Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:38
RenaldoN schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:10:
[...]

Zijn die kups niet alleen voor de nespresso apparaten ?
Nee, cupjes van de Aldi passen niet in Nespresso of Dolce Gusto. Daarom hebben ze ook een eigen apparaat op de markt gebracht die alleen hun eigen cupjes slikt, Expressi.

Mocht je de Dolce Gusto hier voor een prikkie hebben gekocht en hij toch wat tegenvalt (kan me niet voorstellen) of je de cups te duur vindt... Dolce Gusto cupjes zijn in Duitsland altijd al goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Deezers schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:12:
[...]

Nee, cupjes van de Aldi passen niet in Nespresso of Dolce Gusto. Daarom hebben ze ook een eigen apparaat op de markt gebracht die alleen hun eigen cupjes slikt, Expressi.

Mocht je de Dolce Gusto hier voor een prikkie hebben gekocht en hij toch wat tegenvalt (kan me niet voorstellen) of je de cups te duur vindt... Dolce Gusto cupjes zijn in Duitsland altijd al goedkoper.
Zolang ze niet groter zijn dan de DolceGusto cups zouden ze natuurlijk wel passend zijn te maken voor een Dolce Gusto. Zo te zien werkt het wel volgens hetzelfde principe. Maar zou pas de moeite zijn als ze ook in Nederland te koop zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Deezers schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:12:
[...]

Niks gezegd dan. Dacht dat je bedoelde dat die cups in de dolce gusto passen vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

drernie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:13:
Ik heb mijn piccolo van redcoon ook binnen, een oostenrijks model. Nu moet je de streepjes code opsturen samen met een kopie van de aankoopbon en de registratie email. Nu zit boven op de deksel een zilverkleurige streepjes code naast het kijkvenster van de proefverpakking. Voorop zit een witte stikker met typenummer en streepjes code, daarnaast zit daaronder nog een groene stikker met een streepjescode? Moet ik nu alleen de witte stikker met streepjescode uitknippen?
Ik reageer wat laat, maar je moet de streepjescode opsturen waar KRUPS opstaat, niet diegene naast het venster (die had ik namelijk gestuurd en dat was niet goed).

Of je stuurt alle streepjescodes op, kan ook ;)

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag eindelijk mijn nieuwe setje ontvangen met proefcups (de bijgeleverde cups waren over de houdbaarheidsdatum). Bol.com vond het waarschijnlijk ook lang duren, want ik mocht zowaar 2 setjes in ontvangst nemen 😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobootje
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-08 11:48
Op 11 december 50,-- ontvangen, totaal, ongeveer half november ingestuurd.
Totaal 4,99 betaald.

Leuke actie, tipgever bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
Moest nog steeds de 50 euro retour vragen
maar ik kan niet inloggen, ik krijg een interne serverfout.
iemand meer met dit probleem ?

[edit]
ZOjuist net toch alles nog in kunnen vullen.
hoop wel dat ze niet moeilijk doen over de barcode uit de doos. Daar is namelijk een andere sticker over geplakt dus stuur dat hele ding maar op.

[ Voor 43% gewijzigd door harley op 19-12-2013 08:15 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
harley schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:18:
hoop wel dat ze niet moeilijk doen over de barcode uit de doos. Daar is namelijk een andere sticker over geplakt dus stuur dat hele ding maar op.
Alles/hele ding/stickers over elkaar heen is geen probleem. Ook zo gestuurd. Ook gewoon geld terug :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:22

JB

Cédric roelt!

Brad Pitt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:43:
[...]

Alles/hele ding/stickers over elkaar heen is geen probleem. Ook zo gestuurd. Ook gewoon geld terug :)
Hier ook zo opgestuurd maar begin nu wel een beetje huiverig te worden over de manier van verwerken. Hier nog geen bericht dat het uberhaupt allemaal is aangekomen (midden nov opgestuurd).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JB schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:56:
Hier ook zo opgestuurd maar begin nu wel een beetje huiverig te worden over de manier van verwerken. Hier nog geen bericht dat het uberhaupt allemaal is aangekomen (midden nov opgestuurd).
Hier ook nooit enig bericht gekregen. Checkte gisteren bank en zag het er "opeens" op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

harley schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:18:
Moest nog steeds de 50 euro retour vragen
ZOjuist net toch alles nog in kunnen vullen.
Ik heb gewoon foto's gemaakt met de telefoon... en deze met de mail gestuurd ;)
Hobootje schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:35:
Op 11 december 50,-- ontvangen, totaal, ongeveer half november ingestuurd.
Totaal 4,99 betaald.

Leuke actie, tipgever bedankt
+1 _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door Hokkie op 20-12-2013 13:18 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 22:12
wat is nu een leuke aanbieding voor een apparaat?
zit er nog verschil tussen de kp1000 en kp1009?

want de kp1208 is niet op voorraad bij de mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@Aggressor: dit zijn dingen die je zelf op kunt zoeken, het topic is niet bedoeld voor zelfzoekvraagjes over machines :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 22:12
ik heb al een beetje gezocht ;)
volgens mij is het precies hetzelfde alleen de kleur.

maar nu nog een aanbieding?
en de kp208 is een beter model en wel automatische waterdosering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ook daar is het topic niet voor bedoeld. Geen gevraag om aanbiedingen.

En ik herhaal het nu als moderator. Kappen en zelf op zoek gaan, geen "waar kan ik deze het beste kopen".

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 23-12-2013 20:26 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Na m'n factuur die verloren was gegaan, daarover te moeten mailen en toegezegd krijgen dat ik het geld zou krijgen, kreeg ik eind vorige week dan nóg weer een geautomatiseerde email dat het er binnen 6 weken zou zijn... En de volgende dag was het er ook. Kortom, het kan ff duren of raar lopen, maar het geld komt er wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:58
Vandaag bevestiging gekregen van Dolce Gusto dat ze alles in goede orde hebben ontvangen. 2 weken geleden opgestuurd, dus dik in orde! Bedankt voor de tip, mooi cadeautje om weg te geven tijdens de feestdagen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Werkt de cash-back nog steeds? Bestellen voor a 55,- euro en dan 50 euro retour?

Of is de mediamarkt actie beter?

[ Voor 88% gewijzigd door Ferio op 24-12-2013 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasco1986
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 12:38
Ik heb het geld ook ontvangen de 50 euro ! heeft wel een poos geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 14:54
Bizar, heb de KP1000 gekocht als verjaardagscadeau, maar viel toch niet helemaal in de smaak. Vervolgens wel cashback aangevraagd en op MP gezet met melding dat hij nieuw in doos was maar zonder evt. cashback. Had binnen een mum van tijd een bod van €40,-. Snel verdiend dacht ik zo, maar idioot dat mensen niet door hebben dat ze bijv. bij MM voor minder geld een beter model nieuw kunnen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Toch wel erg aantrekkelijk, alleen jammer dat ze nu nergens meer in de aanbieding zijn. Nog even geduld, we hebben nog 2 maanden.

Nog 1 vraag, geld de Nederlandse actie ook als je het product in het buitenland koopt?
http://www.artencraft.be/...gusto-piccolo-zwart-59174 hier is hij namelijk het goedkoopst op het momen, maar daar hebben ze het over een 20 euro Belgische cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
dangerousp schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:55:
Toch wel erg aantrekkelijk, alleen jammer dat ze nu nergens meer in de aanbieding zijn. Nog even geduld, we hebben nog 2 maanden.

Nog 1 vraag, geld de Nederlandse actie ook als je het product in het buitenland koopt?
http://www.artencraft.be/...gusto-piccolo-zwart-59174 hier is hij namelijk het goedkoopst op het momen, maar daar hebben ze het over een 20 euro Belgische cashback actie.
Volgens mij was het zo:

Het mag een buitenlands apparaat zijn, maar hij moet in Nederland gekocht zijn en er moet een factuur van een Nederlandse winkel bij zitten. Het antwoord op jouw vraag is dus "Nee".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio

Redcoon kopen? Is hij 57 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ferio schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:24:
[...]

Redcoon kopen? Is hij 57 euro...
Dan inclusief verzendkosten hier nog steeds goedkoper ;)
http://www.bestekeus.nl/p...98228-ref-kieskeurig.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wat is er onduidelijk aan:

"HOE ONTVANG JE € 50,- KORTING?
Volg onderstaande stappen
Koop een NESCAFÉ Dolce Gusto machine tussen 31.10.2013 – 02.02.2014 in Nederland."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:29:
[...]

Wat is er onduidelijk aan:

"HOE ONTVANG JE € 50,- KORTING?
Volg onderstaande stappen
Koop een NESCAFÉ Dolce Gusto machine tussen 31.10.2013 – 02.02.2014 in Nederland."
Dit omdat ik las dat buitenlandse apparaten via Redcoon wel geregistreerd konden worden en ik komende week in België ben, maar blijkbaar handiger om dus gewoon in NL aan te schaffen.

Daarbij er blijkbaar in België ook een cashback actie is http://www.artencraft.be/...ups1/dolce-gusto-cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dangerousp schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:36:
Dit omdat ik las dat buitenlandse apparaten via Redcoon wel geregistreerd konden worden
Dan heb je blijkbaar niet goed gelezen. De aankopen bij Redcoon waren gewoon zoals het "moet" in NL.

• Ferio
Ik heb inmiddels : http://www.bestekeus.nl/p...ups_KP1006-pId-98077.html

Gekocht... de behuizing is stainless steel ipv plastic zoals de zwarte is.. en hij is maar 1 euro duurder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
Ferio schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:28:
Ik heb inmiddels : http://www.bestekeus.nl/p...ups_KP1006-pId-98077.html

Gekocht... de behuizing is stainless steel ipv plastic zoals de zwarte is.. en hij is maar 1 euro duurder. :)
Stainless steel? het enige verschil is de kleur, rood kunststof ipv zwart kunststof.

Ik heb zelf ook de rode, deze oogt naar mijn idee wat vrolijker, dus veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 11:34
adriv65 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:28:
[...]

Stainless steel? het enige verschil is de kleur, rood kunststof ipv zwart kunststof.

Ik heb zelf ook de rode, deze oogt naar mijn idee wat vrolijker, dus veel plezier ermee!
Bij de omschrijving staat inderdaad
Materiaal behuizing Aluminium , Stainless steel
Maar dat gaat je dan denk ik flink tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
TheLostSonOfGod schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:42:
[...]

Bij de omschrijving staat inderdaad

[...]

Maar dat gaat je dan denk ik flink tegenvallen
Hij is dus niet stainless steel? Bij andere websites staat het ook namelijk..

zie bol bv..

http://www.bol.com/nl/p/k...6/#product_specifications

[ Voor 17% gewijzigd door Ferio op 27-12-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat verwijst waarschijnlijk naar één van de onderdelen, volgens het productnummer gaat het hier gewoon om een kunststof versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
rgras schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:09:
Dat verwijst waarschijnlijk naar één van de onderdelen, volgens het productnummer gaat het hier gewoon om een kunststof versie.
Rare vermelding is 't dan, staat duidelijk "behuizing".

[ Voor 14% gewijzigd door Ferio op 28-12-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klopt dus niet.

16e ingestuurd en gisteren bevestigingsmail dat het ok was en ze binnen 6 weken gaan uitbetalen. Na shopkorting heeft ie uiteindelijk €3,22 gekost, zeer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Ik heb ze bij de klantenservice waarschijnlijk op de juiste dag getroffen, 11-12 alles verzonden, 18-12 bevestiging en 19-12 het geld terug. Ik had gelijk het eerste weekend van de actie bij Bol besteld en dus uiteindelijk voor €2,50 het apparaat, bedankt voor de tipgever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Zijn er momenteel nog leuke acties betreft de cups? Ik had er een paar gezien in het topic, maar die zijn helaas alweer afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Wellicht nogmaals een domme vraag van mij.. Maar bij redcoon betaal je geen verzendkosten bij 2 apparaten en mijn moeder heeft ook wel interesse. Dit scheelt dan 14 euro. Nu staat er in de voorwaarden
Maximaal 1 maal deelname per Verpakking, per bank-/girorekening, NAW gegevens en IP adres. Deelname is alleen mogelijk met een Nederlandse betaalrekening
Nu hebben mijn moeder en ik allebei een eigen verpakking naw rekening en ip adres. Er staat niets over de factuur. Zouden mijn moeder en ik dezelfde factuur in kunnen dienen en beiden gebruik kunnen maken van de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ja, ik heb het apparaat ook voor iemand anders gekocht en voor mezelf, waardoor er op beide facturen mijn naam en mijn adres staan. De andere aanvraag heb ik gedaan op naam en adres van iemand anders en bij beide aanvragen heb ik een bevestigings-email gekregen van de uitbetaling. De eerst is nu uitbetaald; op de tweede wacht ik nog, maar dat komt ook omdat ik die twee weken later pas had ingestuurd.

Zorg er dan wel dus voor dat de aanvragen worden gedaan met andere adressen en rekeningnummers!

[ Voor 10% gewijzigd door CaptainPanda op 29-12-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Dat waren wel twee facturen of ook op 1 factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Twee facturen, want het waren van verschillende webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ok, dan gok ik er op dat de voorwaarden volledig zijn en de factuur slechts informatief is dat het product door een Nederlandse winkel wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Oh, ik had niet helemaal goed gelezen, maar als het kan, is het wel het beste om ook echt twee losse facturen te hebben, waardoor het duidelijk is dat er twee aankopen zijn gedaan (wat ook zo is). Ik zou het denk ik niet wagen om twee keer precies dezelfde factuur in te zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Probleem is dat er dan 2 keer verzendkosten bij komen in plaats van geen verzendkosten en die actie geld alleen vandaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
-

[ Voor 105% gewijzigd door Ferio op 29-12-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
De actie geen verzendkosten boven de 100 euro bij redcoon ;)

Ow, je Had je post al aangepast

[ Voor 9% gewijzigd door dangerousp op 29-12-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
dangerousp schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:00:
Probleem is dat er dan 2 keer verzendkosten bij komen in plaats van geen verzendkosten en die actie geld alleen vandaag nog.
O ja, natuurlijk. Het stukje uit de voorwaarden die je noemt, gaat ook alleen over de 'deelname'. En aangezien er op de website dus expliciet die gegevens moeten worden ingevuld (naam, adres, en bankrekening), zou het ook logischerwijs over het invullen van die gegevens gaan en niet per se over de persoonsgegevens op de factuur. In mijn geval was het geen probleem met dezelfde persoonsgegevens bij meerdere aanvragen (waardoor er dus een keer de gegevens bij de aanvraag niet matchten met die op de factuur), maar dat waren wel twee lossen facturen die twee weken na elkaar werden ingestuurd en ook van andere winkels. Het is dat de actie op Redcoon vandaag afloopt, anders was het het beste om even te bellen.

Maar omdat er verder in de voorwaarden geen beperkingen gesteld worden aan de factuur zelf of wie deze heeft betaald, lijkt het mij dat het twee keer insturen van dezelfde factuur met twee aankopen erop voor allebei de verschillende aanvragen gewoon moet kunnen. Ter informatie: ik had de rode gekocht en daar een aanvraag voor ingediend, terwijl de productcode ervan nog niet op de site stond en dus foutief de zwarte geselecteerd. Strikt gezien had ik eigenlijk geen recht op de cashback als de voorwaarden letterlijk worden genomen, maar uiteindelijk is deze gewoon goedgekeurd, dus het lijkt me dat Dolce Gusto ook hierin wel coulant is.

[ Voor 30% gewijzigd door CaptainPanda op 29-12-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik ga er inderdaad ook gewoon vanuit dat het kan en zal morgen bellen. Bij redcoon kun je kostenloos annuleren als het nog niet opgestuurd is en retourneren als het al wel opgestuurd is.

Edit: Net gebeld en het is geen probleem. Het gaat er inderdaad om dat de aanvraag op verschillende adressen wordt gedaan!

[ Voor 25% gewijzigd door dangerousp op 30-12-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:51
Voor de liefhebber: Bij de Xenos hebben ze cuphouders voor 9,99 in de aanbieding/assortiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
rik11 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:47:
Voor de liefhebber: Bij de Xenos hebben ze cuphouders voor 9,99 in de aanbieding/assortiment
Ik heb er een gekocht, maar daar passen geen Dolce Gusto cups in, al zei de folder van wel. Mogelijk zijn er meerdere soorten, maar niet in de Xenos waar ik was. Beter een cupje meenemen om te passen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Toff schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:37:
Ik heb er een gekocht, maar daar passen geen Dolce Gusto cups in, al zei de folder van wel. Mogelijk zijn er meerdere soorten, maar niet in de Xenos waar ik was. Beter een cupje meenemen om te passen dus!
Er zijn er voor Dolce cups maar het meest verkocht zal uiteraard de Nespresso-houder zijn. Wellicht heb je die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
Vandaag Tarrington House Dolce Gusto capsulehouder 28 cups E 7,95 (+ E 5,95 verzendkosten)

http://www.checkdiedeal.nl/

[ Voor 3% gewijzigd door nietmachine48 op 02-01-2014 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
nietmachine48 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 07:24:
Vandaag Tarrington House Dolce Gusto capsulehouder 28 cups E 7,95 (+ E 5,95 verzendkosten)

http://www.checkdiedeal.nl/
Dat is volgens mij exact dezelfde als die van de xenos (heb er 2 gehaald). dus dan ben je bij de XENOS goedkoper uit. Maar mocht je die niet in de buurt hebben/niet op voorraad ist een leuke deal!

Jammer dat ijzer/staal/metaal lastig voor mij te bewerken is, had graag een grotere versie gehad die meer cupjes kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waah schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:07:
Dat is volgens mij exact dezelfde als die van de xenos (heb er 2 gehaald). dus dan ben je bij de XENOS goedkoper uit. Maar mocht je die niet in de buurt hebben/niet op voorraad ist een leuke deal!
Is niet dezelfde, bij die van de Xenos kunnen 24 cups in, bij deze versie 28 :) Het is wel dezelfde versie als die hier wordt verkocht bij Amazon. Op basis van de gebruikers reviews zal ik deze óók skippen.

Al deze 10-20 Euro houders zijn van bedenkelijke kwaliteit. Je moet blijkbaar geluk hebben wil je er eentje hebben die je goed kunt vullen en waarbij ze er niet bij de gerinste beweging uit vallen. Irritatie voorkomen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:28
Ik heb er een tijdje geleden 1 gekocht bij de makro voor 2 euro (dacht wel ex btw), kunnen 18 cups in er zijn dus 3 "locaties". ding bevalt prima zeker voor die prijs :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Mattie112 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:10:
Ik heb er een tijdje geleden 1 gekocht bij de makro voor 2 euro (dacht wel ex btw), kunnen 18 cups in er zijn dus 3 "locaties". ding bevalt prima zeker voor die prijs :)
Tarrington House is ook een huismerk van Makro, dus zou me niks verbazen als de cupshouder van de bovengenoemde ook gewoon daar te krijgen is (en waarschijnlijk nog goedkoper ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:45
Mattie112 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:10:
Die heb ik ook, wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Edit: Opgelost. (barcode vraag)

Order komt van Redcoon (KP1009) en heeft een welkomspakket erbij.

Gaat dus om de witte barcode met KP erin, bij mij zit er nog een sticker overheen, maar dat maakt niets uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto650-NOSFZK3Y.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door Ferio op 03-01-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

\[Geld-terug actie + waar cups kopen] Krups Dolce Gusto

[ Voor 78% gewijzigd door hardware-lover op 03-01-2014 19:04 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
even teruglezen Ferio en je wist het, maaar.... ALs je slim bent knip je beide uit, scan ze (of foto) en stuur je ze dan op. Ik heb ook beide uitgeknipt en opgestuurd en gewoon teurggekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Waah schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:58:
even teruglezen Ferio en je wist het, maaar.... ALs je slim bent knip je beide uit, scan ze (of foto) en stuur je ze dan op. Ik heb ook beide uitgeknipt en opgestuurd en gewoon teurggekregen
Zag het al dat het ging om de bovenste barcode met KP erin, maar vond het apart, omdat er dus een sticker overheen zit. Dit had ik namelijk niet zien zitten in de winkels... dus ik twijvelde even.

Bedankt heren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
edit

[ Voor 118% gewijzigd door Ferio op 03-01-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hier nog steeds geen geld en ook geen bericht dat alles ontvangen is. Morgen maar eens bellen want ik begin me nu een beetje zorgen te maken of alles goed gaat komen (opgestuurd op 18 nov). Barcode wel ingescand alvorens deze op de post is gegaan.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 15:54

Proximus

100% OC

JB schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:20:
Hier nog steeds geen geld en ook geen bericht dat alles ontvangen is. Morgen maar eens bellen want ik begin me nu een beetje zorgen te maken of alles goed gaat komen (opgestuurd op 18 nov). Barcode wel ingescand alvorens deze op de post is gegaan.
Laat even weten hoe/wat voor reactie je kreeg. Ik heb hem ook al een ruime vier weken geleden opgestuurd en nog geen bericht- nog geld ontvangen.

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:39

C0nscious

Mysteryman.

Half december opgestuurd en nog geen reactie, maar dat kan ik me dan ook wel voorstellen. November vind ik wel een kwalijke zaak, hopelijk heb je snel meer info.

[ Voor 28% gewijzigd door C0nscious op 07-01-2014 00:42 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:58
2 weken geleden bevestiging gekregen, maar nog geen geld ontvangen. Begon me al zorgen te maken, maar vandaag toch het geld ontvangen.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:48
19 december de bevestiging gekregen via mail en vandaag stond de € 50 op de rekening.

Ik had een Genio KP1509 demo model gekocht bij de Blokker voor € 34,50 (€ 69 - 50%) dus apparaat gratis met € 15,50 winst :+

[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSerious? op 07-01-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

De vraag is dan ook wanneer de oorspronkelijke instuurdatum was?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus

Proximus

100% OC

C0nscious schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:21:
De vraag is dan ook wanneer de oorspronkelijke instuurdatum was?
En per mail of post bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
5 december opgestuurd
17 december bevestiging per email
7 januari het geld op m'n rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

JB schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:20:
Hier hetzelfde, 14 november besteld en ene dag later de papieren op de bus gedaan, een paar dagen terug heb ik Nestle maar een mailtje gestuurd hoe en wat. Daarnet werd ik gebeld door een aardige dame van Nestle die vertelde dat mijn digitale aanvraag wel aangekomen was maar de documenten die per post gingen zijn blijkbaar nooit gearriveerd :/
Ze verzocht mij nogmaals een kopie van de factuur op te sturen met een notitie met haar naam en dat de streepjescode niet nodig was omdat ik die niet meer heb, nu zou het goed moeten komen. Dus die gaat zo maar op de bus. Ben benieuwd.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zelf ook halvewege november opgestuurd en niks meer gehoord. Wel een mailtje gestuurd om navraag te doen, maar daar ook geen reactie op. Misschien toch maar even bellen...

Ik vond het versturen met de post al z'n slecht idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik heb zonet de boel op de post gedaan. Ook zie ik dat de eerste 5 euro gratis is als je op de site besteld en gratis verzenden. Dus die ook maar gelijk gebruikt.

Ook grappig dat op de site van redcoon stond dat er geen intro pakket bij zat, die zit er wel bij en een houdbaarheidsdatum tot oktober 2014.

Ik heb een duits model en er zit ook een duitse actiecode bij het toestel. Als ik die invoer, dan zegt hij dat de code is geaccepteerd, maar doet vervolgens niets! Iemand een idee waar deze voor dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Proximus schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:37:
[...]

Laat even weten hoe/wat voor reactie je kreeg. Ik heb hem ook al een ruime vier weken geleden opgestuurd en nog geen bericht- nog geld ontvangen.
Spike_wolf schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:22:
[...]

Hier hetzelfde, 14 november besteld en ene dag later de papieren op de bus gedaan, een paar dagen terug heb ik Nestle maar een mailtje gestuurd hoe en wat. Daarnet werd ik gebeld door een aardige dame van Nestle die vertelde dat mijn digitale aanvraag wel aangekomen was maar de documenten die per post gingen zijn blijkbaar nooit gearriveerd :/
Ze verzocht mij nogmaals een kopie van de factuur op te sturen met een notitie met haar naam en dat de streepjescode niet nodig was omdat ik die niet meer heb, nu zou het goed moeten komen. Dus die gaat zo maar op de bus. Ben benieuwd.
Hier zojuist gebeld. Mijn gegevens zijn genoteerd en de meneer verzekerde mij binnen 24 uur van een terugkoppeling te voorzien wat de status is.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus

Proximus

100% OC

Heb inmiddels een mailtje gekregen dat de brief, alsmede de stukken, in goede orde waren ontvangen. Ik moet nog maximaal zes weken wachten op de €50,- maar dat was de moeite wel waard.

Kortom, ik wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Proximus schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:24:
Heb inmiddels een mailtje gekregen dat de brief, alsmede de stukken, in goede orde waren ontvangen. Ik moet nog maximaal zes weken wachten op de €50,- maar dat was de moeite wel waard.

Na die email had ik het geld binnen 1 dag op m'n rekening. Blij verrast daardoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Hier bij de Media Markt staat een showmodel, dus zonder doos. Ik las dat iemand hier bij de Blokker ook een demomodel, hoe doe je dit m.b.t. het opsturen van de barcode? Deze zit er bij deze niet bij omdat er geen doos bij geleverd wordt. Volgens de medewerker gaat het Krups om het serienummer (huh) en niet zozeer om de barcode. Dit staat echter wel expliciet in de voorwaarden. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

coazter: Wat de winkelier zegt, klopt niet. Je moet de streepjescode opsturen (met KP aanduiding) per post (ik heb een foto per mail gedaan en geaccepteerd). Wellicht dat je Dolce Gusto kunt mailen/bellen en je verhaal uitleggen. Dan heb je het uit eerste hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Aangezien ik een cappuccino drinker ben, hoe is de ervaring van de mensen hier met dit in een DG?

En bij welke winkels en/of online shops krijg je de DG met een welkomstpakket, dit is mij nog niet helemaal duidelijk?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik zei toch al dat je dat ding moest bestellen? :+

De cappucino vind ik het lekkerst, m'n vrouw vindt 'm ook super maar is helemaal weg van de latte machiato. :) Laatst kwam een vriend van me op de koffie en die vindt de cappucino ook super en was het met me eens dat die exact hetzelfde smaakt als die van de Subway. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Latte Machiato is ook een hele goeie idd, maar ik heb de tijd nog niet gehad dus ben nu aan het kijken om er een te kopen. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45
coazter schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:10:
Hier bij de Media Markt staat een showmodel, dus zonder doos. Ik las dat iemand hier bij de Blokker ook een demomodel, hoe doe je dit m.b.t. het opsturen van de barcode? Deze zit er bij deze niet bij omdat er geen doos bij geleverd wordt. Volgens de medewerker gaat het Krups om het serienummer (huh) en niet zozeer om de barcode. Dit staat echter wel expliciet in de voorwaarden. Iemand hier ervaring mee?
Hier had iemand thuis iets te enthousiast de dolce gusto uitgepakt en de doos weggegooid.
Na een aantal mails een telefoontje gehad dat ze bij zeer hoge uitzondering alsnog de cashback zouden accepteren en verwerken.

Het kan dus, maar het heeft een lange adem nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Thanks voor je bericht, 6 december ingestuurd dus en nu een reactie. Ik had halverwege december ergens ingestuurd, dus ik kijk het nog een weekje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:05

vanDaal

-ismeereentje

Volgens mij komt de MM-actie nog precies op tijd voor deze actie :-)

\[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 21:21
Zo heb mn cashback terug, in december gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

henkjobse schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:25:
Zo heb mn cashback terug, in december gekocht.
Wanneer december? Heb rond 17 dec ingestuurd, nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Spike_wolf schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:22:
[...]

Update: Vanmorgen kreeg ik een mailtje dat het spul deze keer wel binnen gekomen is en ik het geld binnen 6 dagen op mijn bankrekening kan verwachten :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Mijn 50 euro werd binnen een maand na ontvangstbevestiging netjes op mijn rekening overgemaakt, daar niet van, maar de prijs van de cups baart mij meer zorgen.
Eigenlijk had ik wel wat meer aanbiedingen verwacht. Hoe kan het dat de retailprijs "overal" 4,98/9 per doosje van 12 cups blijft (in de winkel)?
Online aanbiedingen die 0,20 euro korting per doosje opleveren, maar 4 euro verzondkosten in rekening brengen, daar word ik ook niet vrolijk van.
Als er niet snel goedkopere alternatieven komen, dan gaat mijn Dolce Gusto machine ( hoe lekker de koffie ook is ) heel snel zijn voorganger ( Senseo... ) achterna, naar de apparatenhemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Spike_wolf schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:36:
[...]

Update: Vanmorgen kreeg ik een mailtje dat het spul deze keer wel binnen gekomen is en ik het geld binnen 6 dagen op mijn bankrekening kan verwachten :)
Ik heb een aantal keren moeten bellen (vorige week vrijdag en afgelopen maandag). Heb mijn IBAN nummer moeten doorgeven incl. de bevestigingsmail maar die kwam steeds terug door een mailstoring bij Nestle. Het geld zou nu overgemaakt gaan worden. Ben benieuwd...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Toff schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 01:46:
Mijn 50 euro werd binnen een maand na ontvangstbevestiging netjes op mijn rekening overgemaakt, daar niet van, maar de prijs van de cups baart mij meer zorgen.
Eigenlijk had ik wel wat meer aanbiedingen verwacht. Hoe kan het dat de retailprijs "overal" 4,98/9 per doosje van 12 cups blijft (in de winkel)?
Online aanbiedingen die 0,20 euro korting per doosje opleveren, maar 4 euro verzondkosten in rekening brengen, daar word ik ook niet vrolijk van.
Als er niet snel goedkopere alternatieven komen, dan gaat mijn Dolce Gusto machine ( hoe lekker de koffie ook is ) heel snel zijn voorganger ( Senseo... ) achterna, naar de apparatenhemel!
Dat komt omdat Dolce Gusto een monopolie heeft op de cups. Zijn gepatenteerd en ze hebben een aanpassing gedaan in de machine met een rubberen ringetje waardoor ze weer jaren vooruit kunnen. Dus voor goedkope koffie heb je aan een Dolce Gusto helaas weinig. Met een klein beetje onderzoek vooraf had je dat kunnen weten _/-\o_ .

Heb zelf het geluk gehad de "prijsfout" van Staples te kunnen gebruiken (4 pakjes voor 70 cent ofzo) en de 5=3 actie van Dolce Gusto zelf. Maar achteraf had ik liever andere smaken besteld.

