Dat zou wel logisch zijn, maar het zou me niks verbazen als je zo leest over Dell's leveringen van de VP11...Scale schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:15:
Dan zou je toch zeggen dat hij naar iemand vooraan de wacht rij gaat, Niet iemand die net aansluit.
Anoniem: 414266
Na de mail van gisteren is de Venue 11 ineens verzonden !
Lijkt mij niet dat een zending (vanuit China neem ik aan ?) 15 dagen gaat duren ?
Lijkt mij niet dat een zending (vanuit China neem ik aan ?) 15 dagen gaat duren ?
Ik had hetzelfde. Verwacht was 30 december. Uiteindelijk vorige week woensdag (11-dec) al gekregen
^ Hoe lang duurde het vanaf status verzonden bij dell todat je de tablet daadwerkelijk kreeg ?
Gezien het feit dat de mijne verzonden is (met UPS tracking nummer) verwacht ik toch dit jaar dat ding nog te krijgen. dan valt het toch nog mee
Gezien het feit dat de mijne verzonden is (met UPS tracking nummer) verwacht ik toch dit jaar dat ding nog te krijgen. dan valt het toch nog mee
Het verzenden zou volgens dell 5 dagen duren (dus tot UPS). Zou dinsdag zijn, maandagavond kon ik de T&T al zien (aangemeld) en vervolgens had ik m dinsdag al in huis.
(ik zie net dat ik een foutje maakte, ik heb m volgensmij op dinsdag 10dec gekregen =)
(ik zie net dat ik een foutje maakte, ik heb m volgensmij op dinsdag 10dec gekregen =)
Verwijderd
Scale schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:
http://www.dell.nl/vip (zie tevens wel EPP in de url staan, nadat je door gestuurd word)
Hoe bemachtigen jullie nu zo'n code?madpilot0 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:34:
[...]
ThanksHeb nu inderdaad mijn kortingscodes. Ben ergens wel bang dat de tablet uitverkocht is (of ik ben gewoon ongeduldig
)
Kan je die als particulier ook aanvragen, of kan dat alleen via werkgever/opleiding?
Als ik de link bezoek lijkt dat laatste namelijk het geval te zijn maar misschien mis ik iets?
En iemand toevallig ervaring met dat 'Trade-to-save' systeem?
Ik overweeg om m'n oude laptop naar ze op te sturen om nog wat korting te verkrijgen.
Maar ik vraag me af of je de 10% vip korting kan combineren met de Trade-to-save korting.
Ook staat er dat de laptop niet ouder dan 5 jaar mag zijn, maar daarvan vraag ik me af of ze de aanschafdatum bedoelen, of de datum dat het product op de markt verscheen.
De laptop is namelijk kantje boord net geen 5 jaar oud.
Deze is 't:
pricewatch: Acer Aspire 6920G-6A4G25MN
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 18:57 ]
Als je de informatie over trade to save had gelezen zie je staan dat je alleen maar dell apparatuur in kunt sturen........Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:49:
[...]
[...]
Hoe bemachtigen jullie nu zo'n code?
Kan je die als particulier ook aanvragen, of kan dat alleen via werkgever/opleiding?
Als ik de link bezoek lijkt dat laatste namelijk het geval te zijn maar misschien mis ik iets?
En iemand toevallig ervaring met dat 'Trade-to-save' systeem?
Ik overweeg om m'n oude laptop naar ze op te sturen om nog wat korting te verkrijgen.
Maar ik vraag me af of je de 10% vip korting kan combineren met de Trade-to-save korting.
Ook staat er dat de laptop niet ouder dan 5 jaar mag zijn, maar daarvan vraag ik me af of ze de aanschafdatum bedoelen, of de datum dat het product op de markt verscheen.
De laptop is namelijk kantje boord net geen 5 jaar oud.
Deze is 't:
pricewatch: Acer Aspire 6920G-6A4G25MN
Verwijderd
Waar lees jij dat dan?ebk71 schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:07:
[...]
Als je de informatie over trade to save had gelezen zie je staan dat je alleen maar dell apparatuur in kunt sturen........
Want als ik de voorwaarden bekijk dan lees ik meerdere merken bij punt 17.
https://tradetosave.trade...ent/nl-NL/TermsOfUse.html
( Ik heb het dus wel degelijk doorgelezen, maar dus anders begrepen. )
Edit:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom je er voor kiest om wel (heel snel) te replyen met de mededeling dat ik het niet (goed) gelezen heb, maar niet voor kiest om meteen even te vertellen hoe dat nu met die 10% VIPcode zit.
Die heb jij toch ook aangevraagd?
ebk71 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:48:
[...]
Zijn er in NL wel fysieke winkels die Dell verkopen?
Inmiddels zo'n 10% VIP korting code gekregen, maar dan kom ik niet helemaal op de prijs uit die ik "kan" betalen. Wachten op een extra aanbieding, in de tussentijd dit topic aan het doorlezen voor de eravringen:
http://forum.tabletpcrevi...ot-my-venue-pro-11-a.html
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 19:31 ]
Ik heb heb bij VIP getwijfeld of ik werknemer of student zou doen. Aangezien ik in deel tijd officieel nog student ben. Uit eindelijk student gekozen want heeft eigenlijk niks met me werk te maken.
Maar tijdens de bestel procedure werd er wel gevraagd voor welk bedrijf ik werk (dit was tevens een verplicht veld).
Welke keuze je moet maken kan ik je niet vertellen, dit was voor mij ook de eerste keer.
Maar tijdens de bestel procedure werd er wel gevraagd voor welk bedrijf ik werk (dit was tevens een verplicht veld).
Welke keuze je moet maken kan ik je niet vertellen, dit was voor mij ook de eerste keer.
Ik heb die code gekregen door mijn bedrijfsnaam in te vullen. Wij nemen veel Dell spul af schijnbaar...
Verwijderd
Ah oke.
Thanks.
Dan gaat die vlieger voor mij niet op denk ik.
Dan maar kijken of ik via dat trade-to-save programma m'n oude laptop aan ze kan slijten in ruil voor wat cashback.
Thanks.
Dan gaat die vlieger voor mij niet op denk ik.
Dan maar kijken of ik via dat trade-to-save programma m'n oude laptop aan ze kan slijten in ruil voor wat cashback.
Je kunt ook gewoon je eigen naam invullen bij bedrijfsnaam (dan lijkt het alsof je een freelancer bent). Er wordt verder niks gecheckt en je krijgt gewoon een email met de VIP korting codes na aanmelding.
Nogal lange tenen? Dat ik snel reply is puur toeval en gebaseerd op het feit dat er een apart topic is over de Dell kortingscode's en dit topic bedoelt is voor de ervaringen.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:12:
[...]
Edit:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom je er voor kiest om wel (heel snel) te replyen met de mededeling dat ik het niet (goed) gelezen heb, maar niet voor kiest om meteen even te vertellen hoe dat nu met die 10% VIPcode zit.
Die heb jij toch ook aangevraagd?
[...]
Verwijderd
Nou, valt op zich wel mee geloof ik.
Maar ik snapte je beweegredenen gewoon niet zo goed.
Waarom geef dan zo'n kortaf en stellig antwoord op mijn vraag?
Je kon me toch ook gewoon even wijzen op het aparte topic voor de kortingscode, en verder vertellen dat jij denkt dat je alleen dell producten kan inruilen via dat trade-to-save programma, en mij vragen waarom ik denk dat ik een acer in zou kunnen leveren, ipv. meteen maar stellen dat ik iets niet gelezen zou hebben.
Dan hadden we denk ik al een veel prettiger gesprek gehad.
Maar ik snapte je beweegredenen gewoon niet zo goed.
Waarom geef dan zo'n kortaf en stellig antwoord op mijn vraag?
Je kon me toch ook gewoon even wijzen op het aparte topic voor de kortingscode, en verder vertellen dat jij denkt dat je alleen dell producten kan inruilen via dat trade-to-save programma, en mij vragen waarom ik denk dat ik een acer in zou kunnen leveren, ipv. meteen maar stellen dat ik iets niet gelezen zou hebben.
Dan hadden we denk ik al een veel prettiger gesprek gehad.
Ik zie opeens dit topic, even mijn bevindingen met de Dell Venue 11 pro. Ik heb hier twee configuraties Venue 11 Pro i5-4300Y 256GB 8GB en Venue 11 Pro i5-4300Y 128GB 4GB om te testen naar de inzetbaarheid.
Apparaten zijn getest met de laatste drivers en Windows updates geïnstalleerd, hieronder een aantal van mijn bevindingen.
Apparaten zijn getest met de laatste drivers en Windows updates geïnstalleerd, hieronder een aantal van mijn bevindingen.
- Touchscreens detecteren waarnemingen na ontwaken die er niet zijn, uit en aanzetten verhelpt dit maar onwenselijk in dagelijks.
- Dual extern scherm is niet te configureren ook niet na het update van de drivers.
- Totaal gewicht van mobile keyboard & Tablet is niet echt portable meer ( +/- 1,8 KG).
- Reactie van scherm om active stylus is rondom slecht, herkenning duurt seconden en enkel en dubbelklikken worden niet lekker geregistreerd.
- onverklaarbare freezes en hickups bij gebruik.
- Onwerkbaar device na resetten TPM chip vanuit Windows.
- Gewichtsverdeling door verwisselbare accu is niet ideaal.
En je mening voor huistuin en keuken gebruikers?
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Daar zal het ongetwijfeld met wat gevloek en geduld voldoen maar dan nog denk ik dat er betere alternatieven zijn. Hopelijk komt dell snel met updates om de kinderziektes eruit te halen.
[ Voor 24% gewijzigd door TWFpa2Vs op 17-12-2013 11:04 ]
^ welke betere alternatieven zijn er dan vraag ik mij af.
Je punt over het gewicht lijkt meer "om te zeuren" te zijn, het is immers logisch dat een tablet + een toetsenbord met batterij zwaarder is dan een tablet alleen. Het geheel weegt minder dan 2 KG, dat is dus gewoon portable.
Je punt over het gewicht lijkt meer "om te zeuren" te zijn, het is immers logisch dat een tablet + een toetsenbord met batterij zwaarder is dan een tablet alleen. Het geheel weegt minder dan 2 KG, dat is dus gewoon portable.
een huis tuin en keuken gebruiken zou bijvoorbeeld ook met de surface 2 of Asus T100, of uit de voeten kunnen en heeft geen zware I5 nodig met full Windows client.
^ ja dat is waar, in dat geval zou de venue pro baytrail ook voldoen, zeker omdat die ook 500 euro kost, maar een groter scherm en Win32 comaptibility levert (over de surface 2). Vergeleken met de goedkopere Asus T100 zou ik de dell nemen, groter scherm, hogere resolutie, snellere baytrail, en ogenschijnlijk een betere build quality.
Ik heb de stylus niet dus daar kan ik niks over zeggen.
Maar ik heb de tablet nu bijna een week in gebruik (veel in de trein, notities op kantoor, af en toe n spelletje thuis) en de tablet valt me niks tegen.
Ding is licht genoeg om in de hand te houden zowel thuis op de bank als in de trein. Mijn touchscreen heb ik geen problemen mee, geen verkeerde registraties ofzo. Natuurlijk wel dat je verkeerd of mis klikt maar dat is het nadeel van de resolutie (ondanks scaling). Wel heb ik dan soms dat als ik wil klikken, ik iets met de vinger verschuif en dit geregistreerd wordt als een scroll beweging.
Accu, na ruim een uur in de trein serie kijken + browsen is ~10% gebruik van de accu. Bij spelletjes of internetstreams kijken gaat het wel veel sneller maar die dingen doe ik vaak thuis waardoor ik toch snel kan laden en de accu niet zo nodig heb
Voor het (slim) toetsenbord heb ik die registry hack moeten uitvoeren (USB wordt in slaapstand gezet, dat automatisch in slaapstand zetten van USB heb ik uitgezet). Nu reageert mijn toetsenbord zoals het hoort.
Verder is er een klein beetje light bleeding aan de randen, zie je alleen bij een zwart scherm en ik stoor me er totaal niet aan.
Laatste puntje: Als ik mijn telefoon naast de tablet heb liggen, heb ik ontzettend vaak last van die typerende speaker biepjes in mijn oortjes (tot bijna knallen aan toe). Maar dan leg ik mijn telefoon gewoon even weg
tl;dr: Ik vind het voor deze prijs een top apparaat
Ik ga komend weekend als ik meer tijd heb wat spelletjes proberen te draaien. (iemand nog suggesties voor spelletjes die leuk zijn op touch? Civ5 ken ik al maar die probeer ik later een keer).
(dit over de atom variant)
(mischien een beetje slordig geschreven maar ben ondertussen ook aan t werk
)
Maar ik heb de tablet nu bijna een week in gebruik (veel in de trein, notities op kantoor, af en toe n spelletje thuis) en de tablet valt me niks tegen.
Ding is licht genoeg om in de hand te houden zowel thuis op de bank als in de trein. Mijn touchscreen heb ik geen problemen mee, geen verkeerde registraties ofzo. Natuurlijk wel dat je verkeerd of mis klikt maar dat is het nadeel van de resolutie (ondanks scaling). Wel heb ik dan soms dat als ik wil klikken, ik iets met de vinger verschuif en dit geregistreerd wordt als een scroll beweging.
Accu, na ruim een uur in de trein serie kijken + browsen is ~10% gebruik van de accu. Bij spelletjes of internetstreams kijken gaat het wel veel sneller maar die dingen doe ik vaak thuis waardoor ik toch snel kan laden en de accu niet zo nodig heb
Voor het (slim) toetsenbord heb ik die registry hack moeten uitvoeren (USB wordt in slaapstand gezet, dat automatisch in slaapstand zetten van USB heb ik uitgezet). Nu reageert mijn toetsenbord zoals het hoort.
Verder is er een klein beetje light bleeding aan de randen, zie je alleen bij een zwart scherm en ik stoor me er totaal niet aan.
Laatste puntje: Als ik mijn telefoon naast de tablet heb liggen, heb ik ontzettend vaak last van die typerende speaker biepjes in mijn oortjes (tot bijna knallen aan toe). Maar dan leg ik mijn telefoon gewoon even weg

tl;dr: Ik vind het voor deze prijs een top apparaat
Ik ga komend weekend als ik meer tijd heb wat spelletjes proberen te draaien. (iemand nog suggesties voor spelletjes die leuk zijn op touch? Civ5 ken ik al maar die probeer ik later een keer).
(dit over de atom variant)
(mischien een beetje slordig geschreven maar ben ondertussen ook aan t werk
Verwijderd
Stel je zou het volgende systeem willen vervangen voor één van de venue pro 11 modellen, welke zouden jullie dan kiezen?
Huidige systeem, wat ik waarschijnlijk nooit echt op z'n grens heb gebruikt, is zga. gelijk aan de BBG van juli 2009. ( zie onderstaande link aub. )
processor = AMD Phenom II x3 720
Moederbord = ASRock A780GXH/128M
Geheugen = Kingston HyperX KHX8500D2K2/4G
Videokaart = onboard op moederbord.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2009
Huidige systeem, wat ik waarschijnlijk nooit echt op z'n grens heb gebruikt, is zga. gelijk aan de BBG van juli 2009. ( zie onderstaande link aub. )
processor = AMD Phenom II x3 720
Moederbord = ASRock A780GXH/128M
Geheugen = Kingston HyperX KHX8500D2K2/4G
Videokaart = onboard op moederbord.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2009
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 15:07 ]
ik geloof dat de I3 configuratie al sneller is dan bovenstaand.
Verwijderd
^Thanks, and.....
Serieus joh?
Wat gaan die ontwikkelingen toch snel zeg.
Ik zat met de gedachte dat het toch wel de I5 moest worden om er niet op achteruit te gaan.
Valt weer mee dus.
En waar zou de Atom dan staan ten opzichte van eerder genoemde systeem?
Als ik, via de linkjes in de startpost/2e post, de I3 en I5 vergelijk dan zie ik als enige verschil de Max Turbo Frequency funktie.
Klopt dat?
Zo ja, dan krijg ik daar zo het gevoel bij dat dat het prijsverschil niet echt waard is.
In ieder geval voor mijn persoonlijke gebruiksprofiel niet.
Zou het nog een logische overweging kunnen zijn om met het oog op de toekomst toch voor de I5 te gaan zodat je weer wat langer vooruit kan, of is dat een nutteloze investering?
Serieus joh?
Wat gaan die ontwikkelingen toch snel zeg.
Ik zat met de gedachte dat het toch wel de I5 moest worden om er niet op achteruit te gaan.
Valt weer mee dus.
En waar zou de Atom dan staan ten opzichte van eerder genoemde systeem?
Als ik, via de linkjes in de startpost/2e post, de I3 en I5 vergelijk dan zie ik als enige verschil de Max Turbo Frequency funktie.
Klopt dat?
Zo ja, dan krijg ik daar zo het gevoel bij dat dat het prijsverschil niet echt waard is.
In ieder geval voor mijn persoonlijke gebruiksprofiel niet.
Zou het nog een logische overweging kunnen zijn om met het oog op de toekomst toch voor de I5 te gaan zodat je weer wat langer vooruit kan, of is dat een nutteloze investering?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 15:55 . Reden: correctie ]
wat is de reden dat je een tablet wil nemen ipv een laptop cq desktop? Of dit een volledig werkstation kan vervangen moet nog bewezen worden, en qua degelijkheid kan dit ook minder hebben dan een gemiddelde notebook.
Ik zit zelf meer te kijken naar de baytrail versie icm tobo met extra accu vind ik ideaal. Ik moet daarnaast het ding ook gebruiken als kladblok voor werk (paperless office). Surface Pro valt af vanwege prijs en de dell zit wel in mijn budget vandaar. (40% werk 60% prive)TWFpa2Vs schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:32:
een huis tuin en keuken gebruiken zou bijvoorbeeld ook met de surface 2 of Asus T100, of uit de voeten kunnen en heeft geen zware I5 nodig met full Windows client.
Verwijderd
Omdat ik eigenlijk niets op m'n desktop doe wat ik niet op bv. de hier besproken tablet zou kunnen doen.TWFpa2Vs schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:39:
wat is de reden dat je een tablet wil nemen ipv een laptop cq desktop? Of dit een volledig werkstation kan vervangen moet nog bewezen worden, en qua degelijkheid kan dit ook minder hebben dan een gemiddelde notebook.
Omdat ik liever op de bank zit dan achter m'n bureau.
Omdat ik zo portable mogelijk wil zijn.
Omdat nog meer redenen.
Maar ben dus idd. nog in het proces van bepalen of het een verstandige aanschaf is, zo'n venue 11 pro.
EDIT:
Ik zie net wel dat de I5 4300y net weer een tikkeltje sneller loopt dan de I5 4210y
Op het moment wordt er op de Dell site een I5 4300y vermeld ipv de eerder genoemde 4210y
Het lijkt er dus op dat de 4210Y uit de startpost/2e post niet meer van toepassing is?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 15:54 ]
Vandaag even gebeld weer. Er werd op tabletpcreview.com gezegd dat een boel orders vast op verwerken blijven staat door een fout in de bestelling. Maar volgens de dame in de telefoon was dit niet het geval (ook al kwam het niet erg verzekerd over).
Zelf net contact gehad met dell.com chat omdat de NL al gesloten was, helaas konden ze me niet helpen en wisten ze er ook niets van af.
Even de info uit een ander forum m.b.t. de vertraging.
Hendrickson wrote:
I had something similar from Dell Spain/Europe that I mentioned in the shipping estimates thread. The sales guy told me there was a supply and config issue with the i5 4300Y/8GB/256GB which is why it has never got off pre production.
I suggest anyone that ordered the i5 4300Y/256GB get in touch with Dell. There are supply or build config issues.
I don't want to get a surface 2 pro either because the dock for the Venue is so much better. And the surface 2 pro is heavier and thinker.
bron: http://forum.tabletpcrevi...my-venue-pro-11-a-40.html
Even de info uit een ander forum m.b.t. de vertraging.
Hendrickson wrote:
I had something similar from Dell Spain/Europe that I mentioned in the shipping estimates thread. The sales guy told me there was a supply and config issue with the i5 4300Y/8GB/256GB which is why it has never got off pre production.
I suggest anyone that ordered the i5 4300Y/256GB get in touch with Dell. There are supply or build config issues.
I don't want to get a surface 2 pro either because the dock for the Venue is so much better. And the surface 2 pro is heavier and thinker.
bron: http://forum.tabletpcrevi...my-venue-pro-11-a-40.html
Geinspireerd door (hardware) techniek, geboren om te bouwen.
Dat was ook mijn idee in combinatie met de stylus maar die is daar op dit moment niet geschikt voor, halverwege de eerste zin heeft hij pas door dat je aan het schrijven bentPaganstars schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:41:
[...]
Ik zit zelf meer te kijken naar de baytrail versie icm tobo met extra accu vind ik ideaal. Ik moet daarnaast het ding ook gebruiken als kladblok voor werk (paperless office). Surface Pro valt af vanwege prijs en de dell zit wel in mijn budget vandaar. (40% werk 60% prive)
Owh das mooi ruk ja. Andere oplossingen in soort gelijke configuratie? Dus bijv met de wacom technologie?
De MS Surface Pro (2) is volgens mij momenteel de enigste op de markt met Wacom technologie voor pen input.
Verwijderd
Misschien is deze nog wat?
pricewatch: Sony Vaio Tap 11 SVT1121B2E Wit
Is geloof ik wel een pen van N-Trig ipv wacom
pricewatch: Sony Vaio Tap 11 SVT1121B2E Wit
Is geloof ik wel een pen van N-Trig ipv wacom
Te duur het ging mij juist om de combo van de baytrail icm active pen input.
Verwijderd
Deze dan?
Is wel wat ouder. (clovertrail)
YouTube: Asus VivoTab TF810C Review
Is wel wat ouder. (clovertrail)
YouTube: Asus VivoTab TF810C Review
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 13:29 ]
Die was bij introductie ook 900 Euro en ik vermoed dat Paganstars een Baytrail Atom + Wacom Digitizer wil voor niet meer dan €499,-. (Dat is overigens precies wat ik zelf ook wil, Alleen verwacht ik dat voorlopig nog niet in de winkel. In 2015 misschien, En dan ben ik nog optimistisch.)
Hoppa, mn i5 is verschoven naar 12-2-14. Morgen bellen naar Dell. Ga nu goed kijken of ik em annuleer.moet ik wel de docking en slim case terug sturen.
Maar dan ga ik wel voor een eerder afgevallen alternatief; de hp spectre x2 of surface pro 2..
Daar kwam ik trouwens pas achter toen ik de link in de orderbevestiging aanklikte. Bij Status van mijn bestelling,onder Mijn account , staat nog gewoon 23-12
...
Maar dan ga ik wel voor een eerder afgevallen alternatief; de hp spectre x2 of surface pro 2..
Daar kwam ik trouwens pas achter toen ik de link in de orderbevestiging aanklikte. Bij Status van mijn bestelling,onder Mijn account , staat nog gewoon 23-12
[ Voor 25% gewijzigd door Fioravanti op 18-12-2013 19:28 ]
er is net een update vrij gegeven voor het touchscreen, ik zal morgen opnieuw testen met de pen of het dan beter is.
Zit ook te wachten tot mijne vertraagt word... nog 13 dagen tot eind datum en nog steeds in "werk in uitvoering"Fioravanti schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:17:
Hoppa, mn i5 is verschoven naar 12-2-14. Morgen bellen naar Dell. Ga nu goed kijken of ik em annuleer.moet ik wel de docking en slim case terug sturen.
Daar kwam ik trouwens pas achter toen ik de link in de orderbevestiging aanklikte. Bij Status van mijn bestelling,onder Mijn account , staat nog gewoon 23-12...
Wat een blunders allemaal, het ergste vind ik gewoon dat er geen melding/contact met je genomen word dat het vertraagt word.
Verwijderd
Nou als laatste dan.Sato schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:50:
Die was bij introductie ook 900 Euro en ik vermoed dat Paganstars een Baytrail Atom + Wacom Digitizer wil voor niet meer dan €499,-. (Dat is overigens precies wat ik zelf ook wil, Alleen verwacht ik dat voorlopig nog niet in de winkel. In 2015 misschien, En dan ben ik nog optimistisch.)
Een linkje naar een topic met een actuele lijst met alle windows 8 (en RT) tablets met digitizer.
De verkrijgbare, en de aankomende/geruchten.
Misschien heeft iemand er wat aan.
http://forum.tabletpcrevi...-convertibles-stylus.html
En ook mijn order van de i5 is vertraagd naar 12-2-2014 (was 24-12-2013).
Flink balen natuurlijk, maar komt niet onverwacht. Ik wacht nog even af tot het nieuwe jaar voordat ik beslis of ik de bestelling annuleer...
Flink balen natuurlijk, maar komt niet onverwacht. Ik wacht nog even af tot het nieuwe jaar voordat ik beslis of ik de bestelling annuleer...
In mij bestelprocedure stond ook een andere datum maar op de bevestiging stond bij mij vanaf het begin 10-2-2014. Ik denk dat ze nooit hadden verwacht dat de vraag zo groot zou zijn en dat er te vroeg is begonnen met het naar buiten brengen van de pagina om mensen warm te laten worden voor de producten. Wanneer de onderdelen binnenkort beschikbaar zijn zal de productie wel op volle gang moeten gaan draaien.
Elke nadeel heeft weer een voordeel: In de tussentijd kunnen ze mooi aan de laatste bugs werken met betrekking tot de digitizers. Zodat de versies die in feb 2014 de fabriek verlaten de kwaliteit kan krijgen welke we van Dell mogen verwachten.
Communicatie daar kunnen ze inderdaad wel iets aan verbeteren, er zijn er zelfs die door Dell gebeld worden maar het merendeel van wat ik lees geeft aan zelf verhaal te halen.
Als Dell iedereen op de hoogte stelt van de gang van zaken zou ze dit ontzettend sieren.
Ik ben best bereid om te wachten op een veelzijdige tablet. Het sterkste punt is tenslotte dat je hem naar wens laat bouwen.
Hopelijk word het geduld beloond.
Elke nadeel heeft weer een voordeel: In de tussentijd kunnen ze mooi aan de laatste bugs werken met betrekking tot de digitizers. Zodat de versies die in feb 2014 de fabriek verlaten de kwaliteit kan krijgen welke we van Dell mogen verwachten.
Communicatie daar kunnen ze inderdaad wel iets aan verbeteren, er zijn er zelfs die door Dell gebeld worden maar het merendeel van wat ik lees geeft aan zelf verhaal te halen.
Als Dell iedereen op de hoogte stelt van de gang van zaken zou ze dit ontzettend sieren.
Ik ben best bereid om te wachten op een veelzijdige tablet. Het sterkste punt is tenslotte dat je hem naar wens laat bouwen.
Hopelijk word het geduld beloond.
Weet iemand eigenlijk of je het RAM zelft kunt vervangen in de Venue 11? Volgens mij kun je in ieder geval wel de SSD vervangen, maar weet niet zeker of dit ook met het RAM kan.
Even de updates van de dag:
informatie over het installeren van de digitzer update
http://en.community.dell....es/f/4586/t/19537033.aspx
Informatie over de start datum / batch van de correct geproduceerde digitizers
http://forum.tabletpcrevi...stylus-problem-fixed.html
Reacties van klanten wereldwijd naar dell incl venue 11 pro bestellingen:
https://www.facebook.com/DellHomeUS?filter=2
informatie over het installeren van de digitzer update
http://en.community.dell....es/f/4586/t/19537033.aspx
Informatie over de start datum / batch van de correct geproduceerde digitizers
http://forum.tabletpcrevi...stylus-problem-fixed.html
Reacties van klanten wereldwijd naar dell incl venue 11 pro bestellingen:
https://www.facebook.com/DellHomeUS?filter=2
Heb ergens in een review gezien dat het op het moederbord is gesoldeerd. Vandaar dat ik de 8 GB versie kies. Waarschijnlijk is de 4gb voor de eerste paar jaar voldoende afhankelijk wat je met de tablet gaat doen. Als netbook zou ik minimaal 4 gb kiezen op Windows.Mottebelke schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:47:
Weet iemand eigenlijk of je het RAM zelft kunt vervangen in de Venue 11? Volgens mij kun je in ieder geval wel de SSD vervangen, maar weet niet zeker of dit ook met het RAM kan.
[ Voor 47% gewijzigd door dela_soul_nl op 19-12-2013 07:39 ]
Hm, ik keek even of ik ook zo'n pennetje kon kopen, maar vind €50 wel iets te ver gaan (en mijn VIP korting werkt niet?). Misschien even wachten tot deze ook in andere web winkels te koop is die niet €12 rekenen voor levering...
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik weet niet zeker of dat alleen voor de Atom variant is?dela_soul_nl schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:58:
Heb ergens in een review gezien dat het op het moederbord is gesoldeerd.
[Edit] Na wat zoeken lijkt het toch dat je alleen de SSD en WLAN/WWAN kaart zelf kunt vervangen bij de i3/i5 modellen. Dus toch maar wachten op m'n 8GB model dan...
[ Voor 22% gewijzigd door Mottebelke op 19-12-2013 09:33 ]
update geïnstalleerd maar ben nog niet overtuigd, of ik verwacht teveel van de pen.
Snel een notitie maken gaat niet want het duurt meerdere seconden voordat de pen pas herkend wordt.
Snel een notitie maken gaat niet want het duurt meerdere seconden voordat de pen pas herkend wordt.
Zou je er een filmpje van kunnen maken? Ben nu wel nieuwsgierig naar de responsetijden.
op het moment dat je het wil filmen werkt natuurlijk alles vlekkenloos :_)
Net eindelijk ook nog een mailtje van Dell dat de leveringsdatum is veranderd. Lekker snel...
"Unfortunately, the demand for the product you have ordered has exceeded our forecast and we need to revise the estimated delivery date given when you placed the order."
Oftewel, ze hebben de vraag een beetje onderschat.
"Unfortunately, the demand for the product you have ordered has exceeded our forecast and we need to revise the estimated delivery date given when you placed the order."
Haha typischTWFpa2Vs schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:57:
op het moment dat je het wil filmen werkt natuurlijk alles vlekkenloos :_)
ja het lijkt nu een stuk beter, alleen in het toetsenbord dock reageert hij niet lekker maar zodra hij daar uit is gaat het nu eigenlijk wel prima.
Ik zie nu ook dat als je harder drukt de lijn dikker wordt.
Ik zie nu ook dat als je harder drukt de lijn dikker wordt.
Same here... Vanavond wat research doen naar de surface 2 pro. Morgen bellen met Dell om mn opties door te nemen.Mottebelke schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:28:
Net eindelijk ook nog een mailtje van Dell dat de leveringsdatum is veranderd. Lekker snel...
Heb al uitvoerig onderzoek gedaan voor dat ik de bestelling ging doen en kwam tot de conclusie dat de dell qua laptop tablet combinatie met de accudock zich in een aparte klasse bevindt van wege zijn prijs. Dat de levertijd langer is dan normaal is niet leuk, toch ga ik geduldig proberen te blijven. Begin 2014 belooft een hoop andere convertibles op basis van de hasswell cpu. Dus blijf vooral lezen.
Offtopic: De Ms2pro is een goed alternatief met als keerzijde zijn gewicht en het ontbreken van een laptop accudock.
Offtopic: De Ms2pro is een goed alternatief met als keerzijde zijn gewicht en het ontbreken van een laptop accudock.
En laat dat nou net hetgene zijn waar ik zo naar op zoek ben
... Nou ja dan wachten we maar. Ik ga na de positieve feedback van Prologic van de week maar eentje bestellen, twijfel alleen nog echt tussen de bt en de i3. Gebruik het eigenlijk alleen voor aantekeningen, cmd/bat files schrijven, powershell scripten en media en editting (geen hd films oid). Is de i3 dan overkill of afdoende?
Ik zal hooguit af en toe eens een vmware af trappen.
Ik zal hooguit af en toe eens een vmware af trappen.
"Gebruik het eigenlijk alleen voor aantekeningen, cmd/bat files schrijven, powershell scripten en media"
Makkelijk op de baytrial, tevens gaat hij langer mee kwa batterij duur.
Voor editing en vmware zou ik juist weer voor de i3 gaan, vooral omdat je dan vast zit aan 2GB.
Kwa power ga je ongeveer 30% vooruit (cpu / gpu) maar je lever ook ongeveer 20% batterij duur in (bij normaal verbruik).
Tevens gok ik dat je een baytrail model sneller in huis zal hebben dan de i3.
Makkelijk op de baytrial, tevens gaat hij langer mee kwa batterij duur.
Voor editing en vmware zou ik juist weer voor de i3 gaan, vooral omdat je dan vast zit aan 2GB.
Kwa power ga je ongeveer 30% vooruit (cpu / gpu) maar je lever ook ongeveer 20% batterij duur in (bij normaal verbruik).
Tevens gok ik dat je een baytrail model sneller in huis zal hebben dan de i3.
je bedoelt de 70 gram tussen de I5 configuraties? en wat dacht je van de power cover?dela_soul_nl schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:25:
Heb al uitvoerig onderzoek gedaan voor dat ik de bestelling ging doen en kwam tot de conclusie dat de dell qua laptop tablet combinatie met de accudock zich in een aparte klasse bevindt van wege zijn prijs. Dat de levertijd langer is dan normaal is niet leuk, toch ga ik geduldig proberen te blijven. Begin 2014 belooft een hoop andere convertibles op basis van de hasswell cpu. Dus blijf vooral lezen.
Ja hoor.... Dell heeft WEEEEER mijn order gecanceled...
.... meen je niet... En nu is het zeker te laat voor de servicelijn?Scale schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:12:
Ja hoor.... Dell heeft WEEEEER mijn order gecanceled...
Tuurlijk ze hebben netjes gewacht tot 5 uur.
Dinsdag nog gebeld of alles goed was met mijn order, Wat een hufters...
Dinsdag nog gebeld of alles goed was met mijn order, Wat een hufters...
De mijne is ook gecancelled. Maar dat is toevallig ook nadat ik vanmiddag met Delll heb gebeld.
Bijzondere plottwist... De accessoires kan ik niet terugsturen omdat ik ze zakelijk besteld heb. Lijkt me erg sterk. Heb gevraagd of ze de order van mn tablet konden annuleren, en dat kon niet omdat hij op In Productie staat
Dus; hij kan niet geproduceerd worden,omdat niet alles aanwezig is, maar toch staat op in productie, terwijl de stap Werk in Uitvoering de verzamelstap is. Heel logisch..
Ik heb gevraagd of ze toch een poging wilden doen om hem te annuleren. Daar komen ze maandag op terug. Nu staat mn status opeens op geannuleerd. Maar daar ben ik zo te zien niet de enige in... Ik weet het even niet meer...
Ondertussen misschien maar vast vertellen aan jullie dat ik binnenkort zeer waarschijnlijk een slim keyboard en docking in de aanbieding heb...
Bijzondere plottwist... De accessoires kan ik niet terugsturen omdat ik ze zakelijk besteld heb. Lijkt me erg sterk. Heb gevraagd of ze de order van mn tablet konden annuleren, en dat kon niet omdat hij op In Productie staat
Dus; hij kan niet geproduceerd worden,omdat niet alles aanwezig is, maar toch staat op in productie, terwijl de stap Werk in Uitvoering de verzamelstap is. Heel logisch..
Ik heb gevraagd of ze toch een poging wilden doen om hem te annuleren. Daar komen ze maandag op terug. Nu staat mn status opeens op geannuleerd. Maar daar ben ik zo te zien niet de enige in... Ik weet het even niet meer...
Ondertussen misschien maar vast vertellen aan jullie dat ik binnenkort zeer waarschijnlijk een slim keyboard en docking in de aanbieding heb...

Baas gaat in januari weer naar Amerika, Vraag hem wel of hij even last de MS store kan 
Leuk geweest met die levertijden, waarschijnlijk ben ik nog goedkoper uit ook.
Bij mijn geannuleerde bestelnummer staat dat ie op mn eigen verzoek gewijzigd is. Is dat bij jou ook zo?Scale schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:11:
Baas gaat in januari weer naar Amerika, Vraag hem wel of hij even last de MS store kan
De i5 in de ms2pro heef een fractie meer power maar gebruikt ook net iets meer stroom. De powercover heb ik overwogen maar deze heeft een minder sterke accu, hiermee minder vermogen, tegengewicht en hij werkt niet als een echte laptop dock zoals die van Dell. Als je hem even wilt verplaatsen op je schoot is de Dell stukken comfortabeler. Uiteraard is de ms2pro met powercover mobieler in het algemeen en ontbreekt er bij de Dell mobile keyboard verlichting onder de keys. Toch heb toch heb ik liever meer gewicht in het docking keyboard dan de tablet.TWFpa2Vs schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:56:
[...]
je bedoelt de 70 gram tussen de I5 configuraties? en wat dacht je van de power cover?
[ Voor 6% gewijzigd door dela_soul_nl op 20-12-2013 23:51 ]
Yup, Vorige keer ook.Fioravanti schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:21:
[...]
Bij mijn geannuleerde bestelnummer staat dat ie op mn eigen verzoek gewijzigd is. Is dat bij jou ook zo?
Hierbij de laatste nieuwtjes
Vraag op Dell forum over de levertijden:
http://en.community.dell....re/f/4674/t/19537139.aspx
en http://en.community.dell..../p/19537211/20489785.aspx
Vraag op Dell forum over de digitizer:
http://en.community.dell....es/f/4586/t/19537316.aspx
Tests over gaming
http://forum.tabletpcrevi...e-experiences-thread.html
YouTube: Dell Venue 11 Pro Gaming Test (Deusch) | tabtech.de
Laatst verschenen review:
http://www.pcpro.co.uk/re.../386206/dell-venue-11-pro
Vraag op Dell forum over de levertijden:
http://en.community.dell....re/f/4674/t/19537139.aspx
en http://en.community.dell..../p/19537211/20489785.aspx
Vraag op Dell forum over de digitizer:
http://en.community.dell....es/f/4586/t/19537316.aspx
Tests over gaming
http://forum.tabletpcrevi...e-experiences-thread.html
YouTube: Dell Venue 11 Pro Gaming Test (Deusch) | tabtech.de
Laatst verschenen review:
http://www.pcpro.co.uk/re.../386206/dell-venue-11-pro
Ok,dan wacht ik maandag nog even af. Rationeel gezien blijft de DVP11 de beste optie. Beste accessoires,beste/meeste poorten en een goede docking.
De SP2 heeft een displayport Ipv mini-HDMI (dus verloopstukjes kopen) en een docking die ik geen docking zou durven noemen,vergeleken met die van Dell.
Weet een van jullie of alle versies van de venue pro 11 een IPS scherm hebben? Op de site van dell staat dat alleen bij de i5 en i7 modellen......
Er is geen i7 (i3 en i5 alleen) en verder is de hardware qua scherm hetzelfde (naar mijn weten)geitemans schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:51:
Weet een van jullie of alle versies van de venue pro 11 een IPS scherm hebben? Op de site van dell staat dat alleen bij de i5 en i7 modellen......
Dell Venue 11 pro Bios update issues because of bitlocker
http://en.community.dell..../p/19537369/20490235.aspx
http://en.community.dell..../p/19537369/20490235.aspx
[ Voor 6% gewijzigd door dela_soul_nl op 21-12-2013 13:24 ]
WTF, mijn order is vandaag (of gisteren) ineens naar In Productie gegaan. Leverdatum staat nog steeds voor 12-2. Ik snap er geen snars meer van...
Dell is erg pessimistisch wat levertijden betreft. Die van mij is 3 weken ervoor aangekomen.Mottebelke schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 16:56:
WTF, mijn order is vandaag (of gisteren) ineens naar In Productie gegaan. Leverdatum staat nog steeds voor 12-2. Ik snap er geen snars meer van...
Kan ie alsnog weken in staan,net als de mijne. Welke versie had je book alweer besteld?Mottebelke schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 16:56:
ik heb deze tablet ook op het oog alleen wilde ik wel een 3G optie in hebben.
nu zie ik verschil tussen de US en de NL website van dell
ik kom er niet echt lekker achter welk model nu wel een 3G modem heeft.
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
i5 4300Y/8GB RAM/256GB SSDFioravanti schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:26:
Kan ie alsnog weken in staan,net als de mijne. Welke versie had je book alweer besteld?
Verwijderd
Moet je even bij dell.nl zakelijk kijken.diehard889 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:29:
ik heb deze tablet ook op het oog alleen wilde ik wel een 3G optie in hebben.
staat er geloof ik één.
Deze:
http://www.dell.com/nl/be...del_id=dell-venue-11i-pro
En dan het tabje: specificaties.
Heb ik benaderd via:
http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/dell-venue-11-pro/fs
Als je daar een beetje naar onder scrolt dan zie je het ook al staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 20:40 ]
Er is geen i7 (i3 en i5 alleen) en verder is de hardware qua scherm hetzelfde (naar mijn weten)
[/quote]
My bad, bedankt voor je reactie! Ik kan op internet ook nergens wat vinden over een ander scherm dan IPS. Misschien een verkoop truc op de site.
[/quote]
My bad, bedankt voor je reactie! Ik kan op internet ook nergens wat vinden over een ander scherm dan IPS. Misschien een verkoop truc op de site.
Eerst gemelde wifi issues met de Dell Venue 11 pro
Zie:
http://forum.tabletpcrevi...pro-wifi-speed-issue.html
Zie:
Het gaat hier om een enkel persoon met een probleem, en tich andere die zeggen dat het top werkt.dela_soul_nl schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:54:
Eerst gemelde wifi issues met de Dell Venue 11 pro
Zie:
Klopt, wellicht interessant voor andere die issues hebben / krijgen. Er zijn er nog maar weinig in omloop en van de venue 8 pro gebruikers zijn er ook meldingen.
Ik vond het als lezer van tweakers altijd fijn in een forum een overzicht te vinden van de mogelijke issues.
Ben benieuwd of het zijn wifi chipset in de dell venue 11 pro i5 is of in zijn dd-wrt router.
Ik vond het als lezer van tweakers altijd fijn in een forum een overzicht te vinden van de mogelijke issues.
Ben benieuwd of het zijn wifi chipset in de dell venue 11 pro i5 is of in zijn dd-wrt router.
In chat om nummer moeten vragen want via me huidige bestelling kon ik niemand aan de lijn krijgen (en de chat kon niet zien waarom hij geannuleerd was). Word nu uitgezocht maar hang ondertussen al 20 minuten in de wacht

Totaal: 41 minuten aan de telefoon
Resultaat: GEEN DROL
Er werd letterlijk tegen mij gezegd, het heeft geen zin om nog een keer te bestellen.
Want hij is er toch niet, geen i3 model geen i5 model.

Er werd letterlijk tegen mij gezegd, het heeft geen zin om nog een keer te bestellen.
[ Voor 31% gewijzigd door Scale op 23-12-2013 15:15 ]
O.o wtf... Gaat wel erg ver wat dat betreft. Dus er worden helemaal geen i3's of i5's geleverd?
Als ze niet kunnen zien waarom de order geannuleerd is hoe ze kunnen dan zeggen dat het geen zin heeft om te bestellen. Dat ze er nu niet zijn lijkt me overduidelijk, dat ze in productie zijn /gaan lijkt me het meest waarschijnlijk. Als je nog niet betaald hebt begrijp ik dat ze liever geen (nieuwe) orders meer aan willen nemen omdat de vraag ver voorbij de verwachting van de productie ligt.
Het zal ze aardige inkomsten op kunnen leveren als ze nu het productieproces opschroeven.
Het zal ze aardige inkomsten op kunnen leveren als ze nu het productieproces opschroeven.
Bijzonder! Vanmiddag om half 5 samen met Mohammed van de chat,mn order nieuw leven in geblazen. Zelfde tablet, i5/8gb/256gb,ander OS, verwachte leverdatum 31-1. Krijg 40 euro terug,denk vanwege ander OS. Staat 8.1 op ipv Windows pro.Scale schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:54:
In chat om nummer moeten vragen want via me huidige bestelling kon ik niemand aan de lijn krijgen (en de chat kon niet zien waarom hij geannuleerd was). Word nu uitgezocht maar hang ondertussen al 20 minuten in de wacht![]()
Ik begon de chat met dezelfde reden. Als je order geannuleerd is,kom je geen steek verder in het keuzemenu. Resultaat is echter wel een nieuw bestelnummer.
Viel me mee dat ik hetzelfde model weer kon bestellen,ondanks dat die niet meer op de site staat.
Ja, Maar dat heb ik dus ook gedaan vorige keer. Krijg je emailtje dat je order nummer gewijzigd is en begin je weer opnieuw.
Maar wat mij dus vertelt werd, is dat bijde mijn orders vanuit de fabriek gecanceled waren. Dit gebeurd als je hij daar te lang in de wacht staat. En kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen.
Ze vertelde dus dat er gewoon niks beschikbaar is op het moment, en dat hij waarschijnlijk weer gecanceled zal worden.
Ik heb nu zelf een nieuwe order gemaakt een i5 ipv i3 (deze is ook goedkoper geworden).
Krijg de indruk dat nederland (EU?) een lage prioritijd krijgen van de fabriek. Want bijvoorbeeld amazon heeft net weer een lading nieuwe gekrijgen. En je lees voortdurend dat een amerikaan een tablet bestelt en een paar dagen later al een verzonden bericht toe gestuurd krijgt.
Maar wat mij dus vertelt werd, is dat bijde mijn orders vanuit de fabriek gecanceled waren. Dit gebeurd als je hij daar te lang in de wacht staat. En kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen.
Ze vertelde dus dat er gewoon niks beschikbaar is op het moment, en dat hij waarschijnlijk weer gecanceled zal worden.
Ik heb nu zelf een nieuwe order gemaakt een i5 ipv i3 (deze is ook goedkoper geworden).
Krijg de indruk dat nederland (EU?) een lage prioritijd krijgen van de fabriek. Want bijvoorbeeld amazon heeft net weer een lading nieuwe gekrijgen. En je lees voortdurend dat een amerikaan een tablet bestelt en een paar dagen later al een verzonden bericht toe gestuurd krijgt.
Ja,dat vind ik ook maf om te lezen,op dat andere forum. Het gebrek aan communicatie vind ik nog het ergst. De amazon-variant vind ik echter geen optie,omdat ik per se de 8gb versie wil,en ik las iets dat je het geheugen niet kon uitbreiden... De amazon-versie staat op de Dell site zelf voor levering op 8 Jan.Scale schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:56:
Ik probeer het nog een maandje aan te kijken. Wie weet levert de CES nog wat nieuwe modellen op her en der.
Ik denk EU, want ik woon zelf in de UK en heb dus ook m'n tablet bij Dell UK besteld, maar nog steeds lekker aan het wachtenScale schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:56:
Krijg de indruk dat nederland (EU?) een lage prioritijd krijgen van de fabriek.
Nieuwtjes van de dag:
Eindelijk iemand die een I5 7130 geleverd heeft! Zie: http://mobility.forumsee....-choosing-card-speed.html
Oh ja er stond ook nog een interessante vraag over het gebruik van sd geheugen kaartjes
Volgende
De dell venue 11 pro 7130 instructie video's voor demontage:
https://www.google.nl/?gw...o+11+7130&start=0&tbm=vid
Eindelijk iemand die een I5 7130 geleverd heeft! Zie: http://mobility.forumsee....-choosing-card-speed.html
Oh ja er stond ook nog een interessante vraag over het gebruik van sd geheugen kaartjes
Volgende
De dell venue 11 pro 7130 instructie video's voor demontage:
https://www.google.nl/?gw...o+11+7130&start=0&tbm=vid
Nu ik er over na denk, is het gewoon dom. Wij Europeanen betalen een stuk meer het toetsenbord is 2x zo duur hier als daar.Mottebelke schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:46:
[...]
Ik denk EU, want ik woon zelf in de UK en heb dus ook m'n tablet bij Dell UK besteld, maar nog steeds lekker aan het wachten
In de Baytrail versie wordt UHS niet ondersteund, dus dan ben je beperkt tot 25mb/s. De coreI modellen ondersteunen dat wel, maar hebben geen connected standby (geen ondersteuning in win8-64), waardoor de tablet na een nacht standby leeg is. Stroomgebruik van de Baytrail spreekt me aan, maar 2gb, geen ssd uitbreiding, trage SD kaarten staan me een beetje tegen.dela_soul_nl schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:56:
Het is me ook nog niet helemaal duidelijk hoe goed de stylus is. Misschien toch op zeker gaan met een MS Surface Pro 2
http://www.dell.com/suppo...u&l=en&s=dhs&docid=631103
Als je het stroom verbruik je aanspreek dan lijkt me een surface 2 weer geen goed idee.
De intel core I versies van de venue hebben een besparende CPU.
De intel core I versies van de venue hebben een besparende CPU.
Iemand enig idee van de levertijden van de Bay Trail versie? Ik heb hem 21 december besteld, maar ze moeten de betaling nog verwerken (how hard can that be?)
levertijden zijn geen peil op te trekken momenteel. verwerking van betaling kan maar zo 2 a 3 werkdagen duren. bay trail is wel de versie met de minste leveringsproblemen.geitemans schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:01:
Iemand enig idee van de levertijden van de Bay Trail versie? Ik heb hem 21 december besteld, maar ze moeten de betaling nog verwerken (how hard can that be?)
Nieuwtjes
Een targus rugged case voor de Dell venue 11 pro
http://r0001items.de.vu/?...a-Processor-THD114US.html
De laatste reviews:
http://techvideo.de/revie...im-test-tabtech-de-246234
De laatste reviews:
[ Voor 22% gewijzigd door dela_soul_nl op 25-12-2013 20:02 ]
Anoniem: 563307
Ik had op 13 december besteld, betaling met spoed direct gedaan (ideal liep mis). Ik krijg een week later bericht dat ze geen betaling hebben ontvangen en nog 5 dagen wachten tot ze cancellen. Betaling had toen allang binnen moeten zijn. Waar ik me zorgen over maakte is dat uit de mails het leek alsof je op hun postbank alleen van een andere postbank kon betalen en voor bank, de bank dan dus. Ik had natuurlijk van bank naar postbank overgemaakt. Nou zou dat natuurlijk gewoon moeten werken, maar ondertussen staat het nog steeds op verwerking en ik kan geen normale ingang vinden waar ik met deze vraag terecht kan.geitemans schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:01:
Je bent weer aan het sprokkelen zie ikdela_soul_nl schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 21:01:
Nieuwtjes
De laatste reviews:

Die Duitser van tabtech had ook een engelse video gemaakt. Maar daar werd ik helemaal gek van, zo vaak als hij het woord 'quite' gebruikt...

Dank je wel Fioravanti. De updates zoek ik via mn note 2 en dan kopieer ik de url. Het plakken gaat echter zeer lastig want de link verschijnt dan spontaan tussen andere geschreven tekst. (Gebruik bureaublad weergave). Ben dus helaas een link van een mooie review kwijt .
Als newbie ben ik benieuwd wat de OP betekent voor de samenvatting.... uiteraard wil ik er een overzicht van maken
Hierbij nog even review van een typisch gevalletje (lol)
YouTube: Dell Venue 11 Pro Tablet- First Look
Als newbie ben ik benieuwd wat de OP betekent voor de samenvatting.... uiteraard wil ik er een overzicht van maken
Hierbij nog even review van een typisch gevalletje (lol)
YouTube: Dell Venue 11 Pro Tablet- First Look
Opening Post
ik zie dat je mede auteur bent,van dit topicvolgens mij kan je dan ook de eerste post aanpassen. Daarin alles samenvatten is vaak het mooist,zeker als het om reviews en faqs gaat.