Daar wil ik me bij aansluiten.
Bij mij is het nu zo ingericht dat Sickbeard de series zoekt, aanbiedt aan SABnzbd en vervolgens -ná het downloaden door SABnzbd- automatisch en zonder te hernoemen, verplaatst naar de betreffende subdir in mijn seriesdir.
Vanuit die seriesdir, gaat AutoSub op zoek naar de subs. Als er een sub gevonden is, wordt deze ook in de betreffende subdir gezet.
Tot slot loop ik (een keer per week of zo) in SB -handmatig- de series na en hernoem deze met behulp van SB naar het door mij ingestelde format.
Op zich draait het bij mij al als een tierelier maar deze laatste stap zou ik verder willen automatiseren met behulp van AutoSub.
Ik stel me het volgende voor:
1. Ná het donwloaden door SABnzbd, wordt een aflevering -met oorspronkelijke bestandsnaam- in een tijdelijke dir gezet. AutoSub bewaakt deze dir.
2. Bij een gevonden sub, verplaatst AutoSub de aflevering (incl. gedownloade sub) naar (een andere?) dir, welke door Sickbeard wordt gemonitord.
3. Sickbeard verplaats de aflevering en sub naar de betreffende dir van de serie en hernoemt deze aflevering en sub vervolgens door het ingestelde formatnaam in SB.
Ben al een paar keer bezig geweest met ExamplePostProcess.py (daar zou het volgens mij mee moeten). Maar zonder duidelijke toelichting op het gebruik van ExamplePostProcess.py/postprocessing (binnen AutoSub) kom ik met mijn kennis op dit gebied, niet veel verder.
Hulp hiermee is derhalve welkom.
Nog even een aanvulling op bovenstaande.
Aangezien ik series volg waarvoor géén subs zijn (deze heb ik in AutoSub ook aangemerkt als "skipped", zou het ook zo ingericht moeten worden dat deze series direct door AutoSub naar de -door SB bewaakte- dir moeten worden verplaatst.
[
Voor 7% gewijzigd door
WicKeD.El.GuPPo op 28-01-2014 18:19
]