gebruik jij een baytrial met extra accu toevallig in het toetsenbord? op hoeveel tijd op de accu kom je terecht?.Johnny schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:32:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik gebruik bluetooth alleen om mijn windows phone de internetverbinding te laten delen. Hij zet via bluetooth dan even wifi hotspot aan op de telefoon, zo werkt dat met WP8+W8
Nee, ik gebruik niet die extra accu, maar heb de slim-keyboard, met name om een cover te hebben want het typt echt naadje.
Zonder die extra accu gaat ie zoals ik eerder ook al schreef lang mee (dagen) maar geen idee hoe dat is als je hem echt continu gebruikt. Dat is ook afhankelijk van welke toepassing etc, dus nogal een vraag die niet eenduidig is te beantwoorden.
Zonder die extra accu gaat ie zoals ik eerder ook al schreef lang mee (dagen) maar geen idee hoe dat is als je hem echt continu gebruikt. Dat is ook afhankelijk van welke toepassing etc, dus nogal een vraag die niet eenduidig is te beantwoorden.
Is dit iets voor Tweakers met het bekende freeze-problem? http://en.community.dell....-11-pro-why-didn-t-i.aspx
mensen nog steeds met freeze-problemen?pitchdown schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:46:
Is dit iets voor Tweakers met het bekende freeze-problem? http://en.community.dell....-11-pro-why-didn-t-i.aspx
is bovenstaande misschien een optie?
Ik merk dat ik op de atom-variant maar 1 powerplan heb in "power-options" --> balanced.
Hoe krijg ik de andere powerplans op de tablet ook weer beschikbaar?
Ik kan ook niet zien hoeveel uur de tablet nog kan werken op de batterij.
Kan iemand mij vertellen of de SSD's van deze Dell tablets by default encrypted zijn?
Standaard staat BitLocker volgens mij uit, maar misschien gebruikt Dell hier zelf een andere techniek voor?
Standaard staat BitLocker volgens mij uit, maar misschien gebruikt Dell hier zelf een andere techniek voor?
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Dit komt door connected standby, andere profielen zijn dan niet beschikbaar. Ook de resterende tijd zie je dan niet, alleen percentage. Dit is niet aan te passen met windows zelfs. Je kan wel iets als battery bar installeren, die ziet ook de percentages maar ook je actuele verbruik en batterij capaciteit en op basis daarvan geeft ie dan aan hoeveel je nog over hebt in tijd.pitchdown schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:55:
Ik merk dat ik op de atom-variant maar 1 powerplan heb in "power-options" --> balanced.
Waar zie je dit precies? alvast bedankt
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Voor de Tweakers met freeze problemen. De A12-bios is uit voor de 7130!
De freeze problemen waren volgens mij al in A10 of A11 verholpen. Ik heb er in ieder geval al een tijdje geen freezes gehad.
Ik zag dit bericht : http://www.tabletsmagazin...ieuwe-bay-trial-processor
Wat zal de impact zijn op de accu met deze cpu?
Wat zal de impact zijn op de accu met deze cpu?
Voor de 5130-users is er nieuwere bios met verbeterde pxe-ondersteuning : http://www.dell.com/suppo...dell-venue-11-pro/drivers
Ik moet zeggen dat naar behoorlijke tevredenheid de 5130 gebruik.
Dit i.c.m. het toetsenbord met accu.
Als ik een nadeel moet noemen is het de WIFI-kaart.
Deze dell-kaart haalt vaak niet de maximale snelheid, en dat vind ik jammer.
Mensen die dit herkennen?
Dit i.c.m. het toetsenbord met accu.
Als ik een nadeel moet noemen is het de WIFI-kaart.
Deze dell-kaart haalt vaak niet de maximale snelheid, en dat vind ik jammer.
Mensen die dit herkennen?
Herken de wifi opmerking met mijn 5130 wel. Ik kan er geen vinger achter krijgen maar hij is inderdaad soms traag. Als ik recht boven de WIFI access point zit (houten vloer, geen isolatie) ben ik soms zelfs de verbinding kwijt.
Het zou mooi zijn als op e.e.a. manier de wifi-kaart van de 5130 vervangen kan worden.
iemand enig idee of hier mogelijkheden voor zijn?
iemand enig idee of hier mogelijkheden voor zijn?
Ik ben geinteresseerd in de Venue Pro 11 met baytrail icm toetsenbord dock met extra accu.
Enkele testen geven aan dat bij gedimde backlight en video afspelen de accutijd kan oplopen tot 20 uur.
Precies wat ik zoek vanwege het vele reizen en vliegen wat ik geregeld doe..
Nu lees ik dat er een vernieuwde Baytrail versie uitkomt. Weet iemand al wanneer leverbaar?
Anderszijds is deze dan veel sneller (??) want natuurlijk zal met de prijs van de huidige versie gestunt gaan worden om van voorraden af te komen.
Enkele testen geven aan dat bij gedimde backlight en video afspelen de accutijd kan oplopen tot 20 uur.
Precies wat ik zoek vanwege het vele reizen en vliegen wat ik geregeld doe..
Nu lees ik dat er een vernieuwde Baytrail versie uitkomt. Weet iemand al wanneer leverbaar?
Anderszijds is deze dan veel sneller (??) want natuurlijk zal met de prijs van de huidige versie gestunt gaan worden om van voorraden af te komen.
[ Voor 44% gewijzigd door snah001 op 07-08-2014 16:12 ]
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
die is al uit, en ze stunten niet met de oude, maar hebben de nieuwe duurder gemaakt (499 vs 619 USD):
http://www.dell.com/us/bu...odel_id=dell-venue-11-pro
bij DELL-NL zie ik hem nog niet.
http://www.dell.com/us/bu...odel_id=dell-venue-11-pro
bij DELL-NL zie ik hem nog niet.
Het model dat jij bedoelt is de 64bits versie die er voorheen niet was.
De Z3775 is er bij Dell Nl al wel, echter alleen in de 32Gb versie.
Heb vanmorgen de 64Gb versie met toetsenbord dock besteld.
Wordt begin september als het goed is geleverd.
Edit: op de opdrachtbevestiging staat dat de Intel Atom Z3775 geleverd wordt. Dus wel de nieuwe versie.
Nu afwachten tot geleverd is. Staat voor 1ste week september.
