[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 52 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:47
Ik heb een nieuwe versie (6.26) uitgebracht die wel de Engelse sub download(als "Fallback to English" aanstaat) als de Nederlandse sub downloaden faalt.

[ Voor 13% gewijzigd door Ben(V) op 09-04-2016 18:13 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjbaard
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-12-2023
Misschien een onnozele vraag maar hoe krijg ik versie 0.6.26 op mijn Synology?

Ik gebruik nu http://synology.mdevries.org/spkrepo/packages als bron maar die blijft 'hangen' op 0.6.23-2
En als ik deze versie start krijg ik een error: AutoSub: 'Could not start webserver. Exiting'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Je zult wel Dsm 6.0 draaien.
De meeste packages van derden draaien daar niet op en autosub is geen uitzondering.

Het is wachten op informatie van Synology over hoe je packages voor Dsm 6 moet bouwen.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ik ben geupgrade naar DSM6.0 (per ongeluk) maar bij mij werkt alles nog wel naar behoren.

Ik lees overal dat een "clean install" op DSM6 nogal problemen geeft.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ook een upgrade werkt niet meer helemaal goed.

Het start-stop script werkt niet meer goed, zodat het package centre niet ziet dat autosub draait.
Je kunt hem dus ook niet meer stoppen vanuit het package centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
Ok, was me nog niet opgevallen, het werkt allemaal nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:40
Tommiiee schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:39:
Zoals aangegeven, ik beschik bij deze aflevering op dit moment over geen enkele ondertitel. Ik zie ook geen Engelse staan, ondanks dat hij deze blijkbaar 4 à 5 keer gedownload zou moeten hebben? De overige afleveringen zijn wel juist gedownload, dus het is geen rechten issue.

Configuratie is als volgt:
Download Dutch: Enabled
Fallback to English: Enabled
Download English: Disabled

Op de homepagina staat deze episode niet bij Wanted, dus ik ga even AS een 'Check Now' geven om te zien of hij er opnieuw bij komt.

Edit: oké hij staat nu weer Wanted in de lijst, voor Engels en NL, dus even afwachten :)
Oké het probleem lijkt iets anders te zijn.

Autosub geeft aan dat hij een Engelse sub heeft gedownload voor deze episode (staat bij 'Downloaded'), maar als ik in de folder kijk, zie ik geen subtitle voor deze episode..

Ik heb de rechten nagekeken en die zijn goed, dus heb ze voor de zekerheid maar opnieuw geset. Lijkt toch vreemd te zijn dat Autosub denkt dat hij iets gedownload heeft, maar het vervolgens niet in de folder staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Heb je wel de laatste versie die ik gemaakt heb geinstalleerd (6.26), want daar is dit in opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ben, ik weet niet of je het al weet, maar ik kwam dit tegen op het net. Er is een nieuwe standaard wat betreft naamgeving WEB-DL en Web-rip zijn duidelijker onderscheiden.. Misschien heeft het ook invloed op ASBB

https://scenerules.org/t.html?id=wdx264v1.0-ecb63c67.nfo

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:36
Ortep schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:42:
Ben, ik weet niet of je het al weet, maar ik kwam dit tegen op het net. Er is een nieuwe standaard wat betreft naamgeving WEB-DL en Web-rip zijn duidelijker onderscheiden.. Misschien heeft het ook invloed op ASBB

https://scenerules.org/t.html?id=wdx264v1.0-ecb63c67.nfo
En omdat dat op die site staat gaat iedereen zich daaraan houden? :P Betwijfel het.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
tcviper schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:47:
[...]

En omdat dat op die site staat gaat iedereen zich daaraan houden? :P Betwijfel het.
Iedereen betwijfel ik, vooral P2P scene waarschijnlijk niet, maar ondergetekende SCENE groepen zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Op BATV na staan die groepen in de lijst allemaal in mijn ignore lijst.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik had dat al dit weekend gelezen.
Heeft voorlopig geen enkele invloed op autosub, de naamgevingen zijn niet echt gewijzigd,

De releasenamen zijn bijna nooit het probleem, de moeiilijkheid zit altijd in de subs die vaak te weinig info hebben om ze met de releasename te matchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Een klein nadeel van de nieuwe screen refresh-functie is dat de laatste opdracht steeds wordt herhaald. Als je bijvoorbeeld Run now of Flush downloaded doet, gebeurt dat bij elke refresh opnieuw. Ik doe meestal meteen Home > Home, maar soms vergeet ik het.

Aanpassingen aan de configuratie moet ik ook meteen opslaan, anders zijn ze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

tcviper schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:47:
[...]

Vast niet iedereen, zeker in Nederland niet, maar de rest doet het al aardig. Ik heb de eerste series al gezien die keurig volgens deze naamgeving werken. Ook Sonar heeft al aangekondigd dat ze het in de nieuwe versie verwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:56

MvL

Is er al de moeite genomen om hier een Docker container van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Waarom zou je dat doen.
Het is een python applicatieen draait dus native op elke denkbaar platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:56

MvL

Hmmm, dat is zeker waar. Ik zou het graag in combinatie met unRAID wil gebruiken wat gebruik maakt van Docker containers voor applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
drfruit schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:19:
Een klein nadeel van de nieuwe screen refresh-functie is dat de laatste opdracht steeds wordt herhaald. Als je bijvoorbeeld Run now of Flush downloaded doet, gebeurt dat bij elke refresh opnieuw. Ik doe meestal meteen Home > Home, maar soms vergeet ik het.

Aanpassingen aan de configuratie moet ik ook meteen opslaan, anders zijn ze weg.
Ja dat was me ook all opgevallen, maar aangezien ik zelden zelf commando's geef aan autosub stoorde het mij niet.
Zal dit weekend eens kijken of daar its aan te doen is.

Die config wijzigingen direkt te moeten saven zal wel niet op te lossen zijn, hij refreshed namelijk vanuit de echte data en niet vanuit de screendata.

Maar als veel mensen liever geen auto refresh hebben hoor ik het wel.
Kan het altijd nog een config optie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
MvL schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:18:
Hmmm, dat is zeker waar. Ik zou het graag in combinatie met unRAID wil gebruiken wat gebruik maakt van Docker containers voor applicaties.
Als je een docker container met python kunt vinden is het heel simpel autosub erbij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Ben(V) schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:21:
[...]

Ja dat was me ook all opgevallen, maar aangezien ik zelden zelf commando's geef aan autosub stoorde het mij niet.
Zal dit weekend eens kijken of daar its aan te doen is.

Die config wijzigingen direkt te moeten saven zal wel niet op te lossen zijn, hij refreshed namelijk vanuit de echte data en niet vanuit de screendata.

Ik heb liever wel refresh, dat kleine ongemak weegt daar niet tegenop.

Het is zeker niet mogelijk alleen het home scherm te refreshen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik niet zeker want ik ben niet zo'n html/css kenner, maar volgens mij refreshed hij alleen het scherm dat in beeld is.
Als je het configscherm verlaat zonder te saven ben je ook alles kwijt dacht ik.

Zoals ik al zei ik zal er van het weekend eens naar kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Ben(V) op 12-04-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kan na een wijziging middels Javascript een post doen naar de controller / functie om de settings op te slaan. Aangezien jQuery aanwezig is, is stukje code daarvoor niet zo heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:50
Ik heb vanmorgen de laatste update gedraaid op de synology van Auto-Sub maar nu krijg ik de volgende melding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/WebServer.py", line 479, in index
    tmpl = PageTemplate(file="interface/templates/home.tmpl")
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
    self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1545, in _compile
    file = self.serverSidePath(file)
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Servlet.py", line 42, in serverSidePath
    return normpath(abspath(path.replace("\\", '/')))
  File "/usr/local/python/lib/python2.7/posixpath.py", line 364, in abspath
    cwd = os.getcwd()
OSError: [Errno 2] No such file or directory

Nu had ik het volgende al gedaan (LINK) maar die twee regels die ik moest verwijderen staan niet in het bestandje.

Wat kan ik het best doen ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:57

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Wilde ook net reageren. Ik heb na de update van vanochtend exact hetzelfde probleem.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:50
Een reboot van de NAS lijkt te helpen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Yep, reboot van de NAS lost het op, nu werkt het, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 15:54
Hier de upgrade naar DSM 6 gedaan. AutoSub lijkt te werken onder water maar AutoSub openen is niet mogelijk en status = stopped. In de log zie ik dat hij draait en mijn mappen aan het scannen is en aan het communiceren is met o.a. addic7ed. Autosub geeft dus een verkeerde status weer + is niet te openen, is dit een bekend probleen / oplossing en of workaround voor?

Edit:
Vandaag de update gedaan die klaarstond maar die bracht geen verandering, ook na reboot niet

[ Voor 32% gewijzigd door lubbertkramer op 13-04-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Dat is de oorzaak van je probleem.
DSM 6.0 gaat totaal anders dan DSM 5.2 om met rechten en gebruikersnamen. En niemand schijnt precies te weten hoe en wat. Ook de Synocomunity is er nog niet uit hoe het moet op een eenduidige manier
Er werkt nog veel meer niet of maar half op DSM 6.0. Er zijn mensen die dingen aan de praat hebben gekregen, maar dat gaat dan via schermen vol CLI commando's, Putty en andere primitieve Linux basis dingen.
Voorlopig blijf ik ver weg van een upgrade van DSM. Misschien over een paar maanden met DSM 6.1 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 15:54
Ortep schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:29:
[...]

Dat is de oorzaak van je probleem.
DSM 6.0 gaat totaal anders dan DSM 5.2 om met rechten en gebruikersnamen. En niemand schijnt precies te weten hoe en wat. Ook de Synocomunity is er nog niet uit hoe het moet op een eenduidige manier
Er werkt nog veel meer niet of maar half op DSM 6.0. Er zijn mensen die dingen aan de praat hebben gekregen, maar dat gaat dan via schermen vol CLI commando's, Putty en andere primitieve Linux basis dingen.
Voorlopig blijf ik ver weg van een upgrade van DSM. Misschien over een paar maanden met DSM 6.1 of zo
Gelukkig lijkt hij onder water wel gewoon te werken alleen kan ik hem niet meer openen, idem voor Lazylibrarian. Zolang hij onder water blijft werken heb ik geen probleem maar hopelijk vind snel iemand dan hoe dit te fixen is. Ik ben over gegaan naar DSM 6 voor de CloudSync en meerdere malen naar hetzelfde webdav pad een backup te kunnen maken (icm transip stack)

Couchpotato, Sonarr (moest alleen Mono voor aangepast), Headphones, NZBGet zijn wel gewoon blijven werken gelukkig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 21:23
tcviper schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:13:
Yep, reboot van de NAS lost het op, nu werkt het, thx!
Ik begon ook al te balen. Juist van de week alles weer eens goed ingesteld en liep weer als een speer. Zonet geupdate en helemaal mis :( Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem bleef.

De boel maar herstarten en hij doet het weer, maar nu kan ik weer alles opnieuw instellen..... --zucht-- maar het werkt allemaal weer.

[ Voor 3% gewijzigd door winwiz op 13-04-2016 13:43 ]

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Sinds gister avond blijf ik om de 60 seconden de volgende melding krijgen:

code:
1
2
2016-04-14 08:09:42,620 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queue's. Will try again in 60 seconds
2016-04-14 08:09:42,618 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /nzbget/dst/tv

Na opnieuw opstarten werkt alles weer na behoren, toch wou ik het even melden in geval dat het een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
Ik had de update uitgevoerd die beschikbaar was voor mijn Synology, en daarna kreeg ik allerlei "rare" errors.

Na een herstart van m'n NAS lijkt alles weer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met de nieuwe versie geen problemen, maar had na een update van dsm 5 en de update van autosub maar gelijk even een opnieuw opstarten uitgevoerd.

Ik heb de vorige versie van autosub van mdevries (de package) opgeslagen, dus als iemand versie AutoSub-BootstrapBill_noarch-all_0.6.23-2.spk wil gebruiken ipv de huidige AutoSub-BootstrapBill_noarch-all_0.6.26-1.spk , laat maar weten en ik upload hem.

Ik heb trouwens geen problemen met AutoSub-BootstrapBill_noarch-all_0.6.26-1.spk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

itsme9x schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:18:
Sinds gister avond blijf ik om de 60 seconden de volgende melding krijgen:

code:
1
2
2016-04-14 08:09:42,620 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queue's. Will try again in 60 seconds
2016-04-14 08:09:42,618 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /nzbget/dst/tv

Na opnieuw opstarten werkt alles weer na behoren, toch wou ik het even melden in geval dat het een bug is.
Is geen bug. Je timer staat verkeerd ingesteld, is hier al vaak voorbijgekomen. Zoek het topic even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Is wel een hele oude versie want dit kan al een hele tijd niet meer voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 19:19

TommyGun

Stik er maar in!

Ben(V) schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Http error 502 is zoiets als "bad Gateway" met andere woorden hij kan iets niet bereiken.
Trekt je de verbinding niet gewoon dicht?
Ik heb dit probleem nog steeds overigens....
2016-04-15 20:30:20,643 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e13, please report this!
2016-04-15 20:30:20,642 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:30:20,641 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:30:20,640 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, x264-msd, please report this!
2016-04-15 20:30:20,639 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, 480p, please report this!
2016-04-15 20:30:20,638 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:30:20,637 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, xvid-fum, please report this!
2016-04-15 20:30:20,636 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e13, please report this!
2016-04-15 20:30:20,635 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:30:20,634 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:30:20,633 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:30:20,632 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e13, please report this!
2016-04-15 20:30:20,630 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:30:20,629 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:30:20,624 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:29:06,833 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:29:06,830 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, xvid-fum, please report this!
2016-04-15 20:29:06,828 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e05, please report this!
2016-04-15 20:29:06,827 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:29:06,826 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:29:06,824 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e05, please report this!
2016-04-15 20:29:06,823 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:29:06,819 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:29:06,818 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:29:06,817 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, x264-dimension, please report this!
2016-04-15 20:29:06,813 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, 720p, please report this!
2016-04-15 20:27:51,006 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, x264-dimension, please report this!
2016-04-15 20:27:51,005 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, 720p, please report this!
2016-04-15 20:27:51,002 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:27:50,997 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:27:50,996 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:27:50,995 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, xvid-fum, please report this!
2016-04-15 20:27:50,994 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e11, please report this!
2016-04-15 20:27:50,993 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:27:50,993 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:27:50,991 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e11, please report this!
2016-04-15 20:27:50,990 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:27:50,989 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, xvid-afg, please report this!
2016-04-15 20:27:50,989 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e11, please report this!
2016-04-15 20:27:50,988 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:27:50,987 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:27:50,985 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:25:23,493 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:25:23,487 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:25:23,487 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:25:23,486 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, xvid-afg, please report this!
2016-04-15 20:25:23,485 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e04, please report this!
2016-04-15 20:25:23,484 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:25:23,483 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:25:23,482 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e04, please report this!
2016-04-15 20:25:23,481 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:25:23,480 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, xvid-fum, please report this!
2016-04-15 20:25:23,480 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, s01e04, please report this!
2016-04-15 20:25:23,479 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, chicago, please report this!
2016-04-15 20:25:23,478 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, hdtv, please report this!
2016-04-15 20:25:23,477 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, pd, please report this!
2016-04-15 20:25:23,476 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, x264-dimension, please report this!
2016-04-15 20:25:23,446 WARNING scoreMatch: Something went wrong, ProcessFileName could not process the file, 720p, please report this!

AUTO-SUB BOOTSTRAP BILL ALPHA 0.6.26
M'n internet werkt prima ;).

Ben wel aan het downloaden / uploaden maar dat is netjes capped. Genoeg over...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij klopt er niets van je filenames? Of hij knipt de bestandsnamen in stukjes?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Plaats eens een paar bestandsnamen, want zo te zien probeert hij die in stukjes te hakken en te processen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
drfruit schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:19:

Ik heb een nieuwe versie (6.27) uitgebracht.
De auto-refresh gebeurt nu alleen nog op het hoofdscherm dus blijven de gegevens die je in het config scherm invoert gewoon staan. Uiteraard worden ze pas actief als je ze saved.

De auto-refresh is nu alleen nog een pagina refresh.
Met andere woorden het laatst gegeven commando wordt nu niet meer herhaalt bij een auto-refresh, zoals in de vorige versie wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Thanks, Ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ben(V) schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:57:
Plaats eens een paar bestandsnamen, want zo te zien probeert hij die in stukjes te hakken en te processen.
Het vreemde is dat ik helemaal geen file names heb met xvid, avg of fum...

Ik zie in de log telkens keywords als Chicago en PD voorkomen dus ik verwacht dat enkel die serie problemen geeft maar waarom?

De file names verschillen overigens her en der daar ik in het begin de rename functie in SR verkeerd had staan (files bevatte te weinig info voor Auto-Sub), dus mogelijk vindt 'ie daarvoor niks (het zij zo) maar alsnog snap ik de errors niet.

-
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
 Directory of Y:\TV Shows\Chicago P.D\Season 01

15/03/2016  20:08 PM    <DIR>          .
12/03/2016  21:10 PM    <DIR>          ..
12/02/2016  11:35 AM     1,700,030,499 Chicago P.D - S01E03 - Chin Check.mkv
12/02/2016  11:37 AM            37,216 Chicago P.D - S01E03 - Chin Check.nl.srt
12/02/2016  23:39 PM     1,725,621,556 Chicago P.D - S01E04 - Now Is Always Temporary.mkv
13/02/2016  15:31 PM     1,716,364,815 Chicago P.D - S01E02 - Wrong Side of the Bars.mkv
13/02/2016  20:20 PM     1,702,357,365 Chicago P.D - S01E11 - Turn Off the Light.mkv
13/02/2016  21:39 PM     1,721,872,967 Chicago P.D - S01E05 - Thirty Balloons.mkv
13/02/2016  23:27 PM     1,647,569,619 Chicago P.D - S01E13 - My Way.mkv
14/02/2016  00:03 AM     1,703,867,073 Chicago P.D - S01E15 - A Beautiful Friendship.mkv
14/02/2016  03:43 AM     1,693,500,366 Chicago P.D - S01E08 - Different Mistakes.mkv
14/02/2016  04:40 AM     1,754,037,984 Chicago P.D - S01E01 - Stepping Stone.mkv
15/02/2016  20:43 PM     1,723,494,457 Chicago P.D - S01E14 - The Docks.mkv
16/02/2016  13:22 PM     1,711,378,284 Chicago P.D - S01E07 - The Price We Pay.mkv
18/02/2016  03:58 AM     1,731,457,772 Chicago P.D - S01E12 - 830 PM (2).mkv
02/03/2016  20:01 PM     1,691,164,771 Chicago P.D - S01E10 - At Least It's Justice.mkv
09/03/2016  21:23 PM     1,730,022,460 Chicago.P.D.S01E09.1080p.WEB-DL-KiNGS.mkv
09/03/2016  21:31 PM             2,991 Chicago.P.D.S01E09.1080p.WEB-DL-KiNGS.nfo
09/03/2016  21:31 PM           100,538 Chicago.P.D.S01E09.1080p.WEB-DL-KiNGS.tbn
09/03/2016  21:23 PM     1,721,792,369 Chicago.P.D.S01E06.1080p.WEB-DL-KiNGS.mkv
09/03/2016  21:31 PM             2,872 Chicago.P.D.S01E06.1080p.WEB-DL-KiNGS.nfo
09/03/2016  21:31 PM           105,253 Chicago.P.D.S01E06.1080p.WEB-DL-KiNGS.tbn
12/03/2016  21:08 PM             2,947 Chicago P.D - S01E03 - Chin Check.nfo
12/03/2016  21:09 PM            95,523 Chicago P.D - S01E03 - Chin Check.tbn
12/03/2016  21:09 PM             2,863 Chicago P.D - S01E04 - Now Is Always Temporary.nfo
12/03/2016  21:09 PM            83,154 Chicago P.D - S01E04 - Now Is Always Temporary.tbn
12/03/2016  21:09 PM             2,964 Chicago P.D - S01E02 - Wrong Side of the Bars.nfo
12/03/2016  21:09 PM            83,828 Chicago P.D - S01E02 - Wrong Side of the Bars.tbn
12/03/2016  21:09 PM             2,902 Chicago P.D - S01E11 - Turn Off the Light.nfo
12/03/2016  21:09 PM            87,471 Chicago P.D - S01E11 - Turn Off the Light.tbn
12/03/2016  21:09 PM             2,871 Chicago P.D - S01E05 - Thirty Balloons.nfo
12/03/2016  21:09 PM           112,488 Chicago P.D - S01E05 - Thirty Balloons.tbn
12/03/2016  21:09 PM             3,029 Chicago P.D - S01E13 - My Way.nfo
12/03/2016  21:09 PM           128,666 Chicago P.D - S01E13 - My Way.tbn
12/03/2016  21:09 PM             2,721 Chicago P.D - S01E15 - A Beautiful Friendship.nfo
12/03/2016  21:09 PM           115,288 Chicago P.D - S01E15 - A Beautiful Friendship.tbn
12/03/2016  21:09 PM             2,860 Chicago P.D - S01E08 - Different Mistakes.nfo
12/03/2016  21:09 PM           107,122 Chicago P.D - S01E08 - Different Mistakes.tbn
12/03/2016  21:10 PM             3,026 Chicago P.D - S01E01 - Stepping Stone.nfo
12/03/2016  21:10 PM           112,121 Chicago P.D - S01E01 - Stepping Stone.tbn
12/03/2016  21:10 PM             2,931 Chicago P.D - S01E14 - The Docks.nfo
12/03/2016  21:10 PM           100,754 Chicago P.D - S01E14 - The Docks.tbn
12/03/2016  21:10 PM             2,738 Chicago P.D - S01E07 - The Price We Pay.nfo
12/03/2016  21:10 PM            90,793 Chicago P.D - S01E07 - The Price We Pay.tbn
12/03/2016  21:10 PM             3,437 Chicago P.D - S01E12 - 830 PM (2).nfo
12/03/2016  21:10 PM            94,801 Chicago P.D - S01E12 - 830 PM (2).tbn
12/03/2016  21:10 PM             2,844 Chicago P.D - S01E10 - At Least It's Justice.nfo
12/03/2016  21:10 PM           121,772 Chicago P.D - S01E10 - At Least It's Justice.tbn
15/03/2016  20:07 PM            39,981 Chicago.P.D.S01E09.1080p.WEB-DL-KiNGS.srt
15/03/2016  20:08 PM            39,089 Chicago.P.D.S01E06.1080p.WEB-DL-KiNGS.srt

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
 Directory of Y:\TV Shows\Chicago P.D\Season 02

12/03/2016  21:08 PM    <DIR>          .
11/02/2016  20:52 PM            59,794 Chicago P.D - S02E11 - We Don't Work Together Anymore.srt
12/02/2016  00:15 AM     1,689,181,060 Chicago P.D - S02E13 - A Little Devil Complex (2).mkv
11/02/2016  23:17 PM            64,031 Chicago P.D - S02E13 - A Little Devil Complex (2).srt
12/02/2016  10:28 AM     1,686,194,852 Chicago P.D - S02E02 - Get My Cigarettes.mkv
12/02/2016  11:15 AM     1,707,255,850 Chicago P.D - S02E10 - Shouldn't Have Been Alone (2).mkv
11/02/2016  19:57 PM            54,891 Chicago P.D - S02E10 - Shouldn't Have Been Alone (2).srt
12/02/2016  12:31 PM     1,711,423,043 Chicago P.D - S02E21 - There's My Girl.mkv
11/02/2016  18:06 PM            62,236 Chicago P.D - S02E21 - There's My Girl.srt
12/02/2016  00:15 AM            57,068 Chicago P.D - S02E14 - Erin's Mom.srt
13/02/2016  00:39 AM     1,826,532,176 Chicago P.D - S02E15 - What Do You Do.mkv
12/02/2016  22:15 PM            55,248 Chicago P.D - S02E15 - What Do You Do.srt
12/02/2016  22:15 PM            71,403 Chicago P.D - S02E17 - Say Her Real Name.srt
12/02/2016  22:16 PM            57,877 Chicago P.D - S02E08 - Assignment of the Year.srt
15/02/2016  04:19 AM     1,738,813,261 Chicago P.D - S02E07 - They'll Have to Go Through Me (3).mkv
12/02/2016  22:17 PM            55,879 Chicago P.D - S02E07 - They'll Have to Go Through Me (3).srt
18/02/2016  02:50 AM     1,711,897,098 Chicago P.D - S02E06 - Prison Ball.mkv
17/02/2016  19:50 PM            61,931 Chicago P.D - S02E06 - Prison Ball.srt
12/03/2016  21:05 PM            14,233 Chicago P.D - S02E20 - The Number of Rats (2).tbn
12/03/2016  21:05 PM            24,229 Chicago P.D - S02E18 - Get Back to Even.tbn
12/03/2016  21:06 PM             3,048 Chicago P.D - S02E23 - Born Into Bad News.nfo
12/03/2016  21:06 PM            17,786 Chicago P.D - S02E23 - Born Into Bad News.tbn
12/03/2016  21:06 PM             2,593 Chicago P.D - S02E01 - Call It Macaroni.nfo
12/03/2016  21:06 PM           108,744 Chicago P.D - S02E01 - Call It Macaroni.tbn
12/03/2016  21:06 PM             3,202 Chicago P.D - S02E22 - Push the Pain Away.nfo
12/03/2016  21:06 PM             2,399 Chicago P.D - S02E11 - We Don't Work Together Anymore.nfo
12/03/2016  21:06 PM            19,355 Chicago P.D - S02E11 - We Don't Work Together Anymore.tbn
12/03/2016  21:06 PM            21,872 Chicago P.D - S02E13 - A Little Devil Complex (2).tbn
12/03/2016  21:06 PM             2,505 Chicago P.D - S02E19 - The Three Gs.nfo
12/03/2016  21:06 PM             2,544 Chicago P.D - S02E02 - Get My Cigarettes.nfo
12/03/2016  21:06 PM           108,120 Chicago P.D - S02E02 - Get My Cigarettes.tbn
12/03/2016  21:06 PM             2,522 Chicago P.D - S02E10 - Shouldn't Have Been Alone (2).nfo
12/03/2016  21:06 PM            27,141 Chicago P.D - S02E10 - Shouldn't Have Been Alone (2).tbn
12/03/2016  21:07 PM            26,957 Chicago P.D - S02E21 - There's My Girl.tbn
12/03/2016  21:07 PM             2,306 Chicago P.D - S02E14 - Erin's Mom.nfo
12/03/2016  21:07 PM            31,420 Chicago P.D - S02E14 - Erin's Mom.tbn
12/03/2016  21:07 PM             2,598 Chicago P.D - S02E16 - What Puts You on That Ledge.nfo
12/03/2016  21:07 PM             2,603 Chicago P.D - S02E12 - Disco Bob.nfo
12/03/2016  21:07 PM             2,472 Chicago P.D - S02E04 - Chicken, Dynamite, Chainsaw.nfo
12/03/2016  21:08 PM            33,984 Chicago P.D - S02E05 - An Honest Woman.tbn
12/03/2016  21:08 PM            21,600 Chicago P.D - S02E03 - The Weigh Station.tbn
12/03/2016  21:08 PM             2,625 Chicago P.D - S02E07 - They'll Have to Go Through Me (3).nfo
12/03/2016  21:08 PM            75,128 Chicago P.D - S02E07 - They'll Have to Go Through Me (3).tbn
12/03/2016  21:08 PM             2,439 Chicago P.D - S02E06 - Prison Ball.nfo
12/02/2016  18:43 PM     1,755,223,394 Chicago P.D - S02E14 - Erin's Mom.mkv
12/03/2016  21:06 PM             2,769 Chicago P.D - S02E21 - There's My Girl.nfo
11/02/2016  23:15 PM     1,615,622,140 Chicago P.D - S02E11 - We Don't Work Together Anymore.mkv
09/02/2016  22:21 PM            60,927 Chicago P.D - S02E18 - Get Back to Even.srt
11/02/2016  18:06 PM            57,332 Chicago P.D - S02E19 - The Three Gs.srt
11/02/2016  13:39 PM            60,648 Chicago P.D - S02E01 - Call It Macaroni.srt
12/02/2016  22:18 PM            59,735 Chicago P.D - S02E05 - An Honest Woman.srt
13/02/2016  02:31 AM     1,737,059,274 Chicago P.D - S02E17 - Say Her Real Name.mkv
12/03/2016  21:06 PM             2,527 Chicago P.D - S02E13 - A Little Devil Complex (2).nfo
12/03/2016  21:06 PM            26,847 Chicago P.D - S02E19 - The Three Gs.tbn
13/02/2016  07:18 AM     1,694,275,452 Chicago P.D - S02E04 - Chicken, Dynamite, Chainsaw.mkv
11/02/2016  15:48 PM     1,781,814,118 Chicago P.D - S02E22 - Push the Pain Away.mkv
12/03/2016  21:07 PM            26,279 Chicago P.D - S02E09 - Called In Dead (1).tbn
12/03/2016  21:05 PM             2,563 Chicago P.D - S02E20 - The Number of Rats (2).nfo
11/02/2016  14:08 PM     1,713,532,792 Chicago P.D - S02E01 - Call It Macaroni.mkv
10/02/2016  02:05 AM     1,801,246,277 Chicago P.D - S02E20 - The Number of Rats (2).mkv
13/02/2016  05:16 AM     1,768,229,489 Chicago P.D - S02E12 - Disco Bob.mkv
11/02/2016  13:38 PM     1,740,292,743 Chicago P.D - S02E23 - Born Into Bad News.mkv
14/02/2016  21:38 PM     1,705,365,328 Chicago P.D - S02E03 - The Weigh Station.mkv
12/02/2016  08:31 AM     1,872,796,707 Chicago P.D - S02E19 - The Three Gs.mkv
10/02/2016  21:31 PM            73,722 Chicago P.D - S02E22 - Push the Pain Away.srt
12/02/2016  16:15 PM     1,727,668,888 Chicago P.D - S02E09 - Called In Dead (1).mkv
09/02/2016  21:14 PM            66,499 Chicago P.D - S02E20 - The Number of Rats (2).srt
13/02/2016  20:08 PM     1,706,432,737 Chicago P.D - S02E08 - Assignment of the Year.mkv
12/03/2016  21:05 PM             2,767 Chicago P.D - S02E18 - Get Back to Even.nfo
13/02/2016  19:54 PM     1,734,755,035 Chicago P.D - S02E05 - An Honest Woman.mkv
12/02/2016  22:19 PM            55,500 Chicago P.D - S02E04 - Chicken, Dynamite, Chainsaw.srt
12/03/2016  21:06 PM            26,798 Chicago P.D - S02E22 - Push the Pain Away.tbn
11/02/2016  19:15 PM            49,353 Chicago P.D - S02E02 - Get My Cigarettes.srt
12/03/2016  21:07 PM             2,553 Chicago P.D - S02E09 - Called In Dead (1).nfo
10/02/2016  14:21 PM     1,740,967,954 Chicago P.D - S02E18 - Get Back to Even.mkv
12/02/2016  22:15 PM     1,838,477,505 Chicago P.D - S02E16 - What Puts You on That Ledge.mkv
11/02/2016  19:34 PM            58,455 Chicago P.D - S02E16 - What Puts You on That Ledge.srt
10/02/2016  21:44 PM            59,412 Chicago P.D - S02E23 - Born Into Bad News.srt
12/02/2016  22:16 PM            63,520 Chicago P.D - S02E12 - Disco Bob.srt
12/02/2016  22:19 PM            56,468 Chicago P.D - S02E03 - The Weigh Station.srt
11/02/2016  20:50 PM            57,150 Chicago P.D - S02E09 - Called In Dead (1).srt
12/03/2016  21:07 PM            24,741 Chicago P.D - S02E16 - What Puts You on That Ledge.tbn
12/03/2016  21:07 PM             2,380 Chicago P.D - S02E15 - What Do You Do.nfo
12/03/2016  21:07 PM            21,640 Chicago P.D - S02E15 - What Do You Do.tbn
12/03/2016  21:07 PM             2,722 Chicago P.D - S02E17 - Say Her Real Name.nfo
12/03/2016  21:07 PM            25,311 Chicago P.D - S02E17 - Say Her Real Name.tbn
12/03/2016  21:07 PM            30,566 Chicago P.D - S02E12 - Disco Bob.tbn
12/03/2016  21:08 PM            16,873 Chicago P.D - S02E04 - Chicken, Dynamite, Chainsaw.tbn
12/03/2016  21:08 PM             2,374 Chicago P.D - S02E05 - An Honest Woman.nfo
12/03/2016  21:08 PM             2,321 Chicago P.D - S02E08 - Assignment of the Year.nfo
12/03/2016  21:08 PM            95,216 Chicago P.D - S02E08 - Assignment of the Year.tbn
12/03/2016  21:08 PM             2,475 Chicago P.D - S02E03 - The Weigh Station.nfo
12/03/2016  21:08 PM            61,944 Chicago P.D - S02E06 - Prison Ball.tbn

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
 Directory of Y:\TV Shows\Chicago P.D\Season 03

09/04/2016  07:28 AM    <DIR>          .
09/02/2016  19:57 PM     1,735,204,986 Chicago P.D - S03E13 - Hit Me.mkv
09/02/2016  08:12 AM       338,569,833 Chicago P.D - S03E11 - Knocked the Family Right Out.mkv
09/02/2016  10:25 AM     2,799,137,419 Chicago P.D - S03E10 - Now I'm God (3).mkv
09/02/2016  08:17 AM               696 Chicago P.D - S03E10 - Now I'm God (3).nfo
09/02/2016  17:14 PM       515,936,172 Chicago P.D - S03E08 - Forget My Name.mkv
09/02/2016  17:21 PM     1,767,733,582 Chicago P.D - S03E06 - You Never Know Who's Who (2).mkv
09/02/2016  18:14 PM     1,749,036,813 Chicago P.D - S03E05 - Climbing into Bed (1).mkv
09/02/2016  19:18 PM       504,695,344 Chicago P.D - S03E09 - Never Forget I Love You.mkv
09/02/2016  19:21 PM            52,192 Chicago P.D - S03E13 - Hit Me.srt
09/02/2016  20:06 PM     1,707,824,899 Chicago P.D - S03E03 - Actual Physical Violence.mkv
09/02/2016  20:51 PM     1,701,647,929 Chicago P.D - S03E02 - Natural Born Storyteller.mkv
09/02/2016  20:06 PM            63,321 Chicago P.D - S03E02 - Natural Born Storyteller.srt
09/02/2016  21:13 PM       352,994,835 Chicago P.D - S03E01 - Life Is Fluid.mkv
09/02/2016  22:20 PM     1,679,291,321 Chicago P.D - S03E04 - Debts of the Past.mkv
09/02/2016  18:28 PM             3,243 Chicago P.D - S03E04 - Debts of the Past.nfo
09/02/2016  22:26 PM            41,299 Chicago P.D - S03E04 - Debts of the Past.en.srt
09/02/2016  22:20 PM     1,768,125,542 Chicago P.D - S03E07 - A Dead Kid, a Notebook and a Lot of Maybes.mkv
11/02/2016  21:07 PM     2,205,287,368 Chicago P.D - S03E12 - Looking Out for Stateville.mkv
11/02/2016  18:04 PM               696 Chicago P.D - S03E12 - Looking Out for Stateville.nfo-orig
12/02/2016  23:11 PM     1,726,186,310 Chicago P.D - S03E14 - The Song of Gregory Williams Yates (2).mkv
12/02/2016  22:50 PM            50,506 Chicago P.D - S03E14 - The Song of Gregory Williams Yates (2).srt
19/02/2016  12:15 PM     1,750,390,235 Chicago P.D - S03E15 - A Night Owl.mkv
25/02/2016  22:33 PM     1,737,016,157 Chicago P.D - S03E16 - The Cases That Need to Be Solved.mkv
25/02/2016  21:00 PM            54,107 Chicago P.D - S03E16 - The Cases That Need to Be Solved.srt
04/03/2016  17:53 PM       411,932,866 Chicago.P.D.S03E17.1080p.WEB-DL-AVS.mkv
12/03/2016  21:03 PM             2,666 Chicago P.D - S03E13 - Hit Me.nfo
12/03/2016  21:03 PM            99,581 Chicago P.D - S03E13 - Hit Me.tbn
12/03/2016  21:03 PM             2,648 Chicago P.D - S03E11 - Knocked the Family Right Out.nfo
12/03/2016  21:03 PM            87,955 Chicago P.D - S03E11 - Knocked the Family Right Out.tbn
12/03/2016  21:03 PM            86,626 Chicago P.D - S03E10 - Now I'm God (3).tbn
12/03/2016  21:04 PM             2,584 Chicago P.D - S03E08 - Forget My Name.nfo
12/03/2016  21:04 PM           110,117 Chicago P.D - S03E08 - Forget My Name.tbn
12/03/2016  21:04 PM             3,167 Chicago P.D - S03E06 - You Never Know Who's Who (2).nfo
12/03/2016  21:04 PM            25,305 Chicago P.D - S03E06 - You Never Know Who's Who (2).tbn
12/03/2016  21:04 PM             2,514 Chicago P.D - S03E05 - Climbing into Bed (1).nfo
12/03/2016  21:04 PM            50,195 Chicago P.D - S03E05 - Climbing into Bed (1).tbn
12/03/2016  21:04 PM             2,649 Chicago P.D - S03E09 - Never Forget I Love You.nfo
12/03/2016  21:04 PM           140,208 Chicago P.D - S03E09 - Never Forget I Love You.tbn
12/03/2016  21:04 PM             2,611 Chicago P.D - S03E03 - Actual Physical Violence.nfo
12/03/2016  21:04 PM            87,636 Chicago P.D - S03E03 - Actual Physical Violence.tbn
12/03/2016  21:04 PM             2,537 Chicago P.D - S03E02 - Natural Born Storyteller.nfo
12/03/2016  21:04 PM           131,295 Chicago P.D - S03E02 - Natural Born Storyteller.tbn
12/03/2016  21:04 PM             2,507 Chicago P.D - S03E01 - Life Is Fluid.nfo
12/03/2016  21:04 PM            95,435 Chicago P.D - S03E01 - Life Is Fluid.tbn
12/03/2016  21:04 PM            81,240 Chicago P.D - S03E04 - Debts of the Past.tbn
12/03/2016  21:04 PM             2,630 Chicago P.D - S03E07 - A Dead Kid, a Notebook and a Lot of Maybes.nfo
12/03/2016  21:05 PM            82,507 Chicago P.D - S03E07 - A Dead Kid, a Notebook and a Lot of Maybes.tbn
12/03/2016  21:05 PM             2,604 Chicago P.D - S03E12 - Looking Out for Stateville.nfo
12/03/2016  21:05 PM            91,002 Chicago P.D - S03E12 - Looking Out for Stateville.tbn
12/03/2016  21:05 PM             2,734 Chicago P.D - S03E14 - The Song of Gregory Williams Yates (2).nfo
12/03/2016  21:05 PM            22,253 Chicago P.D - S03E14 - The Song of Gregory Williams Yates (2).tbn
12/03/2016  21:05 PM             2,555 Chicago P.D - S03E15 - A Night Owl.nfo
12/03/2016  21:05 PM            28,202 Chicago P.D - S03E15 - A Night Owl.tbn
12/03/2016  21:05 PM             2,668 Chicago P.D - S03E16 - The Cases That Need to Be Solved.nfo
12/03/2016  21:05 PM            24,221 Chicago P.D - S03E16 - The Cases That Need to Be Solved.tbn
12/03/2016  21:05 PM             2,541 Chicago.P.D.S03E17.1080p.WEB-DL-AVS.nfo
12/03/2016  21:05 PM           101,357 Chicago.P.D.S03E17.1080p.WEB-DL-AVS.tbn
15/03/2016  19:58 PM            39,437 Chicago.P.D.S03E17.1080p.WEB-DL-AVS.srt
24/03/2016  12:39 PM     1,728,081,478 Chicago.P.D.S03E18.1080p.WEB.DL-NTb.mkv
24/03/2016  12:48 PM             2,442 Chicago.P.D.S03E18.1080p.WEB.DL-NTb.nfo
24/03/2016  18:56 PM            53,986 Chicago.P.D.S03E18.1080p.WEB.DL-NTb.en.srt
30/03/2016  03:09 AM            28,219 Chicago.P.D.S03E18.1080p.WEB.DL-NTb.tbn
01/04/2016  01:24 AM     1,749,059,005 Chicago.P.D.S03E19.1080p.WEB.DL-NTb.mkv
01/04/2016  01:24 AM             2,107 Chicago.P.D.S03E19.1080p.WEB.DL-NTb.nfo
01/04/2016  11:51 AM            56,616 Chicago.P.D.S03E19.1080p.WEB.DL-NTb.en.srt
05/04/2016  02:13 AM            47,294 Chicago.P.D.S03E18.1080p.WEB.DL-NTb.srt
08/04/2016  03:20 AM            17,317 Chicago.P.D.S03E19.1080p.WEB.DL-NTb.tbn
09/04/2016  07:28 AM            47,576 Chicago.P.D.S03E19.1080p.WEB.DL-NTb.srt

Overigens, ik heb een serie uitgesloten van Auto-Sub d.m.v. "Skipshow" bizarre er = 1,2,3,4

Maar toch probeert scanDir die te scannen?

Stukje uit de log:
2016-04-16 12:28:42,672 ERROR scanDir: Could not process the filename properly filename: S04E05.avi
2016-04-16 12:28:42,671 ERROR scanDir: Could not process the filename properly filename: S04E09.avi
2016-04-16 12:28:42,670 ERROR scanDir: Could not process the filename properly filename: S04E03.avi
2016-04-16 12:28:42,669 ERROR scanDir: Could not process the filename properly filename: S04E10.avi
2016-04-16 12:28:42,668 ERROR scanDir: Could not process the filename properly filename: S04E08.avi
-
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
 Directory of Y:\TV Shows\Bizarre ER\Season 1

04/04/2016  21:25 PM    <DIR>          .
04/04/2016  21:26 PM    <DIR>          ..
04/04/2016  20:49 PM       241,547,264 S01E07.avi
04/04/2016  20:51 PM       242,370,560 S01E08.avi
04/04/2016  20:51 PM       243,621,888 S01E06.avi
04/04/2016  20:51 PM       243,611,648 S01E03.avi
04/04/2016  20:51 PM       244,328,448 S01E02.avi
04/04/2016  20:51 PM       244,332,544 S01E04.avi
04/04/2016  20:51 PM       245,356,544 S01E01.avi
04/04/2016  20:51 PM       349,762,292 S01E05.avi
04/04/2016  21:25 PM               617 S01E07.nfo
04/04/2016  21:25 PM               602 S01E08.nfo
04/04/2016  21:25 PM               536 S01E06.nfo
04/04/2016  21:25 PM               580 S01E03.nfo
04/04/2016  21:25 PM               543 S01E02.nfo
04/04/2016  21:25 PM               578 S01E04.nfo
04/04/2016  21:25 PM               538 S01E01.nfo
04/04/2016  21:25 PM               381 S01E05.nfo

Die mogen wat mij betreft compleet genegeerd worden omdat die files qua naamgeving niet goed zijn (vandaar ook de "Skipshow" entry), maar het lijkt wel alsof dat pas in werking treedt nadat de files gescanned zijn. Indien dat zo is; is het mogelijk om directory's uit te sluiten van het scanmechanisme?

Bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 16-04-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik zal het eens gaan testen maar ik vermoed dat hij struikelt over die min tekens in de namen.

Overigens kan ik je garanderen dat bijvoorbeel "xvid-fum" echt wel ergens in een bestandsnaam voorkomt, autosub verzint zoiets echt niet zelf.

Verder is het weinig zinvol om al die afleveringen die niet voldoende info hebben om ooit een sub bij te vinden in de tak te laten zitten waar autosub gaat scannen.
Maak gewoon twee subfolders onder TV Shows en zet in de ene tak de video's met voldoende info en in de andere die zonder voldoende info.
Dus zoiets.
Tv Shows\Autosub\.....
Tv Shows\Not enough info\....

Waarbij je Tv Shows\Autosub opgeeft aan autosub als te scannen folder.

EDIT1: Die mintekens in de naam heeft hij geen last van, ik zoek verder.
EDIT2: Kan nog steeds niets vinden, overigens gaat dat skippen van jouw niet goed omdat je de hoofdletters niet goed hebt.

[ Voor 103% gewijzigd door Ben(V) op 16-04-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik denk dat ik bij de scandisk inbouw dat als in de bestandsnaam van de video niet voldoende informatie bevat zoals de minmatch score vereist hij helemaal niet meer in de wanted lijst terecht komt.

Met andere worden hij wordt meteen geskipped alsof hij in de skipped lijst stond.

Dus geen source in de naam en de minmatch score vereist source dan wordt hij geskipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 13:59
Misschien ook een zoekfunctie naar het videobestand (nzb,torrent) indien voor die aflevering wel een sub te vinden is.
Beetje de omgekeerde weg, maar wel handig voor de oudere series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
Nee autosub gaat geen zoekmachine voor videos worden, daar zijn voldoende andere applicaties voor.
Autosub beperkt zich tot subs.

Heeft ook niets te maken met waar het hier over gaat. Dit ging om videos files die onvoldoende informatie hebben om een sub bij te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben(V) schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:30:
Ik denk dat ik bij de scandisk inbouw dat als in de bestandsnaam van de video niet voldoende informatie bevat zoals de minmatch score vereist hij helemaal niet meer in de wanted lijst terecht komt.

Met andere worden hij wordt meteen geskipped alsof hij in de skipped lijst stond.

Dus geen source in de naam en de minmatch score vereist source dan wordt hij geskipped.
Kan je het dan zo bouwen dat hij dit naar een log bestand schrijft zodat je kan achterhalen welke afleveringen of series een aanpassing van de bestandsnaam nodig hebben? Wellicht kan het gewoon in de huidige log? Zou wel fijn zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Kan het wegschrijven in het logbestand net als wanneer je een aflevering op skipped zet.

Ik zal het als info wegschrijven en niet als debug, dan wordt het nog steeds gelogd als je debug uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ben(V) schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:18:
Ik zal het eens gaan testen maar ik vermoed dat hij struikelt over die min tekens in de namen.

Overigens kan ik je garanderen dat bijvoorbeel "xvid-fum" echt wel ergens in een bestandsnaam voorkomt, autosub verzint zoiets echt niet zelf.
Mijn "Series Folder" is /volume2/video/TV Shows

Ik heb daarin geen enkel bestand waarin de naam xvid voorkomt... of fum of wat dan ook.

Zal het later vanavond aantonen aan de hand van een find op de command line.
Verder is het weinig zinvol om al die afleveringen die niet voldoende info hebben om ooit een sub bij te vinden in de tak te laten zitten waar autosub gaat scannen.
Maak gewoon twee subfolders onder TV Shows en zet in de ene tak de video's met voldoende info en in de andere die zonder voldoende info.
Dus zoiets.
Tv Shows\Autosub\.....
Tv Shows\Not enough info\....

Waarbij je Tv Shows\Autosub opgeeft aan autosub als te scannen folder.
Dat is enigszins lastig omdat ik dan weer met de library zit op KODI en dergelijke;
Ben(V) schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:30:

Dit zou dan inderdaad helpen :)
EDIT1: Die mintekens in de naam heeft hij geen last van, ik zoek verder.
EDIT2: Kan nog steeds niets vinden, overigens gaat dat skippen van jouw niet goed omdat je de hoofdletters niet goed hebt.
Als ik dit typ bij "Skipshow";
Bizarre ER = 1,2,3,4
En vervolgens opsla, dan staat er;
bizarre er = 1,2,3,4

Daar kan ik niets aan doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ok dat was al ondervangen, ik zag in je post een combinatie van hoofd en kleine letters die anders was dan in je listing.

Je kunt beter niets intypen maar gewoon op de steeksleutel in de wanted lijst klikken en dan de hele serie selecteren en eventueel seizoen nummers toevoegen.

Ik ben iets verder en het heeft te maken dat hij een vreemde match probeer te maken met afleveringen die hij op haalt van de websites met subs.
Ben er nog niet helemaal uit maar ga in ieder geval het filter inbouwen dat hij niet meer gaat zoeken als de naam niet aan de minmatch score voldoet.
Nu gaat hij eerst zoeken en daarna matchen, lijkt me niet zinvol.

[ Voor 70% gewijzigd door Ben(V) op 16-04-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Chicago P.D - S01E01 - Stepping Stone.mkv

is dat je bestandsnaam ?
zo ja,
hoe denk je dat autosub weet welke sub hij moet downloaden aangezien er geen source info bij zit.

of gebeurd dat renamen pas nadat hij de subs heeft gevonden ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TRaSH schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:37:
Chicago P.D - S01E01 - Stepping Stone.mkv

is dat je bestandsnaam ?
zo ja,
hoe denk je dat autosub weet welke sub hij moet downloaden aangezien er geen source info bij zit.

of gebeurd dat renamen pas nadat hij de subs heeft gevonden ?
Even teruglezen :> Hiervan verwacht ik ook niet dat 'ie subs gaat downloaden, maar wil wel graag helder hebben welke errors waarom optreden.
Ben(V) schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:47:
Ok dat was al ondervangen, ik zag in je post een combinatie van hoofd en kleine letters die anders was dan in je listing.

Je kunt beter niets intypen maar gewoon op de steeksleutel in de wanted lijst klikken en dan de hele serie selecteren en eventueel seizoen nummers toevoegen.

Ik ben iets verder en het heeft te maken dat hij een vreemde match probeer te maken met afleveringen die hij op haalt van de websites met subs.
Ben er nog niet helemaal uit maar ga in ieder geval het filter inbouwen dat hij niet meer gaat zoeken als de naam niet aan de minmatch score voldoet.
Nu gaat hij eerst zoeken en daarna matchen, lijkt me niet zinvol.
OK ik zal de steeksleutel-methode gebruiken :)

Wat betreft die matches; dat verklaart dan wel waarom ik woorden in de log zie terugkomen die niet in mijn filenames zitten.

Bedankt voor de moeite so far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Heel tof programma, krijg alleen een vreemde error als ik op de log probeer te klikken. Het is een nieuwe installatie via Git gepakt:

Error 500 Internal Server Error
Try again. If this error doesn't go away, please report the issue.

File "C:\Users\dglav\Documents\SubDownloader\autosub-bootstrapbill\cherrypy\_cprequest.py", line 656, in respond
File "C:\Users\dglav\Documents\SubDownloader\autosub-bootstrapbill\cherrypy\lib\encoding.py", line 188, in __call__
File "C:\Users\dglav\Documents\SubDownloader\autosub-bootstrapbill\cherrypy\_cpdispatch.py", line 34, in __call__
File "C:\Users\dglav\Documents\SubDownloader\autosub-bootstrapbill\autosub\WebServer.py", line 540, in viewLog
result = autosub.Helpers.DisplayLogFile(loglevel)
File "C:\Users\dglav\Documents\SubDownloader\autosub-bootstrapbill\autosub\Helpers.py", line 360, in DisplayLogFile
data = f.readlines()
File "C:\Python27\lib\codecs.py", line 694, in readlines
return self.reader.readlines(sizehint)
File "C:\Python27\lib\codecs.py", line 603, in readlines
data = self.read()
File "C:\Python27\lib\codecs.py", line 492, in read
newchars, decodedbytes = self.decode(data, self.errors)
File "C:\Python27\lib\encodings\cp1252.py", line 15, in decode
return codecs.charmap_decode(input,errors,decoding_table)
UnicodeDecodeError: 'charmap' codec can't decode byte 0x8d in position 43149: character maps to <undefined>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
Je hebt een folder of videobestand met vreemde karakters erin (accenten en zo).
Als zo'n bestandsnaam in de logfile komt kan de logviewer daar niet tegen.

Dit komt voornamelijk voor als je een bestand download dat ingepak is (rar, zip of nzb) en gemaakt is op een windows systeem met een windows codepage.
Als het dan uitgepakt wordt zonder daar rekening mee te houden komen er onleesbare karakters in de filenaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Nu online
Aha... Dat zouden dan denk ik de karakters [] of - moeten zijn denk ik. Zou ik even kijken of ik dat ergens kan aanpassen want een log hebben is wel handig opzich

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
Nee [] zijn gewone ascii karakters.
Het gaat om bijvoorbeeld accenten op een a of een e.
Maar het kunnen ook niet zichtbare krakters zijn.

Je kunt alleen een flush van de logfile doen, wat er eenmaal inzit blijft hij over vallen.

[ Voor 25% gewijzigd door Ben(V) op 17-04-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Nu online
Ben(V) schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:17:
Nee [] zijn gewone ascii karakters.
Het gaat om bijvoorbeeld accenten op een a of een e.
Maar het kunnen ook niet zichtbare krakters zijn.

Je kunt alleen een flush van de logfile doen, wat er eenmaal inzit blijft hij over vallen.
Hm dan moet ik hem toch even nalopen zover ik weet heb ik niets vreemds maar zou toch ergens iets ingeslopen moeten zijn dan.

Voor de rest een super programma erg snel! En vooral het kunnen zoeken om de zoveel uur is fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben(V) schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:29:
Kan het wegschrijven in het logbestand net als wanneer je een aflevering op skipped zet.

Ik zal het als info wegschrijven en niet als debug, dan wordt het nog steeds gelogd als je debug uitzet.
Dank je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik heb besloten ze toch maar in de wanted list te laten, dan zie je het tenminste zonder in de log te hoeven kijken.
Ik heb wel een aantal routines aangepast zodat er niet onnodig naar subs wordt gezocht die toch niet aan de minmatch score voldoen.

Voorheen werd alleen gekeken of de zoek resultaten aan de minmatch setting voldoen, nu kijkt hij eerst of de video wel aan de minmatch voldoet.

Ook de zoek functie voor addic7ed id's is wat verbeterd.
Het hoofdscherm laat nu ook zien of autosub aan het zoeken is of gewoon wacht tot de timer sfgelopen is.
Het info scherm geeft nu ook informatie over de gebruikte libraries.

Versie 6.28 is dus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Top, maar eens testen zodra Martijn 'm geüpdatet heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Zucht..., zojuist weer een autosub update op Synology en nu krijg ik:
(Heb python app via synocommunity installed (2.7)).

File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/WebServer.py", line 479, in index
tmpl = PageTemplate(file="interface/templates/home.tmpl")
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1545, in _compile
file = self.serverSidePath(file)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Servlet.py", line 42, in serverSidePath
return normpath(abspath(path.replace("\\", '/')))
File "/usr/local/python/lib/python2.7/posixpath.py", line 364, in abspath
cwd = os.getcwd()

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Zie dit al een paar keer langs komen.
Een reboot van je NAS schijnt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ben(V) schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:48:
Hmmm ja dat was bij de vorige update ook al, maar dan moet het maar ff w8ten (heb mensen die via plex aant kijken zijn dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
Sinds kort (Het lijkt sinds DSM6.0 te zijn) heb ik dat bij elke update van ASBB, dus ff een reboot na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Voor DSM 6 is het te verklaren want het start-stop script werkt niet meer dus een normale start vanuit het package centre werkt dus niet.
Derde partijen packages starten dus alleen maar op tijdens het bootprocess.

Waarom het bij DSM 5 ook problemen geeft weet ik niet.
Misschien heeft Martijn wat in het package verandert in een poging het werkend te krijgen onder DSM 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ben(V) schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:48:
Ah een reboot dus. Ik was alweer een re-install van Auto-Sub aan het doen, maar die moeite kan ik me volgende keer dus besparen! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
raar: sinds update naar 0.6.27-2 op synology verschijnen sommige series volledig in HOOFDLETTERS in de wanted en downloaded lijst.
Ik heb het voor met volgende series:
-grey's anatomy
-marvel's agents of s.h.i.e.l.d.
-new girl
-the originals
-the americans
-modern family

de meeste andere series verschijnen normaal (enkel hoofdletter eerste letter) in de 2 lijsten.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Once upon a time 2011 heeft nu ook hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Heb er even naar gekeken.
Dat komt vermoeddelijk omdat de naam in de cache in hoofdletters wordt opgeslagen.
Waarom dat zo is weet ik niet, zit er al heel lang in, zal het bij de volgende release eruit halen.

Is niet iets van de laatste release, maar display nu de formele naam van Tvdb in plaats van een stuk van de filenaam zoals vroeger.

Is alleen een display kwestie en doet niets af aan de werking van autosub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doet hij denk ik omdat de mini versie voor mobile alles in hoofletters heeft?

Bedankt voor checken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik zag ook ineens diverse series in hoofdletters. Apart dat dat er al in zat maar blijkbaar ons niet is opgevallen :)

Anyhow, verder nog niet kunnen testen. Doe ik asap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Het zat er altijd al wel in maar werd niet gebruikt voor het weergeven op het scherm.

Daar werd het gewoon als bron een deel van het video bestand voor gebruikt.
Dat gaf als effect dat er verschillen optraden voor dezelfde serie.

Ik ben overgegaan naar het tonen van de formele Tvdb naaam, maar die werd in alleen hoofdletters in de cache opgeslagen.
Waarschijnlijk om zo het zeoken in de cache makkelijker te maken.
Ik zal het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Weer een synology autosub update, en weer moet hele synology opnieuw gestart :(
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Heb ik geen last van op DSM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Daarover moet je klagen bij Synology.

Die zijn geloof ik bezig apple achter na te gaan met een gesloten architectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

ASBB stopt er na een tijdje mee, laatste uit de log:

code:
1
2
3
4
5
6
2016-04-20 12:18:59,075 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 0844441, Addic7ed: 366
2016-04-20 12:18:59,075 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for \\kratos\series\True Blood\Season 1\True.Blood.S01E01.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv, language is English
2016-04-20 12:18:59,075 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 0844441 - Addic7ed ID: 366 - Language: English - Title: True Blood
2016-04-20 12:18:59,075 DEBUG  getSubLinks: SubtitleSeeker request URL: http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=0844441&season=01&episode=01&language=English&return_type=json
2016-04-20 12:18:59,168 DEBUG  ProcessFileName: Dumping info None
2016-04-20 12:18:59,168 DEBUG  ProcessFileName: Could not process true.blood.s01.dvdrip.xvid-trondi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik krijg echt de een na de andere update melding van m'n NAS voor dit package. Zijn er inderdaad steeds nieuwe versies of is Martijn het package aan het testen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
er waren afgelopen dagen inderdaad 2 updates kort na elkaar voor synology:
- 0.6.27-2 (maandag 18/4)
- 0.6.28-1 (dinsdag 19/4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Martijn houd me tegenwordig bij, dus ookop Synology snel updates _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tof, ik ga ook gelijk even updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Obscurax schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:30:
ASBB stopt er na een tijdje mee, laatste uit de log:

code:
1
2
3
4
5
6
2016-04-20 12:18:59,075 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 0844441, Addic7ed: 366
2016-04-20 12:18:59,075 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for \\kratos\series\True Blood\Season 1\True.Blood.S01E01.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv, language is English
2016-04-20 12:18:59,075 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 0844441 - Addic7ed ID: 366 - Language: English - Title: True Blood
2016-04-20 12:18:59,075 DEBUG  getSubLinks: SubtitleSeeker request URL: http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=0844441&season=01&episode=01&language=English&return_type=json
2016-04-20 12:18:59,168 DEBUG  ProcessFileName: Dumping info None
2016-04-20 12:18:59,168 DEBUG  ProcessFileName: Could not process true.blood.s01.dvdrip.xvid-trondi
Zo te zien geloof ik een oude versie van autosub.
Verder kan autosub geen video bestanden processen zonder episode informatie in de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Ben(V) schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:56:
[...]

Zo te zien geloof ik een oude versie van autosub.
Verder kan autosub geen video bestanden processen zonder episode informatie in de naam.
Is de laatste versie 0.6.28

En bestandsnaam: True.Blood.S01E01.720p.BluRay.x264-SiNNERS

Zie hier niets fouts aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ja 6.28 is de laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Net geüpdatet, geen reboot nodig (DSM5).

"Search is busy..." dus kan er nog weinig over zeggen. Zie wel dit in de log (meerdere keren);

2016-04-20 20:14:14,955 ERROR subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory

[ Voor 22% gewijzigd door TommyGun op 20-04-2016 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
Die komt vaker voor.
Als subtitleseeker iets in z'n index heeft staan wat niet meer aanwezig is op de websites.
In het subtitles seeker deel ik ook al heel langniets gewijzigd.

Persoonlijk heb ik subtitleseeker al lang geleden uitgezet.
Als het niet op addic7ed of opensutitles te vinden is, wordt het zelden via subtitkes seeker gevonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Ben(V) op 20-04-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Net geüpdatet en kreeg niet lang na herstarten van ASBB de volgende traceback:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
  File "/home/autosub/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__
    self.command.run()
  File "/home/autosub/autosub/checkSub.py", line 98, in run
    allResults = autosub.getSubLinks.getSubLinks(lang, wantedItem)
  File "/home/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 166, in getSubLinks
    scoreListSubSeeker = SubtitleSeeker(lang, Wanted, sourceWebsites)
  File "/home/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 48, in SubtitleSeeker
    score = autosub.Helpers.scoreMatch(NameDict,Wanted)
  File "/home/autosub/autosub/Helpers.py", line 171, in scoreMatch
    if release['source']   and wanted['source']  and release['source']  == wanted['source']           :     score += 8
KeyError: 'source

Python: 2.7.10
ASBB: Laatste versie van Git

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 20-04-2016 20:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ben(V)
Zal er zo even naar kijken.

Probleem opgelost. Versie 6.29 staat op github

[ Voor 48% gewijzigd door Ben(V) op 20-04-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben(V) schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:24:
Zal er zo even naar kijken.

Probleem opgelost. Versie 6.29 staat op github
Ik heb net wederom geüpdatet, maar volgens mij gaat er nog wat niet goed, ik zag zojuist het volgende in beeld voorbij komen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
    self.command.run()
  File "/home/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 171, in getSubLinks
    scoreListAddic7ed = Addic7ed(lang, Wanted)
  File "/home/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 88, in Addic7ed
    details = cells[4].string.lower()
AttributeError: 'NoneType' object has no attribute 'lower'
Ik voel me wel een verschrikkelijke zeur nu, maar mijn kennis van Python is helaas 0,0.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 21-04-2016 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJC1967
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-07 20:06
Na de laatste paar updates crashed autosub op een episode van Limitless.
Kan niets vreemds ontdekken in het log behalve dat het IMDB ID foutief wordt ingevuld met een standaard 1234567, heb zelf geen ID's ingevoerd voor deze serie.
Heb mijn hele log doorgezocht maar kom tot nu toe alleen bij Limitless het ID 1234567 tegen, maar omdat ik geen logs meer heb van voor de crashes en hij steeds crashed bij Limitless weet ik niet zeker of dit normaal is en vaker wordt gebruikt.

code:
1
2
3
4
2016-04-21 12:36:17,627 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 1234567, Addic7ed: 5310
2016-04-21 12:36:17,627 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/Multimedia/HD Series/Limitless/Seizoen 01/Limitless.S01E21.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-VietHD.mkv, language is Dutch
2016-04-21 12:36:17,627 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1234567 - Addic7ed ID: 5310 - Language: Dutch - Title: Limitless
2016-04-21 12:36:17,627 DEBUG  getSubLinks: SubtitleSeeker request URL: http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=1234567&season=01&episode=21&language=Dutch&return_type=json

Draai de laatste versie, 6.29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

EJC1967 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:45:
Na de laatste paar updates crashed autosub op een episode van Limitless.
Kan niets vreemds ontdekken in het log behalve dat het IMDB ID foutief wordt ingevuld met een standaard 1234567, heb zelf geen ID's ingevoerd voor deze serie.
Heb mijn hele log doorgezocht maar kom tot nu toe alleen bij Limitless het ID 1234567 tegen, maar omdat ik geen logs meer heb van voor de crashes en hij steeds crashed bij Limitless weet ik niet zeker of dit normaal is en vaker wordt gebruikt.

code:
1
2
3
4
2016-04-21 12:36:17,627 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 1234567, Addic7ed: 5310
2016-04-21 12:36:17,627 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/Multimedia/HD Series/Limitless/Seizoen 01/Limitless.S01E21.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-VietHD.mkv, language is Dutch
2016-04-21 12:36:17,627 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1234567 - Addic7ed ID: 5310 - Language: Dutch - Title: Limitless
2016-04-21 12:36:17,627 DEBUG  getSubLinks: SubtitleSeeker request URL: http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=1234567&season=01&episode=21&language=Dutch&return_type=json

Draai de laatste versie, 6.29
Ik denk dat jouw foutmelding hetzelfde is als de mijne. Ik volg Limitless namelijk ook. :) Ik zal eens kijken als ik even handmatig de ID's invul voor Limitless, of hij dan wel wat vind en niet crashed.

Het in te vullen IMDB ID voor Limitless is 4422836. Vervolgens in de Addic7ed mapping 4422836 = 5310 zetten. :)
Uiteindelijk ziet het er ongeveer zo uit:Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wPGv0gm.png

Edit: de ID mapping heeft niet kunnen voorkomen dat Auto-Sub crashed.

[ Voor 87% gewijzigd door CH4OS op 21-04-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik weet niet of ik vanavond tijd heb om er naar te kijken.
Anders wordt het morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOEBI
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 17:58
Bij mij hetzelfde probleem met Limitless. Als workaround heb ik Limitless in SkipShow gezet, dan loopt ASBB wel door.

I hope I didn’t brain my damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik heb getest, maar hij geeft hier geen problemen.
Wel zal autosub crashen al je podnapis of subscene aan heb staan en er wordt een niet bestaand ImdbID meegegeven.

Ik denk dat Tvdb even een verkeer ImdbID heeft gehad namelijk 1234567.
Dat is inmiddels gecorrigeerd op Tvdb.

Probleem opgelost, nieuwe versie 6.30 staat op de github.

Subtileseeker gaf als een show niet gevonden kon worden (in dit geval door dat ImdbId van 1234567) een gewone string in plaats van een json string terug.
Dat verwachtte autosub niet en crashte daar op.

[ Voor 27% gewijzigd door Ben(V) op 22-04-2016 21:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ben(V)
CptChaos schreef op donderdag 21 april 2016 @ 00:37:
[...]
Ik heb net wederom geüpdatet, maar volgens mij gaat er nog wat niet goed, ik zag zojuist het volgende in beeld voorbij komen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
    self.command.run()
  File "/home/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 171, in getSubLinks
    scoreListAddic7ed = Addic7ed(lang, Wanted)
  File "/home/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 88, in Addic7ed
    details = cells[4].string.lower()
AttributeError: 'NoneType' object has no attribute 'lower'
Ik voel me wel een verschrikkelijke zeur nu, maar mijn kennis van Python is helaas 0,0.
Dit probleem is in 6.30 ook opgelost.

Ps Niks geen zeur, ik ben erg blij met mensen die hier een probleem melden.
Ik kan onmogelijk alle mogelijke fouten en problemen zelf uittesten en met het melden van problemen helpt iedereen me heel erg om autosub beter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddler
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 22:48
[...]
Config optie lijkt mij een goede optie, want met 1.200 gedownloade en 190 wanted subtitles (44.000 html regels) duurt het laden van de pagina toch best lang. 1.3mb aan data en het renderen van de jquery datatables.
Niet handig als je aan het zoeken of door de pagina's aan het bladeren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

peddler schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:30:
[...]

Config optie lijkt mij een goede optie, want met 1.200 gedownloade en 190 wanted subtitles (44.000 html regels) duurt het laden van de pagina toch best lang. 1.3mb aan data en het renderen van de jquery datatables.
Niet handig als je aan het zoeken of door de pagina's aan het bladeren bent.
Dat vind ik eigenlijk ook.

tl;dr: Auto refresh geeft vaak meer problemen dan het oplost.

Als je kijkt naar SABnzbD+, die hadden in de vorige 0.7 branche ook een auto update en dat was echt lastig qua interface, je moest soms echt als gebruiker een workaround vinden om goed en trefzeker te navigeren. Nu hebben ze dat perfect opgelost in de 1.0 branch maar dat geeft wel aan dat een auto refresh in een webpagina heel lastig is om te perfectioneren.

Een paar keer op F5 drukken of op "Auto-Sub" linksboven klikken is helemaal niet erg.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Ik kijk altijd even welke subs er zijn gedownload en maak de lijst dan leeg. Het nut van een lijst met honderden of duizenden gedownloade ondertitels ontgaat me. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:52

zeroday

There is no alternative!

drfruit schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 08:05:
Ik kijk altijd even welke subs er zijn gedownload en maak de lijst dan leeg. Het nut van een lijst met honderden of duizenden gedownloade ondertitels ontgaat me. Mis ik iets?
Dat is er ooit ingemaakt zonder enige vorm van nadenken over wat er na verloop van tijd mee kan gebeuren..

ik gebruik de GUI praktisch niet omdat deze niet gebouwd is voor mensen zoals ik die veel series hebben.
dat er geïnformeerd wordt is super, maar wellicht zou de database wat praktischer gebruikt kunnen worden door wat selectiever en minder bepaalde punten in te laden zodat de GUI sneller is/wordt/blijft

Omdat ik via twitter en e-mail geïnformeerd wordt door AutoSub heb ik de GUI niet echt nodig

[ Voor 3% gewijzigd door zeroday op 23-04-2016 08:38 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik zal de refresh in de config stoppen, dan kan iedereen zelf kiezen(0 refresh tijd wordt dan geen refresh).
Je kunt overigens de "downloaded" lijst gewoon leeg maken met een flush.

Persoonlijk vind ik het zo wel prettig maar ik volg slechts een tiental series en heb dit soort aantallen niet.

Overigens hoor ik graag of iemand enig nut van die downloaded lijst heeft en zo ja of het dan misschien naar een ander scherm moet zodat je twee verschillende schermen krijgt.
Een met de "Wanted" en een met de "Downloaded".

Of een soort autoflush die alleen de "downloaded" bewaart van bijvoorbeeld de laatste maand(instelbaar via config).
Voor mij hoeft een lange historie in de "downloaded" lijst niet, ik kijk altijd alleen even wat er recent binnen gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ben(V) schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 09:14:
Ik zal de refresh in de config stoppen, dan kan iedereen zelf kiezen(0 refresh tijd wordt dan geen refresh).
Goed idee
Overigens hoor ik graag of iemand enig nut van die downloaded lijst heeft en zo ja of het dan misschien naar een ander scherm moet zodat je twee verschillende schermen krijgt.
Een met de "Wanted" en een met de "Downloaded".
Ik kijk met enige regelmaat. Ik heb liever geen twee schermen. Ik wil graag een snel overzicht van wat er gebeurd is en wat er nog moet gebeuren. Soms vallen er door slechte naamgeving 'gaten' in de reeks opgehaalde dingen. Dan kijk ik even met de hand.
Even omlaag scrollen als dat een keer nodig is, is minder ingewikkeld dan echt iedere keer als ik wil kijken twee schermen te moeten checken waarbij je dan ook nog dingn kan krijgen als: Ik dacht uit een ooghoek gezien te hebben dat serie X S12E13 was opgehaald en nu zie ik hem nog in wanted staan. Even terug naar het vorige scherm. Aha...ja dat was de Engelse. Terug naar het wanted scherm
Of een soort autoflush die alleen de "downloaded" bewaart van bijvoorbeeld de laatste maand(instelbaar via config).
Voor mij hoeft een lange historie in de "downloaded" lijst niet, ik kijk altijd alleen even wat er recent binnen gekomen is.
Voor mij hoeft hij ook niet lang te zijn. Meer dan een maand is zelden nodig. Nu ja, misschien als ik een lange vakantie heb gehad en nog even wil terugkijken. Maar dat komt niet iedere week voor.

Ik krijg ook meldingen via twitter, maar ik ben er nog steeds niet uit of ik daar wat aan heb. Je bent dan het overzicht kwijt. Het is meer iets van: Oh ja, hij draait nog en doet blijkbaar wat.

[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 23-04-2016 09:23 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 87 Laatste