[PC] Rust

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Die lag er zo mooi bij, moest ik een screenie van maken:

Afbeeldingslocatie: http://cloud-3.steampowered.com/ugc/687097974228218045/79A977A38A0EE51DF54FEBAB8F1D3972E88CB97B/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scaper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 01:44

scaper

the leGend

Hapkoek schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:55:
Doe maar wat Pedr0 zegt, is erg effectief, sluit je een hoop uit. Behalve als ze die weer gaan slopen.
volgens mij kun je pillars, foundations en ceilings niet slopen?

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Vanmorgen eindelijk een M4 gevonden in een zombie :D Geeft nu wel een lekker gevoel als je een military weapon vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

scaper schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 01:36:
[...]

volgens mij kun je pillars, foundations en ceilings niet slopen?
klopt.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:14:
Vanmorgen eindelijk een M4 gevonden in een zombie :D Geeft nu wel een lekker gevoel als je een military weapon vindt!
Wij hadden 2 shotguns en 1 sniper rifle,alleen gister zijn we helaas geraid.

Wat nu alleen lastig is, wij moeten nu overnieuw beginnen alleen met zoveel mensen in de server is dat best lastig, laat staan als 3/4 meteen schiet als ze je zien. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Hapkoek op 17-01-2014 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/16c9v2h.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Hapkoek schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:33:
[...]

Wat nu alleen lastig is, wij moeten nu overnieuw beginnen alleen met zoveel mensen in de server is dat best lastig, laat staan als 3/4 meteen schiet als ze je zien. :P
Opzich is het redelijk makkelijk...

Als je club smorgens tijd heeft, is er bijna niemand op de server, en kan je je mats verzamelen, zo doe ik dat ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ja klopt, alleen ik heb door de weeks elke dag stage dus dan is s'ochtends niet echt een optie. In het weekend ga ik ook niet vroeg opstaan voor Rust haha 8)7, dus dan zou het s'nachts moeten zijn.

Achja zie wel. Neem nu even een break. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28

watercoolertje

Untertitel

Hapkoek schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:13:
Ja klopt, alleen ik heb door de weeks elke dag stage dus dan is s'ochtends niet echt een optie.
Ik dacht dat stage bij uitstek geschikt was om te gamen :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Voor degene die het nog niet weten, C4 dropt nu ook uit zombies, ultra rare, maar ze droppen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Gisteren ook begonnen, gelijk door elke mogelijke manier doodgegaan en nu gaat het redelijk goed nu ik een gedeelde huis heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 01:10
Ik heb een probleem, weet iemand hoe het kan dat rust echt bagger draait op mijn laptop i7 4700 en 765gtx.
Ik krijg miss net 10 fps met alles op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Wordt het spel wel uitgevoerd met je goede grafische processor?

In het Nvidia control panel kan je dit aangeven. Heb momenteel geen voorbeeld bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 14:51
geldermalsen schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:04:
Ik heb een probleem, weet iemand hoe het kan dat rust echt bagger draait op mijn laptop i7 4700 en 765gtx.
Ik krijg miss net 10 fps met alles op low.
Kijk het plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/ouxzqu.png

Bij optie 2 kun je kiezen voor welke grafische processor. Pak daar de Nvidia kaart

[ Voor 11% gewijzigd door chrusherman op 18-01-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
hmm misschien dat ik scheel kijk maar kan je ook ergens zoeken op server in de serverbrowser? Krijg een paar duizend resultaten :)

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

nee dat gaat niet.
druk op F1 en dan net.connect ip:port
TweakerTown -> net.connect 84.200.193.110:28015 -> aanmelden whitelist steamgroep -> http://steamcommunity.com.../0/648817377424226438/#p6
server xenonNn -> net.connect 93.190.138.51:28055

[ Voor 7% gewijzigd door Mickroz op 19-01-2014 01:18 ]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
De server van TweakerTown is om 07.30 even offline om Oxide en plugin updates toe te passen.

Ook zal er een nieuwe plugin toegevoegd worden, DeathMessages. Deze is echter nog wel in beta.

[ Voor 34% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 19-01-2014 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Net doodgegaan door een freshspawn die sneller rende dan ik en mij daardoor neersloeg met een steen...

[ Voor 7% gewijzigd door Nfear op 19-01-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
NoFearz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:45:
Net doodgegaan door een freshspawn die sneller rende dan ik en mij daardoor neersloeg met een steen...
Je moet ook zigzaggen als je wegrent he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey!

Ik speel nu sinds een aantal dagen ook Rust. Vind het heel vervelend dat elke dag als ik opnieuw inlog
ik weer opnieuw kan beginnen omdat alles is leeg geplunderd. Zo blijft het natuurlijk geen leuk spelletje (Vind ik)!
Het zijn voor mijn gevoel voornamelijk gasten die uit zijn op terror en simpelweg alles leegtrekken en weer uitloggen. Ik zie het nut hier van in en het maakt het spelletje zeer vervelend, in welke mate ik mijn huisje ook beveilig ze komen er toch wel doorheen!

Mijn volgende vraag is; Valt de chatgeschiedenis terug te lezen?

Greeeetzz
Lady playing Rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitx
  • Laatst online: 16-09 10:57
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:01:
Hey!

Ik speel nu sinds een aantal dagen ook Rust. Vind het heel vervelend dat elke dag als ik opnieuw inlog
ik weer opnieuw kan beginnen omdat alles is leeg geplunderd. Zo blijft het natuurlijk geen leuk spelletje (Vind ik)!
Het zijn voor mijn gevoel voornamelijk gasten die uit zijn op terror en simpelweg alles leegtrekken en weer uitloggen. Ik zie het nut hier van in en het maakt het spelletje zeer vervelend, in welke mate ik mijn huisje ook beveilig ze komen er toch wel doorheen!

Mijn volgende vraag is; Valt de chatgeschiedenis terug te lezen?

Greeeetzz
Lady playing Rust.
Hou er wel rekening mee dat sleep aan staat. Dus als je uitlogt dan blijf je op de grond liggen en dan kunnen ze je als nog killen. Tevens raad ik je aan dan ergens in de bergen te beginnen achter een rots ofzoo met je huis. En maak een metalen deur als je dat nog niet deed :P

Nee dat valt niet te doen denk ik. Ik weet niet of de admins dat tegenwoordig kunnen met die mods die zijn geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thankss voor je reactie!

Ik stond ownijs verdekt opgesteld achter een rots, verweg van de bewoonde wereld. Maar blijkbaar zijn gaan ze de hele map af opzoek naar huizen. Ik had 3 metalen deuren achter elkaar geplaats, Spike walls er naast gezet rondom het huis. Maar ze hebben gewoon mijn muur opgeblazen. Het zou leuker zijn als dingen zoals explosieven niet zo makkelijk te maken waren, dus dat er ook wat meer overlevingskans is.
Ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:37:
Thankss voor je reactie!

Ik stond ownijs verdekt opgesteld achter een rots, verweg van de bewoonde wereld. Maar blijkbaar zijn gaan ze de hele map af opzoek naar huizen. Ik had 3 metalen deuren achter elkaar geplaats, Spike walls er naast gezet rondom het huis. Maar ze hebben gewoon mijn muur opgeblazen. Het zou leuker zijn als dingen zoals explosieven niet zo makkelijk te maken waren, dus dat er ook wat meer overlevingskans is.
Explosieven zijn ook niet te maken, alleen te looten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah okee, maar begrijpen jullie mijn frustratie? heb ook het gevoel dat wat ik ook doe, of hoe ik het ook beveilig, ze er toch wel in komen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Laatst online: 17-09 16:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:40:
Ah okee, maar begrijpen jullie mijn frustratie? heb ook het gevoel dat wat ik ook doe, of hoe ik het ook beveilig, ze er toch wel in komen.. :)
Ik snap je frustratie heel goed, het is helaas zo als je alleen speelt dat je veel minder kans maakt. Probeer je ergens bij aan te sluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik probeer me wel ergens bij aan te sluiten, maar ik vertrouw op het moment weinig mensen in het spelletje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitx
  • Laatst online: 16-09 10:57
Jaa idd wat lawwie zegt. Dat scheelt zeker een hoop, ze vallen ook niet zo snel aan als je in een groep bent ,lijkt in ieder geval erop

Edit:
Hoe heet je in game?

[ Voor 3% gewijzigd door Mitx op 19-01-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:06
server down?

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 22:50
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:37:
Thankss voor je reactie!

Een goede tactiek is denk om niet veel te verzamelen maar vooral op zoek gaan naar bluprints zorgen dat je alles kan craften en als je dat eenmaal kan gelijk maar een berg metaal gaan farmen en metalen huisjes bouwen.
Maar goed als je 1 tegen 10 moet is het natuurlijk nog vrij kansloos.
Misschien idee om maar bij mij en Mickroz op de server te gaan spelen want daar is niet zoveel te beleven.
En bij ons word dat bully'n wat spelers doen niet zo gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik heb een shed met een metalen deur. Daarin 2 storage boxen, een workbench, een slaapzak, een campfire dus eigenlijk al mijn stuff. Mochten ze mijn shed ooit vinden (staat best verborgen) dan kunnen ze die volgens mij niet opblazen met c4 zoals een muur.

EDIT
Kan je metalen huisjes bouwen? Die ben ik nog niet tegen gekomen.. Via blueprints?

[ Voor 15% gewijzigd door jezzer op 20-01-2014 03:03 ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Op TweakerTown kunnen de admins nu misplaatste pillars en foundations verwijderen. Mocht je hulp willen vraag het dan in de chat, of stuur een PM naar een van de admins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Kan je metalen huisjes bouwen? Die ben ik nog niet tegen gekomen.. Via blueprints?
Metalen huisjes kan je bouwen door de onderdelen te vinden en te researchen met researchkits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb van het weekend ook even gespeeld op Tweaktown server. Maar allemachtig wat word er op elkaar gescholden en geschreeuwd in de chat, misschien dat dit wel normaal is in Rust dat weet ik verder niet. Zo vaak heb ik het nog niet gespeeld.
Maar voor de rest wel lekker kunnen spelen, had een leuke verzameling spullen (beginners spullen). Tot op een gegeven moment ik een vliegtuig hoorde, en zag dat die pakketjes boven mij dropte. Ik (noob die ik ben) geen idee wat het was en besloot maar te wachten tot het op de grond lag. Helaas kreeg ik niet zolang de tijd en werd neer gesprayed door iemand achter een paar stenen. Ah well, andere keer beter.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Wij proberen dit zo veel mogelijk te reguleren, maar als de admins er niet zijn, zijn er soms een paar zure appels bij die denken dan wel eens om "grappig" te zijn.

De chatconsole kan je ook tijdelijk verbergen, door op F1 te drukken, en rechts in het menu op het tekstballonnetje te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Nederlanders schelden in vrijwel elk spel waar ze tegen elkaar spelen op elkaar. Dat is echt superstandaard. Rust, Call of Duty, Battlefield, alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Mortalboy[NL] schreef op maandag 20 januari 2014 @ 08:53:
Wij proberen dit zo veel mogelijk te reguleren, maar als de admins er niet zijn, zijn er soms een paar zure appels bij die denken dan wel eens om "grappig" te zijn.

De chatconsole kan je ook tijdelijk verbergen, door op F1 te drukken, en rechts in het menu op het tekstballonnetje te klikken.
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde er verder ook niks meer richting de server ofzo hoor. Maar viel me gewoon op.
Sjaakmoes schreef op maandag 20 januari 2014 @ 08:54:
Nederlanders schelden in vrijwel elk spel waar ze tegen elkaar spelen op elkaar. Dat is echt superstandaard. Rust, Call of Duty, Battlefield, alles.
Helaas moet ik je daar gelijk in geven.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 22:03
Gisteren ook voor het eerst in Tweakertown geprobeerd te spelen, maar na 5 keer achter elkaar gekillt te worden met 0 items ben ik ermee gestopt. Lekker terug naar mijn EU server waar niet iedereen elkaar als gekken overhoop loopt te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ja zelfde geld voor mij, de dag dat C4 enabled werd was ons huis geraid.. Heeft minimaal 6 C4 gekost, snap echt niet hoe ze zo snel zoveel C4 hebben kunnen regelen.. Ze wisten ook meteen de weg naar de chest room.

Maarja, hoor erbij. Alleen niet verwacht dat ze zo snel aan C4 zouden komen aangezien het toch best rare is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

C4 valt wel mee qua rareheid, sowieso kan je ze combineren met granaten of alleen granaten gebruiken.
1 C4 + 3-4 F1 grenades (mits goed gemikt) is genoeg voor een metalen deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Servers niet bereikbaar, waarschijnlijk weer een DDOS aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik speel samen met een groep op een Russische server. We hebben best al wat vijanden in die server gemaakt :P De server is drukbezocht, maar toch een redelijke ping.

Gisteren de bolt action rifle weten te bemachtigen van een groepje na een vuurgevecht. We moesten vluchten, omdat er nog een groep met een aantal personen met full kevlar aankwam. Er volgde een achtervolging en toch uiteindelijk de basis bereikt. Twee van ons zijn gesneuveld, maar we hadden een rifle en research kit weten te bemachtigen :) Wat we verloren hebben kunnen we zo weer craften.

[ Voor 6% gewijzigd door Nfear op 20-01-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Bij mij moet je ongeveer 40 deuren door om bij mijn loot te komen, en mijn gebouw heeft meer dan 100 deuren dus je bent iig tussen de 40 en 100 explosieven kwijt (x2 toch, ik heb nog nooit mijn explosives gebruikt, hoef geen andere mensen te bestelen) :D

Mijn volgende huis wordt nog extremer, die worden 1 verdieping hoog, en 50x50 foundations en ik ga geen muren gebruiken enkel doorways met ijzeren deuren en dan zit ergens mijn loot verstopt :D Kom je op iets van 750 deuren die je kan openen :D

[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 20-01-2014 10:28 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
watercoolertje schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:27:
[...]

Bij mij moet je ongeveer 40 deuren door om bij mijn loot te komen, en mijn gebouw heeft meer dan 100 deuren dus je bent iig tussen de 40 en 100 explosieven kwijt (x2 toch, ik heb nog nooit mijn explosives gebruikt, hoef geen andere mensen te bestelen) :D

Mijn volgende huis wordt nog extremer, die worden 1 verdieping hoog, en 50x50 foundations en ik ga geen muren gebruiken enkel doorways met ijzeren deuren en dan zit ergens mijn loot verstopt :D Kom je op iets van 750 deuren die je kan openen :D
Leuk idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
watercoolertje schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:27:
[...]

50x50 foundations zijn 2500 foundations. Daar heb je dus 8*2500 = 20000 low quality metal voor nodig.
Alleen het craften duurt al 41 uur. Het vergaren van de benodigde resources een veelvoud hiervan.
Tegen de tijd dat je halverwege bent komt er vast een server reset en kun je opnieuw beginnen.

En vind ook maar eens een spot waar je 50x50 foundations neer kunt leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

En dan de loot natuurlijk niet precies in het midden bewaren (of op meerdere plekken, ik heb toch iets van 5 grote crates nodig) maar ergens in een random hokje van de 250 die er zijn :D Moet je alleen wel goed onthouden want navigeren is niet te doen denk ik XD

Maar moet zeggen ik ben nog geen 1 keer geraid, het is redelijk veilig hoewel om mij heen wel een paar huizen te grazen zijn genomen.

[ Voor 23% gewijzigd door watercoolertje op 20-01-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Klitse schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:32:
[...]

50x50 foundations zijn 2500 foundations. Daar heb je dus 8*2500 = 20000 low quality metal voor nodig.
Alleen het craften duurt al 41 uur. Het vergaren van de benodigde resources een veelvoud hiervan.
Tegen de tijd dat je halverwege bent komt er vast een server reset en kun je opnieuw beginnen.

En vind ook maar eens een spot waar je 50x50 foundations neer kunt leggen...
Oeps rekenfoutje :P Dan wordt het natuurlijk wat kleiner, mijn idee was iig bijna oneindig veel deuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
5 bij 5 en een paar verdiepingen hoog is wat realistischer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Wat hebben mensen toch altijd met deuren? Gewoon de muur eruit denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kennyyy01
  • Laatst online: 09-03-2021
Sjaakmoes schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:20:
Wat hebben mensen toch altijd met deuren? Gewoon de muur eruit denk.
Metal wall ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Ja, kost ook maar 2 C4. Behalve als de balken aan de buitenkant zitten, dan 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Je houd ze niet tegen, je remt ze hooguit iets af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
40 deuren om naar je loot te komen is natuurlijk mooi. Maar je moet dan dus zelf ook elke keer door 40 deuren heen :p. Dus ik ben eerder van klein en goed verstoppen. Nog steeds niet gevonden met een 2x2x2 huisje :D. Zitten 3 metal doors in :). Al 3 weken niet gevonden!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kennyyy01
FrankLe schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:17:
40 deuren om naar je loot te komen is natuurlijk mooi. Maar je moet dan dus zelf ook elke keer door 40 deuren heen :p. Dus ik ben eerder van klein en goed verstoppen. Nog steeds niet gevonden met een 2x2x2 huisje :D. Zitten 3 metal doors in :). Al 3 weken niet gevonden!
Challenge accepted :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik speel op andere server :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Metaal houd ze welzeker tegen denk ik.

Minimaal door 3 deuren/muren heen om bij je loot te komen het is dacht ik 4 c4 per metal wall. Dus dan moet je al 12 c4 hebben en op jullie server kan je het niet craften dus moet je het vinden en dan moet je dus echt keuzes maken en 12 c4 op 1 huis is best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tastyx
  • Laatst online: 05-04-2024
Hallo iedereen,

We hebben net een nieuwe Rust server begonnen omdat we de admin abuse beu waren (ik heb het niet over Tweakertown). Momenteel spelen we er met een vriendengroep van een 5-tal personen op maar we hopen dat er wat meer mensen komen spelen. Iedereen is welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd (en loot )!

Door dat de server nog zo recent is kan het zijn dat er nog een aantal kleine zaken dienen te worden gefinetuned. In de toekomst willen we ook events organiseren etc, ...

Gisteren hadden we voor het eerst meer of 20 spelers op de server en zo ook de eerste random airdrop. Er komen stilaan meer vaste spelers op en er komen ook steeds nieuwe bij maar er is nog genoeg plaats dus als je dit leest kom dan zeker ook eens langs! Tot dan!

[BE/NL] RUSTacular | Oxide | Craft 1/2 | Aidrop@15| Sleeper | Starter Kit

IP: 5.153.39.85:28815

Features:
  • Oxide
  • Door share
  • Starter Kit
  • 2 Teleports/dag
  • Private Message
  • Half crafting time
  • Airdrops bij 15 spelers (stijgt naarmate er meer spelers zijn)
  • Sleeper = on
  • Actieve en fair admins
Afbeeldingslocatie: http://cache.multiplayuk.com/b/1-2457260-560x95-13353-FF5519-FFFFFF.png

Greetz

TasTy

(Ik weet niet of dit hier is toegelaten om een beetje reclame te maken voor onze nieuwe server. Indien niet, alvast mijn excuses.)

[BE/NL] RUSTacular | Oxide | Craft 1/2 | Aidrop@15| Sleeper | Starter Kit - net.connect 5.153.39.85:28815

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
2 tp per dag? Beetje zonde vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Je mag je server hier best posten, het gaat ook best veel over Tweaktown (niet dat ik het erg vind hoor.)
maar jij mag denk ik best je server hier een posten.

Kom vanavond wel even kijken. Maar mag je per persoon 2 tp's per dag? Dat zou ik er echt uithalen.. De map is nog niet eens zo groot dus snap niet waarom je dat zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delfy
  • Laatst online: 17-12-2024
Wat voor admin abuse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kennyyy01
Ik zou tp er ook uithalen, anders krijg je hetzelfde effect als combatloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tastyx
Hmm daar heb je een punt met da combatloggen. Op die manier had ik het nog niet bekeken. Zoals ik al zei, sommige zaken moeten nog gefinetuned worden :) Misschien halen we dat er wel uit.
Admins die alle items er gewoon in spawnen, rond teleporten, vriendendiensten leveren etc ...

[BE/NL] RUSTacular | Oxide | Craft 1/2 | Aidrop@15| Sleeper | Starter Kit - net.connect 5.153.39.85:28815

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Hij heeft het nu niet specifiek over Tweaktown hé, even voor de mensen die dat nu denken. ;)

Gewoon in het algemeen zie je best vaak admin abuse in andere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
admin abuse? Geef er wel bij aan bij welke server, op Tweakertown is er geen admin abuse.

Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Mortalboy[NL] schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:01:
admin abuse? Geef er wel bij aan bij welke server, op Tweakertown is er geen admin abuse.
Beetje jammer.
Hij geeft toch ook niet aan dat het om TweakerTown gaat.
Dus je hoeft je niet aangevallen te voelen.

Er zijn genoeg Rust servers waar admin abuse plaats vind.
Dit topic gaat over Rust in het algemeen, niet alleen over TweakerTown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tastyx
Mortalboy[NL] schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:01:

Beetje jammer.
Heb de post aangepast aangezien er blijkbaar wat controverse rond is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
tastyx schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:14:
[...]

Heb de post aangepast aangezien er blijkbaar wat controverse rond is ...
Topper, geen offence ofzo, maar stond wel een beetje raar, aangezien ze ook veel over TT praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Daarom postte ik er achteraan dat het niet om TT ging, maar in het algemeen. Maar goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Hapkoek op 20-01-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Hapkoek schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:21:
Daarom postte ik er achteraan dat het niet om TT ging, maar in het algemeen. Maar goed.
Sorry, had ik je bericht niet gezien, kan gebeuren! |:( }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Is dat TT topic er dan nog steeds niet? Want inderdaad het gaat om Rust. En dan voorkom je dit soort misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ja of naast de server nog een domeintje huren, kleine site maken ofzo. Meteen donatie's accepteren en daar zaken ontremd de server bespreken.

Genoeg ideeën hiervoor! ;)

Kunnen we het hier over Rust algemeen hebben. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hapkoek op 20-01-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:59
Het was duidelijk dat hij het niet over TweakerTown had. Daarnaast is dit volgens mij een algemeen Rust topic en niet alleen TweakerTown, toch?

@tastyx: zal vanavond ff langs wippen! :+

[ Voor 13% gewijzigd door Pedr0 op 20-01-2014 16:24 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-01 14:42
[Edit]

ik heb geen zin in het welles/ niettus spel.

ik heb niks gezien 8)7

[ Voor 101% gewijzigd door kevintjeb op 20-01-2014 17:09 . Reden: werd naar gevraagd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik heb de logs nagekeken, en heb geen /give command van hem gezien.

[ Voor 22% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 20-01-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-01 14:42
[edit]

zoals ik al zei 8)7

[ Voor 126% gewijzigd door kevintjeb op 20-01-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
tastyx schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:11:
Hallo iedereen,

We hebben net een nieuwe Rust server begonnen omdat we de admin abuse beu waren (ik heb het niet over Tweakertown). Momenteel spelen we er met een vriendengroep van een 5-tal personen op maar we hopen dat er wat meer mensen komen spelen. Iedereen is welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd (en loot )!

Door dat de server nog zo recent is kan het zijn dat er nog een aantal kleine zaken dienen te worden gefinetuned. In de toekomst willen we ook events organiseren etc, ...

Gisteren hadden we voor het eerst meer of 20 spelers op de server en zo ook de eerste random airdrop. Er komen stilaan meer vaste spelers op en er komen ook steeds nieuwe bij maar er is nog genoeg plaats dus als je dit leest kom dan zeker ook eens langs! Tot dan!

[BE/NL] RUSTacular | Oxide | Craft 1/2 | Aidrop@15| Sleeper | Starter Kit

IP: 5.153.39.85:28815

Features:
  • Oxide
  • Door share
  • Starter Kit
  • 2 Teleports/dag
  • Private Message
  • Half crafting time
  • Airdrops bij 15 spelers (stijgt naarmate er meer spelers zijn)
  • Sleeper = on
  • Actieve en fair admins
[afbeelding]

Greetz

TasTy

(Ik weet niet of dit hier is toegelaten om een beetje reclame te maken voor onze nieuwe server. Indien niet, alvast mijn excuses.)
Onze clan bestaat uit 7 mensen en wij zijn op zoek nar een nieuwe server, de meesten zijn wel engels-talig.

Is dat een probleem?

Wat is de voertaal in de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

FrankLe schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:17:
Nee alleen mijn belangrijke loot zit aan het eind, maar heb voorin (5 deuren diep) ook genoeg items om niet steeds naar achter te moeten, meestal stop ik het belangrijkste savonds even in de moeilijkst bereikbare crate :)

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 20-01-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tastyx
beve schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:26:
[...]

Onze clan bestaat uit 7 mensen en wij zijn op zoek nar een nieuwe server, de meesten zijn wel engels-talig.

Is dat een probleem?

Wat is de voertaal in de chat?
Zoals er in de servernaam ook staat is de server vooral BE/NL gericht maar iedereen is echt welkom, ook Engelstaligen. Er zitten er zelfs al een aantal op volgens mij dus, zeker geen enkel probleem. Kom maar gerust af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Nieuwe Rust update en Oxide update is live!

- An attempt was made to fix ghost/desync
- Fall damage & suicide exploit fixed
- Reduced lag when entering areas with lots of objects in them (big structures)
- Rubber banding/network correction is a bit smarter
- Laser/Flashlight on bolt action rifle/revolver are now fixed and point forward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
De server waar ik op speelde moet denk ik nog updaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:54
Een nieuwe leider is geboren _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QY5sZ59.jpg

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Haha mooie foto. ;)

Een vraagje tussendoor, als ik voor het eerst spawn in een nieuwe server en ik agro een keer een zombie ofzo, dan zijn die echt amper van je af te schudden zeg.. Ze halen je gewoon weer in alleen met het slaan lopen ze weer een beetje achterstand op. Ik moet echt de bergen in sprinten en over rotsen springen als ik ze wil ontlopen..

Ook met beren ofzo, heb je een hele vallei door gerent en dan zie ik in de verte die beer nog op me af komen galopperen. }:O Voor wolven geldt hetzelfde..

Zouden ze die agro tijd niet iets van 10km kunnen inkorten? :')

Edit: Ik zie op Trello, die site waar alle updates opstaan, dat er een paar dingen finished zijn, maar wanneer komen ze dan in de game zelf?

[ Voor 10% gewijzigd door Hapkoek op 21-01-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Hapkoek schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:26:
Haha mooie foto. ;)

Een vraagje tussendoor, als ik voor het eerst spawn in een nieuwe server en ik agro een keer een zombie ofzo, dan zijn die echt amper van je af te schudden zeg.. Ze halen je gewoon weer in alleen met het slaan lopen ze weer een beetje achterstand op. Ik moet echt de bergen in sprinten en over rotsen springen als ik ze wil ontlopen..

Ook met beren ofzo, heb je een hele vallei door gerent en dan zie ik in de verte die beer nog op me af komen galopperen. }:O Voor wolven geldt hetzelfde..

Zouden ze die agro tijd niet iets van 10km kunnen inkorten? :')

Edit: Ik zie op Trello, die site waar alle updates opstaan, dat er een paar dingen finished zijn, maar wanneer komen ze dan in de game zelf?
En rond rennen is toch de beste optie.

Die rode zombies, die sneller kunnen rennen zijn inderdaad wel iets wat irritant om af te schudden.

Dieren zijn heel makkelijk af te schudden, ga een gebouw in, of ga op een fundering staan en ze gaan ervoor stil staan. En dan kan je ze ook zo met een steen dood meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ja klopt, ik ga meestal een trap op ofzo en dan met een boog doodschieten. Maar ze komen dus ook niet op een fundering.

Het is niet echt nodig vind ik om ze zolang achter je aan te laten lopen. Maar goed, dacht er ineens aan dus postte het even. ;)

Die rode zombies kan ik het beste afschudden als ik een beetje Mirrors Edge style over de bergen heen spring.

[ Voor 18% gewijzigd door Hapkoek op 21-01-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Om de game te leren ben ik gaan spelen op een PVE server en dat bevalt wel redelijk moet ik zeggen.
Kan nu tenminste focussen op crafting etc. en uberhaupt de map een beetje te leren.
Ben toch al zo vaak verschrikkelijk verdwaald :(

Muren worden wel nog steeds opgeblazen maar je kan niet alles hebben :)

Zou persoonlijk meer voelen voor PVE servers met c4 en PVP servers zonder c4 , maar daar zal ik de enige in zijn , hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Iusedto schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:00:
Zou persoonlijk meer voelen voor PVE servers met c4 en PVP servers zonder c4 , maar daar zal ik de enige in zijn , hehe
Ik ben voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
tastyx schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:03:
[...]

Zoals er in de servernaam ook staat is de server vooral BE/NL gericht maar iedereen is echt welkom, ook Engelstaligen. Er zitten er zelfs al een aantal op volgens mij dus, zeker geen enkel probleem. Kom maar gerust af :)
Gisteren met onze clan op jullie server begonnen, best leuke server moet ik zeggen!
We zullen blijven, we zijn met 7 atm,
Ik heb wel geen enkele airdrop gezien en er was constant 15+ man online?

Wat zijn eigenlijk de server rules ivm met raiden en mensen afknallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kennyyy01
Kill on sight, en gl hf met bases raiden :9
beve schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:25:
[...]

Gisteren met onze clan op jullie server begonnen, best leuke server moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Kennyyy01 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:28:
Kill on sight, en gl hf met bases raiden :9

[...]
_/-\o_

We hadden gisteren iemand omgelegd, ok het was wel 5 tegen 1, maar die begon te zagen dat het niet toegelaten was mensen neer te knallen op deze server...
Vandaar mijn vraag :P

Ons huis is echt huge BTW, (zal wel met een team van 7), en niemand heeft het gevonden tot nu toe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kennyyy01
Als we het over tweakertown hebben wel ja :+
beve schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:31:
[...]

_/-\o_

We hadden gisteren iemand omgelegd, ok het was wel 5 tegen 1, maar die begon te zagen dat het niet toegelaten was mensen neer te knallen op deze server...
Vandaar mijn vraag :P

Ons huis is echt huge BTW, (zal wel met een team van 7), en niemand heeft het gevonden tot nu toe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tastyx
beve schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:25:
[...]

Er zijn eigenlijk geen regels i.v.m raiden/mensen afknallen. Het hoort nu eenmaal bij het spel. We proberen wel zo vriendelijk mogelijk te zijn tegen nieuwe spelers en hun op weg te helpen. Alvast welkom op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
tastyx schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:36:
[...]

Er zijn eigenlijk geen regels i.v.m raiden/mensen afknallen. Het hoort nu eenmaal bij het spel. We proberen wel zo vriendelijk mogelijk te zijn tegen nieuwe spelers en hun op weg te helpen. Alvast welkom op de server :)
Was zeker geen nieuwe speler; hij kwam terug uit zn huis fuly geared en heeft 2 van ons 5 neergelegd :D de rest is gaan lopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Nou ik zit ook op die server sinds gister, had een mooi huis en wat spul met een paar vrienden, kom nu net online en ja hoor. Alles weer weg. |:( Dus nu weer overnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Iemand zijn base aanvallen terwijl hij thuis is is niet zo handig, want hij kan er eindeloos spawnen totdat die sleeping bag kapot is. Jullie daarintegen spawnen waarschijnlijk een eind verderop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
NoFearz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:19:
Iemand zijn base aanvallen terwijl hij thuis is is niet zo handig, want hij kan er eindeloos spawnen totdat die sleeping bag kapot is. Jullie daarintegen spawnen waarschijnlijk een eind verderop :P
Volgens mij kun je niet eindeloos spawnen op 1 bed. Na de eerste keer volgens mij zit er een wachttijd op van 5 minuten. Dus zul je random moeten spawnen, of heel veel slaapzakken plaatsen.

En als raider een bed meenemen en die in de buurt plaatsen als je gaat raiden is ook wel handig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Klopt, zit een cooldown. Dus meerdere bedden is handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ah, dat wist ik niet, maar één meenemen is alsnog een beetje random waar je precies spawnt. Je kan niet echt kiezen tussen sleeping bags.

[ Voor 73% gewijzigd door Nfear op 21-01-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Hoezo random?

Je kunt zoveel sleepingbags plaatsen als je wil, wanneer je 1 hebt gebruikt vervalt die voor 30min.

Je spawnt op de laatst geplaatste sleepingbag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Nou gaat hier ook lekker, gister nacht geraid, nou vandaag weer alles opbouwen ver ver weg. In de middag even sporten, huis weer leeg en ik weer dood.. Geraid worden is vervelend maar hoort erbij, accepteer ik ook.

Maar ik heb gewoon niet genoeg tijd om alles van iron te krijgen en researchen voordat ik weer geraid ben.. :S
M'n base had ik echt in een gedeelte gezet waar niks meer spawnt, geen dieren, geen resources. Was ook wel even lopen voordat je bij de weg ofzo uit kwam.

Maar goed. Spirit is er even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12

Christiano007

Ich bin der champion

Hapkoek schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:30:
Nou gaat hier ook lekker, gister nacht geraid, nou vandaag weer alles opbouwen ver ver weg. In de middag even sporten, huis weer leeg en ik weer dood.. Geraid worden is vervelend maar hoort erbij, accepteer ik ook.

Maar ik heb gewoon niet genoeg tijd om alles van iron te krijgen en researchen voordat ik weer geraid ben.. :S
M'n base had ik echt in een gedeelte gezet waar niks meer spawnt, geen dieren, geen resources. Was ook wel even lopen voordat je bij de weg ofzo uit kwam.

Maar goed. Spirit is er even uit.
Dan doe je het misschien toch te opzichtig? Klein iets maken in het begin. En als je de tijd hebt 's ochtends eens spelen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste