Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:56
Epafroditus schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:04:
Mijn i3 Venue Pro restart nog steeds af en toe terwijl het niet moet. Hoe is dat bij jullie?
Soms wordt hij nog iets te spontaan wakker uit de slaapstand, maar verder lijkt hij het nu wel redelijk goed te doen... Toch twijfel ik nog of ik een groot aantal voor mijn collega's zou bestellen of niet...

Iemand vroeg enkele dagen geleden hoe lang dit device het doet op de accu: met het mobile-toetsenbord er bij ongeveer 8 a 9 uur.
Dat is het keyboard met accu? Nu weet ik niet precies voor welk model dat is, maar er wordt gesproken over 17 á 18 uur wanneer je keyb. met accu gebruikt. Lijkt mij 8 uur wel heel kort, of is het zwaar gebruik?

Zakelijk inzetten met alle problemen die er zijn? In ieder geval met support on site aanschaffen dan.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

------

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:36

DinX

Motormuis

Vandaag m'n dock en stylus binnen gekregen. Die stylus snap ik echter niks van.
Het is er eentje zonder batterij (hij lijkt toch niet open te kunnen) en het enige wat erbij zit zijn extra tips en een metalen ringetje (om de tips te vervangen)

Hoe krijg je dat ding aan het werk ? Het scherm reageert er alleszins niet op :?

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 11-03-2014 11:49 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

DinX schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:47:
Vandaag m'n dock en stylus binnen gekregen. Die stylus snap ik echter niks van.
Het is er eentje zonder batterij (hij lijkt toch niet open te kunnen) en het enige wat erbij zit zijn extra tips en een metalen ringetje (om de tips te vervangen)

Hoe krijg je dat ding aan het werk ? Het scherm reageert er alleszins niet op :?
Opendraaien en er een batterij in doen? :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Frozen schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:51:
[...]

Opendraaien en er een batterij in doen? :)
daar lijkt hij mij te dun voor ? Het is niet zo'n dikke waar een AAA in past.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XiRBl9SgfDE46L8giNmOjsVT/medium.jpg

Het is dus niet degene die je in het midden kan los schroeven om een AAA in te steken. Hij heeft wel een gom-knop en een klik-knop in het midden.

Het is een unbranded Wacom blijkbaar

750-31268 Stylus Pen : Wacom Active Stylus Pen

[ Voor 64% gewijzigd door DinX op 11-03-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:57
DinX schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:52:
[...]

daar lijkt hij mij te dun voor ? Het is niet zo'n dikke waar een AAA in past.

[afbeelding]

Het is dus niet degene die je in het midden kan los schroeven om een AAA in te steken. Hij heeft wel een gom-knop en een klik-knop in het midden.

Het is een unbranded Wacom blijkbaar

750-31268 Stylus Pen : Wacom Active Stylus Pen
Die gaat niet werken. Je moet de dell stylus hebben. In de dell venue zit geen Wacom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Blijkbaar is dat voor een Latitude 10 ...
Onze account manager eens aan z'n oren trekken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 14:49
Kunnen de mensen met een 7130 eens kijken welke moederbord versie ze hebben?
Ga naar de command prompt en doe het volgende:
wmic baseboard get product,Manufacturer,version
Ik heb zelf de A00 (0VJNC9), maar volgens het Dell forum zijn er mensen met een A01 versie (nieuwer?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Mottebelke schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:18:

[...]

Ik heb zelf de A00 (0VJNC9), maar volgens het Dell forum zijn er mensen met een A01 versie (nieuwer?).
code:
1
2
Manufacturer  Product  Version
Dell Inc.     0T69G0   A00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
Ik ben er kennelijk een van die mensen:

Manufacturer Product Version
Dell Inc. 057KTY A01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:23

Fioravanti

Fioravantastisch!

Mottebelke schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:18:

[...]

Hier ook A00 (0VJNC9), heb overigens geen issues er meer mee, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinelli
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09 21:57
Ondanks de problemen overweg ik hem zakelijk te kopen. Een ding wat ik me nog wel afvraag is de sluiting van het toetsenbordje. Gaat die nu helemaal dicht of blijft die op een kiertje staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theape1974
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 08:58
Ik heb deze Dell Inc. 0VJNC9 A01 (Try and Buy)

Maar heb toch ook nog veel problemen....

- Freezen
- Keyboard dock drukt op de home button
- Tablet merkt niet dat er al dan niet een keyboard aanhangt. popup touch keyboard wordt dus al dan niet getoond.
- Desktop dock external display problemen (de gekende).
- Touch keyboard mist regelmatig toetsaanslagen.

Tel daar dan nog de Windows 8.1 aanpassingproblemen bij op.
Wij gaan hem voorlopig niet uitrollen in ons bedrijf. Ondanks grote vraag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

JelleMan schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:26:
[...]

Die gaat niet werken. Je moet de dell stylus hebben. In de dell venue zit geen Wacom....
Vandaag gratis een nieuwe stylus ontvangen van Dell, met batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Theape1974 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:19:
Ik heb deze Dell Inc. 0VJNC9 A01 (Try and Buy)

Maar heb toch ook nog veel problemen....
Ik neem aan dat je alle BIOS en driver updates gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Ik moet toch eens melden na enkele weken gebruik.

De enige issues die ik tegen gekomen ben:

Niet willen ontwaken uit connected standby - Eerste paar dagen aantal keer - Nu niet tot zelden (Panel self refresh?)
Touch scherm mist aanslagen - Regelmatig

Voor de rest heb ik geen issues gehad eigenlijk. Dus ik denk dat na al mijn ongeluk ik toch wat geluk heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Wat ik nog wel verwarrend vind, ook in dit topic, is het verschil tussen de BayTrail en Core iX versie van de Venue Pro. Zo wordt er hier regelmatig gerept over de A10(?) bios update, maar die is er dus helemaal niet voor de BayTrail.
Hoe checken jullie trouwens voor updates? Ik heb die website met update check van Dell geprobeerd, maar dan stelt hij nog een boel updates voor die ik volgens mij al lang heb. Ik mis op dit vlak nog wel wat van de experience die je met andere (ios/android) tablets hebt; gewoon 1 update voor je firmware die duidelijk wordt aangegeven. Als je dit apparaat als niet-tweaker gebruikt, hoe moet je dan achter die updates komen? Vind ik niet te doen voor een huis-tuin-en-keuken gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Op mijn tablet staat een programma Dell Update, deze controleert automatisch voor de nieuwste updates (Core versie). Tot op heden is er nog niks nieuws dus heb het nog nooit in actie gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Heb de Atom versie. Wat de website van Dell betreft m.b.t. updates: bij mij geeft hij ook de updates weer die ik al lang geleden geïnstalleerd had. Niet echt overzichtelijk dus. Meest recente bios firmware is de A06.
Bij mijn tablet hebben ze de controller kaart vervangen, kon nl. geen micro sd kaartjes lezen. Ben hem 6 weken kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Scale schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:37:
Op mijn tablet staat een programma Dell Update, deze controleert automatisch voor de nieuwste updates (Core versie). Tot op heden is er nog niks nieuws dus heb het nog nooit in actie gezien.
Maar ondersteunt Dell Update nu dan ook de Venue 11 Pro? De laatste keer dat ik keek was dat namelijk niet het geval.

Ik heb de RSS feed van de Dell Drivers & Downloads pagina in m'n Feedly lijst staan, dus als er updates zijn zie ik ze daar wel. Maar sinds A10 heb ik inderdaad ook geen updates meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Mottebelke schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:46:
[...]

Maar ondersteunt Dell Update nu dan ook de Venue 11 Pro? De laatste keer dat ik keek was dat namelijk niet het geval.

Ik heb de RSS feed van de Dell Drivers & Downloads pagina in m'n Feedly lijst staan, dus als er updates zijn zie ik ze daar wel. Maar sinds A10 heb ik inderdaad ook geen updates meer gezien.
Misschien is dat de reden dan inderdaad, mijn ervaring met Dell Update op de VP11/5130 is dat Dell update geen updates weergeeft, maar via de website ik ze wel vind (plus updates die ik al heb, ondanks het laden van een of andere plugin die checkt wat je hebt). Lekker onoverzichtelijk ook, meerdere tools die ongeveer het zelfde klinken maar dat toch niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10-2022
DinX schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:07:
[...]

code:
1
2
Manufacturer  Product  Version
Dell Inc.     0T69G0   A00
NA een tijdje afwezig te zijn geweest hierbij de draad weer opgepakt
Hier ook het type 0VJNC9 A00 moederboard.

Heb de convertible nu sinds jan en gebruik hem met veel plezier, nog een verloopje voor full hdmi en daar de tv eens aan gehangen, had soms vage verbindingsproblemen bij het afspelen van video (gekloond beeld)

Kom er nu achter dat er dus al weer een tijdje wat nieuwe firmware in omloop zijn voor de I Vpro versies. Die ga ik maar eens laden.

Heb ook al een tijdje de docking station en ben daar redelijk tevreden mee, zo heeft hij geen gigabit netwerkaansluiting en werken sommige usb sticks (van mn logitech muis/toetsenbord combinatie) niet zonder usb verleng kabeltje. Andere usb sticks daarin tegen geen problemen mee ondervonden.

Groet en tot gauw

Geinspireerd door (hardware) techniek, geboren om te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Eindelijk mijn Dell Venue 11 Pro, I3, 128GB, WWAN binnen.

Iemand een idee hoe ik hier een sms mee kan versturen.
Mijn provider (Bliep) heeft nl. een sms nodig om mijn internet aan te zetten de dag dat ik het nodig heb.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Van wat ik lees hangt het er vanaf welke WWAN kaart je heb. Maar het zou hoogst waarschijnlijk moeten zijn dat er in de bijgeleverde software een optie voor sms zou moeten zitten.

Just a guess, maar misschien kan je naar je tablet sms'en en krijg je een popupje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskeyjack
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:35
voor wie hem hebben: de versie van de venue 11 pro met atom: zit er nou wel of geen Office Home bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Goeie vraag. Ik vond het in NL onduidelijk. Ik heb hem zelf in de VS gekocht, met Office er gratis bij. Maar of dat in NL ook zo is is inderdaad onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Whiskeyjack schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:25:
voor wie hem hebben: de versie van de venue 11 pro met atom: zit er nou wel of geen Office Home bij?
Nope. Tik ik op Microsoft Office word ik doorgesluist naar de website van Microsoft om aldaar de gratis tijdelijke versie te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Dat is toch standaard? de vraag is of je zoals ik bij de USA versie, er een office key bij gekregen hebt op een boekje in de verpakking. "this card includes the activation key for your Microsoft office 2013 product" staat daar bij mij. Ik moest die key wel eerst invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabero_again
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-06-2023
Ik hen mijn 5130 met atom bii dell België gekocht. Daar zat wel een office licentie bij (boekje met de code).. bij Dell.nl en Dell.de kreeg je alleen een trial versie. Was ook nog wat goedkoper omdat in de prijs van Dell.Be de verzendkosten al bij zaten...
Je moet alleen wel een Belgisch adres hebben.

Overigens was de tablet niet zonder problemen. De sd card reader deed niets.dankzij dit en US forum gevonden dat dit vaker voorkomt en dus snel gecontroleerd. Bij Dell wilde ze dat ik het ding voor reparatie op zou sturen ( max 10 werkdagen incl. Shipment, uh huh) maar na lang aandringen een swap geregeld.. en toen begon de ellende. Dell haalt na een paar weken de oude op ( zonder de klant op de hoogte te brengen) en pas weken later zou de nieuwe komen. Heb nu al bijna 6 uur aan de telefoon gehangen om achter de Shipment status van de nieuwe te komen. Heb ondertussen een nieuwe,, maar de oude is nog niet terug. Customer service van Dell is echt een drama! Ze beloven van alles, zullen bellen en mailen om afspraken te bevestigen, maar dat gebeurt dus niet. Kun je daarna weer 50 minuten aan de telefoon zitten.
Ik zal me nog wel een paar keer bedenken om weer iets van Dell te kopen. Misschien is de premium service beter, maar de standaard service is om te huilen.

Verder werkt de nieuwe tablet wel goed en bevalt hij verder best goed. Snel genoeg voor normaal tablet gebruik en dankzij de normale Windows, is het een gewone computer. Dus je kunt gewoon op je netwerk komen en printen.

Uiteindelijk tevreden met de tablet en helemaal ontevreden over de service van Dell.

[ Voor 0% gewijzigd door jabero_again op 06-04-2014 21:02 . Reden: typos door autocorrect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Ben ook zeer ontevreden over de service van Dell. Had ook een probleem met de sd kaartlezer. Zou worden gerepareerd en zou hem 8-10 werkdagen kwijt zijn. Uiteindelijk kreeg ik hem na 6 weken weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Ik weet niet of er mensen zijn met problemen maar ondertussen zijn er meerdere "fixes" in de wereld, ik dacht ik zal ze hier eens melden. Bij mij staan deze allemaal aan en heb geen problemen (naast missende touch presses).

1. Intel graphics options - Panel self refresh uitschakelen.
2. Intel rapid storage - Performance tab - Link power management uitschakelen
3. Intel management driver - De voor geinstalleerde driver verwijderen - De driver uit
7130 Win 8.1 Driver Cab (van dell drivers pagina) installeren.

Wat wat precies doet kan ik je niet vertellen, maar mocht je nog problemen hebben kan je dit eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Ik vind het batterij gebruik van mijn 5130 tegenvallen; 24 uur ongebruikt op de plank (dus standby) en ruim 50% batterij weg. Is dat normaal, of staat er iets in standby aan de batterij te lurken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Hey johny,

volg deze stappen eens:

Start een cmd met administrator rechten.
type 'powercfg /sleepstudy', dit zal een overzicht maken van je connected stand by sessies.

Scroll naar beneden (zodat je de laatste ziet). Dan zie je het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i.msdn.microsoft.com/dynimg/IC701366.png
Hier gaat het om de twee getallen aan de rechter kant onder low power state. (even controleren of ze geen 0% aangeven).

Daarna kan je door naar deze:
Afbeeldingslocatie: http://i.msdn.microsoft.com/dynimg/IC701367.png
Hier staat in hoelang bepaalde apparaten actief waren, het gebeurd wel eens dat er hier eentje bij staat die op 100% staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
ik zie daar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EdWeugF.jpg
dus overal 0%; wat betekent dat?

[ Voor 11% gewijzigd door .Johnny op 13-04-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Dat betekend dat je connected standby helemaal niet functioneert. Microsoft zegt zelf dat het waarschijnlijk door missende driver komt dus check je device manager voor unknown devices.
Ben er zelf 4 dagen mee bezig geweest om het bij mezelf werkend te krijgen.

Just to be sure check even powercfg /a of connected standby ondersteund word (bijna zeker van wel, but you never know).

Nu het lastige gedeelte ik weet niet zeker weet hoe bij mij het issue opgelost is. Na een clean windows install ging ik van 0% naar 99% software lower power (dat is de linker). Ik heb ook in de bios een factory reset gedaan wat ik geloof er mee te maken heeft gehad.

Andere dingen die je kan testen is powercfg /energy die kan meldingen geven waarom je aparaat niet in connected standby wil gaan. Ik had ook ergens gelezen dat je power profiel op balanced moet staan (ik heb hem zelf op dell staan terwijl het werkt).

Nog wat info:
MSDN: Connected standby SleepStudy report (Windows Drivers)
MSDN: Connected standby SleepStudy common problem examples (Windows Drivers) (check laaste stukje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Ik zie dat selective suspend voor USB uit staat. Normaal zou je volgens mij een optie voor USB in de power options moeten zien, maar om de een of andere reden zie ik veel minder opties dan alle andere screenshots die ik van het "change plan settings" scherm zie. Klikken op "change settings that are currently unavailable" helpt ook niet. Enig idee hoe ik die optie te zien kan krijgen?

edit, mij benieuwen of dit er iets mee te maken heeft Windows RT 8.1, Windows 8.1, and Windows Server 2012 R2 Update: April 2014

[ Voor 19% gewijzigd door .Johnny op 14-04-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Dat kan ik niet voor je controleren johnny, ik heb een tooltje voor mezelf geschreven die alle power settings unlocken. (Heb wel een backup maar ik heb net CS werkend dus blijf er nu even van af).

Wat bedoel je met die windows update? Mijn tablet is helemaal up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Dat was een update die een probleem verhelpt waarbij selective suspend voor USB niet meer aan te zetten is. Vorige week gereleased dus mogelijk nog niet overal uitgerold. Ik zie hier trouwens een heleboel mensen met hetzelfde probleem: http://forum.tabletpcrevi...attery-drain-issue-6.html en die raden aan om connected standby uit te schakelen en weer over te gaan op de normale sleep.
Heb jij een keyboard dock bij je tablet? ik gebruik een slim keyboard, misschien schakelt dat de selective suspend uit.

edit: Ik zie net deze update op mijn PC staan: C:\dell\Drivers\2N173 met een executable "selsuspdisable". Dat klinkt niet goed! ga even uitzoeken waar die vandaan komt en waarom ik die heb.
C:\dell\Drivers\2N173>SelSuspDisable.exe /r /v
VERSION: 1.0.0
--- Enable USB Selective Suspend ---

previous Dell profile value: 0x00000000

previous Balanced profile value: 0x00000000

Set Dell profile AC  value:
Set Dell profile DC  value:
Set Balanced profile AC  value:
Set Balanced profile DC  value:
New Dell profile value: 0x00000001

New Balanced profile value: 0x00000001

--- USB Selective Suspend Enable End ---

[ Voor 38% gewijzigd door .Johnny op 14-04-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Nee, ik heb geen keyboard.

Ja ik heb al die threads gelezen toen ik het zelf aan de praat probeerde te krijgen.
Maar ik ben het niet eens met overschakelen naar normale sleep, daar koop je niet een nieuwe tablet voor.

Ja het is een geklooi, maar het werkt wel.

Edit: Ik geloof dat als je USB niet wil suspenden dat je gewoon 100% activity time krijg te zien in je sleep study. Ipv 0% power state. Check ook even die Pep vito count (staat in dat microsoft artikel de onderste link).

[ Voor 29% gewijzigd door Scale op 14-04-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Na bovenstaand commando te hebben gedraaid is het wel beter; ik heb nu net een korte sessie gehad waarbij low power % 85 is, met top offender de SSD, en een batteryindicator app die ik had geinstalleerd (toch maar eens verwijderen, die draait een task om zichzelf steeds te updaten, lekker nutteloos in sleep mode). Dus het lag toch allemaal aan de disabled selective suspend. Waarschijnlijk krijg ik nu mijn probleem met het keyboard terug, dat ie af en toe niet reageert, maar dat schijn je ook via de device manager te kunnen fixen door alleen voor het apparaat standby uit te zetten.

Wat was DELL aan het denken toen ze deze patch gemaakt hebben om heel Selective Suspend uit te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Quick fix waarschijnlijk.

Je SSD is dat niet die link power instelling bij rapid storage? of hebben we het over een offence van 4%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Inderdaad, vreemde is dat het dus ook via een aanpassing van alleen de instelling van het device (keyboard) had gekund. Maar misschien lukt dat weer alleen zolang het keyboard connected is en hadden ze daarom de dirty fix nodig.
14%; welke power instelling hebben we het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
In rapid storage manager onder het tab blad performance is een optie voor power management, sommige mensen hebben gezegd dit uit te schakelen als fix voor het niet aangaan van de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Ik denk dat het samen hing met de scheduled task van de BatteryLevel app; Ik heb die app gedelete en de task verwijderd, daarna nog een half uurtje uit gezet en nu zie ik in de sleepstudy geen rode offenders meer.
Ik zal de batterylevel app eens een slechte review geven.

edit, deze app: http://apps.microsoft.com...40-413f-95ff-96f6987e0d68

[ Voor 17% gewijzigd door .Johnny op 14-04-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
ik geloof (ben niet zo de metro apps) dat je aan kan geven welke apps wel en niet mogen draaien tijdens connected standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Goeden dag.
Ik heb een groot probleem met het laden van mijn DV11P. (7130)
Ik heb ook het docking keyboard met aacu.
Als ik ze beide aan de bijgeleverde lader hang dan laden ze ongeveer 1% per uur op. En dan moet het tablet uit staan. Anders ontlaadt het tablet en de accu zelfs.
Voorbeeld.
Gisteren tablet en keyboard aan separate laders gehangen (2 x 2,1A) en vanmorgen tablet leeg en keyboard op 70%. (Dit is na ongeveer 8 uur laden)
Ik vind het al slecht dat het keyboard op 70% staat na 8 uur laden maar 0% op het tablet. :( en dat met 2,1A laders.
Nou lees ik in de manual dat de bijgeleverde lader de volgende specificaties heeft:

Output current (30 W)
19.5 V / 1.2 A (Continuous) 19.5 V / 1.53 A (peak current) ; 5 V / 2 A (Continuous)

Betekent dit dat je het tablet kan laden met 19V zonder problemen.

Ik heb hier nl. een Asus TF700 lader liggen die dit supplied.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Is je lader misschien defect? wat jij beschrijft is wat ik zelf merk als ik een telefoonlader gebruik in plaats van de geleverde lader. Dan krijg je inderdaad een minimale discharge, is niet sterk genoeg om de VP te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:11:
Gisteren mijn Venue binnen gekregen op het werk, werkt perfect op 1 ding na. De speakers lijken het niet te doen. Bij eender welk geluid dat ik afspeel hoor ik gewoon *tik* *tik* *tik*. Via de hoofdtelefoon gaat het wel allemaal goed. Hij doet dit zowel binnen Windows als bij de hardware-controle voor het booten.

Zou dit eventueel iets BIOS-gerelateerd kunnen zijn (dus wachten op een nieuwe bios versie) of zou het echt DOA hardware zijn ?

Het gaat hier over een i5-versie.
Ik heb hetzelfde probleem, dit is een hardwarefout. De mijne gaat terug voor een nieuw exemplaar. Hopelijk gaat het niet te lang duren. Ik heb de snelste uitvoering 8 gig en 256 opslag dus wel een tegenvaller om hem meteen weer terug te moeten sturen. Na enige aanpassingen in de witbalans wel een schitterend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 13:40
Krijgen mensen deze tablet nog geleverd? Ik zou een nieuwe testunit ontvangen van Dell, maar hij blijft maar in productie staan... De order is op 4-4 ingeschoten en de verwachte levertijd ligt nu op 30-5......

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Volgens mij zijn er een aantal modellen al niet meer te bestellen op de website op dit moment (inc. de i5-4300Y, 8GB), dus ik weet ook niet precies wat er aan de hand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 4Launch zijn er 6 leverbaar bij de leverancier. Ik zit al 2 weken zonder en wie weet hoe lang nog. Ik vind het wel behoorlijk schandalig dat ze een nieuwe tablet die een defect heeft niet meteen vervangen voor een nieuwe, klantvriendelijk heet dat.
Als ik mijn tablet gerepareerd terugkrijg ga ik hem in ieder geval goed bekijken op beschadigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09 21:27
(jarig!)
Misschien een rare vraag, maar heeft iemand al eens bluestacks op dit apparaat geprobeerd? Is het werkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:42

XanderDrake

Build the future!

Ik zit sterk te overwegen om de Venue 11 Pro te kopen, mede omdat die lekker goedkoop zijn in de VS (ebay) en je wereldwijde garantie krijgt, ook op refurbished modellen. De versie met Intel i5 4300Y is refurbished in de VS ongeveer de helft van een Surface Pro 2 hier!

Maar wat belangrijk is voor mij, is of je er vloeiend Civilization 5 op kan spelen? En misschien andere spelletjes zoals Skyrim of Battlefield 3? Allemaal op lage settings natuurlijk.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:56
XanderDrake schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:36:
Ik zit sterk te overwegen om de Venue 11 Pro te kopen, mede omdat die lekker goedkoop zijn in de VS (ebay) en je wereldwijde garantie krijgt, ook op refurbished modellen. De versie met Intel i5 4300Y is refurbished in de VS ongeveer de helft van een Surface Pro 2 hier!

Maar wat belangrijk is voor mij, is of je er vloeiend Civilization 5 op kan spelen? En misschien andere spelletjes zoals Skyrim of Battlefield 3? Allemaal op lage settings natuurlijk.
Vergeet je niet de invoer en btw kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

ebk71 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:41:
[...]

Vergeet je niet de invoer en btw kosten?
Natuurlijk zal ik die betalen als ik dat moet, maar ook met die kosten is de prijs een stuk lager. Plus de kans dat ze mijn pakketje niet onderscheppen is altijd aanwezig O-)

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
@XanderDrake

Ik heb op het moment wat problemen het spelen van games. Ik kan bv diablo 3 op low met zo'n 40 FPS draaien maar dit houd hij 20 seconde vol. Daarna clocked the GPU zich 50% terug (naar 400mhz) en dan heb je opeens 20 FPS.

Het vreemde is dat op dat moment de video kaart 57 graden is (dus echt niet heet ofzo, het is zelfs zo weinig dat de interne fan niet aangaat). Ik ben zelf nog opzoek of ik de MHZ van de GPU kan vast zetten.

Weet niet of dit een driver issue of bios issue zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Scale schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:32:
@XanderDrake

Ik heb op het moment wat problemen het spelen van games. Ik kan bv diablo 3 op low met zo'n 40 FPS draaien maar dit houd hij 20 seconde vol. Daarna clocked the GPU zich 50% terug (naar 400mhz) en dan heb je opeens 20 FPS.

Het vreemde is dat op dat moment de video kaart 57 graden is (dus echt niet heet ofzo, het is zelfs zo weinig dat de interne fan niet aangaat). Ik ben zelf nog opzoek of ik de MHZ van de GPU kan vast zetten.

Weet niet of dit een driver issue of bios issue zal zijn.
Oh.... hmm ik las ook al op Notebookcheck dat er sprake is van throttling tijdens benchmarking en gaming. Waarschijnlijk is de 11.5watt TDP limit een te grote grens?

Heb je dit 'probleem' al vanaf het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Nog niet super veel onderzoek in gedaan, maar wat ik hoor is dat bepaalde games niet terug throlling veroorzaken. Maar denk inderdaad dat dit wel vanaf het begin aanwezig was.

Het stomme is dat hij het een seconde of 20 wel gewoon aan kan, dus een harde grens is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:36:

Maakt niet uit waar je die Dell koopt, Dell geeft helemaal GEEN garantie, alleen ellende.
Ik heb de duurste versie gekocht met nog een aantal accessoires voor een bedrag van zo'n 1500 euro.
Na een week geen geluid meer uit de speakers dus terug naar de leverancier 4Launch.
Na 3 weken kreeg ik hem terug (geen nieuwe want dat doet Dell niet) en hij viel van ellende bijna uit elkaar.
Het apparaat is door Dell helemaal uit elkaar gerukt, nieuw moederbord erin en alles er weer in geramd.
Scheur in het buitenframe en een scheur in het binnenste frame en je hebt er geen idee van hoe het er onder de kap uitziet. Het ding rammelt en kraakt aan alle kanten maar goed, ik heb weer geluid, gelukkig, dan hoor ik dat gerammel en gekraak niet :+
Van zowel Dell als van de leverancier hoef je niets meer te verwachten dus mijn Dell Venue ligt nu in de kast en ik heb inmiddels een nieuwe tablet gekocht van een betrouwbaar merk en bij de bekende grote leverancier.
Mooie tablet als ie heel blijft, want als ie defect raakt heb je niets meer.
Mijn advies....................niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:00:
[...]

Maakt niet uit waar je die Dell koopt, Dell geeft helemaal GEEN garantie, alleen ellende.
Ik heb de duurste versie gekocht met nog een aantal accessoires voor een bedrag van zo'n 1500 euro.
Na een week geen geluid meer uit de speakers dus terug naar de leverancier 4Launch.
Na 3 weken kreeg ik hem terug (geen nieuwe want dat doet Dell niet) en hij viel van ellende bijna uit elkaar.
Het apparaat is door Dell helemaal uit elkaar gerukt, nieuw moederbord erin en alles er weer in geramd.
Scheur in het buitenframe en een scheur in het binnenste frame en je hebt er geen idee van hoe het er onder de kap uitziet. Het ding rammelt en kraakt aan alle kanten maar goed, ik heb weer geluid, gelukkig, dan hoor ik dat gerammel en gekraak niet :+
Van zowel Dell als van de leverancier hoef je niets meer te verwachten dus mijn Dell Venue ligt nu in de kast en ik heb inmiddels een nieuwe tablet gekocht van een betrouwbaar merk en bij de bekende grote leverancier.
Mooie tablet als ie heel blijft, want als ie defect raakt heb je niets meer.
Mijn advies....................niet kopen.
Zuur, misschien wel goed om te weten. Maar niet echt gerelateerd aan mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

------

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@XanderDrake. Om een antwoord op jouw vraag te geven. Volgens mij is dit de beste tablet die momenteel op de markt te koop is en speelt ie af wat ook een snelle laptop kan afspelen. In de mooie week dat ik hem uit kon testen viel ik van de ene verbazing in de andere. Helaas moest ik hem na een week terugsturen en had ik erop gerekend dat ik een nieuwe zou krijgen. Zo'n tablet wordt in de fabriek door deskundige gevoelige vrouwenvingertjes in elkaar gezet en moet daarna niet door lompe Dell ondeskundigen uit elkaar gerukt worden. Wat ik terug kreeg was dus een delletje.
Ik heb nu een andere tablet, ook een dure en een snelle maar hij haalt het niet bij de Dell Venue.
Als de Dell heel blijft heb je een supertablet, gaat ie kapot, heb je niets meer.
Geen updates van Dell installeren, geeft geen verbetering. Vooral niet de videodriver updaten, dan gaat je scherm flikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand er interesse in hebben, ik heb zojuist een review van de 5130 uitvoering gepubliceerd: productreview: Dell Venue 11 Pro (5130-1588) Zwart review door Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
ik overweeg een venue pro 11 te kopen.

Ik zie echter veel problemen langskomen. Wat is het advies...kopen?
Ik heb nu een Asus T100, maar het moet wel meerwaarde hebben , en vooral geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

pitchdown schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:52:
ik overweeg een venue pro 11 te kopen.

Ik zie echter veel problemen langskomen. Wat is het advies...kopen?
Ik heb nu een Asus T100, maar het moet wel meerwaarde hebben , en vooral geen problemen!
Waar zou je hem voor kopen als je al een T100 bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
XanderDrake schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:24:
[...]

Waar zou je hem voor kopen als je al een T100 bezit?
Dan zou ik de T100 weg doen.
Voordelen zouden dan zijn :

- Full HD
- Beter toetsenbord/mousepad (degene met accu)
- Gezamenlijk langere accuduur
- snellere cpu (I3 of I5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

pitchdown schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:50:
[...]

Dan zou ik de T100 weg doen.
Voordelen zouden dan zijn :

- Full HD
- Beter toetsenbord/mousepad (degene met accu)
- Gezamenlijk langere accuduur
- snellere cpu (I3 of I5)
Dit zou allemaal moeten kloppen, dus daar zit je toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
XanderDrake schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:53:
[...]

Dit zou allemaal moeten kloppen, dus daar zit je toegevoegde waarde.
ik zie in deze thread echter veel issues langskomen.
Mensen die toevallig beide hebben gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:39
Denken jullie dat er op korte termijn een nieuwe Venue uit gaat komen in lijn met de Surface Pro 3?
Ik heb voor mijn klanten nu al een aantal keer de Venue in handen mogen hebben, echter vind ik hem nog wat zwaar en dik. Zeker in combi met het toetsenbord, die ik overigens weer net iets te klein vind om er lekker op te typen. Het concept vind ik geweldig maar vanwege deze punten zit ik nog in twijfel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
De Venue 11 is net zo zwaar als de Surface Pro 3, dus dat zal niet zoveel veranderen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Hands-On: HP Spectre 13 x2

Ik heb deze gekocht jongens. Mijn dure Dell tablet is weer terug naar Dell maar daar verwacht ik weinig van. Ben blij met mijn nieuwe tablet, doet het geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Het blijft een interessant apparaat.
Kunnen bezitters aangeven hoe lang zij met de accu kunnen met de hard-case dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
van de venue pro 11 zijn er meedere modellen.
Ik moet zeggen dat kwa performance voor mij een baytrial al voldoende zou zijn.

Gaat de baytrial ook het langst mee op de batterij? over hoe lang hebben we het dan indien je toetsenbord met accu hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (had) de i5 met toetsenbord en die doet het gemiddeld 7 a 8 uur afhankelijk van welke programma's je gebruikt. Niet verkeerd voor een snelle tablet.
De baytrail doet het waarschijnlijk zo'n 16 uur.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:06:
Ik heb (had) de i5 met toetsenbord en die doet het gemiddeld 7 a 8 uur afhankelijk van welke programma's je gebruikt. Niet verkeerd voor een snelle tablet.
De baytrail doet het waarschijnlijk zo'n 16 uur.
Waarom heb je hem weg gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ff terugleest dan kun je lezen hoe ik over Dell (de garantieafhandeling) denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Ik zou graag van iemand willen weten hoe lang de baytrial mee gaat op de batterij met accu in het toetsenbord en hoe lang de I5 mee gaat. Is er ook een baytrial met ssd aan te schaffen?

Hoe bevalt het toetsenbord en touchpad tov een Asus T100?

[ Voor 14% gewijzigd door pitchdown op 08-06-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
is het mogelijk om in de baytrial-versie zelf een ssd te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Volgens mij kan dit niet. Het is moeilijk te zeggen hoe lang de tablet meegaat. Ik heb zelf het slim keyboard, dus zonder extra batterij en daarop gaat ie al lang mee. Ik gebruik em nooit langer dan een paar uur achter elkaar en dan gaat ie dagen mee. Laad zo eens a twee keer in de week op. Dat is met de ingebouwde 32Whr batterij. Hoeveel extra Whr krijg je meet dat andere toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
.Johnny schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:02:
Volgens mij kan dit niet. Het is moeilijk te zeggen hoe lang de tablet meegaat. Ik heb zelf het slim keyboard, dus zonder extra batterij en daarop gaat ie al lang mee. Ik gebruik em nooit langer dan een paar uur achter elkaar en dan gaat ie dagen mee. Laad zo eens a twee keer in de week op. Dat is met de ingebouwde 32Whr batterij. Hoeveel extra Whr krijg je meet dat andere toetsenbord?
Welke CPU heb je , en hoe lang doe je op die ene accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Is het overigens niet raar dat Dell maar 1 jaar garantie op deze systemen erbij geeft?
Wettelijk heb je toch altijd 2 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
pitchdown schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:17:
Is het overigens niet raar dat Dell maar 1 jaar garantie op deze systemen erbij geeft?
Wettelijk heb je toch altijd 2 jaar garantie?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
Dat jaar is een extra goede garantie afhandeling. Ze zullen zich nogsteeds 2 jaar aan iniedergeval de minimum garantie vereisten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Oke 2 jaar garantie dus.
Goed om te weten

[ Voor 64% gewijzigd door pitchdown op 09-06-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Ik zou graag het verschil in batterijduur willen weten tussen de I3 en de atom.
Beide in combinatie met de toetsenbord met dock.

Iemand die informatie heeft over deze vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Iemand die ook het probleem heeft dat de fan vaak aanslaat bij weinig activiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pitchdown schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:47:
Oke 2 jaar garantie dus.
Goed om te weten
Nou, Dell is mogelijk wat coulanter dan HP, want HP houd gewoon vast aan de 1 jaar als ze dat hebben afgegeven als garantie-periode, hoe hoog en laag je dan ook springt. Je bent afhankelijk van de aankoop-locatie (lees shop) in hoeverre zij het netjes met je op willen lossen na dat ene jaar opgegeven fabrieks-garantie. Ze kunnen wel mooi zeggen dat we recht hebben op twee jaar maar ga er maar eens een zaak van maken als je dat niet gaat krijgen. Heel erg eenvoudig is het niet voor een consument om daadwerkelijk zijn recht te halen, wat er ook wordt beweerd. Gelukkig zijn er shops die in dat geval wel hun verantwoordelijkheid nemen en een oplossing voor je zoeken maar ook dat doet niet elke shop/winkel. Die verwijzen naar het ene jaar door naar de fabrikant en die stuurt je vervolgens weer terug naar de winkel (kastje > muur > kastje, enz...)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Ik heb inmiddels het mobile dock mogen ontvangen.
Werkt erg goed met de tablet.

Ik heb tot op heden nog wel regelmatig de mini-freeze.
Is dit op dit moment nog steeds een openstaand issue, of is er inmiddels een oplossing beschikbaar?

[ Voor 72% gewijzigd door pitchdown op 11-06-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
pitchdown schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:22:
Ik heb inmiddels het mobile dock mogen ontvangen.
Werkt erg goed met de tablet.

Ik heb tot op heden nog wel regelmatig de mini-freeze.
Is dit op dit moment nog steeds een openstaand issue, of is er inmiddels een oplossing beschikbaar?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-----

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:17:
Sinds ik een nieuwe i3 heb ontvangen, heb ik geen last meer van freezes. Althans, als ik maar geen hardware updates installeer en de standaard Dell-software (My Dell, Dell Update, etc.) niet deinstalleer.

Zie ook mijn eerdere post.
Ah. goed te weten.
Als het bij mij aanhoud, doe ik ook een clean install zonder drivers van de dell-pagina.

Een ander vervelend ding is dat de F-keys alleen met FN-toets gebruikt kunnen worden.
Wat ik online zag, is hier nog steeds geen oplossing voor :-(

Toch wel opvallend dat ze dit niet bij dell voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

----

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:13:
Dat is mij nog nooit opgevallen, die gebruik ik namelijk nooit.
ALT+F4 blijft een handige functie.

Dat is nu echter ALT+FN+F4 geworden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Kan het even niet checken maar was daar niet een selectie voor in de bios? (fn en f-keys)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Scale schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:57:
Kan het even niet checken maar was daar niet een selectie voor in de bios? (fn en f-keys)
Ik heb de laatste bios, maar deze optie staat er niet in.

Zou je bij jou eens kunnen controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Tablet ligt thuis, misschien in de war met me laptop. Kan evt vanavond even kijken maar als je het niet zie ga ik er vanuit dat ik fout zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Is er iemand die baytrial-variant gebruikt met het toetsenbord met accu? op hoeveel uur kom je dan uit?

Klopt het dat in de baytrial-variant geen bluetooth zit? kan dat eventueel wel intern vervangen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
In de baytrail zit welzeker bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
.Johnny schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:18:
In de baytrail zit welzeker bluetooth.
Oke, dus dat word verzocht door deze kaart neem ik aan : Dell Wireless 1538 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik gebruik bluetooth alleen om mijn windows phone de internetverbinding te laten delen. Hij zet via bluetooth dan even wifi hotspot aan op de telefoon, zo werkt dat met WP8+W8
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste