Toon posts:

Steam Autumn Sale 2013

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-03 19:34
Mede-auteurs:
  • PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-01 16:59

PromoX

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Preau

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42

eL_Jay

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:59

thorgal21

Index

.

[blue]• Wat is dit topic?
[blue]• FAQ
[blue]• Deals
[blue]• Vorige deals

Wat is dit topic

De Steam Autumn Sale loopt van 27 november tot en met 3 december 2013.

Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:Zeer Belangrijk
Om het "ongewenst" volspammen van het topic (denkt aan laatste Summer Sale) een beetje tegen te gaan, is er een IRC kanaaltje opgezet voor deze Autumn Sale. Lekker generiek: SteamSale

FAQ

Wordt "Game X" nog goedkoper?
Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen.

Zie ook:
Een uitleg voor de steam-sale-maagden door TotalBiscuit

Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.

Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen ;)

De kipcorns bij de Jumbo zijn uitverkocht, wat nu?!
Geen paniek, bij de Albert Heijn zijn ze ook nog te bemachten, weliswaar iets duurder, maar zeker de moeite waard om te bekijken.
Deals

Vorige Deals

Daily Deals
Flash Deals

• thorgal21
Ontopic: Trials evolution in da pocket :D

Offtopic: Ik zie mijn geschreven tekst van de Steam summer sale aardig vaak terugkomen in openingspost :) Wel raar dat de kipcorns nog steeds op zijn...

[Voor 3% gewijzigd door thorgal21 op 28-11-2013 11:30]

• Fid3lity
thorgal21 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:30:

Offtopic: Ik zie mijn geschreven tekst van de Steam summer sale aardig vaak terugkomen in openingspost :) Wel raar dat de kipcorns nog steeds op zijn...
Och, letterlijk kopietje van inderdaad het summersale topic. Waarom moeilijk doen als het niet nodig is ;) Ik voeg je wel toe als TS.

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-03 19:48

The Inquisitor

Greetings weaklings

Flitskortingen zijn nu:

75% ipv 50%

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:20

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Ah, ik had hem al in het aanbiedingen topic gepost. :P

Dit is weer slecht voor mijn backlog. Ik zag Skyrim Legendary al langkomen voor 13,59 met 66% korting. Civ5 Gold staat nu op 50% (19,99). Ik verwacht daar nog een scherpere aanbieding van aangezien het de prijs voor heel de sale is. Meestal komt ie tussendoor dan nog voor 66 of 75% korting.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik hoop ook op Skryim Legendary met 75% korting. Denk dat ik h'm dan wel aanschaf. Dishonered edition met alle DLC hoop ik dat langskomt met 75%

• Preau
  • Niet online
The Inquisitor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:42:
Ik hoop ook op Skryim Legendary met 75% korting. Denk dat ik h'm dan wel aanschaf. Dishonered edition met alle DLC hoop ik dat langskomt met 75%
Skyrim is nu in de daily deal dus die zal niet meer goedkoper gaan worden.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Preau schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:44:
[...]

Skyrim is nu in de daily deal dus die zal niet meer goedkoper gaan worden.
Ja Skryim, die is -75%, maar Legendary zit maar op -66%

• Preau
  • Niet online
The Inquisitor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:45:
[...]

Maar dat betekent over het algemeen dat heel Skyrim incl DLC en Legendary edition in de Daily Deal zit en deze sale niet goedkoper gaat worden. Bij de aanbieding voor Legendary Edition staat ook Daily Deal.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-03 23:12

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Yep die heb ik ook meegenomen. Heb de game al een tijdje liggen als retail maar geen zin om in uPlay te spelen. Voor die paar euro neem ik hem mee.
Verder wel mooie deals. Skyrim Legendary gaat niet goedkoper worden dan de -66% nu. En ik denk ook niet met kerst. Nog steeds een prima aanbieding natuurlijk :).

• Fid3lity
Preau schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:46:
[...]

Maar dat betekent over het algemeen dat heel Skyrim incl DLC en Legendary edition in de Daily Deal zit en deze sale niet goedkoper gaat worden. Bij de aanbieding voor Legendary Edition staat ook Daily Deal.
Bij de pagina van de Legendary Edition staat ook dat het een Daily Deal is, nog 31 uur geldig. Opzich is 13,50 ook voor alleen Dawnguard en Dragonborn een prima prijs lijkt me, de rest heb ik zelf niet nodig. Even dubben, waarschijnlijk dat ik 'm wel haal.

[Voor 14% gewijzigd door Fid3lity op 28-11-2013 11:55]

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

The Inquisitor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:45:
[...]

Klopt. Maar als ie in de Daily deal of flitskorting zit, dan wordt ie niet meer goedkoper. Zie mijn voorbeeld van Civ5. Die is nu 50% gedurende de looptijd van de sale, een flitskorting of daily zal dus meer korting gaan genereren.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Humm ja, jullie hebben gelijk. Ik had niet gezien dat bij Legedary ook dagaanbieding stond. Als dat er niet stond had het best gekund dat Legendary apart zou komen als deal, al is het maar in de flash en dan voor 75%. Helaas dus niet, dan houdt het op.

• Fid3lity
The Inquisitor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:59:
Humm ja, jullie hebben gelijk. Ik had niet gezien dat bij Legedary ook dagaanbieding stond. Als dat er niet stond had het best gekund dat Legendary apart zou komen als deal, al is het maar in de flash en dan voor 75%. Helaas dus niet, dan houdt het op.
13,50 is toch een prachtprijs voor de hele bundel? Ik overweeg 'm dus ook serieus, en ik hoef alleen de DLC maar te hebben.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Fid3lity schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:03:
[...]

13,50 is toch een prachtprijs voor de hele bundel? Ik overweeg 'm dus ook serieus, en ik hoef alleen de DLC maar te hebben.
Natuurlijk is het het geld waard, maar ik heb nog genoeg liggen dus ik ga voornamelijk voor de 'koopjes' die ik niet kan laten liggen. M.a.w. ik heb geen haast om h'm te kopen.

Btw, je kunt toch niet legendary kopen en activeren als je de non-legendary al hebt...?

• Fid3lity
The Inquisitor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:04:
[...]

Natuurlijk is het het geld waard, maar ik heb nog genoeg liggen dus ik ga voornamelijk voor de 'koopjes' die ik niet kan laten liggen. M.a.w. ik heb geen haast om h'm te kopen.

Btw, je kunt toch niet legendary kopen en activeren als je de non-legendary al hebt...?
Jawel, maar dan "verdwijnen" de titels die ik al heb (Game en Hearthfire) uit de bundel, dus dan krijg ik echt alleen de DLC.

Anoniem: 423060

Ik twijfel over Antichamber, heeft iemand die game gespeeld? Hij lijkt me interessant, maar hij is ook wel erg abstract.

• Fid3lity
Anoniem: 423060 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:07:
Ik twijfel over Antichamber, heeft iemand die game gespeeld? Hij lijkt me interessant, maar hij is ook wel erg abstract.
Jup, geweldige mindfuck. Absoluut een van de must-have titels als je van iets aparts houdt :Y

• IceStorm

IceStorm

Anoniem: 423060 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:07:
Ik vind hem TE vaag. Het voelt niet aan als een slechte game, alleen voor mij iets te weinig fun.
Ik koop hem zelf niet omdat ik eigenlijk zo goed als zeker weet dat hij een keer in een HumbleBundle (of aanverwante bundle) komt.

Anoniem: 423060

Ik ga hem kopen denk ik, voor 5 euro kan het moeilijk een miskoop zijn, en van andere puzzle games heb ik vaak absoluut genoten

• Roadrunner
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:36
Wie nog op zoek is naar een goede, echt enge horrorgame, dan is Outlast een absolute aanrader. Zeker voor de prijs dat ie nu kost.

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 00:28

solique

Music Maniac

Mijn backlog en wishlist zijn zo lang dat ik deze sale ga over slaan.
Christmas/New year sale is al over een maandje

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Volgende sale gaat dezelfde aanbiedingen hebben als deze sale.

