Dat is niet mijn sterkste kantOrtep schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:11:
De oplossing was voor mij dus: Geduld hebben
Werkte hier ook meteen prima
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
hier ook geen problemen.
[ Voor 163% gewijzigd door Ben(V) op 17-12-2014 10:10 ]
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Heeft iemand trouwens nog een werkende Windows link voor Autosub? Elke link die ik tegenkom is dood namelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door alex3305 op 25-12-2014 17:37 ]
Hier is nog een werkende link, maar de hostingsite zit vol met popups en verkeerde download linken dus kijk even goed uit.
waspoeder in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Ik weet niet of dit het juiste topic is om mijn vraag te stellen. Ik gebruik namelijk nzbgeek en vaak word nzbgeek als "group" in mijn bestandsnaam waardoor autosub geen ondertitels vind.
Ik heb nu al een tijdje gotham in autosub staan maar die download dus niks omdat de bestandsnaam dus als volgt is: Gotham.S01E01.WEBDL-720p.x264.AC3-NZBgeek
Maar dat nzbgeek moet dus bijvoorbeeld dimension ofzo zijn. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb nu al een tijdje gotham in autosub staan maar die download dus niks omdat de bestandsnaam dus als volgt is: Gotham.S01E01.WEBDL-720p.x264.AC3-NZBgeek
Maar dat nzbgeek moet dus bijvoorbeeld dimension ofzo zijn. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alleen source gebruiken als minmatchscore
Ik gebruik alleen source als minmatchscore.
Zou moeten werken dan. Hij zoekt dan naar de serienaam met die aflevering en een WEB-DL versie in dit geval. Die groupnaam negeert hij dan.
Die is aanwezig op addic7ed dus zou hij hem moeten downloaden.
Al eens in de log gekeken?
Wel is het zo dat addic7ed al een paar dagen problemen heeft, ook als je de website gewoon probeert te bereiken.
Die is aanwezig op addic7ed dus zou hij hem moeten downloaden.
Al eens in de log gekeken?
Wel is het zo dat addic7ed al een paar dagen problemen heeft, ook als je de website gewoon probeert te bereiken.
Ja ik zie hetzelfde, heb een aantal subs handmatig moeten downloaden terwijl ze gewoon op addic7ed stonden, heb ook alleen op Source aan, heel apart dit.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Die link werkt voor mij dus niet. Zowel zonder als met adblocker. Op het moment dat ik ga downloaden wordt ik terugverwezen naar 'freakshare' en moet ik een uur of iets wachten totdat ik het opnieuw kan proberen. Iemand misschien een andere link voor mij? Dan kan ik meteen wat mirrors aanmaken als dat handig is.Ben(V) schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:53:
Hier is nog een werkende link, maar de hostingsite zit vol met popups en verkeerde download linken dus kijk even goed uit.
Philip heeft blijkbaar zijn dropbox map verwijderd, ik heb zelf nog wel wat installers op mijn dropbox staan maar ik weet niet of ze helemaal up-to-date zijn.
https://www.dropbox.com/s...FGoUx20CKwLmuNJFhbHa?dl=0
De Windows installer download sowieso de laatste versie, de QNAP installer volgens mij ook.
https://www.dropbox.com/s...FGoUx20CKwLmuNJFhbHa?dl=0
De Windows installer download sowieso de laatste versie, de QNAP installer volgens mij ook.
Ik draai ALPHA 0.6.1 (version check zegt dat ik de laatste versie draai) en de Synology package center beweert dat er een update is (0.6.1-13).
Als ik probeer te updaten dan krijg ik Failed to update Package "Auto-Sub...". Ik kan alleen nergens een log vinden waar het eventueel mis gaat.
Stomme vraag: iemand dit al eerder gehad? Kan ik eventueel via de console (git) ook gewoon updaten?
Als ik probeer te updaten dan krijg ik Failed to update Package "Auto-Sub...". Ik kan alleen nergens een log vinden waar het eventueel mis gaat.
Stomme vraag: iemand dit al eerder gehad? Kan ik eventueel via de console (git) ook gewoon updaten?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
@BtM9090 Niet eerder gehad, maar heb wel hetzelfde probleem. Kwam het toevallig net tegen tijdens het bijwerken van DSM en de applicaties die ik gebruik. Heb nog geen moeite gedaan om tot een oplossing te komen. Ben wel geïnteresseerd mocht iemand deze hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door laserboy op 28-12-2014 20:57 ]
Draai je soms DSM5.1?
Dan moet je in je package centre aangeven dat je ook niet gesigneerde packages accepteert.
Dan moet je in je package centre aangeven dat je ook niet gesigneerde packages accepteert.
Dat wist ik niet 
Cool thanks! Ik ga het vanavond even proberen

Cool thanks! Ik ga het vanavond even proberen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ik heb helaas mijn autosub (debain) installatie opnieuw moeten doen. Nu kan ik alleen nergens vinden hoe hij de reeds gedownloade subs niet opnieuw gaat downloaden?
Hij zit namelijk nu alles opnieuw binnen te harken en zo krijg ik dubbele subs overal.
Hij zit namelijk nu alles opnieuw binnen te harken en zo krijg ik dubbele subs overal.
Normaal zou hij dat niet moeten doen.
Als er een bestand met dezelfde naam als het videobestand maar dan met de extensie .srt staat gaat autosub ze niet meer downloaden.
Als er een bestand met dezelfde naam als het videobestand maar dan met de extensie .srt staat gaat autosub ze niet meer downloaden.
Dit doet Auto-Sub alleen als je suffix (Dutch Suffix/English Suffix) anders is dan voorheen. Standaard is de Dutch Suffix leeg, dus als je voorheen 'nl' had zodat je sub titel.nl.srt moet zijn dan zal Auto-Sub alles proberen te downloaden.prekz schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:35:
Ik heb helaas mijn autosub (debain) installatie opnieuw moeten doen. Nu kan ik alleen nergens vinden hoe hij de reeds gedownloade subs niet opnieuw gaat downloaden?
En werken!Ben(V) schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:22:
Draai je soms DSM5.1?
iemand ook de ervaring dat na verloop van tijd (ik heb +100 serie titels in autosub zitten)
waarvan er 463 afleveringen gezocht worden ..
als ik autosub wil benaderen via de browser dan duurt het ongeveer 30 tot 60 seconden (max) voordat ik de GUI in beeld krijg.
Iemand een idee wat het kan zijn en hoe dit eventueel opgelost kan worden?
als ik autosub wil benaderen via de browser dan duurt het ongeveer 30 tot 60 seconden (max) voordat ik de GUI in beeld krijg.
There are no secrets, only information you do not yet have
Je series een keer uitzoeken?zeroday schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:56:
iemand ook de ervaring dat na verloop van tijd (ik heb +100 serie titels in autosub zitten)
als de aanname is dat het probleem veroorzaakt wordt door de hoeveelheid entries (gezochte subs)
dan zal er wellicht wat mis kunnen zijn met de queries die de sqlite database moeten raadplegen
even opzoeken of ik een debug code in de php kan krijgen die kan zien of dat het probleem is.
400 valt toch wel mee?
ik monitor 171 series binnen sonarr, waarvan ik er een aantal in autosub uitsluit welke ongeveer 5150 afleveringen bevat. (80 procent wordt bekeken), 20% is of ended of niet bekeken en zal nooit bekeken worden omdat de show binnen x afleveringen al gecancelled is. Een keer in de zoveel tijd wordt dat opgeschoont (ook nodig omdat alles ongeveer 4TB opslag mag innemen.
Definieer dan uitzoeken? ik kan mijn TV folder niet aanpassen of shows weggooien
Lijkt mij vreemd dat ik de enige met dit 'probleem' .. ben
die 3 seconden is in dat opzichte dan ook toch belachelijk lang?Webjunkie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:21:
misschien is het handig om erbij te vermelden op welke hardware autosub bij je draait
hier duurt het een kleine 3 seconden voordat de homepage van autosub laadt (i3-530) en ik kan me voorstellen dat het op een nas een stuk langer duurt.
Geen NAS, draait in een virtuele Linux omgeving binnen xenserver welke zonder problemen spotweb, nzedb, en wat andere scripts draait (zelfde virtuele server).
Load is dan ook niet dusdanig op die machine dat je kan zeggen dat dat een probleem zou mogen veroorzaken.
[ Voor 5% gewijzigd door zeroday op 02-01-2015 15:11 ]
Je bent waarschijnlijk wel de enige die 171 series in z'n lijst heeft.zeroday schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 07:41:
Lijkt mij vreemd dat ik de enige met dit 'probleem' .. ben
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je Downloaded lijst heel groot is en dat Auto-Sub dus een tijd bezig is met die query en het maken van de subtitle previews. Flush je downloaded lijst anders eens en kijk of Auto-Sub dan sneller laadt.
Kan er ook niets aan doen ;-)Donny schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:36:
[...]
Je bent waarschijnlijk wel de enige die 171 series in z'n lijst heeft.![]()
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je Downloaded lijst heel groot is en dat Auto-Sub dus een tijd bezig is met die query en het maken van de subtitle previews. Flush je downloaded lijst anders eens en kijk of Auto-Sub dan sneller laadt.
Gisteren al aan het opschonen geweest
Btw er zitten ook een berg tv shows voor 2015 bij die nog moeten starten ..;-)
Ik stop 80% van het nieuwe seizoen erin, kijk vaak 1 aflevering om dan te bepalen of het wat is ja/nee
soms heb je direct door of het goed is of heb je 2/3 afleveringen nodig om te besluiten dat het toch niets is.
Ik ga vanmiddag als ik thuis ben de download lijst eens flushen. Daar zitten op dit moment zo'n 900 downloaded subs in.
[update]
flush van de downloaded subs lost inderdaad het probleem compleet op .. nu weer een erg responsive autosub die binnen een seconde ter beschikking staat.
[ Voor 10% gewijzigd door zeroday op 02-01-2015 18:37 ]
ERROR Addic7edAPI: Request failed with status code 304
deze foutmelding krijg op bij autosub op mijn synology, is dat tijdelijk, het werkte tijden prima en heb niks veranderd...
deze foutmelding krijg op bij autosub op mijn synology, is dat tijdelijk, het werkte tijden prima en heb niks veranderd...
Hier staat de oplossing 
Voor je syno moet je dit in /volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Addic7ed.py aanpassen.
Voor je syno moet je dit in /volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Addic7ed.py aanpassen.
Bedankt, even voor mij. Informatie, wat heeft mijn Autosub op mijn syno dan te maken met en xbmc plugin ?
Voor de zekerheid even deze vraag Auto-Sub kan alleen subtitles downloaden als de filenaam origineel blijft? Want ik hernoem mijn series altijd naar serie naam - seizoen+aflevering - episode, maar dan kan ik hier op geen manier gebruik maken van Auto-Sub? Ik kan natuurlijk hernoemen van files aanpassen, maar ik weet niet wat de originele filenames waren van de reeds 2000+ afleveringen van alle series.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik vraag me soms af waarom ik de FAQ gemaakt heb op de Google Code paginaHari-Bo schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:36:
Voor de zekerheid even deze vraag Auto-Sub kan alleen subtitles downloaden als de filenaam origineel blijft? Want ik hernoem mijn series altijd naar serie naam - seizoen+aflevering - episode, maar dan kan ik hier op geen manier gebruik maken van Auto-Sub? Ik kan natuurlijk hernoemen van files aanpassen, maar ik weet niet wat de originele filenames waren van de reeds 2000+ afleveringen van alle series.
How does Auto-Sub work?
Auto-Sub will scan the directory that you provided in the Settings and add the video files to the Wanted list. These files are checked for certain information like Source, Codec, Quality and Releasegroup. Renaming your files to a clean name will result in Auto-Sub not being able to get correct subtitles, or any subtitle.
Below you can find an example of a file which will result in Auto-Sub not being able to download subtitles or out of sync subtitles and a file which will result in a correct download. (depending on your MinMatchScore in settings).
Incorrect filename:
Arrow S01E01 - Pilot.mkv
In this filename you only have the Show name, Season and Episode information, this is not enough to find a proper match
Correct filename:
Arrow.S01E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv
In this filename you have all the information you need to get a correct subtitle
We advise you to not rename your files.
Auto-Sub will use the API system of SubtitleSeeker? to check for available subtitles. Next to the API of SubtitleSeeker? you can also use the Addic7ed website.
In the logfile you will see a lot of URLs that are used to check if subtitles are available. A match in there for your video file doesn't always mean it will be downloaded, this depends on if it is a supported site and if it is a valid match with your MinMatchScore.
Ik geef toch ook aan dat ik deze informatie al had gelezen, maar voor de zekerheid alsnog de vraag gesteld want ik ga niet 2000 aflevering handmatig hernoemen.Donny schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:42:
[...]
Ik vraag me soms af waarom ik de FAQ gemaakt heb op de Google Code pagina
[...]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
de Autosub plugin van xbmc heeft totaal niks te maken met dit programma.joppe113 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 09:38:
Bedankt, even voor mij. Informatie, wat heeft mijn Autosub op mijn syno dan te maken met en xbmc plugin ?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
Hm, dat lijkt me nog erger. Je twijfelt of de ontwikkelaar weet waar hij het over heeft, dus je vraagt het voor de zekerheid nog een keer op het forum?Hari-Bo schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:47:
[...]
Ik geef toch ook aan dat ik deze informatie al had gelezen, maar voor de zekerheid alsnog de vraag gesteld want ik ga niet 2000 aflevering handmatig hernoemen.
Weet je wat het ergste is, dat je zo iets moet vragen!
Een kind kan begrijpen dat als er geen informatie over de versie beschikbaar is (web-dl,hdtv, bluray, webrip etc. etc) dat geen enkel programma daar de juiste sub bij kan vinden.
Of had je liever een programma die elke willekeurige sub download en maar hopen dat hij in sync is?
Idem voor de naam en de aflevering (seizoen nr aflevering nr.) van de serie.
Als laatste redmiddel zou je nog iets aan de releasegroup hebben, als die bijvoorbeeld maar een type releasen.
Een kind kan begrijpen dat als er geen informatie over de versie beschikbaar is (web-dl,hdtv, bluray, webrip etc. etc) dat geen enkel programma daar de juiste sub bij kan vinden.
Of had je liever een programma die elke willekeurige sub download en maar hopen dat hij in sync is?
Als laatste redmiddel zou je nog iets aan de releasegroup hebben, als die bijvoorbeeld maar een type releasen.
Dan verklaart dat dan toch niet mijn veel voorkomende foutmelding 304? Meer mensen daar last van
?
?
TRaSH schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:47:
[...]
de Autosub plugin van xbmc heeft totaal niks te maken met dit programma.
deze autosub of te wel Auto-Sub Bootstrap Bill en de autosub als xbmc plugin zijn 2 verschillende programma's die niks met mekaar te maken hebben.
de plugin voor xbmc is gemaakt door Shumi2004.
de plugin voor xbmc is gemaakt door Shumi2004.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Je krijgt die 304 op je Synology zeg je hieronder. Daar bieden wij je een mogelijke oplossing voor.
joppe113 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:52:
ERROR Addic7edAPI: Request failed with status code 304
Dat zijn inderdaad wel de ergste vragen, iets met verkeerde been uit bed?Ben(V) schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:45:
Weet je wat het ergste is, dat je zo iets moet vragen!
Ik vraag puur of er andere mogelijkheden zijn aangezien ik 2000+ afleveringen niet meer kan hernoemen naar het originele bestandsnaam, en er zijn voor films wel download scrapers die puur op titel af kunnen gaan zonder kwaliteit/release groep etc, dus om meteen deze toon aan te slaan is nergens voor nodig!
Als je Sickbeard toevallig gebruikt kan je in ieder geval nog wel de belangrijkste info (namelijk de source) terugkrijgen.
Ik weet het maar een paar maanden terug nieuwe nas geïnstalleerd, dus de oude history is weg vandaar dat ik naar andere mogelijkheden zoek.Amelandbor schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:36:
Als je Sickbeard toevallig gebruikt kan je in ieder geval nog wel de belangrijkste info (namelijk de source) terugkrijgen.
Nogmaals, ik heb de faq gelezen maar toch stelde ik de vraag mocht iemand anders hier toch een oplossing voor hebben, maar dat is er dus niet en is auto-sub niet voor mijn oplossing geschikt.TRaSH schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:00:
is vrij logisch eigenlijk en als dat niet zo is hebben ze daarvoor een FAQ gemaakt,
wat de meeste mensen niet lezen of over het hoofd zien,
je bent echt niet de enigste
[ Voor 38% gewijzigd door Hari-Bo op 04-01-2015 11:03 ]
de scrapers van films hebben ook geen kwaliteit of release group info nodig,
die halen alles uit de bestandsnaam wat ze nodig hebben of de directory naam.
bij ondertitels heb je net wat meer info nodig.
Serie naam,
Seizoen
Afleverings nummer.
en dan de Source
de source info is wat hij moet weten welke subs hij moet downloaden.
met series heb je hoofdzakelijk 2 versies HDTV en WEB-DL en daar zit vaak een andere timing in wegens pauzes etc.
is vrij logisch eigenlijk en als dat niet zo is hebben ze daarvoor een FAQ gemaakt,
die halen alles uit de bestandsnaam wat ze nodig hebben of de directory naam.
bij ondertitels heb je net wat meer info nodig.
Serie naam,
Seizoen
Afleverings nummer.
en dan de Source
de source info is wat hij moet weten welke subs hij moet downloaden.
met series heb je hoofdzakelijk 2 versies HDTV en WEB-DL en daar zit vaak een andere timing in wegens pauzes etc.
ik heb autosub op een interval staan van 12 uur checken,Hari-Bo schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:59:
[...]
.... mocht iemand anders hier toch een oplossing voor hebben, maar dat is er dus niet en is auto-sub niet voor mijn oplossing geschikt.
en heb ook een RSS feed lopen van opensubtitle en weet dus wanneer een subtitle beschrikbaar is.
ik heb de opensubtitle add-on in XBMC draaien en die roep ik dan op en krijg dan een venster te zien waar ik zelf de subtitle kan kiezen.
ik zelf download alleen WEB-DL dus voor mij is het makkelijk uitzoeken,
als jij van alles en nog wat download dan moet je zelf kijken welke juist getimed is voor jouw aflevering dus je hebt 50% kans dat je de juiste pakt dan
en in het ergste geval time ik de sub zelf een beetje in XBMC.
misschien is dat een oplossing voor je.
Auto-Sub Bootstrap Bill kan zonder de nodige info er niks mee
en dat wardeer ik ook ten zeerste, maar ik probeer er ook wat van te leren, vandaar mijn vraag.
Daftz schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:09:
Je krijgt die 304 op je Synology zeg je hieronder. Daar bieden wij je een mogelijke oplossing voor.
[...]
Als je die regel aanpast, verander je de user agent van de request die naar addic7ed wordt gestuurd.joppe113 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:45:
en dat wardeer ik ook ten zeerste, maar ik probeer er ook wat van te leren, vandaar mijn vraag.
[...]
Die wordt dan hetzelfde gemaakt als wat in de request van de xbmc plugin staat.
Het heeft dus niets met elkaar te maken, alleen dat de code van de xbmc plugin daar als voorbeeld is gebruikt (omdat die ook subtitles van addic7ed download).
Ik heb overigens ook iets raars. Ik had vandaag ook 304 errors.
Ik heb dan ook de user agent aangepast, de 304 errors zijn dan inderdaad weg, maar in plaats daarvan krijg ik dan time-outs op addic7ed. Hiervoor heeft het wel een tijdje goed gedraaid.
Ik draai autosub in een freenas-jail met python 2.7.6.
edit: Net eens gekeken in de autosub van een bekende. Die staat vandaag ook vol met 304 errors, en die draait op windows met python 2.7.9. Ik vermoed dus dat er eerder wat aan de hand is bij addic7ed.
edit2: Dit lijkt ook bevestigd te worden op het synology forum:
http://www.synology-forum...eout-after-10-seconds%27/
[ Voor 18% gewijzigd door Harrie op 05-01-2015 19:35 ]
Die useragent wijziging zal echt niets helpen om die 304 error op te lossen.
Dat vertelt de website alleen maar met welke agent (normaal gesproken browser) de website benadert wordt. Tenzij de webite (in dit geval addic7ed) software geschreven heeft die een error terug geeft als je met een bepaalde user agent aankomt heeft dit dus geen enkel effect.
Als addic7ed hun software wel zo gemaakt zou hebben zou niemand meer met autosub buij addic7ed kunnen komen.
Het probleem is gewoon de performance van die website die altijd al wat dun was, maar momenteel hebben ze extra problemen.
Dat vertelt de website alleen maar met welke agent (normaal gesproken browser) de website benadert wordt. Tenzij de webite (in dit geval addic7ed) software geschreven heeft die een error terug geeft als je met een bepaalde user agent aankomt heeft dit dus geen enkel effect.
Als addic7ed hun software wel zo gemaakt zou hebben zou niemand meer met autosub buij addic7ed kunnen komen.
Het probleem is gewoon de performance van die website die altijd al wat dun was, maar momenteel hebben ze extra problemen.
Sinds ik die change zo'n 2 maanden geleden op mijn Synology heb doorgevoerd is Autosub exact 0 keer gecrasht wegens een 304 error. Daarvoor kon ik 'm dagelijks opnieuw starten vanwege die 304. Voor mij heeft het dus zeker geholpen.
Ik heb Auto-Sub op mijn Mac Yosemite staan, en vrij stabiel over het algemeen. Maar de laatste tijd krijg ik steeds dit: ERROR Addic7edAPI: Request failed with status code 304.
Het ligt voor zover ik weet niet aan Addic7ed zelf, de site is gewoon up-and-running.
Edit: voor nu opgelost. Heb addic7ed gewoon uitgeschakeld en maak gebruik van subscene. Wel jammer dat Addic7ed al een tijdje brak is. Bedoel dat Autosub gewoon goed werkt gezien het van Subscene wel srt's pakt. Dus het zal wel aan Addic7ed liggen. Site zelf ziet eruit alsof ie eind jaren 90 is gebouwd.
Het ligt voor zover ik weet niet aan Addic7ed zelf, de site is gewoon up-and-running.
Edit: voor nu opgelost. Heb addic7ed gewoon uitgeschakeld en maak gebruik van subscene. Wel jammer dat Addic7ed al een tijdje brak is. Bedoel dat Autosub gewoon goed werkt gezien het van Subscene wel srt's pakt. Dus het zal wel aan Addic7ed liggen. Site zelf ziet eruit alsof ie eind jaren 90 is gebouwd.
[ Voor 36% gewijzigd door IJburger op 06-01-2015 18:16 ]
Heb je nog nfo files of nzb files die in dezelfde directory staan? Misschien kun je daar je originele file name van herleiden?Hari-Bo schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:59:
[...]
Ik weet het maar een paar maanden terug nieuwe nas geïnstalleerd, dus de oude history is weg vandaar dat ik naar andere mogelijkheden zoek.
[...]
Nogmaals, ik heb de faq gelezen maar toch stelde ik de vraag mocht iemand anders hier toch een oplossing voor hebben, maar dat is er dus niet en is auto-sub niet voor mijn oplossing geschikt.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
De oplossing voor dit probleem is al eerder in het topic gemeld:IJburger schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:10:
Ik heb Auto-Sub op mijn Mac Yosemite staan, en vrij stabiel over het algemeen. Maar de laatste tijd krijg ik steeds dit: ERROR Addic7edAPI: Request failed with status code 304.
sfinx in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Hoe voer ik dat in dan via terminal? Of moet het op een andere manier?
Edit: laat maar hoor, het kost me teveel tijd. Stukje software zal wel met de goede bedoelingen opgericht zijn (waarvoor dank), maar er is om de haverklap wel wat. Dan error dit, dan error dat. Addic7ed-site loopt als een tierelier op het moment, is niet traag en gewoon online. Hetzelfde geldt voor subtitleseeker. Maar Autosub wil maar niet downloaden die handel. En ik blijf niet dweilen met de kraan open. Wellicht is het ooit een goedlopend stuk software, maar voor nu is het een brak stuk software naar mijn ervaring.
Het kost mij veeel minder tijd om gewoon alles handmatig te downloaden dan aan de slag te gaan met het pleisterwerk dat AutoSub heet.
Edit: laat maar hoor, het kost me teveel tijd. Stukje software zal wel met de goede bedoelingen opgericht zijn (waarvoor dank), maar er is om de haverklap wel wat. Dan error dit, dan error dat. Addic7ed-site loopt als een tierelier op het moment, is niet traag en gewoon online. Hetzelfde geldt voor subtitleseeker. Maar Autosub wil maar niet downloaden die handel. En ik blijf niet dweilen met de kraan open. Wellicht is het ooit een goedlopend stuk software, maar voor nu is het een brak stuk software naar mijn ervaring.
Het kost mij veeel minder tijd om gewoon alles handmatig te downloaden dan aan de slag te gaan met het pleisterwerk dat AutoSub heet.
[ Voor 82% gewijzigd door IJburger op 07-01-2015 16:06 ]
Na lange tijd autosub weer een keer geïnstalleerd op mijn nas, laatste keer dat ik het gebruikte was bierdopje nog online.
Ik heb een map met 25 series met +/- 300 afleveringen toegevoegd, alles staat nu netjes in de queue/wanted lijst maar hij heeft maar +/- 20 subs gedownload in 4 uur tijd.
Het lijkt er op dat hij nu niets meer doet???
Moet ik nu wachten tot de volgende refresh? (checksub timer die afloopt)
Ik gebruik alleen subscene en addic7ed.
Als ik handmatig op 1 van de websites kijk staan de series die ik zoek er gewoon op.
Ik maak ook alleen maar gebruik van WEB-DL versies.
Edit:
Komt er in de toekomst ook support voor http://www.opensubtitles.org/ aangezien hier meer NL subs op staan dan de huidige websites?
Addic7ed staan er ook veel op maar daar krijg ik momenteel alleen maar een 304 error.
Ik heb een map met 25 series met +/- 300 afleveringen toegevoegd, alles staat nu netjes in de queue/wanted lijst maar hij heeft maar +/- 20 subs gedownload in 4 uur tijd.
Het lijkt er op dat hij nu niets meer doet???
Moet ik nu wachten tot de volgende refresh? (checksub timer die afloopt)
Ik gebruik alleen subscene en addic7ed.
Als ik handmatig op 1 van de websites kijk staan de series die ik zoek er gewoon op.
Ik maak ook alleen maar gebruik van WEB-DL versies.
Edit:
Komt er in de toekomst ook support voor http://www.opensubtitles.org/ aangezien hier meer NL subs op staan dan de huidige websites?
Addic7ed staan er ook veel op maar daar krijg ik momenteel alleen maar een 304 error.
[ Voor 22% gewijzigd door Equazor_ op 07-01-2015 17:59 ]
Heel bijzonder, bij mij werkt het al maanden zonder een enkel probleem. Ik vis aan de lopende band ondertitels op. Ook van Addic7ed end e anderen.IJburger schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:46:
Jij en ik doen blijkbaar ieder toch iets anders. Ik kan me alleen maar voorstellen dat zoals gewoonlijk Apples weer iets anders doen dan de rest van de wereld
Ik ben ontstellend blij met Autosub
[ Voor 13% gewijzigd door Ortep op 07-01-2015 16:57 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ja dat kan, in de eerste maanden liep het ook vlot. Ik heb gewoon de basic install, niks lopen veranderen ofzo. Gewoon geinstalleerd volgens de handleiding. Ik heb er niet aan zitten knutselen, daar heb ik de kennis niet voor. Maar de laatste maanden is het kommer en kwel. En dat wil niet zeggen dat de ontwikkelaars slecht werk hebben geleverd. Het geheel, dus de samenwerking tussen Autosub en de verschillende subs-sites, is gewoon verre van perfect. Je kan jezelf afvragen in hoeverre die samenwerking lekker zal lopen, gezien de af en toe erbarmelijke staat van Addic7ed bijvoorbeeld (meerdere keren offline, traag, no response).Ortep schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:55:
[...]
Heel bijzonder, bij mij werkt het al maanden zonder een enkel probleem. Ik vis aan de lopende band ondertitels op. Ook van Addic7ed end e anderen.
Jij en ik doen blijkbaar ieder toch iets anders. Ik ben ontstellend blij met Autosub
Maar voor alle duidelijkheid, dit zijn mijn ervaringen op mijn Mac. Het kan zijn dat het op andere devices lekker loopt. Op dit moment vind ik het de moeite niet waard.
Voor mij werkt autosub uitstekend voor alles wat 'nieuw' binnenkomt. Oude aleveringen dat schiet inderdaad ook niet echt op. Evengoed ben ik er erg blij mee.
Ik zie dat addic7ed.com al dik 10 uur down is (http://www.isitdownrightnow.com/addic7ed.com.html), hoop dat ze wel weer online komen.....
Edit: ze schijnen (langdurig) onderhoud te plegen aan de website.
Edit: ze schijnen (langdurig) onderhoud te plegen aan de website.
[ Voor 20% gewijzigd door M.v.Veelen op 08-01-2015 14:01 ]
¯\_(ツ)_/¯
Ja dat was ook wel nodig, ADDIC7ED is de laatste tijd niet vooruit te branden.
Maar er is ook goed nieuws. Ik ben eens in de code van autosub gedoken en heb het een en ander aangepast zodat mijn autosub ook gebruik kan maken van opensubtitles.org.
Ik heb mijn code al aan Donny gegeven en die gaat het opnemen in de "officiele" versie.
Dan zijn we minder afhankelijk van alleen Addic7ed.
Maar er is ook goed nieuws. Ik ben eens in de code van autosub gedoken en heb het een en ander aangepast zodat mijn autosub ook gebruik kan maken van opensubtitles.org.
Ik heb mijn code al aan Donny gegeven en die gaat het opnemen in de "officiele" versie.
KlasseBen(V) schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:11:
Is het trouwens mogelijk om voor autosub een .dmg-file te maken voor Mac? Zoals Sabnzbd dat heeft bijvoorbeeld?
Donny zegt:lubbertkramer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:19:
[...]
KlasseHeb je ook enig idee wanneer deze in een release beschikbaar komt?
"ik zal er deze week even naar kijken"
Als je erg veel haast hebt kunt je zelf de python bestanden vervangen die ik gewijzigd heb.
Wel even autosub stoppen.
Hier zijn die bestanden.
https://www.dropbox.com/s/uuh1g11q42nddry/Autosub.rar?dl=0
[ Voor 4% gewijzigd door Ben(V) op 08-01-2015 15:40 ]
Straks thuis even naar kijken dan, thanks! Nu persoonlijk de aanpassingen doorvoeren houdt straks niet de update tegen, neem aan dat alles dan overschreven wordt?Ben(V) schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:39:
[...]
Donny zegt:
Als je erg veel haast hebt kunt je zelf de python bestanden vervangen die ik gewijzigd heb.
Hier zijn die bestanden.
Ligt een beetje aan waar je op draait. Moet normaal geen probleem zijn.
Je zou voor de zekerheid de oude bestandjes kunnen bewaren.
Let er wel even op dat er een template file bijzit, die staan op een andere plek dan de python files.
Die template fiel zorgt ervoor dat je een extra keuze krijgt (voor opensubtitles dus) in je settings van autosub.
Let er wel even op dat er een template file bijzit, die staan op een andere plek dan de python files.
Die template fiel zorgt ervoor dat je een extra keuze krijgt (voor opensubtitles dus) in je settings van autosub.
Op een DS414 (Synology NAS). Ik ga in ieder geval bij thuiskomst even kijken of ik het alvast ga uitvoeren of even wacht op de update.Ben(V) schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:57:
Ligt een beetje aan waar je op draait. Moet normaal geen probleem zijn.
Ik weet niet wat je met de config file gedaan hebt, maar alles is verplaatst en daardoor denk Mercurial dat alles aangepast is. Als dit niet het geval was had ik het direct geupload. Ik zal er nu later een keer goed naar moeten kijken.Ben(V) schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:39:
[...]
Donny zegt:
Hier zijn die bestanden.
Ik heb helemaal niets met de config file gedaan.
Ik heb alleen die paar python bestandjes aangepast en een template file.
De .rar bevat alleen die bestanden zonder path.
Ik heb alleen die paar python bestandjes aangepast en een template file.
De .rar bevat alleen die bestanden zonder path.
Werkt uitstekend op een Synology NASBen(V) schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:11:
De eerste sub zijn inmiddels via Opensubtitles binnengehaald
Alle lineendings veranderd van CRLF naar LF.Donny schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:41:
[...]
Ik weet niet wat je met de config file gedaan hebt, maar alles is verplaatst en daardoor denk Mercurial dat alles aangepast is. Als dit niet het geval was had ik het direct geupload. Ik zal er nu later een keer goed naar moeten kijken.
Waar hoort die config-websites.tmpl?
Ah, in /interface/templates
[ Voor 10% gewijzigd door RudolfR op 09-01-2015 11:00 ]
Ik heb de bestanden van BenV met WinSCP op mijn Synology gezet. De .py bestanden in /volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub, en het.tmpl bestand in /volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/interface/templates.
Omdat alle originele bestanden rwxrwxrwx als rechten hadden, heb ik dat ook toegewezen aan de nieuwe bestanden. Het enige verschil is nu volgens mij dat bij de oude bestanden de eigenaar autosub- is, en bij de aangepaste is dat in mijn geval root. Ik krijg in de webinterface echter geen foutmeldingen, dus ik ga eens kijken of hij nu ook ondertitels binnenhaalt van OpenSubtitles.
@BenV: bij de mouse-over op de i waar je kan instellen welke talen je wil gebruiken staat nog "Select which languages you want to download using UnderTexter"
Omdat alle originele bestanden rwxrwxrwx als rechten hadden, heb ik dat ook toegewezen aan de nieuwe bestanden. Het enige verschil is nu volgens mij dat bij de oude bestanden de eigenaar autosub- is, en bij de aangepaste is dat in mijn geval root. Ik krijg in de webinterface echter geen foutmeldingen, dus ik ga eens kijken of hij nu ook ondertitels binnenhaalt van OpenSubtitles.
@BenV: bij de mouse-over op de i waar je kan instellen welke talen je wil gebruiken staat nog "Select which languages you want to download using UnderTexter"
Kopieer duiveltje.gwystyl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:10:
Als het je stoort moet je dat even in die template file aanpassen, of het weer ophalen uit m'n dropbox.
Heb het daar aangepast.
In deze regel (tiende van onderen) het woord Undertexter vervangen door Opensubtitles.
code:
1
| <label for="OpenSubtitles" class="col-sm-2 control-label">OpenSubtitles <a data-placement="bottom" data-toggle="tooltip" data-original-title="Select which languages you want to download using Undertexter. Select 'None' if you don't want to use this website. Default is Both."><span class="glyphicon glyphicon-info-sign"></span></a></label> |
PS Als je de rechten zoals jij gedaan hebt helemaal open zet is het geen enkel probleem dat de eigenaar root is. Je was waarschijnlijk root toen je de file plaaatste.
Als je wilt kun je natuurlijk altijd weer de eigenaar autosub maken.
Op een Synology NAS is die eigenaar autosub-bootstrapbill (met winscp zie je de niet de hele naam)
[ Voor 19% gewijzigd door Ben(V) op 09-01-2015 09:59 ]
Ik had al zo'n vermoedenBen(V) schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:51:
[...]
Kopieer duiveltje.
Als het je stoort moet je dat even in die template file aanpassen, of het weer ophalen uit m'n dropbox.
Heb het daar aangepast.
In deze regel (tiende van onderen) het woord Undertexter vervangen door Opensubtitles.
code:
1 <label for="OpenSubtitles" class="col-sm-2 control-label">OpenSubtitles <a data-placement="bottom" data-toggle="tooltip" data-original-title="Select which languages you want to download using Undertexter. Select 'None' if you don't want to use this website. Default is Both."><span class="glyphicon glyphicon-info-sign"></span></a></label>
PS Als je de rechten zoals jij gedaan hebt helemaal open zet is het geen enkel probleem dat de eigenaar root is. Je was waarschijnlijk root toen je de file plaaatste.
Als je wilt kun je natuurlijk altijd weer de eigenaar autosub maken.
Op een Synology NAS is die eigenaar autosub-bootstrapbill (met winscp zie je de niet de hele naam)
Hi allemaal,
Ik heb sinds kort wat problemen met mijn Autosub. Ik vroeg me af waarom ik al een tijdje geen nieuwe subs had, maar het bleek dat Autosub niet meer actief was. Dus opnieuw gestart, maar hij (lijkt, in ieder geval) mijn nieuwe series niet op te pakken.
Ik heb Autosub nu al sinds vanmorgen 9 uur aanstaan met een backlog van 238 episodes, maar zoals gezegd pakt hij nieuw gedownloade episodes dus niet op, en ik wil die wel graag ondertitelt krijgen. Ik heb in de config alle mappings ingesteld, maar geen resultaat.
Er is verder niets veranderd aan mijn overige setup van Sickbeard of SABnzbd.
Iemand enig idee waar dit kan aan kan liggen?
Ik heb sinds kort wat problemen met mijn Autosub. Ik vroeg me af waarom ik al een tijdje geen nieuwe subs had, maar het bleek dat Autosub niet meer actief was. Dus opnieuw gestart, maar hij (lijkt, in ieder geval) mijn nieuwe series niet op te pakken.
Ik heb Autosub nu al sinds vanmorgen 9 uur aanstaan met een backlog van 238 episodes, maar zoals gezegd pakt hij nieuw gedownloade episodes dus niet op, en ik wil die wel graag ondertitelt krijgen. Ik heb in de config alle mappings ingesteld, maar geen resultaat.
Er is verder niets veranderd aan mijn overige setup van Sickbeard of SABnzbd.
Iemand enig idee waar dit kan aan kan liggen?
Laat eens een paar bestandsnamen zien van video's waar je subs voor wilt hebben.
Hebt je op Addic7ed gekeken of er subs voor zijn?
Hoe heb je de minmatchscore ingesteld?
Laat eens een stukje logfile zien.
- Bestanden worden niet gerenamed (vb: The.Originals.S01E01.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS)Ben(V) schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:52:
Laat eens een paar bestandsnamen zien van video's waar je subs voor wilt hebben.
- Ja, Addic7ed heeft er subs voor (maar dat maakt eigenlijk niet uit, want ze komen al niet in de Wanted sectie te staan)
- MinMatch score alleen 'Source' (maar zelfde: maakt niet uit voor Wanted lijst)
Stukje logfile is lastig kiezen.. Hij werkt de bestaande Wanted lijst namelijk wel af zoals het hoort, maar zoals gezegd voegt hij geen nieuwe dingen toe aan de Wanted lijst.
Tevens bedenk ik me net dat het misschien belangrijk is om aan te geven dat ik Autosub met dezelfde settings op een 2e NAS heb draaien. Ik draai er dus 2 naast elkaar. Geen idee of dit een probleem is.
Edit:
Zie nu wel veel van dit terugkomen in de Log:
code:
1
2
3
4
5
| 2015-01-09 19:13:43,320 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues 2015-01-09 19:13:43,319 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /DataVolume/shares/Public/Series 2015-01-09 19:13:42,317 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues 2015-01-09 19:13:42,316 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /DataVolume/shares/Public/Series 2015-01-09 19:13:41,313 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues |
[ Voor 22% gewijzigd door Tommiiee op 09-01-2015 19:16 ]
Als ze niet in de wanted lijst komen dan heb je in de config bij "Serie Folder" niet de juiste directory opgegeven.
Wat je daar opgeeft en alle subdirectories daaronder wordt door autosub gescanned.
Maar misschien zie je door het grote aantal video's waar jij het over hebt door de bomen het bos niet meer.
Neem eens een lege folder, zet daar een tweetal vidoe's in waarvan je weet dat ze subs hebben op addic7ed en laat die "Serie Folder" daar even naar wijzen.
Wel even voor de zekerheid Autosub even stoppen en starten want ik weet niet helemaal zeker of hij dat deel van de config aalleen bij het opstarten inleest.
Wat je in die log ziet is dat je op 'Run Now" geklikt hebt terwijl hij nog bezig was. Met zoveel te zoeken subs is hij minimaal zo'n 5 uur bezig.
Je mag op 70 seconden per sub rekenen.
Wat je daar opgeeft en alle subdirectories daaronder wordt door autosub gescanned.
Maar misschien zie je door het grote aantal video's waar jij het over hebt door de bomen het bos niet meer.
Neem eens een lege folder, zet daar een tweetal vidoe's in waarvan je weet dat ze subs hebben op addic7ed en laat die "Serie Folder" daar even naar wijzen.
Wel even voor de zekerheid Autosub even stoppen en starten want ik weet niet helemaal zeker of hij dat deel van de config aalleen bij het opstarten inleest.
Wat je in die log ziet is dat je op 'Run Now" geklikt hebt terwijl hij nog bezig was. Met zoveel te zoeken subs is hij minimaal zo'n 5 uur bezig.
[ Voor 12% gewijzigd door Ben(V) op 09-01-2015 19:25 ]
Ik denk dat laatste, want zoals ik al aangaf is er niets in mijn Sickbeard / SABnzbd config gewijzigd en staan de nieuwe series dus op dezelfde plaats als de overige series.Ben(V) schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:19:
Als ze niet in de wanted lijst komen dan heb je in de config bij "Serie Folder" niet de juiste directory opgegeven.
Zal dit zo even testenBen(V) schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:19:
Dat lijkt me sterk, heb nog niet één keer op Run Now gekliktBen(V) schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:19:
Dan staat de scan interval kleiner dan de tijd die hij voor een hele scanronde nodig heeft
Heb er inmiddels voor gekozen om gewoon even alles wat in de Wanted list stond in de "Ignore" config te gooien.
Ik zie bij het starten van Autosub wel dit voorbij komen:
Edit:
Probleem gevonden! In één van de filenames zat een non-ASCII character: "ñ". Deze zoekactie losgelaten in putty en toen had ik 't zo gevonden:
Ik zie bij het starten van Autosub wel dit voorbij komen:
code:
1
| 2015-01-09 22:11:05,015 ERROR scanDir: Something went wrong when traversing directory /DataVolume/shares/Public/Series |
Edit:
Probleem gevonden! In één van de filenames zat een non-ASCII character: "ñ". Deze zoekactie losgelaten in putty en toen had ik 't zo gevonden:
find foldername | perl -ne 'print if /[^[:ascii:]]/'
[ Voor 29% gewijzigd door Tommiiee op 09-01-2015 22:41 ]
Mooi, ook weer opgelost
Ik kan autosub niet installeren op mijn DS413. Ik heb de oude repo van Martijn vervangen voor de nieuwe repo (http://packages.mdevries.org/), maar bij beide staat autosub niet in de lijst. Betasoftware staat aan. Ook op de packages-site zelf wordt ik niet veel wijzer, aangezien alles verwijsd naar "mobile-hardisks".
Your Friendly Neighborhood Moderator
Heb je in je package centre gekeken bij "Community"?
Heb je daar een refresh gedaan?
Heb je daar een refresh gedaan?
Zo simpel?
In dit topic en via google kon ik het niet vinden...
Hij staat er nu wel tussen!
Dankjewel!
Hij staat er nu wel tussen!
[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 10-01-2015 14:31 ]
Ik heb net 2 wijzigingen doorgevoerd in Auto-Sub:
- OpenSubtitles toegevoegd, mede mogelijk gemaakt door Ben(V).
- Addic7ed session headers aangepast, hopelijk lost dit de 304 errors op die sommige mensen hier hebben.
- OpenSubtitles toegevoegd, mede mogelijk gemaakt door Ben(V).
- Addic7ed session headers aangepast, hopelijk lost dit de 304 errors op die sommige mensen hier hebben.
bij de xbmc/kodi subtitel add-on moet je een user/pass gebruiken voor opensubtitle,
ik geloof dat ze dat gedaan hadden omdat het moest toen.
zou het met autosub ook nodig zijn ?
ik geloof dat ze dat gedaan hadden omdat het moest toen.
zou het met autosub ook nodig zijn ?
Zou je degene die de synology versie doet aub kunnen vragen een update te doen?Donny schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:44:
Ik heb net 2 wijzigingen doorgevoerd in Auto-Sub:
- OpenSubtitles toegevoegd, mede mogelijk gemaakt door Ben(V).![]()
[ Voor 22% gewijzigd door tcviper op 10-01-2015 20:35 ]
@Trash
Nee is niet nodig.
Het zoeken loopt via subtitle seeker, die dan een link naar de webpagina van opensubtitles.org oplevert die de sub bevat.
Die pagina wordt ingelezen en via screenscraping wordt de download link gevonden.
Er hoeft dus niet ingelogd te worden op opensubtitles.org
Geloof wel dat opensubtitles.org dat een tijdje verplicht heeft gesteld, maar nu niet meer.
Wat betreft de vraag van tvciper. Is gedaan en matr1x zou ermee aan de slag gaan.
Dus even geduld zit in de pipeline.
Nee is niet nodig.
Het zoeken loopt via subtitle seeker, die dan een link naar de webpagina van opensubtitles.org oplevert die de sub bevat.
Die pagina wordt ingelezen en via screenscraping wordt de download link gevonden.
Er hoeft dus niet ingelogd te worden op opensubtitles.org
Geloof wel dat opensubtitles.org dat een tijdje verplicht heeft gesteld, maar nu niet meer.
Wat betreft de vraag van tvciper. Is gedaan en matr1x zou ermee aan de slag gaan.
Dus even geduld zit in de pipeline.
[ Voor 27% gewijzigd door Ben(V) op 10-01-2015 20:40 ]
Thank you all, geweldig werk alweer 
Ps. volgens mij krijg je nu constant dit soort shit als je niet inlogt bij Opensubs, in de srt:
Support us and become VIP member
to remove all ads from OpenSubtitles.org
Jep, confirmed, bij alle subs die gedownload worden van opensubtitles komt dit erin te staan
Als je in kan loggen is dat volgens mij niet, tenminste niet als ik handmatig dan download.
Ps. volgens mij krijg je nu constant dit soort shit als je niet inlogt bij Opensubs, in de srt:
Jep, confirmed, bij alle subs die gedownload worden van opensubtitles komt dit erin te staan
Als je in kan loggen is dat volgens mij niet, tenminste niet als ik handmatig dan download.
[ Voor 99% gewijzigd door tcviper op 10-01-2015 21:22 ]
Yep, daarom werkt de OpenSubtitles scraper waarschijnlijk weer. Ze hebben nu reclame in de subs gezet.tcviper schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:50:
Misschien een "gek idee", maar aangezien er heel veel keer het "8083-probleem" voorbij is gekomen; is het dan misschien een goed idee om dat in een volgende versie van Auto-Sub te wijzigen naar een niet- of minder-gebruikte poort?
ken geen andere programma's die op 8083 lopen,
behalve dat volgens mij op de synology de custom sickbeard op 8083 loopt en niet op de standaard poort van sickbeard.
behalve dat volgens mij op de synology de custom sickbeard op 8083 loopt en niet op de standaard poort van sickbeard.
Misschien is het slim om ook voor opensubtitles een pause tussen twee acties van zeg 30 seconden in te voeren net als bij Addic7ed.Donny schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:12:
[...]
Yep, daarom werkt de OpenSubtitles scraper waarschijnlijk weer. Ze hebben nu reclame in de subs gezet.
Dit om te voorkomen dat we met autosub de aandacht trekken als zijnde een screenscraper.
Als er wat tijd tussen zit kunnen ze het onderscheid niet maken tussen een browser en een programma en het is wel zo netjes om hun site niet te overbelasten.
Waarom niet voor opensubs in laten loggen bij auto-sub net als bij addicted?
Kijk, dat wist ik niet. Anyway, ik ben nu zelf ook aan het uitvogelen hoe ik dat kan veranderen in SB of Auto-sub.TRaSH schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:39:
ken geen andere programma's die op 8083 lopen,
Waarom zou dat inloggen helpen?tcviper schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:11:
Waarom niet voor opensubs in laten loggen bij auto-sub net als bij addicted?
Waar het die websites om gaat is dat ze niet overbelast worden door bots die veel sneller access plegen dan een browser en zo hun website overbelasten.
Inloggen maakt dat niet beter. Een timeout tussen queries wel. Die overigens om dezelfde reden voor Addic7ed is toegepast.
[ Voor 6% gewijzigd door Ben(V) op 11-01-2015 12:03 ]
Ok, thx voor de uitleg
Package voor Synology is nu ook beschikbaar.
Als je een account aanmaakt bij opensubtles.org en daar bij het aanloggen het vinkje zet bij "Keep me logged in", dan blijf je ingelogd vanafd jou ipadres zelfs als je je PC weer uitzet.Donny schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:12:
[...]
Yep, daarom werkt de OpenSubtitles scraper waarschijnlijk weer. Ze hebben nu reclame in de subs gezet.
Hierdoor zal autosub ook subs downloaden zonder die reclame boodschap.