Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Hmm die moet ik ook maar weer eens spelen. Hopelijk lukt dat vanavond met de random/single draft games want dat is tegenwoordig bijna het enige wat we (ik en 3 of 4 vrienden) op maandag avond spelen.Zuurstok schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:37:
Batskater roaming vanaf level 1 is pwetty strong als je team er een beetje omheen kan werken.
Heb me zo vermaakt.
match
Edit: @Zuurstok wat heb jij overigens hoge winrates!
[ Voor 5% gewijzigd door Tupel op 14-03-2016 09:11 ]
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
+200 bonus gold FTW!Tupel schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:11:
[...]
Hmm die moet ik ook maar weer eens spelen. Hopelijk lukt dat vanavond met de random/single draft games want dat is tegenwoordig bijna het enige wat we (ik en 3 of 4 vrienden) op maandag avond spelen.
Edit: @Zuurstok wat heb jij overigens hoge winrates!
ik word gewoon gecarried in m'n games joh
[ Voor 15% gewijzigd door Zuurstok op 14-03-2016 10:09 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Tja... al had ik de tijd had ik ook wel eens aangesloten bij jullie party. Lijkt me inderdaad wel leerzaam om met mensen te spelen van wat hoger caliber.Zuurstok schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:06:
[...]
+200 bonus gold FTW!
ik word gewoon gecarried in m'n games johGewoon met mensen spelen die beter dan jezelf zijn, leer je ook nog eens wat van
![]()
![]()
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Source: https://www.gamingonlinux...-source-2-to-vulkan.6832/Valve about Dota 2, About 1:26:54
Valve state the Source 2 powered Dota 2 Reborn has a completed Vulkan rendering system now, and they have shipped it to "IHVs" (independent hardware vendors). They have it running on AMD, Nvidia and Intel on both Windows and Linux.
Scaleform are working on a Vulkan back-end that Valve need for some of their UI, so they are waiting on them.
Valve state that Dota 2 isn't the best performance mark for Vulkan as it's not doing a lot, and they aren't using certain Vulkan features yet they will do in future, and they think they will improve performance on it.
The latency is a lot lower (better) in Vulkan than DirectX 9 in Dota 2.
In the first Nvidia test (a portion of a normal match):
In FPS terms Vulkan beats OpenGL. DirectX 9 beats them both and all of them beat DirectX 11.
In the second Nvidia test (a big battle, lots going on):
In FPS terms Vulkan beats all. OpenGL and DirectX 9 evenly matched and again they all beat DirectX 11.
He sums it up as this:
- Significant latency reduction
- Improved framerate in heavy scenes
- Only going to get better
En welke heroes zien jullie graag een buff krijgen?
Ik hoop iig dat Lone Druid aardig meta blijft, maar dat OD wel een dikke nerf krijgt.
Ik hoop iig niet dat PA gebuffed gaat worden. PA zie je al een tijdje niet in pro games, wat het waarschijnlijk zou maken. Maar ik heb zo'n hekel aan RNG CRIT fuuck ?U heroes dat ik echt hoop dat PA een beetje in de prullenbak wordt gestopt.
Geldt dat dan niet voor alle RNG based crit damages?Zuurstok schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 01:39:
Welke heroes hopen jullie dat generfed gaan worden in de volgende patch?
Ik hoop iig dat Lone Druid aardig meta blijft, maar dat OD wel een dikke nerf krijgt.
Ik hoop iig niet dat PA gebuffed gaat worden. PA zie je al een tijdje niet in pro games, wat het waarschijnlijk zou maken. Maar ik heb zo'n hekel aan RNG CRIT fuuck ?U heroes dat ik echt hoop dat PA een beetje in de prullenbak wordt gestopt.
Van mij mag Troll wel een lichte buff krijgen.
Nerf jugg dan ook maar, ck, wk; ember en sven waar daedalus toch wel een beetje staple op is, etc etc.Zuurstok schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 01:39:
Ik hoop juist dat PA weer enigszins een buff krijgt. PA is al in geen eeuwen viable in pro games en als zelfs EE full retard op 0-20 losing streak gaat is er toch wat mis met de hero
PA is momenteel ontzettend dumpster en ik zie eerlijk gezegd ook niet hoe ze dat snel gaan oplossen.
En aan PA heb ik een gruwelijke hekel. Als ik haar speel kan ik net zo goed de beide passives niet uppen, want ze proccen toch niet. Ik zit letterlijk achter de computer te smeken om een enkele crit. 1 crit tijdens een teamfight, dat is alles waar ik om vraag. Maar als ik er tegen moet spelen, dan lijkt het wel alsof PA een gratis Butterfly heeft. Als ze dan ook nog een Basher heeft, dan is het gg. Elke hit is of een bash, of een crit. PA heeft in feite een gratis Abyssal Blade. Ik ben dan ook zeer blij dat ik de hero nooit meer tegen kom. Om dezelfde reden vind ik Basher OP op Riki (al is dat wel ongeveer het enige dat goed is aan de hero, voor de rest is hij alsnog schijtslecht). Kan ik niets tegen beginnen. Hij springt op je, en je wordt direct gebashed. TL;DR Ik moet misschien mijn RNG trainen/lammetjes offeren aan RNGsus.
Dat is wel inderdaad een goed stukje. Ik heb ook wel eens mensen zien primen. Maar soms weet je ook zeker dat iemand niet heeft geprimed. Als je bijvoorbeeld een PA ziet die 10 aanvallen achter elkaar weet te dodgen, dan betwijfel ik of die dat heeft gemanipuleerd. Ik zag enige tijd geleden nog een Lina ragequitten in mijn team, omdat die een stuk of 10 aanvallen op een bijna dode PA miste, om vervolgens volledig tot moes te worden gecrit. 1 aanval zou genoeg zijn geweest om de PA te doden. Spells gebruiken zat er niet meer bij, desbetreffende Lina had die net gebotvierd op PA en zat zonder mana en met cooldowns.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:21:
Hoe je dat op kan lossen:
http://www.dotabuff.com/b...se-them-to-your-advantage
Anderszins heb ik ook wel een vriend die de beste bashes heeft wanneer die Bara speelt. Primen doet hij echt niet, ik weet niet eens of hij er ooit over heeft gehoord. Maar als je besluit samen met hem iemand van kant te maken, dan kan je er je hoofd om verwedden dat er direct 1 of 2 bashes volgen. Dat heb ik absoluut niet bij de crits van PA, ondanks dat de twee beiden PRD gebruiken en bijna dezelfde proc kans hebben.
Items uitgezonderd, ja.Tupel schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:08:
[...]
Geldt dat dan niet voor alle RNG based crit damages?
Je zou troll trouwens nu moeten spelen. Aanradertje.
Volgens mij heb je met jugg/CK/WK en PA het lijstje wel af van heroes die crit als ability hebben in some form or another, en yep; de thieves aan dat hele lijstjeRoboSpinoza schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:00:
[...]
Nerf jugg dan ook maar, ck, wk; ember en sven waar daedalus toch wel een beetje staple op is, etc etc.
edit: bedenk me dat panda (brewmaster) eigenlijk ook bij het lijstje hoort, want heeft crit als ability. Zet hem er toch niet tussen. Reden 1: I love panda. Love everything about that hero. Deal with it.
ik snap echt niet hoe je hoopt op een buff op PA. Bullshit 12KM ranged 1000 dmg crit + bash @ 10-15 min. + een 5400 gold item verplichten op je carry om right clicks uberhaupt mogelijk te maken. (50% evasion!) Nice fucken hero icefraud
Items zijn iets anders, dus ik zou ember en sven (kunkka!) daar niet onder gooien.
Er zit voor mij een groot verschil tussen dood gaan omdat iemand level 6 en lucky is, of omdat iemand 5,6K gold in een item heeft gespendeerd.
[ Voor 18% gewijzigd door Zuurstok op 19-03-2016 00:50 ]
Tja, jugg heeft build in bkb/escape, heal, crit, goede 1v1 en decent team fight ult. Kan early en late game bijdragen, icefraud plis.Zuurstok schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 00:21:
[...]
Items uitgezonderd, ja.
Je zou troll trouwens nu moeten spelen. Aanradertje.
[...]
Volgens mij heb je met jugg/CK/WK en PA het lijstje wel af van heroes die crit als ability hebben in some form or another, en yep; de thieves aan dat hele lijstje
edit: bedenk me dat panda (brewmaster) eigenlijk ook bij het lijstje hoort, want heeft crit als ability. Zet hem er toch niet tussen. Reden 1: I love panda. Love everything about that hero. Deal with it.Reden 2: de crit en evasion werkt anders dan bij jugg/ck/wk en pa
ik snap echt niet hoe je hoopt op een buff op PA. Bullshit 12KM ranged 1000 dmg crit + bash @ 10-15 min. + een 5400 gold item verplichten op je carry om right clicks uberhaupt mogelijk te maken. (50% evasion!) Nice fucken hero icefraud
Items zijn iets anders, dus ik zou ember en sven (kunkka!) daar niet onder gooien.
Er zit voor mij een groot verschil tussen dood gaan omdat iemand level 6 en lucky is, of omdat iemand 5,6K gold in een item heeft gespendeerd.
Spec kan potatoes farmen en early bij alle teamfights zijn, late game solo carryen en split pushen. Icefraud plis.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
PA is trash tier en al een hele tijd. Natuurlijk is het moeilijk de hero te buffen want die crit/evasion kan uit de hand lopen. Maar in haar current state en de meta is ze poep. Als je potatoes wilt farmen met bf is ze vrij useless voor haar team terwijl deze meta juist vraagt om early fighting. Plus er zijn veel betere flash farmers dan haar.
Late game met de juiste build kan ze games solo carryen: bkb, hex, abyssal en refreshers betekent dat je erin kunt springen, super bashed iemand, kill, hex, kill, refresh, super bash, kill, hex, kill. Alleen op de juiste momenten even je bkb activeren. Maar bijv. spec kan late game ook solo team fights winnen dus daar is ze niet uniek in.
En MKB is tegenwoordig niet de enige counter. Silver edge rekt haar ook, early game disables en nukes dwingen haar vroeg bkb te halen, maar daardoor is ze binnen no time door haar charges heen. Medaillion laten haar crits minder hard zijn early, blade mail, rod of atos, solar crest, hex, super basher, enzovoorts.
Ik spamde haar veel toen ik nog solo q deed, met een early item build kon ik vanaf 5 minuten solo farmen, op lvl 11 rosh pakken en vanaf dan los gaan. Maar met alle od's en invokers en omni's lukt dat hell no niet meer.
Ik kan begrijpen dat je haar crits niet leuk vind, maar de hero is proper trash tier zodra je in een bracket zit waar mensen weten hoe je tegen haar moet spelen, dus persoonlijk zou ik mijn nerfpijlen op andere heroes richten.
Verwijderd
niks is goed zo alleen ursa is overpowered in de late game en pudge juist in het beginZuurstok schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 01:39:
bv je bent in de midlane met een carry of support die weinig healt heeft dan ben je na een hook gewoon dood zeker als je team slecht presteert dan is pudge gruwelijk zelfde met ursa hij is van nature een van de snelste heroes dus ja als hij wat kills maakt is hij niet te stoppen

Verwijderd
http://www.dotabuff.com/matches/2234781420
Wat zeg je?Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:38:
[...]
niks is goed zo alleen ursa is overpowered in de late game en pudge juist in het begin
bv je bent in de midlane met een carry of support die weinig healt heeft dan ben je na een hook gewoon dood zeker als je team slecht presteert dan is pudge gruwelijk zelfde met ursa hij is van nature een van de snelste heroes dus ja als hij wat kills maakt is hij niet te stoppen
Sorry, maar ik snap hem echt niet. En ik heb je bericht 3x gelezen.

edit: Ok, fuck it. Laten we hier even voor gaan zitten. steekt er 1 op
ik denk dat die komma daar hoort? Uitgaande van 1v1:Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:38:
niks is goed zo, alleen ursa is overpowered in de late game en pudge juist in het begin
Ik zou juist zeggen dat ursa meer overpowered is op level 1 dan pure hook damage. Hook heeft als voordeel dat je de positionering van een bepaalde hero dusdanig kan verslechten dat het een first blood kan opleveren, maar daar heb je het gedeelte van pudge: vision en positioning. Als je vision van hem hebt, kun je de hook zien aan komen en hem ontwijken.
Level 1 een observer ward midden op mid gooien, aan jouw kant van de river, als je er echt moeite mee hebt
Ursa rent gewoon op je af met fury swipes, en des te meer right clicks hij kan doen des te meer damage hij doet. Met elke hit increased de dmg met fury swipes, dus als je lang genoeg veilig kan chasen op level 1 (of stunt, of silenced, of whatever je nodig hebt om 5+ right clicks af te krijgen) is dat ook een first blood.
Rot level 1 op pudge is hetzelfde idee, je rent gewoon naar mensen maar je slowt ze dusdanig dat je meer right clicks af kan krijgen + rot dmg.
Als je na 1 hook dood bent, was het je positionering. Again: hij kon door die hook de right click dmg + rot dmg doen. Hook dodgen -> ward kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:52:bv je bent in de midlane met een carry of support die weinig healt heeft dan ben je na een hook gewoon dood zeker
Het zal niet van hook dmg zijn, iig. Of je bent echt zwaar underleveled.
Elke hero is 'gruwelijk' als je team slecht presteert. Maar we hadden het over jou, en dat jij gehooked werd, toch?Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:52:
zeker als je team slecht presteert dan is pudge gruwelijk
Bambi would like a word.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:52:
zelfde met ursa hij is van nature een van de snelste heroes
leuk feitje: er staan precies 22 heroes Andy is een hero! boven Ursa qua standaard movement speed. Lane creeps staan op rank 3.
Iedere hero doet het goed met kills. En iedere hero is imba. Dat is DotA.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:52:
dus ja als hij wat kills maakt is hij niet te stoppen
Koop wat Nike's voor je sniper man.
hoe klaag je over Ursa en movement speed, maar koop je niet ez +45 ms voor 400g
[ Voor 66% gewijzigd door Zuurstok op 20-03-2016 02:30 ]
Verwijderd
ik ga hier niet op reagerenZuurstok schreef op zondag 20 maart 2016 @ 02:03:
[...]
Wat zeg je?![]()
Sorry, maar ik snap hem echt niet. En ik heb je bericht 3x gelezen.
![]()
edit: Ok, fuck it. Laten we hier even voor gaan zitten. steekt er 1 op
[...]
ik denk dat die komma daar hoort? Uitgaande van 1v1:
Ik zou juist zeggen dat ursa meer overpowered is op level 1 dan pure hook damage. Hook heeft als voordeel dat je de positionering van een bepaalde hero dusdanig kan verslechten dat het een first blood kan opleveren, maar daar heb je het gedeelte van pudge: vision en positioning. Als je vision van hem hebt, kun je de hook zien aan komen en hem ontwijken.
Level 1 een observer ward midden op mid gooien, aan jouw kant van de river, als je er echt moeite mee hebt
Ursa rent gewoon op je af met fury swipes, en des te meer right clicks hij kan doen des te meer damage hij doet. Met elke hit increased de dmg met fury swipes, dus als je lang genoeg veilig kan chasen op level 1 (of stunt, of silenced, of whatever je nodig hebt om 5+ right clicks af te krijgen) is dat ook een first blood.
Rot level 1 op pudge is hetzelfde idee, je rent gewoon naar mensen maar je slowt ze dusdanig dat je meer right clicks af kan krijgen + rot dmg.
[...]
Als je na 1 hook dood bent, was het je positionering. Again: hij kon door die hook de right click dmg + rot dmg doen. Hook dodgen -> ward kopen.
Het zal niet van hook dmg zijn, iig. Of je bent echt zwaar underleveled.
[...]
Elke hero is 'gruwelijk' als je team slecht presteert. Maar we hadden het over jou, en dat jij gehooked werd, toch?
[...]
Bambi would like a word.
leuk feitje: er staan precies 22 heroes Andy is een hero! boven Ursa qua standaard movement speed. Lane creeps staan op rank 3.
[...]
Iedere hero doet het goed met kills. En iedere hero is imba. Dat is DotA.Want eigenlijk is het helemaal niet zo, het lijkt alleen maar zo omdat je niet weet wat je er tegen moet doen.
[...]
Koop wat Nike's voor je sniper man.
Prima, maar is goed bedoeld
Nee omdat de meeste mensen op Harvard druk zijn met werk. Waarschijnlijk geen vrije dagen hebben in een week. En dat is met elke taal in een community: die is lastig te volgen als je niet in de community zit.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:04:
[...]
lol die termen die jij gebruikt kennen ze bij harvard niet eens
Welke termen snap je niet, dan?Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:04:
[...]
Dan kan ik misschien wat meer uitleg bieden op die specifieke termen, zodat je het wel snapt.
Is ook een van mijn eerste keren dat ik een complete noob nieuweling iets probeer uit te leggen; dus we moeten elkaar even helpen hier.
----
Gert Pronk schreef op zondag 20 maart 2016 @ 23:33:
[...]
Nee omdat de meeste mensen op Harvard druk zijn met werk. Waarschijnlijk geen vrije dagen hebben in een week. En dat is met elke taal in een community: die is lastig te volgen als je niet in de community zit.
[/quote]
Ik dacht dat het was omdat ze op Harvard geen woord Nederlands spreken; zal wel aan mij liggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Zuurstok op 21-03-2016 07:49 ]
Neem dan in ieder geval dit van hem aan...Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:04:
[...]
Dus koop brown boots (Boots of Speed) in ieder geval als je het geld ervoor hebt in lane. Als je mid zit eventueel na bottle, maar echt je kunt niet zonder brown boots (ten zij je heel late game zit en geen plaats meer hebt doordat je allemaal rapiers hebt als een Medusa o.i.d. en je hele team forcestaffs heeft, maar dit maakt het allemaal alweer wat ingewikkelder).Koop wat Nike's voor je sniper man.
Oh en later ook upgraden die boots! Je hebt verschillende soorten boots, lees daar maar eens over.
Tijdens de best-of-three match op zaterdag tegen Team Secret stonden ze 0-1 achter. Uiteindelijk hebben ze met Dendi Invoker 1-1 weten te halen, en uiteindelijk hebben ze met 2-1 gewonnen. Behoorlijk knappe prestatie aangezien Secret de Shanghai Major heeft gewonnen.
Zondag moesten ze tegen EG. Eerste match zag er niet goed uit, deze hadden ze ook verloren met 0-1. 2e potje ging Dendi weer invoker en rekte team EG. Helaas hadden ze het 3e potje verloren, maar ondanks dat, speelden ze verrekte goed. General is nu van positie veranderd en dat heeft Na'Vi wel goed gedaan.
Ik hoop dat ze dit volhouden. #NaviIsBack (hopelijk
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ik heb de matches tegen Secret gezien. Dat waren mooie potjes! Lang geleden dat ik een Dendi invoker heb gezien, maar die is nog steeds prima! De rest heb ik helaas geen tijd voor gehadDiigii schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:52:
Iemand nog meer Na'Vi gekeken afgelopen zaterdag en zondag? Damn, ze deden het er goed.
Tijdens de best-of-three match op zaterdag tegen Team Secret stonden ze 0-1 achter. Uiteindelijk hebben ze met Dendi Invoker 1-1 weten te halen, en uiteindelijk hebben ze met 2-1 gewonnen. Behoorlijk knappe prestatie aangezien Secret de Shanghai Major heeft gewonnen.
Zondag moesten ze tegen EG. Eerste match zag er niet goed uit, deze hadden ze ook verloren met 0-1. 2e potje ging Dendi weer invoker en rekte team EG. Helaas hadden ze het 3e potje verloren, maar ondanks dat, speelden ze verrekte goed. General is nu van positie veranderd en dat heeft Na'Vi wel goed gedaan.
Ik hoop dat ze dit volhouden. #NaviIsBack (hopelijk).
Ja, Dendi blijft een top speler. En nu heb ik het gevoel dat de andere team mates goed in Na'Vi passen. Ik heb zelf ook alleen de matches van Na'Vi gevolgd (en een enkele daarvoor). De finale heb ik nog niet gezien, maar ik weet wel wie er heeft gewonnen. Denk dat veel mensen met de winnaar eens zijnTupel schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:13:
[...]
Ik heb de matches tegen Secret gezien. Dat waren mooie potjes! Lang geleden dat ik een Dendi invoker heb gezien, maar die is nog steeds prima! De rest heb ik helaas geen tijd voor gehad
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Verwijderd
je kan ook boots of speed kopen heb je veel meer snelheidTupel schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:44:
[...]
Neem dan in ieder geval dit van hem aan...
[...]
Dus koop brown boots (Boots of Speed) in ieder geval als je het geld ervoor hebt in lane. Als je mid zit eventueel na bottle, maar echt je kunt niet zonder brown boots (ten zij je heel late game zit en geen plaats meer hebt doordat je allemaal rapiers hebt als een Medusa o.i.d. en je hele team forcestaffs heeft, maar dit maakt het allemaal alweer wat ingewikkelder).
Oh en later ook upgraden die boots! Je hebt verschillende soorten boots, lees daar maar eens over.
Dat zegt hij toch ook, en zelfs Zuurstok ook al.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:07:
[...]
je kan ook boots of speed kopen heb je veel meer snelheid
En ik weet niet hoevaak wij dat ook online al aangegeven hebben maargoed.
Jij met je ring of health
Verwijderd
nee ik bedoel die van +100speed in plaats van +45JBplap schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:11:
[...]
Dat zegt hij toch ook, en zelfs Zuurstok ook al.
En ik weet niet hoevaak wij dat ook online al aangegeven hebben maargoed.
Jij met je ring of health
ook voor die van +100 zul je moeten beginnen met die van 45Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:14:
[...]
nee ik bedoel die van +100speed in plaats van +45
Verwijderd
hangt er van af als je in het begin weinig dreiging tegen hebt kun je sparen om de zware items te kopen zoals desolator diviene rapier....JBplap schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:15:
[...]
ook voor die van +100 zul je moeten beginnen met die van 45
ja als ik je matches terug kijk dan is er nogal vaak idd dat je de early game hard dominateVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:17:
[...]
hangt er van af als je in het begin weinig dreiging tegen hebt kun je sparen om de zware items te kopen zoals desolator diviene rapier....
Verwijderd
JBplap schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:17:
[...]
ja als ik je matches terug kijk dan is er nogal vaak idd dat je de early game hard dominate
Misschien is het handig bij heroes (helden) die je speelt even een guide te selecteren voor je begint met spelen (dat boekje links bovenin beeld wanneer je in een spel zit). Er zijn best goede guides en die helpen je als beginner best aardig op weg. Ze vertellen je wat je in het begin kan kopen en wat je daarna koopt als je het geld ervoor hebt. Daarna komen de items die je heel vaak gebruikt ziet worden op die hero en ook goed passen en als je dan echt veel centen hebt kun je gaan voor de late game items. En gek genoeg hebben alle deze guides één van de soorten bootsVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:50:
[...]
ik ben zwaar noob ga in ranked 20 keer dood voor ik zelf een kill maak
Ook geven guides aan welke ability je op welk leven zou kunnen levelen. Later ga je daar veel meer zelf over nadenken en kiest wat er bij de situatie past, maar in het begin is het best goed zo'n guide te volgen en ook te lezen waarom deze keuzes gemaakt zijn.
Succes man, dota is naast veel spelen ook veel leren. Is best wel een ingewikkeld spel. Ik speel het vanaf mei 2013 en heb er net 1000 matches opzitten en weet nog steeds zwaar onvoldoende al zeg ik het zelf. Maar ik blijf wel mijn best doen het te leren door naar professionele spelers te kijken enz.
wie/wat speelde jij?Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:57:
er was net iemand met tiny die je steeds naar de vijand gooide en het hele spel verklote
want het is niet persee een slechte move om iemand naar een enemy te gooien als deze low health is.
geef eens wat meer info
Who are we to question why the chicken crosses the road?
Verwijderd
tnx ik las altijd die guides op steam die zijn veel uitgebreider maare je moet gewoon talent hebben en dat heb ik nietTupel schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 01:01:
[...]
Misschien is het handig bij heroes (helden) die je speelt even een guide te selecteren voor je begint met spelen (dat boekje links bovenin beeld wanneer je in een spel zit). Er zijn best goede guides en die helpen je als beginner best aardig op weg. Ze vertellen je wat je in het begin kan kopen en wat je daarna koopt als je het geld ervoor hebt. Daarna komen de items die je heel vaak gebruikt ziet worden op die hero en ook goed passen en als je dan echt veel centen hebt kun je gaan voor de late game items. En gek genoeg hebben alle deze guides één van de soorten boots.
Ook geven guides aan welke ability je op welk leven zou kunnen levelen. Later ga je daar veel meer zelf over nadenken en kiest wat er bij de situatie past, maar in het begin is het best goed zo'n guide te volgen en ook te lezen waarom deze keuzes gemaakt zijn.
Succes man, dota is naast veel spelen ook veel leren. Is best wel een ingewikkeld spel. Ik speel het vanaf mei 2013 en heb er net 1000 matches opzitten en weet nog steeds zwaar onvoldoende al zeg ik het zelf. Maar ik blijf wel mijn best doen het te leren door naar professionele spelers te kijken enz.

Verwijderd
lina hij gooide iedereen die low healt had naar de vijand iedereen had hem ook gereport.Paranoidnl schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:58:
[...]
wie/wat speelde jij?
want het is niet persee een slechte move om iemand naar een enemy te gooien als deze low health is.
geef eens wat meer info
de tegenstanders waren ook allemaal tanker heroes omdat iemand fuck you tegen hem zei verpest hij de hele game.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 12:41 ]
[ Voor 26% gewijzigd door microoo op 23-03-2016 08:53 ]
Alliance kan ook!Sahje schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:51:
Hey comingdotastar. Als je nog een pro-team zoekt. Bij Evil Geniuses zijn wat plekken vrij gekomen.
kappa
Verwijderd
waarom probeer je zelf nietSahje schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:51:
Hey comingdotastar. Als je nog een pro-team zoekt. Bij Evil Geniuses zijn wat plekken vrij gekomen.
http://www.dotabuff.com/matches/2243155225
Waarom niet switchen. Gaat allemaal om waar je je het beste voelt qua teamgevoel, kans op winnen, kans op goed geld verdienen etc.Diigii schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:49:
Arteezy en Universe zijn Team Secret gejoined. Snap ook echt niet waarom er zoveel geswitched wordt. Vooral die Arteezy. Voorheen speelde hij bij EG, toen bij Secret, toen weer bij EG en nu weer bij Secret.
Niks anders dan voetballers wat dat betreft. Altijd de beste kans voor jezelf nastreven.
Ah de Disco pony (Leshrac) ahgs rapier no boots build.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:28:
[...]
waarom probeer je zelf nietweet zeker dat e veel kans maakt want elke wedstrijd die ik speel is bagger
http://www.dotabuff.com/matches/2243155225
Plus punt; je hebt dit keer boots gekocht! Gaat de goede kant op. Volgende keer die ring of health even laten zitten en wat wraith bands kopen ofzo
Ja en op deze manier kan EG weer een TI winnen want net RTZ win je geen toernooienSahje schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:43:
[...]
Waarom niet switchen. Gaat allemaal om waar je je het beste voelt qua teamgevoel, kans op winnen, kans op goed geld verdienen etc.
Niks anders dan voetballers wat dat betreft. Altijd de beste kans voor jezelf nastreven.
Whoops dubbel post

[ Voor 4% gewijzigd door Tupel op 23-03-2016 13:55 ]
Verwijderd
ja dat is wel waar heb bijna altijd goeie ratio zoniet de beste maar ik heb het af en toe zwaar verkloot(20,30 deaths) dat mijn ratio 1.20 is geloof me het is zoals je zei net als voetbal kan je het word je prof anders nietSahje schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:43:
[...]
Waarom niet switchen. Gaat allemaal om waar je je het beste voelt qua teamgevoel, kans op winnen, kans op goed geld verdienen etc.
http://www.dotabuff.com/matches/2243387612
zoals je in deze match ziet is gpm en xpm veel te slecht terwijl profs niet onder 600 gaan
edit: wel moet gezegd worden dat ik tegenover pudge stond en dus veel moest bewegen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2016 14:29 ]

snapshot uit de upcoming spring cleaning update
[ Voor 44% gewijzigd door Zuurstok op 23-03-2016 15:06 ]
Verwijderd
nice dan kun je een ability zoals ulti gewoon op spatie zettenZuurstok schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:05:
Ha-le-lujah!
[afbeelding]
snapshot uit de upcoming spring cleaning update
dat kan nu ook al.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:41:
[...]
nice dan kun je een ability zoals ulti gewoon op spatie zetten
Verwijderd
* camera control group hotkeys (snel achter elkaar belangrijke posities op de map bekijken)
* hero-specific ability hotkeys (vooral handig vanwege de per spell instelbare quickcast)
* minimap icon update (richting van de tegenstander direct zichtbaar dus minder tijd benodigd bij een snelle check)
* tower attack range and target indicator (vooral die target indicator dan)
* neutral spawn indicators (gokken is niet meer nodig als je de exacte positie niet weet)
* independent voice & chat muting (dan kan je tenminste nog schriftelijk proberen te communiceren met een blaataap)
RIP OgreFixed Multicast Ignite affecting units in FoW

Die range indicators vind ik aan de ene kant wel handig. Aan de andere kant vond ik het wel een uitdaging dit zelf te bedenken
Hilarisch! De eerste keer dat ik voor Meepo Quick Cast had gebruikt dacht ik dat dota stuk was toen ik een paar dagen later met een andere hero speelde. Reageerde zo vreemd haha.Amanoo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:50:
Eindelijk hoef ik, die ene keer dat ik NP speel, niet meer dood te gaan omdat ik door Quick Cast 2 meter verderop TP, in plaats van naar base. Hero specifieke hotkeys waren wel broodnodig.
[ Voor 103% gewijzigd door Tupel op 24-03-2016 14:30 ]
dus avondje drank&dota?
Who's in
ik kan helaas niet vanavondJBplap schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:02:
Nieuwe update is live,
dus avondje drank&dota?
Who's in
Zo rond een uur of 10 kom ik wel om de hoek kijken.
ons drankorgel doet weer alsof hij de heilige maagd maria is hoorIdieEasy schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:34:
Ik ben vanavond wel online, maar geen drank voor mij ^^
Zo rond een uur of 10 kom ik wel om de hoek kijken.
volgens mij zijn er maar weinig drankorgels onder de niet russische dota spelersParanoidnl schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:22:
[...]
ons drankorgel doet weer alsof hij de heilige maagd maria is hoor
Idieeasy is er mij anders eentje hoor!JBplap schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:58:
[...]
volgens mij zijn er maar weinig drankorgels onder de niet russische dota spelers
Job well done, Donkey..
Clip is 2x. Eerste is Riki pov en herhaling is Spectre pov.
Verder trouwens dik verloren hoor, maar goed
[ Voor 34% gewijzigd door Zuurstok op 26-03-2016 09:27 ]
Hij zag de courier ook niet, hij zal zich wel afgevraagd hebben hoe je dat voor elkaar hebt gekregenZuurstok schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:22:
Gisteren had ik een klein leuk momentje, ff delen! Heb zo gelachen
[video]
Job well done, Donkey..![]()
Clip is 2x. Eerste is Riki pov en herhaling is Spectre pov.
Verder trouwens dik verloren hoor, maar goed
Elke keer als ik dota opstart, ben ik het na een half potje alweer beu vanwegen bovenstaande redenen.
Iemand nog tips voor een beginner om het spel wat dragelijker te maken (Bot matches zijn een walk in the park)?
[ Voor 3% gewijzigd door EG Mike op 27-03-2016 17:27 ]
Hij zag hem héél even, dus als hij oplette dan denk ik wel dat hij het weet hoorIdieEasy schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:43:
[...]
Hij zag de courier ook niet, hij zal zich wel afgevraagd hebben hoe je dat voor elkaar hebt gekregen
Ranked is ook niet anders. Beste wat je kan doen is een groep van 5 personen krijgen en daar mee gamen. Als dat niet lukt dat moet je gewoon iedeeen die maar een beetje irritant doet muten. Als je nog in de game moet komen dan kan ik je aanraden om geen carry of support te kiezen. Dit zijn de twee waar de meeste mensen over vallen. Iedereen weet namelijk beter hoe ze jou rol moeten spelen.....pryth schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:27:
Waarom moet ik nou perse rank50 zijn om Ranked (tegen mensen van mn eigen skill level) te kunnen spelen? Elke Normal game zit vol met russen, elke game leaven er 2-5 mensen voordat we op de helft zitten en elke game zit er wel iemand in het andere team wie 20-0 gaat.
Elke keer als ik dota opstart, ben ik het na een half potje alweer beu vanwegen bovenstaande redenen.
Iemand nog tips voor een beginner om het spel wat dragelijker te maken (Bot matches zijn een walk in the park)?
En hoe goed of hoe slecht je match loopt... Blijf van de chatknop af! Je krijgt 9 van de 10 keer een report omdat je goedwillig iemand wat wil leren en dat totaal verkeerd over komt.
Na bijna 2000 uur Dota 2 kan ik concluderen dat Dota 2 een behoorlijke toxic community heeft.
Dus in kort; game, mute en blijf van de chat/speak knop af
P.s. In normal matchmaking speel je ook tegen dezelfde spelers van jou niveau. Alleen zie je de rank niet. Vooral in het begin kan het calibreren van je niveau een beetje lastig zijn. Maar zelfs in 4k mmr zijn er Russen die feeden of mensen die leaven. Erger nog.. Ik zie soms de 6k streams waar precies hetzelfde gebeurt
[ Voor 20% gewijzigd door grote_oever op 27-03-2016 22:05 ]
Verwijderd
Post je dotabuff profile eens, dan kunnen we misschien wat helpenpryth schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:27:
Waarom moet ik nou perse rank50 zijn om Ranked (tegen mensen van mn eigen skill level) te kunnen spelen? Elke Normal game zit vol met russen, elke game leaven er 2-5 mensen voordat we op de helft zitten en elke game zit er wel iemand in het andere team wie 20-0 gaat.
Anderen de schuld geven gaat trouwens niet helpen, vooral bij jezelf zoeken als je echt beter wilt worden.
Waarschijnlijk kom je met ranked ook ongeveer in de bracket waar je nu unranked zit hoor, daar zit ook gewoon een hidden mmr achter.
Daarom speel ik ook nooit op EUW. Als je enigszins redelijke ping hebt moet je gewoon naar US East gaan. Ik heb daar iets van 85 ms ping. Dat is nog best te doen. En natuurlijk heb je daar ook zat toxic spelers, slechte spelers, etc. maar het is alsnog stukken beter. Als je een enigszins acceptabele ping hebt, dan raad ik je toch echt aan in USE te spelen.pryth schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:27:
In EUW is ook minstens de helft Russisch, en het enige wat die lui kunnen is na een minuut of 7 vol de aanval in gaan. Als ze met zijn vijven zijn gaan ze dus ziekelijk hard 5-mannen (ook als ze 5 hard carries hebben), en als ze alleen of met zijn twee zijn lijken het net een stel Leeroy Jenkins types. Gewoon vol op de vijand inrennen, gaat vast wel goed. Peruvianen hebben misschien ook een slechte naam, en die zie je misshcien ook in USE met redelijke regelmaat, maar ik speel daar dan toch echt veel liever mee en/of tegen dan met/tegen Russen. Daar is gewoon geen lol aan te beleven.
Verwijderd
niet overdrijven russen zijn juist diehards die meestal nooit opgeven en geloof me ranked is veel moeilijker dan normal game als je niet alles geeft verlies je gewoon de gamepryth schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:27:
Je hebt ook een hidden mmr. Na, ik denk, 25-50 matches gaat die wel in en zul je gematched worden met mensen van je eigen skill, russisch of niet, ranked matchmaking of niet.pryth schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:27:
Waarom moet ik nou perse rank50 zijn om Ranked (tegen mensen van mn eigen skill level) te kunnen spelen?
Om je vraag direct te beantwoorden: omdat je zelfs op rank 100 de game nog niet heel goed snapt.
QFTgrote_oever schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:59:
[...]
Dus in kort; game, mute en blijf van de chat/speak knop af
[ Voor 16% gewijzigd door Zuurstok op 28-03-2016 17:58 ]
Dan heb je toch echt een heel andere ervaring dan ik. Weet je zeker dat het Russen zijn die je beschrijft? Veel meer tactiek dan een halfbakken 5-man kennen die lui doorgaans niet. En het is niet zelden dat ik ze na een half uur spontaan zie throwen. Ineens merk je aan alles dat ze geen trek meer hebben. Hun Pudge begint bijvoorbeeld dan alleen maar zijn eigen teamgenoten te haken, en de all chat staat ineens vol met "penopt" en "report".Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:33:
[...]
niet overdrijven russen zijn juist diehards die meestal nooit opgeven en geloof me ranked is veel moeilijker dan normal game als je niet alles geeft verlies je gewoon de game
Waarschijnlijk heb je te maken gehad met Oekraïners. Die hebben soms ook Russische neigingen, en gebruiken Cyrillisch schrift, maar in tegenstelling tot de meeste Russen kunnen zij wél nadenken.
Verwijderd
Iemand een ETA van 6.87? Ik had 'm inmiddels wel verwacht, maar gezien de redelijk grote update van vorige week kunnen we daar nog wel even op wachten.
Verwijderd
oke zal wel aan mij liggen dan pudge is echt zwak(in de prowedstrijden bijna nooit te zien) als je er leert mee omgaan(nooit stilstaan) maar er waren echt russen(of oekrainers)die 20+kills hadden met pudge,invoker,riki doordat spelers er niet mee om kunnen gaan en na 5 deaths gaan feeden en iedereen reporten en zeker onder de 1k moet je heel goed zijn om je team naar de overwinning te leiden en dat je daardoor ongewild gaat feedenAmanoo schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:24:
[...]
Dan heb je toch echt een heel andere ervaring dan ik. Weet je zeker dat het Russen zijn die je beschrijft? Veel meer tactiek dan een halfbakken 5-man kennen die lui doorgaans niet. En het is niet zelden dat ik ze na een half uur spontaan zie throwen. Ineens merk je aan alles dat ze geen trek meer hebben. Hun Pudge begint bijvoorbeeld dan alleen maar zijn eigen teamgenoten te haken, en de all chat staat ineens vol met "penopt" en "report".
Waarschijnlijk heb je te maken gehad met Oekraïners. Die hebben soms ook Russische neigingen, en gebruiken Cyrillisch schrift, maar in tegenstelling tot de meeste Russen kunnen zij wél nadenken.
Verwijderd
stel je hebt niet genoeg goud voor een item
als je op een item in de winkel met links drukt(op bv desolator)komen er items die je in stukjes kunt kopen om desolator te krijgen en kun je ondertussen lekker rustig spelen met de items die je al hebt tot je alle items hebt gekocht de prijs is hetzelfde dus is dit volgens mij beter dan veel goud te sparen en vervolgens gedood te worden
Dit geldt voor veel items. Duurdere items bestaan uit verschillende onderdelen die je kunt combineren tot het item, soms met een recept (die je vaak beter als laatst kunt kopen omdat het recept op zich niets geeft). De losse items geven je al stats of een actieve ability zoals onzichtbaarheid met shadow amulet. Zeker handig om alvast onderdelen te kopen dus. Sowieso omdat je met bepaalde onderdelen verschillende items kunt maken en je dus niet meteen hoeft te kiezen in het begin.Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 00:06:
pryth ik heb nog een tip voor je(maar mischien weet je dit al en ben ik gewoon dom)
stel je hebt niet genoeg goud voor een item
als je op een item in de winkel met links drukt(op bv desolator)komen er items die je in stukjes kunt kopen om desolator te krijgen en kun je ondertussen lekker rustig spelen met de items die je al hebt tot je alle items hebt gekocht de prijs is hetzelfde dus is dit volgens mij beter dan veel goud te sparen en vervolgens gedood te worden
Nog een tip. Als je shift indrukt en dan links op een duurder item klikt (bijvoorbeeld desolator) dan zet het spel de losse items allemaal in je quickbuy. Je hoort dan ook een geluidje wanneer je genoeg geld hebt voor één of meerdere van de onderdelen.
Edit:
Ik had gisteren voor de grap even US east erbij gedaan als server. Dit was echt één van de leukste potjes ooit. Ze spraken allemaal via ingame voice (engels). Van te voren werd al gesproken over welke heroes te kiezen. Spectre bleek een goede pick en ik was aangewezen op de carry positie, maar speel niet zo vaak spectre. Degene die mid stond speelde de hero vaker en we hebben dus geruild. Ik koos voor mid zeus, ook omdat ze een brood hadden. Ik werd in het begin echt hard ingemaakt mid! Stond tegen een Nightstalker en er was een Bara die samen met de nightstalker mij gewoon vrolijk onder mijn toren dood maakte (frustrerend). Uiteindelijk ben ik maar gaan roamen, maar ik bleef telkens gefocused ook in team fights. Het team vond het allemaal niet erg en snapte de situatie. We probeerden gewoon ruitmte te maken voor Spectre om te farmen. Iedereen dacht mee over items builds en strategie e.d. Alhoewel we in het begin echt slecht gingen omdat zij heel snel konden pushen hebben we toch uiteindelijk gewonnen door teamplay en natuurlijk een Spectre als carry
Zo ik dacht ik deel even wat positiefs op deze dinsdag na Pasen
[ Voor 30% gewijzigd door Tupel op 29-03-2016 09:19 ]
Ik reageer al een tijd niet echt in dit topic, maar kan het toch niet laten om hierop te reageren. Wat een ontzettend onnozele en discriminerende denkwijze heb je zeg. Ik heb echt niet meer problemen met Russen dan met Engelsen, Duitsers of zelfs Nederlanders. Ik denk de meeste hier niet. Misschien komt het door jou, als je ze net zo over Russen praat in Dota als je hier doet, dan verbaast het mij ook niks.Amanoo schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:24:
[...]
Dan heb je toch echt een heel andere ervaring dan ik. Weet je zeker dat het Russen zijn die je beschrijft? Veel meer tactiek dan een halfbakken 5-man kennen die lui doorgaans niet. En het is niet zelden dat ik ze na een half uur spontaan zie throwen. Ineens merk je aan alles dat ze geen trek meer hebben. Hun Pudge begint bijvoorbeeld dan alleen maar zijn eigen teamgenoten te haken, en de all chat staat ineens vol met "penopt" en "report".
Om toch nog iets nuttigs toe te voegen. Ben afgelopen weekend naar de 4850 solo MMR gestegen. Zit er nu zo dicht tegenaan, dat ik eigenlijk wel door wil stoten naar de 5000 mmr. Helaas zijn de echt sterke heroes (invoker, spectre, earth spirit e.d.) niet echt mijn ding. Ik ga het maar proberen met Lion/Slark/Zeus.
En ja: altijd items in je quick buy zetten. Dan kan je deze kopen als je dood blijkt te gaan. Kan veel geld schelen.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
dan ben jij echt goed bij mij is het al geweldig als ik 2k haal en jij praat over 5k alsof het niets isForn schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:59:
[...]
Ik reageer al een tijd niet echt in dit topic, maar kan het toch niet laten om hierop te reageren. Wat een ontzettend onnozele en discriminerende denkwijze heb je zeg. Ik heb echt niet meer problemen met Russen dan met Engelsen, Duitsers of zelfs Nederlanders. Ik denk de meeste hier niet. Misschien komt het door jou, als je ze net zo over Russen praat in Dota als je hier doet, dan verbaast het mij ook niks.
Om toch nog iets nuttigs toe te voegen. Ben afgelopen weekend naar de 4850 solo MMR gestegen. Zit er nu zo dicht tegenaan, dat ik eigenlijk wel door wil stoten naar de 5000 mmr. Helaas zijn de echt sterke heroes (invoker, spectre, earth spirit e.d.) niet echt mijn ding. Ik ga het maar proberen met Lion/Slark/Zeus.
En ja: altijd items in je quick buy zetten. Dan kan je deze kopen als je dood blijkt te gaan. Kan veel geld schelen.
Forn schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Heb voor het eerst gisteren Earth Spirit een beetje leuk gespeeld. (als in: positieve k/d/a, actually relevant to the game etc. Had hem een paar keer voor gisteren gerandomned) en dat was dan ook gelijk de eerste keer dat ik de combo stun -> silence -> roll correct af kreeg.
Voelt toch wel erg goed om die combo goed af te krijgen imho. Kreeg ook gelijk interesse om de hero veel meer te gaan spelen na die match, ondanks dat we verloren hadden.
Dotabuff
Volgende keer gewoon bottle - (upgraded)boots - blink - aghs bouwen en daar lol mee hebben.
Zuurstok: Tide, let's go! We kill them!
Idieeasy: Nee dude, we gaan hier niets kunnen killen.
< 5 sec later >
*Double kill*
Zuurstok: wat zei je?
Idieeasy: we hadden hier niets moeten kunnen killen.
[ Voor 115% gewijzigd door Zuurstok op 29-03-2016 14:23 ]
We hadden ook geen kills moeten krijgen daar.... Spectre kon de bomen in, ik had nog geen ravage. Kreeg door de eerste kill mijn ravage, en daardoor kregen we de tweede kill.Zuurstok schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:02:
[...]
offtopic:
Zuurstok: Tide, let's go! We kill them!
Idieeasy: Nee dude, we gaan hier niets kunnen killen.
< 5 sec later >
*Double kill*
Zuurstok: wat zei je?
Idieeasy: we hadden hier niets moeten kunnen killen.
Jammer van de underfarmed carries bij ons
Dan rol ik gewoon achter hem aan en trap ik hem weer de lane op.IdieEasy schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:36:
[...]
We hadden ook geen kills moeten krijgen daar.... Spectre kon de bomen in,
Calculated.IdieEasy schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:36:
[...]
ik had nog geen ravage.
Kreeg door de eerste kill mijn ravage, en daardoor kregen we de tweede kill.
Aghja, inderdaad. Ik ken earth spirit niet goed genoeg om rol 1 over te kunnen nemen, dus die hadden we inderdaad verloren omdat antimage zn lane zo gigantisch faalde. Terwijl zelfs Willem zn lane redelijk onder controle had! Whatever.
Ik was al bij dat ik offlane tide al beter begin te kennen. Heb ik nu 2 keuzes voor mijn offlane: Tide en Shadow Breaker. Vind het wel een leuke lane als sacrificial lamb xDZuurstok schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:13:
[...]
Dan rol ik gewoon achter hem aan en trap ik hem weer de lane op.![]()
[...]
Calculated.
[...]
Aghja, inderdaad. Ik ken earth spirit niet goed genoeg om rol 1 over te kunnen nemen, dus die hadden we inderdaad verloren omdat antimage zn lane zo gigantisch faalde. Terwijl zelfs Willem zn lane redelijk onder controle had! Whatever.![]()
Heeft iemand nog goede counter tips/heroes tegen Spectre? Ik probeer deze early game al zoveel mogelijk farm te ontnemen, maar dat geeft ook weinig resultaat.
Jij wilt toch ook alleen maar verliezen?Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:25:
[...]
dan ben jij echt goed bij mij is het al geweldig als ik 2k haal en jij praat over 5k alsof het niets is
Ken je het gezegde:
"Als je steeds hetzelfde doet, krijg je steeds hetzelfde resultaat"
?
http://www.dotabuff.com/players/320064645/matches
Jij lijkt wel het schoolvoorbeeld hiervan te zijn
Je hebt zowel hier als ingame al zoveel tips gekregen, als je dan besluit er niks mee te doen moet je ook niet zeiken
haha dan heb je al meer versatility dan mij, tante Rikie offlane ftw!IdieEasy schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:16:
[...]
Ik was al bij dat ik offlane tide al beter begin te kennen. Heb ik nu 2 keuzes voor mijn offlane: Tide en Shadow Breaker. Vind het wel een leuke lane als sacrificial lamb xD
Even dit item aanschaffen voordat je je volgende game Tide speelt, instant +300 plezier.IdieEasy schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:16:
[...]
Ik was al bij dat ik offlane tide al beter begin te kennen. Heb ik nu 2 keuzes voor mijn offlane: Tide en Shadow Breaker. Vind het wel een leuke lane als sacrificial lamb xD
ik kan je niet giften nie! Mag niet van Lord Gaben
Trouwens:
* Zuurstok slaps IdieEasy a bit around with a large trout
Early game ganken is natuurlijk belangrijk.bones schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:19:
Het valt mij erg op dat de laatste week er ontzettend veel Spectre spelers zijn, en 9 van de 10 keer in mijn enemy team. De meeste games worden dan ook verloren aangezien als Spectre eenmaal een beetje farm heeft deze gewoon solo de game wint.
Heeft iemand nog goede counter tips/heroes tegen Spectre? Ik probeer deze early game al zoveel mogelijk farm te ontnemen, maar dat geeft ook weinig resultaat.
Maar onthoud dat veel van Spectre haar dmg komt van haar abilities. BKB kan je dus al een stuk helpen. Daarna is het items counteren.. (radiance -> mkb etc)
En als ze ulti gooit moet je team elkaar direct gaan knuffelen, dat helpt ook al aardig wat qua hoeveelheid desolate dmg.
Hangt er ontzettend vanaf welke hero je natuurlijk speelt. Maar als je het hero wise wilt counteren moet je gewoon een Sven of Juggy pakken ofzo. Dan chop je haar gewoon.
[ Voor 62% gewijzigd door Zuurstok op 29-03-2016 15:37 ]
Verwijderd
ik zeik toch niet ik zeg alleen dat ik 5k heel knap vindtJBplap schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:20:
[...]
Jij wilt toch ook alleen maar verliezen?
Ken je het gezegde:
?
Jij lijkt wel het schoolvoorbeeld hiervan te zijnhahhaa
Je hebt zowel hier als ingame al zoveel tips gekregen, als je dan besluit er niks mee te doen moet je ook niet zeiken
[...]
haha dan heb je al meer versatility dan mij, tante Rikie offlane ftw!
[afbeelding]
Oké ik probeer het nog één keer.JBplap schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:20:
[...]
Jij wilt toch ook alleen maar verliezen?
Ken je het gezegde:
?
Jij lijkt wel het schoolvoorbeeld hiervan te zijnhahhaa
[...]
haha dan heb je al meer versatility dan mij, tante Rikie offlane ftw!
[afbeelding]
@comingdotastar: bekijk dit filmpje, kost je een minuutje!
De nieuwe hotkeys setup is helaas pretty bugged voor een (relatief) kleine groep spelers, waaronder ikzelf behoor.
Ik gebruik normaal de volgende setup:
QWEDFR voor quick cast
Alt + QWEDFR voor normal cast
Alt + double tap QWEDFR voor selfcast
Ik krijg met geen mogelijkheid de selfcast werkend met deze setup. Ook werkt het helaas niet meer op items. Dus double tapping een tp scrol stuurt me helaas niet meer terug naar de fountain, maar laat m'n hero rustig stil staan en met z'n ogen knipperen.
Why fix something when it ain't broke
Als iemand een workaround weet voor deze setup, post het dan s.v.p.
*edit*
Verwijderd
http://www.dotabuff.com/matches/2258448054
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2016 18:36 ]
2x deso bounty is ook OP!Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:36:
net 5 man gedestroyd met 3 man waarvan eentje feede en zij dat we zoiezo gingen verliezen
http://www.dotabuff.com/matches/2258448054
kappa
[ Voor 3% gewijzigd door Tupel op 29-03-2016 21:01 ]
Zo mooi om te zien dit.
The good old days, where u eat the bigger tree because u think it will give u more health. Because ... reasons.
100 Pushupssandah88 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:21:
Als iemand een workout weet voor deze setup, post het dan s.v.p.
100 Squats
100 Situps
10km rennen
En dat dan iedere dag.
Sahje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:54:
[...]
100 Pushups
100 Squats
100 Situps
10km rennen
En dat dan iedere dag.
Can confirm. Dit werkt echt geweldig!Sahje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:54:
[...]
100 Pushups
100 Squats
100 Situps
10km rennen
En dat dan iedere dag.
Verwijderd
heb je wel gelijk in maar ze hebben bv ook gezorgt dat sommige right clicks niet meer genegeerd wordensandah88 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:21:
Jongens toch, wat ben ik verdrietig met deze huidige update...
De nieuwe hotkeys setup is helaas pretty bugged voor een (relatief) kleine groep spelers, waaronder ikzelf behoor.
QWEDFR voor quick cast
Ik krijg met geen mogelijkheid de selfcast werkend met deze setup. Ook werkt het helaas niet meer op items. Dus double tapping een tp scrol stuurt me helaas niet meer terug naar de fountain, maar laat m'n hero rustig stil staan en met z'n ogen knipperen.
Als iemand een workout weet voor deze setup, post het dan s.v.p.
Confirmed, geen problemen meer met dota!Sahje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:54:
[...]
100 Pushups
100 Squats
100 Situps
10km rennen
En dat dan iedere dag.
Lees: Geen tijd meer voor dota, vandaar geen problemen meer.
Er is nu een update beschikbaar:sandah88 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:21:
Jongens toch, wat ben ik verdrietig met deze huidige update...
QWEDFR voor quick cast
Als iemand een workaround weet voor deze setup, post het dan s.v.p.
*edit*
* Fixed advanced inventory quickcast keybinds when legacy keys are active
* Re-enabled the settings UI and fixed the quickcast option for abilities when legacy keys are active *and* AdvancedQuickcast/Autocast is enabled
Mogelijk dat dit is wat je nodig hebt?
Als je nog puf hebt na al die push-ups dat is
Dit loste inderdaad mijn problemen op.JBplap schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:42:
[...]
Er is nu een update beschikbaar:
* Fixed advanced inventory quickcast keybinds when legacy keys are active
* Re-enabled the settings UI and fixed the quickcast option for abilities when legacy keys are active *and* AdvancedQuickcast/Autocast is enabled
Mogelijk dat dit is wat je nodig hebt?
Als je nog puf hebt na al die push-ups dat is
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op [url="ts3server://teamSpeak.grolleman.org?port=9987"]teamSpeak.grolleman.org[/url]