aangezien je dan zo'n makkelijke prooi bent
Zal dan zeker weer actief spelen.
---
Gisteren weer keihard gespeeld. Ik heb al wel door dat ik beter af ben door met low gear (Hatchet, bow en wat kleren). Daarmee kan ik lekker farmen en breng dan steeds spullen naar onze basis. Helaas was ik één keer te ver weg en werd (uiteraard) meteen neergeschoten door iemand die mij tegenkwam.
Ik liep op een gegeven moment altijd standaard helemaal naakt met wat kip en een hatchet omdat je om de haverklap werd neergeschoten.
Is het verlies niet zo groot.
Gebruik gear/wapens eigenlijk meestal alleen als er raiders komen ofzo.
Ik zit/zat trouwens in een Nederlandse server 'Candieland', toen ik daar begon had ik eerder C4 als een 9mm..
Dus daar is de droprate redelijk hoog denk ik.
Gebruik gear/wapens eigenlijk meestal alleen als er raiders komen ofzo.
Ik zit/zat trouwens in een Nederlandse server 'Candieland', toen ik daar begon had ik eerder C4 als een 9mm..
Dus daar is de droprate redelijk hoog denk ik.
Is er iets te zeggen over wanneer de volgende wipe weer komt?
Dan weet ik of het de moeite waard is om een huis te bouwen of dat ik gewoon in mijn onderbroek met een steen in mijn handen mensen ga raiden
De laatste 2 wipes waren wel heel kort op elkaar, 1 voor een patch en een voor de lag?
Dan weet ik of het de moeite waard is om een huis te bouwen of dat ik gewoon in mijn onderbroek met een steen in mijn handen mensen ga raiden
De laatste 2 wipes waren wel heel kort op elkaar, 1 voor een patch en een voor de lag?
De eerste wipe was voor nieuwe craftingrules (zijn nu weer veranderd, alle guns craftable, c4 en granaten drop only)
De 2e wipe was idd voor de lag, we verwachten dat het nu voor lange tijd goed blijft lopen. Ook gebruiken wij nu alleen plugins die niet meer de status work in progress hebben.
De 2e wipe was idd voor de lag, we verwachten dat het nu voor lange tijd goed blijft lopen. Ook gebruiken wij nu alleen plugins die niet meer de status work in progress hebben.
Er is nu ook een plugin die een hele currency aan de server geeft. Is dat misschien ook een idee voor tweaker town?
Goed bezig, dan ga ik weer aan mijn fort beginnen 
Keep up the good stuff!
Keep up the good stuff!
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:10:
De eerste wipe was voor nieuwe craftingrules (zijn nu weer veranderd, alle guns craftable, c4 en granaten drop only)
Er is inderdaad een economy addon, deze is nog in progress. Hierdoor zijn de kansen op errors en abusing redelijk groot.
Als deze volledig is uitgegeven, dus geen work in progress status meer heeft, komt deze waarschijnlijk op de server.
Als deze volledig is uitgegeven, dus geen work in progress status meer heeft, komt deze waarschijnlijk op de server.
Vergeet niet mensen de game is in alpha stage. Juist de lag die we laatst merkten is gewoon 1 van de velen bugs die in de game zitten.
Een wipe zo nu en dan is gewoon niet te vermijden. Wellicht dat we beter moeten communiceren richting de community, maar omdat de lag zo erg was en de playerbase naar beneden liep, hadden wij niet veel keus.
We kunnen helaas niet iedereen tevreden houden, maar doen wel altijd ons best.
Buiten dit alles, staan wij open voor suggesties en hoe we de server leuker kunnen maken!
Een wipe zo nu en dan is gewoon niet te vermijden. Wellicht dat we beter moeten communiceren richting de community, maar omdat de lag zo erg was en de playerbase naar beneden liep, hadden wij niet veel keus.
We kunnen helaas niet iedereen tevreden houden, maar doen wel altijd ons best.
Buiten dit alles, staan wij open voor suggesties en hoe we de server leuker kunnen maken!
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Die currency plugin heb ik al ervaren op een andere server. Nogal buggy en voegt nog niet veel toe. Je kunt dan dingen kopen en verkopen aan medespelers maar er is geen veilige manier om dat te doen. Dus komt het aan op vertrouwen. En laat dat nou net iets zijn wat nogal laag ligt in deze game.
Eens kijken of ik deze op posterformaat kan laten afdrukken. Moet wel lukken, kwaliteit is niet geweldig, maar de resolutie net hoog genoeg.
Ik vind dit nog de beste map, vooral qua benamingen.
http://playrustwiki.com/i...usHD_Remade_Rust_Map.jpeg
Die is inderdaad beter qua benaming, maar helaas veel te lage resolutie om af te drukken.NoFearz schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:12:
Ik vind dit nog de beste map, vooral qua benamingen.
Hoeze eigenlijk afdrukken?
Ik doe altijd in Steam de webbrowser openen tijdens dat ik Rust speel, dus dan heb ik de map klaar staan. Dan hoef ik alleen Shit+Tab te doen en ik zie de map.
Wat ook het voordeel daarvan is, is dat je kunt inzoomen. Dat gaat wat lastig op een A4.
Ook kun je de map in je browser delen met andere en ook punten marken zeg maar, waar bijvoorbeeld een tegenstander zit of een doelwit.
Dus ik zou hem in je browser houden! Tenzij je het gewoon cool vindt om de map te hebben.
Wat ook het voordeel daarvan is, is dat je kunt inzoomen. Dat gaat wat lastig op een A4.
Ook kun je de map in je browser delen met andere en ook punten marken zeg maar, waar bijvoorbeeld een tegenstander zit of een doelwit.
Dus ik zou hem in je browser houden! Tenzij je het gewoon cool vindt om de map te hebben.
Ehm, geen A4-tje maar 130 centimeterHapkoek schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:42:
Hoeze eigenlijk afdrukken?Ik doe altijd in Steam de webbrowser openen tijdens dat ik Rust speel, dus dan heb ik de map klaar staan. Dan hoef ik alleen Shit+Tab te doen en ik zie de map.
Is er geen moooiere kwaliteit map dan? Deze is zo low res
Ooh, dat had ik niet gelezen! SorryTheNephilim schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:45:
[...]
Ehm, geen A4-tje maar 130 centimeterDus dat is groot genoeg, die ga ik dan achter m'n monitor aan de muur hangen
. Hoog genoeg natuurlijk!

TweakerTown Plugin update: Private Messaging r6.1:
Deze langverwachte plugin zorgt ervoor dat je snel kan reageren op pm's.
Gebruik de commando /re om te reageren op het laatst ontvangen pm bericht.
Deze langverwachte plugin zorgt ervoor dat je snel kan reageren op pm's.
Gebruik de commando /re om te reageren op het laatst ontvangen pm bericht.
Zit dat ook niet al in Rust++ of wordt dat niet gebruikt?
Nee, dit was de beste die ik kon vinden, verder zijn ze allemaal nog kleiner.Ircghost schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:56:
Is er geen moooiere kwaliteit map dan? Deze is zo low res
Haha, zal ik doen!Hapkoek schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:12:
[...]
Ooh, dat had ik niet gelezen! SorryMaak als je hem hebt hangen een foto.
---
Ook wij hebben maar eens een eigen server aangeschaft. Voor 15 euro per maand, heb je een 50 slots server incl. mods en ftp access bij http://hfbservers.com
Gisteren gewoon even in alle rust een eigen huisje gebouwd, met z'n vieren. Helaas wil de rest van VILF nog niet meedoen, die zijn nog te druk met Dota 2
We willen een groot kasteel/dorp bouwen, moet er nog eens voor gaan tekenen denk ik
Klinkt wel interessant, heb nu een aantal servers gehad waar het op een moment druk werd en de lol er toch wel vanaf ging. Als je het IP kunt sturen in een berichtje kom ik misschien vanavond even.
Ik zit nu nog in een server met veel ' bandits' (luie mensen) en ik was 2 dagen niet online geweest omdat ik het druk had. Nou dacht ik gister, laat ik eens kijken of ik al geraid ben, want daar ging ik wel vanuit.
Kom ik online, leef ik nog gewoon en heb ik alles nog.
Dus ik heb een goed plekkie gekozen.
Al ga ik deze base aan iemand schenken omdat ik de server verlaat.
Ik zit nu nog in een server met veel ' bandits' (luie mensen) en ik was 2 dagen niet online geweest omdat ik het druk had. Nou dacht ik gister, laat ik eens kijken of ik al geraid ben, want daar ging ik wel vanuit.
Kom ik online, leef ik nog gewoon en heb ik alles nog.
[ Voor 7% gewijzigd door Hapkoek op 29-01-2014 10:50 ]
Niet dat ik het hoef, zit vrolijk op TT, maar welke server zit je dan?
Candieland nog wat.. Zitten best wat Nederlanders op.
Maar volgens mij wordt daar niet alles eerlijk gevonden.. Denk ik he.
Maar volgens mij wordt daar niet alles eerlijk gevonden.. Denk ik he.
[ Voor 40% gewijzigd door Hapkoek op 29-01-2014 12:26 ]
Verwijderd
Gisteren kwam er een naakte man langs ons huis lopen. We hadden hem wat kleding en eten gegeven, zodat hij de nacht goed kon doorbrengen. Nog geen 10 minuten later werd hij helaas overvallen door een admin. Toen hadden wij die admin even opgezocht en duidelijk gemaakt dat hij niet zomaar kleding moet gaan stelen. Nu alleen nog de kleding weer terug geven aan de eigenaar als we hem ooit weer tegenkomen.
Hehe, was wel grappig.
Gisteravond dus die speler tegengekomen, en een leuke stonefight gehad. (Had 4 HP over)
Ik wist niet dat jullie die kleding aan hem hadden gegeven
Later kwam ik dus weer een van jullie tegen en met geweren op mij gericht moest ik mij uitkleden en de kleding afstaan. Dit heb ik dus gedaan, en omdat ik verder toch bijna niks te verliezen had heb ik nog met een geweer die ik had schoten gelost, daarna was ik finaal van kant gemaakt
Gisteravond dus die speler tegengekomen, en een leuke stonefight gehad. (Had 4 HP over)
Later kwam ik dus weer een van jullie tegen en met geweren op mij gericht moest ik mij uitkleden en de kleding afstaan. Dit heb ik dus gedaan, en omdat ik verder toch bijna niks te verliezen had heb ik nog met een geweer die ik had schoten gelost, daarna was ik finaal van kant gemaakt
Dan hang jij die weer achter je scherm?Hapkoek schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:12:
[...]
Ooh, dat had ik niet gelezen! SorryMaak als je hem hebt hangen een foto.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
lol... wat is de wereld toch kleinMortalboy[NL] schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:47:
Hehe, was wel grappig.
Precies!watercoolertje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:55:
[...]
Dan hang jij die weer achter je scherm?
Jah best!Hapkoek schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:44:
Klinkt wel interessant, heb nu een aantal servers gehad waar het op een moment druk werd en de lol er toch wel vanaf ging. Als je het IP kunt sturen in een berichtje kom ik misschien vanavond even.
Ik zit nu nog in een server met veel ' bandits' (luie mensen) en ik was 2 dagen niet online geweest omdat ik het druk had. Nou dacht ik gister, laat ik eens kijken of ik al geraid ben, want daar ging ik wel vanuit.![]()
Kom ik online, leef ik nog gewoon en heb ik alles nog.![]()
Geweldig mensen proberen me nu dagelijks te raiden maar na 4 a 5 deuren houden ze op omdat ze het einde nog lang niet in zicht hebben XD
Dus elke dag kost me een paar deuren, echter die heb je zo weer geplaats (1 ingame dag harvesten en dan houd ik nog metal over)
Het gebouw is 4 bij 10 groot en bestaat binnenin bijna alleen maar uit deuren, en elke verdieping is de trap aan de andere kant gezet, dus je moet 8 deuren per verdieping opblazen (en dat nu 8 hoog)
Wat ik vooral jammer vind is dat die gasten alleen aan durven te vallen als wij (we zijn met ze 3en) allemaal offline zijn, beetje triest, heb dan lef en kom me pakken als ik er ben
Nu weet ik ook niet wie ik moet verdenken, waardoor ik iedereen maar kill die ik tegen kom
Dus elke dag kost me een paar deuren, echter die heb je zo weer geplaats (1 ingame dag harvesten en dan houd ik nog metal over)
Het gebouw is 4 bij 10 groot en bestaat binnenin bijna alleen maar uit deuren, en elke verdieping is de trap aan de andere kant gezet, dus je moet 8 deuren per verdieping opblazen (en dat nu 8 hoog)
Wat ik vooral jammer vind is dat die gasten alleen aan durven te vallen als wij (we zijn met ze 3en) allemaal offline zijn, beetje triest, heb dan lef en kom me pakken als ik er ben
[ Voor 27% gewijzigd door watercoolertje op 30-01-2014 12:32 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Heb je wel aan gedacht om foundations met pillars te plaatsen?
Wat is de simpelste manier om een muur te maken? Heb je dan gewoon een foundation nodig, of is er een andere manier?
Wat voor muur bedoel je? De beste manier is een foundation met pillars en daartussen een wall plaatsen. Barricades en traps kunnen kapot.
Ja barricades 1 keer gedaan, doe het nooit meer. (Was toen nog noob) Dus kwam de volgende dag weer online, helft van die dingen weg en m'n base leeg.
Achja, overkomt je ook maar een keer.
Inderdaad gewoon foundation en dan muren erop.

Achja, overkomt je ook maar een keer.
Inderdaad gewoon foundation en dan muren erop.
Vanaf vandaag is er weer een nieuwe Rust server online:
Multiplay :: DMIK Rust Oxide | Sleepers | Reset 30-01
5.153.39.90:28915
Met alle plugins die je zou verwachten en custom crafting rules.
Daarbij kunnen jullie ook onze gratis teamspeak van 100 slots joinen en jullie eigen channels aanmaken:
Dmik.nl:9989
Multiplay :: DMIK Rust Oxide | Sleepers | Reset 30-01
5.153.39.90:28915
Met alle plugins die je zou verwachten en custom crafting rules.
Daarbij kunnen jullie ook onze gratis teamspeak van 100 slots joinen en jullie eigen channels aanmaken:
Dmik.nl:9989

Zo'n beetje als het oude tweaktown.NoFearz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:56:
Wat zijn die crafting rules?
Military wapens, C4 en granaten zijn niet craftable. Al het andere is half time craftable.
Ik heb afgelopen weekend dit spel geinstalleerd naar aanleiding van een preview op Gamer.nl
Damn wat is dit spel verslavend, en wat een groot potentieel kan dit spel hebben. Ik heb op meerdere servers gespeeld en ben toch op aardig veel toffe mensen gestuit. Soms werd ik eerst gekillt door angst maar dan kwamen ze er achter dat ik net was begonnen en kreeg ik allemaal spullen ed. (vooral op nederlandse servers)
Nu al een tijdje aan het spelen op een server Rust NL Funville genaamd geloof ik. kan het vanaf hier niet checken. Maar laatst hadden we een invasie van een nieuwe groep jongens. Was best leuk totdat een van hen gekickt werd van de server. Zei helemaal los gaan dat de admin kansloos was dat je gekickt wordt voor een keer schelden. Kwam later de admin online want die was gewoon aan het werk dus niet online. Was die gast automatisch gebanned voor hacking. Dus als je ergens een Ninja clan tegenkomt pas maar op.
Server was gister even rustig, dus mooi kunnen opbouwen en fijn geholpen door twee medespelers. Er zijn nu airdrops woei. Het is wel een spel waarbij je in je eentje echt snel vrienden moet maken anders wordt het erg lastig. Alhoewel het me ook een onwijse uitdaging lijkt om eens als bandietje in me eentje te gaan spelen. Dan als je gaat slapen je ergens verstoppen in de bergen met een heel klein hutje en hopen dat je niet wordt gevonden.
Al bij al een topaankoop en ben erg benieuwd wat er met dit spel gaat gebeuren, komen er extra maps, wordt deze map veel uitgebreider daar je wel heel ver de map over kan lopen maar na een tijdje kom je op plekken waar geen resources of iets te vinden zijn. Allemaal spannend en gaaf!
Damn wat is dit spel verslavend, en wat een groot potentieel kan dit spel hebben. Ik heb op meerdere servers gespeeld en ben toch op aardig veel toffe mensen gestuit. Soms werd ik eerst gekillt door angst maar dan kwamen ze er achter dat ik net was begonnen en kreeg ik allemaal spullen ed. (vooral op nederlandse servers)
Nu al een tijdje aan het spelen op een server Rust NL Funville genaamd geloof ik. kan het vanaf hier niet checken. Maar laatst hadden we een invasie van een nieuwe groep jongens. Was best leuk totdat een van hen gekickt werd van de server. Zei helemaal los gaan dat de admin kansloos was dat je gekickt wordt voor een keer schelden. Kwam later de admin online want die was gewoon aan het werk dus niet online. Was die gast automatisch gebanned voor hacking. Dus als je ergens een Ninja clan tegenkomt pas maar op.
Server was gister even rustig, dus mooi kunnen opbouwen en fijn geholpen door twee medespelers. Er zijn nu airdrops woei. Het is wel een spel waarbij je in je eentje echt snel vrienden moet maken anders wordt het erg lastig. Alhoewel het me ook een onwijse uitdaging lijkt om eens als bandietje in me eentje te gaan spelen. Dan als je gaat slapen je ergens verstoppen in de bergen met een heel klein hutje en hopen dat je niet wordt gevonden.
Al bij al een topaankoop en ben erg benieuwd wat er met dit spel gaat gebeuren, komen er extra maps, wordt deze map veel uitgebreider daar je wel heel ver de map over kan lopen maar na een tijdje kom je op plekken waar geen resources of iets te vinden zijn. Allemaal spannend en gaaf!
Vanwege onderhoudswerkzaamheden bij Playrust.eu is TweakerTown vanaf 17:20 15 minuten niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.
Wat zijn volgens jullie must-have mods op een Rust server? Zelf ben ik tevreden met Rust++, veel andere gimmicks hoeven van mij niet, die verstoren alleen maar het idee van het spel.
Weet iemand de naam van de plugin die kill messages weergeeft? Ik heb op verschillende servers gezien dat er in de chat bijvoorbeeld "naam - (crosshair symbool) - naam" staat.
[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 31-01-2014 09:47 ]
Ligt eraan welke Mod plugin je gebruiktNoFearz schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:47:
Weet iemand de naam van de plugin die kill messages weergeeft? Ik heb op verschillende servers gezien dat er in de chat bijvoorbeeld "naam - (crosshair symbool) - naam" staat.
Die van Oxide heet: Death Handler
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
De server waar ik op speel heeft alleen Rust++. Ik las dat in deze mod ook die optie zit.Darkstylo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:01:
[...]
Ligt eraan welke Mod plugin je gebruikt
Die van Oxide heet: Death Handler
Nou gezien de grote lijst mods die ik kan installeren, ik houd het alleen bij Rust++ voorlopig.
- Leather Loader
- DropParty Mod (1.1.1)
- Limited Sleepers (1.1)
- Rust Essentials (1.4.0)
- Rust++ Mod (1.5.1)
- Oxide Mod Base (V1.10) - Oxide Mod Core Files, Required For All Oxide Plugins.
- Oxide Antidecay Plugin - Disables the decay of structures
- Oxide Auto Admin Plugin - Allows admins to be auto logged in when joining server. (Oxide v1.82 compatible)
- Oxide Basic Economy Plugin - Introduces a money system into rust. (0.6) http://forum.rustoxide.com/resources/basic-economy.16/
- Oxide Chat History Plugin - Allows for the viewing of chat history. (Oxide v1.82 compatible)
- Oxide Crafting Controller Plugin
- Oxide Door Sharing Plugin - Allows the sharing of doors. (dev 1.1b) http://forum.rustoxide.com/resources/door-sharing.2/
- Oxide FixYourName Plugin - Kicks users with non standard characters
- Oxide Groups Plugin - Allows the creation of groups. (Oxide v1.82 compatible)
- Oxide List Players Plugin - Allows the listing of online players. (Oxide v1.82 compatible)
- Oxide Loot Spawn Lists Plugin - Allows the customization of loot spawn tables.
- Oxide MOTD Plugin - Allows the addition of a MOTD
- Oxide Oxmin Plugin - Oxide Oxmin Admin Plugin. (dev 1.1c) http://forum.rustoxide.com/resources/oxmin.1/
- Oxide Private Messaging Plugin - Allows users to private messaging. (Oxide v1.82 compatible)
- Oxide Teleportation Requests Plugin- Allows for user teleportation requests. (Oxide v1.82 compatible)
- Oxide Whitelist Plugin - Allows you to run a whitelist on your server, please note this uses a modified version Oxmin which is included in the install.
Ik hoorde gisteren op de server wat gewauwel over cheaters met aimbot enzo.. Is dat een echt probleem of gewoon een paar whiners die niet tegen hun verlies kunnen?
Ik bouw rare dingen.

Zo die is klaar! Nu nog even bedenken hoe ik die op ga hangen, met punaises in de muur word hem denk ik niet
---
Op Trello lees ik wel wat over het verwijderen van recoil: https://trello.com/c/Uu3Q...kers-from-removing-recoilStackMySwitchUp schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:50:
Ik hoorde gisteren op de server wat gewauwel over cheaters met aimbot enzo.. Is dat een echt probleem of gewoon een paar whiners die niet tegen hun verlies kunnen?
Mja, dat was niet waar ik klachten over hoorde, iemand zat met een bolt action rifle mensen door de muur te snipen ofzo.TheNephilim schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:58:
Op Trello lees ik wel wat over het verwijderen van recoil: https://trello.com/c/Uu3Q...kers-from-removing-recoil
Ik bouw rare dingen.
Verwijderd
Cheaters zijn er heel veel, zijn geen whiners. Bekende YouTuber ShoSho word op dit moment beschuldigd door een andere YouTuber die heel veel bewijs heeft geleverd dat ShoSho aan het hacken was. Denk hierbij aan vliegen, enorm snel rennen, auto aim en onsterfelijkheid. Doordat ze zo snel zijn pakken ze alle C4 van de airdrops en blazen huizen van andere mensen op en plaatsen overal pilaren.
YouTube: Rust | CHEATERS RUINING RUST, RAIDED / DESTROYED BY HACKERS is de video van MaskedGamer.
Misschien dat het allemaal dezelfde hackers zijn die mensen dwars zitten, maar als je hier en daar streams gaat kijken zie je het ook gebeuren.
YouTube: Rust | CHEATERS RUINING RUST, RAIDED / DESTROYED BY HACKERS is de video van MaskedGamer.
Misschien dat het allemaal dezelfde hackers zijn die mensen dwars zitten, maar als je hier en daar streams gaat kijken zie je het ook gebeuren.
Gaaf man, die map! Jij gaat d'r helemaal voor!
Verwijderd
Weet niet of dit de goeie topic is, maar ik host sinds gisteren een nieuwe Rust server !
Multiplay |Insta,NoSleep,Starter,Oxide,Airdrop|
5.153.39.92:28315
kom eens een kijkje nemen
Multiplay |Insta,NoSleep,Starter,Oxide,Airdrop|
5.153.39.92:28315
kom eens een kijkje nemen
Er zijn altijd wel whiners, maar helaas ook veel aimbotters.
