Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
anandus schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:05:
[...]
Precies en die kan ze weer gewoon doorverkopen.
Desnoods zorg je dat de mensen die te laat waren een soort voucher op nummer ontvangen dat ze terugvallende kaartjes kunnen kopen.

Zal trouwens wel rustig op de campings zijn, zullen vast aardig wat mensen een weekendkaart gekocht hebben en alleen naar de Stones gaan, gok ik zo.
Precies.

Net een medewerker gesproken, maar inderdaad geen weekendkaarten meer. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:27
Heb 2x zondag en 2x maandag kaarten gekocht. Beetje jammer van de zaterdagkaartjes.

Als ik de kans krijg om alnog weekend kaarten te fixen (of zaterdag van mij part) dan ga ik dat echt wel doen! :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:10
Samen met een vriend van twee IP adressen nog de hele tijd tickets zoeken. Hij is nog één keer in de buurt van twee kaartjes gekomen. Ik zit ondertussen al drie kwartier te zoeken met nog geen één keer resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:35
Slayer op Fortarock... :o
Ik heb ze eenmaal live mogen aanschouwen in een ver verleden en ze waren best tof. Mischien dat ik daar dit jaar naartoe ga.

En Parkpop waarschijnlijk aangezien dat nu loopafstand is voor mij. :P

Tuska metal festival in Helsinki lijkt me ook gaaf, maar ik twijfel nog. Ik ben bang dat ik dan alleen moet...

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:45
Damn, dat is snel gegaan. Had 2 browsers openstaan. Ben met beide binnen gekomen. 5 tickets voor zaterdag kunnen bemachtigen en daarna ook nog 2 weekendkaarten voor vrienden die bij het postkantoor in de rij stond en er niet doorheen kwamen op ticketmaster.

De kaarten op marktplaats... :N

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik heb ook 6 weekend kaarten weten te bemachtigen.. Ik kreeg het nogal benauwd toen mn internet er even mee stopte en ik overal las dat de kaarten uitverkocht waren.

Moet er nog 2 maar die gaan niet meer lukken denk.. Ik vind het heel leuk dat de stones er staan, maar een beetje jammer dat er zoveel zijn die alleen daarvoor gaan en de vaste pinkpop gangers nu een kaartje blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Tja, dat is het nadeel als je zo'n headliner hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 16:38
Marce schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:43:
Ik heb ook 6 weekend kaarten weten te bemachtigen.. Ik kreeg het nogal benauwd toen mn internet er even mee stopte en ik overal las dat de kaarten uitverkocht waren.

Moet er nog 2 maar die gaan niet meer lukken denk.. Ik vind het heel leuk dat de stones er staan, maar een beetje jammer dat er zoveel zijn die alleen daarvoor gaan en de vaste pinkpop gangers nu een kaartje blokkeren.
Kans dat het een groot deel van de Zaterdag best leeg zal zijn qua volk.
Als er echt veel mensen een een kaart gekocht hebben vanwege de Stones dan zal een deel daarvan pas een uur voordat ze optreden aan komen wandelen en direct erna weer vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Deadsy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:19:
[...]

Kans dat het een groot deel van de Zaterdag best leeg zal zijn qua volk.
Als er echt veel mensen een een kaart gekocht hebben vanwege de Stones dan zal een deel daarvan pas een uur voordat ze optreden aan komen wandelen en direct erna weer vertrekken.
Met een ticketprijs van €90 zal dat wel meevallen, gok ik zo.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Ik verwacht eerder dat de voorvakken juist heel de zaterdag vol staan met fans voor de stones..

To be honest, volgens mij zijn de echte stones fans best te doen.. Beter als de fans die voor linkin park ofzo komen een paar jaar geleden. Die hebben de hele dag staan chagrijnen in het voorvak, vanaf 12 uur smiddags al.

Ik vind het wel erg klote dat we gewoon 2 kaartjes te kort komen op de 8 voor het hele weekend. Wij waren al van plan te gaan voordat de stones bevestigd waren, of er überhaupt geruchten over waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Hahn schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:20:
[...]

Met een ticketprijs van €90 zal dat wel meevallen, gok ik zo.
Zoals eerder aangegeven zijn er denk ik ook best veel mensen die 170 euro voor de Stones over hebben en daarna naar huis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Geen kunnen bemachtigen via internet :( zou het nog zin hebben om nog te proberen via internet? evt kaarten die nog terug komen door mislukte betalingen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Laatst online: 15:25
Laidback Luc schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:39:
Geen kunnen bemachtigen via internet :( zou het nog zin hebben om nog te proberen via internet? evt kaarten die nog terug komen door mislukte betalingen ofzo?
Dat advies kregen we wel van de medewerker van TM toen we net belden met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Wij hebben onze benodigde 2 weekend kaarten nog kunnen halen bij een winkel, maar ik weet niet precies hoe en hoelaat dat gegaan is.. Komt er op neer dat wij met zijn 8en compleet zijn :D

Nu wel 2 maandag kaarten over tegen kostprijs voor de liefhebber...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:35
Ticketmaster heeft inderdaad een heel raar systeem. 2 uur vantevoren wordt je al in de 'wachtrij' gezet, is de wachtrij dan afgelopen ververst de pagina en kom je weer achteraan de wachtrij terecht. Is dat 2 minuten voor 10 heb je dikke pech. Is dat 2 min over 10 heb je mazzel.

Daarom doe ik t tegenwoordig als volgt (moet ik waarschijnlijk niet met de wereld delen maar goed):
Uur vantevoren ga ik naar de site en zet 1 browser in de wachtrij. 5 min later doe ik hetzelfde met een andere browser en weer 5 minuten latern met een 3e. Meestal pak ik er dan nog een 2e computer bij en doe ik daar precies hetzelfde. Je hebt dan 6 browsers openstaan die allemaal in de wachtrij staan 5 minuten na elkaar. Zo is het me tot nu toe altijd (3x achter elkaar in ieder geval) gelukt om binnen 10 min na de starttijd aan de beurt te zijn en kaartjes te kopen.

Je kan het natuurlijk nog extremer doen waarschijnlijk met inprivate browsing, nog meer verschillende browsers of meer computers.

Gewoon heel vervelend systeem van ticketmaster en dit is volgens mij de enige manier om jezelf echt weer kans te geven en het niet af te laten hangen van geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik had ook zoiets gedaan, ik had 3 verschillende browsers open staan om 9:15.. met half uur wachttijd. Uiteindelijk waren ze alle 3 gereset om rond 9:50-9:55. Ik had op de iPad ook nog geprobeerd, aangezet om 9:35, maar toen gaf hij al een wachtrij van een uur of meer. iPad was dus al eerste aan de beurt om 10 voor 11 zoiets maar toen was het al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Zo met lowlandservaring om 9u begonnen, met succes :)

Ik wist dat Flogging Molly populair was, maar dit had ik niet verwacht :9
Martijndoes schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:42:
Je kan het natuurlijk nog extremer doen waarschijnlijk met inprivate browsing, nog meer verschillende browsers of meer computers.
Je hebt me door O-)

[ Voor 50% gewijzigd door Achilles op 15-03-2014 14:59 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 16:00

Sargan

Filmfreak...

Mijn broertje is gisteravond rond 23.00 uur al naar het VVV kantoor in Landgraaf gegaan. Gelukkig was hij nummer 21 in de rij. We gaan al jaren trouw naar Pinkpop toe. 's Ochtends was de drukte erg groot en zodra de winkel open ging begon men te duwen en te trekken, mensen werden omver gelopen, ambulance en politie ter plaatse 8)7
Mensen die pas in de ochtend aan kwamen en doodleuk vooraan in de rij gingen staan :N
Dus menig handgemeen...
Maar goed we hebben de kaarten binnen. oOo

http://handvolweemoed.com...pen-brief-aan-jan-smeets/

[ Voor 6% gewijzigd door Sargan op 15-03-2014 16:40 ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loewie1984 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:44:
Dat F5'en is een grapje neem ik aan?

Dit zegt ticketmaster zelf op hun facebook pagina:

Pinkpop Festival 2014
Het kan je niet zijn ontgaan, de voorverkoop van ‪#‎Pinkpop‬ komt eraan. Hier alvast een paar tips:

1. Maak een Account aan op http://oak.ctx.ly/r/sp4b
2. Gebruik/Bookmark deze directe ticketlinks!
3. 3-dagenkaart http://oak.ctx.ly/r/sp4d €175
4. Zaterdag ticket http://oak.ctx.ly/r/sp4f €90
5. Zondag ticket http://oak.ctx.ly/r/sp4h €90
6. Maandag ticket http://oak.ctx.ly/r/sp4j €90
7. Eerder dan 10.00 uur is er géén Pinkpop kaartverkoop mogelijk..
8. Gebruik bovenstaande linkjes dus na 10.00 uur
9. Houd rekening met een wachrij
10. Keep calm and don't refresh
11. reCAPTCHA staat aan om botnetwerken te weren
12. Zet lekker een album op van een van de artiesten van die geweldige line-up

De officiële kaartverkoop start op 15 maart. Koop voor die tijd geen dure tickets via andere kanalen. Bovenstaande prijzen zijn INCLUSIEF €5 servicekosten.

Dus ik zou ZEKER NIET F5'en :) Veel succes gewenst!
Toch heeft dat F5-en wel gewerkt bij mij, heb ik het idee.

1x m'n eigen desktop aan in de wachtrij, lekker laten lopen
1x m'n werklaptop aan, halverwege een keer control f5 en kijken wat er gebeurt.. rara waar ik m'n kaarten (voor alleen de maandag) heb gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:03
Robkazoe schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:57:
[...]

Zoals eerder aangegeven zijn er denk ik ook best veel mensen die 170 euro voor de Stones over hebben en daarna naar huis gaan.
100% zeker!
Was vorig jaar aan het kijken voor kaarten in de O2 in London, daar begon het bij 225 euro. En een NL promotor zei dat hij nu de Stones in Ziggo Dome wilde proberen, maar dat kaarten dan 200-300 euro moesten kosten.
Dus voor Stones fans nu relatief goedkoop :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles

Achilles

Koning van de Myrmidonen

loewie1984 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:44:
1. Maak een Account aan op http://oak.ctx.ly/r/sp4b
2. Gebruik/Bookmark deze directe ticketlinks!
3. 3-dagenkaart http://oak.ctx.ly/r/sp4d €175
4. Zaterdag ticket http://oak.ctx.ly/r/sp4f €90
5. Zondag ticket http://oak.ctx.ly/r/sp4h €90
6. Maandag ticket http://oak.ctx.ly/r/sp4j €90
7. Eerder dan 10.00 uur is er géén Pinkpop kaartverkoop mogelijk..
8. Gebruik bovenstaande linkjes dus na 10.00 uur
9. Houd rekening met een wachrij
10. Keep calm and don't refresh
11. reCAPTCHA staat aan om botnetwerken te weren
12. Zet lekker een album op van een van de artiesten van die geweldige line-up
Dus ik zou ZEKER NIET F5'en :) Veel succes gewenst!
Dat vindt ik hele rare tips, de rij begon nml al 2 uur van te voren, zoals wel vaker bij ticketmaster, als je om 10u die links gebruikte was je er denk ik vrij zeker van geen kaartjes meer te krijgen. Tip 12. is overigens wel een goede :)
toolkist schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:32:
[...]Toch heeft dat F5-en wel gewerkt bij mij, heb ik het idee.
Puur toeval, de voortgang wordt vlgs mij via een code in een cookie bij gehouden, zodat mocht de verbinding even weg vallen je je plek ongv. behoud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 15:56
Ik zit eraan te denken om mijn horizon een beetje te verbreden.
Ga al jaren de muziek festivals langs, heb ze bijna allemaal meegemaakt. maar ben vorig jaar voor het eerst naar een hardcore/hardstyle feest gegaan; Ground Zero: Night Fire. Is me best goed bevallen, op het punt na dat die gasten een heel ander idee bij een pit hebben dan de gemiddelde hardrocker ;)

Ik denk er nu dus over om dit jaar eens Masters of Hardcore mee te pakken, gezien daar aardig wat acts op de line-up staan die ik ken qua muziek, of iig interessant vind.

Kan iemand me zeggen wat - op het verschillende idee van (mosh)pit na - nou echt het verschil is tussen een rock festival en een house festival?
Ik noem het nu even zo, omdat de term hardcore bij mij een heel andere definitie heeft, nml: gewoon de hardste variant van een bepaald genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D_Jeff schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:52:
Ik betwijfel of alle kaarten van PP14 in "no time" uitverkocht worden.
Afgelopen editie was PP13 Greenday toch wel een knaller en toen waren zowel de dagkaarten als de weekend kaarten niet allemaal verkocht. (Ondanks een geschatte verkoop van 60k kaarten, zowel weekend als dagkaarten).

We gaat 't zien :P
Achteraf is altijd makkelijk praten, maar uiteindelijk heb ik toch gelijk gehad...

...en ben zelf tot overmaat van ramp de kaarten misgelopen (bij gebruik na twee PC's, vaste en mobiele telefoons), die direct erna voor absurde bedragen op Marktplaats staan. Uit frustratie en verveling na de mededeling dat het uitverkocht was daar een kijkje gaan nemen en de meest krankzinnige verhalen gelezen over mensen die een vakantie hadden geboekt en Pinkpopkaartjes kochten, mensen die zes i.p.v. drie kaartjes kochten (en zo dus zelf gratis kaartjes willen regelen) en mensen die zeggen er 'per ongeluk' twee te veel hebben gekocht.

De oplossing van anandus zag ik al voorbij komen. Kaartjes op naam stellen van de koper, zodat doorverkopen minder aantrekkelijk wordt. Al vraag ik me af of partijen het nu eigenlijk wel echt willen, want al jaren gaat de discussie, maar het lijkt erop alsof ze er niets tegen kunnen of willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:50
Collega van me had 18 kaarten gekocht, 12 voor de zaterdag en dan nog eens 6 weekend kaarten 8)7. Vertelde dat een klasgenoot van hem, 48 kaarten gekocht had ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:56
^^ wtf, 48 x 90 dan neem je toch een flink risico imho.

Dat op naam stellen werkt prima, kijk maar naar Pukkelpop en Tomorrowland, als je niet kan kun je je kaarten ter beschikking stellen aan de mensen in de wachtrij die beide festivals zelf beheren.

Ik heb eens een keer getweet naar ticketmaster dat ze zo'n platform zouden moeten faciliteren. Immers is dat er in België en Duitsland ook al. Ik kreeg in een reactie terug dat ze daar mee bezig waren. Ondertussen heb je dan een platform als ticketswap maar dat is alsnog alleen maar ongecontroleerd. Er zit een bemiddelaar tussen die zorgt dat de verkoper zijn geld krijgt en de koper zijn kaartje, maarja, met een PDF is dat gewoon niet te controleren en ben je overgeleverd aan de gratie van de goedheid van de persoon die het kaartje verkoopt.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Behoorlijk risico, maar zolang Pinkpop geen naamsgebonden kaarten gebruikt denk ik dat hij die 48 kaarten wel zo kwijt is.

48x 150 euro winst, leuke vakantie. Wel lame overigens hoor, maar goed zulke situaties krijg je als je alles via zo'n baggere online oplossing te koop aanbiedt. Vind het nog vele malen meer balen voor de mensen die bij de muziekzaak staan en vervolgens ook geen kaarten meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ja, nog veel erger is het voor de mensen die al jaren naar Pinkpop toegaan omdat het een groot familiefeest is geworden. Die mensen pissen nu ook naast de boot, buiten dat al gezegd is geworden dat je er donder op kunt zeggen dat de meeste Stones fans gewoon die weekendkaarten gekocht hebben en alleen zaterdagavond op komen draven. De zondag en de maandag zal het lekker rustig zijn op het veld. Jammer, want daar gaat je omzet dan...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Maar dan heeft hij wel de Stones op pinkpop gehad ;-)

Zelf was ik ook graag naar de Stones gegaan hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ja, dan heeft ie ze idd gehad, en dat zal ie weten ook dan. Weet je er is altijd kritiek op Pinkpop, de afgaande jaren was het omdat ze niet konden concurreren tegen Rockwerchter en geen fatsoenlijke headliners programmeren. De jaren na 2002 tot aan 2009 waren redelijk zwak. En daarnaast roept Jan ook zelf nog wel eens iets achterlijks voor 50.000 mensen op het podium. Het festival wordt afgezeken om zijn hoge 3FM gehalte etc. En nu heeft ie dit jaar ogenschijnlijk een hele beste line-up en beginnen er weer andere mensen volop te klagen. Het is ook nooit goed. Mij boeit het persoonlijk nog vrij weinig. Ik heb 6 keer pinkpop meegemaakt en dat was altijd zeer goed bevallen totdat ik naar België toeging, dan leer je hoe het ook kan op festivals.

Geeft niet, ieder zijn smaak.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 16:21
Geen kaarten voor PP kunnen bemachtingen, ben er niet echt rouwig om... Was Smeets toch wel een beetje beu, en die 175,- geeft ik wel uit op RW :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 12:57
loewie1984 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:55:Ondertussen heb je dan een platform als ticketswap maar dat is alsnog alleen maar ongecontroleerd. Er zit een bemiddelaar tussen die zorgt dat de verkoper zijn geld krijgt en de koper zijn kaartje, maarja, met een PDF is dat gewoon niet te controleren en ben je overgeleverd aan de gratie van de goedheid van de persoon die het kaartje verkoopt.
Heb je hier wel eens gebruik van gemaakt? Ik kreeg het geld van mijn verkochte e-tickets pas achteraf op mijn rekening gestort. Als de koper van mijn kaarten er niet in gekomen zou zijn en had geklaagd bij ticketswap, zit ik zonder centen hoor. Systeem werkt wmb erg goed, was mijn kaarten ook binnen 4 minuten kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
loewie1984 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:10:
De jaren na 2002 tot aan 2009 waren redelijk zwak.
Pardon? 2008 had een fantastische line-up. Metallica, Foo Fighters en Rage Against The Machine als headliners, plus Queens of the Stone Age als subheadliner, en nog een hele rits die ik me niet meer kan herinneren. Dat is het laatste jaar dat ik geweest ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

AcidBurn schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:48:
[...]

Pardon? 2008 had een fantastische line-up. Metallica, Foo Fighters en Rage Against The Machine als headliners, plus Queens of the Stone Age als subheadliner, en nog een hele rits die ik me niet meer kan herinneren. Dat is het laatste jaar dat ik geweest ben ;)
Dat was ook het best verkopende jaar. Dit jaar komt daar misschien bij maar de afgelopen jaren waren de verkopen bij lange na niet zo goed.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

DJTimo schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:21:
[...]
Heb je hier wel eens gebruik van gemaakt? Ik kreeg het geld van mijn verkochte e-tickets pas achteraf op mijn rekening gestort. Als de koper van mijn kaarten er niet in gekomen zou zijn en had geklaagd bij ticketswap, zit ik zonder centen hoor. Systeem werkt wmb erg goed, was mijn kaarten ook binnen 4 minuten kwijt. :)
Oh dat is lekker, als koper dus altijd klagen ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
AcidBurn schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:48:
[...]

Ik zat er een jaartje naast zo te zien, vergeef me. Ik wordt al wat ouder. 2008 was dik in orde. Daar was ik toen ook bij. Lekker knallen met RATM.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:22
De_Bastaard schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:52:
Collega van me had 18 kaarten gekocht, 12 voor de zaterdag en dan nog eens 6 weekend kaarten 8)7. Vertelde dat een klasgenoot van hem, 48 kaarten gekocht had ... :|
Dan ben je gewoon een echte profiteur. :r Ze moeten gewoon invoeren wat organisaties als Q-dance/B2s ook al enige tijd doen. En dat is mensen die hun kaarten voor meer als 10% dan het orginele bedrag proberen te verkopen hun ticket gewoon ongeldig van maken. Dat zal ze leren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

VInd het wel knap, ik kom er niet eens 1 keer doorheen en hun dus gewoon 8 keer, maar dat soort dingen moeten gewoon onmogelijk gemaakt worden door tickets op naam/foto op de ticket.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
AcidBurn schreef op zondag 16 maart 2014 @ 05:51:
Ik zit eraan te denken om mijn horizon een beetje te verbreden.
Ga al jaren de muziek festivals langs, heb ze bijna allemaal meegemaakt. maar ben vorig jaar voor het eerst naar een hardcore/hardstyle feest gegaan; Ground Zero: Night Fire. Is me best goed bevallen, op het punt na dat die gasten een heel ander idee bij een pit hebben dan de gemiddelde hardrocker ;)

Ik denk er nu dus over om dit jaar eens Masters of Hardcore mee te pakken, gezien daar aardig wat acts op de line-up staan die ik ken qua muziek, of iig interessant vind.

Kan iemand me zeggen wat - op het verschillende idee van (mosh)pit na - nou echt het verschil is tussen een rock festival en een house festival?
Ik noem het nu even zo, omdat de term hardcore bij mij een heel andere definitie heeft, nml: gewoon de hardste variant van een bepaald genre.
Binnenkort start voorverkoop voor Dominator (www.dominatorfestival.nl). Wordt de 4e keer op rij, 5e keer in totaal (hopelijk geen PP tafrelen). Iedere keer zeer de moeite waard geweest. Goeie locatie, ruime opzet en zeer veel stijlen. Ieder jaar lukt het ze om weer nieuwe stijlen te vinden, 2 jaar terug was er een Italian HC tent, vorig jaar een 'Freestyle' tent, uiteraard de Oldschool-tent.

Over moshpits kan ik je niet veel vertellen, nog nooit behoefte gevoeld om daar tussen te gaan staan. Gaat er wel redelijk ruig aan toen, volgens mij is dat niet anders bij metalconcerten (al zullen de 'echte' adepten dat natuurlijk te vuur en te zwaard bestrijden).

Ik heb verder weinig met andere muziekfestivals, ben ooit een keer naar Mysteryland gegaan (2001 dacht ik). Vond dat qua sfeer drie keer niks, op een of andere manier krijg je bij house festivals snel de neiging dat men elkaar wil aftroeven 'wie er het hardste is'. Publiek die naar Mysteryland gaat, is echt anders dan het volk wat naar Eersel reist voor Dominator, in die zin dat men zich daar minder 'loopt te bewijzen'. Je gaat niet naar Dominator omdat je ooit Wanna see the rainbow van Paul Elstak leuk vond. Op een of andere manier geeft dat wel iets van een 'rustige sfeer'.

MoH heb ik in het verleden een keer meegemaakt in Heerenveen. Verder nog een paar keer Hellraiser meegemaakt in het hoge Noorden, in de Prins Bernard Hoeve. Indoor events zijn natuurlijk niet te vergelijken met outdoor festivals, maar dat was toch wel erg vet hoor. Heb zelfs nog een keer MoH versus Hellraiser meegemaakt, dat sloeg echt alles.

Ohkej, en back ontopic met Lowlans, Pinkpop en andere concerten!

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayRune
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 20:09
Niemand weekendkaarten over voor Pinkpop die over een schappelijke prijs kunnen worden overgenomen? ;)

Gelukkig wel kaarten kunnen bemachtigen voor TW Classic, zijn er nog Tweakers te vinden op dit festival?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik hou mijn hart alvast vast voor iedereen met een ticket voor Pinkpop: http://www.nu.nl/achterkl...onden-in-appartement.html

Nu is dat nog ver weg... maar voor hetzelfde geld krijgt er iemand straks principiële bezwaren. Daar zit je dan met je kaartje..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
pkopf schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:20:
[...]

Over moshpits kan ik je niet veel vertellen, nog nooit behoefte gevoeld om daar tussen te gaan staan. Gaat er wel redelijk ruig aan toen, volgens mij is dat niet anders bij metalconcerten (al zullen de 'echte' adepten dat natuurlijk te vuur en te zwaard bestrijden).
Ik denk niet dat het er bij house feesten in de pit net zo aan toe zal gaan als bij de meeste hardrock/metal shows waar ik heen ga (death metal en hardcore punk/metal). Vooral bij de hardcore metal bands is het vaak een massale freefight met 20 man tegelijk, waar je compleet uit je dak kan gaan en je niet moet zeiken als je per ongeluk een klap of trap voor je bek krijgt.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Ljkt me sterk dat het er bij house feesten ook zo aan toe gaat vooraan, gezien elkaar aanstoten daar al bijna not done is vziw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

loewie1984 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:10:
Ik hou mijn hart alvast vast voor iedereen met een ticket voor Pinkpop: http://www.nu.nl/achterkl...onden-in-appartement.html

Nu is dat nog ver weg... maar voor hetzelfde geld krijgt er iemand straks principiële bezwaren. Daar zit je dan met je kaartje..
Volgens mij kunnen ze het niet maken om de hele tour af te zeggen. De komende concerten in australie zou dan weer wel kunnen. Als ze de hele tour af zouden zeggen raken ze denk ik zoveel respect bij de fans kwijt.. Om nog maar niet te spreken wat er allemaal in de contracten vastgelegd zou liggen.

En daarbij hoop ik ook gewoon dat ze komen.. Al is het evengoed wel zeer heftig nieuws natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

AcidBurn schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:15:
[...]

Ik denk niet dat het er bij house feesten in de pit net zo aan toe zal gaan als bij de meeste hardrock/metal shows waar ik heen ga (death metal en hardcore punk/metal). Vooral bij de hardcore metal bands is het vaak een massale freefight met 20 man tegelijk, waar je compleet uit je dak kan gaan en je niet moet zeiken als je per ongeluk een klap of trap voor je bek krijgt.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Ljkt me sterk dat het er bij house feesten ook zo aan toe gaat vooraan, gezien elkaar aanstoten daar al bijna not done is vziw ;)
Bij hardcore metal is het veel show weinig raken. Beetje in het rond zwieren etc. vind ik alleen maar een hele vervelende pit in vergelijking met een death/ander soort metal pit.

IK weet wel dat er bij ons af en toe wat gasten langskwamen om mee te pitten bij een metal feestje maar die overduidelijk meer v/d hardcore waren. Die waren niet erg misselijk, meerdere mensen met een gebroken neus etc. de pit zien verlaten. Maar kan me niet voorstellen dat dat normaal is:P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:37
Marce schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:02:
[...]

Volgens mij kunnen ze het niet maken om de hele tour af te zeggen. De komende concerten in australie zou dan weer wel kunnen. Als ze de hele tour af zouden zeggen raken ze denk ik zoveel respect bij de fans kwijt.. Om nog maar niet te spreken wat er allemaal in de contracten vastgelegd zou liggen.

En daarbij hoop ik ook gewoon dat ze komen.. Al is het evengoed wel zeer heftig nieuws natuurlijk.
ik zie het zo'n vaart niet lopen maar het is wel zo dat er in elk contract gewoon een hele rij regels staat waarom ze gewoon kunnen afzeggen en helaas pindakaas voor Jan

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles

Achilles

Koning van de Myrmidonen

AcidBurn schreef op zondag 16 maart 2014 @ 05:51:
XTC vs Wiet :9
Een rock festival trekt simpelweg een ander soort publiek dan een house festival heb ik t idee. Op een een of andere manier zijn mensen op rock festivals iets opener en vriendelijker, ondanks ze redelijk gewaagd gekleed zijn. De typische rockfestival bezoeker wil nog al ns hipster gekleed gaan, terwijl men op house festivals daar niet zoveel om geeft. Een typisch rockfestival is simpelweg een podium met licht en veel geluid, terwijl je bij festivals als defcon en tomorrowland een gigantische decoratie en vuurwerk onzin aantreft. Persoonlijk vind ik t lijken alsof een housefestival meer alledagse mensen trekt, en een rockfestival meer alternativelingen. Waarbij ik onder alledaagse mensen versta, mensen die als ze wat ouder zijn gezellig naar de vrienden van amstel live gaan. (niks mis mee overigens)

Daarnaast is ook de muziek anders :+

Kortom lastig uit te leggen, ik zou zeggen ga eens naar een echt rockfestival (lowlands, werchter) en naar een echt housefestival (tomorrowland) en kijk zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Achilles schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:35:
[...]
Kortom lastig uit te leggen, ik zou zeggen ga eens naar een echt rockfestival (lowlands, werchter) en naar een echt housefestival (tomorrowland) en kijk zelf ;)
Ehm... ik ga al sinds 2003 elk jaar meerdere grote rock festivals af.
Pinkpop, Werchter, RaR, RiP, Groezrock, Roskilde, Download, Glastonbury, Sziget. You name it i've been there. Wordt dit jaar overigens mijn achtste Lowlands....

Ik vroeg het juist omdat ik - op Ground Zero na - geen enkele ervaring heb met house festivals :)
Overigens heb je nu wel redelijk goed uitgelegd wat ik ergens al verwachte...

Afvalzak: Veel show weinig raken zou ik niet zeggen. Veel show is het zoieso niet, het gaat er puur om dat je lekker los gaat op een manier die je zelf fijn vind. Wat een ander daarvan vind zou jou aan je reet moeten roesten. Het is oorspronkelijk niet de bedoeling elkaar te raken nee, maar in een goede moshpit wordt er echt wel op los gebeukt.

[ Voor 25% gewijzigd door AcidBurn op 18-03-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 16:45
Mwah mijn ervaring met hardstyle/hardcore feesten is dat een pit nauwelijks aanwezig is. Als je dat zoekt zul je echt op de rockfestivals moeten blijven. Housefeesten zijn er natuurlijk ook in alle soorten en maten. Van trance (mega commercieel) tot hardcore (meer alternatief). Maar zelfs bij die laatste ben ik nog nooit een fatsoenlijke pit tegen gekomen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Ik vind persoonlijk ook niet dat een pit op hardcore/hardstyle-feesten thuishoort. Dat is niet onze manier van losgaan zeg maar :P

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het festival mist nog in de OP, maar ik heb alvast weekend kaarten voor:

Afbeeldingslocatie: http://www.writteninmusic.com/wp-content/uploads/wp-post-thumbnail/oB3RU4.jpg

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heeft iemand nog een hendige parkeertip voor Pinkpop?
Gewoon de borden volgens en zien waar je uitkomt, of kan je beter ergens buitenaf parkeren (zo ja: waar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:48
Vorig jaar was bij camping C wel een groot grasveld dat overdag bewaakt werd. Is niet van de organisatie en kost 10 euro/dag of 25 euro/weekend (prijs 2013).

Wil je dichterop komen te staan, dan kan je in de buurt van Camping B (geasfalteerd terrein van een park, kost 50 euro/weekend).

Succes ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Mijn god wat waren de Stones goed! Ontzettend genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dinsdag in alle vroegte afreizen richting Engeland voor Download Festival, zin in :)
Ga samen met mijn zusje die geen rijbewijs heeft, dus waarschijnlijk geen moshpits voor mij.
Als ik niet meer terug kan rijden, hebben we een probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik vond the stones ook erg goed.. Mick jagger is nog zoooo energiek. Ook de zang en instrumenten waren goed. En je zag gewoon dat ze genoten.

John Mayer. Zijn stem was goed, zijn gitaarspel was erg goed, zijn muziek was goed. Maar hij speelde het optreden zo plichtmatig. Hij kwam op, speelde zijn nummers, zei 'thank you' en was weg. Alsof hij er helemaal geen zin in had.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wat een show _/-\o_
Dat Mick Jagger op z'n oude dag nog zo energiek is, niet normaal.
Lange dag, bijna 10 uur gestaan, maar het was het waard. Stond uiteindelijk bij de Stones een rij of 8 van het podium. Genoten.

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5078/14369429571_1d1c362d76_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2901/14371833304_2fc9ed59c8_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2904/14371834104_8537f642e0_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5234/14372757825_e840f30b55_z.jpg

[ Voor 91% gewijzigd door matthijst op 08-06-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Wow.. Wat een geweldige foto's en een geweldige plek om het van te bekijken!!

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Genoten van een, in alle opzichten, gedenkwaardige Pinkpop.
Hoogtepunten voor mij: de Stones, Metallica, 21 Pilots, Stromae, Ghost, Avenged Sevenfold.

Een pluim voor de organisatie die gisteren, tijdens het extreme weer, op een rustige en kalme manier de mensen vertelden wat ze moesten doen, er was geen enkele sprake van paniek bij de mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Op NL3 is nu trouwens Metallic op Pinkpop te zien, uur lang dus aardig wat :)
edit: nu ook op UG: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1425087

Nog even, weer naar Werchter, beetje uit gemak, waren leukere dingen van plan maar vriendin kan niet zo veel dagen opmaken en vind RW altijd wat relaxter dan PP.
Wel zin an!

[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 16-06-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
PP was dit jaar opvallend drukker dan de vorige editie.
Ed Sheeran en Jake Bugg zijn voor mij de namen die goed zijn blijven hangen vanwege een goeie show :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Kom net terug uit Engeland, Download Festival 2014. Meest memorabele show van het weekend, zonder twijfel: Linkin Park. Ze begonnen met het volledige eerste album, integraal te spelen. Ik heb nog nooit zo'n groot publiek zo massaal een halfuur lang met alles mee horen zingen/schreeuwen en springen. Daarna kwam min of meer een "best of" van een uur, plus een paar nieuwe nummers. Beste show die ik ze ooit heb zien doen, en ik heb ze toch al een paar keer gezien. Ook goed om te weten dat Chester nog altijd moeiteloos de uithalen en agressie van het eerste album eruit kan gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
^^ dat zijn festival belevingen die je niet snel vergeet inderdaad. Net als Arcade Fire op pinkpop enkele momenten voor de storm en een uitzinnig publiek. Dat zijn zeldzame pareltjes waar je nog lang over na kan mijmeren. Fijn dat het je bevallen is! :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
AcidBurn schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:13:
Kom net terug uit Engeland, Download Festival 2014. Meest memorabele show van het weekend, zonder twijfel: Linkin Park. Ze begonnen met het volledige eerste album, integraal te spelen. Ik heb nog nooit zo'n groot publiek zo massaal een halfuur lang met alles mee horen zingen/schreeuwen en springen. Daarna kwam min of meer een "best of" van een uur, plus een paar nieuwe nummers. Beste show die ik ze ooit heb zien doen, en ik heb ze toch al een paar keer gezien. Ook goed om te weten dat Chester nog altijd moeiteloos de uithalen en agressie van het eerste album eruit kan gooien :)
Twee weken geleden LP op Rock am Ring gezien, wat een show. Ik was alleen bekend met hun top 40 werk maar hoe die gasten gewoon 1,5 uur lang alles aan elkaar knopen, rock, rap, niet normaal. En ze hebben er ook nog lol in... itt tot de sms/verzoekshow van Metallica... Ben sindsdien bezig met het gehele repertoire ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jynxter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Pinkpop had de beste line-up sinds hele lange tijd. Maar ik ga me op Lowlands ook wel weer prima vermaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
CopyCatz schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:31:
[...]
Twee weken geleden LP op Rock am Ring gezien, wat een show. Ik was alleen bekend met hun top 40 werk maar hoe die gasten gewoon 1,5 uur lang alles aan elkaar knopen, rock, rap, niet normaal. En ze hebben er ook nog lol in... itt tot de sms/verzoekshow van Metallica... Ben sindsdien bezig met het gehele repertoire ;)
Om nou te zeggen dat Metallica er geen lol in heeft.... ook zij hebben integraal het hele black album gespeeld, verschil is natuurlijk wel dat Metallica bijna 20 jaar langer bezig is ;) wellicht een beetje meer versleten :+ eigenlijk verbaast het me hoeveel shows ze doen...
Ook wel tekenend dat Linkin Parks 1e album eigenlijk ook het tofste is en ja ik vind het ontzettend vet, had het graag gezien :P luister HT nog vaak...

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 18-06-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Vandread schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:03:
[...]

Om nou te zeggen dat Metallica er geen lol in heeft.... ook zij hebben integraal het hele black album gespeeld, verschil is natuurlijk wel dat Metallica bijna 20 jaar langer bezig is ;) wellicht een beetje meer versleten :+ eigenlijk verbaast het me hoeveel shows ze doen...
Ik bedoelde eigenlijk dat LP veel meer indruk maakte. De uren voorafgaand aan het optreden van Metallica waren er op de schermen geregeld commercials te zien dat je je favoriete nummers moest sms-en, die ze dan gingen spelen. Had af en toe het idee dat ik stond te wachten op een voorronde van idols oid.. Iedere andere metal band zou worden uitgekotst wegens dat soort commerciële neigingen, snap niet helemaal waarom ze het doen. Uiteindelijk waren er 1700 smsjes binnen op een 80.000 bezoekers, dus laat ze volgende keer zelf maar weer een setlist verzinnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Daar kan ik wel wat tegenwicht in brengen: Metallica heeft namelijk de hele afgelopen tour het publiek al laten meebeslissen in wat er gespeeld wordt, via de website. Het per sms mee stemmen is daar dan een wat commercielere invalshoek van, het oorspronkelijke idee was in ieder geval leuk voor de fans.

Het is overigens een feit dat Hybrid Theory door de fans nog altijd gezien wordt als LP's beste werk (met Meteroa als sterke tweede), en dat beseft de band zich terdege. Ze houden van experimenteren (volgens mij hebben ze bij elk album iets anders geprobeerd) maar zijn zich er wel degelijk bewust van dat het de fans zijn waardoor ze zo groot zijn geworden. Anders doe je ook niet zo'n actie als het hele eerste album integraal spelen. Met Living Things gaan ze weer aardig de goede kant op, ik moet The Hunting Party nog luisteren om te zien of ze dat pad nog verder in gaan.

Overigens vind ik het heel erg tof dat ze het HT gedeelte van de live show op Download festival op hun website beschikbaar stellen om te downloaden. Had liever de hele show gehad, zoals ze tot 2 jaar terug altijd deden, maar dit is ook gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
@CopyCatz, Nu-metal snoeit gewoon lekker hard en moet mits goed uitgevoerd live ook zeker indruk maken :) kijk maar naar bv Slipknot, dat was ook echt bruut om live mee te maken. Korn vorige jaar gezien op RaR was ook wel tof, mensen met wie ik was waren er alleen niet zo van maar ik kon practisch alles meebrullen en dat maakt al snel veel goed :+
Los daarvan, die SMSjes.... mja... ook niet echt mijn ding.... begrijp dat ze feedback willen, maar daar gaat echt niets orgineels uit komen....

Van RaR staan trouwens echt veel complete acts op Youtube.
Overigens geld voor al die Youtube meuk dat het live waar je bij bent echt veul beter klinkt, een hoop gaat verloren in het opnemen, omzetten en weetikveelwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:55

bakvis

Tweakers.Nerd

Nog een paar dagen dan gaan we weer genieten op RW14. De weersvoorspellingen gingen van goed naar slecht en nu weer naar erg goed! Ik hoop op 4 dagen zon, bier, muziek vrouwen en ontspanning!

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik hoop het met je mee hopen :) Zodat ik op Pukkelpop mooi weer tegemoet kan zien :P

Veel plezier, waar ga je naar kijken? Springen er dingen voor je uit?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Nog mensen bij CAS of Parkpop wezen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Programma Appelpop 2014 (12 + 13 september, Tiel): http://t.co/ylmp6b2mzI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Russkaja is een must-see. Dat is echt een enorm vet feestje!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Die staat inderdaad ook wel op mijn lijstje :) Super lijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Werchter. heel kort:
Pearl Jam: fenomenaal: mijn nr 1 van het festival
Metallica: altijd fijn (maar verre van het beste van wat ik gezien heb van ze...)
Arctic Monkeys: pfoei die stilte tussen de nummers.... ze vinden zichzelf heel graag goed, dat gevoel krijg ik erbij
Stromea: absoluut geen fan van.... maar wat een show... fantastisch
KoL: as usual vind ik ze emotieloos...
Daptone Super Soul Revue: balen dat ik er zo laat bij was.... zelfs als je geen soul hebt voel je soul ;)
Rodrigo y Gabriela.... als Gabriela spreekt kan je alleen maar smelten... verder ging Rodrigo zingen..... dat kan die gewoon zelfs :+
Eels: wat een baas, wat een muziek instrumenten, je kan je niet voorstellen dat het goed kan gaan.... en dat gaat het wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 08-07-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Iemand op The Hive geweest op Werchter? Hoe was dat?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ben jij nog geweest loewie? Ik stond weer op "de camping" ;) lekker rustig, maat van me heeft een dikke Dodge pickup waar je met 3 personen voorin kan zitten, dus fietsen en meuk achterin en gaan, altijd mooi die gemoedelijkheid daar en lekker relaxed als je aan komt.
Mochten de pickup gewoon naast de tenten zetten, dus beetje afscherming erbij.

Wist eigenlijk helemaal niets van die Hive af tot ik op het festival terein was en in het boekje keek, leuk initiatief, al weet ik niet of het aan mij besteed is.... ben meestal blij als ik op me luchtbed lig... extra feestje ben ik meestal de volgende dag echt kapot van.
Overigens de eerste dag echt te weinig gegeten.... was niet echt handig :X

edit: ah zo te zien ga je naar Pukkelpop ;) have fun!

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 09-07-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
He Vandread, inderdaad Pukkelpop, vorig jaar als back-up voor mijn zusje die het net uit had met d'r vriend, en dat was zo goed bevallen dat het naar meer smaakte, dus vandaar. En ik ga meer voor de bands die ik nog niet heb gezien. Nu had dat bij RW14 voor wat betreft het middag programma enzo ook prima gekund. Maar wat betreft headliners niet zo, Metallica ben ik geen fan van, en PJ en KoL al te vaak gezien.

Lachen dat je nog op "de camping" bent geweest. Ik kan me de kwart finale tegen Brazilie herinneren, die heb ik daar gekeken in een bloedhete kantine met een oververhitte tv decoder. Dat alleen al was een cliffhanger op zich :P

Thanks!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Zag inderdaad wat er op Pukkelpop komt, echt veel relatief "onbekenden" waar pp voorheen toch ook vaak flinke "mainstream" headliners had (nu eigenlijk alleen Editors)
Trekt me ook eigenlijk wel :) maar geloof dat we (as usual) weer wilde plannen hebben.. Exit.... of Roskilde...
En tja... de camping is voor een ouwe rot als ik wel fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41
loewie1984 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:33:
The hive is de camping met daarnaast een grote feesttent welke gewoon open is voor het publiek, waarin dj's spelen.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:00
loewie1984 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:33:
Ik vond het allemaal super geregeld. Er waren genoeg douches met een systeem dat je een nummertje kon halen en op lichtkrant kon zien wanneer je aan de beurt was. Kon dus gewoon bij je eigen tent wachten. Douches waren ook schoon en warm. Verder liep er hele tijd beveiliging rond, gaf wel een fijn gevoel. Ook werd er een paar keer per dag vuilnis opgehaald.

Onderdeel van The Hive is de feesttent. Op zich staat dat los van het camping gedeelte, wij hadden er op de camping in ieder geval totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
He DjRex, goed om te horen dus dat het goed bevallen is. Ik had erover gelezen en ik vind het echt een net stukje 'service' van RW om dit zo in te regelen. Je hebt nl. ook commerciele alternatieven zoals de RockVillage, maar om 500 eu voor RW neer te tellen (ticket plus eten / drinken) en dan nog eens 300 eu om te vertoeven in een vakantiepark met allerlei toeters en bellen, is me wat te gortig.

Andere jaren ging ik voor een echte camping in de buurt, maar als The Hive zo goed geregeld is, zie ik geen noodzaak meer om dat te doen voor een wellicht volgende keer. Dat nummertje trekken voor een douche alleen al vind ik geniaal, en dat terwijl het zo simpel is.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

DjRex schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:31:
[...]

Ik vond het allemaal super geregeld. Er waren genoeg douches met een systeem dat je een nummertje kon halen en op lichtkrant kon zien wanneer je aan de beurt was. Kon dus gewoon bij je eigen tent wachten. Douches waren ook schoon en warm. Verder liep er hele tijd beveiliging rond, gaf wel een fijn gevoel. Ook werd er een paar keer per dag vuilnis opgehaald.

Onderdeel van The Hive is de feesttent. Op zich staat dat los van het camping gedeelte, wij hadden er op de camping in ieder geval totaal geen last van.
Dát maar het aanbod kwa eten was echt wel miniem, alles was constant op, lange wachtrijen voor warme dingen omdat plannen en van te voren maken blijkbaar moeilijk was.
Maar de douches en schoonheid waren echt wel een plus.

Die feesttent was wel tof, maar de muziek stopte om 2 uur en dan was je net terug van de laatste band, dus een echte afterparty was er niet. Is wel beter voor de slapers natuurlijk. (Behalve na NL - Costa Rica toen ging het zonder muziek ook gewoon door 8)7 )

Jammer dat ik er pas na 4 dagen achter kwam dat er een Jack Daniels cocktail barretje was op het feestterein van de Hyve. |:(

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Klinkt inderdaad goed! Nog dik in de file gestaan erna heren?

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 10-07-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
loewie1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:35:
He DjRex, goed om te horen dus dat het goed bevallen is. Ik had erover gelezen en ik vind het echt een net stukje 'service' van RW om dit zo in te regelen. Je hebt nl. ook commerciele alternatieven zoals de RockVillage, maar om 500 eu voor RW neer te tellen (ticket plus eten / drinken) en dan nog eens 300 eu om te vertoeven in een vakantiepark met allerlei toeters en bellen, is me wat te gortig.

Andere jaren ging ik voor een echte camping in de buurt, maar als The Hive zo goed geregeld is, zie ik geen noodzaak meer om dat te doen voor een wellicht volgende keer. Dat nummertje trekken voor een douche alleen al vind ik geniaal, en dat terwijl het zo simpel is.
Ja die nummertjes werkte echt perfect, scheelde ook enorm dat we vanuit onze plek precies zicht hadden op de lichtkrant ;)

Wij zaten ook wel aan het begin van de camping maar de camping is nu zo enorm groot dat als je pech hebt je 10min aan het lopen bent voor je bij je tent bent.

Wat betreft het aanbod van het eten. Wij gingen elke ochtend naar de ontbijtkraam net buiten de camping (richting festivalterrein) waar je echt enorme broodjes gezond kon halen, waren echt lekker! Verder heb ik daar niks gehaald behalve bier dus qua warm eten heb ik geen idee. Bij de feesttent op het plein nog wel een keer pizza gehaald die echt super lekker (en duur) was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
Vandread schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:42:
Klinkt inderdaad goed! Nog dik in de file gestaan erna heren?
Wij zijn dit jaar via Eersel gereden en dan binnendoor. Op die manier kom je aan de 'verkeerde' kant van het terrein uit, dan kun je via achteraf weggetje achter de parkeervelden langs rijden. Kom je op kruising uit waar je vooraan de file terecht komt :D Dus heb echt 0 file gehad dit jaar _/-\o_

Mijn geweldige paint skills:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/28un5dv.png

Rode route was onze route, zwarte route is de route vanaf Antwerpen waar altijd enorme file staat

[ Voor 16% gewijzigd door Faeshaas op 10-07-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
Die brug is normaliter volledig afgesloten, dus je hebt geluk gehad.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
Murcielago schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:58:
Die brug is normaliter volledig afgesloten, dus je hebt geluk gehad.
Wij gingen op woensdag al, was om een uur of 3 daar en was gewoon open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb ook helemaal geen file gehad en ik heb gewoon de bordjes gevolgt vanaf de snelweg :)
Uurtje voor de poort gestaan en toen ging de Hyve open en waren we eigenlijk zo binnen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Kwam woensdagavond aan en we moesten heen waar jij vandaan kwam :P
Ook amper file, werden teruggestuurd over dat kronkelweggetje (Biesbeemden) en toen de andere kant de brug over inderdaad :)

Terugweg wel in de file.... bij Antwerpen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Hier trouwens een kleine pro's en con's van Werchter imho:

Pro:
Goede bands
Prima sfeer
Superschoon overal door de mensen die constant achter je zooi heen lopen ;)
Weinig last gehad van modder, ondanks de regenval.
Redelijk wat schaduw (in vergelijking met Pinkpop en Lowlands iig)
Zeer goed zicht op de mainstage, zelfs vanaf helemaal achteraan.

Cons:
Die papieren "muntjes" zijn echt onhandig.
Prijs/kwaliteit/kwantiteit bij het eten zijn soms echt verschrikkelijk. 4 muntjes voor bijvoorbeeld een hamburger slaat echt nergens op.
Dreunen van de tenten door de mainstage act heen (en andersom) is niet erg handig en bevoordelijk voor het geluid.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Afvalzak schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:35:
Hier trouwens een kleine pro's en con's van Werchter imho:

Pro:
Goede bands
Prima sfeer
Superschoon overal door de mensen die constant achter je zooi heen lopen ;)
Weinig last gehad van modder, ondanks de regenval.
Redelijk wat schaduw (in vergelijking met Pinkpop en Lowlands iig)
Zeer goed zicht op de mainstage, zelfs vanaf helemaal achteraan.

Cons:
Die papieren "muntjes" zijn echt onhandig.
Prijs/kwaliteit/kwantiteit bij het eten zijn soms echt verschrikkelijk. 4 muntjes voor bijvoorbeeld een hamburger slaat echt nergens op.
Dreunen van de tenten door de mainstage act heen (en andersom) is niet erg handig en bevoordelijk voor het geluid.
Papieren muntjes?
Vorig jaar waren het gewoon van die plastic breekmuntjes die je overal ziet toch?

En over de mainstage: niet alleen goed zicht, maar ook het geluid is over de hele weide behoorlijk goed imo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

frankivo schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:23:
[...]

Papieren muntjes?
Vorig jaar waren het gewoon van die plastic breekmuntjes die je overal ziet toch?

En over de mainstage: niet alleen goed zicht, maar ook het geluid is over de hele weide behoorlijk goed imo.
Dit jaar niet in ieder geval, je kreeg een papieren ticket van 2 bij 4 centimeter ofzo wat erg onpraktisch is als je er een hoop haalt.

Geluid is inderdaad zeer goed, behalve als er een DJ in de tent ernaast stond te rammen ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Die tenten moeten ze eigenlijk een slag draaien... nu dreunen ze richting de mainstage....
En inderdaad.... die papieren "muntjes" zijn echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Werchter had vroegah toch ook nog aparte bonnetjes voor eten en drinken? Dat was ook erg onhandig

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Dat is niet meer.... nu betaal je gewoon 4 of 5 bonnetjes voor een pita shoarma/durum donner ofzo :X

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 11-07-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Die papieren muntjes had je vorig jaar ook. Voordeel is dat je ze gewoon in je papiergeld gedeelte van je geldbuidel kunt stoppen. Vond het niet echt een nadeel. Dit jaar niet op RW geweest maar Rock am Ring. Daar kon je gewoon met contant geld betalen. Moet zeggen dat ik dat ook wel een verademing vindt omdat je dan een beetje door hebt hoe duur alles is. Aan de andere kant: gepakt wordt je toch wel qua eten en drinken. Het is altijd de kunst om het voedsel te vinden met de grootste prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding. Meestal zijn dat de 6 mini loempia's.

Overigens mooi dat The Hive geslaagd is. Volgens mij wilde ze dat vorig jaar al introduceren maar toen is het er niet van gekomen. Hopelijk heeft RW volgend jaar weer zo'n goede lineup. Kon er dit jaar helaas niet bij zijn maar wil er volgend jaar wel weer bij zijn als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik verwacht dat binnen een x aantal jaar het overal betalen met je polsbandje wordt. En dan zit er echt geen rem meer op... (Maar voordeel is dat een spa dan goedkoper dan een biertje kan zijn bijvoorbeeld)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Praktisch gezien ben ik voor :) Geen gedoe meer met muntjes kwijtraken etc. Het grote nadeel vind ik alleen dat je niet direct kan zien hoeveel je er nog op hebt staan en je ongemerkt meer uitgeeft dan je van plan was.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
geen animo voor de zwarte cross dit jaar? -O-

Ik ga dit jaar tot mijn grote verdriet alleen zondag. Lichtenvoorde liep zonet al weer goed vol met oude caravans en andere maffe meuk 8)7 *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Animo wel, maar komt niet zo goed uit :(
Wel sinds gisteren in bezit van Lowlands kaartjes *O*

iRacing Profiel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste