Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:31:
[...]

Nog meer wehkamp fouten :? :F :F :F
Ik hoor alleen maar gezeik over die keten 8)7
Wehkamp moet je in de fik steken

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:17

tha_crazy

Mafketel

Volgens mij worden ze daar gek, zowel bij de webshops als bij de post _O-

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
TheDukemaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:27:
[...]

Ziet er mooi uit! Had direct na de e3 aankondiging al besteld en wou toen Watch Dogs gaan halen. Nu ga ik dan maar voor Killzone maar gezien de prijs had ik dan ook beter de bundel kunnen bestellen...
Dat leek mij ook de betere optie. Want mocht ik de PS4 toch weer kopen ging ik alsnog voor de game Killzone.

Naja. Ik baal nog het meeste van het feit dat ik vanaf maandag ergens kan werken dus had de console kunnen houden :F

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• NoNickOne
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:47
Haha.. 2 PS4's gekocht en net al de eerste op marktplaats verkocht voor 600.- _/-\o_

Verwijderd

Zou wel enorm balen zijn als je een DOA krijgt ;(
Zoveel stress en moeite en dan kun je alsnog ruim 6 weken of langer wachten op een nieuwe :/ :z

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
Zojuist nog bevestiging ontvangen via mail van Wehkamp dat ik hem ontvang tussen 14:00-18:00

• Chefd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06-2025
NoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:33:
Haha.. 2 PS4's gekocht en net al de eerste op marktplaats verkocht voor 600.- _/-\o_
Triest hoor

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-12-2025
NoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:33:
Maar dat laatste boeit ons geen ene reet ;).

Verwijderd

Ik hoop dat ie zelf de DOA ps4 overhoud O-)

• NoNickOne
Wat.. geld verdienen? Niets mis mee!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:31:
[...]

Nog meer wehkamp fouten :? :F :F :F
Ik hoor alleen maar gezeik over die keten 8)7
Wehkamp is echt een drama! Daar bestel ik nog geen onderbroek meer! |:(

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08-2025
Ik vind het eerder triest dat mensen zoveel willen neerleggen omdat ze niet kunnen wachten :P.

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-01 16:12
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:33:
Zou wel enorm balen zijn als je een DOA krijgt ;(
Zoveel stress en moeite en dan kun je alsnog ruim 6 weken of langer wachten op een nieuwe :/ :z
In de VS werden DOA's z.s.m. ingeruild voor nieuwe (als in vanuit de fabriek met express post naar je toe gezonden), neem aan dat dat hier ook zo zou zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:34:
[...]

Wehkamp is echt een drama! Daar bestel ik nog geen onderbroek meer! |:(
Voordeel van mij, ik draag ze niet meer

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Wat de gek er voor geeft.

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
NoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:34:
[...]

600 euro is geen geld verdienen, is pure diefstal. Schandalig gewoon. Heb ik ook al meerdere op Marktplaats gemaild. Winst erop is leuk, maar dit is gewoon oplichting.....

Verwijderd

Buayakeren schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:31:
Bestelling geplaatst op 25.09.2013 bij Sony.nl levering uitgesteld met het bericht "Voor de nieuwe PlayStation®4, zal uw bestelling helaas worden verzonden met een vertraging. Uw bestelling zal bij u worden geleverd voor 08.01.2014"

Zojuist naar Rijswijk, de Boogaard geweest, Intertoys levert alleen aan pre order klanten en MM heeft niets.

Kortom het wordt een hele warme en gezellige kerst voor mn vriendin :)
http://www.psx-sense.nl/1...r-voldoende-ps4-voorraad/

Fijne kerstdagen :)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:
[...]

600 euro is geen geld verdienen, is pure diefstal. Schandalig gewoon. Heb ik ook al meerdere op Marktplaats gemaild. Winst erop is leuk, maar dit is gewoon oplichting.....
:')
martkwerking knul

• Chefd
  • Laatst online: 15-06-2025
NoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:34:
[...]

Nee een extra PS4 voor 50% meer verkopen terwijl er mensen zijn die reserveringen hadden staan en overgeslagen zijn door al die onzin deze week, je kan iemand die het verdient heel blij maken met een PS4, maar dat moet je niet doen voor een meerwaarde.

• NoNickOne
[...]

Je moet toch stelen van die rijke tatta's G 8)

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06-2025
wat zijn jullie Kiala ervaringen nu? heb mijn Sony nu binnen :) maat heeft zijn kiala nog lang niet. (wordt aangemaakt)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Absoluut.. alleen dit is toch echt het verkeerde forum om daar over te pochen.... Maar goed waarschijnlijk krijgt dit manneke hier voldoening uit... zucht voor die schamele 200 euro.. haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• KaracAslan
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-06-2021
[...]

Hoezo oplichting? Diegene zegt toch niet, je moet hem bij mij kopen? Je maakt een keus.

Oplichting je laat me lachen kind. Dat is handel

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 10:01

FlyEragon

Alien Monkeys

Dat je geld verdient ermee oke, maar op een forum lopen uitkondigen waar veel mensen niet eens een ps4 kunnen krijgen op release dag is gewoon een beetje trollen. Hou het liever voor jezelf dan :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

NoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:36:
[...]

Point proven... puber!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-01 15:37
[...]

Toch gewoon slim. Je kan het zelf ook doen, en de koper die 600 euro betaalt is ook blij. Win win dus, zo werkt de markt...

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
[...]

Hoezo oplichting? Ik heb die van mij ook voor 660 euro verkocht. Als iemand jou dat geld biedt voor je PS4, vind hij het dat geld waard. Niks mis mee toch? Mijn startprijs was gewoon 400, die mensen hebben zelf zo hoog geboden.

Als iemand naar jou toe loopt wanneer jij met je PS4 de winkel uit loopt en zegt 'ik geef je er 600 voor' dan vind je dat jij diefstal pleegt wanneer je hem daadwerkelijk kaan hem verkoopt? 8)7

Verwijderd

[...]

:F Stoere satesaus

Verwijderd

[...]

Oplichting is iets anders...
Dat zou t zijn als die een kapotte ps4 verkoopt, maarja als er mensen zijn die 600 euro willen betalen dan is t prima toch.
Voor sommige mensen is 200 euro meer niet zon probleem dusja waarom dan niet.

Zelf doe ik t niet heb wel 2 ps4 maar ik geef m dan liever een aan maat maar als die niet zou willen had ik m ook lekker voor meer verkocht.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-01 15:09
FlyEragon schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:37:
Dat je geld verdient ermee oke, maar op een forum lopen uitkondigen waar veel mensen niet eens een ps4 kunnen krijgen op release dag is gewoon een beetje trollen. Hou het liever voor jezelf dan :)
Mee eens, erg kinderachtig.
Ik heb de mijne pas begin volgend jaar hoor ik net |:(

Steam/XBL: Avioto

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
[...]

Sorry maar dat is ook irritant. Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet. Dat is nou marktwerking. Al vind ik het een beetje ongepast om het hier te verkondigen, dat wel.

Ps4/switch gamer

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-01 21:18
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:19:
[...]

Ik heb het idee eens bij jou thuis te zijn geweest........ Geen idee waarom, maar het kwma me bekend voor. Ik woon ook in zoetermeer.
Ohhh nee :) haha ik woon niet in zoetermeer overigens

PVoutput

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-01 10:51
KaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:36:
[...]

Hoezo oplichting? Diegene zegt toch niet, je moet hem bij mij kopen? Je maakt een keus.

Handel kan asociaal zijn. Denk aan bedrijven die kaarten voor gewilde concerten massaal opkopen zodat de echte fans geen geen kans krijgen om een kaartje voor de gewone prijs te kopen en "verplicht" zijn om flink meer te betalen als ze er toch bij willen zijn. Ik vind dat zeer laag gedrag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:30:
Lekker, Wehkamp heeft het pakket naar een verkeerd sorteercentrum gebracht dus ik kan wachten tot dinsdag, vieze tyfuslijers daar bij Wehkamp.
Je kan ook bij het depot ophalen hoor.

Verwijderd

Avioto schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:28:
[...]

Volgens mensen op Budgetgaming is dit een fout en krijg je een Wii U opgestuurd.. :S
Heb gebeld, mijn order is goed, ps4 mega bundel,
Geen wii
Ze zei dat er wel een aantal wii u zijn, foutje. Maar ik zit er niet tussen,

Pff geluk

Verwijderd

[...]

Ben je ook hooggeleid? :P

• Masioni
ymmv schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:40:
[...]

Handel kan asociaal zijn. Denk aan bedrijven die kaarten voor gewilde concerten massaal opkopen zodat de echte fans geen geen kans krijgen om een kaartje voor de gewone prijs te kopen en "verplicht" zijn om flink meer te betalen als ze er toch bij willen zijn. Ik vind dat zeer laag gedrag.
Fout gaat het inderdaad wanneer iemand speciale toegang heeft tot producten ten kosten van anderen. Gebeurt bij de kaartjes, maar ook op de beurs door de grootte banken in new york. (zie Tegenlicht aflevering van 2/3 weken terug)

Maar een PS4 extra bestellen en deze verkopen had iedereen kunnen doen die er op tijd bij was.

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 15:27
29 Nov 2013 10:18:19 Leidschendam Out For Delivery Today Message Sent To Receiving Customer

Mijn PS4 van Sony.nl is ook op weg :D

• CreativeSkills
  • Laatst online: 17-11-2024
Kan iemand mij vertellen of NBA 2K14 en Madden bij Akerpoort liggen?
Wil er zo best een uur heen rijden , maar wil niet voor niets gaan...
Dus mocht iemand (1 van) deze daar gespot hebben...

FFXIV: Brawny Brawler

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
KaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:36:
[...]

Ga dan naar een "handel" forum en deel daar je ervaringen, in plaats van opscheppen op het levertijden topic.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 11:21
[...]

Diefstal is als je 600 Euro int, maar vervolgens niets levert. Dit is gewoon een artikel verkopen voor 600 Euro. Als ik er 2 had gehad, had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:30:
Lekker, Wehkamp heeft het pakket naar een verkeerd sorteercentrum gebracht dus ik kan wachten tot dinsdag, vieze tyfuslijers daar bij Wehkamp.
Hoe ben je hier achter gekomen? Bij mij staat nog steeds niets bij "mijn bestellingen".

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-12-2025
RawChild schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:23:
[...]

Er zijn mensen die via bol.com hebben besteld eerder dan jij, zelf voor de aangegeven datum, en die krijgen hem niet las ik gister van een aantal. Raar geregeld daar.
Zijn er dus die wel melding gehad hebben of ze hem bij eerste levering krijgen of niet?
Want ik tast nog steeds in het duister, naja pretty obvious dat ik um niet ga krijgen bij levering 1.
Zit er niet mee dat ik um niet NNNUUUUUUUUU krijg, ma dat ut zo crap geregeld is, dat vind ik erger, ben liever netjes geholpen en op de hoogte dan van *sop het maar op*.

• mbe1
  • Laatst online: 11-01 19:28
Bezorgtijd tussen 13-15 uur. Maar nog steeds status "zending is ontvangen door postnl" :O

Verwijderd

Mn controller zit in het sorteercentrum, nu fifa en t belangrijkste mijn ps4 nog.
Had al gehoopt nu op de terugweg te zijn of nog beter als bezig te zijn ermee met een bezorgtijd van 10-12...

Verwijderd

tha_crazy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:24:
[...]

Bij mij staat tussen 9:30 & 12:00

Dus dan moet die wel opschieten :P
Sorteercentrum :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:40:
[...]

Je kan ook bij het depot ophalen hoor.
Nee want hij wordt nu eerst weer naar het sorteercentrum gestuurd..

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-01 16:12
Masioni schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:42:
[...]

Fout gaat het inderdaad wanneer iemand speciale toegang heeft tot producten ten kosten van anderen. Gebeurt bij de kaartjes, maar ook op de beurs door de grootte banken in new york. (zie Tegenlicht aflevering van 2/3 weken terug)

Maar een PS4 extra bestellen en deze verkopen had iedereen kunnen doen die er op tijd bij was.
Niet helemaal mee eens. Er zijn mensen die in Juli al besteld hebben en er nu geen krijgen, maar er zijn ook mensen die hem gister besteld hebben en hem nu in huis hebben.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die mensen de nu een PS4 hebben (en ik gun het ze zeker) hebben eigenlijk een PS4 die bij iemand anders terecht had moeten komen (naar mijn mening).
Gaat een close cal worden, of heel veel haat naar postnl.
Ze hebben nog een kwartiertje :+

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08-2025
Wat lachwekkend dit, ook ik kan bevestigen dat mijn bestelling van 27 nov bij BS zojuist binnen is gekomen. Blij dat ik niet gepreorderd heb en afwachten tot alles goed gaat.

• Teunke7
DGonlag2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:44:
[...]

Niet helemaal mee eens. Er zijn mensen die in Juli al besteld hebben en er nu geen krijgen, maar er zijn ook mensen die hem gister besteld hebben en hem nu in huis hebben.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die mensen de nu een PS4 hebben (en ik gun het ze zeker) hebben eigenlijk een PS4 die bij iemand anders terecht had moeten komen (naar mijn mening).
Tja ik snap de winkels ook wel, ze verdienen op verzendkosten. Anders moest het eerst naar de winkel en daarna weer ergens heen gebracht worden in veel gevallen. :)

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:42
Als er nog mensen een PS+ abo van een jaar zoeken. Bij bol.com nu ook voor €37,50 en met de kortingscode uit het PS+ topic zelfs €35, voor degene die geen C1000 bon en Toys XL in de buurt hebben een prima deal. Ik had beide niet dus. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

Verwijderd

[...]

Je hebt gelijk, maar er is een paar dagen ik dacht van zaterdag tot woensdag ofzo de tijd geweest om je reservering om te zetten in een bestelling.
Als je dat niet doet snap ik ook wel dat bart smit die dingen gewoon online gooit, of eigenlijk niet nu ik dit typ, die hadden gewoon naar de pre orders van de winkel moeten gaan...
Maar dit was waarschijnlijk makkelijker

Verwijderd

Kom net terug van de MM Akerpoort daar hebben ze NFS, FIFA en B4 voor 3 = 2 :P, maar meer hebben ze er niet liggen.

En heeft iemand anders ook dat de PS4 4400G werd aangegeven bij PostNL en daarna ineens 5100G?

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:45:
Gaat een close cal worden, of heel veel haat naar postnl.
Ze hebben nog een kwartiertje :+
Die vent staat nog een kwartiertje op de hoek van de straat te wachten om te zieken. Hij weet ook wel dat iedereen zijn PS4 wil hebben :)

• Masioni
[...]

Klopt, maar die fout lag bij de verkopers. Het is in dit geval niet dat een koper misbruikt heeft gemaakt van zijn macht. (een medewerker van MM die er bijvoorbeeld 10 apart houdt vandaag en zelf afrekent en dan doorverkoopt zou fout zijn)

Verwijderd

Ik mag hem van Wehkamp nergens ophalen stelletje rukkers dat het zijn, eerst mijn PS4 naar een verkeerd sorteercentrum brengen en daarna mij op mijn plek wijzen. Nooit meer ga ik iets bij Wehkamp bestellen, kutwinkel.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:47:
Ik mag hem van Wehkamp nergens ophalen stelletje rukkers dat het zijn, eerst mijn PS4 naar een verkeerd sorteercentrum brengen en daarna mij op mijn plek wijzen. Nooit meer ga ik iets bij Wehkamp bestellen, kutwinkel.
:>

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12-2025
Komt de spam weer
Mocht er een Tweakers zijn die hem dubbel heeft binnengekregen wil ik deze graag overnemen!
DM me kom hem vandaag nog ophalen!!

Verwijderd

waarom zou je hem in godsnaam ook bij wehkamp bestellen

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
afbetaling ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:48:
[...]

Psn erikj

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 11:21
Kom net terug van de MM Akerpoort daar hebben ze NFS, FIFA en B4 voor 3 = 2 :P, maar meer hebben ze er niet liggen.

En heeft iemand anders ook dat de PS4 4400G werd aangegeven bij PostNL en daarna ineens 5100G?
Verzamelt een hoop stof als je ermee voetbalt >:)

• Teunke7
[...]

Omdat ie gister weer leverbaar was }:O

Anders had ik hem ook niet besteld daar :P

Verwijderd

[...]

Als ie overal uitverkocht is zou ik het ook proberen maar de combinatie Wehkamp-games/consoles-releasedatum is vervloekt. Er zijn daar altijd problemen.

Verwijderd

Nee had met iDeal betaald want dan was ik daar maar vanaf, ik had van te voren geen problemen met ze maar nu bestel ik nooit meer wat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:44:
[...]

Nee want hij wordt nu eerst weer naar het sorteercentrum gestuurd..
Die zit op LAge Weide Utrecht en ze hebben een balie.

Verwijderd

Waarschijnlijk hebben ze hem nat laten regenen, wordt hij zwaarder van

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:50:
[...]
Die zit op LAge Weide Utrecht en ze hebben een balie.
1x raden.. Wehkamp staat dat niet toe..

Verwijderd

[...]

_/-\o_ >:)

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-01 13:06
lets do this!
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1102750_693064544037003_1025780867_o.jpg

• Teunke7

Verwijderd

[...]

Het eerste gewicht is waarschijnlijk door de magazijnmedewerker ingevoerd en de tweede door een medewerker van Post.nl. De weegschalen kunnen afwijken of zoals we bij ons in het magazijn doen is de het eerste gewicht een goeie gok :P

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-01 14:38
edit: verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door botech op 29-11-2013 10:54 ]

Verwijderd

[...]

1x raden.. Wehkamp staat dat niet toe..
Ehm... Daar heeft Wehkamp niks over te zeggen. Zodra hij overhandigd is aan de transporteur, verliest Wehkamp alle controle over het pakket en gelden de leveringsvoorwaarden van de bezorger.

Ik heb er gewerkt (Selektvracht)

• Teunke7
Je moet m ook niet in een kast zetten ;)

• Tayfunc
  • Laatst online: 11-01 15:57
"29 Nov 2013 04:36:34 Amsterdam Depot Shipment Received At Tnt Location"

Ughh nog steeds geen verandering. Ben erg ongeduldig!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
ding dong daar was de postbode jongens ik ben off ;) mijn is binnen :D

Psn erikj

Verwijderd

Wel vervelend dat ik nergens kan zien wanneer die gast denkt te gaan komen (selektvracht). Hij komt wel eens ´s ochtends, maar komt ook wel eens 6 uur ´s avonds aankakken.

Verwijderd

Tayfunc schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:55:
"29 Nov 2013 04:36:34 Amsterdam Depot Shipment Received At Tnt Location"

Ughh nog steeds geen verandering. Ben erg ongeduldig!
Je krijgt vanzelf een sms en mail als de status veranderd.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-01 00:07

RMX

Voor mensen welke hun BS bestelling nog op `Uw bestelling wordt ingepakt` staat.
BS zojuist; `We hopen in de loop van de dag meer informatie te kunnen geven.`

Lijkt me duidelijk dus haha

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-01 20:06
Staat bij degenen die bij bol.com hebben besteld en geen mail hebben ontvangen ook nog steeds bij status wordt verwerkt en levering op verschijningsdatum? 29 augustus heb ik hem besteld.

Verwijderd

Ik krijg vandaag nog een pakketje via DHL aan de deur afgeleverd, mijn PS4 gaat naar een servicepoint. Hoop dat als hij hier aan de deur staat hij mijn PS4 ook toevallig nog bij heeft :P
In de app 9.30 - 11.30, op de site 9.00 - 11.00 |:(
Ze geven zichzelf gewoon meer tijd ;)

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10-2025
Zijn er nu echt mensen die een WII U hebben ontvangen van Intertoys ipv een PS4 of probeert er weer iemand leuk te zijn? Dat kan toch niet...
Rck010 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:57:
Zijn er nu echt mensen die een WII U hebben ontvangen van Intertoys ipv een PS4 of probeert er weer iemand leuk te zijn? Dat kan toch niet...
Niet alles te snel aannemen :+

• KaracAslan
  • Laatst online: 25-06-2021
Ik heb een Wii U van Intertoys gehad net, wtf? :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:53:
[...]

Ehm... Daar heeft Wehkamp niks over te zeggen. Zodra hij overhandigd is aan de transporteur, verliest Wehkamp alle controle over het pakket en gelden de leveringsvoorwaarden van de bezorger.

Ik heb er gewerkt (Selektvracht)
Ja maar toch zegt Selektvracht dat? Weet jij wat ik aan de telefoon kan zeggen om ze onder druk te zetten of wat dan ook?

Verwijderd

KaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:58:
bofkont

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-01 10:29
Ik ga jullie verlaten hier. Zojuist heeft mijn broer de PS4 opgepikt bij de GM ik ga naar het andere topic. Cheerzs

• Teunke7
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:58:
[...]

Ja maar toch zegt Selektvracht dat? Weet jij wat ik aan de telefoon kan zeggen om ze onder druk te zetten of wat dan ook?
10tje betalen aan de heer/mevrouw :+

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:58:
[...]

Nee, daar is niks aan te doen en is gewoon dikke pech. Heb ik ook wel eens gehad met pakketjes, waar gewerkt wordt maakt men fouten, het is alleen een stuk zuurder bij een release PS4 dan bij een nieuwe onderbroek.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS BINNENNNNN SAMEN MET DE TV!!! heerlijk dit. Hij stond de heleeeeeee dag op ONTVANGEN DOOR POSTNL. maar nu is ie nog steeds niet geupdate dus iedereen die stresst om zijn bezorgstatus: NO STRESS!!!

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img534/9642/ajsp.jpg

Verwijderd

Heel benieuwd of mijne nog komt. Net stond er 'Onderweg', maar nog steeds 1 balkje. In de app staat nog wel tussen 11.30 en 13.30. Ik ben benieuwd haha. Anders lekker morgen! Ook mooi gebruik gemaakt van de bol.com aanbieding voor PlayStation Plus :)

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-01 07:34
KaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:58:
Hier een foto van? :+

Wel zuur trouwens als je hem verwacht.

- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

LuPo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:46:
Als er nog mensen een PS+ abo van een jaar zoeken. Bij bol.com nu ook voor €37,50 en met de kortingscode uit het PS+ topic zelfs €35, voor degene die geen C1000 bon en Toys XL in de buurt hebben een prima deal. Ik had beide niet dus. :P
Top, bedankt. Meteen besteld!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:00:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS BINNENNNNN SAMEN MET DE TV!!! heerlijk dit. Hij stond de heleeeeeee dag op ONTVANGEN DOOR POSTNL. maar nu is ie nog steeds niet geupdate dus iedereen die stresst om zijn bezorgstatus: NO STRESS!!!

[afbeelding]
Je TV doos ziet er niet helemaal lekker uit. :X

• Masioni
Voor de Rotterdammers die via TNT krijgen:

29 Nov 2013 10:54:41 Rotterdam Out For Delivery.

Net met bill games.nl gebeld, vliegtuig waar de games mee zouden moeten aankomen gister had een storing. Komt dus vandaag pas aan bij hun ;( . Met wat geluk dus morgen en anders pas maandag of dinsdag de spellen erbij.

• Jerry2215
  • Laatst online: 01-02-2025
Lekker bezig PostNL, 'Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast' 8)7 |:(

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 01:46
Cant wait :9~ :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://i772.photobucket.com/albums/yy5/Lrod01/lolz2_zps5dbdb001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i772.photobucket.com/albums/yy5/Lrod01/lolz1_zps35473dcb.jpg
Pagina: 1 ... 90 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot