PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Juist de vraag was: Wordt 10942472 morgen uitgeleverd?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:37:
[...]
bart smit twitterde dat als je VANDAAG niet met je eigen link hebt besteld ze niet met zekerheid kunnen zeggen of je hem morgen krijgt. Dus voor de mensen die hem gisteren al hebben besteld is het niet nodig een bruine angstspoor achter te laten in je onderbroek.
en het antwoord: dit is niet 100% zeker!
Pass me the popcorn!renzo4000 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:37:
Ow yeah ... ik ga er eens lekker voor zitten ... *mensen die blij zijn gemaakt met een dooie mus"
[afbeelding]
Haha, nice. Mijn status staat al sinds dinsdag op 'verzonden' en ik heb de Track&Trace code dan ook elke dag van datum zien veranderenIthariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:37:
Yes!!! mijn killzone bundle van BS van vanochtend is zojuist naar ingepakt gegaan!!!!
Dus die tweet van ze was bullshit..!
Ik ben er ook helemaal niet zeker over, ze kunnen toch niet ineens zo veel extra voorraad hebben? Mss dat de eersten die via de link besteld hebben nog wel geluk hebben maar van vandaag niet meer? Ik heb op ordernummer een bevestiging gekregen dat ie morgen geleverd wordt en de status op barsmit staat op "uw bestelling wordt ingepakt" met track and trace code erbij. Die levert overigens nog niks op, maar mss komt dat pas later op de dag als ie vandaag verzonden wordt en ik heb ook gekozen voor ophalen in de winkel dus dan werkt dat mss niet.SirDarkAngel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:32:
Bart Smit twittert net een tweet welke insinueert dat PS4's welke niet via je eigen link zijn besteld deze ochtend mogelijk niet worden uitgeleverd.
wtf dat zijn 20.000 bestellingen op die webshop sinds gisterochtend? 109277XX had ik gisteren om half 9androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:38:
[...]
Juist de vraag was: Wordt 10942472 morgen uitgeleverd?
en het antwoord: dit is niet 100% zeker!
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Morgen nog half dagje werken, en dan de PS4 ophalen
Ik heb mijn battlefield 4 ontvangen van 12game die ik gekocht heb voor 57,96 euro paar weken geleden.
Gister merkte ik op dat ie 42,50 was op 12game.
Ik heb dus 15 euro meer betaald dan anderen.
Hierbij kreeg ik de normale binnen terwijl ik battlefield 4 + De DLC China rising heb besteld.
Ik heb meteen een mail gestuurd naar 12game.
Dat ik 15 euro meer heb betaald en dat ik wel de DLC zou verwachten.
Ik hoop hierop wel antwoord te kunnen krijgen van 12game en dat ze een oplossing kunnen vinden.
Nou mijn broer heeft hem daar besteld en die krijgt hem morgen gewoon.!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:36:
Al meer nieuws over Bol.com?
weet niet of hij al een track and trace heeft.!
Ik!youriu schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:41:
Iemand geintreseerd in een PS4? Kheb het bij Bart Smit besteld, kan het morgen ophalen maar ik ga voor een xbox
Verwijderd
Mijn opa heeft hem daar ook besteld maar valt ook net naast de boot. Hij zei er wel leuk bij dat ie morgen hoe dan ook een ps4 heeft. Hij is tot gekke dingen in staatrobero50 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:40:
[...]
Nou mijn broer heeft hem daar besteld en die krijgt hem morgen gewoon.!
Verwijderd
Ik pak straks een paar kratten bier en ga wachten tot ik de E-mail van verzending heb.robero50 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:40:
[...]
En dat is G4mertdjeck schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:41:
Ik denk dat alle PS4's die besteld zijn met 1 bepaalde link bij dezelfde persoon worden afgeleverd hahaha, die krijgt morgen 800 PS4's binnen
Beantwoorden Verwijderen Favoriet Meer Openen
wehkamp.nl @wehkamp 1m
@Teunke7 Dat verschilt per bestelling, we verwachten dat hij bij jou wel geleverd wordt. ^WP
Gesprek verbergen
FINGERS CROSSED, ik ga bijna van mijn stokkie
Verwijderd
Goed lezen wat ik zei hoor!.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:25:
[...]
hoezo bij BOL ook, dat zou heel mooi zijn voor mij
"ALS" Bart Smit inderdaad extra consoles heeft gekregen van Sony dan dat zij in eerste instantie hebben aangevraagd bestaat de KANS dat Bol.com dit ook heeft gekregen. Maar niets is met zekerheid te zeggen.
In mijn (overigens vrij lange verleden) bij Sony ging het ongeveer als volgt:
- 5 Klanten bestellen ieder 1000 consoles -> Sony besteld 5000 consoles in Japan.
- Sony Japan zegt 4000 consoles beschikbaar te hebben met 1000 consoles op backlog.
- Sony zegt tegen klant, 'ik kan 800 consoles leveren met mogelijk 200 op backlog'.
- Sony Japan stuurt een boot met 4000 consoles verwachtte datum xx november
- Sony Japan heeft in de tussentijd de productie kunnen verhogen.
- Sony Japan stuurt per vliegtuig nog 1000 consoles na.
- Verwachtte leverdatum is gelijk aan of vrijwel gelijk aan ontvangen shipment per boot.
- Sony kan iedereen die voldoende gepreordered heeft volledig uitleveren.
Als dit klopt, dan heeft Sony en wij als consument enorm veel geluk.
Meestal gaan dit soort dingen in een supply chain nog weleens mis.
Het zou in ieder geval ook de geruchten kunnen verklaren dat de 2e shipment heel snel op de eerste zou volgen.
Daarom zeg ik ook - nog niet te vroeg juichen want het is allemaal puur theorie en alleen Sony zou ons kunnen vertellen hoe het werkelijk zit met de voorraadaantallen.
Dat linkje van Bart Smit is niet 'per ongeluk' uitgelekt, dat is wel iets waar ik een krat bier op durf te zetten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 15:47 ]
"Yes ik heb hem [insert;datum en tijd kort geleden] besteld en ik krijg hem morgen, mijn status is namelijk veranderd naar inpakken!!!!111!!!!
Iemand post: dit is niet zeker blablabla....
"Denken jullie dat ik mijn order dan morgen wel krijg???!!!?????"
En misschien nog wel leuker: de mensen die vurig hopen dat alle late bestellers niets krijgen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Anders ik welyouriu schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:41:
Iemand geintreseerd in een PS4? Kheb het bij Bart Smit besteld, kan het morgen ophalen maar ik ga voor een xbox
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Haha ja ik voel me echt een klein kind maar kan niet wachten tot ik m in mn handjes heb!!!LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:42:
Stiekem is dit toch wel een geniaal topic.![]()
"Yes ik heb hem [insert;datum en tijd kort geleden] besteld en ik krijg hem morgen, mijn status is namelijk veranderd naar inpakken!!!!111!!!!
![]()
En misschien nog wel leuker: de mensen die vurig hopen dat alle late bestellers niets krijgen.
Wat staat er bij je status?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:36:
Al meer nieuws over Bol.com?
Ik heb van de week die mail gehad over de verzending. Dus ik ga er vanuit dat ze hem aan mij versturen, waarom zou ik anders zo'n mail krijgen.
Status bij mijn is " wordt verwerkt" en staat bij dat ie geleverd wordt op verschijningsdatum. Maar volgens mij staat dat er al maanden.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
hoe staat jouw status bij je bestelling?iSpaceman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:43:
Toch maar sony.nl weer gebeld, had toch effe pauze. Tja zelfde verhaal als alle andere, alles staat klaar maar ze wachten op TNT Express. Die moeten alle track and trace codes aanmaken. Als je vanavond of morgenochtend vroeg de code ontvangt, heb je hem waarschijnlijk morgen. Anders maandag
djeck schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:41:
Ik denk dat alle PS4's die besteld zijn met 1 bepaalde link bij dezelfde persoon worden afgeleverd hahaha, die krijgt morgen 800 PS4's binnen
renzo4000 in "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"
@Renzo4000 is blij dat zijn bestelde ps4 afgelopen maandag morgen tussen 13:00 - 15:00 bezorgd wordt
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Bol.com gekijken? Wat is status van de levertijd?robero50 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:40:
[...]
Verwijderd
Bij mij is alles hetzelfde als bij jou , alleen heb ik volgens mij die mail niet gehad of ik heb em over het hoofd gezien.RawChild schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:
[...]
Wat staat er bij je status?
Ik heb van de week die mail gehad over de verzending. Dus ik ga er vanuit dat ze hem aan mij versturen, waarom zou ik anders zo'n mail krijgen.
Status bij mijn is " wordt verwerkt" en staat bij dat ie geleverd wordt op verschijningsdatum. Maar volgens mij staat dat er al maanden.
Datum: 28-11-2013
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Zal toch niet waar zijn he? Gewoon dag van te voren besteld en een PS4 morgen in huis hahaha
"Uw bestelling wordt verzonden.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:
[...]
hoe staat jouw status bij je bestelling?
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner"
Yes hier! hoeveel?youriu schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:41:
Verwijderd
iSpaceman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:45:
[...]
"Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner"
Daarom moest je ook voor ophalen in de winkel kiezen
Ik denk dat er twee scenarios mogelijk zijn.
-BS heeft extra voorraad en voor de mensen via de link hier besteld hebben is het op=op.
-BS heeft helemaal geen extra voorraad dan voor de pre-orders van de zomer en alle mensen die via de link besteld hebben zonder reservering is het pech.
Hopen op het eerste
Je begrijp dat je naast een controller ook nog een console nodig hebt om te kunnen gamen?dunn0w schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:40:
Beste Dunn0w Het besteld artikel Dualshock 4 controller Black mag je vanaf nu komen afhalen bij de Game Mania..
Morgen nog half dagje werken, en dan de PS4 ophalen
Verwijderd
Bol.com geeft altijd pas rond 2 uur s'nachts door of je bestelling verzonden, dus hou de hoop erinRawChild schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:
[...]
Wat staat er bij je status?
haha laat ze maar komen, dan begin ik mijn eigen winkeldjeck schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:41:
Toch blijft mijn bestelling op 'in behandeling' staan.. Pff weet het niet meer :\
Edit: en nu uitverkocht
[ Voor 4% gewijzigd door Robin Chung op 28-11-2013 15:48 ]
Mooie post toen al! Jij bent helderziend.renzo4000 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:
Wat ik al paar maanden geleden had voorspeld hier in het topic lijkt toch echt te kloppen al werd dat door een hoop mensen tegengesproken. Hoewel nog moet blijken of er ook nog losse units morgen in een aantal winkels liggen is iig gebleken dat een actie zoals bij de intertoys en bs mijn eerdere stelling bevestigen.
@Renzo4000 is blij dat zijn bestelde ps4 afgelopen maandag morgen tussen 13:00 - 15:00 bezorgd wordt![]()
Ik vind hem inderdaad ook wel Geniaal.LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:42:
Stiekem is dit toch wel een geniaal topic.![]()
![]()
Heb hem begin dit jaar besteld bij Game Mania, gewoon gebeld geworden of ik het wou omzetten naar een Killzone bundel. Dit destijds maar gedaan, geen SMS-je gehad en er gewoon netjes van uitgaan dat ik hem morgen gewoon kan ophalen. Is dit niet zo kom ik nooit meer bij de Game Mania:) Simple as that.
Verwijderd
Ze spreken elkaar tegen. Teunke7 heeft ook getweet en ook besteld middels acceptgiro, hij krijgt wel gewoon de bundel geleverd. Dus om nu opeens te roepen dat de bundel niet bestaatRobin Chung schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:47:
Heb wehkamp een tweet gestuurd met het klant nr om te vragen waarom mijn ps4 bestelling nog op verwerken staat. Krijg ik het antwoord terug dat de bundel een fout was.. 12:57u besteld.
Toch blijft mijn bestelling op 'in behandeling' staan.. Pff weet het niet meer :\
Ik ga voor de losse verkoop, er moeten wel paar winkels nog paar ps4 hebben voor losse verkoop.renzo4000 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:
Wat ik al paar maanden geleden had voorspeld hier in het topic lijkt toch echt te kloppen al werd dat door een hoop mensen tegengesproken. Hoewel nog moet blijken of er ook nog losse units morgen in een aantal winkels liggen is iig gebleken dat een actie zoals bij de intertoys en bs mijn eerdere stelling bevestigen.
@Renzo4000 is blij dat zijn bestelde ps4 afgelopen maandag morgen tussen 13:00 - 15:00 bezorgd wordt![]()
Dit antwoord had niet gehoeven als jij mijn bericht had gelezenKlaasjeNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:46:
[...]
Je begrijp dat je naast een controller ook nog een console nodig hebt om te kunnen gamen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee verreweg van helderziend ... eerder bijziend
Het is niet zo dat ik persé mijn gelijk wil halen, maar wat hier gebeurt rondom zo'n grote release is meestal in een dergelijke vorm aanwezig. Men had dit dus kunnen weten, echter wilde men dit gewoon niet horen en krijg je dit
Ik krijg hem denk ik geleverd jaVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:48:
[...]
Ze spreken elkaar tegen. Teunke7 heeft ook getweet en ook besteld middels acceptgiro, hij krijgt wel gewoon de bundel geleverd. Dus om nu opeens te roepen dat de bundel niet bestaat
Zou mooi zijn maar kun je vergeten. zowel in NL als Duitsland geven alle winkels aan volledig uitverkocht te zijn. waarom zouden ze ze los in de winkel zetten als ze al veel mensen met een hele vroege pre-order moeten teleurstellen?muhda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:49:
[...]
Ik ga voor de losse verkoop, er moeten wel paar winkels nog paar ps4 hebben voor losse verkoop.
Kan mijn PS4 morgen op komen halen en kreeg een aanbieding voor Killzone voor een paar tientjes goedkoper. Toch maar gedaan aangezien Killzone toch wel een must-have is. Voor de rest kwamen er geen bundels binnen.
hahahahandroidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
Krijg ik net een mail van Bart Smit en is het *trom geroffel*spoiler:de nieuwsbrief
Verwijderd
Hahah die kreeg ik ookandroidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
Krijg ik net een mail van Bart Smit en is het *trom geroffel*spoiler:de nieuwsbrief
PffffRobin Chung schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:47:
Heb wehkamp een tweet gestuurd met het klant nr om te vragen waarom mijn ps4 bestelling nog op verwerken staat. Krijg ik het antwoord terug dat de bundel een fout was.. 12:57u besteld.
Edit: en nu uitverkocht
Ik snap Wehkamp echt niet
Hoe kan het nou een fout zijn.
Je hebt ze of je hebt ze niet !
Ik ga toch ook niet zomaar een Kim Holland dvd in mijn webshop zetten als ik ze niet kan leveren.
Vanochtend track en trace ontvangen van intertoys (ik blij).
Nu weer dit gezeik... laat het maar snel morgen worden.
Held:PUniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
[modbreak]Dit topic gaat vliegensvlug en om dit een klein beetje tegen te werken is 'quickreply' uitgeschakeld.
Om te kunnen reageren moet je nu dus op de knop "Reageer" klikken (rechtsonderin), of gewoon deze link volgen. :)[/modbreak]
Ik lees in je bericht alleen dat je een dualshock 4 kan komen ophalen. Wellicht een eerder bericht? Dit topic loopt zo snel doordat ik niet alles (terug) kan lezen tijdens mijn werk.dunn0w schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:49:
[...]
Dit antwoord had niet gehoeven als jij mijn bericht had gelezen
Ik ben er ook helemaal niet zeker over, ze kunnen toch niet ineens zo veel extra voorraad hebben? Mss dat de eersten die via de link besteld hebben nog wel geluk hebben maar van vandaag niet meer? Ik heb op ordernummer een bevestiging gekregen dat ie morgen geleverd wordt en de status op barsmit staat op "uw bestelling wordt ingepakt" met track and trace code erbij. Die levert overigens nog niks op, maar mss komt dat pas later op de dag als ie vandaag verzonden wordt en ik heb ook gekozen voor ophalen in de winkel dus dan werkt dat mss niet.SirDarkAngel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:32:
Bart Smit twittert net een tweet welke insinueert dat PS4's welke niet via je eigen link zijn besteld deze ochtend mogelijk niet worden uitgeleverd.
Tja beetje overdreven. Na morgen is dit topic toch al zo goed als uitgestorven.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
Wie werkt er dan ook de week voor de ps4 release? dat is vragen om spetterpoepKlaasjeNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:51:
[...]
Ik lees in je bericht alleen dat je een dualshock 4 kan komen ophalen. Wellicht een eerder bericht? Dit topic loopt zo snel doordat ik niet alles (terug) kan lezen tijdens mijn werk.
Ik was misschien net wat sneller.Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
[...]
Pffff
Je hebt ze of je hebt ze niet !![]()
Ik ga toch ook niet zomaar een Kim Holland dvd in mijn webshop zetten als ik ze niet kan leveren.
Mijn oprechte excuses
Verwijderd
Beste xxxxxx,
Uw bestelling met bestelnummer ******** wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
Xxxxxxxxxxx
U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770
Zet de quote functie dan ook uit, want nu is het alsnog erg makkelijk om snel een bericht te plaatsen.Uniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
[modbreak]Dit topic gaat vliegensvlug en om dit een klein beetje tegen te werken is 'quickreply' uitgeschakeld.
Om te kunnen reageren moet je nu dus op de knop "Reageer" klikken (rechtsonderin), of gewoon deze link volgen. :)[/modbreak]
Quote gewoon een willekeurig bericht, het gaat toch overal en nergens over.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Ik denk dat er teveel mensen tegelijk in de laatste pagina van het bestelproces bij het betalen (o.i.d.) waren. Dan krijg je teveel bestellingen binnen. Eerlijk gezegd moeten ze dat wel anders oplossen. Niet zeggen dat het een fout was maar gewoon dat je te laat was.Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
[...]
Pffff
Je hebt ze of je hebt ze niet !![]()
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ik mis enkel nog de verzendeigenschappen.Sony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-304 Besteld: 16 aug 2013 Aantal: 1 399.00
Verzonden
Ik moest vandaag eigenlijk studeren maar dit topic is echt te mooi om niet te volgen.Oggy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:53:
Volgens mij heeft iedereen vooral in dit topic een altijd low werkresultaat vandaag...
Verwijderd
Oggy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:53:
Volgens mij heeft iedereen vooral in dit topic een altijd low werkresultaat vandaag...
Mijn leverstatus staat gewoon nog op 29 nov, 14:00-18:00Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:52:
[...]
Ik was misschien net wat sneller.
Mijn oprechte excusesIk weet ook nog niet zeker of die komt.
Ben alleen bang dat ze hem niet meer gaan leveren (als ik de berichten zo lees).
Maar tot nu toe ziet het er goed uit !
Oh ik was om 11 uur klaar hahahaOggy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:53:
Verwijderd
Hierbij nog een keer de linkjes, maar allemaal dood.RKD schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:42:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669521 Gewoon
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669168 Mega
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718 Killzone
bestel linkjesalleen werken ze volgens mij niet meer.
- B.L.A.A.T. -
BS links zijn dood!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:55:
leeft die BS link nog dan? altijd het proberen waard
Ik typte er ook bij dat ik nog een halve dag moest werken morgen en dan mijn PS4 op kon halen.KlaasjeNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:51:
[...]
Ik lees in je bericht alleen dat je een dualshock 4 kan komen ophalen. Wellicht een eerder bericht? Dit topic loopt zo snel doordat ik niet alles (terug) kan lezen tijdens mijn werk.
Maargoed het is je vergen
Bij mij ook. 29 nov. 14:00-18:00 zie het morgen welSefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:54:
[...]
Mijn leverstatus staat gewoon nog op 29 nov, 14:00-18:00
Ben alleen bang dat ze hem niet meer gaan leveren (als ik de berichten zo lees).
Maar tot nu toe ziet het er goed uit !
Ik moet colleges volgen maar deze hype met bloed zweet en tranen is interessanter.LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:54:
[...]
Ik moest vandaag eigenlijk studeren maar dit topic is echt te mooi om niet te volgen.
Al volg ik de colleges nog wel, alleen krijg ik wat minder mee
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 28-11-2013 15:57 ]
Verwijderd
gelukkig via rembours besteld
Ook een pre order voor watch dogs gedaan daar, als je hem nu pre-orderde kreeg je de special edition (wat dat ook moge zijn) en een 5 euro bon 'gratis' als hij uitkomt (wanneer dat dan ook is
Helaas moet ik morgenmiddag werken en ga ik morgenavond uiteten
Verwijderd
De console is made in China. Wat een prachtig apparaat is het!Disfigured schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:06:
[...]
Gefeliciteerd! Kan je kijken op de console zelf of hij "Made in Japan" of "Made in China" is? Geruchten gaan dat Killzone packs consoles hebben uit China...
Heb hem ook via accept giro en die twitteraar zei dat ik hem morgen kon ontvangen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:56:
OK het is duidelijk WEHKAMP KILLZONEBUNDEL wordt alleen geleverd bij de mensen die of gelijk alles betaalde of gebruik maken van de balans rekening.......acceptgiro optie zal inderdaad komen te vervallen omdat voor die optie het geen officiele reservering is.
Bron ?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:56:
OK het is duidelijk WEHKAMP KILLZONEBUNDEL wordt alleen geleverd bij de mensen die of gelijk alles betaalde of gebruik maken van de balans rekening.......acceptgiro optie zal inderdaad komen te vervallen omdat voor die optie het geen officiele reservering is.
Balansrekening ? zodat je elke maand lekker rente kan betalen... nee bedankt !
Als het echt zo is bestel ik er nooit meer.
Wordt overigens vanuit Amazon in Amsterdam verzonden!
[ Voor 19% gewijzigd door Nitai op 28-11-2013 16:01 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
FUCK YEAH! Meteen afgerekend met iDeal bij de bestelling.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:56:
Verwijderd
Kan zelf anders gewoon nog 1 bestellen!TheFruitNerd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:56:
[...]
Hierbij nog een keer de linkjes, maar allemaal dood.
Verwijderd
Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:58:
[...]
Heb hem ook via accept giro en die twitteraar zei dat ik hem morgen kon ontvangen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot