Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05 13:43

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Topicstarter
PinkPop 14

Rock Werchter 14

PukkelPop 14

Sziget 14

LowLands 14

Forta Rock 14

Groez Rock 14

Concert At Sea 14

Aangezien het alweer aan het rommelen is in Festival land, zeker nu Rock Werchter en Pinkpop al bands bekend hebben gemaakt, kunnen jullie natuurlijk hier weer terecht over van alles en nog wat gerelateerd aan de (meerdaagse) festivals!

[ Voor 72% gewijzigd door loewie1984 op 12-12-2013 21:50 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
En gereserveerd voor het geval dat :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:27
Lekker bezig Lowie.
Ik heb afgelopen jaar een aardig rijtje gezien.
Pinkpop, Appelpop, Parkpop waren daarvan de grootste.

Afhankelijk van de line up zit ik er toch wel aan te denken om weer te gaan :)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 16:07
Vorig jaar Pinkpop, Indian Summer Festival, Emporium en Q-Base gehad.

Dit jaar is de planning om naar EDC in Vegas te gaan, Tomorrowland en afhankelijk van de Lineups Pinkpop en/of Down The Rabbit Hole.

Het moge vanzelf spreken dat EDC degene is die het minst zeker is ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Voor de fans van het wat zwaardere werk: Graspop Metal Meeting heeft zijn namen afgelopen vrijdag ook bekend gemaakt. :)

Line-up is wat mij betreft al zeer geslaagd.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:50
Ik twijfel ook behoorlijk over Graspop. Vooral namen als Carcass, Hatebreed, Walls of Jericho en Dillinger Escape Plan doen 't hem voor mij.
Echter was ik eigenlijk van plan om weer naar Roskilde te gaan, dat hetzelfde weekend begint.
Download is ook nog een optie, ivm Linkin Park die daar het volledige debut album Hybrid Theory zal spelen.
Alleen staat de rest van de line-up me tot nu toe niet echt aan...
Summer Breeze heeft ook al een paar leuke namen, t wordt meer moeilijk kiezen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ga zoals elk jaar naar het beste festival van Nederland :)

Eurosonic/Noorderslag :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:20:
Ik ga zoals elk jaar naar het beste festival van Nederland :)

Eurosonic/Noorderslag :D
Dat zou ik ook nog eens willen meemaken in mijn leven, al ben ik als Limburger niet 1,2,3 in Groningen. Zeker niet op en neer rijden, en een camping in Januari wordt het ook niet. Kun je wat meer vertellen over accomodatie en hoe de zaken geregeld zijn bij Noorderslag en wat ik me ervan moet voorstellen buiten datgene wat ik op TV zie? :)

Overigens Arcade Fire op Pinkpop, goede zet van Jan Smeets, maar ik weiger vooralsnog ernaar toe te gaan, omdat Jan net als Sepp Blatter meerdere klappen van de molenwiek heeft gehad, zeker na zijn uitspraak van vorig jaar. Dus zie het maar als een boycot :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 14:18
Komend seizoen weer fijn naar PP (14e keer) en RW (7e keer)...

Ik betrap mezelf er wel op dat ik de sneue kneus ben geworden die ik een paar jaar geleden nog verachtte... Het boeit me niet meer wat de line-up is, ik ga toch wel :)

Overigens negeer ik het feit "Jan Smeets"...

[ Voor 8% gewijzigd door Freggel_United op 11-12-2013 10:50 ]

By each crime and every kindness, we birth our future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

loewie1984 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:04:
[...]

Dat zou ik ook nog eens willen meemaken in mijn leven, al ben ik als Limburger niet 1,2,3 in Groningen. Zeker niet op en neer rijden, en een camping in Januari wordt het ook niet. Kun je wat meer vertellen over accomodatie en hoe de zaken geregeld zijn bij Noorderslag en wat ik me ervan moet voorstellen buiten datgene wat ik op TV zie? :)
Accomodatie is huis :+ Ik woon naast de stad dus ga op de fiets Daarnaast zit alles in en rond de stad volgeboekt. Je slaapt dus ergens in of rond de stad. Zijn genoeg slaapplekken overal wel te vinden als je op tijd boekt of bereid bent wat te reizen.

Podia zelf zijn in cafe's en andere Groningse poppodia of in de Oosterpoort.

Ik ga er zelf nu al 8/9 jaar naartoe dus heb wel wat ervaring :D
Overigens Arcade Fire op Pinkpop, goede zet van Jan Smeets, maar ik weiger vooralsnog ernaar toe te gaan, omdat Jan net als Sepp Blatter meerdere klappen van de molenwiek heeft gehad, zeker na zijn uitspraak van vorig jaar. Dus zie het maar als een boycot :P
Pinkpop is toch nooit zo'n spannend festival. Alleen om de bands ga je erheen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Vorig jaar naar heel wat festivals geweest, maar dan om te werken als site-crew... :) Fortarock was iig een van de tofste om ook mee te maken.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Ik moet eerlijk toegeven:
Ik ben met Pinkpop echt 'ontgroend' als het complete festivals meemaken gaat.
Dat hele rijtje heb ik niet alleen gedaan, want dat is gewoon rete saai :P

Voorheen trok het me niet en daarnaast zou ik dan alleen zijn.
Tot het begin van feb 2013: Een goede vriendin vroeg me of het me leuk leek om daar eens naar toe te gaan.
Later had het meer iets weg van "meesleuren" :X

Achteraf geen spijt :)

Voor diegende die zich afvragen: is er nog wat gebeurt. 1 antwoord: What happend on Pinkpop, stay on Pinkpop. No comment.

[ Voor 51% gewijzigd door D_Jeff op 11-12-2013 17:20 ]

• AcidBurn
Denk dat er meer mensen met pinkpop zijn begonnen, het was ook mijn eerste meerdaagse festival, in 2003.
Sindsdien de schade flink ingehaald, minimaal 3 meerdaagse festivals per jaar, waarvan vaak 2 buitenlandse.
Pinkpop in totaal 5x gedaan: 2003, 2005-2008. Laatste keer was met Metallica, Foo Fighters en RATM :)
Eerste keer Lowlands was 2006. Toen zag ik wat pinkpop miste. Vanaf 2008 geen LL meer gemist.
Fields of Rock alle 3x geweest (2003, 2005 en 2007)

Maar mijn grote voorkeur gaat uit naar Engeland (Glastonbury 2009 en 2013, Download 2011 en waarschijnlijk 2014) en Denemarken (Roskilde 2010 en 2012, en waarschijnlijk 2014).

Heb wel een schijthekel aan Duitsers. Dus voor je me daarheen krijgt moet de line-up echt belachelijk goed zijn.....

• D_Jeff
Eerste artiesten voor CAS 2014 zijn bekend.
Passenger, Blof (geen blof, geen CAS),Nielson en Chef Special's.

@Loewie: Waarom ontbreekt deze? :P

CAS is anders best leuk rocken aan de Zeeuwse kust :)

[ Voor 0% gewijzigd door D_Jeff op 14-12-2013 19:56 . Reden: typo ]

Anoniem: 562986

Graspop heeft wel een aardige line- up, al is het maar omdat Hatebreed optreedt ;-) Volbeat erbij snap ik niet helemaal, haha, maar zal wel ;-)

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
Het is Loewie, en wat zei je :9

Concert At Sea 14

discogs

• AcidBurn
Anoniem: 562986 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:32:
Graspop heeft wel een aardige line- up, al is het maar omdat Hatebreed optreedt ;-) Volbeat erbij snap ik niet helemaal, haha, maar zal wel ;-)
Hatebreed staat altijd garant voor een stevige moshpit :)
Als ze Arch Enemy ook nog even toevoegen, staan mijn 3 favo bands daar allemaal (HB. WoJ, AE)
Volbeat heeft meer met metal te maken dan Limp Bizkit, en die waren vorig jaar headliner.

Anoniem: 562986

AcidBurn schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:01:
[...]

Hatebreed staat altijd garant voor een stevige moshpit :)
Als ze Arch Enemy ook nog even toevoegen, staan mijn 3 favo bands daar allemaal (HB. WoJ, AE)
Volbeat heeft meer met metal te maken dan Limp Bizkit, en die waren vorig jaar headliner.
Ja ok, is misschien ook meer dat ik zelf volbeat een beetje zat ben, toen ik ze voor het eerst hoorde vond ik ze best vet, maar imo redelijk one trick pony qua teksten etc...ach ja, vind het iig een betere line up dan Fortarock, minder mijn stilo ;-)

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 06:09

Thapous

Nee toch niet.

Afgelopen jaren een paar keer naar Sziget geweest, in '08, '10, '12 en '13. Leuk festival om een keer of paar keer mee te maken. Heb het nu wel gezien moet ik eerlijk zeggen. Maar altijd een geslaagd feestje.

Dit jaar overweeg ik om naar de Zwarte Cross (niet in het lijstje) te gaan, lijkt me ook leuk :).

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 15:33

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Voor mij begon het met Lowlands, in '97.
Nu heb ik weinig meer met de grote festivals, waar elk jaar dezelfde bands spelen (en vooral dezelfde headliners).

Ik heb alleen kaartjes voor Roadburn, voor de rest zie ik het wel :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Vind ik LEUK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-04 19:02

Sargan

Filmfreak...

Pinkpop blijft toch wel mijn favo festival, LL leuk voor een keertje maar niks voor mij. Ik hoef er geen randgebeuren om heen, de muziek is waar het bij mij om draait.
Ik hoorde net dat Metallica een supportact meeneemt naar Pinkpop, men denkt aan Slayer of Mastodont.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
wehehe denk 't niet.... Als Metallica een support act meeneemt, kun je beter denken aan Mastodont of Trivium oid. Slayer gaat dat echt niet doen, no way in hell. De enige keer dat dat gebeurde, was toen de Big Four (Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax) op 1 festival stonden en er geen 4 podia waren ;) (Sonisphere Bulgarije geloof ik)

Fortarock is tot nu toe ook niks voor mij: Iron Maiden vind ik geen reet aan (ik vind de hoge stem van de zanger echt niet passen bij hardrock/metal), Behemoth heb ik ook helemaal niks mee en Trivium is imo een band die Metallica teveel nadoet. Terwijl Metallica naar mijn idee zelf al 15 jaar over hun hoogtepunt heen is. Fortarock XL vorig jaar was wel een leuk feestje daarintegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zou Metallica toevallig weer Rage Against The Machine en Foo Fighters meenemen :+

Want dan kom ik wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dan ben ik ook weer van de partij ja... dat was namelijk mijn laatste pinkpop, 2008 :D
Dave Grohl op zaterdagavond: I hear you're getting the Queens of the Stone Age tomorrow, i'm yealous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

AcidBurn schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:22:
Dan ben ik ook weer van de partij ja... dat was namelijk mijn laatste pinkpop, 2008 :D
Dave Grohl op zaterdagavond: I hear you're getting the Queens of the Stone Age tomorrow, i'm yealous!
Ja dat was geniaal :D Voorvak, Queens of the Stone Age als voorprogramma op Rage Against The Machine :D

Kom op Flogging Molly was daar, Eagles of Death Metal, Queens of the stone age, Cavalera, The Hives, Bad Religion

Oh ja Foo Fighters ook nog :D Naast Metallica

Oh ja verdomme mis Incubus ook nog :D

Wat een fucking gave line-up was dat zeg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
was idd een briljante line-up... en het ergste: ik mocht de pit niet in :(
had een gekneusde hak, dus heb de helft van de tijd met krukken rondgesjouwd.
m'n maat heeft me tot 3x toe aan mijn shirt terug getrokken omdat ik de pit van Cavalera Conspiracy in wilde.

In 2010 m'n neus gebroken in de pit bij RATM in Gelredome, en 3 weken later stug de pit weer in gaan bij Killswitch Engage en Sick of it All op Roskilde. Om daar tot 2x toe bijna m'n armen te breken :D

Ik ben een moshpit die-hard. Weet maar al te goed wat de gevaren zijn, en toch blijven doen.
Kan het aantal gebroken tanden niet meer tellen, of hoevaak ik een week lang niet kon hardlopen vanwege been blessures. De tekst van Hatebreed zegt het als geen ander: The pain tells me i'm still alive, to fight another day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 578522

Afbeeldingslocatie: http://www.sleazefest.nl/gfx/WinterSleaze2014.jpg

Op 22 februari mijd je schoon ondergoed, mondwater en deo-rollers, want..
het is Stinky Saturday! En dus.. W I N T E R S L E A Z E!!!
Van 9 uur 's avonds tot 9 uur 's ochtends!!
Een 12 uur durend SLEAZE EXTRAVAGANZA met de sexieste rock&roll, exotica, beat en garagepunk allertijden.
In Toren achter Amsterdam Centraal Station, naast Filmmuseum EYE.
Pontje pakken en Go!Go!Go!

De line-up:

Live
---------------------------------
Mark Sultan aka BBQ (CA)
the Hands (FR)
the Garden (US)
de Kliko's
Reverse Cowgirls
Dynamo Irie
Leadbeaters
Fuz
en YEAH!!

Dj's
----------------------
Bone
Paloma & Jasper
13
Zip
Serhat
Nanowicz
Zlammer
Pete Slovenly

Dit alles uiteraard op gepaste wijze begeleid door vuurwerk, koud bier, tequila en soulfood!

Aanvang: 9 uur savonds
Entree deur: € 13
Voorverkoop: € 11 Bestel tickets op sleazefest.nl

Onder de mensen die zich op Sleazebook aanmelden als 'aanwezig' verloten we 3x2 kaartjes.
Sleazebook vind je hier

Meer informatie:
www.sleazefest.nl
of bel Björn op 06 54765125

Zegt t voort! Zegt t voort!

=== einde drumroll ====

Het roemruchte Sleazefest wordt sinds 1999 georganiseerd door de mannen van zZz en hun kornuiten.
Ooit begonnen als eenuit de hand gelopen BBQ, waar naast aangebrand vlees 8 ronkende garage bands
werden geserveerd, is Sleazefest inmiddels een jaarlijks hoogtepunt binnen het genre.
Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:40
Gaan er mensen naar Mysteryland USA? Ik heb iig al kaartjes. Even leuk combineren met een paar dagen NY!
http://www.mysteryland.us/en/info/
Afbeeldingslocatie: http://www.exqlusiv.com/content/thumbs/652x370/mysteryland-usa-2014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Laatst online: 01-05 18:40

Marce

Het is Marc met een C!

Het is hier allemaal wel erg stil zeg.. Weinig mensen die naar festivals gaan of speelt het allemaal nog niet zo erg?

Mijn eigen geschiedenis is:
Pinkpop 2011, 2012
Dijkpop 2012
Lowlands 2013
Rock Werchter 2013
Indian Summer Festival 2013

Dit jaar staat in ieder geval RW op de planning.. De "groep" wil heel graag weer naar pinkpop, terwijl ik veel liever naar lowlands ga. Als de line-up van pinkpop nog wat gaat worden vind ik dat niet zo erg, maar voorlopig is er nog vrij weinig aan.. Misschien dat ik ze dan nog over kan halen voor lowlands, aan tickets komen zal voorlopig nog niet zon probleem worden gok ik..

Ook wordt het waarschijnlijk weer naar indian summer, al is het maar omdat dat lekker dichtbij is en gewoon een chill weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Jij bent dus net pas begonnen.... je hebt iig nog veel leuke festivals om naar uit te kijken in de toekomst.
Als je Lowlands leuk vind maar het ook weleens op grotere schaal wil meemaken, kan ik je Roskilde in Denemarken van harte aanbevelen. Daar heerst dezelfde mentaliteit, maar het is veel groter.
Regels, wat zijn dat. De enige regels waar je je echt aan moet houden zijn de fire escape routes, en dat je geen generator mee mag nemen. Voor de rest: Lang leve de lol en problemen los je onderling maar op.
Dat gaat doorgaans heel goed. Anarchie ten top :)

Dit jaar zijn alleen Lowlands en Download (Engeland) zeker, want die kaartjes heb ik al. Kans is groot dat we Paaspop ook mee gaan pakken, en we twijfelen nog over Hurricane en Graspop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
Ik wacht vooral op pukkelpop, maar voor mijn gevoel is het daar wel al erg lang stil. Zeker als lowlands al bands bekend heeft gemaakt, wat altijd samen valt met pukkelpop. Is me vorig jaar extreem goed bevallen, beter dan Werchter en zeerzeker beter dan Pinkpop.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Iedereen zn smaak.
Pinkpop is voor een breed publiek. Althans dat viel mij op aan de laatste editie (dat tevens mn "ontgroening" van een meerderdaags festival was).
Zet daar bijv een Parkpop @ Zuiderpark Den Haag tegenover en je ziet een compleet andere sfeer (en line up).

CAS is dit jaar helaas niet erg spannend, dus voor mij gok ik op een "skipper". PP14 begint interessant te worden, vooral met de huidige geruchten ronde (Bijv The Stones).
Appel pop en Parkpop staan al wel in de agenda :) (tenzij de line up echt 4x prut is)

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 14:18
AcidBurn schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:44:
Jij bent dus net pas begonnen.... je hebt iig nog veel leuke festivals om naar uit te kijken in de toekomst.
Als je Lowlands leuk vind maar het ook weleens op grotere schaal wil meemaken, kan ik je Roskilde in Denemarken van harte aanbevelen. Daar heerst dezelfde mentaliteit, maar het is veel groter.
Regels, wat zijn dat. De enige regels waar je je echt aan moet houden zijn de fire escape routes, en dat je geen generator mee mag nemen. Voor de rest: Lang leve de lol en problemen los je onderling maar op.
Dat gaat doorgaans heel goed. Anarchie ten top :)
...
Ik ben juist gestopt met Lowlands omdat ik het allemaal een beetje braaf "kijk-mij-eens-lekker-gek-doen" volk vond worden...

By each crime and every kindness, we birth our future

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
Ongetwijfeld ieder zijn smaak, maar wat mij vooral stoort aan Pinkpop is het volgende:
- Jan Smeets die zich elk jaar opnieuw diskwalificeerd als festival organisator door oa. te roepen:
"flikker op met je kanker tweets, nieuwe revu" , "jongens denken jullie aan de oordoppen" , "niet te veel bier drinken he mensen" en daarnaast nog allerlei uitingen in de media buiten het festival zelf. "Rock Werchter heeft me Pearl Jam, Metallica afgenomen" , "Werchter boetiek gooit roet in het eten met Muse"

- Ga je met je (kleine) kinderen naar Pinkpop kun je de evergreen en pakjes fristi in de kliko gooien, want Ome Jan wil ook aan jouw kinderen verdienen

- Algehele tolerantie op Pinkpop vs. elk ander Belgisch festival

- Hoog 3fm gehalte

Iedereen moet Pinkpop een keer hebben meegemaakt, maar mijn ogen zijn pas open gegaan toen ik de grens overging en naar Werchter en Pukkelpop toe ging. Dan zie je hoe het ook kan!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
1 knoop doorgehakt gisteren: kaarten voor weekendje Paaspop zijn gehaald.
Nu nog zien wat we met Hurricane en Graspop doen....

Loewie: Temperatuur hebben wij doorgaans aardig schijt aan. Zolang het niet regent, is alles te overzien.
Kan me Groezrock 2010 herinneren, zelfde weekend als Paaspop. Overdag lag het toppunt op 25 graden, snachts vroor het en lag er serieus ijs op de tenten :o
Verder maakt het me geen reet uit, warm wordt je vanzelf wel in de moshpit :)

[ Voor 57% gewijzigd door AcidBurn op 04-03-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
*O*

Paaspop is leuk (als het niet te koud is) vorig jaar 1 dag gratis geweest vanwege een een like actie op Facebook van Kensington. Erg tof! Het was alleen niet zo heel erg warm. Temperatuur lag rond de 1 graden :(

Anyways, ik wacht met smart op de eerste acts van Pukkelpop, ik heb een gevoel dat het gewoon in een klap de toon zet voor de rest van het festival. Ik hoop op een paar mooie en bijzondere hoofdacts en goede bands voor overdag :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
wat is het hier maar stil! Misschien dat de line-up van Pukkelpop wat leven in de brouwerij brengt?
Pukkelpop lost naar goede gewoonte een bom namen in één keer. Al dagen gonst het van de geruchten, maar pas nu is officieel duidelijk welke bands naar Kiewit komen deze zomer. Hou u vast, want het is er niet naast.

Zo schenkt Chokri ons headliners als Editors, Queens Of The Stone Age, Macklemore & Ryan Lewis, The National, Calvin Harris en een reünie van Outkast.

Dansen kan je vanaf 14 augustus op Andy C, The Bloody Beetroots, Disclosure, DJ Fresh & Messy MC, Kavinsky, Royksopp, Snoop Dogg aka Snoop Lion, Deadmau5 en Sub Focus.

Bij Pukkelpop weet je meteen voor welke bands je tickets koopt. Want ook deze namen werden aan de affiche toegevoegd:

The 2 Bears, A Day To Remember, Anna Calvi, August Burns Red, Balthazar, Blaudzun, Bill Callahan, Black Lips, Bombus, Boy & Bear, Breach DJ set, Bring Me The Horizon, Brodinski, Brody Dalle, Buraka Som Sistema, Calyx & Teebee & MC AD, Camo & Krooked present Zeitgeist, Cashmere Cat, The Cat Empire, Clean Bandit, Crookers, Deafheaven, Die Antwoord, Dirtyphonics, Drumsound & Bassline Smith Live, Dub FX, Duke Dumont, Dusky, Epica, Faul & Wad Ad, First Aid Kit, The Flatliners, Frank Turner And The Sleeping Souls, Flume, GTA, Hozier, I Am Legion (Noisia x Foreign Beggars), Janelle Monae, The Jillionaire, John Newman, John Wizards, Jungle, Kaytranada, Kelela, Kelis, Klangkarussell, Lonely The Brave, Mat Zo, Maybeshewill, MK, MØ, Modestep, Neck Deep, Neneh Cherry with RocketNumberNine, Nina Kraviz, Of Mice & Men, Omar Souleyman, Paul Woolford, DJ Snake, Red Fang, Rockwell, Shlohmo, Submotion Orchestra, Tensnake, To Kill A King, Tom Odell, Tourist, Truckfighters, Uncle Acid And The Deadbeats, XXYYXX, Young Fathers
bron stubru.be en de pukkelpop website

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Freggel_United schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:59:
[...]

Ik ben juist gestopt met Lowlands omdat ik het allemaal een beetje braaf "kijk-mij-eens-lekker-gek-doen" volk vond worden...
laat:

De hele lowlands sfeer is sowieso wel verdwenen. het publiek is veel jonger en veel meer hipster geworden. het echte 'lowlands' publiek bestaat niet meer. en dat is echt zonde, want het was altijd een geweldig festival.

* mystic is er een keer of 7 geweest, maar zal nu niet snel meer gaan.

ohw, en dan neem ik nog niet eens mee dat het natuurlijk bizar duur is geworden. ook dat is een belangrijke reden om niet meer te gaan.

* mystic heeft het eerste festival er weer opzitten voor dit jaar.

Where the wild things are, in centerparcs de Eemhof :p eigenlijk best een heel tof concept, dat echt nog wel bijgeschaafd en bewerkt moet worden, maar ik denk dat het zeker een groot succes kan worden :)

weinig bandjes compleet gezien, maar Franz Ferdinand was echt weer top!

verder voor deze zomer nog de Zwarte Cross en Manana Manana op de agenda staan. en dat is het wel eigenlijk. Misschien dat ik weer eens naar Huntenpop ga, omdat ze dit jaar in hun jubileum jaar zitten :)

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 15:41
Dit jaar goed begonnen met Eurosonic / Noorderslag, altijd al willen gaan en eindelijk was het zover. Heel de sfeer is super.

De namen van PP 2014 zijn super maar ik was toch wel gegaan (nummer 12)

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
Dit jaar weer naar Rock Werchter. Vorig jaar naar Lowlands geweest, maar inderdaad jammer van al dat volk wat het niets interesseert welke bands er spelen, en alleen maar bezig is met de grote 'kijk mij eens grappig doen' show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:53
Dit jaar enkel naar Rock Werchter voor de 4e keer. Lowlands ben ik na 9 keer wel klaar mee (ondanks dat ze dit jaar we goed kunnen programmeren...). Jammer dat Arcade Fire op Pinkpop staat, had ik graag weer gezien.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:30
mystic schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:30:
[...]

Where the wild things are, in centerparcs de Eemhof :p eigenlijk best een heel tof concept, dat echt nog wel bijgeschaafd en bewerkt moet worden, maar ik denk dat het zeker een groot succes kan worden :)

weinig bandjes compleet gezien, maar Franz Ferdinand was echt weer top!
Het concept lijkt mij sowieso wel tof. Huisjes zijn volgens mij nog niet eens zo heel gek duur t.o.v. normaal. Maar je krijgt er wel een leuk festival bij. Enige is dat de artiesten niet echt in mijn straatje liggen. De Staat en vooral Franz Ferdinand had ik nog wel willen zien. De rest zegt mij echter niet zo heel veel.

Morgen de lineup van Pink Pop. Kan zelf dit jaar niet naar RW toe, dus ik hoop dat veel van de artiesten ook naar Pink Pop toe komen. Met Bastile en Metallica klaag ik sowieso niet. Als Franz Ferdinand + de Rolling Stones nou er ook aan toegevoegd wordt, ben ik eigenlijk al heel happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Morgen Presentatie van de Line up van Pinkpop.
Ben zwaar benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rolling Stones schijnen te komen op Pinkpop :o
Ben heel benieuwd wat meneer Smeets straks allemaal gaat zeggen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Zojuist "Confirmed" @Radio538 10 uur Nieuws.

Hun zijn de hoofdact op de zaterdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Stones bevestigd idd, Lenny Kravitz + Go Back to the Zoo ontkracht ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 29-04 19:02

Sargan

Filmfreak...

Rob Zombie zou ook bevestigd zijn voor de maandag.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
JOHN MAYER, FLOGGING MOLLY, ED KOWALCZYK, BASTILLE, JOE BONAMASSA, HAIM, EPICA, WHITE LIES, LES DJINNS, THE ROLLING STONES voor zaterdag. #moretofollow

RCTIC MONKEYS, EDITORS, ED SHEERAN, THE KOOKS, ROBERT PLANT AND THE SENSATIONAL SPACE SHIFTERS, CHEF’SPECIAL, PAOLO NUTINI, RUDIMENTAL, LIMP BIZKIT, NORTH MISSISSIPPI ALLSTARS, JOHN NEWMAN, THE BOXER REBELLION, TWENTY ONE PILOTS, PORTUGAL voor zondag. #moretofollow.

METALLICA, ARCADE FIRE, STROMAE, AVENGED SEVENFOLD, BIFFY CLYRO, ROB ZOMBIE, MASTODON, JAKE BUGG, KODALINE, JETT REBEL, GOGOL BORDELLO, BOMBAY BICYCLE CLUB, GHOST, CLEAN BANDIT voor maandag. #moretofollow 2/2

[ Voor 66% gewijzigd door Robkazoe op 12-03-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 14-04 16:39
Zelfs Metallica..... waar een Jan die tas geld vandaan getoverd?
Ik dacht eigenlijk dat het niet beter zou kunnen dan Werchter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:18
@loewie: Indian Summer telt niet mee? ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Persoonlijk vind ik de line-up van Pinkpop maar niets, eigenlijk alleen Arcade Fire die ik echt graag wil zien. Verder een paar artiesten die ik nog wel zou willen zien, maar eerlijk gezegd ook wel zonder kan.

De Line-up van Rock Werchter vind ik dan weer wel vet, zitten een paar hele gave acts tussen.
Ik ga een aantal vrienden even overhalen om daar heen te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
Ik heb een beetje, hoe meer je gezien hebt, hoe ouder je wordt, des te oninteressant vind ik de line-ups van Rock Werchter en Pinkpop. Lowlands ga ik sowieso al niet naar toe. Te hipster / multiculti

Arctic Monkeys is leuk, Arcade Fire wil ik zeker nog een keer after-life uit volle borst mee zingen. Maar qua headliners kunnen me maar weinig festivals meer bekoren. Pukkelpop heeft me aangenaam verrast vorig jaar (jammer dat Neil Young toen weg viel) maar zo ook nu weer, Macklemore & Ryan Lewis = vet, Snoop Lion nog nooit gezien moet je een keer gezien hebben.

Ik ben de Pearl Jam's en Editors van deze wereld wel beu. De bands waar ik op zit te wachten zijn uit elkaar of is de vraag nog maar zeer of ze ooit nog eens op een festival in de buurt komen (Oasis, Radiohead, Underworld)

Dus ik ga weer fijn naar Hasselt, is ook fijn dat dat niet zo slopend is. 3,5 dag gaat prima maar 4 a 5 dagen RockWerchter trek ik echt niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door loewie1984 op 12-03-2014 22:33 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loewie1984 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:06:
*O*

Paaspop is leuk (als het niet te koud is) vorig jaar 1 dag gratis geweest vanwege een een like actie op Facebook van Kensington. Erg tof! Het was alleen niet zo heel erg warm. Temperatuur lag rond de 1 graden :(

Anyways, ik wacht met smart op de eerste acts van Pukkelpop, ik heb een gevoel dat het gewoon in een klap de toon zet voor de rest van het festival. Ik hoop op een paar mooie en bijzondere hoofdacts en goede bands voor overdag :)
Je klaagt over het publiek op Pinkpop en vindt het bij Paaspop geen probleem? Apart. Van alle festivals waar ik geweest ben is dat toch verreweg de irritantste, waar je continu moest uitkijken dat je niet iemand per ongeluk aanstootte als je geen zin had in ruzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Robkazoe schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:54:
JOHN MAYER, FLOGGING MOLLY, ED KOWALCZYK, BASTILLE, JOE BONAMASSA, HAIM, EPICA, WHITE LIES, LES DJINNS, THE ROLLING STONES voor zaterdag. #moretofollow

RCTIC MONKEYS, EDITORS, ED SHEERAN, THE KOOKS, ROBERT PLANT AND THE SENSATIONAL SPACE SHIFTERS, CHEF’SPECIAL, PAOLO NUTINI, RUDIMENTAL, LIMP BIZKIT, NORTH MISSISSIPPI ALLSTARS, JOHN NEWMAN, THE BOXER REBELLION, TWENTY ONE PILOTS, PORTUGAL voor zondag. #moretofollow.

METALLICA, ARCADE FIRE, STROMAE, AVENGED SEVENFOLD, BIFFY CLYRO, ROB ZOMBIE, MASTODON, JAKE BUGG, KODALINE, JETT REBEL, GOGOL BORDELLO, BOMBAY BICYCLE CLUB, GHOST, CLEAN BANDIT voor maandag. #moretofollow 2/2
Ik vind het tot op heden een hele aardige line-up, maar het is wel erg gevarieerd waardoor het niet iedereen zal aanspreken. Zelf heb ik meer een luxe probleem om de keuze te maken voor de bands die ik gezien wil hebben. Ik ben benieuwd op er nog een echte headliner zal bijkomen op de zondag. Ik zag een tweet van iemand van OOR dat Lenny Kravitz en Joe Bonamassa zouden komen. Die laatste is alvast bevestigd, dus fingers crossed. Er zitten ook een aantal leuke bandjes tussen, die op het punt van doorbreken staan. Dat is altijd mooi om zo weer wat nieuws te ontdekken.

The Rolling Stones lijkt me gewoon een mooie ervaring om mee te maken. Gezien de leeftijd van de heren zal die gelegenheid er vermoedelijk niet veel meer zijn.

Ik had eigenlijk nog op MUSE gehoopt, maar die naam heb ik zelfs niet in het geruchtencircuit voorbij zien komen. Anyway, zaterdag dus weer in de (digitale) rij aansluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-05 20:45
Zijn er hier ook nog mensen die naar dance festivals gaan? Zelf ben ik dit jaar sowieso te vinden op Decibel Outdoor, wordt m'n eerste keer. De rest moet ik nog maar ff zien, kijken hoe het er financieel aan toe gaat :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 22:56
Waarom niet Sky City Festival?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 15:41
loewie1984 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:33:
Ik heb een beetje, hoe meer je gezien hebt, hoe ouder je wordt, des te oninteressant vind ik de line-ups van Rock Werchter en Pinkpop. Lowlands ga ik sowieso al niet naar toe. Te hipster / multiculti

Arctic Monkeys is leuk, Arcade Fire wil ik zeker nog een keer after-life uit volle borst mee zingen. Maar qua headliners kunnen me maar weinig festivals meer bekoren. Pukkelpop heeft me aangenaam verrast vorig jaar (jammer dat Neil Young toen weg viel) maar zo ook nu weer, Macklemore & Ryan Lewis = vet, Snoop Lion nog nooit gezien moet je een keer gezien hebben.

Ik ben de Pearl Jam's en Editors van deze wereld wel beu. De bands waar ik op zit te wachten zijn uit elkaar of is de vraag nog maar zeer of ze ooit nog eens op een festival in de buurt komen (Oasis, Radiohead, Underworld)

Dus ik ga weer fijn naar Hasselt, is ook fijn dat dat niet zo slopend is. 3,5 dag gaat prima maar 4 a 5 dagen RockWerchter trek ik echt niet meer.
Ik kan het werkelijk niet beter getypt hebben, totaal mee eens. (op de bands waarop je nog zit te wachten na)

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Anoniem: 406530 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:26:
The Rolling Stones lijkt me gewoon een mooie ervaring om mee te maken. Gezien de leeftijd van de heren zal die gelegenheid er vermoedelijk niet veel meer zijn.
Ik vind de Stones echt totaal niet op een festival passen, die moeten gewoon lekker een of ander stadion uitverkopen. Nu ga je bergen mensen krijgen die vooraan t podium gaan staan zodra het terrein open is en er niet meer vandaan gaan totdat de Stones geweest zijn. Lekker dan als je daar als andere band staat te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Een stadion uitverkopen is peanuts voor de Stones. Vorig jaar op Glastonbury (grootste festival van Europa met 200.000 man) stond het hele terrein vol toen ze optraden, kon echt niks of niemand meer bij. Zelfs bij Bruce Springsteen in 2009 was het niet zo extreem.

De problemen die je aanhaalt zijn alom bekend, was vorige keer ook al zo bij Metallica op PP. Metalheads die tienermeisjes stonden te verdringen bij Krezip, om maar vooraan te kunnen staan bij de hoofdact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

toolkist schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:35:
[...]

Ik vind de Stones echt totaal niet op een festival passen, die moeten gewoon lekker een of ander stadion uitverkopen. Nu ga je bergen mensen krijgen die vooraan t podium gaan staan zodra het terrein open is en er niet meer vandaan gaan totdat de Stones geweest zijn. Lekker dan als je daar als andere band staat te spelen ;)
Dat is toch bij ieder festival zo? Als je enigszins vooraan wil staan, moet je op tijd zijn. Neemt niet weg dat het ergens gewoonweg van de zotten is.

Ik denk dat Pinkpop overigens wel flink drukker zal gaan worden door de komst van The Stones en Metallica. Ik denk dat er genoeg fans zijn, die op de dagkaarten afkomen en wanneer deze uitverkocht zijn ze zich op de passe partouts zullen storten (en achteraf maar op 1 dag verschijnen). De echte fan heeft het er denk ik wel voor over. Zondag zal dan wel het rustigste worden, want daar mist een dergelijke grote naam.

Btw, in de VS is South by Southwest festival in Austin gaande. Gisteren zijn er twee mensen, waaronder een Nederlander omgekomen, omdat iemand die vluchtte voor de politie met zijn auto op de menigte is ingereden...

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Ik betwijfel of alle kaarten van PP14 in "no time" uitverkocht worden.
Afgelopen editie was PP13 Greenday toch wel een knaller en toen waren zowel de dagkaarten als de weekend kaarten niet allemaal verkocht. (Ondanks een geschatte verkoop van 60k kaarten, zowel weekend als dagkaarten).

We gaat 't zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Green Day is een goede band, maar kun je absoluut niet in 1 adem noemen met bands als Metallica/Muse of nog beter de Stones/Springsteen. Deze bands cq artiesten zijn legendarisch. Green Day is goed, zet ook een uitstekende liveshow neer (meerdere malen mogen aanschouwen) maar hebben nog lang niet de status die de andere genoemde bands hebben, sorry :)

De vergelijking qua kaartkverkoop gaat dan ook totaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Daarbij treed Green Day elke paar jaar in Nederland op dus zo uniek is dat nou ook weer niet. Ik ben ook erg benieuwd hoe druk het gaat worden morgen.

Er zijn een aantal mogelijkheden. Iedereen, inclusief de mensen alleen voor de stones, bereidt zich goed voor en zitten morgen om 10 uur achter de PC. Of de meesten denken niet dat het heel hard zal gaan en doen het morgen rustig aan. Hoe dan ook, ik denk dat het geen uur duurt voordat zowel de zaterdag als weekend kaarten uitverkocht zijn. Precies zoals iemand anders al zei, de diehard fans gaan gewoon over op weekendkaarten zodra de zaterdag uitverkocht is.

Over het algemeen ben ik wel redelijk tevreden over de line up. Ben benieuwd naar de kleine bandjes op het 4e podium, hopen dat er wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
Marce schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:01:
Over het algemeen ben ik wel redelijk tevreden over de line up. Ben benieuwd naar de kleine bandjes op het 4e podium, hopen dat er wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken zijn.
Agreed, maar wat ik ook op dit moment mis bij Pinkpop waar het bij Werchter of Pukkelpop niet aan ontbreekt is rap/hiphop en electronische muziek dance/dubstep etc.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik ben benieuwd of ik morgen om 10 uur 2 kaartjes voor het Pinkpop weekend kan bemachtigen.. 100/100 glas, bestel pagina open in Chrome/FF/IE en F5en maar.. :P

Het was vorig jaar mijn eerste keer pinkpop en zeer goed bevallen. En met deze line-up wordt het zeker beter dan vorig jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Topicstarter
Dat F5'en is een grapje neem ik aan?

Dit zegt ticketmaster zelf op hun facebook pagina:

Pinkpop Festival 2014
Het kan je niet zijn ontgaan, de voorverkoop van ‪#‎Pinkpop‬ komt eraan. Hier alvast een paar tips:

1. Maak een Account aan op http://oak.ctx.ly/r/sp4b
2. Gebruik/Bookmark deze directe ticketlinks!
3. 3-dagenkaart http://oak.ctx.ly/r/sp4d €175
4. Zaterdag ticket http://oak.ctx.ly/r/sp4f €90
5. Zondag ticket http://oak.ctx.ly/r/sp4h €90
6. Maandag ticket http://oak.ctx.ly/r/sp4j €90
7. Eerder dan 10.00 uur is er géén Pinkpop kaartverkoop mogelijk..
8. Gebruik bovenstaande linkjes dus na 10.00 uur
9. Houd rekening met een wachrij
10. Keep calm and don't refresh
11. reCAPTCHA staat aan om botnetwerken te weren
12. Zet lekker een album op van een van de artiesten van die geweldige line-up

De officiële kaartverkoop start op 15 maart. Koop voor die tijd geen dure tickets via andere kanalen. Bovenstaande prijzen zijn INCLUSIEF €5 servicekosten.

Dus ik zou ZEKER NIET F5'en :) Veel succes gewenst!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Weet ik, was meer bij wijze van spreken. F5en schiet je inderdaad niet veel mee op.
Bedankt voor de extra info :)

[ Voor 83% gewijzigd door Laidback Luc op 14-03-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozzle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-04 15:00
Kijk ook even naar BestKeptSecret. Zijn we vorig jaar (eerste editie) met zijn tweeën geweest. Ondanks matig weer, een erg leuk weekend gehad. Dit jaar hebben we meer mensen kunnen overtuigen en huren we 2 bungalows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-05 12:26
Mooi een Defqon1 Pre-sale code in de mail net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 21:36
Was te verwachten natuurlijk.. :P

Voor 10:00 al rond aan het struinen op de site van ticketmaster en pinkpop, iets voor 10:00 meteen in de wachtrij van meer dan een uur.

And now we wait.. Ik vrees ervoor dit jaar. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-05 16:37
Ben er bijna door. De wachtrij was er om half 9 al...

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Ik zit ook in de wachtrij, voel me wel een beetje belazerd.. Zat om kwart over 9 al in de wachtrij, toen stond er 0 tot 30 minuten. Loop ik heel het cirkeltje door, kom ik achter in de wachtrij met 60 min op de teller :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 21:36
MrFl0ppY schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:10:
Ben er bijna door. De wachtrij was er om half 9 al...
Vreemd.

Toen ik om 9:45 doorklikte op de site van ticketmaster stond er nog mooi 'Momenteel niet in de verkoop', dat kwam pas een paar minuten later.
Ach ja, we zullen zien. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 12:25
Marce schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:11:
Ik zit ook in de wachtrij, voel me wel een beetje belazerd.. Zat om kwart over 9 al in de wachtrij, toen stond er 0 tot 30 minuten. Loop ik heel het cirkeltje door, kom ik achter in de wachtrij met 60 min op de teller :@
Als de voorverkoop pas om 10:00 begint en je bent voor 10:00 door de wachtrij, dan is dat op zich wel logisch :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Hahn schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:16:
[...]
Als de voorverkoop pas om 10:00 begint en je bent voor 10:00 door de wachtrij, dan is dat op zich wel logisch :P
Hoe kan ik nou door de wachtrij lopen als er nog niks verkocht wordt? Laat me dan gewoon op mn plek staan in plaats van dat ik weer achter in moet beginnen :P

Edit: Heb in de tussentijd wel gelijk kaartjes gehaald voor Jett Rebel in paradiso 30 december.. Kan ze maar hebben :P

[ Voor 55% gewijzigd door Marce op 15-03-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Nog een kwart! :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 06-05 16:37
Had de directe link aangeklikt. Heb nu 5 kaarten in de pocket! :D

Succes allemaal!

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:41
ChokingHazard schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:03:
Zijn er hier ook nog mensen die naar dance festivals gaan? Zelf ben ik dit jaar sowieso te vinden op Decibel Outdoor, wordt m'n eerste keer. De rest moet ik nog maar ff zien, kijken hoe het er financieel aan toe gaat :p
Awakenings en Welcome to the Future :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 09:52
MrFl0ppY schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:20:
Had de directe link aangeklikt. Heb nu 5 kaarten in de pocket! :D

Succes allemaal!
hoe laat was je begonnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 12:25
Ik was om 09:34 ofzo begonnen en heb m'n ticket al in de mail zitten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik wordt er uitgegooid net, uitverkocht???

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:11
Hahn schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:28:
Ik was om 09:34 ofzo begonnen en heb m'n ticket al in de mail zitten.
wat dus niet helemaal strookt met de aanwijzingen via facebook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-05 12:00
9:45 begonnen, zit er nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:11
als je eenmaal toegang hebt kun je dan wel een mix van dag en 3dagenkaarten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Afvalzak schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:33:
Ik wordt er uitgegooid net, uitverkocht???
Zaterdag is dat hé :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Laatst online: 21:57

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Kak, de wachtrij doorlopen, maar geen kaarten meer beschikbaar voor het weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Zaterdag + weekendkaarten zijn sinds 10:36 uitverkocht:
https://twitter.com/Ticke...status/444769203951001600

Bizar hard gegaan. Ik zat nog in de wachtrij voor weekendkaarten. Ik zit er nog voor de sier in maar denk niet dat het zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Probeer eens kaarten met annuleringsverzekering. Die deed het bij mij wel.
Zojuist 2 kaarten in the pocket voor de zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 23:29
Robkazoe schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:43:

Bizar hard gegaan. Ik zat nog in de wachtrij voor weekendkaarten. Ik zit er nog voor de sier in maar denk niet dat het zin heeft.
Yep. Ik zit sinds 10:25 op de bestelpagina, maar kan geen weekendkaarten meer bestellen... ;(

Wachtrij stond al sinds kwart voor 8 aan, waarbij deze meerdere keren herstart is. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Robkazoe schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:43:

Ticketmaster:
Pinkpop fans: Er kunnen #pp14 zaterdag en weekendkaarten terugvallen in het bestelproces gedurende de dag. Blijf het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-05 12:00
nee 10:36 zeg je? Was 10:38 binnen, belachelijk dat de wachtrij voor 10u open was trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zie kaarten voor de zaterdag al voor 200 euro op marktplaats staan :X
Ik vind persoonlijk dat kaarten gewoon op naam moeten komen om dat soort handel uit te bannen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
nou, ik blijf het gedurende de dag wel af en toe proberen, maar ze nemen ook al de hele ochtend de telefoon niet op. :(

Je weet toch dat het heel druk wordt? Ga dan met iets meer mensen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

anandus schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:58:
Ik vind persoonlijk dat kaarten gewoon op naam moeten komen om dat soort handel uit te bannen :/
Ja, of net als bij Glastonbury met een foto erop en eerst een controle..

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
anandus schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:58:
Inderdaad. Wel lastig als je echt niet kan en je kaartje wilt verkopen, maar daar kunnen ze ook wel wat op verzinnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 19:24
Bootje schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:01:
[...]

Inderdaad. Wel lastig als je echt niet kan en je kaartje wilt verkopen, maar daar kunnen ze ook wel wat op verzinnen lijkt me.
Voor de inkoopsprijs terug naar de originele partij.
Want zoals het nu gaat werkt het echt totaal niet, binnen het uur uitverkocht -.-.

Za lagen vanacht om middernacht al bij de Satisfaction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Bootje schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:00:
nou, ik blijf het gedurende de dag wel af en toe proberen, maar ze nemen ook al de hele ochtend de telefoon niet op. :(

Je weet toch dat het heel druk wordt? Ga dan met iets meer mensen zitten.
Je zou theoretisch gezien 1000 man aan het werk kunnen zetten als je wilt. Maar dat schiet niet op. Snap sowieso niet waarom je drie verkooppunten wilt hebben. Zet gewoon alles online neer met een eerlijke wachtrij systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:03:
[...]

Voor de inkoopsprijs terug naar de originele partij.
Precies en die kan ze weer gewoon doorverkopen.
Desnoods zorg je dat de mensen die te laat waren een soort voucher op nummer ontvangen dat ze terugvallende kaartjes kunnen kopen.

Zal trouwens wel rustig op de campings zijn, zullen vast aardig wat mensen een weekendkaart gekocht hebben en alleen naar de Stones gaan, gok ik zo.

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 15-03-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik ben voor de maandag gegaan :)

Metallica 2x in een jaar (ook op Werchter) niet slecht!

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 2 3 4 Laatste