• Fid3lity
The Inquisitor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:13:
Volgende sale gaat dezelfde aanbiedingen hebben als deze sale.
Dat zal inderdaad het geval zijn dus ik verwacht ook niet dat dit topic zo'n storm gaat lopen als het zomerdeeltje. Desalniettemin hou ik gewoon mijn ogen open voor enkele echt mooie deals, mede te bepalen door de Tweakers hier ;)

• eL_Jay
Offtopic: Ik zie mijn geschreven tekst van de Steam summer sale aardig vaak terugkomen in openingspost :)
Same here, normalitair vraag je toestemming voor het gebruik van andermans TS, netjes is anders. (niet zozeer layout, maar letterlijk tekst kopieren, zonder bron te vermelden is gewoon plagiaat) Overigens zijn foto's van de dailydeals wel prettig om in de TS op te nemen.

Sla zelf deze sale maar over, backlog te groot en verwacht dat de titels waar ik op wacht ( Borderlands2 GotY en Skyrim Legendary) met kerst nog goedkoper langs komen.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

eL_Jay schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:08:
[...]

Sla zelf deze sale maar over, backlog te groot en verwacht dat de titels waar ik op wacht ( Borderlands2 GotY en Skyrim Legendary) met kerst nog goedkoper langs komen.
Nee, want, zoals net al gezegd, deze sale wordt exact hetzelfde als de eindejaarssale

[Voor 72% gewijzigd door The Inquisitor op 28-11-2013 13:24]

• IceStorm

IceStorm

The Inquisitor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:23:
Nee, want, zoals net al gezegd, deze sale wordt exact hetzelfde als de eindejaarssale
Vergelijkbaar, ja. Hetzelfde, nee. Even afgaande op ervaringen van de afgelopen jaren. Maar ik vermoed dat de toppers als Skyrim idd gewoon voor hetzelfde weggaan tijdens de kerst.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

IceStorm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:35:
[...]

Vergelijkbaar, ja. Hetzelfde, nee. Even afgaande op ervaringen van de afgelopen jaren. Maar ik vermoed dat de toppers als Skyrim idd gewoon voor hetzelfde weggaan tijdens de kerst.
"Because the two sales occur just a few weeks apart, we plan to maintain the same discounts from one sale to the other."

Misschien een paar kleine veranderingen maar toch voornamelijk identiek. Dat noem ik niet vergelijkbaar.

• eL_Jay
The Inquisitor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:23:
[...]

Not sure if trolling or..... eerste sale die je mee maakt?

Christmas sale is vaak een tikkie intenser. (betere titels met betere kortingen en meer kortingen in het algemeen, community choice, badges etc.) De summersale en de christmassale zijn de beste momenten om steam-titels via steam te kopen als je kunt wachten.

Heb je daarnaast een bron voor je quote? (daarnaast "plan" ;))

[Voor 4% gewijzigd door eL_Jay op 28-11-2013 14:01]

• IceStorm

IceStorm

Ik ga er vanuit dat dit de bron is (staat ook hier op GoT).
Neemt niet weg dat de sale gewoon niet hetzelfde gaat zijn, met de kerst is normaliter 'alles' in de aanbieding, nu zijn er alleen wat losse games.
Er zijn nu geen bundles, geen badges, geen votes en de kerstsale duurt simpelweg dubbel zo lang.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Oké jongens

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18

JSchut

.....

IceStorm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:47:
[...]

Yep die heb ik ook meegenomen. Heb de game al een tijdje liggen als retail maar geen zin om in uPlay te spelen. Voor die paar euro neem ik hem mee.
Verder wel mooie deals. Skyrim Legendary gaat niet goedkoper worden dan de -66% nu. En ik denk ook niet met kerst. Nog steeds een prima aanbieding natuurlijk :).
Volgens mij heb je voor de steam versie gewoon uplay nodig. Als je trials start vanuit steam start hij vanzelf uplay op. Zelf heb ik hem ook retail en zou hem graag in steam hebben zonder uplay. Maar dit is voor zover ik weet niet mogelijk :(

[Voor 3% gewijzigd door JSchut op 28-11-2013 15:46]

Xbox: JSchut82 | PSN jschut_82 |  Mac Mini 2018 i7-3.2GHz/32GB/512GB |  iPhone X 64GB Space Gray

• eL_Jay
JSchut schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:46:
[...]

Volgens mij heb je voor de steam versie gewoon uplay nodig. Als je trials start vanuit steam start hij vanzelf uplay op. Zelf heb ik hem ook retail en zou hem graag in steam hebben zonder uplay. Maar dit is voor zover ik weet niet mogelijk :(
Geld dat voor FC3 ook? Die is namelijk via amazon cheap (steam) te krijgen, maar zolang ubisoft zo achterlijk bezig is (dubbele DRM) ga ik die niet kopen.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-03 20:58

TheNephilim

Wtfuzzle

Misschien Age of Empires II HD kopen deze sale! Een 4-pack misschien wel, lijkt me weer eens leuk met wat vrienden! :D

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:30

Arrogant

S.F.W.

Geen Steamsale zonder Salebox:

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu!

• IceStorm

IceStorm

JSchut schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:46:
Volgens mij heb je voor de steam versie gewoon uplay nodig.
Dat weet ik, ik kan me geen uPlay games voor de geest halen die er ook in een Steam-only smaak zijn. Ik heb ook relatief weinig tegen uPlay, ik heb alleen geen zin om apart uPlay te starten :P

Far Cry 3 werkt ook met uPlay via Steam. Het is niet anders (of je koopt het niet idd).

• msnguy
  • Laatst online: 22-03 09:53
Hmm, op Evoland na valt de sale nog behoorlijk tegen in mijn ogen. Evoland is prima vermaak voor een paar uurtjes, en daardoor die 2,50 wel waard! :)

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:51
msnguy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:31:
Hmm, op Evoland na valt de sale nog behoorlijk tegen in mijn ogen. Evoland is prima vermaak voor een paar uurtjes, en daardoor die 2,50 wel waard! :)
Evoland is geweldig! Heb hem vandaag eerder als gift gekregen en heb er inmiddels al de nodige uurtjes inzitten. Echt heel leuk gedaan.

Zelf overigens verder nog niets gekocht. Nog niets gezien van ''dat moet ik hebben!'', heb namelijk inmiddels al zoveel door alle bundles.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

L4D2 voor 5 euro.

| live and give like no one else |

• thorgal21
Ben benieuwd voor de nieuwe sales :D

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Weer niets interessant imo. Btw, skyrim staat gewoon doodleuk weer als dagdeal als je erop klikt. Zelfde prijs. Ben er niet helemaal bij ofzo

[Voor 18% gewijzigd door The Inquisitor op 28-11-2013 20:26]

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
The Inquisitor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:01:
Weer niets interessant imo. Btw, skyrim staat gewoon doodleuk weer als dagdeal als je erop klikt. Zelfde prijs.
Daily deals zijn 48 uur geldig :)

Steam ||

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Owja.

• msnguy
Game Dev Tycoon was leuk geweest voor 2,50, maar 4,49 vind ik nog altijd veel te duur. Voor de rest zie ik ook niks interessants... Jammer!

• Roadrunner
LOL, scheelt maar 2 euro :/

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-03 12:32
Ik heb een beetje het gevoel dat ik het meeste al heb ongeveer, elke keer wordt het minder interessant.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:45
Yessss :) Skyrim Legendary voor een paar knaken :) daar zat ik al even op te wachten. Wel vaag dat één van die DLCs voor 9 euro de deur uit gaat, de LE voor 3,5 euro meer...

[Voor 34% gewijzigd door Stefke op 28-11-2013 19:35]

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 14:54
Company of Heroes 2 gisteren voor 25,- Toen al 50% off. Nu nog steeds 50% off, maar nu 17,50! Winkelprijs is dus gedaald.

Zal ik 'em nu halen, of wachten tot 75% off?

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Sleeping dogs voor 4.99 (-80%)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Papers please is btw een erg toffe game. Het is wat apart qua stijl en gameplay en daarom misschien niet voor iedereen geschikt, maar als je de beta (te downloaden van de site van de ontwikkelaar) leuk vind zou ik hem gewoon kopen

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:44
Skyrim legendary edition maar eens aangeschaft. Koopje! Verder heeft origin ( please don't kill voor het melden ) ook leuke deals! Daar crysis 3 en mass effect 3 voor nog geen 12 euro gehaald.

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:41
Ik twijfel nog even over Skyrim. Ik moet nog twee DLC's, maar als ik die nu koop ben ik precies 26 cent goedkoper uit dan de complete Legendary Edition. Voelt een beetje zuur :')

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:03
Dan neem je die legendary version en schuif je de spellen die je dubbel hebt door?

Kent iemand king arthurs gold? Is het wat?
http://store.steampowered.com/app/219830/

• Melkunie
  • Laatst online: 15:41
Je krijgt geen nieuwe keys voor spellen die je dubbel hebt. Ik kan de LE wel kopen als gift en em in mijn inventaris plaatsen, maar dat is dan nog steeds 1 object.

• anandus
  • Niet online
Vorig jaar tijdens de sales zowaar niets gekocht, had niets nodig of er was niets wat ik wilde, maar dit jaar begint het al goed.
Tot nu toe Sleeping Dogs, Startopia, The Cave, Don't Starve en Dark Souls rijker :)
Prima aankoopjes.

[Voor 6% gewijzigd door anandus op 28-11-2013 21:32]

• IceStorm

IceStorm

anandus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:28:
Vorig jaar tijdens de sales zowaar niets gekocht, had niets nodig of er was niets wat ik wilde, maar dit jaar begint het al goed.
Tot nu toe Sleeping Dogs, Startopia, The Cave, Don't Starve en Dark Souls rijker :)
Prima aankoopjes.
Ja moet zeggen dat ik het tot op heden ook wel prima vind, duidelijk een aantal games die nog niet eerder in de sale zijn geweest of nu met veel hoger kortingspercentage zijn. Schade is nog redelijk beperkt voor mezelf maar heb goede hoop.

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:44
Ik kon deze topic niet vinden toen ik met de Steam tag zocht. Ik denk dat ik hem nu wel ff toegevoegd heb

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-03 20:38
Ik heb bij de vorige sale weer veel te veel gekocht (Black Ops 2 |:() Ik wacht alleen op Bioshock dit keer, die wil ik toch nog wel even spelen. Heb hem maar op mijn verlanglijst gezet, eens zien of hij nog over de 50% heen gaat.

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-03 19:53
SaN schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:45:
Ik heb bij de vorige sale weer veel te veel gekocht (Black Ops 2 |:() Ik wacht alleen op Bioshock dit keer, die wil ik toch nog wel even spelen. Heb hem maar op mijn verlanglijst gezet, eens zien of hij nog over de 50% heen gaat.
Bioshock (infinite) was toen straks bij GMG 75% off }), kon hem uiteindelijk met coupon voor 6 euro meepakken :9 Lijkt me dat die nog wel in een flash/daily sale voorbij zal komen voor ook die 75% gezien ze op GMG ook de afspraken hebben met de developers dat ze uberhaupt die prijzen mogen hanteren.

[Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 29-11-2013 01:15]

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

6 euro is een hele nette prijs. Ik zag het staan in het andere topic maar ik was te laat.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
IceStorm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:04:
[...]

Dat weet ik, ik kan me geen uPlay games voor de geest halen die er ook in een Steam-only smaak zijn. Ik heb ook relatief weinig tegen uPlay, ik heb alleen geen zin om apart uPlay te starten :P

Far Cry 3 werkt ook met uPlay via Steam. Het is niet anders (of je koopt het niet idd).
Rayman Origins is zonder uplay account te spelen. (Dat is ook de enige ubisoft game die ik heb)

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-02 14:12
Korte vraag. Hoe vinden mensen hier Heroes of Might & Magic 6? Vroeger de delen 2 en 3 helemaal kapot gespeeld (zoals iedereen waarschijnlijk) en nu ik het nieuwe deel zie staan in de sale ben ik toch nieuwsgierig of die het waard is!

• msnguy
Nieuwe Flitskortingen:

- C&C Red Alert 3 €4,99(!)
- Gunpoint €3,39
- LIMBO €2,49
- Might & Magic: Heroes VI €7,49

• MusicAddict
msnguy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:13:
Nieuwe Flitskortingen:

- Gunpoint €3,39
- LIMBO €2,49
Red Alert 3: Uprising (standalone) is ook -75% trouwens, kost nog maar 2,49 €
http://store.steampowered.com/app/24800
Zelf altijd iets leuker gevonden, heeft meer units per factie, campaign en andere maps.

Sterker nog, ALLE command en conquers zijn -75% :P

[Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 29-11-2013 11:21]

• IceStorm

IceStorm

microoo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:04:
Korte vraag. Hoe vinden mensen hier Heroes of Might & Magic 6? Vroeger de delen 2 en 3 helemaal kapot gespeeld (zoals iedereen waarschijnlijk) en nu ik het nieuwe deel zie staan in de sale ben ik toch nieuwsgierig of die het waard is!
Ik ben (vooral) die-hard HoMM III fan. Deel 6 vond ik eigenlijk prima wegspelen. In het begin heel veel bugs maar er is ook genoeg gepatched. Heb de game zelf op een gegeven moment aan de kant gezet maar lijkt me nu wel een mooi moment om de Complete Edition voor minder dan een tientje op te pikken.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Werkt C&C dan wel met steam of butst Origin langs?

• msnguy
Senor Sjon schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:34:
Werkt C&C dan wel met steam of butst Origin langs?
Uprising sowieso zonder Origin, aangezien ik die van de Humble Bundle heb. Van de andere C&Cs ga ik ook van uit dat het zonder Origin gedraaid wordt, gezien de leeftijd van de spellen.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Hmm, alleen C&C 3 en RA3/4. ik had gehoopt op een bundel van alle C&C games. Weer makkelijker dan mijn CDtje uit 1995-96 pakken en niet aan de gang krijgen. ;)

• anandus
  • Niet online
msnguy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:13:
Nieuwe Flitskortingen:

- Gunpoint €3,39
- LIMBO €2,49
Gunpoint is $3,39 bij de Humble Store. Dus daar kan je dan nog paar dubbeltjes op besparen :+

Is dat trouwens wat, Gunpoint? Lijkt me wel geinig.

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-03 22:36
Toch al weer de 2e aankoop gedaan deze sale, Net LIMBO gescored, voor die prijs met deze recensies kan je denk ik geen buil vallen.

Eens kijken of ik dezelfde ideeën heb over de 98MB die net naar binnen is getrokken. :-)

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

• Roadrunner
LIMBO is een hele apparte maar prachtige platformer. Zeker deze prijs waard! Iemand ervaring met Gunpoint? Ziet er lekker retro uit. De recensies zijn allemaal positief.

• layzzzz
  • Laatst online: 17-03 18:42
Net Sleeping Dogs gekocht, altijd met plezier gespeeld op mijn Xbox360, toendertijd gedownload nu maar gekocht. Installeren en opnieuw spelen zal ik waarschijnljik toch nooit doen.

Limbo demo gedownload en even uitproberen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:03

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb dit topic net op tijd in de Active topic list langs zien komen.... deze keer toch maar Skyrim Legendary gekocht. Ik had hem al zonder uitbreidingen, maar aangezien de losse DLC's veel minder afgeprijsd zijn is dit toch een leuke aanbieding. Het kostte even stoeien met Paypal, mijn browser en nog een keer lezen van de waarschuwing (pas op, je krijgt geen nieuwe key voor Skyrim als je Legendary koopt), maar nu is hij in de pocket en aan het 'updaten'.

Tijdens de Summer Sale heb ik redelijk wat gekocht, dus ik doe het deze keer rustig aan denk ik. Ik heb Assassins Creed Brotherhood inmiddels zo goed als uitgespeeeld en ben begonnen met Revelations, maar de rest van de spellen heb ik maar even opgestart om te kijken hoe ze werken en verder niet meer aangeraakt. Ik moet me van mezelf dus een beetje inhouden :).

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:26

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

microoo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:04:
Er is een apart topic over, maar ik kan het kort samenvatten.
Voor een tientje val je je er geen buil aan (complete edition), zeker niet als je fan bent van de serie. Het oogt allemaal wat fraaier, maar het tempo ligt lager. Het eerste jaar was meer veredelde beta-testen, maar inmiddels is het redelijk stabiel allemaal en goed speelbaar.
Ik zelf wacht nog even tot een lagere prijs/kerst sale voor het spel. Heb er nu momenteel niet het geld voor. Ik heb alleen de standaard versie, en mis de extra delen en dlc, maar ik heb me prima vermaakt met het spel.

[Voor 6% gewijzigd door rockhopper op 29-11-2013 15:06]

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-03 09:21

Silence

Godlike

Ik heb Skyrim legendary gekocht maar er staat bij Items included in this bundle (alle DLC's) maar die zie ik niet in mijn games lijst terug. Klopt dat?

Inventaris - Steam

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
Silencex schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:53:
Ik heb Skyrim legendary gekocht maar er staat bij Items included in this bundle (alle DLC's) maar die zie ik niet in mijn games lijst terug. Klopt dat?
Per game kan je zien welke DLCs je ervoor hebt door te rechtsklikken op de game in je library, en dan 'View Downloadable Content' te klikken (of 'Properties', tabje 'DLC'). Daar zouden ze bij moeten staan.

Steam ||

• Silence
  • Laatst online: 03-03 09:21

Silence

Godlike

Lau1187 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:56:
[...]

Per game kan je zien welke DLCs je ervoor hebt door te rechtsklikken op de game in je library, en dan 'View Downloadable Content' te klikken (of 'Properties', tabje 'DLC'). Daar zouden ze bij moeten staan.
Yes ze staan er thanks!

Inventaris - Steam

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:22

Dutch_Celt

Jollygood

Silencex schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:53:
Dat vroeg ik mijzelf ook af, maar ze zitten er wel degelijk bij (bleek na opstarten spel) :)

• Fid3lity
COD: Ghosts tegen -17% in de Daily, grapje zeker :+

• Lee245
  • Laatst online: 15:25
Dishonored GOTY voor -92%. Is een fout denk, want de niet GOTY versie is -75%. Heb ik wel mooi voor zo'n €3 the GOTY :D.

Gefixt inmiddels.

[Voor 8% gewijzigd door Lee245 op 29-11-2013 19:11]

• Zingo
  • Laatst online: 10:42
Hij komt in de winkelwagen gewoon als 7,50. Alleen de frontpage is fout helaas :(

Ow, zie het nu, stoom loopt erdoor vast

[Voor 20% gewijzigd door Zingo op 29-11-2013 19:09]

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:34
Lee245 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:08:
Dishonored GOTY voor -92%. Is een fout denk, want de niet GOTY versie is -75%. Heb ik wel mooi voor zo'n €3 the GOTY :D.
ik wilde hem net plaatsen maar eerst even aangeschaft want die prijs is wel mooi voor een Goty versie
wilde hem kopen als hij 80 % was maar dit is natuurlijk beter

NU WEER 66% :) net op tijd :) ( dus was weer een foutje )

[Voor 7% gewijzigd door ravw op 29-11-2013 19:11]

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

• Zingo
  • Laatst online: 10:42
En het is gefixt, helaas had ik hem niet :(

• linkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:24
Was nog op tijd voor Dishonored en heb gelijk counter strike ook maar gehaald.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik lees het nu pas. helaas.

Maar goed, Dishonered GOTY en Bioshock in de aanbieding. Die gaan straks in mijn winkelmandje :D

• ravw
Zingo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:11:
En het is gefixt, helaas had ik hem niet :(
altijd snel kijken naar games die veranderd zijn .... gebeurd vaak genoeg maar wel je pinpas bij de hand houden ik had hem net ..

met Sleeping dogs had ik het ook en zo zijn er nog wel een paar die zo binnen gekomen zijn .

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

• Fid3lity
ravw schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:14:
[...]

altijd snel kijken naar games die veranderd zijn .... gebeurd vaak genoeg maar wel je pinpas bij de hand houden ik had hem net ..

met Sleeping dogs had ik het ook en zo zijn er nog wel een paar die zo binnen gekomen zijn .
Of van tevoren geld in je Steam Wallet mikken. Ik heb die error helaas net gemist, anders was het binnen een paar klikken gedaan.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Fid3lity schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:06:
COD: Ghosts tegen -17% in de Daily, grapje zeker :+
Dan is die nog steeds duurder dan waar ik de DVD versie voor had. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• linkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:24
Fid3lity schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:18:
[...]

Of van tevoren geld in je Steam Wallet mikken. Ik heb die error helaas net gemist, anders was het binnen een paar klikken gedaan.
Of gewoon paypal gebruiken :P.

• Fid3lity
linkje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:20:
[...]

Of gewoon paypal gebruiken :P.
Nee joh, gewoon echt Wallet. Hoef je geen extra proces door. Baal wel dat ik die nu net gemist heb :/

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Is de GOTY edition van Dishonered het 'dubbele' bedrag waard?

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Ah, een apart topic. Ik weet niet of dat nu zo nuttig is nu allerlei andere verkopers ook een herfstactie hebben, maar ach.

Persuader of bytes.

• MusicAddict
The Inquisitor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:34:
Is de GOTY edition van Dishonered het 'dubbele' bedrag waard?
Persoonlijk vind ik van wel, eheb zelf met smart elke keer gewacht tot de laatste twee DLC uitkwamen en meteen gekocht, voegt samen toch wel weer een 10-15 uur gametijd toe vanuit een ander perspectief. Uiteraard als je een beetje de tijd neemt en er van geniet. Was vooral pijnlijk toen de ene DLC eindigde en de volgende nog niet uit was gekomen, moest wachten tot ik verder kon met het verhaal. :P (save van de eerste dlc kan je verder spelen mee in de tweede)

Verder zit er dan ook de trials bij als DLC, kan je je skills een beetje oefenen in een aantal challenges. Ook wel vermaak :)

[Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 29-11-2013 19:43]

• anandus
  • Niet online
Camacha schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:36:
Ah, een apart topic. Ik weet niet of dat nu zo nuttig is nu allerlei andere verkopers ook een herfstactie hebben, maar ach.
offtopic:
Over het algemeen wel, Steam Sales zijn toch een tandje groter en populairder dan de andere gamesales, zoals GMG. Daarnaast heeft een een snelle omlooptijd, door de flashsales en de dailysales.
Vergeet niet dat een aantal weken na de autumn sale de holiday sale er is (welke, ik ga ervanuit, ook in dit topic zullen plaatsvinden).
Eerder was dit gewoon in het budgetgaming topic, maar daar werden andere sales compleet ondergesneeuwd door de Steam sales en heeft men daardoor voor een apart topic gekozen :)

Voor de Amazon Sale is er dit topic (al is dat meer hardwaregericht):
Amazon cybermonday / blackfriday sales topic 2013

Voor algemene game sales is er dit topic:
PC Budget Gaming topic
:)

[Voor 14% gewijzigd door anandus op 29-11-2013 20:25]

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik hoop dat Metro Last Night & Season pass nog in de aanbieding komen voor -75%. Dat zou dan voor beide items 11,25 worden.

• ravw
The Inquisitor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:27:
Ik hoop dat Metro Last Night & Season pass nog in de aanbieding komen voor -75%. Dat zou dan voor beide items 11,25 worden.
wacht ook even op de kerst sale

• Compizfox
  • Laatst online: 14:41

Compizfox

Bait for wenchmarks

The Inquisitor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:27:
Die Season Pass moet ik ook nog idd...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Stravincy
  • Niet online
Ben nu drie (goede indie) games rijker en 4,63 euro armer.
Kom maar op met die aanbiedingen. :P

- LIMBO
- Trine
- Trine 2

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-03 17:47

Hu9o

Schokkend

ik heb tot nu toe enkel gunpoint gekocht.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• anandus
  • Niet online
Net even Surgeon Simulator (€2,49) gekocht. Ik heb daar nu zoveel van gehoord, ik ben benieuwd :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling dat iedereen zijn/haar steam calculations hier post.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee