[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 17 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:27
colicab85 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:41:
Voor de geinteresseerden, er is een mini-feature bij.

Je kan voortaan ook individuele afleveringen skippen zodat daarvoor geen subs worden afgehaald.
De skipshow annotatie is ook wat gewijzigd.
-1 : volledige serie wordt geskipt
0 : de voormalige 00 (specials)
Handig, vooral als je wat wil testen.
Hoeft ie niet de hele lijst door, maar kun je alleen met een bepaalde video testen

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:18:
Weet iemand hoe je uit putty een stuk tekst kan copieeren zonder CTRL+C te gebruiken? Als ik CTRL+C gebruik stopt hij de job en stopt autosub dus ook die ik via putty start om wat bugs op te sporen.
Het simpelste is je output redirecten naar een file.

Achter je commando > temp.txt zetten

Of even googlen, dan vind je:

In putty and in an X-window, any selected or highlited text in any window, is the text that is currently on the clipboard. So, just highliting it makes it be on the 'clipboard' with no need to hit CTRL-C or 'Edit | Copy' 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Ben(V) op 15-01-2014 21:10 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ben(V) schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:54:
[...]

Ik heb nog wat getest maar als ik de benaming verander van 'Language' in 'Taal' blijft alles werken, dus dat kan het niet zijn.

Heb ook even net als Ortep even alle vier de argumenten (argv\[0] t/m argv\[3] naar een file geschreven, maar dan krijg ik gewoon de volgende drie regels:
argv\[0] = path + naam van mijn postprocess.py module
argv\[1] = path + naam van de subtitle file
argv\[2] = path + naam van de video file
argv\[3] = de taal ( "Dutch" in mijn geval)

Ik vrees ds dat het aan Ortep zijn enviroment ligt.
Python versie misschien?

@ Ortep: Welke processor zit er in jouw synology?
Dat bedoel ik dus niet, probeer het eens met language i.p.v. Language. Taal wordt zeker niet gebruikt in Auto-Sub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ach ja Python is natuurlijk case sensitive.

Even maar weer getest, maar helaas voor "Ortep" werkt language ook gewoon.

PS Is het mogelijk dat jullie een return van het PostProcess in de debug log wegschrijven.
Dat zou het testen veel simpeler maken.

[ Voor 36% gewijzigd door Ben(V) op 15-01-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In putty and in an X-window, any selected or highlited text in any window, is the text that is currently on the clipboard. So, just highliting it makes it be on the 'clipboard' with no need to hit CTRL-C or 'Edit | Copy' 8)7
[/quote]
:D

Had inderdaad google niet gebruikt, geniale optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Even een update over mijn problemen met sys.argv[3]

Bij een het testen bleef het zo dat zodra ik wat dan ook deed met sys.argv[3] het hele script niet liep. Al was het maar het statement taal = sys.argv[3] of lan = of language =

Voor een nieuwe test heb ik even een nieuw script gemaakt waarin uitsluitend de vier argumenten 'kaal' naar een file werden geschreven. De methode van Ben(V) Dat ging prima, de taal werd netjes meegegeven. Vervolgens heb ik de argumenten toegewezen aan variabelen en toen laten uitschrijven. Dat ging ook prima.

Vervolgens heb ik mijn oude script genomen en het weer geprobeerd. Geen succes...Toen heb ik het hele stuk met language = sys.argv[3] en wat er achter stond gedelete en mijn nieuwe script er in gepaste. Toen liep het wel goed.

Blijkbaar stond er ergens op die regel een non printable die de zaak verstoorde. Ik heb inderdaad de regel nooit echt weg gehaald maar steeds aangepast.
bassd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:52:
[...]

Dus de ":" achter je if statement?
Dat was de reden dat de if niet liep. Daar had ik nog niet eens naar gekeken omdat ik zover niet eens kwam.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ben blij dat het nu werkt, al had het wat "voeten in de aarde".

Denk je er wel aan dat de os.rename die jij gebruikt alleen werkt binnen het file systeem.
Dus naar een andere disk of netwerklocatie moet je shutil.move gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Hmm, bericht op Addic7ed:

2 hours ago News Attention, people that use scripts / bots etc (forbidden, by the way). Some of you are hitting the website A LOT (every second or so). Before we start banning you, please try setting them once a minute or so. This is a bad practice and you should feel bad.
If you have no idea what all this means, you're a good addic7 and just ignore the message above.
Either way, thanks for your understanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-03 20:19
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:18:
Weet iemand hoe je uit putty een stuk tekst kan copieeren zonder CTRL+C te gebruiken? Als ik CTRL+C gebruik stopt hij de job en stopt autosub dus ook die ik via putty start om wat bugs op te sporen.
Met je muis de tekst selecteren en op <enter> drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Misschien verstandig een time-out in te bouwen na elke zoekactie op Addicted.
Ik snap best dat we met z'n allen best flinke load veroorzaken.
Also je normaal je series bijhoud kan die time-out nooit een probleem zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Ben(V) op 16-01-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87, ik zet mijn autosub wel even stil en ga hem denk ik handmatig 1 keer per dag draaien totdat dit opgelost is. Ik neem aan dat dit de grootste prioriteit nu krijgt om een vertraging erin te bouwen?

Ik heb nu iets van30 subs die ik zoek en er zit meen ik 6 seconden tussen elke zoekactie, maar ik kan me voorstellen dat er tweakers zijn met 600 subs die ze zoeken en dan tikt het snel aan.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:10:
Donny87, ik zet mijn autosub wel even stil en ga hem denk ik handmatig 1 keer per dag draaien totdat dit opgelost is. Ik neem aan dat dit de grootste prioriteit nu krijgt om een vertraging erin te bouwen?

Ik heb nu iets van30 subs die ik zoek en er zit meen ik 6 seconden tussen elke zoekactie, maar ik kan me voorstellen dat er tweakers zijn met 600 subs die ze zoeken en dan tikt het snel aan.
Ze hebben het over elke seconde, als je Auto-Sub gebruikt zit er altijd 6 seconden tussen dus het zal denk ik niet over Auto-Sub gaan. Aangezien het blijkbaar niet toegestaan om een script te gebruiken lijkt het me niet verstandig om ze te vragen of het over Auto-Sub gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
Nog even een vraag over Beautifulsoup

Mijn .daemon.sh geeft het volgende aan
/opt/sybhttpd/localhost.drives/HARD_DISK/Apps/auto-sub/library/bs4/builder/_htmlparser.py:154: RuntimeWarning: Python's built-in HTMLParser cannot parse the given document. This is not a bug in Beautiful Soup. The best solution is to install 
an external parser (lxml or html5lib), and use Beautiful Soup with that parser. See http://www.crummy.com/software/BeautifulSoup/bs4/doc/#installing-a-parser for help.

Op die site staat het volgende
Parser	                Typical usage
Python's html.parser	BeautifulSoup(markup, "html.parser")	
lxml's HTML parser	BeautifulSoup(markup, "lxml")	
lxml's XML parser	BeautifulSoup(markup, ["lxml", "xml"])
html5lib	                BeautifulSoup(markup, "html5lib")

Ik wil graag html5lib gebruiken. Kan ik dat ergens in de code afdwingen?

In library/bs4/builder/_htmlparser.py zie ik b.v. staan
HTMLPARSER = 'html.parser'

maar dat wijzigen in
HTMLPARSER = 'html5lib'

heeft geen resultaat

Mijn autosub lijkt dus de standaard Python parser te gebruiken, terwijl ik wel html5lib geinstalleerd heb

Ik hoop dat ik dit in de code kan overrulen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:15:
Ze hebben het over elke seconde, als je Auto-Sub gebruikt zit er altijd 6 seconden tussen dus het zal denk ik niet over Auto-Sub gaan. Aangezien het blijkbaar niet toegestaan om een script te gebruiken lijkt het me niet verstandig om ze te vragen of het over Auto-Sub gaat :P
ja nou, er staat every second or so, dat or so zal wel op 6 seconden slaan vermoed ik. Want waarom zou er anders opeens een melding komen? Er is volgens mij niet een andere tool die heel snel populair is geworden voor die site? Of dat zou echt toeval zijn.

Ze gaan denk ik bannen op ip niveau, dus ik neem maar even zekerheid.

Ben jij / jullie van plan hiervoor iets aan te passen? Wellicht een optie om zelf in te stellen om de hoeveel seconden hij zoekt? En dan een minimum van elke 60 seconden ofzo?

Zo niet, is het lastig aan te passen om die 6 seconden handmatig in de code naar 60 ofzo te zetten?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
Ok, stapje verder al

in autosub/Addic7ed.py heb ik het volgende gewijzigd

Python:
523
        return BeautifulSoup(r.content)

gewijzigd in

Python:
523
        return BeautifulSoup(r.content,'html5lib')

Ik krijg nu niet meer de foutmelding over BeautifulSoup in mijn .daemon.sh

Maar mijn logfile zegt nog steeds

2014-01-16 19:45:54,811 INFO  AutoSub: scanDisk thread started
2014-01-16 19:45:54,817 INFO  AutoSub: Starting checkSub thread
2014-01-16 19:45:54,827 DEBUG  checkSub: Starting round of checkSub
2014-01-16 19:45:54,916 DEBUG  Addic7edAPI: Logging in
2014-01-16 19:45:55,327 INFO  Addic7edAPI: Logged in
2014-01-16 19:45:55,513 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 6 seconds to prevent errors
2014-01-16 19:46:01,522 ERROR  Addic7edAPI: Couldn't retrieve Addic7ed MyPanel data

Het lijkt dus al beter te gaan, maar nog niet perfect. :?

Iets als onderstaand zie ik nog niet terug in mijn logfiles |:(
2014-01-12 21:17:40,326 DEBUG  addic7ed: Your current Addic7ed download count is: 2
2014-01-12 21:17:34,326 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 6 seconds to prevent errors
2014-01-12 21:17:34,326 DEBUG  Addic7edAPI: Request succesful with status code 200

Wellicht kan dit de ontwikkelaars op een pad zetten?

[ Voor 14% gewijzigd door Djiest op 16-01-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:43:
[...]

Zo niet, is het lastig aan te passen om die 6 seconden handmatig in de code naar 60 ofzo te zetten?
In Addic7ed.py time.sleep(6) veranderen in 60 gok ik zo. Staat er 2x in bij get en download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
En deze baart me ook wel zorgen
2014-01-16 20:14:44,770 DEBUG  API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors

maar het zal allemaal wel samen hangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ik heb net de 60 seconden delay erin gezet, we kunnen beter iets langer wachten op de download voor een sub dan helemaal niks meer krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@Djiest

Ik had al die meldingen die jij de afgelopen pagina's rapporteert ook op mijn Qnap nadat ik autosub zelf had geïnstalleerd. Html5lib installeren en andere pogingen hielpen niet. Na de installatie van colicab85's .qpkg package voor Qnap werkt alles opeens probleemloos.

Ik weet niet wat voor systeem jij gebruikt, maar wellicht is er voor iemand met verstand van linux iets uit het verschil tussen de installatie met hg clone en via de .qpkg af te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
Ik heb zelf nog wat logging toegevoegd voor de foutafhandeling en dat levert het volgende op

2014-01-16 20:26:20,437 INFO  Addic7edAPI: Logged in
2014-01-16 20:26:21,179 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 6 seconds to prevent errors
2014-01-16 20:26:27,187 ERROR  Couldn't find a tree builder with the features you requested: html5lib. Do you need to install a parser library?
2014-01-16 20:26:27,196 ERROR  Addic7edAPI: Couldn't retrieve Addic7ed MyPanel data

html5lib heb ik geinstalleerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Djiest schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:29:
Ik heb zelf nog wat logging toegevoegd voor de foutafhandeling en dat levert het volgende op

2014-01-16 20:26:20,437 INFO  Addic7edAPI: Logged in
2014-01-16 20:26:21,179 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 6 seconds to prevent errors
2014-01-16 20:26:27,187 ERROR  Couldn't find a tree builder with the features you requested: html5lib. Do you need to install a parser library?
2014-01-16 20:26:27,196 ERROR  Addic7edAPI: Couldn't retrieve Addic7ed MyPanel data

html5lib heb ik geinstalleerd.....
Volgens mij werkt html5lib niet helemaal lekker met je (oude) Python versie, probeer het anders eens met de lxml lib.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassd
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
@Donny87 had je nog gekeken naar die error op je Synology?

Als ik hem overigens start via package center, dan zie ik met een grep dat hij niet expliciet python27 gebruikt.
Heb jij daar ook last van?

code:
1
2
DiskStation> ps | grep python
27718 autosub-  110m R    /usr/local/python/bin/python /usr/local/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py -c /usr/local/autosub-bootstrapbill/config.properties -d -l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
  • Laatst online: 13-09-2017
drfruit schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:26:
@Djiest

Ik had al die meldingen die jij de afgelopen pagina's rapporteert ook op mijn Qnap nadat ik autosub zelf had geïnstalleerd. Html5lib installeren en andere pogingen hielpen niet. Na de installatie van colicab85's .qpkg package voor Qnap werkt alles opeens probleemloos.

Ik weet niet wat voor systeem jij gebruikt, maar wellicht is er voor iemand met verstand van linux iets uit het verschil tussen de installatie met hg clone en via de .qpkg af te leiden.
Niet mijn qpkg, host'm enkel ;)

De source code en de qpkg zijn 100% hetzelfde. Het enige dat de qpkg meer doet is checken of Opware en Mercurial geinstalleerd is en de python code update vanaf de repo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
Donny87 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:33:
[...]

Volgens mij werkt html5lib niet helemaal lekker met je (oude) Python versie, probeer het anders eens met de lxml lib.
Helaas, dan krijg ik weer een andere melding
unable to execute mipsel-linux-uclibc-gcc: No such file or directory
error: command 'mipsel-linux-uclibc-gcc' failed with exit status 1

en die is dan weer gerelateerd aan het gegeven dat ik mijn Python (nog) niet kan updaten
http://www.networkedmedia...7352&pid=640196#pid640196

Krijg het gevoel in een rondje te rennen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
@Donny87

Zou het kunnen dat ik nog ergens
import html5lib

moet doen?

Dat heb ik geprobeerd in AutoSub.py,
Python:
13
14
15
16
import autosub
import autosub.Helpers
import autosub.Tvdb
import html5lib

maar dan krijg ik allerlei foutmeldingen en start autosub niet op
AutoSub.py is not running, Starting processes
AutoSub: Initializing variables and loading config
Traceback (most recent call last):
  File "AutoSub.py", line 126, in <module>
    sys.exit(main())
  File "AutoSub.py", line 93, in main
    import autosub.AutoSub
  File "/opt/sybhttpd/localhost.drives/HARD_DISK/Apps/auto-sub/autosub/AutoSub.py", line 2, in <module>
    import autosub.scanDisk
  File "/opt/sybhttpd/localhost.drives/HARD_DISK/Apps/auto-sub/autosub/scanDisk.py", line 15, in <module>
    import autosub.Helpers
  File "/opt/sybhttpd/localhost.drives/HARD_DISK/Apps/auto-sub/autosub/Helpers.py", line 24, in <module>
    from autosub.Addic7ed import Addic7edAPI
  File "/opt/sybhttpd/localhost.drives/HARD_DISK/Apps/auto-sub/autosub/Addic7ed.py", line 16, in <module>
    import html5lib
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/html5lib/__init__.py", line 16, in <module>
    from .html5parser import HTMLParser, parse, parseFragment
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/html5lib/html5parser.py", line 2, in <module>
    from six import with_metaclass
ImportError: No module named six

[ Voor 88% gewijzigd door Djiest op 16-01-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
Donny87 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:33:
[...]

Zou dit iets kunnen zijn?
http://stackoverflow.com/a/18720496, en dan vooral het 4e commentaar op dit item

Did you maybe install bs 4.3.1 over 3.1? There was a known error  in 3.1 with "malformed start tag". I'd suggest removing bs and installing it again.

(lijk ik al wanhopig? :X )

Nope, dat werkt niet. Net de bs4 map uit autosub compleet verwijderd en vervangen door http://www.crummy.com/sof...autifulsoup4-4.3.2.tar.gz, maar de melding blijft gelijk

[ Voor 16% gewijzigd door Djiest op 16-01-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:22:
Ik heb net de 60 seconden delay erin gezet, we kunnen beter iets langer wachten op de download voor een sub dan helemaal niks meer krijgen :)
Dank je, ik wil absoluut geen ban op addic7ed, top site nu in combi met autosub. Tof dat je zulke snelle support geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik zou het zelfs niet eens erg vinden op hem op 12 of 24 uur te zetten misschien een optie om dit mogelijk te maken specifiek voor a7 in de gui ? Heb gelijk even de source geupdate voor de 60 secs

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ShadowBumble schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:53:
[...]

Ik zou het zelfs niet eens erg vinden op hem op 12 of 24 uur te zetten misschien een optie om dit mogelijk te maken specifiek voor a7 in de gui ? Heb gelijk even de source geupdate voor de 60 secs
Als we op Addic7ed zoeken is er 60 seconden vertraging per actie, de API van SubtitleSeeker staat nog steeds op 6 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Donny87 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:55:
[...]

Als we op Addic7ed zoeken is er 60 seconden vertraging per actie, de API van SubtitleSeeker staat nog steeds op 6 seconden.
Eens maar maakt dat zoveel verschil dan ? want de hoeveelheid autosub installaties blijven de website hitten om de 60 seconden, maar als je al 60 man hebt die autosub draaien zal je altijd verschillende 60 seconden intervallen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
De requests die je voortaan doet zijn a7 user specifiek. Maw de activiteit van andere autosub gebruikers hebben geen invloed. Addic7ed ziet niet dat je subs afhaalt met autosub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ShadowBumble schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:58:
[...]

Eens maar maakt dat zoveel verschil dan ? want de hoeveelheid autosub installaties blijven de website hitten om de 60 seconden, maar als je al 60 man hebt die autosub draaien zal je altijd verschillende 60 seconden intervallen hebben.
Het zijn wel 60 verschillende IP's, en het is altijd beter dan 6 seconden. (op addic7ed staat dat ze zelf willen dat het 1x per minuut wordt)

Wat jij voorstelt lijkt me niet handig, 12 uur per actie... er zijn 2-3 acties per aflevering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

colicab85 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:03:
De requests die je voortaan doet zijn a7 user specifiek. Maw de activiteit van andere autosub gebruikers hebben geen invloed. Addic7ed ziet niet dat je subs afhaalt met autosub
Als er geen fingerprint van het programma in zit zijn het gewoon 60 unieke ip's die verzoeken doen dan lijkt het me niet zo'n probleem om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ShadowBumble schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:05:
[...]

Als er geen fingerprint van het programma in zit zijn het gewoon 60 unieke ip's die verzoeken doen dan lijkt het me niet zo'n probleem om eerlijk te zijn
Voorheen gaf iedereen AutoSub mee in de user agent, dit is nu aangepast zodat het je addic7ed username is + de 60 seconden vertraging erbij. Ik denk dat het voorlopig voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Great job!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de repo van Mdevries, bij die info staat:

Package: AutoSub-BootstrapBill
Version: 0.6.0-8
Arch: noarch
MD5: 82b4d3a8cfeb392a2ef325d197356561

Kan ik hieruit halen welke versie het is die hier staat?
https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/source/list

Het gaat me vooral om die 60 seconden van addic7ed, is die wijziging verwerkt in versie 0.6.0-8 ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
@Dikkiedikdik

In het synology forum (http://www.synology-forum...ootstrap-bill-editie/165/) kun je dit lezen:

Nieuwe SPK is beschikbaar! ;D

•Changed Addic7ed delay to 60 seconds so we do not get banned
•Changed a7 useragent
•Remove print statement
•Regex enhancement: recognize web-rip
•Add Download link to Info & Help page
•Combine season and episode in Skipshow dropdown
•Finalizing Skip Episode feature
•Upgrade config file
•Adding Skip per episode
•Fix Subupgrades Db_2
•Fix Subupgrades Db
•small change
•Retrieve unknown get exceptions Addic7ed.py
•Changed page title to Auto-Sub Bootstrap Bill
•Minor changes, updated Namemapping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:27
Net ook maar weer even de update gedraaid om de 60sec vuistregel te kunnen hanteren :-)

Iemand die weet of Pretty Little Liars ergens nog wordt ondertiteld? Kan nergens subs voor de laatste afleveringen (14 en 15) vinden. Als iemand iets weet: graag. En als ik het handmatig moet bijhouden....is ook geen probleem.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah thanks, de changelog stond er dit keer niet bij (maar kan komen omdat ik een update deed via een browser op de ipad). Ik zal dat synology forum ook even bookmarken, fijn dat die 60 seconden er nu inzit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien ben ik de enige, maar ik vraag me af of het niet handig zou zijn om bij skipshow ook de optie te bieden alleen nl subs te skippen. Dus niet globaal, maar voor een serie of seizoen of aflgevering.

Ik heb diverse shows die wat minder populair zijn en wellicht nooit Nederlandse ondertitels zullen krijgen, en dus maar in de wanted list blijven staan. Als alle afleveringen al EN subs hebben, skip ik gewoon het seizoen, maar soms ontbreken er nog subs voor een paar afleveringen en dan moet ik per aflevering gaan skippen, wat weer een enorme lijst oplevert.

Het lijkt me dat dit aardig wat apicalls kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 12:42

zeroday

There is no alternative!

uhmmm dan wordt een initiele check wel erg lang met 180 tot 200 subs in de queue .
kan er niet een ´expert´ mode komen waarin je iets voor test /debug mogelijkheden anders kan zetten?
Ik zag net dat er 5 dagen al niets meer was gedownload, maar moet nu dus heel erg lang gaan zitten wachten en analyseren voordat ik kan zien waarom niet.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

drfruit schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:33:
Misschien ben ik de enige, maar ik vraag me af of het niet handig zou zijn om bij skipshow ook de optie te bieden alleen nl subs te skippen. Dus niet globaal, maar voor een serie of seizoen of aflgevering.

Ik heb diverse shows die wat minder populair zijn en wellicht nooit Nederlandse ondertitels zullen krijgen, en dus maar in de wanted list blijven staan. Als alle afleveringen al EN subs hebben, skip ik gewoon het seizoen, maar soms ontbreken er nog subs voor een paar afleveringen en dan moet ik per aflevering gaan skippen, wat weer een enorme lijst oplevert.

Het lijkt me dat dit aardig wat apicalls kan schelen.
Dit zou ik ook enorm handig vinden!

AutoSub werkt nu ook op mijn Windows bak, waarvoor dank colicab85 en Donny87
Omdat ik eigenlijk nooit ingelogd ben op mijn machine, ben ik op zoek gegaan om AutoSub als service te laten draaien, hierbij een korte handleiding:

Wat je nodig hebt is srvany.exe uit "Windows Server 2003 Resource Kit Tools".

Met het commando SC gaan we een service maken:
code:
1
SC Create AutoSub binPath= "C:\Program Files (x86)\Windows Resource Kits\Tools\srvany.exe"

Waarbij AutoSub de naam is van de service en binPath (let op spatie tussen = en het pad) de locatie waar de srvany is geïnstalleerd.

Nu creëren we batch file, save dit bestand eender waar.
Pas de locatie indien nodig aan.
code:
1
2
cd C:\autosub-bootstrapbill\
C:\Python27\pythonw.exe %cd%\AutoSub.py --config=%cd%\config.properties

De volgende stap is via regedit deze batch aanspreken:
ga naar:
code:
1
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\AutoSub

Hieronder maken we een nieuwe key aan genaamd Parameters en onder Parameters maak je een string key genaamd Application. Wijzig nu de de key Application naar de locatie waar je de batch file hebt opgeslaan.

De laatste stap is services.mmc openen en de AutoSub service zoeken. Wijzig de gebruiker naar jouw account en laat de service automatisch starten. Have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
zeroday schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:07:
[...]

uhmmm dan wordt een initiele check wel erg lang met 180 tot 200 subs in de queue .
kan er niet een ´expert´ mode komen waarin je iets voor test /debug mogelijkheden anders kan zetten?
Ik zag net dat er 5 dagen al niets meer was gedownload, maar moet nu dus heel erg lang gaan zitten wachten en analyseren voordat ik kan zien waarom niet.
Het is niet anders, addic7ed gaat anders mensen bannen... ´expert´ of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:07:
Voor dit soort doeleinden kan je beter even 1 mapje aanmaken met een paar testbestanden en alleen daarop scannen, dan hoeft hij maar een paar afleveringen te doorlopen en heb je gelijk resultaat.

En anders pas je het zelf weer aan naar 6 seconden of wat je wilt? De wijzigingen kan je eenvoudig terugzien op die google site. Maar ik zou er voorzichtig mee zijn, die waarschuwing op addic7ed lijkt me duidelijk, volgens mij mogen we van geluk spreken dat de webmaster zo vriendelijk is, genoeg sites die je gelijk bannen als je tegen de regels ingaat (geen bot of script gebruiken op de site).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Voor dit soort doeleinden kan je beter even 1 mapje aanmaken met een paar testbestanden en alleen daarop scannen, dan hoeft hij maar een paar afleveringen te doorlopen en heb je gelijk resultaat.

En anders pas je het zelf weer aan naar 6 seconden of wat je wilt? De wijzigingen kan je eenvoudig terugzien op die google site. Maar ik zou er voorzichtig mee zijn, die waarschuwing op addic7ed lijkt me duidelijk, volgens mij mogen we van geluk spreken dat de webmaster zo vriendelijk is, genoeg sites die je gelijk bannen als je tegen de regels ingaat (geen bot of script gebruiken op de site).
Of niet 200 afleveringen in je Wanted lijst laten staan, je kan ze ook een keer zelf opruimen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:03:
Of niet 200 afleveringen in je Wanted lijst laten staan, je kan ze ook een keer zelf opruimen. 8)7
Met de optie om een losse episode te skippen is dat inderdaad heel eenvoudig, ik zat nog handmatig .srt bestanden aan te maken om autosub te foppen. Maar van 188 naar 31 gezochte subs gegaan, werkt autosub ook een stuk fijner op mijn synology j modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Donny87 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:01:
[...]

Het is niet anders, addic7ed gaat anders mensen bannen... ´expert´ of niet ;)
ik schreef dit eerder dan dat ik de thread had gelezen ;-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Donny87 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:03:
[...]

Dat is een drogreden.
en praktisch onmogelijk. Enerzijds wil je subs anderzijds komen ze nooit dus het is of skippen of in je wanted lijst laten staan. Echter je weet nimmer wanneer er ergens subs voor zijn

Misschien is dat een leuke optie: zoek functie die je verteld of er 1 of meerdere vertalingen zijn in een taal zodat je eerder kan besluiten of je de serie wil skippen ja/nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Hmm... 200 zonder sub. Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te kijken?
Als je elke dag twee volle uren zou kijken ben je gauw drie maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

pffff ..
ben erachter wat de reden is dat autosub niet meer subs downloade van series na 12 jan.

ik draai de dev. versie van Sickbeard en op de een of andere reden was / is de selectie van renaming eps
volgens Season %S/%S.N.S%0SE%0E.%Q.N-%RN verdwenen (stond uit).

Kon ik net 50 series of zo hernoemen .. <lekker> <not>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Ben(V) schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:37:
Hmm... 200 zonder sub. Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te kijken?
Als je elke dag twee volle uren zou kijken ben je gauw drie maanden verder.
Soms kom je series tegen zoals hell on wheels, die kijk ik zo in een paar dagen geheel af ..
en ja, ik kijk (zoals het uit komt) 2 tot 3 series per dag .. soms 4 . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:51:
pffff ..
ben erachter wat de reden is dat autosub niet meer subs downloade van series na 12 jan.

ik draai de dev. versie van Sickbeard en op de een of andere reden was / is de selectie van renaming eps
volgens Season %S/%S.N.S%0SE%0E.%Q.N-%RN verdwenen (stond uit).

Kon ik net 50 series of zo hernoemen .. <lekker> <not>
Dat komt me bekend voor :x
Mijn ervaring is wel dat als de subs er na een maand nog niet zijn ze ook bijna nooit meer daarna komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ik ben op het moment bezig met de bootstrap framework te updaten en, mede daardoor, de layout flink aan te passen. Zelfs de Configuration pagina is straks goed lezen op een telefoon/tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
  • Laatst online: 03-09 16:46
Perfect,

Het enige verzoek(enhancement) wat ik denk ik nodig heb is dat ik per serie kan aangeven alleen engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Netfreak99 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:27:
Perfect,

Het enige verzoek(enhancement) wat ik denk ik nodig heb is dat ik per serie kan aangeven alleen engels.
Misschien toch maar eens naar de Issues gaan en daar aanvragen, we kunnen niet alles onthouden wat hier aangevraagd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
Donny87 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:28:
[...]

Misschien toch maar eens naar de Issues gaan en daar aanvragen, we kunnen niet alles onthouden wat hier aangevraagd wordt :)
Zal ik doen!

Edit Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
3 uur bezig geweest, het kan zijn dat sommige dingen in de layout misschien nog buggy zijn. Ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:05:
[...]

Dat komt me bekend voor :x
Mijn ervaring is wel dat als de subs er na een maand nog niet zijn ze ook bijna nooit meer daarna komen.
Misschien is dat dan een leuke optie? we slaan een datum x op, na x weken / maand verdwijnt de aflevering 'onder water' waardoor deze niet meer in de wanted list komt, maar in een 2e wanted list die bijv. maar 1x in de week gecontroleerd wordt (of 1x in de 2 weken).

Zo hou je je shortlist kort en de afleveringen die toch binnen 2 of 3 maand er niet zijn (en wellicht pas komen als er een freak besluit het te vertalen) wellicht toch eens binnen mocht dat dan via de 'long' list binnen komen

Je slaat zo 2 vliegen in 1 klap: sites worden minder belast en jezelf hebt een korte lijst.

[ Voor 5% gewijzigd door zeroday op 18-01-2014 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87,

ik heb net de laatste versie binnengehaald en de menus zijn nu niet meer zichtbaar.
Ik zie die Toggle navigation knop en dan komen de sub menus Home, Configuration en Log naar voren, maar dan kan ik verder niks meer selecteren, ik kan nu niet meer in de configuration komen bijvoorbeeld omdat die menu items niet meer worden weergegeven. Wellicht nog een foutje in de layout? Op mijn mobiel is hetzelfde probleem.

Edit: Het lijkt alleen in FireFox te zijn. In Safari is het menu wel goed zichtbaar..

Hier de screenshot: Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/qfyedw8kx/Schermafbeelding_2014_01_18_om_10_56_06.png

Ok laat maar, alles is gefixed na het leeg gooien van de cache en geschiedenis.. Niks aan de hand dus.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 11:18 . Reden: Opgelost, geen issue.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn autosub draait weer stabiel op mijn synology, geen idee wat er nu de afgelopen paar updates aan de hand was, maar hij doet het weer als vanouds.
zeroday schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 08:17:
Je slaat zo 2 vliegen in 1 klap: sites worden minder belast en jezelf hebt een korte lijst.
Dat zou heel tof zijn, maar ik ben bang dat het een lastige klus is om te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:44:
Ok laat maar, alles is gefixed na het leeg gooien van de cache en geschiedenis.. Niks aan de hand dus.
Als er iets aan de interface veranderd moet je inderdaad altijd even de cache leeggooien, of Auto-Sub met Ctrl+F5 refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
@ Donny87: Zou de tijd in een extra kolom naast de datum kunnen komen te staan? Het staat er nu telkens onder, waardoor de lijst onnodig lang / hoog wordt. Maar dat is slechts mijn mening.....ik hou ervan om meer in 1 oogopslag te kunnen zien en niet te hoeven scrollen als dat eigenlijk niet nodig is.

Edit: refreshen.....doh !! Opgeloooooost !! Edit: of niet? Hmmm. cache nog maar es legen....
Edit: snap er niet veel van, de layout is na het legen van de cache in zowel Safari als in Firefox weer als vanouds. Oh well....

[ Voor 27% gewijzigd door M.v.Veelen op 18-01-2014 13:16 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:05:
@ Donny87: Zou de tijd in een extra kolom naast de datum kunnen komen te staan? Het staat er nu telkens onder, waardoor de lijst onnodig lang / hoog wordt. Maar dat is slechts mijn mening.....ik hou ervan om meer in 1 oogopslag te kunnen zien en niet te hoeven scrollen als dat eigenlijk niet nodig is.

Edit: refreshen.....doh !! Opgeloooooost !! Edit: of niet? Hmmm. cache nog maar es legen....
Ik heb een kleine wijziging toegevoegd zodat het veld naast de tijd iets kleiner is, update eens en kijk eens of het nu wel goed is. (Wel even de cache legen of Ctrl+F5)

edit: Ik had vannacht geen zin meer om de tabel goed aan te passen, ik ga dit morgen nog even doorvoeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Donny op 18-01-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik zal zo even testen, hij is nu nog de subs aan het checken en dan kan ik 'm niet afbreken :)
In Safari is het overigens (via het ontwikkel tabje) "leeg cache", alleen haalt dat nog weinig uit. Straks even proberen......thanks in ieder geval voor deze wijziging !!

Edit: net de update weer gedaan, cache geleegd, zelfs de Macbook een herstart gegeven: de oude layout. Er gaat vast bij mij iets mis, maar weet even niet wat. Komt wel weer, als ie maar lekker doorpruttelt zullen we maar zeggen :)

Edit: net Google chrome geprobeerd (nooit eerder gebruikt) en die geeft ook de oude layout? 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door M.v.Veelen op 18-01-2014 13:28 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:17:
Edit: net de update weer gedaan, cache geleegd, zelfs de Macbook een herstart gegeven: de oude layout. Er gaat vast bij mij iets mis, maar weet even niet wat. Komt wel weer, als ie maar lekker doorpruttelt zullen we maar zeggen :)

Edit: net Google chrome geprobeerd (nooit eerder gebruikt) en die geeft ook de oude layout? 8)7
Wat bedoel je met oude layout? De tabel is nog niet veranderd, dus als je een nieuwe layout verwacht dan kan je refreshen tot je een ons weegt :D

Het ging hier om Skipshow dropdown veld, die zou nu kleiner moeten zijn zodat je datum/tijd weer op 1 regel staat.

[ Voor 9% gewijzigd door Donny op 18-01-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Toen ik een klein half uur geleden de update had gedraaid en autosub startte, zag het er allemaal heel anders uit. Net als in de afbeelding die Rahl79 plaatste. Nu ziet het er weer uit als daarvoor. Maar als dat ook de bedoeling is, dan stop ik met proberen, hahaha :D

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik vanmorgen een hg pull en update heb gedaan blijft AutoSub nu chrashen....

File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__
self.command.run()
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/checkSub.py", line 93, in run
allResults = autosub.getSubLinks.getSubLinks(showid, lang, wantedItem, a7Response)
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 166, in getSubLinks
scoreListAddic7ed = Addic7ed(showid, lang, releaseDetails)
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 129, in Addic7ed
versionDicts = autosub.Addic7ed.ReconstructRelease(details, HD)
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/Addic7ed.py", line 431, in ReconstructRelease
twinDict = _MakeTwinRelease(originalDict)
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/Addic7ed.py", line 381, in _MakeTwinRelease
twinDict['quality'] = qualSwitchDict_hdtv[qual]
KeyError: 'hd-'

Enig idee of ik misschien ergens iets fout gedaan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:22:
Nadat ik vanmorgen een hg pull en update heb gedaan blijft AutoSub nu chrashen....

File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__
self.command.run()
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/checkSub.py", line 93, in run
allResults = autosub.getSubLinks.getSubLinks(showid, lang, wantedItem, a7Response)
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 166, in getSubLinks
scoreListAddic7ed = Addic7ed(showid, lang, releaseDetails)
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/getSubLinks.py", line 129, in Addic7ed
versionDicts = autosub.Addic7ed.ReconstructRelease(details, HD)
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/Addic7ed.py", line 431, in ReconstructRelease
twinDict = _MakeTwinRelease(originalDict)
File "/Users/Ansink/Tools/autosub/autosub/Addic7ed.py", line 381, in _MakeTwinRelease
twinDict['quality'] = qualSwitchDict_hdtv[qual]
KeyError: 'hd-'

Enig idee of ik misschien ergens iets fout gedaan heb?
Kan je me je debug log geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Jansink, probeer het nog eens met de laatste commit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colicab85 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:23:
Jansink, probeer het nog eens met de laatste commit
Great, it's working again! Thnx colicab85!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar ik draai Bootstrap Bill, Alpha 0.6.0 op mijn windows computer en hij doet het erg goed maar als ik nu op check version druk zie ik dat er een nieuwere versie is. Hoe en waar haal ik die binne ?, ik dacht dat het automatisch ging maar blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:31:
Misschien een domme vraag maar ik draai Bootstrap Bill, Alpha 0.6.0 op mijn windows computer en hij doet het erg goed maar als ik nu op check version druk zie ik dat er een nieuwere versie is. Hoe en waar haal ik die binne ?, ik dacht dat het automatisch ging maar blijkbaar niet.
Het is op zich geen domme vraag, maar het antwoord is in dit draadje al wel een paar keer voorbij gekomen. Kwestie van even inlezen :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.v.Veelen schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:09:
[...]

Het is op zich geen domme vraag, maar het antwoord is in dit draadje al wel een paar keer voorbij gekomen. Kwestie van even inlezen :)
Sorry heb het gevonden had er helemaal overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Is er ook een manier om een serie te "Un skippen"?
Ik had even een aantal series "geskipped" om een paar testjes te doen, maar nu krijg ik ze met geen mogelijkheid meer terug in de "wanted" lijst.

Is daar een optie voor of weet iemand een workaround?

EDIT: Oeps, sorry zelf gevonden in de config!

[ Voor 9% gewijzigd door Ben(V) op 19-01-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassd
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:07:
Mijn autosub draait weer stabiel op mijn synology, geen idee wat er nu de afgelopen paar updates aan de hand was, maar hij doet het weer als vanouds.
+1 ook hier sinds de update weer dagen up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 23:23
bassd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:06:
[...]

+1 ook hier sinds de update weer dagen up.
Hier tot op zekere hoogte. Zodra ik Addic7ed inschakel, crashed de app weer. Zodra ik het uit zet blijft hij netjes door lopen. Gebruik de package van M. de Vries en draai nu 6.0 beta. Is de laatste versie die verpakt is op zijn site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kijk even in je config.properties files, daar staan de shows die geskipped worden.
Een workaround zou kunnen zijn om ze daar te deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
Coenen schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:11:
Kijk even in je config.properties files, daar staan de shows die geskipped worden.
Stond idd wat in. Ben benieuwd of het nu opgelost is. Heb het weggehaald en laat hem nu draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
Probleem lijkt nu opgelost na het verwijderen van de shows die geskipped worden. Was normaal allang vastgelopen en gecrashed. Hij heeft nu alles nagelopen en draait nog steeds. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subs vanaf de bierdopje mirror lijken niet meer te werken. Wanneer ik een sub probeer te downloaden krijg ik;

We are sorry. Rendering of the subtitle failed.
Either the mirror server is down or the subtitle has been deleted

Dit is al een aantal dagen zo.

Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Coenen schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:11:
Lifelogger schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:23:
[...]

Stond idd wat in. Ben benieuwd of het nu opgelost is. Heb het weggehaald en laat hem nu draaien.
De skipshow configuratie staat ook gewoon op de Settings pagina hoor ;)
Je hoeft helemaal niks handmatig te doen in de config file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:39:
Subs vanaf de bierdopje mirror lijken niet meer te werken. Wanneer ik een sub probeer te downloaden krijg ik;

We are sorry. Rendering of the subtitle failed.
Either the mirror server is down or the subtitle has been deleted

Dit is al een aantal dagen zo.

Weet iemand hier meer over?
Ik heb het net ook even getest, handmatig op de site, en kreeg inderdaad dezelfde melding.
Ziet er naar uit dat we de Bierdopje mirror er ook uit moeten halen dan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Op welke manier haalt dit programma de subtitles binnen? Bij de oude autosub, die alleen gericht was op Bierdopje, begon hij altijd bovenaan de wanted lijst met zoeken naar subtitles tot de API requests op waren. Op een gegeven moment had ik zóveel afleveringen waar geen nl ondertiteling voor gevonden konden worden, dat nieuwe afleveringen ook geen subtitles meer kregen omdat de API requests er toen al doorheen waren.

Is dat bij Bootstrap bill ook zo? Of gaat hij gewoon verder waar hij de laatste keer gebleven was?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Donny87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:55:
[...]

[...]

De skipshow configuratie staat ook gewoon op de Settings pagina hoor ;)
Je hoeft helemaal niks handmatig te doen in de config file.
Ja had ik al gevonden.
Even voor degenen die een Post-Process command gebruiken, deze wordt wel uitgevoerd als er een show geskiped wordt. Ik zat zelf even te zoeken waar m'n video file's gebleven waren, maar die waren dus door mijn post-process gemoved. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
Te vroeg gejuicht. App is weer vast gelopen. :-( Toch maar weer addic7ed uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lifelogger schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:11:
Te vroeg gejuicht. App is weer vast gelopen. :-( Toch maar weer addic7ed uit zetten.
hier totaal geen problemen meer. Ik heb wel een keer heel autosub verwijderd en weer erop gezet met die repo van mdevries, maar hij werkt optimaal nu met 0.6.0-8 versie (meest recente).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Donny87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:07:
[...]

Ik heb het net ook even getest, handmatig op de site, en kreeg inderdaad dezelfde melding.
Ziet er naar uit dat we de Bierdopje mirror er ook uit moeten halen dan. :(
Ik neem aan dat dit over subtitleseeker gaat? Want die werkt nog steeds perfect bij mij. Wellicht dat jullie teveel requests hebben gegenereerd?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
user@Ubunas:~/autosub-bootstrapbill$ Exception in thread HTTPServer Thread-1:
File "/usr/lib/python2.7/threading.py", line 551, in __bootstrap_inner
self.run()
File "/usr/lib/python2.7/threading.py", line 504, in run
self.__target(*self.__args, **self.__kwargs)
File "/home/user/autosub-bootstrapbill/cherrypy/process/servers.py", line 187, in _start_http_thread
self.httpserver.start()
File "/home/user/autosub-bootstrapbill/cherrypy/wsgiserver/wsgiserver2.py", line 1824, in start
raise socket.error(msg)
error: No socket could be created

Het gaat bij mij mis op Ubuntu server 12.04.

Bovenstaande boodschap krijg ik , ook na herinstallatie. Installatie verloopt prima, autostart niet aangezet. Dan programma starten met python autosub.py. Dan start de W3M pagina op, en ook dat gaat nog goed. Ik navigeer naar de webpagina, en doe eeen advanced configuration (username addic7ed bv). Alles werkt, zolang ik mijn SH terminal open houd. Zodra ik die stop en vervolgens python autosub doe (bv als daemon), komt bovenstaande foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
Lankman schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:46:
user@Ubunas:~/autosub-bootstrapbill$ Exception in thread HTTPServer Thread-1:
File "/usr/lib/python2.7/threading.py", line 551, in __bootstrap_inner
self.run()
File "/usr/lib/python2.7/threading.py", line 504, in run
self.__target(*self.__args, **self.__kwargs)
File "/home/user/autosub-bootstrapbill/cherrypy/process/servers.py", line 187, in _start_http_thread
self.httpserver.start()
File "/home/user/autosub-bootstrapbill/cherrypy/wsgiserver/wsgiserver2.py", line 1824, in start
raise socket.error(msg)
error: No socket could be created

Het gaat bij mij mis op Ubuntu server 12.04.

Bovenstaande boodschap krijg ik , ook na herinstallatie. Installatie verloopt prima, autostart niet aangezet. Dan programma starten met python autosub.py. Dan start de W3M pagina op, en ook dat gaat nog goed. Ik navigeer naar de webpagina, en doe eeen advanced configuration (username addic7ed bv). Alles werkt, zolang ik mijn SH terminal open houd. Zodra ik die stop en vervolgens python autosub doe (bv als daemon), komt bovenstaande foutmelding.
Ik denk dat hij nog draait.
Je kunt autosub opstarten zonder webinterface.
Dit kun je instellen in de config of door het opstarten met de optie -l .

/usr/bin/python /opt/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py -l -d -c /opt/autosub-bootstrapbill/CONF

Zo start ik hem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dank!

Ik vermoed ook zoiets. Kwam eigenlijk terug om te melden dat het waarschijnlijk samenging met het CTRL-Z commando wat ik denk ik gebruikt heb om de w3m te stoppen.

deze met FG naar de voorgrond gehaald, en process gestopt. Daarna python autosub.py --daemon, en toen startte de W3M weer.

Is de -l optie voor alleen de W3M pagina, maw kan ik hem dan nog berijken via mijn localhost:8083?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
Lankman schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:34:
Dank!

Ik vermoed ook zoiets. Kwam eigenlijk terug om te melden dat het waarschijnlijk samenging met het CTRL-Z commando wat ik denk ik gebruikt heb om de w3m te stoppen.

deze met FG naar de voorgrond gehaald, en process gestopt. Daarna python autosub.py --daemon, en toen startte de W3M weer.

Is de -l optie voor alleen de W3M pagina, maw kan ik hem dan nog berijken via mijn localhost:8083?
Hoezo je kunt hem toch gewoon bereiken via http://ipvanjeubuntu:8083/
Daar heb je geen w3m voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Lifelogger schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:11:
Maak anders eens een issue aan via de juiste manier met log files, anders wordt dit nooit opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Mick1990 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:44:
[...]

Ik neem aan dat dit over subtitleseeker gaat? Want die werkt nog steeds perfect bij mij. Wellicht dat jullie teveel requests hebben gegenereerd?
ik heb niet te veel requests gedaan. Het gaat niet over de site zelf, dit werkt inderdaad nog. Dit gaat over subs die als website bierdopje.eu hebben op subtitleseeker, de mirror is down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
Donny87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:41:
[...]

Maak anders eens een issue aan via de juiste manier met log files, anders wordt dit nooit opgelost
Zal even kijken of ik iets in de logs kan vinden voor ik het instuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ik vond autosub al wat traag, maar ik zie zojuist in de logs waarom. Ik werk op OSX en ik browse weleens door mijn series heen. Hierdoor maakt OSX .AppleDouble mappen aan. Hierdoor doorloopt autosub alles dubbel waar dee bestanden in zitten. En dit aantal kan flink oplopen! Ik heb ook geregeld dat hij ondertitels dubbel download, dit omdat hij in deze .AppleDouble mappen nogmaals het videobestand tegenkomt.

Is er een mogelijkheid om het scannen van verborgen mappen/bestanden te blokkeren?

[ Voor 15% gewijzigd door Splendid op 19-01-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendid schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:03:
Ik vond autosub al wat traag, maar ik zie zojuist in de logs waarom. Ik werk op OSX en ik browse weleens door mijn series heen. Hierdoor maakt OSX .AppleDouble mappen aan. Hierdoor doorloopt autosub alles dubbel waar dee bestanden in zitten. En dit aantal kan flink oplopen! Ik heb ook geregeld dat hij ondertitels dubbel download, dit omdat hij in deze .AppleDouble mappen nogmaals het videobestand tegenkomt.

Is er een mogelijkheid om het scannen van verborgen mappen/bestanden te blokkeren?
Er zit skip hidden optie in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:04:
[...]

Er zit skip hidden optie in de settings.
Omg, ik ben echt blind. Bedankt, ik heb hem gevonden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Lifelogger schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:15:
[...]

Zal even kijken of ik iets in de logs kan vinden voor ik het instuur.
Als Auto-Sub helemaal crasht en je moet het pakket opnieuw aanzetten dan moet je Auto-Sub even handmatig starten via telnet, dan krijg je de crash melding te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
Donny87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:13:
[...]

Als Auto-Sub helemaal crasht en je moet het pakket opnieuw aanzetten dan moet je Auto-Sub even handmatig starten via telnet, dan krijg je de crash melding te zien.
Oh ok, dan moet ik dat even proberen. Kon in de log's al niets zien.
Pagina: 1 ... 17 ... 87 Laatste