Jups, bij mij nu ook!Timmy!!! schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:08:
Voor de mensen die BF4 hadden besteld bij 12Game, mijn bestelling staat nu op: Voltooid
Ik verwacht hem dus morgen binnen te krijgen. Ik heb hem de 27e rond 20.00 besteld.
Verwijderd
Heb nu ook bericht van Sony.
Voor mensen die niet bij de eerste batch zitten, Sony zegt zelf met kerst voldoende voorraad te hebben dus dit jaar een PS4 zal dan moeten kunnen.
Voor mensen die niet bij de eerste batch zitten, Sony zegt zelf met kerst voldoende voorraad te hebben dus dit jaar een PS4 zal dan moeten kunnen.
niet online te bestellen?epamel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:10:
[...]
Dit is serieus zo, bij GM Vlissingen. Paar post hiervoor bevestigd het ook voor GM Almere volgens mij.
Dit is een actie van Sony zelf en duurt tot januari volgens mij.
Jij had hem ook pas in november besteld toch, zo ja dan kunnen we niet zo veel maken. Maar ik kan me vergissenVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:06:
[...]
Samen met alle gedupeerde Tweakers een klacht maken over Bol.com.
Ik doe mee.
Ja, ik heb die email ontvangen om niet in paniek te rakenSefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:09:
[...]
Heb je dinsdag wel een mail ontvangen ?
Ik heb mijn PS4 op 11 juni gepreorderd bij Bol.com, dinsdag een mail ontvangen.
Maar ik zie ook nog niks staan op MijnPakket ! Ik wacht het wel even af.
Gelukkig heb ik maandag nog bij intertoys een PS4 kunnen bestellen en vandaag bij Wehkamp een Killzone bundel.
Maar voel me toch genaaid als Bol.com niet gaat leveren.
Ik zou de PS4 van Bol.com aan een kennis verkopen
Onderhand een mail terug gekregen
Ik begrijp er niks meer vanGeachte heer ...,
U ontvangt uiterlijk vrijdagochtend om 07.00 uur een verzendbevestiging voor uw PS4, waarna PostNL het artikel tussen 08.00 en 20.00 af zal leveren.
Het zal inderdaad zo zijn dat sommige mensen al een track en trace code ontvangen hebben, dat betekent dat het inpakken van hun bestelling al gebeurd is. Gezien de grote hoeveelheid bestellingen die verwerkt moet worden, zal het inpakproces nog de gehele nacht door gaan. U ontvangt uiterlijk morgenochtend om 07.00 uw verzendbevestiging.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
Waar kan ik een PlayStation 4 bestellen met studentenkorting? Weet iemand daar meer over?
Net gebeld door MM Cruquius!
Kan hem pas morgen avond ophalen omdat ze niet zeker wisten
wanneer ze de PS4's van Sony zouden krijgen....
Beetje vaag verhaal
(sta op plek 21)
Beetje vaag verhaal
(sta op plek 21)
[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 28-11-2013 18:17 ]
PSN: Von_Smallhausn
Leuk, pak uit en speel ermee zou ik zeggen.
PS4 13 juli besteld bij Bol.com en kan nog niks terugvinden in Mijn Pakket. Ik heb wel gewoon de mail gekregen dat ik hem op de launch krijg.
Ik moet wel zeggen dat ik hem laat bezorgen op een AH Afhaalpunt, maar volgens de website van Bol.com moet ik ook dan een track & trace code krijgen. Naja, ik zie morgen wel. Het is niet alsof ik nog ergens een PS4 kan bestellen zodat ik hem morgen nog heb
Ik moet wel zeggen dat ik hem laat bezorgen op een AH Afhaalpunt, maar volgens de website van Bol.com moet ik ook dan een track & trace code krijgen. Naja, ik zie morgen wel. Het is niet alsof ik nog ergens een PS4 kan bestellen zodat ik hem morgen nog heb
Ik sta daar ook op de lijst, nummer 35 ouzo maar nog niks gehoord.
Mon0lith schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:15:
Net gebeld door MM Cruquius!
Beetje vaag verhaal
Morgen regen en wind
ot: Veel plezier!
De te kleine TV leidt mij af.botech schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:16:
[...]
Kijk naar de datum en tijdstip van teletekst
lijkt wel gephotoshopt:Pbotech schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:16:
[...]
Kijk naar de datum en tijdstip van teletekst
Wat maken mensen zich druk om die bol bestellingen zeg. Er staat heel duidelijk dat je uiterlijk tot 07.00 uur morgen een verzendbevestiging kunt ontvangen. Die PS4 komt wel. Laat je niet opnaaien door een callcentermedewerker die er geen bal van snapt.
PSN: Finally_Chris
Ik sta op plek 21SmooK schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:16:
Ik sta daar ook op de lijst, nummer 35 ouzo maar nog niks gehoord.
[...]
PSN: Von_Smallhausn
Gisteren besteld bij Bart Smit.
Status nu: pakket is verzonden.
Ook Track&Trace nummer ontvangen en bevestigingsmail.
Status nu: pakket is verzonden.
Ook Track&Trace nummer ontvangen en bevestigingsmail.
Verwijderd
Inmiddels is m'n T&T bekend, tussen 14:30 en 16:30 komen ze aan de deur met m'n Bart Smit bestelling. Daarvoor nog snel even m'n werk afronden.
YESSSS!!! status op bartsmit site staat nu op verzonden en ook een mail gekregen dat hij verzonden is! Gistermiddag besteld, zou het dan toch lukken?
29-6-2013 besteld bij de Mediamarkt Zwolle. Er werd mij verteld dat ik toendertijd de 7de was die had gepre-ordered. Net aan de lijn gehangen met Mediamarkt en krijg te horen dat ik in de tweede batch zit...
Het is toch van de zotten? Pre-order gecanceld.
Het is toch van de zotten? Pre-order gecanceld.
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Als zelfs postNL zegt dat ze morgen tussen 14.00 en 17.00 langskomen. Het gaat dus echt gebeuren gewoon!
Als ie morgen daadwerkelijk voor me klaarligt richt ik een standbeeld voor ze op!
Oh dan bellen ze over een kwartiertje ouzo
Ben jij wel benadert voor een killzone bundel ofzo?
Haha, lijkt wel een gijzeling met die datum erbij. Mooi man, veel plezier!
Yup, PostNL komt tussen 13:30 en 15:30.
Hoewel ik nu een bevestiging heb van bol.com + mijnpakket is mijn stress is pas over als hij het ook echt doet. Van dit soort berichten word ik nooit vrolijk. (hoewel het positief bedoeld is).
Sony is holding back UK PS4 stock to ensure broken consoles can be swiftly replaced
http://www.videogamer.com..._be_swiftly_replaced.html
Sony is holding back UK PS4 stock to ensure broken consoles can be swiftly replaced
http://www.videogamer.com..._be_swiftly_replaced.html
[ Voor 18% gewijzigd door G4mert op 28-11-2013 18:22 ]
Toch wel benieuwd hoe je hem nu al hebt kunnen bemachtigen
- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -
Die reageert niet meer die is druk aan het gamen....Xentor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:22:
[...]
Toch wel benieuwd hoe je hem nu al hebt kunnen bemachtigen.
Geef m geen ongelijkDirtyDutch schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:23:
[...]
Die reageert niet meer die is druk aan het gamen....
@wehkamp Mijn order leveringsdatum is nu onderstreept, wordt deze nu als verzonden beschouwd?
Beantwoorden Verwijderen Favoriet Meer Openen
wehkamp.nl @wehkamp 5m
@Teunke7 Ja, je bestelling is nu verzonden en is vanaf morgenochtend te volgen.
^WP
Gesprek verbergen Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer
28 november 13 om 6:17 's middags · Details
Tweettekst
@wehkamp beantwoorden
Verbergen Afbeelding zal als link worden weergegeven.
Anthony wolter @Teunke7 55s
@wehkamp Kon het nog niet geloven maar nu wel voor 99,9% geweldig! Sorry voor de vele tweets!
Prachtig
wehkamp.nl @wehkamp 5m
@Teunke7 Ja, je bestelling is nu verzonden en is vanaf morgenochtend te volgen.
Tweettekst
@wehkamp beantwoorden
@wehkamp Kon het nog niet geloven maar nu wel voor 99,9% geweldig! Sorry voor de vele tweets!
Prachtig
- Eerste order MM
- Tweede order Mycom
- Derde order Wehkamp (op de valreep)
Kijk zijn post historyXentor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:22:
[...]
botech schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:12:
Krijg net telefoontje van Saturn Brugge, mag vanaf 17.00 deze avond achter mijn Killzone bundel komen.![]()
![]()
[ Voor 31% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-11-2013 18:24 ]
Zou inderdaad hetzelfde doen...onvindbaar de eerste 2 weken
ik ga 's ochtends gewoon werken, neem 's middags vrij. dikke primaVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:22:
Bij mij komt ie al tussen 11 en 3 :-)
Nog geen verzendbevestiging van bol gehad maar in mijnpakket staat day post nl tussen 3 en 5 langskomt. Prima zo.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Zijn er trouwens echt zo weinig mensen bij de GM? Ik sta over 5,5 uur voor de deur. Meer nachtopening kandidaten?
Verwijderd
intertoys heeft als het goed is nu de ps4's verzonden, mijn t&t geeft aan dat de zending is ontvangen. alleen jammer dat ze tussen 11:30 en 18:00 komen
Waarom? Je gaat hem niet gebruiken voor je studie toch? Ook geen korting dusVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:15:
Waar kan ik een PlayStation 4 bestellen met studentenkorting? Weet iemand daar meer over?
+1 voor Teletekst
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
BS
Ordernummer: 10942258
Datum: 28-11-2013
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s): *************
tijdstip van levering staat echter nog niet op postnl website. Na 8 uur nog maar eens kijken.
Ordernummer: 10942258
Datum: 28-11-2013
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s): *************
tijdstip van levering staat echter nog niet op postnl website. Na 8 uur nog maar eens kijken.
Verwijderd
Nee ik heb em op 28 augustus besteld.DarkElement schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:12:
[...]
Jij had hem ook pas in november besteld toch, zo ja dan kunnen we niet zo veel maken. Maar ik kan me vergissen
Verwijderd
Bij mij exact hetzelfde nu. Zending ontvangen door Postnl. Levering tussen 13.30 en 17.00..Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:24:
intertoys heeft als het goed is nu de ps4's verzonden, mijn t&t geeft aan dat de zending is ontvangen. alleen jammer dat ze tussen 11:30 en 18:00 komen
Goed om te horen! Bedankt voor het uitvogelenTeunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:23:
@wehkamp Mijn order leveringsdatum is nu onderstreept, wordt deze nu als verzonden beschouwd?
wehkamp.nl @wehkamp 5m
@Teunke7 Ja, je bestelling is nu verzonden en is vanaf morgenochtend te volgen.^WP
Tweettekst
@wehkamp beantwoorden
Prachtig
- Eerste order MM
- Tweede order Mycom
Ik heb trouwens vorige week ook killzone erbij besteld en die staat ook nog steeds op 'verwerkt', terwijl de productpagina aangeeft vandaag besteld = morgen in huis.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:25:
[...]
Nee ik heb em op 28 augustus besteld.
Ligt eraan of hij een game-gerichte studie heeftDonstil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:25:
[...]
Waarom? Je gaat hem niet gebruiken voor je studie toch? Ook geen korting dus![]()
[...]
+1 voor Teletekst
Grats! 
Ik ga nog een maandje (blijkbaar?) kijken na het Assassins Creed IV: Black Flag en Battlefield 4 doosje.
Jammer dat er geen boekjes bij zitten
Ik ga nog een maandje (blijkbaar?) kijken na het Assassins Creed IV: Black Flag en Battlefield 4 doosje.
Jammer dat er geen boekjes bij zitten
Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:23:
wehkamp.nl @wehkamp 5m
@Teunke7 Ja, je bestelling is nu verzonden en is vanaf morgenochtend te volgen.^WP
Tweettekst
@wehkamp beantwoorden
Prachtig
- Eerste order MM
- Tweede order Mycom
Iemand toevallig nog een extra Playstation 4 over? Heb mijn pre-order gecanceld omdat het blijkt dat Mediamarkt een foutje heeft gemaakt met mijn pre-order en deze was dus niet doorgevoerd, wat ik knap vind aangezien ik wel een aanbetaling heb gedaan.
Is dus wel de laatste keer dat ik ooit iets koop bij de Mediamarkt
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Ja daar dacht ik nog aan toen ik het plaatste, dan nog kan hij niets met een retail PS4.Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:26:
[...]
Ligt eraan of hij een game-gerichte studie heeft
Althans ik zou niet weten wat.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zuur, als je aanbetaling met pin hebt gedaan kun je transactie laten zien. Sta je stevig in de schoenenjopitan schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:26:
Iemand toevallig nog een extra Playstation 4 over? Heb mijn pre-order gecanceld omdat het blijkt dat Mediamarkt een foutje heeft gemaakt met mijn pre-order en deze was dus niet doorgevoerd, wat ik knap vind aangezien ik wel een aanbetaling heb gedaan.
Het bestuderen van bugsDonstil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:27:
[...]
Ja daar dacht ik nog aan toen ik het plaatste, dan nog kan hij niets met een retail PS4.
Kunnen jullie ff een half uurtje niets meer posten? Ka het niet bijhouden. Heb nog een paar pagina's achterstand.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik ken het, gisteren een uurtje niet gekeken waren er ineens 6/7 pagina's bijJackal131 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:29:
Kunnen jullie ff een half uurtje niets meer posten? Ka het niet bijhouden. Heb nog een paar pagina's achterstand.
Ik heb inderdaad een aanbetaling gedaan met pin, maar ze konden niks meer veranderen aangezien ze alle ps4's al vergeven hadden.Xentor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:27:
[...]
Zuur, als je aanbetaling met pin hebt gedaan kun je transactie laten zien. Sta je stevig in de schoenen
Ik ben helaas erg teleurgesteld, had me er al erg op verheugd sinds ik hem op 29 Juni had gepre-ordered.
Bol.com heeft mijn PS4 nog altijd op "Wordt verwerkt" staan, terwijl ik eerder deze week een mail kreeg dat ik PS4 vrijdag ontvang.
"Wat je moet weten over jouw PS4:
Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL."
Wat kan wachten soms ongelofelijk lang duren zeg , maar ik blijf goede hoop houden dat ik m'n PS4 gewoon morgen heb
Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL."
Wat kan wachten soms ongelofelijk lang duren zeg , maar ik blijf goede hoop houden dat ik m'n PS4 gewoon morgen heb
FIFA Benelux Administrator
Morgenvroeg... jij om 6 uur wakker, nog steeds geen mailtje. Om 6:59... "Uw PS4 is verzonden, hier is uw T&T code voor een aflevering op 29 november."MyUtd4Life schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:33:
Bol.com heeft mijn PS4 nog altijd op "Wordt verwerkt" staan, terwijl ik eerder deze week een mail kreeg dat ik PS4 vrijdag ontvang.
ik heb hetzelfde maar als je op www.mijnpakket.nl kijkt zie je alvast hoe laat je hem kunt verwachten.MyUtd4Life schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:33:
Donstil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:27:
[...]
Ja daar dacht ik nog aan toen ik het plaatste, dan nog kan hij niets met een retail PS4.
Dat kon dus begin augustus wel via de online store van Sony. Zo heb ik 'm ook besteld. Met studentenkortingDonstil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:25:
[...]
Waarom? Je gaat hem niet gebruiken voor je studie toch? Ook geen korting dus![]()
[...]
+1 voor Teletekst
PSN: MrMistral
Ook niet mogelijk om de aanbetaling terug te krijgen? Vind dit toch een beste fout aan hun zijde. Probeer anders een net opgezet mailtje/ticket, heb je in ieder geval nog kans dat je het bedrag terug krijgt en natuurlijk dat je er van baalt omdat je zo op tijd was met pre-orderen.jopitan schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:31:
[...]
Ik heb inderdaad een aanbetaling gedaan met pin, maar ze konden niks meer veranderen aangezien ze alle ps4's al vergeven hadden.
Ik ben helaas erg teleurgesteld, had me er al erg op verheugd sinds ik hem op 29 Juni had gepre-ordered.
Oh, no shit dat mijn bol.com bestelling niet op mijnpakket staat. Omdat ik hem laat bezorgen op een AH Afhaalpunt wordt hij natuurlijk niet naar mijn adres verstuurd
Nu maar hopen dat niemand hem meeneemt daar
Nu maar hopen dat niemand hem meeneemt daar
Dat zou me niks verbazenUniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:33:
[...]
Morgenvroeg... jij om 6 uur wakker, nog steeds geen mailtje. Om 6:59... "Uw PS4 is verzonden, hier is uw T&T code voor een aflevering op 29 november."
Daar kijk ik, maar zie ik nog niks staan. Kan dat komen omdat mijn registratiemail bij mijnpakket anders is dan bij Bol.com?G4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:33:
[...]
ik heb hetzelfde maar als je op www.mijnpakket.nl kijkt zie je alvast hoe laat je hem kunt verwachten.
nooit.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:35:
Als ik nu zeg maar bestel via Wehkamp weet iemand wanneer ik hem dan krijg?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ergens in januari..Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:35:
Tweede levering met onbekende datum zoals mij. Voor 2015.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:35:
Okay dus:
Bol.com: Degene die van de week een mailtje gehad hebben zijn ook die mensen bij wie nu de status nog steeds op 'Wordt verwerkt' staat, maar waar het pakketje wel op MijnPakket.nl te vinden is toch?
Bart fuckin Smit
Bol.com: Degene die van de week een mailtje gehad hebben zijn ook die mensen bij wie nu de status nog steeds op 'Wordt verwerkt' staat, maar waar het pakketje wel op MijnPakket.nl te vinden is toch?
Bart fuckin Smit
Verwijderd
Hoe heb je dat gedaan kan je me daar meer over informeren?MrMistral schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:34:
[...]
[...]
Dat kon dus begin augustus wel via de online store van Sony. Zo heb ik 'm ook besteld. Met studentenkortingNet als een aantal medetweakers hier
Bij mij staat er ook "Wordt verwerkt" bij bol.com maar heb geen mail ontvangen en niks te vinden via de app/websiteFreshnezz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:37:
Okay dus:
Bart fuckin Smit
[ Voor 4% gewijzigd door Laike op 28-11-2013 18:40 ]
Jaaa-haaaa.Freshnezz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:37:
Okay dus:
Bart fuckin Smit
Voor alle mensen die blijkbaar verder nooit bij Bol.com bestellen: de verzendmail is bijna altijd in de nacht, status blijft tot die tijd op "Wordt verwerkt" staan.
Ok maar is je pakket wel online te tracken ofzo? Zo niet zijn we denk ik t haasje voor morgenLaike schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:38:
[...]
Bij mij staat er ook "Wordt verwerkt" bij bol.com maar heb geen mail ontvangen
'Wordt verwerkt', geen mail en geen aangemelde pakketten op mijn pakket, i'm one UNlucky bastard.Laike schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:38:
[...]
Bij mij staat er ook "Wordt verwerkt" bij bol.com maar heb geen mail ontvangen
Ja ok maar omdat ik dat mailtje nooit heb gehad ben ik gewoon de lul denk ikExorcist schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:40:
[...]
Jaaa-haaaa.
Voor alle mensen die blijkbaar verder nooit bij Bol.com bestellen: de verzendmail is bijna altijd in de nacht, status blijft tot die tijd op "Wordt verwerkt" staan.
Topic thuis op de laptop vanaf vanochtend open (laptop in standby). 1733 berichten!
Ow ja, on topic: mijn BS bestelling is overdragen aan PostNL (van vanochtend 9:51)
Ow ja, on topic: mijn BS bestelling is overdragen aan PostNL (van vanochtend 9:51)
Gewoon, rond vier uur deze middag kreeg ik telefoon van de Saturn dat ik vanaf vijf uur achter de PS4 mocht komen.Xentor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:22:
[...]
En een vriend had 'm besteld bij een Sony-center hier in de buurt en die heeft 'm ook al
Dat is ook kut dan, nja toch maakt het voor me zelf niet eens zoveel uit, wacht wel geduldig af, kan ik ook sparen voor nieuwe TV...MyCom en Dixons stellen klanten teleur; toch géén genoeg PS4′s
28 november 2013 in PS4 Reageren
Een flinke tegenvaller voor de mensen die ‘op tijd’ een pre order hebben geplaatst bij MyCom of Dixons. Het blijkt namelijk dat beide bedrijven bij nader inzien bijna geen PS4′s kunnen uitleveren, zelfs niet aan de mensen die voor 15 augustus hun pre order hadden geplaatst. Deze mensen kregen in eerste instantie te horen een PS4 te mogen ontvangen op de releasedag, maar zij worden vandaag teleurgesteld met de berichtgeving van beide bedrijven.
Klanten die de PS4 vóór 15 augustus hebben besteld, krijgen te horen dat zij in 2013 nog een PS4 zullen ontvangen. Mensen die ná 15 augustus een PS4 hebben besteld bij Dixons of Mycom, krijgen hun PS4 pas in 2014. Momenteel lijkt het gezien deze levertijden, niet verstandig om een pre order te plaatsen bij MyCom of Dixons.
[ Voor 7% gewijzigd door theduke1989 op 28-11-2013 18:44 ]
Iemand anders in dit topic had die mail ook niet gekregen, zou er niet te veel waarde aan hechten verder als je in juni/juli besteld hebt.Freshnezz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:41:
[...]
Ja ok maar omdat ik dat mailtje nooit heb gehad ben ik gewoon de lul denk ik
Mensen niet stressen, jullie krijgen het morgen hou hoop.
Bol stuurt track mail pas in de avond, misschien zie je het al staan in je mijnpakket.
Zo niet ff wachten na 20:00 zouden alle pakketten beschikbaar moeten zijn in mijnpakket.
Zo niet dan zou ik me wel zorgen maken.......
Bol stuurt track mail pas in de avond, misschien zie je het al staan in je mijnpakket.
Zo niet ff wachten na 20:00 zouden alle pakketten beschikbaar moeten zijn in mijnpakket.
Zo niet dan zou ik me wel zorgen maken.......
Ik heb mail gehad, optijd besteld maar niks te zien op mijnpakket. Maar ik vind mijn pakket maar raar. Van coolblue heb ik een verzendmail met daarin een link naar mijn pakket. Daar staat dat ie morgen eind van de middag komt.Freshnezz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:37:
Okay dus:
Bart fuckin Smit
Maar als ik gewoon via de app inlog zie ik niets staan bij paletten. Ook die van coolblue niet. Terwijl die van hun en bol daar dan hadden moeten staan.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Dan had je kunnen verwachten dat je hem niet day1 krijgtVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:25:
[...]
Nee ik heb em op 28 augustus besteld.
Ik heb net aan dixons gevraagd zei zeggen dat ze morgen 100% zeker de ps4 aan mij gaan leveren. Moet ik me alsnog drukmaken na dit bericht??
Ik krijg er gelukkig 2 binnen! Ben benieuwd hoeveel die 2de mij gaat opleveren.
Verwijderd
ik heb net gekeken op wehkamp staat nu ook een streep onder het woord verzonden,
Word morgen geleverd door selekt vracht.
had vandaag all wel NFS Rivals binnen gekregen

Nu me Console nog !!!!!
Word morgen geleverd door selekt vracht.
had vandaag all wel NFS Rivals binnen gekregen

Nu me Console nog !!!!!
Had ik ook, even inloggen op mijnpakket en je order wordt automatisch toegevoegd aan je account.RawChild schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:44:
[...]
Ik heb mail gehad, optijd besteld maar niks te zien op mijnpakket. Maar ik vind mijn pakket maar raar. Van coolblue heb ik een verzendmail met daarin een link naar mijn pakket. Daar staat dat ie morgen eind van de middag komt.
Maar als ik gewoon via de app inlog zie ik niets staan bij paletten. Ook die van coolblue niet. Terwijl die van hun en bol daar dan hadden moeten staan.
Ook dat is nu nog altijd niet bij iedereen het geval, zoals bij mijkaanmijo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:46:
[...]
Had ik ook, even inloggen op mijnpakket en je order wordt automatisch toegevoegd aan je account.
Wow, 5 pakketjes van Bol.com in de "MijnPakket" app!
Ben benieuwd!
Morgen nog even mijn cursus afronden en dan gamuh!
Ben benieuwd!
Morgen nog even mijn cursus afronden en dan gamuh!
Ja, absoluut.Karimpie99 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:45:
Ik heb net aan dixons gevraagd zei zeggen dat ze morgen 100% zeker de ps4 aan mij gaan leveren. Moet ik me alsnog drukmaken na dit bericht??
Ik zou me blijven drukmaken tot je een track en trace code hebt.Karimpie99 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:45:
Kun je eenieders avond goedmaken door een bonnetje erbij op de foto te zetten, met een briefje met je gebruikersnaam (tweakers) erbijbotech schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:41:
[...]
Gewoon, rond vier uur deze middag kreeg ik telefoon van de Saturn dat ik vanaf vijf uur achter de PS4 mocht komen.
En een vriend had 'm besteld bij een Sony-center hier in de buurt en die heeft 'm ook al
Eigenlijk moet niemand die extra vooruitbestelde ps4's kopen die mensen aanbieden voor meer dan 399euro.
Dan blijven ze met die extra pre orders zitten en komen die gewoon weer in de winkel voor de normale prijs.
Dan blijven ze met die extra pre orders zitten en komen die gewoon weer in de winkel voor de normale prijs.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot