Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Mede-auteur:
  • dela_soul_nl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10-2022

dela_soul_nl

Afbeeldingslocatie: http://cdn.tabletsmagazine.nl/wp-content/uploads/2013/10/Dell-Venue-11-Pro-2.jpg

Voordat het Dell Venue 8 Pro topic vervuild wordt, vond ik het wel tijd voor een eigen topic. Ook omdat de tablet vanaf morgen (19-11-2013) te bestellen is.

"De Dell Venue 11 Pro is een stand-alone Windows 8 tablet met een formaat van 10.8-inch en een resolutie van 1.920 bij 1.080 pixels. De tablet is voorzien van een 1.33GHz Intel Atom Z3770 Bay Trail-processor of een vierde generatie Core-chip, minimaal 2GB aan werkgeheugen, maximaal 256GB aan opslaggeheugen, usb- en hdmi-poorten, twee camera’s, een vervangbare batterij en Windows 8.1 als besturingssysteem. Ook van dit model worden verschillende versies gelanceerd, en Dell brengt een uitgebreid assortiment accessoires voor de tablet op de markt."

Bron: tabletsmagazine

Interesse om het topic met mij te onderhouden en uit te breiden? PM me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:59
Er zijn op het moment 3 verschillende modellen:

499$ -
Intel® Atom™ processor Z3770 - 2GB Memory - 64GB (SSD?) - Inclusief office home

799$ - £683 - 760 € (duitse prijs)
Intel® Core™ i3 4020Y processor - 4GB memory - 128GB SSD - Geen office

849$ -
Intel® Core™ i5 4210Y processor - 4GB memory - 128GB SSD - Geen office

Ik ga hem waarschijnlijk morgen direct bestellen. Als ik de i5 kan krijgen in ieder geval, aangezien ik die op de duitse en engelse site even niet kan vinden (voor consument in iedere geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27
Ik ga hem ook bestellen, icm toetsenbord. Mijn vriendin is voor het eerst enthousiast over een tablet en dit moet hem maar worden. Laptop is ook stuk; dus die kan hij dan ook gelijk vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
418O2 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:54:
Ik ga hem ook bestellen, icm toetsenbord. Mijn vriendin is voor het eerst enthousiast over een tablet en dit moet hem maar worden. Laptop is ook stuk; dus die kan hij dan ook gelijk vervangen.
Zal wel een paar weken levertijd overheen gaan vrees ik. Op dit moment ben ik in gesprek met een dell medewerker die controleert of het i5 model morgen ook voor consument beschikbaar is.

I will keep you posted on the result:

2:56:58 PM Agent Samir_Hamsi
Bedankt voor het wachten,
2:57:13 PM Agent Samir_Hamsi
Wij hebben helaas nog niet de details van de configuraties ontvangen,
2:57:28 PM Agent Samir_Hamsi
U kunt dus in de loop van deze week de webshop in de gaten houden vanaf morgen idd

[ Voor 22% gewijzigd door Scale op 18-11-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:06
Morgen kijken of ik die Atom kan krijgen met keyboardcover. Zag m 2 weken terug al in de dell/epp staan maar die website was buggy dus ik heb maar niet geld overgemaakt.

Nog mensen die een ander keyboard bestellen ipv de slim cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Scale schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:56:
[...]

Zal wel een paar weken levertijd overheen gaan vrees ik. Op dit moment ben ik in gesprek met een dell medewerker die controleert of het i5 model morgen ook voor consument beschikbaar is.

I will keep you posted on the result
Ik heb geen haast. Denk dat ik hem zo rond oud en nieuw bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
madpilot0 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:57:
Morgen kijken of ik die Atom kan krijgen met keyboardcover. Zag m 2 weken terug al in de dell/epp staan maar die website was buggy dus ik heb maar niet geld overgemaakt.

Nog mensen die een ander keyboard bestellen ipv de slim cover?
Ik ga wel het andere keyboard bestellen (vanwege de accu). Maar niet direct, heb hier een prachtig logitech K810 toetsenbord wat ik aan 3 apparaten te gelijk kan aansluiten.

Ik ben heel benieuwd naar de grafische prestaties van de i3/i5. Ik geloof dat we niet gewoon de benchmarks voor de HD 4200 kunnen aannemen omdat dit het "Y" processoren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Dit artikel kan helaas niet meer online worden aangekocht. Neem contact op met uw vertegenwoordiger voor meer informatie over hoe u kunt bestellen.
Maar volgensmij is dat alleen onder zakelijk, bij thuisgebruik staat er nog niks

http://www.dell.com/nl/p/dell-venue-11-pro/pd?sc_err=noocs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Hmm misschien zo eens proberen te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Scale schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:47:
Hmm misschien zo eens proberen te bellen.
Ik ga met een uurtje de webchat lastigvallen (tenzij jij n update hebt :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Haha ik zou na werk even bellen. Wou webchat ontwijken krijg steeds samir daar :P Die zal me wel zal zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Scale schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:00:
Haha ik zou na werk even bellen. Wou webchat ontwijken krijg steeds samir daar :P Die zal me wel zal zijn :D
Na werk is het rennen naar de trein :'(
Ohja, die mensen weten ook niks van EPP af, kunnen je echt 0.0 antwoord geven op vragen daarover.

Ik zag trouwens wel de slim cover (€138), keyboard (€236) en stylus (~€34) (en andere dingen o.a. accu van €85) staan :)

De prijs van die slim cover valt me best mee zo.
BTW vergeten :+

http://search.euro.dell.c...cs=nldhs1&cat=all&k=venue

[ Voor 3% gewijzigd door madpilot0 op 19-11-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
EPP bestaat toch niet meer? Dat heet VIP nu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Scale schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:13:
EPP bestaat toch niet meer? Dat heet VIP nu toch?
Zou kunnen, intern hier staat nogsteeds epp en geen toegang (nog) tot premium / vip (of ik doe iets verkeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
http://www.dell.nl/vip (zie tevens wel EPP in de url staan, nadat je door gestuurd word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Scale schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:
http://www.dell.nl/vip (zie tevens wel EPP in de url staan, nadat je door gestuurd word)
Thanks :) Heb nu inderdaad mijn kortingscodes. Ben ergens wel bang dat de tablet uitverkocht is (of ik ben gewoon ongeduldig :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Ik wou er inderdaad vroeg bij zijn, Hij is alleen al een tijdje in UK, DE, US al te koop.
Dus vroeg zullen we niet zijn, Maar als een bedrijf het wel kan kopen zijn ze kennelijk niet op ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
16:50:54 Agent Samir_Hamsi
In de loop van deze week kunt u de Webshop in de gaten houden :)
En toen na een goedenavond knalde hij de chat eruit voor ik kon vragen of er een indicatie was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Haha weer samir, die lijkt die chat wel in ze eentje te doen.
De eerste keer dat ik hem sprak, deed ik nog een vraag stellen. Smeet hij ook de chat gewoon dicht (na een minuut) zonder reactie, beetje matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 18:05
Ik weet niet waar ze die informatie vandaan hebben dat de tablet vanaf vandaag bestelbaar is in nederland.. maar zelfs in amerika staat de levertijd op 17 december 2013. Beetje jammer dit allemaal.

Speciaal voor jou veranderd in bestelbaar. Neemt niet weg dat de tablet zowel niet bestelbaar als niet leverbaar is in nederland, in tegenstelling tot de berichten.

[ Voor 31% gewijzigd door nubcaek op 19-11-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
nubcaek schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:12:
Ik weet niet waar ze die informatie vandaan hebben dat de tablet vanaf vandaag leverbaar is in nederland.. maar zelfs in amerika staat de levertijd op 17 december 2013. Beetje jammer dit allemaal.
Leverbaar en bestelbaar is een verschil natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
nubcaek schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:12:
Ik weet niet waar ze die informatie vandaan hebben dat de tablet vanaf vandaag bestelbaar is in nederland.. maar zelfs in amerika staat de levertijd op 17 december 2013. Beetje jammer dit allemaal.

Speciaal voor jou veranderd in bestelbaar. Neemt niet weg dat de tablet zowel niet bestelbaar als niet leverbaar is in nederland, in tegenstelling tot de berichten.
Dell heeft bijna altijd 2 tot 4 weken levertijd op hun producten. Dus als je 17 december bestel heb je de tablet volgend jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 11:53
In Nederland is deze Dell te bestellen, maar vooralsnog alleen zakelijk met levering vanaf 5 december (afhankelijk van de uitvoering):

http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/dell-venue-11-pro/fs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epafroditus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
Mmm. Beetje jammer. De bovenstaande link heb ik vandaag ook opgebouwd zien worden, na de accessoires zijn de prijzen van de Venue pro 11 zelf nu ook genoemd... Deze prijzen zijn vooralsnog behoorlijk minder interessant dan was aangekondigd in het artikel over dit device: "De Venue Pro 11 komt 19 november in de Benelux beschikbaar voor iets minder dan 500 euro"

nieuws: Dell start verkoop nieuwe XPS-laptops en Venue 11 Pro-tablet - update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Op de link die ik hierboven gaf was er ook de Pentium variant voor 489, maar die is zo te zien weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Voor de atom venue kom ik op 730 (dat is met slim keyboard). Dan nog 10% eraf vanwege de code. De tablet los is 592 na de BTW (je kan de collect & return aanpassen wat je €74 scheelt op de niet BTW prijs (dan is ie zonder btw €465)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MN03
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-01 18:05
De atom variant is € 682,44 zonder accessoires. De US versie gaat voor 499 dollars (inclusief taxes?). De I5-4210y variant kost € 876,04 zonder keyboard. Voor deze prijs kan je net zo goed voor de Surface pro 2 gaan. Jammer allemaal, toch een stuk prijziger dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
MN03 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:41:
De atom variant is € 682,44 zonder accessoires. De US versie gaat voor 499 dollars (inclusief taxes?). De I5-4210y variant kost € 876,04 zonder keyboard. Voor deze prijs kan je net zo goed voor de Surface pro 2 gaan. Jammer allemaal, toch een stuk prijziger dan verwacht.
De Pro2 kwam toch een pennetje bij? Ns even wat optellen en kijken wat dan aantrekkelijker is, de Atom venue of de i5 pro2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Als het niet om geld zou gaan, wat zouden redenen zijn om voor de pro2 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Scale schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:52:
Als het niet om geld zou gaan, wat zouden redenen zijn om voor de pro2 te gaan?
Als het in prijs weinig scheelt is de pro2 leuker met een i5. Jammer dat de accuduur dan wel veel minder is (al is 6-7 uur niet bijzonder slecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Ja heb even uit gezocht maar de pro2 draait een haswell CPU U type in plaats van de Y type.

Zelf met de 10% korting beging ik beetje te twijfelen aan de i5. De i5 zal rond de 837 euro zijn (met 21% btw en 10% korting) En de i3 703 euro (met 21% btw en 10% korting).

Je betaal dan eigenlijk 140 euro voor turbo boost functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Voor wat ik met die tablet wil (internetten, spotify, office op kantoor en wat andere dingetjes die niet op RT kunnen) is die atom meer dan zat voor me. Denk dat ook de surface met ~900(zonder keyboard) me nog wat te boven gaat. Denk ik dat ik voor die ~650 ofzo voor een venue met atom ga.

Zal er mischien een licht spelletje op kunnen doen, maar ik heb een dikke laptop thuis waar ik dat op kan doen.

Je zou zelfs nog kunnen zeggen dat je voor die wedge keyboard gaat. Heb je een stand + keyboard voor ~€50. Maar die slim cover is mooier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Inderdaad zat ja. Zelf wil ik minimaal de i3 vanwege de 128gb opslag (en 2x zoveel geheugen vind ik ook wel leuk ;)

Kwam voor de atom uit rond de 590~ das is een best leuk prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Scale schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:59:
Inderdaad zat ja. Zelf wil ik minimaal de i3 vanwege de 128gb opslag (en 2x zoveel geheugen vind ik ook wel leuk ;)

Kwam voor de atom uit rond de 590~ das is een best leuk prijsje.
Mag ik vragen wat je plannen zijn voor de tablet? Aangezien je meer ram/cpu wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Nouja zoals ik zei ik doe het meer voor de 128GB, Mijn huidige SSD gebruik ik 80GB van.
Dus heb ik net te weinig aan die 64GB en dat ik er dan direct dubbel memory bij heb vind ik ook wel leuk.

Daarnaast ga ik er ook software op ontwikkelen (visual studio) dus dan is de memory wel handig, Maar geen eis omdat een ram disk ook zo gemaakt is.

Als laatste vind ik het stiekem ook wel leuk dat de GPU een stuk sneller is dan de atom,
Je zie bij veel van de atom benchmarks dat hij games rond de 20~ fps draait en dat zou net te weinig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Moet zeggen dat de i3 inderdaad een leuke optie is. Alleen jammer dat je die pickup and return er niet meer af kan halen omdat die er niet bij in zit. In het lijstje is het verschil tussen atom en i3 exact €100, maar bij de atom kan er nog €74 af.

i3 met slim cover: €941 > €847 (-10%)
atom met slim cover: €730 > €657 (-10%)
offtopic:
Dit is met verzendkosten

ik vind een verschil van bijna €200 veel (maar je krijgt dan wel i3, 4gb ram en 64GB meer schijf)

Lastig lastig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
madpilot0 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:44:
Moet zeggen dat de i3 inderdaad een leuke optie is. Alleen jammer dat je die pickup and return er niet meer af kan halen omdat die er niet bij in zit. In het lijstje is het verschil tussen atom en i3 exact €100, maar bij de atom kan er nog €74 af.

i3 met slim cover: €941 > €847 (-10%)
atom met slim cover: €730 > €657 (-10%)
offtopic:
Dit is met verzendkosten

ik vind een verschil van bijna €200 veel (maar je krijgt dan wel i3, 4gb ram en 64GB meer schijf)

Lastig lastig :9
Misschien is het simpel gezien, maar ik ben toch wel van plan deze tablet dagelijks te gebruiken.
En 1 euro per dag extra klinkt opeens een heel stuk minder dan €200.

Je moet jezelf ook afvragen hoelang je deze tablet wil blijven gebruiken voordat je hem vervang. De i3 zal waarschijnlijk een tijdje langer mee gaan voor systeem eisen.

Maar het *nadeel* is dat de atom waarschijnlijk zuiniger is en dus langer mee gaat.
Nu ik dit typ bedenk ik me dat ik ergens gelezen had dat de atom een 30WHR accu heeft en de i3 39WHR. Alleen kan ik dit even niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Battery 30Whr or 37Whr, Swappable battery (based on configuration)
Ik zag de optie niet bij de config staan trouwens.

Je hebt wel gelijk. Maar je moet dan battery life gaan afwegen tegen wat je kan. Ik neem de tablet in ieder geval elke dag mee in mijn totaal ~4 uur reizen naar kantoor (OV).

Moet eerlijk toegeven dat ik een heel klein beetje twijfel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
4 uur red je wel gok ik :) Die Atom verbruikt ook een klap minder stroom he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
418O2 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:49:
4 uur red je wel gok ik :) Die Atom verbruikt ook een klap minder stroom he
Als je de asus t100 neem die gaat wel een uurtje of 10 mee geloof ik.
Ik denk tevens dat het stroom verbruik tussen de atom en i3 verschil (bij simpel gebruik, bv browsen) niet heel groot zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Ja die 4 uur maak ik me ook niet druk om :) Kan ook lekker laden op kantoor. Maar ik ga nog wel eens naar Korea, dan is langere tijd met de accu doen wel prettig op een vlucht van 10-14 uur.

Hoe is de prestatie van zo'n tablet i3? Das de enige versie van een tablet die ik nog niet in handen heb gehad :) Deze zomer met een i5 tablet kunnen spelen, maar dan gaan dingen als civilization ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Ik zou het niet weten eigenlijk, nog niet heel veel over kunnen vinden.
Die i5 die je in de zomer in je handen heb gehad zal waarschijnlijk een i5 U model zijn geweest, Dus die kan je niet vergelijken met de i5 Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
True, maar het grote nadeel van die core i's is warmte. Ik merkte bij die i5 van 't zomer dat de achterkant snel warm is, ook al is het nu een nieuwere versie, warmteontwikkeling zal er vast nog wel zijn (de atom vast ook trouwens).

Maar dingen als visual studio moeten toch ook wel kunnen op de atom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Ja zeker, De processor is niet de issue. Visual studio vreet wel snel een gigabyte aan memory weg.
Heb er op dit moment 2 openstaan. Als de atom met 4gb en 128gb ssd zou komen, is mijn keuze snel gemaakt.

De warmte zit wel een redelijk verschil in. De atom bij normaal verbruik 2Wat, en de i3 6Wat.
(Max warmte verschil tussen U en Y is ongeveer een 3rde minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Wat is dat Trade to Save trouwens? Is die korting er al af (en is de tablet met 733 duur) of kan je achteraf nog een formuliertje invullen?

https://tradetosave.trade...nt/nl-NL/LandingPage.html
Hier staat achteraf.

Maar hier is er (bijna) 200 euro af.
Ontvang € 200 retour met Trade to Save!
Prijs 733 €
Aanbiedingsprijs 539 €
offtopic:
Vergeef me als ik iets over het hoofd heb gezien, t was een lange dag :$

• Scale
De trade to save is er niet af, het is ook geen korting.
Je zou binnen 21 dagen na aankoop van je venue je inruil product moeten opsturen,
Met je bank gegevens en dan krijg je nog eens <bedrag X> terug.

• Ted_W
Ik snap alleen nog niet waarom de Dell Venue 11 Pro alleen (nog) zakelijk te bestellen is en niet voor particulieren. Misschien dat het alsnog lukt om het als particulier te bestellen, maar heeft iemand een idee wat dan het verschil is?

• madpilot0
@Scale, bedankt :) Ik heb denk ik ergens overheen gelezen..

@Ted_W, ik neig wel naar het proberen bestellen en kijken wat de reactie is. Anders nog maar eens een keer die Samir lastig vallen :9

• Scale
Zou ze ook meer lastig vallen, maar ik weet gewoon nog steeds niet wat ik wil.
Als ik reviews lees over de 4210Y word hij toch best afgezeken als een slappe bak.

Volgens benchmarks is hij een 3rde sneller dan de atom (cpu en gpu bijde een 3rde sneller), maar de batterij gaat wel ongeveer 2x zo snel leeg.

Iemand ergens al wat hands on werk van de 4210Y gezien?

Edit:
Lees nu dat de atom variant geen SSD heeft maar eMMC flash :|

[ Voor 9% gewijzigd door Scale op 21-11-2013 11:03 ]

• madpilot0
Ik denk als ik zo onderdaad benchmarks bekijk, dat ik persoonlijk liever OF de atom doe (goedkoper/snel voor wat ik wil/lange accuduur) of de i3 (sneller/accuduur is goed genoeg). Als ik een i5 zou willen zou ik voor de surface pro 2 gaan. Scheelt in prijs dan toch niet zo heel veel (en er zit een kickstand in O+ )

• Tenaya
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-04 21:44
Inderdaad, schofterig duur. Ik ga maar voor een Asus.

• madpilot0
Die T100? Heb ik ook overwogen. Grappig dingetje maar de 32GB (ja ik weet dat je voor n paar tientjes er zo 64 bij in zet) is een minpunt, hij heeft een iets 'mindere' processor en ik heb de T100 in handen gehad in de MediaMarkt en het voelt heel ... goedkoop aan.

Ik zie wel dat op deze bay trails Android work in progress is. Lijkt me wel leuk om Win8 en Android te kunnen dualbooten. Heb je toch het beste van beide werelden.

• Tenaya
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-04 21:44
Ja er zitten minpunten aan die T100, maar de goedkoopste Venue met toetsenbord is inclusief BTW duurder dan 2 T100 tablets... Ik heb er ook mee in mijn handen gestaan bij BCC en dat gaat met een Dell niet lukken voor ik die aanschaf, dus wie weet voelt die ook wel cheap aan.

• madpilot0
Ted_W schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:30:
Ik snap alleen nog niet waarom de Dell Venue 11 Pro alleen (nog) zakelijk te bestellen is en niet voor particulieren. Misschien dat het alsnog lukt om het als particulier te bestellen, maar heeft iemand een idee wat dan het verschil is?
Nog even terugkomen

Het bedrijf waar ik werk heeft een samenwerkingsverband met Dell (ze nemen heel veel af). Als ik die bestelling zo doorklik en zeg dat ik gewoon netjes belasting erover ga betalen, thuis ga gebruiken, dan is er toch niks mis? Of moet het per se door het bedrijf besteld worden?

Net weer even de chat getest, maar meer als "bedankt voor de interesse maar blijf de shop maar lekker F5'en *kliksluit*" komt er niet uit (geen Samir trouwens).

• Scale
Je kan de asus t100 wel blijven vergelijken met de venue, maar alleen het geheugen is hetzelfde.

• 418O2
Ik heb de T100 ook overwogen, maar de bouwkwaliteit, tragere hardware en lagere resolutie houden mij tegen.

• Scale
Als de t100 direct in 64GB in nederland was uitgekomen, had ik niet voor alternativen hoeven zoeken ;)
Maar nu achter af dat ik lees over al die problemen die mensen hebben ben ik toch blij dat ik hem niet gekocht heb. Ik snap dat mensen de issues niet erg vinden voor dat geld, maar ik geef dan liever iets meer uit.

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:28
Als ik de specs of dell moet geloven is het of een I3 4020Y of een I5 4300Y..
Scale schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:50:
Zou ze ook meer lastig vallen, maar ik weet gewoon nog steeds niet wat ik wil.
Als ik reviews lees over de 4210Y word hij toch best afgezeken als een slappe bak.

Volgens benchmarks is hij een 3rde sneller dan de atom (cpu en gpu bijde een 3rde sneller), maar de batterij gaat wel ongeveer 2x zo snel leeg.

Iemand ergens al wat hands on werk van de 4210Y gezien?

Edit:
Lees nu dat de atom variant geen SSD heeft maar eMMC flash :|

• Scale

• k.olfers
hm, ik snap niet helemaal wat je bedoelt.. als ik op die opties klik, zie ik of de atom 3770, of de i3-4020Y of de i5-4300Y, maar niet de I5 4210Y waar jij het in je post over had..

• Scale
Aha. Ik zie wat je bedoel ik heb tab blad al 2 dagen op staan:

(nieuw boven, Oud onder)
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2me3bwk.jpg

• madpilot0
Mischien dat Dell daar nog wel keus in geeft later (?).

Weet trouwens ook niet helemaal waar ze mee bezig zijn met het aanbieden alleen via die link, als je de zoekfunctie gebruikt en de venue daar aanklikt dat ie dan aangeeft uitverkocht te zijn.

• Scale
Ja snap er ook niks van. Op de duitse dell site kan je wel als consument bestellen maar heb je alleen keuze uit de i3.

• Ted_W
madpilot0 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:51:
Mischien dat Dell daar nog wel keus in geeft later (?).

Weet trouwens ook niet helemaal waar ze mee bezig zijn met het aanbieden alleen via die link, als je de zoekfunctie gebruikt en de venue daar aanklikt dat ie dan aangeeft uitverkocht te zijn.
Voor particulieren is die "uitverkocht" (nooit in de verkoop geweest, maar goed), maar voor bedrijven is het wel te koop en daar valt die link ook onder. Via de menu op de Dell site kom je er dus wel, mits je aangeeft dat je iets "voor werk" wilt aanschaffen.

• Scale
Niemand het bericht dat hun nu te koop is?

Vage zooi, je kan niet eens de specificaties zijn van wat je koop maar vanwege de 489 zal het wel de atom zijn.

[ Voor 57% gewijzigd door Scale op 21-11-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Je kan voordat je samenstelt de tech specs bekijken

Geheugen5
2GB5 DDR3 SDRAM at -1MHz

heh

Maar die prijs is redelijker als de 760, nu is het 650 met slim cover en kan er volgensmij nog 10% af... vanavond maar even bestellen dan

Edit:
Het is inderdaad de Atom :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door madpilot0 op 22-11-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Nu ook beschikbaar voor particulieren (alleen de Atom versie) voor 489, inclusief btw uiteraard:

http://www.dell.com/nl/p/dell-venue-11-pro/pd?~ck=anav

Ik kom wel in de verleiding om er een te gaan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Ik vraag me nogsteeds af waar die 465 zonder btw vandaan komt, gewoon goedkoper om het particulier te bestellen?

Maar goed dat we gewacht hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
489 inclusief btw voor particulieren is goedkoper dan welke variant dan ook voor bedrijven. Met een kortingsbon erbij wordt het nog aantrekkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Ja inderdaad! Ik moet nog even met mezelf in beraad of ik voor die wedge van microsoft ga (50 euro) of gewoon meteen de goeie optie doe en de slim cover doe.

Zit ik totaal op 590 euro (met de 10% korting). Valt me best mee dan!

Stiekem heb ik mezelf al overgehaald gewoon de slim cover te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Nou madpilot, ik vind dat jij die slim cover wel verdient heb!
Omdat redenen.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Hoe kun je een van die covers erbij bestellen? Of kan dat pas helemaal aan het eind van het betaalproces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Ik tik in de zoekfunctie gewoon venue in, daar in het lijstje staat de cover

@Scale, je hebt me overgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Inmiddels ook gevonden, maar alsnog dank.

Die mobile keyboard is wel verschrikkelijk duur zeg, ruim 200 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Ja dat gaat echt nergens over, in de US koop je dezelfde keyboard voor 130 dollar! http://accessories.us.del...rrank=0&~ck=baynoteSearch

Dell Nederland vraagt gewoon méér dan 2x zoveel voor precies dezelfde hardware, niet normaal. Zelfde geldt overigens voor het slim keyboard en het dock (hoewel de verhouding iets kleiner is). Misschien een idee om dit soort prijs verschillen een keer publiekelijk onder de aandacht te brengen?

[ Voor 39% gewijzigd door k.olfers op 22-11-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Ik zat nog even te kijken of er dan toevallig verschillen zijn, maar het is dezelfde 28Whr accu. Prijsverschil is alleen x2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Ik bestel het mobile keyboard een andere keer (was ik al van plan), eventueel uit America.
Invoer rechten op 100 euro zal wel iets van 20~ euro zijn, zelfs met 30 euro verzendkosten win je nog 50 euro ;)

Heeft iemand al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Hier zijn al wat user ervaringen te vinden, hoor toch weer wat slechte dingen over de stylus functie, jammer..

http://forum.tabletpcrevi...-my-venue-pro-11-a-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Vaag, als ik mijn code invul krijg ik deze melding
Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

VIP Discount
Geen verschil in prijs. En die 'klik op details' werkt ook niet omdat er alleen staat dat het tot september 2014 geldig is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Suckssss, staat zo leuk gelding voor alle producten.
Tevens net gelezen dat je in het i3+ model de ssd kan vervangen (uit de thread van k.olfers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetNerd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-07-2018
er zit geen gratis office student bij..... 30 dagen proef versie.... jammer

[ Voor 28% gewijzigd door StreetNerd op 22-11-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Maandag Samir maar ns vragen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Over die VIP code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Jep. Ik snap niet helemaal dat er staat dat er iets extras bij moet, of dat er iets verkeerd is. Die 10% is juist wat het zo aantrekkelijk maakt om m te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Nvm heb het aan de praat:

Je moet het bestel process via de VIP site starten.
http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page

Je zal een aantal dingen dan zo zien:
in url &cs=nlepp1 &s=dhs

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/29c83g7.png

[ Voor 79% gewijzigd door Scale op 23-11-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
:D De code werkt nu wel (vraag me niet hoe / wat ik anders deed). Ik denk laat ik het nog ns proberen voor ik Dell lastig val met een mailtje.

@Scale, als ik de bestelling invoerde, dan de code deed kreeg ik eerst die eerdergenoemde melding. Als ik op de details ervan klikte stond er dat de code geldig was tot september 2014. Staat er bij jou ook zoiets? Of helemaal niks?

Ik ga nu in iedergeval geduldig wachten :*)

Edit:
Ik zie dat het jou ook gelukt is :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door madpilot0 op 23-11-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epafroditus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
Zo zo. 440 euro met korting incl. BTW.
Als offerte voor 130 van die dingen, kreeg ik 409 euro excl. BTW begin deze week.
Ik denk dat ik maandag nog eens Dell bel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Laat je er nog een paar voor ons over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Voor de mensen die de tablet hebben besteld, welke geschatte leveringsdatum staat er? Voor mijn slim cover 13-12 en voor de tablet zelf 30-12.. Of veranderd dit nog? (Ze zeggen wel doodleuk op de website dat je voor kerst hebt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Welke heb je bestelt mad, een atom?
Als je kijk bij de informatie van de kerstlevering staat de venue er niet eens op.
Weer beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Ja de atom. Zou jammer zijn, maar ik kan wel wachten hoor :9
Hoopte stiekem wel een beetje dat ik rond half december ermee kon spelen.

Of duurt het daadwerkelijk verzenden van Dell ~2 weken? Er stond dat hij voor half december verzonden zou worden. Als er dan vervolgens 2 weken over gedaan wordt om de tablet te verzenden is het inderdaad vlak voor 2014 dat ik ermee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Over het algemeen is dell vaak sneller dan hun verwachte leverdatum.
Zo ging het bij mij afgelopen 4 laptops wel. Het zou mogelijk nu anders gaan om dat het een heel nieuw product is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Nouja, er staat in iedergeval 'verwacht'. Ik wacht gewoon af en hoop stiekem gewoon dat de datum nog in mijn voordeel veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bont93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-05 10:55
Zijn de accessoires voor de venue pro 11 ook al te vinden in de webshop van Dell? Bij zoeken op de site kom ik een dock tegen van 235 euro maar dit lijkt me een beetje absurd omdat de amerikaanse "maar" 130 dollar kost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2013-12-30 (yyyy-mm-dd).
&
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2013-12-13 (yyyy-mm-dd).
Mijn order wordt in ieder geval verwerkt nu :) Ik zal Samir of wiedanook nog eens even vragen hoe dat zit met de leverdatum...

Edit:
Dat is ook de laatste keer dat ik die chat gebruik. Ik heb er nog nooit iets aan gehad... Maar een mail naar de klantenservice dan.

[ Voor 19% gewijzigd door madpilot0 op 26-11-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
Ik ben mij ook aan het orrienteren voor de venue 11 pro. Mijn moeder is op zoek naar een laptop vervanger ( zo klein mogelijk )maar wel met een normale windows. Enige wat ze doet is af en toe mail tikken en foto's via online afdruk services versturen (hema e.d) . Aangezien die software vaak niet werkt op een normale tablet en ze redelijk digibeet is lijkt mij dit een mooi compromis icm met een normaal toetsenbord. Ik vraag mij echter af of de atom processor snel genoeg is voor dagelijks computer gebruik? Iemand die daar al iets zinnigs over kan zeggen?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Voor het gebruik van gewoon internet/office/mail etc. is een atom prima. Maar als je het als vervanging van een laptop gaat doen moet je er wel om denken een slim cover of keyboard dock te bestellen, of desnoods een goedkopere optie als een microsoft wedge keyboard (waar de cover van het toetsenbord als tabletstand kan dienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
zat ook aan de wedge te denken om de prijs te drukken. Als het voor mij zelf zou zijn zou ik er een keyboard cover bij bestellen maar dell vraagt daar echt te veel centjes voor helaas.
madpilot0 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:06:
Voor het gebruik van gewoon internet/office/mail etc. is een atom prima. Maar als je het als vervanging van een laptop gaat doen moet je er wel om denken een slim cover of keyboard dock te bestellen, of desnoods een goedkopere optie als een microsoft wedge keyboard (waar de cover van het toetsenbord als tabletstand kan dienen).

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Bestelling is verzonden
:/
Dat is het toetsenbord trouwens. Mevrouw van Dell vertelde me dat het echt een uiterste datum is waarop je de tablet krijgt (dus ik moet gewoon netjes en braaf wachten :9 )
Edit:
Jep, UPS volgnummer gekregen. Ik heb morgenavond mn toetsenbord :')

On another topic;
Denken jullie dat het mogelijk is Android te dual booten? Dan heb je een beetje het beste van 2 werelden. Ik weet dat de BayTrail gemaakt is voor zowel Windows als Android en op de T100 hebben ze Android al soort van draaien..

[ Voor 7% gewijzigd door madpilot0 op 26-11-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Android x86 dual boot maybe. Er zijn wel meerdere android emulators die je direct vanuit windows kan draaien.

EDIT:

Eindelijk i3 model kunnen bestellen :9~
Nu alleen nog maar 2* weken door de brievenbus naar buiten kijken.

* Misschien langer

@madpilot0 is jouw verwachte leverdatum de 30ste?

[ Voor 50% gewijzigd door Scale op 27-11-2013 09:38 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste