[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 18 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Weet niet of het al ergens in het topic staat, maar kon het niet zo 1,2,3 vinden. Ik zag echter wel veel aanvragen van mensen dat ze meerdere folders willen kunnen toevoegen. Meerdere folders toevoegen is ook mogelijk door deze te scheiden met een komma:

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/2ly2vi8.jpg

Dan hoeven er niet meerdere auto-subs naast elkaar te lopen en dat scheelt ook flink in de API requests.

[ Voor 12% gewijzigd door Mick1990 op 19-01-2014 20:47 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mick1990 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:47:
Weet niet of het al ergens in het topic staat, maar kon het niet zo 1,2,3 vinden. Ik zag echter wel veel aanvragen van mensen dat ze meerdere folders willen kunnen toevoegen. Meerdere folders toevoegen is ook mogelijk door deze te scheiden met een komma:

[afbeelding]

Dan hoeven er niet meerdere auto-subs naast elkaar te lopen en dat scheelt ook flink in de API requests.
Joh, dit staat ook bij de uitleg van Series folder als je er met je muis op gaat staan :+

Dit is 'Dec 15, 2013' al toegevoegd :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Donny op 19-01-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Ah, zie nu pas dat als je er met je muis op gaat staan dat er uitleg bij komt.

en ik maar moeilijk doen met uitproberen :+

Top dat het zo goed werkt! Met de oude Auto-sub, dus in de tijd van Bierdopje had ik er drie van nodig...

[ Voor 30% gewijzigd door Mick1990 op 19-01-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:30
Heb zojuist de het nieuwste package van Matri1x geinstaleerd op mijn synology.

Moet zeggen dat de layout geen verbetering is.
Bij de wanted list zorgt de datum er nu voor dat elke serie drie regels nodig heeft. voorbeeld:
06-01
2014
06:19:54
Het overzicht is nu volkomen weg.
Ook het veld voor de serienaam is veel te klein geworden en wordt nu heel vaak overe twee of meer regels verspreid.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Donny87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:55:
[...]

Joh, dit staat ook bij de uitleg van Series folder als je er met je muis op gaat staan :+

Dit is 'Dec 15, 2013' al toegevoegd :-)
Maar in het verleden miste wel meer info, ondanks dat het al wel mogelijk was. Kan me herinneren dat er voorheen eerst een advanced features knop was, waar flink overheen gekeken werd.

Nou is het met info als deze niet zo heel handig om het standaard weer te geven (de pagina moet wel leesbaar blijven), maar een vraagteken icoon die dergelijke info geeft zou wel logischer zijn. Dan zien gebruikers tenminste dat er ook hulp over die instelling beschikbaar is.

Misschien een mierenneukertje, maar Auto-Sub is toch een tool die zich vooral op Nederlandse subs richt? Waarom is Auto-Sub zelf in het Engels dan? :P Of is dit niet meer het geval? Niet dat het voor mij uitmaakt, maar gewoon, nieuwsgierig.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 20-01-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
_/-\o_ mierenneuker!

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ben(V) schreef op maandag 20 januari 2014 @ 00:12:
Heb zojuist de het nieuwste package van Matri1x geinstaleerd op mijn synology.

Moet zeggen dat de layout geen verbetering is.
Bij de wanted list zorgt de datum er nu voor dat elke serie drie regels nodig heeft. voorbeeld:
06-01
2014
06:19:54
Ctrl-F5 al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Uiteraard. Not!!!!!

Thx for this hint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Was dat dan ook de oplossing? :)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 20-01-2014 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Ben(V) dat heeft waarschijnlijk met je resolutie te maken. Als ik hem op mijn monitor van 1920x1080 als linkerhelft van het scherm weergeef, is de datum/tijd in drie regels (935px breed volgens Chrome). Als ik hem iets breder uittrek (977px volgens Chrome) dan wordt het één regel. Volgens mij komt dat voornamelijk door de witruimte links en rechts; die gaat van 50(?) naar 5 (?) als de vensterbreedte voorbij 977px trekt.

Ik ben blij dat de knoppen bovenin nu wel allemaal weergegeven worden op half scherm, maar ik zou het ook mooier vinden als de datum/tijd teruggebracht kan worden naar twee of één regel(s).

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 20-01-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ik had gehoopt dat iedereen nu wel zou weten dat als er een layout wijziging gedaan is dat je de cache moet legen of met Ctrl+F5 herladen, de datum/tijd is gewoon op 1 regel dus als je het op 3 regels hebt dan moet je even bovenstaande doen.

@CptChaos
Ik heb een tijd geleden al gekeken om Auto-Sub multilingual te maken, omdat het inderdaad vreemd is dat alles in het Engels is terwijl de gebruikers allemaal Nederlanders zijn. Ik had toen een werkende versie via Javascript, maar wil het eigenlijk via Python zelf gaan doen. Ik zal dit weer oppakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:27
Wat mij betreft is dat helemaal niet nodig hoor. We kennen en kunnen allemaal prima engels en voor de nederlanders onder ons die wat moeite met nederlands hebben is engels juist een mooie oplossing :-)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Gisteren toch 162 subs binnen weten te hengelen. Echt helemaal top! Gevolg:

code:
1
2014-01-20 09:46:35,585 WARNING  checkSub: out of api calls

:+

Nu maar even 24h wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 14:55
@Donny87, Echt op bezig man. Super geweldig. Even wel een vraagje ;) Ik heb subs gedownload van een serie (staat gemapped naar een UNC path (s: drive)). Nu kijk ik op deze share en zie ik dat er subs zijn toegevoegd. Kijk ik een dag later zijn alle SRT files verdwenen :s. Is dit een bekend probleem? ThX voor de support. (heb je geen donate knop ;)) Ik heb het kunnen reproduceren (zie onderstaande)
rond 12:28
Afbeeldingslocatie: http://www.computerbok.nl/Dixie-NOK.png
rond 11:40
Afbeeldingslocatie: http://www.computerbok.nl/Dixie-OK.png

[ Voor 21% gewijzigd door Sjalabert op 20-01-2014 12:30 . Reden: plaatsjes toegevoegd ]

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ja was de oplossing. Wist het eigenlijk wel maar had er niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:07:
[...]

Ik heb het net ook even getest, handmatig op de site, en kreeg inderdaad dezelfde melding.
Ziet er naar uit dat we de Bierdopje mirror er ook uit moeten halen dan. :(
Erg jammer, dit was toch wel ideaal om subs binnen te halen voor vooral oudere afleveringen.

Weet iemand waar deze mirror gehost werd? Misschien kunnen we daar nog even informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Sjalabert schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:43:
@Donny87, Echt op bezig man. Super geweldig. Even wel een vraagje ;) Ik heb subs gedownload van een serie (staat gemapped naar een UNC path (s: drive)). Nu kijk ik op deze share en zie ik dat er subs zijn toegevoegd. Kijk ik een dag later zijn alle SRT files verdwenen :s. Is dit een bekend probleem? ThX voor de support. (heb je geen donate knop ;)) Ik heb het kunnen reproduceren (zie onderstaande)
rond 12:28
[afbeelding]
rond 11:40
[afbeelding]
Heel vreemd.

Auto-Sub verwijderd helemaal geen bestanden, tenzij je Clean up English aan het staat maar dan moet het NL bestand er wel blijven staan.

Overigens heb ik geen interesse in een donatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Donny op 20-01-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 23:23
Donny87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:13:
[...]

Als Auto-Sub helemaal crasht en je moet het pakket opnieuw aanzetten dan moet je Auto-Sub even handmatig starten via telnet, dan krijg je de crash melding te zien.
Nou, probleem lijkt even opgelost. Heb een nieuwe update geïnstalleerd vanmorgen en heb addic7ed aan staan. Heb al een run gedraaid en Auto-Sub draait nog steeds. Vooralsnog ziet het er dus goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Sinds 17-01-2014 10:26:59 geen subs meer van bierdopje mirror ja, leverde nog regelmatig subs voor oudere series, best jammer want denk dat me oudere series nu nooit een sub zullen krijgen :(

Edit:
Of ik had het mis:
Stargate Atlantis
STARGATE.ATLANTIS.S01E11.720P.BLURAY.X264-CLUE DOWNLOADED FROM SUBTITLESEEKERS MIRROR OF BIERDOPJE
01 11 BLURAY 720P H264 CLUE Dutch 20-01-2014 17:08:01

Draai op DS412+ met v0.6.0-8 van Bootstrap.

Zie ook meteen dat er een update voor v0.6.1-1 aan wordt geboden.

[ Voor 45% gewijzigd door 4th op 20-01-2014 17:36 . Reden: Had het mis ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Is het mogelijk om in het notificatiebericht (per mail) op te nemen welke bron is gebruikt voor het downloaden van de ondertiteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laserboy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:36:
Is het mogelijk om in het notificatiebericht (per mail) op te nemen welke bron is gebruikt voor het downloaden van de ondertiteling?
Misschien niet alleen bij mail maar bij alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:23:
Sinds 17-01-2014 10:26:59 geen subs meer van bierdopje mirror ja, leverde nog regelmatig subs voor oudere series, best jammer want denk dat me oudere series nu nooit een sub zullen krijgen :(

Edit:
Of ik had het mis:
Stargate Atlantis
STARGATE.ATLANTIS.S01E11.720P.BLURAY.X264-CLUE DOWNLOADED FROM SUBTITLESEEKERS MIRROR OF BIERDOPJE
01 11 BLURAY 720P H264 CLUE Dutch 20-01-2014 17:08:01

Draai op DS412+ met v0.6.0-8 van Bootstrap.

Zie ook meteen dat er een update voor v0.6.1-1 aan wordt geboden.
Open die sub eens in kladblok, waarschijnlijk zie je dan alleen de betreffende melding (We are sorry. Rendering of the subtitle failed. Either the mirror server is down or the subtitle has been deleted)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:40:
[...]

Open die sub eens in kladblok, waarschijnlijk zie je dan alleen de betreffende melding (We are sorry. Rendering of the subtitle failed. Either the mirror server is down or the subtitle has been deleted)
Ik heb het net even getest, en deze tekst staat er inderdaad in.
Ik zal de mirror eruit halen en zo aanpassen op de repository.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op usenet zweeft wel een bierdopjes file rond die *** heet, volgens mij zitten er ook ongeveer 5000 subs in. Dus wellicht wat voor diegene die het zoeken?

edit: weet niet of de bestandsnaam hier mag staan, dus even *** gepost ipv de naam van het bestand

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Donny87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:55:
[...]

[...]

De skipshow configuratie staat ook gewoon op de Settings pagina hoor ;)
Je hoeft helemaal niks handmatig te doen in de config file.
Dat bedacht ik me later ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:13:
op usenet zweeft wel een bierdopjes file rond die *** heet, volgens mij zitten er ook ongeveer 5000 subs in. Dus wellicht wat voor diegene die het zoeken?

edit: weet niet of de bestandsnaam hier mag staan, dus even *** gepost ipv de naam van het bestand
Ik heb deze inderdaad hier opgeslagen en heb net heel seizoen 2 van Supernatural van subs kunnen voorzien (nu alle andere seizoenen nog.....). Ik heb zelf echter geen flauw idee hoe ik dit 'en masse' kan uploaden ergens zodat we er met Autosub gebruik van kunnen maken. Als iemand dat wel weet, zou ik het tof vinden als diegene het dan ook zou uploaden.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
M.v.Veelen schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:31:
[...]

Ik heb deze inderdaad hier opgeslagen en heb net heel seizoen 2 van Supernatural van subs kunnen voorzien (nu alle andere seizoenen nog.....). Ik heb zelf echter geen flauw idee hoe ik dit 'en masse' kan uploaden ergens zodat we er met Autosub gebruik van kunnen maken. Als iemand dat wel weet, zou ik het tof vinden als diegene het dan ook zou uploaden.
Ik was ook al bezig geweest een aantal subs die ik nog heb te uploaden in Addic7ed.
Is een behoorlijk intensief werkje. Heb geen manier gevonden om dat makkelijker te doen.
Multi download kennen ze wel maar multi upload niet.

Voor opensubtile.com is er wel een upload tool.

Modbreak:. KNIP. GEEN verzoeken voor subs, films, etc.!

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 20-01-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Wil ik wel even naar kijken (gaat alleen nu niet lukken), maar het zou mooier zijn als de subs ergens terecht komen waarbij we er allemaal profijt van hebben icm Autosub.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we die file niet aan addic7ed mailen en hem het werk laten doen? Iemand dat al gevraagd aan hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:26:
Kunnen we die file niet aan addic7ed mailen en hem het werk laten doen? Iemand dat al gevraagd aan hem?
Hem? Addic7ed is niet één persoon hè... maar een hele community.
En ze hebben vast iets beters te doen dan subs van een andere site uploaden naar hun site :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb bij subscene vrijwel alles van Supernatural geupload aan subs, deze staan op 'Subtitle is awaiting approval'. Zal mij benieuwen hoe lang dat duurt en of het dan wordt opgepakt door Autosub. Voordeel is dat je daar een hele berg in 1 keer kunt uploaden en niet al teveel settings hoeft mee te geven.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snipeer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-08 12:52
Kan iemand die windows installer nog een keer posten, vorige link werkt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
De download link staat op de project pagina. En je kan dezelfde installer blijven gebruiken, je hoeft niet een nieuwe versie van de installer te downloaden (aangezien die er ook niet is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
De subs die ik heb geupload bij subscene zijn goedgekeurd, even in de gaten houden of ze worden gedownload door Autosub :) Ik ga trouwens niet alle subs uppen, daar ben ik dan namelijk nog wel even zoet mee.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Ben autosub ook eens aan het proberen, maar ik krijg enorm veel van deze meldingen:
not suitable subtitles were found for FILENAME based on your minmatchscore

Dit terwijl deze wel gewoon te vinden zijn op addic7ed.

Dit is de benaming die ik gebruik:
Z:\Series\Show Name\Season 00\Show Name - S00E00 - Ep Name - 720p WEB-DL - RLSGROUP.ext

Verder gebruik ik alleen source als minmatchscore.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
  • Laatst online: 03-09 16:46
Amelandbor schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:18:
Ben autosub ook eens aan het proberen, maar ik krijg enorm veel van deze meldingen:
not suitable subtitles were found for FILENAME based on your minmatchscore

Dit terwijl deze wel gewoon te vinden zijn op addic7ed.

Dit is de benaming die ik gebruik:
Z:\Series\Show Name\Season 00\Show Name - S00E00 - Ep Name - 720p WEB-DL - RLSGROUP.ext

Verder gebruik ik alleen source als minmatchscore.

Iemand een idee?
Dit onderwerp is eerder voorgekomen, check de geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Het onderwerp is voorgekomen inderdaad maar ik zie niet echt een oplossing.

In sommige oudere logs zie ik ScoreMatch voorbij komen, echter die zie ik niet in mijn debug log. Komt dat omdat ik alleen addic7ed als service heb gekozen? Het is namelijk moeilijk debuggen als er geen informatie is over wat Auto-Sub vindt en als "not suitable" beschouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
M.v.Veelen schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:22:
De subs die ik heb geupload bij subscene zijn goedgekeurd, even in de gaten houden of ze worden gedownload door Autosub :) Ik ga trouwens niet alle subs uppen, daar ben ik dan namelijk nog wel even zoet mee.
Probleem is denk ik dat bierdopje een vaste basis was voor de meeste NL subbers en nu deze verdwenen is ze niet zo goed weten waar ze heen moeten?
Als ik dit vergelijk met de "scene" dan was dit in no time de kop in gedrukt en opgelost. Waarschijnlijke hebben hun dat ook gedaan maar dat soort zaken zie ik niet besproken worden in de "scene".
Verder vind ik het een beetje raar als er daadwerkelijk voor addic7ed als nieuwe "thuis basis" gekozen is aangezien deze niet of nauwelijks geïntegreerd is in bekende apps. Daarnaast nog een bandwidth issue (api limiet) heeft en dus voor de eindgebruikers op een bepaald moment vervelend gaat worden als ze opeens dingen manual moeten gaan doen waarbij het hiervoor vaak automatisch ging.
Ik kan vanuit het Brein oogpunt wel begrijpen dat ze een soort van "onbekende" provider zoeken maar toch blijf ik het vreemd vinden.
Als ik kijk naar de hoeveelheid sub providers die er in XBMC Subtitles zitten vind ik addic7ed een aparte keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Amelandbor schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:37:
Het onderwerp is voorgekomen inderdaad maar ik zie niet echt een oplossing.

In sommige oudere logs zie ik ScoreMatch voorbij komen, echter die zie ik niet in mijn debug log. Komt dat omdat ik alleen addic7ed als service heb gekozen? Het is namelijk moeilijk debuggen als er geen informatie is over wat Auto-Sub vindt en als "not suitable" beschouwt.
Je hebt waarschijnlijk nog een oude versie van Python draaien. Update naar 2.7.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Dat was inderdaad het probleem lijkt het. Ik zie nu veel meer informatie in de debug log en hij download ook meer. Misschien iets om op te nemen in de startpost of een controle bij het starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ik zal het straks in de FAQ erbij zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Zie trouwens ook via de debug en de code dat blu-ray niet gelijk staat aan bluray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik heb het nu op Windows geinstalleerd. Wanneer ik de AutoSub-Starter.exe start gaat alles zoals het hoort, niks aan het handje. Laat ik 'm starten (bij opstarten van Windows) via de taakplanner van Windows (8.1) dan start ie niet. Ook niet als ik de taak Start ik op die manier de taak opnieuw uitvoer als alles daadwerkelijk draait. Start ik de console versie via taakplanner dan zie ik in een flits één regel voorbij komen dat er geen configuratie bestand beschikbaar is en sluit weer. Start ik datzelfde bestand handmatig dan gaat alles gewoon goed.

Sickbeard start op dezelfde manier wel goed.

Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Zet anders gewoon een snelkoppeling naar AutoSub-Starter.exe in je Startup map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Dat werkte toch niet meer in Windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
djpdjpnl schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:00:
Dat werkte toch niet meer in Windows 8?
Hoezo niet?

C:\Users\(USERNAME)\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Werkt inderdaad gewoon. >_< Dank voor de hulp!

Ik had bij Sickbeard vorig jaar een aantal keren gelezen dat dat niet meer werkte in Windows 8. Zo vaak hoeft er niet iets handmatig ingesteld te worden dat het automatisch op moet starten dus ik ging er van uit dat dit zo was. Toch iets verder moeten kijken dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:27

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:26:
Dat kan wel.
Had ze ooit eens gemaild er over.
En hij zei stuur maar naar mij.
Aangezien hij wel kan bulk posten

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRaSH schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:21:
[...]

Dat kan wel.
Had ze ooit eens gemaild er over.
En hij zei stuur maar naar mij.
Aangezien hij wel kan bulk posten
dat zou mooi zijn, maar op mijn vragen reageren ze (nog) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Hebbie een mailadres :) ?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
yep heb hun ook zo gecontacteerd,
maar heb nu ook een directe email adres.
wil het best doen maar dan moet ik weten waar ik het bestand vandaan kan halen en dat mag hier niet ;)

hier onder mijn vraag en hun reactie
beeing that bierdopje.nl has been closed down for the dutch users,
and they don't have a real place togo to.
i was wondering if it would be possible to upload my collection of dutch subs here for all dutch users to us?
also is there a fast way to upload subs fast without allot of user interaction.
beeing that i would want to upload several seasons of different shows.

reactie:
Yes, I've heard about Bierdopje. Sad news :(
Unfortunately, for regular users it's not (cause if some go berserk, they'll give moderators a lot of work to do).
I can batch upload, so you can send me a pack if you want :-)
Thank you for your interest.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb het even opnieuw geupped, dus als ik een rechtstreeks mailadres heb? Ik heb eventueel een .nzb hier die werkt......mag jij ook naar ze mailen hoor :)

You've got mail. Hoop dat men er iets mee doet en dat men er iets aan heeft. Het zijn toch weer 4854 subs, er zit vast wel iets bruikbaars tussen.

[ Voor 32% gewijzigd door M.v.Veelen op 22-01-2014 19:10 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
heb hem binnen ga hem nog updaten met mijn subs aangezien dit een persoonlijke collectie is van iemand,
wel goed dat iemand dat zo gedaan hebt.
moet alleen even informeren of ik ze per serie moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Als iedereen z'n subs nou zou uppen, dan zou het helemaal snel een zeer compleet geheel worden. Zo zitten er in deze collectie aardig wat subs voor Supernatural, maar lang niet alles en heb ik er nog een hele kluif aan om alles compleet te krijgen.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
nou ik zou zeggen kom maar op zolang je maar wel de orginele release naam gebruikt en niet renamed hebt.
mijn e-mail adres kan je op verzoek krijgen en dan plaats ik ze bij elkaar per serie en mail ik ze aan hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
M.v.Veelen schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:36:
Als iedereen z'n subs nou zou uppen, dan zou het helemaal snel een zeer compleet geheel worden. Zo zitten er in deze collectie aardig wat subs voor Supernatural, maar lang niet alles en heb ik er nog een hele kluif aan om alles compleet te krijgen.
Ik was al begonnen om de subs die ik heb te uploaden naar addic7ed.
Ik heb de hele serie van supernatural. Was al begonnen deze te uploaden, dus nog even geduld.
Ga van nieuw naar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ik heb de sub file van 179 MB al vergroot naar 245 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ben(V) schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:22:
[...]

Ik was al begonnen om de subs die ik heb te uploaden naar addic7ed.
Ik heb de hele serie van supernatural. Was al begonnen deze te uploaden, dus nog even geduld.
Ga van nieuw naar oud.
De subs? Of ook de afleveringen? Want dan moet ik er snel bij zijn :) Ik begin dan liever opnieuw, want moet nu elke aflevering checken of deze goed gesynced is :(

PM / mail? Dan kunnen we hier verder on-topic blijven :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
M.v.Veelen schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:47:
[...]

De subs? Of ook de afleveringen? Want dan moet ik er snel bij zijn :) Ik begin dan liever opnieuw, want moet nu elke aflevering checken of deze goed gesynced is :(

PM / mail? Dan kunnen we hier verder on-topic blijven :)
PM me maar even (weet eigenlijk niet hoe dat gaat hier), dan kunnen we mail uitwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Mja, heb je wel een berichtje gestuurd dus m'n mailadres zou je moeten kunnen zien. Nu verder Ajax-Feyenoord kijken :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
M.v.Veelen schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:22:
Mja, heb je wel een berichtje gestuurd dus m'n mailadres zou je moeten kunnen zien. Nu verder Ajax-Feyenoord kijken :)
Heb je een mail gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Heb contract gehad met hem.
Vanavond dump ik ze bij hem.
Dus als iemand nog meer subs heeft kan ze naar mijn mailen met een link.
En zorg ik dat hij ze krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Aangezien de layout nu meer gericht is op mobile/tablet, is er nog behoefte aan Auto-Sub mini of gaat iedereen nu altijd naar de standaard layout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
TRaSH schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:32:
Heb contract gehad met hem.
Vanavond dump ik ze bij hem.
Dus als iemand nog meer subs heeft kan ze naar mijn mailen met een link.
En zorg ik dat hij ze krijgt
Goed werk!

Over de layout: ik vind het wel prima zo. Voor mij persoonlijk hoef je er geen tijd en energie in te steken omdat het zo ook prima draait. Maar dat is mijn bescheiden mening O-)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:32:
Aangezien de layout nu meer gericht is op mobile/tablet, is er nog behoefte aan Auto-Sub mini of gaat iedereen nu altijd naar de standaard layout?
ik zou die mini er graag uitgesloopt zien, stoort me alleen maar op de ipads omdat ik dan eerst weer moet schakelen naar de grotere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Amelandbor schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:51:
Zie trouwens ook via de debug en de code dat blu-ray niet gelijk staat aan bluray.
Ik heb een patch hiervoor gemaakt via google code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:58:
Over de layout: ik vind het wel prima zo. Voor mij persoonlijk hoef je er geen tijd en energie in te steken omdat het zo ook prima draait. Maar dat is mijn bescheiden mening O-)
Ik ga de Mini een flinke update geven of er helemaal uit slopen, ik wacht even de reacties af hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Ik gebruik de mini eigenlijk nooit, ook niet op mijn tablet. Dan schakel ik ook direct door naar de normale mode aangezien ik die overzichtelijker vind.

Autosub werkt prima hier! In vier dagen tijd toch 322 subs binnen weten te hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:31:
[...]

Ik ga de Mini een flinke update geven of er helemaal uit slopen, ik wacht even de reacties af hier.
Heb je een voorbeeld aan wat je eventueel wilt aanpassen. Maakt de keuze misschien makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:00:
[...]

ik zou die mini er graag uitgesloopt zien, stoort me alleen maar op de ipads omdat ik dan eerst weer moet schakelen naar de grotere versie.
With stupid ^, mijn insziens zonde van de tijd om werk in de mini te steken :)

Je kunt dan beter de gewone interface misschien wat tablet-vriendelijker maken. Maar zelfs dat heeft geen noodzaak volgens mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Magic op 23-01-2014 19:28 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ik en mijn vrouw gebruiken de mini om snel te kijken op de telefoon welke subs nog niet gedownload zijn.
daar is de mini perfect voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartzzz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:15
Ik ben het met TRaSH eens.
Gebruik de mini vaak om ff te chechen welke Subs binnen zijn zodat ik weet wat ik ga kijken die avond.
Verder gebruik ik de mini niet.
Dus samen gevat heb ik enkel behoefte aan een simpel overzicht wat binnen is en wat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hmm mijn wanted lijst is zo lang dat de browser vast blijft hangen, misschien handig om max 100 per pagina in te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Kijk eens goed bovenaan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Mick1990 op 24-01-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thrust15
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-09 08:37
Sinds ik DSM 5.0 heb geïnstalleerd kan ik autosub niet meer updaten. ik had nog versie 0.6.0-8 van autosub voordat ik DSM installeerde.

Ik krijg de melding "ongeldig bestandsformaat"

Dus ik denk, misschien moet ik hem eerst uninstallen 8)7 Zelfde probleem, en python is ook geüpdatet naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
thrust15 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:15:
Sinds ik DSM 5.0 heb geïnstalleerd kan ik autosub niet meer updaten. ik had nog versie 0.6.0-8 van autosub voordat ik DSM installeerde.

Ik krijg de melding "ongeldig bestandsformaat"

Dus ik denk, misschien moet ik hem eerst uninstallen 8)7 Zelfde probleem, en python is ook geüpdatet naar de laatste versie.
De huidige SPK's moeten geupdate worden voor DSM5. Je kan natuurlijk ook Auto-Sub installeren via de source. Even Mercurial installeren via IPKG en gaan met die banaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itxs
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Hoi allemaal, ik ben ook naar de nieuwe versie van Auto-Sub gegaan en deze geconfigureerd, nu gaat hij via Addic7ed idd alle series matchen naar ondertitel. maar hij gaat deze alleen nooit downloaden.
Alle series blijven op Wanted staan.

Dien ik name matching apart in te stellen? Het leek me niet omdat hij series, ondertitel en epsiode/jaartal al goed matched in de wanted.

Begrijp eigenlijk niet wat er fout gaat, ook geen foutmeldingen of warnings, alleen Info meldingen in de log zoals:

2014-01-24 20:35:15,211 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for House of Lies - 3x01 - Wreckage.mkv and added to wantedQueue

2014-01-24 20:40:57,733 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...e_subtitles/?api_key=Hier staat normaal de Api KEY &imdb=0247082&season=14&episode=12&language=Dutch

[ Voor 3% gewijzigd door itxs op 24-01-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
  • Laatst online: 03-09 16:46
itxs schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:32:
Hoi allemaal, ik ben ook naar de nieuwe versie van Auto-Sub gegaan en deze geconfigureerd, nu gaat hij via Addic7ed idd alle series matchen naar ondertitel. maar hij gaat deze alleen nooit downloaden.

Dien ik name matching apart in te stellen? Het leek me niet omdat hij series, ondertitel en epsiode/jaartal al goed matched in de wanted.

Begrijp eigenlijk niet wat er fout gaat, ook geen foutmeldingen of warnings, alleen Info meldingen in de log zoals:

2014-01-24 20:35:15,211 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for House of Lies - 3x01 - Wreckage.mkv and added to wantedQueue

2014-01-24 20:40:57,733 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...e_subtitles/?api_key=Hier staat normaal de Api KEY &imdb=0247082&season=14&episode=12&language=Dutch
https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/wiki/FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
itxs schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:32:

Ik heb deze informatie net toegevoegd aan de FAQ, was dit de vorige keer vergeten.
Je moet even je Python updaten naar de laatste versie 2.7.6, Addic7ed zal dan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteac
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:53
Ik dacht "oh handig een rename functie" en nu baal ik dus omdat ik net pas autosub ontdekt heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:59
Nog meer mensen die dit zien in logs?

2014-01-24 12:32:14,022 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 12:24:47,059 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 12:19:50,887 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 11:58:00,939 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 11:57:44,846 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 11:56:27,089 ERROR getSubLink: The server returned an error for request http://api.subtitleseeker...isode=03&language=English
2014-01-24 11:11:53,496 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
tcviper schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:37:
Nog meer mensen die dit zien in logs?

2014-01-24 12:32:14,022 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 12:24:47,059 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 12:19:50,887 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 11:58:00,939 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 11:57:44,846 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-24 11:56:27,089 ERROR getSubLink: The server returned an error for request http://api.subtitleseeker...isode=03&language=English
2014-01-24 11:11:53,496 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
Niet vandaag maar ik zie dat ik het wel een paar keer heb gehad een paar dagen geleden.

code:
1
2
3
4
5
6
2014-01-22 08:07:09,370 ERROR  Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-22 08:06:53,126 ERROR  Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-22 08:06:36,906 ERROR  Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-01-22 08:06:20,506 ERROR  Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds

2014-01-20 20:06:01,227 ERROR  Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itxs
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Donny schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:19:
[...]

Ik heb deze informatie net toegevoegd aan de FAQ, was dit de vorige keer vergeten.
Je moet even je Python updaten naar de laatste versie 2.7.6, Addic7ed zal dan werken.
Thx, helder ga er mee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, ik heb deze gedownload:

Banshee.S02E03.The Warrior Class.HD.TV.KILLERS.mkv

Nu komen daar wel subs voor binnen, maar bij Group staat unknown, waarom is dat? Er zou toch Killers moeten staan?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:24:
Klein vraagje, ik heb deze gedownload:

Banshee.S02E03.The Warrior Class.HD.TV.KILLERS.mkv

Nu komen daar wel subs voor binnen, maar bij Group staat unknown, waarom is dat? Er zou toch Killers moeten staan?
Dat komt omdat KILLERS niet in Auto-Sub stond als releasegroup, en door de afleveringstitel 'The Warrior Class' kon Auto-Sub niet bepalen wat de releasegroup was.

KILLERS staat nu als releasegroup in Auto-Sub dus als je update zal het nu wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, duidelijk. Als ik er ooit weer eentje tegenkom zal ik het op de google site melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:20
Hoe kan ik Autosub het beste updaten als ik deze heb 'geïnstalleerd' door simpelweg de source uit te pakken (Autosub draait op mijn NAS)? Als ik me niet vergis dan staat het configuratiebestand en de database in dezelfde folder, dus kan ik niet zomaar overschrijven?

Kan ik dan het beste de database en config file back-uppen, de map overschrijven en vervolgens de back-ups terugzetten?

[ Voor 3% gewijzigd door Tommiiee op 26-01-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

^

De config-file en de database zitten niet in de source, dus die worden niet overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de Windows AutoSub.exe moeten werken? Krijg elke keer een foutmelding dat hij Python en Cheetah niet kan installeren. Zowel zonder administrator als met administrator rechten.

Edit: Python handmatig geïnstalleerd en nu installeert Cheetah wel via AutoSub.exe.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:18:
Zou de Windows AutoSub.exe moeten werken? Krijg elke keer een foutmelding dat hij Python en Cheetah niet kan installeren. Zowel zonder administrator als met administrator rechten.

Edit: Python handmatig geïnstalleerd en nu installeert Cheetah wel via AutoSub.exe.
Normaal gesproken zou Python van de website gedownload worden als je het via de installer wilt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit werkte niet maar ik denk nu dat er wat instellingen niet goed staan omdat ik half via handmatig en half via de installeer heb gewerkt. Ik ga de boel weer deinstalleren want het werkt niet op deze manier. Ik gebruik trouwens Vista 32-bit, misschien heeft dat er iets mee te maken.

Voor Vista: Eerst handmatig Python 2.7 installeren, vervolgens AutoSub.exe draaien en het werkt goed :).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL :D.

Als ik Cheetah via de exe installeer moet ik dan alsnog de package toevoegen aan Python of is dat dan al gebeurd? En moet ik alsnog iets met PATH wijzigen?

Ik snap er niks van. Dacht dat de exe gewoon direct zou werken.

[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:58:
LOL :D.

Als ik Cheetah via de exe installeer moet ik dan alsnog de package toevoegen aan Python of is dat dan al gebeurd? En moet ik alsnog iets met PATH wijzigen?

Ik snap er niks van. Dacht dat de exe gewoon direct zou werken.
Als je Python (handmatig) in C:\Python27 installeert zou de installer Cheetah correct moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel de volgorde goed aan het doen. Dus eerst Python handmatig installeren en pas daarna de andere onderdelen die wel via AutoSub.exe worden gedownload te installeren.

Edit: Ik krijg je nu wel een webbrowser scherm te zien :). Het werkt goed en ziet er lekker overzichtelijk uit. Jammer dat het niet voor films werkt.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
Tommiiee schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:18:
Hoe kan ik Autosub het beste updaten als ik deze heb 'geïnstalleerd' door simpelweg de source uit te pakken (Autosub draait op mijn NAS)? Als ik me niet vergis dan staat het configuratiebestand en de database in dezelfde folder, dus kan ik niet zomaar overschrijven?

Kan ik dan het beste de database en config file back-uppen, de map overschrijven en vervolgens de back-ups terugzetten?
Ik download gewoon de laatste zip en pak deze uit.
Daarna stop ik AutoSub en overschijf ik alle bestanden.
Database en Config backup ik niet want die zitten volgens mij niet in de zip maar worden aangemaakt bij eerste gebruik.
Daarna Autosub weer starten en leeg ik voor de zekerheid even de Cache en Downloads in Autosub.
Werkt elke keer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:20
MikeOO schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:21:
[...]

Ik download gewoon de laatste zip en pak deze uit.
Daarna stop ik AutoSub en overschijf ik alle bestanden.
Database en Config backup ik niet want die zitten volgens mij niet in de zip maar worden aangemaakt bij eerste gebruik.
Daarna Autosub weer starten en leeg ik voor de zekerheid even de Cache en Downloads in Autosub.
Werkt elke keer prima.
Yup, helemaal goedgekomen zo :)

Moest wel even de cache legen in mijn browser, want de lay-out was opeens flink anders. Dacht eerst dat 't een bug was, maar toen bedacht ik me opeens dat 't goed de cache kon zijn. Daarmee opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Kan aan mij liggen maar ik vind er maar bar weinig subs op Addic7ed uitkomen, zeker de recente eps.
Waar ze bij Bierdopje na een dag of 2 beschikbaar waren zie je niet terug komen op Addic7ed.
Dus vraag me af of de subbers Addic7ed als hun nieuwe bron voor subs gekozen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

schumi2004 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:25:
Kan aan mij liggen maar ik vind er maar bar weinig subs op Addic7ed uitkomen,
Ja ligt aan jou ;)

Van mijn 20 laatste subs zijn er maar 2 _niet_ van A7 afkomstig. Ik vind het juist dramatisch wat je op andere plekken vindt. Weinig of geen subs en van slechte kwaliteit

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Pagina: 1 ... 18 ... 87 Laatste