Ah dus net zoiets als Blizzard time "when its done"
Nee, Valve time. Wanneer er een of meerdere mensen eens zin hebben om aan te werken. 
Maar ik verwacht hem eigenlijk met de geplande (grote) update na de Frankfurt Major.
Maar ik verwacht hem eigenlijk met de geplande (grote) update na de Frankfurt Major.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Tja, Zeus Arcana anyone?
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
@amanoo als jij nou eens de game carried? Zullen we dat eens doen? Speel ik wel support. En dan niet gaan huilen als ik 1 last hit heb. Soms is een russische Pudge vrij vervelend, maar jij bent wel erg snel met iemand de grond in stampen voordat de game uberhaupt begonnen is. Carryen is nou eenmaal best lastig. Helemaal als je gecounterpicked bent.
Daar is hij dan eindelijk!Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:34:
Domme vraag mischien...
Maar was er niet iets met een Axe comic en item beloofd bij de compendium van de international?
wij zijn maanden verder en heb nog niets gezien
De immortal (Mantle of the Cinder Baron) vind je vandaag gelijk in je armory.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
deze bedoelde je?Zuurstok schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:36:
[...]
Daar is hij dan eindelijk!
De immortal (Mantle of the Cinder Baron) vind je vandaag gelijk in je armory.+ een gratis Soaring Cache omdat je zo lang moest wachten, speciaal voor jou!
Verwijderd
ok, per ongeluk op unlock all geclickt,.. zou zo genaamd 3 dingen hebben ontvangen... vind echter alleen maar de cape in mijn armory...., wat zie ik over het hoofd?
nevermind found it
de style en een cache... heb helaas de storm spirit set gekregen.
had echt veel liever de windranger set gehad,.. maar goed heb tot nu toe altijd wel pech gehad met die unlocks
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2015 20:46 ]
https://www.dropbox.com/s...5%2013%2009%2049.jpg?dl=0
Foto direct posten lukt me zo niet. ;p zit op ipad en hotel wifi. ^^
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Oh gaaf man, jij bent daar nu? Wel oppassen bij deze vrouwelijke Techies hihiThe Chosen One schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:43:
https://www.dropbox.com/s...5%2013%2009%2049.jpg?dl=0
Verklaart ook gelijk waarom je dit weekend Overwatch niet kunt spelen
Yup. Zal morgen nog wel iets posten als ik terug ben of ff alles ergens uploaden (via ipad facebook/twitter upload of zo) zodat ik het gelijk aan meerdere mensen kan laten zien. Kan hier ieg niet inloggen met wat bepaalde waxhtwoorden en sites. Nu ff ontbijt en naar og vs eg.
Zondag wordt overwatchdag. !_!
Zondag wordt overwatchdag. !_!
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ziet er heel tof uit zeg. Veel mensen ontmoet ook zo te zien!
Toevallig het telefoonnummer van die wr gescoord? ;-)
Toevallig het telefoonnummer van die wr gescoord? ;-)
Heel erg vet!! Vond het toernooi heel erg mooi. En de uitslag is was best wel onverwachts. Maar het winnende team heeft het zeker wel verdientThe Chosen One schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:44:
[afbeelding]
Klikker de klik.Heb er nog wel meer maar dacht dat dit wel ff goed beeld gaf.
BTW, lijkt Synderen daar nu zo groot?
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Is het erg als ik de foto met Redeye het meest geweldig vind?The Chosen One schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:44:
[afbeelding]
Klikker de klik.Heb er nog wel meer maar dacht dat dit wel ff goed beeld gaf.
Ik vind redeye echt een geweldige kerel! Ik heb echt enorm van hem genoten tijdens de major!
Die man kan een panel actief en interessant houden!
Ook erg leuk dat je met slacks op de foto bent geweest! Hij is echt hilarisch!
[ Voor 9% gewijzigd door Paranoidnl op 23-11-2015 09:44 ]
Who are we to question why the chicken crosses the road?
Hmmm moet zo nog ff me 100 compendium lvl card activeren. Toch maar ff een 3,- compendium kopen nog.
[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 23-11-2015 18:21 ]
Wauw, je hebt inderdaad veel mensen wel op de foto gekregen. Vet man.
Het toernooi was thuis ook al tof om te volgen, laat staan ter plaatsen. Toch wel een beetje jaloers
Het toernooi was thuis ook al tof om te volgen, laat staan ter plaatsen. Toch wel een beetje jaloers
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Haha, tof dat je 100 lvls krijgt op je compendium, omdat je erbij wasThe Chosen One schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:21:
Hmmm moet zo nog ff me 100 compendium lvl card activeren. Toch maar ff een 3,- compendium kopen nog.
Verder toffe foto's inderdaad.
Compendium update alleen niet... blijft lvl 1. Topic aangemaakt op dev forum maar dit gaat weer tijd duren voor ze dat zien of iemand uberhaupt reageert ergens. Zo'n slecht support systeem.
Bijna 3 dagen later eindelijk een update ingame ontvangen van item gekregen.
Bijna 3 dagen later eindelijk een update ingame ontvangen van item gekregen.
[ Voor 17% gewijzigd door The Chosen One op 26-11-2015 16:47 ]
Even een crosspost voor de aandacht van het nieuwe Tweakers toernooi. 
Feralio in "\[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic"
Feralio in "\[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic"
Is storm spirit weer goed nu? Want laatst toen ik speelde, denk een maandje geleden, was hij toch echt generfd..
Storm is generfed maar hij is niet opeens mega slecht, zeker niet op het MMR niveau van een gemiddelde speler. daar kan elke hero 'goed' zijn. Natuurlijk is het makkelijker op bepaalde heroes dan andere.N.Uckerman schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:13:
Is storm spirit weer goed nu? Want laatst toen ik speelde, denk een maandje geleden, was hij toch echt generfd..
Maar gemiddeld gezien moet de speler nu wel daadwerkelijk 'goed' met storm zijn om 'goed' te kunnen zijn
Zijn early game is nu nog shittier dan het al was. Maar als je eenmaal je regen items hebt is de ball lightning nerf niet zo vreselijk. Je komt gewoon een stuk later online nu en je laning is moeilijker geworden.
Oke bedankt!RoboSpinoza schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:31:
Zijn early game is nu nog shittier dan het al was. Maar als je eenmaal je regen items hebt is de ball lightning nerf niet zo vreselijk. Je komt gewoon een stuk later online nu en je laning is moeilijker geworden.
Misschien wel een leuk idee ja. Wat voor datum zou je voorstellen? Op teamspeak is het vaak wel wat drukker, er zijn dagen dat alle channels vol zitten. Dus 10 man moet wel te doen zijn!Fiole schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:24:
Is het een idee om gewoon weer 10 man te roggelen voor een avondje en dan lekker custom games doen? De vorige keer vond ik het een groot succes met Overthrow, Rubick war etc.
Nog goede voorstellen qua custom games?
Twee Custom Games die ik de laatste tijd veel heb gespeeld zijn:IdieEasy schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:35:
[...]
Misschien wel een leuk idee ja. Wat voor datum zou je voorstellen? Op teamspeak is het vaak wel wat drukker, er zijn dagen dat alle channels vol zitten. Dus 10 man moet wel te doen zijn!
- Overthrow OMG (Je krijgt elke keer random spells wanneer je dood gaat).
- Dota Imba (Je kan hier 10v10 spelen. Reguliere Dota 2 map. Je krijgt meer gold, elke hero heeft geupgrade spells. Bijvoorbeeld PA heeft 2% kans om iemand te one shotten etc. Divine Rapiers kunnen worden geupgrade van level 1 tot en met level 10 etc)
Ik vond ze wel leuk. Dota Imba is wel chaotisch, maar persoonlijk wel heel erg leuk
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Eigenlijk alle korte games modes waar je direct de actie in springt: bijvoorbeeld overthrow free for al. Met zn alle in hetzelfde kanaal op TS en laat de lol beginnenIdieEasy schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:35:
[...]
Misschien wel een leuk idee ja. Wat voor datum zou je voorstellen? Op teamspeak is het vaak wel wat drukker, er zijn dagen dat alle channels vol zitten. Dus 10 man moet wel te doen zijn!
Meestel wijst dat zichzelf wel!
Ik stel 20 december voor (zelfde datum als het toernooi zou zijn in de eerste instantie.) Iedereen welkom!
Hardcore Ninja!IdieEasy schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:35:
[...]
Maar heb nog niemand gevonden die dat ook zo leuk vind
[ Voor 7% gewijzigd door Zuurstok op 11-12-2015 01:49 ]
Gaan we dat toch eens proberenZuurstok schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 01:48:
[...]
Hardcore Ninja!
Maar heb nog niemand gevonden die dat ook zo leuk vind
Ik heb me gisteren prima vermaakt met Dota Imba... Al was de 10v10 een beetje overkill toen ik bounty speelde "ooops, ik heb 15k gold..." "shit... nou heb ik 50k.... wtf moet ik kopen"
Ik speel dota imba 10v10 geregeld en het is zeer entertaining. Wat je kan doen als je al 6 slotted bent is moonshards kopen.IdieEasy schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:07:
[...]
Ik heb me gisteren prima vermaakt met Dota Imba... Al was de 10v10 een beetje overkill toen ik bounty speelde "ooops, ik heb 15k gold..." "shit... nou heb ik 50k.... wtf moet ik kopen"
Omdat een moonshards stacken met consumen en twee omdat je ze kan geven aan iedereen in je team. Dus wat ik dan doe is ze geven aan die ene Pudge, Tiny of PA in je team. In it to win it.
Hmmm, die moonshards had ik inderdaad moeten doen. Niet helemaal aan gedacht. Maar gezien de dubbel rapier level 10 op de enemy sniper, vermoed ik dat er al genoeg geld in omloop was. Het was verdomd lastig om te eindigen met de 30s cooldowns op de buybacks (en niemand die ene shit gaf om het gold wat het koste).hellsau schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:27:
[...]
Ik speel dota imba 10v10 geregeld en het is zeer entertaining. Wat je kan doen als je al 6 slotted bent is moonshards kopen.
Omdat een moonshards stacken met consumen en twee omdat je ze kan geven aan iedereen in je team. Dus wat ik dan doe is ze geven aan die ene Pudge, Tiny of PA in je team. In it to win it.
Na 93 wins, 77 losses level 49 bereikt.
Nog 1 level te gaan en dan eens kijken als de games als ranked iets leuker zijn...
Nu regelmatig 1 troll of 1 afk waardoor iedere game eigenlijk verpest wordt.
Nog 1 level te gaan en dan eens kijken als de games als ranked iets leuker zijn...
Verwijderd
Heb je de all-hero-challenge gedaan of een compendium aangeschaft oid? Ik zit met (volgens dotabuff) 420 games op een karige 27, wat ik overigens prima vind maar het verschil is wel opvallend groot.
/edit: je bedoelt dan vast niet het algehele level maar puur je experience-level.
/edit: je bedoelt dan vast niet het algehele level maar puur je experience-level.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2015 14:58 ]
Ha, dat is wel interessant inderdaad.
Volgens mij gaat het erom hoe hoog je experience trophy is (dota profiel --> tabblad 'thropies') , welke mogelijk maakt of je ranked mag spelen of niet.
Volgens mij heeft je profiel level (met icoontje
) daar weinig mee te maken, gezien deze inderdaad beinvloed word door alle trophies.
Volgens mij gaat het erom hoe hoog je experience trophy is (dota profiel --> tabblad 'thropies') , welke mogelijk maakt of je ranked mag spelen of niet.
Volgens mij heeft je profiel level (met icoontje
Ik zou doorgaan tot je op Dotabuff ergens in de buurt van very high skill komt. Dat zeg ik uit eigen ervaring. Je hebt al een hidden MMR, en je ranked MMR zal daarop gebaseerd worden. In 3k of nog lager wil je echt niet komen. De 3k bracket zit vol met mensen die PA/Medusa dual lanes of AM solo lanes weten te winnen. En dan bedoel ik ook echt winnen, dus die staan na 10 minuten tenminste 3-0. En dan heb ik het nog niet over alle Russische tactieken. Tussen 7 tot 10 minuten gaan ze bijna gegarandeerd 5-mannen. Zelfs al hebben ze 5 carries.frye schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:53:
Na 93 wins, 77 losses level 49 bereikt.
seriously? Ga je nu alweer beginnen met je ranting...Amanoo schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:21:
[...]
Ik zou doorgaan tot je op Dotabuff ergens in de buurt van very high skill komt. Dat zeg ik uit eigen ervaring. Je hebt al een hidden MMR, en je ranked MMR zal daarop gebaseerd worden. In 3k of nog lager wil je echt niet komen. De 3k bracket zit vol met mensen die PA/Medusa dual lanes of AM solo lanes weten te winnen. En dan bedoel ik ook echt winnen, dus die staan na 10 minuten tenminste 3-0. En dan heb ik het nog niet over alle Russische tactieken. Tussen 7 tot 10 minuten gaan ze bijna gegarandeerd 5-mannen. Zelfs al hebben ze 5 carries.
Je hebt niet voor niks een modbreak gehad.
Kunnen we deze meneer niet gewoon negeren?
@frye: Ranked is denk ik niet veel anders dan gewoon hoor. Het is denk ik het meest een uitdaging voor jezelf om hogerop te komen. Je hebt wel kans dat mensen vaker heroes spelen die ze al kennen, maar je hebt ook potjes waar dat totaal niet het geval is. Succes in ieder geval en gewoon plezier houden in het spel en vooral je best doen. Als jij je best hebt gedaan, dan FeelsGoodMan.
@frye: Ranked is denk ik niet veel anders dan gewoon hoor. Het is denk ik het meest een uitdaging voor jezelf om hogerop te komen. Je hebt wel kans dat mensen vaker heroes spelen die ze al kennen, maar je hebt ook potjes waar dat totaal niet het geval is. Succes in ieder geval en gewoon plezier houden in het spel en vooral je best doen. Als jij je best hebt gedaan, dan FeelsGoodMan.
sinds wanneer is dit topic veranderd in twitchchat? BibleThump
Geen idee waar je het over hebt...

Hype!! Store is back! Good for them.
Grote patch omg!
ES in captains mode, wow.
Grote patch omg!
ES in captains mode, wow.
[ Voor 40% gewijzigd door Tupel op 16-12-2015 09:56 ]
Mind = blown. Wat een update zeg.
Net even in de test build gekut.
Ik vind die GG branches changes wel echt tof.
De map is weer ontzettend wennen, erg grote veranderingen. Zal wel weer een tijdje kosten voordat ik er compleet aan gewend ben.
Maar al met al:
En imo het meest belachelijke van de patch notes:
Aangenomen dat je niet instant dood bent:
Zeus ult? Fuck it.
Lina ult? Fuck it.
QoP ult? Fuck it.
etc. etc.
Ipv backtrack, waar je een kans had om geen fuck te geven, hebben ze het nu gegarandeerd dat je geen fuck hoeft te geven.
Maar dat is natuurlijk in theorie. We zullen zien hoe het zichzelf uitpakt.
edit: Sylla vergeten te vermelden, pretty insane:
Pretty crazy. Dit in samenwerking met de andere buffs (ik weet nog niet wat ik van de nieuwe skill moet vinden) laat me iig erg veel zin hebben om Sylla op te pakken.
thanks for this icefraud
edit2: ^ bij nader in zien zou dit niet zo heel veel moeten uit maken, gezien je de attack speed/health bonus etc al had van Synergy en die nu komt te vervallen. Het blijft al met al hetzelfde en het is een buff op Rabid om te compenseren voor Synergy loss. Zelfs 100 health minder nu op True Form. Hmm.
Net even in de test build gekut.
Ik vind die GG branches changes wel echt tof.
Op sommige plekken op de map kun je, als je gechased wordt, de chase gewoon echt af kappen door snel een boompje te plaatsen bv. Of je plaatst hem gewoon op een goede plek en gaat erom heen lopen juken. Super lachen.Iron Branch
Can now be used by targeting the ground, planting a happy little tree that lasts 20 seconds. 200 Cast Range
De map is weer ontzettend wennen, erg grote veranderingen. Zal wel weer een tijdje kosten voordat ik er compleet aan gewend ben.
Maar al met al:

En imo het meest belachelijke van de patch notes:
Iedere 6 seconden, de laatste 2 seconden DMG negaten, voor 40 mana. Dit klinkt echt zo ontzettend imba. Gaat ook heerlijk zijn in een patch waar nuken op de voorgrond zal staan. (<- verwachting door nieuwe rune/items/etc)Faceless Void.
Timewalk now undoes any damage taken in the last 2 seconds
Timewalk cooldown rescaled from 19/17/15/13 to 24/18/12/6
Timewalk mana cost reduced from 90 to 40
Aangenomen dat je niet instant dood bent:
Zeus ult? Fuck it.
Lina ult? Fuck it.
QoP ult? Fuck it.
etc. etc.
Ipv backtrack, waar je een kans had om geen fuck te geven, hebben ze het nu gegarandeerd dat je geen fuck hoeft te geven.
Maar dat is natuurlijk in theorie. We zullen zien hoe het zichzelf uitpakt.
edit: Sylla vergeten te vermelden, pretty insane:
Op een cooldown van 30 seconden = 100% up time Rabid na +/- 15 á 20 minuten ofzo.Rabid duration increased from 10 to 18/22/26/30
Pretty crazy. Dit in samenwerking met de andere buffs (ik weet nog niet wat ik van de nieuwe skill moet vinden) laat me iig erg veel zin hebben om Sylla op te pakken.

edit2: ^ bij nader in zien zou dit niet zo heel veel moeten uit maken, gezien je de attack speed/health bonus etc al had van Synergy en die nu komt te vervallen. Het blijft al met al hetzelfde en het is een buff op Rabid om te compenseren voor Synergy loss. Zelfs 100 health minder nu op True Form. Hmm.

[ Voor 33% gewijzigd door Zuurstok op 16-12-2015 18:08 ]
LOL!
Ik heb nog geen tijd gehad om het te spelen. Vrijdag avond pas denk ik, maar ik heb gisteren wel op Twitch even naar Wage en Sing gekeken die Arc Warden speelden. Beide compleet andere build, maar die hero is wel een beetje stuk denk ik. Twee maal Midas, twee maal necro, twee maal bijna alles! Maar we gaan het merken.
Ik ga DK weer eens afstoffen. In het begin heel veel gespeeld, maar de laatste tijd amper. Maar met deze buffs wil ik het toch weer eens proberen.
Overigens, Pudge met Lens en Ahgs is bizar. Zeker als je daarna Octarine koopt: elke 3 seconden een hook die de halve map over gaat met 475 pure damage! Dat is bijna constant een hook omdat de cooldown begint op het moment van casten.
Ik heb nog geen tijd gehad om het te spelen. Vrijdag avond pas denk ik, maar ik heb gisteren wel op Twitch even naar Wage en Sing gekeken die Arc Warden speelden. Beide compleet andere build, maar die hero is wel een beetje stuk denk ik. Twee maal Midas, twee maal necro, twee maal bijna alles! Maar we gaan het merken.
Ik ga DK weer eens afstoffen. In het begin heel veel gespeeld, maar de laatste tijd amper. Maar met deze buffs wil ik het toch weer eens proberen.
Overigens, Pudge met Lens en Ahgs is bizar. Zeker als je daarna Octarine koopt: elke 3 seconden een hook die de halve map over gaat met 475 pure damage! Dat is bijna constant een hook omdat de cooldown begint op het moment van casten.
EUW, dus 7 Russen in mijn pot. Die in mijn pot throwen, zoals gewoonlijk, de pot. Oh, Europeanen in mijn party, laat ik mijn vriendjes maar helpen. 3 tegen 7.
Het mag ook wel iets vriendelijker (en inhoudelijker). Trolls die je game verzieken is nogal vervelend en dit eens een keer van je afschrijven kan helpen ter opluchting, maar houd het wel binnen de perken a.u.b. Laat in het vervolg die hatelijke teksten achterwege.
Het mag ook wel iets vriendelijker (en inhoudelijker). Trolls die je game verzieken is nogal vervelend en dit eens een keer van je afschrijven kan helpen ter opluchting, maar houd het wel binnen de perken a.u.b. Laat in het vervolg die hatelijke teksten achterwege.
[ Voor 64% gewijzigd door Koekiemonsterr op 18-12-2015 02:21 ]
Waarom post je niet even je Dotabuff, Amanoo?
Misschien kan iemand even kijken naar je match history en kijken, voor jou, wat jij beter had kunnen doen. Als jij helemaal perfect leert te spelen, moet je 4K games kunnen solo carrien en zeker wel een 70+% winrate kunnen behalen. Ongeacht of je je teammates snapt of niet.
ik snap overigens 80% van mijn random teammates niet, dus doe gewoon wat ik denk dat het juiste is om te doen in de situatie en communiceer nauwelijks in solo games. Een iedere die flamet of in mijn ogen gewoon debiel is, of perse een andere taal moet blijven spreken na 'can u speak english, plz?' wordt instant gemute. Dat geldt overigens ook de andere kant op; als ik me eens niet lekker voel en m'n teammates ga flamen als een idioot, mute ik vaak all chat zodat ik gewoon tegen een muur aan lul.
Je mag me altijd bedanken door een bloemetje te sturen, maar hier reageren op moderatie is niet echt de bedoeling
Misschien kan iemand even kijken naar je match history en kijken, voor jou, wat jij beter had kunnen doen. Als jij helemaal perfect leert te spelen, moet je 4K games kunnen solo carrien en zeker wel een 70+% winrate kunnen behalen. Ongeacht of je je teammates snapt of niet.
ik snap overigens 80% van mijn random teammates niet, dus doe gewoon wat ik denk dat het juiste is om te doen in de situatie en communiceer nauwelijks in solo games. Een iedere die flamet of in mijn ogen gewoon debiel is, of perse een andere taal moet blijven spreken na 'can u speak english, plz?' wordt instant gemute. Dat geldt overigens ook de andere kant op; als ik me eens niet lekker voel en m'n teammates ga flamen als een idioot, mute ik vaak all chat zodat ik gewoon tegen een muur aan lul.
Je mag me altijd bedanken door een bloemetje te sturen, maar hier reageren op moderatie is niet echt de bedoeling
[ Voor 19% gewijzigd door Koekiemonsterr op 18-12-2015 12:55 ]
http://www.dotabuff.com/players/34066546Zuurstok schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:20:
Waarom post je niet even je Dotabuff, Amanoo?
doe je best!
[ Voor 10% gewijzigd door jessevandijk op 18-12-2015 12:08 ]
Is het vanavond weer drank&dota tijd?Feralio schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:12:
Het is weer patchtijd!
http://www.dota2.com/balanceofpower
![]()
Beetje erg vreemd als iemand anders je Dotabuff post en mensen gaan daarop reageren, imo.
Voelt voor mij erg als het verschil tussen flamen en opbouwende kritiek geven omdat hij het wilt.
Dus ik laat het voor wat het is, thanks.
[ Voor 9% gewijzigd door Zuurstok op 18-12-2015 17:42 ]
Eigenlijk mag iemand me gaan uitleggen waarom er mensen zijn die een spel spelen als ze het spel niet eens leuk vinden vanwege een bepaalde groep (trolls e.d excluded). Als iemand altijd zijn (team)genoten haat en zichzelf te goed vindt voor het spel, dan ligt het toch gewoon voor de hand om een andere (singleplayer) spel te spelen of de bijbel te lezen? Dan hebben ze meteen geen last meer van de n00bs. (Wil hiermee niet zeggen dat er geen potjesverpesters zijn in dota 2, maar dat is een risico bij elke multiplayers en alsnog praten we over een minderheid)
De build-up daarvan is echt verschrikkelijk slecht, though. Totdat je 3 of 4 van je items hebt kan je bijna je team niet helpen. De pot is eigenlijk 4 tegen 5 totdat je online komt. Ja, uiteindelijk kan je wel monsterlijk hard split pushen, in die zin is het een goede build, maar tot dat moment heeft je team nagenoeg niets aan je.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 04:09:
Het was natuurlijk wachten totdat iemand dit ging doen.
[video]
http://www.dotabuff.com/matches/2014788661
[afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
Ik zie regelmatig een radiance langskomen als eerste grote wapen op andere heroes, de extra tijd dat het je kost die meerprijs van 1550 goud binnen te halen is verwaarloosbaar met dubbele midas en BoTs zijn het probleem niet als je een beetje farm met je rapier hebt. De tegenstander is geforceerd snel te pushen om het niet late te laten gaan, daar kan de rest van je team dan weer op inspelen. Zal het altijd werken? Nee, maar dat doet geen enkele tactiek.
De build hier begint echter pas echt te werken als je tenminste TP boots BKB, Mask of Madness en tenminste 1 Rapier hebt. Bij een Radiance build is de Radiance zelf al vaak een mijlpaal. Dat is 5150 gold. Bij deze AW build is de echte mijlpaal pas als je 14375 gold hebt uitgegeven (TP+MoM+BKB+DR). Weliswaar is de hero tot die tijd al iets nuttiger dan een hard carry die zonder farm helemaal niets kan, maar pas op dat punt gaat de build echt werken. Ja, die dubbele Midas zal er zeker mee helpen, maar het duurt alsnog wel erg lang voordat je echt online komt, zelfs vergeleken met die Radiance.
Daarnaast wordt je een beetje een one trick pony. Het is erg gevaarlijk om met je echte hero het slagveld op te rennen. Veel meer dan met je double pieren kan je dus ook bijna niet. Ik geef toe dat het wel enorm sterk in in wat het doet, maar je limiteert er wel een erg flexibele hero mee.
Kortom, het is een enorm riskante tactiek. Wel een die, als het lukt, ook echt enorm sterk is. Maar als je kijkt naar winrates met AW van mensen die de tactiek gebruiken zul je zien dat die niet bijzonder hoog is. Zo rond de 50% in very high skill. Als je de held kan is het nog wel enigszins viable, maar diezelfde mensen hebben vaak toch een winrate boven de 50%, en willen ook nog wel eens helden hebben waarmee ze richting de 60% gaan. Het risico is veel te groot om de build echt goed te kunnen noemen. Het is meer een build voor de lol. Bijna een troll build. Bijna zoiets als een Huskar met Scepter, Veil en Dagon. Als je een beetje goed bent kan je er best wel potjes mee winnen, maar echt goed is het niet.
Daarnaast wordt je een beetje een one trick pony. Het is erg gevaarlijk om met je echte hero het slagveld op te rennen. Veel meer dan met je double pieren kan je dus ook bijna niet. Ik geef toe dat het wel enorm sterk in in wat het doet, maar je limiteert er wel een erg flexibele hero mee.
Kortom, het is een enorm riskante tactiek. Wel een die, als het lukt, ook echt enorm sterk is. Maar als je kijkt naar winrates met AW van mensen die de tactiek gebruiken zul je zien dat die niet bijzonder hoog is. Zo rond de 50% in very high skill. Als je de held kan is het nog wel enigszins viable, maar diezelfde mensen hebben vaak toch een winrate boven de 50%, en willen ook nog wel eens helden hebben waarmee ze richting de 60% gaan. Het risico is veel te groot om de build echt goed te kunnen noemen. Het is meer een build voor de lol. Bijna een troll build. Bijna zoiets als een Huskar met Scepter, Veil en Dagon. Als je een beetje goed bent kan je er best wel potjes mee winnen, maar echt goed is het niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Amanoo op 23-12-2015 17:55 ]
Verwijderd
Ben ik niet helemaal mee eens, je hebt ook bij die radiance build andere items. Je hoeft die MoM, BoT, BKB niet te kopen voordat je je rapier hebt, kwestie van welke prioriteiten je stelt. Lifesteal en BKB is noodzakelijk als je met je main hero gaat lopen, maar op een clone met 20 seconden leven is het bijzaak als je een willekeurige lane kan pushen met een simpele TP scroll. Die BoT heb je snel genoeg na je eerste rapier zodat je niet meer je torens als startpunt hoeft te gebruiken. De games die bovenstaande Arc Warden verloor (~6k-7k MMR) was voornamelijk omdat de tegenstander de game heel vroeg kon beëindigen en deze tactiek nog niet in werking kon treden. Als er geen synergie met je team is kan elke tactiek inferieur zijn.
ik heb zojuist het item pipe of dezun gekregen voor dazzle! is op de market €200 waard! alleen jammer dat die niet tradeble is. ik kan hem 1 keer giften. als iemand er iets leuks voor bied..... is die alleen niet door verkoopbaar (giftable once)
edit: heb hem verkocht voor assasins creed unity
edit: heb hem verkocht voor assasins creed unity
[ Voor 12% gewijzigd door jessevandijk op 28-12-2015 16:46 ]
Ik bied eenmaal een BZZ pugna setjessevandijk schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:24:
ik heb zojuist het item pipe of dezun gekregen voor dazzle! is op de market €200 waard! alleen jammer dat die niet tradeble is. ik kan hem 1 keer giften. als iemand er iets leuks voor bied..... is die alleen niet door verkoopbaar (giftable once)
Zojuist gepubstompt door smurfen. Jullie weleens meegemaakt? Heb maar geprobeerd er veel van te leren, maar holy shit... dat was geen eerlijk potje. Gaven ze ook nog toe aan het einde.
Edit:
Oké, even een friend request gedaan puur uit nieuwsgierigheid. Hij is 6.4k eigenlijk, ik net geen 3k. Gaat waarschijnlijk januari pro... Voel ik me toch wat minder slecht.
Edit:
Oké, even een friend request gedaan puur uit nieuwsgierigheid. Hij is 6.4k eigenlijk, ik net geen 3k. Gaat waarschijnlijk januari pro... Voel ik me toch wat minder slecht.
[ Voor 32% gewijzigd door Tupel op 28-12-2015 23:58 ]
Hoe heette ie? Misschien moet ik mij verontschuldigen... Keepo
Hoppa, we gaan nog een keer naar Frankfurt.
[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 02-01-2016 19:52 ]
Vermoeiende mensen die allemaal nieuwe accounts starten nadat ze niet uit 2k/3k brackets komen en na 100 matches plots 3.5k mmr hebben.
De enige ekte...
Vind het altijd mooi dat (onder de mensen die smurfen voor een hoger mmr) niemand een fuck om efficiëntie lijkt te geven.
Hoeveel MMR moet je wel niet springen (van 1K naar 5K?) om de smurf manier efficiënter te maken dan gewoon grinden op je main account?
Ik weet dat je met een sprong van 1000 mmr iig gewoon beter op je main had kunnen blijven zitten; de hoeveelheid games die je gespeeld hebt om ranked te unlocken, hadden je ook wel van 2K naar 3K kunnen slepen.
Hoeveel MMR moet je wel niet springen (van 1K naar 5K?) om de smurf manier efficiënter te maken dan gewoon grinden op je main account?
Ik weet dat je met een sprong van 1000 mmr iig gewoon beter op je main had kunnen blijven zitten; de hoeveelheid games die je gespeeld hebt om ranked te unlocken, hadden je ook wel van 2K naar 3K kunnen slepen.
en daarnaast nog eens een deel van de mensen die door de random factor van weinig games hoger uitkomen en daarna alsnog weer zakken met gevolg dat ze redelijk wat meer games verliezen dan winnenZuurstok schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:33:
Vind het altijd mooi dat (onder de mensen die smurfen voor een hoger mmr) niemand een fuck om efficiëntie lijkt te geven.
Waow RoboSpinoza is een legit player man. Door hem heb ik 6k gehaald met tips voor o.a. SF, storm, leshrac.
Breh, wanneer ga je mij nou eens betalen voor die boost naar 6.5 die ik je gegeven heb?SnuffelChan schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:36:
Waow RoboSpinoza is een legit player man. Door hem heb ik 6k gehaald met tips voor o.a. SF, storm, leshrac.
Wat is je tarief per 0.5k?RoboSpinoza schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:28:
[...]
Breh, wanneer ga je mij nou eens betalen voor die boost naar 6.5 die ik je gegeven heb?
Voor snuffel chan 1 bugatti per 500 mmr, voor jou, special price: een halve bugatti.
Dan maar 1k, is zo jammer om deze door midden te zagenRoboSpinoza schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:41:
[...]
Voor snuffel chan 1 bugatti per 500 mmr, voor jou, special price: een halve bugatti.
Lel, even voor de duidelijkheid: ik boost niks of niemand. Hashtag scrublife
RoboSpinoza 8k mmr player?
Iedereen op reddit/twitch is 8k, dus ja ik ook.
Ik denk dat ze het binnen no-time gepatched hebben, maar met de laatste patch heeft Valve de game weer aardig gebroken. ik raad aan even niet te spelen totdat dit gepatched is.
Dit zat er in de patch:
Ik heb zojuist nog een match gespeeld en zo ontzettend veel graphics waren missing. Geen enkele hook gezien, geen AA ulti, geen acid spray, geen tps, geen invoker spells (behalve cyclone, wtf), etc etc. Geen van die graphics waren beschikbaar.
Hoe dodge je hooks als je de hook niet ziet?
Enemy pudge zei: "you don't".

edit: eeeeeeennn fixed. Thx Volvo.
Dit zat er in de patch:
De fix was kennelijk om alle particles te verwijderen; no, no, not bug, feature!Fixed a bug with particle effects attached to units in fog of war which could cause the particles to appear in the wrong place.
Ik heb zojuist nog een match gespeeld en zo ontzettend veel graphics waren missing. Geen enkele hook gezien, geen AA ulti, geen acid spray, geen tps, geen invoker spells (behalve cyclone, wtf), etc etc. Geen van die graphics waren beschikbaar.
Hoe dodge je hooks als je de hook niet ziet?
Enemy pudge zei: "you don't".

edit: eeeeeeennn fixed. Thx Volvo.
[ Voor 37% gewijzigd door Zuurstok op 15-01-2016 01:58 ]
Wauw, je vraagt je af hoe dit in een patch naar buiten kan worden gebracht. Je zou zeggen dan je even een regressietest doet...
Hee beste dota spelers!
Vroeger speelde ik dota altijd op mijn middelmatige laptop, tegenwoordig heb ik een goede PC waarop ik speel. Echter voor een kleine lan-party wil ik de laptop weer gaan gebruiken. Met windows 10 is dota echter onspeelbaar geworden. Het is enorm traag geworden en hier wil ik iets aan doen. Zal ik de laptop terugzetten naar Windows 7 of linux erop zetten? Ik had op dit forum eerder gelezen dat dota 2 beter zou draaien op linux .
Vroeger speelde ik dota altijd op mijn middelmatige laptop, tegenwoordig heb ik een goede PC waarop ik speel. Echter voor een kleine lan-party wil ik de laptop weer gaan gebruiken. Met windows 10 is dota echter onspeelbaar geworden. Het is enorm traag geworden en hier wil ik iets aan doen. Zal ik de laptop terugzetten naar Windows 7 of linux erop zetten? Ik had op dit forum eerder gelezen dat dota 2 beter zou draaien op linux .
http://www.dotabuff.com/matches/2086249291
Hier heb ik echt van genoten, ondanks dat de rest van de russen in mijn team niet capabel genoeg was. En maar trollen met Batrider !
Hier heb ik echt van genoten, ondanks dat de rest van de russen in mijn team niet capabel genoeg was. En maar trollen met Batrider !
De enige ekte...
Batskater too good this patch
Die radiance tho
Volgens mij is er geen slechtere radiance drager dan Batrider 
inb4 mensen; IO, Techies, Puck etc gaan roepen
Burn, baby!
volume waarschuwing
Waar is je forcestaff trouwens? Verkocht voor radiance?

Ik denk overigens ook niet dat het verschil in Windows het verschil gaat maken tussen speelbaar of niet speelbaar.
Gewoon je PC mee slepen! Ben je man voor!
Je zou nog wel kunnen proberen om op diverse DirectX versies of openGL te draaien en te kijken of dat wat uit maakt. In de launch opties van DotA (in Steam) moet je dan een van de volgende regels toevoegen:
-dxlevel 80, -dxlevel 90, -dxlevel 95 of -dxlevel 100
Deze zorgt er dan voor dat je de game op DirectX 8, DirectX 9, DirectX 9.0c of DirectX 10 draait.
Al wordt er over geschreven dat dit ook niet veel uit zal maken. Heb hier geen ervaring mee verder.
Die radiance tho
Burn, baby!
volume waarschuwing
Het bleek na enig verder onderzoek dat het enkele fps scheelde, maar niets om naar huis over te schrijven. Als je het toevallig uit test, hoor ik graag de resultaten.wiebranddeboer schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:45:
Hee beste dota spelers!
Ik denk overigens ook niet dat het verschil in Windows het verschil gaat maken tussen speelbaar of niet speelbaar.
Gewoon je PC mee slepen! Ben je man voor!
Je zou nog wel kunnen proberen om op diverse DirectX versies of openGL te draaien en te kijken of dat wat uit maakt. In de launch opties van DotA (in Steam) moet je dan een van de volgende regels toevoegen:
-dxlevel 80, -dxlevel 90, -dxlevel 95 of -dxlevel 100
Deze zorgt er dan voor dat je de game op DirectX 8, DirectX 9, DirectX 9.0c of DirectX 10 draait.
Al wordt er over geschreven dat dit ook niet veel uit zal maken. Heb hier geen ervaring mee verder.
[ Voor 100% gewijzigd door Zuurstok op 19-01-2016 07:36 ]
Ik weet dat Tk (één van de andere GoT DotA spelers) DotA2 op Linux draait... geen idee hoe goed het draait en op welke specs.wiebranddeboer schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:45:
Hee beste dota spelers!
Ik had cleansheet tot 15-16 kills ofzo. Game was eigenlijk al in de pocket, tot de rest ging gooien. Die forcestaff had geen klote uitgemaakt, was best tanky met in deze build. Regen met radiance/Firefly en octaZuurstok schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:20:
Batskater too good this patch![]()
Die radiance thoVolgens mij is er geen slechtere radiance drager dan Batrider
Burn, baby!
volume waarschuwing
[...]
.
De enige ekte...
Zelf draai ik Debian, maar vraag me niet of Dota beter of slechter draait dan op Windows. Mijn eigen Windows is namelijk een virtuele machine met een dedicated AMD kaart (ik gebruik Nvidia voor Linux zelf, AMD op Linux is in veel gevallen namelijk belabberd, wegens hun slechte OpenGL implementatie). Wellicht moet je zoals iemand anders al zei even een ander DX Level draaien. Je kan ook Windows opnieuw installeren, als DX level niet werkt. Daarvoor zit ergens in Windows zelf een knopje verborgen. En anders misschien toch aan de Linux.wiebranddeboer schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:45:
Hee beste dota spelers!
Had net wel een leuke game met Lone druidInsehh schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:40:
[...]
Ik had cleansheet tot 15-16 kills ofzo. Game was eigenlijk al in de pocket, tot de rest ging gooien. Die forcestaff had geen klote uitgemaakt, was best tanky met in deze build. Regen met radiance/Firefly en octa
Als ik LD speel zeg ik altijd dat m'n beer Andy heet, brengt altijd wel een leuk sfeertje
Was daarom ook wel weer een leuke game, iedereen die helemaal voor die beer gaan zorgen enzo
Maar goed, had maelstrom into AC moeten gaan. Niet Mjollnir moeten rushen. Whatever.
[ Voor 4% gewijzigd door Zuurstok op 19-01-2016 13:49 ]
Vraag me wel af wat er aan de hand is. De ene week heb ik een team dat daadwerkelijk weet wat ze doen, en goed samenwerken.
De volgende week kom ik in een bracket waarin iedereen er daadwerkelijk écht geen klote van kan... zucht...
De volgende week kom ik in een bracket waarin iedereen er daadwerkelijk écht geen klote van kan... zucht...
De enige ekte...
Laatste 2 weken heb ik weinig Dota gedaan, maar ik had zo'n periode na Ti5. Het klinkt zo bekend in de oren wat je zegt.Insehh schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:46:
Vraag me wel af wat er aan de hand is. De ene week heb ik een team dat daadwerkelijk weet wat ze doen, en goed samenwerken.
Je hebt echt inderdaad potjes waarbij je het gevoel hebt dat je echt alles moet doen. Je moet iedereen helpen, en iedereen blijft maar feeden. De supports zitten al te whinen wanneer ze 5 keer dood gaan.
Ik had laatst een game waarbij we één iemand (een offlane Magnus) hadden die na 10 minuten zat te zeuren dat we gingen verliezen. Hij liep echt elke keer gewoon langs de Tier 1 tower en liet zichzelf extra dood gaan. Uiteindelijke had hij 1 kill en 18 deaths en nog hadden we gewonnen (http://www.dotabuff.com/matches/2043938816). Je snapt gewoon niet hoe zoiets kan gebeuren. Als ik een admin was geweest had ik zo'n gast gelijk een perma ban gegeven.
En ik heb ook een tijd gehad waarbij ik veel matches won. En 2 maanden geleden ben ik zo'n beetje 300 MMR gezakt (was voorheen 4500+). En natuurlijk heeft iemand een slechte pot, maar dit waren potjes waarbij het andere team zo goed was, en mijn team was er vergeleken stront bij. Mensen die gelijk MID klikken en Invoker kiezen, en uiteindelijk maar 2 skills kunnen casten.
Laatste tijd speel ik weer meer Dota 2 en had 5 potjes achter elkaar gewonnen. Wat voor mij nu goed helpt is dat ik eerst kijk of er iemand MID of carry gaat. Is dit wel het geval dan kies ik lekker support zoals Omni, Ogre, Winter Wyvern. En dat werkt perfect. Als er geen Carry's zijn dan ga ik lekker Carry. Als mensen graag support willen spelen dan zijn ze vaak ook wel beter als support.
Maar goed, er zijn veel discussies geweest over de match making en ik zie dat helaas niet zomaar veranderen. Hoe hoger je komt wordt de Solo matchmaking wel beter. Je hebt af en toe nog van die klote matches, maar over het algemeen is het te doen. Wat ik persoonlijk wel heb is het spelen met 2/3 andere personen die een behoorlijke lagere MMR hebben dan mij. Dan gaat het hele matchmaking systeem "kapot". Want op de één of andere manier moeten beide teams toch gemiddeld dezelfde MMR hebben, dus als het andere team niet iemand heeft die een hogere MMR heeft, dan krijg je gewoon 3 personen met een "behoorlijk" hoge MMR om het toch te balanceren. Vaak hebben mijn teammates dan ook zoiets van, wat een moeilijk potje. En ik denk van "wat moet ik hiermee? :P".
Daarom is het beste om een tactiek te verzinnen (wat niet altijd even makkelijk is) om te zorgen dat je toch meer matches wint dan verliest.. Er zijn genoeg mensen die continue maar 1 hero spelen en daarmee een hogere MMR krijgen. Persoonlijk houdt ik daar niet van omdat ik graag elk potje wel een andere hero wil spelen (tenzij ik beter wil worden in een bepaalde hero).
En ik weet ook niet alles dus daarom wil ik mijn insteek geven wat mij vooral heeft geholpen (en helpt)
Ik ben er nog steeds voor om het oude Dota 1 systeem te introduceren:
Loopt iemand te trollen, call een vote. In dota 1, voor zover ik me kan herinneren, had je votes om mensen te wisselen van team, mensen te kicken en "gg" te callen. Mis ik toch wel klein beetje lately.
Loopt iemand te trollen, call een vote. In dota 1, voor zover ik me kan herinneren, had je votes om mensen te wisselen van team, mensen te kicken en "gg" te callen. Mis ik toch wel klein beetje lately.
De enige ekte...
Ik ben zeker een voorstander om iemand te punishen.Insehh schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:16:
Ik ben er nog steeds voor om het oude Dota 1 systeem te introduceren:
Over het callen van "gg" weet ik het niet zeker. Je kan wel snel zeggen of het potje te eindigen, maar ik hoop dan niet dat mensen het te snel doen. De potjes in Dota 2 doen langer en sinds het nieuwe systeem (comeback) sinds patch 6.81 is het voor een team wel makkelijker om terug in de game te komen. Zoals bij de game met de Magnus wonnen we uiteindelijk nog. Maar misschien gaat dit wel helemaal goed met zo'n systeem
Bij dota 1 kon je inderdaad -switch 3 enzovoort typen en als iedereen het eens was werd de persoon geruild met een speler van het andere team. Echt grappig was dat.
Heeft iemand de nieuwe compendium? Is deze het wel waard t.o.v. de vorige? Is wellicht wat subjectief, maar ik ben wel benieuwd.
de compendium is heeel anders dan de oude compendiums maar deze vorm van compendium is wel leuk om mee te spelen.Tupel schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:10:
Heeft iemand de nieuwe compendium? Is deze het wel waard t.o.v. de vorige? Is wellicht wat subjectief, maar ik ben wel benieuwd.
je MOET spelen wil je levels krijgen met deze compendium, de enige manier om levels te "kopen" is om ze uit een kistje te krijgen.
als je genoeg dota speelt vind ik het de moeite waard.
Heren, heeft iemand nog tips/ervaringen waar je een dota 2 coach kunt inhuren? Iemand bijvoorbeeld ervaring met : https://dotacoach.org/ ?
Ik kan wel vouchen voor deze gast ook al heeft hij mij niet gecoacht, maar ik hem meer, Kappa
https://dotacoach.org/snuffel
Thanks ik zal hem eens proberen, ik wil echt uit de low solo MMR range komen alleen is het zo moeilijk aangezien je ook mede afhankelijk bent van de 4 andere "team"spelers.RoboSpinoza schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:14:
Ik kan wel vouchen voor deze gast ook al heeft hij mij niet gecoacht, maar ik hem meer, Kappa
Ik heb nu een loss streak van 7 games, en het lijkt wel steeds erger te worden. Hoe lager je in MMR komt, hoe lager de kans om een game te winnen.
Snuffel kan je daar zeker mee helpen, solo carryen van games is zijn specialiteit.
4Head/Kappa?RoboSpinoza schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:27:
Snuffel kan je daar zeker mee helpen, solo carryen van games is zijn specialiteit.
Thanks for the info. Speel de laatste tijd jammer genoeg erg weinig dus dan laat ik em maar even zitten.Paranoidnl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:14:
[...]
de compendium is heeel anders dan de oude compendiums maar deze vorm van compendium is wel leuk om mee te spelen.
je MOET spelen wil je levels krijgen met deze compendium, de enige manier om levels te "kopen" is om ze uit een kistje te krijgen.
als je genoeg dota speelt vind ik het de moeite waard.
[ Voor 55% gewijzigd door Tupel op 02-02-2016 20:24 ]
Wie wil kan me toevoegen op steam voor wat ranked matches te spelen.
Ben wel beginner maar begin het spelletje wel meer en meer te begrijpen.
Solo MMR is 1k (
)
Speel voornamelijk support & speel altijd solo ranked... (weinig tot geen vrienden die spelen)
Steam:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197967399052/
Dotabuff:
http://www.dotabuff.com/players/7133324
Solo MMR is 1k (
Speel voornamelijk support & speel altijd solo ranked... (weinig tot geen vrienden die spelen)
Steam:
Dotabuff:
Ik wil je best toevoegen, maar ik speel niet zo vaak dus heb je daar denk ik niet zoveel aan.frye schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:02:
Solo MMR is 1k ()
Steam:
Dotabuff:
Mocht je normals willen spelen met iemand van "ongeveer" jou niveau dan mag je me een PB sturen. Ik speel ook graag support, maar dat lost zich meestal wel op ingame.frye schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:02:
Solo MMR is 1k ()
Steam:
Dotabuff:
Ranked ga ik me voorlopig (lees de komende 500 games) nog niet aan wagen, misschien ooit nog eens, maar ik hou niet van die druk
Mijn dotabuff:
http://www.dotabuff.com/matches/2136082666
Mijn Yasp (veel handiger):
https://yasp.co/players/83115373
Over het algemeen speel ik single draft/all random om mijn hero pool een beetje uit te breiden
Manaboots, manaboots, manaboots, manaboots, manaboots, manaboots, MANABOOTS, MANAAAAAAAAA.
PffftZuurstok schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:45:
[...]
Manaboots, manaboots, manaboots, manaboots, manaboots, manaboots, MANABOOTS, MANAAAAAAAAA.
Jij bent de laatste tijd veel minder online om dat tegen me te schreeuwen!
Wilde je nou nog terraria doen?

IdieEasy schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:52:
[...]
Pffft
Jij bent de laatste tijd veel minder online om dat tegen me te schreeuwen!
Wilde je nou nog terraria doen?![]()
offtopic:
I DON'T SCREAM, THIS IS HOW I TALK!
Maar ja, lijkt me nog steeds erg gezellig ff een avondje met jou en Paranerd Terraria te spelen. Maar dan gaat Paranoid me pesten om alles wat ik niet weet, net zoals toen ik XCOM probeerde te spelen van de week.
Maar ja, lijkt me nog steeds erg gezellig ff een avondje met jou en Paranerd Terraria te spelen. Maar dan gaat Paranoid me pesten om alles wat ik niet weet, net zoals toen ik XCOM probeerde te spelen van de week.
STOP WITH THE DASHING! AND FUCKING USE OVERWATCH.Zuurstok schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:41:
[...]
offtopic:
Hai
Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op [url="ts3server://teamSpeak.grolleman.org?port=9987"]teamSpeak.grolleman.org[/url]
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op [url="ts3server://teamSpeak.grolleman.org?port=9987"]teamSpeak.grolleman.org[/url]