• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Ow yeah ... ik ga er eens lekker voor zitten ... *mensen die blij zijn gemaakt met een dooie mus"

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/tCp90.gif

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:37:
[...]

bart smit twitterde dat als je VANDAAG niet met je eigen link hebt besteld ze niet met zekerheid kunnen zeggen of je hem morgen krijgt. Dus voor de mensen die hem gisteren al hebben besteld is het niet nodig een bruine angstspoor achter te laten in je onderbroek.
Juist de vraag was: Wordt 10942472 morgen uitgeleverd?

en het antwoord: dit is niet 100% zeker!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:51
renzo4000 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:37:
Ow yeah ... ik ga er eens lekker voor zitten ... *mensen die blij zijn gemaakt met een dooie mus"

[afbeelding]
Pass me the popcorn!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:37:
Yes!!! mijn killzone bundle van BS van vanochtend is zojuist naar ingepakt gegaan!!!!
Dus die tweet van ze was bullshit..!
Haha, nice. Mijn status staat al sinds dinsdag op 'verzonden' en ik heb de Track&Trace code dan ook elke dag van datum zien veranderen :9

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
SirDarkAngel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:32:
Bart Smit twittert net een tweet welke insinueert dat PS4's welke niet via je eigen link zijn besteld deze ochtend mogelijk niet worden uitgeleverd.
Ik ben er ook helemaal niet zeker over, ze kunnen toch niet ineens zo veel extra voorraad hebben? Mss dat de eersten die via de link besteld hebben nog wel geluk hebben maar van vandaag niet meer? Ik heb op ordernummer een bevestiging gekregen dat ie morgen geleverd wordt en de status op barsmit staat op "uw bestelling wordt ingepakt" met track and trace code erbij. Die levert overigens nog niks op, maar mss komt dat pas later op de dag als ie vandaag verzonden wordt en ik heb ook gekozen voor ophalen in de winkel dus dan werkt dat mss niet.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:38:
[...]

Juist de vraag was: Wordt 10942472 morgen uitgeleverd?

en het antwoord: dit is niet 100% zeker!
wtf dat zijn 20.000 bestellingen op die webshop sinds gisterochtend? 109277XX had ik gisteren om half 9

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:56
Mijn PS4 bij Bart Smit is vandaag ook verzonden en heb een T&T gekregen. Bizar dat die link die hier werd gepost gewoon werkte.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Beste Dunn0w Het besteld artikel Dualshock 4 controller Black mag je vanaf nu komen afhalen bij de Game Mania..

Morgen nog half dagje werken, en dan de PS4 ophalen :D

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:24
Ik heb medelijden met die gasten van de klantenservice (mail/twitter/facebook/telefoon), die krijgen of een bonus of een weekje van de baas :)

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06-2025
vandaag is mijn dag all slecht :(

Ik heb mijn battlefield 4 ontvangen van 12game die ik gekocht heb voor 57,96 euro paar weken geleden.
Gister merkte ik op dat ie 42,50 was op 12game.

Ik heb dus 15 euro meer betaald dan anderen.

Hierbij kreeg ik de normale binnen terwijl ik battlefield 4 + De DLC China rising heb besteld.
Ik heb meteen een mail gestuurd naar 12game.

Dat ik 15 euro meer heb betaald en dat ik wel de DLC zou verwachten.
Ik hoop hierop wel antwoord te kunnen krijgen van 12game en dat ze een oplossing kunnen vinden.

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01 11:37
Nou mijn broer heeft hem daar besteld en die krijgt hem morgen gewoon.!
weet niet of hij al een track and trace heeft.!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-01 09:47
Ik denk dat alle PS4's die besteld zijn met 1 bepaalde link bij dezelfde persoon worden afgeleverd hahaha, die krijgt morgen 800 PS4's binnen

PVoutput

• youriu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-12-2022
Iemand geintreseerd in een PS4? Kheb het bij Bart Smit besteld, kan het morgen ophalen maar ik ga voor een xbox :)

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

youriu schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:41:
Iemand geintreseerd in een PS4? Kheb het bij Bart Smit besteld, kan het morgen ophalen maar ik ga voor een xbox :)
Ik!

Verwijderd

robero50 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:40:
[...]

Mijn opa heeft hem daar ook besteld maar valt ook net naast de boot. Hij zei er wel leuk bij dat ie morgen hoe dan ook een ps4 heeft. Hij is tot gekke dingen in staat 8)7

Verwijderd

[...]

Ik pak straks een paar kratten bier en ga wachten tot ik de E-mail van verzending heb.

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:24
djeck schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:41:
Ik denk dat alle PS4's die besteld zijn met 1 bepaalde link bij dezelfde persoon worden afgeleverd hahaha, die krijgt morgen 800 PS4's binnen
En dat is G4mert O-)

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
@wehkamp @sanderanders Is het nu een fout met die bundels? Of krijg ik hem morgen wel?
Beantwoorden Verwijderen Favoriet Meer Openen
wehkamp.nl ‏@wehkamp 1m
@Teunke7 Dat verschilt per bestelling, we verwachten dat hij bij jou wel geleverd wordt. ^WP
Gesprek verbergen

FINGERS CROSSED, ik ga bijna van mijn stokkie :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:25:
[...]

hoezo bij BOL ook, dat zou heel mooi zijn voor mij
Goed lezen wat ik zei hoor!.
"ALS" Bart Smit inderdaad extra consoles heeft gekregen van Sony dan dat zij in eerste instantie hebben aangevraagd bestaat de KANS dat Bol.com dit ook heeft gekregen. Maar niets is met zekerheid te zeggen.

In mijn (overigens vrij lange verleden) bij Sony ging het ongeveer als volgt:
- 5 Klanten bestellen ieder 1000 consoles -> Sony besteld 5000 consoles in Japan.
- Sony Japan zegt 4000 consoles beschikbaar te hebben met 1000 consoles op backlog.
- Sony zegt tegen klant, 'ik kan 800 consoles leveren met mogelijk 200 op backlog'.
- Sony Japan stuurt een boot met 4000 consoles verwachtte datum xx november
- Sony Japan heeft in de tussentijd de productie kunnen verhogen.
- Sony Japan stuurt per vliegtuig nog 1000 consoles na.
- Verwachtte leverdatum is gelijk aan of vrijwel gelijk aan ontvangen shipment per boot.
- Sony kan iedereen die voldoende gepreordered heeft volledig uitleveren.

Als dit klopt, dan heeft Sony en wij als consument enorm veel geluk.
Meestal gaan dit soort dingen in een supply chain nog weleens mis.

Het zou in ieder geval ook de geruchten kunnen verklaren dat de 2e shipment heel snel op de eerste zou volgen.

Daarom zeg ik ook - nog niet te vroeg juichen want het is allemaal puur theorie en alleen Sony zou ons kunnen vertellen hoe het werkelijk zit met de voorraadaantallen.

Dat linkje van Bart Smit is niet 'per ongeluk' uitgelekt, dat is wel iets waar ik een krat bier op durf te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 15:47 ]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:30
Stiekem is dit toch wel een geniaal topic. :*)

"Yes ik heb hem [insert;datum en tijd kort geleden] besteld en ik krijg hem morgen, mijn status is namelijk veranderd naar inpakken!!!!111!!!!

Iemand post: dit is niet zeker blablabla....

"Denken jullie dat ik mijn order dan morgen wel krijg???!!!?????"

_O-

En misschien nog wel leuker: de mensen die vurig hopen dat alle late bestellers niets krijgen. :')

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08-2025
Anders ik wel :)

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-01 15:50
Toch maar sony.nl weer gebeld, had toch effe pauze :P. Tja zelfde verhaal als alle andere, alles staat klaar maar ze wachten op TNT Express. Die moeten alle track and trace codes aanmaken. Als je vanavond of morgenochtend vroeg de code ontvangt, heb je hem waarschijnlijk morgen. Anders maandag :(

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11-2025
LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:42:

"Yes ik heb hem [insert;datum en tijd kort geleden] besteld en ik krijg hem morgen, mijn status is namelijk veranderd naar inpakken!!!!111!!!!

_O-

En misschien nog wel leuker: de mensen die vurig hopen dat alle late bestellers niets krijgen. :')
Haha ja ik voel me echt een klein kind maar kan niet wachten tot ik m in mn handjes heb!!! :9~

• youriu

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

Wat staat er bij je status?
Ik heb van de week die mail gehad over de verzending. Dus ik ga er vanuit dat ze hem aan mij versturen, waarom zou ik anders zo'n mail krijgen.
Status bij mijn is " wordt verwerkt" en staat bij dat ie geleverd wordt op verschijningsdatum. Maar volgens mij staat dat er al maanden.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Verwijderd

iSpaceman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:43:
Toch maar sony.nl weer gebeld, had toch effe pauze :P. Tja zelfde verhaal als alle andere, alles staat klaar maar ze wachten op TNT Express. Die moeten alle track and trace codes aanmaken. Als je vanavond of morgenochtend vroeg de code ontvangt, heb je hem waarschijnlijk morgen. Anders maandag :(
hoe staat jouw status bij je bestelling?

• BoontjeB
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik heb mijn PS4 geperoreerd op 22 aug in de webshop van de MM en opgegeven dat ze hem naar het filiaal in Utrecht moeten sturen. Vorige week heb ik aan de helpdesk van de webshop gevraagd of ik bij batch 1 zit. Was niet het geval zeiden ze. Nu staat er bij mijn order in de webshop dat hij toch verzonden is naar het magazijn + uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Staat dat nu bij iedereen ? Andere ervaringen met de MM? Zal ik hem dan toch al krijgen morgen ?:o

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
_O-

• youriu
Bericht mij even :)

• renzo4000
Wat ik al paar maanden geleden had voorspeld hier in het topic lijkt toch echt te kloppen al werd dat door een hoop mensen tegengesproken. Hoewel nog moet blijken of er ook nog losse units morgen in een aantal winkels liggen is iig gebleken dat een actie zoals bij de intertoys en bs mijn eerdere stelling bevestigen.

renzo4000 in "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"

@Renzo4000 is blij dat zijn bestelde ps4 afgelopen maandag morgen tussen 13:00 - 15:00 bezorgd wordt :P

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
[...]

Bol.com gekijken? Wat is status van de levertijd?

Verwijderd

RawChild schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:
[...]

Ik heb van de week die mail gehad over de verzending. Dus ik ga er vanuit dat ze hem aan mij versturen, waarom zou ik anders zo'n mail krijgen.
Status bij mijn is " wordt verwerkt" en staat bij dat ie geleverd wordt op verschijningsdatum. Maar volgens mij staat dat er al maanden.
Bij mij is alles hetzelfde als bij jou , alleen heb ik volgens mij die mail niet gehad of ik heb em over het hoofd gezien.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Bartsmit update:
Datum: 28-11-2013
Status: Uw bestelling wordt ingepakt

Zal toch niet waar zijn he? Gewoon dag van te voren besteld en een PS4 morgen in huis hahaha

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-01 15:50
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:
[...]

hoe staat jouw status bij je bestelling?
"Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner"

Verwijderd

En anders ik :D

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:33
Yes hier! hoeveel?

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01 11:37
toch zo maar morgen middag vrij nemen van me stage ;)!

Verwijderd

balen dan krijg ik em waarschijnlijk niet ik heb em pas september besteld
iSpaceman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:45:
[...]

"Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner"

• sparrow86
Daarom moest je ook voor ophalen in de winkel kiezen ;) Overigens heb je een factuur- en bezorgadres ingevuld, dus zal wel meevallen.

Ik denk dat er twee scenarios mogelijk zijn.

-BS heeft extra voorraad en voor de mensen via de link hier besteld hebben is het op=op.

-BS heeft helemaal geen extra voorraad dan voor de pre-orders van de zomer en alle mensen die via de link besteld hebben zonder reservering is het pech.

Hopen op het eerste ;)

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 07:17
dunn0w schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:40:
Beste Dunn0w Het besteld artikel Dualshock 4 controller Black mag je vanaf nu komen afhalen bij de Game Mania..

Morgen nog half dagje werken, en dan de PS4 ophalen :D
Je begrijp dat je naast een controller ook nog een console nodig hebt om te kunnen gamen? 8)7

Verwijderd

RawChild schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:
[...]

Bol.com geeft altijd pas rond 2 uur s'nachts door of je bestelling verzonden, dus hou de hoop erin :)

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
haha laat ze maar komen, dan begin ik mijn eigen winkel 8)

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-12-2025
Heb wehkamp een tweet gestuurd met het klant nr om te vragen waarom mijn ps4 bestelling nog op verwerken staat. Krijg ik het antwoord terug dat de bundel een fout was.. 12:57u besteld.

Toch blijft mijn bestelling op 'in behandeling' staan.. Pff weet het niet meer :\

Edit: en nu uitverkocht

[ Voor 4% gewijzigd door Robin Chung op 28-11-2013 15:48 ]

• LuPo
renzo4000 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:
Wat ik al paar maanden geleden had voorspeld hier in het topic lijkt toch echt te kloppen al werd dat door een hoop mensen tegengesproken. Hoewel nog moet blijken of er ook nog losse units morgen in een aantal winkels liggen is iig gebleken dat een actie zoals bij de intertoys en bs mijn eerdere stelling bevestigen.

@Renzo4000 is blij dat zijn bestelde ps4 afgelopen maandag morgen tussen 13:00 - 15:00 bezorgd wordt :P
Mooie post toen al! Jij bent helderziend. ;)

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-01 13:03
LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:42:

_O-

Ik vind hem inderdaad ook wel Geniaal.
Heb hem begin dit jaar besteld bij Game Mania, gewoon gebeld geworden of ik het wou omzetten naar een Killzone bundel. Dit destijds maar gedaan, geen SMS-je gehad en er gewoon netjes van uitgaan dat ik hem morgen gewoon kan ophalen. Is dit niet zo kom ik nooit meer bij de Game Mania:) Simple as that.

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2025
hoe lang duurt dan inpakken bij BS meestal? :P

Verwijderd

Robin Chung schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:47:
Heb wehkamp een tweet gestuurd met het klant nr om te vragen waarom mijn ps4 bestelling nog op verwerken staat. Krijg ik het antwoord terug dat de bundel een fout was.. 12:57u besteld.

Toch blijft mijn bestelling op 'in behandeling' staan.. Pff weet het niet meer :\
Ze spreken elkaar tegen. Teunke7 heeft ook getweet en ook besteld middels acceptgiro, hij krijgt wel gewoon de bundel geleverd. Dus om nu opeens te roepen dat de bundel niet bestaat :S

• RemyWD
  • Laatst online: 29-11-2023
Mijn excuses na de mensen die bij Wehkamp de Killzone bundel hadden besteld en dankzij mijn bericht moordneigingen hebben gekregen. Ja ik snap het als je me wilt afschieten :P

Verwijderd

w0utje89 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:48:
hoe lang duurt dan inpakken bij BS meestal? :P
Half uur gemiddeld.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-01 19:11

muhda

Time & Space traveler

renzo4000 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:44:

Ik ga voor de losse verkoop, er moeten wel paar winkels nog paar ps4 hebben voor losse verkoop.

• dunn0w
KlaasjeNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:46:
[...]

Je begrijp dat je naast een controller ook nog een console nodig hebt om te kunnen gamen? 8)7
Dit antwoord had niet gehoeven als jij mijn bericht had gelezen :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

That's it.. ik ga morgen wel gewoon met geld smijten voor een killzone bundel.. hoop opgegeven!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• renzo4000
LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:48:
[...]

Mooie post toen al! Jij bent helderziend. ;)
Nee verreweg van helderziend ... eerder bijziend :D

Het is niet zo dat ik persé mijn gelijk wil halen, maar wat hier gebeurt rondom zo'n grote release is meestal in een dergelijke vorm aanwezig. Men had dit dus kunnen weten, echter wilde men dit gewoon niet horen en krijg je dit ;)

• Teunke7
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:48:
[...]

Ze spreken elkaar tegen. Teunke7 heeft ook getweet en ook besteld middels acceptgiro, hij krijgt wel gewoon de bundel geleverd. Dus om nu opeens te roepen dat de bundel niet bestaat :S
Ik krijg hem denk ik geleverd ja O-) onder voorbehoud dat die kerel niet de boel bij elkaar liegt }:O

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-12-2025
Krijg ik net een mail van Bart Smit en is het *trom geroffel*
spoiler:
de nieuwsbrief

• sparrow86
muhda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:49:
[...]

Ik ga voor de losse verkoop, er moeten wel paar winkels nog paar ps4 hebben voor losse verkoop.
Zou mooi zijn maar kun je vergeten. zowel in NL als Duitsland geven alle winkels aan volledig uitverkocht te zijn. waarom zouden ze ze los in de winkel zetten als ze al veel mensen met een hele vroege pre-order moeten teleurstellen?

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:40
Net gebeld door de Intertoys,

Kan mijn PS4 morgen op komen halen en kreeg een aanbieding voor Killzone voor een paar tientjes goedkoper. Toch maar gedaan aangezien Killzone toch wel een must-have is. Voor de rest kwamen er geen bundels binnen.

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11-2025
androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
spoiler:
de nieuwsbrief
hahahah

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Dit topic gaat vliegensvlug en om dit een klein beetje tegen te werken is 'quickreply' uitgeschakeld.

Om te kunnen reageren moet je nu dus op de knop "Reageer" klikken (rechtsonderin), of gewoon deze link volgen. :)

Verwijderd

androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
spoiler:
de nieuwsbrief
Hahah die kreeg ik ook 8)

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-01 19:09
Robin Chung schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:47:

Edit: en nu uitverkocht
Pffff

Ik snap Wehkamp echt niet

Hoe kan het nou een fout zijn.

Je hebt ze of je hebt ze niet ! 8)7

Ik ga toch ook niet zomaar een Kim Holland dvd in mijn webshop zetten als ik ze niet kan leveren.

Vanochtend track en trace ontvangen van intertoys (ik blij).

Nu weer dit gezeik... laat het maar snel morgen worden. ;)

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-01 13:03
Uniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
[modbreak]Dit topic gaat vliegensvlug en om dit een klein beetje tegen te werken is 'quickreply' uitgeschakeld.

Om te kunnen reageren moet je nu dus op de knop "Reageer" klikken (rechtsonderin), of gewoon deze link volgen. :)[/modbreak]
Held:P

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 07:17
dunn0w schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:49:
[...]

Dit antwoord had niet gehoeven als jij mijn bericht had gelezen :)
Ik lees in je bericht alleen dat je een dualshock 4 kan komen ophalen. Wellicht een eerder bericht? Dit topic loopt zo snel doordat ik niet alles (terug) kan lezen tijdens mijn werk. :)

• sparrow86
SirDarkAngel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:32:
Bart Smit twittert net een tweet welke insinueert dat PS4's welke niet via je eigen link zijn besteld deze ochtend mogelijk niet worden uitgeleverd.
Ik ben er ook helemaal niet zeker over, ze kunnen toch niet ineens zo veel extra voorraad hebben? Mss dat de eersten die via de link besteld hebben nog wel geluk hebben maar van vandaag niet meer? Ik heb op ordernummer een bevestiging gekregen dat ie morgen geleverd wordt en de status op barsmit staat op "uw bestelling wordt ingepakt" met track and trace code erbij. Die levert overigens nog niks op, maar mss komt dat pas later op de dag als ie vandaag verzonden wordt en ik heb ook gekozen voor ophalen in de winkel dus dan werkt dat mss niet.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:56
Tja beetje overdreven. Na morgen is dit topic toch al zo goed als uitgestorven.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Verwijderd

KlaasjeNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:51:
[...]

Ik lees in je bericht alleen dat je een dualshock 4 kan komen ophalen. Wellicht een eerder bericht? Dit topic loopt zo snel doordat ik niet alles (terug) kan lezen tijdens mijn werk. :)
Wie werkt er dan ook de week voor de ps4 release? dat is vragen om spetterpoep

• Teunke7
Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
[...]

Pffff

Ik ga toch ook niet zomaar een Kim Holland dvd in mijn webshop zetten als ik ze niet kan leveren.

Ik was misschien net wat sneller.

Mijn oprechte excuses :> Ik weet ook nog niet zeker of die komt. :/

Verwijderd

Zojuist de track and trace van intertoys ontvangen!

Beste xxxxxx,

Uw bestelling met bestelnummer ******** wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

Xxxxxxxxxxx

U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770
Uniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
[modbreak]Dit topic gaat vliegensvlug en om dit een klein beetje tegen te werken is 'quickreply' uitgeschakeld.

Om te kunnen reageren moet je nu dus op de knop "Reageer" klikken (rechtsonderin), of gewoon deze link volgen. :)[/modbreak]
Zet de quote functie dan ook uit, want nu is het alsnog erg makkelijk om snel een bericht te plaatsen.
Quote gewoon een willekeurig bericht, het gaat toch overal en nergens over. :+

• alionfire
  • Laatst online: 27-08-2025
Ik heb vandaag serieus bijna niks op werk gedaan behalve internetten 8)7 .

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• LuPo
Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:50:
[...]

Pffff

Ik denk dat er teveel mensen tegelijk in de laatste pagina van het bestelproces bij het betalen (o.i.d.) waren. Dan krijg je teveel bestellingen binnen. Eerlijk gezegd moeten ze dat wel anders oplossen. Niet zeggen dat het een fout was maar gewoon dat je te laat was.

Verwijderd

En het is maar afwachten op Wehkamp..

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-01 17:39
Volgens mij heeft iedereen vooral in dit topic een altijd low werkresultaat vandaag...

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
Hmm. hier Wehkamp bestelling met 304
Sony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-304 Besteld: 16 aug 2013 Aantal: 1 399.00
Verzonden
Ik mis enkel nog de verzendeigenschappen.

• LuPo
Oggy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:53:
Volgens mij heeft iedereen vooral in dit topic een altijd low werkresultaat vandaag...
Ik moest vandaag eigenlijk studeren maar dit topic is echt te mooi om niet te volgen. :D

Verwijderd

Hoi allemaal ik heb vanochtend ook een order geplaatst bij Bart Smit en mijn status staat ook op inpakken. :) :P

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
:Y :N

• Sefaex
Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:52:
[...]

Ik was misschien net wat sneller.

Mijn oprechte excuses :> Ik weet ook nog niet zeker of die komt. :/
Mijn leverstatus staat gewoon nog op 29 nov, 14:00-18:00

Ben alleen bang dat ze hem niet meer gaan leveren (als ik de berichten zo lees).

Maar tot nu toe ziet het er goed uit !

Verwijderd

leeft die BS link nog dan? altijd het proberen waard

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Oh ik was om 11 uur klaar hahaha

Verwijderd

OK het is duidelijk WEHKAMP KILLZONEBUNDEL wordt alleen geleverd bij de mensen die of gelijk alles betaalde of gebruik maken van de balans rekening.......acceptgiro optie zal inderdaad komen te vervallen omdat voor die optie het geen officiele reservering is.

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:11

TheFruitNerd

iets met fruit

- B.L.A.A.T. -

• Jay47
  • Laatst online: 16-01 21:28
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:55:
leeft die BS link nog dan? altijd het proberen waard
BS links zijn dood!

• dunn0w
KlaasjeNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:51:
[...]

Ik typte er ook bij dat ik nog een halve dag moest werken morgen en dan mijn PS4 op kon halen.
Maargoed het is je vergen :)

• Teunke7
Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:54:
[...]

Mijn leverstatus staat gewoon nog op 29 nov, 14:00-18:00

Ben alleen bang dat ze hem niet meer gaan leveren (als ik de berichten zo lees).

Maar tot nu toe ziet het er goed uit !
Bij mij ook. 29 nov. 14:00-18:00 zie het morgen wel :+ Anders koop ik hem pas als hij in de winkel staat, geen zin meer om te pre orderen blabla.

Verwijderd

Lang leve Bart Smit _/-\o_
LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:54:
[...]

Ik moest vandaag eigenlijk studeren maar dit topic is echt te mooi om niet te volgen. :D
Ik moet colleges volgen maar deze hype met bloed zweet en tranen is interessanter. :o
Al volg ik de colleges nog wel, alleen krijg ik wat minder mee :+

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 28-11-2013 15:57 ]

Verwijderd

Mooi kut, had bij Mobisale besteld maar die site bestaat gewoon niet meer haha.
gelukkig via rembours besteld

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1jt4w6.jpg

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:48
Net even bij de intertoys geweest en Killzone en een extra controller gehaald (128 euro totaal), zat te twijfelen om ook meteen AC mee te nemen maar toch maar niet gedaan.

Ook een pre order voor watch dogs gedaan daar, als je hem nu pre-orderde kreeg je de special edition (wat dat ook moge zijn) en een 5 euro bon 'gratis' als hij uitkomt (wanneer dat dan ook is :P), dus dat is misschien nog interessant voor mensen hier.

Helaas moet ik morgenmiddag werken en ga ik morgenavond uiteten :P, zaterdagochtend de PS even ophalen en dan meteen knallen :D

Verwijderd

Disfigured schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:06:
[...]

Gefeliciteerd! Kan je kijken op de console zelf of hij "Made in Japan" of "Made in China" is? Geruchten gaan dat Killzone packs consoles hebben uit China...
De console is made in China. Wat een prachtig apparaat is het!

• Teunke7
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:56:
OK het is duidelijk WEHKAMP KILLZONEBUNDEL wordt alleen geleverd bij de mensen die of gelijk alles betaalde of gebruik maken van de balans rekening.......acceptgiro optie zal inderdaad komen te vervallen omdat voor die optie het geen officiele reservering is.
Heb hem ook via accept giro en die twitteraar zei dat ik hem morgen kon ontvangen. :+

• Sefaex
Bron ?

Balansrekening ? zodat je elke maand lekker rente kan betalen... nee bedankt !

Als het echt zo is bestel ik er nooit meer.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:26

Nitai

Live the life you love.

Vandaag een verzendbevestiging gehad van Amazon.es. Ik had 14 november besteld en kan via mijn track en trace zien dat het morgen al bezorgd wordt. 8) Overigens stond mijn levering voor 3 a 4 december gepland (zo staat het ook in de verzendbevestiging).

Wordt overigens vanuit Amazon in Amsterdam verzonden! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Nitai op 28-11-2013 16:01 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

FUCK YEAH! Meteen afgerekend met iDeal bij de bestelling.

Verwijderd

TheFruitNerd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:56:
[...]

Hierbij nog een keer de linkjes, maar allemaal dood.
Kan zelf anders gewoon nog 1 bestellen!

Verwijderd

dan heb je geluk :)
Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:58:
[...]

Heb hem ook via accept giro en die twitteraar zei dat ik hem morgen kon ontvangen. :+

• Sefaex
Wat staat er bij je leverstatus ?
Pagina: 1 ... 70 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot