Mijn schade deze sale, met commentaar
Anomaly: Warzone Earth
Nog niet gespeeld.
Flight Control HD
Grappig spelletje! Er komen van alle kanten vliegtuigen en die moet je laten landen door een pad te trekken met de muis. Zodra ze een route hebben, gaan ze iets langzamer vliegen. Als ze bijna botsen, gaan er alarmbellen rinkelen. Zodra twee vliegtuigen botsen, ben je game over. Doel: zoveel mogelijk vliegtuigen laten landen.
Sid Meier's Ace Patrol
De op één na beste aankoop. Een turn based vliegspel. Heb 't een half uurtje gespeeld en heb veel zin om 't weer te spelen!
Monaco
Nog niet veel gespeeld, maar echt leuk vond ik het geloof ik niet.
Ik miste ook een tutorial? Werd meteen in een game gegooid. Geen idee hoe ik bewakers dood moet maken? Of kun je alleen stealthen?
Poker Night 2
Matig at best, maar dat wist ik. €0.99 is ook niet zoveel.

Scheelt weer geld als ik zin heb in poker. Dit is goedkoper dan RL doorgaans..
Dwarfs!?
Beste game die ik aangeschaft heb!
Erg leuke twist. Actie, strategie, indie, het is alles. Een aanrader.
Super Hexagon
Hahaha. Grappig. Ik weet dat de absolute wereldtop in een bepaalde Blizzard RTS deze game gebruikt 'om op te warmen'... Alsof ik dat nog niet wist..
* PromWarMachine hoort niet bij de wereldtop 
Na precies 12 seconden ben ik dood. Op internet zijn filmpjes waar mensen dit minutenlang doen. Be my guest. Niet voor mietjes of mensen met langzame vingertjes in ieder geval. Ook niet aan te raden als je epilepsie hebt.
Sleeping Dogs
Nog niet gespeeld, moet een toppertje zijn.
Critical Mass
Mwoa. Soort Tetris in 3D, maar dan saaier. Veel saaier. Ik denk dat een tweede keer spelen er niet in zit. Grootste nadeel: besturing is met de muis. Werkt gaar.
[
Voor 18% gewijzigd door
PromWarMachine op 03-12-2013 20:02
]