Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:41

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik heb de i5/256gb besteld afgelopen weekend. Toetsenbord staat gepland voor 11-12, tablet voor 24-12. Klantenservice gaf ook bij mij aan dat die 24e een soort uiterste datum is. Assemblage is een paar dagen,levering uit China zou max 5 dagen zijn.

Idd maar rustig afwachten.. mn transformer werkt nog goed,en dan kan ik nog even uitzoeken wat de fijnste android emulator is, met welke rom.

[ Voor 0% gewijzigd door Fioravanti op 27-11-2013 19:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
@Fioravanti die i5 heb je via zakelijk gekocht?

Ik heb een verwachte leverdatum van 18-12 (vanochtend om 00:45 bestelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:21
Ik heb mn slim cover ondertussen al thuis :) Ik zit eraan te denken een review te schrijven (t zal mn eerste worden) maar dat kijk ik nog even aan.

De datum staat bij mij nog op de 30ste, maar ik hoop inderdaad dat het ~2 weken of minder zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
misschien handig eerst je tablet te hebben, daarnaast ben ik wel benieuwd wat je er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Natuurlijk :) Ik was even afgeleid, ik wou ermee zeggen dat ik het toetsenbord nog even in de verpakking laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Scale schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:54:
@Fioravanti die i5 heb je via zakelijk gekocht?

Ik heb een verwachte leverdatum van 18-12 (vanochtend om 00:45 bestelt).
Jup. Was nog best een gehannes om die pagina te vinden. Ik wilde graag een echte desktopvervanger. Daarbij de afweging gemaakt tussen de HP Spectre X2,Surfce Pro 2 en de Dell Venue 11 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Cool. In iedere geval cool dat we straks misschien wat dingen kunnen vergelijken tussen de i3 en i5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Heb nog lang moeten denken of ik ging voor het toetsenbord met accu of puur de typecover. Dat er geen extra poorten in het toetsenbord zaten gaf de doorslag,evenals de prijs die Dell NL ervoor rekent.

De type cover is verzonden vandaag,via ups eens kijken welke wereldreis ie gaat maken. Daar zijn ze bij Dell goed in.

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Ik baal ervan dat de windows versie bij de consumers slechts 8 in het Nederlands is, terwijl de zakelijke wel gewoon 8 pro in het Engels (of multi-language) is. Ik erger me altijd kapot aan Nederlandse windows en ik zou ook de mogelijkheid om remote te hosten erg missen. Eigenlijk een dealbreaker voor mij denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door k.olfers op 28-11-2013 00:17 ]

• Scale
Ik geloof dat je gewoon een language pack kan downloaden, Alleen je login screen zou niet engels zijn.
Voor mstsc kan je evt upgraden naar windows pro voor 40$ (28 euro).

• madpilot0
Tablet is nu van 'werk in uitvoering' naar 'in productie' gegaan :)

Ik denk trouwens dat je met een beetje googlen windows vrij makkelijk om kan zetten naar engels :) Ik ga het wel proberen in ieder geval (samen met instellingen voor een koreaans toetsenbord maar dat is een ander verhaal).

Grappig dat we inderdaad straks 3 versies van deze tablet kunnen vergelijken.

• Scale
Nice mad, 1/2 dagen in productie + 5 dagen verzenden lijkt mij.
Wanneer had je hem bestelt?

• madpilot0
Datum van bestelling: 23-11-2013
Ik hoop dat het waar is wat je zegt :*)

Keyboard was in ieder geval 1/2 dagen 'in productie' en 2 dagen 'verzonden' voor ik m had.

Edit:
Nu moet ik wel zeggen dat ik voor de bankoverschrijving heb gekozen en ik maandag de bevestiging kreeg.

[ Voor 23% gewijzigd door madpilot0 op 28-11-2013 08:42 ]

• Scale
Kon je zien waar toetsenbord vandaan kwam? 2 dagen vanuit china is flink rap.

• madpilot0
Volgens de T&T van UPS was het Waalwijk > Brussel > Apeldoorn > ik. Grote kans dus dat het hier al ergens opgeslagen lag.

En ik snap de stap via België niet helemaal maargoed

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Mijn flip cover leek ook heen en weer te gaan, maar is vanochtend afgeleverd.

Tablet staat nog op werk in uitvoering. Blijkbaar is het nog lastig om alles in behuizing te krijgen...

• Scale
Fioravanti schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:11:
Mijn flip cover leek ook heen en weer te gaan, maar is vanochtend afgeleverd.

Tablet staat nog op werk in uitvoering. Blijkbaar is het nog lastig om alles in behuizing te krijgen...
Werk in uitvoering is niet het in elkaar zetten van je tablet ;)
Het is bestellen/bij elkaar halen van orderdelen. Daarna gaat hij in productie en word ie in elkaar gezet.

