Ook al efficiënter in jouw wijk. Volgens mij staat dat in heel Nederland. Ze zijn bij mij nog nooit eerder geweest dan het aangegeven tijdvak dus zou daar niet zoveel waarde aan hechten.
Daarom heb ik het ook in een winkel laten afleveren, om dit soort risico's te voorkomen.Royeboi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:55:
[...]
Meh. Dat is nog beter dan wat ik zie:
- Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast.
- Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
- Het werkelijke aflevertijdvak kan afwijken, omdat we in jouw wijk momenteel werken aan efficiëntere bezorgroutes. Excuses voor het ongemak.
Eerst:
vr 29 nov 2013
9:30-11:30
NU:
za 30 nov 2013
12:30-14:30
whuutttt.... waar besteld? Als dit gaat gebeuren word ik gekRoyeboi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:55:
[...]
Meh. Dat is nog beter dan wat ik zie:
- Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast.
- Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
- Het werkelijke aflevertijdvak kan afwijken, omdat we in jouw wijk momenteel werken aan efficiëntere bezorgroutes. Excuses voor het ongemak.
Eerst:
vr 29 nov 2013
9:30-11:30
NU:
za 30 nov 2013
12:30-14:30
Verwijderd
Ik ben binnen, kan je dat ook vanaf je balkon zien?keanu_ schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:47:
[...]
Lijkt me sterk, winkel is nog niet open. Ik kan het vanaf mijn balkon zien
Ik blijf het raar vinden dat Sony.nl wel uitlevert naar de mensen met een thuisadres, maar dat de Kiala punten nog steeds geen track and trace hebben en uberhaupt nog maar moeten afwachten of het pakketje er vandaag, morgen of misschien wel na het weekend komt.
Bij mij nog steeds 1 balkje.. Tijdvak gelukkig wel tussen 16.30 en 18.30, dus hopelijk nog zat tijd om busje in te laden...
Ze komen hier altijd in het aangegeven tijdvak. That's what frightens me, misschien is er namelijk het eerste half uur niemand thuis!androidlover schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:56:
[...]
Ook al efficiënter in jouw wijk. Volgens mij staat dat in heel Nederland. Ze zijn bij mij nog nooit eerder geweest dan het aangegeven tijdvak dus zou daar niet zoveel waarde aan hechten.
Ow ja, geen efficentiere routes. Kleine dorpjes, heel veel efficientie is daar niet te winnen.
Vanochtend om 04.30 de verzendbevestiging gehad van sony.nl dat het pakket gisteren naar mijn Kialapunt is verstuurd. Komt dus mogelijk vandaag of anders morgen aan.Robkazoe schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:58:
Ik blijf het raar vinden dat Sony.nl wel uitlevert naar de mensen met een thuisadres, maar dat de Kiala punten nog steeds geen track and trace hebben en uberhaupt nog maar moeten afwachten of het pakketje er vandaag, morgen of misschien wel na het weekend komt.
Probleem is alleen, mijn Kialapunt bestaat niet meer
Bart Smit. Gisternacht stond ie nog op vrijdag, maar is dus nu vertraagd naar zaterdag.G4mert schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:58:
[...]
whuutttt.... waar besteld? Als dit gaat gebeuren word ik gek
Ik denk dat het komt omdat PostNL graag meerdere pakketjes op eenzelfde adres op dezelfde dag wil leveren. En aangezien er nog twee andere pakketjes ook gepland staan, maar dan voor zaterdag, schuift de Bart Smit levering ook een dag op zodat ze maar één keer hoeven langsgaan... Efficiënt noemen ze dat.
Can't wait!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Niet efficiënter voor de klant maar voor zichzelf.androidlover schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:56:
[...]
bij mij ook nog 1 vakje. tussen half 10 en half 12 kan die komen in de BS winkel. Heb net AC besteld en een verticale standaard voor mn ps4. Vandaag lekker Killzone en Resogun spelen
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Weet iemand waar in de omgeving Groningen nog een PS4 te koop is? Of is er nog ergens online te bstellen? Lees overal mensen die bij Wehkamp en intertoys gister/vandaag besteld hebben en vandaag/morgen geleverd krijgen. Zie door de bomen het bos niet mee.r
[ Voor 59% gewijzigd door ryderb op 29-11-2013 10:02 ]
Marktplaats?ryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:01:
Weet iemand waar in de omgeving Groningen nog een PS4 te koop is?
Mijn PS4 van Bart Smit staat ook nog op zending ontvangen door PostNL
Terwijl er ook staat dat ie tussen 11 en 13u in de winkel afgeleverd wordt!
Doorwerken hup!
Terwijl er ook staat dat ie tussen 11 en 13u in de winkel afgeleverd wordt!
Doorwerken hup!
Verwijderd
Loop ik al dagen dit forum te volgen en mis ik net de BS en intertoys link
12 Augustus besteld bij bol, ook niet binnen
FML
12 Augustus besteld bij bol, ook niet binnen
FML
Iemand al een PS4 weten te scoren zonder pre-order? Zo ja, waar?
Ik word nu toch ook ongeduldig, maar ik heb geen pre-order gedaan...
Ik word nu toch ook ongeduldig, maar ik heb geen pre-order gedaan...
De eerste lichting is uitverkocht, de tweede lichting waarschijnlijk ook. En jij verwacht nu in de winkel even iets te kunnen kopen?ryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:01:
Weet iemand waar in de omgeving Groningen nog een PS4 te koop is?
Ja, ik zie nu ook een mailtje van Kiala staan. Ik zal in de loop van de middag maar even langs gaan. Track and trace werkt nog steeds niet namelijk.kazuka schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:59:
[...]
Vanochtend om 04.30 de verzendbevestiging gehad van sony.nl dat het pakket gisteren naar mijn Kialapunt is verstuurd. Komt dus mogelijk vandaag of anders morgen aan.
Probleem is alleen, mijn Kialapunt bestaat niet meerWe wachten maar even af.
Ik heb het gevoel dat mijn pakketje ook morgen pas komt
Andere pakket die ik gisteren heb besteld staat op sorteercentrum ( twee streepjes) en mijn ps4 staat nog steeds op zending is ontvangen door post NL ( 1 streepje)
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Mijn PS4 van BS zit in de bus van de bezorger!
Moet wel wachten tot minimaal 14:00
Hmm nee dat wil ik juist vermijden. Krijg vandaag m'n PS4 binnen maar heb die voor 660 op marktplaats verkocht, anders was dat allemaal voor niks geweest.
Zijn er ook mensen waar er alleen maar wordt aangegeven dat ie vandaag geleverd word? Nogsteeds geen tijden...
haha loser. wel de winst maar geen ps4, zo werkt dat knulryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:05:
[...]
Hmm nee dat wil ik juist vermijden. Krijg vandaag m'n PS4 binnen maar heb die voor 660 op marktplaats verkocht, anders was dat allemaal voor niks geweest.
Binnen 10 dagen (bij bestelling wehkamp) opkomen anders wordt deze geannuleerdRobkazoe schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:03:
[...]
De eerste lichting is uitverkocht, de tweede lichting waarschijnlijk ook. En jij verwacht nu in de winkel even iets te kunnen kopen?
[...]
Ja, ik zie nu ook een mailtje van Kiala staan. Ik zal in de loop van de middag maar even langs gaan. Track and trace werkt nog steeds niet namelijk.
Voor 260 euro wil ik best eventjes wachten, zo epic zijn de launch games nou ook weer niet. Maar als ik hem alsnog vandaag kan krijgen is het mooi meegenomen.shoombak schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:05:
[...]
haha loser. wel de winst maar geen ps4, zo werkt dat knul
Haha, ik zit ook in Rotterdam. Zelfde melding.Cai schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:05:
Besteld via Sony.nl
29 Nov 2013 05:42:30 Rotterdam Shipment Received At Tnt Location
Zo nog even naar de GM fietsen voor een jaar PS plus, maar wil niet het busje missen...
Je mag die van mij kopen voor €600ryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:06:
[...]
Voor 260 euro wil ik best eventjes wachten, zo epic zijn de launch games nou ook weer niet. Maar als ik hem alsnog vandaag kan krijgen is het mooi meegenomen.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Jeuj, 2 balkjes inmiddels bij track & trace van PostNL: "Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL." Verwachte levering tussen 10 en 12. Spannond! Bart Smit-bestelling btw.
Mijn pakket is nog steeds bij stap 1/4, sinds gistermiddag al. Er staat wel dat hij vanmiddag geleverd wordt (ook al sinds vanmiddag). Intertoys bestelling van eerder deze week.
[ Voor 13% gewijzigd door ryderb op 29-11-2013 10:10 ]
Verwijderd
Apeldoorn toevallig?djeck schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:09:
Yeeeeeh opgehaald bij de GM, 6 man voor me
Mij zie je hier voorlopig niet meer
[afbeelding]
Lol ging net bij MM Arnhem kijken, iedereen naar binnen stormen, het eerste wat je kreeg te horen "Wij hebben nog niks binnen gekregen".....
Hier ook, had eigenlijk al gehoopt op levering maar de dag is nog niet voorbijMasioni schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:07:
[...]
Haha, ik zit ook in Rotterdam. Zelfde melding.
Zo nog even naar de GM fietsen voor een jaar PS plus, maar wil niet het busje missen...
Verwijderd
Hier ook maar bij mij komen ze altijd pas in de middag. Heb het al vaker gehad dat het eind van de ochtend opeens veranderd in een bezorgtijd omdat ze dan aan de tweede route beginnen.Cai schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:05:
Besteld via Sony.nl
29 Nov 2013 05:42:30 Rotterdam Shipment Received At Tnt Location
Voor de mensen die dachten dat er vanmorgen nog ps4's bij intertoys te koop waren: ik zou even contact opnemen met intertoys. Ik heb net gebeld en ze gaven aan dat er een fout in de website zat, er geen voorraad is en dat hij niet uitgeleverd zal worden maar dat je je geld teruggestort krijgt.
Verwijderd
Auw....venomenal schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:12:
Voor de mensen die dachten dat er vanmorgen nog ps4's bij intertoys te koop waren: ik zou even contact opnemen met intertoys. Ik heb net gebeld en ze gaven aan dat er een fout in de website zat, er geen voorraad is en dat hij niet uitgeleverd zal worden maar dat je je geld teruggestort krijgt.
Pwned!venomenal schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:12:
Balen mensen.
psn: HertogJack
Lol! Dus het is toch waar!Tannay60 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:11:
Lol ging net bij MM Arnhem kijken, iedereen naar binnen stormen, het eerste wat je kreeg te horen "Wij hebben nog niks binnen gekregen".....
Dit vertellen ze ook bij MM Cruquius! Die krijgen ze pas 's avonds binnen zeggen ze
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Heb mail bevestiging gehad van zevenomenal schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:12:
Het is je geluksdag
Het is inderdaad gelukt er nog 1 te bemachtigen!
Veel gameplezier.
Met vriendelijke groet,
Anne van den Berg
Medewerkster Servicedesk Webshop
Intertoys Holland BV
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
+31(0)180-330770
webshop@intertoys.nl
Verwijderd
Nou lekker dan, mijn pakket had al onderweg/bij mm moeten zijn maar nog steeds 1 balkje...
Nog netjes midden in de nacht mailtje gekregen dat ik vandaag een pakketje mag verwachtenMyUtd4Life schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:49:
[afbeelding]
Ik kijk morgenochtend om 07:00 wel wat Bol.com er van heeft weten te maken..
FIFA Benelux Administrator
Wat een gemixte gevoelens krijg ik als ik al jullie berichten lees!
Heb het echt te doen met de mensen die achter het net vissen. En tot voor gisteravond had ik mijzelf ook al toegezegd die PS4 pas met kerst te mogen ontvangen...
..tot ik dit zag staan in mijn bol.com account..!

Ik bedoel.. what the hell. Ik heb hem pas 22 augustus besteld!
Heeft een van jullie dezelfde situatie?
Heb het echt te doen met de mensen die achter het net vissen. En tot voor gisteravond had ik mijzelf ook al toegezegd die PS4 pas met kerst te mogen ontvangen...

- Creating more joy for people who interact with our digital world
ik heb niks gehad haha dus misschien toch wat foutjes gemaakt die droevige lui daar
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:14:
[...]
Heb mail bevestiging gehad van ze
Het is je geluksdag
Veel gameplezier.
Met vriendelijke groet,
Anne van den Berg
Intertoys Holland BV
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
+31(0)180-330770
webshop@intertoys.nl
Psn erikj
zo wat een geluk heb jeFeutis991 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:15:
[afbeelding]
Koerier is onderweg. Nog even volop genieten van last-gen door GTA V te spelen tot de opvolger binnen is.
Verwijderd
Ik heb gemaild ipv gebeld, bellen is toch ook een bevestiginge2thaj schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:16:
ik heb niks gehad haha dus misschien toch wat foutjes gemaakt die droevige lui daar
[...]
2 dagen terug besteld, en zojuist thuis afgeleverd... m'n vriendin heeft m in ontvangst genomen en ik zit hier nog de hele dag op kantoor....
Waar kan ik de PS4 update al downloaden?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Muahaha thuiswerk dagMadbee schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:17:
2 dagen terug besteld, en zojuist thuis afgeleverd... m'n vriendin heeft m in ontvangst genomen en ik zit hier nog de hele dag op kantoor....
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ik feliciteer uFeutis991 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:15:
[afbeelding]
precies vreemd dat sommige horen dat er een foutje is !
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:17:
[...]
Ik heb gemaild ipv gebeld, bellen is toch ook een bevestiging
Psn erikj
Bij mij gaat het nog steeds soepeltjes.
Chauffeur is onderweg staat bij PostNL, Bart Smit geeft dat ook netjes aan.
Ik heb vanmiddag vrij genomen, dan moet hij komen. Ik heb hem nog geen 24 uur geleden besteld
Chauffeur is onderweg staat bij PostNL, Bart Smit geeft dat ook netjes aan.
Ik heb vanmiddag vrij genomen, dan moet hij komen. Ik heb hem nog geen 24 uur geleden besteld
Verwijderd
Ik heb het idee eens bij jou thuis te zijn geweest........ Geen idee waarom, maar het kwma me bekend voor. Ik woon ook in zoetermeer.djeck schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:09:
Yeeeeeh opgehaald bij de GM, 6 man voor me
Mij zie je hier voorlopig niet meer
[afbeelding]
ja adres censureren maar dan de postcode laten staan....Feutis991 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:15:
[afbeelding]
Oh ja en voor alle duidelijkheid ik heb hem via BS 27-11 besteld.
Je nept de boel, ten nadele van anderen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:58:
[...]
Ik ben binnen, kan je dat ook vanaf je balkon zien?
MM Rotterdam was pas 10u open en ze hebben geen losse ps4's alleen pre-orders.
Heb er zojuist mijn pre-order afgehaald.
kijk uit wat je zegt straks ontmasker jij zijn vriendin der geheimen haha

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:19:
[...]
Ik heb het idee eens bij jou thuis te zijn geweest........ Geen idee waarom, maar het kwma me bekend voor. Ik woon ook in zoetermeer.
Psn erikj
Ik rij snel naar de betreffende postcode en ga voor je deur staan ''als'' eigenaar van de woning.Feutis991 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:15:
[afbeelding]
Handtekening en daar is de ps4 van mij
Nou trotste (tijdelijke) eigenaar van een PS4. Vanwegen mijn werkloosheid (Wat toch langer duurde dan mijn planning was.) toch maar besloten te verkopen en de nieuwe eigenaar haalt hem straks al op
Moet natuurlijk wel de huur betalen...
Maar alvast bewijs van een Bart Smit levering:

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Gebeurd vaker dan je denkt, en werkt erg goed schijnt.KaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:21:
[...]
Ik rij snel naar de betreffende postcode en ga voor je deur staan ''als'' eigenaar van de woning.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
ik snap dat adres verhaal niet zoveel iedereen mag mijn adres zo krijgen 1maal binnen kom je toch nooit meer buiten dus het heeft geen zin om mijn ps4 te jatten ! 
KaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:21:
[...]
Ik rij snel naar de betreffende postcode en ga voor je deur staan ''als'' eigenaar van de woning.
Psn erikj
Ja, alleen een postcode valt meestal over een groter gedeelte dan een huisKaracAslan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:21:
[...]
SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D
ik rij vanmiddag uit me werk naar de lokale bart smit boer om te kijken of ze er toch niet toevallig nog 1 hebben staan.
woon in klein dorpje dus met een beetje geluk hebben ze er nog 1 of is er 1 geanuleerd door iemand anders
woon in klein dorpje dus met een beetje geluk hebben ze er nog 1 of is er 1 geanuleerd door iemand anders
Dat kan hierOggy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:17:
Waar kan ik de PS4 update al downloaden?
Verwijderd
Mijn bestelling via Sony staat nu net op "out for delivery". Als het goed is gaat ie dus over een half uur de Moerdijkbrug over
Heb hem 23 Augustus besteld en ook mail gekregen dat ik hem vandaag ontvangen mag (ook al overgedragen aan PostNL), maar dat balkje wil niet opschieten en de chauffeur is i.i.g nog niet vertrokken.Feutis991 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:15:
[afbeelding]
Bol.com tracking werkt bij mij ook voor geen meter, ligt er telkens uit..
Nog steedsStatus zending:
Zending is ontvangen door PostNL.
Er zijn mensen die via bol.com hebben besteld eerder dan jij, zelf voor de aangegeven datum, en die krijgen hem niet las ik gister van een aantal. Raar geregeld daar.Feutis991 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:15:
[afbeelding]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Bij mij staat tussen 9:30 & 12:00Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:23:
[...]
Hier ook, hoop toch echt dat het gaat gebeuren vandaag..
Dus dan moet die wel opschieten
Zelfde hiero..DGonlag2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:22:
[...]
Heb hem 23 Augustus besteld en ook mail gekregen dat ik hem vandaag ontvangen mag (ook al overgedragen aan PostNL), maar dat balkje wil niet opschieten en de chauffeur is i.i.g nog niet vertrokken.
Bol.com tracking werkt bij mij ook voor geen meter, ligt er telkens uit..
vandaag
09:30-17:00
Dat zijn nog eens de levertijden. Maar gelukkig is de chauffeur al wel onderweg
Ook afhalen in de winkel.
09:30-17:00
Dat zijn nog eens de levertijden. Maar gelukkig is de chauffeur al wel onderweg
Ook afhalen in de winkel.
[ Voor 11% gewijzigd door Xentor op 29-11-2013 10:25 ]
- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -
Verwijderd
Haha ja, bij mij 13:30 tot 17:00. Lekker ruim ook.tha_crazy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:24:
[...]
Bij mij staat tussen 9:30 & 12:00
Bezorger heeft tot 11.00 bij mij, dus moet nog meer haasten..tha_crazy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:24:
[...]
Bij mij staat tussen 9:30 & 12:00
Potverdorie postbezorger, vertrek nou eens
In de app staat die tussen 11:00 en 17:00Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:25:
[...]
Haha ja, bij mij 13:30 tot 17:00. Lekker ruim ook.
Lekker logisch ook, wat is de waarheid
In de app staat 9:30 - 15:30
Op de website 9:30 - 13:30
Op de website 9:30 - 13:30
Ziet er mooi uit! Had direct na de e3 aankondiging al besteld en wou toen Watch Dogs gaan halen. Nu ga ik dan maar voor Killzone maar gezien de prijs had ik dan ook beter de bundel kunnen bestellen...weszz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:21:
Nou trotste (tijdelijke) eigenaar van een PS4. Vanwegen mijn werkloosheid (Wat toch langer duurde dan mijn planning was.) toch maar besloten te verkopen en de nieuwe eigenaar haalt hem straks al opMoet natuurlijk wel de huur betalen...
[img][afbeelding]
[img][afbeelding]
bij mij staat tot 12 uur wat duurt dat lang zeg haha !
Psn erikj
Verwijderd
En op de site staat tot 21:00 kan er bezorgt worden.. Er kan nog van alles gebeurentha_crazy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:26:
[...]
In de app staat die tussen 11:00 en 17:00
Lekker logisch ook, wat is de waarheid
Volgens mensen op Budgetgaming is dit een fout en krijg je een Wii U opgestuurd..Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:14:
[...]
Heb mail bevestiging gehad van ze
Het is je geluksdag
Veel gameplezier.
Met vriendelijke groet,
Anne van den Berg
Intertoys Holland BV
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
+31(0)180-330770
webshop@intertoys.nl
Steam/XBL: Avioto
Hoop dat die eerder is, moet om 9 uur wegVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:27:
[...]
En op de site staat tot 21:00 kan er bezorgt worden.. Er kan nog van alles gebeuren
Maar over het algemeen wordt er bij ons rond 2 uur bezorgd, altijd.
Verwijderd
Zou wat zijn, zie je in je track en trace dat je hem net gemist hebt..tha_crazy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:28:
[...]
Hoop dat die eerder is, moet om 9 uur weg
Maar over het algemeen wordt er bij ons rond 2 uur bezorgd, altijd.
Ja hier ook rond een uur of 3. Ga daar voor de positiviteit dan ook maar van uit
Verwijderd
throll of..???Avioto schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:28:
[...]
Volgens mensen op Budgetgaming is dit een fout en krijg je een Wii U opgestuurd..
Verwijderd
Pffff dit is niet leuk meer. status staat nog steeds op ontvangen door postnl. KOMT IE NOG?
Nog 3,5 uurVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:29:
[...]
Zou wat zijn, zie je in je track en trace dat je hem net gemist hebt..
Ja hier ook rond een uur of 3. Ga daar voor de positiviteit dan ook maar van uit
Verwijderd
Lekker, Wehkamp heeft het pakket naar een verkeerd sorteercentrum gebracht dus ik kan wachten tot dinsdag, dank je wel Wehkamp.
Vrolijker/aardiger mag ook wel
Vrolijker/aardiger mag ook wel
[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 29-11-2013 18:43 ]
Ik hoop dat die er voor 12 uur is, bijna geen drinken meer in huisVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:29:
[...]
Zou wat zijn, zie je in je track en trace dat je hem net gemist hebt..
Verwijderd
Nog meer wehkamp foutenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:30:
Lekker, Wehkamp heeft het pakket naar een verkeerd sorteercentrum gebracht dus ik kan wachten tot dinsdag, vieze tyfuslijers daar bij Wehkamp.
Ik hoor alleen maar gezeik over die keten
tuurlijk throll wat een onzin nou dan maar een wi u voor niks ! staat ook op budgetgaming !!!super crappy onzin verhaal
Psn erikj
Bestelling geplaatst op 25.09.2013 bij Sony.nl levering uitgesteld met het bericht "Voor de nieuwe PlayStation®4, zal uw bestelling helaas worden verzonden met een vertraging. Uw bestelling zal bij u worden geleverd voor 08.01.2014"
Zojuist naar Rijswijk, de Boogaard geweest, Intertoys levert alleen aan pre order klanten en MM heeft niets.
Kortom het wordt een hele warme en gezellige kerst voor mn vriendin
Zojuist naar Rijswijk, de Boogaard geweest, Intertoys levert alleen aan pre order klanten en MM heeft niets.
Kortom het wordt een hele warme en gezellige kerst voor mn vriendin
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot