Momenteel aan het voorbereiden op Glastonbury, alle troep bij elkaar zoeken.
Da's toch best lastig als je beseft dat je die meuk niet meer gebruikt hebt sinds Pukkelpop vorig jaar.
Daarnaast ben ik het totaal niet gewend dat de auto niet bij mij voor de deur staat, dus kan de wagen ook nog niet inladen.
D-Jeff: I know, het is niet mijn eerste keer

Ben er in 2009 en 2013 ook al geweest. Beste festival van Europa als je 't mij vraagt.
Je komt elke dag weer dingen tegen op het terrein, die je nog niet gezien had.
Ik heb maar bar weinig must-see's in mijn lijst staan: Adele, Coldplay, Hurts, Chvrches, Fatboy Slim en Ellie Goulding. Voor de rest zie ik ter plekke wel hoe t loopt, het gaat toch nooit volgens planning.
Bang voor weg regenen zijn we niet, ervaring genoeg.
Mijn teller staat op 32 meerdaagse festivals sinds ik emee begon in 2003, waarvan 15 in het buitenland.
Gewoon zorgen dat je je tent niet in een dal zet, dan is het verder wel te overzien.
Kan me Rock Werchter nog herinneren in 2005, toen stonden we redelijk hoog op de heuvel.
In eerste instantie balen dat we een flink eind tegen de bult op moesten savonds, maar toen het de tweede dag enorm begon te hozen waren we daar ineens heel blij mee
En wat ik de laatste jaren heel erg op Lowlands mis: Het massale moddersurfen vanaf de heuvel naast de Alpha tent, bij zware regenval. De laatste keer dat ik dat heb ik zien gebeuren was 2008 of 2009....
[
Voor 65% gewijzigd door
AcidBurn op 20-06-2016 00:39
]