Wehkamp moet je in de fik stekenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:31:
[...]
Nog meer wehkamp fouten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor alleen maar gezeik over die keten
Volgens mij worden ze daar gek, zowel bij de webshops als bij de post
Dat leek mij ook de betere optie. Want mocht ik de PS4 toch weer kopen ging ik alsnog voor de game Killzone.TheDukemaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:27:
[...]
Ziet er mooi uit! Had direct na de e3 aankondiging al besteld en wou toen Watch Dogs gaan halen. Nu ga ik dan maar voor Killzone maar gezien de prijs had ik dan ook beter de bundel kunnen bestellen...
Naja. Ik baal nog het meeste van het feit dat ik vanaf maandag ergens kan werken dus had de console kunnen houden
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Haha.. 2 PS4's gekocht en net al de eerste op marktplaats verkocht voor 600.-
Verwijderd
Zou wel enorm balen zijn als je een DOA krijgt
Zoveel stress en moeite en dan kun je alsnog ruim 6 weken of langer wachten op een nieuwe
Zoveel stress en moeite en dan kun je alsnog ruim 6 weken of langer wachten op een nieuwe
Zojuist nog bevestiging ontvangen via mail van Wehkamp dat ik hem ontvang tussen 14:00-18:00
Triest hoorNoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:33:
Maar dat laatste boeit ons geen ene reetNoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:33:
Verwijderd
Wehkamp is echt een drama! Daar bestel ik nog geen onderbroek meer!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:31:
[...]
Nog meer wehkamp fouten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor alleen maar gezeik over die keten
Ik vind het eerder triest dat mensen zoveel willen neerleggen omdat ze niet kunnen wachten
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
In de VS werden DOA's z.s.m. ingeruild voor nieuwe (als in vanuit de fabriek met express post naar je toe gezonden), neem aan dat dat hier ook zo zou zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:33:
Zou wel enorm balen zijn als je een DOA krijgt![]()
Zoveel stress en moeite en dan kun je alsnog ruim 6 weken of langer wachten op een nieuwe![]()
Verwijderd
Voordeel van mij, ik draag ze niet meerVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:34:
[...]
Wehkamp is echt een drama! Daar bestel ik nog geen onderbroek meer!
600 euro is geen geld verdienen, is pure diefstal. Schandalig gewoon. Heb ik ook al meerdere op Marktplaats gemaild. Winst erop is leuk, maar dit is gewoon oplichting.....
Verwijderd
http://www.psx-sense.nl/1...r-voldoende-ps4-voorraad/Buayakeren schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:31:
Bestelling geplaatst op 25.09.2013 bij Sony.nl levering uitgesteld met het bericht "Voor de nieuwe PlayStation®4, zal uw bestelling helaas worden verzonden met een vertraging. Uw bestelling zal bij u worden geleverd voor 08.01.2014"
Zojuist naar Rijswijk, de Boogaard geweest, Intertoys levert alleen aan pre order klanten en MM heeft niets.
Kortom het wordt een hele warme en gezellige kerst voor mn vriendin
Fijne kerstdagen
Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:
[...]
600 euro is geen geld verdienen, is pure diefstal. Schandalig gewoon. Heb ik ook al meerdere op Marktplaats gemaild. Winst erop is leuk, maar dit is gewoon oplichting.....
martkwerking knul
Nee een extra PS4 voor 50% meer verkopen terwijl er mensen zijn die reserveringen hadden staan en overgeslagen zijn door al die onzin deze week, je kan iemand die het verdient heel blij maken met een PS4, maar dat moet je niet doen voor een meerwaarde.
Je moet toch stelen van die rijke tatta's GRaikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:
[...]
wat zijn jullie Kiala ervaringen nu? heb mijn Sony nu binnen
maat heeft zijn kiala nog lang niet. (wordt aangemaakt)
Absoluut.. alleen dit is toch echt het verkeerde forum om daar over te pochen.... Maar goed waarschijnlijk krijgt dit manneke hier voldoening uit... zucht voor die schamele 200 euro.. haha!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoezo oplichting? Diegene zegt toch niet, je moet hem bij mij kopen? Je maakt een keus.Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:
[...]
Oplichting je laat me lachen kind. Dat is handel
Dat je geld verdient ermee oke, maar op een forum lopen uitkondigen waar veel mensen niet eens een ps4 kunnen krijgen op release dag is gewoon een beetje trollen. Hou het liever voor jezelf dan
Point proven... puber!NoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:36:
[...]
Je moet toch stelen van die rijke tatta's G
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Toch gewoon slim. Je kan het zelf ook doen, en de koper die 600 euro betaalt is ook blij. Win win dus, zo werkt de markt...Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:
[...]
Hoezo oplichting? Ik heb die van mij ook voor 660 euro verkocht. Als iemand jou dat geld biedt voor je PS4, vind hij het dat geld waard. Niks mis mee toch? Mijn startprijs was gewoon 400, die mensen hebben zelf zo hoog geboden.Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:
[...]
Als iemand naar jou toe loopt wanneer jij met je PS4 de winkel uit loopt en zegt 'ik geef je er 600 voor' dan vind je dat jij diefstal pleegt wanneer je hem daadwerkelijk kaan hem verkoopt?
Verwijderd
NoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:36:
[...]
Verwijderd
Oplichting is iets anders...Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:
[...]
Dat zou t zijn als die een kapotte ps4 verkoopt, maarja als er mensen zijn die 600 euro willen betalen dan is t prima toch.
Voor sommige mensen is 200 euro meer niet zon probleem dusja waarom dan niet.
Zelf doe ik t niet heb wel 2 ps4 maar ik geef m dan liever een aan maat maar als die niet zou willen had ik m ook lekker voor meer verkocht.
Mee eens, erg kinderachtig.FlyEragon schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:37:
Dat je geld verdient ermee oke, maar op een forum lopen uitkondigen waar veel mensen niet eens een ps4 kunnen krijgen op release dag is gewoon een beetje trollen. Hou het liever voor jezelf dan
Ik heb de mijne pas begin volgend jaar hoor ik net
Steam/XBL: Avioto
Sorry maar dat is ook irritant. Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet. Dat is nou marktwerking. Al vind ik het een beetje ongepast om het hier te verkondigen, dat wel.Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:
[...]
Ps4/switch gamer
Ohhh neeVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:19:
[...]
Ik heb het idee eens bij jou thuis te zijn geweest........ Geen idee waarom, maar het kwma me bekend voor. Ik woon ook in zoetermeer.
Handel kan asociaal zijn. Denk aan bedrijven die kaarten voor gewilde concerten massaal opkopen zodat de echte fans geen geen kans krijgen om een kaartje voor de gewone prijs te kopen en "verplicht" zijn om flink meer te betalen als ze er toch bij willen zijn. Ik vind dat zeer laag gedrag.KaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:36:
[...]
Hoezo oplichting? Diegene zegt toch niet, je moet hem bij mij kopen? Je maakt een keus.
Verwijderd
Je kan ook bij het depot ophalen hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:30:
Lekker, Wehkamp heeft het pakket naar een verkeerd sorteercentrum gebracht dus ik kan wachten tot dinsdag, vieze tyfuslijers daar bij Wehkamp.
Verwijderd
Heb gebeld, mijn order is goed, ps4 mega bundel,Avioto schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:28:
[...]
Volgens mensen op Budgetgaming is dit een fout en krijg je een Wii U opgestuurd..
Geen wii
Ze zei dat er wel een aantal wii u zijn, foutje. Maar ik zit er niet tussen,
Pff geluk
Verwijderd
Ben je ook hooggeleid?NoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:36:
[...]
Fout gaat het inderdaad wanneer iemand speciale toegang heeft tot producten ten kosten van anderen. Gebeurt bij de kaartjes, maar ook op de beurs door de grootte banken in new york. (zie Tegenlicht aflevering van 2/3 weken terug)ymmv schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:40:
[...]
Handel kan asociaal zijn. Denk aan bedrijven die kaarten voor gewilde concerten massaal opkopen zodat de echte fans geen geen kans krijgen om een kaartje voor de gewone prijs te kopen en "verplicht" zijn om flink meer te betalen als ze er toch bij willen zijn. Ik vind dat zeer laag gedrag.
Maar een PS4 extra bestellen en deze verkopen had iedereen kunnen doen die er op tijd bij was.
29 Nov 2013 10:18:19 Leidschendam Out For Delivery Today Message Sent To Receiving Customer
Mijn PS4 van Sony.nl is ook op weg
Mijn PS4 van Sony.nl is ook op weg
Kan iemand mij vertellen of NBA 2K14 en Madden bij Akerpoort liggen?
Wil er zo best een uur heen rijden , maar wil niet voor niets gaan...
Dus mocht iemand (1 van) deze daar gespot hebben...
Wil er zo best een uur heen rijden , maar wil niet voor niets gaan...
Dus mocht iemand (1 van) deze daar gespot hebben...
FFXIV: Brawny Brawler
Ga dan naar een "handel" forum en deel daar je ervaringen, in plaats van opscheppen op het levertijden topic.KaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:36:
[...]
Hoezo oplichting? Diegene zegt toch niet, je moet hem bij mij kopen? Je maakt een keus.
Diefstal is als je 600 Euro int, maar vervolgens niets levert. Dit is gewoon een artikel verkopen voor 600 Euro. Als ik er 2 had gehad, had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan.Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:
[...]
Hoe ben je hier achter gekomen? Bij mij staat nog steeds niets bij "mijn bestellingen".Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:30:
Lekker, Wehkamp heeft het pakket naar een verkeerd sorteercentrum gebracht dus ik kan wachten tot dinsdag, vieze tyfuslijers daar bij Wehkamp.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Zijn er dus die wel melding gehad hebben of ze hem bij eerste levering krijgen of niet?RawChild schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:23:
[...]
Er zijn mensen die via bol.com hebben besteld eerder dan jij, zelf voor de aangegeven datum, en die krijgen hem niet las ik gister van een aantal. Raar geregeld daar.
Want ik tast nog steeds in het duister, naja pretty obvious dat ik um niet ga krijgen bij levering 1.
Zit er niet mee dat ik um niet NNNUUUUUUUUU krijg, ma dat ut zo crap geregeld is, dat vind ik erger, ben liever netjes geholpen en op de hoogte dan van *sop het maar op*.
Verwijderd
Mn controller zit in het sorteercentrum, nu fifa en t belangrijkste mijn ps4 nog.
Had al gehoopt nu op de terugweg te zijn of nog beter als bezig te zijn ermee met een bezorgtijd van 10-12...
Had al gehoopt nu op de terugweg te zijn of nog beter als bezig te zijn ermee met een bezorgtijd van 10-12...
Verwijderd
Sorteercentrumtha_crazy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:24:
[...]
Bij mij staat tussen 9:30 & 12:00
Dus dan moet die wel opschieten
Verwijderd
Nee want hij wordt nu eerst weer naar het sorteercentrum gestuurd..Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:40:
[...]
Je kan ook bij het depot ophalen hoor.
Niet helemaal mee eens. Er zijn mensen die in Juli al besteld hebben en er nu geen krijgen, maar er zijn ook mensen die hem gister besteld hebben en hem nu in huis hebben.Masioni schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:42:
[...]
Fout gaat het inderdaad wanneer iemand speciale toegang heeft tot producten ten kosten van anderen. Gebeurt bij de kaartjes, maar ook op de beurs door de grootte banken in new york. (zie Tegenlicht aflevering van 2/3 weken terug)
Maar een PS4 extra bestellen en deze verkopen had iedereen kunnen doen die er op tijd bij was.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die mensen de nu een PS4 hebben (en ik gun het ze zeker) hebben eigenlijk een PS4 die bij iemand anders terecht had moeten komen (naar mijn mening).
Gaat een close cal worden, of heel veel haat naar postnl.
Ze hebben nog een kwartiertje
Wat lachwekkend dit, ook ik kan bevestigen dat mijn bestelling van 27 nov bij BS zojuist binnen is gekomen. Blij dat ik niet gepreorderd heb en afwachten tot alles goed gaat.
Tja ik snap de winkels ook wel, ze verdienen op verzendkosten. Anders moest het eerst naar de winkel en daarna weer ergens heen gebracht worden in veel gevallen.DGonlag2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:44:
[...]
Niet helemaal mee eens. Er zijn mensen die in Juli al besteld hebben en er nu geen krijgen, maar er zijn ook mensen die hem gister besteld hebben en hem nu in huis hebben.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die mensen de nu een PS4 hebben (en ik gun het ze zeker) hebben eigenlijk een PS4 die bij iemand anders terecht had moeten komen (naar mijn mening).
Als er nog mensen een PS+ abo van een jaar zoeken. Bij bol.com nu ook voor €37,50 en met de kortingscode uit het PS+ topic zelfs €35, voor degene die geen C1000 bon en Toys XL in de buurt hebben een prima deal. Ik had beide niet dus.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Verwijderd
Je hebt gelijk, maar er is een paar dagen ik dacht van zaterdag tot woensdag ofzo de tijd geweest om je reservering om te zetten in een bestelling.DGonlag2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:44:
[...]
Niet helemaal mee eens. Er zijn mensen die in Juli al besteld hebben en er nu geen krijgen, maar er zijn ook mensen die hem gister besteld hebben en hem nu in huis hebben.
Als je dat niet doet snap ik ook wel dat bart smit die dingen gewoon online gooit, of eigenlijk niet nu ik dit typ, die hadden gewoon naar de pre orders van de winkel moeten gaan...
Maar dit was waarschijnlijk makkelijker
Verwijderd
Kom net terug van de MM Akerpoort daar hebben ze NFS, FIFA en B4 voor 3 = 2
, maar meer hebben ze er niet liggen.
En heeft iemand anders ook dat de PS4 4400G werd aangegeven bij PostNL en daarna ineens 5100G?
En heeft iemand anders ook dat de PS4 4400G werd aangegeven bij PostNL en daarna ineens 5100G?
Verwijderd
Die vent staat nog een kwartiertje op de hoek van de straat te wachten om te zieken. Hij weet ook wel dat iedereen zijn PS4 wil hebbendutchgio schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:45:
Gaat een close cal worden, of heel veel haat naar postnl.
Klopt, maar die fout lag bij de verkopers. Het is in dit geval niet dat een koper misbruikt heeft gemaakt van zijn macht. (een medewerker van MM die er bijvoorbeeld 10 apart houdt vandaag en zelf afrekent en dan doorverkoopt zou fout zijn)DGonlag2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:44:
[...]
Verwijderd
Ik mag hem van Wehkamp nergens ophalen stelletje rukkers dat het zijn, eerst mijn PS4 naar een verkeerd sorteercentrum brengen en daarna mij op mijn plek wijzen. Nooit meer ga ik iets bij Wehkamp bestellen, kutwinkel.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:47:
Ik mag hem van Wehkamp nergens ophalen stelletje rukkers dat het zijn, eerst mijn PS4 naar een verkeerd sorteercentrum brengen en daarna mij op mijn plek wijzen. Nooit meer ga ik iets bij Wehkamp bestellen, kutwinkel.
Komt de spam weer
Mocht er een Tweakers zijn die hem dubbel heeft binnengekregen wil ik deze graag overnemen!
DM me kom hem vandaag nog ophalen!!
Mocht er een Tweakers zijn die hem dubbel heeft binnengekregen wil ik deze graag overnemen!
DM me kom hem vandaag nog ophalen!!
Verwijderd
waarom zou je hem in godsnaam ook bij wehkamp bestellenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:47:
afbetaling 
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:48:
[...]
waarom zou je hem in godsnaam ook bij wehkamp bestellen
Psn erikj
Verzamelt een hoop stof als je ermee voetbaltVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:47:
Kom net terug van de MM Akerpoort daar hebben ze NFS, FIFA en B4 voor 3 = 2, maar meer hebben ze er niet liggen.
Omdat ie gister weer leverbaar wasVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:48:
[...]
Anders had ik hem ook niet besteld daar
Verwijderd
Als ie overal uitverkocht is zou ik het ook proberen maar de combinatie Wehkamp-games/consoles-releasedatum is vervloekt. Er zijn daar altijd problemen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:48:
[...]
Verwijderd
Nee had met iDeal betaald want dan was ik daar maar vanaf, ik had van te voren geen problemen met ze maar nu bestel ik nooit meer wat.
Verwijderd
Die zit op LAge Weide Utrecht en ze hebben een balie.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:44:
[...]
Nee want hij wordt nu eerst weer naar het sorteercentrum gestuurd..
Verwijderd
Waarschijnlijk hebben ze hem nat laten regenen, wordt hij zwaarder vanVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:47:
Verwijderd
1x raden.. Wehkamp staat dat niet toe..Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:50:
[...]
Die zit op LAge Weide Utrecht en ze hebben een balie.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:50:
[...]
Waarschijnlijk hebben ze hem nat laten regenen, wordt hij zwaarder van
Verwijderd
Het eerste gewicht is waarschijnlijk door de magazijnmedewerker ingevoerd en de tweede door een medewerker van Post.nl. De weegschalen kunnen afwijken of zoals we bij ons in het magazijn doen is de het eerste gewicht een goeie gokVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:50:
[...]
Waarschijnlijk hebben ze hem nat laten regenen, wordt hij zwaarder van
edit: verkeerde topic
[ Voor 91% gewijzigd door botech op 29-11-2013 10:54 ]
Verwijderd
Ehm... Daar heeft Wehkamp niks over te zeggen. Zodra hij overhandigd is aan de transporteur, verliest Wehkamp alle controle over het pakket en gelden de leveringsvoorwaarden van de bezorger.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:50:
[...]
1x raden.. Wehkamp staat dat niet toe..
Ik heb er gewerkt (Selektvracht)
Je moet m ook niet in een kast zettenbotech schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:53:
edit: verkeerde topic
"29 Nov 2013 04:36:34 Amsterdam Depot Shipment Received At Tnt Location"
Ughh nog steeds geen verandering. Ben erg ongeduldig!
ding dong daar was de postbode jongens ik ben off
mijn is binnen
Psn erikj
Verwijderd
Wel vervelend dat ik nergens kan zien wanneer die gast denkt te gaan komen (selektvracht). Hij komt wel eens ´s ochtends, maar komt ook wel eens 6 uur ´s avonds aankakken.
Verwijderd
Je krijgt vanzelf een sms en mail als de status veranderd.Tayfunc schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:55:
"29 Nov 2013 04:36:34 Amsterdam Depot Shipment Received At Tnt Location"
Voor mensen welke hun BS bestelling nog op `Uw bestelling wordt ingepakt` staat.
BS zojuist; `We hopen in de loop van de dag meer informatie te kunnen geven.`
Lijkt me duidelijk dus haha
BS zojuist; `We hopen in de loop van de dag meer informatie te kunnen geven.`
Lijkt me duidelijk dus haha
Staat bij degenen die bij bol.com hebben besteld en geen mail hebben ontvangen ook nog steeds bij status wordt verwerkt en levering op verschijningsdatum? 29 augustus heb ik hem besteld.
Verwijderd
Ik krijg vandaag nog een pakketje via DHL aan de deur afgeleverd, mijn PS4 gaat naar een servicepoint. Hoop dat als hij hier aan de deur staat hij mijn PS4 ook toevallig nog bij heeft
In de app 9.30 - 11.30, op de site 9.00 - 11.00
Ze geven zichzelf gewoon meer tijd
Ze geven zichzelf gewoon meer tijd
Zijn er nu echt mensen die een WII U hebben ontvangen van Intertoys ipv een PS4 of probeert er weer iemand leuk te zijn? Dat kan toch niet...
Niet alles te snel aannemenRck010 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:57:
Zijn er nu echt mensen die een WII U hebben ontvangen van Intertoys ipv een PS4 of probeert er weer iemand leuk te zijn? Dat kan toch niet...
Ik heb een Wii U van Intertoys gehad net, wtf?
Verwijderd
Ja maar toch zegt Selektvracht dat? Weet jij wat ik aan de telefoon kan zeggen om ze onder druk te zetten of wat dan ook?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:53:
[...]
Ehm... Daar heeft Wehkamp niks over te zeggen. Zodra hij overhandigd is aan de transporteur, verliest Wehkamp alle controle over het pakket en gelden de leveringsvoorwaarden van de bezorger.
Ik heb er gewerkt (Selektvracht)
Verwijderd
bofkontKaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:58:
Ik ga jullie verlaten hier. Zojuist heeft mijn broer de PS4 opgepikt bij de GM ik ga naar het andere topic. Cheerzs
10tje betalen aan de heer/mevrouwVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:58:
[...]
Ja maar toch zegt Selektvracht dat? Weet jij wat ik aan de telefoon kan zeggen om ze onder druk te zetten of wat dan ook?
Nee, daar is niks aan te doen en is gewoon dikke pech. Heb ik ook wel eens gehad met pakketjes, waar gewerkt wordt maakt men fouten, het is alleen een stuk zuurder bij een release PS4 dan bij een nieuwe onderbroek.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:58:
[...]
Ja maar toch zegt Selektvracht dat? Weet jij wat ik aan de telefoon kan zeggen om ze onder druk te zetten of wat dan ook?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS BINNENNNNN SAMEN MET DE TV!!! heerlijk dit. Hij stond de heleeeeeee dag op ONTVANGEN DOOR POSTNL. maar nu is ie nog steeds niet geupdate dus iedereen die stresst om zijn bezorgstatus: NO STRESS!!!
Verwijderd
Heel benieuwd of mijne nog komt. Net stond er 'Onderweg', maar nog steeds 1 balkje. In de app staat nog wel tussen 11.30 en 13.30. Ik ben benieuwd haha. Anders lekker morgen! Ook mooi gebruik gemaakt van de bol.com aanbieding voor PlayStation Plus
Hier een foto van?KaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:58:
Wel zuur trouwens als je hem verwacht.
- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -
Top, bedankt. Meteen besteld!LuPo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:46:
Als er nog mensen een PS+ abo van een jaar zoeken. Bij bol.com nu ook voor €37,50 en met de kortingscode uit het PS+ topic zelfs €35, voor degene die geen C1000 bon en Toys XL in de buurt hebben een prima deal. Ik had beide niet dus.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Je TV doos ziet er niet helemaal lekker uit.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:00:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS BINNENNNNN SAMEN MET DE TV!!! heerlijk dit. Hij stond de heleeeeeee dag op ONTVANGEN DOOR POSTNL. maar nu is ie nog steeds niet geupdate dus iedereen die stresst om zijn bezorgstatus: NO STRESS!!!
[afbeelding]
Voor de Rotterdammers die via TNT krijgen:
29 Nov 2013 10:54:41 Rotterdam Out For Delivery.
Net met bill games.nl gebeld, vliegtuig waar de games mee zouden moeten aankomen gister had een storing. Komt dus vandaag pas aan bij hun
. Met wat geluk dus morgen en anders pas maandag of dinsdag de spellen erbij.
29 Nov 2013 10:54:41 Rotterdam Out For Delivery.
Net met bill games.nl gebeld, vliegtuig waar de games mee zouden moeten aankomen gister had een storing. Komt dus vandaag pas aan bij hun
Lekker bezig PostNL, 'Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast'
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot