Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Cliffie schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:46:
Volume op Kraken is toch ook weer om te huilen...
Hoezo? 24-h volume van 500+ BTC, 200BTC in de laatste 4 uur. Een paar weken geleden deden we 200BTC/dag op Kraken, nu 500. En dat terwijl er tot vanochtend vroeg *nergens* echt gehandeld is.

Maar mooi om te zien dat alles weer aan het stijgen is. Kom maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 10:11
Blord schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:56:
Weten jullie of SEPA stortingen op Kraken vaandaag aankomen ? Normaal werken banken zaterdag niet.
Nee alleen werkdagen helaas.

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:39:
Mooi, kan ik eindelijk weer een beetje handelen. Al m'n buy orders waren gehit rond 700 toen ie weer dropte :P

@Replay256: kun je geen andere avatar nemen, ik denk de hele tijd dat ik zelf aan het posten ben :P
No Problem,, zie je avatar alweer een beetje boos worden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:13

ZeroCode

Woopie

wetsteyn schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:07:
[...]

Nee alleen werkdagen helaas.
Hier heb ik ook een vraag over, hoe werkt een SEPA storting? Kan dat gewoon via iDeal of moet ik daar echt voor naar de bank oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:41

Cliffie

Trompetslet

TheZeroorez schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:06:
[...]

Hoezo? 24-h volume van 500+ BTC, 200BTC in de laatste 4 uur. Een paar weken geleden deden we 200BTC/dag op Kraken, nu 500. En dat terwijl er tot vanochtend vroeg *nergens* echt gehandeld is.

Maar mooi om te zien dat alles weer aan het stijgen is. Kom maar op :)
Nou, ik zie bij de LTC soms 10 minuten geen enkele trade gebeuren, dat schiet toch niet op. 6 weken geleden was het volume net zo groot, zo niet groter dan nu.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

ZeroCode schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:47:
[...]

Hier heb ik ook een vraag over, hoe werkt een SEPA storting? Kan dat gewoon via iDeal of moet ik daar echt voor naar de bank oid?
Gewoon via internetbankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Blord schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:46:
Dit is gewoon weer wachten op de luchtbel die in elkaar klapt. Net een stoelendans, de laatste die geen stoel vindt is de pineut. ;)
Nu instappen lijkt mij geen goed idee.
Inderdaad, ik lees her en der verhalen over china weer een ban op miners en coins doet op 14 jan ( http://newsbtc.com/2014/0...rrencies-mining-hardware/ ) dus wie weet knapt hij dan. Dat lijkt mij een beter instapmoment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

ZeroCode schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:59:
[...]

Inderdaad, ik lees her en der verhalen over china weer een ban op miners en coins doet op 14 jan ( http://newsbtc.com/2014/0...rrencies-mining-hardware/ ) dus wie weet knapt hij dan. Dat lijkt mij een beter instapmoment.
China was toch al 'out of the picture'? Waarom blijven ze dan telkens zeuren over die Bitcoins :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Dennahz schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:13:
[...]

China was toch al 'out of the picture'? Waarom blijven ze dan telkens zeuren over die Bitcoins :p
Was idd, maar er word nog veel gehandeld daar. Ik kan me ook echt niet voorstellen hoe ze dit gaan handhaven. Je kunt moeilijk ineens zeggen bam, je bitcoin is 0 waard.... Die chinezen zullen ook wel denken: ik gooi ze naar een kennis / familielid in amerika en klaar. Heb ik ze toch nog en kan ik ermee werken, desnoods met remote desktop ssl whatever. Je kunt gewoon altijd blijven handelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Chinezen handelen vrolijk verder op bijvoorbeeld Huobi waar ze geld kunnen storten op de privé rekening van de eigenaar om bitcoins te kopen (omzeilen van 3rd parties om btc te kopen) en withdrawen via zijn rekening. Hoelang dit goed gaat is nog maar de vraag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Als iedereen er op rekent dat door China de koers omlaag gaat en daarop handelt (short gaan), dan kon er nog wel eens een stijging komen ipv een daling...

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Meerendeel van de volume op huobi is toch fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

T homass schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:38:
Meerendeel van de volume op huobi is toch fake?
Wie zegt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Omdat het zo is. Volume is veel te hoog daar, en diverse bronnen hebben dat ook naar buiten gebracht. En vraag me niet naar de.bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

bitchcoin schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:33:
[...]

Omdat het zo is. Volume is veel te hoog daar, en diverse bronnen hebben dat ook naar buiten gebracht. En vraag me niet naar de.bronnen.
Duidelijk bericht :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
Mwah ik heb zelf ook mijn twijfels. Google eens op "huobi fake volume" en je vind wel wat leesmateriaal.

Ik vind het allemaal een beetje twijfel achtig, omgerekend in gaat daar voor tientallen miljoenen per dag om, allemaal via de bankaccount van de CEO.
Maar goed, er zijn meer als een miljard chinezen, wie weet is het wel waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Als die chinezen nu eens lekker gaan slapen dan kan de prijs weer omhoog ! up up up

[ Voor 3% gewijzigd door markklok op 11-01-2014 16:13 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

m19 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:04:
[...]

Mwah ik heb zelf ook mijn twijfels. Google eens op "huobi fake volume" en je vind wel wat leesmateriaal.

Ik vind het allemaal een beetje twijfel achtig, omgerekend in gaat daar voor tientallen miljoenen per dag om, allemaal via de bankaccount van de CEO.
Maar goed, er zijn meer als een miljard chinezen, wie weet is het wel waar.
Kijk, of het waar is of niet, als iemand stellig beweert dat het waar is en dan zonder bronnen aankomt, dan is het snel klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu even op Bitfinex te kijken, je kan dus ook geld uitlenen. Welk risico loop ik hierbij?
Iemand die hiermee bezig is?

Ik zie bijvoorbeeld dat er $1000,- gevraagd word voor een minimum van 30 dagen, dagelijks percentage is 0.115

Dus 1000*0.0115 = $11.50 * 30 (dagen) = $345,- verdient?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:28:
Zit nu even op Bitfinex te kijken, je kan dus ook geld uitlenen. Welk risico loop ik hierbij?
Het lijkt mij in iedergeval heel erg gevaarlijk met een sterk wisselende koers. Ook voor de stabiliteit van de Bitcoin lijkt uitlenen mij niet handig. De echte bubbles knapten omdat mensen dingen kochten die ze niet konden betalen of zelfs geld uitleenden dat ze eigenlijk niet hadden, maar dat is eigenlijk weer een ander verhaal.
Edit: of ik begrijp het verkeerd, maar bedoel je dan dat je Bitcoins kan lenen?

[ Voor 6% gewijzigd door MegaCookie op 11-01-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MegaCookie schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:36:
[...]

Het lijkt mij in iedergeval heel erg gevaarlijk met een sterk wisselende koers. Ook voor de stabiliteit van de Bitcoin lijkt uitlenen mij niet handig. De echte bubbles knapten omdat mensen dingen kochten die ze niet konden betalen of zelfs geld uitleenden dat ze eigenlijk niet hadden, maar dat is eigenlijk weer een ander verhaal.
Edit: of ik begrijp het verkeerd, maar bedoel je dan dat je Bitcoins kan lenen?
correct me if im wrong.

Volgens mij werkt het zo, iemand wil met leverage traden. Leent daarvoor geld (bij mij) winst welke deze persoon maakt is alleen de stijging boven op het geleende geld, verlies welke hij maakt is maximaal het geld bedrag in zijn wallet, als het verlies zijn wallet leeg heeft gehaald sluit de positie waarna ik het geleende geld terug krijg. Voor het geld lenen betaald deze persoon een percentage, op deze manier kan ik geld verdienen met geld uitlenen. Zonder risico om het uitgeleende geld kwijt te raken?

edit: dus iemand heeft $1000,- in zijn wallet, wil traden met leverage van 1:10 .Heeft dus $10000,- nodig. Waarna er verlies word gemaakt kan dat maximaal tot $1000.- (zijn wallet) gaan waarna zijn positie word gesloten. Mijn geld is dus puur om de leverage te "coveren".

Klopt dit? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:47:
[...]

correct me if im wrong.

Volgens mij werkt het zo, iemand wil met leverage traden. Leent daarvoor geld (bij mij) winst welke deze persoon maakt is alleen de stijging boven op het geleende geld, verlies welke hij maakt is maximaal het geld bedrag in zijn wallet, als het verlies zijn wallet leeg heeft gehaald sluit de positie waarna ik het geleende geld terug krijg. Voor het geld lenen betaald deze persoon een percentage, op deze manier kan ik geld verdienen met geld uitlenen. Zonder risico om het uitgeleende geld kwijt te raken?
Oh dat laatste is interessant om te weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDmartijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:28:

Ik zie bijvoorbeeld dat er $1000,- gevraagd word voor een minimum van 30 dagen, dagelijks percentage is 0.115

Dus 1000*0.0115 = $11.50 * 30 (dagen) = $345,- verdient?
10x minder je rekent met 1.15 procent per dag
Daarnaast moet natuurlijk wel iemand je geld willen lenen.

andere vragen, volgens mij hoef je voor die leverage niet te lenen (dan zou het geen leverage zijn) maar wat je wel kunt doen is geld lenen van anderen, om daar mee te speculeren. Ik meende ergens gelezen te hebben dat bitfinex zelf het geld beschikbaar stelt voor de leverage. Uiteindelijk moet jij voldoende marge houden en als je dit niet meer hebt wordt je trade zsm afgesloten. Zo loopt bitfinex ook geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BDmartijn schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:07:
[...]

10x minder je rekent met 1.15 procent per dag
Daarnaast moet natuurlijk wel iemand je geld willen lenen.

andere vragen, volgens mij hoef je voor die leverage niet te lenen (dan zou het geen leverage zijn) maar wat je wel kunt doen is geld lenen van anderen, om daar mee te speculeren. Ik meende ergens gelezen te hebben dat bitfinex zelf het geld beschikbaar stelt voor de leverage. Uiteindelijk moet jij voldoende marge houden en als je dit niet meer hebt wordt je trade zsm afgesloten. Zo loopt bitfinex ook geen risico.
shit, heb inderdaad met 1.15% gerekend, meteen minder interessant.. Maar "risicovrij" geld uitlenen is het wel, behalve het risico dat bitfinex failliet gaat. (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Iemand ervaring met arbitrage bots? In hoeverre werken dergelijke bots zoals:

https://github.com/maxme/bitcoin-arbitrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Met Margin trading bij Bitfinex leen je altijd geld/bitcoins om een order te plaatsen.
Het geld/bitcoins in je margin trading wallet dienen als onderpand voor het geval je positie teveel in de min komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:39:
Met Margin trading bij Bitfinex leen je altijd geld/bitcoins om een order te plaatsen.
Het geld/bitcoins in je margin trading wallet dienen als onderpand voor het geval je positie teveel in de min komt.
Dat geleende geld moet ergens vandaan komen. Dat geld uitlenen lijkt mij een minder risicovolle manier van inkomsten dan bitcoins traden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:03:
[...]

Dat geleende geld moet ergens vandaan komen. Dat geld uitlenen lijkt mij een minder risicovolle manier van inkomsten dan bitcoins traden. :)
Geld uitlenen bij Bitfinex is niet zonder risico, maar is stukken veiliger als bitcoins traden.

Je kan zelfs een verzekering op je uitgeleende geld nemen, kost je volgens mij iets van 20% van je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:31:
[...]

Geld uitlenen bij Bitfinex is niet zonder risico, maar is stukken veiliger als bitcoins traden.

Je kan zelfs een verzekering op je uitgeleende geld nemen, kost je volgens mij iets van 20% van je winst.
Klopt, ik heb alleen zojuist op een of andere vage site gelezen dat ze tot $50.000 kunnen verzekeren. Maar er voor miljoenen uitgeleend word. Of het klopt weet ik nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:41:
[...]

Klopt, ik heb alleen zojuist op een of andere vage site gelezen dat ze tot $50.000 kunnen verzekeren. Maar er voor miljoenen uitgeleend word. Of het klopt weet ik nog niet ;)
Volume op Bitfinex is best groot, ze hebben de afgelopen 7 dagen ~122K bitcoins verhandeld, dat is ongeveer 100 miljoen dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Iemand nog een tweedehands auto kopen.. toch leuk nieuws weer. je kunt gewoon met Bitcoins betalen

www.autogreven.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Zo'n kleine trade had ik nog niet eerder gezien (20 Satoshi). :P

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/30vg7me.png

[ Voor 5% gewijzigd door Bonez0r op 11-01-2014 21:34 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ok ik heb wat LTC in Bitfinex staan. Daar zou ik nu mee kunnen Margin Traden maar ik begrijp nog niet hoe. Kan iemand me het simpel uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Hmm, kwam dit net tegen op Bitcointalk: ZET.
Ziet er interessant uit!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:07

zomertje

Barisax knorretje

Dennahz schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 22:08:
Ziet er interessant uit!
Ik heb nog een stapeltje van deze coins, ben benieuwd of ze ook wat waard gaan worden hierdoor :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:08

two

Dennahz schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 22:08:
Ziet er interessant uit!
Net gevraagd wanneer release is. 22 jan! Ik zorg ervoor dat ik voor 22 januari ZET heb, dit kan wel eens de waarde flink doen verhogen :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 20:26
Tristan schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:56:
Ok ik heb wat LTC in Bitfinex staan. Daar zou ik nu mee kunnen Margin Traden maar ik begrijp nog niet hoe. Kan iemand me het simpel uitleggen?
Je kiest het currency-pair dat je wil traden: BTC/USD, BTC/LTC of LTC/USD, die tab open je in de Margin Trade sectie. Daarna kun je een koop of verkoop order plaatsen om een positie te openen. Het geld of de coins die nodig zijn om de positie te openen wordt geleend, met je LTC als onderpand. Je kunt de positie later sluiten, waarna eventuele winst of verlies met je account-saldo verrekend wordt.

Als voorbeeld: Je denk dat BTC gaat stijgen ten opzichte van USD. De huidige koers is $100. Je hebt 10 LTC, waarvan de huidige koers $10 is, in je account. De maximale leverage is 4:1, dus met de huidige waarde van je saldo, $100 USD, kun je $400 lenen en daarmee 4 BTC kopen. BTC stijgt vervolgens naar $110 en je sluit je positie door de BTC te verkopen. Je hebt nu $40 winst minus transactie-fees en rente op het geleende geld en dit wordt aan je account toegevoegd.

Zelfde voorbeeld, ander verloop... BTC daalt na je aankoop sterk, van $100 naar $80. De waarde van je aankoop is nu nog maar $320, terwijl je $400 geleend hebt. Je hebt echter nog $100 onderpand van je LTC. In dit geval zal het systeem je positie automatisch sluiten door de BTC te verkopen, de lening terug te betalen en het tekort te verrekenen door een deel van je LTC te verkopen. Na aftrek van fees en rente hou je minder dan 2 LTC over van de oorspronkelijke 10.

Na het openen van een positie zie je direct staan wat je huidige ongerealiseerde winst is als je de positie nu zou sluiten. Tevens staat er bij welke koers je positie automatisch geliquideerd wordt. Als je LTC als onderpand gebruikt om USD te lenen, ben je natuurlijk niet alleen gevoelig voor de koers van de BTC-positie die je hebt ingenomen, maar ook voor de koers van LTC t.o.v. USD, want je onderpand kan opeens minder waard worden ten opzichte van de lening (en gezien crypto's vaak tegelijk dalen ten opzichte van USD is dit een reeel risico).

Als je positie dusdanig verslechterd is dat een liquidatie mogelijk nabij is, dan verschijnt er een waarschuwing op de site. Je kunt dan kiezen om coins bij te storten om je onderpand te vergroten.

[ Voor 19% gewijzigd door Rannasha op 11-01-2014 23:20 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Dank! En wat is dan een stop order waar http://cryptorally.livejournal.com/3726.html het over heeft. Als ik het goed begrijp closed die je positie op een waarde die je vooraf gekozen heb zodat je loss beperkt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Tristan schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:31:
[...]

Dank! En wat is dan een stop order waar http://cryptorally.livejournal.com/3726.html het over heeft. Als ik het goed begrijp closed die je positie op een waarde die je vooraf gekozen heb zodat je loss beperkt is?
Correct.

Stel je opent, als in mijn voorbeeld, een BTC positie op een koers van $100. Dan kun je direct daarna een Stop verkoop-order maken van $90. Als de prijs dan daalt naar $90, worden de BTC verkocht en je positie gesloten.

Met een Stop order kun je ook een positie openen. Stel dat je verwacht dat als BTC onder de $90 komt, de koers nog verder zal dalen. Dan kun je een Stop verkoop-order maken op $90. Als de prijs dan daalt naar $90, worden er BTC verkocht. Die BTC worden geleend, waardoor je dus een short-positie opent. Daalt de prijs verder, dan kun je de BTC tegen de lagere prijs terugkopen en de winst in eigen zak houden. Stijgt de prijs echter, dan verlies je (een deel van) je onderpand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:03
Het moet niet gekker worden:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=392535.0;topicseen

NSACoin: als jij een block vind, gaat 10~15% van het mining netwerk jou DDOS'en totdat een nieuw block wordt gevonden. Wel creatief..

:')

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Beetje vuurwerk op de BTC exchange markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 23:57
Blord schreef op zondag 12 januari 2014 @ 01:22:
Beetje vuurwerk op de BTC exchange markt.
Het gaat in elk geval omhoog ja!

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

654 full fiat gegaan. Ik ga het even vanaf de Zijlijn bekijken

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

De persoon met de 10BTC sell order op 660 zal wel de pest in hebben op Kraken.

Trouwens heeft iemand wat dogcoins voor mijn wallet ? Niet om mee te traden maar gewoon in wallet.
Ik geef je wel wat mBTC voor :)

[ Voor 46% gewijzigd door Blord op 12-01-2014 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zit ook full fiat, van mij mag het vannacht even flink onderuit gaan :9

China geeft in ieder geval alvast het goeie voorbeeld

[ Voor 28% gewijzigd door gise op 12-01-2014 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

gise schreef op zondag 12 januari 2014 @ 02:36:
Zit ook full fiat, van mij mag het vannacht even flink onderuit gaan :9

China geeft in ieder geval alvast het goeie voorbeeld
Yup en daar gaan we :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ok ik heb als test een margin trade als volgt ingevuld op Bitfinex:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8v3IIYg.png

Echter is mijn position nu weg en ik gok omdat hij mijn stop order heeft getriggerd?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MF0URAj.png

[ Voor 5% gewijzigd door Tristan op 12-01-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

mimang schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 22:40:
[...]

Net gevraagd wanneer release is. 22 jan! Ik zorg ervoor dat ik voor 22 januari ZET heb, dit kan wel eens de waarde flink doen verhogen :D
Meestal is dat wel het geval ja! Sowieso is het een goeie munt. Geen ordinaire pump & dump zoals de meeste munten. Ik heb er in ieder geval flink wat gekocht! :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Dennahz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Meestal is dat wel het geval ja! Sowieso is het een goeie munt. Geen ordinaire pump & dump zoals de meeste munten. Ik heb er in ieder geval flink wat gekocht! :)
Ik neig nu toch m'n verlies te pakken op RPC, wat had jij gedaan? :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Trollmode: weekenddip, crash crash crash, sell sell sell!!!11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Dat is nogal wat... Nou maar eens kijken hoever de prijs wil zakken

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
Bah ik had net kunnen verkopen voor 550. Zat zo te twijfelen, jammer dat ik het niet heb gedaan :(

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
markklok schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:40:
[...]

Dat is nogal wat... Nou maar eens kijken hoever de prijs wil zakken
Nah... het gaat alleen om de optie van traden via de privérekening van de CEO van Huobi. Ze hebben ook gewoon een buisiness-bankaccount die ze gebruiken. Is op zich geen slecht nieuws.

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Tristan schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:56:
Ok ik heb als test een margin trade als volgt ingevuld op Bitfinex:
[...]
Echter is mijn position nu weg en ik gok omdat hij mijn stop order heeft getriggerd?
[...]
Klopt. In de ledger staat een fee-afboeking voor een order op 871, iets onder je stop-prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

mimang schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Ik neig nu toch m'n verlies te pakken op RPC, wat had jij gedaan? :)
Heb eerlijk gezegd nooit naar de RPC gekeken. Hoeveel verlies heb je nu?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:19
heeft iemand hier ook het probleem dat de Zetacoin website geblockt word door malwarebytes?
Is er iets gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
He bah, een koersval

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Juist dan kan je de grote winsten pakken, meer coins inkopen voor hetzelfde geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
gise schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:59:
Juist dan kan je de grote winsten pakken, meer coins inkopen voor hetzelfde geld
En als hij verder zakt, nog meer verlies ;-)

Ik zit er wat mij betreft al max. in en volledig in coins momenteel, dus ik zie liever een stijgende lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Daarom moet je niet te vroeg weer inkopen. Pas inkopen als hij echt goed gaat stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Hoe voorspel jij dan dat het weer gaat stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Dat kan je van te voren niet voorspellen, dat zie je pas als het gebeurt. Dan heb je uiteraard wel minder winst, maar potentieel meer winst tegenover te vroeg inkopen.

Bijvoorbeeld:

BTC Staat op $1000 - je verkoopt
BTC daalt naar $900 en gelijk daarna een piek naar $925 < je kan nu inkopen of afwachten
BTC daalt na de piek door naar $850, daarna stijgt hij naar $870, daalt naar $860 en stijgt naar $880 < als je nu koopt, heb je alsnog lager ingekocht dan dat je het had gedaan op $925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
gise schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:11:
Dat kan je van te voren niet voorspellen, dat zie je pas als het gebeurt. Dan heb je uiteraard wel minder winst, maar potentieel meer winst tegenover te vroeg inkopen.

Bijvoorbeeld:

BTC daalt naar $900 en gelijk daarna een piek naar $925 < je kan nu inkopen of afwachten
BTC daalt na de piek door naar $850, daarna stijgt hij naar $870, daalt naar $860 en stijgt naar $880 < als je nu koopt, heb je alsnog lager ingekocht dan dat je het had gedaan op $925
Ja, zo lust ik er nog wel één. Als hij na de $925 (ik handel overigens in euro's, uit principe :*) weer stijgt dan heb je het moment weer gemist. Laatst met die stijging had ik rond 675/700 euro gekocht. Had ik het allemaal op 725 verkocht, dan had ik een beetje winst. Nu zakt het weer. Moraal van het verhaal, het valt niet te voorspellen en ik ben niet blij met een koersval maar alleen met een stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tammerat schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:22:
[...]

Ja, zo lust ik er nog wel één. Als hij na de $925 (ik handel overigens in euro's, uit principe :*) weer stijgt dan heb je het moment weer gemist. Laatst met die stijging had ik rond 675/700 euro gekocht. Had ik het allemaal op 725 verkocht, dan had ik een beetje winst. Nu zakt het weer. Moraal van het verhaal, het valt niet te voorspellen en ik ben niet blij met een koersval maar alleen met een stijging.
Inderdaad. Zou ook zomaar kunnen door stijgen naar de 800 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Dennahz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:11:
[...]

Heb eerlijk gezegd nooit naar de RPC gekeken. Hoeveel verlies heb je nu?
25% ;'(

Heb alles omgezet naar BTC en gestuurd naar Cryptsy, heb vertrouwen in ze.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ach ja, zo heeft iedereen z'n eigen techniek. Er is denk ik geen gouden regel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
zo even 13 euro winst gepakt. Gekocht op 613 en verkocht op 626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterrobo schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:52:
zo even 13 euro winst gepakt. Gekocht op 613 en verkocht op 626
En de fee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
tammerat schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:22:
[...]

Idem. Op 676 gekocht. En had met 10 euro verlies moeten verkopen en weer op 590 moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt iemand hier gebruik van Coinex? Heb hier een beetje BTC staan, maar kan de knop 'withdraw' niet gebruiken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

keuzes keuzes.. instappen of wachten :o

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markklok schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:23:
keuzes keuzes.. instappen of wachten :o
Instappen, de weg gaat weer omhoog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
  • Laatst online: 05-10 08:18
gise schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:11:

Bijvoorbeeld:

Als als als. In dit scenario ga jij er vanuit dat de koers daalt nadat je het hebt verkocht. Het zou ook zomaar kunnen stijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:31
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Ik wacht wel op de double dip. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

martin_v_z schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Ik wacht wel op de double dip. :P
Ik zit hem ook nog wel onder de 600 zakken... *wrijft over zijn glazen bol*

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

@ huobi 5859 BTC in 15 min... denk dat ze nog "even" snel wat willen handelen voor het slapen gaan

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 23:51
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Nah, is gewoon een retracement op de weg omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

nogsteeds 5 confirms op cryptsy... lastig!

edit: nu ineens 6, maar nogsteeds niet in mn wallet ;?

[ Voor 40% gewijzigd door two op 12-01-2014 15:39 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:05:
Maakt iemand hier gebruik van Coinex? Heb hier een beetje BTC staan, maar kan de knop 'withdraw' niet gebruiken. 8)7
Minimale withdraw is 0.01 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
Iemand hier in de Coinye coins? Zit er aan te denken om een klein aandeel te kopen (200k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
  • Laatst online: 05-10 08:18
masterrobo schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:16:
Iemand hier in de Coinye coins? Zit er aan te denken om een klein aandeel te kopen (200k)
Ik ben ze aan het minen, zit op 125k nu. Nu op block 7500 ongeveer, bij 100k wordt block reward gehalveerd. Ik verwacht pas dan een stijging in waarde. Net hashrate is ook momenteel wat minder geworden. Maximale wat ik heb gezien was 5.25GH/s zit nu op 3.26GH/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Ik heb net een account op Bitfinex gemaakt. Dat geld uitlenen klinkt interessant. Net even zitten rekenen en zelfs met een conservatieve schatting kom ik op zo'n 50% winst per jaar uit (gebaseerd op cijfers van vandaag) en dat is gegarandeerd (met insurance). Maar ja, als bitcoin in dezelfde tijd met 100%, 1000% of nog hoger stijgt dan kun je natuurlijk de haren uit je hoofd trekken als je voor uitlenen hebt gekozen. Keuzes, keuzes.... Maar wacht, ik zie dat je ook bitcoins kan uitlenen. Dus dan krijg je je bitcoins plus een percentage in bitcoins terug? Dat lijkt me dan de beste optie als je speculeert in een lange termijn koersstijging van bitcoin (maar de percentages zijn daar veel lager).

Ik probeer trouwens te vinden of je ook documenten moet opsturen om te kunnen traden/withdrawen. Nog niks gevonden. Hoeft dat niet bij Bitfinex?

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

masterrobo schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:16:
Ik heb er gister een paar 100k gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
pposthoorn schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:58:
[...]

Waar als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

https://0daycoins.com/exchange/by_rate/2/5

Ervaring tot nu toe goed. Werkt snel en duidelijk. Weinig features tot nu toe (geen recent trades bvb, alleen last trade).
Ik heb nog geen withdrawl gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bonez0r schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:42:
Ik heb net een account op Bitfinex gemaakt. Dat geld uitlenen klinkt interessant. Net even zitten rekenen en zelfs met een conservatieve schatting kom ik op zo'n 50% winst per jaar uit (gebaseerd op cijfers van vandaag) en dat is gegarandeerd (met insurance). Maar ja, als bitcoin in dezelfde tijd met 100%, 1000% of nog hoger stijgt dan kun je natuurlijk de haren uit je hoofd trekken als je voor uitlenen hebt gekozen. Keuzes, keuzes.... Maar wacht, ik zie dat je ook bitcoins kan uitlenen. Dus dan krijg je je bitcoins plus een percentage in bitcoins terug? Dat lijkt me dan de beste optie als je speculeert in een lange termijn koersstijging van bitcoin (maar de percentages zijn daar veel lager).

Ik probeer trouwens te vinden of je ook documenten moet opsturen om te kunnen traden/withdrawen. Nog niks gevonden. Hoeft dat niet bij Bitfinex?
Je moet documenten insturen voordat je fiat deposits en withdrawals kunt doen. BTC/LTC deposits/withdrawals en alle trade-vormen werken zonder verificatie.

Wat betreft het uitlenen van geld / coins: Je moet actief bezig blijven met het opnieuw plaatsen van je leen-offers, want de rente-koers verandert steeds en leningen worden regelmatig snel terugbetaald. De enige fire-and-forget optie, auto-lend tegen de "flash return rate" (een soort van gemiddelde van de markt-rente), zorgt er voor dat je geld een groot deel van de tijd niet uitgeleend is, maar in de wachtrij staat. Over die tijd krijg je geen rente.

De rente-percentages veranderen mee met het markt-sentiment. Als BTC hard aan het stijgen is, dan zal de rente op USD ook flink stijgen, terwijl de rente op BTC daalt. Omdat BTC storten op Bitfinex veel makkelijker is dan USD storten, is er sowieso meestal veel meer aanbod aan BTC-leningen, waardoor deze normaal gesproken altijd een lager rente-percentage hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Buy wall van 14234 LTC op $24.8 op btc-e :/

[ Voor 3% gewijzigd door gise op 12-01-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
pposthoorn schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:02:
[...]

https://0daycoins.com/exchange/by_rate/2/5

Ervaring tot nu toe goed. Werkt snel en duidelijk. Weinig features tot nu toe (geen recent trades bvb, alleen last trade).
Ik heb nog geen withdrawl gedaan.
Thanks, heb er ook een paar 100k gekocht. Heb net even geprobeerd om er 100 te withdrawen naar de coinyecoin wallet. Het duurt ongeveer 5 minuten tot je een confirmation mailtje krijgt en daarna staat t gelijk in je wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:31
Die FTC gaat ook nergens heen, ik verkoop ze maar en neem mijn verlies :( 15%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Going downnnn :)

Edit: of niet :(

[ Voor 38% gewijzigd door markklok op 12-01-2014 18:57 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
*O*

-O-

Ik verwacht toch dat de daling doorzet uiteindelijk, maar tot nu toe krabbelt de koers toch steeds weer wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Waar ik nu mee zit.. Op wat voor een bedrag zet ik een buyorder. :X

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 09:30
ik heb zelf buy order staan op 595EUR. Ik hoop dat hij die even aantikt voor te gaan stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Als je naar de orderbooks van alle exchanges kijkt is er bij de meeste redelijk wat weerstand bij daling dus de daling zal denk ik niet zo hard gaan. Hoop er eigenlijk stiekem wel op daling want heb alles verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

pposthoorn schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:58:
[...]

Wat heb je er voor betaald?

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

boekel schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:34:
[...]

Wat heb je er voor betaald?
7 satoshi. (0.00000007 BTC)
Ik gok dat de koers flink stijgt wanneer coinye op cryptsy komt. Bij Dogecoin was dit effect erg sterk.
Heb nu een sell order staan op 70satoshi :9 voor als er iemand een te grote buy order plaatst oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:00
pposthoorn schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:01:
[...]

7 satoshi. (0.00000007 BTC)
Ik gok dat de koers flink stijgt wanneer coinye op cryptsy komt. Bij Dogecoin was dit effect erg sterk.
Heb nu een sell order staan op 70satoshi :9 voor als er iemand een te grote buy order plaatst oid.
Holy shit, dat gaat dus echt nergens om :P. Ik weet niet de precieze koers van al die randomcoins, maar 100k klonk best veel. Blijkt het dus geen klap waard te zijn _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

mat.hi.as schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:18:
[...]

Holy shit, dat gaat dus echt nergens om :P. Ik weet niet de precieze koers van al die randomcoins, maar 100k klonk best veel. Blijkt het dus geen klap waard te zijn _O-
Nope het is echt bijna niks. Het is dat het zo lang duurde voordat m'n bitcoins er waren anders had ik ze voor 1 satoshi kunnen kopen (al twijfelde ik of dat een valide order was die er stond wand hij was behoorlijk groot en opeens weg toen mijn bitcoins er waren... :9 )
Ik heb er een paar tientjes in zitten. Als het stijgt is het leuk, als het daalt pech gehad. Ik heb niet het idee dat dit een mega coin wordt maar als ik kan profiteren van weer een nieuwe coin introductie pump and dump is dat toch mooi meegenomen :P
Pagina: 1 ... 86 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid