Steam/XBL: Avioto
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
NeeEagle Creek schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:33:
Als ik een game heb gekocht via Origin en de uitbreiding koop via Steam, dan werkt dat zeker niet of wel..?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 13% gewijzigd door Magic op 30-11-2013 12:45 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
CoD: Ghosts is ook jonger dan 6 maanden en zat gister toch tussen de Daily Deals.. Het kan zomaar.Magic schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:39:
Wat denken jullie, zou Shadow Warrior en Rise of the Triad nog in een daily komen? Normaal zijn dailies altijd games die ouder zijn dan 6 maanden dacht ik, maar ze hebben nu ook al aanzienlijke korting.
Ja en wat een korting zeg, wat was het ook al weer, 15%?Fid3lity schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:51:
[...]
CoD: Ghosts is ook jonger dan 6 maanden en zat gister toch tussen de Daily Deals.. Het kan zomaar.

Een whopping 17%MusicAddict schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:01:
[...]
Ja en wat een korting zeg, wat was het ook al weer, 15%?
Misschien van de winter wel 25%

Ik zou het geen aanbieding noemenCptChaos schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:16:
Als die game zo snel al in de aanbieding is, zegt het vast iets over de kwali... Euh, verkopen.

En van de zomer vast wel 50%... van 60 euro.Fid3lity schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:07:
[...]
Een whopping 17%
Misschien van de winter wel 25%
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

En ik bash totaal niet op CoD, maar de prijzen die Activision hanteert op steam (en dus ook de sales percentages) zijn al jaren gewoon uber slecht. Dat het in beide gevallen toch wel verkoopt is prima, maar wat heb ik daarom een hekel aan Activision gekregen.
Want dat is met andere games van hun net zo goed ook het geval, gelukkig zijn zit daar voor mij persoonlijk toch niks interessants tussen

[ Voor 192% gewijzigd door Ketho op 30-11-2013 19:07 ]
Ik zie dat Far Cry 3 in sale is en denk: 'oh mooi'.
Klik er op en zie dat ik 'm al heb...

http://steamdb.info/calcu...1198031486682¤cy=de
*zucht*
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
lol jij.
Borderlands II voor 7,49 is opzich wel een mooie aanbieding. Jammer dat dat GOTY maar 50% korting heeft.
Inderdaad. Schandalig, CoD: Ghosts is zelfs als ie in de aanbieding is nog duurder dan de meeste games bij release.Avioto schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:28:
[...]
Ik zou het geen aanbieding noemenHet heeft nu de prijs van een nieuwe game
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik zat erom te lachen, maar ik heb zelf ook meer dan de helft niet gespeeld zie ik nu

http://steamdb.info/calcu...player=Avioto¤cy=de
En toch staat die game bij launch elk jaar weer eerste in de Steam top sellers lijst.Compizfox schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:02:
Inderdaad. Schandalig, CoD: Ghosts is zelfs als ie in de aanbieding is nog duurder dan de meeste games bij release.
Ik snap dat nooit zo goed.
hahahah, mooi!Avioto schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:26:
[...]
Ik zat erom te lachen, maar ik heb zelf ook meer dan de helft niet gespeeld zie ik nu![]()
http://steamdb.info/calcu...player=Avioto¤cy=de
Toch genoeg kopers dusAvioto schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:26:
En toch staat die game bij launch elk jaar weer eerste in de Steam top sellers lijst.
Ik snap dat nooit zo goed.

Ander vraagje, is Max Payne 3 te spelen zonder deel 1 en 2 gespeeld te hebben? En heeft het een beetje replay value?
In 10 uur uit te spelen volgens Howlongtobeat
Replay value kan ik moeilijk inschatten. Volgens mij zijn er niet echt andere keuzes die je kan maken waardoor het verhaal echt anders loopt, maar bij MP1 en 2 kon je het na het uitspelen op een moeilijkere stand nog een keer spelen.
Hmm ik wilde mijn DLC's van Skyrim gaan ophalen, maar hij staat al meer dan een dag op 'download starten'. Opnieuw installeren van steam (met verplaatsen en terugzetten van steamapps map) heeft niet geholpen, net zo min als het opnieuw instellen van de windows firewall of het uitschakelen daarvan. Andere downloads gaan wel gewoon snel, dus het ligt iig niet aan de verbinding.
Ook duurt het opstarten van de Steam client eeuwen als hij aan het kijken is naar updates. Hebben meer mensen hier last van omdat het nu druk is met de sales of is er een probleem aan mijn kant?
[ Voor 30% gewijzigd door gwystyl op 30-11-2013 22:45 ]
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
FTFY
Tss, ninja edit
[ Voor 40% gewijzigd door Compizfox op 30-11-2013 22:47 ]
De Enhanced Steam-extensie voor browsers is megahandig, je kan dan gelijk zien welke je hebt (of ze zelfs verbergen in de store)
Die prijsinfo is ideaalanandus schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:01:
[...]
De Enhanced Steam-extensie voor browsers is megahandig, je kan dan gelijk zien welke je hebt (of ze zelfs verbergen in de store)
Dankje hiervoor.
edit: ik vraag me eigenlijk af hoe het zit als je zo'n GOTY editie aanschaft. Is dit dan een volledig nieuw spel? Of worden enkel de DLC's geïnstalleerd en hou je de key van het basisspel over? Of wordt dit naast het basisspel volledig geïnstalleerd en zit je eigenlijk met dubbele achievements, savegames, ... ? Als enkel nieuwe items worden geïnstalleerd, vervalt uiteraard mijn bovenstaande reactie.
[ Voor 36% gewijzigd door HannesB op 01-12-2013 09:05 ]

[ Voor 32% gewijzigd door rubensollie op 01-12-2013 11:17 ]
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
idd, misschien moet je ook even gerichter zoeken naar een game. Op een aantal games zitten ook korting maar die je niet op de steamhoofdpagina staan.The Inquisitor schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:30:
Ik vind de aanbiedingen tot nu toe een beetje... matig.
Zo zeker zou ik daar niet van zijn. Volgens de gelekte informatie willen ze dezelfde discounts aanhouden over beide sales omdat ze zo dicht bij elkaar liggen.Fid3lity schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:19:
Ik hou het deze sale bij wat leuke Indie titels die ik er nog bij wil hebben. Even afwachten dus of die nog naast de autumn sale aanbiedingen voorbij gaan komen. De overige titels laat ik even voorbij gaan tot de holiday sale. Verwacht daar ook wat mooie(re) prijzen.
Link
"We plan to maintain the same discounts from one sale to the other"
Hoewel het I guess mogelijk zou zijn dat ze dan de prijs verlagen voor de volgende sale
Anoniem: 172410
Dat had ik dus met The Witcher, ware het niet dat ik die niet op Steam heb. Maar goed dat ik voor de zekerheid nog even mijn mailbox scande op eerdere aankopen.True schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:30:
Ik zie dat Far Cry 3 in sale is en denk: 'oh mooi'.
Klik er op en zie dat ik 'm al heb...![]()
Wel een goede indicatie dat het nu echt eens tijd wordt te spelen in plaats van te kopen.
Zou met niets verbazen eigenlijk, de sales liggen nu wel heel (te?) dicht op elkaar. Afijn, dan wordt het over een maandje uitkijken naar wat andere titels.Pheace schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:14:
[...]
Zo zeker zou ik daar niet van zijn. Volgens de gelekte informatie willen ze dezelfde discounts aanhouden over beide sales omdat ze zo dicht bij elkaar liggen.
Link
"We plan to maintain the same discounts from one sale to the other"
Hoewel het I guess mogelijk zou zijn dat ze dan de prijs verlagen voor de volgende sale
infidel011 schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:01:
Ligt steam er soms uit? Het platform reageert niet meer en ik kan niet op de site komen.
Ze liggen er inderdaad weer eens uit.Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met store.steampowered.com
Note voor mijzelf: tijdens een sale nooit steam opnieuw installeren

Ik wacht nog op Civ5, Anno 2070 en FC3 blood dragon. Rome2 is mij nog te duur, ik wacht wel tot de bugs eruit gepatched zijn en alle DLC inclusief wordt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Gelukkig kan ik wel spellen aanschaffen via de website.
[ Voor 25% gewijzigd door bobsquad op 01-12-2013 17:17 ]
Of gewoon van je games een lokale backup hebben, op die manier was ik qua Steam erg snel over van mijn oude laptop naar mijn nieuwe.bobsquad schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:02:
Ben al de hele dag bezig om te updaten aangezien ik mijn PC opnieuw heb geinstalleerd![]()
Note voor mijzelf: tijdens een sale nooit steam opnieuw installeren
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Lijkt mij van niet, Civ was 50%, dus dat is 0% extra korting.The Inquisitor schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:00:
Ik hoop dat de kortingen bij de dagaanbiedingen nog niet kloppen...
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Anoniem: 172410
Dat werkt dus niet altijd, want zoals hierboven al staat moet je soms wat extra bestanden downloaden en als dat niet gaat kan je niet spelen. Eén van de nadelen van Steam.MegaTronics schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:15:
Of gewoon van je games een lokale backup hebben, op die manier was ik qua Steam erg snel over van mijn oude laptop naar mijn nieuwe.
Is dit trouwens de laatste 'normale' daily, en dan morgen een 'best of'? Of zit er nog een daily tussen?
Ik hoop namelijk nog dat de You Don't Know Jack-bundle voor meer dan 50% voorbijkomt
[ Voor 79% gewijzigd door anandus op 01-12-2013 19:07 ]
Daar ga ik even voor ruilen waarschijnlijk, mooi prijsjelayzzzz schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:05:
Far Cry 3 - Blood Dragon 66% €5,09!
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Heb net dus de losse upgrade gekocht voor 2,50 omdat ik alleen de base game had, maar daar zit alle DLC in behalve Brave New World en nog een of 2 anderen. Ik vind het prima maar de DLC zijn los allemaal 50 of 66% off dus i dont complain
Is nog behoorlijk nieuw, vind het al heel wat dat 'ie met 66% korting wordt aangeboden.The Inquisitor schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:12:
Ik vind het jammer dat Metro LL geen -75% heeft
Bij vorige sales was dat ook al zoMusicAddict schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:19:
Heb ik dat nou of is de Civ5 Gold Edition best wel té goedkoop geprijst met -75%?
Al is de Scrambled Nations DLC nog steeds full price. Maarja, die hoef ik ook niet zo nodig
[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 01-12-2013 19:26 ]
Metro franchise was een paar weken geleden ook in de aanbieding voor een soortgelijke prijs.Fid3lity schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:19:
[...]
Is nog behoorlijk nieuw, vind het al heel wat dat 'ie met 66% korting wordt aangeboden.
Anderzijds, ik heb de game toch al uitgespeeld en nu weer genoeg liggen... dus ik kan net zo goed even wachten op de volgende sale
Ik heb nog een backlogje van genoeg titeltjes (ook al wat oudere), met name dankzij de Summer Sale. Vandaar ook dat ik mezelf maar even beperk tot de wat goedkopere Indie titels. Had een budget van 25 euro in m'n Wallet gestopt en wil me daar wel aan houdenThe Inquisitor schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:21:
[...]
Metro franchise was een paar weken geleden ook in de aanbieding voor een soortgelijke prijs.
Anderzijds, ik heb de game toch al uitgespeeld en nu weer genoeg liggen... dus ik kan net zo goed even wachten op de volgende sale
Sumersale is geweldigFid3lity schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:27:
[...]
Ik heb nog een backlogje van genoeg titeltjes (ook al wat oudere), met name dankzij de Summer Sale. Vandaar ook dat ik mezelf maar even beperk tot de wat goedkopere Indie titels. Had een budget van 25 euro in m'n Wallet gestopt en wil me daar wel aan houdenHeb deze sale LIMBO, Terraria, Contagion en Fez dus gekocht en nu nog zo'n 14 euro over. En nog wel de nodige Indies op m'n wishlist staan.
Ik had dus de vorige sale bijvoorbeeld de eerste 4 Assassin's Creed titels gekocht, waarvan ik alleen de eerste nog maar heb gespeeld. Maar ook Fallout 3 en NV moet ik nog uitspelen, LA Noire, zelfs Metro 2033 heb ik bijvoorbeeld nog niet uitgespeeld.The Inquisitor schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:36:
[...]
Sumersale is geweldigSlimme zet om op die manier een budget in te stellen, anders blijf je doodleuk doorbetalen met ideal. Ik heb Dishonored GOTY en Bioshock Infinite gekocht, samen ruim 20 euro maar ben ik wel weer zeker van wat extra uren spelplezier in mijn backlog
Dus nog meer dan genoeg in de backlog. Wat het allemaal lastiger maakt is dat ik me voornamelijk vermaak met WoT en zo niet eens aan mijn Steam games toekom
Heel begrijpelijk. Zeker met de AC titels en 2x Fallout kom je al op heeeel wat uurtjesFid3lity schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:43:
[...]
Ik had dus de vorige sale bijvoorbeeld de eerste 4 Assassin's Creed titels gekocht, waarvan ik alleen de eerste nog maar heb gespeeld. Maar ook Fallout 3 en NV moet ik nog uitspelen, LA Noire, zelfs Metro 2033 heb ik bijvoorbeeld nog niet uitgespeeld.
Dus nog meer dan genoeg in de backlog. Wat het allemaal lastiger maakt is dat ik me voornamelijk vermaak met WoT en zo niet eens aan mijn Steam games toekomMede daarom dus besloten een budget in te stellen en me daar maar aan te houden.
Even inhoudelijk op jouw titels: zo te zien hebben wij ongeveer dezelfde smaak qua games. In dat geval raad ik je zeker aan om Metro 2033 te gaan spelen! Metro LL is wat makkelijker imo maar wel beter speelbaar (3 main guns tegelijk etc). Het verhaal en de atmosfeer in de game zijn geweldig. Samen met de Bioshock delen (ik hou erg van goede verhalen in games) zijn dat mijn favoriete games van de afgelopen jaren (en games die het langst bleven 'hangen' in mijn hoofd nadat ik ze had uitgespeeld).
LA Noire heb ik btw gemist deze deal (flashdeal), denk dat ik h'm voor 7,49 wel had gekocht. En... nu ik weer terug dacht aan Metro is er een grote kans dat ik deze gewoon koop
http://store.steampowered.com/app/24240/
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Koopje!Chris_L schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:23:
Tipje! PAYDAY: The Heist is slechts €1,89. Soundtrack 39 cent.
Ik heb zelf de Wolfpack DLC niet en wilde die eens goedkoop krijgen... jammer genoeg geen 90% daarop
Ik ben aan Metro 2033 wel begonnen, voor de tweede keer inmiddels (geen idee meer wat er nou de eerste keer fout was gegaan). Weet wel dat ik de setting inderdaad erg sterk vond. Alleen die monologen tussendoor werden een beetje storend door het matige (imo) voice acting.The Inquisitor schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:16:
[...]
Even inhoudelijk op jouw titels: zo te zien hebben wij ongeveer dezelfde smaak qua games. In dat geval raad ik je zeker aan om Metro 2033 te gaan spelen! Metro LL is wat makkelijker imo maar wel beter speelbaar (3 main guns tegelijk etc). Het verhaal en de atmosfeer in de game zijn geweldig. Samen met de Bioshock delen (ik hou erg van goede verhalen in games) zijn dat mijn favoriete games van de afgelopen jaren (en games die het langst bleven 'hangen' in mijn hoofd nadat ik ze had uitgespeeld).
LA Noire heb ik btw gemist deze deal (flashdeal), denk dat ik h'm voor 7,49 wel had gekocht. En... nu ik weer terug dacht aan Metro is er een grote kans dat ik deze gewoon koopIk heb mij voorgenomen te wachten tot morgen, en als er morgen geen leuke daily/flash bijzit dat ik hm dan aanschaf.
En van wat ik afgelopen zomer heb gekocht heb ik dus uitgespeeld: Assassin's Creed 1, Tomb Raider (2013), Hitman: Absolution, Sleeping Dogs en Saints Row: The Third. Om maar even aan te geven dat ik niet niets heb gespeeld
AC 1 vond ik na het uitspelen wat repetitief, daardoor daarna geen zin meer gehad in de vervolgdelen. Ik weet dat ze beter zijn, maar dus totaal niet meer aan gedacht.
Overigens, is dat Toki Tori wat? Ben m'n budget zo aan het uitmeten dat ik het ongeveer wel op kan maken aan wat laatste Indie titels die hopelijk morgen nog eens voorbij komen als Daily / Flash. Dinsdag krijgen we geen nieuwe deals meer, toch?
Je moet hem dan uiteraard ook wel in het Russisch spelen... Niet alleen omdat de Engelse voice-overs vreselijk zijn, maar ook voor de sfeer.Fid3lity schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:03:
[...]
Ik ben aan Metro 2033 wel begonnen, voor de tweede keer inmiddels (geen idee meer wat er nou de eerste keer fout was gegaan). Weet wel dat ik de setting inderdaad erg sterk vond. Alleen die monologen tussendoor werden een beetje storend door het matige (imo) voice acting.
Natuurlijk wel met Engelse subtitles
[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 01-12-2013 21:15 ]
Leuke, maar ook erg pittige game. Inmiddels bijna 20 uur in gestoken, maar nog lang niet uitgespeeld. Er is overigens ook een demo vanFid3lity schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:03:
Overigens, is dat Toki Tori wat?
And I'm the only one and I walk alone.
Bedankt voor die tip, misschien dat ik h'm de volgende keer in Russisch ga spelen. Zal de sfeer inderdaad ten goede doen (aangezien is alles Russisch isCompizfox schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:15:
[...]
Je moet hem dan uiteraard ook wel in het Russisch spelen... Niet alleen omdat de Engelse voice-overs vreselijk zijn, maar ook voor de sfeer.
Het is een tijdje geleden dat ik Metro2033 heb gespeeld maar ik kan me niet herinneren dat de voice-acting slecht was. Imo allemaal goed gecaste stemmen. In ieder geval in Metro LL.
"Wicked phenomenon, yes? But, you know, it’s not any more "evil" than, say… fire. It all depends on your point of view. Try to get a better understanding of things before you make your judgement"
Is toch gewoon prachtig?
Ik vind Metro sowieso een extra playthrough waardig (in Metro2033 kreeg ik het slechte einde

Dat zal ik dan inderdaad de volgende keer dat ik 'm opstart eens doen. Niet eens naar gekeken, staat dat standaard op Engels?Compizfox schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:15:
[...]
Je moet hem dan uiteraard ook wel in het Russisch spelen... Niet alleen omdat de Engelse voice-overs vreselijk zijn, maar ook voor de sfeer.
Zolang die 20 uur de moeite waard waren is het die 50 cent die deel 1 nu kost lijkt me wel waard. Anders zou ik twijfelen om bijvoorbeeld EDGE te halen. Als Giana Sisters een keer als Flash of Daily voorbij komt passen ze beiden nog wel in het budget, anders moet ik kiezen tussen een aantal.PromoX schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:19:
[...]
Leuke, maar ook erg pittige game. Inmiddels bijna 20 uur in gestoken, maar nog lang niet uitgespeeld. Er is overigens ook een demo van.
[ Voor 38% gewijzigd door Fid3lity op 01-12-2013 21:29 ]
Giana sisters is op het moment bij GMG in de 4-play trouwens met 80% offFid3lity schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:27:
[...]
Dat zal ik dan inderdaad de volgende keer dat ik 'm opstart eens doen. Niet eens naar gekeken, staat dat standaard op Engels?
[...]
Zolang die 20 uur de moeite waard waren is het die 50 cent die deel 1 nu kost lijkt me wel waard. Anders zou ik twijfelen om bijvoorbeeld EDGE te halen. Als Giana Sisters een keer als Flash of Daily voorbij komt passen ze beiden nog wel in het budget, anders moet ik kiezen tussen een aantal.
http://www.greenmangaming.com/search/?q=giana+sisters
(80% op base game, 66% met dlc pack)
Gooi er deze coupon bij en krijg nog 20% extra korting
Khan heet ieThe Inquisitor schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:26:
[...]
Bedankt voor die tip, misschien dat ik h'm de volgende keer in Russisch ga spelen. Zal de sfeer inderdaad ten goede doen (aangezien is alles Russisch is) maar anderzijds vond ik de quotes van Han (uit mijn hoofd, volgens mij heet hij zo) in het Engels goed.
De quotes blijven natuurlijk hetzelfde, ik ga er tenminste vanuit dat de Engelse ondertiteling gewoon een transscript is van de Engelse voice-over.
Moah, vond dat wat tegenvallen. Vooral omdat het Engelstalige stemacteurs zijn met zo'n overduidelijk nep Russisch accent.Het is een tijdje geleden dat ik Metro2033 heb gespeeld maar ik kan me niet herinneren dat de voice-acting slecht was. Imo allemaal goed gecaste stemmen. In ieder geval in Metro LL.
Ja, natuurlijk, maar ik hoor het graag.Compizfox schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:36:
[...]
Khan heet ie
De quotes blijven natuurlijk hetzelfde, ik ga er tenminste vanuit dat de Engelse ondertiteling gewoon een transscript is van de Engelse voice-over.
Khan, han... klinkt hetzelfde
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb er zelf geen last van en vind het wel goed gelukt.Compizfox schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:36:
Moah, vond dat wat tegenvallen. Vooral omdat het Amerikaanse stemacteurs zijn met zo'n overduidelijk nep Russisch accent.
Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk! Gelukkig hebben we de keuze
Net Metro Last Night en Seasonpass gekocht. Ik zat eerder deze avond nog te zeuren om de discount maar na opnieuw denken heb ik besloten dat de prijs het mij zeker waard is
Thnx. Die had ik nog ff gemist. Meteen meegepaktChris_L schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:23:
Tipje! PAYDAY: The Heist is slechts €1,89. Soundtrack 39 cent.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dat zou een optie zijn als ik niet aan iDeal vastzat. Geen Paypal / CC / Visa etcMusicAddict schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:34:
[...]
Giana sisters is op het moment bij GMG in de 4-play trouwens met 80% off
http://www.greenmangaming.com/search/?q=giana+sisters
(80% op base game, 66% met dlc pack)
Gooi er deze coupon bij en krijg nog 20% extra kortingTAREM-4PLAY-VOUCH

Je kunt ook met iDeal geld op een Paypal-rekening zetten, je hoeft 'm dan niet te koppelen aan je bankrekening.Fid3lity schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:10:
[...]
Dat zou een optie zijn als ik niet aan iDeal vastzat. Geen Paypal / CC / Visa etc
And I'm the only one and I walk alone.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dus deze zou ik laten liggen.
edit: volgens analyse tool op game-debate.com moet hij zelfs op Ultra nog te spelen zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door honey op 02-12-2013 09:26 ]
honey schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:20:
Dus omdat hij niet lekker op jouw laptop draait omdat je een zwakke videokaart hebt (zo te zien is de GT740M equivalent aan een GTS250) raad je aan om hem te laten liggen?

Zeker, het is een relatief zwaar spel, maar het is dan ook het mooiste spel dat er ongeveer te krijgen is.
Maar het is een prima RPG verder en op de meeste computers prima te spelen op medium of hoger
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 02-12-2013 09:42 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Misschien zijn daar nog wat tips ofzo
/terugontopic
N.a.v de opmerking hierboven heb ik wel Payday : The Heist meegenomen. Eens kijken wanneer ik daar aan toe kom
Toki Tori heb ik ooit al eens bij een humble bundle gekregen volgens mij, maar vziw nooit opgestart. Geen idee dus of dat wat is.
Voor de lol ook eens die SteamDB calculator op mijn profiel losgelaten:
My Steam Profile (from SteamDB)
- Worth: 602,59€
- Games owned: 48
- Games not played: 39
- Percentage: 81%
- Hours spent: 49.4h

[ Voor 38% gewijzigd door gwystyl op 02-12-2013 20:53 ]
Wat een kulverhaal; omdat jouw laptop met een trage GPU het spel niet aankan "moet je hem maar laten liggen"?honey schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:20:
Gister nog de Witcher 2 gekocht, mooie aanbieding, mooie intro. Helaas is het spel niet te spelen op een Asus N56 i7 GeForce GT740M laptop >< Een mouse lag van 1 seconde. Zelfs op laagste settings nog steeds aanwezig.
edit: volgens analyse tool op game-debate.com moet hij zelfs op Ultra nog te spelen zijn.

Laatste tijd ook minder aan het gamen alleen BF4 op dit moment
- Worth: 1116,36€
- Games owned: 87
- Games not played: 38
- Percentage: 44%
- Hours spent: 1,552.7h
gwystyl schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:26:
Ik zat net te kijken naar de Tomb Raider collectie, maar ik zag in de Enhanced Steam regeltjes dat hij afgelopen vrijdag net iets meer dan € 10 was bij GMG. Best jammer dat ik die gemist heb, dat had ik er zeker voor over. € 35 vind ik weer net wat veel voor zo'n berg spellen die ik ooit wel ga spelen maar nu vooral voor d heb in mijn gamescollectie wil hebben.
N.a.v de opmerking hierboven heb ik wel Payday : The Heist meegenomen. Eens kijken wanneer ik daar aan toe kom.
Toki Tori heb ik ooit al eens bij een humble bundle gekregen volgens mij, maar vziw nooit opgestart. Geen idee dus of dat wat is.
Voor de lol ook eens die SteamDB calculator op mijn profiel losgelaten:
My Steam Profile (from SteamDB)AUCH. In my defense: blijkbaar is mijn collectie ruim € 450 waard, terwijl ik volgens Steam zelf maar zo'n € 130 heb uitgegeven. Daar zitten ook wel wat games bij die ik elders online of als hardcopy heb gekocht en daarna geactiveerd op Steam, maar de meeste heb ik in de Steam store gekocht. Alsnog best een bedrag voor iemand die eigenlijk niet zoveel (meer) speelt
- Worth: 458,74€
- Games owned: 32
- Games not played: 24
- Percentage: 75%
- Hours spent: 49.3h
Gebruik je toevallig windows 8? Volgens mij was laatst in het nieuws dat sommige games last hebben van lag met de muis. Dat zou nu verholpen moeten zijn trouwens.honey schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:20:
Gister nog de Witcher 2 gekocht, mooie aanbieding, mooie intro. Helaas is het spel niet te spelen op een Asus N56 i7 GeForce GT740M laptop >< Een mouse lag van 1 seconde. Zelfs op laagste settings nog steeds aanwezig.
Ja, die heb ik toch nog maar even meegenomen.
Net als dat pokerspelletje. Dat scheelt weer IRL geld als ik zin heb in poker.
- Worth: 2201,08
- Games owned: 170
- Games not played: 100
- Percentage: 59%
- Hours spent: 784.1h
Oh dat valt toch keihard mee man.PromWarMachine schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:02:
[...]
Ja, die heb ik toch nog maar even meegenomen.
Net als dat pokerspelletje. Dat scheelt weer IRL geld als ik zin heb in poker.
My Steam Profile (from SteamDB)@anandus: kun jij jouw lijstje eens posten?
- Worth: 2201,08
- Games owned: 170
- Games not played: 100
- Percentage: 59%
- Hours spent: 784.1h
Meer kopen
- Worth: $574.68
- Games owned: 35
- Games not played: 17
- Percentage: 49%
- Hours spent: 206.0h
- Skyrim Legendary Edition
- HoMM VI
- PAYDAY: The Heist
zit nog te twijfelen over Civ5. Waarschijnlijk hak ik vanavond de knoop door
- Worth: 1059,33€
- Games owned: 89
- Games not played: 43
- Percentage: 48%
- Hours spent: 137.0h
Castle Story?Had er eentje gezien maar die kan ik niet meer terug vinden tussen de games. Was een soort strategisch bouwspel met blokjes en bouwertjes die het werk deden etc. Volgens mij was het een greenlight/indie/vroegtijdige toegang game. Iemand een idee?
Ja, dat is uhm. Thanksantoonxxx schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:43:
[...] Castle Story?
- Worth: 1309,11€
- Games owned: 129
- Games not played: 46
- Percentage: 36%
- Hours spent: 2,114.1h
[ Voor 15% gewijzigd door spleethoven op 02-12-2013 11:57 ]
Oh en Portal II heb ik nog niet. *shame on me*
Maar.. is dat een 'groot' spel? Ik heb (zeker voor de Kerst) sowieso geen tijd om dat te spelen.
Dan kan ik net zo goed wachten toch?
[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 02-12-2013 12:35 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
En er is in de Workshop een *load aan custom maps te vinden die echt de moeite waard zijn. Sowieso een dikke aanrader.Compizfox schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:31:
Portal 2 is natuurlijk een must-buy (wel eerst Portal 1 spelen voor het geval je die ook nog niet had). Hij duurt niet zo heel lang, iets van 10 uur of zo.
Het is niet de bedoeling dat iedereen zijn/haar steam calculations hier post.