Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.673 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ben erg benieuwd hoelang het duurt voordat mensen weer aan het verkopen slaan.
Nu is de prijs wel een stuk lager maar het vertrouwen is er nog lang niet. (China / Rusland etc etc)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk gewoon een panic seller maar ook een panic buyer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:04:
waarom heb ik niet gekocht op €490,- :X
Ach ik heb gekocht op 528 en verkocht op 534 :9 (arbitrage, dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:28
gekocht op 498, maar ja, ik plakte er "arbitrage" op dus tegelijkertijd verkocht voor 517. Soms is wachten beter.

Maar goed. Bedenk altijd, winst is winst. Wachten is risico's nemen, als de winst voor het grijpen ligt.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Mistraller schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:29:
gekocht op 498, maar ja, ik plakte er "arbitrage" op dus tegelijkertijd verkocht voor 517. Soms is wachten beter.

Maar goed. Bedenk altijd, winst is winst. Wachten is risico's nemen, als de winst voor het grijpen ligt.
Precies. Bij arbitrage kan je precies zien wat je winst gaat worden. Bij buy and hold is het puur speculatie op de koers, is een heel ander spelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:46
Idd. Zekerheid is fijn, zeker met fluctuaties van de afgelopen dagen.

Anyway. Vanmorgen maar een gokje genomen en op $703 een long positie ingenomen. Heeft goed uitgepakt :9

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06
LED-Maniak schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:08:
Idd. Zekerheid is fijn, zeker met fluctuaties van de afgelopen dagen.

Anyway. Vanmorgen maar een gokje genomen en op $703 een long positie ingenomen. Heeft goed uitgepakt :9
Lekker :P Ik heb vannacht m'n long die ik op 818 had geopend maar gesloten (met $105 verlies). Was wel een verstandige beslissing uiteindelijk aangezien hij vanochtend nog naar 620 is gecrashed. Een deeltje van de losses inmiddels terugverdiend door vannacht short te gaan, en nu weer long (vanaf 729).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Het toont maar weer eens aan dat de bitcoin markt gewoon sterk is en zich snel herstelt na ellende.

Zojuist positie uitgebreid, ik verwacht nog minimaal 760 vannacht :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Voor de zekerheid maar geclosed op 745, de topjes beginnen af te vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
rond 707 en 728 was dat ook te zien. Verder nog best een rechte lijn omhoog. Kan dus zomaar weer verder verder groeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Weet ik, maar deze keer is/was hij veel zwakker. Inmiddels zie ik hem alweer omlaag gaan dus het lijkt er op dat ik voor nu goed gegokt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Avalaxy schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:17:
[...]

Lekker :P Ik heb vannacht m'n long die ik op 818 had geopend maar gesloten (met $105 verlies). Was wel een verstandige beslissing uiteindelijk aangezien hij vanochtend nog naar 620 is gecrashed. Een deeltje van de losses inmiddels terugverdiend door vannacht short te gaan, en nu weer long (vanaf 729).
Tsja, zo is alles goed te praten ;)
Het was verstandiger geweest om geen panic-sell te doen, dan had je nu nog maar een verlies van $50 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nee, want ik zat er met leverage in. Als ik geen "panic sell" had gedaan dan had ik m'n positie kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Helaas weet je dat niet van tevoren en is zo laat sluiten mijn inziens ook veel te laat. Beter een stop loss op zetten en je verlies dan maar pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ja, alleen is het probleem dat het nu niet in één klap kelderde, maar tergend langzaam omlaag ging. Dan is het vrij lastig te sluiten omdat hij gewoon praktisch zijwaards gaat.

(ik heb hem overigens wel gesloten vóór iedereen ging panic sellen en hij wel steil naar beneden ging)

Dit is ongeveer hoe het liep:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kJoCuI2.png

[ Voor 13% gewijzigd door Avalaxy op 07-02-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Avalaxy schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 20:06:
Nee, want ik zat er met leverage in. Als ik geen "panic sell" had gedaan dan had ik m'n positie kwijt geweest.
Ah, dat zei je er niet bij. Dan is het een verstandige keuze geweest ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Voor vannacht toch maar een trailing stop aangemaakt met conditional close als hij vannacht weer een dipje gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Bitcoin zit met z'n kopen prijs 1% onder de kraken buy prijs. Dat is met fees en marktdiepte meegerekend.
Toch makkelijk geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Klopt, maar LED wist dat wel :+ We zitten altijd te IRC-chatsletten.
pposthoorn schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 21:00:
Bitcoin zit met z'n kopen prijs 1% onder de kraken buy prijs. Dat is met fees en marktdiepte meegerekend.
Toch makkelijk geld verdienen.
Thanks voor de tip weer. Wederom wat arbitrage gedaan. Op het moment dat de koers daalt is het meestal mooi arbitreren tussen bitonic en Kraken aangezien kraken meestal heel moeilijk mee daalt (door walls).

Laatste 2 dagen overigens best een mooi volume op Kraken vergeleken met eerder. Vanochtend om 9:15 zelfs een volume van >100 BTC in 15 minuten.

[ Voor 60% gewijzigd door Avalaxy op 07-02-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Nou mensen het is officieel: http://techcrunch.com/201.../?utm_campaign=fb&ncid=fb

Dus niet alleen de homo's maar nu ook bitcoin.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:52
Nou, wachten op de paniek dan maar weer? ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doen jullie het trouwens met de belastingdienst? Ik betaal voornamelijk Bitonic en ontvang geld van Kraken, tot nu toe eigenlijk vrijwel geen winst maar gaat dit last geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
posttoast schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 21:55:
Nou, wachten op de paniek dan maar weer? ;)
Die is nu al aan de gang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog, anders verkoop ik nu en koop ik later weer in, maar dan moet ie wel omlaag gaan straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zijn er russische trading sites waar we weg moeten voordat ze sluiten?
Cryptsy is Amerikaans zag ik, dus daar staat m'n VTC nog wel even goed. (toch?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:07:
[...]

Ik twijfel nog, anders verkoop ik nu en koop ik later weer in, maar dan moet ie wel omlaag gaan straks.
Ik ben in in fiat. Wacht nog ff met kopen verwacht dat het nog iets lager gaat hoop rond de 500.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch wel behoefte aan een Nederlandse exchange, weet ik in ieder geval waar ik me geld moet halen als het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0BlackLight
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 16:04
Ik wil even wat geld van Kraken withdrawen om te testen, maar bij het toevoegen van een bank weet ik niet zeker wat ik precies moet invullen. Is voor de ING bij 'Bank name' ING voldoende? En wat moet ik bij 'Address' invullen? Het adres van het hoofdkantoor? En wat bedoelen ze precies met:

Important: The name on the bank account you are withdrawing to must match the name on the account you are withdrawing from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Net even zelf bekeken en mijn break-even ligt op 476 euro.

Zelfs als het daar onder komt, dan doe ik niets weg. Dan koop ik bij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
0BlackLight schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:11:
Ik wil even wat geld van Kraken withdrawen om te testen, maar bij het toevoegen van een bank weet ik niet zeker wat ik precies moet invullen. Is voor de ING bij 'Bank name' ING voldoende? En wat moet ik bij 'Address' invullen? Het adres van het hoofdkantoor? En wat bedoelen ze precies met:

Important: The name on the bank account you are withdrawing to must match the name on the account you are withdrawing from.
Dat laatste; dat de naam van de rekeninghouder exact overeen moet komen lijkt me. dus voorletters + achternaam.

Bankname kan je gewoon ING invullen inderdaad en het adres even googlen, kan van je lokale kantoor maar ook van ING hoofkantoor welke zich in Amsterdam Bijlmer bevindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 18:44

Ik heb staan:
Bank-name = ING Bank
Bank address = Bijlmerdreef 109
1102 BW Amsterdam
Netherlands

Wat betreft dat laatste: Dat betekent dat de naam van de rekeninghouder moet overeenkomen met de naam waarmee je bij Kraken bent geregistreerd.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bank naam in mijn geval gewoon "Rabobank" ingevuld.
Adres heb ik het adres van mijn lokale Rabobank vestiging ingevuld.
Naam, ze bedoelen dat de naam welke je doorgegeven hebt tijdens het registreren op Kraken overeen moet komen met de naam van de rekeninghouder, je kan dus niet op iemands anders rekening laten uitbetalen.

edit: ah, zie hierboven :/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0BlackLight
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10 16:04
Rannasha schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:14:
[...]

Ik heb staan:
Bank-name = ING Bank
Bank address = Bijlmerdreef 109
1102 BW Amsterdam
Netherlands

Wat betreft dat laatste: Dat betekent dat de naam van de rekeninghouder moet overeenkomen met de naam waarmee je bij Kraken bent geregistreerd.
Hartstikke bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:52
Doel je op wat er vanmorgen/vannacht gebeurd is? Want op dit moment vind ik het redelijk rustig.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Ik heb de volgende ingevuld en de withdraw werd gewoon uitgevoerd. Ik zal de full name maar veranderen voordat het de volgende keer mis gaat.

Description : ABNAMRO
Full name : ABN AMRO Bank
IBAN : xxx
Bank name : ABN AMRO Bank
BIC : ABNANL2A
Address :
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP
Amsterdam
Netherland

[ Voor 7% gewijzigd door Blord op 07-02-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
FaceDown schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:07:
[...]

Frappant dat ik precies dezelfde reactie lees op nujij.nl. Dat je op zo'n achterlijke site vol idioten post is tot daar aan toe, maar waarom je vervolgens je reactie moet copy + pasten op GoT is mij een groot raadsel. Voornamelijk omdat je blijkbaar geen enkel vertrouwen in de Bitcoin hebt.
Volgens mij voel je je een stuk beter thuis op nujij.nl dus wellicht kun je voortaan daar blijven?
Fantastische weerlegging van mijn pleidooi, geen speld tussen te krijgen. Zeggen dat mensen weg moeten gaan als hun reactie je niet bevalt. d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Hadespuiter op 07-02-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hadespuiter, jouw reacties dragen anders vrij weinig bij aan dit topic, hieronder een paar qoutes:
De huidige luchtbel prijs van btc c.q. de speculatie is er op gebaseerd dat de btc ooit alle andere valuta zal vervangen. Om dat voor elkaar te krijgen moet wel heel de wereld meewerken, incl. China.

En dan is het definitief plop met de zeepbel

Je kunt geen economie laten draaien op een oneindig deflationaire munt. Niemand gaat meer geld uitgeven als het steeds zeldzamer wordt.

Die wereldwijde adoptie gaat in ieder geval niet
Alleen al die eerste; BTC is erop gebasseerd om ooit alle andere valuta te vervangen? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
gise schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 23:41:

[...]

Alleen al die eerste; BTC is erop gebasseerd om ooit alle andere valuta te vervangen? :F
Dat schreef ik dan ook niet, wel goed lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

And down down we go :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Opvallend feit, bitcoin days destroyed is alltime high. Dat wil zeggen dat er heel veel oude coins, bv gemined oid, verkocht worden. Piek is nog net iets hoger dan half december. Over het algemeen geen goed teken.

https://blockchain.info/c...der=true&scale=0&address=

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Mistraller schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 01:39:
Opvallend feit, bitcoin days destroyed is alltime high. Dat wil zeggen dat er heel veel oude coins, bv gemined oid, verkocht worden. Piek is nog net iets hoger dan half december. Over het algemeen geen goed teken.

Kan je die even voor mij uitleggen ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Bitcoindays destroyed.

Stel ik heb 10 BTC. Die hou ik 10 dagen vast, en ik doe ze dan weer over aan een ander. Dan heb ik 100 bitcoin days destroyed.

Als deze waarde hoog is, stappen mensen dus blijkbaar van buy and hold af.

https://en.bitcoin.it/wiki/Bitcoin_Days_Destroyed

[ Voor 10% gewijzigd door Mistraller op 08-02-2014 01:46 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Toch voelt het wel weer vertrouwd aan, die volatiele bitcoin koers van de afgelopen 30uur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 00:49
Lekker dan, die withdrawal stop op MtGox.

Ik had op 2 februari al mijn coins gewithdrawed, maar die transactie is nooit uitgevoerd. Op 6 februari liet de support weten dat "All BTC are safe, the transaction will be processed and they are not lost or stolen. We are working to resolve the issue, but at this point we are unable to give a definite date of resolution"....

En nu is de transactie geannuleerd en staan de btc weer op mijn account van MtGox.
Niet bepaald geruststellend dit.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Maniakje schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 02:04:
Lekker dan, die withdrawal stop op MtGox.

Ik had op 2 februari al mijn coins gewithdrawed, maar die transactie is nooit uitgevoerd. Op 6 februari liet de support weten dat "All BTC are safe, the transaction will be processed and they are not lost or stolen. We are working to resolve the issue, but at this point we are unable to give a definite date of resolution"....

En nu is de transactie geannuleerd en staan de btc weer op mijn account van MtGox.
Niet bepaald geruststellend dit.
Ik geloof niet dat er een technisch probleem is. En met mij velen.
Er schijnt een queue van 40.000 BTC open te staan. Dit is gewoon een exchange run en volgens mij is er niks meer te halen.

http://www.nl.reddit.com/...ffices_5_to_7th_february/

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Inderdaad. Ik ben bang dat mtgox dood is... Hopelijk hebben niet teveel mensen hier bitcoin op gox staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Damn, Gox 30 dollar lager dan stamp.

@LED stop nou met zo vervelend doen, ik heb nog zo'n $1000 op gox ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Avalaxy schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 03:54:
Damn, Gox 30 dollar lager dan stamp.

@LED stop nou met zo vervelend doen, ik heb nog zo'n $1000 op gox ;(
Ging jij niet slapen ofzo? :P

Kraken heeft weer een update: menu rechtsboven. Heb ze vandaag ook maar gefeliciteerd met het grote volume en een nederlands spreekwoord aangeleerd "de een zijn dood...". >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik zag het @ bitcointalk ja :P Moet ik nu ook m'n app updaten? ;(

[ Voor 36% gewijzigd door Avalaxy op 08-02-2014 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Slapen.. Wat is dat :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Toch maar weer een sell gedaan op kraken, hij lijkt weer omlaag te gaan. Buy order gezet op €510 op kraken, en op bitfinex ook maar een buy order gezet op $650. Hopelijk word ik morgenochtend weer met bitcoin wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ik heb de hele dag tegen fiat aan zitten kijken... Hoop ook op een dip tegen de 500 aan

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik zie tot 505 geen walls op kraken :) Ik hoop dus dat alles goed gaat. De huidige prijs van 690 dollar zou gelijk moeten staan aan 506 euro. Normaal loopt kraken best goed gelijk met de andere exchanges, dus er is iets dat kraken momenteel tegenhoudt (waarschijnlijk gewoon dat er op dit uur niemand wakker is, de meeste gebruikers van kraken wonen in Europa). Zal morgenochtend vast wel rechtgetrokken worden :)

En anders moet de bot van rannasha maar snel z'n werk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Avalaxy schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 04:33:
En anders moet de bot van rannasha Marvin maar snel z'n werk gaan doen.
Weet iemand trouwens hoe de exchange van Bitfinex nu werkt? Ze hebben iets veranderd, je kan niet meer kiezen op welke exchange je orders uitgevoerd worden, dus ik dacht dat alles nu op Bitfinex zat, maar ik zie toch nog steeds Bitstamp trades in m'n recente history staan? Ik wil eigenlijk alleen Bitfinex vanwege de lagere fee.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Avalaxy schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 04:33:
En anders moet de bot van rannasha maar snel z'n werk gaan doen.
Marvin heeft geen geld meer op Bitstamp. Gisteren waren er teveel arb-kansen, dus m'n fiat en coins gingen er snel doorheen. Coins kun je snel rondsturen, fiat niet. Wachten tot maandag dus.
Bonez0r schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 04:47:
[...]

Weet iemand trouwens hoe de exchange van Bitfinex nu werkt? Ze hebben iets veranderd, je kan niet meer kiezen op welke exchange je orders uitgevoerd worden, dus ik dacht dat alles nu op Bitfinex zat, maar ik zie toch nog steeds Bitstamp trades in m'n recente history staan? Ik wil eigenlijk alleen Bitfinex vanwege de lagere fee.
Bitfinex mengt z'n orderboek nu volledig met Bitstamp, althans intern. Als je een order uitvoert, dan bepaalt de trading engine of die lokaal of op Stamp terecht komt en de prijzen die je ziet op Bitfinex voor Stamp-orders zijn al gecorrigeerd voor de verschillen in fee.

Althans, zo interpreteer ik de wijziging. Zie ook deze post: https://bitcointalk.org/i...438.msg4842054#msg4842054

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Mistraller schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 01:39:

Heb je de transacties bekeken? Niks om je zorgen te maken...

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Weet iemand toevallig of er een manier is om de huidige prijs van bitonic geautomatiseerd binnen te hengelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10

orf

pposthoorn schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:44:
Weet iemand toevallig of er een manier is om de huidige prijs van bitonic geautomatiseerd binnen te hengelen?
Deze url en dan de JSON parsen?
https://bitonic.nl/json/?...ck=btc&btc=1&method=ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

pposthoorn schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:44:
kopen:
1 bitcoin: https://bitonic.nl/api/buy?btc=1
100 euro: https://bitonic.nl/api/buy?eur=100

verkopen:
1 bitcoin: https://bitonic.nl/api/sell?btc=1
100 euro: https://bitonic.nl/api/sell?eur=100

Gemiddelde prijs tussen koop en verkoop + 24hour sliding volume zoals ook op bitcoinaverage wordt getoond: https://bitonic.nl/api/price

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

komkommer schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:58:
[...]

kopen:
1 bitcoin: https://bitonic.nl/api/buy?btc=1
100 euro: https://bitonic.nl/api/buy?eur=100

verkopen:
1 bitcoin: https://bitonic.nl/api/sell?btc=1
100 euro: https://bitonic.nl/api/sell?eur=100

Gemiddelde prijs tussen koop en verkoop + 24hour sliding volume zoals ook op bitcoinaverage wordt getoond: https://bitonic.nl/api/price
Bedankt!

Is dit (nog) niet gedocumenteerd of heb ik niet goed genoeg gezocht? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

pposthoorn schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:02:
[...]

Bedankt!

Is dit (nog) niet gedocumenteerd of heb ik niet goed genoeg gezocht? :9
niet gedocumenteerd.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 08:34
wat betekent de btc daling bij mtgox nu ? eerst stonden ze hoger dan alle andere beurzen en nu lager ? wat wil dit zeggen ? is het probleem met witdrawals opgelost en is er een exchange run gaande ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
fuqua schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:52:
wat betekent de btc daling bij mtgox nu ? eerst stonden ze hoger dan alle andere beurzen en nu lager ? wat wil dit zeggen ? is het probleem met witdrawals opgelost en is er een exchange run gaande ?!
MtGox heeft Bitcoin-withdrawals (tijdelijk) volledig stopgezet. Fiat-withdrawals, in ieder geval EUR en JPY, zijn in zeer beperkte mate en met grote vertraging wel mogelijk, dus de situatie is nu omgekeerd ten opzichte van eerder: Als je geld/coins vast hebt zitten op MtGox, is een fiat-withdrawal momenteel je beste optie gek genoeg.

Maar ik zeg het vaker en ik zeg het nu weer: Tenzij je geld/coins op Gox hebt staan kun je die exchange het beste gewoon volledig negeren. De koers daar slaat helemaal nergens op. Hoe sneller de boel daar eindelijk definitief sluit (zonder verliezen van klanten idealiter), hoe beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 08-02-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik heb wat bitcoins staan op MtKots sinds begin januari. Mijn verificatie is nog steeds niet goedgekeurd. Blijkbaar waren de papieren niet goed die voor de rest van de exchanges wel acceptabel waren.
Een ticket aanvragen heeft geen zin. Je wacht 2 weken op een reply die gewoon een copy paste is van verontschuldiging brief. De mensen op MtKots hebben geen email of telefoon nummer. Het is gewoon een zwart gat.

Nu staat er wel een bericht dat zonder verificatie niet gestort kan worden. Dat hadden ze in het begin wel mogen vertellen. :(

Zum Kotsen. :r :r :r

[ Voor 12% gewijzigd door Blord op 08-02-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
Blord schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:02:
Ik heb wat bitcoins staan op MtKots sinds begin januari. Mijn verificatie is nog steeds niet goedgekeurd. Blijkbaar waren de papieren niet goed die voor de rest van de exchanges wel acceptabel waren.
Een ticket aanvragen heeft geen zin. Je wacht 2 weken op een reply die gewoon een copy paste is van verontschuldiging brief. De mensen op MtKots hebben geen email of telefoon nummer. Het is gewoon een zwart gat.

Nu staat er wel een bericht dat zonder verificatie niet gestort kan worden. Dat hadden ze in het begin wel mogen vertellen. :(

Zum Kotsen. :r :r :r
Idem. Heb ook een coin erop staan sinds eind Dec. Nog steeds niet geverifieerd, en zeggen dat de documenten niet goed zijn. Gewoon om de boel te vertragen. Ga ervan uit dat ik mn geld kwijt ben, gaat daar niet mwer goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Blord, ze hebben wel een kantoor hoor :+ Moet je even naar Japan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Discussie op bitcointalk over Bitfinex. Het schijnt dat je bijvoorbeeld een buy order van 1000 BTC op een prijs van 1 cent (totaal $10) kan maken, waardoor het systeem denkt dat je 1000 BTC hebt en je een sell order van die zelfde 1000 BTC kan maken op een hogere prijs boven de huidige koers. Het effect is dat je een 1000 BTC sell wall kan maken met maar $10 tot je beschikking.

Ligt het nou aan mij of is dat compleet belachelijk? Het lijkt inderdaad mogelijk te zijn, te zien aan een screenshot dat iemand kort er na postte (sell walls van 60K en 40K coins). Kan dit bij andere exchanges ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Het is inderdaad mogelijk, alleen heeft het imho niet veel nut. Wie let er nou weer op die buy/sell walls, die worden continu weer weggehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Avalaxy schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:15:
Het is inderdaad mogelijk, alleen heeft het imho niet veel nut. Wie let er nou weer op die buy/sell walls, die worden continu weer weggehaald :P
Je ziet toch steeds bots (en soms ook handmatige traders) onder de sell wall kruipen dus het lijkt me wel effect hebben op de koers. En ik snap sowieso niet waarom Bitfinex het toelaat om een order aan te maken met bitcoins die je niet hebt. Gecombineerd met de bugs die er af en toe optreden vraag ik me af of degene die de software maakte wel goed heeft nagedacht. Ik vind het steeds meer op prutswerk lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
komkommer schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:14:
[...]

Heb je de transacties bekeken? Niks om je zorgen te maken...
Verklaar het eens dan? De piek is enorm, en vergelijkbaar met de dip tot onder de 400 dollar half december.

Bitcoin days destroyed zijn volgens mij niet de trades op een exchange, maar transacties in het bitcoin netwerk. Dus vooral mensen die besluiten om hun bitcoins op een exchange te brengen.

Nieuwe coins, die nog niet lang bij iemand in bezit zijn, tellen lang niet zo zwaar mee als coins die in de afgelopen jaren gemined zijn en opgepot zijn.

Ok, ik ken niet het hele verhaal maar op reddit waren er meerdere mensen die zich er wél zorgen om maakten.
John bought a coin 5 years ago and just now sold it. 5 years of bitcoin days are destroyed, which is 1826 bitcoins days destroyed. (1 coin from 1826 days ago moved).

Bob bought 1800 bitcoins yesterday and sold them today. That's 1800 bitcoin days destroyed. (1800 coins from 1 day ago moved).

So John with his super old-ass single coin destroyed more bitcoin days than Bob with his 1800 coins.
LED-Maniak schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 03:56:
[...]

Kraken heeft weer een update: menu rechtsboven.
...
Wat bedoel je precies?

[ Voor 29% gewijzigd door Mistraller op 08-02-2014 16:30 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Mistraller schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:14:
[...]

Verklaar het eens dan? De piek is enorm, en vergelijkbaar met de dip tot onder de 400 dollar half december.

Bitcoin days destroyed zijn volgens mij niet de trades op een exchange, maar transacties in het bitcoin netwerk. Dus vooral mensen die besluiten om hun bitcoins op een exchange te brengen.

Nieuwe coins, die nog niet lang bij iemand in bezit zijn, tellen lang niet zo zwaar mee als coins die in de afgelopen jaren gemined zijn en opgepot zijn.

Ok, ik ken niet het hele verhaal maar op reddit waren er meerdere mensen die zich er wél zorgen om maakten.
Bitcoin days destroyed is een manier om de bitcoin economy te bekijken. Gaat precies zoals in het verhaal wat je van Reddit hebt. Het filtert zegmaar een schijn economie. Als wij besluiten om elk uur 100 btc naar elkaar over te maken dan lijkt het alsof er heel veel gebeurd in de bitcoin wereld, terwijl dat dus niet zo is. Dat wordt er dus uitgefilterd.
Wat bedoel je precies?
Rechtsbovenin is nieuw. Waar je kan kiezen welke koers je kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 06-10 17:09
Nog maxcoiners hier? Heb me gister kostelijk >:) >:) vermaakt op mcxnow met maxkeiser.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
...
(2014-02-07 15:38:27)  *PAID BAN* - gielbier has chatbanned maxkeiser for 5 minutes using 1.0MXB. They typed /payban maxkeiser 1.0
(2014-02-07 15:38:05)  maxkeiser - now Stacy is going to school on this - and is launching STCY that will probably kill MAX's ass (always happens; I'm married you know)
(2014-02-07 15:38:04)  jcaferjr - Hi Mom!
(2014-02-07 15:38:00)  charulz - is @maxkeiser buying his own maxcoins in the open market or does he already have some reserved
(2014-02-07 15:37:48)  kev7112001 - what channel
(2014-02-07 15:37:45)  kev7112001 - were on tv
(2014-02-07 15:37:44)  mickenorsk - wait, do I need to post here 400 times to withdraw my max?
(2014-02-07 15:37:37)  ciscosoldier - kev lol im not broke i just dont have much invested here. testing the waters :D also i wish a MAX balance qualified as chat restriction removal

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik op kraken een order inschieten dat ik (bv) bij 500 euro 1 bitcoin wil verkopen?
Als ik hem nu zou inkloppen en bij intermediate 500 euro invul voor 1 bitcoin dan verkoopt hij hem gelijk volgens mij. Dat is niet de bedoeling, pas als de koers de 500 raakt.

Hoe doe ik dit?
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Replay256 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 21:41:
Nou mensen het is officieel: http://techcrunch.com/201.../?utm_campaign=fb&ncid=fb

Dus niet alleen de homo's maar nu ook bitcoin.. :(
Artikel is geüpdatet nu: An earlier version of this article incorrectly stated that the Central Bank of Russia issued new rules regarding cryptocurrencies. In reality, the Central Bank reiterated existing rules and how they apply to Bitcoin.
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:46:
Hoe kan ik op kraken een order inschieten dat ik (bv) bij 500 euro 1 bitcoin wil verkopen?
Als ik hem nu zou inkloppen en bij intermediate 500 euro invul voor 1 bitcoin dan verkoopt hij hem gelijk volgens mij. Dat is niet de bedoeling, pas als de koers de 500 raakt.

Hoe doe ik dit?
thanks
Kraken heeft een hele duidelijke en uitgebreide faq, lees hem eens helemaal door en probeer dan eea eerst eens met 5 euro ipv 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

Mistraller schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:14:
[...]

[...]

[...]

Wat bedoel je precies?
Ik heb de transacties zo niet beschikbaar, maar als je ze opzoekt zie je direct wat er aan de hand is.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
EJPostema schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:35:
[...]

Bitcoin days destroyed is een manier om de bitcoin economy te bekijken. Gaat precies zoals in het verhaal wat je van Reddit hebt. Het filtert zegmaar een schijn economie. Als wij besluiten om elk uur 100 btc naar elkaar over te maken dan lijkt het alsof er heel veel gebeurd in de bitcoin wereld, terwijl dat dus niet zo is. Dat wordt er dus uitgefilterd.
Ja dus je bevestigt mijn verhaal dat er dus heel erg veel grote verschuivingen van met name oudere coins plaats vinden sinds gisteren. En dat dat dus in de huidige situatie geen gunstig teken is.
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:46:

Hoe doe ik dit?
thanks
Dat doe je als je het verlies wilt beperken, en dat heet daarom een stop loss. Staat uitgelegd in de startpost. Als jij nu een sell voor 500 euro inschiet, dan pakt ie hem op de (op dit moment) eerste bid in het orderboek, van ca 520 euro, want de exchange gaat er uiteraard vanuit dat jij hem voor het beste bod wilt verkopen bij een gewone order.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat wil ik dus niet..
Ik wil dus alleen als hij de 500 raakt..

Hoe heet zon order dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:00:
En dat wil ik dus niet..
Ik wil dus alleen als hij de 500 raakt..

Hoe heet zon order dan?
Nou dat zei ik dus, een stop loss. Een stop loss voert een market sell uit indien marketprice=<stoplossprice.

Van de startpost boven aan deze thread:
Stop Loss - Plaats een Market Order zodra de prijs een bepaalde waarde voorbij gaat, om verliezen te beperken. Een Stop Loss verkoop order zorgt ervoor dat coins verkocht worden als de prijs onder de door jou gekozen grens uitkomt. Deze grens kun je instellen door middel van een absolute prijs of als een percentage van de huidige prijs.
Stop Loss Limit - Vrijwel gelijk aan de Stop Loss, alleen wordt hier de order als Limit Order geplaatst. De limiet-waarde kun je zelf instellen, als absolute waarde of als percentage van de huidige koers.

[ Voor 48% gewijzigd door Mistraller op 08-02-2014 17:03 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij aub even helpen.
Ik ben 0.9 Bitcoin kwijt, heb ze verstuurd vanuit Multibit naar een exchange site (MCXNOW). Vervolgens keek ik op blockchain, kreeg daar de melding dat de transactie niet gevonden werd. In Multibit stond er voor de transactie een wit vierkantje. Omdat hij normaal direct op blockchain gevonden word heb ik in Multibit "restart blockchain en transacties" aangeklikt. Nu zijn de 0.9 bitcoins uit mijn wallet verdwenen. Kan de transactie ook niet op Blockchain vinden.

Wat is er gebeurd? :|

Mijn wallet adres: 1E33HNrtE7sUgBpCss4RhcHSWQtrN5sKte Mijn eindsaldo zou 0.9 moeten zijn, maar dat is het dus niet. Ik heb al nogmaals "restart blockchain en transacties uitgevoerd" maar mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Eindsaldo 0.9031779 BTC

Dus het zou er gewoon moeten staan.. Even alles verwijderen(behalve je .wallet) en opnieuw installeren? Bitcoin-qt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:46:
Kan iemand mij aub even helpen.
Ik ben 0.9 Bitcoin kwijt, heb ze verstuurd vanuit Multibit naar een exchange site (MCXNOW). Vervolgens keek ik op blockchain, kreeg daar de melding dat de transactie niet gevonden werd. In Multibit stond er voor de transactie een wit vierkantje. Omdat hij normaal direct op blockchain gevonden word heb ik in Multibit "restart blockchain en transacties" aangeklikt. Nu zijn de 0.9 bitcoins uit mijn wallet verdwenen. Kan de transactie ook niet op Blockchain vinden.

Wat is er gebeurd? :|

Mijn wallet adres: 1E33HNrtE7sUgBpCss4RhcHSWQtrN5sKte Mijn eindsaldo zou 0.9 moeten zijn, maar dat is het dus niet. Ik heb al nogmaals "restart blockchain en transacties uitgevoerd" maar mocht niet baten.
Een workaround die zou moeten helpen:
- Exporteer je priv-keys uit je wallet.
- Maak een 2e wallet (in Multibit, of in een andere client).
- Importeer de priv-keys in je nieuwe wallet.
- Stuur de coins naar een adres uit je originele wallet.

Blijkbaar is Multibit in de overtuiging dat er een transactie is verstuurd, terwijl dat niet zo is. Via deze workaround forceer je Multibit om op te merken dat de 0.9 BTC opnieuw binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:51:
[...]

Een workaround die zou moeten helpen:
- Exporteer je priv-keys uit je wallet.
- Maak een 2e wallet (in Multibit, of in een andere client).
- Importeer de priv-keys in je nieuwe wallet.
- Stuur de coins naar een adres uit je originele wallet.

Blijkbaar is Multibit in de overtuiging dat er een transactie is verstuurd, terwijl dat niet zo is. Via deze workaround forceer je Multibit om op te merken dat de 0.9 BTC opnieuw binnenkomt.
Maar ik kan geen coins verzenden vanuit Multibit die er niet zijn. Er staat nu nog een heel klein restant, al stuur ik dat naar een andere wallet dan komt opeens die 0.9 niet te voorschijn toch.
Het gaat om 0.9 die ik verzonden heb naar een Exchange, maar die transactie is helemaal niet doorgegaan, maar volgens Multibit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:02:
[...]

Maar ik kan geen coins verzenden vanuit Multibit die er niet zijn. Er staat nu nog een heel klein restant, al stuur ik dat naar een andere wallet dan komt opeens die 0.9 niet te voorschijn toch.
Het gaat om 0.9 die ik verzonden heb naar een Exchange, maar die transactie is helemaal niet doorgegaan, maar volgens Multibit wel.
En Rannasha legt precies uit wat je bedoelt, Multibit _ziet_ de bitcoins niet. Met die stappen ziet Multibit je bitcoins die nog gewoon in je wallet zitten weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:02:
[...]

Als de transactie niet in de blockchain is verschenen dan is deze niet verstuurd. Oftewel: De private key waarmee de transactie is ondertekend heeft nog steeds de volledige 0.9 BTC op z'n naam staan. Omdat Multibit geen volledige kopie van de blockchain bijhoudt, kan het gebeuren dan MultiBit denkt dat een transactie verstuurd is en daarom volhoudt dat het saldo verlaagd is, terwijl dit niet zo is. In de wallet slaat Multibit zowel de private keys als de transactie-geschiedenis voor die keys op.

Als je de priv-keys exporteert en elders importeert (dit kan een andere wallet in MultiBit zelf zijn), dan is de client gedwongen om de volledige transactie-geschiedenis van het netwerk op te halen in plaats van te vertrouwen op aannames die de software zelf heeft gemaakt.

edit: Deze thread beschrijft hetzelfde probleem en de oplossing die ik heb aangedragen wordt daar ook gesuggereerd en blijkt te werken: https://bitcointalk.org/index.php?topic=446615.0

[ Voor 7% gewijzigd door Rannasha op 08-02-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:26:
[...]

Als de transactie niet in de blockchain is verschenen dan is deze niet verstuurd. Oftewel: De private key waarmee de transactie is ondertekend heeft nog steeds de volledige 0.9 BTC op z'n naam staan. Omdat Multibit geen volledige kopie van de blockchain bijhoudt, kan het gebeuren dan MultiBit denkt dat een transactie verstuurd is en daarom volhoudt dat het saldo verlaagd is, terwijl dit niet zo is. In de wallet slaat Multibit zowel de private keys als de transactie-geschiedenis voor die keys op.

Als je de priv-keys exporteert en elders importeert (dit kan een andere wallet in MultiBit zelf zijn), dan is de client gedwongen om de volledige transactie-geschiedenis van het netwerk op te halen in plaats van te vertrouwen op aannames die de software zelf heeft gemaakt.
Ah, ik snap het al. Ik dacht dat het altijd om de backup van wallet.dat ging.
Ik heb m'n privatekey geïmporteerd in een andere portemonnee en mijn coins zijn er weer _/-\o_

Dank u! allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:32:
[...]

Ah, ik snap het al. Ik dacht dat het altijd om de backup van wallet.dat ging.
Ik heb m'n privatekey geïmporteerd in een andere portemonnee en mijn coins zijn er weer _/-\o_

Dank u! allen
I aim to please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dit nou dat een export bewaren van mijn private key's voldoende is? Of ook nog van het wallet.dat bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:38:
Betekent dit nou dat een export bewaren van mijn private key's voldoende is? Of ook nog van het wallet.dat bestand?
De collectie priv-keys is in principe voldoende. Het zijn tenslotte de priv-keys die toegang geven tot de coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel veel problemen met BTC verzenden, nu weer BTC verzonden naar een exchange. Word weergegeven in Multibit, exchange ziet de coins ook binnen komen, maar de transactie is niet te vinden op blockchain..

edit: Hij is er!! B)
Ik ben te ongeduldig blijkbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 06-10 17:09
Welke coin? BTC? Als het bij mcxnow als deposit staat, komt het sowieso goed. (anders lost realsalad het wel op)

[ Voor 5% gewijzigd door Biersteker op 08-02-2014 19:44 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biersteker schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:43:
Welke coin? BTC? Als het bij mcxnow als deposit staat, komt het sowieso goed. (anders lost realsalad het wel op)
Ging om BTC ja, hij stond ook op MCXNOW maar ik wou hem kunnen zien op blockchain, maar dat duurde nog even voordat hij daar zichtbaar werd, ik had juist andersom verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Waar zit die bodem... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Zolang de problemen by MtGox niet is opgelost zal de koers blijven dalen...
Als MtGox valt dan vrees ik het ergst.

Maar dit dipje is weer zo'n markt manipulatie denk ik. Het valt gewoon te geleidelijk. Er was gisteren ook zo'n dip op dezelfde tijdstip.

[ Voor 43% gewijzigd door Blord op 08-02-2014 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
Blord schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:19:

Als MtGox valt dan vrees ik het ergst.
Dan kan bitcoin zich geleidelijk weer herstellen. Misschien eerst een goede dip. Maar moet ustig worden, dus laat die klap maar komen. Problemen worden niet opgelost daar, anders krijg je meteen Exchange run daar, en klapt 't alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bitchcoin schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:30:
[...]

Dan kan bitcoin zich geleidelijk weer herstellen. Misschien eerst een goede dip. Maar moet ustig worden, dus laat die klap maar komen. Problemen worden niet opgelost daar, anders krijg je meteen Exchange run daar, en klapt 't alsnog.
Exchanges zijn net altcoins, ze komen en ze gaan.
Dat BTC-E is ook nogal vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

woow! market sell order van 1000 BTC op bitstamp!
http://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
fascinerend om te zien...in één keer 30 dollar omlaag...

[ Voor 22% gewijzigd door boekel op 08-02-2014 23:43 ]

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-10 22:57
boekel schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:42:
Kon je die nou niet aanmaken met enkel 10$ aan funding? (zgn wall's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:03
boekel schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:42:
Brr, doet me denken aan Dow Jones Index op 6 mei 2010. Uiteraard met flink wat posities long, maar binnen 15 minuten de beurs bijna 10% in de min zien gaan. In nog geen 10 minuten er na weer vrijwel hersteld, maar op zo'n moment hou je je hart wel even vast :( Live zien gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

RzrBck schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:44:
[...]

Kon je die nou niet aanmaken met enkel 10$ aan funding? (zgn wall's)
volgens mij ging dat verhaal over het manipuleren van het orderboek, waardoor de 'tradable balance' heel hoog werd, niet over 'normale' orders.

bovendien kun je sinds vandaag niet meer orders aanmaken dan je op je balans hebt staan, da's jammer.

Ongekend grote buy-orders LTC op Bitfinex trouwens!

http://www.boekel.nu

Pagina: 1 ... 108 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid