Hier in Maarn hebben we sinds november de nieuwe VDSL2 met vectoring en dat werkt (durf het haast niet te zeggen na die jaren met moeite maar 8Mb te kunnen krijgen op ADSL) erg goed kan ik rapporteren:

Ik heb dan het 80/8 abo bij KPN internet only 46 euri per maand en om deze thread maar aan te vullen.
VDSL2 Echte snelheid met vectoring werkt hier in Maarn dus prima.
Heb het nu al meerdere malen per dag getest maar steeds blijven de resultaten rock solid.
Let wel op als je een eigen modem aansluit, niet elk modem ondersteunt vectoring zo heb ik een Vigor 130 gisteren gehad en die ondersteund deze snelheden (nog niet, helpdesk meld dat eind april-2014 ze het wel ondersteunen)
my 2cnts.
W.
PS Doe mij maar geen kabel

Ik heb dan het 80/8 abo bij KPN internet only 46 euri per maand en om deze thread maar aan te vullen.
VDSL2 Echte snelheid met vectoring werkt hier in Maarn dus prima.
Heb het nu al meerdere malen per dag getest maar steeds blijven de resultaten rock solid.
Let wel op als je een eigen modem aansluit, niet elk modem ondersteunt vectoring zo heb ik een Vigor 130 gisteren gehad en die ondersteund deze snelheden (nog niet, helpdesk meld dat eind april-2014 ze het wel ondersteunen)
my 2cnts.
W.
PS Doe mij maar geen kabel

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 118745 op 04-04-2014 10:17 ]