[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 53 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Autoflush voor de Downloaded-lijst zou ik erg handig vinden. Misschien dan instelbaar; voor mij is bijvoorbeeld een week genoeg.
Of een flush-knop direct bij de lijst (instelbaar of die met of zonder bevestiging werkt).

En het zou handig zijn als de Skip WEB-DL instelling ook WEBDL herkent (dat wordt o.a. door Sonarr gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:40
Sinds de laatste versie krijg ik de volgende melding:

code:
1
2
3
2016-04-23 10:41:50,156 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /nzbget/dst/tv/Banshee.S04E04.720p.HDTV.x264-AVS/Banshee.S04E04.720p.HDTV.x264-AVS.mkv
2016-04-23 10:41:50,153 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 185090050] _ssl.c:343: error:0B084002:x509 certificate routines:X509_load_cert_crl_file:system lib
2016-04-23 10:41:43,804 INFO  checkSub: The episode Banshee - Season 04 Episode 04 has 1 or more matching subtitles, downloading it!

Weet niet of het een fout is, of aan subtitleseeker ligt.

verder krijg ik nog steeds de helft van de series in hoofdletters

[ Voor 80% gewijzigd door itsme9x op 23-04-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 16:53
Ik zou het prettig vinden als iemand een probleem meld dat je dan even je autosub versie en het systeem waar autosub op draait vermeld.
De hoofdletters had je al kunnen lezen in dit forum.

Volgens mij heb je niet de laatste versie.

[ Voor 13% gewijzigd door Ben(V) op 23-04-2016 11:59 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Eigenlijk heb ik er helemaal geen klachten over. Het draait lekker op de achtergrond en laat z'n aanwezigheid hooguit merken met mailtjes dat er weer subs gedownload zijn.

Wel een week of twee terug dat 'ie blijkbaar om - voor mij - onduidelijk redenen gecrasht was. Vond ik een goede aanleiding om de installatie eens wat beter op te zetten qua ownership maar ook wat onderhoud betreft. Nu dus de boel via git clone / pull geinstalleerd, dus stukken makkelijker om te updaten. Geen problemen meer sinds ik dit gedaan heb.

Maar, als ik dan TOCH een suggestie moet doen:
als iemand een probleem meld dat je dan even je autosub versie en het systeem waar autosub op draait vermeld.
... dat systeem weet ik wel, maar hoe kom ik achter de autosub-versie als ik even geen gelegenheid heb om de webinterface te openen?

Ofwel, zou het volgende er misschien bij kunnen komen:
  1. een command line optie "--version" en/of "-v" die het versienummer rapporteert,
  2. INFO meldingen in de logfile waar de relevante versies in genoemd worden
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:40
Ben(V) schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:58:
Ik zou het prettig vinden als iemand een probleem meld dat je dan even je autosub versie en het systeem waar autosub op draait vermeld.
De hoofdletters had je al kunnen lezen in dit forum.

Volgens mij heb je niet de laatste versie.
Debian, autosub versie Bootstrap Bill, Alpha 0.6.30

De hoofdletters had ik gelezen, echter ook de melding dat dit in de volgende versie verholpen zou worden.
Aangezien we nu 3 versies verder zijn wou ik even melden dat dit probleem bij mij nog steeds optreed, om aan te geven dat de fix misschien niet volledig was.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2m3oaja.png

[ Voor 22% gewijzigd door itsme9x op 23-04-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Die andere versies waren noodzakelijke bug fixes, dus die hadden even prioriteit.
Ben nu met het hoofdletter issue bezig.
Hoop morgen daar een nieuwe versie voor te hebben.

Maar het probleem dat je had met het ssl error was denk ik opgelost in versie 6.30, tenzij jij zegt dat je die error ook met 6.30 had?

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Ik zie die ssl error ook in versie 6.30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Als je de cache in autosub wist dan is de hoofdletter issue ook verholpen,
Tenminste bij mij wel.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJC1967
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-07 20:06
TRaSH schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:37:
Tenminste bij mij wel.
Klopt, dat heeft het bij mij ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
drfruit schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:33:
Ik zie die ssl error ook in versie 6.30.
Ik vrees dat het een certificaat probleem is op sommige OS-en en/of systeem configurasties.
De websites subscene en podnapisi zijzn overgestapt op https in plaats van http.
Om dat te kunnen ondersteunen wordt door autosub een signed certificaat meegeleverd en dat wordt gebruikt.

Echter de request library kijkt eerst via environment variable REQUESTS_CA_BUNDLE naar een system certificate en als die environment variable bestaat maar niet verwijst naar een correct certificate dan krijg je die ssl error.

En tweede issue kan dit zijn:
From Requests version 2.4.0 onwards, Requests will attempt to use certificates from certifi if it is present on the system. This allows for users to update their trusted certificates without having to change the code that runs on their system.
Ik kan hier zelf verder weinig aan doen, want op de systemen die ik tot m'n beschikking heb komt dit probleem niet voor.
De mensen die hier last van hebben kunnen het beste podnapisi en subcene uitzetten in de config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
TRaSH schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:37:
Tenminste bij mij wel.
Klopt dat heb ik als tijdelijke oplossing er even ingebracht.

Echter de cache moet wel gewoon de namen in allemaal hoofdletters hebben, om variaties in spelling te kunnen ondervangen bij het zoeken van een serienaam.
Ben nu bezig dit in de cache te ondervangen, komt denk ik in de volgende release mee (mits er geen bug fixed tussendoor komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 19:19

TommyGun

Stik er maar in!

Auto-Sub blijft maar crashen bij mij. Geen idee wanneer of waarom, maar elke dag als ik wil kijken hoe 't ermee staat is 'ie gestopt. De logboek van het Package Center laat niets zien en de log in Auto-Sub is weer leeg nadat ik 'm gestart hebt.

EDIT; logging maar even op Debug gezet, kijken of dat wat oplevert.

[ Voor 12% gewijzigd door TommyGun op 24-04-2016 10:59 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Ben(V) schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:58:
je kan niet verwachten dat Ben(V) het van iedereen onthoud wie wat draait ;)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
TommyGun schreef op zondag 24 april 2016 @ 10:58:
Auto-Sub blijft maar crashen bij mij. Geen idee wanneer of waarom, maar elke dag als ik wil kijken hoe 't ermee staat is 'ie gestopt. De logboek van het Package Center laat niets zien en de log in Auto-Sub is weer leeg nadat ik 'm gestart hebt.

EDIT; logging maar even op Debug gezet, kijken of dat wat oplevert.
Normaal gesproken is de log van autosub nooit leeg.
Dat komt alleen voor als de log groter wordt dan de ingestelde waarde(in de config), dan renamed hij de log en maakt een nieuwe aan.

Dit klinkt dus alsof hij op dat moment crashed en dus vermoed ik dat er een rechten probleem is op de locatie waar jij de log laat wegschrijven, of een foutje in die locatie ( is een config setting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Versie 0.6.29-1 op een Syno

Hij start prima op maar stopt na verloop van tijdj: Subseeker: failed to get the downlooadpage. message: no such file or directory. Errno 2

Is dit een rechtenrobleem?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Waarschijnlijk een probleem met subtileseeker.
Snelste oplossing is subscene en podnapisi uitzetten.

In 6.30 crashed autosub niet meer op deze situatie, dus even wachten tot die er ook is voor Synology.

[ Voor 35% gewijzigd door Ben(V) op 24-04-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Gedaan en opnieuw opgestart. Ik kom er op terug.

Edit: hij stopt weer. Debuglog komt er zometeen aan

[ Voor 37% gewijzigd door Moby op 24-04-2016 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ben(V) schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:29:
[...]

Normaal gesproken is de log van autosub nooit leeg.
Dat komt alleen voor als de log groter wordt dan de ingestelde waarde(in de config), dan renamed hij de log en maakt een nieuwe aan.

Dit klinkt dus alsof hij op dat moment crashed en dus vermoed ik dat er een rechten probleem is op de locatie waar jij de log laat wegschrijven, of een foutje in die locatie ( is een config setting).
2016-04-24 14:44:16,067 DEBUG Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-24 14:44:16,066 INFO Addic7edAPI: Logged in
2016-04-24 14:44:15,797 INFO scanDisk: Starting round of local disk checking at /volume2/video/TV Shows
2016-04-24 14:44:15,795 INFO AutoSub: Starting checkSub thread
2016-04-24 14:44:15,540 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver
2016-04-24 14:44:15,538 INFO AutoSub: Starting threads
2016-04-24 14:44:15,538 DEBUG AutoSub: Dbversion is: 8
2016-04-24 14:44:15,537 DEBUG AutoSub: Configversion is: 3
2016-04-24 14:44:15,534 DEBUG AutoSub: Systemencoding is: UTF-8
2016-04-21 19:49:20,147 ERROR Opensubtitles: Error from Opensubtitles search API
Enige melding is dus die van Os

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik heb een nieuwe versie (6.31) op github gezet.
De hoofdletters in de naam zijn nu ook in de cache aangepast.

Verder is de autorefresh tijd in de config opgenomen.
Als je geen autorefresh wilt kun je hem op 0(nul) zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Het lijkt erop dat dit probleem te maken had met het gebruik van hoofdletters.
Ik gebruik nu versie 6.31 (op de PC) en daarin staat de correcte naam (Mobile Suit Gundam UC RE-0096) bij skipshow. De episodes staan ook niet meer in Wanted.

De anime-serie Mobile Suit Gundam UC RE:0096 levert wat problemen op.

Ik zet anime altijd op skipped, want de (Engelse) subs zitten er al in en losse subs worden toch nooit gevonden.

De bestanden van deze serie heten "Mobile Suit Gundam UC RE-0096 [...]", maar het skipshow-filter van autosub maakt daar "Mobile Suit Gundam UC RE = 0096 = -1" van en dat werkt natuurlijk niet.

[ Voor 26% gewijzigd door drfruit op 25-04-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Bedankt trouwens voor de update. :)

Kan hem alleen nog niet uitproberen, want na een fw-update van mijn Qnap NAS kreeg ik autosub daarop niet meer aan de praat. Ik heb het maar weer op de pc gezet en het is nu druk aan het zoeken.

Edit:
Werkt prima zo te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door drfruit op 25-04-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDoXke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 12:12
Ik draai hem ook op een qnap. Hier werkt het nog wel na de update van de laatste fw. Ik moet hem wel handmatig starten na een reboot. Verder werkt hij feilloos.

[ Voor 8% gewijzigd door ParaDoXke op 25-04-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDoXke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 12:12
vanaalten schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:21:
[...]

... dat systeem weet ik wel, maar hoe kom ik achter de autosub-versie als ik even geen gelegenheid heb om de webinterface te openen?

Ofwel, zou het volgende er misschien bij kunnen komen:
  1. een command line optie "--version" en/of "-v" die het versienummer rapporteert,
  2. INFO meldingen in de logfile waar de relevante versies in genoemd worden
?
De versie staat in de file autosub\version.py
code:
1
2
3
4
# cat autosub/version.py
autosubversion='Alpha 0.6.31'
configversion=3
dbversion=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Nu online
Ah, OK - dat helpt ook al, voor als de informatie nodig is - thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Na de update naar de .30 versie lijkt hij het bij mij ook weer te doen. Ik ben alleen alle A7 ID's kwijt. Hij download ook alleen maar bij opensubtitles op dit moment. Duurt dat even voordat dat er weer in staat?

Natuurlijk kan ik alles handmatig invoeren maar dit was volgens mij eerste niet zo. Overigens kan ik wel gewoon inloggen bij A7

Na een keer opnieuw zoeken doet hij het wel. Even terug kijken in de log en ik zien dat hij de eerste keer niet kon inloggen bij A7 tijdens het opstarten

[ Voor 26% gewijzigd door Moby op 25-04-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij crashed hij nu op de synology, zal even debug enzo aanzetten.

Edit: apart, had update twee uur terug gedaan, maar nu is er weer een update? Eerst die maar installeren en dan zet ik debug aan en zie ik morgenochtend even hoe het loopt. Vermoedelijk heb ik twee uur terug versie 30 erop gezet die wel kom crashen en dat was in 31 verholpen en is die net door martijn online gezet.

A7 ids heb ik nog wel allemaal trouwens. Ik heb nu ook meest recente versie, dus ik kom er even op terug morgen.

Opgelost: ik had autosub op volume1 van de nas geinstalleerd, maar na installatie op volume2 doet hij het weer. Ik heb geen idee waarom ik volume1 niet kan gebruiken, maar het werkt weer.

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strike4freedom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-05-2023
Ik draai een Ubuntu versie 14.04
Daarnaast heb ik de nieuwste versie van Auto-Sub gedownload en geïnstalleerd zie hier onder:

Installation Location /usr/bin/autosub-bootstrapbill-master
Config file /usr/bin/autosub-bootstrapbill-master/config.properties
Database file /usr/bin/autosub-bootstrapbill-master/database.db
Log file /usr/bin/autosub-bootstrapbill-master/AutoSubService.log

Auto-Sub version Bootstrap Bill, Alpha 0.6.31
Python version 2.7.6 (default, Jun 22 2015, 17:58:13) [GCC 4.8.2]
Python location /usr/bin
Requests library version 2.9.1
CherryPy version 3.2.2
Bootstrap version 3.3.5

Het volgende probleem is dat ik nu in de logs de volgende foutmelding zie bij alle files die hij langs gaat:

code:
1
subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 185090050] _ssl.c:344: error:0B084002:x509 certificate routines:X509_load_cert_crl_file:system lib

Ik heb het advies gevold dat verder hierboven in een post genoemd wordt om Podnapisi en SubScene uit te zetten maar dit helpt helaas niet.

Enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De meest recente versies (30 en 31) draaien niet meer goed op een synology, hij stopt gewoon.

In de debug log kan ik niks raar vinden, ik zal hem nu nog 1 keer starten en eens bekijken, maar anders ga ik terug naar versie AutoSub-BootstrapBill_noarch-all_0.6.26-1.spk

Opgelost: ik had autosub op volume1 van de nas geinstalleerd, maar na installatie op volume2 doet hij het weer. Ik heb geen idee waarom ik volume1 niet kan gebruiken, maar het werkt weer.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:00:
De meest recente versies (30 en 31) draaien niet meer goed op een synology, hij stopt gewoon.
Dat kan je zeker niet algemeen stellen. Hier lopen ze gewoon op een synology 212

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, dan loopt hij ergens vast bij mij op vermoedelijk een subtitle.

Het vreemde is dat ik geen error kan vinden waar hij stopt, laatste regels uit de logfile (debug) waar kennelijk het probleem zit:

2016-04-26 09:07:19,375 DEBUG downloadSubs: Saving the subtitle file /volume1/tvseries/Gotham/Seizoen 02/Gotham.S02E18.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.nl.srt to the filesystem.

2016-04-26 09:07:19,395 INFO downloadSubs: Subtitle Gotham.S02E18.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb is downloaded from opensubtitles.org

Ik ga opensubtitles.org eens uitzetten en zien wat hij dan doet. Meer info over een paar uur.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:00:

In de debug log kan ik niks raar vinden, ik zal hem nu nog 1 keer starten en eens bekijken, maar anders ga ik terug naar versie AutoSub-BootstrapBill_noarch-all_0.6.26-1.spk
Idem hier;

TommyGun in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"

Lijkt inderdaad een Opensubtitles issue.

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 26-04-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

open subtitles uitgezet, opnieuw gestart, ook stopt hij er nu vrij rap mee.

Ik heb net autosub van de synology nas verwijderd en opnieuw erop gezet. Verder heb ik alleen addic7ed ingesteld en dan stopt hij ook?

Log file in debug: https://we.tl/MA3cPWSSmp

Ik ga de oudere versie eens proberen die wel stabiel liep hier.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:10:
open subtitles uitgezet, opnieuw gestart, ook stopt hij er nu vrij rap mee.

Ik heb net autosub van de synology nas verwijderd en opnieuw erop gezet. Verder heb ik alleen addic7ed ingesteld en dan stopt hij ook?
Open sub en addic7ed staan bij mij alle twee aan en jouw subtitle heb ik gewoon kunnen oppikken. Maar hij kwam van Adic7ed
Ik zie wel een verschil met jouw en mijn systeem. Je hebt blijkbaar DutchSuffix aan staan en ik niet.
Ik heb geen flauw idee of het uitmaakt. Maar het voel me op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dutchsuffix heb ik aan zodat ik op mijn mediaspeler de nl subtiteles voorrang kan geven op de usa versies.

Ik heb nu AUTO-SUB BOOTSTRAP BILL ALPHA 0.6.26 geinstalleerd op de synology met alle subititle sites aan en die werkt prima, geen vastloper niks.

Er is dus iets veranderd daarna waardoor hij bij mij crashed, ik weet alleen niet wat. Ik kan het niet in de debug log vinden, als iemand een idee heeft hoe ik erachter kom als het niet met bovenstaande log is te zien, laat maar weten en ik test. Voor nu blijf ik 0.6.26 gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priegel
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-09 20:09
Ik heb hetzelfde, ik draai op een linux servertje (geen syno), gewoon een git clone.
De laatste regel voor de crash is dat er een subtitle gedownload is. daarna niks meer.
Ik ben nu net 1 commit terug gegaan, en die heeft tot nu toe 3 ondertitels gedownload (en gepostprocessed), geen crash.
voor de goede orde: ik zit nu op commit e5515dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen idee welke commit ik heb, onderaan de pagina staat bij mij 0.6.26 en hij heeft nu een volle ronde gedaan en over 7 uur en 58 minuten gaat hij weer bezig, kortom: stabiel draait hij. Niet de meest recente versie, maar zolang het werkt werkt het.

Ben wel benieuwd waarom hij nu steeds stopt.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priegel
Overigens heb ik om te kunnen downgraden wel mn database weggegooid (hernoemd).
Ik zal zo weer eens bijwerken naar de laatste commit om te kijken of het misschien daar in zit.
Bij mij staat er als versie nl. 0.6.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:49

zeroday

There is no alternative!

priegel schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:38:
Ik heb hetzelfde, ik draai op een linux servertje (geen syno), gewoon een git clone.
De laatste regel voor de crash is dat er een subtitle gedownload is. daarna niks meer.
Ik ben nu net 1 commit terug gegaan, en die heeft tot nu toe 3 ondertitels gedownload (en gepostprocessed), geen crash.
voor de goede orde: ik zit nu op commit e5515dc
Ik zit op debian, met deze:
commit e5515dcbadae74c042f8baa25ebb9c222336b56e
en geen enkel probleem .. draait nu alweer een paar dagen tadeloos ..
vannacht weer 8 subs gedownload

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priegel
net git pull gedaan naar 36bd5c2.
Nu blijft autosub dus wel draaien na het downloaden van een sub.
misschien dus een probleempje met het upgraden van de database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gisteren 6.31-1 op mijn Synology (412+) geïnstalleerd. Dat zorgde ervoor dat autosub onbereikbaar was, met nogal wat foutmeldingen bij het openen van de webpagina. Had er toen geen zin meer in, dus net weer gekeken. De NAS gaat 's nachts uit en na de reboot lijkt alles weer prima te werken. Het pakket zelf staat nog steeds op "stopgezet" (was hiervoor ook al), maar werkt dus wel.

Dus voor de mensen met problemen op hun Synology: did you try turning it off and on again? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
Is er een manier om de "downloaded" lijst te wissen? Auto-sub draait nu al een tijdje en zit aan meer dan 2600 entries. Aangezien de lijst toch niet echt klopt, kan ze evengoed gewist worden.
Zou hopelijk een stuk schelen om auto-sub te openen, iets wat nu gemakkelijk vijf minuten kan duren. Zal waarschijnlijk niet aan die 2600 entries liggen maar alle beetje helpen.

@freakster : is sedert enkele versies dat er moet herstart worden om cherrypi goed te laten werken.

Komen er eigenlijk nog nieuwe features bij ? Zoals bijvoorbeeld met pymediainfo controleren of er misschien ondertitels in de video bestanden zelf zitten?

Voor alle duidelijkheid, ben nog altijd een zeer tevreden gebruiker van auto-sub. En bespaart vooral veel tijd ;-) Ik wil de uren niet tellen die ik de laatste jaren uitgespaard heb met dit programma

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal de meest recente autosub eens op een andere schrijf installeren en zien wat hij dan doet, heb ik gelijk die database uitgesloten (als dat het al is). Ik vermoed dat die database gewoon verwijderd wordt als ik autosub via het dsm menu verwijder, maar ik controleer het nu even voor de zekerheid.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Kenhas schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:50:
[...]

@freakster : is sedert enkele versies dat er moet herstart worden om cherrypi goed te laten werken.

[...]
Oh, echt? De vorige twee updates installeerde namelijk zonder problemen. Dan heb ik niks gezegd :9

Autosub, geweldig programma! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priegel
Kenhas schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:50:
Is er een manier om de "downloaded" lijst te wissen? Auto-sub draait nu al een tijdje en zit aan meer dan 2600 entries. Aangezien de lijst toch niet echt klopt, kan ze evengoed gewist worden.
Zou hopelijk een stuk schelen om auto-sub te openen, iets wat nu gemakkelijk vijf minuten kan duren. Zal waarschijnlijk niet aan die 2600 entries liggen maar alle beetje hepen
ligt wel aan die 2600 entries :)
ik heb vanochtend de database verwijderd, en autosub is weer heerlijk snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn autosub werkt weer, zie oorspronkelijke berichten hoe ik het opgelost heb. Ik snap het niet helemaal waarom dit nu wel werkt, maar het werkt en ik vind het best.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
priegel schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:25:
[...]

ligt wel aan die 2600 entries :)
ik heb vanochtend de database verwijderd, en autosub is weer heerlijk snel :)
en kan je een tip geven hoe je dat doet op een synology? Liefst zonder dat ik de ganse boel om zeep help.
Voor mij hoeft die historiek eigenlijk zelfs niet echt. Zolang ik maar kan zien welke er nog niet gevonden zijn. Maar het zal altijd wel voor iemand handig zijn ;)

PS het gaat snel met de updates. vandaag nog eentje :)

EDIT : ook nu blijft het pakket op "stopgezet" staan en is er een herstart nodig om de Internal Server Error weg te krijgen

[ Voor 10% gewijzigd door Kenhas op 26-04-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Even een paar opmerkingen:

Je kunt als je de "Downloaded" lijst wilt leegmaken kun dat gewoon doen met autosub.
Dat heet flush "Downloaded" en zit in het pulldown menu van 'Home".

Als je onder op een Synology draait onder DSM6 dan heeft dat tot gevolg dat het start-stop van het package niet meer werkt en het package centre autosub dus niet meer kan starten of stoppen.
Als je dan een upgrade doet, autosub stopt of je een crash hebt is de enige manier om autosub weer te starten je NAS te rebooten.

Dat rebooten heeft dus niets met cherry-pi te maken maar met het zooitje dat Synology DSM 6 noemt.

Als je op een Synology onder DSM 6 draait dan kun je een nieuwe autsub (net als heel veel derde partijen packages) niet installeren, alleen een upgrade van een bestaande versie werkt dan nog al ziet het package centre hem niet draaien.

De laatste versie bevat een update van de databse, ik heb het update mechanisme op twee systemen getest (windows en DSM), maar als er toch ergens problemen mee zijn is de eenvoudigste manier even de database weg te gooien (database.bd), dan maakt hij zelf weer een lege aan bij het opstarten.

Overigens draait deze versie al weer een paar dagen op m'n Synology NAS (DSM 5) en geen enkel probleem.
Zowel van Addic7ed als Opensubtitles alweer een aantal subs binnen gehaalt.

[ Voor 27% gewijzigd door Ben(V) op 26-04-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:46:
Mijn autosub werkt weer, zie oorspronkelijke berichten hoe ik het opgelost heb. Ik snap het niet helemaal waarom dit nu wel werkt, maar het werkt en ik vind het best.
Is waarschijnlijk een rechten kwestie of je draait onder DSM 6 (dan is het ook een rechten kwestie).
Hij crashed bij jouw namelijk als hij een sub wil wegschrijven en dat is meestal een rechten kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
strike4freedom schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:57:
Ik draai een Ubuntu versie 14.04
Daarnaast heb ik de nieuwste versie van Auto-Sub gedownload en geïnstalleerd zie hier onder:

Installation Location /usr/bin/autosub-bootstrapbill-master
Config file /usr/bin/autosub-bootstrapbill-master/config.properties
Database file /usr/bin/autosub-bootstrapbill-master/database.db
Log file /usr/bin/autosub-bootstrapbill-master/AutoSubService.log

Auto-Sub version Bootstrap Bill, Alpha 0.6.31
Python version 2.7.6 (default, Jun 22 2015, 17:58:13) [GCC 4.8.2]
Python location /usr/bin
Requests library version 2.9.1
CherryPy version 3.2.2
Bootstrap version 3.3.5

Het volgende probleem is dat ik nu in de logs de volgende foutmelding zie bij alle files die hij langs gaat:

code:
1
subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 185090050] _ssl.c:344: error:0B084002:x509 certificate routines:X509_load_cert_crl_file:system lib

Ik heb het advies gevold dat verder hierboven in een post genoemd wordt om Podnapisi en SubScene uit te zetten maar dit helpt helaas niet.

Enig idee wat dit kan zijn?
Dat is onmogelijk.
Deze melding komt maar op een plek in de source voor en dat is als hij een downloadpage van subtitleseeker gekregen heeft en daar mee een pagina van ofwel podnapisi ofwel subscene probeert te openen.
Als je die twee uitzet gebruikt hij subtitleseeker helemaal niet meer en kan die melding ook nooit komen.

Heb je de config wel gesaved nadat je het gewijzigd had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJC1967
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-07 20:06
Ben(V) schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:48:
Even een paar opmerkingen:

....

Als je onder op een Synology draait onder DSM6 dan heeft dat tot gevolg dat het start-stop van het package niet meer werkt en het package centre autosub dus niet meer kan starten of stoppen.
Als je dan een upgrade doet, autosub stopt of je een crash hebt is de enige manier om autosub weer te starten je NAS te rebooten.

....
Even een aanvulling hierop, je kan autosub wel stoppen en starten met de Task Scheduler dus je hoeft niet te rebooten.
Even Schelduled Tasks maken voor het stoppen en starten van een service en dan Auto-Sub Bootstrap Bill selecteren en je kan dan door de tijd/datum te kiezen hem laten stoppen of starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben(V) schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:04:
Is waarschijnlijk een rechten kwestie of je draait onder DSM 6 (dan is het ook een rechten kwestie).
Hij crashed bij jouw namelijk als hij een sub wil wegschrijven en dat is meestal een rechten kwestie.
bedankt, ik ga er binnenkort eens induiken als ik wat meer tijd heb (vrijdag examen voor het werk en kind ziek hier). Hij werkt nu weer heerlijk met de meest recente versie, dus we schuiven het even naar een rustige middag als ik zin heb om het uit te zoeken.

DSM6 komt er niet op omdat autosub dan lastig gaat doen en dat wil ik niet. Ik heb de beta geprobeerd, nope, snel terug.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Ben(V) schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:48:
Je kunt als je de "Downloaded" lijst wilt leegmaken kun dat gewoon doen met autosub.
Dat heet flush "Downloaded" en zit in het pulldown menu van 'Home".
Oeps |:( Had gekeken bij instellingen en zo. Of hoe er al jaren (zit er waarschijnlijk al zo lang in) iets vlak voor je neus staat en je kijkt er gewoonweg over. Er zijn maar paar menu opties en ik zie het nog niet staan :$
Maar het resultaat mag er wel wezen. In plaats van enkele minuten wachten, staat auto-sub nu na enkele seconden voor mijn neus.

Dat rebooten heeft dus niets met cherry-pi te maken maar met het zooitje dat Synology DSM 6 noemt.
Ook hier een "oeps". Wist dat er wel wat problemen waren met DSM 6 maar dacht dat dit gewoon het "stopgezet" ding was. Wist niet dat cherry-pi foutmeldingen ook daardoor kwamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom komt dit eigenlijk in de error log?

2016-04-26 15:06:49,469 ERROR downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume1/tvseries/Containment/Seizoen 01/Containment.S01E01.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-VietHD.mkv

Is dat een waarschuwing voor mij om iets mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Nee is een foutje van mij.
Zou gewoon een debug melding moeten zijn dat er geen sub gewonden was die aan de min macth score voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, duidelijk, komt heel af en toe voor, maar containment gaat er toch hier af omdat ik het niks vind, dus opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Net geüpdatet, moest idd database.db weggooien omdat ik "database is locked" errors kreeg bij flushen.

Vraagje; "Skip Hidden"; standaard disabled; wil dat zeggen dat ie dan niet skipped en op enabled dus wel?

Is een beetje tegenstrijdig dan met de uitleg: "Should we scan..."

EDIT; weer db issues...

Clear Cache;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Traceback (most recent call last):
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/WebServer.py", line 245, in flushCache
    flushcache()
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Db.py", line 69, in flushcache
    cursor.execute("DELETE FROM show_id_cache")
OperationalError: database is locked

Log;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
2016-04-26 19:06:19,226 ERROR  setId: Database error: UNIQUE constraint failed: show_id_cache.show_name
2016-04-26 19:06:18,432 INFO  scanDir: Dutch and English subtitles wanted for The Big Bang Theory - S06E14 - The Cooper-Kripke Inversion.mkv and added to wantedQueue
2016-04-26 19:06:18,429 ERROR  setId: Database error: UNIQUE constraint failed: show_id_cache.show_name
2016-04-26 19:06:17,334 INFO  scanDir: Dutch and English subtitles wanted for The Big Bang Theory - S06E18 - The Contractual Obligation Implementation.mkv and added to wantedQueue
2016-04-26 19:06:17,332 ERROR  setId: Database error: UNIQUE constraint failed: show_id_cache.show_name
2016-04-26 19:06:16,512 INFO  scanDir: Dutch and English subtitles wanted for The Big Bang Theory - S06E17 - The Monster Isolation.mkv and added to wantedQueue
2016-04-26 19:06:16,509 ERROR  setId: Database error: UNIQUE constraint failed: show_id_cache.show_name
2016-04-26 19:06:15,607 INFO  scanDir: Dutch and English subtitles wanted for The Big Bang Theory - S06E20 - The Tenure Turbulence.mkv and added to wantedQueue
2016-04-26 19:06:15,604 ERROR  setId: Database error: UNIQUE constraint failed: show_id_cache.show_name
2016-04-26 19:06:14,736 INFO  scanDir: Dutch subtitle wanted for The Big Bang Theory - S06E04 - The Re-Entry Minimization.mkv and added to wantedQueue
2016-04-26 19:06:14,733 ERROR  setId: Database error: UNIQUE constraint failed: show_id_cache.show_name
2016-04-26 19:06:13,964 INFO  scanDir: Dutch and English subtitles wanted for The Big Bang Theory - S06E23 - The Love Spell Potential.mkv and added to wantedQueue

[ Voor 81% gewijzigd door TommyGun op 26-04-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Het lijkt wel of je twee autosubs hebt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Ben(V), ik heb weer een crash te pakken. Hieronder het laatste uit de log.

Auto-Sub Bootstrap Bill 0.6.31
Python 2.7.11

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2016-04-25 20:06:20,661 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for \\kratos\series\Family Guy\Season 12\family.guy.121.hdtv-lol.mp4, language is English
2016-04-25 20:06:20,661 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 0182576 - Addic7ed ID: 130 - Language: English - Title: Family Guy
2016-04-25 20:06:20,661 DEBUG  getSubLinks: SubtitleSeeker request URL: http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=0182576&season=01&episode=21&language=English&return_type=json
2016-04-25 20:06:23,411 DEBUG  getSubLinks: dump scorelist: []
2016-04-25 20:06:23,411 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=130&season=1&langs=|1|&hd=0&hi=0
2016-04-25 20:06:23,411 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-25 20:06:54,881 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-25 20:07:01,099 DEBUG  Opensubtitles: Error from Opensubtitles NoOp API. Message: 406 No session
2016-04-25 20:07:01,099 DEBUG  OpenSubtitlesLogin: Already Logged in with user Obscurax
2016-04-25 20:07:01,099 INFO  Opensubtitles: Re-established connection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ok bedankt voor de melding.

Wat er gebeurd is dat als de connectie met opensubtitles verbroken wordt, hij een nieuwe connectie probeert op te zetten en in dat stukje code zit een foutje.

Het komt weinig voor dat de connectie verbroken wordt dus daarom tot op heden nog geen melding hierover.

Zal het met de volgende release meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft bij mij probleemloos vanaf 14:30 tot vanochtend 08:08 gedraaid, aangezien ik hem om de 8 uur naar subs laat zoeken heeft hij het prima 2 rondes volgehouden.

Nu is hij gestopt en dit is het laatste van de debug logfile:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
2016-04-27 08:08:11,780 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 2741602, Addic7ed: 4008

2016-04-27 08:08:11,782 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/tvseries/The Blacklist/Seizoen 03/The.Blacklist.S03E19.Cape.May.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Oosh.mkv, language is Dutch

2016-04-27 08:08:11,783 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 2741602 - Addic7ed ID: 4008 - Language: Dutch - Title: The Blacklist

2016-04-27 08:08:11,785 DEBUG  getSubLinks: SubtitleSeeker request URL: http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=2741602&season=03&episode=19&language=Dutch&return_type=json

2016-04-27 08:08:11,884 DEBUG  SubSeeker: Scorelist: []

2016-04-27 08:08:11,886 DEBUG  getSubLinks: dump scorelist: []

2016-04-27 08:08:11,888 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=4008&season=3&langs=|17|&hd=0&hi=0

2016-04-27 08:08:11,890 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban

2016-04-27 08:08:45,435 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: [{'website': 'addic7ed.com', 'releaseName': u'The Blacklist.S03E19.fleet', 'score': 10, 'HI': False, 'url': '/updated/17/111321/9'}, {'website': 'addic7ed.com', 'releaseName': u'The Blacklist.S03E19.web-dl', 'score': 14, 'HI': False, 'url': '/updated/17/111321/11'}, {'website': 'addic7ed.com', 'releaseName': u'The Blacklist.S03E19.web-dl', 'score': 14, 'HI': False, 'url': '/updated/17/111321/11'}]

2016-04-27 08:08:51,701 DEBUG  ProcessFileName: Dumping info {'season': '03', 'title': ' The.Blacklist', 'episode': '19', 'extra_info': '720p.HDTV.x264-AVS'}

2016-04-27 08:08:51,706 DEBUG  ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'19', 'title': 'The Blacklist', 'season': u'03', 'releasegrp': 'avs', 'source': 'hdtv', 'codec': u'h264', 'container': u'.mkv', 'quality': '720p'}

2016-04-27 08:08:51,707 DEBUG  Opensubtitles:  The.Blacklist.S03E19.720p.HDTV.x264-AVS has scorematch 6 skipping it.

2016-04-27 08:08:51,709 DEBUG  ProcessFileName: Dumping info {'season': '03', 'title': ' The.Blacklist', 'episode': '19', 'extra_info': '1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264'}

2016-04-27 08:08:51,714 DEBUG  ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'19', 'title': 'The Blacklist', 'season': u'03', 'releasegrp': None, 'source': 'web-dl', 'codec': u'h264', 'container': u'.mkv', 'quality': '1080p'}

2016-04-27 08:08:51,717 DEBUG  ProcessFileName: Dumping info {'season': '03', 'title': ' The.Blacklist', 'episode': '19', 'extra_info': 'HDTV.x264-FLEET'}

2016-04-27 08:08:51,721 DEBUG  ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'19', 'title': 'The Blacklist', 'season': u'03', 'releasegrp': 'fleet', 'source': 'hdtv', 'codec': u'h264', 'container': u'.mkv', 'quality': u'720p'}

2016-04-27 08:08:51,723 DEBUG  Opensubtitles:  The.Blacklist.S03E19.HDTV.x264-FLEET has scorematch 6 skipping it.

2016-04-27 08:08:51,725 INFO  checkSub: The episode The Blacklist - Season 03 Episode 19 has 1 or more matching subtitles, downloading it!

2016-04-27 08:08:51,727 DEBUG  checkSub: destination filename /volume1/tvseries/The Blacklist/Seizoen 03/The.Blacklist.S03E19.Cape.May.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Oosh.nl.srt

2016-04-27 08:08:51,728 DEBUG  downloadSubs: Starting DownloadSub function

2016-04-27 08:08:51,730 DEBUG  downloadSubs: Download dict: {'lang': ['Dutch', 'English'], 'episode': u'19', 'TvdbId': '266189', 'timestamp': u'2016-04-27 02:02:00', 'title': 'The Blacklist', 'ImdbId': '2741602', 'releasegrp': u'oosh', 'source': u'web-dl', 'codec': u'h264', 'originalFileLocationOnDisk': u'/volume1/tvseries/The Blacklist/Seizoen 03/The.Blacklist.S03E19.Cape.May.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Oosh.mkv', 'season': u'03', 'downlang': 'Dutch', 'container': u'.mkv', 'destinationFileLocationOnDisk': u'/volume1/tvseries/The Blacklist/Seizoen 03/The.Blacklist.S03E19.Cape.May.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Oosh.nl.srt', 'quality': u'1080p', 'A7Id': '4008'}

2016-04-27 08:08:51,732 DEBUG  downloadSubs: Trying to download subtitle from opensubtitles.org using this link 1955182095

2016-04-27 08:08:51,733 DEBUG  downloadSubs: Api for opensubtitles.org is chosen for subtitle /volume1/tvseries/The Blacklist/Seizoen 03/The.Blacklist.S03E19.Cape.May.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Oosh.nl.srt

2016-04-27 08:08:51,735 DEBUG  OpenSubtitles: Download subtitle: 1955182095

2016-04-27 08:08:58,068 DEBUG  downloadSubs: Saving the subtitle file /volume1/tvseries/The Blacklist/Seizoen 03/The.Blacklist.S03E19.Cape.May.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-Oosh.nl.srt to the filesystem.

2016-04-27 08:08:58,081 INFO  downloadSubs: Subtitle  The.Blacklist.S03E19.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264 is downloaded from opensubtitles.org

Nu zat ik aan een rechtenkwestie te denken, maar hij heeft de sub gewoon opgeslagen om 08:08 op mijn nas. Dus dat lijkt goed te staan met de rechten.

Kan het iets anders zijn?

Ik draai 0.6.31-1 op een Synology met DMS 5.2 (meest recente versie van deze DSM).

Wat mij opvalt: deze sub is wel gedownload, maar hij is niet weggeschreven in het stukje download, dat ziet er namelijk hetzelfde uit als gistermiddag (na herinstallatie van autosub waarbij de database is verwijderd):

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/72uble.png

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Klinkt toch als een rechtenkwestie.
Blijkbaar staan de rechten op de folder waar lucifer staat niet goed.

Je gebruikt zeker Sonarr, die zet default de rechten niet goed, kijk eens in zijn instellingen.

Overigens zou ik dan een melding in de debug log hier over verwachten.
In jouw log zie ik helemaal niets over lucifer.

Je hebt blijkbaar Nederlands en Engels aanstaan de Engelse sub is al gedownload(26-4 om 14:30) en de Nederlandse sub is er nog niet.

Ik heb zowel de blacklist als lucifer geprobeert en geen enkel probleem.

[ Voor 46% gewijzigd door Ben(V) op 27-04-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben(V), ik gebruik geen sonarr, maar sickrage. Lucifer ging wel goed, dat was de eerste sub die hij gisteren gedownload heeft,daarna bleef autosub werken. Ik heb Lucifer gisteravond bekeken en ook alweer verwijderd van mijn nas. Sickrage heb ik nu meer dan 2 maanden draaien en tot op heden geen problemen met rechten of iets.

Ik heb alleen het laatste stuk van de log geplaatst waar hij gestopt is, lucifer zit er ook in, maar omdat autosub gewoon bleef draaien heb ik niet de hele log gepost, leek mij nogal lang omdat ik veel series heb en wel van 48 afleveringen nog subs zoek. Ik heb hem hier helemaal voor je (maar ik denk dat er niet veel te zien is): https://we.tl/dwsNu1sswZ (twee bestanden, maar daar kom je wel uit). Het is een log vanaf gisteren tot aan dit moment. Om 08:08 dus gestopt en ik heb hem gestart toen ik erachter kwam (uurtje ofzo geleden).

Ik heb autosub net dus weer gestart en hij heeft nu de hele lijst doorlopen en gaat over 7 uur en 52 minuten weer een scan draaien. Dan kan ik toch daaruit afleiden dat er niks aan de hand is omdat hij nu gewoon aan het wachten is op een volgende ronde?

Heel apart, ik begrijp dat jij ook niet echt kan zien wat er aan de hand is. Het is verder ook prima bruikbaar voor mij, ik ben alleen benieuwd waarom hij nu gestopt is vanochtend om 08:08 uur. Daar kan ik denk ik nooit achterkomen als het niet in de debug log staat?

Ik hoop dat ik het zo wat duidelijk post.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ben(V) schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 19:32:
Het lijkt wel of je twee autosubs hebt draaien.
Na reboot van de NAS nog steeds dit issue :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Zoals ik al zei, het lijkt alsof je twee keer autosub hebt draaien, anders kan je geen locking van de database krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Nu online
Ik gok dat dat wellicht te zien is met
code:
1
ps -fe | grep autosub
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Blijkbaar was 'ie alweer gecrasht. Opnieuw gestart, ps gedraaid;

DiskStation> ps | grep -i autosub
6069 autosub- 119m S /usr/local/python/bin/python /usr/local/autosub-boot

Flush cache;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/WebServer.py", line 245, in flushCache
    flushcache()
  File "/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Db.py", line 69, in flushcache
    cursor.execute("DELETE FROM show_id_cache")
OperationalError: database is locked

Nog steeds maar 1 proces...

Heb 'm maar weer gestopt, db file weggegooid en weer gestart. Zal eens van de knopjes afblijven nu...

EDIT; meteen weer foutmeldingen in de log

code:
1
2
3
4
All

2016-04-27 11:51:08,438 INFO  scanDir: Dutch subtitle wanted for The Big Bang Theory - S09E03 - The Bachelor Party Corrosion.mkv and added to wantedQueue
2016-04-27 11:51:08,436 ERROR  setId: Database error: UNIQUE constraint failed: show_id_cache.show_name

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
DiskStation> pwd
/volume2/@appstore/AutoSub-BootstrapBill
DiskStation> ls -altr
-rw-r--r--    1 autosub- root          7730 Mar  8 21:10 ExamplePostProcess.py
drwxr-xr-x    4 autosub- root          4096 Apr 25 21:26 interface
-rw-r--r--    1 autosub- root           914 Apr 25 21:26 init.ubuntu
-rw-r--r--    1 autosub- root          2913 Apr 25 21:26 README.txt
-rw-r--r--    1 autosub- root          3880 Apr 25 21:26 AutoSub.py
drwxr-xr-x    3 autosub- root          4096 Apr 26 18:55 app
drwxr-xr-x   13 root     root          4096 Apr 26 18:55 ..
drwxr-xr-x   12 autosub- root          4096 Apr 26 18:55 library
drwxr-xr-x    3 autosub- root          4096 Apr 26 18:55 autosub
drwxr-xr-x    6 autosub- root          4096 Apr 26 18:55 cherrypy
-rw-------    1 autosub- root          1023 Apr 26 19:02 config.properties
-rw-r--r--    1 autosub- users         7168 Apr 27 11:50 database.db
drwxrwxrwx    7 autosub- root          4096 Apr 27 11:50 .

code:
1
2
3
DiskStation> ps | grep -i autosub
 6654 autosub-  122m S    /usr/local/python/bin/python /usr/local/autosub-boot
 6923 root      3872 S    grep -i autosub

EDIT; reinstall gedaan... kijken of dat helpt.

EDIT; nope, meteen weer;

code:
1
2
3
4
All

2016-04-27 11:55:29,282 INFO  scanDir: Dutch subtitle wanted for The Big Bang Theory - S09E16 - The Positive Negative Reaction.mkv and added to wantedQueue
2016-04-27 11:55:29,279 ERROR  setId: Database error: UNIQUE constraint failed: show_id_cache.show_name

[ Voor 118% gewijzigd door TommyGun op 27-04-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommygun, probeer hem eens te installeren op volume1, bij mij gaf het wisselen van het volume opeens een oplossing op mijn synology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29
Ik krijg sinds de laatste update ook een error op mijn synology
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
In addition, the custom error page failed:
OSError: [Errno 2] No such file or directory

File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/WebServer.py", line 479, in index
tmpl.message = message
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1545, in _compile
file = self.serverSidePath(file)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Servlet.py", line 42, in serverSidePath
return normpath(abspath(path.replace("\\", '/')))
File "/usr/local/python/lib/python2.7/posixpath.py", line 364, in abspath
cwd = os.getcwd()
OSError: [Errno 2] No such file or directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:14:
Tommygun, probeer hem eens te installeren op volume1, bij mij gaf het wisselen van het volume opeens een oplossing op mijn synology.
Denk niet dat het er mee te maken heeft, maar misschien is er wel iets mis gegaan met het package.

Mijn advies zou zijn.
Noteer je settings van de config
Stop autosub.
Wacht tot het package centre hem als stopped ziet.
verwijder autosub met het package centre
installeer autosub opnieuw vanuit het package centre.

Als de database geblocked is kan dat ook komen doordat de rechten niet goed staan om een of andere reden.
Opnieuw installeren zorgt ervoor dat alles weer goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Neefdave schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:18:
Ik krijg sinds de laatste update ook een error op mijn synology

[...]
Bij jouw kan hij blijkbaar de file "templates/config-settings.tmpl" niet vinden of heeft er geen rechten op.

Kijk eens of hij er wel staat en zo niet hem even van github halen en erbij zetten.
Zorg er wel voor dat autosub rechten op die file krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:20:
[...]

Denk niet dat het er mee te maken heeft, maar misschien is er wel iets mis gegaan met het package.

Mijn advies zou zijn.
Noteer je settings van de config
Stop autosub.
Wacht tot het package centre hem als stopped ziet.
verwijder autosub met het package centre
installeer autosub opnieuw vanuit het package centre.

Als de database geblocked is kan dat ook komen doordat de rechten niet goed staan om een of andere reden.
Opnieuw installeren zorgt ervoor dat alles weer goed staat.
Gedaan, kreeg in eerste instantie weer die melding maar lijkt nu wel goed te gaan.

:)

Os is nog steeds wel buggy lijkt het;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
2016-04-27 12:49:38,227 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 04 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:49:07,730 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 4/Prison.Break.S04E03.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:49:07,729 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:49:01,452 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 03 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:46:24,313 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E13.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:46:24,311 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:46:18,045 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 13 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:45:15,517 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E12.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:45:15,516 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:45:09,253 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 12 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:44:02,248 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E11.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:44:02,247 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:43:55,992 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 11 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:42:53,570 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E10.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:42:53,569 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:42:47,316 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 10 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:40:43,418 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E08.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:40:43,417 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:40:37,147 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 08 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:39:35,800 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E07.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:39:35,799 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:39:29,547 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 07 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:38:26,587 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E06.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:38:26,586 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:38:20,331 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 06 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:37:18,992 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E05.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:37:18,991 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:37:12,566 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 05 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:36:11,258 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E04.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:36:11,257 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:36:04,998 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 04 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:35:03,691 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E03.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:35:03,690 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:34:57,435 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 03 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:33:55,889 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E02.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:33:55,888 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:33:49,634 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 02 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:32:47,364 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E01.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:32:47,363 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:32:41,073 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 01 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:32:08,954 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E13.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:31:28,996 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 13 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:30:24,790 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E21.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:29:46,946 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 21 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:28:44,662 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E19.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:28:05,482 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 19 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:27:01,575 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E20.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:26:20,508 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 20 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:25:17,611 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E22.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:24:37,796 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 22 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:23:35,650 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E16.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:23:05,224 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 16 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:22:00,886 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E18.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:21:19,571 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 18 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:20:17,495 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E17.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:19:38,850 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 17 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:18:36,649 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E15.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:17:56,350 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 15 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:16:52,057 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E14.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:16:20,221 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 14 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:07:05,146 ERROR  Opensubtitles: Error from Opensubtitles search API

[ Voor 86% gewijzigd door TommyGun op 27-04-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:27:
[...]

Bij jouw kan hij blijkbaar de file "templates/config-settings.tmpl" niet vinden of heeft er geen rechten op.

Kijk eens of hij er wel staat en zo niet hem even van github halen en erbij zetten.
Zorg er wel voor dat autosub rechten op die file krijgt.
Bestand is wel aanwezig en de rechten zijn 0644. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Autosub start niet meer automatisch op bij een reboot. Ik moet nu handmatig het pakket op uitvoeren zetten om het weer draaiende te krijgen. Moet ik ergens iets instellen, zodat dit wel weer werkt? (DSM 6, laatste versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Net even gekeken maar geen update vandaag :o

Om te lachen é ;)
Freakster86 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:18:
Autosub start niet meer automatisch op bij een reboot. Ik moet nu handmatig het pakket op uitvoeren zetten om het weer draaiende te krijgen. Moet ik ergens iets instellen, zodat dit wel weer werkt? (DSM 6, laatste versie)
Dat ben ik nog niet tegen gekomen. Pakket staat na reboot wel op stopgezet maar werkt wel degelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Neefdave schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:11:
[...]

Bestand is wel aanwezig en de rechten zijn 0644. Klopt dit?
Ja dat klopt wel mits autosub-boottrapbill de eigenaar is en niet bijvoorbeeld root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Freakster86 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:18:
Zoals al heel vaak gezegd hier.
Onder DSM 6 werkt het start stop script niet enkun je via het package centre autosub niet stoppen en starten.
Bij het booten wordt autosub wel gestart maar het package centre blijft denken dat hij niet draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:17:
[...]

Zoals al heel vaak gezegd hier.
Onder DSM 6 werkt het start stop script niet enkun je via het package centre autosub niet stoppen en starten.
Bij het booten wordt autosub wel gestart maar het package centre blijft denken dat hij niet draait.
Ja, dat is wat ik gisteren ook begreep. Maar nu had ik vanochtend dus het volgende (na opstarten nas)

- autosub niet bereikbaar
- pakket stond op stopgezet
- pakket op uitvoeren gezet
- pakket stond nog steeds op stopgezet
- autosub wel bereikbaar

Of het pakket in het package centre op uitgevoerd/stopgezet staat gaat het dus niet om. Autosub is bereikbaar (en werkt?) pas nadat ik op uitvoeren druk in het package centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Je moet goed lezen dat is precies wat er gezegd is.
De status wordt niet doorgegeven aan het package centre vanuit het start -stop script.
Na een reboot start autosub ook gewoon op volgens mij.
Als hij maar draait als je een shutdown doet van je NAS.

Maar nogmaals, alle packages van derde partijen hebben last met DSM 6 dus ik raad iedereen af naar DSM 6 te upgraden of als ze dat gedaan hebben weer terug te gaan naar DSM 5.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
TommyGun schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:49:
[...]

Gedaan, kreeg in eerste instantie weer die melding maar lijkt nu wel goed te gaan.

:)

Os is nog steeds wel buggy lijkt het;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
2016-04-27 12:49:38,227 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 04 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:49:07,730 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 4/Prison.Break.S04E03.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:49:07,729 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:49:01,452 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 03 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:46:24,313 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E13.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:46:24,311 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:46:18,045 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 13 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:45:15,517 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E12.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:45:15,516 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:45:09,253 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 12 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:44:02,248 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E11.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:44:02,247 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:43:55,992 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 11 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:42:53,570 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E10.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:42:53,569 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:42:47,316 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 10 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:40:43,418 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E08.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:40:43,417 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:40:37,147 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 08 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:39:35,800 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E07.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:39:35,799 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:39:29,547 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 07 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:38:26,587 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E06.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:38:26,586 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:38:20,331 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 06 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:37:18,992 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E05.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:37:18,991 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:37:12,566 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 05 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:36:11,258 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E04.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:36:11,257 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:36:04,998 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 04 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:35:03,691 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E03.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:35:03,690 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:34:57,435 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 03 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:33:55,889 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E02.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:33:55,888 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:33:49,634 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 02 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:32:47,364 ERROR  downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume2/video/TV Shows/Prison Break/Season 3/Prison.Break.S03E01.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock.mkv
2016-04-27 12:32:47,363 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 12:32:41,073 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 01 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:32:08,954 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E13.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:31:28,996 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 13 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:30:24,790 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E21.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:29:46,946 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 21 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:28:44,662 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E19.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:28:05,482 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 19 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:27:01,575 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E20.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:26:20,508 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 20 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:25:17,611 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E22.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:24:37,796 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 22 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:23:35,650 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E16.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:23:05,224 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 16 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:22:00,886 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E18.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:21:19,571 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 18 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:20:17,495 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E17.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:19:38,850 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 17 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:18:36,649 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E15.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:17:56,350 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 15 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:16:52,057 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break.S02E14.720p.bluray is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 12:16:20,221 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 02 Episode 14 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 12:07:05,146 ERROR  Opensubtitles: Error from Opensubtitles search API
Als OS buggy is ligt dat aan jouw internet connectie.
Hier heb ik dit soort meldingen nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:25:
Je moet goed lezen dat is precies wat er gezegd is.
De status wordt niet doorgegeven aan het package centre vanuit het start -stop script.
Na een reboot start autosub ook gewoon op volgens mij.
Als hij maar draait als je een shutdown doet van je NAS.

[..]
Ik probeer het goed te lezen, maar dat de status niet wordt doorgegeven in het package centre heeft toch niks te maken met het feit dat de hele website van Autosub onbereikbaar is? Dat was voorheen nooit het geval namelijk.

Autusub draaide gisteren, pakket stond op stopgezet, website wel bereikbaar en Autosub draaide.
NAS is vannacht uitgegaan en vanochtend weer opgestart
Vervolgens was de website van Autosub onbereikbaar en draaide Autosub ook niet.

Pas na een "uitvoeren" in het package centre (wat in het package centrer niks doet met de status, dat weet ik) was de website pas weer bereikbaar en draaide Autosub weer.

Dát is toch iets heel anders, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:15:
[...]

Ja dat klopt wel mits autosub-boottrapbill de eigenaar is en niet bijvoorbeeld root
Ik zou niet weten hoe ik dat kan zien, wat ik echter wel zie in de logboeken is dat de webserver niet gestart kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Freakster86 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:32:
[...]

Ik probeer het goed te lezen, maar dat de status niet wordt doorgegeven in het package centre heeft toch niks te maken met het feit dat de hele website van Autosub onbereikbaar is? Dat was voorheen nooit het geval namelijk.

Autusub draaide gisteren, pakket stond op stopgezet, website wel bereikbaar en Autosub draaide.
NAS is vannacht uitgegaan en vanochtend weer opgestart
Vervolgens was de website van Autosub onbereikbaar en draaide Autosub ook niet.

Pas na een "uitvoeren" in het package centre (wat in het package centrer niks doet met de status, dat weet ik) was de website pas weer bereikbaar en draaide Autosub weer.

Dát is toch iets heel anders, toch?
Ik heb geen DSM 6 dus ik kan je vraag niet beantwoorden.
Ik hoor van verschillende mensen hier dat na een reboot autosub gewoon draait.

Als het bij jou anders is zul je na een reboot autosub moeten starten of zzoals hier ook al slim is opgemerkt hem door de scheduler laten opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Neefdave schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:48:
[...]

Ik zou niet weten hoe ik dat kan zien, wat ik echter wel zie in de logboeken is dat de webserver niet gestart kan worden.
Draai je soms ook DSM 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:50:
[...]

Ik heb geen DSM 6 dus ik kan je vraag niet beantwoorden.
Ik hoor van verschillende mensen hier dat na een reboot autosub gewoon draait.

Als het bij jou anders is zul je na een reboot autosub moeten starten of zzoals hier ook al slim is opgemerkt hem door de scheduler laten opstarten.
Dat was gisteren wel het geval.

Zojuist werd de website ook ineens weer onbereikbaar. Moest opnieuw via package centre het pakket laten uitvoeren om de website weer online te krijgen.

Ik snap dat jij geen fan bent van DSM 6, maar denk je dat dit probleem opgelost gaat worden? Met de versies hiervoor had ik namelijk geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Freakster86 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:00:
[...]

Ik snap dat jij geen fan bent van DSM 6, maar denk je dat dit probleem opgelost gaat worden? Met de versies hiervoor had ik namelijk geen problemen.
Ik ben ook geen fan van DSM 6. Ik raak het met geen stok aan. Er zijn zoveel dingen die niet werken of maar half. Ik heb ongeveer ban ieder pakket wat ik draai de horrorverhalen gelezen. dat het situatie A wel werkt, maar dan werkt pakket B niet meer tenzij je via schermen vol Linux CLI dingen iets voor elkaar kan krijgen Maar ook die zijn met elkaar in tegenspraak. Ik heb tot nu toe gezien dat Autosub dus raar kan gaan doen, NZBGet, Sickrage, Sonarr en voor mij de deal breaker: Bittorrentsync.

Synology geeft nergens de info vrij van hoe het dan wel zou moeten werken. En zolang zij dat niet doen is de berg problemen haast onoplosbaar omdat iedereen dan zijn eigen oplossing met paperclips en touwtjes probeert te bedenken. Waarbij de ene oplossing de andere kan tegenwerken. Ik heb zelfs gevonden dat er iemand zei: Draai alles maar als root. Dan heb je geen rechtenproblemen meer

[ Voor 15% gewijzigd door Ortep op 27-04-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 15:54
Ortep schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:36:
[...]

Ik ben ook geen fan van DSM 6. Ik raak het met geen stok aan. Er zijn zoveel dingen die niet werken of maar half. Ik heb ongeveer ban ieder pakket wat ik draai de horrorverhalen gelezen. dat het situatie A wel werkt, maar dan werkt pakket B niet meer tenzij je via schermen vol Linux CLI dingen iets voor elkaar kan krijgen Maar ook die zijn met elkaar in tegenspraak. Ik heb tot nu toe gezien dat Autosub dus raar kan gaan doen, NZBGet, Sickrage, Sonarr en voor mij de deal breaker: Bittorrentsync.

Synology geeft nergens de info vrij van hoe het dan wel zou moeten werken. En zolang zij dat niet doen is de berg problemen haast onoplosbaar omdat iedereen dan zijn eigen oplossing met paperclips en touwtjes probeert te bedenken. Waarbij de ene oplossing de andere kan tegenwerken
Herken mij hier totaal niet in, draai autosub, sonarr, nzbget, couchpotato en alles draait gewoon onder DSM6 op DS414. Met Sonarr moest je alleen switchen van de package mono naar de mono van synology en autosub draait gewoon alleen kun je niets aanpassen maar subs komen gewoon binnen :)

Edit:
Reden dat ik DSM6 ben gaan draaien is voor mijn backups via webdav paden, nu kan ik dezelfde map meerdere malen wegzetten ipv eenmalig zoals in DSM5

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 27-04-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

lubbertkramer schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:39:
[...]

Herken mij hier totaal niet in, draai autosub, sonarr, nzbget, couchpotato en alles draait gewoon onder DSM6 op DS414. Met Sonarr moest je alleen switchen van de package mono naar de mono van synology en autosub draait gewoon alleen kun je niets aanpassen maar subs komen gewoon binnen :)

Edit:
Reden dat ik DSM6 ben gaan draaien is voor mijn backups via webdav paden, nu kan ik dezelfde map meerdere malen wegzetten ipv eenmalig zoals in DSM5
Er zijn mensen die geen problemen hebben. Zeker als de pakketten al liepen. Maar zelfs de synocomunity roept dat ze niet weten hoe ze het moeten oplossen als het mis gaat. Hun pakketen kunnen geen nieuwe install aan. Hooguit een herinstal, maar dan stond alles al goed.
Em als je op de site van Bittorrentsync kijkt zie je dat zelfs zij hun software niet aan de praat krijgen. Sommige mensen wel, de meeste weer niet. Ze zijn al weken aan het overleggen met Synology en hebben het nog steeds niet rond.

Zolang er geen oplossing voor de totaal veranderde rechtenstructuur en het tegenwoordig op volkomen ondoorzichtige wijze aanmaken van users blijf ik er af. Het is niet eens zo erg dat er dingen anders zijn, maar het is niet gedocumenteerd en ze geven het tot nu niet vrij ook.
Het is zelfs zo op dit moment dat als je via de UI naar een rechtenstructuur kijkt je andere rechten te zien kan krijgen dan als je bv via de CLI als admin er naar kijkt.
Staat alles toevallig net goed voor een bepaalt systeem, dan is dat leuk en dan werkt alles wel. Maar als er er iets niet werkt dan ben je de klos. Ik ga het op mijn systeem niet testen
Als je wilt testen of er dingen veranderd zijn: Probeer eens via WINSCP in te loggen als root.

[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 27-04-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Alle packages van derde partijen draaien onder een eigen user.

In DSM 6 heeft Synology het aanmaken vanuit linux van een user dichtgezet, of beter gezegd je kunt wel een user aanmaken maar DSM ziet die niet meer.
Dat is de reden waarom het package centre die packages niet meer ziet.
Als je een package hebt dat geinstalleerd is voordat je een upgrade naar DSM 6 deed dan blijft het min of meer werken omdat de user waar het onder draait al aangemaakt was.

Of het goed blijft werken is afhankelijk wat het package doet.
Als het iets van DSM nodig heeft werkt het niet meer want de user waaronder het draait wordt niet meer door DSM gezien dus kun je allerlei rechten issue's krijgen.

Het is niet bekent wat dat kan zijn want Synology heeft tot op heden geen enkel informatie daarover vrijgegeven.

Een nieuwe installtie onder DSM 6 is helemaal problematisch omdat je helemaal geen user meer kunt aanmaken vanuit een package.

Ik kan momenteel heel moeilijk onderscheid maken tussen wat een autosub probleem is en wat veroorzaakt wordt door DSM 6.
Ik constateer alleen dat het hier helemaal volloopt met meldingen over packages die niet draaien of heel snel stoppen, terwijl ik zelf hier op twee systemen (windows en DSM 5.2) autosub heb draaien en hij nooit crashed.

Dus zou ik iedereen nogmaal willen vragen bij problemen de versie van autosub te vermelden, het OS waar je op draait en een debuglog.
Anders stop ik heel veel tijd in iets wat ik niet kan oplossen, ik heb geen DSM 6, maak het package niet en kan dus DSM 6 problemen ook niet oplossen.

Neemt niet weg dat er best een autosub probleem kan zijn dat op DSM6 zich voordoet, vandaar de vraag naar de log.

[ Voor 13% gewijzigd door Ben(V) op 27-04-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:35
Ik ben "per ongeluk" geupgrade van DSM5.2 naar DSM6 en kan volgens mij niet terug.

Ik gebruik Sonarr, NZBGet,CP, Spotweb, Domoticz en ASBB actief op mijn Synology DS214+.

Sonarr/NZBGet, CP en Domoticz werken zonder problemen.

ASBB werkt ook zonder problemen, maar na een update/upgrade moet ik mijn NAS herstarten. Het stoppen/uitvoeren script werkt niet meer.

Spotweb werkt volgens mij ook niet meer helemaal goed, maar daar heb ik geen last van dus nog te lui om op te lossen :P

Concreet werkt dus alles nog behalve spotweb.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn synology met DSM 5.2 werkt de meest recente versie gewoon niet goed, versie AutoSub-BootstrapBill_noarch-all_0.6.26-1 daarintegen werkt vlekkeloos.

Versie AutoSub-BootstrapBill_noarch-all_0.6.31-1 werkt voor 1 ronde, maar stopt op een willekeurig moment bij ronde 2 van het subszoeken. Hij stopt altijd nadat hij een sub succesvol heeft gedownload en opgeslagen.

Ik ga gewoon verder met versie 0.6.26-1 en probeer over een tijdje wel weer een nieuwe versie. In het verleden was dit de beste tactiek, niet elke update werkt altijd goed op mijn synology. Maar ik probeer ze altijd wel uit en diegene die vlekkeloos blijven draaien bewaar ik op mijn software bewaarnasje zodat ik ze altijd als backup achter de hand heb.

Wellicht is het mogelijk in de debug log te laten schrijven wat er gebeurd als hij stopt? Ik weet niet precies hoe een log werkt, maar ik vind het vreemd dat er geen melding komt.

Ik heb voor het geval je ernaar wil kijken hier de log gepost: https://we.tl/cCKHlgvf3d
Grolsch schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:39:
Ik ben "per ongeluk" geupgrade van DSM5.2 naar DSM6 en kan volgens mij niet terug.
Jawel, dit werkt (maar voor eigen risico natuurlijk):

Zie mijn bericht hier downloads: Synology Disk Station Manager 6.0 build 7321.2 (bericht van 10:29 uur)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje van andere aard:

2016-04-27 20:16:08,925 ERROR downloadSubs: Could not download any correct subtitle file for /volume1/tvseries/Rogue/Seizoen 04/Rogue.S04E01.720p.WEB.h264-WNN.mkv

2016-04-27 20:16:08,922 ERROR subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory

2016-04-27 20:16:02,291 ERROR subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory

Subseeker kan niet meer op de downloadpage komen kennelijk? Nu heb ik wel AutoSub-BootstrapBill_noarch-all_0.6.26-1 draaien, dus geen idee of het in de tussentijd aangepast of opgelost is. Autosub denkt daar een sub te kunnen downloaden, hij ziet hem wel staan, maar het downloaden mislukt. Bij info zie ik namelijk dit staan in in de log:

2016-04-27 20:15:55,869 INFO checkSub: The episode Rogue - Season 04 Episode 01 has 1 or more matching subtitles, downloading it!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
Hier ook crash op DSM 5.2.
Doet zich voor sinds laatste versie Autosub 6.3.31-1.
Het gebeurt willekeurig. (vorige crash was bij een andere serie)

Ziehier een stuk van de log vlak voor de crash (15:45:12)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
2016-04-27 20:18:27,726 DEBUG  AutoSub: Systemencoding is: UTF-8
2016-04-27 15:45:12,577 INFO  downloadSubs: Subtitle Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.HDTV.x264-KILLERS[ettv].mkv is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 15:45:12,572 DEBUG  downloadSubs: Saving the subtitle file /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.en.srt to the filesystem.
2016-04-27 15:45:06,268 DEBUG  OpenSubtitles: Download subtitle: 1955186869
2016-04-27 15:45:06,267 DEBUG  downloadSubs: Api for opensubtitles.org is chosen for subtitle /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.en.srt
2016-04-27 15:45:06,266 DEBUG  downloadSubs: Trying to download subtitle from opensubtitles.org using this link 1955186869
2016-04-27 15:45:06,265 DEBUG  downloadSubs: Download dict: {'lang': ['Dutch', 'English'], 'episode': u'18', 'TvdbId': '263365', 'timestamp': u'2016-04-27 04:29:32', 'title': "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.", 'ImdbId': '2364582', 'releasegrp': u'killers', 'source': u'hdtv', 'codec': u'h264', 'originalFileLocationOnDisk': u"/volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.mkv", 'season': u'03', 'downlang': 'English', 'container': u'.mkv', 'destinationFileLocationOnDisk': u"/volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.en.srt", 'quality': u'720p', 'A7Id': '4010'}
2016-04-27 15:45:06,264 DEBUG  downloadSubs: Starting DownloadSub function
2016-04-27 15:45:06,263 DEBUG  checkSub: destination filename /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.en.srt
2016-04-27 15:45:06,263 INFO  checkSub: The episode Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. - Season 03 Episode 18 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 15:45:06,262 DEBUG  ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'18', 'title': 'Marvels Agents Of S H I E L D', 'season': u'03', 'releasegrp': None, 'source': 'hdtv', 'codec': u'h264', 'container': u'.mkv', 'quality': u'720p'}
2016-04-27 15:45:06,259 DEBUG  ProcessFileName: Dumping info {'season': '03', 'title': 'Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D', 'episode': '18', 'extra_info': 'HDTV.x264-KILLERS[ettv].mkv'}
2016-04-27 15:45:00,100 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 15:44:28,676 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 15:44:28,675 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=4010&season=3&langs=|1|&hd=0&hi=0
2016-04-27 15:44:28,674 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 2364582 - Addic7ed ID: 4010 - Language: English - Title: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
2016-04-27 15:44:28,673 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.mkv, language is English
2016-04-27 15:44:28,672 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 15:44:22,536 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 15:43:50,242 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 15:43:50,241 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=4010&season=3&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 15:43:50,241 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 2364582 - Addic7ed ID: 4010 - Language: Dutch - Title: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
2016-04-27 15:43:50,240 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.mkv, language is Dutch
2016-04-27 15:43:50,239 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 2364582, Addic7ed: 4010
2016-04-27 15:43:50,238 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E17.The.Team.WEBDL-1080p.MAoS.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 15:43:44,101 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 15:43:13,424 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 15:43:13,423 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=4010&season=3&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 15:43:13,423 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 2364582 - Addic7ed ID: 4010 - Language: Dutch - Title: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
2016-04-27 15:43:13,422 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E17.The.Team.WEBDL-1080p.MAoS.mkv, language is Dutch
2016-04-27 15:43:13,421 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 2364582, Addic7ed: 4010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Subtileseeker is een indexer die subs van een aantal andere website indexeert en download paginas opslaat.
Als die website dan een sub weghalen omdat het bijvoorbeeld een google vertaling is blijft subtitleseeker nog gewoon die download page houden.

Als autosubdan die page probeert op te halen dan bestaat die niet meer.
Dat is wat je ziet gebeuren.

Als he het vervelend vind moet je gewoon podnapisi en subscene uitzetten.
Als addic7ed en/of opensubtitles de sub niet heeft vind je hem op die sites ook nooit, dus erg zinvol is het niet die aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:31:
Als he het vervelend vind moet je gewoon podnapisi en subscene uitzetten.
Als addic7ed en/of opensubtitles de sub niet heeft vind je hem op die sites ook nooit, dus erg zinvol is het niet die aan te zetten.
Nee, vervelend is het niet, ik zat de logs wat beter in de gaten te houden door de crash die ik steeds heb met de nieuwste versie en kwam het tegen, maar helemaal duidelijk. Ik laat liever alles aan, ik heb de laatste tijd nooit meer last dat ik google translated subs krijg (gelukkig), dus dan laat ik het maar zo, wie weet komt hij ooit wat tegen wat nergens anders te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
fre_ schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:29:
Hier ook crash op DSM 5.2.
Doet zich voor sinds laatste versie Autosub 6.3.31-1.
Het gebeurt willekeurig. (vorige crash was bij een andere serie)

Ziehier een stuk van de log vlak voor de crash (15:45:12)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
2016-04-27 20:18:27,726 DEBUG  AutoSub: Systemencoding is: UTF-8
2016-04-27 15:45:12,577 INFO  downloadSubs: Subtitle Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.HDTV.x264-KILLERS[ettv].mkv is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 15:45:12,572 DEBUG  downloadSubs: Saving the subtitle file /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.en.srt to the filesystem.
2016-04-27 15:45:06,268 DEBUG  OpenSubtitles: Download subtitle: 1955186869
2016-04-27 15:45:06,267 DEBUG  downloadSubs: Api for opensubtitles.org is chosen for subtitle /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.en.srt
2016-04-27 15:45:06,266 DEBUG  downloadSubs: Trying to download subtitle from opensubtitles.org using this link 1955186869
2016-04-27 15:45:06,265 DEBUG  downloadSubs: Download dict: {'lang': ['Dutch', 'English'], 'episode': u'18', 'TvdbId': '263365', 'timestamp': u'2016-04-27 04:29:32', 'title': "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.", 'ImdbId': '2364582', 'releasegrp': u'killers', 'source': u'hdtv', 'codec': u'h264', 'originalFileLocationOnDisk': u"/volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.mkv", 'season': u'03', 'downlang': 'English', 'container': u'.mkv', 'destinationFileLocationOnDisk': u"/volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.en.srt", 'quality': u'720p', 'A7Id': '4010'}
2016-04-27 15:45:06,264 DEBUG  downloadSubs: Starting DownloadSub function
2016-04-27 15:45:06,263 DEBUG  checkSub: destination filename /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.en.srt
2016-04-27 15:45:06,263 INFO  checkSub: The episode Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. - Season 03 Episode 18 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 15:45:06,262 DEBUG  ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'18', 'title': 'Marvels Agents Of S H I E L D', 'season': u'03', 'releasegrp': None, 'source': 'hdtv', 'codec': u'h264', 'container': u'.mkv', 'quality': u'720p'}
2016-04-27 15:45:06,259 DEBUG  ProcessFileName: Dumping info {'season': '03', 'title': 'Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D', 'episode': '18', 'extra_info': 'HDTV.x264-KILLERS[ettv].mkv'}
2016-04-27 15:45:00,100 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 15:44:28,676 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 15:44:28,675 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=4010&season=3&langs=|1|&hd=0&hi=0
2016-04-27 15:44:28,674 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 2364582 - Addic7ed ID: 4010 - Language: English - Title: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
2016-04-27 15:44:28,673 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.mkv, language is English
2016-04-27 15:44:28,672 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 15:44:22,536 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 15:43:50,242 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 15:43:50,241 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=4010&season=3&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 15:43:50,241 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 2364582 - Addic7ed ID: 4010 - Language: Dutch - Title: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
2016-04-27 15:43:50,240 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E18.The.Singularity.HDTV-720p.KILLERS.mkv, language is Dutch
2016-04-27 15:43:50,239 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 2364582, Addic7ed: 4010
2016-04-27 15:43:50,238 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E17.The.Team.WEBDL-1080p.MAoS.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 15:43:44,101 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 15:43:13,424 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 15:43:13,423 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=4010&season=3&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 15:43:13,423 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 2364582 - Addic7ed ID: 4010 - Language: Dutch - Title: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
2016-04-27 15:43:13,422 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Marvel's.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S03E17.The.Team.WEBDL-1080p.MAoS.mkv, language is Dutch
2016-04-27 15:43:13,421 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 2364582, Addic7ed: 4010
Ik zie dathij net een sub heeft gedownload.
Heb je die sub nog wel binnen gekregen?
Gebeurt het altijd nadat je net een sub hebt gedownload?

Als dat zou is zou je een lijstje kunnen maken van de filenamen waarbij hij gecrashed is?
Het zou namelijk aan de encoding kunnen liggen die vor de sub gebruikt is.
Als ik namen heb kan ik testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:27:
[...]

Als OS buggy is ligt dat aan jouw internet connectie.
Hier heb ik dit soort meldingen nooit.
Dat is het echt niet hoor, heb ik nu al vaker uitgelegd hier...

Verbinding is gewoon top in orde, downloads, streams en online games lopen netjes door... (met genoeg capaciteit over).

Er komen ook gewoon subs binnen;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
2016-04-27 20:42:24,818 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison.Break.S04E20.720p.BluRay.x264-SiNNERS is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:42:18,633 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 20 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:41:41,452 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S01E19 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:41:35,271 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 19 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:40:58,787 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E18 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:40:52,615 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:40:46,348 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 18 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:40:07,695 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison.Break.S04E17.720p.BluRay.x264-SiNNERS is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:40:01,354 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 17 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:39:24,808 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E16 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:39:18,623 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 16 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:38:42,142 INFO  downloadSubs: Subtitle Prison Break S04E15 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:38:35,964 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 15 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:37:59,483 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E14 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:37:53,331 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 14 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:37:16,809 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E13 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:37:10,644 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 13 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:36:34,199 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison.Break.S04E12.720p.BluRay.x264-SiNNERS is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:36:28,025 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 12 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:35:51,463 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E11 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:35:45,318 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 11 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:35:08,707 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E10 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:35:02,526 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 10 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:34:23,956 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison.Break.S04E09.720p.BluRay.x264-SiNNERS is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:34:17,772 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 09 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:33:41,128 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E08 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:33:34,941 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 08 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:32:58,438 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E07 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:32:52,263 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 07 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:32:15,578 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E06 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:32:09,422 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 06 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:31:32,876 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E05 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:31:26,739 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:31:20,448 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 05 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:30:43,945 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E04 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:30:37,781 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:30:31,511 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 04 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:29:54,921 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E03 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:29:48,731 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 03 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:29:12,121 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S04E01&E02 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:29:05,829 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 04 Episode 01 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:28:27,032 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison.Break.S03E13.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock-dut(1) is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:28:20,891 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:28:14,632 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 13 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:27:35,704 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E12 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:27:29,564 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:27:23,291 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 12 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:26:46,057 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E11 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:26:39,863 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:26:33,597 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 11 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:25:56,398 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E10 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:25:50,260 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:25:43,849 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 10 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:25:06,483 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison.Break.S03E09.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock-dut(1) is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:25:00,339 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 09 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:24:22,493 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E08 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:24:16,307 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:24:10,043 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 08 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:23:31,217 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E07 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:23:25,079 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:23:18,817 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 07 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:22:39,745 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison.Break.S03E06.BluRay.720p.x264.AC3.-Rock-dut(1) is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:22:33,569 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:22:27,317 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 06 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:21:49,637 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E05 720p BluRay nHD x264 NhaNc3 is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:21:43,460 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:21:37,200 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 05 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:21:00,006 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E04 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:20:53,861 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:20:47,600 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 04 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:20:10,387 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E03 720p BluRay nHD x264 NhaNc3 is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:20:04,183 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:19:57,921 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 03 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:19:20,006 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E02 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:19:13,867 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:19:07,593 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 02 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:18:30,149 INFO  downloadSubs: Subtitle  Prison Break S03E01 720p BluRay ReEnc DeeJayAhmed is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:18:23,960 ERROR  subseeker: Failed to get the downloadpage. Message : [Errno 2] No such file or directory
2016-04-27 20:18:17,648 INFO  checkSub: The episode Prison Break - Season 03 Episode 01 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 19:51:03,788 INFO  downloadSubs: Subtitle Chicago Fire.S04E20.killers is downloaded from addic7ed.com
2016-04-27 19:50:32,931 INFO  checkSub: The episode Chicago Fire - Season 04 Episode 20 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 19:49:17,991 INFO  OpenSubtitlesLogin: Login with User GamerGun. Message is: 200 OK
2016-04-27 19:49:17,865 INFO  checkSub: Starting round of checkSub.
2016-04-27 19:49:16,863 INFO  scanDir: Finished round of local disk checking

[ Voor 96% gewijzigd door TommyGun op 27-04-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:39:
Als dat zou is zou je een lijstje kunnen maken van de filenamen waarbij hij gecrashed is?
Ik had een crash met deze sub:

Outlander.S02E03.Useful.Occupations.And.Deceptions.720p.NF.WEBRip.DD5.1.x264-NTb.mkv

Hier is de sub die hij gedownload heeft (en daarna de crash):
https://we.tl/Hd2kgJRM5k

Andere crash die ik had vandaag was met deze bestandsnaam:
The.Blacklist.S03E19.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.mkv

Hier is de sub die hij gedownload heeft (en daarna de crash):
https://we.tl/VDsP15tVxd

Misschien helpt het als ik zeg dat het op DSM5.2 bij mij vanaf versie .30 fout gaat, dus .30 en .31 doen het niet goed, versies daarvoor wel. En ik draai nu .26 en die blijft ook draaien. Misschien kom je er zo uit.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
Ben(V) schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:39:
[...]

Ik zie dathij net een sub heeft gedownload.
Heb je die sub nog wel binnen gekregen?
Gebeurt het altijd nadat je net een sub hebt gedownload?

ja, de sub is nog binnengekomen (en ziet er op 't eerste zicht normaal uit).
Bij de vorige crashes was ik te laat om de log nog te recupereren.
Ik hou het in de gaten bij eventuele toekomstige crashes.

edit: nieuwe crash, zie log: (crash om 20:53)
ook die laatste sub is nog gedownload en ziet er goed uit.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
2016-04-27 21:41:26,579 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 21:41:26,578 INFO  Addic7edAPI: Logged in
2016-04-27 21:41:26,304 INFO  scanDisk: Starting round of local disk checking at /volume1/v/Sickrage
2016-04-27 21:41:26,301 INFO  AutoSub: Starting checkSub thread
2016-04-27 21:41:26,057 INFO  AutoSub: Starting CherryPy webserver
2016-04-27 21:41:26,053 INFO  AutoSub: Starting threads
2016-04-27 21:41:26,053 DEBUG  AutoSub: Dbversion is: 9
2016-04-27 21:41:26,052 DEBUG  AutoSub: Configversion is: 3
2016-04-27 21:41:26,050 DEBUG  AutoSub: Systemencoding is: UTF-8
2016-04-27 20:53:28,800 INFO  downloadSubs: Subtitle New.Girl.S05E18.HDTV.x264-FUM is downloaded from opensubtitles.org
2016-04-27 20:53:28,780 DEBUG  downloadSubs: Saving the subtitle file /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E18.A.Chill.Day.In.HDTV-720p.AVS.en.srt to the filesystem.
2016-04-27 20:53:22,333 DEBUG  OpenSubtitles: Download subtitle: 1955186878
2016-04-27 20:53:22,333 DEBUG  downloadSubs: Api for opensubtitles.org is chosen for subtitle /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E18.A.Chill.Day.In.HDTV-720p.AVS.en.srt
2016-04-27 20:53:22,332 DEBUG  downloadSubs: Trying to download subtitle from opensubtitles.org using this link 1955186878
2016-04-27 20:53:22,331 DEBUG  downloadSubs: Download dict: {'lang': ['Dutch', 'English'], 'episode': u'18', 'TvdbId': '248682', 'timestamp': u'2016-04-27 03:52:25', 'title': 'New Girl', 'ImdbId': '1826940', 'releasegrp': u'avs', 'source': u'hdtv', 'codec': u'h264', 'originalFileLocationOnDisk': u'/volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E18.A.Chill.Day.In.HDTV-720p.AVS.mkv', 'season': u'05', 'downlang': 'English', 'container': u'.mkv', 'destinationFileLocationOnDisk': u'/volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E18.A.Chill.Day.In.HDTV-720p.AVS.en.srt', 'quality': u'720p', 'A7Id': '1784'}
2016-04-27 20:53:22,330 DEBUG  downloadSubs: Starting DownloadSub function
2016-04-27 20:53:22,329 DEBUG  checkSub: destination filename /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E18.A.Chill.Day.In.HDTV-720p.AVS.en.srt
2016-04-27 20:53:22,328 INFO  checkSub: The episode New Girl - Season 05 Episode 18 has 1 or more matching subtitles, downloading it!
2016-04-27 20:53:22,327 DEBUG  ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'18', 'title': 'New Girl', 'season': u'05', 'releasegrp': 'fum', 'source': 'hdtv', 'codec': u'h264', 'container': u'.mkv', 'quality': u'720p'}
2016-04-27 20:53:22,325 DEBUG  ProcessFileName: Dumping info {'season': '05', 'title': 'New.Girl', 'episode': '18', 'extra_info': 'HDTV.x264-FUM'}
2016-04-27 20:53:16,149 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: [{'website': 'addic7ed.com', 'releaseName': u'New Girl.S05E18.avs', 'score': 11, 'HI': False, 'url': '/updated/1/111482/0'}, {'website': 'addic7ed.com', 'releaseName': u'New Girl.S05E18.avs.HI', 'score': 11, 'HI': True, 'url': '/updated/1/111482/1'}]
2016-04-27 20:52:43,817 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 20:52:43,816 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=1784&season=5&langs=|1|&hd=0&hi=0
2016-04-27 20:52:43,815 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1826940 - Addic7ed ID: 1784 - Language: English - Title: New Girl
2016-04-27 20:52:43,814 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E18.A.Chill.Day.In.HDTV-720p.AVS.mkv, language is English
2016-04-27 20:52:43,813 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E18.A.Chill.Day.In.HDTV-720p.AVS.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 20:52:37,683 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 20:52:05,631 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 20:52:05,631 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=1784&season=5&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 20:52:05,630 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1826940 - Addic7ed ID: 1784 - Language: Dutch - Title: New Girl
2016-04-27 20:52:05,629 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E18.A.Chill.Day.In.HDTV-720p.AVS.mkv, language is Dutch
2016-04-27 20:52:05,628 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 1826940, Addic7ed: 1784
2016-04-27 20:52:05,627 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E16.Helmet.HDTV-720p.AVS.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 20:51:59,484 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 20:51:27,712 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 20:51:27,711 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=1784&season=5&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 20:51:27,710 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1826940 - Addic7ed ID: 1784 - Language: Dutch - Title: New Girl
2016-04-27 20:51:27,710 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E16.Helmet.HDTV-720p.AVS.mkv, language is Dutch
2016-04-27 20:51:27,709 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 1826940, Addic7ed: 1784
2016-04-27 20:51:27,708 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E15.Jeff.Day.HDTV-720p.FLEET.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 20:51:21,568 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 20:50:49,782 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 20:50:49,781 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=1784&season=5&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 20:50:49,781 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1826940 - Addic7ed ID: 1784 - Language: Dutch - Title: New Girl
2016-04-27 20:50:49,780 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E15.Jeff.Day.HDTV-720p.FLEET.mkv, language is Dutch
2016-04-27 20:50:49,779 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 1826940, Addic7ed: 1784
2016-04-27 20:50:49,778 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E14.300.Feet.WEBDL-720p.NTb.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 20:50:43,634 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 20:50:11,875 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 20:50:11,874 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=1784&season=5&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 20:50:11,873 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1826940 - Addic7ed ID: 1784 - Language: Dutch - Title: New Girl
2016-04-27 20:50:11,872 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E14.300.Feet.WEBDL-720p.NTb.mkv, language is Dutch
2016-04-27 20:50:11,872 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 1826940, Addic7ed: 1784
2016-04-27 20:50:11,871 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E13.Sam,.Again.WEBDL-720p.NTb.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 20:50:05,735 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 20:49:32,795 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 20:49:32,794 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=1784&season=5&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 20:49:32,793 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1826940 - Addic7ed ID: 1784 - Language: Dutch - Title: New Girl
2016-04-27 20:49:32,792 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E13.Sam,.Again.WEBDL-720p.NTb.mkv, language is Dutch
2016-04-27 20:49:32,792 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 1826940, Addic7ed: 1784
2016-04-27 20:49:32,791 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E12.D-Day.HDTV-720p.FLEET.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 20:49:26,649 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 20:48:54,877 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 20:48:54,876 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=1784&season=5&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 20:48:54,876 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1826940 - Addic7ed ID: 1784 - Language: Dutch - Title: New Girl
2016-04-27 20:48:54,875 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E12.D-Day.HDTV-720p.FLEET.mkv, language is Dutch
2016-04-27 20:48:54,874 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 1826940, Addic7ed: 1784
2016-04-27 20:48:54,873 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E11.The.Apartment.WEBDL-720p.NTb.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 20:48:48,672 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []
2016-04-27 20:48:16,780 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-04-27 20:48:16,779 DEBUG  getSubLinks: Addic7ed search URL: http://www.addic7ed.com/ajax_loadShow.php?show=1784&season=5&langs=|17|&hd=0&hi=0
2016-04-27 20:48:16,779 DEBUG  getSubLinks: Show ID: 1826940 - Addic7ed ID: 1784 - Language: Dutch - Title: New Girl
2016-04-27 20:48:16,778 DEBUG  checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E11.The.Apartment.WEBDL-720p.NTb.mkv, language is Dutch
2016-04-27 20:48:16,720 DEBUG  checkSub: ID's - IMDB: 1826940, Addic7ed: 1784
2016-04-27 20:48:16,719 DEBUG  checkSub: no suitable subtitles were found for /volume1/v/Sickrage/New Girl/New.Girl.S05E10.Goosebumps.Walkaway.WEBDL-720p.NTb.mkv based on your minmatchscore
2016-04-27 20:48:10,577 DEBUG  Addic7ed: Scorelist: []

[ Voor 93% gewijzigd door fre_ op 27-04-2016 21:45 . Reden: log toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Het vreemde is dat hij na de laatste melding alleen nog de informatie naar de "Downloaded" tabel van de database schrijft en vervolgens notify aanroept.

In dat stuk is al heel lang niets gewijzigd.
Ik zal komend weekend nog wel eens uitgebreid gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
weet niet of het veel zal helpen, maar heb de database.db eens gedeleted, zodat een nieuwe wordt aangemaakt. eerder zei je dat je daar een update had gedaan...
Pagina: 1 ... 53 ... 87 Laatste