Edit: op de opdrachtbevestiging staat dat de Intel Atom Z3775 geleverd wordt. Dus wel de nieuwe versie.
[ Voor 43% gewijzigd door snah001 op 08-08-2014 20:36 ]
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Nou, ik ben sinds 19 maart een 'gelukkige' eigenaar van zo'n XPS11.
Sindsdien een brok ellende.
Dacht eerst dat het aan Win8 lag en alles wel zou goed komen wanneer ik de overgang van XP/Vista/Win7 had verwerkt, maar toen een rijtje toetsen (V-F-R-4 en F4) uitviel, toch maar contact met Dell gezocht. Dat (het contact) is prima gelukt: moederbord en aansturing toetsenbord werden vervangen en plotseling werkte de XPS11 ook in de tablet stand: ineens start het touch-screen keyboard nu automatisch op, het beeld reageert op de stand (horizontaal/verticaal) van de computer en de computer gaat slapen/wordt wakker zonder eindeloos gepiel met de aan/uit knop.
Helaas staat -- in tablet stand -- het beeld wel steeds over dwars op het scherm: 90 graden gedraaid. Hoe je het apparaat ook houdt, het beeld draait nu mee, maar staat altijd over dwars, met de zijkant boven.
Heb Dell inmiddels 4x over de vloer gehad en behalve 2x een nieuw moederbord, is nu ook het scherm vervangen en is een nieuwe achterkant geplaatst. Ook is de computer voor 14 dagen in reparatie in Duitsland? geweest. Alles echter zonder resultaat.
Behalve dat de computer het nog steeds niet doet, zijn door het herhaald openmaken nu een paar schroeven van de kast lam gedraaid en sluit hij niet meer; in dicht stand blijft er een kier van bijna 1 cm tussen scherm en toetsenbord.
Dell wil nu, nu voor de vijfde maal, de zaak openschroeven, waarvoor de computer opnieuw 14 dagen in reparatie moet. Dit na:
- herstel van Windows (zelf gedaan);
- vervangen van moederbord (2x), keyboard aansturing, scherm en achterkant van de kast;
- loshalen en opnieuw installeren van alle verbindingen tussen moederbord en externe onderdelen;
- aan- en uitzetten van de nieuwe drivers;
- her-installatie van drivers.
Ik zou graag willen dat Dell met dezelfde volharding hun klanten tevreden zou willen stellen als die waarmee ze doorgaan met steeds nieuwe pogingen tot reparatie. Heb straks een computer die zo vaak uit elkaar is gehaald dat niets meer past. De (hun best doende - ingehuurde) help desk medewerkers vinden het ook een ramp, maar de heren managers die moeten beslissen dat er eindelijk tot vervanging wordt overgegaan, houden zich onbereikbaar - laten hun helpdesk medewerkers doormodderen en steeds opnieuw beloven dat de volgende reparatie misschien wel werkt omdat er nu (nu pas?) experts naar zullen kijken . . . . .
Mijn bevindingen:
- als laptop niet echt bruikbaar. Het toetsenbord is inderdaad niet handig, maar ok voor incidenteel gebruik; onbruikbaar om er echt op te werken.
- monteurs zijn ok / doen hun best. Vooral de laatste die over de vloer was, was goed: had ook aandacht voor software (drivers) en onderzocht het probleem heel systematisch. Heeft zeker 45 minuten telefonisch met Dell experts overlegd voor alternatieven en advies. Helaas zonder resultaat.
- vanwege het gebrekkige toetsenbord, een best dure laptop/tablet combinatie.
- klantensupport van Dell is hopeloos. Ze verkopen graag, maar daarna gaat het heel erg moeizaam.
Sindsdien een brok ellende.
Dacht eerst dat het aan Win8 lag en alles wel zou goed komen wanneer ik de overgang van XP/Vista/Win7 had verwerkt, maar toen een rijtje toetsen (V-F-R-4 en F4) uitviel, toch maar contact met Dell gezocht. Dat (het contact) is prima gelukt: moederbord en aansturing toetsenbord werden vervangen en plotseling werkte de XPS11 ook in de tablet stand: ineens start het touch-screen keyboard nu automatisch op, het beeld reageert op de stand (horizontaal/verticaal) van de computer en de computer gaat slapen/wordt wakker zonder eindeloos gepiel met de aan/uit knop.
Helaas staat -- in tablet stand -- het beeld wel steeds over dwars op het scherm: 90 graden gedraaid. Hoe je het apparaat ook houdt, het beeld draait nu mee, maar staat altijd over dwars, met de zijkant boven.
Heb Dell inmiddels 4x over de vloer gehad en behalve 2x een nieuw moederbord, is nu ook het scherm vervangen en is een nieuwe achterkant geplaatst. Ook is de computer voor 14 dagen in reparatie in Duitsland? geweest. Alles echter zonder resultaat.
Behalve dat de computer het nog steeds niet doet, zijn door het herhaald openmaken nu een paar schroeven van de kast lam gedraaid en sluit hij niet meer; in dicht stand blijft er een kier van bijna 1 cm tussen scherm en toetsenbord.
Dell wil nu, nu voor de vijfde maal, de zaak openschroeven, waarvoor de computer opnieuw 14 dagen in reparatie moet. Dit na:
- herstel van Windows (zelf gedaan);
- vervangen van moederbord (2x), keyboard aansturing, scherm en achterkant van de kast;
- loshalen en opnieuw installeren van alle verbindingen tussen moederbord en externe onderdelen;
- aan- en uitzetten van de nieuwe drivers;
- her-installatie van drivers.
Ik zou graag willen dat Dell met dezelfde volharding hun klanten tevreden zou willen stellen als die waarmee ze doorgaan met steeds nieuwe pogingen tot reparatie. Heb straks een computer die zo vaak uit elkaar is gehaald dat niets meer past. De (hun best doende - ingehuurde) help desk medewerkers vinden het ook een ramp, maar de heren managers die moeten beslissen dat er eindelijk tot vervanging wordt overgegaan, houden zich onbereikbaar - laten hun helpdesk medewerkers doormodderen en steeds opnieuw beloven dat de volgende reparatie misschien wel werkt omdat er nu (nu pas?) experts naar zullen kijken . . . . .
Mijn bevindingen:
- als laptop niet echt bruikbaar. Het toetsenbord is inderdaad niet handig, maar ok voor incidenteel gebruik; onbruikbaar om er echt op te werken.
- monteurs zijn ok / doen hun best. Vooral de laatste die over de vloer was, was goed: had ook aandacht voor software (drivers) en onderzocht het probleem heel systematisch. Heeft zeker 45 minuten telefonisch met Dell experts overlegd voor alternatieven en advies. Helaas zonder resultaat.
- vanwege het gebrekkige toetsenbord, een best dure laptop/tablet combinatie.
- klantensupport van Dell is hopeloos. Ze verkopen graag, maar daarna gaat het heel erg moeizaam.
De nieuwe atom heeft toch een Z3795 CPU?snah001 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:09:
Het model dat jij bedoelt is de 64bits versie die er voorheen niet was.
Inderdaad. Goed opgelet :-) de link die ik poste naar DELL-USA is ook de 3795. en ja, met 64bitpitchdown schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:31:
[...]
De nieuwe atom heeft toch een Z3795 CPU?
Ik heb zelf de bay-trial i.c.m. het toetsenbord-dock..Johnny schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:56:
[...]
Inderdaad. Goed opgelet :-) de link die ik poste naar DELL-USA is ook de 3795. en ja, met 64bit
Ik verwacht zelf dat de nieuwe baytrial niet veel sneller zal zijn...
Je kan x64 windows draaien...maar wat zijn de voordelen voor internet/officegebruik....
Nog even een moment van aandacht.
Dell levert de vernieuwde 11 Pro met Z3775 in basis vorm alleen maar met HD scherm.
Dus geen Full Hd meer!!!
Er is nog wel een Full HD model maar die is dan ook duurder:
http://www.dell.com/us/p/...des=dtcwe04hm:114~DW5808A
Gelukkig is mijn order door Dell zelf gecancelled vanwege "het niet kunnen combineren van diverse onderdelen" voor wat het waard is.
Nu bij Central Point besteld die nog de Z3770 versie met Full HD op voorraad hebben en morgen in huis.
Dell levert de vernieuwde 11 Pro met Z3775 in basis vorm alleen maar met HD scherm.
Dus geen Full Hd meer!!!
Er is nog wel een Full HD model maar die is dan ook duurder:
http://www.dell.com/us/p/...des=dtcwe04hm:114~DW5808A
Gelukkig is mijn order door Dell zelf gecancelled vanwege "het niet kunnen combineren van diverse onderdelen" voor wat het waard is.
Nu bij Central Point besteld die nog de Z3770 versie met Full HD op voorraad hebben en morgen in huis.
[ Voor 7% gewijzigd door snah001 op 13-08-2014 15:37 ]
En DELL Nederland levert dus ook de 3795 nog niet?
Wat bedoelen ze met HD vs full HD?
-edit: ik zie het op je link. De full HD is niet duurder. Die andere is gewoon goedkoper. De full hd was altijd al 499 USD.
Wat betreft oude 3770: De 3795 heeft vooral een vele betere power efficiëntie.
Wat bedoelen ze met HD vs full HD?
-edit: ik zie het op je link. De full HD is niet duurder. Die andere is gewoon goedkoper. De full hd was altijd al 499 USD.
Wat betreft oude 3770: De 3795 heeft vooral een vele betere power efficiëntie.
[ Voor 33% gewijzigd door .Johnny op 13-08-2014 20:57 ]
Bij de mijne is na 8 maanden de SSD gecrasht. Gelukkig doet Dell niet moeilijk en hebben ze direct een vervangende opgestuurd. Hopelijk is ie snel binnen.
Doet me wel beseffen dat ik er eigenlijk toch weinig op opgeslagen had, en het toch vooral als internet device gebruik en voor extern bureaublad. Die 256gb lokaal is dus iig geen vereiste gebleken
Doet me wel beseffen dat ik er eigenlijk toch weinig op opgeslagen had, en het toch vooral als internet device gebruik en voor extern bureaublad. Die 256gb lokaal is dus iig geen vereiste gebleken
Heb de Venue 11 pro binnen, echter ze hebben de HD versie met nieuwe processor en 64Gb gestuurd.
Deze gaat dus weer terug en ze zijn ermee bezig z.s.m. die met FHD scherm mijn kant op te krijgen.
Overigens werkt deze lekker soepel zonder haperingen na 1 dag gebruik.
Toetsenbord werkt super.
Deze gaat dus weer terug en ze zijn ermee bezig z.s.m. die met FHD scherm mijn kant op te krijgen.
Overigens werkt deze lekker soepel zonder haperingen na 1 dag gebruik.
Toetsenbord werkt super.
Ik zit hier te kijken : http://www.dell.com/nl/p/dell-venue-11-pro/pd?ref=PD_OC
is er nu een baytrial beschikbaar inclusief SSD ??
Het liefst zou ik een baytrial hebben met SSD en betere wifi-kaart AC. Maar de 2e lijkt aardig in de buurt te komen?
is er nu een baytrial beschikbaar inclusief SSD ??
Het liefst zou ik een baytrial hebben met SSD en betere wifi-kaart AC. Maar de 2e lijkt aardig in de buurt te komen?
Dat vind ik niet zo duidelijk. Ten eerste heeft de "oude" atom ook een SSD, (het bevat geen bewegende delen), alleen een wat zwakkere eMMC.
Maar DELL heeft dat altijd ook een SSD genoemd. Opzich terecht, het is een SSD, alleen niet wat je ervan hoopt.
Verder maakt DELL-NL een zooitje van de specificaties. Zo staat er in het vakje over de hardeschijf de processor genoemd, wifi en nog meer van dat soort zaken wat er niets mee te maken heeft. En de processor wordt Atom Z7330 genoemd in dat vak. Terwijl het een Z3770 is. Ik zou het allemaal niet geloven. Wat een drama!
Maar DELL heeft dat altijd ook een SSD genoemd. Opzich terecht, het is een SSD, alleen niet wat je ervan hoopt.
Verder maakt DELL-NL een zooitje van de specificaties. Zo staat er in het vakje over de hardeschijf de processor genoemd, wifi en nog meer van dat soort zaken wat er niets mee te maken heeft. En de processor wordt Atom Z7330 genoemd in dat vak. Terwijl het een Z3770 is. Ik zou het allemaal niet geloven. Wat een drama!

[ Voor 4% gewijzigd door .Johnny op 28-08-2014 10:05 ]
de nieuwe z3795 atom cpu`s staan nu ook op de site van dell : http://www.dell.com/nl/p/dell-venue-11-pro/pd?ref=PD_OC
Verwijderd
Voor degenen die een mobiel toetsenbord hebben, voorzichtig schoonmaken. Ik heb mijn toetsenbord schoongemaakt met een vochtige doek. Blijkbaar toch een druppel onder een toets terecht gekomen.
Moet ergens sluiting hebben gemaakt want het toetsenbord doet niet meer wat het moet doen.
Moet ergens sluiting hebben gemaakt want het toetsenbord doet niet meer wat het moet doen.
Hebben meer hier last met de wifi adapter? ik heb regelmatig dat de wifi adapter na terugkomst uit standby dienst weigert. Ik moet dan opnieuw opstarten om het te fixen. Als ik via de charms-bar de wifi adapter probeer uit te schakelen, dan werkt dat ook niet: zodra ik die toggle op uit zet gaat hij weer aan. Wifi klaagt dan over beperkt netwerk. Na reboot werkt het gewoon weer.
yep..Johnny schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:32:
Hebben meer hier last met de wifi adapter? ik heb regelmatig dat de wifi adapter na terugkomst uit standby dienst weigert. Ik moet dan opnieuw opstarten om het te fixen. Als ik via de charms-bar de wifi adapter probeer uit te schakelen, dan werkt dat ook niet: zodra ik die toggle op uit zet gaat hij weer aan. Wifi klaagt dan over beperkt netwerk. Na reboot werkt het gewoon weer.
De wifi-kaart is waardeloos (de 1537 en 1538 van Dell).
Op verschillende forums word dit al besproken. Er is echter nog steeds geen oplossing.
Op 11 juli las ik het volgend : http://www.tabletsmagazin...euwe-bay-trial-processor/
Ik zie echter op de dell-pagina nog steeds geen nieuwe tablets.
Iemand enig idee wat hier de status van is?
Ik zie hier op de Dell website gewoon de tablet staan met de nieuwe Intel® Atom™ processor Z3795.pitchdown schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:35:
Op 11 juli las ik het volgend : http://www.tabletsmagazin...euwe-bay-trial-processor/
Twee verschillende versies:
-2GB
-64GB
-Zonder 3G(€469) en één met 3G(€538,99) (Qualcomm Gobi 3G/42 Mbps (Dell Wireless DW5570E) minikaart')
http://www.dell.com/nl/p/dell-venue-11-pro/pd?ref=PD_OC
Ik had deze inderdaad ook eerder gezien. Maar later waren deze versies weer verdwenen.falcon123 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:58:
[...]
Ik zie hier op de Dell website gewoon de tablet staan met de nieuwe Intel® Atom™ processor Z3795.
Twee verschillende versies:
-2GB
-64GB
-Zonder 3G(€469) en één met 3G(€538,99) (Qualcomm Gobi 3G/42 Mbps (Dell Wireless DW5570E) minikaart')
http://www.dell.com/nl/p/dell-venue-11-pro/pd?ref=PD_OC
Ik ben benieuwd welke wifi-kaart hierin word gestopt : Dell Wireless, Venue 11 Pro (5130)
Heb, na de verkeerd geleverde baytrail versie met HD scherm nu de 64bits full HD Baytrail Z3795 64Gb wifi versie besteld.
Moet volgende week binnenkomen.
Zal hier melden welke wifi kaart daarin zit.
Zou inderdaad mooi zijn.snah001 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:39:
Heb, na de verkeerd geleverde baytrail versie met HD scherm nu de 64bits full HD Baytrail Z3795 64Gb wifi versie besteld.
Ik ben eigenlijk ook benieuwd of bestaande baytrial-gebruikers iets opschieten met een upgrade naar de z3795.
Of is het misschien beter te wachten op de hybrides met een Core M cpu?
Sinds gisteren ben ik ook de (tot dusver zeer tevreden) eigenaar van deze tablet (7130, core i3), maar nou heb ik een tweetal vraagjes; kan de vibratie uit als je op de windowsbutton druk? Ik kan die setting nergens vinden....
Ook zie ik dat Bios A13 beschikbaar is, maar ik zie 'm 3x staan (terwijl ik uiteraard gewoon op service tag zoek):
Dell Venue 11 Pro 7130 System BIOS
Dell Venue 11 Pro 7130 vPro System BIOS
Dell Venue 11 Pro 7139 vPro System BIOS
Welke moet ik hebben?
/edit
De MS versie... zonder vPro... (kwestie van proberen) blijft de vraag van de trillende startknop...
Ook zie ik dat Bios A13 beschikbaar is, maar ik zie 'm 3x staan (terwijl ik uiteraard gewoon op service tag zoek):
Dell Venue 11 Pro 7130 System BIOS
Dell Venue 11 Pro 7130 vPro System BIOS
Dell Venue 11 Pro 7139 vPro System BIOS
Welke moet ik hebben?
/edit
De MS versie... zonder vPro... (kwestie van proberen) blijft de vraag van de trillende startknop...
[ Voor 10% gewijzigd door EraZor op 21-09-2014 11:27 ]
Dell Venue 11 Pro 7130 System BIOS, want de vPro versies zijn alleen bedoeld voor de i5 en 7139 modellen.EraZor schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:04:
Welke moet ik hebben?
Hmm, na flink wat googlen lijk je idd gelijk te hebben... minder, want t is nogal fors...Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:46:
[...]
Volgens mij kan de 'haptic feedback' niet uit worden gezet.
Had jij nog gekeken welke wifi-kaart erin zit?snah001 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:39:
Hoe werkt de tablet/wifi met de Z3795 cpu?
Hij moet ieder moment binnenkomen (is verzonden) dus kan er nog niks over zeggen.
[ Voor 10% gewijzigd door snah001 op 24-09-2014 08:49 ]
Heren,
Inmiddels klagen onze klanten dat ze orders via onze software invoeren, versturen en dat deze vervolgens niet aankomen. Dit komt zeer waarschijnlijk doordat ze op "verzenden" drukken en vervolgens direct de tablet locken door op de hardware button te drukken. De tablet gaat dan in sleep modus en verbreekt de UMTS verbinding.
Nu las ik onlangs iets over de techniek "instantGo" . Deze zorgt ervoor dat de verbindingen (WiFi/ UMTS) behouden kunnen blijven zelfs als de tablet in de sleep mode staat.
Ideaal dus, nu staat echter op onderstaande pagina dat de Dell Venue 11 Pro dit ook zou moeten kunnen.
http://blogs.windows.com/...go-a-better-way-to-sleep/
Echter als ik de check doe via CMD---> powercfg/a geeft hij aan dat de optie "Standby (Connected)" niet beschikbaar is...
Kan iemand verifiëren of dit op zijn tablet wel werkt? We maken hier gebruik van het i5 model
Dell Venue 11 Pro (7130/7139)
Inmiddels klagen onze klanten dat ze orders via onze software invoeren, versturen en dat deze vervolgens niet aankomen. Dit komt zeer waarschijnlijk doordat ze op "verzenden" drukken en vervolgens direct de tablet locken door op de hardware button te drukken. De tablet gaat dan in sleep modus en verbreekt de UMTS verbinding.
Nu las ik onlangs iets over de techniek "instantGo" . Deze zorgt ervoor dat de verbindingen (WiFi/ UMTS) behouden kunnen blijven zelfs als de tablet in de sleep mode staat.
Ideaal dus, nu staat echter op onderstaande pagina dat de Dell Venue 11 Pro dit ook zou moeten kunnen.
Echter als ik de check doe via CMD---> powercfg/a geeft hij aan dat de optie "Standby (Connected)" niet beschikbaar is...
Kan iemand verifiëren of dit op zijn tablet wel werkt? We maken hier gebruik van het i5 model
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Er zijn normale 7130 varianten met i5 processors volgens mij en de 7139 is de security/business edition.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:19:
De i5 is het 7139 model.
Ik heb de 7130 (met de recentste BIOS) en dat is het i3 model.
Als ik powercfg/a intyp bij de opdrachtprompt geeft de tablet aan dat Standby (Connected) beschikbaar is als 'sleep state'.
http://www.pcworld.com/ar...ful-and-super-secure.html
Terwijl de apparaten volgens mij globaal hetzelfde zijn, heeft de 7139 gewoon meer security features.
Heb gisteren de nieuwe 11Pro met Z3795 64bits uitvoering binnen gekregen.
Kan in hardware eigenschappen niet direct zien welke videokaart ze gebruikt hebbenmaar wel in syssteminfo.
Staat Intel HD Graphics met 1 Gb geheugen.
De wireless adaper is van het type Dell 1538 802.11 a/g/n.
En hier is standbyconnected beschikbaar.
Kan in hardware eigenschappen niet direct zien welke videokaart ze gebruikt hebbenmaar wel in syssteminfo.
[ Voor 18% gewijzigd door snah001 op 27-09-2014 10:25 ]
Dus ook in de nieuwe venue pro zit de 1538-kaart (slecht kaartje).snah001 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:19:
Heb gisteren de nieuwe 11Pro met Z3795 64bits uitvoering binnen gekregen.
Kaartje doet het hier gewoon goed.
Alleen is de maximale throughput laag, maximaal 65Mbps, terwijl de PC hier ook wireless 176Mbps haalt.
Beide met N verbinding.
Maar bereik is prima en signaalsterkte ook.
Speedwise is deze uitvoering mooi snel. Doe er geen rekenintensieve taken mee.
Surfen, word, excel, op reisvideo kijken etc..
Scherm is een plaatje en met VLC player speelt ie alles af.
En mooiste is toch de formfactor dwz tablet met dock en dus extra accu.
Eindeljk een waardige vervanger voor mijn Asus TF700.
Neem er wel een Nvidea Shield tablet bij voor de android dingen.
Alleen is de maximale throughput laag, maximaal 65Mbps, terwijl de PC hier ook wireless 176Mbps haalt.
Beide met N verbinding.
Maar bereik is prima en signaalsterkte ook.
Speedwise is deze uitvoering mooi snel. Doe er geen rekenintensieve taken mee.
Surfen, word, excel, op reisvideo kijken etc..
Scherm is een plaatje en met VLC player speelt ie alles af.
En mooiste is toch de formfactor dwz tablet met dock en dus extra accu.
Eindeljk een waardige vervanger voor mijn Asus TF700.
Neem er wel een Nvidea Shield tablet bij voor de android dingen.
Ik heb ook de 1538-kaart in mijn baytrial-variant zitten.
De maximale througput is inderdaad max 65 Mbps.
Daarnaast heeft de kaart vaak last van die verse interrrupts (zie diverse forums bij dell).
Wanneer een ping -t laat lopen zal je merken dat je regelmatig een time-out krijgt.
De maximale througput is inderdaad max 65 Mbps.
Daarnaast heeft de kaart vaak last van die verse interrrupts (zie diverse forums bij dell).
Wanneer een ping -t laat lopen zal je merken dat je regelmatig een time-out krijgt.
Heb je toevallig de fix van DELL geïnstalleerd bedoeld voor problemen met het slim keyboard? Die disabled connected standby.dreameater schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:42:
Dit is de install info bij mijn 5130:
Title: Miscellaneous Utilities: Disable selective suspend Utility
Version: A01
OEM Name:
OEM Version: 1.0
Computers: Tablet: 5130
OS: Windows 8.1 32-bit - 8.1 Pro, Windows 8.1 32-bit - 8.1
Languages: English
Created: 1/23/2014
[ Voor 19% gewijzigd door .Johnny op 28-09-2014 21:00 ]
Misschien is er weer hoop m.b.t. de wifi-problemen.
Er is een nieuwe bios-versie sinds 26 september met de volgende release-notes:
Fixes & Enhancements
Fixes
- Not Applicable
Enhancements
- Improved BitLocker function.
- Enhanced BIOS security.
- Improved Network performance.
- Improved function when docking desktop dock.
- Improved the cursor accuracy in BIOS setup menu.
Iemand die deze bios ook kan testen?
Er is een nieuwe bios-versie sinds 26 september met de volgende release-notes:
Fixes & Enhancements
Fixes
- Not Applicable
Enhancements
- Improved BitLocker function.
- Enhanced BIOS security.
- Improved Network performance.
- Improved function when docking desktop dock.
- Improved the cursor accuracy in BIOS setup menu.
Iemand die deze bios ook kan testen?
Zojuist de nieuwe bios getest.
Snelheid op 2.4 GHz 30 Mbps omhoog.
Nu nog even de time-out`s testen. Lijkt dus een goede vooruitgang!
Snelheid op 2.4 GHz 30 Mbps omhoog.
Nu nog even de time-out`s testen. Lijkt dus een goede vooruitgang!
Na 4 dagen gebruik ben ik echt prima tevreden met de x64 versie.
Snel, uitstekend scherm en heb al 14 uur op accu gedaan om te testen (met dock).
En nog belangrijker: alles werkt gewoon uitstekend.
Snel, uitstekend scherm en heb al 14 uur op accu gedaan om te testen (met dock).
Mijn x64 komt als het goed is de 10e binnen. Gebruik je de originele win8.1 installatie incl. Dell tools?snah001 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:51:
Na 4 dagen gebruik ben ik echt prima tevreden met de x64 versie.
Yes, gewoon zo gelaten als het is. Werkt prima zo en je wordt goed op de hoogte gehouden over eventuele updates zoals die voor chipset of bios.
Volgens mij moet je gewoon nog steeds handmatig een DELL update check doen. Ik ben nog nooit proactief door DELL op een update geattendeerd
Hebben jullie op de nieuwe x64-venue`s ook nog steeds het probleem dat de FN-toets benodigd is om de F-toetsen te gebruiken ?
Dit uiteraard icm de het dell-toetsenbord.
Dock (toetsenbord) is niet veranderd dus is hetzelfde gebleven.pitchdown schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:14:
Hebben jullie op de nieuwe x64-venue`s ook nog steeds het probleem dat de FN-toets benodigd is om de F-toetsen te gebruiken ?
ik heb een vraag, misschien dat iemand me kan helpen.
ik heb al een hele tijd dat na een paar dagen, de tablet langzaam wordt. je ziet dan in de taskmanager dat de frequentie maximaal 1.43Mhz is ipv 2.4Mhz. dus de turbo is uitgevallen. als ik dan in de event voewer kijk, is er weer een entry met event 37 dat de klok is gelimiteerd door de bios firmware.
na een reboot werkt alles weer normaal. dir kan een paar uur of een paar dagen goed werken en plotseling is ie weer langzaam.
ik heb alle biossen van 1.5 tot 1.9 geprobeerd en het helpt niets.
zijn er anderen die dit hebben of is er iemand die een oplossing weet??
na het gedoe met de sd card reader die het niet deed, ben ik erg huiverig om dell te contacteren... de helpdesk is van uitzonderlijk slechte kwaliteit, naar mijn mening...
oh, het gaat om een 5130.
ik heb al een hele tijd dat na een paar dagen, de tablet langzaam wordt. je ziet dan in de taskmanager dat de frequentie maximaal 1.43Mhz is ipv 2.4Mhz. dus de turbo is uitgevallen. als ik dan in de event voewer kijk, is er weer een entry met event 37 dat de klok is gelimiteerd door de bios firmware.
na een reboot werkt alles weer normaal. dir kan een paar uur of een paar dagen goed werken en plotseling is ie weer langzaam.
ik heb alle biossen van 1.5 tot 1.9 geprobeerd en het helpt niets.
zijn er anderen die dit hebben of is er iemand die een oplossing weet??
na het gedoe met de sd card reader die het niet deed, ben ik erg huiverig om dell te contacteren... de helpdesk is van uitzonderlijk slechte kwaliteit, naar mijn mening...
oh, het gaat om een 5130.
Hoi Luitjes, terug van lang weggeweest... blij te zien dat jullie nog actief werken aan het topic.
Zelf sinds een paar dagen een nieuwe update en helaas meer freezes gekregen. omdat ik midden in een verbouwing zit en de tablet de laatste tijd het meest voor amusement heb gebruik waren de freezes minder opgevallen. meerdere mensen last van freezes na de laaste update?
i5 vPro model
Zelf sinds een paar dagen een nieuwe update en helaas meer freezes gekregen. omdat ik midden in een verbouwing zit en de tablet de laatste tijd het meest voor amusement heb gebruik waren de freezes minder opgevallen. meerdere mensen last van freezes na de laaste update?
i5 vPro model
Geinspireerd door (hardware) techniek, geboren om te bouwen.
Met de nieuwste baytrail x64 versie i.i.g. niet.
Werkt na 4 weken vlekkenloos ook na laatste updates.
Hoi,snah001 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:37:
Met de nieuwste baytrail x64 versie i.i.g. niet.
enig idee wat de praktische meerwaarde is t.o.v. de oude baytrial?
Ik zit te kijken op de pricewatch naar de 11 Pro, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Waar je bij de iPad simpel kunt kiezen uit 3 type geheugen, wel/niet cellular en nog de kleur zijn er van de 11 Pro veul meer types beschikbaar. Alleen hier op de pricewatch zie ik al 73 uitvoeringen!
Op het moment heb ik een Dell Venue 8 Pro, maar zit rond te kijken naar een windows tablet met een 1080 scherm, en dan het liefst een 8" scherm. Volgens mij zijn die er niet?
Waar je bij de iPad simpel kunt kiezen uit 3 type geheugen, wel/niet cellular en nog de kleur zijn er van de 11 Pro veul meer types beschikbaar. Alleen hier op de pricewatch zie ik al 73 uitvoeringen!
Op het moment heb ik een Dell Venue 8 Pro, maar zit rond te kijken naar een windows tablet met een 1080 scherm, en dan het liefst een 8" scherm. Volgens mij zijn die er niet?
Op dit moment zijn er daar niet echt veel van maar ze zijn er wel "Lenovo ThinkPad 8" bijvoorbeeld. Er zijn ook genoeg Chinese modellen te vinden (zie andere topic).deBennie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:55:
Ik zit te kijken op de pricewatch naar de 11 Pro, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Beste kun je op de Dell website zelf kijken en als je een keuze hebt gemaakt ook ergens anders gaan shoppen.
Zo verkoopt Central Point ook Dell Tablets maar je moet goed naar de specs kijken zodat die overeen komen met die op de Dell website.
Kan uit eigen ervaring zeggen dat Central Point daar goed in de fout gaat door op de website te zetten dat het de versie is met full HD scherm en ze leveren er een met HD scherm.
Uiteindelijk toch maar bij Dell besteld.
Zo verkoopt Central Point ook Dell Tablets maar je moet goed naar de specs kijken zodat die overeen komen met die op de Dell website.
Kan uit eigen ervaring zeggen dat Central Point daar goed in de fout gaat door op de website te zetten dat het de versie is met full HD scherm en ze leveren er een met HD scherm.
Uiteindelijk toch maar bij Dell besteld.
Dell heeft net een update uitgebracht voor de Venue 11 pro met de nieuwe Core M processors.
New Venue 11 Pro features include:The new Dell Venue 11 Pro 7000 Series starts at $699.99 and is available beginning Nov. 11 on Dell.com in the United States.
- 15 percent thinner and fan-less design for a light and quiet user experience;
- Extended battery life to get through the work day ;
- Travel keyboard for a full laptop experience and accompanying thin keyboard for ultra-portability;
- The latest range of Intel Core M processors;
- Stunning wide-angle (1920 x 1080) FHD IPS & 10.8-inch display;
- Docking station for a traditional monitor, keyboard and mouse PC experience;
It's never easy.....
Gaat er op dit apparaat het huidige toetsenborddock passen?Radeon schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:35:
Dell heeft net een update uitgebracht voor de Venue 11 pro met de nieuwe Core M processors.
[...]
Zal wel niet omdat ze dunner zijn.
Denk dat de CoreM versies meer de vervangers zijn voor de i3/i5 versies.
Zit er nog steeds een fan in?
De baytrail x64 heeft die niet en is dus geheel stil.
Werkt nog steeds perfect hier na 2 maanden en die accutijd is toch een geweldig pluspunt, zeker icm het toetsenbord dock. 14 uur is niks.
Werkt nog steeds perfect hier na 2 maanden en die accutijd is toch een geweldig pluspunt, zeker icm het toetsenbord dock. 14 uur is niks.
Klopt, ik heb ook deze combinatie.snah001 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:13:
Zal wel niet omdat ze dunner zijn.
Maar bij de oude serie past toetsenbord-dock ook op alle varianten. Dus ik hoop dat ze er enigszins over nagedacht hebben...
Nee zitten geen fans in dus lekker stil :-)
It's never easy.....
Is er al een oplossing voor het FN key probleem?
edit, ik heb de 64 bit Midland met Dell toetsenbordje.
[ Voor 37% gewijzigd door Mex op 07-11-2014 08:05 ]
Ik heb het hiermee "opgelost " : http://timebend.com/venue11fixMex schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:05:
Is er al een oplossing voor het FN key probleem?
Thanks, niet de mooiste oplossing maar het werkt prima. Erg jammer dat ze er vanuit Dell niks mee doen.pitchdown schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:33:
[...]
Ik heb het hiermee "opgelost " : http://timebend.com/venue11fix
Heb over de 7000 serie nog geen echte gedetailleerde specs gezien over o.a. het wel of niet aanwezig zijn van een koelingfan.
Verder doet de Baytrail x64 het zeer goed en is de enorme batterijduur een enorme plus.
Verder doet de Baytrail x64 het zeer goed en is de enorme batterijduur een enorme plus.
Als het goed is komt de 7000-serie morgen beschikbaar op de site van dell...snah001 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:25:
Heb over de 7000 serie nog geen echte gedetailleerde specs gezien over o.a. het wel of niet aanwezig zijn van een koelingfan.
Edit:
ik zie dat ze al op de site staan...
1 ding valt al op....er staat de harddisk nog steeds EMMC-geheugen is. Ik dacht dat dit normale msata-ssd`s zouden worden...
http://www.dell.com/us/bu...venue-11-pro-7000-7140/pd
[ Voor 22% gewijzigd door pitchdown op 12-11-2014 13:46 ]
En ze zijn behoorlijk aan de prijs.
De goedkoopste schat ik zo'n € 300,- duurder dan de 64bits baytrail.
De goedkoopste schat ik zo'n € 300,- duurder dan de 64bits baytrail.
De meerwaarde t.o.v. de baytrial:
- WIFI AC
- Zuinigere/snellere Core M CPU
Als er nou ook een vervangbare msata-schijf in kan t.o.v. van emmc-geheugen dan had ik de upgrade wel een optie gevonden. Maar ik heb mijn twijfels of het kan.
Daarnaast ben ik nog steeds niet zeker of mijn huidige toetsenbord-dock op de nieuwe tablet past..
- WIFI AC
- Zuinigere/snellere Core M CPU
Als er nou ook een vervangbare msata-schijf in kan t.o.v. van emmc-geheugen dan had ik de upgrade wel een optie gevonden. Maar ik heb mijn twijfels of het kan.
Daarnaast ben ik nog steeds niet zeker of mijn huidige toetsenbord-dock op de nieuwe tablet past..
Laatste weet ik ook niet.
Wifi snelheidsverschil zou ik mij niet op blindstaren t.o.v. de N versie. Zit in real world weinig tot geen verschil in.
Is er al een vergelijk wat snelheid betreft beschikbaar t.o.v. de I3/I5 versie's want dan weet je gelijk het prestatieverschil met de baytrail versie.
Ben volgend jaar eind april weer een week in de VS, misschien van daar een CoreM meenemen.
Wifi snelheidsverschil zou ik mij niet op blindstaren t.o.v. de N versie. Zit in real world weinig tot geen verschil in.
Is er al een vergelijk wat snelheid betreft beschikbaar t.o.v. de I3/I5 versie's want dan weet je gelijk het prestatieverschil met de baytrail versie.
Ben volgend jaar eind april weer een week in de VS, misschien van daar een CoreM meenemen.
[ Voor 18% gewijzigd door snah001 op 15-11-2014 23:35 ]
Geef mij tegen die tijd even een seintje!
Op de Nederlandse site van Dell zijn de CoreM modellen ook te bestellen met een verzenddatum van 27 november.
It's never easy.....
Al iemand hier een CoreM model besteld?
ben ik ook benieuwd naar.
De core-m in 2 laptops vielen in ieder geval tegen : http://nl.hardware.info/t...novo-en-asus-video-review
De core-m in 2 laptops vielen in ieder geval tegen : http://nl.hardware.info/t...novo-en-asus-video-review
Na bovenstaande aflevering over de CoreM bekeken te hebben denk ik toch dat ik voor Atom versie gaat. Zal hem toch hoofdzakelijk gaan gebruiken voor films/series en internet.
Accuduur vs prestaties vallen toch vies tegen als ze hem vergelijken met die oude Yoga.
Accuduur vs prestaties vallen toch vies tegen als ze hem vergelijken met die oude Yoga.
It's never easy.....
IK denk een goede rationele keuze.
Mijn x64 baytrail doet het prima want gebruik hem voor lichte MS Office 365 toepassingen o.a. Outlook exchange, Msword, websurfen, telebankieren, films kijken vanaf MicroSd en Netflix.
Gaat allemaal lekker soepel en de batterijduur is meer dan uitstekend, op z'n sloffen met helderheid op 50% (en dat is al best helder) minstens 14 uur incl. toetsenbord dock met accu uiteraard.
Mijn x64 baytrail doet het prima want gebruik hem voor lichte MS Office 365 toepassingen o.a. Outlook exchange, Msword, websurfen, telebankieren, films kijken vanaf MicroSd en Netflix.
Gaat allemaal lekker soepel en de batterijduur is meer dan uitstekend, op z'n sloffen met helderheid op 50% (en dat is al best helder) minstens 14 uur incl. toetsenbord dock met accu uiteraard.
Ze hebben er eigenlijk maar 1 besproken.pitchdown schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:15:
ben ik ook benieuwd naar.
Maar ik snap dat ook niet, het was natuurlijk marketing van intel maar ze komen niet echt in de buurt.
Vooral de verminderde accuduur viel mij tegen.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Er zijn al enkele reviews en previews op het web te vinden maar die vergelijken helaas niet met de oudere I3 en i5 modellen.
Ze claimen wel dat de tablet sneller aanvoelt dan de baytrail versie maar geen benchmarks helaas.
Gaan nog wel komen denk ik.
Ze claimen wel dat de tablet sneller aanvoelt dan de baytrail versie maar geen benchmarks helaas.
Gaan nog wel komen denk ik.
Weet intussen iemand al of de nieuwe CoreM versies passen op het huidige dock?
Zelfde vraag hier..snah001 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:54:
Heb nog even prijzen vergeleken tussen de M-Core versies van de V.S. en hier en met alle tax erbij scheelt het toch minder op dit moment als ik dacht.
Ben daar over 5 weken voor 1 week dus even bezien wat te doen want ega wil ook zo'n ding.
Ben daar over 5 weken voor 1 week dus even bezien wat te doen want ega wil ook zo'n ding.
Iemand hier die de RABO app gebruikt?
Op mijn tablet krijg ik de melding dat hij geen contact met internet kan maken en je kunt hem alleen maar sluiten. Zelfs de RABO bank weet niet waardoor dit komt en kennen het probleem maar hebben geen oplossing. Alle andere apps die internet gebruiken werken perfect zelfs de app van de ING.
Iemand een idee?
Op mijn tablet krijg ik de melding dat hij geen contact met internet kan maken en je kunt hem alleen maar sluiten. Zelfs de RABO bank weet niet waardoor dit komt en kennen het probleem maar hebben geen oplossing. Alle andere apps die internet gebruiken werken perfect zelfs de app van de ING.
Iemand een idee?
Her en der heb ik gelezen dat die inderdaad passen. Zie bijv. hier: http://www.tabletsmagazin...l-venue-11-pro-7000-7140/snah001 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:54:
De CoreM versie heeft ongeveer dezelfde dikte als de Atom versie. De CoreY modellen zijn nog wel verkrijgbaar, maar veel dikker en trager dan de Core M en bovendien nog duur.
Er zijn al aardig wat pre- en reviews van de CoreM versie.
Een zeer uitgebreide van notebookcheck
http://www.notebookcheck....blet-Review.133634.0.html
In nederlands
http://www.xgn.nl/review/dell-venue-11-pro-7140-review
verder nog:
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2471724,00.asp
http://www.theinquirer.ne...00-series-hands-on-review
http://www.pocket-lint.co...rosoft-surface-challenger
De 640 euro dure 64 Gb met slim keyboard versie lijkt mij nu de meest aantrekkelijke. Met VIP korting komt die onder de 600 euro uit. Alleen is het nu helaas geen gratis verzending, dus die 30 euro komen er nog bij.
[ Voor 33% gewijzigd door dirkjesdirk op 28-01-2015 15:55 ]
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Bedankt voor de extra info.
Notebook van mijn ega heeft het begeven en ben nu aan het bekijken om mijn X64 Baytrail naar haar door te schuiven en zelf de nieuwe Core-M versie aan te schaffen.
Door de gedaalde dollarkoers is het nu helemaal niet meer aantrekkelijk om in de VS te bestellen (zit daar over 1 week voor 10 dagen).
Dus wellicht toch hier kijken en opletten of Dell met een extra actie komt.
Notebook van mijn ega heeft het begeven en ben nu aan het bekijken om mijn X64 Baytrail naar haar door te schuiven en zelf de nieuwe Core-M versie aan te schaffen.
Door de gedaalde dollarkoers is het nu helemaal niet meer aantrekkelijk om in de VS te bestellen (zit daar over 1 week voor 10 dagen).
Ik heb al een tijdje zitten kijken, maar de venue 11 pro coreM editie (7140) met 64 Gb met slim tablettoetsenbord is al lange tijd € 639 euro. Deze prijs wijzigt ook niet echt. Het is natuurlijk ook een nieuw product.snah001 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:43:
Ik heb em maar besteld via de VIP site. Had nog een oude VIP code en kon dus voor 2x 10% korting deze aanschaffen voor ca 550 euro. Mijns inziens nog een redelijke prijs in vergelijking met vergelijkbare consumentenproducten.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Ben ook geïnteresseerd in de 7140 maar mij lukt het niet om de VIP korting te stapelen, krijg dus maar 1x 10% korting en kom zo op € 605 (heb wel 2 VIP codes voor 10%). Beetje off-topic maar hoe doe je dat? Voor € 550 zou ik het meteen doen!
EDIT: heb het al gevonden, stapelen kan alleen met oude en nieuwe code
EDIT: heb het al gevonden, stapelen kan alleen met oude en nieuwe code
[ Voor 13% gewijzigd door soganta op 03-02-2015 11:04 ]
Alleen zie ik dat het keyboard-dock veel duurder is geworden.
Overigens kun je nog steeds de accu van de tablet zelf verwisselen.
Overigens kun je nog steeds de accu van de tablet zelf verwisselen.