O ja, natuurlijk. Het stukje uit de voorwaarden die je noemt, gaat ook alleen over de 'deelname'. En aangezien er op de website dus expliciet die gegevens moeten worden ingevuld (naam, adres, en bankrekening), zou het ook logischerwijs over het invullen van die gegevens gaan en niet per se over de persoonsgegevens op de factuur. In mijn geval was het geen probleem met dezelfde persoonsgegevens bij meerdere aanvragen (waardoor er dus een keer de gegevens bij de aanvraag niet matchten met die op de factuur), maar dat waren wel twee lossen facturen die twee weken na elkaar werden ingestuurd en ook van andere winkels. Het is dat de actie op Redcoon vandaag afloopt, anders was het het beste om even te bellen.
Maar omdat er verder in de voorwaarden geen beperkingen gesteld worden aan de factuur zelf of wie deze heeft betaald, lijkt het mij dat het twee keer insturen van dezelfde factuur met twee aankopen erop voor allebei de verschillende aanvragen gewoon moet kunnen. Ter informatie: ik had de rode gekocht en daar een aanvraag voor ingediend, terwijl de productcode ervan nog niet op de site stond en dus foutief de zwarte geselecteerd. Strikt gezien had ik eigenlijk geen recht op de cashback als de voorwaarden letterlijk worden genomen, maar uiteindelijk is deze gewoon goedgekeurd, dus het lijkt me dat Dolce Gusto ook hierin wel coulant is.
[
Voor 30% gewijzigd door
CaptainPanda op 29-12-2013 20:05
]