Wanneer had je hem bestelt? Als mijne even lang duurt als die van mad zou mijne morgen in productie moeten gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Scale op 28-11-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Zaterdag besteld,zojuist in productie genomen. De volgende keer kies ik denk ik ook voor bankoverschrijving. iDEAL heeft denk ik 2 dagen extra gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Bank overschrijving zou even lang moeten zijn.
Had credit card gebruikt, en was hij dezelfde dag nog in productie genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Net ook een docking besteld. Weet iemand of daar ook een aparte stroom adapter bij geleverd wordt? Dell chat was niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstreutker
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-01 13:56
Als ik het goed begrijp dan liggen deze tablets nog nergens fysiek in een winkel? Ik hou er nooit zo van om hardware te kopen zonder het zelf ooit in mn handen te hebben gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 22:02
mstreutker schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:16:
Als ik het goed begrijp dan liggen deze tablets nog nergens fysiek in een winkel? Ik hou er nooit zo van om hardware te kopen zonder het zelf ooit in mn handen te hebben gehad ;)
Zijn er in NL wel fysieke winkels die Dell verkopen?

Inmiddels zo'n 10% VIP korting code gekregen, maar dan kom ik niet helemaal op de prijs uit die ik "kan" betalen. Wachten op een extra aanbieding, in de tussentijd dit topic aan het doorlezen voor de eravringen:
http://forum.tabletpcrevi...ot-my-venue-pro-11-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstreutker
ebk71 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:48:
[...]
Zijn er in NL wel fysieke winkels die Dell verkopen?
Goede vraag, geen idee eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Lees wel steeds dat mensen hem in de microsoft store kopen (fysiek).
Maar geen idee of wij ook zo'n winkel in nederland hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
Scale schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:09:
Maar geen idee of wij ook zo'n winkel in nederland hebben.
Nee, de Microsoft Store heeft alleen fysieke winkels in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstreutker
Ik zit ook al een paar dagen te zoeken naar reviews / benchmarks van de Pro 11 modellen, maar naast wat user reviews heb ik nog geen 'officiële' reviews kunnen vinden... misschien is het model nog te nieuw, maar ik begin zo langzamerhand wel erg benieuwd te worden naar de bevindingen over dit apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 22:02
mstreutker schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:48:
Ik zit ook al een paar dagen te zoeken naar reviews / benchmarks van de Pro 11 modellen, maar naast wat user reviews heb ik nog geen 'officiële' reviews kunnen vinden... misschien is het model nog te nieuw, maar ik begin zo langzamerhand wel erg benieuwd te worden naar de bevindingen over dit apparaat :)
Zie mijn linkje een paar reacties hierboven naar een forum waar ervaringen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstreutker
Dat linkje had ik al doorgenomen (dank daarvoor!) ;)
Maar naast de gebruikerservaringen zijn er geen tech-sites die al een in-depth review hebben toch? Ik ben mate erg benieuwd naar de batterijduur en performance, maar ook bijv. de kwaliteit van de stylus..
Ook een vergelijking met de Surface Pro 2 lijkt me erg interessant! Nog even geduld hebben, ben ik bang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Er staat op youtube een professionele review over de stylus.
Ik geloof dat dit het was:
YouTube: Dell Venue 8 and 11 Pro hands-on | Engadget

Kan het nu op kantoor niet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Nogsteeds 'in productie'. Zijn er mensen bij wie er al meer vaart in komt?

Ik las in een paar reviews dat de pen erbij eenzelfde soort functie heeft als bij de SP(2), dat het scherm stopt met reageren op touch en dat je dus de hand op de tablet kan rusten om te schrijven. Jammer wel dat er schijnbaar delay in zit van pen weg > touch dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Nee, ik zit zelfs nog steeds op werk in uitvoering. Terwijl mij verwachte lever datum over 2 weken is.
Ik wist dat het zo werkt bij dell, maar toch wel wat zeur dat je een smak geld neerleg en dan nog enkele weken moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Status: Verzonden
:D

Ik was vanochtend te vroeg met zeuren 'nog steeds in productie' haha

[ Voor 46% gewijzigd door madpilot0 op 04-12-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bont93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-08 13:17
De prijzen van die accessoires dalen al :) Zo kost dat mobile keyboard nu nog 187 eurie ipv 235 !
Nu wachten op een actie? En de VIP korting dan ook maar eens bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
madpilot0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:14:
[...]

:D

Ik was vanochtend te vroeg met zeuren 'nog steeds in productie' haha
Lucky bastard! Jouw verwachte leverdatum was veel later dan die van mij |:(
Maar goed nu ze met jouw monster klaar zijn, kunnen met mijne beginnen :P

Mijn baas is tevens nu in america, heb hem gevraagd of hij een toetsenbord mee kan nemen.
Hij heeft gister zonder resultaat bij een microsoft store gekeken, hij gaat vandaag weer bij een andere kijken. (vanuit america zou het maar 95 euro kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Goed idee inderdaad, als er toch iemand is. Jammer dat ik niemand ken, anders had ik nog om zo'n pennetje gevraagd (of misschien als kerst kado :+ )

Ohja, ik hoorde al wel dat Dell erg pessimistisch is met levertijden. In mijn geval dus ~2 weken. Morgen eens op de T&T van UPS kijken welke route hij langs gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Accesoires zijn er netjes binnen een week. Docking is vandaag aangekomen,afgelopen vrijdag besteld. Tablet zelf staatin productie,al een tijdje. Geplande leverdtum daarvan is de 24e,maar dat lijkt me stug. Hoe moeilijk kan het zijn om zo'n apparaatje inelkaar te draaien.

#volverwachtingkloptonshart... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
#iknowthatfeel

Maar liever goed in elkaar gedraaid dan alles vast geplakt met wat ducttape ;)

Wat... de ... hell... Me order is geannuleerd.
Maar het is wel van me credit card afgeschreven

Gaan we lekker bellen :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Scale op 05-12-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Huh? Dat is vreemd. Die van jou is niet verder gegaan als 'werk in uitvoering'?

Ik zit nogsteeds te wachten tot mijn T&T actief is. Bij mijn toetsenbord duurde dat n uurtje of 2/3 maar nu werkt t nog niet... Of komt deze wel uit China en duurt t dan gewoon langer :+

Laat je ons even weten wat er misgegaan is bij je bestelling? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Hij herkende de fout code niet en ging overleggen.
"Technisch foutje" }:|

Hij word weer ingeboekt (niet hetzelfde als geheel opnieuw beginnen), maar kan vertraging veroorzaken.

Was er wel snel bij, heb een check4change lopen iedere 25 minuten. Dus hopelijk is de vertraging minimaal.
Ben benieuwd of me verwachte leverdatum veranderd, als die veel later is bel ik nog wel een keer of ze mij op hoge priortijd kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
... |:(

Handige actie. Ik moet zeggen dat ik ook vaak aan het F5'en was :9 Wist niet dat ze die check4change hadden (niet gezien iig).

Hopen dat je m door dit foutje niet later krijgt
Voor alle orders behalve: Dell Smart Selection systemen. Zal de link om uw order te volgen verschijnen binnen 7-12 werkdagen.
Ik heb een T&T, bedoelen ze dat het kan zijn dat het (bijna) 2 weken kan duren voor je een T&T hebt of voordat je de order daadwerkelijk kan volgen in de T&T? (ik gok het eerste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
(check4change is een firefox addon, kan je een stukje tekst selecteren en dan om de X seconden/minuten controleren of die tekst veranderd is

Denk ook het eerste, maar je heb ook wel eens (bij postnl) dat je al een track en trace heb maar dat je hem pas na 12 uur kan tracken.

EDIT:

Nou hij staat er weer in, alleen 2 weken latere leverdatum. en hij is gewoon weer terug naar verwerking van bestelling. Ga zo maar weer even bellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Scale op 05-12-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Scary shit! 'Gelukkig' staat de mijne nog op productie. Ik ga morgenmiddag contact zoeken, als de status dan niet anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Nou nog een keer gebeld. Er werd vanochtend gezegd dat hij opnieuw ingeboekt zou worden en dat het niet zelfde zou zijn als geheel opnieuw. Maar nu word gezegd dat het wel gewoon een geheel nieuwe order is, dus alle voortgang is foetsie, en hij kan ook geen hogere priortijd krijgen. Op dit moment vind ik dell toch wel flink prut.

EDIT:
Net gelezen op dat andere forum, dat veel (alle?) i3 modellen cancelled zijn omdat er een part gewijzigd werd.
En niemand heeft er een melding van gekregen, good job dell.

[ Voor 21% gewijzigd door Scale op 06-12-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Ah ik heb duidelijkheid =)

Als de bestelling verzonden is, komt ie op de UPS tracker op het moment dat UPS hem in Nederland in handen heeft. Dus je kan niet de vlucht fabriek > thuis volgen. Het staat dus een beetje krom vermeld op hun website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Oww dat is niet altijd zo geweest. Dat is wel jammer was wel benieuwd uit wel land hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimms2001
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-12-2024
Ben erover aan het denken de venue 11 pro aan te schaffen voor zakelijk gebruik en als desktopvervanger. Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om er (via docking) twee beeldschermen op aan te sluiten (met instelling monitor + extern beeldscherm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
aimms2001 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:50:
Ben erover aan het denken de venue 11 pro aan te schaffen voor zakelijk gebruik en als desktopvervanger. Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om er (via docking) twee beeldschermen op aan te sluiten (met instelling monitor + extern beeldscherm)?
Dit staat op de pagina van de docking station:

* Twee beeldschermen mogelijk bij de Venue 11 Pro-tablet, model 7130 en 7139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimms2001
@scale, thanks voor je reactie. Had het gezien, maar hoop dat het dan ook daadwerkelijk werkt met die instellingen. Ik vraag het ook nog eens bij Dell na, want mocht ik um halen en het werkt niet, dan gaat die retour ......... zou niet de eerste keer zijn dat iets "zou moeten" werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik heb de docking hier staan,zodra de tablet binnen is,zal ik het testen.

Leverdatum is nog steeds de 24e ,sta inmiddels iets meer dan een week op 'in productie'

@scale: was die vervanging alleen voor i3? Of ook voor i5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Denk alleen i3, anders zou je i5 al gecanceled zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Cool, mooie vondst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Mooi filmpje! Meteen al wat waardevolle apps kunnen spotten. Goede conclusie ook, bevestiging van wat ik zoek.

Vandaag ook Dell gemaild over de In Productie status. Hoop dat ze snel reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Hoelang staat hij al op in productie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Sinds de 29e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Damn, meestal ging productie in 2 dagen ofzo. Zit al 12 dagen werk in uitvoering. Als daar nog nog 10 dagen in producten en 5 dagen verzenden aanzit. Gaat het nog wel even duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Zuigt wel dat het gecancelled was :( , maar als de productie/verzend net zo lang duurt als bij mij zou je de tablet sws voor de kerst moeten hebben :)

Leuk filmpje trouwens, dat met die muis app is wel n goeie. Leuk voor in de trein ofzo als je toch even op iets moet klikken ofzo.

Ik hoop morgen een werkende tracking link te hebben (volgens Dell). Fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net besteld, de baytrail, volgens reviews een leuke tablet. Alleen jammer dat er maar 2 GB in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Ik kan 'm vanavond testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Lekker, Aangezien je er best boven op gezetten heb ga ik er vanuit dat je alle tweakjes al weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
Tweakjes als die encryption uit enzo? Tuurlijk :)

Misschien moeten we in de TS wat dingen gaan samenvatten als het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Ja, incryptie en dat je scherm kan knipperen.
Volgens mij vergeet ik nog niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimms2001
Mooie review, blijf wel benieuwd wanneer de Nederlands sites zich laten horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
@Fioravanti

Lees dat er een boel mensen met i5 / 256GB berichten vertragings berichten hebben gekregen (maar richting de 30/12, daar zit jij al in de buurt geloof ik). Ook is hij schijnbaar niet meer te bestellen.

Just a heads up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:43

StrongArmLance

Endless flow

http://www.dell.com/nl/p/dell-venue-11-pro/pd

Is dat incl toetsenbord? Voor 489? Klinkt wel oké toch? Hoeveel beter is dit apparaat tov de transformer t100?

Oh, nee...

Laat maar wordt wel zeer prijzig voor deze arme scholier :)

[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 10-12-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik las idd ook dat er problemen waren met de core-varianten. Houd mn hart vast en Dell zwijgt in alle talen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
ik tik nu dit berichtje vanaf de dell :)

Eerste indrukken:
Gave tablet, wat zwaarder als ik eerst dacht.
Klein beetje light bleeding onderaan het scherm. Maar daar gaat ie niet voor terug.
Verder is de feedback van de start knop erg hard.

De slim cover voelt aan als een combinatie tussen de touch en type cover van de surface. Er is key travel maar het is bijzonder weinig. Het zal vooral wennen zijn (ik heb soms nog ruzie met de spatiebalk)
Verder zit het goed in elkaar, ook als cover lijkt het erg goed.

Heb nog maar kort kunnen spelen dus andere indrukken komen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10-2022
Hallo heren.

Ik heb afgelopen maandag ook de Dell Venue 11 pro i5 (7130) besteld met 8gb geheugen en 256 GB SSD.
Helaas deze topic pas vandaag gespot, niet getwijfeld en meteen een Tweakers account aangemaakt om mijn ervaringen te delen. Lees tweakers nu al ruim 10 jaar dus werd wel eens tijd :Y |:(

Mijn afgelopen 3 weken stonden in teken van het zoeken van een ultraconvertible voor op de bank.
Kortzichtig even het doel: In windows desktop: NAS mounten, browsen, folderbeheer, downloadtaken, muziek luisteren met full spotify versie, films kijken (i.p.v. naar de achterhaalde televisieprogramma's van mn vriendin te kijken ....Pff !!!) Eveneens wilde ik al heeeeeel lang een tablet maar waren de windows varianten tot voorheen niet laptop waardig dus keek ik uit naar de dagen waarop de snellere proccesoren in de convertibles zouden verschijnen.

Alles begon met het spotten van een Lenovo Yoga waarna er snel de Yoga 2 in beeld kwam met een 4K scherm, de Asus T100 en de T300, De Sony viao Flip en de (slider), vervolgens nog getwijfeld tussen de Dell XPS 12 (2013) en de Venue Pro 11, daarna weer tussen de Venue Pro 11 en de Surface pro 2.

Uiteindelijk dus afgelopen maandag de keuze gemaakt de Venue Pro 11 te bestellen met Mobile Type & accudock. Na wat spelen met de Dell Site kwam ik er achter dat de i5 versies wel zakelijk te bestellen zijn.
Het onderscheid tussen de consumenten pagina en zakelijke voor een product als deze begrijp ik niet helemaal. Om er zeker van te zijn dat ik als consument via de zakelijke site kon bestellen van te voren met Dell gebeld maar helaas: zondag geen gehoor, maandag geen gehoor dus dan maar de chat gestart.

Hierbij een overzicht van de chatsessie die ik op 9-12-2013 heb gehouden:

11:29:57 delano
Initiële vraag/opmerking: Hallo, graag wil ik weten of er ook een dell venue 11 pro met
een i5 128 gb ssd en 8 gb geheugen geleverd kan worden
11:30:02 Systeem
U wordt nu doorverbonden met een medewerker. Hartelijk dank voor uw gebruik van Dell
Chat.
11:30:02 Systeem Verbonden met Reda_Harrath
11:30:07 Reda_Harrath
Goededag en welkom bij Dell. Hartelijk dank voor het gebruik van de Dell chat. Dit is dhr.
Reda Harrath uw Sales Agent.
Het is mogelijk dat de chat sessie afgebroken wordt (wordt niet opzettelijk door ons
gedaan). In dat geval nemen wij contact met u via email.
Momentje geduld aub, ik neem uw vraag eventjes door.
11:30:17 Reda_Harrath Helaas enkel de opties op de website zijn mogelijk.
11:30:28 delano okw
11:30:37 delano oke ik begrijp het
11:30:55 delano hoe zit het met de levering?
11:31:20 delano wie doet voor jullie de levering binnen nederland?
11:31:50 Reda_Harrath UPS doet de levering.
11:33:16 delano Oke dat is duidelijk, ook in orde voor consumenten
11:33:19 delano
en als ik nu de dell 11 venue pro i5 met 265 gb ssd en 8 gb werkgeheugen bestel
wanneer kan ik hem dan verwachten?
11:34:12 Reda_Harrath Geschatte levertijd is 10 tot 15 werkdagen.
11:35:43 delano
oke dat is fijn en die tijd valt mee, op de website staat namelijk dat het ongeveer 27
januari 2014 word geleverd.
11:36:10 delano waarin zit het verschil met die levertijden als ik vragen mag?
11:37:22 Reda_Harrath
Ik heb het over "geschatte" levertijd. De actuele levertijd kunnen we helaas niet opgeven.
Dat hangt af van de aantal bestellingen en of het systeem nog op voorraad is. Plus
natuurlijk de feestdagen.
11:39:03 delano
oke ik begrijp dat het afhangt van het aantal bestellingen, is de dell venue 11 pro met
256 ssd en 8 gb geheugen nog op voorraad?
11:41:11 delano
en mag ik deze ook als consument bestellen ondanks deze alleen op het gedeelte voor
bedrijven te vinden is?
11:42:37 Reda_Harrath U kunt het via de zakelijk afdeling bestellen ja

11:42:47 Reda_Harrath Ik kan niet zien of ze nog op voorraad zijn helaas.
11:43:45 delano oke dat is fijn, dan ga ik de bestelling doen. Dank u wel voor de informatie
11:43:58 delano en succes vandaag met werken
11:44:12 Reda_Harrath Tot uw dienst en dank u wel.
11:44:17 Reda_Harrath Fijn dag nog gewenst
11:44:37 delano u ook een fijne dag

Uiteindelijk dus Maandag 9-12-2013 de bestellingen en betalingen gedaan
- Voor het dock is de verwachte leverdatum 30-12-2013
- Voor de DVP11 is de verwachte leverdatum 10-2-2014 :Y :O (Zondag de 8ste was het nog 24 Januari 2014)

Uiteraard besef ik dat ze de tablet om "maat" voor onze keuze's moeten gaan bouwen en hier zal dan ook de tijd in gaan zitten. Dus al is het zuur vooruit zo een klap geld neer gelegd te hebben, ik kijk uit naar de dag dat ik ermee aan de slag kan.

Iemand nog updates m.b.t. de vertraging voor de i3 / i5 varianten ?

Geinspireerd door (hardware) techniek, geboren om te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
De i3 was bij zover ik weet iedereen gecanceled. Bij de i5 hebben al een boel mensen door gekregen dat ze vertraging hebben en richting januari gedrukt worden.

Ik lees net in een ander topic dat er bij dell staat "Smart selectie" voor een i5 128GB dat die morgen direct verstuurt zou worden. Wat mij doet denken dat het aan de 8gb of 256GB ssd ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Oke hierbij nog wat dingen die ik nog niet in deze topic voorbij heb zien komen

De officiële stylus ondersteund rechtermuisknop, bij het indrukken van de button en het vasthouden van het scherm. Zie "slechte" video vanaf 16.30 minuten YouTube: Unboxing Dell Venue 8 Pro 64GB
Dit maakt bijvoorbeeld het verplaatsen van meerdere bestanden in desktopversie makkelijker als je even geen dock / toetsenbord in de hand hebt.

De officiële stylus werkt ook via geleiding waardoor het beeldscherm soms "lijkt" te blokkeren, in deze video valt te zien hoe en wat. YouTube: Dell Venue 8 Pro stylus bug update

Van de Dell 11 Pro i5 8gb 256 SSD is het catalogus nummer CA07TV11P9JEMEA
Door hier op te zoeken kwam ik een brochure tegen welke je ik ook in een aantal YT filmpjes voorbij zag komen. Brochure staat op http://mtx-computer.nl/me...-venue-11pro-brochure.pdf

Op deze site kun je ook de DV11P bestellen maar lijkt me dat onverstandig. de service die je van Dell krijgt is directer. Toch het vermelden waard dat er al wederverkoop is (http://mtx-computer.nl/de...rbar-ca07tv11p9jemea.html)

Ten slotte ben ik even benieuwd naar jullie mening:

Van wat voor soort aansluiting denken jullie dat de Desktopdock gebruik maakt en hoe verhoud deze zich ten opzichte van USB 3.0 docks als? (YouTube: DisplayLink USB 3.0 Docking Station Demo)

Ik heb al wat reviews voorbij zien komen waar word gesproken over lag, zal de orginele een directe uitvoer hebben of .... ?

Even zo gezegt heb je meer aan een usb 3.0 dock omdat deze universeler is. Uiteraard heb je niet een mooie Dell standaard erbij en zul je met een lader aan de haal moeten of een extra aanschaffen en laten liggen om dezelfde desktop ervaring te hebben.

Weet iemand Btw of de Dell dock ook de tablet oplaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Net weer even op Venue 11 pro aan het googlen geweest..
Wil me ons goed op de hoogte houden van de dagelijkse info:

Voor zover het van toepassing is kwam ik een video tegen van iemand die voor Wifi issues van
de Dell Venue Pro 8 een fix voor heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door dela_soul_nl op 12-12-2013 00:22 ]

• dela_soul_nl
Hierbij info m.b.t. freezing issues voor de Dell Venue Pro 11 (7130)
http://en.community.dell....es/f/4586/t/19535987.aspx (gepost op 11-12-2013)

Btw gevonden via google zoekopties van de laatste 24 uur:
https://www.google.nl/sea...s&as_filetype=&as_rights=

Hier nog wat leesvoer in een ander topic over de aangepaste levertijden aldaar:
http://forum.tabletpcrevi...ates-venue-11-pro-10.html

[ Voor 17% gewijzigd door dela_soul_nl op 12-12-2013 00:37 ]

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Toevallig, ik neem net contact op met Dell chat, en ze reageren spontaan op mn reactieformulier van 3 dagen terug :)

ze schrijven, over mijn i5 8GB 256GB:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Dell BV.

Helaas moeten wij u melden dat er een vertraging is ontstaan bij de fabriek in China.

Hierdoor wordt uw systeem later verwacht bij de koeriersdienst als gepland en hierdoor is het track en tracenummer
nog niet bekend bij de koeriersdienst.

Wij hopen dat uw systeem zo spoedig mogelijk zal worden verzonden vanaf de fabriek,maar voor zover wij kunnen constateren is dat volgens de fabriek d.d. 17 December uw bestelling de fabriek zult gaan verlaten en u zult deze op of voor d.d. 24 December gaan ontvangen.

Zodra deze de fabriek verlaten heeft gaat deze direct onderweg naar onze koeriersdienst UPS en hiervan ontvangt u dan nog een aparte e-mail op hetzelfde adres met de exacte dag van levering.

• Scale
@Fioravanti: Staat hij ondertussen al op vervonden?

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Nee,nog steeds productie. Ik richt me maar op de 17e,hopen dat de status dan anders is.

• Scale
Heb de nijging om gewoon even te bellen om me order te cancelen, Je hoor van die amerikanen dat ze dan 50$ dollar aangeboden krijgen als ze de order houden. Dat is toch leuk mee genomen, Ben natuurlijk wel een echte nederlander }:O

Maar je zal maar net zon medewerker hebben die zegt "Oke" click... Kan je weer paar maandjes wachten 8)7

• dela_soul_nl
Mooie ontwikkelingen hoor Fioravanti, Hopelijk gaan onze Dv11P I5's de zelfde dag de deur uit .
Het gros van de bestellingen die ik heb gezien zijn de bay trail en de i5 4gb 128gb ssd versies.

Ik heb vandaag al de mobile (accu) dock mogen ontvangen en deze stond dus gepland voor 30-12-13.
Van de kwaliteit ben ik vooralsnog zeer te spreken. Het voelt heel solide aan en geeft zeker een ultrabook afwerking.
Op de verpakking staat 20 Whr.

Wanneer de zaakjes in china op orde zijn hoop ik dat ze hem gauw naar ons versturen.
Denk dat het een kwestie is van geduld, hoe graag ik hem ook vandaag zou willen hebben.

Iemand al ergens iets gevonden over een mogelijke oplaadfunctie van de dell docking station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik heb de docking hier al klaar staan,naast mn tv. Plan is om hem daar steeds op te laden,en standaard een HDMI kabel tussen dock en tv te hebben. Verder ook mn draadloze tb en muis erop aangesloten,evenals mn xbox360 controller.

Gezien de adapter die er bij zit ga ik ervan uit dat de dock de tablet ook oplaadt. Anders zou ik echt zwaar teleurgesteld zijn. Heb verder nog geen dell docking meegemaakt die het niet deed.

Heel iets anders; ik las gister pas op het dell forum dat de i3 en i5 varianten toch wel een fan hebben... En dat was juist een voordeel van de haswell dacht ik,dat een fan niet nodig was. Dezelfde processor zit in de hp spectre x2,die is fanless,maar die had minder geheuegen en een te groot scherm. Fanles was ook een argument voor mij om niet voor de SP2 te kiezen...

Goed,het zal niet veel geluid maken denk ik,maar toch..

[ Voor 33% gewijzigd door Fioravanti op 13-12-2013 08:00 . Reden: stukje over fanless ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
mjah ik wist van de fan ;) Maar het maakt mij niet echt uit, onder tussen ben ik dat geluid wel gewent.

Vind dat er rare dingen gebeuren bij dell, ik las iemand die afgelopen week bestelde en binnen 4 dagen al verzonden was.. Volgens mij zijn er nog 100 mensen voor u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Fioravanti schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:56:
Heel iets anders; ik las gister pas op het dell forum dat de i3 en i5 varianten toch wel een fan hebben... En dat was juist een voordeel van de haswell dacht ik,dat een fan niet nodig was. Dezelfde processor zit in de hp spectre x2,die is fanless,maar die had minder geheuegen en een te groot scherm. Fanles was ook een argument voor mij om niet voor de SP2 te kiezen...
Sommige Haswell processoren hebben geen fan nodig, zolang ze maar niet te hard werken. De i3 en i5 in de Spectre x2 zijn net iets lager geklokt om dat mogelijk te maken.
Ik verwacht dat het bij de Venue wel mee zal vallen met geluid. De Haswell's zijn wel zuinig, en met een beetje surfen e.d. zal de fan toch niet zoveel werk hoeven te doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Scale schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:07:
mjah ik wist van de fan ;) Maar het maakt mij niet echt uit, onder tussen ben ik dat geluid wel gewent.

Vind dat er rare dingen gebeuren bij dell, ik las iemand die afgelopen week bestelde en binnen 4 dagen al verzonden was.. Volgens mij zijn er nog 100 mensen voor u?
Misschien koos diegene een minder populaire variant. In de meeste forums gaat het over de Atom variant,wat minder over de i5 8gb. De andere i5 was volgens mij een smart deal,die hadden ze waarschijnlijk nog op de plank liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eerder vandaag de Atom versie besteld. Zal er wel niet voor de kerst zijn, maar had ik maar niet zo lang moeten twijfelen :).
In elk geval, ik zie nu dat ik niet goed gekeken heb helaas, zie nu pas dat de zakelijke versie de windows pro variant heeft (als ik zakelijk wil gebruiken nodig voor domein). Nou heb ik een paar ongebruikte windows 8.1 pro licenties, vraag me alleen af of ik die zomaar vanaf usb/cd drive kan installeren ivm met specifieke drivers (voor dat ik hem dadelijk brick). Iemand een idee hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 02:56:
Heb eerder vandaag de Atom versie besteld. Zal er wel niet voor de kerst zijn, maar had ik maar niet zo lang moeten twijfelen :).
In elk geval, ik zie nu dat ik niet goed gekeken heb helaas, zie nu pas dat de zakelijke versie de windows pro variant heeft (als ik zakelijk wil gebruiken nodig voor domein). Nou heb ik een paar ongebruikte windows 8.1 pro licenties, vraag me alleen af of ik die zomaar vanaf usb/cd drive kan installeren ivm met specifieke drivers (voor dat ik hem dadelijk brick). Iemand een idee hierbij?
Volgens mij kan je vanuit windows upgraden naar pro, je hoef alleen je pro key in te typen even te wachten voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scale schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 09:08:
[...]

Volgens mij kan je vanuit windows upgraden naar pro, je hoef alleen je pro key in te typen even te wachten voila.
Ah dat zou helemaal mooi zijn! We gaan het proberen zodra hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Fioravanti schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:56:
Ik heb de docking hier al klaar staan,naast mn tv. Plan is om hem daar steeds op te laden,en standaard een HDMI kabel tussen dock en tv te hebben. Verder ook mn draadloze tb en muis erop aangesloten,evenals mn xbox360 controller.

Gezien de adapter die er bij zit ga ik ervan uit dat de dock de tablet ook oplaadt. Anders zou ik echt zwaar teleurgesteld zijn. Heb verder nog geen dell docking meegemaakt die het niet deed.

Goed,het zal niet veel geluid maken denk ik,maar toch..
Ga er bijna wel van uit dat de dock hem op gaat laden / voeden als andere dat ook deden in het verleden en je het dock als echte desktop replacement moet kunnen gebruiken.

Goed idee van je om de dock bij de TV met een vaste HDMI kabel en draadloze TB +muis aan te sluiten (heb hier de MS Bluetooth Wedge muis en toetsenbord).
Via welk platform ga je gamen met de X-box controller en wat zijn nog meer de voordelen van de controller aan te koppellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Weer een nieuwe nette video review verschenen!

Zie YouTube: Dell Venue 11 Pro and Accessories: Unboxing and Hands-On (English)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Nog een draadje over het verbruik van de proccesor en batterij ten opzichte van de Surface 2 pro (i5 4200U)

Zie: http://forum.tabletpcrevi...y-vs-surface-pro-2-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Een algemeen overzicht voor Dell tablets m.b.t. digitizers accus etc

Zie http://forum.tabletpcreview.com/dell/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Cnet noemt de DV11P een anti Ipad:
http://news.cnet.com/8301...nue-11-pro-the-anti-ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Een nieuwe Geekbench browser benchmark voor de Atom Z3770 versie (5130 model)

zie: http://browser.primatelabs.com/geekbench3/270132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
^ Mischien wel handig als je die links in 1 post plakt (edit) en niet 5x een nieuwe maakt :)

Heb vandaag even Heartstone geprobeerd. Best leuk op een touchscreen. Je kan alleen niet echt met de muis 'hoveren' om een kaart te zien. Mischien toch maar die digitizer pen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Check, ik was aan het zoeken naar nieuwe info en dacht post ze onderwijl ik ze vind. Tevens is het met losse posts makkelijker ergens een quote van te maken.

Wat betreft de digitizer zou ik even wachten op het "definitieve" model omdat er early build varianten zijn geleverd welke niet helemaal goed functioneren.
madpilot0 schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:13:
^ Mischien wel handig als je die links in 1 post plakt (edit) en niet 5x een nieuwe maakt :)

Heb vandaag even Heartstone geprobeerd. Best leuk op een touchscreen. Je kan alleen niet echt met de muis 'hoveren' om een kaart te zien. Mischien toch maar die digitizer pen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Laatst online: 16:55
Zijn die digitizer pennen wacom of een andere vendor?

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ andere vendor, synpaptics.

Mijn atom based venu pro had een delivery date op 20 december, maar heb nu een mail gehad dat vanwege grote vraag die datum al op 31-12 staat. Zal dus wel volgend jaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
dela_soul_nl schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:16:
Check, ik was aan het zoeken naar nieuwe info en dacht post ze onderwijl ik ze vind. Tevens is het met losse posts makkelijker ergens een quote van te maken.

Wat betreft de digitizer zou ik even wachten op het "definitieve" model omdat er early build varianten zijn geleverd welke niet helemaal goed functioneren.

[...]
Er staat niet voor niets onder een topic "Je hebt hier als laatste gepost jadiejadieja" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Duidelijk, ik HAD een ander perspectief....

Aangezien ik veel info probeer bij te dragen aan het topic en deze ook vanaf mn smartphone schrijf zal ik op verzoek meer de edit functie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:12:
^ andere vendor, synpaptics.

Mijn atom based venu pro had een delivery date op 20 december, maar heb nu een mail gehad dat vanwege grote vraag die datum al op 31-12 staat. Zal dus wel volgend jaar worden.
Echt onbegrijpelijk... Een berichtje van gister op ander forum:
Yesterday, 04:55 AM
UK here. Ordered a V11 baytrail last night and got the shipped email this morning. It will be arriving on the 18th Dec.
Iemand die veel later dan jouw bestelt heeft krijg direct, maar jij mag blijven wachten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dela_soul_nl
Best apart, wellicht hebben ze per land een batch te versturen en wachten ze eerst totdat er genoeg geproduceerd zijn alvorens ze gaan verzenden... Al zou je denken dat het met UPS niet uit zou hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Het kan natuurlijk ook zijn dat dit voor gecancelde orders is. Dus iemand heeft zijn/haar order gecanceled terwijl de tablet al verzonden was, en misschien hebben ze die dan weer beschikbaar gemaakt voor een nieuwe order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Mottebelke schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:03:
Het kan natuurlijk ook zijn dat dit voor gecancelde orders is. Dus iemand heeft zijn/haar order gecanceled terwijl de tablet al verzonden was, en misschien hebben ze die dan weer beschikbaar gemaakt voor een nieuwe order.
Dan zou je toch zeggen dat hij naar iemand vooraan de wacht rij gaat, Niet iemand die net aansluit.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste