@Kenhas
Klopt wat dat betreft met Sonarr van WEBRip naar WEB-DL.
alleen snap ik niet het stukje
Ik heb zelf ook een tik dat ik graag een consitentie in mijn folders wil hebben,
probleem heb ik opgelost door bepaalde groepen links te laten liggen en met series zorgen dat hij alleen van een bepaalde groep download.
Maar ik rename dus niks,
want zoals je aangaf Kodi kan daar prima mee overweg en autosub ook.
Voordeel is ook mocht het een keer de verkeerde sub wezen kan ik in Kodi zoeken en match hij 9 van de 10x de juiste sub (vaak als er een V2 later is uitgekomen die beter sync is dan de eerste versie die autosub gepakt heeft)
Ik begin pas een seizoen te kijken als het hele seizoen klaar is en compleet met subs.
@zeroday
voorbeeld: NCIS.S15E06.REAL.PROPER.1080p.HDTV.X264-DIMENSION
Klopt wat dat betreft met Sonarr van WEBRip naar WEB-DL.
alleen snap ik niet het stukje
Dat doet autosub toch ?...
(behalve nu omdat ik srt's moet aanpassen qua benaming).
...
Ik heb zelf ook een tik dat ik graag een consitentie in mijn folders wil hebben,
probleem heb ik opgelost door bepaalde groepen links te laten liggen en met series zorgen dat hij alleen van een bepaalde groep download.
Maar ik rename dus niks,
want zoals je aangaf Kodi kan daar prima mee overweg en autosub ook.
Voordeel is ook mocht het een keer de verkeerde sub wezen kan ik in Kodi zoeken en match hij 9 van de 10x de juiste sub (vaak als er een V2 later is uitgekomen die beter sync is dan de eerste versie die autosub gepakt heeft)
Ik begin pas een seizoen te kijken als het hele seizoen klaar is en compleet met subs.
@zeroday
Proper behoort van de resolutie te staandat wordt dan: The Series Title (2010) - S01E01 - HDTV-720p Proper RlsGrp
voorbeeld: NCIS.S15E06.REAL.PROPER.1080p.HDTV.X264-DIMENSION
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.