Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-10 23:12
Ik heb ook LL kaarten, weet alleen nog niet zeker of ik wel ga...
Zusje kan misschien niet ivm werk, en ik heb geen zin om alleen te gaan.
Bovendien is de line-up dit jaar niet echt mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
Zijn er nog pukkelpoppers in de zaal?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Blokkenschema Lowlands staat online:
http://www.lowlove.nl/blokkenschema/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 20:13
Ze hebben het terrein ook weer omgegooid. Bravo staat nu waar de beugelbar stond, india waar de bravo stond & de tittietwister naar waar de india stond (volgt u het nog? :+).

De dagprogramma's zitten wel leuke dingen tussen, maar WTF hebben ze met de zondag nacht gedaan?
Vrijdagnacht drum n bass, zaterdag techno als vanouds *O* . De zondagnacht kan ik vooralsnog helemaal niks mee, allemaal van die vage & veelal niet dansbare muziek -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Dit is niet het Vraag-en-Aanbod-topic.

[ Voor 96% gewijzigd door Mx. Alba op 13-08-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 15:04
http://www.demorgen.be/dm...-Pukkelpopweide-weg.dhtml

Hoop dat ze hem nog recht krijgen voor donderdag

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain00
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 13:35
De Lowlands After is online!
YouTube: A Campingflight to Lowlands Paradise 2014 - flashback
Er zitten heel veel droneshots in kan je zien hoe het terrein omgegooid is. Vooral het terrein waar de bravo staat is veel gezelliger geworden. Zondag had je best in de Xray kunnen staan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Captain00 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:37:
De Lowlands After is online!
YouTube: A Campingflight to Lowlands Paradise 2014 - flashback
Er zitten heel veel droneshots in kan je zien hoe het terrein omgegooid is. Vooral het terrein waar de bravo staat is veel gezelliger geworden. Zondag had je best in de Xray kunnen staan toch?
Het is ons erg goed bevallen. Terrein was vooral 's nachts beter met deze opstelling. Xray zondagnacht was fijn, lekkere (tech)house :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
Iemand ervaring hier met primavera sound festival in Barcelona?
Do's/Donts?
"We" moeten vroeg in het jaar naar een festival om een vriendin van een maat in verwachting is....
Dus nu zoeken we alternatieven in Mei :)
Ik hoop eigenlijk op een niet te beton/asfaltig terrein, maar dat ziet er wisselend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag via de zoekfunctie nog geen Festival-topic 2015 (geen tijd om er zelf 1 te maken), maar de line-up van Pinkpop 2015 is vandaag bekend gemaakt.
Tijdens de traditionele Pinkpop-perspresentatie in Paradiso is woensdagmiddag een groot deel van de rest van het programma bekendgemaakt.
Organisator Jan Smeets maakte bekend dat op de vrijdag DJ Waxfriend & Prime, Jick Munro & The Amazing Lazerbeams, Gavin James, Paloma Faith, Above & Beyond, Faith No More, George Ezra, Slash feat. Miles Kennedy & The Conspirators, Elbow en Muse zullen optreden.

Voor de zaterdag staan East Cameron Folkcore, Joost van Bellen, Magic!, John Coffey, Sheppard, Selah Sue, The Wombats, Dotan, Eagles of Death Metal, Kensington, Anouk, The Script, Avicii en Robbie Williams op het programma.

Zondag
Op de zondag staan Pierce Brothers, Ewert and the Two Dragons, Willie Wartaal & Doppelganger, Urbanus & De Fanfaar, Nick Mulvey, Oscar and the Wolf, Kitty, Daisy & Lewis, Kovacs, Typhoon, Fiddler's Green, Counting Crows, De Jeugd van Tegenwoordig, Rise Against, OneRepublic, Sam Smith, Pharrell Williams, Foo Fighters gepland.

Deze ochtend werd al bekend dat Anouk voor de zesde keer op het festival in Landgraaf zal staan. Anouk was in 1998 voor het eerst te zien op Pinkpop. Daarna deed de Haagse zangeres het in 2001, 2003, 2009 en 2012 nog eens dunnetjes over.

Pinkpop vindt dit jaar plaats van 12 tot en met 14 juni. De kaartverkoop begint op zaterdag 28 februari.
Bron: Nu.nl

Ik vind het een behoorlijke line-up. Wel veel artiesten en bands die er al meerdere keren gestaan hebben, maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

Film festivals ook goed?
Imagine film festival begint 08-04-2015, en de openingsfilm is pas bekend gemaakt (Ex machina). Ik ga elk jaar wel, maar aangezien ik vanuit Schiedam kom, ga ik meestal maar één dag, en dan pak ik maar twee films, nogal wat anders dan met het IFFR. Dit jaar ben ik van plan wat uitgebreider te gaan.

Verder is North Sea Jazz elk jaar vaste prik voor mij. In tegenstelling tot anderen, ben ik best benieuwd naar Lady Gaga (met Tony Bennett, voor de mensen die geen idee hebben). 't is afwachten hoeveel en welke dagen ik ga, maar zo op 't eerste gezicht ga ik voor vrijdag en zondag.

Verder hoop ik dit jaar eindelijk weer 'ns wat Dance festivals mee te pakken, maar heb nog geen concrete plannen. Ik ga kijken of ik Extrema outdoor en Mysteryland in kan plannen.

Make lovecraft not warcraft.

Verwijderd

Vind de line-up van Pinkpop zelf erg tevenvallen, aantal namen die ik wel zou willen zien en een aantal die ik al eerder heb gezien. Maar voornamelijk weinig boeiends in mijn ogen. Zelf vind ik de line-up van Rock Werchter tot nu toe veel beter, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Zie net trouwens dat een van mijn favoriete bands op Lowlands komt dit jaar. Waar ik sowieso niet naartoe kan want dan zit ik in het buitenland :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:49:
Vind de line-up van Pinkpop zelf erg tevenvallen, aantal namen die ik wel zou willen zien en een aantal die ik al eerder heb gezien. Maar voornamelijk weinig boeiends in mijn ogen. Zelf vind ik de line-up van Rock Werchter tot nu toe veel beter, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Zie net trouwens dat een van mijn favoriete bands op Lowlands komt dit jaar. Waar ik sowieso niet naartoe kan want dan zit ik in het buitenland :'(
Er zit overigens wel een grote overlap in de namen tussen Werchter en Pinkpop. Lenny Kravitz is wel een grote naam, die Pinkpop niet heeft. Die had ik liever gezien dan Robbie Williams. Werchter lijkt veel meer budget te hebben.

Helaas kan ik in die periode (vooralsnog) geen vrij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 16:11
Dit jaar weer naar RaR. Voor mij toch altijd het festival gebleven met de beste sfeer en de line-up is dit jaar ook wel goed. Hopelijk bevalt de nieuwe locatie van het festival. De oude locatie was natuurlijk geweldig op de koude nachten na. De nieuwe is wel erg kaal; zo'n vliegveld.

Vorig jaar een dagje Pinkpop gedaan voor de Stones. Maar dit jaar zie ik mijzelf geen dag gaan, de line-up is nou niet echt in mijn straatje en ik verwacht daarom ook geen publiek dat los gaat bij de Foo Fighters.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaarten gekocht voor Rock Werchter, Ik heb er nu al zin in!! Verder hopen dat er nog meer goede namen bij de nu al sterke line-up komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Mijn Lijstje tot nu toe voor dit jaar:

- Oerrock (14 & 16 Mei)
- Promised land (25 & 26 Mei)
- Awakenings (28 juni)
- Welcome to the village (17-19 juli)
- Lowlands (21-24 Augustus)
- Nazomeren (12 september)

Twijfel nog of we Paradigm ook mee pakken begin augustus. Verder zullen er nog wel wat losse techno achtige feestjes tussendoor komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Paradigm, gewoon heengaan, vorige jaar ook geweest, toen was het maar 1 dag
Met Koningsdag ook in Paradigm 8)

net DGTL achter de rug.

[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 10-04-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Mijn lijstje:

* Dauwpop
* FortaRock
* Down the rabbit hole
* Into the grave

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik twijfel heel hard.
Fortarock ga ik heen, en heb kaarten voor Lowlands.
Maar daar zit em de crux:
Ik ga traditie getrouw al jaren naar Lowlands, maar als ik naar de waslijst bandnamen op Pukkelpop kijk,
dan moet Lowlands snel met wat meer interessante namen komt, anders ga ik dit jaar naar België.
De lineup van PukkelPop is nu namelijk al belachelijk veel beter en hij is nog niet eens compleet.

Normaal gesproken doe ik ook meer festivals, maar dit jaar zijn er 2 dingen die roet in het eten gooien:
Meedoen aan de CarbageRun (zowel winter als zomer editie), en een belangrijke cursus voor werk die erg duur is en regelmatig veel tijd in beslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-10 18:12
Wie maakt er eigenlijk een schoon topic aan? Dit topic is zooooo 2014 :+

Anyways, ik denk dat mijn lijstje aardig beknopt is:

* Pinkpop
* Parkpop
* Metropolis
* Appelpop
* Spike Festival
* <leuke ideeën?>

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
D_Jeff schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:11:
Wie maakt er eigenlijk een schoon topic aan? Dit topic is zooooo 2014 :+
Be my guest, na 4 jaar geef ik de pijp graag aan Maarten :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Viper® schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:12:
Paradigm, gewoon heengaan, vorige jaar ook geweest, toen was het maar 1 dag
Met Koningsdag ook in Paradigm 8)

net DGTL achter de rug.
Koningsnacht ga ik wel naar paradigm. Koningsdag word het denk ik gewoon groningen stad, niet iedereen houd van techno en met een grote groep in een stad is ook gezellig. Muziek maakt dan niet zoveel meer uit naarmate het bier vloeit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 15:52
Dit jaar alleen de volgende festivals:

- Bevrijdingspop
- Glastonbury
- Appelpop

Na 3 jaar proberen eindelijk eens kaarten gescoord voor Glasto, vlucht geboekt en ik heb er zin in.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Bevrijdingsfestival Zwolle pak ik waarschijnlijk ook wel mee, ben dan toch vrij.
Glastonbury al in 2009 en 2013 gedaan. Mogelijk pakken we die volgend jaar weer mee, heb mijn zusje beloofd dat ze mee mag als we daar weer heen gaan. Naar mijn idee is het samen met Roskilde het beste wat Europa op festival gebied te bieden heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Nog tweakers naar lowlands volgende week? :-)

[ Voor 83% gewijzigd door Terrz op 14-08-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 23:55

Snippertje

Light up your life

Terrz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:11:
Nog tweakers naar lowlands volgende week? :-)
Ik wil wel gaan, maar kan pas vanaf zaterdagmiddag. Dus ik ga alleen als ik even een goedkoop kaartje kan scoren die zaterdag. ^^

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar gaan de muzikanten naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
ESNS

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
^^ Festival wat ik nog wel eens zou willen bezoeken...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

loewie1984 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:06:
^^ Festival wat ik nog wel eens zou willen bezoeken...
Wees wel bereid om er veel geld voor uit te geven (conferentie en alles) of lang in de rij te gaan staan overal en vaak teleurgesteld te worden. Vooral bij Eurosonic is dat het geval. Dit jaar ook weer gedaan voor de 6e keer maar het wordt elk jaar drukker lijkt het waardoor de rijen ook langer zijn. De podia waar het op is groeien namelijk niet :+

Neemt niet weg festival hier in de stad dus kan alles op de fiets doen :9~

en als hoogtepunt natuurlijk Noorderslag *O*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Conferentie is alleen interessant als je echt iets organiseert (en dan eigenlijk nog iets groots - 10000+ bezoekers)

Verder vond ik het wel meevallen, kon overal wel binnen. Het wordt wel drukker. Een taxichauffeur vertelde dat er vorig jaar 6 hotelboten lagen en nu 15, allemaal volzet.

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Vorige jaar ook geweest (mijn zus woont in Groningen).
Zelf vond ik het een erg leuke sfeer, door de hele stad verschillende podia + evenementen. We zijn in een aantal kroegjes/podia geweest, Infoversum was wel apart. Wat rustiger type muziek, niet direct mijn smaak maar een nieuwe ervaring. Uit mijn hoofd nog in Simplon geweest en uiteindelijk in Paradigm beland 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 18-01-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Heb overigens een TR ingediend om dit topic om te dopen tot Festival topic niet gebonden aan jaargetallen. Elk jaar hebben we een topic van 7 pagina's en dan begint het feestje weer opnieuw en om daar nou elk jaar opnieuw een OP voor te maken...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
1 Mei Impericon Festival in de Melkweg Amsterdam.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het lijkt eenzelfde setup te zijn als de Persistence Tour en de Hell on Earth Tour. Die laatste lijkt een stille dood te zijn gestorven, of het is omgedoopt naar dit festival ;)
Voornamelijk hardcore/metalcore bands. De namen die mij in deze lineup vooral interesseren (en waar ik direct een kaartje voor gekocht heb): Hatebreed en Emmure.

Kom er zojuist achter dat Despised Icon ook speelt. Ik dacht dat die gestopt waren, ik was bij hun afscheidsshow op Groezrock 2010. Alle 3 keiharde bands met een gegarandeerd brute moshpit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Waar ik in ieder geval dit jaar mijn zinnen op heb gezet:

Dagje Rammstein (Pinkpop of Werchter)
Tomorrowland
Pukkelpop

Rammstein en Pukkelpop moeten zeker gaan lukken, zeker als de line-up van Pukkelpop goed is, is dat een zekerheid!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 18:57

t3q

Say yes to teq

Kaarten Awakenings Festival binnen :P

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:04
Kaarten voor Almere strand 23 april binnen... Megabase outdoor.

Oude defqon terrein, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 06:23
Pinkpop verkoopt dit jaar via de Primera, iemand ervaring met grote evenement vs Primera? Heb er 'n beetje n hard hoofd in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Dat gaat heel relaxed.
Alleen met grote drukte binnen dezelfde minuut, geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 12:41

Tweakjur

Redacteur
Zoals het er nu uit ziet:

25-26 juni: Awakenings Festival
7-8-9 juli: Electric Love Festival
23 juli: Tomorrowland (1 dag dit jaar)
4-7 augustus: Dekmantel Festival

Daar komen waarschijnlijk nog wel wat losse dagjes bij, zoals Free Festival in Almere en Vollt Loves Summer eind augustus op de NDSM-werf.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Uqixcn7zEqPtSzc2jvAkBfDO/full.png
^^ CRAP

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/rO4RIB7oAtCytpEWy1hSOTwT/full.png
^^ CRAP

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/l98Bq3HFOeD3YXrp8e6SpxnE/full.png
^^ GRAP

Nee geintje, snap niet dat ze dan geen echte rock/metal dag van de zaterdag maken. Ik had graag naar Rammstein gewild, maar nu zou je dan practisch met een biertje in het gras kunnen wachten tot die beginnen, want veel spectaculairder dan dat wordt het.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Puscifer kan de gemiddelde Rammstein fan ook wel waarderen denk ik.
Ik had dan ook Bring me the horizon, De staat en Gary Clark Jr op die dag gezet, dan heb je een gitaardagje, voor mij is het nu alle 3 de dagen nét niet.

Puscifer wil ik wel live zien, maar Rammstein heb ik 2 keer gezien en dat vind ik wel genoeg.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:23
Ik kan mezelf wel vermaken met die line-up denk ik. :P

Vrijdag en zondag zijn voor mij de betere dagen, zaterdag is wel ok. Paul McCartney had dan voor mij niet echt gehoeven als afsluiter, dat wordt weer 'vroeg' naar huis dit jaar.
Ik ga weekend tickets proberen te scoren, aankomende zaterdag maar voor de Primera liggen. Daarnaast nog 2 mensen als back-up die het online proberen. Heb er nu al zin in. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

loewie1984 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:44:
[afbeelding]
^^ CRAP

[afbeelding]
^^ CRAP

[afbeelding]
^^ GRAP

Nee geintje, snap niet dat ze dan geen echte rock/metal dag van de zaterdag maken. Ik had graag naar Rammstein gewild, maar nu zou je dan practisch met een biertje in het gras kunnen wachten tot die beginnen, want veel spectaculairder dan dat wordt het.
Teveel concurrentie om ze heen van hardere festivals hoorde ik vanochtend op de radio en ze proberen het programma zo breed mogelijk te maken om zoveel mogelijk mensen aan te spreken. Moet wel zeggen petje af want dat is ze wel weer gelukt dan.

Ik ga maybe de zaterdag maar de andere dagen trekken mij persoonlijk ook niet. Ga wel naar Dokk'em of Forta :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Ik ga mn tent vast invetten en lekker een hotel boeken :+

Zaterdag rond half 10 bij de verkoop, das vroeg zat. Ik weet zeker dat alle weekendkaarten heul snel weg sind,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Voor mij wordt het sowieso Graspop en Zwarte Cross, dus had alleen een dagje pinkpop gedaan maar dat wordt nu minder interessant.
Als ik een weekend zou gaan, zou het een prima verspreid programma zijn.

Maar ik vind Pinkpop zelf, los van het programma, niet leuk genoeg voor 3 dagen. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Afvalzak op 17-02-2016 15:04 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Enige festival dat dit jaar vast staat is Glastonbury. Voor de rest bekijk ik wel wat er nog bij kan qua planning/financien en wat de moeite waard is.
Zie net dat de eerste headliner voor Glasto bekend is: Coldplay. Geen band waar ik zelf kaarten voor zou halen, maar nu ze daar toch spelen ga ik zeker kijken wat die gasten met een live show doen.

Heb er net een week Carbagerun opzitten, dat slaat ook een aardige deuk in je financiele reserves.
Volgend jaar weer naar Roskilde als het aan mij ligt. Glasto en Roskilde zijn mijn favo Europese festivals :)

[ Voor 21% gewijzigd door AcidBurn op 21-02-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-10 20:07
Ga normaal altijd wel naar Awakenings, maar dat is de laatste jaren meer traditie dan dat het echt goed is. Denk dat ik dit jaar voor 909 en een last-minute keuze ga.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:54

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Iemand ervaring met Dont Let Daddy Know? Ik zit zelf hevig te twijfelen tussen VIP kaarten vs standaard. Als je naar zoiets toe gaat wil je wel echt een top avond hebben natuurlijk, maar ik weet niet zeker of die kaarten het echt waard zijn. Misschien iemand met ervaring van vorig jaar?

Thanks!

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Knoop doorgehakt na beetje dubben. Wilde dit jaar met vrouwlief weer naar Pukkelpop aangezien 2013 en 2014 zo goed bevallen waren. 2015 festival gemist vanwege ons nieuwe huis.

Dus gewacht tot afgelopen woensdag de line-up bekend gemaakt werd, samen met de consumptie prijs (3 eu op het festival zelf)

Toen maar eens gaan neuzen naar een alternatief en nu gaan we 1,5 week naar Sziget! Super veel zin in en geen gezeik (hopelijk) met het weer. Dat moet toch goed zijn in Hongarije half augustus.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Sziget is een gaaf festival. En de camping is een stuk relaxer dan op pukkelpop. Weer zit rond die tijd ook wel goed.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Het is dan in Hongarije _heet_.
Wel tof festival :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Zeker aanrader, ga er dit jaar voor de 3de keer heen. Als je camping doet vooral eentje op een random plek midden op t festival nemen, niet aan de randen of op de meer daarvoor bedoelde plekken ;)

Oh en altijd in HUF pinnen, nooit laten omrekenen naar euros! Dat kun je beter door je eigen bank laten regelen namelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Achilles op 25-03-2016 21:28 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Achilles schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:27:
Zeker aanrader, ga er dit jaar voor de 3de keer heen. Als je camping doet vooral eentje op een random plek midden op t festival nemen, niet aan de randen of op de meer daarvoor bedoelde plekken ;)

Oh en altijd in HUF pinnen, nooit laten omrekenen naar euros! Dat kun je beter door je eigen bank laten regelen namelijk.
Thanks heb je nog meer tips? Ik heb nl. de keuze gemaakt voor een camping upgrade (bridge) omdat ik wel waarde hecht aan meer sanitaire voorzieningen net als bewaking en Engels sprekende hosts voor het geval dat. We hebben tevens tickets gekocht voor de pre-party. Ik zat te denken om nog 2 plekken aan te bieden via blabla car, maar als er tweakers zijn die nog vervoer zoeken, en misschien gezelligheid tijdens Sziget. Stuur me maar een DM.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Achilles

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Preparty is wel goeie, vooral als je de A38 voor de preparty een keer verkent (voor 20:00 is het er twee cocktails voor de prijs van een (dus bierprijs van sziget voor een cocktail, en nog steeds duurder dan sommige cafes in boedapest)).
Bridge gebied is wel iets verder van de belangrijkste punten op t festival (en kom er ook eerder, want mijn eerste keer had ik voor dat we onze geweldige plek haden daar gekeken, en uiteindelijk was er alleen plek bij rode mieren hopen e.d. (toen was het nog niet bridge-vip) )

Engels is heel goed gesproken (of anders proberen of ze iets in duits kunnen zeggen, maar is eigenlijk nooit nodig). Nederlands wordt (helaas) ook door heel veel mensen gesproken. WC's zijn best schoon (voor festivalbegrip), maar douches moet je gewoon na het feest (zegmaar 6:45) bezoeken en niet smiddags, dan is het nogal druk.

Ik ga zelf met een grote groep via de sziget express (niet perse aanrader, wel makkelijk, en bovendien zit je met meer dan 9 samen). Kans dat dingen gejat worden is zeker zo groot op een "beveiligde" camping, maar nog altijd minder dan lowlands ofzo (blijkbaar zijn hongaren tóch niet zo crimineel als wij :p ).

(p.s. ik heb echt teveel toevoegingen tussen haakjes 8)7, mocht je nog vragen hebben moet je t maar melden ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
Gaat er nog iemand naar Sziget?
Ik heb onze autorit op blablacar gezet: https://www.blablacar.nl/trip-ulestraten-boedapest-466759978
Voor mensen die interesse hebben.

Vertrek op zaterdag 6-8, aankomst dag later, (wij hebben in moving in 3 days earlier en preparty pakket)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Geinige stie dat blablacar :D

Sziget voor mij is alweer 6 jaar geleden :o
Stonden we gewoon op de dijk aan de rivier rand, dikke prima want onze tent verzoop niet toen het de laatste nacht flink tekeer ging :') verder bar weinig slaap... geniaal festival!

Dit jaar gaan we naar de Zwarte Cross haha, nooit geweest, je moet alles een keertje gedaan hebben.
Gelukkig gaan we wel in stijl, met een verhoogde V8 pickup ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 08-06-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Komend weekend weer tijd voor Pinkpop!
Line-up is een beetje hit and miss (zoals ieder jaar op 2008 na :p) maar de laatste jaren is het een gezins uitje geworden waardoor de bandjes wat minder belangrijk zijn. Hopelijk speelt Bring me the horizon wat oude nummers, dan kan deze jongen wat energie kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Vorig weekend naar Emporium geweest, achteraf super mooi weer gehad.
Afgelopen weekend Shoeless in Amsterdam, laatste festival organisatie stopt ermee, ook weer top weer.

Pinkpop ga ik niet heen, mijn moeder belde nog ze had kaartjes gewonnen voor 3dagen+camping. Zag toevallig op ticketswap dat er best veel te koop staat: https://www.ticketswap.nl/pinkpop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Laatst online: 09:05

Chrisjuh_15

Facta non verba

Over twee weken is het weer Defqon.1 tijd! Mooiste weekend van het jaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga aankomende zondag naar Pinkpop. Die dag staat volgens mij vooral in het teken van popmuziek. Wel een mooie mix van jong en oud (Tom Odell / Douwe Bob vs Lionel Richie / Paul McCartney). Ik kijk vooral uit naar Tom Odell en Skunk Anansie. Verder laat ik me verrassen, maar het is duidelijk dat er keuzes gemaakt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:26:
Ben niet zo'n fan van hardstyle, hardcore/hardtrance
60k bezoekers in 2015. Mij iets te druk, beetje 'uitgekeken' op die grote festivals zoals DGTL,
http://www.omroepflevolan...00-bezoekers-bij-defqon-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Is dit topic bedoeld voor alleen bepaalde festivals?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
erwin26 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:41:
Lijkt me een algemeen topic toch.

Want, je gaat naar K3 of de toppers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Viper® schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:42:
[...]

Lijkt me een algemeen topic toch.

Want, je gaat naar K3 of de toppers :+
Ja bijna goed :P

Nee ik zag alleen 2 genre muziek festivals staan. Ik dacht dat het ging om die festivals en niet het algemene. Het zou vet zijn als er ook de grote hardstyle/hardcore feesten bij staan en de house feesten. BV Tomorrowland. Natuurlijk mag K3 en de toppers er ook bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:35

Rhapsody

In Metal We Trust

Over enkele weken Dokk'em Open Air!

Afbeeldingslocatie: http://www.metalmagnetic.nl/wp-content/uploads/2016/06/201606-DOA-WEB.jpg

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
erwin26 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Ja bijna goed :P

Nee ik zag alleen 2 genre muziek festivals staan. Ik dacht dat het ging om die festivals en niet het algemene. Het zou vet zijn als er ook de grote hardstyle/hardcore feesten bij staan en de house feesten. BV Tomorrowland. Natuurlijk mag K3 en de toppers er ook bij :P
Ga je gang. Tomorrowland heeft altijd enorm grote en mooie podia toch. Wil ik eigenlijk nog wel een keer heen, maar dat is helemaal druk :P

Zaterdag drift festival Nijmegen. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Tomorrowland!!

Iemand die hier heen gaat? Lijkt me echt super vet feest, helaas nog nooit gelukt om een kaartje te bemachtigen :(. Misschien volgend jaar tijdelijk de grens over voor kaartjes haha.

Tomorrowland

[ Voor 9% gewijzigd door erwin26 op 09-06-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Die prijzen :o Damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag wordt het waarschijnlijk één grote modderpoel op Pinkpop, maar de rest van het weekend zal het mooi weer zijn: Bron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Laatst online: 09:05

Chrisjuh_15

Facta non verba

erwin26 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:41:
Dacht, ik drop 'm hier even! :) Zag allerlei festivals voorbij komen, maar in dit genre nog niet. Vandaar m'n post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 18:18
Volgende week Graspop ik hoop op goed weer net als vorige jaar.

Vorige jaar alleen regen op maandag ochtend gehad en de overige dagen droog met 1/2 keer 5 minuten regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
600 euro voor 3 dagen en heb je overal entree. Is toch niks |:( Nee de prijzen gaan nergens over, maar moet wel echt het festival van je leven zijn. Wil het eenmalig gewoon mee maken, ben ik totaal wel 1000 euro lichter haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
rafler schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:47:
Volgende week Graspop ik hoop op goed weer net als vorige jaar.

Vorige jaar alleen regen op maandag ochtend gehad en de overige dagen droog met 1/2 keer 5 minuten regen.
Tot nu toe lijkt het met name donderdag nat te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 18:18
toolkist schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:28:
[...]

Tot nu toe lijkt het met name donderdag nat te worden :(
Ja las het, ach poncho + bier = komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles

Achilles

Koning van de Myrmidonen

erwin26 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:48:
600 euro voor 3 dagen en heb je overal entree. Is toch niks |:( Nee de prijzen gaan nergens over, maar moet wel echt het festival van je leven zijn. Wil het eenmalig gewoon mee maken, ben ik totaal wel 1000 euro lichter haha.
Of je gaat voor minder dan €1000 totaal 2 weken lang naar de klote met een betere line-up in boedapest. T bier smaakt er ook veel beter en is er nog goedkoper ook. Ga dit jaar voor de derde keer :9

Wel goede verhalen gehoord over tomorrowland, maar ben niet zo iemand die naar bijvoorbeeld flying dutch gaat, dus zou dan vooral voor de aankleding/show gaan en niet voor de muziek.
Pillen meesmokkelen naar tomorrowland om de muziek beter te maken schijnt ook niet zo'n strak plan te zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straaljager27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-06 19:54
Ja Sziget, altijd mooi. De jonge Hongaren spreken goed Engels, de ouderen (50+) kunnen zich ook wel verstaanbaar maken met handen en voeten erbij :p
Wel moeilijk veel Nederlanders, toen ik er 5 jaar geleden voor het laatst was was een goede 90% Nederlands.
Tip, zet wel je tent onder een boom/ in de schaduw. Je wilt niet om 7 uur je tent uitgebrand worden elke dag voor een week. Afhankelijk van je festival staat en vervoer opties is een verblijf in Boedapest vooraf/achteraf ook een aanrader, het is een mooie stad, lekker eten, mooie architectuur, fijne sfeer. Aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik ben er 6 jaar geleden geweest, maar vond het niet zo denderend al lag dat ook voornamelijk aan mijn eigen gemoedsrust destijds.
De lineup is zeer gevarieerd, het weer is in die tijd van het jaar bijna altijd goed (af en toe een onweersbui hoort erbij), maar inderdaad belachelijk veel Nederlanders. Als ik die wil zien, blijf ik wel thuis....
Het is ook niet zo groot als iedereen zegt. Ik ben in een uur tijd helemaal langs de rand van het eiland gelopen tot ik weer terug was bij mijn eigen tent. Op Glastonbury in Engeland redt je het amper om hemelsbreed van de ene naar de andere kant te lopen in een uur.

Mijn eigen favoriete buitenlandse festivals zijn Glastonbury in de UK en Roskilde in Denemarken.
Roskilde is mijns inziens het beste te vergelijken met Lowlands maar dan 5x zo groot, zowel qua sfeer als wat lineup variatie betreft. Reglement is daar ook geweldig: Brandweer gangen vrij houden en agregaten niet toegestaan, voor de rest zoek je het maar uit. Heerlijk, volledige anarchy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Achilles schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:41:
[...]

Of je gaat voor minder dan €1000 totaal 2 weken lang naar de klote met een betere line-up in boedapest. T bier smaakt er ook veel beter en is er nog goedkoper ook. Ga dit jaar voor de derde keer :9

Wel goede verhalen gehoord over tomorrowland, maar ben niet zo iemand die naar bijvoorbeeld flying dutch gaat, dus zou dan vooral voor de aankleding/show gaan en niet voor de muziek.
Pillen meesmokkelen naar tomorrowland om de muziek beter te maken schijnt ook niet zo'n strak plan te zijn. :X
Nog nooit bij Siget geweest, is niet mijn muziek haha. Vrienden van me wel en die vinden het ook echt tof.

Dan is Tomorrowland inderdaad niks voor je. Vooral niet voor die prijs haha. Ik zelf ben fan van de muziek en de aankleding dus voor mij is het een must om keertje te gaan :P. Valt nou tegen daar gaat men terug verdienste |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
erwin26 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:00:
[...]
Nog nooit bij Siget geweest, is niet mijn muziek haha.
Ieder zijn ding he, maar Sziget heeft zo'n beetje 25% Tomorrowland line-up, Guetta, Afrojack, Fedde Le Grand, Hardwell, Nicky Romero en nog wat buitenlands spul.

Nu snap ik dat het niet volledig dance georienteerd is, maar dan nog. Als je die aftermovie van 2015 bekijkt is dit vrijwel net zo magisch als die van Tomorrowland.

Als je die filmpjes ziet begin je meteen te kwijlen, maar vergeet niet dat je op Tomorrowland ook onaangename stiltes hebt bij het wisselen van de Dj's en dat het niet alleen maar climax na climax is zoals de filmpjes je willen doen geloven.

En idd voor dat geld vind ik Sziget 'next best thing' en gelukkig is het wel mijn muziek.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruiwagen
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
rafler schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:11:
[...]

Ja las het, ach poncho + bier = komt goed.
Ja, dit hoort er naar mijn mening ook wel een beetje bij. Afgelopen weekend op pinkpop ook regen gehad, top sfeertje hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Momenteel aan het voorbereiden op Glastonbury, alle troep bij elkaar zoeken.
Da's toch best lastig als je beseft dat je die meuk niet meer gebruikt hebt sinds Pukkelpop vorig jaar.
Daarnaast ben ik het totaal niet gewend dat de auto niet bij mij voor de deur staat, dus kan de wagen ook nog niet inladen.

D-Jeff: I know, het is niet mijn eerste keer ;)
Ben er in 2009 en 2013 ook al geweest. Beste festival van Europa als je 't mij vraagt.
Je komt elke dag weer dingen tegen op het terrein, die je nog niet gezien had.

Ik heb maar bar weinig must-see's in mijn lijst staan: Adele, Coldplay, Hurts, Chvrches, Fatboy Slim en Ellie Goulding. Voor de rest zie ik ter plekke wel hoe t loopt, het gaat toch nooit volgens planning.

Bang voor weg regenen zijn we niet, ervaring genoeg.
Mijn teller staat op 32 meerdaagse festivals sinds ik emee begon in 2003, waarvan 15 in het buitenland.
Gewoon zorgen dat je je tent niet in een dal zet, dan is het verder wel te overzien.

Kan me Rock Werchter nog herinneren in 2005, toen stonden we redelijk hoog op de heuvel.
In eerste instantie balen dat we een flink eind tegen de bult op moesten savonds, maar toen het de tweede dag enorm begon te hozen waren we daar ineens heel blij mee :D

En wat ik de laatste jaren heel erg op Lowlands mis: Het massale moddersurfen vanaf de heuvel naast de Alpha tent, bij zware regenval. De laatste keer dat ik dat heb ik zien gebeuren was 2008 of 2009....

[ Voor 65% gewijzigd door AcidBurn op 20-06-2016 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Youth hostel van Bath kan een alternatief zijn, mocht je tent wegdrijven.

Veel regen hier en de vooruitzichten zijn weinig beter.

Have fun! (wel een peperduur festival :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:25
erwin26 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:07:
Tomorrowland!!

Iemand die hier heen gaat? Lijkt me echt super vet feest, helaas nog nooit gelukt om een kaartje te bemachtigen :(. Misschien volgend jaar tijdelijk de grens over voor kaartjes haha.

[afbeelding]
Ik ga er heen, samen met nog 9 vrienden. We proberen al enkele jaren kaarten te krijgen, maar tot nu toe ieder jaar kansloos. Dit jaar was het eindelijk raak. Waar we klaar zaten met een stuk of 30 computers, kwamen we er door op een mobiele telefoon. Heel bijzonder, maar volgens mij ben ik nog nooit zoooo blij geweest!

Wel een duur grapje overigens..

Vorig jaar overigens naar Ultra Miami geweest, ook zeker een aanrader. EDC Las Vegas (vorige week plaatsgevonden) staat ook nog op de planning. Maar laten we het maar houden bij een groot Europees festival per jaar. De overige euro's raken we in Nederland wel kwijt op de verschillende festivals.

Voor de variatie ga ik dit jaar voor het eerst sinds lange tijd weer naar een festival met bandjes, Lowlands (met mijn vriendin). De laatste keer was Pinkpop, dit omdat mijn vader graag naar de Stones wou. Over het algemeen ben ik geen fan van bandjes, maar Pinkpop is me goed bevallen. Vooral Flogging Molly vond ik destijds vet.
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:26:
Ik ben zo slim geweest mijn Defqon.1 ticket te verkopen. Leek toen een goed plan, achteraf best spijt van, haha. Waarschijnlijk nu een trance feest ter vervanging aankomende zondag, Luminosity.

[ Voor 41% gewijzigd door G33st op 23-06-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
G33st schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:51:
[...]

Ik ga er heen, samen met nog 9 vrienden. We proberen al enkele jaren kaarten te krijgen, maar tot nu toe ieder jaar kansloos. Dit jaar was het eindelijk raak. Waar we klaar zaten met een stuk of 30 computers, kwamen we er door op een mobiele telefoon. Heel bijzonder, maar volgens mij ben ik nog nooit zoooo blij geweest!

Wel een duur grapje overigens..

Vorig jaar overigens naar Ultra Miami geweest, ook zeker een aanrader. EDC Las Vegas (vorige week plaatsgevonden) staat ook nog op de planning. Maar laten we het maar houden bij een groot Europees festival per jaar. De overige euro's raken we in Nederland wel kwijt op de verschillende festivals.
Pfff 30 computers nodig om er door heen te komen haha. Wel goed dat je erdoor heen bent :) Ik zit ook met dat probleem. In mijn geval kan ik beter de grens over rijden en daar kopen denk ik |:( Is inderdaad duur :O, maar zoals bijna iedereen zegt zeker waard :)

Net even gekeken bij Ultra Miami ziet er echt dik uit :). Alleen de prijs is denk beetje minder (de reis dan). Als ik het geld heb ga ik daar zeker heen:) komt sws op men lijstje te staan. Jaa de andere festivals worden ook helaas duurder. Je merkt het overal. Entree, drinken, eten etc gaat allemaal omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
erwin26 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:59:
[...]

Pfff 30 computers nodig om er door heen te komen haha. Wel goed dat je erdoor heen bent :) Ik zit ook met dat probleem. In mijn geval kan ik beter de grens over rijden en daar kopen denk ik |:( Is inderdaad duur :O, maar zoals bijna iedereen zegt zeker waard :)

Net even gekeken bij Ultra Miami ziet er echt dik uit :). Alleen de prijs is denk beetje minder (de reis dan). Als ik het geld heb ga ik daar zeker heen:) komt sws op men lijstje te staan. Jaa de andere festivals worden ook helaas duurder. Je merkt het overal. Entree, drinken, eten etc gaat allemaal omhoog.
Grens over rijden is niet de oplossing, hebben we vorig jaar ook geprobeerd. Het probleem zit hem er dan in dat je een Belgisch afleveradres moet hebben. En als het om deze bedragen graag, wil je dat het liefst wel bij een bekende laten doen.

Wij hebben de tickets/bandjes deze week ontvangen. Echt vet om te zien hoe ze dit weten te verkopen, draag allemaal nu al bij aan de sfeer. Ik zal vanavond even een foto hiervan posten.

Ik kan Ultra echt aanbevelen! Wel baal ik van de trend die veel house DJ's hebben ingezet, het gaat allemaal meer richting de deephouse. Waar ik Ultra 2015 echt vet vond, vond ik 2016 al minder. Flying Dutch vond ik zelfs helemaal verschrikkelijk! De enige artiest die naar mijn idee goed wist te draaien was HardWell, de rest was - gechargeerd gezegd - allemaal slaapmuziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
G33st schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:04:
[...]

Grens over rijden is niet de oplossing, hebben we vorig jaar ook geprobeerd. Het probleem zit hem er dan in dat je een Belgisch afleveradres moet hebben. En als het om deze bedragen graag, wil je dat het liefst wel bij een bekende laten doen.

Wij hebben de tickets/bandjes deze week ontvangen. Echt vet om te zien hoe ze dit weten te verkopen, draag allemaal nu al bij aan de sfeer. Ik zal vanavond even een foto hiervan posten.

Ik kan Ultra echt aanbevelen! Wel baal ik van de trend die veel house DJ's hebben ingezet, het gaat allemaal meer richting de deephouse. Waar ik Ultra 2015 echt vet vond, vond ik 2016 al minder. Flying Dutch vond ik zelfs helemaal verschrikkelijk! De enige artiest die naar mijn idee goed wist te draaien was HardWell, de rest was - gechargeerd gezegd - allemaal slaapmuziek.
Dat is jammer, ik dacht dat Nederlandse aflever adres ook kon :( Waarom had ik het ook alweer met men ex uitgemaakt die in belgie woont... 8)7 |:( Dat is dus ook helaas geen optie.

Dat doen ze inderdaad heel erg leuk versturen :) Ben benieuwd wat ze er dit jaar van hebben gemaakt!

De foto's zagen er echt vet uit. Zo'n festival wat je mee moet hebben gemaakt, zon indruk kreeg ik :). Wel jammer dat ze richting deephouse aan het gaan zijn. Ik vond de Flying Dutch line up ook al niet echt alles, vandaar dit jaar niet geweest. En maar goed ook zo te horen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
erwin26 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:13:
[...]

Dat is jammer, ik dacht dat Nederlandse aflever adres ook kon :( Waarom had ik het ook alweer met men ex uitgemaakt die in belgie woont... 8)7 |:( Dat is dus ook helaas geen optie.

Dat doen ze inderdaad heel erg leuk versturen :) Ben benieuwd wat ze er dit jaar van hebben gemaakt!

De foto's zagen er echt vet uit. Zo'n festival wat je mee moet hebben gemaakt, zon indruk kreeg ik :). Wel jammer dat ze richting deephouse aan het gaan zijn. Ik vond de Flying Dutch line up ook al niet echt alles, vandaar dit jaar niet geweest. En maar goed ook zo te horen haha.
Nog een bekeuring mee gepakt op de terug weg ook. Waardeloos dat FlyingDutch haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Terug van Glasto, was weer een geweldige editie al heb ik dit jaar belachelijk weinig gezien. Reden was tweeledig: geweldige buren (Australiers die in Nederland wonen en werken) waar we veel mee op zijn getrokken. Gasten konden wel wat Nederlands maar ik vond het veel fijner om gewoon continu Engels te praten. En daarnaast autopech waardoor we in de bureaucratie van internationale verkeershulp terecht kwamen. Engelse AA wilde ons graag helpen, maar mochten niks doen zonder toestemming van de anwb, wat 4 dagen heeft geduurt. Het was dat de Engelse berger een handje hielp door zelf 'even naar Lyon te bellen', toen begon het balletje pas te rollen. Uiteindelijk hebben we het alsnog zelf opgelost ook. Duurde ons allemaal veel te lang. Zal later wel uitgebreider vertellen over de gezellige modderbende daar. (echt, daar is lowlands na een watersnoodramp nog niks bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 15:49
Gaan er nog mensen van hier 6 augustus naar het nieuwe festival Airforce in Enschede?

Lijkt een beetje een Qbase (setting op vliegbasis) meets Dominator (hardcore/raw hardstyle) te worden.

Harmony of Hardcore zal het wel niet kunnen overtreffen, maar dat is ieder jaar sowieso een hoogtepunt.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Op de zwarte cross site staat dat gaspitjes verboden zijn....
http://www.zwartecross.nl/pagina/nl/12/12/faq.html

Maar ik ben wel gehecht aan mijn zelfgebrouwen koffie en knakworsten sochtends.... maar dat is dus echt een no-go? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Vandread schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:00:

Maar ik ben wel gehecht aan mijn zelfgebrouwen koffie en knakworsten sochtends.... maar dat is dus echt een no-go? -O-
Op Tomorrowland zijn flessen water niet eens toegestaan, dus verschil moet er zijn haha.
Maikel64 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:16:
Gaan er nog mensen van hier 6 augustus naar het nieuwe festival Airforce in Enschede?

Lijkt een beetje een Qbase (setting op vliegbasis) meets Dominator (hardcore/raw hardstyle) te worden.

Harmony of Hardcore zal het wel niet kunnen overtreffen, maar dat is ieder jaar sowieso een hoogtepunt.
Ik had het op de planning staan, alleen vanwege de andere festivals waar ik al wel kaarten voor had, en toch graag op vakantie wou met de vriendin, moest dit festival het ontgelden.

Line-up is (voor mij) perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Vandread schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:00:

Nope.

En als je het mee naar binnen smokkelt en je wordt er mee betrapt, wordt je verwijderd. Ze zien het als open vuur. Ze zitten op een particulier gehuurd terrein, en de vergunningen zijn daardoor strenger dan op bijv. een Lowlands wat een festivalterreein is.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
30 juli Ultrasonic *O*

Kijken of het dit jaar wel doorgaat :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Bijna zwarte cross *O*

Ga dit jaar eens niet 3 dagen maar alleen vrijdag en zondag ivm oppas voor de kleine. Vriendin heeft de zaterdag geclaimd :P

Zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Kaasplank schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:19:
Bijna zwarte cross *O*

Ga dit jaar eens niet 3 dagen maar alleen vrijdag en zondag ivm oppas voor de kleine. Vriendin heeft de zaterdag geclaimd :P

Zin an!
Hoe doe je dat dan, normaal krijg je toch een bandje voor 3 dagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Viper® schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:21:
[...]

Hoe doe je dat dan, normaal krijg je toch een bandje voor 3 dagen ?
uit de faq:
Wordt de 3-dagenkaart elke dag gescand of krijg ik een bandje voor het hele weekend? Mijn Tante Josje wil namelijk graag op vrijdag, want dan kan ik zelf niet.
De 3-dagenkaart wordt eenmaal per dag gescand. Je krijgt geen bandje, knasterd. Dus Tante Josje kan gewoon komen op vrijdag.

Geen probleem knasterd ;)
Overigens is het dan wel handig om de kaart 3x af te drukken en als je binnen bent te versnipperen. Anders moet je de volgende dagen als eerste aan de poort staan om zeker te weten dat je binnen komt als je hem kwijt raakt ;)

Slapen doe ik gewoon lekker thuis in l'voorde dus geen camping voor mij :P

[ Voor 34% gewijzigd door Kaasplank op 20-07-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
In principe heb je dus gewoon 3 losse kaartjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We Are Electric organiseert jaarlijks ook een festival in juni op het E3 strand bij Woensel. Vorig jaar voor het eerst heen geweest en dat was een groot succes. Dit jaar ook weer heen met bijna 25 vrienden en het was weer fijn. Op dit website staat nu de info voor de avondeditie in november dus daar heb je nu niets aan: http://www.we-are-electric.nl/

Het festival is 2 dagen, camping gaat op donderdagavond open en zondagochtend kun je weer naar huis. Camping is prima geregeld, je mag je eigen eten en drinken meenemen (bier en wijn max 8 liter pp ;) ) Vrijdag en zaterdag dik feest met een hele fijne line-up. Dit jaar als toppers Underworld, Fatboy Slim, Die Antwoord, Netsky en verder veel drum 'n bass, techno, trap en muziek in die richting. Het mooiste is de prijs: 65 euro voor een heel weekend inclusief camping. Aftermovie van dit jaar: YouTube: WE ARE ELECTRIC Weekender 2016 Aftermovie

Aanrader dus voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Bij deze kan ik iedereen aanraden een bezoek te brengen aan Tomorrowland! Wat geweldig, kippenvel.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste