Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
De site laadt bij mij ook niet. Komt wel weer goedCliffie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:29:
Kraken down?
XBL: DonFrans
In BTC en LTC durf ik rustig al mijn beleggingsgeld te stoppen. Als je dat met een altcoin doet, dan ben je vroeg of laat ineens alles kwijt, dat kan ik je garanderen. Hoe groter de winsten hoe groter de risico's. Dus het lijkt misschien heel interessant, maar het gaat een keer mis. Er zijn al veel te veel altcoins. Die kunnen nooit allemaal een succes worden. De BTC en LTC hebben die potentie wel.Dennahz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:20:
[...]
Told ya. Staat nu al op 35. Jammer dat mensen dergelijke berichten met een lachertje afdoen en maar blijven switchen tussen BTC -> EUR -> LTC -> etc.
Daar zitten de winsten niet hoor
Groetjes, FaceDown.
Ik hoop het voor je. Toch vervelend als dat zou gebeuren wanneer er net een crash plaatsvindt. Ik ben blij dat ik m'n geld eraf gehaald heb gisteren.Frans92 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:30:
[...]
De site laadt bij mij ook niet. Komt wel weer goed
Groetjes, FaceDown.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Daarom moet je ook op tijd uitstappenFaceDown schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:36:
[...]
In BTC en LTC durf ik rustig al mijn beleggingsgeld te stoppen. Als je dat met een altcoin doet, dan ben je vroeg of laat ineens alles kwijt, dat kan ik je garanderen. Hoe groter de winsten hoe groter de risico's. Dus het lijkt misschien heel interessant, maar het gaat een keer mis. Er zijn al veel te veel altcoins. Die kunnen nooit allemaal een succes worden. De BTC en LTC hebben die potentie wel.
En aan pump en dumps doe ik niet meer mee.
Een site die steeds plat ligt en waar je regelmatig je geld/coins niet kan afhalen betrouwbaar? Dat is dan jouw mening. Ik vertrouw momenteel meer op BTC-e.Cliffie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:38:
Terwijl het juist de meest duidelijke, betrouwbare exchange die er is. Vind ik. Dat volume komt wel goed
Groetjes, FaceDown.
En dat maakt het juist een gok. 1 keer niet op tijd uitstappen en het is geld kwijt. En er kunnen ook pump & dumps plaatsvinden waar jij geen weet van hebt. Dan ben je dus als onwetende belegger ook de Sjaak. Maar goed, het is jouw geld natuurlijk.Dennahz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:40:
[...]
Daarom moet je ook op tijd uitstappenVoor mij zijn dat ook geen 'beleggingen' voor lange termijn hoor.
En aan pump en dumps doe ik niet meer mee.
Groetjes, FaceDown.
Heb alleen maar goede ervaringen met geld en coins afhalen. SEPA overboekingen binnen de 48 op mijn rekening, prima!FaceDown schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:41:
[...]
Een site die steeds plat ligt en waar je regelmatig je geld/coins niet kan afhalen betrouwbaar? Dat is dan jouw mening. Ik vertrouw momenteel meer op BTC-e.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Site is al een week niet meer down geweest. En volgens mij kan je bij kraken je geld een stuk makkelijker weghalen dan bij btc-e.FaceDown schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:41:
[...]
Een site die steeds plat ligt en waar je regelmatig je geld/coins niet kan afhalen betrouwbaar? Dat is dan jouw mening. Ik vertrouw momenteel meer op BTC-e.
http://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/btceur
ongeveer kwart over 1... ja dat was ik
Ik denk dat ik de limit verkeerd had ingesteld. Ik was voor de limit uitgegaan van de offset ten opzichte van de high, maar dat had waarschijnlijk ten opzichte van de market price/mijn ingestelde stop moeten zijn...
Anders was hij op dat moment voor iets van 647 verkocht geweest... nog niet heel goed ofzo... maar dat had geen verlies geweest.
Het is wel duidelijk dat het volume op kraken eigenlijk nog te laag is voor dat soort orders... zelfs op bitstamp zijn de normale schommelingen al bijna 3 procent....
1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki
Daarom investeer ik ook alleen in coins waar ik vrij zeker van ben dat ze gaan stijgen. Je moet ook nooit alles inzetten op één munt hé.FaceDown schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:42:
[...]
En dat maakt het juist een gok. 1 keer niet op tijd uitstappen en het is geld kwijt. En er kunnen ook pump & dumps plaatsvinden waar jij geen weet van hebt. Dan ben je dus als onwetende belegger ook de Sjaak. Maar goed, het is jouw geld natuurlijk.
Ik gebruik gewoon een deel van m'n BTC hiervoor. Tuurlijk is het riskant, maar zonder risico maak je nooit grote sprongen. En soms maak je met 0,1 BTC al gigantische winst hoor.
Nou ja, kan maar gewoon de 'tips' geven, alles is op eigen risico
Wil niet veel zeggen, maar je zit er nu al 2x goed bij,Dennahz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:46:
[...]
Daarom investeer ik ook alleen in coins waar ik vrij zeker van ben dat ze gaan stijgen. Je moet ook nooit alles inzetten op één munt hé.
Ik gebruik gewoon een deel van m'n BTC hiervoor. Tuurlijk is het riskant, maar zonder risico maak je nooit grote sprongen. En soms maak je met 0,1 BTC al gigantische winst hoor.
Dat is een aardig bedrag...wetsteyn schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:01:
[...]
Wil niet veel zeggen, maar je zit er nu al 2x goed bij,15 btc winst door je tips
Je hebt gelijk. Had idd op aanraden van jullie nog limit order geplaatst. Aan de graph te zien niks mee gebeurd, maar ik kan nu niet op Kraken.Bonez0r schreef op donderdag 12 december 2013 @ 01:31:
[...]
Als ik kijk naar http://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/btceur dan zie ik echt geen dagelijks terugkerend patroon hoor.
Ik weet trouwens niet of je ook limit orders plaatst, maar dan heb je er minder omkijken naar (je hoeft niet de hele tijd de koers in de gaten te houden). Stel je vindt 720 een mooie prijs om te verkopen dan maak je een limit sell order met limit op 720 en mocht hij vannacht 720 worden dan worden je btc verkocht voor die prijs.
You only live once, so enjoy the ride.
Ik heb mezelf verrijkt met 500k AndroidTokens. Ben benieuwd.P.C.Simonis schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:49:
[...]
Ja klopt. Er schijnen echter nog twijfels te zijn over de bekwaamheid van het devteam erachter. Maar deze coin heeft denk ik wel potentie op zich..
Kun je nog aangeven waar je de informatie vandaan hebt? Altcoinweb volg ik wel, maar kon daar bijvoorbeeld niets terug vinden over Zeta.Dennahz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:46:
[...]
Daarom investeer ik ook alleen in coins waar ik vrij zeker van ben dat ze gaan stijgen. Je moet ook nooit alles inzetten op één munt hé.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Hi everyone. Our site is currently unavailable, but will be back up and running soon!
XBL: DonFrans
Ze zijn er waarschijnlijk met al het geld vandoorworldfastest schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:38:
Andere mensen ook problemen om op kraken in te loggen? "Bad gateway" error.
Groetjes, FaceDown.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
You only live once, so enjoy the ride.
IRCspeedyjules07 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:39:
[...]
Kun je nog aangeven waar je de informatie vandaan hebt? Altcoinweb volg ik wel, maar kon daar bijvoorbeeld niets terug vinden over Zeta.
irc.altcoinweb.com:+6697
#crypto.
Feel free to join.
DGC bijna op .4 trouwens!
[ Voor 13% gewijzigd door Dennahz op 12-12-2013 11:01 ]
Hmm, ik zit echt een beetje met de keus welke mining-strategie te hanteren:
• LTC's minen met een grote pool, waarbij het geminede aantal LTC's echt terugloopt (dit doe ik nu, om nog even van de huidige difficulty te 'profiteren', totdat tot onmogelijke hoogte stijgt)
• Altcoins minen met Multipool en deze automatisch naar Cryptsy te verplaatsen en daar te auto-sellen naar BTC
• Altcoins minen met Multipool en deze te laten staan om ze later handmatig via een exchange als Cryptsy te verhandelen naar LTC/BTC
• Altcoins minen met Middlecoin/Hashcows, zodat ze automatisch voor me worden verhandeld naar BTC
Het lastige is, er kan niet vergeleken worden, omdat de markt natuurlijk verandert en hierdoor currencies in waarde veranderen. Dus een week optie 1 vergelijken met een week optie 2, enz. is simpelweg niet mogelijk en geen eerlijke vergelijking. Het nabootsen van exact dezelfde omstandigheden en voorwaarden is theoretisch (en praktisch) dus niet te doen.
Wat zijn jullie gedachtes hier over?
Lol wilde net vragen welke server/channel, maar zag toen al in quote dat het ge-edit wasDennahz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:59:
[...]
IRC
irc.altcoinweb.com:+6697
#crypto.
Feel free to join.
DGC bijna op .4 trouwens!
Nice, ik dacht dat ze die alleen actief zetten voor pumps. Straks maar even gaan idlen
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Sparql TV wiki
Deze link is volgens mij nog niet gepost.
Wall street die binnenkort 'big' in bitcoins stapt
[ Voor 20% gewijzigd door T homass op 12-12-2013 11:30 ]
Verwijderd
lijkt wel of ze express offline zijn nu een crash mogelijk weer nadert..
Zodra ze online zijn haal ik alles weg.. bye bye kraken
Verwijderd
Zo dan... hoe serieus moeten we dit nemen?T homass schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:28:
http://finance.yahoo.com/...tml?bcmt=comments-postbox
en betekent dit dat de prijs gigantisch gaat stijgen binnekort hierdoor?
Overdrijven is ook een kunst.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:31:
ben kraken helemaal zat..
Zodra ze online zijn haal ik alles weg.. bye bye kraken![]()
![]()
![]()
![]()
Als je niet tegen websites die sporadisch offline zijn kunt, kun je maar beter wegblijven bij Bitcoin voorlopig, want vrijwel iedere service heeft wel eens willekeurige downtimes.
De suggestie dat ze de site bewust offline halen omdat een crash mogelijk nadert is absurd. Een crash levert vaak extra veel handelsvolume op en dat betekent meer inkomsten uit fees. Voor Kraken maakt het niet uit welke kant de koers opgaat, zolang er maar beweging in zit.
Wat ik me altijd afvraag, in hoe verhoud zich tot de euro's waarmee je handelt?wetsteyn schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:01:
[...]
Wil niet veel zeggen, maar je zit er nu al 2x goed bij,15 btc winst door je tips
haha ik ben weer terug bij kraken, was ff paar dagen bij btc-e, maar nadat ik dat artikel las over hun dat ze problemen hadden en de 2 eigenaren absoluut onbekend en anoniem willen blijven, vertrouw ik het voor geen meter. die site kan zomaar verdwijnen met al je centen.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:31:
![]()
![]()
![]()
btc-e wordt inderdaad echt overal afgeraden. Hun support is ook waardeloos dus ik laat die site ook maar voor wat het is. Vertrouw het voor geen meter.fuqua schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:57:
[...]
haha ik ben weer terug bij kraken, was ff paar dagen bij btc-e, maar nadat ik dat artikel las over hun dat ze problemen hadden en de 2 eigenaren absoluut onbekend en anoniem willen blijven, vertrouw ik het voor geen meter. die site kan zomaar verdwijnen met al je centen.
holy shit, de prijs van btc gaat exploderen.T homass schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:28:
http://finance.yahoo.com/...tml?bcmt=comments-postbox
Als Kraken nou weer even snel online gaat kan ik nog wat inslaanfuqua schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:59:
[...]
holy shit, de prijs van btc gaat exploderen.
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
Verwijderd
Hoe serieus is dat bericht? en wanneer gaan ze dat doen danfuqua schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:59:
[...]
holy shit, de prijs van btc gaat exploderen.
Ja je hebt gelijk, mijn widgets op mijn smartphone krijgen gewoon koers en prijs info binnen van kraken.chrisO schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:06:
Ik vind het wel stom van Kraken dat als hun website offline is, ze hun api wel nog laten draaien, er wordt duidelijk nog gehandeld....maar wij kunnen er niet bij...
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
ThanksVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:38:
Haha..weekend dip komt er eerst aan nog..
Zou dan pas instappen
Heb je dat ook al gedaan dan?FaceDown schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:36:
[...]
In BTC en LTC durf ik rustig al mijn beleggingsgeld te stoppen. Als je dat met een altcoin doet, dan ben je vroeg of laat ineens alles kwijt, dat kan ik je garanderen. Hoe groter de winsten hoe groter de risico's. Dus het lijkt misschien heel interessant, maar het gaat een keer mis. Er zijn al veel te veel altcoins. Die kunnen nooit allemaal een succes worden. De BTC en LTC hebben die potentie wel.
Die handel is ook duidelijk van een of andere bot die ze daar hebben. Corrigeert steeds de prijs met die van BTCChina door heel kleine transacties te doen:chrisO schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:06:
Ik vind het wel stom van Kraken dat als hun website offline is, ze hun api wel nog laten draaien, er wordt duidelijk nog gehandeld....maar wij kunnen er niet bij...
Verwijderd
Zoiets als bitcoinwisdom misschien. Bij Cryptsy moet je per trade een tabblad openen en dan nog regelmatig zelf refreshen
Interessant. Bron?Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:31:
![]()
![]()
![]()
Agree to disagree... | Sort that one out!
FaceDown schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:41:
[...]
Je haat Kraken wel heel erg he? Geld verloren daar?FaceDown schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:12:
[...]
Ze zijn er waarschijnlijk met al het geld vandoor
De site is nog up volgens http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.kraken.com en in de Kraken tab staat
Zou het alleen locaal in Nederland zijn? Maar dan zouden ze toch niet op hun facebook pagina het erover hebbenGateway time-out
The web server reported a gateway time-out error.
[...]
CloudFlare Location: Amsterdam
Verder nog nooit problemen gehad bij Kraken, alles gaat juist supersnel bij mij, account aangemaakt + tier 3 goedkeuring in 3 dagen (in het weekend!!), ticket opgelost in 2 dagen). Enige nadeel is een laag (maar groeiend) volume. BTC-e daarentegen hoor ik veel slechte verhalen over, die site lijkt mij juist riskant.
[ Voor 17% gewijzigd door Bonez0r op 12-12-2013 13:01 ]
There go the goddamn brownies.
Volgens mij word Quarkcoin morgen aan de BTC-e exchange toegevoegd, dus dat zou wel voor een boost moeten zorgen.
Verwijderd
PPC daarentegen heb ik precies te duur ingekocht
Het blijft aanmodderen tussen de 4.9 en 5.1 en 'k had er 5.9$ voor betaald... Nu ja... Die dient eerder om te minten dan om te traden en zal ze dus pas op lange termijn traden.
Verwijderd
Sparql TV wiki
Hi everyone. Our site is currently unavailable, but will be back up and running soon!
Verwijderd
Dat was ook niet mijn motivatie. Het lijkt me gewoon fijner werken en het is gemakkelijk om je eigen bot te bouwen.NovapaX schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:06:
Schiet niet op joh... als de site down is is het volume zo laag dat je er niets mee bereikt.
'Soon' kan ook van alles betekenenCliffie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:08:
Dat staat er al uren.....
Wou ik ook net zeggen. Jammer dat het nou net overdag gebeurt. Ach jah, we kunnen er niet veel aan veranderen.Cliffie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:08:
Dat staat er al uren.....
Owja, ik heb er ook nog alle vertrouwen in:Cliffie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:09:
Komt wel goed, er gebeurt niet zo heel veel.
http://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/btceur
CloudFlare ook altijd
Probleem is dat ik wel deposits kon doen zonder verified te zijn, maar om het er nu weer af te halen kan het alleen met een verified status
ja ikke, onlangs nog gehad na een eewigheid wachten. schat 2 weken of meer.[Yellow] schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:14:
Iemand ervaring met het verkrijgen van 'verified status' bij MtGox? Ik wacht al een eeuwigheid!
Probleem is dat ik wel deposits kon doen zonder verified te zijn, maar om het er nu weer af te halen kan het alleen met een verified status
[ Voor 3% gewijzigd door fuqua op 12-12-2013 13:19 ]
Exact de reden waarom MtGox altijd hogere prijzen hanteert. Erin is makkelijk, eruit niet.[Yellow] schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:14:
Iemand ervaring met het verkrijgen van 'verified status' bij MtGox? Ik wacht al een eeuwigheid!
Hoeveel dagen is een eeuwigheid?
Goed om te horenwetsteyn schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:01:
[...]
Verwijderd
Eruit met Euro's bedoel je neem ik aan. withdraw met BTC's naar een adres zal toch wel direct (lees uur) gebeuren? Of is dat niet eens mogelijk?m19 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:16:
[...]
Exact de reden waarom MtGox altijd hogere prijzen hanteert. Erin is makkelijk, eruit niet.
Hoeveel dagen is een eeuwigheid?
Met euro's bedoel ik ja, volgens mij gaan (kleine) BTC withdrawals automatisch. Maar dat weet ik niet zeker.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:09:
[...]
Eruit met Euro's bedoel je neem ik aan. withdraw met BTC's naar een adres zal toch wel direct (lees uur) gebeuren? Of is dat niet eens mogelijk?
edit:
Jammer dat Kraken nog steeds offline is, ik had vanmorgen graag wat euro's laten uitbetalen zodat ik die morgen had
[ Voor 14% gewijzigd door Martijn19 op 12-12-2013 14:17 ]
Op zich niet raar. Communicatie is nou niet echt Kraken's sterke punt. Je website onaangekondigd uren uit de lucht met de mededeling dat ze 'soon' weer terug zijn maar ondertussen wel online voor API-tradersSkeltenaer schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:18:
Duurt wel lang met Kraken zeg, er wordt ondertussen flink geraged op fb...
Zouden ze de site verhuren voor private-trading parties
Volgens mij niet.Cliffie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:35:
Huidige bid/ask.

Laagste ask is 650.0 en het witte pijltje zit daar duidelijk onder.
edit: Ik gok dat dat witte pijltje het laatste gemiddelde is (hij wijst wel naar die lijn in de koersgrafiek) en het gele pijltje de laatste trade. Maar ik kan het fout hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door Bonez0r op 12-12-2013 16:07 ]
Verwijderd
Het enige wat ik mis zijn nieuwe coins ipv alle al bekende coins!
Wat is nu de beste exchange om in altcoins te handelen?!
Dit blijft voor mij een vraag!
Van de helft van de XBT's Litecoins gekocht en een week later weer verkocht met 0,00010348 XBT winst. Toch leuk om "uit het niets" met meer bitcoins te eindigen dan ik er gekocht had. Nu net 16 DGC gekocht, ik zie daar voor op de korte termijn nog wel groei in.. ben benieuwd.
cryptsy of bterVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:45:
Wat betreft exchanges heb ik zelf hele goede ervaringen met btc-e.
Het enige wat ik mis zijn nieuwe coins ipv alle al bekende coins!
Wat is nu de beste exchange om in altcoins te handelen?!
Dit blijft voor mij een vraag!
NopeVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:09:
[...]
Eruit met Euro's bedoel je neem ik aan. withdraw met BTC's naar een adres zal toch wel direct (lees uur) gebeuren? Of is dat niet eens mogelijk?
Wilde even afwachten wat de koers vandaag zou doen.
Kraken zit in Los Angeles, dus daar is het nu 06:00. Kan me voorstellen dat hun reguliere support-team nog niet aan het werk is.mmmmmark schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:09:
Kraken duurt wel erg langs en helemaal geen update vanaf hun kant. Begin wel een beetje nerveus te worden nu
Bij allebei heb ik nu coins en geld staan. Dus hopen dat we ze allebei kunnen vertouwen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Daar is het pas echt een zooitje.
Verwijderd
Saaie dag vandaag idd, kijken wat ik ga doen voor vrijdagavond!
Weekenddip of niet....
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 15:19 ]
Voor daytraden heb je juist volatiliteit nodig! Moet niet uitmaken of het op of neer gaat.M3LSXF schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:14:
Balen dit gedoe met Kraken. Heb ik vandaag een dag vrij, kan ik er niet bij. Wilde eens een keer lekker gaan daytraden. En als het morgen nog niet gefixt is komt er straks een weekenddip. Zal je net zien.
Precies. Ik heb sowieso blind vertrouwen in 2 Russen die graag zo anoniem mogelijk willen blijven en die via alle rare omwegen en bedrijven een exchange hebben opgezet
als daar geen dikke sticker op staat geplakt met "wij kunnen met je geld verdwijnen" dan weet ik het ook niet meer.Ethirty schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:21:
[...]
Precies. Ik heb sowieso blind vertrouwen in 2 Russen die graag zo anoniem mogelijk willen blijven en die via alle rare omwegen en bedrijven een exchange hebben opgezet
Al mag dat Kraken nu wel eens gaan werken, of in ieder geval aangeven wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren. De communicatie is summier....
apifuqua schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:23:
hoe bekom je aan een trade bot eigenlijk ? of hoe maak je zo iets ?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
![]()
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid