Als dat bericht je niet gerust stelt dan is er op dit forum vast niemand die je wel gerust kan stellen. Ik vraag me af wat je nu wilt horenKarimpie99 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:45:
Ik heb net aan dixons gevraagd zei zeggen dat ze morgen 100% zeker de ps4 aan mij gaan leveren. Moet ik me alsnog drukmaken na dit bericht??
Ik ben ingelegd. Lijkt me ook logisch, anders valt er niks te zienkaanmijo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:46:
[...]
Had ik ook, even inloggen op mijnpakket en je order wordt automatisch toegevoegd aan je account.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Pas nadat ie morgen aangesloten is en het doet kom ik tot rust.paulthe1st schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:48:
[...]
Ik zou me blijven drukmaken tot je een track en trace code hebt.
Naja, of er mensen zijn die daar ook besteld hebben en een Track&Trace gehad hebbenNipje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:48:
[...]
Als dat bericht je niet gerust stelt dan is er op dit forum vast niemand die je wel gerust kan stellen. Ik vraag me af wat je nu wilt horen
Ik had mijn playstation besteld bij Sony en daar stond toen ik bestelde een leverdatum van 02-12-2014. Nu kreeg ik onderstaande mail:
Zou een klacht oid zin hebben?
Meer mensen deze mail gehad?Geachte klant,
Omwille van de enorme interesse en het grote aantal reservaties dat we ontvangen hebben voor de nieuwe PlayStation®4, zal uw bestelling helaas worden verzonden met een vertraging. Uw bestelling zal bij u worden geleverd voor 08.01.2014.
Om onze dankbaarheid te tonen voor uw geduld , willen wij u graag een PlayStation®Plus kaart aanbieden die u gratis toegang verleent tot PlayStation®Plus gedurende 90 dagen. Deze kaart zal samen met uw bestelling worden geleverd.
We wensen u opnieuw te bedanken voor uw bestelling en het vertrouwen dat u gesteld hebt in Sony Store, Online.
Mocht u ons willen contacteren dan kunt u ons per email bereiken via het onderstaande emailadres : customer.service.nl@shop.sony-europe.com
Met vriendelijke groet,
Uw Sony Store, Online team.
Ligt eraan hoe iemand het geregeld heeft. Ben je slim, zoals ik, heb je een 2de besteld met acceptgiro. Dan heb je 2 weken de tijd om hem te verkopen, lukt het niet, dan gaat hij terug. Kans dat het niet lukt is heel klein.Darkest Star schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:48:
Eigenlijk moet niemand die extra vooruitbestelde ps4's kopen die mensen aanbieden voor meer dan 399euro.
Dan blijven ze met die extra pre orders zitten en komen die gewoon weer in de winkel voor de normale prijs.
beter in januari 2014 dan december 2014 tochb0On schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:50:
Ik had mijn playstation besteld bij Sony en daar stond toen ik bestelde een leverdatum van 02-12-2014. Nu kreeg ik onderstaande mail:
[...]
Meer mensen deze mail gehad?
Ja maar beter december 2013 dan januari 2014, tochDarkElement schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:52:
[...]
beter in januari 2014 dan december 2014 toch
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wanneer had je besteld? Ik op 21 augustus. Wacht hier nog altijd op de Kiala bevestiging van Sony. Alle TNT orders hebben al wel een mail gehad zo te zien.b0On schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:50:
[...]
Ik kreeg goed en slecht nieuws vandaag. Het goede nieuws is dat er morgen een PS4 voor me klaar staat, maar dan wel de gewone Killzone bundel. En dat terwijl er achter mij in de lijst wel iemand een Mega bundel toegewezen heeft gekregen (ja ik had tijdig laten weten dat interesse had in de mega bundel).
Maarja, ik heb geen geduld om nog langer te wachten, dus ik pik m morgen maar op.
Maarja, ik heb geen geduld om nog langer te wachten, dus ik pik m morgen maar op.
[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 28-11-2013 18:55 ]
PSN id: NL_SToRM
Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:51:
[...]
Ligt eraan hoe iemand het geregeld heeft. Ben je slim, zoals ik, heb je een 2de besteld met acceptgiro. Dan heb je 2 weken de tijd om hem te verkopen, lukt het niet, dan gaat hij terug. Kans dat het niet lukt is heel klein.
Heeft iemand zijn PS4 gekregen van een MM in Nederland? Graag met bewijs:)
Fijn voor je dat je jezelf zo slim vindt. Ik vind dat je dat doet als je gierig bent. Een ander een kans op iets moois ontnemen om geld te verdienen. Dat is alleen slim als geld verdienen het enige is dat telt. En in mijn beleving is dat niet zo. Ik kon ook meerdere PS4's pre-orderen, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik mijn mede-gameliefhebber net als mezelf ook een mooie release gun.Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:51:
[...]
Ligt eraan hoe iemand het geregeld heeft. Ben je slim, zoals ik, heb je een 2de besteld met acceptgiro. Dan heb je 2 weken de tijd om hem te verkopen, lukt het niet, dan gaat hij terug. Kans dat het niet lukt is heel klein.
Verwijderd
Troll niet zo laat hem lekker.RomeoOscarBravo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:55:
[...]
Fijn voor je dat je jezelf zo slim vindt. Ik vind dat je dat doet als je gierig bent. Een ander een kans op iets moois ontnemen om geld te verdienen. Dat is alleen slim als geld verdienen het enige is dat telt. En in mijn beleving is dat niet zo. Ik kon ook meerdere PS4's pre-orderen, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik mijn mede-gameliefhebber net als mezelf ook een mooie release gun.
Verwijderd
+1RomeoOscarBravo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:55:
[...]
Fijn voor je dat je jezelf zo slim vindt. Ik vind dat je dat doet als je gierig bent. Een ander een kans op iets moois ontnemen om geld te verdienen. Dat is alleen slim als geld verdienen het enige is dat telt. En in mijn beleving is dat niet zo. Ik kon ook meerdere PS4's pre-orderen, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik mijn mede-gameliefhebber net als mezelf ook een mooie release gun.
Dat is gelukkig jouw beleving.RomeoOscarBravo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:55:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Khayma op 28-11-2013 18:58 ]
En de reden?RomeoOscarBravo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:48:
[...]
Kun je eenieders avond goedmaken door een bonnetje erbij op de foto te zetten, met een briefje met je gebruikersnaam (tweakers) erbij
Dat kon toen een halve dag tot een dag ongeveer. Daarna was het niet meer mogelijk. Nu ook niet meer dus. Zoals eerder gezegd, supernetjes van Sony dat de mensen die hem toen besteld hebben hem ook daadwerkelijk voor die prijs op release ontvangenVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:38:
[...]
Hoe heb je dat gedaan kan je me daar meer over informeren?
Ben echt een gelukkig mens nu
PSN: MrMistral
Zodat hij lekker kan gaan slapen straks, i guess..
Vandaag trouwens contact gehad met de Intertoys waar ik zaterdag nog een DayOne heb kunnen bemachtigen. Ps4's zijn binnen en iedereen die de 25,- heeft aanbetaald (waaronder ik) krijgt er een.
Geen vrije voorraad verder.
Lijkt er dus niet echt gunstig uit te zien voor mensen zonder pre-order.
He! Bekende! smartforumDonstil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:59:
Vandaag trouwens contact gehad met de Intertoys waar ik zaterdag nog een DayOne heb kunnen bemachtigen. Ps4's zijn binnen en iedereen die de 25,- heeft aanbetaald (waaronder ik) krijgt er een.
Ik had besteld op 7 augustus en heb inderdaad een TNT bevestiging, fyikazuka schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:54:
[...]
Wanneer had je besteld? Ik op 21 augustus. Wacht hier nog altijd op de Kiala bevestiging van Sony. Alle TNT orders hebben al wel een mail gehad zo te zien.
Donstil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:59:
iemand toevallig een extra preorder die hij aan een zielig scholiertje zou willen verkopen, regio Tilburg
Haha Schuldig, Tech is mijn eerste hobby
Heb je een reservering ergens?
Is het niet meer zo dat andere winkels hem dan ook mogen verkopen?
Ik krijg er morgen 2 geleverd. Ik heb je volgens mij ook op mijn oude PSN account staan. Die ga ik niet meer gebruiken voor mijn PS4. Even een nieuwe aanmaken.Donstil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:00:
[...]
Haha Schuldig, Tech is mijn eerste hobby![]()
Heb je een reservering ergens?
De track en tracé van Intertoys zeg nu "zending is ontvangen door PostNL"
En die van Bart Smit staat nog steeds op "zending wordt voorbereid door de verzender"
En die van Bart Smit staat nog steeds op "zending wordt voorbereid door de verzender"
[quote]Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:01:
[...]
Ik krijg er morgen 2 geleverd. Ik heb je volgens mij ook op mijn oude PSN account staan. Die ga ik niet meer gebruiken voor mijn PS4. Even een nieuwe aanmaken.
[/quote
Oke cool, ik ga hem halen morgen middag.
Ik sta in de PS4 sheet in het andere topic.
Donstil-nl is de (psn)naam.
[...]
Ik krijg er morgen 2 geleverd. Ik heb je volgens mij ook op mijn oude PSN account staan. Die ga ik niet meer gebruiken voor mijn PS4. Even een nieuwe aanmaken.
[/quote
Oke cool, ik ga hem halen morgen middag.
Ik sta in de PS4 sheet in het andere topic.
Donstil-nl is de (psn)naam.
Trouwens voor de mensen die er niet in slagen een PS+ abo te scoren voor €37,50. Toys XL in Rotterdam heeft er nog voldoende
Verwijderd
mag ik er een overkopen ?Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:01:
[...]
Mensen ik ga vanavond nog kijken naar een wellicht een tweede ps4 die ik kan bemachtigen. Iemand door voor een 100€ meer mijn KZ bundel(geen mega) wil overnemen? Regio Emmen/Drenthe
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Iemand die voor 450 een PS4 wil wegdoen?
De PS+ jaarabo kaarten zijn overigens op in Almere (die van 35~ EU)
De PS+ jaarabo kaarten zijn overigens op in Almere (die van 35~ EU)
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Goed zo, nog meer V&A berichten. Nog even en dit topic zal wel weer een tijdje een slotje dragen
DitRomeoOscarBravo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:55:
[...]
Voor degene die een PS4 willen verkopen of kopen, ga aub hier verder:
http://tweakers.net/categorie/539/consoles/aanbod/
http://tweakers.net/categorie/539/consoles/aanbod/
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Prima als mensen gratis een pre order af staan aan een medetweaker, maar om met opslag te verkopen kan je naar V&A.Oggy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:05:
Mensen ik ga vanavond nog kijken naar een wellicht een tweede ps4 die ik kan bemachtigen. Iemand door voor een 100€ meer mijn KZ bundel(geen mega) wil overnemen? Regio Emmen/Drenthe
Ps4/switch gamer
kan niet wachten tot morgen 
er staat bij TNT Express morgen ochtend tussen 09:00 - 11:00
[ Voor 41% gewijzigd door Blazerock op 28-11-2013 19:11 ]
Verwijderd
Lucker ik moet wss tot 18:00 of later wachtenBlazerock schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:10:
Verwijderd
Man ik word gek van iedereen die hun PS4's mag gaan afhalen of die verzonden worden. Ik heb een preorder bij bol.com voor de 2de lading, echt geen zin om nog een maand te wachten eerlijk gezegd
PS4 wordt morgen tussen 9:00 en 11:00 bij de bart smit bezorgd! Eerst lekker uitslapen en dan naar de stad rijden
Meteen wat games erbij halen, die zijn nog wel op voorraad ergens toch lijkt me? Wil namelijk een flinke stapel Xbox 360 games inruilen. Bewaar mn xbox 360 met GTA V en zo voorlopig nog wel. Man, ik switch van Xbox naar PS en ook meteen van COD naar Battlefield (4). Ook meteen Assasins Creed Black Flag erbij halen.
[ Voor 17% gewijzigd door sparrow86 op 28-11-2013 19:13 ]
Verwijderd
Morgen lekker mn ps4 halen bij media markt, had nog 3 spellen(fifa,cod en ac) en een controller erbij, Ghost kreeg ik 2 weken geleden al opgestuurd en die andere ga ik morgen erbij halen(worden ook daar geleverd) kreeg net een mailtje dat de bestelling bij media markt ligt maar dat is tot nu toe alleen fifa... de controller staat op status bestelling verzonden naar magazijn maar bij ac nog niks:(
Weer een update van mijn Bol.com bestelling.
Mijnpakket.nl zegt nu de PS4 te hebben ontvangen
5229 gram.
Mijnpakket.nl zegt nu de PS4 te hebben ontvangen
Verwijderd
i feel you man… denk dat ik ook bij de 2e lading hoor. Dat wordt overleven...Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:12:
Man ik word gek van iedereen die hun PS4's mag gaan afhalen of die verzonden worden. Ik heb een preorder bij bol.com voor de 2de lading, echt geen zin om nog een maand te wachten eerlijk gezegd
Battlefield en COD joh?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:15:
Morgen lekker mn ps4 halen bij media markt, had nog 3 spellen(fifa,cod en ac) en een controller erbij, Ghost kreeg ik 2 weken geleden al opgestuurd en die andere ga ik morgen erbij halen(worden ook daar geleverd) kreeg net een mailtje dat de bestelling bij media markt ligt maar dat is tot nu toe alleen fifa... de controller staat op status bestelling verzonden naar magazijn maar bij ac nog niks:(
Ok, maar nu zijn de meeste winkels toch dicht en morgen mogen ze toch verkopen. Ik wil het doen hoor, maar zienu niet echt het nut er van in. Moest er nog een dag meer tussen gezeten hebben dan welRomeoOscarBravo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:01:
[...]
Is het niet meer zo dat andere winkels hem dan ook mogen verkopen?
Verwijderd
Bij mij hetzelfde met de controller. 'Verzonden naar magazin' ben benieuwdVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:15:
De meeste steden hebben toch koopavond? Mijn GM (nijmegen) is in ieder geval tot 21:00 open. Veel MM en Saturns zijn er ook nog wel ff denk ik. Ik zou je in ieder geval dankbaar zijn, ongeacht of het lukt bij mn GM.botech schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:17:
[...]
Ok, maar nu zijn de meeste winkels toch dicht en morgen mogen ze toch verkopen. Ik wil het doen hoor, maar zienu niet echt het nut er van in. Moest er nog een dag meer tussen gezeten hebben dan wel
Verwijderd
wat voor bundel heb jij? mijn pakketje weegt maar 5060 gramG4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:16:
Mijnpakket.nl zegt nu de PS4 te hebben ontvangen![]()
5229 gram.
Welke datum schatten jullie de 2e levering ongeveer, ik verwacht minimaal na eind volgende week pas een keer. rekening houdende met sinterklaas misschien nog wel een week later. 13 december ongeveer.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:16:
[...]
i feel you man… denk dat ik ook bij de 2e lading hoor. Dat wordt overleven...
Snap er niks van. Bij mij staat er nog niks. Iemand hier zei dat je je zorgen moet gaan maken als je na 8 uur nog niet bent aangemeld op mijnpakket.G4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:16:
Mijnpakket.nl zegt nu de PS4 te hebben ontvangen![]()
5229 gram.
Die van mij weegt maar 4760kg
Intertoys is zeker gierig om een stevige verzenddoos te gebruiken !
Nee, hoor. Sterker nog, de meeste T&T codes die vandaag pas worden uitgestuurd werken pas ná 20:00.RawChild schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:19:
[...]
Snap er niks van. Bij mij staat er nog niks. Iemand hier zei dat je je zorgen moet gaan maken als je na 8 uur nog niet bent aangemeld op mijnpakket.
Geen bundel ik heb de losse PS4. Maar ik heb er wel een vertical stand, blauwe controller en 3 games bij.wat voor bundel heb jij? mijn pakketje weegt maar 5060 gram
Maar ik krijg ook een 2e pakket. Dus hoe ze het verdeeld hebben weet ik niet.
[ Voor 58% gewijzigd door G4mert op 28-11-2013 19:21 ]
flink pakketjeSefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:19:
Die van mij weegt maar 4760kg
Verwijderd
Gooooodlife.sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:13:
PS4 wordt morgen tussen 9:00 en 11:00 bij de bart smit bezorgd! Eerst lekker uitslapen en dan naar de stad rijdenMeteen wat games erbij halen, die zijn nog wel op voorraad ergens toch lijkt me? Wil namelijk een flinke stapel Xbox 360 games inruilen. Bewaar mn xbox 360 met GTA V en zo voorlopig nog wel. Man, ik switch van Xbox naar PS en ook meteen van COD naar Battlefield (4). Ook meteen Assasins Creed Black Flag erbij halen.
waarom zou je een PSN-account overnemen?!
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22
Verwijderd
2e levering boeit me eerlijk eigenlijk niet meer wanneer dat is. Het is gewoon fucktupDarkElement schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:19:
[...]
Welke datum schatten jullie de 2e levering ongeveer, ik verwacht minimaal na eind volgende week pas een keer. rekening houdende met sinterklaas misschien nog wel een week later. 13 december ongeveer.
Waar kan je de tijd bij TNT express zien?Blazerock schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:10:
[afbeelding]
misschien ijdele hoop, maar mocht iemand in noord nederland nog een ps4 over hebben. dan neem ik die graag over
dan wel graag via dm/pm
dan wel graag via dm/pm
Haha ja, en pas gister besteld
Verwijderd
De BS mensen al meer info bij mijnpakket.nl? Mijne staat nog steeds op: "zending wordt voorbereid door verzender"
bij mij is ie verzonden sinds een halfuurtje/uurtje. kreeg in de middag al de track n trace, en nu is ie ook werkendVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:25:
De BS mensen al meer info bij mijnpakket.nl? Mijne staat nog steeds op: "zending wordt voorbereid door verzender"
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Email gehad en status op bart smit ook veranderd. Is verzonden, track and trace werkt nu ook, wordt morgenochtend tussen 9 en 11 bij bart smit bezorgd, dan kan ik hem ophalen. Ik had hem gister iets na 3 uur besteld.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:25:
Oh shit, nu gaat iedereen het gewicht van zijn pakketje posten. Jongens: DE PS4'S WEGEN ALLEMAAL HETZELFDE. Het verschil in gewicht zou wel eens kunnen komen door accessoires/games die je er bij hebt.
Damn, krijg hier gelijk een iBood deja-vu van
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Ja echt vet gelukk jy, gelukkig heb ik myn ps4 ook morge heb all ziek gemeld hahah..sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:24:
[...]
Haha ja, en pas gister besteldWel beetje stressen vandaag maar morgen lekker gamen!!!
Nog 4 uurtjes en dan de PS4 halen. Eindelijk.
Ik zit al vanaf februari (toen pre-order al geplaatst) te wachten, haha
Ik zit al vanaf februari (toen pre-order al geplaatst) te wachten, haha
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Al sinds gister een T&T en heb ook een tijdstip etc, maar bij status zending staat nog steeds zending wordt voorbereid door de zender.ASNNetworks schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:26:
[...]
bij mij is ie verzonden sinds een halfuurtje/uurtje. kreeg in de middag al de track n trace, en nu is ie ook werkend
Ben benieuwd
Yup. Dan weet je hoe erg het isEricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:28:
Oh shit, nu gaat iedereen het gewicht van zijn pakketje posten. Jongens: DE PS4'S WEGEN ALLEMAAL HETZELFDE. Het verschil in gewicht zou wel eens kunnen komen door accessoires/games die je er bij hebt.
OK, bij dezeRomeoOscarBravo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:18:
[...]
De meeste steden hebben toch koopavond? Mijn GM (nijmegen) is in ieder geval tot 21:00 open. Veel MM en Saturns zijn er ook nog wel ff denk ik. Ik zou je in ieder geval dankbaar zijn, ongeacht of het lukt bij mn GM.
Zo dit topic gaat hard. 12 uurtjes niet gekeken en nu al 70 pagina's erbij.
PSN: speedrazor3
Ik ook nietVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:27:
Nog steeds niks op mijnhelpakket.nl van Bol.com.
En ik heb de PS4 besteld op 11 juni en dinsdag heb ik ook een mail ontvangen.
Heb ze net gemaild
En kreeg vrij snel een mail terug. Kan er alleen weinig mee !
Tja, heb expliciet gevraagd waarom andere mensen hun zending wel zien op MijnPakket en ik niet.Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 28 november 2013.
U vraagt wanneer u het artikel 'Sony PlayStation 4' uit uw bestelling *** ontvangt. U heeft nog geen Track & Trace nummer ontvangen. Wij begrijpen dat u graag wilt weten wanneer de 'Sony PlayStation 4' verzonden wordt.
Deze week hebben wij alle klanten die het artikel gereserveerd hebben een e-mail gestuurd met de volgende tekst:
Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen is aan PostNL.
PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.
Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.
Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.
Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!
De Track & Trace code wordt aangemaakt zodra wij de bestelling overdragen aan de bezorgdienst. Dat is de reden dat u deze nog niet heeft ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ilona
Maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Ik wacht het gewoon af. Zou wel lachwekkend zijn als ik mijn PS4 van Intertoys (maandag besteld) wel ontvang. En die van Bol.com (11 juni besteld) niet !
Same, geen email. Niks in mijnpakket.nl. Besteld 12 juli, eerdere email ontvangen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:27:
Ik heb vandaag een beetje dit forum gevolgd, en de hypermania die er is, is echt niet normaal, zeker niet van mensen van mijn leeftijd (35). Het is wel erg grappig te aanschouwen moet ik eerlijk bekennen. Mensen die bestellen, daarna emailen, bellen en twitteren naar de verkoop. Ik heb diep respect dat klantenservices vriendelijk blijven.
Mensen bestellen zo veel zo vaak, annuleren weer etc. Ik denk dat je ze straks gewoon in de winkel kan gaan kopen, zoals bij zoveel hypermania-lanceringen... maar goed, ik heb geduld, is het een weekje, maandje of kwartaaltje later, so be it... voor mij is er momenteel toch geen interessante game op, maar wacht geduldig op Diablo 3 - PS4 Bundel (als ie komt
...
iig degene die em morgen krijgen: veel plezier! (het zal hier iig een stuk rustiger worden haha)....
Mensen bestellen zo veel zo vaak, annuleren weer etc. Ik denk dat je ze straks gewoon in de winkel kan gaan kopen, zoals bij zoveel hypermania-lanceringen... maar goed, ik heb geduld, is het een weekje, maandje of kwartaaltje later, so be it... voor mij is er momenteel toch geen interessante game op, maar wacht geduldig op Diablo 3 - PS4 Bundel (als ie komt
iig degene die em morgen krijgen: veel plezier! (het zal hier iig een stuk rustiger worden haha)....
Something under the bed is drooling
Het kan ermee te maken dat je bol.com account en die van mijnpakket.nl een ander e-mailadres heeft?[rogi] schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:32:
[...]
Same, geen email. Niks in mijnpakket.nl. Besteld 12 juli, eerdere email ontvangen.
[afbeelding]
Verwijderd
Die van mij is 7 kilo. Paupers.EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:28:
True that.Mauz1978 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:33:
Ik heb vandaag een beetje dit forum gevolgd, en de hypermania die er is, is echt niet normaal, zeker niet van mensen van mijn leeftijd (35). Het is wel erg grappig te aanschouwen moet ik eerlijk bekennen. Mensen die bestellen, daarna emailen, bellen en twitteren naar de verkoop. Ik heb diep respect dat klantenservices vriendelijk blijven.
Dan zal het andere topic een stuk harder gaan, denk ik.(het zal hier iig een stuk rustiger worden haha)....
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Alle klanten die gereserveerd hebben? En ik maar denken dat dat een bevestiging Was dat ik hem kreeg.Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:32:
[...]
Ik ook niet
En ik heb de PS4 besteld op 11 juni en dinsdag heb ik ook een mail ontvangen.
Heb ze net gemaild
En kreeg vrij snel een mail terug. Kan er alleen weinig mee !
[...]
Tja, heb expliciet gevraagd waarom andere mensen hun zending wel zien op MijnPakket en ik niet.
Maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Ik wacht het gewoon af. Zou wel lachwekkend zijn als ik mijn PS4 van Intertoys (maandag besteld) wel ontvang. En die van Bol.com (11 juni besteld) niet !
Maar goed. Ik heb optijd besteld dus krijg dat ding wel. Staat al maanden op hun site
Hartstikke bedankt! Ik heb al gebeld met mn GM en deze bon gemaild. Zij kijken nu wat ze bij Sony kunnen met een bon uit België.
7 kilo maar?

Amateurs
Die heb ik ook gehad.b0On schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:50:
[...]
Zij konden natuurlijk ook niet weten hoeveel ze er zouden krijgen.
Het was ook een VERWACHTE leverdatum
Jammer maar helaas voor ons.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zojuist bericht gekregen dat de playstation 4 verzonden is. Ik heb de playstation 4 op 26 augustus bij de mediamarkt webshop besteld. In eerste instantie viel dat buiten de eerste levering maar blijkbaar heb ik toch geluk
Wat ze kunnen? een flinke boete geven. lekker bezig dudeRomeoOscarBravo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:38:
[...]
Hartstikke bedankt! Ik heb al gebeld met mn GM en deze bon gemaild. Zij kijken nu wat ze bij Sony kunnen met een bon uit België.
Verwijderd
kryg toevallig ook net een email van amazon uk dat me xbox one pas 23 december word geleverd ... derp

...

...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 19:42 ]
Had hem ook bij MM op 15 september en ben ook nog binnen eerste levering gevallen.Simmity schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:39:
Zojuist bericht gekregen dat de playstation 4 verzonden is. Ik heb de playstation 4 op 26 augustus bij de mediamarkt webshop besteld. In eerste instantie viel dat buiten de eerste levering maar blijkbaar heb ik toch geluk
Hoe zwaar is jouw doos?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:27:
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik verwacht dat ze jou wel een tijdje kunnen missen, Einstein.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:29:
[...]
Ja echt vet gelukk jy, gelukkig heb ik myn ps4 ook morge heb all ziek gemeld hahah..
Als je dat aan m'n vriendin vraag krijg je een optater van me!
Lolsanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:42:
[...]
Verwijderd
hahah hey schat hoe zwaar is je dooos... kletsssssanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:42:
[...]
Hoezo, overgewicht?sanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:42:
[...]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Let op; boven de 75kg werkt de morning after pill niet hè! (Jaja, editie NL super leerzaam).sanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:42:
[...]
Mijn doos heeft nog geen gewicht! Die van BS onbekend, noch Amazon.es.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Bij GameMania zijn de Playstation Plus kaartjes ook in de aanbieding:
PlayStation Plus Card 90 Days (NL) - € 11,49
PlayStation Plus Card 365 Days (NL) - € 37,49
PlayStation Plus Card 90 Days (NL) - € 11,49
PlayStation Plus Card 365 Days (NL) - € 37,49
Nee, mijn vriendin heeft helemaal geen overwicht! ;-)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot