Okay, maakt ook eigenlijk helemaal niet uit. Veel plezier ermee man!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:58:
[...]
De console is made in China. Wat een prachtig apparaat is het!
Ik heb gewoon een bevestiging van levering via de mail ontvangen. Staat nog steeds voor morgen voor levering. Dat het verkeerd op de website stond daar klopt denk ik niets van, tenzij er meer bestellingen konden worden gedaan dan er units voorhanden waren.sanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:36:
[...]
FAIL WEHKAMP FAIL
@tweakertje Dit artikel heeft verkeerd op de website gestaan en kan helaas niet geleverd worden. Sorry voor het ongemak. ^WP
@wehkamp Waarom dan 2 keer telefonisch de toezegging dat hij geleverd wordt?
@ tweakertje Mogelijk hadden mijn collega's nog niet de juiste informatie, wij kunnen deze bestelling niet leveren. ^WP
@MusicOverMind Aangezien je waarschijnlijk niet via je eige link hebt besteld en pas vanmorgen vroeg is het nog niet 100% zeker.
"EN pas morgenvroeg" Dus mensen die eerder niet via eigen link hebben besteld maken wel kans!
Zegt niet zoveel denk ik. Mijn status staat al een uur of 4 daarop.Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:59:
Yes BS status staat nu op:
Datum: 28-11-2013
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Wilde altijd al iets over computers weten
Advienne que pourra..
hier al een uur of 8SirDarkAngel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:01:
[...]
Zegt niet zoveel denk ik. Mijn status staat al een uur of 4 daarop.
als je dat doet is het vet onduidelijk.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:24:
[...]
Via de webshop? Misschien inloggen en je status bekijken?
Besteldatum: 14.08.2013
Afdrukken
Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
Verkrijgbaar vanaf 29-11-13; Verzenden indien beschikbaar
in behandeling
SONY 1226067 PlayStation 4
SONY
PlayStation 4
Artikelnummer: 1226067
Bestelling verzonden naar magazijn
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending
Geen enkel idee wat nu de status is? Ik ga straks maar eens bellen.
Met balansrekening wil men zeggen vaste klanten die al eerder hadden besteld en bestedingsruimte hebben toegewezen gekregen voor bestellen op acceptgiro. Gelukkig had ik dat.Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:58:
[...]
Bron ?
Balansrekening ? zodat je elke maand lekker rente kan betalen... nee bedankt !
Als het echt zo is bestel ik er nooit meer.
Ik vind het behoorlijk irritant dat ik al sinds mijn bestelling in augustus 0.0 aan update/info van ze heb gekregen
Hier staat ook 'bestelling is naar magazijn, wordt voorbereid voor verzending'.. iemand die al iets anders heeft staan daar? Geen idee hoe lang dit er al staat eigenlijk, weet niet wat er hiervoor op die plek stond....

Mediamarkt kwam mijn PS4's net ook brengen
ik verkoop ze 750 euro stuk
[ Voor 13% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-11-2013 16:05 ]
Verwijderd
Ze kunnen me wat, ik heb een bevestiging ontvangen van hen= Conform artikel 6:217 BW een rechtsgeldig overeenkomst ontstaan met een plicht tot betaling en een recht op levering. Methode van betaling maakt helemaal niets uit, ook acceptgiro is een wettelijk toegepast betaalmiddel. Heb ik ze ook even kort en duidelijk gemaakt in een tweet.(aldus een master rechtsgeleerdheid studentSovereign schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:00:
[...]
Ik heb gewoon een bevestiging van levering via de mail ontvangen. Staat nog steeds voor morgen voor levering. Dat het verkeerd op de website stond daar klopt denk ik niets van, tenzij er meer bestellingen konden worden gedaan dan er units voorhanden waren.
Ik heb een bestelling bij de mediamarkt winkel zelf. Echter heb ik vanuit daaruit ook nog 0,0 update of info gekregen. Heel vreemd.ps4mm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:03:
Wie heeft er nog meer net als ik een bestelling bij MediaMarkt online staan?
Ik vind het behoorlijk irritant dat ik al sinds mijn bestelling in augustus 0.0 aan update/info van ze heb gekregenProbeer ze deze week al te bereiken via contact, maar nog geen reactie..
Hier staat ook 'bestelling is naar magazijn, wordt voorbereid voor verzending'.. iemand die al iets anders heeft staan daar? Geen idee hoe lang dit er al staat eigenlijk, weet niet wat er hiervoor op die plek stond....
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik heb dit ook gehad, maar ik houd er geen rekening mee dat de Spaanse PS4 nu al in Amsterdam ligt. Ik denk dat ook bij deze Track & Trace pas een echte indicatie wordt gegeven als hij daadwerkelijk onderweg is. En die leverdatum staat bij mij op 3 december.Nitai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:58:
Vandaag een verzendbevestiging gehad van Amazon.es. Ik had 14 november besteld en kan via mijn track en trace zien dat het morgen al bezorgd wordt.Overigens stond mijn levering voor 3 a 4 december gepland (zo staat het ook in de verzendbevestiging).
Wordt overigens vanuit Amazon in Amsterdam verzonden!
Overigens wil ik deze best verkopen aan een mede-tweaker, en dan niet zoals onze Marokkaanse vriend er 200,- winst op gaan maken, maar gewoon het bedrag (457) afronden naar 460 en ophalen maar zodra ik hem binnen heb.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ze gaan echt wel leveren, vroeg of laat. Ik zou er niet zo een probleem van maken.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:04:
[...]
Ze kunnen me wat, ik heb een bevestiging ontvangen van hen= Conform artikel 6:217 BW een rechtsgeldig overeenkomst ontstaan met een plicht tot betaling en een recht op levering. Methode van betaling maakt helemaal niets uit, ook acceptgiro is een wettelijk toegepast betaalmiddel. Heb ik ze ook even kort en duidelijk gemaakt in een tweet.(aldus een master rechtsgeleerdheid student
Verwijderd
Ja of misschien niet?
Als de BS nu in plaats van ps4's allemaal een dikke dildo in de doos stoppen dan is dit topic weer vol leven
Trekken ze zich toch niets van aan als het erop aan komt.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:04:
Ze kunnen me wat, ik heb een bevestiging ontvangen van hen= Conform artikel 6:217 BW een rechtsgeldig overeenkomst ontstaan met een plicht tot betaling en een recht op levering. Methode van betaling maakt helemaal niets uit, ook acceptgiro is een wettelijk toegepast betaalmiddel. Heb ik ze ook even kort en duidelijk gemaakt in een tweet.(aldus een master rechtsgeleerdheid student
Dan zul jij, als master rechtsgeleerdheid student, ook weten dat in je recht staan en in je recht gesteld worden 2 totaal verschillende dingen zijnVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:04:
[...]
PSN: LinQ-NL
Je krijgt hem ook wel, maar alleen later.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:04:
[...]
Wilde altijd al iets over computers weten
Verwijderd
Ik neem aan dat die nu gewoon bij mm in t magazijn staat, klaar om morgen opgehaald te wordenps4mm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:03:
Ik vind het behoorlijk irritant dat ik al sinds mijn bestelling in augustus 0.0 aan update/info van ze heb gekregenProbeer ze deze week al te bereiken via contact, maar nog geen reactie..
Dit kreeg ik als antwoord op mijn vraag
Geachte meneer ,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Mediamarkt.
Volgens onze gegevens wordt u artikel afgeleverd op de dag van de release.
U krijgt van de Mediamarkt Utrecht een afhaalbericht zodra deze voor u
klaarstaat.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Uw Mediamarkt team
Ik verwacht vanavond na sluitingstijd van de mm utrecht een bericht te krijgen dat ik m kan komen halen
+1Odieus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:06:
[...]
Dan zul jij, als master rechtsgeleerdheid student, ook weten dat in je recht staan en in je recht gesteld worden 2 totaal verschillende dingen zijn
Verwijderd
SirDarkAngel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:06:
[...]
Je krijgt hem ook wel, maar alleen later.
Ik kreeg net te horen van sony ( Telefonisch ) als ze niks te horen krijgen voor 6 uur en om 9 uur s'avonds geen track & trace worden verstuurd dan word ie pas morgen verzonden.
Als ie morgen verzonden word dan krijg je 'm pas maandag.
Daar gaat dan ons weekend.
Goed gedaan Nitai! Ik heb de bestelling bij Dixons lopen. Heb geen haast. Kan ik mooi nog even wennen aan de vita.Nitai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:58:
Vandaag een verzendbevestiging gehad van Amazon.es. Ik had 14 november besteld en kan via mijn track en trace zien dat het morgen al bezorgd wordt.Overigens stond mijn levering voor 3 a 4 december gepland (zo staat het ook in de verzendbevestiging).
Wordt overigens vanuit Amazon in Amsterdam verzonden!
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Vanmorgen om 10:11 Killzonebundel besteld via de link.
Status is nu: Uw bestelling wordt ingepakt
De verzender is niet Amazon.es maar Amazon in Amsterdam. Zo heb ik ook mijn Duitse Kindle Paperwhite uit Amazon in Amsterdam gehad. Ik verwacht het gewoon morgen dus.Royeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:05:
[...]
Ik heb dit ook gehad, maar ik houd er geen rekening mee dat de Spaanse PS4 nu al in Amsterdam ligt. Ik denk dat ook bij deze Track & Trace pas een echte indicatie wordt gegeven als hij daadwerkelijk onderweg is. En die leverdatum staat bij mij op 3 december.
Overigens wil ik deze best verkopen aan een mede-tweaker, en dan niet zoals onze Marokkaanse vriend er 200,- winst op gaan maken, maar gewoon het bedrag (457) afronden naar 460 en ophalen maar zodra ik hem binnen heb.
Amsterdam is belasting technisch een paradijs voor bedrijven zoals Apple, Amazon, Dell.
@Hugo, vriend!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
In je recht staan kun je afdwingen door in je recht gesteld te worden. Ik ga er ook geen issue van maken want als ik echt moeilijk ga doen dan moeten ze leveren maar daar heb ik helemaal geen trek in. Ik kan alleen pissig worden om een tweet wat insinueert dat acceptgiro betaling niet uitmond in een overeenkomst want dat is volkomen poep natuurlijk.Odieus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:06:
[...]
Dan zul jij, als master rechtsgeleerdheid student, ook weten dat in je recht staan en in je recht gesteld worden 2 totaal verschillende dingen zijn
Nou, laten we het samen hopen danNitai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
[...]
De verzender is niet Amazon.es maar Amazon in Amsterdam. Zo heb ik ook mijn Duitse Kindle Paperwhite uit Amazon in Amsterdam gehad. Ik verwacht het gewoon morgen dus.
Amsterdam is belasting technisch een paradijs voor bedrijven zoals Apple, Amazon, Dell.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Zaterdag levert Post NL toch ook?Blazerock schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
Er gaan traantjes vallen voor de mensen die bij Sony.NL besteld hebben.
Ik kreeg net te horen van sony ( Telefonisch ) als ze niks te horen krijgen voor 6 uur en om 9 uur s'avonds geen track & trace worden verstuurd dan word ie pas morgen verzonden.
Als ie morgen verzonden word dan krijg je 'm pas maandag.
Daar gaat dan ons weekend.
Verwijderd
Briefpost ja.DeVliegendeNLer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:09:
[...]
Zaterdag levert Post NL toch ook?
Ja voor zover ik weet wel.DeVliegendeNLer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:09:
[...]
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Hier ook, gisteren besteld en volgens de vriendelijke medewerker val ik buiten de boot.Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
Hoeveel hartverzakkingen zal dit bovenstaande bericht opleveren
#trollRobkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
Ik ga gisteren een link gebruikt van hier op GoT, kreeg netjes te een mail inclusief track and trace code. Vervolgens net met de Bart Smit gebeld (na een half uur in de wacht te hebben gestaan), maar waarschijnlijk krijg ik toch niets geleverd. Er zijn veel meer orders binnen gekomen op die links t.o.v. de preorders en de mijne zit er waarschijnlijk toch niet bij ondanks de 3S code die ik gekregen heb.
Aiii, das wel heel kak. Iedereen die die link gebruikt heeft heeft in zn achterhoofd bedacht dat dat vrij realistisch was, maar tot nu toe was er vrij veel hoop dat het zou gaan lukken, maar eigenlijk was dit wel te verwachten...Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
Ik ga gisteren een link gebruikt van hier op GoT, kreeg netjes te een mail inclusief track and trace code. Vervolgens net met de Bart Smit gebeld (na een half uur in de wacht te hebben gestaan), maar waarschijnlijk krijg ik toch niets geleverd. Er zijn veel meer orders binnen gekomen op die links t.o.v. de preorders en de mijne zit er waarschijnlijk toch niet bij ondanks de 3S code die ik gekregen heb.
Ik heb dit ook staan, 21 augustus besteld. Ik had een paar dagen terug gelezen dat een tweakert contact had opgenomen met de MM klantsenservice. De boodschap was dat als je nu nog geen mail had gekregen, je zeer waarschijnlijk bij de eerste levering zit. In combinatie met de status op de webshop klinkt dat dus hoopvol!ps4mm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:03:
XBL / PSN: Larentix
Sony zegt van niet.DeVliegendeNLer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:09:
[...]
Als zij 't zeggen dan is het denk ik wel zo.
Maar eigenlijk horen ze dan zaterdag ook te bezorgen.
Verwijderd
onzin. Als je een 3S code hebt dan wil dat zeggen dat ie al in handen is van postNLRobkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
Ik denk juist dat iedereen het morgen te druk heeft met hun PS4 ipv hier actief te zijn.dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
En dit is nog maar het begin, moet je nagaan hoe het er morgen (in het andere topic) aan toe gaat..
Ik weet iig wel wat ik ga doen
Tot mijn grote verbazing wordt mijn ps4 ook morgen geleverd.. Ondanks dat ik vandaag mail heb gehad dat 4 a 5 dec wordtNitai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
[...]
De verzender is niet Amazon.es maar Amazon in Amsterdam. Zo heb ik ook mijn Duitse Kindle Paperwhite uit Amazon in Amsterdam gehad. Ik verwacht het gewoon morgen dus.
@Hugo, vriend!
Bij mij ook maar de Track Trace code staat er in het 'grijs' bij. In de 3e alinea en begint met 3s. Die kun je invullen op MijnPakket.postnl.nlRoyeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:09:
[...]
Nou, laten we het samen hopen dan. Geeft Amazon.es bij jou ook nog 3-4 december aan? Bij mij wel.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Op de twitter van Wehkamp geven ze aan dat de Killzone bundels fout op de website hebben gestaan.
Kunnen ze nou bundels leveren of niet ?
Of lullen ze maar wat..
Want mijn leverstatus is nog steeds niet veranderd. En ik heb gewoon voor acceptgiro gekozen !
Bij mijn status heeft ook nooit "in behandeling" gestaan (denk omdat ik vaker bij Wehkamp heb besteld).
Ach ja, ik zie het morgen wel.
Vage webshop Wehkamp.
Weet nu in ieder geval dat je voor een console release niet bij Wehkamp moet zijn. Geeft je alleen maar onnodig stress... en dat voor een spelcomputer !
Verwijderd
Voor een master rechtsgeleerdheid moet je dan toch beter leren lezen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:04:
[...]
Conform artikel 6:217 BW een rechtsgeldig overeenkomst ontstaan met een plicht tot betaling en een recht op levering.
Er staat in plat Nederlands niet dat er direct geleverd moet worden, maar dat de leverancier te zijner tijd moeten leveren. Anders had er in het wetsartikel moeten staan: Plicht tot betaling en plicht op directe levering, maar in de wet staat 'recht' op levering en dat is net even anders....
Nog niet in handen, hooguit een barcode aangemaakt...Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:10:
[...]
onzin. Als je een 3S code hebt dan wil dat zeggen dat ie al in handen is van postNL
Of het wat uitmaakt weet ik niet maar ik vind het persoonlijk een erg hufterige actie.
Nogmaals, veel plezier degene waarbij de Killzone bundel levering doorgaat maar hufterig is het enige woord wat ik Wehkamp nu kan geven.Beste medewerk(st)er,
Na mijn verbazing gelezen te hebben dat rond 13:00 ineens PS4 Killzone bundels leverbaar waren bij Wehkamp stuur ik u deze e-mail.
U, Wehkamp, heeft altijd volgehouden dat u geen PS4 bundels zou verkopen.
Daarmee heb ik mijn keuze gemaakt om de Playstation 4 te bestellen wat u kunt controleren via mijn klantnummer ***********.
U geeft op Twitter aan dat dit product 'fout' op de website heeft gestaan maar WEL wordt geleverd aan de mensen die deze besteld hebben.
Serieus? Ik zit hier met een tweede levering Playstation 4 dus kan nog een maand of hoelang weet niemand wachten, en een random ventje trekt er even 1 dag voor release een PS4 bundel bij u uit.
Klantenbinding? Eerlijkheid? Niet echt de dingen die hoog in het vaandel staan blijkt wel bij Wehkamp wat ik erg jammer vind.
Een erg ontevreden klant,
Een klein deel zal wss geluk hebben en de rest pech, afhankelijk van de grootte van de voorraad. Ik was er gister vrij snel bij, dus fingers crossed!Rprp schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:11:
Gisteren besteld bij Bartsmit via de link: Status: Uw bestelling is verzonden
Kan uiterlijk tot morgen 07:00 durenDeVliegendeNLer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:12:
Poe poe Bol.com mag eens gaan opschieten met die T&T codes te gaan verzenden
Ja precies, we zouden als het goed is aan de safe side moeten zitten, ook qua bestelling enzo, maar toch, in ieder geval iets van een update zou meer dan welkom zijnGniuz88 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:10:
[...]
Ik heb dit ook staan, 21 augustus besteld. Ik had een paar dagen terug gelezen dat een tweakert contact had opgenomen met de MM klantsenservice. De boodschap was dat als je nu nog geen mail had gekregen, je zeer waarschijnlijk bij de eerste levering zit. In combinatie met de status op de webshop klinkt dat dus hoopvol!
Dit zeggen ze ook in de productomschrijving: Over levering weten we niets zeker, maar we houden u uiteraard via mail op de hoogte... dood musje dus
Verwijderd
ja dus word het pakket zeker geleverd.s.vanrossem schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:12:
[...]
Nog niet in handen, hooguit een barcode aangemaakt...
Ja weet ik maar ik wil die mail hebben zodat ik 95% zeker weetdat hij morgen komt
Haha x2alionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:53:
Ik heb vandaag serieus bijna niks op werk gedaan behalve internetten.
Ik kan een code aanmaken voor je en pas 2 weken later leveren ja...Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:13:
[...]
ja dus word het pakket zeker geleverd.
Mijn ervaring is dat je die e-mail altijd in de nacht voor bezorging krijgt. Vreemd maar waar.DeVliegendeNLer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:12:
Poe poe Bol.com mag eens gaan opschieten met die T&T codes te gaan verzenden
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
gast check reacties boven je....Farid_A schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:14:
Heeft iemand al WÉL een 3S code van een Sony.nl?
Verwijderd
Ik denk dat je zelf even moet leren lezen en mijn topics er weer even bij moet pakkenVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:12:
[...]
Voor een master rechtsgeleerdheid moet je dan toch beter leren lezen.
Conform artikel 6:217 BW een rechtsgeldig overeenkomst ontstaan met een plicht tot betaling en een recht op levering.
Er staat in plat Nederlands niet dat er direct geleverd moet worden, maar dat de leverancier te zijner tijd moeten leveren. Anders had er in het wetsartikel moeten staan: Plicht tot betaling en plicht op directe levering, maar in de wet staat 'recht' op levering en dat is net even anders....
Ik doel niet op directe levering, ik doel op de totstandkoming van een ovk, wilsverklaring, aanbod & aanvaarding etc. Wehkamp stelt dat er geen sprake is van een bestelling als er niet direct betaald is. Dat is natuurlijk poep want er is wel degelijk een overeenkomst tot stand gekomen, namenlijk op het moment dat ik in ga op hun aanbod en zij mij daarvan een schriftelijke verklaring verstrekken. Zo duidelijk?
Sony werkt met Kaila en die lui hebben volgens mij geen 3S code.3S is van TNT. Mijn order ID begint in ieder geval met 030xxxx. Dit is overigens wel als je het daar laat bezorgen bij zo'n bezorgpunt. Overige is TNT (en geen PostNL volgens mij).Farid_A schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:14:
[ Voor 16% gewijzigd door Robkazoe op 28-11-2013 16:21 ]
Verwijderd
Wat ik wilde zeggen is dat als je een 3S code ontvangt en een mail dat daarin staat dat het product geleverd gaat worden morgen. dat je hem toch echt wel morgen gaat krijgen. Je valt dan niet buiten de boot want jou product is dan nog op voorraad anders heb je ook geen 3S code.Die plakken ze niet op een lege doos neem ik aan.s.vanrossem schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:14:
[...]
Ik kan een code aanmaken voor je en pas 2 weken later leveren ja...
Verwijderd
Dat hoeft zeker niet zo te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:10:
[...]
onzin. Als je een 3S code hebt dan wil dat zeggen dat ie al in handen is van postNL
Het enige dat BS dan heeft gedaan is een pakketmelding, maar dat is geen 100% zekerheid dat het pakket ook op die dag verzonden gaat worden. Alhoewel dat in 99 van 100 keer wel het geval zal zijn.
Nop, nog altijd dezelfde melding die er al maanden staat, en geen mail.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:16:
iemand al iets van BOL.com
Dat bedoelde ikVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:16:
[...]
Dat hoeft zeker niet zo te zijn.
Het enige dat BS dan heeft gedaan is een pakketmelding, maar dat is geen 100% zekerheid dat het pakket ook op die dag verzonden gaat worden. Alhoewel dat in 99 van 100 keer wel het geval zal zijn.
Bij mij (Breda) doen ze dat niet. Zo onwijs vaak een issue van gemaakt. Ze geven op de track & trace aan dat ze op zaterdag leveren tussen een periode van 4 uur. Vaak tussen 10 en 14 uur. Maar komen niet opdagen.DeVliegendeNLer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:09:
[...]
Klantenservice zegt dat ze wel leveren, maar dat doen ze niet.
Zelfs een keer de bus in de straat zien staan en de bezorger aangesproken. Had inderdaad niets van me.
Kon op mn app laten zien dat dit wel zo zou moeten zijn. Komt vaker voor zegt 'ie.
Ik vertrouw er niet meer op..
Prima!
PSN: Sluuz
gisteren werd mij aan de telefoon verteld dat ik de PS4 morgen ontvang.Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:08:
Verwijderd
Nog helemaal niks… status: wordt verwerkt… verzending: op verschijningsdatum.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:16:
iemand al iets van BOL.com
Maar had sowieso geen mailtje van hun ontvangen….
Bij mij is er net een knop met 'Deze bestelling volgen' verschenen. Als ik daarop klik, verschijnt er een pop-up en zie ik een vrachtbriefnummer van TNT (geen PostNL). Daar staat vervolgens:Farid_A schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:14:
Maar daar maak ik mij niet zo veel zorgen om. 15 augustus besteld, btw.Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden. Controleer uw invoer en probeer het opnieuw. De letters voor en achter het vrachtbriefnummer zijn niet noodzakelijk.
Verwijderd
Echt, mensen lees eerst eens die post eronder van mij. Ik loop jullie gewoon trollen....shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:18:
[...]
gisteren werd mij aan de telefoon verteld dat ik de PS4 morgen ontvang.
Trending topics hier op GoT:
#3S
#PS4
#BS
#Wehkamp
#levering
#morgen
Maar wel 100% gebonden aan jou adres gegevens dus je krijgt het zonder enige twijfel.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:16:
[...]
Dat hoeft zeker niet zo te zijn.
Dat ligt in principe gewoon aan de bezorger. Als het te druk voor hem wordt (of in ieder geval naar eigen zeggen), dan kan hij het gewoon een dag uitstellen (of in dit geval dus over het weekend tillen).Blackah schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:18:
[...]
Bij mij (Breda) doen ze dat niet. Zo onwijs vaak een issue van gemaakt. Ze geven op de track & trace aan dat ze op zaterdag leveren tussen een periode van 4 uur. Vaak tussen 10 en 14 uur. Maar komen niet opdagen.
Klantenservice zegt dat ze wel leveren, maar dat doen ze niet.
Zelfs een keer de bus in de straat zien staan en de bezorger aangesproken. Had inderdaad niets van me.
Kon op mn app laten zien dat dit wel zo zou moeten zijn. Komt vaker voor zegt 'ie.
Ik vertrouw er niet meer op..
Verwijderd
Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:19:
[...]
Echt, mensen lees eerst eens die post eronder van mij. Ik loop jullie gewoon trollen....![]()
#3S
#PS4
#BS
#Wehkamp
#levering
#morgen
Verwijderd
In dat geval ga ik mijn schoen+winterwortel maar eens voor de laptop zetten.
Misschien dat het helpt
Verwijderd
Mij werd dit ook verteld. Echter kreeg ik om 15.55 toch echt ook te horen dat het 50/50 is of ik 'm wel of niet krijg, ONDANKS mijn 3S code. Hij is inderdaad aangemeld (op voorhand) maar dat is dus geen garantie of het pakket ook echt al bij PostNL IS....shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:18:
[...]
gisteren werd mij aan de telefoon verteld dat ik de PS4 morgen ontvang.
Ow, eikelRobkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:19:
[...]
Echt, mensen lees eerst eens die post eronder van mij. Ik loop jullie gewoon trollen....![]()
#3S
#PS4
#BS
#Wehkamp
#levering
#morgen
Verwijderd
Geen idee, heb maanden geleden bij Sony.nl gemaakt.sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:21:
[...]
Ow, eikelDus mensen die gister via de link besteld hebben en waar status op inpakken staat, met 3scode en bevestiging van levering via facebook of twitter maken een goede kans?
Echt waar? Dat zou wel erg zuur zijn als hij dat met MIJN nieuwe PS4 zou doenUniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:20:
[...]
Dat ligt in principe gewoon aan de bezorger. Als het te druk voor hem wordt (of in ieder geval naar eigen zeggen), dan kan hij het gewoon een dag uitstellen (of in dit geval dus over het weekend tillen).
haha en hun bron: Dit topicSluuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:20:
Nieuwe wending op psx-sense.nl: Er zijn al winkels die uitleveren
Let the flames begin!
'Onder andere op het Tweakers forum en ook in de reacties op PSX-Sense wordt aangegeven dat men hun PS4-bundels kan ophalen in de winkels. '
[ Voor 22% gewijzigd door G4mert op 28-11-2013 16:22 ]
Hmm.. oké. Ik heb zelf op 6 augustus besteld, maar er is nog geen knop bijgekomen bij mijn bestelling. We zullen zien.Martinioz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:19:
[...]
Bij mij is er net een knop met 'Deze bestelling volgen' verschenen. Als ik daarop klik, verschijnt er een pop-up en zie ik een vrachtbriefnummer van TNT (geen PostNL). Daar staat vervolgens:
[...]
Maar daar maak ik mij niet zo veel zorgen om. 15 augustus besteld, btw.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot