Dat lijkt me dan een verkeerde interpretatie.Ben(V) schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:06:
Wat betreft die permissies, ik interperteer geen permissie setting als dat iedereen overal bij mag (dus 777) en jij ziet dat als (000).
Waarom je dat doet is onduidelijk.
Als je Sabnzbd goed hebt geconfigureerd (of als je Sickrage of Sonarr gebruikt) worden de bestanden naar de locatie waar autosub kijkt verplaatst op het moment dat de video kompleet is. Dan hoef je helemaal niet met rechten te gaan knutselen.
Geen permissie is geen toestemming is chmod 000 zoals in de code staat, en is zeker geen 'toestemming voor iedereen voor alles' (dat is 777). Tenminste, dat is mijn logica. Als iemand geen permissie heeft om mijn huis te betreden mag 'ie er niet in.
De redenen dat ik sab de permissies laat verwijderen (000) zijn
- zodat AS alleen zoekt naar 'verse' afleveringen (oudere afleveringen (of NL series) download ik in een andere categorie, die krijgen wel 666 en AS gaat daar (na mijn wijziging in scanDisk.py) ook niet voor zoeken)
- dat afleveringen niet afspeelbaar zijn (en dus geen SD/HD label krijgen in xbmc).
Na downloaden sub wordt via postprocess de aflevering (videobestand) op 666 gezet en is dan wel afspeelbaar + (daardoor) voorzien van label in xbmc.
Dus alles met een label in xbmc heeft een sub, alles zonder label nog niet. Scheelt mij weer een hoop storende notificaties (die zijn dan nl niet nodig) of om de 2 dagen in de AS interface kijken.
Heeft dus niks met wel of niet goed configureren te maken, maar alles met het zo maken als mij het meest comfortabel.uitkomt...