[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 37 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:51
2.7.3

Ik heb nu trouwens wel veel van dit in mijn log staan, ook:
code:
1
2
3
4
5
6
2015-04-25 17:05:05,044 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2015-04-25 17:05:05,042 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /DataVolume/shares/Public/Series
2015-04-25 17:05:04,040 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2015-04-25 17:05:04,039 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /DataVolume/shares/Public/Series
2015-04-25 17:05:03,036 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2015-04-25 17:05:03,035 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /DataVolume/shares/Public/Series

[ Voor 98% gewijzigd door Tommiiee op 25-04-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bugje, hierop crashed auto-sub:

code:
1
2
3
4
2015-04-26 03:52:56,997 ERROR  getSoup: The server returned an error for request http://www.opensubtitles.org/subtitles/6129986/the-americans-march-8-1983-en
2015-04-26 03:51:56,924 WARNING  API: Forcing a 1 minute rest to relieve mymovieapi.com. If you see this info more then once. Cleanup your wanted list!
2015-04-26 03:51:56,922 ERROR  API: You have exceeded your number of allowed requests for this period. (either 30 con/m or 2500 con/day))
2015-04-26 03:51:50,365 ERROR  OpenSubtitlesLogin: Login failed with code 503

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:42
Tommiiee schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:04:
2.7.3

Ik heb nu trouwens wel veel van dit in mijn log staan, ook:
code:
1
2
3
4
5
6
2015-04-25 17:05:05,044 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2015-04-25 17:05:05,042 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /DataVolume/shares/Public/Series
2015-04-25 17:05:04,040 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2015-04-25 17:05:04,039 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /DataVolume/shares/Public/Series
2015-04-25 17:05:03,036 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2015-04-25 17:05:03,035 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /DataVolume/shares/Public/Series
Dit wordt veroozaakt doordat je de scandir en/of je checksub timers te laag hebt staan voor het aantal "wanted" in je lijst. Als je addic7ed aan hebt staan doet hij zo'n 90 seconden over een rondje checksubs en als hij daar nog mee bezig is terwijl de checksub of scandir tijd af gelopen is krijg je dit probleem.
Dus tijden hoger zeteen dan 90 maal het aantal "wanted" in je lijst.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:20:
Ik heb een bugje, hierop crashed auto-sub:

code:
1
2
3
4
2015-04-26 03:52:56,997 ERROR  getSoup: The server returned an error for request http://www.opensubtitles.org/subtitles/6129986/the-americans-march-8-1983-en
2015-04-26 03:51:56,924 WARNING  API: Forcing a 1 minute rest to relieve mymovieapi.com. If you see this info more then once. Cleanup your wanted list!
2015-04-26 03:51:56,922 ERROR  API: You have exceeded your number of allowed requests for this period. (either 30 con/m or 2500 con/day))
2015-04-26 03:51:50,365 ERROR  OpenSubtitlesLogin: Login failed with code 503
Het ziet erna uit dat de website van opensubtitles niet bereikbaar is.
Dat kan door site komen, maar ook kan jouw internet verbinding misschien haperen.
Kan volgens mij niet aan autosub liggen, anders zou je log daar helemaal vol mee moeten staan.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een tip hoe ik kan achterhalen waarop auto-sub precies crashed / stopt met werken? Ik heb elke keer dat opensubtitles niet bereikbaar is (om welke reden dan ook) een auto-sub die stopt. De log stopt ook gewoon met die regel. Als ik hem herstart gaat hij vrolijk verder.

Ik heb in iedergeval debug log inschakeld, misschien kan ik daar de volgende keer wat uithalen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Eigenlijk zou hij er ook niet op moeten crashen, maar als niet alle exceptions overal goed worden afgevangen dan crashed hij toch.
Goed dat je debug hebt aangezet dan kunnen we beter zien waar hij precies crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:24
Ik kom nu niet meer op de webpagina van autosub, En hij haalt ook geen subtitles meer op.
Nu heb ik de debian machine al een herstart gegeven en hierna doet hij het weer enkele uren om er vervolgens weer uit te knallen.

Ik wil een beetje onderzoeken waardoor dit komt maar ik heb echt geen idee in welke logboeken ik in mijn debian machine kan kijken, heeft hier iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
In de log van autosub zelf. (AutoSubService.log)
Staat default in de installatie folder waar je autosub hebt geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Ben(V) schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:29:
[...]

Dit wordt veroozaakt doordat je de scandir en/of je checksub timers te laag hebt staan voor het aantal "wanted" in je lijst. Als je addic7ed aan hebt staan doet hij zo'n 90 seconden over een rondje checksubs en als hij daar nog mee bezig is terwijl de checksub of scandir tijd af gelopen is krijg je dit probleem.
Dus tijden hoger zeteen dan 90 maal het aantal "wanted" in je lijst.
Ah oke, thanks. Heb dat gefixt. Mijn Autosub is weer gecrasht. Wederom als laatste in de logging:
code:
1
2
3
4
2015-04-26 01:12:47,680 DEBUG  scoreMatch: Giving a matchscore for: {'source': 'webrip', 'codec': u'h264', 'quality': u'720p', 'releasegrp': '2hd'}. Try to match it with Q: u'720p' GRP: u'2hd' S: u'webrip'
2015-04-26 01:12:47,681 DEBUG  scoreMatch: MatchScore is 15
2015-04-26 01:12:47,683 DEBUG  scoreMatch: Giving a matchscore for: {'source': 'webrip', 'codec': u'h264', 'quality': u'sd', 'releasegrp': u'2hd'}. Try to match it with Q: u'720p' GRP: u'2hd' S: u'webrip'
2015-04-26 01:12:47,684 DEBUG  scoreMatch: MatchScore is 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Geeft niet meer info deze debug log.

Kun je eens de exacte naam van de videofile geven waarmee het mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Ben(V) schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:23:
Geeft niet meer info deze debug log.

Kun je eens de exacte naam van de videofile geven waarmee het mis gaat?
Dat wil ik best doen, maar ik had besloten eerst maar eens de nieuwste zip te downloaden en zo de boel te updaten.

Inmiddels alle subs binnen en tot dusver geen crash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Ben(V) schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:25:
In de log van autosub zelf. (AutoSubService.log)
Staat default in de installatie folder waar je autosub hebt geinstalleerd.
Wat ik in de autosubservice.log zie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/moaQmgm.png

verder geen errors ofzo. Dus hieruit kan ik niet achterhalen waarom mijn autosub telkens crasht.
Zijn er nog meer logs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Je kunt in autosub de debug log aanzetten, dan krijg je meer info.
Je kunt de log trouwens in autosub zelf bekijken. Hoef je helemaal niet voor te weten waar hij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 19:06
Ik zoek een oplossing :)

Draai al ruim twee jaar autosub zonder problemen.
Nu ben ik van SickBeard overgegaan naar SONARR.

Sonarr zoekt op een andere manier naar uitzendingen en doet ook de post processing anders..

Met SickBeard plaatste ik de downloads in een aparte download folder. AutoSub controleert deze folder. Als er een Nederlandse ondertitel is gevonden worden de bestanden verplaatst naar een directory waar SickBeard controleert of een file gedownload is..
Sickbeard ziet deze bestanden en doet dan een post process naar zijn de folder waar de afleveringen gesorteerd worden in

{serienaam} > Sezoen {00} > Aflevering naam.mkv

Het probleem met sonar is dat deze de bestanden zelf uit SABnzbd+ harkt en gesorteerd in de mappen plaats. ze gaan dus niet eerst meer langs autosub.

Nu heb ik autosub dus naar die folder waar de series in gesorteerd staan laten verwijzen. Echter ik krijg nu van autobus paar duizend nieuwe series te zien.. ook van afleveringen waar al ondertitel bestanden van gedownload zijn..

Iemand een idee hoe ik juist die bestanden kan laten overslaan?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Tja had je maar gewoon SickRage moeten gebruiken. Veel meer flexibiliteit dan Sonarr.

Maar zonder dollen, autosub slaat alle afleveringen over die al een sub hebben.
Voorwaarde daarvoor is dat de sub in dezelfde folder staat als de video en dezelfde naam heeft als de video maar dan met de extensie .srt
Afhankelijk van je instelling mag er ook nog een language code bij staan (dus .nl of .en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Ben(V) schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:46:
Je kunt in autosub de debug log aanzetten, dan krijg je meer info.
Je kunt de log trouwens in autosub zelf bekijken. Hoef je helemaal niet voor te weten waar hij staat.
Zodra autosub eruit knalt zie ik in de console het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cUqjDF1.png

In de debug log kan alleen het moment van opnieuw starten terugzien. Dus wat hiervoor is gebeurt kan ik niet achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 16:52
Ben(V) schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:43:
Tja had je maar gewoon SickRage moeten gebruiken. Veel meer flexibiliteit dan Sonarr.
Ben ik de enige die het constante gebash op sonarr heel irritant vindt. Prima we weten dat je liever sickrage gebruikt, dat hoef je niet bij iedere mogelijkheid te laten zien.
To_Tall schreef op donderdag 30 april 2015 @ 07:28:
Ik zoek een oplossing :)

Draai al ruim twee jaar autosub zonder problemen.
Nu ben ik van SickBeard overgegaan naar SONARR.

Sonarr zoekt op een andere manier naar uitzendingen en doet ook de post processing anders..

Met SickBeard plaatste ik de downloads in een aparte download folder. AutoSub controleert deze folder. Als er een Nederlandse ondertitel is gevonden worden de bestanden verplaatst naar een directory waar SickBeard controleert of een file gedownload is..
Sickbeard ziet deze bestanden en doet dan een post process naar zijn de folder waar de afleveringen gesorteerd worden in

{serienaam} > Sezoen {00} > Aflevering naam.mkv

Het probleem met sonar is dat deze de bestanden zelf uit SABnzbd+ harkt en gesorteerd in de mappen plaats. ze gaan dus niet eerst meer langs autosub.

Nu heb ik autosub dus naar die folder waar de series in gesorteerd staan laten verwijzen. Echter ik krijg nu van autobus paar duizend nieuwe series te zien.. ook van afleveringen waar al ondertitel bestanden van gedownload zijn..

Iemand een idee hoe ik juist die bestanden kan laten overslaan?
Als je het op dezelfde manier als eerst wil doen, dan kan dat ook gewoon met sonarr. Je moet dan completed download handling uitzetten en dan een drone factory folder instellen en die laten scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
prekz schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:15:
[...]

Zodra autosub eruit knalt zie ik in de console het volgende:
[afbeelding]

In de debug log kan alleen het moment van opnieuw starten terugzien. Dus wat hiervoor is gebeurt kan ik niet achterhalen.
Dit komt volgens mij door een bugje die in de een na laatste versie van autosub is opgelost.
Ik weet het niet helemaal zeker want ik kan de naam van het videobestand waar hij op crashed niet zien.
Het was een bugje waarbij hij crased op een combinatie van HDTV en 1080p of 480p.
Toen autosub gemaakt werd bestond deze combinatie niet en is er geen rekening mee gehouden.

Oplossing is dus upgraden naar de laatste versie. Als je de laatste versie al heb is het een ander probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Ik draai versie Bootstrap Bill, Alpha 0.6.2. Zover ik intern kan achterhalen is dit de laatste versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Versie nummer wordt niet altijd bijgehouden.
De bug waar ik het over had is gefixed op 20 feruari 2015.
De laatste versie is van 14 maart 2015

Als je laatste update van voor die datum is zou ik je aanraden een nieuwe update te doen.
Je kunt gewoon de zip file downloaden, autosub stoppen en de inhoud van die zip file eroverheen copieren.

hier kun je die vinden:
https://github.com/Donny87/autosub-bootstrapbill

[ Voor 10% gewijzigd door Ben(V) op 30-04-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Je kunt ook git pull (moet je hem wel inititeel geinstalleerd hebben met git clone) gebruiken, scheelt je telkens een zipfile opnieuw downloaden. De laatst gepushte commits vind je hier.

edit:
subtitleseeker.com al 2 dagen down trouwens, best vervelend. :'(

[ Voor 40% gewijzigd door FREAKJAM op 30-04-2015 21:33 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ja was me ook al opgevallen.
Gelukkig gebruikt autosub voor addic7ed die niet dus blijft die nog wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Ben(V) schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:03:
Versie nummer wordt niet altijd bijgehouden.
De bug waar ik het over had is gefixed op 20 feruari 2015.
De laatste versie is van 14 maart 2015

Als je laatste update van voor die datum is zou ik je aanraden een nieuwe update te doen.
Je kunt gewoon de zip file downloaden, autosub stoppen en de inhoud van die zip file eroverheen copieren.

hier kun je die vinden:
https://github.com/Donny87/autosub-bootstrapbill
Ga ik direct proberen! Ik heb deze initieel nog uit de google repo. Misschien moet ik toch maar opnieuw installeren en dan met github zodat ik geregeld die git pull kan doen.

Mij was nog niet opgevallen dat ze geregeld nieuwe versies uitbrengen zonder hiervoor een nieuwe release (versienummer) te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:48
Geen idee wat met subtitleseeker aan de hand is maar het is nu al een paar dagen zo, ze zullen toch niet de stekker eruit hebben getrokken he? :(

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Als je hier kijkt, dan zie je dat ie sinds de 29ste offline is :(
https://downornotworking.com/subtitleseeker.com/

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 02-05-2015 11:41 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
  • Laatst online: 03-09 16:46
Hmm een error host api.subtitleseeker.com kan niet worden geresolved.
Het subdomain bestaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
  • Laatst online: 03-09 16:46
Subtitleseeker.com

We had some big server problems. We are rebuilding and will be back soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
In ieder geval een levensteken.
Ik was al bang dat autosub herschreven moest worden om zonder subtitleseeker te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:27

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
@Ben(V),
die script die je gemaakt hebt.
zodat hij na download van de subs de episode moved.
die werkt alleen met sickbeard(rage) ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Het maakt gebruik van de SickRage api om de titel van de aflevering op te halen en tevens zet hij in Sickrage de aflevering waar een sub voor gevonden wordt op de status archived.

Momenteel ben ik het script aan het aanpassen zodat met het zetten van een flag je de verschillende functionaliteiten aan en uit kunt zetten.

Had je een bepaalt gebruik in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ik gebruik geen sickbeard/rage maar dat andere programma waar jij een hekel aan hebt ;)
maar het lijkt me wel makkelijk om in me XBMC/Kodi alleen de afleveringen te hebben waar de NL subs bij zitten en het liefst automatisch.
nu moet ik toch steeds kijken welke afleveringen wel of geen subs hebben.

heb al zitten denken om bv 2 instanties te laten draaien en 1 via een watch folder zeg maar.
maar of dat een oplossing is.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:04
Weet iemand misschien hoe ik autosub werkend krijg op windows 7?
heb deze gedownload https://github.com/Donny87/autosub-bootstrapbill en python en Cheetah geïnstalleerd. Zodra ik autosub.py open krijg ik een zwart schermpje en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

tumtum100 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:00:
Weet iemand misschien hoe ik autosub werkend krijg op windows 7?
heb deze gedownload https://github.com/Donny87/autosub-bootstrapbill en python en Cheetah geïnstalleerd. Zodra ik autosub.py open krijg ik een zwart schermpje en meer niet.
Browser openen op het adres http://localhost:8083 werkt niet? AutoSub draait op de achtergrond. Gebruik anders even de zoekfunctie in dit topic, er zijn volgens mij meer mensen die dit onder Windows hebben draaien.

[ Voor 41% gewijzigd door FREAKJAM op 05-05-2015 15:10 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
FREAKJAM schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:08:
[...]

Browser openen op het adres http://localhost:8083 werkt niet? AutoSub draait op de achtergrond. Gebruik anders even de zoekfunctie in dit topic, er zijn volgens mij meer mensen die dit onder Windows hebben draaien.
Zover was ik inderdaad al dat die op de achtergrond draait, als ik naar dat adres kom ik nergens op uit. Kan dit misschien ook te maken hebben dat mijn plex ook iets gebruikt van python?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
TRaSH schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:56:
ik gebruik geen sickbeard/rage maar dat andere programma waar jij een hekel aan hebt ;)
maar het lijkt me wel makkelijk om in me XBMC/Kodi alleen de afleveringen te hebben waar de NL subs bij zitten en het liefst automatisch.
nu moet ik toch steeds kijken welke afleveringen wel of geen subs hebben.

heb al zitten denken om bv 2 instanties te laten draaien en 1 via een watch folder zeg maar.
maar of dat een oplossing is.
Ik ben met de laatste testen bezig van die versie waar ik het over had.
Die heeft de volgende functionaliteit die je met het zetten van een flag aan of uit kunt zetten.

Moven van subtitle -en video file
Renamen van subtitle -en video file
Muxen van subtile -en video naar een enkele .mkv file (werkt alleen als de source mkv is)
Intergratie met Sickrage(beard). Aflevering titel komt dan uit sickrage en de aflevering wordt in sickrage op "archived" gezet.

Als hij klaar is zal ik hem op dropbox zetten en de link hier plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
tumtum100 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:16:
[...]

Zover was ik inderdaad al dat die op de achtergrond draait, als ik naar dat adres kom ik nergens op uit. Kan dit misschien ook te maken hebben dat mijn plex ook iets gebruikt van python?
Je moet autosub als commandline parameter megeven met python om hem te starten.
Daarna kun je hem bereiken in je browser via poort 8083

Plex gebruikt heel andere poorten dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Ben(V) schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:31:
[...]

Je moet autosub als commandline parameter megeven met python om hem te starten.
Daarna kun je hem bereiken in je browser via poort 8083

Plex gebruikt heel andere poorten dus dat is geen probleem.
Hij werkt, had de nieuwste versie geïnstalleerd van python wat niet goed samen werkte met het installeren van Cheetah. Python 2.7.2 geïnstalleerd en alles opnieuw gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Je had zeker python 3 genomen.
Die is niet compaitble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Ben(V) schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:23:
[...]

Ik ben met de laatste testen bezig van die versie waar ik het over had.
Die heeft de volgende functionaliteit die je met het zetten van een flag aan of uit kunt zetten.

Moven van subtitle -en video file
Renamen van subtitle -en video file
Muxen van subtile -en video naar een enkele .mkv file (werkt alleen als de source mkv is)
Intergratie met Sickrage(beard). Aflevering titel komt dan uit sickrage en de aflevering wordt in sickrage op "archived" gezet.

Als hij klaar is zal ik hem op dropbox zetten en de link hier plaatsen.
dan ga ik hem eens testen als je hem af hebt,
ben benieuwd hoe dat moven gaat.
ivm juiste locaties.
wil namelijk wel alles in juiste folders per serie en seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Dat doet hij.

Hij maakt onder een root folder per serie een subfolder en dan daaronder per seizoen weer een subfolder.
In die laatste folder komen dan de video en de sub file's te staan (of als je voor muxen kiest alleen de .mkv file met daarin de video en de sub).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
@Trash
Hier de link naar de laatste versie van m'n postprocessing script.
Er staat vrij veel commentaar in het script en is dus eenvoudig aan je eigen wensen aan te passen.
Ik raad aan om dat te doen met notepad++, die snapt python code en dus leest alles veel gemakkelijker.
Als je vragen en of hulp nodig hebt hoor ik het wel.

https://www.dropbox.com/s...utoSubPostProcess.py?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
gaat hem meteen testen,
thnx.

in een wat oude post van je las ik dat je download programma(Sonarr/Sickbeard) de download niet mag sorteren(Serie Folder/Seizoen Folder/).
dus alles in 1 folder en daarna sorteerd je script het toch.
of mag dat nu wel ?

[ Voor 79% gewijzigd door TRaSH op 06-05-2015 11:43 . Reden: alles in 1 grote hoop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wat is het verschil tussen post-processing door sickrage te laten doen of door AutoSub? Nu laat ik sickrage alles naar /volume1/video/series/<serienaam>/<seizoen> verplaatsen en hernoemen naar Serienaam.S00E00.titel.kwaliteit.rlsgroup.ext.
AutoSub downloadt nu nog steeds prima de meeste subs. Ik ben wel benieuwd of er een verschil in methodes zit of dat de ene meer subs laat vinden dan de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
TRaSH schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:36:
gaat hem meteen testen,
thnx.

in een wat oude post van je las ik dat je download programma(Sonarr/Sickbeard) de download niet mag sorteren(Serie Folder/Seizoen Folder/).
dus alles in 1 folder en daarna sorteerd je script het toch.
of mag dat nu wel ?
Mijn postprocess script gebruikt de naam van de folder waar de video in staat als naam van de serie.
Dit om er voor te zorgen dat als je Sickrage gebruikt de exacte naam van de serie hebt die sickrage ook gebruikt.
Dat is de reden waarom hij niet met seizoen folders om kan gaan want dan neemt hij de naam van de seizoenfolder als serienaam.

Op zich simpel om te wijzigen
Als je bij de volgende regels de laatste regel nog een keer toevoegt neemt hij voor de serienaam de folder die een level hoger ligt.

Dus verander:
Python:
1
2
Temp, Serie = os.path.split(video)
Temp, Serie = os.path.split(Temp)

In:
Python:
1
2
3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
gwystyl schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:00:
Wat is het verschil tussen post-processing door sickrage te laten doen of door AutoSub? Nu laat ik sickrage alles naar /volume1/video/series/<serienaam>/<seizoen> verplaatsen en hernoemen naar Serienaam.S00E00.titel.kwaliteit.rlsgroup.ext.
AutoSub downloadt nu nog steeds prima de meeste subs. Ik ben wel benieuwd of er een verschil in methodes zit of dat de ene meer subs laat vinden dan de andere?
De reden dat ik het door het postprocessing script van autosub laat doen is dat ik de bestanden verplaatst naar een plek waar m'n mediaplayer ze kan zien.
Ik weet dan zeker dat als ik via de mediaplayer kijk, ik ook een sub beschikbaar heb.

Als ik dat door Sickrage laat doen kan er al een video staan die nog geen sub heeft en dat is onhandig want mijn mediaplayer laat de subs bestanden niet zien.
Dat merk ik dus pas als ik ga kijken.

Verder laat ik het postprocessing script de sub en videofile samen muxen tot een enkel mkv bestand en dat kan sickrage ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ah.... bij sommige series die ik actief volg zijn inderdaad nog geen ondertitels beschikbaar, zodat ik ze zonder ondertiteling bekijk. Vaak komt er dan na een paar dagen wel een sub beschikbaar maar dan heb ik de aflevering al bekeken.
Ik download meestal MP4's, en bekijk ze met een Raspberry Pi2 met Kodi.Ondertitels hoeven voor mij dus niet gemuxt te worden, Kodi herkent ze vanzelf als ze dezelfde naam hebben. Als ik met mijn TV via DLNA ga kijken worden niet alle ondertitels herkend, dus dan zou muxen wel handig zijn.

Dank voor de toelichting iig, blijkbaar zou het in mijn geval niet veel uitmaken (vnl omdat ik te ongeduldig ben om een aflevering te kijken als er nog geen sub beschikbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Afhankelijk van de dlna implementatie op je tv kan het ook zijn dat hij gemuxte ondertitels helemaal niet weergeeft.
Dat muxen doe ik voornamelijk om het aantal bestanden te halveren, zit alles lekker in een bestand.

Het is ook gewoon maar een script dat ik voor mezelf gemaakt heb, maar iedereen die denkt het handig te vinden kan het gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Ben(V) schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:48:
[...]

Mijn postprocess script gebruikt de naam van de folder waar de video in staat als naam van de serie.
Dit om er voor te zorgen dat als je Sickrage gebruikt de exacte naam van de serie hebt die sickrage ook gebruikt.
Dat is de reden waarom hij niet met seizoen folders om kan gaan want dan neemt hij de naam van de seizoenfolder als serienaam.

Op zich simpel om te wijzigen
Als je bij de volgende regels de laatste regel nog een keer toevoegt neemt hij voor de serienaam de folder die een level hoger ligt.

Dus verander:
Python:
1
2

In:
Python:
1
2
3
Okay dit maakt het een stuk makkelijker,
Dan hoef ik in Sonarr alleen de locatie te veranderen waar de series in komen na download.
Alleen nog een oplossing vinden voor de force update naar xbmc aanpassen zodat hij xbmc kan updaten (dit deed normaal Sonarr)

is er ook een mogelijkheid dat hij ook de *.nfo + *-thumb.jpg moved ?

[ Voor 7% gewijzigd door TRaSH op 06-05-2015 15:13 . Reden: XBMC/Kodi update vraag + extra files copieren vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Niet simpel.

Je moet dan een directory listing maken en door die list heen lopen en kijken of er files bij zitten die aan jouw criteria voldoen.
Wildcards zijn altijd lastig.

Heeft die *.nfo niet dezelfde naam als de videofile? Dat is wel simpel.

Misschien heb ik deze week nog wel ergens tijd om een routine te maken die dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ja ze hebben beide dezelfde naam als de bestandsnaam.
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20150506-pek9-74kb.jpg

heb trouwens een kleine test gedaan
maar krijg een error.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
2015-05-06 16:30:31,786 INFO  checkSub: The episode Arrow - Season 03 Episode 21 has 1 or more matching subtitles on SubtitleSeeker, downloading it!
2015-05-06 16:30:31,786 DEBUG  checkSub: destination filename I:\ServerFolders\TV-Downloads\Arrow\Season 03\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nl.srt
2015-05-06 16:30:31,786 DEBUG  downloadSubs: Starting DownloadSub function
2015-05-06 16:30:31,786 DEBUG  downloadSubs: Download dict seems ook. Dumping it for debug: {'lang': ['Dutch'], 'episode': u'21', 'title': u'Arrow', 'season': u'03', 'releasegrp': u'bs', 'source': u'web-dl', 'codec': u'h264', 'originalFileLocationOnDisk': u'I:\\ServerFolders\\TV-Downloads\\Arrow\\Season 03\\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv', 'timestamp': u'2015-04-30 09:53:10', 'downlang': 'Dutch', 'destinationFileLocationOnDisk': u'I:\\ServerFolders\\TV-Downloads\\Arrow\\Season 03\\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nl.srt', 'quality': u'1080p'}
2015-05-06 16:30:31,802 DEBUG  downloadSubs: Trying to download subtitle from addic7ed.com using this link /updated/17/100054/11
2015-05-06 16:30:31,802 DEBUG  downloadSubs: Scraper for Addic7ed.com is chosen for subtitle I:\ServerFolders\TV-Downloads\Arrow\Season 03\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nl.srt
2015-05-06 16:30:32,115 DEBUG  Addic7edAPI: Request succesful with status code 200
2015-05-06 16:30:32,115 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 60 seconds to prevent errors
2015-05-06 16:31:32,118 DEBUG  addic7ed: Your current Addic7ed download count is: 2
2015-05-06 16:31:32,118 DEBUG  downloadSubs: Subtitle is downloading from addic7ed.com
2015-05-06 16:31:32,118 DEBUG  downloadSubs: Trying to save the subtitle to the filesystem
2015-05-06 16:31:32,134 INFO  downloadSubs: DOWNLOADED: I:\ServerFolders\TV-Downloads\Arrow\Season 03\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nl.srt
2015-05-06 16:31:32,134 DEBUG  Notification: Trying to send notification. Language: Dutch Srt: I:\ServerFolders\TV-Downloads\Arrow\Season 03\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nl.srt Video: I:\ServerFolders\TV-Downloads\Arrow\Season 03\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv Website: addic7ed.com
2015-05-06 16:31:32,134 DEBUG  Notification: Pushover is enabled
2015-05-06 16:31:32,150 DEBUG  Pushover: Trying to send a notification
2015-05-06 16:31:33,647 INFO  Pushover: notification sent.
2015-05-06 16:31:33,647 DEBUG  downloadSubs: Postprocess: running C:\autosub-bootstrapbill\AutoSubPostProcess.py "I:\ServerFolders\TV-Downloads\Arrow\Season 03\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.nl.srt" "I:\ServerFolders\TV-Downloads\Arrow\Season 03\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv" "Dutch" "Arrow" "03" "21" 
2015-05-06 16:31:33,647 INFO  downloadSubs: Running PostProcess
2015-05-06 16:31:33,897 DEBUG  downloadSubs: PostProcess Output:
2015-05-06 16:31:33,897 ERROR  downloadSubs: PostProcess: Traceback (most recent call last):

File "C:\autosub-bootstrapbill\AutoSubPostProcess.py", line 101, in <module>

HistoryFile = codecs.open(HistoryLoc,encoding='cp1252',mode='a')

File "C:\Python27\lib\codecs.py", line 881, in open

file = __builtin__.open(filename, mode, buffering)

IOError: [Errno 22] invalid mode ('ab') or filename: 'C:\x07utosub-bootstrapbill\\AutoSubPostProcessHistory.csv'

2015-05-06 16:31:33,911 DEBUG  downloadSubs: Finished for I:\ServerFolders\TV-Downloads\Arrow\Season 03\Arrow.S03E21.Al.Sah-Him.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv

de AutoSubPostProcess.py config staat als volgt ingesteld
https://db.tt/nxZtPopc

heb de locatie van de AutoSubPostProcessHistory.csv veranderd naar een andere drive en dan werkt hij wel.
maar hij maakt een folder aan genaamd Seizoen 03 in de Destination Folder Genaamd Season 03

[ Voor 2% gewijzigd door TRaSH op 06-05-2015 17:04 . Reden: kleine update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Zo te zien draai je onder windows.
Als je in Python een \ gebruikt in een path naam moet je er twee neerzetten omdat een \ als escape karakter gebruikt wordt.

dus I:\\Serverfolders\\TV in plaats van I:\Severfolders\TV

Zal vanavond even kijken wat je aan moet passen om die .nfo en .jpg mee te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ben(V) op 06-05-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
het rare is dat hij de I:\ServerFolders\TV-Downloads\ zonder problemen pakt,

heb namelijk de locatie van .csv veranderd naar I:\ServerFolders\TV-Downloads\ en dat pakt hij en maakt hij aan.

dat hij Seizoen gebruikte ipv Season heb ik ook aangepast.

alleen maakt hij nog steeds een Season 03 folder aan in de Season 03 folder

ik kan ook network sharenamen gebruiken.
komt op het zelfde neer met de "\" 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door TRaSH op 06-05-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Weet je zeker dat de folder "C:\autosub-bootstrapbill" bestaat en dat de user waaronder autosub (en dus het script ook) draait daar schrijfrechten heeft?

Overigens kan het best dat het met de andere paden wel werkt want die worden alleen via functies zoals os.path gebruikt die een enkele \ wel goed afhandelen, omdat die weten dat het om een directory specificatie gaat.

Ik zou zeggen probeer het eens om er \\ in te zetten bij die history file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ja die folder bestaan aangezien daar autosub in draait en ook jouw script.

maar inderdaad na het aanpassen van de path met de extra \\ werkte het wel in "C:\autosub-bootstrapbill"

weet je toevallig ook een snelle fix voor die extra Season folder die hij aanmaakt in de Season folder waar hij ook uiteindelijk de bestanden in gooit ?

@Donny ik zie dat er in de notificatie een mogelijkheid is voor plex,
maar zou er ook een voor xbmc/kodi kunnen komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Die extra folder heb ik al een snelle fix voor.
Even testen nog en dan maak ik meteen die .nfo en .jpg voor je.

Je moet het volgende stukje code vervangen(dus regel 2 vervalt, dat is de snelle fix de rest is voor de .nfo en .jpg move.:
code:
1
2
SeasonPath = unicode(src_path.replace(src_loc, dst_loc,1)).encode('utf-8')
SeasonPath = os.path.join(SeasonPath,SeasonDir)

Door:
Python:
1
2
3
4
5
SeasonPath = unicode(src_path.replace(src_loc, dst_loc,1)).encode('utf-8')
nfo_src = os.path.join(src_path, video_name  + ".nfo")
jpg_src = os.path.join(src_path, video_name  + "-thumb.jpg")
nfo_dst = os.path.join(SeasonPath,video_name + ".nfo")
jpg_dst = os.path.join(SeasonPath,video_name + "-thumb.jpg")

Verder moet je onderaan waar de move gedaan worden een stukje code uitbreiden.
Dit staat er nu:
Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
else:
    try:
        shutil.move(video,video_dst)
        try:
            shutil.move(sub,sub_dst)
        except:
            sys.stderr.write(" - Unable to move the sub file")
            sys.stderr.flush()
            sys.exit(1)
    except:
        sys.stderr.write(" - Unable to move the video file")
        sys.stderr.flush()
        sys.exit(1)
LogTime = datetime.datetime.now().strftime("%Y-%m-%d %H:%M:%S")

En daar moet de move van de .nfo en .jpg bij komen dus wordt dat stuk nu:
Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
else:
    try:
        shutil.move(video,video_dst)
        try:
            shutil.move(sub,sub_dst)
        except:
            sys.stdout.write(" - Unable to move the sub file")
            sys.stdout.flush()
            sys.exit(1)
    except:
        sys.stdout.write(" - Unable to move the video file")
        sys.stdout.flush()
        sys.exit(1)
    try:
       shutil.move(nfo_src,nfo_dst)
    except:
        sys.stdout.write(" - Unable to move the nfo file")
        sys.stdout.flush()
    try:
       shutil.move(jpg_src,jpg_dst)
    except:
        sys.stdout.write(" - Unable to move the jpg file")
        sys.stdout.flush()
LogTime = datetime.datetime.now().strftime("%Y-%m-%d %H:%M:%S")

[ Voor 90% gewijzigd door Ben(V) op 06-05-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
top werkt helemaal,
thnx.

nu kijken of Donny XBMC/Kodi library update wil/kan toevoegen na een sub download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Het ziet ernaar uit dat subtitleseeker weer in de lucht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:48
Ben(V) schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:10:
Het ziet ernaar uit dat subtitleseeker weer in de lucht is.
Yep, nu nog de API:
DOWN :( ... BUT! Server back online. API will be alive again very soon.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
API is ook weer in de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterz20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 13:09
Ik heb Auto sub geinstalleerd op mijn synology 214+, versie 0.6.2.

Leek allemaal goed te werken na wat gedoe met rechten. Echter sinds ik automatisch geupdate heb naar 0.6.2-6 krijg ik steeds de volgende (info)meldingen.

015-05-07 22:38:32,468 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=08&language=Dutch
2015-05-07 22:37:22,312 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=08&language=Dutch
2015-05-07 22:36:13,692 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=10&language=Dutch
2015-05-07 22:35:05,082 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=09&language=Dutch
2015-05-07 22:34:04,749 INFO Addic7edAPI: Logged in

Hij lijkt ook geen subtitles meer te downloaden, of zeer af en toe iets. Waar is bovenstaande INFO melding goed voor (this is the subseeker API request?

Dit doet hij volgens mij niet als hij wel iets download.

Als ik debug aanzet in de instellingen krijg ik niet meer informatie dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Subtitleseeker.com is minimaal een week uit de lucht geweest en de API is ook net weer online. Ik zie echter niets vreemd in je log en je xml linkjes doen het gewoon. Als hij bepaalde subs niet download, dan komen de subs niet overeen met je minmatchscore of je hebt je episodes niet goed benoemd.

Lees dit topic een beetje door voor wat tips zou ik zeggen.

[ Voor 109% gewijzigd door FREAKJAM op 07-05-2015 23:05 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterz20
Zo te zien heeft hij vannacht toch zo'n 60 sub's van de 150 gedownload.

[ Voor 4% gewijzigd door peterz20 op 08-05-2015 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

NU geeft hij weer een 502 bad gateway aan, het is dus nog nioet echt stabiel.

[ Voor 29% gewijzigd door EWK op 08-05-2015 09:34 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou Autosub zodanig kunnen worden uitgebreid dat als er een .MKV met Subtitle track wordt gevonden dat er dan aut. geen ondertiteling meer wordt gezocht. Is handig ingeval van Web-DL want die hebben altijd een subtiele track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Er is al een optie om voor Web-dl's geen subs te laten downloaden.
Het analyseren of er ook werkelijk al een sub inzit is geen eenvoudige taak.

Overigens zitten in Web-dl's alleen maar Engelse subs voor slecht horenden en persoonlijk vind ik die niet prettig om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Er zit niet altijd een sub in web-dl. Met name vaak niet bij 720p, maar ook bij 1080p is het niet altijd het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Is dat misschien te linken aan een releasegroep die ze eruit haalt?

Web-dl's komen oorspronkelijk van itunes en die zijn bij wet verplicht om ondertitles voor slechthorenden bij te voegen.
Iemand haalt ze er dan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het zou ook nog kunnen liggen aan het feit dat webrips door SR worden hernoemd tot web-dl. Iemand heeft wel eens gevraagd om een webrip quality toe te voegen, maar dat is er volgens mij nooit van gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterz20
Inderdaad, bad gateway. Is subtitleseeker.com de enige API die hiervoor gebruikt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertiteling van Web-DL is inderdaad voor slechthorenden. Ik stoor mij daar niet aan. Ook moet ik de eerste Web-DL nog tegenkomen zonder ondertiteling.

@ben(v)
"Er is al een optie om voor Web-dl's geen subs te laten downloaden."

Hoe dan want enige manier die ik zie is door de serie uit te sluiten maar dan wordt alles uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:08:
"Er is al een optie om voor Web-dl's geen subs te laten downloaden."

Hoe dan want enige manier die ik zie is door de serie uit te sluiten maar dan wordt alles uitgesloten?
Staat gewoon in de configuratie tab...

Web-DL: None, Dutch Only, Both

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ja en als je voor "None" kiest zal hij geen enkele sub downloaden voor Web-dl's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
peterz20 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:58:
Inderdaad, bad gateway. Is subtitleseeker.com de enige API die hiervoor gebruikt kan worden?
Ja het is de enige website die al die subtitle sites afzoekt.
Wel is het zo dat autosub voor Addic7ed een uitzondering gemaakt heeft en zelf op die site gaat zoeken. Daar gebruikt hij subtitleseeker dus niet voor.

Komt doordat subtitleseeker addic7ed nog niet ondersteunde toen autosub geschreven werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterz20
Ben(V) schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:28:
[...]

Ja het is de enige website die al die subtitle sites afzoekt.
Wel is het zo dat autosub voor Addic7ed een uitzondering gemaakt heeft en zelf op die site gaat zoeken. Daar gebruikt hij subtitleseeker dus niet voor.

Komt doordat subtitleseeker addic7ed nog niet ondersteunde toen autosub geschreven werd.
Klopt het dan dat als ik foutmeldingen krijg op subtitleseeker.com, hij wel gewoon doorgaat met zoeken en download op/van addicted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Als je addice7ed in je config aangezet hebt wel.
Moet je ook een account voor hebben op addic7ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:38:
Heb je een tip hoe ik kan achterhalen waarop auto-sub precies crashed / stopt met werken? Ik heb elke keer dat opensubtitles niet bereikbaar is (om welke reden dan ook) een auto-sub die stopt. De log stopt ook gewoon met die regel. Als ik hem herstart gaat hij vrolijk verder.

Ik heb in iedergeval debug log inschakeld, misschien kan ik daar de volgende keer wat uithalen.
Bijna 2 weken later en hij draait nog steeds. Niks aan het handje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ortep schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:46:
[...]

Staat gewoon in de configuratie tab...
Web-DL: None, Dutch Only, Both
Mooi, mijn dank.. Maar stond die optie er vroeger ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
28 november 2014 is die optie erbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Subtitleseeker is weer terug.
Ik hoop dat hij nu wel in de lucht blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net een update van autosub op de synology, maar wat is er veranderd? Ik zie niks in de changelog staan van de laatste tijd? Ik heb nu versie 0.6.2-6

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

https://github.com/Donny8...61c9eae51070a8068fb19747b en wellicht wat commits daarvoor?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:45:
Ik had net een update van autosub op de synology, maar wat is er veranderd? Ik zie niks in de changelog staan van de laatste tijd? Ik heb nu versie 0.6.2-6
Was alleen een aanpassing aan de installer van het Synology package, dus niets verandert aan autosub zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ik plaatst wel eens missende subs op opensubtite en Addice7ed,
nu is het bij opensubtitele vrij duidelijk.
maar bij Addice7ed kan je niet zoveel info plaatsn voor autosub.
normaal plaatste ik in het vakje Version alleen info zoals WEB-DL
zou het beter wezen om daar de bestandsnaam te plaatsen ?
of maakt dat niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Nee je hebt het juist gedaan.
Autosub leest die version info en gebruikt die voor de minmatch score.

Beste is om bijvoorbeeld Web-dl.BS in te vullen, autosub weet dan de source en de releasegroup.
Eventueel zou je de codec nog toe kunnen voegen (Web-dl.BS.H264), maar met release groepen met een lange naam past dat vaak niet meer

De quality kan bepaalt worden door wel of niet het vinkje HD aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
okay,
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ik heb nu alle subs van DareDevil gespot zeg maar op Addic7ed en Opensubtitle.
maar autosub doet er niks mee.
heb ze allemaal aangemeld als WEBRips.
zoals op Addic7ed

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20150514-item-518kb.jpg

debug log heb ik op dropbox geplaatst.

[ Voor 0% gewijzigd door TRaSH op 14-05-2015 13:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

webrip != webdl Hoe zijn je filenames?

[ Voor 84% gewijzigd door FREAKJAM op 14-05-2015 14:10 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
bedoel je in autosub ?
want de filenames hebben webrip al in hun bestandsnaam staan.
heb de debug ook op pastebin gegooit.
http://pastebin.com/MJEZxG4c

[ Voor 28% gewijzigd door TRaSH op 14-05-2015 14:26 . Reden: pastebin link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Zie je in de wanted lijst van autosub in de kolom source gewoon "webrip" staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ja daar staat webrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
De file analyse werk dus wel goed.
Zal daredevil eens downloaden en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
het rare is ook als ik met subtiteseeker handmatig zoek worden de subs gezien als web-dl
als ik er namelijk op druk dan word ik gelinkt naar de opensubtitle link van de sub die ik gepost.
voor Addic7ed lijkt het er op dat hij hem compleet skipt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik zie dit in je log:

2015-05-14 13:13:15,562 ERROR geta7id: addic7ed ID not found for Marvels Daredevil

Probeer eens een Addic7ed ID mapping in de config toe te voegen.
Voor DareDevil moet dat zijn:

3322312 = 5109

Ik vrees dat subtitleseeker de webrips niet van web-dl kan onderscheiden.
Ik zie dat ze beiden in de omschrijving staan, autosub ziet ze dan als web-dl

Ik zie ook dat jouw autosub niet inlogt op Addic7ed, heb je wel een geldig account daar en zijn je username/password correct in de config van autosub gezet?

Heb het getest en aflevering 1 van seizoen 1 wordt netjes gevonden op addic7ed.

[ Voor 82% gewijzigd door Ben(V) op 14-05-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ben(V) schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:11:
Heb het getest en aflevering 1 van seizoen 1 wordt netjes gevonden op addic7ed.
Bij mij doet hij het zonder problemen. Ik heb er 12

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Ben(V) schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:11:

Ik zie ook dat jouw autosub niet inlogt op Addic7ed, heb je wel een geldig account daar en zijn je username/password correct in de config van autosub gezet?
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20150514-x5vc-14kb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Heb je toevoegen van het addic7ed ID mapping al geprobeert?

[ Voor 10% gewijzigd door Ben(V) op 15-05-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik heb weer een nieuwe versie van mijn postprocess script gemaakt.
Deze werkt ook als je twee subtitles (Nederlands en Engels) download.

Verder heb ik een extra check naar Tvdb ingebouwd om afwijking in Serienamen op te vangen.
Dingen zoals wel of geen jaartal achter de naam of een meervoud " s " versus " 's ".
Hier kun je deze versie vinden:
https://www.dropbox.com/s...utoSubPostProcess.py?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:03
Hoi benv,kan je dit script in autosub zetten gewoon?
En is t dan een probleem dat ik de boel eerst door sonarr laat renamen en dan een nzbtonzbdrone pp script laat draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Het script doet niets met autosub zelf, dus als autosub problemen heeft met het herkennen van jouw (rename-de) bestanden dan help dit script daar niet bij.

Mijn script had in de vorige versie soms problemen in verschillende naamgeving tussen Autosub en Sickrage, dat heb ik ondervangen door een call naar Tvdb (die door beiden gebruikt wordt)

Zolang de Serienaam, het Seizoennummer en het Afleveringsnummer in het bestand zitten kan het script en ook Autosub hem herkennen.
Voor autosub moet je ook nog aan de minmatch score kunnen voldoen, dus minimaal de source in de naam (bijvoorbeeld WEB-DL of HDTV), maar liever ook quality, releasegroup en codec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:03
Ok prima ga ik je script eens uitproberen.
Wil ja aub nog eens de command regel posten voor mij?
Het is al even geleden dat ik een script van jou geprobeerd heb 😆
Pagina: 1 ... 37 ... 87 Laatste