Steam Autumn Sale 2013

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:34
My Steam Profile (from SteamDB)
  • Worth: 3734,25€
  • Games owned: 328
  • Games not played: 240
  • Percentage: 73%
  • Hours spent: 822.2h
Ik hou dus op met games kopen, eerst wat meer gamen! :o

Maar ter verdediging van mijzelf, ik heb ook bijna elke humble bundle! Doneer altijd alles naar charity! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:55

Gundogan

Rip and tear, until it is done

PromWarMachine schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:28:
Ik twijfel over Reus. Is dat een leuke RTS? Ik vind Starcraft leuk.. maar ook Civ.. hoe strategisch is het?

Oh en Portal II heb ik nog niet. *shame on me*
Maar.. is dat een 'groot' spel? Ik heb (zeker voor de Kerst) sowieso geen tijd om dat te spelen.
Dan kan ik net zo goed wachten toch?
Reus is meer een puzzel godgame. Best leuk en rustig doorkabbelend als je daar van houdt, maar de replay waarde daalt wel als je doorhebt hoe je de beste dorpen kan bouwen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb Portal 2 maar samen met Portal meegenomen. Samen voor € 6,24 lijkt me nog wel een goeie deal :).
Ik heb er al vaker naar gekeken, en veel beter dan dit gaat het waarschijnlijk niet worden. Verder ga ik me maar uit dit topic terugtrekken, anders gaat het % ongespeelde games alleen maar verder omhoog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het is niet de bedoeling dat iedereen zijn/haar steam calculations hier post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:24
Net even Far Cry 3 aangeschaft; kon die toch niet laten liggen voor die prijs. Zie nu ook dat Brave New World in de aanbieding is voor € 10.16 (-66%). Nog steeds wel duur, maar wel meest interessante expansion voor Civilization V volgens mij. Is die al eens lager langs gekomen of is er hoop dat het nog gaat gebeuren? Lijkt me onwaarschijnlijk gezien het feit dat het een behoorlijk nieuwe DLC is, maar wie weet?

Andere vraag: als ik Civ V Gold Edition als gift koop, kan ik het spel zelf dan kado geven aan iemand anders en de DLC's zelf houden? Ik heb het spel zelf namelijk al, maar Gods and Kings is misschien ook nog wel aardig. Maar ik vermoed dat het 1 grote bundel is...

[ Voor 28% gewijzigd door Morrar op 02-12-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Morrar schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:31:
Andere vraag: als ik Civ V Gold Edition als gift koop, kan ik het spel zelf dan kado geven aan iemand anders en de DLC's zelf houden? Ik heb het spel zelf namelijk al, maar Gods and Kings is misschien ook nog wel aardig. Maar ik vermoed dat het 1 grote bundel is...
Dat gaat niet, het blijft 1 pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:24
@Anandus: Thanks! Erg handige link!

@Pheace: Daar was ik al bang voor... Bedankt voor de info!

@Pheace: D'oh gold upgrade over het hoofd gezien... Dom dom! :)

[ Voor 25% gewijzigd door Morrar op 02-12-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Morrar schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:03:
@Pheace: Daar was ik al bang voor... Bedankt voor de info!
Wat je wel eventueel kan doen als je de base game al hebt is de Gold upgrade kopen. Kost maar €2,50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:50
iemand ervaring met godus? ziet er leuk uit.. sommige reviews zeggen echter dat het niet meer dan klikken klikken klikken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-05 08:19
AlphaWierie schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:10:
iemand ervaring met godus? ziet er leuk uit.. sommige reviews zeggen echter dat het niet meer dan klikken klikken klikken is..
Heb ook naar dat spel gekeken, en waarschijnlijk dezelfde reviews gelezen. Het is nu nog maar in Early Access, dus er kan potentieel nog veel aan veranderen. Ik wacht het in ieder geval even af, zodra het spel verder ontwikkeld is zal het vast ook wel weer een keer in een sale voorbij komen. Ondertussen zijn er nog veel meer leuke spellen die wel af zijn in de aanbieding :)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 08:34
- Laat maar -

[ Voor 97% gewijzigd door SuperSjoerd op 02-12-2013 14:17 ]

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:06

The Inquisitor

Greetings weaklings

honey schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:20:
Gister nog de Witcher 2 gekocht, mooie aanbieding, mooie intro. Helaas is het spel niet te spelen op een Asus N56 i7 GeForce GT740M laptop >< Een mouse lag van 1 seconde. Zelfs op laagste settings nog steeds aanwezig.

Dus deze zou ik laten liggen.

edit: volgens analyse tool op game-debate.com moet hij zelfs op Ultra nog te spelen zijn. :O
Is dat niet toevallig een Windows 8.1 muis-lag-probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:21
deze periode enkel nog maar far cry 3 gekocht

en ook even steamdb gebruikt :p
Lees de TW en je weet dat het niet de bedoeling is

[ Voor 57% gewijzigd door Gropah op 02-12-2013 16:25 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Enorme twijfel... Farming Simulator, is die dat geld waard? Ik vind spelletjes als Farmville en Harvest Moon wel grappig, maar Farming Simulator is volgens mij wel heel realistisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 08:34
Net maar even Fez gekocht.
Omdat iedereen het doen :)
Lees de TW en je weet dat het niet de bedoeling is

[ Voor 58% gewijzigd door Gropah op 02-12-2013 16:25 ]

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsaneNL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:39

InsaneNL

ach waarom ook niet

@msnguy. Farming simulator is het geld wel waard. Het is niet extreem realistisch maar wel een stuk meer als de twee die jij noemt. het standaard spel heb je wel een keer gezien maar er zijn enorm veel mods voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
InsaneNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:09:
@msnguy. Farming simulator is het geld wel waard. Het is niet extreem realistisch maar wel een stuk meer als de twee die jij noemt. het standaard spel heb je wel een keer gezien maar er zijn enorm veel mods voor.
Ja maar ik ben dus bang dat het té realistisch is. Ik kan ook nergens een demo vinden... Het leuke aan Farmville en Harvest Moon is vooral het simpele vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:41
Ik wacht even op een mooie koop van company of heroes 2 en farcry 3. voor 10 - 5 euro koop ik ze. Schrok er wel even van hoeveel zinloze uren ik op steam heb gezeten... enfin ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:30

sjirafje

No inspirational quotes here

GRID 2 is op het moment een tientje. Is het dat waard? En wat voor soort race spel is het? Ik kom er niet goed achter. Is het met een auto beginnen en dan carrière maken? En is driften verplicht? Daar heb ik toch wel zo'n hekel aan. Heb er voor DiRT 3 speciaal een controller voor gekocht maar ik blijf het niet te doen vinden wat als gevolg heeft dat ik na 15-20% van de game gewoon niet verder kom en dat vind ik echt zonde.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:55
sjirafje schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:18:
GRID 2 is op het moment een tientje. Is het dat waard? En wat voor soort race spel is het? Ik kom er niet goed achter. Is het met een auto beginnen en dan carrière maken? En is driften verplicht? Daar heb ik toch wel zo'n hekel aan. Heb er voor DiRT 3 speciaal een controller voor gekocht maar ik blijf het niet te doen vinden wat als gevolg heeft dat ik na 15-20% van de game gewoon niet verder kom en dat vind ik echt zonde.
Ik zit met hetzelfde dilemma, omdat driften volgens mij uiteindelijk het snelste is (van wat ik van anderen heb gehoord). Daarom maar even de demo binnengehaald. Vanavond even kijken hoe die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 16-05 22:50
sjirafje schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:18:
Driften is niet verplicht en zeker weten niet altijd sneller. Tenminste, dat was in deel 1 zo. En deel 1 werd vele malen beter ontvangen dan deel 2 ;)

Of het het waard is laat ik in het midden. Als je ook iets minder grafisch geen probleem vindt kun je ook deel 1 overwegen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 02-12-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:42
Is het straks wel de bedoeling dat we rondstreeks het einde onze "schade" lijstjes posten? Want ik denk dat het wel een gewoonte geworden is bij elke steam sale. Er zijn niet echt regels of een etiquette opgesteld voor dit topic dus die komen allemaal achteraf x)

Edit: Met die laatste zin zat ik fout, had de topic start niet goed gelezen :F

[ Voor 13% gewijzigd door Ketho op 02-12-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Zolang jij het geen schade gaat noemen mag je het van mij posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Fid3lity schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:48:
[...]

Driften is niet verplicht en zeker weten niet altijd sneller. Tenminste, dat was in deel 1 zo. En deel 1 werd vele malen beter ontvangen dan deel 2 ;)

Of het het waard is laat ik in het midden. Als je ook iets minder grafisch geen probleem vindt kun je ook deel 1 overwegen.
Op het feit na dat GRID1 bij mij regelmatig crashed, waardoor ik na 3 uur ongeveer ben waar ik na een uur had kunnen zijn door lost saves etc etc. Is dit bij GRID2 ook het geval is dan mijn volgende vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Gropah schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:37:
[...]

Op het feit na dat GRID1 bij mij regelmatig crashed, waardoor ik na 3 uur ongeveer ben waar ik na een uur had kunnen zijn door lost saves etc etc. Is dit bij GRID2 ook het geval is dan mijn volgende vraag
Dat kan ook zomaar een uitzondering op de regel zijn. Ik heb met GRID nooit problemen gehad met verloren saves en heb daar gewoon lekker mee door kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Tomb Raider met 80% korting is een goede aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Grid is al geen dilemma meer. De aanbieding is al afgelopen :-(

Wel nieuwe aanbiedingen :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/95572111/3dec.png

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Komen er morgenavond nog nieuwe daily deals? of was dit de laatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik vermoed morgen nog een herhaling van de best verkochte aanbiedingen.

Edit:
Ik zie net dat tomb raider 4 euro duurder is geworden :? Op amazon is hij op het moment 7.34€/10$

Edit2:
Nu is ie weer een tientje...

[ Voor 53% gewijzigd door sjirafje op 02-12-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
sjirafje schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:20:
Ik vermoed morgen nog een herhaling van de best verkochte aanbiedingen
We gaan het zien, ik verwacht eigenlijk nu nog de 2 Flash Sales voor "morgen" en dat het dan om 19:00 afgelopen is. Of we daarna nog herhalingen gaan krijgen vraag ik me echt af. Ga er niet vanuit gezien de volgende sale alweer binnen een maand is.

[ Voor 8% gewijzigd door Fid3lity op 02-12-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Als de beste aanbiedingen worden herhaald koop ik denk ik toch maar even Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:55
sjirafje schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:13:
Grid is al geen dilemma meer. De aanbieding is al afgelopen :-(
Mocht je GRID 2 alsnog willen hebben, dat kan @ GMG voor € 9 (met voucher TAREM-4PLAY-VOUCH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik wacht wel met Grid2 tot de volgende sale, misschien is er dan wel een racing game die me wat meer aanspreekt.
Ik zie net dat ik Brütal Ledgend voor 1,90€ over het hoofd gezien heb. Toch maar even aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:32
Tackleberry schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:28:
[...]

Mocht je GRID 2 alsnog willen hebben, dat kan @ GMG voor € 9 (met voucher TAREM-4PLAY-VOUCH).
Bedankt voor de code, Galactic Civilizations II Ultimate voor 3 euro is zo een heel mooie deal!

Met Demolition Inc + dlc voor 1,87 uit de autumn sale, blijft de schade dus redelijk beperkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tackleberry schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:28:
[...]

Oeh, Tomb Raider collection is daar ook weer € 11,99, net als afgelopen vrijdag. Toch maar ff meenemen dan, en kijken of de voucher werkt _/-\o_ :9~

edit: voucher werkt voor Tomb Raider, en ik heb ook de Hitman box meegenomen voor € 8,99 (voucher werkt hier niet op). Is het normaal dat andere webshops waar je steam-producten kan kopen ook sale houden tijdens de officiele Steam sales of is dat toeval?

[ Voor 22% gewijzigd door gwystyl op 02-12-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

GMG is wel vaker goedkoper dan Steam. Overigens loont het vaak om voor je over gaat tot aanschaf isthereanydeal.com even te checken om te zien of de aanbieding die je gezien hebt wel echt een goede aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ja daar had ik net ook even gespiekt inderdaad. Omdat Tomb Raider 1 zo klein is heb ik die gelijk maar geïnstalleerd en geprobeerd. Er wordt gewoon automatisch een DOSbox geopend en in een whopping 800x600 resolutie gespeeld oid? Ik weet dat Tomb Raider 2 vroeger best vooruitstrevend was; ik kan me niet herinneren of ik TR1 ooit al gespeeld heb. Het ziet er echter zo brak uit dat ik zelfs uit nostalgisch oogpunt niet verwacht dat ik hem nog ga spelen. TR2 waarschijnlijk wel, en alles wat daarna komt op den duur ook wel. Ik ga nu een beetje twijfelen wanneer Hitman is uitgekomen en wat daar de graphics van waren :). Ik weet wel dat ik die in ieder geval ooit gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hitman silent assassin is best goed te doen uit mijn hoofd, de originele hitman (daarvoor) is véél ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 22:54
Hitman 1 was als ik me niet vergis in 2000 uitgekomen, grafisch uiteraard geen hoogstandje meer, maar imho nog prima een keer speelbaar als je het het eerder nog niet had uitgespeeld. (Maar ik speel dan ook nog wel eens simcity 3000 uit 1999, heb zelfs alle big box versions van die game in alle talen in de kast staan als uber verzamelaar :D :+ ) Herrinner me wel dat hitman 1 toch best pittig was vruuger :P

Blijft zonde dat ze door 1 liedje en copyrightissues niet Hitman (3): Contracts op steam hebben, daar zaten namelijk ook een aantal herziene missies uit het eerste deel in en de rest waren ook zeker leuk om te doen. Vooral die missie van de Hells Angels in Rotterdam infilteren. (dat is ook het level met die copyright claim, hebben ze een keer een leuk achtergrondmuziekje, mag het na 10 jaar weer niet)

Vanaf Silent Assasin is het inderdaad beter te doen, daar heb je wel een leuke ervaring mee. Vergeleken met 1 is dat een enorm verschil, vooral game techisch, waar ze bij nummer 1 nog niet precies wisten wat ze eigenlijk wilden met de game zelf.

Ik ga zo maar eens mijn schade opnemen van de sales, denk dat ik schrik van mezelf, als je paypal gebruikt koop je zo vaak 'meer' dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Daarom gewoon de Wallet gebruiken oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 22:54
Nja GMG heeft deze keer ook een hoop deals gehad, dan heb ik dat ik misschien ineens te veel geld in mn wallet laat staan als het een keer tegenzit op steam zelf, paypal wordt altijd pas de dag later afgeschreven van mn bank dus ik voel initieel de schade niet :P en daar zit een gevaarlijk iets. (niet dat ik niet reëel ben geweest met aankopen en de kosten daarvan)

Maar ach, het is over en Gaben krijgt niet meer geld van me :+

Afbeeldingslocatie: https://i.chzbgr.com/maxW500/7652255232/h83C8EB9F/

Ben nu toevallig net hitman 1 aan het doen (had ze allemaal geinstalleerd om ooit weer eens te doen, first world steam problems :+ ), heb maar even een 1080p widescreen edit gedaan kan ik niet bewegen, zie ik vervolgens dat standaard alle controls op numpad staan, wat voor een draak van een controlschema is dat nu weer :D

[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 02-12-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Salebox - Steam Autumn Sale - December 2nd, 2013

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb twee keer "The Ship - 2 Pack Gift" gekregen in mijn inventaris... wie kan ik blij maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 15:52

Arrogant

S.F.W.

GTACrime schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:47:
Ik heb twee keer "The Ship - 2 Pack Gift" gekregen in mijn inventaris... wie kan ik blij maken?
Yes, me! :*)
Wat wil je ervoor hebben?

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Kent iemand The Stanley Parable? De trailer is heerlijk vaag, maar tegelijk maakt dat het wel moeilijk te beoordelen of het dat geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant

Arrogant

S.F.W.

Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:16:
Kent iemand The Stanley Parable? De trailer is heerlijk vaag, maar tegelijk maakt dat het wel moeilijk te beoordelen of het dat geld waard is.
Wellicht kan deze video je verder helpen in je beslissing?

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
► WTF Is/Isn't... : The Stanley Parable ?

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
Arrogant schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:03:
[...]

Yes, me! :*)
Wat wil je ervoor hebben?
Niets hoor :) accept me maar even op Steam. Heb er nog eentje in de aanbieding!
Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:16:
Ik heb hem vanavond (uit)gespeeld. Het is een heel leuk spel om een paar uurtjes te spelen, maar daarna raak je het nooit meer aan. Ik heb er geen spijt van in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant

Arrogant

S.F.W.

GTACrime schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:28:
[...]

Volgens mij heb ik je nu accepted op Steam.

Edit: En verkregen. Thanks! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Arrogant op 03-12-2013 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
GTACrime schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:28:
[...]

[...]

Ik heb hem vanavond (uit)gespeeld. Het is een heel leuk spel om een paar uurtjes te spelen, maar daarna raak je het nooit meer aan. Ik heb er geen spijt van in ieder geval ;)
Mij kan je er ook blij mee maken, wat is je steam naam? Ik heet gewoon "Brambest" op steam.. geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
brambest schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 04:06:
[...]

Mij kan je er ook blij mee maken, wat is je steam naam? Ik heet gewoon "Brambest" op steam.. geloof ik.
Ik kan Brambest niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
GTACrime schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:20:
[...]

Ik kan Brambest niet vinden..
Braminator wel? Wat is jou Steam username, kan ik jou toevoegen?

[ Voor 12% gewijzigd door brambest op 03-12-2013 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
edit keys zijn weg

[ Voor 81% gewijzigd door Greenpearl op 03-12-2013 10:03 ]

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 12:22

Chris van der G

Tailchakra

Ik heb gister Civ. V gold gekocht, maar ik lijk alleen "Sid Meier's Civilization V " te hebben en niet alle DLC's - ook steamdb zegt dat ik de €7,49 versie heb en niet €9,99 - Weet iemand hoe dit kan?

Ik heb namelijk wel €9,99 betaald... ( nog niet geïnstalleerd, dus niet kunnen testen of ik de DLC's heb. )

EDIT: Mijn Gmail zegt echter dat ik de €9,99 versie heb, confusing!

[ Voor 10% gewijzigd door Chris van der G op 03-12-2013 08:47 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Chris van der G schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:37:
Ik heb gister Civ. V gold gekocht, maar ik lijk alleen "Sid Meier's Civilization V " te hebben en niet alle DLC's - ook steamdb zegt dat ik de €7,49 versie heb en niet €9,99 - Weet iemand hoe dit kan?

Ik heb namelijk wel €9,99 betaald... ( nog niet geïnstalleerd, dus niet kunnen testen of ik de DLC's heb. )

EDIT: Mijn Gmail zegt echter dat ik de €9,99 versie heb, confusing!
RMB -> Properties -> DLC een optie om te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Fid3lity schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:57:
[...]

RMB -> Properties -> DLC een optie om te checken?
Hé! Een hele waslijst, thanks! Wist niet dat je dat daar kon zien |:(

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-05 13:45

Ryada

She/Her

ik heb nog een the ship gift over iemand intresse?

Gister ook trouwens BO2 in de sale gekocht was redelijk goedkoop vind ik zelf :D

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

wambamNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:01:
ik heb nog een the ship gift over iemand intresse?

Gister ook trouwens BO2 in de sale gekocht was redelijk goedkoop vind ik zelf :D
Hoeveel wil je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

DM maar even anders krijgen we weer gezeur dat we in dit topic bezig zijn :+
Maar doe maar een leuk bod ik hoef er niet pere een bepaald iets voor terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
wambamNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:01:

Als in Black Ops 2? Baggerdeal, (veel) goedkoper te krijgen in webshops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Fid3lity schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:15:
[...]

Als in Black Ops 2? Baggerdeal, (veel) goedkoper te krijgen in webshops..
Ik heb de editie met nuketown en alles kunnen halen :D en ja ik weet dat het goedkoper kan via webshops maar ik had het spel nog tegoed van mn ouders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
wambamNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:17:
[...]

Ik heb de editie met nuketown en alles kunnen halen :D en ja ik weet dat het goedkoper kan via webshops maar ik had het spel nog tegoed van mn ouders :+
Dus dan besluit je maar om het dubbele te betalen via Steam? Slim...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Fid3lity schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:20:
[...]

Dus dan besluit je maar om het dubbele te betalen via Steam? Slim...
het kan aan mij liggen maar waar kan ik het spel met de digital upgrade voor 17.50 halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
wambamNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:24:
[...]

het kan aan mij liggen maar waar kan ik het spel met de digital upgrade voor 17.50 halen dan?
Ho stop, had de verkeerde prijs van Blops 2 in mijn hoofd. Vergeet de rest maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:04
Voordat ik zometeen weer te laat ben... komt er nou nog 1 ronde met nieuwe aanbiedingen, of zijn dit de laatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

@hierboven
Wou ik net ook vragen

@fid3
Haha is goed :D was wel ff leuk een discussie XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Ik neem aan dat het vanavond om 19:00 stopt, aangezien alle aanbiedingen dan wel aflopen. Binnen een maand is er ook weer de holiday sale, dus het lijkt me sterk dat ze er nog een ronde aan plakken. Er komt nog wel 1 nieuwe Flash Sale bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ah ok mooi kan ik weer even sparen voor de volgende sale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 09:17
Flash deal tot 11:00 van Natural Selection 2 voor 2,29 is goede deal imo, geweldig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Audiosurf voor 2 euro. Leuke deal of is deel 2 de meerprijs waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Sempy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:
Voor €0,99 zelfs.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Nu voor €0.99. Ik had gister ook ~80 cent te veel betaalt voor Reus! Het lijkt wel of Valve de prijzen in de minuten na de flash sales online gaan nog even iets naar beneden bij stellen!

Pas kopen na een uur dus ;)

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Ik geloof dat de prijzen in de flash sales inderdaad de eerste paar minuten nog op de 'gewone' sale prijs staan, en pas later naar beneden worden bijgesteld naar de extra-korting prijs.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

wambamNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:24:
[...]

Hij is wel te koop voor 18.99 (standaard editie) en 21.99 voor de uitgebreide versie.

Nu ook maar even de sale in de gaten houden, nog nooit eerder gedaan :o

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Famous schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:09:
[...]

Hij is wel te koop voor 18.99 (standaard editie) en 21.99 voor de uitgebreide versie.

Nu ook maar even de sale in de gaten houden, nog nooit eerder gedaan :o
Ben ja laat mee, hij stopt vanavond. Over een maand vanaf begin doen! Of niet, scheelt veel geld als je het niet doet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Chris van der G schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:11:
[...]

Ben ja laat mee, hij stopt vanavond. Over een maand vanaf begin doen! Of niet, scheelt veel geld als je het niet doet :o
Ja, zag net dat die 27 november was begonnen :+.

Normaal gesproken koop ik maar één serie reeks en de rest komt uit de lucht vallen O-). Maar voor zo'n prijsje kan je het ook wel aanschaffen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Edit Oeps zie net de Modbreak. Sorry :)

Hmm de meeste games heb ik wel gespeeld :). Ik heb een keer die GTA pack gekocht voor 10 euro waar alles tot GTA 4 inzat, maar daar heb ik lang niet alles van gespeeld.

Ik heb de account sinds 14 Dec 2004. Dus in 9 jaar tijd bijna 45 dagen gespeeld 8)7

Ik had gister voor € 1.89 Brutal Legend gekocht. Heb die game altijd al een keer willen doen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Tweaky73 op 03-12-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Grmbl, mijn account is uitgeschakeld! Ik heb geen idee waarom. Ik wilde vanochtend inloggen op mijn werk (heb ik gisteren ook gedaan) om nog wat uit de sale te kunnen kopen, maar ik kon via de browser niet inloggen. Na veel proberen maar eens de client geïnstalleerd, en daarin wordt dus gezegd dat de account uitgeschakeld is. Op de steam support pagina kan ik ook niet inloggen, dus dat wordt leuk :(.

Deze sale is voor mij in ieder geval over; met de kerst kijk ik wel weer of er wat interessants bij zit.

edit: niet wakker vandaag ofzo... had mijn nickname in plaats van accountnaam ingevuld. Blijkbaar zijn die bij Steam verschillend O-)

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 03-12-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Ik heb het bij Civ5 gehouden.
Heb nog wel genoeg games op mijn wishlist staan maar heb nog genoeg te spelen uit mijn library.
gwystyl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:28:
Grmbl, mijn account is uitgeschakeld! Ik heb geen idee waarom. Ik wilde vanochtend inloggen op mijn werk (heb ik gisteren ook gedaan) om nog wat uit de sale te kunnen kopen, maar ik kon via de browser niet inloggen. Na veel proberen maar eens de client geïnstalleerd, en daarin wordt dus gezegd dat de account uitgeschakeld is. Op de steam support pagina kan ik ook niet inloggen, dus dat wordt leuk :(.

Deze sale is voor mij in ieder geval over; met de kerst kijk ik wel weer of er wat interessants bij zit.

edit: niet wakker vandaag ofzo... had mijn nickname in plaats van accountnaam ingevuld. Blijkbaar zijn die bij Steam verschillend O-)
Die kunnen van elkaar verschillen inderdaad, zelf ook geregeld ;)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Is het waard, best een toffe game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Xaph schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:06:
[...]

Nu voor €0.99. Ik had gister ook ~80 cent te veel betaalt voor Reus! Het lijkt wel of Valve de prijzen in de minuten na de flash sales online gaan nog even iets naar beneden bij stellen!

Pas kopen na een uur dus ;)
Ik begrijp ook niet waarom iemand bij de nieuwe deals direct toe zou happen.. Alsof er maar een "limited amount" wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mijn schade deze sale, met commentaar

Anomaly: Warzone Earth
Nog niet gespeeld.

Flight Control HD
Grappig spelletje! Er komen van alle kanten vliegtuigen en die moet je laten landen door een pad te trekken met de muis. Zodra ze een route hebben, gaan ze iets langzamer vliegen. Als ze bijna botsen, gaan er alarmbellen rinkelen. Zodra twee vliegtuigen botsen, ben je game over. Doel: zoveel mogelijk vliegtuigen laten landen.

Sid Meier's Ace Patrol
De op één na beste aankoop. Een turn based vliegspel. Heb 't een half uurtje gespeeld en heb veel zin om 't weer te spelen!

Monaco
Nog niet veel gespeeld, maar echt leuk vond ik het geloof ik niet.
Ik miste ook een tutorial? Werd meteen in een game gegooid. Geen idee hoe ik bewakers dood moet maken? Of kun je alleen stealthen?

Poker Night 2
Matig at best, maar dat wist ik. €0.99 is ook niet zoveel. :)
Scheelt weer geld als ik zin heb in poker. Dit is goedkoper dan RL doorgaans..

Dwarfs!?
Beste game die ik aangeschaft heb!
Erg leuke twist. Actie, strategie, indie, het is alles. Een aanrader. :Y)

Super Hexagon
Hahaha. Grappig. Ik weet dat de absolute wereldtop in een bepaalde Blizzard RTS deze game gebruikt 'om op te warmen'... Alsof ik dat nog niet wist.. * PromWarMachine hoort niet bij de wereldtop :z
Na precies 12 seconden ben ik dood. Op internet zijn filmpjes waar mensen dit minutenlang doen. Be my guest. Niet voor mietjes of mensen met langzame vingertjes in ieder geval. Ook niet aan te raden als je epilepsie hebt.

Sleeping Dogs
Nog niet gespeeld, moet een toppertje zijn.

Critical Mass
Mwoa. Soort Tetris in 3D, maar dan saaier. Veel saaier. Ik denk dat een tweede keer spelen er niet in zit. Grootste nadeel: besturing is met de muis. Werkt gaar.

[ Voor 18% gewijzigd door PromWarMachine op 03-12-2013 20:02 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
PromWarMachine schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:59:

Sleeping Dogs
Nog niet gespeeld, moet een toppertje zijn.
Van de zomer gekocht en inmiddels ook wel uitgespeeld. Een goeie 27 uur mee vermaakt, maar dan ook wel bijna alle "sidemissions" gedaan. Hoeft natuurlijk niet, maar is wel leuk om even in rond te dolen. Zonder dat haal je er ook genoeg uit qua speeltijd. Ik neem aan dat je HLTB wel kent?

Verder zelf ook een aantal Indie titeltjes dus gekocht en ik twijfel over de laatste titels. Spirits, To The Moon en Giana Sisters: Twisted Dreams. Van de laatste 2 weet ik eigenlijk wel dat die nog eens in de volgende sale met een betere aanbieding voorbij komen. Van de zomer ook al gezien, maar toen niet eens overwogen. Over Spirits staan er nauwelijks reviews op Steam zelf en er is ook geen metacritic score. Iemand ervaring mee?

Opzich heb ik er niet echt moeite mee om TTM en GS:TD te kopen, die paar euro die ik er anders mee zou besparen.. Tsja, zou voor het vervolg van GS te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

The Inquisitor schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:50:
[...]

Is het waard, best een toffe game
Hierop terugkomend: voor 99 cent MOET je deze game echt kopen. Als je een goede/leuke/interessante music library hebt ga je heel veel fun beleven met deze game. Sommige songs zijn gewoon 'ok' om op te surfen, maar bij sommige zul je er echt ingezogen worden ;)

Edit: gaat over Audiosurf dus

[ Voor 3% gewijzigd door The Inquisitor op 03-12-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 11:12
PromWarMachine schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:59:
Mijn schade deze sale, met commentaar

Flight Control HD
Grappig spelletje! Er komen van alle kanten vliegtuigen en die moet je laten landen door een pad te trekken met de muis. Zodra ze een route hebben, gaan ze iets langzamer vliegen. Als ze bijna botsen, gaan er alarmbellen rinkelen. Zodra twee vliegtuigen botsen, ben je game over. Doel: zoveel mogelijk vliegtuigen laten landen.
En bedankt... Mooi zo'n update met commentaar, kost mij weer €2,98. (Flight Control & Audiosurf) 8)

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Een goede vangst deze editie, meer uitgegeven dan gewoonlijk (zo'n 50 euro in totaal), maar sommige deals waren dan ook onmogelijk te weerstaan
• Electronic Super Joy
• Jet Set Radio
• Fable
• Rise of the Triad
• Legend of Dungeon
• Shadow Warrior
• Tomb Raider

En dan ook nog Dust: An Elysium tail gekocht voor iemand anders. Zelf een tijd geleden uitgespeeld :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Mijn eerste en zeker niet laatste steam sale winsten:
  • Garry's Mod
  • Portal
  • Portal 2
  • Trine
  • Trine 2
  • Counter-Strike Complete
  • Age of Empires II HD
  • Sid Meier's Civilization V: Gold
CSC was eigenlijk niet nodig want ik had er al een aantal, maar source en GO nog niet en die waren apart duurder dan het hele pakketje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Als we begonnen zijn met onze lijstjes:
  • Garry's Mod
  • Audiosurf
  • Metro Last Night + season pass + RPK gun (zo'n wapen kopen doe ik normaal niet maar kon ik nu kopen van het geld dat ik kreeg voor het verkopen van kaarten waarmee ik toch niets doe, dus praktisch gratis)
  • Bioshock Infinite
  • Dishonored GOTY edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Planetary Annihilation is in de flashsale. Filmpjes zien er super gaaf uit, maar is het 36,84€ waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Met al die lijstjes hierboven toch nog 2 aankopen erbij:

Galactic Civilizations II ultimate (3 euro GMG)
Sid Meiers Ace Patrol Pacific Skies (2 euro GMG)
Audiosurf (1 euro Steam)
Demolition Inc + dlc (1,86 Steam)

Leuk rijtje voor nog geen 8 euro en ook grappig om te zien dat Steam zelfs in een sale niet altijd de goedkoopste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:41
GC II heb ik even gespeeld, hoewel het erg leuk leek (Civ in space), was het vrij saai en heb er ook niet veel meer aan gedaan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Toch maar de knoop doorgehakt en mijn wishlist afgegaan. Op alfabetische volgorde:
  • Contagion
  • Critical Mass
  • Edge
  • FEZ
  • Giana Sisters: Twisted Dreams
  • LIMBO
  • Spirits
  • Terraria
  • To The Moon
  • Toki Tori
  • Unmechanical
  • Unstoppable Gorg
In totaal heeft dat zo'n 25 euro gekost. Iets meer, maar ik had nog tegoeg in mijn Wallet van Market verkopen. Nu heb ik tenminste ook een degelijk lijstje Indie titels waarvan ik nog veel te veel niet gespeeld heb..

* Fid3lity gaat weer verder met WoT.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Mijn schade is zeer groot. 0,99 cent welteverstaan. ;)
Ik had tijdens de summer sale al veel gekocht en moet de meeste games nog spelen, dus ik heb het nu maar een beetje rustig aan gedaan. Audiosurf voor 99 cent was echter zo een koopje dat ik deze toch maar gepakt heb.

Misschien dat ik tijdens de wintersale 'a wolf among us' pak. Ben benieuwd hiernaar en hoop dat het net zo goed is als the walking dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Alleen Audiosurf gekocht, de demo beviel me wel.

Farming Simulator 2013 en Age Of Empires II HD koop ik eventueel tijdens de wintersale. Ik twijfelde te lang, en aangezien ik heel veel games uit Humble Bundles nog niet gespeeld heb...

Edit: OH MY GOD, wat is Audiosurf geniaal! Goede aankoop geweest voor een euro, voor een tientje biedt het spel in mijn ogen niet genoeg gameplay.

[ Voor 24% gewijzigd door msnguy op 03-12-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Laatst online: 04-04-2022
Ook nog net Audiosurf genomen, voor die prijs kan je het inderdaad niet laten! Ook Toki Tori vind ik persoonlijk super deal voor die 44centjes

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Mijn aankopen:
• Sonic Hits Collection
• Payday: The Heist
• Papo & Yo, bij GreenManGaming gekocht, maar is ook een aanbieding op Steam. Nog niet gespeeld, maar afgaand op de reviews schijnt het best een bijzondere/mooie game te zijn

En misschien dat Audiosurf er nog bij komt.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 02-06 15:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn schade tot nu toe: Civ 5 BNW, Dust
Twijfel nog een beetje over audiosurf en het toki tori pakketje...

Laat de rehash maar komen

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Kans is groot dat het om 7 uur vanavond gewoon afgelopen is. Niks geen rehash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 02-06 15:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Toch nog audiosurf en toki gekocht, wellicht een leuk Sint kadootje.
Over 5 minuten weten we meer.
Eerlijk gezegd verwacht ik wel een "greatest hits" dag, maar het zou niet heel vreemd zijn als het dadelijk al voorbij is.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En afgelopen :) Al staan er nog een hoop spellen met kortingen, dat wel.

[ Voor 65% gewijzigd door anandus op 03-12-2013 19:01 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling dat iedereen zijn/haar steam calculations hier post.