[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 24 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje een lullige vraag, maar is het mogelijk om in AS een categorie "WED-DL" toe te voegen met dezelfde eigenschappen als "WEB-DL"?
Ik heb de laatste 2 weken al 5 keer gehad dat op a7 de verkeerde benaming is gebruikt, het begint bijna op een bewuste aktie te lijken... ;)

/edit:
ik bedoel eigenlijk niet een extra categorie toevoegen,.maar de mogelijkheid toevoegen dat AS op A7 ook zoekt naar ondertitels met de source WED-DL wanneer er een aflevering als WEB-DL is gedownload.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:27:
Een beetje een lullige vraag, maar is het mogelijk om in AS een categorie "WED-DL" toe te voegen met dezelfde eigenschappen als "WEB-DL"?
Ik heb de laatste 2 weken al 5 keer gehad dat op a7 de verkeerde benaming is gebruikt, het begint bijna op een bewuste aktie te lijken... ;)

/edit:
ik bedoel eigenlijk niet een extra categorie toevoegen,.maar de mogelijkheid toevoegen dat AS op A7 ook zoekt naar ondertitels met de source WED-DL wanneer er een aflevering als WEB-DL is gedownload.
Dat lijkt me niet de bedoeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat is nog eens een informatieve reaktie... dank!
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:59
RudolfR schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:58:
Hmmm, autosub had moeite met non-ascii karakters van files op m'n zfsguru share, waardoor de ScanDisk iedere keer mis liep en de melding "Something went wrong when traversing directory". Vond het al zo vreemd dat er in autosub zo weinig op wanted stond, terwijl ik nauwelijks ondertitels had bij m'n series. Nu zijn er zo'n 1000 wanted, zal nu wel snel tegen de API limits aanlopen. :-D

http://code.google.com/p/...pbill/issues/detail?id=94
Kan/wil jij delen hoe jij het geinstalleerd heb op zfsguru?
Draai ook deze maar geen idee hoe ik autosub er op kan laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:20
Daar kan ik je helaas niet bij helpen. Autosub draait bij mij in een ubuntu VM en niet onder ZFSGuru.
LaSi is compatible met FreeBSD, misschien kun je daar wat mee:
https://github.com/Mar2zz/LaSi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Donny schreef op zondag 06 april 2014 @ 23:41:
[...]

Dat lijkt me niet de bedoeling :+
Je zou kunnen denken aan een mogelijkheid om een aantal acties te definieren die bij de juiste namen horen en daar dan de gebruiker zelf andere strings aan toe te laten voegen. Een beetje als de name mapping...maar dan quality mapping of zo

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
heb je een voorbeeld van zo een release ?
misschien ook even bij Addic7ed aankaarten.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:37
TRaSH schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:53:
<knip>
Ik geef je weinig kans maar dat is mijn mening ;)
Is niet de eerste keer dat zoiets "bewust" gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet je de specifieke reden dan ook?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:58

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zal zijn met een reden dat ze niet willen dat je het via een script of geautomatiseerd programma doet.
Zij willen op de site echt dat je handmatig gaat zoeken naar de juiste sub. Als je al autosub gebruikt moet je hem anders instellen, niet dat hij om de 5 minuten scant naar een sub bijvoorbeeld.

Okk hebben ze een heel strikte gedragsregels qua subs uploaden. Ze moeten ook echt aan hun standaard voldoen anders zijn ze niet goed.
Zie hier een klein voorbeeld ervan http://www.sub-talk.net/t...episode-subtitles-s08e07/

[ Voor 30% gewijzigd door Sepp14 op 07-04-2014 11:49 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 18:37
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:27:

/edit:
Ik vind het volkomen terrecht dat Donny dit niet wil toevoegen in Autosub (het einde is dan zoek).
Echter ik ben ook al een paar keer tegen dit "WED-DL" grapje aangelopen en heb zelf een versie geupload die wel de juiste naam had (werd prompt dezelfde avond verwijderd).

Voor degenen die zelf er wat aan willen doen het volgende:

Ik heb toen de versie van Autosub die ik heb maar aangepast (en ja bij iedere update is dat weer weg).
Het is vrij eenvoudig te doen, door de file Addic7ed.py aan te passen.
Voeg in de onderstaande eerste regel " |wed-dl" toe en in de andere regel " u'wed-dl' : u'web-dl',"

Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
_source = [re.compile("(ahdtv|hdtv|web[. _-]*dl|blu[. _-]*ray|dvdrip|web[-]*rip|hddvd)", re.IGNORECASE),
          re.compile("(tv|dvd|bdrip|web|wed-dl)", re.IGNORECASE)]

#A dictionary containing as keys, the nonstandard naming. Followed by there standard naming.
#Very important!!! Should be unicode and all LOWERCASE!!!
_source_syn = {u'tv' : u'hdtv',
              u'ahdtv' : u'hdtv',
              u'dvd' : u'dvdrip',
              u'bdrip': u'bluray',
              u'blu-ray': u'bluray',
              u'webdl' : u'web-dl',
              u'wed-dl' : u'web-dl',
              u'web' : u'web-dl',
              u'web-rip' : u'webrip'

Uiteraard geen enkele support en zeker niet van de makers van Autosub.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:40
M.v.Veelen schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:46:
Opeens worden er telkens engelse subs gedownload. In de settings staat dit echter uit. Ik heb niets veranderd en draai de laatste versie (hg pull gedaan, 0 changes). Waar kan dit aan liggen??
Niemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb echt niets veranderd en moet nu telkens de .en.srt bestanden handmatig verwijderen. Schiet niet op zo.....

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Heb er persoonlijk geen last van.

Misschien Autosub een keer stoppen en opnieuw starten zodat hij z'n config opnieuw inleest.
Alternatief is een regel postprocess script maken die de Engelse sub voor je delete.
Dit is alles wat je nodig hebt

Python:
1
2
3
4
import OS

if sys.argv[3] == 'English':
    os.remove(sys.argv[1])

[ Voor 23% gewijzigd door Ben(V) op 07-04-2014 13:18 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Mja, dat heb ik al gedaan en ook gekeken of er toevallig een update was. Ik heb wel zitten denken aan een cronjob oid, maar ik bestrijd liever de 'ziekte' dan de 'symptomen'. Het is heel raar, van de 1 op de andere dag....

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Heb je zowel "Fallback to English", als "Download English" op "Disabled" staan?

Je zou ook kunnen overwegen om "Cleanup English" aan te zetten. Dat ruimt Autosub ze in ieder geval op als je de Nederlandse versie binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Beiden staan op Disabled. Ik heb ze gisteren ge-enabled en daarna weer ge-disabled. Hielp dus niet. Cleanup English werkt toch alleen als er een NL versie wordt gedownload? Dan zou een cronjob de boel 'frisser' houden denk ik.

Of toch maar eens opnieuw installeren ben ik bang ?

Edit: ik heb voor deze laatste optie gekozen. Eerst AS gestopt, toen de map gerenamed. Opnieuw de boel binnengehaald met

code:
1
hg clone https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/

vervolgens de config.properties teruggezet en daarna gestart. We zullen zien of dit heeft geholpen.....

Edit: so far so good. Vannacht de NL subs van Game of Thrones gedownload en GEEN engelse subs meer te bekennen _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door M.v.Veelen op 08-04-2014 07:27 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ben(V) schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:39:
[...]

Ik vind het volkomen terrecht dat Donny dit niet wil toevoegen in Autosub (het einde is dan zoek).
Echter ik ben ook al een paar keer tegen dit "WED-DL" grapje aangelopen en heb zelf een versie geupload die wel de juiste naam had (werd prompt dezelfde avond verwijderd).

Ik heb toen de versie van Autosub die ik heb maar aangepast (en ja bij iedere update is dat weer weg).
Het is vrij eenvoudig te doen, door de file Addic7ed.py aan te passen.
Voeg in de onderstaande eerste regel " !wed-dl" toe en in de andere regel " u'wed-dl' : u'web-dl',"

Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
_source = [re.compile("(ahdtv|hdtv|web[. _-]*dl|blu[. _-]*ray|dvdrip|web[-]*rip|hddvd)", re.IGNORECASE),
          re.compile("(tv|dvd|bdrip|web|wed-dl)", re.IGNORECASE)]

#A dictionary containing as keys, the nonstandard naming. Followed by there standard naming.
#Very important!!! Should be unicode and all LOWERCASE!!!
_source_syn = {u'tv' : u'hdtv',
              u'ahdtv' : u'hdtv',
              u'dvd' : u'dvdrip',
              u'bdrip': u'bluray',
              u'blu-ray': u'bluray',
              u'webdl' : u'web-dl',
              u'wed-dl' : u'web-dl',
              u'web' : u'web-dl',
              u'web-rip' : u'webrip'

Uiteraard geen enkele support en zeker niet van de makers van Autosub.
Ik kan dit wel toevoegen maar, zoals je al aangeeft, blijf je dan bezig als er weer een grappenmaker iets anders verzint.

WED-DL toevoegen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee om gelijk te zeggen dat 1080p webdl gelijk is aan 720p wedl en andersom. Of staat dit er al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:57:
Misschien een idee om gelijk te zeggen dat 1080p webdl gelijk is aan 720p wedl en andersom. Of staat dit er al in?
Daar kan je al omheen door niet te testen op 'quality'

Je kan ook _niet_ op source testen, dan krijg je het probleem van weddl niet. Maar dan wordt de zaak heel erg snel vaag. Je kan dan op groep testen bv

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRaSH schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:53:
heb je een voorbeeld van zo een release ?
Yep, bijvoorbeeld Revolution S02E17.
Ben(V) schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:39:
[...]

Ik heb toen de versie van Autosub die ik heb maar aangepast [...]
Thanks !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ja misschien toch een optie voor "quality mapping" scheelt donny een hoop werk,
hij hij zou het evt later in 1x kunnen toevoegen of niet ;)
zolang we gebonden zijn aan de stricte regels van Addic7ed hebben wij als autosub gebruikers weinig opties.
dat verwende wat goed geregeld was bij bierdopje mis je wel.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Misschien toch maar weer opensubtitles toevoegen. Daar hebben de subs wel de oorspronkelijke releasenaam. Op Addic7ed is het maar een veldje dat door de uploader ingevoerd moet worden.

Ik weet niet of hun api dat ondersteund, maar op hun websit geven ze wel aan dat een sub automatisch vertaalt is (een google translate dus). Als de API dat gegeven ondersteund zouden we deze vertalingen kunnen negeren.
Hun redenatie om deze toe te staan is dat er mensen zijn die liever een google translate dan helemaal niets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ben(V) schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:10:
Misschien toch maar weer opensubtitles toevoegen. Daar hebben de subs wel de oorspronkelijke releasenaam. Op Addic7ed is het maar een veldje dat door de uploader ingevoerd moet worden.

Ik weet niet of hun api dat ondersteund, maar op hun websit geven ze wel aan dat een sub automatisch vertaalt is (een google translate dus). Als de API dat gegeven ondersteund zouden we deze vertalingen kunnen negeren.
Hun redenatie om deze toe te staan is dat er mensen zijn die liever een google translate dan helemaal niets hebben.
Hieronder een quote van mij op het Synology forum:
Ik heb net even op de OpenSubtitles website gekeken en ze hebben wel veel eisen als je gebruik wilt maken van hun API.
  • In the "about" menu in your application, add an opensubtitles.org logo or icon, with a clickable link to ​http://www.opensubtitles.org. You could also write something like "Subtitles service powered by www.OpenSubtitles.org". Here are some logos for you to use: (​Favicon, ​Favicon (GIF), ​Logo, ​Logo (transparent))
  • In the application's "subtitles" menu/context menu, write something like "Download subtitles from OpenSubtitles.org"
  • If your application doesn't support automatic uploading (see later - more uploaded subs with your application's link means more subs available, and more happy users!), please add a manual Upload option, pointing the user to: ​http://www.opensubtitles.org/upload
  • Put a search link pointing to opensubtitles.org, using the following syntax: ​http://www.opensubtitles.org/search/sublanguageid-all/moviebytesize-$moviesize/moviehash-$moviehash
  • Please put an ​http://www.opensubtitles.org link on your application webpage.
  • Write about opensubtitles.org support at your webpage, in the readme.txt and in the user guide, if applicable.
  • Disable automatic search feature without user action, call opensubtitles.org API methods per user request only
  • There is download limit per IP, so if you wish to download subtitles on your server, contact us for more information, otherwise you might hitting download limit.
    When implementing, it is preferred that user can insert his opensubtitles.org USERNAME and PASSWORD - for higher limits for downloading, there might be also problems if he access using proxy, TOR and so on.
Sowieso mag het niet automatisch gaan, en dat je overal 10x erbij moet zetten dat het van OpenSubtitles komt en zelfs een logo in je programma moet zetten vind ik wel heel ver gaan. :geek:

Ik ben van mening dat we het toch niet meer moeten toevoegen.
Blijkbaar mag een programma niet automatisch op OpenSubtitles zoeken, alleen als de gebruiker dit handmatig start en je moet vrijwel overal iets zetten van 'Downloaded from OpenSubtitles' en zelfs een logo van de site in je programma zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
zucht...

Waarom kan er nooit eens iets simpel zijn.

PS Wat mij betreft zou je "WED-DL" kunnen toevoegen al was het maar omdat meerdere mensen hetzelfde bij verschillende subs hebben geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Donny, volgens mij gebruikt autosub toch subtitleseeker om te zoeken?

Dan heb je toch helemaal de api van opensubtitle.org niet nodig?
En weet opensubtitle dus helemaal niet dat Autosub iets doet.
Die ziet alleen het zoek request van subtitleseeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ben(V) schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:30:
Donny, volgens mij gebruikt autosub toch subtitleseeker om te zoeken?
Klopt, maar de download link daar verwijst naar de website en daar krijg je tegenwoordig een captcha (plaatje met letters/cijfers) wat je moet overtikken voordat je kan downloaden.

Alleen via de API kan je direct downloaden, maar dat mag officieel niet automatisch en je hebt alle eisen die boven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Ben benieuwd hoe dat werkt met de subtitle add-on van xbmc.
Daar druk ik op mijn AB op een knop en word gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
TRaSH schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:14:
Daar druk ik op mijn AB op een knop en word gedownload.
Dat mag dus wel, via de API. Het mag niet automatisch gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 19:29
Ik heb AutoSub opnieuw geïnstalleerd en geconfigureerd, gaat deze nu alle subs weer downloaden?

Of ziet AutoSub dat er al SRT files staan en slaat hij deze over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Samplex schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:36:
Ik heb AutoSub opnieuw geïnstalleerd en geconfigureerd, gaat deze nu alle subs weer downloaden?

Of ziet AutoSub dat er al SRT files staan en slaat hij deze over?
Als er een srt staat die voldoet aan de suffixen die ingesteld zijn binnen Auto-Sub dan wordt deze overgeslagen en niet opnieuw gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:24:
[...]

Klopt, maar de download link daar verwijst naar de website en daar krijg je tegenwoordig een captcha (plaatje met letters/cijfers) wat je moet overtikken voordat je kan downloaden.

Alleen via de API kan je direct downloaden, maar dat mag officieel niet automatisch en je hebt alle eisen die boven staan.
even afgezien van het gedoe met logo's en verwijzingen:
op basis van de tekst die je postte kom ik tot de conclusie dat het wel kan.
Zoeken niet, maar dat ging via subtitleseeker. Dan zou je een 'download knop' kunnen maken die na klikken (user interaction) de via subtitleseeker gevonden subs download. eventueel na een melding per email / twitter / whatever wanneer er 3 subs 'downloadgereed' staan.

Maar ik realiseer me dat dat een puist werk is waar je niet vrolijk van wordt... dus voel je vooral vrij om het te laten zoals het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Donny schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:24:
[...]

Ik download nog wel eens met de hand van opensubtitles en krijg nooit een captcha in te vullen.
Heb het zojuist eens geprobeerd via subtitleseeker en ook dan krijg ik geen captcha.
Misschien hebben ze dat weer uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ben(V) schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:47:
[...]

Ik download nog wel eens met de hand van opensubtitles en krijg nooit een captcha in te vullen.
Heb het zojuist eens geprobeerd via subtitleseeker en ook dan krijg ik geen captcha.
Misschien hebben ze dat weer uitgezet?
Heb je een account daar en ben je ingelogd? Dan krijg je het namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik heb het ingelogd en niet ingelogd geprobeerd.
In beide gevallen geen captcha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Net ook een willekeurige sub geprobeerd te downloaden terwijl ik niet was ingelogd: geen captcha. Hebben ze dat mss toch weer verwijderd dan?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:35
Vandaag deze nieuwe versie van autosub ontdekt... Helemaal top, was sinds het stoppen van bierdopje bezig om de subtitels handmatig te downloaden, maar dat is gelukkig niet meer nodig.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ben(V) schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:35:
Ik heb het ingelogd en niet ingelogd geprobeerd.
In beide gevallen geen captcha.
M.v.Veelen schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:01:
Net ook een willekeurige sub geprobeerd te downloaden terwijl ik niet was ingelogd: geen captcha. Hebben ze dat mss toch weer verwijderd dan?
Ik zal later eens kijken :)

edit:

Net even getest, en het lijkt inderdaad weer te werken.
Ik vraag me alleen af of het blijft werken of dat het straks ineens niet meer werkt. }:O

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
2014-04-08 23:10:27,413 DEBUG  downloadSubs: Trying to download subtitle from opensubtitles.org using this link http://www.subtitleseeker.com/Download-tv-3078449/Arrow.S02E01.HDTV.x264-LOL
2014-04-08 23:10:27,413 DEBUG  downloadSubs: Scraper for OpenSubtitles.org is chosen for subtitle D:\Series1\Arrow.S02E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt
2014-04-08 23:10:27,522 DEBUG  API: HTTP Code: 200: OK!
2014-04-08 23:10:27,522 DEBUG  API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors
2014-04-08 23:10:34,053 DEBUG  API: HTTP Code: 200: OK!
2014-04-08 23:10:34,053 DEBUG  API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors
2014-04-08 23:10:40,565 DEBUG  API: HTTP Code: 200: OK!
2014-04-08 23:10:40,565 DEBUG  API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors
2014-04-08 23:10:46,568 DEBUG  unzip: Retrieving zip file for http://www.opensubtitles.org/subtitleserve/sub/5222346 was succesful
2014-04-08 23:10:46,569 DEBUG  downloadSubs: Subtitle is downloading from opensubtitles.org
2014-04-08 23:10:46,572 DEBUG  downloadSubs: Trying to save the subtitle to the filesystem
2014-04-08 23:10:46,572 INFO  downloadSubs: DOWNLOADED: D:\Series1\Arrow.S02E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt

[ Voor 58% gewijzigd door Donny op 08-04-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb na herinstallatie van Autosub nu toch weer de engelse subs die worden gedownload. Ik snap er geen hol van....? Ben ik echt de enige waarbij het mis gaat dan?

Edit: het maffe is dat er in de Wanted lijst ook alleen maar NL vlaggetjes staan en in de Downloaded lijst ook ?! In de settings staat NL ook als enige aan en tot voor kort werkte dit allemaal ook feilloos. Moet ik het dan nu nog wel lokaal zoeken of gaat er ergens anders iets mis? Ik vraag me dus af of anderen dit ook ervaren.....

[ Voor 50% gewijzigd door M.v.Veelen op 09-04-2014 09:29 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 16:39
M.v.Veelen schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:57:
Ik heb na herinstallatie van Autosub nu toch weer de engelse subs die worden gedownload. Ik snap er geen hol van....? Ben ik echt de enige waarbij het mis gaat dan?

Edit: het maffe is dat er in de Wanted lijst ook alleen maar NL vlaggetjes staan en in de Downloaded lijst ook ?! In de settings staat NL ook als enige aan en tot voor kort werkte dit allemaal ook feilloos. Moet ik het dan nu nog wel lokaal zoeken of gaat er ergens anders iets mis? Ik vraag me dus af of anderen dit ook ervaren.....
Kan het niet zo zijn dan Sb die subs download? Of is dat heel dom gedacht?

Bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Heb je al gekeken of de bewuste subs misschien op addic7ed al Engels zijn? Dat ze misschien daar al verkeerd als Dutch staan gemerkt.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:57:

Na een herinstallatie staat Fallback to English standaard aan, als Download English en Fallback to English uit staan dan zal je geen EN vlaggen zien. Als een van die twee wel aan staat dan krijg je wel EN vlaggetjes.

Of snap ik niet wat je probleem nu is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb na de herinstallatie de config teruggezet. Ik heb net nog eens gekeken en er zou echt niets engelstaligs gedownload moeten worden. Ik kan nog eens kijken op Addic7ed of deze subs verkeer geupload zijn, maar het zijn er verschillende over verschillende series dus dat is niet mijn eerste optie om te gaan kijken.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:22:
Ik heb na de herinstallatie de config teruggezet. Ik heb net nog eens gekeken en er zou echt niets engelstaligs gedownload moeten worden. Ik kan nog eens kijken op Addic7ed of deze subs verkeer geupload zijn, maar het zijn er verschillende over verschillende series dus dat is niet mijn eerste optie om te gaan kijken.
Je kan zien van welke site ze gedownload zijn als je met de muis op de Show Name gaat staan in de Downloaded tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Mja, dat is het mooie, ze verschijnen dus NIET in de Downloaded lijst ?!

Ik heb vanochtend om 10:06 uur een Pretty.Little.Liars.S02E18.A.Kiss.Before.Lying.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI.en.srt binnen gekregen. En die staat dus niet in de lijst.....
Rond dezelfde tijd Elementary.S02E19.The.Many.Mouths.Of.Aaron.Colville.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI.en.srt en ook weer NIET in de downloaded lijst.

Als ik de .srt bestanden open zie ik dat ze van Addic7ed gedownload zouden moeten zijn. Raar allemaal hoor....

De settings staan als volgt ingesteld, maar daar lijkt autosub zich dus niet meer aan te houden:

Download Dutch - Enabled
Notify Dutch - Enabled
Dutch Suffix -
Fallback to English - Disabled
Clean up English - Disabled
Download English - Disabled
Notify English - Disabled
English Suffix - en

Overigens staat in de logfiles overal "Dutch subs wanted for...." en nergens iets over "EN subs...".

De subs voor PLL S02E18 is wel degelijk in het Nederlands te vinden op de A7 site en de subs voor Elementary S02E19 is er alleen nog in het Engels. Ik snap er geen hout van dus.

Ohja, in Sickbeard staat het downloaden van subs uitgevinkt, mocht je denken dat die misschien iets download.

[ Voor 75% gewijzigd door M.v.Veelen op 09-04-2014 21:32 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Vannacht geen EN of NL subs gedownload, ondanks het feit dat ik de EN subs gisteren uit de mappen heb verwijderd en er dus eigenlijk een nieuwe rond zou moeten hebben plaatsgevonden. We wachten het weer af....over 5 uur is een nieuwe ronde bij de sub-providers.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Misschien moet je downloaden van Engelse subs eens aanzetten en dan de suffix op iets heel anders zetten (bijvoorbeeld (QQ).

Kun je zien of het echt door Autosub komt of dat het ergens anders ligt.
Ik heb Elementary ook in mijn lijst staan en heb dezelfde settings in mijn config als jij, maar heb geen Engelse subs gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Net gedaan, er waren toch weer een aantal EN subs gedownload. Heb het nu een heel andere suffix gegeven, notify en downloaden AAN gezet.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Blijft een vreemd verhaal.
Misschien is je config bestand corrupt geraakt.
Als bovenstaande acties geen duidelijkheid geven, zou je misschien je config bestand weg kunnen gooien en Autosub een nieuw aan laten maken en vervolgens je eigen instellingen daarin weer aanpassen?

Ik gok ook maar wat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Dat is inderdaad het laatste wat ik nog ga proberen (morgen). Een volledig nieuwe installatie heb ik al gedaan, maar toch het oude config bestand gebruikt. Misschien gaat het daar wel mis.....

Edit: waarom wachten tot morgen.....

Autosub gestopt, map gerenamed en de nieuwe installatie gedaan en vervolgens gestart: er wordt geen config file aangemaakt?

[ Voor 30% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-04-2014 21:19 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:07:
Dat is inderdaad het laatste wat ik nog ga proberen (morgen). Een volledig nieuwe installatie heb ik al gedaan, maar toch het oude config bestand gebruikt. Misschien gaat het daar wel mis.....

Edit: waarom wachten tot morgen.....

Autosub gestopt, map gerenamed en de nieuwe installatie gedaan en vervolgens gestart: er wordt geen config file aangemaakt?
Als je een nieuwe installatie doet dan moet je gewoon naar settings gaan en opslaan, dan wordt de config file gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Maar hoe kom ik in de settings (op mijn NAS)? Als ik de default poort pak, dan krijg ik een foutpagina:

code:
1
2
3
4
5
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
In addition, the custom error page failed: 
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/interface/templates/home.tmpl'

In m'n terminal staat ook deze poort:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill# /opt/bin/python2.7 /mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py -d -l
AutoSub: Initializing variables and loading config
Config ERROR: Not a valid configuration file! Using default values instead!
Config ERROR: Config section is missing. This is required, it contains vital options! Using default values instead!
Config ERROR: Variable ROOTPATH is missing. This is required! Using current working directory instead.
Config ERROR: Variable ROOTPATH is missing. This is required! Using current working directory instead.
Config ERROR: Variable LOGFILE is missing. This is required! Using 'AutoSubService.log' instead.
Config ERROR: The webserver section is required! Now setting the default values (0.0.0.0:8083).
Config WARNING: The webserver is started without authentication!
AutoSub: Starting as a daemon
AutoSub: Disabling console output for daemon.
AutoSub: Starting output to log. Bye!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:55:
Maar hoe kom ik in de settings (op mijn NAS)? Als ik de default poort pak, dan krijg ik een foutpagina:

code:
1
2
3
4
5

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

In m'n terminal staat ook deze poort:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill# /opt/bin/python2.7 /mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py -d -l
Config ERROR: Config section is missing. This is required, it contains vital options! Using default values instead!
Config ERROR: Variable LOGFILE is missing. This is required! Using 'AutoSubService.log' instead.
Config ERROR: The webserver section is required! Now setting the default values (0.0.0.0:8083).
Hij kan de interface bestanden niet vinden, dus er zal iets niet goed zijn gegaan met de bestanden uitpakken/verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik installeer het als volgt:

code:
1
2
3
PATH=$PATH:/opt/bin
cd /mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/

Wat kan er dan mis gaan met uitpakken/verplaatsen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps# PATH=$PATH:/opt/bin
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps# hg clone https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/
warning: code.google.com certificate with fingerprint ef:88:45:00:9e:ed:2b:2f:e9:5d:23:31:8c:8c:f3:0f:10:52:b5:96 not verified (check hostfingerprints or web.cacerts config setting)
destination directory: autosub-bootstrapbill
requesting all changes
adding changesets
adding manifests
adding file changes
added 225 changesets with 755 changes to 290 files
updating to branch default
256 files updated, 0 files merged, 0 files removed, 0 files unresolved
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps# cd autosub-bootstrapbill
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill# ls
autosub  AutoSub.py  changelog.xml  cherrypy  ExamplePostProcess.py  init.ubuntu  interface  library  README.txt

De volledige foutpagina:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22

Traceback (most recent call last):
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/autosub/WebServer.py", line 458, in index
    tmpl = PageTemplate(file="interface/templates/home.tmpl")
  File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-linux-armv5tel.egg/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
    self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
  File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-linux-armv5tel.egg/Cheetah/Template.py", line 1546, in _compile
    self._fileMtime = os.path.getmtime(file)
  File "/opt/lib/python2.7/genericpath.py", line 54, in getmtime
    return os.stat(filename).st_mtime

[ Voor 40% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-04-2014 22:07 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:06:

code:
1
2
3

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps# hg clone https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/
warning: code.google.com certificate with fingerprint ef:88:45:00:9e:ed:2b:2f:e9:5d:23:31:8c:8c:f3:0f:10:52:b5:96 not verified (check hostfingerprints or web.cacerts config setting)
requesting all changes
adding changesets
adding manifests
adding file changes
autosub  AutoSub.py  changelog.xml  cherrypy  ExamplePostProcess.py  init.ubuntu  interface  library  README.txt

De volledige foutpagina:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22

File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/autosub/WebServer.py", line 458, in index
  File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-linux-armv5tel.egg/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
  File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-linux-armv5tel.egg/Cheetah/Template.py", line 1546, in _compile
Heel vreemd, er kan inderdaad niet veel fout gaan zo.
Kan je de home.tmpl wel vinden als je naar de map gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Als ik de (sub)map autosub induik staat daar geen home.tmpl nee.

Edit: oh wacht, hij staat hier:

code:
1
/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/interface/templates#

[ Voor 48% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-04-2014 22:20 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:19:
Als ik de (sub)map autosub induik staat daar geen home.tmpl nee.

Edit: oh wacht, hij staat hier:

code:
1
/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/interface/templates#
uuuuuh, verwijder heel de map eens en doe opnieuw een hg clone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Zelfde resultaat....

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps# rm -rf autosub-bootstrapbill
requesting all changes
adding changesets
adding manifests
adding file changes
root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill# createDatabase: Succesfully created the sqlite database

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Net even een nieuwe install getest hier, werkt zonder problemen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
D:\Test>hg clone https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/
requesting all changes
adding changesets
adding manifests
adding file changes

D:\Test>cd autosub-bootstrapbill

D:\Test\autosub-bootstrapbill>C:\Python27\python.exe AutoSub.py
createDatabase: Succesfully created the sqlite database

[10/Apr/2014:22:36:45] ENGINE Serving on 0.0.0.0:8083
127.0.0.1 - - [10/Apr/2014:22:36:45] "GET / HTTP/1.1" 303 98 "" "Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0"
127.0.0.1 - - [10/Apr/2014:22:36:45] "GET /home HTTP/1.1" 301 109 "" "Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Raarrrrrr.....

Is het mogelijk om een lege / default config.properties ergens te downloaden zodat ik die kan gebruiken?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:43:
Raarrrrrr.....

Is het mogelijk om een lege / default config.properties ergens te downloaden zodat ik die kan gebruiken?
http://pastebin.com/0NZLks2J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Lukt ook niet zo. Kan nu ook niet meer terug naar hoe het was. Morgen verder puzzelen......

Edit: deze 'default' config wijkt vwb de opbouw ook behoorlijk af van de config.properties die ik heb/had.

[ Voor 37% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-04-2014 23:11 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Dit probleem kan nooit iets met je config file te maken hebben.

Hooguit het feit dat zonder config je terugvalt op de defaults en dus moet connecten naar de standaard 8083 poort.
Heb even in de source gekeken en voor alle waarden in de config is een werkbare default beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Hmm die afwijking kan wel je problemen met die Engelse subs verklaren.

Als je steeds je oude config bewaard hebt bij het updaten en daar is in de loop van nieuwe versies wat verandert dan leest hij niet de goede waarden in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb net de default config file gebruikt, daarin de juiste paths gezet en vervolgens via de webinterface de settings kunnen aanpassen. We gaan eens kijken of er nu een oplossing is voor m'n probleem :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Kon je nu wel via de webinterface erop?
Dus zonder config file kun je niet via de web interface autosub bereiken?
Dat gaat bij mij wel.
Heb je iets anders draaien op de standaard 8083 poort?

[ Voor 16% gewijzigd door Ben(V) op 10-04-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Klopt, dat lukte telkens niet. Ik heb daarom zelf een config.properties aangemaakt aan de hand van het default bestandje en daarin de juiste paden (en poort) gezet. Nu heb ik alle settings weer zoals het was maar dan wel in de nieuwste vorm. Het zou zomaar kunnen dat het nu opgelost is. Morgenochtend kijken of er geen rare dingen zijn gebeurt.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ok duimen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Hoe zorg ik er voor dat Autosub automatisch start na een reboot van me NAS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Samplex schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:21:
Hoe zorg ik er voor dat Autosub automatisch start na een reboot van me NAS?
door een opstartscript te maken in je init.d

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
ALs je een synology hebt en het package van Matr1x hebt geinstaleerd gaat dat vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ben(V) schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:28:
ALs je een synology hebt en het package van Matr1x hebt geinstaleerd gaat dat vanzelf
Idd, hij had wel wat meer info mogen geven ;)
wat voor nas e.d.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Autosub geïnstalleerd via HG op een Synology DS412.

Hoe ziet dat script eruit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Slimmer is om het te installeren via het package centre.
Je moet dan even dit repositry toevoegen

http://synology.mdevries.org/spkrepo/packages

Als je niet weet hoe dat moet kijk je hier even:

https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/wiki/NAS

[ Voor 27% gewijzigd door Ben(V) op 11-04-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Ook goed alleen hoe zet ik mijn instellingen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Doe eens even moeite en probeer uit te vogelen waar je config wordt opgeslagen en wat er gebeurt als je die config moved?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Is dit voor de niet Linux gebruiker nog een beetje op Windows 7 werkend te krijgen (guide?)?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Samplex schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:03:
Ook goed alleen hoe zet ik mijn instellingen over?
Zoveel staat er nu ook weer niet in je config.
Even opnieuw je gewenste instelling in het config panel van autosub aanvinken is echt minimaal werk.
Maak desnoods eerste een screenshot van je huidige instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
thanks, het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
sdk1985 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:03:
Is dit voor de niet Linux gebruiker nog een beetje op Windows 7 werkend te krijgen (guide?)?
https://www.dropbox.com/s...0r23mv/NMDI32NGov/Windows

Als de installatie gelukt is dan kan je Auto-Sub vinden in C:\autosub-bootstrapbill, daar even de exe starten.

[ Voor 17% gewijzigd door Donny op 11-04-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Bedankt :).

Lijkt te werken, benieuwd wanneer er iets gedownload wordt.

edit: Merk wel dat de filters pas worden toegepast nadat de hele wanted list is geladen. Kan dus 10-30 seconde mijn browser niet meer gebruiken :+ .

[ Voor 61% gewijzigd door sdk1985 op 11-04-2014 21:29 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Nadat ik m'n config file had aangepast is er geen enkele EN sub meer gedownload. Helaas ook geen NL sub meer, maar dat kwam doordat er simpelweg geen goede sub beschikbaar was. Net getest door een aflevering te renamen nadat ik had gechecked of die sub in het Nederlands bestond en vervolgens werd die keurig gedownload. Ik ben weer up-and-running. Thanks voor de tips!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb nog 1 klein verzoekje. Ik weet niet of dat al eerder geopperd (en afgeschoten?) is, maar zou er een herstart optie opgenomen kunnen worden in Autosub? Desnoods met een vertraging? Ik moest nu namelijk een shutdown geven en met Terminal / SSH weer Autosub starten. Ik geloof niet dat mensen hier misbruik van zullen maken, want dit heeft alleen maar nut bij het testen en zorgt er niet voor dat je zoveel sneller subs binnen kunt halen.

Edit: oeh, en wat ik al eerder heb gevraagd: of er een optie ingebouwd kan worden die om de zoveel tijd checkt of er een update beschikbaar is. Zo kan iemand meteen zien of ie moet updaten of dat hij de laatste versie heeft draaien. Zeg maar net zoals bij Sickbeard :)

[ Voor 23% gewijzigd door M.v.Veelen op 12-04-2014 20:17 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb Auto-Sub werkende gekregen op mijn iomega ix2-dl. Heb mijn map waar mijn series staan toegevoegd en heb een hele lijst staan in Wanted maar er gebeurd niets. Er word niks gedownload en dit dus al een paar dagen.
Is er iets dat ik ben vergeten of zo?

Sorry laat maar heb het gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door Mc Roy op 13-04-2014 11:08 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
misschien een log file providen,
kijken of de subs ook echt bestaan voor jouw series.
welke MinMatchScore heb je ingesteld ?

misschien vertellen wat je gedaan hebt om op te lossen zodat je er andere mee kan helpen

[ Voor 28% gewijzigd door TRaSH op 13-04-2014 11:09 . Reden: vraag steller had een oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
TRaSH schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:08:
misschien een log file providen,
kijken of de subs ook echt bestaan voor jouw series.
welke MinMatchScore heb je ingesteld ?

misschien vertellen wat je gedaan hebt om op te lossen zodat je er andere mee kan helpen
Zoal je zelf al aangaf had ik de MinMatchScore op Quality staan. Werk blijkbaar niet zo goed.

Voor de rest werkt het nu perfect

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:59
Is deze versie ook te instaleren met een git clone op freebsd?
En hoe moet ik dat precies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 18:58
M.v.Veelen schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:42:
Ik heb nog 1 klein verzoekje. Ik weet niet of dat al eerder geopperd (en afgeschoten?) is, maar zou er een herstart optie opgenomen kunnen worden in Autosub? Desnoods met een vertraging? Ik moest nu namelijk een shutdown geven en met Terminal / SSH weer Autosub starten. Ik geloof niet dat mensen hier misbruik van zullen maken, want dit heeft alleen maar nut bij het testen en zorgt er niet voor dat je zoveel sneller subs binnen kunt halen.

Edit: oeh, en wat ik al eerder heb gevraagd: of er een optie ingebouwd kan worden die om de zoveel tijd checkt of er een update beschikbaar is. Zo kan iemand meteen zien of ie moet updaten of dat hij de laatste versie heeft draaien. Zeg maar net zoals bij Sickbeard :)
Heb je geen mogelijkheid om dit vanuit je NAS te regelen (stop/start/update)? Heb zelf een Synology en daarop geïnstalleerde packages zijn voor deze opties vanuit de DSM te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Mc Roy schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:25:
[...]

Zoal je zelf al aangaf had ik de MinMatchScore op Quality staan. Werk blijkbaar niet zo goed.

Voor de rest werkt het nu perfect

Bedankt
mooi,
quality heeft geen toegevoegde waarde,
subs voor 1080 doen het prima op de 720 en andersom ook.
ik zelf gebruik alleen source evt kan je er nog group bij doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
WicKeD.El.GuPPo schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:17:
[...]

Heb je geen mogelijkheid om dit vanuit je NAS te regelen (stop/start/update)? Heb zelf een Synology en daarop geïnstalleerde packages zijn voor deze opties vanuit de DSM te regelen.
Nee, ik heb die mogelijkheid niet (heb ook geen Synology), vandaar mijn vraag.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantagruel
  • Laatst online: 14-09 10:44

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

[quote]Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:11:
[...]

blerg antwoord geven opeen antieke vraag, dom dom dom

[ Voor 78% gewijzigd door Pantagruel op 14-04-2014 11:31 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Paar vraagjes:
  • Moet ASBB op de zelfde machine staan als waar de series op staan? Ik heb mijn series op een (Free-)NASje staan, en mijn ASBB op (een van mijn) windowsmachine(s). Vooralsnog is het helemaal goed gegaan voor wat betreft het indexeren, maar ook na een weekend wachten is er geen enkele subtitle gedownload... (Rechten op de folders op de NAS zouden gewoon schrijven moeten toestaan). Of is het zo dat een kleine 4000 subtitles (maal twee, zie onder) wat extra druk legt op...?
  • Ik wil graag Nederlandse subs... en Engelse... en (als het even kan) ook nog een derde taal. Is het, ook voor de internationalisering van de tool, mogelijk om extra talen toe te voegen?
  • Ik ben op scripting niet heel sterk.. is het mogelijk om dit aan te passen op een manier die compatibel is met FreeNAS?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Volgens mij moet het geen enkel probleem zijn als je vanuit windows een normale share ziet.
Wel even in de config aangeven dat daar je series staan.
En niet vergeten dat de config alleen bij het opstarten ingelezen wordt.
Als je daar dus iets wijzigd moet je nadat je die wijziging gesaved hebt even autosub stoppen en opnieuw opstarten.
Een derde taal is momenteel niet mogelijk in autosub.

4000 subtitles is behoorlijk exorbitant, ga je dat ooit kijken?

En wat betreft het zoeken naar subs gaat dit niet werken.
Elke sub vraag minimaal 60 seconden (verplichte tijddelay om de websites niet te overbelasten) en gemiddeld 67 seconden, dus reken maar uit 4000 x 67sec is ongeveer 74 uur voor een rondje zoeken.
Voor je zover bent is je subcheck timer al weer afgelopen en gaat ie zichzelf in de weg zitten.
Al eens in de log gekeken?

[ Voor 3% gewijzigd door Ben(V) op 14-04-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ben(V) schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:58:
4000 subtitles is behoorlijk exorbitant, ga je dat ooit kijken?

En wat betreft het zoeken naar subs gaat dit niet werken.
Elke sub vraag minimaal 60 seconden (verplichte tijddelay om de websites niet te overbelasten) en gemiddeld 67 seconden, dus reken maar uit 4000 x 67sec is ongeveer 74 uur voor een rondje zoeken.
Voor je zover bent is je subcheck timer al weer afgelopen en gaat ie zichzelf in de weg zitten.
Al eens in de log gekeken?
Als je inderdaad zoveel episodes hebt dan kan je beter niet de root folder invullen maar sub folders gebruiken, en eventueel series opruimen d.m.v. skipshow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Och... 't is een deel voor mezelf, een deel voor mijn vrouw (smaken verschillen een beetje ;)) en een deel voor het archief. Dus... nee, zelf kijk ik niet alles, en ook mijn vrouw niet, maar samen komen we een heel end.

Ik zal eens gaan stoeien met subfolders en skipshow, dank voor de pointers

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
M.v.Veelen schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:06:

code:
1
2
3

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
requesting all changes
adding changesets
adding manifests
adding file changes

De volledige foutpagina:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22

Zelfde probleem hier. Na een restart.
Ik heb alles verwijderd en terug er op gezet (zoals het de eerste keer wel lukte) maar zonder succes. Ben natuurlijk mijn config.properties kwijt. Maar kon die normaal zoals ervoor via de web interface aanpassen.
Ik heb ook een IX2-dl misschien heeft dat er iets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Het probleem van M.v.Veelen was dat hij z'n config.properties had weggegooid en dat autosub blijkbaar niet in staat is deze zelf aan te maken op een IX2-dl, met als gevolg dit probleem.
De oplossing was een autosub.properties zelf erneer te zetten.
Waarom autosub dit op een IX2-dl niet kan is niet duidelijk geworden (ik vermoed een rechten probleem).

Dus als je nog een oude config.properties hebt, copieeer die dan naar de folder waar autosub is geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
Nee ik heb ook geen oude config.properties meer. Maar het probleem deed zich ook al voor terwijl ik nog één had daarom heb ik heel de boel weg gedaan en dacht zo terug opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Maak een bestandje aan met de naam config.properties en de onderstaande inhoud.
Wel even path, rootpath en webserverport invullen

[config]
path =
downloadeng = False
downloaddutch = True
minmatchscore = 8
scandisk = 21600
checksub = 43300
rootpath =
fallbacktoeng = False
subeng = en
subnl =
notifyen = False
notifynl = False
logfile = AutoSubService.log
postprocesscmd =
configversion = 3
launchbrowser = False
skiphiddendirs = True
homelayoutfirst = Wanted
englishsubdelete = False
podnapisilang = Dutch
subscenelang = Dutch
undertexterlang = Dutch
addic7edlang = Dutch
addic7eduser =
addic7edpasswd =

[logfile]
loglevel = debug
loglevelconsole = error
logsize = 50000000
lognum = 5

[webserver]
webserverip = 0.0.0.0
webserverport = 8083
username =
password =
webroot =

[addic7edmapping]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
Voorlopig terug aan het werk gekregen. Ik heb een andere poort gekozen. Misschien zit daar het probleem.
Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 19:22
Ik draai deze versie sinds 2 dagen op mijn Ubuntu machine. Echter, ik zie dat de checksub en checkdisk iedere keer springen naar 24 uur, terwijl in de config resp. 6 uur en 1 uur. Is dit een bekend probleem? Hebben meer mensen hier last van?
Pagina: 1 ... 24 ... 87 Laatste