Op de tweaker server helaas ook, en dat merk je goed omdat er niet zo veel mensen op spelen.
Wordt je van afstand eerst door een pijl geraakt terwijl je rent en dan switchen ze naar pipeshotgun en boom dood.
Het zijn er misschien 5 maar als je met ze 10en online bent dan.. Meh.
Ga denk ik maar weer een volle server zoeken, liever de lag dan dat.
Op de tweaker server helaas ook, en dat merk je goed omdat er niet zo veel mensen op spelen.
Wordt je van afstand eerst door een pijl geraakt terwijl je rent en dan switchen ze naar pipeshotgun en boom dood.
Het zijn er misschien 5 maar als je met ze 10en online bent dan.. Meh.
Ga denk ik maar weer een volle server zoeken, liever de lag dan dat.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Graag deze kerel bannen van de server: http://steamcommunity.com/profiles/76561198053723710/
Iedereen kon van hem k***** krijgen en hij bleef er maar mee spotten, ook na herhaaldelijk waarschuwen.
Iedereen kon van hem k***** krijgen en hij bleef er maar mee spotten, ook na herhaaldelijk waarschuwen.
Waarom zou het niet gebruikt worden dan?fish schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:17:
huh sinds wanneer word 5.0.0.0/8 gebruikt ?
nou ja zal wel
Hallo,
Leuke server enzo redelijk actief....
Maar dit weekend is er GEEN admin online geweest..
Dan heb je weer zo een noob die heel de tijd loopt te schelden zonder enige reden.
heb ook screenshots gemaakt...
Jullie huren een server zonder actieve admins??
De lag is ook stil aan aan het terug komen...
Dit is van die jongeman die constant aan het schelden was..
http://steamcommunity.com...197988304769/screenshots/
met vriendelijke groeten
MrTobias en de BUC vrienden
Dan heb je weer zo een noob die heel de tijd loopt te schelden zonder enige reden.
met vriendelijke groeten
Die Munsliv meot echt gebanned worden. Die kerel is echt niet normaal aan het doen!
Belachelijk hoe hij reageert! Zie screenshot van MrTobias
Belachelijk hoe hij reageert! Zie screenshot van MrTobias
Ja je zou wel eens met zo een om tafel willen, gewoon om te zien of iemand echt zo achterlijk is. Zelfs voor een 13 year old is dat teveel.
Het kan aan mij liggen maar volgens mij keert de lag weer aardig terug op de Tweaktown server?
PSN: Totumpaal
Ik heb het spel ook, sinds een paar weken. Al wel 80 uur gespeeld.
Waar ik alleen wel problemen mee heb is de PvP component.
Ben ik weer eens begonnen op een server, net een wooden shelter met metal door gebouwd. De volgende keer inloggen sta ik weer in het gras, zonder spullen.
Dan is direct mijn wooden shelter met nauwelijks spullen opgeblazen.
Krijg niet eens de kans om zo op te bouwen. Tenzij ik altijd online blijf om mezelf te defenden. maar dan kan ik weer niet opbouwen.
Heb ook wel PvE geprobeerd, maar daar gebeurde hetzelfde. Nota bene in mijn 'sleep' werd mijn base geraid, een stuk of 12 metal doors opgeblazen en mijn voorraden gestolen.
Gek genoeg werden toen echt alleen de noodzakelijke deuren opgeblazen en niet de deuren waar lege lok-storage in stond.
Dat was sowieso een vrij eigenaardige server met airdrops op de momenten die de admin wilde, waardoor het volledig unbalanced was. En: een pvp-uur .... op een PvE server.
Staat er iemand een uur lang op je muren te rammen om er doorheen te komen. En ik de hele tijd maar van binnen repairen.
Kortom: vrij kansloos.
Ik zoek vooral een leuke server waar je een beetje kunt roamen en bouwen. Zonder kill on sight. Iemand suggesties?
(Na deze ervaringen heb ik het spel ook al drie weken niet gespeeld. Best jammer want het is wel een leuk spel. )
Ben ik weer eens begonnen op een server, net een wooden shelter met metal door gebouwd. De volgende keer inloggen sta ik weer in het gras, zonder spullen.
Krijg niet eens de kans om zo op te bouwen. Tenzij ik altijd online blijf om mezelf te defenden. maar dan kan ik weer niet opbouwen.
Heb ook wel PvE geprobeerd, maar daar gebeurde hetzelfde. Nota bene in mijn 'sleep' werd mijn base geraid, een stuk of 12 metal doors opgeblazen en mijn voorraden gestolen.
Gek genoeg werden toen echt alleen de noodzakelijke deuren opgeblazen en niet de deuren waar lege lok-storage in stond.
Dat was sowieso een vrij eigenaardige server met airdrops op de momenten die de admin wilde, waardoor het volledig unbalanced was. En: een pvp-uur .... op een PvE server.
Staat er iemand een uur lang op je muren te rammen om er doorheen te komen. En ik de hele tijd maar van binnen repairen.
Ik zoek vooral een leuke server waar je een beetje kunt roamen en bouwen. Zonder kill on sight. Iemand suggesties?
(Na deze ervaringen heb ik het spel ook al drie weken niet gespeeld. Best jammer want het is wel een leuk spel. )
There is no place like 127.0.0.1
Tweakertown is opzich wel een leuke server. Kan je redelijk veilig rondlopen. Moet je wel van Next valley afblijven en niet in de buurt van small radtown komen... Daar zitten een paar lui die aan kos doen.TheMe schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:11:
Ik heb het spel ook, sinds een paar weken. Al wel 80 uur gespeeld.
Denk dat je daar redelijk wat op kan bouwen zonder bang te hoeven zijn geraid te worden. (mijn ervaring)
ICN zitten op het veld van Next valley en die beschouwen dat veld van hun.
En 1 mannetje zit in zijn ijzeren toren bij small radtown iedereen weg te houden.
Ik ben ook een keer dood geschoten per ongeluk. En heb netjes weer mijn gear terug gekregen! Waarvoor dank Little one!
PSN: Totumpaal
Maar jong alweer dood. Snap er niks van, elke keer m'n houten deur eruit en spullen weg..
Houten deuren kun je heel gemakkelijk openhakken met een pickaxe. Als je met twee man staat te hakken ben je in een minuut of twee klaar..delfy schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:42:
Maar jong alweer dood. Snap er niks van, elke keer m'n houten deur eruit en spullen weg..
Daarom moet je proberen zo snel mogelijk een huis te maken met een metalen deur.
Heel druk geweest dit weekend, dus geen tijd gehad om uberhaupt achter mn pc te zitten.MrTobias schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:11:
Hallo,
met vriendelijke groeten
Screenshots zeggen voldoende.. zal hem vanavond, zodra ik thuis ben werk van maken.
Je kan een shelter sowieso kapot slaan met een pick axe, ook als er een metalen deur inzit. Ik raad aan om gelijk een foundation te maken met houten muren en een metalen deur, die kan je niet zonder explosieven slopen.eXtreaL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:57:
[...]
Houten deuren kun je heel gemakkelijk openhakken met een pickaxe. Als je met twee man staat te hakken ben je in een minuut of twee klaar..
Daarom moet je proberen zo snel mogelijk een huis te maken met een metalen deur.
Precies bovenstaand. Veel resources verzamelen om direct een furnace te bouwen om heel snel aan de 200 metal fragments te komen. Dan kun je direct een stalen deur bouwen. Dan zet ik op twee plekken een shelter neer voor een paar dagen. toffe dingen verzamelen en als je dood gaat is er weinig aan de hand. Om vanuit daar ergens een groot huis te bouwen op een afgelegen plek.eXtreaL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:57:
[...]
Houten deuren kun je heel gemakkelijk openhakken met een pickaxe. Als je met twee man staat te hakken ben je in een minuut of twee klaar..
Vandaar dat ik ook aangaf dat het beter is om zo snel mogelijk een huis te maken (geen shelter) met een metalen deur. Het lijkt me sowieso nogal zonde van je 200 metal fragments om een metal door in je shelter te gooien.PpN schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:13:
[...]
Je kan een shelter sowieso kapot slaan met een pick axe, ook als er een metalen deur inzit. Ik raad aan om gelijk een foundation te maken met houten muren en een metalen deur, die kan je niet zonder explosieven slopen.
Even Rust streamen vanavond!
Now watching
maar er gebeurt nog weinig...
[ Voor 83% gewijzigd door Donnie op 04-02-2014 21:52 ]
Haha, ja het is nacht hè
---
Goed, gisteren eindelijk begonnen met de bouw van ons 'kasteeltje'. Allereerst een stalen huis met wachttoren, die we onverwachts dus ook in staal moeten uitvoeren. Ik had verwacht dat je hout wel op metaal kon plaatsen, andersom niet was logisch geweest, maar hout op staal... geen probleem toch?
Maar ja, dat word dus flink minen en dan alsnog onze vuurtoren bouwen, alleen dan van staal.
[ Voor 51% gewijzigd door TheNephilim op 05-02-2014 13:26 ]
Waarschijnlijk snel weer een update voor Rust:

P.S. Sorry dat ik de laatste dagen afwezig was, mijn nieuwe werk is even wennen, zat er de laatste dagen mentaal flink doorheen.
Ik zal nu weer vaker aanwezig zijn.

P.S. Sorry dat ik de laatste dagen afwezig was, mijn nieuwe werk is even wennen, zat er de laatste dagen mentaal flink doorheen.
Ik zal nu weer vaker aanwezig zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 05-02-2014 17:21 ]
Heeft iemand een idee wat er gaat komen in plaats van zombies? Ik zie op Trello alleen "Need another way to dispense goodies".
Als je de card goed gelezen hebt dan weet je dat de zombie drops tijdelijk toegevoegd worden aan dieren. Denk niet alle, alleen bijvoorbeeld beren en wolven.eXtreaL schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:20:
Heeft iemand een idee wat er gaat komen in plaats van zombies? Ik zie op Trello alleen "Need another way to dispense goodies".
Ter info voor spelers die het nog niet hebben gezien of niet kunnen geloven wat ze zien:
Op woensdagavond is er iets misgegaan met de map-save. De map is ongeveer een week terug in de tijd gegaan. Character voortgang is niet terug gezet.
Op woensdagavond is er iets misgegaan met de map-save. De map is ongeveer een week terug in de tijd gegaan. Character voortgang is niet terug gezet.
alles weg inclusief veel spelersPlaya del C. schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:58:
Ter info voor spelers die het nog niet hebben gezien of niet kunnen geloven wat ze zien:

Geen actieve admins en weer een soort van wipe zorgt er nu voor dat wij met een aantal clans ook van server gaan wisselen, sorry tweaktown...
Ik denk dat het nog het beste voor Tweakertown is om een complete wipe te doen en later vandaag opnieuw te beginnen. Misschien komen dan na een game-update weer mensen terug.
Ik zelf ga eerst op zoek naar een vanilla server waar C4 gemaakt kan worden en geen plugins worden gebruikt. Plugins voor een alpha game zorgen alleen maar voor lag en andere problemen.
Iedereen verder bedankt voor de leuke tijd en de inzet!
Ik zelf ga eerst op zoek naar een vanilla server waar C4 gemaakt kan worden en geen plugins worden gebruikt. Plugins voor een alpha game zorgen alleen maar voor lag en andere problemen.
Dat is het dus ook, tijdelijk. Ik was meer geïnteresseerd in wat de uiteindelijke oplossing hiervoor gaat worden.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:22:
[...]
Als je de card goed gelezen hebt dan weet je dat de zombie drops tijdelijk toegevoegd worden aan dieren. Denk niet alle, alleen bijvoorbeeld beren en wolven.
Rust++ veranderd inhoudelijk niets aan het spel. Die bedoel je niet toch?Playa del C. schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:56:
Ik denk dat het nog het beste voor Tweakertown is om een complete wipe te doen en later vandaag opnieuw te beginnen. Misschien komen dan na een game-update weer mensen terug.
---
Op onze server komen ook langzamerhand wat mensen binnengedruppeld, helaas heb ik zelf niet zoveel tijd. Maar, toch leuk om te zien dat als je er niks voor doet, er toch mensen komen
Wij zijn zelf al klaar met ons stalen huis in het noorden, alleen de toren nog afmaken. Daarom zijn we tot zover alleen maar aan het minen en verder niet
Ach resources heb je zo bijelkaar, als je op de goede plekken zoekt het je zo 300 metal ores in 10mins.
Haha we zitten in een vallei met veel resources, maar toch gaat het niet heel extreem hard. Maar ja, ik heb er ook niet echt haast mee overigens.
Iemand nog een gouden tip om muren te bouwen? Rond bouwen kun je niet, maar gewoon bepaalde stukken die elkaar ergens raken, maar niet aan elkaar vast zitten, dat werkt wel toch?
Iemand nog een gouden tip om muren te bouwen? Rond bouwen kun je niet, maar gewoon bepaalde stukken die elkaar ergens raken, maar niet aan elkaar vast zitten, dat werkt wel toch?
Er heeft zojuist een update in Rust plaatsgevonden maar de server dient nog gepatched te worden...
Admins aanwezig??
P.s. Weg zombies
Admins aanwezig??
P.s. Weg zombies
Server is inmiddels weer up-to-date!
Inmiddels één bug gevonden, de teller van het craften werkt niet.
--- Edit ---
- Dieren gaan niet dood en rennen ook niet weg.
- Minen werkt niet, niet van rocks ook niet van bomen.
--- Edit ---
- Deuren zijn bij de een dicht en bij de ander open. Als je dan toch door de deur probeert te lopen (hij lijkt open) word gekicked.
--- Edit ---
--- Edit ---
- Deuren zijn bij de een dicht en bij de ander open. Als je dan toch door de deur probeert te lopen (hij lijkt open) word gekicked.
[ Voor 60% gewijzigd door TheNephilim op 06-02-2014 22:17 ]
Incompatible versions. Er is een major update geweest heTheNephilim schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:57:
Server is inmiddels weer up-to-date!Inmiddels één bug gevonden, de teller van het craften werkt niet.
--- Edit ---
http://playrust.com/
Server dient de update nog te krijgen. Hoop dat dat lukt vnaaf?