Voor ons maakt het niet uit. Zelf drinken we eigenlijk nooit koffie (vriendin vind de Chai Latte wel heerlijk....) dus het is voor de visite als die soms langskomt. En tijdens verjaardagen krijgen ze gewoon lekker senseo, zoals ze gewend zijn van thuis _/-\o_ .

als je soms koffie drinkt, is het volgens mij prima te doen, en kan je jezelf ook lekker verwennen. Als je 5 kopjes drinkt voor je ontbijt, dan is het niet zo'n handige optie meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

JB schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:40:
[...]

Ik heb een aantal keren moeten bellen (vorige week vrijdag en afgelopen maandag). Heb mijn IBAN nummer moeten doorgeven incl. de bevestigingsmail maar die kwam steeds terug door een mailstoring bij Nestle. Het geld zou nu overgemaakt gaan worden. Ben benieuwd...
Ik zie net dat er 50 euro op mijn bankrekening is bijgeschreven door 'Desk Services BV'. Ik geloof niet dat ik nog van iemand anders 50 euro verwacht, dus dit zal wel van Nestle zijn :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Waah schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:10:
[...]

Dat komt omdat Dolce Gusto een monopolie heeft op de cups. Zijn gepatenteerd en ze hebben een aanpassing gedaan in de machine met een rubberen ringetje waardoor ze weer jaren vooruit kunnen. Dus voor goedkope koffie heb je aan een Dolce Gusto helaas weinig. Met een klein beetje onderzoek vooraf had je dat kunnen weten _/-\o_ .

Heb zelf het geluk gehad de "prijsfout" van Staples te kunnen gebruiken (4 pakjes voor 70 cent ofzo) en de 5=3 actie van Dolce Gusto zelf. Maar achteraf had ik liever andere smaken besteld.

Voor ons maakt het niet uit. Zelf drinken we eigenlijk nooit koffie (vriendin vind de Chai Latte wel heerlijk....) dus het is voor de visite als die soms langskomt. En tijdens verjaardagen krijgen ze gewoon lekker senseo, zoals ze gewend zijn van thuis _/-\o_ .

als je soms koffie drinkt, is het volgens mij prima te doen, en kan je jezelf ook lekker verwennen. Als je 5 kopjes drinkt voor je ontbijt, dan is het niet zo'n handige optie meer...
Ik weet dat er een patent op het systeem zit. Is er ergens te vinden wanneer het nou daadwerkelijk afloopt? Volgens mij is het patent ongeveer even oud als Nespresso, en die is al wel verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:14
Nespresso's patent is uit 1976 en is inderdaad verlopen. Het patent van Dolce Gusto kan ik zo snel even niet vinden, maar de eerste machines komen uit 2006, dus dat scheelt nogal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ah, inderdaad. Ik dacht namelijk ook aan Senseo, aangezien deze ook een paar jaar nadat het op de markt kwam vrijuit verkrijgbaar was. Maar volgens wiki:
Douwe Egberts heeft geprobeerd octrooi te krijgen op koffiepads voor de Senseo. Het octrooi werd op 31 augustus 2006 door het Europees Octrooibureau ongeldig verklaard omdat het te weinig innovatief was. Die uitspraak maakte in heel Europa de weg vrij voor concurrenten om koffiepads voor de Senseo op de markt te brengen.[5]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Iemand nog gelukt om een mooie cup-houder te vinden? De enige betaalbare is die van de Xenos, maar die is zo lelijk als ik weet niet wat.

Op Alibaba zijn een hoop mooie te verkrijgen maar daar betaal je voor een sample al snel de hoofdprijs......

Iemand een gouden tip??

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Waah schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:10:
[...]
Ja, dat was bekend hoor, dat er geen alternatieve cups zijn, maar dat betekent nog niet dat er dan geen aanbiedingen kunnen zijn. Nu wordt "5 euro korting plus gratis verzenden bij een nieuw account" wel heel interessant om via vrienden etc. te gebruiken. O-)
We drinken hier sowieso zeer weinig koffie. De aanschafoverweging was dat we bezoek een altijd vers kopje koffie kunnen garanderen met die cups, waar je met losse koffie, bonen of pads vaak met een aangebroken verpakking blijft zitten
Dat "rubber ringetje" heb ik overigens niet aangetroffen in de cups die ik gedemonteerd heb.
marco_sire schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:38:
Iemand nog gelukt om een mooie cup-houder te vinden? De enige betaalbare is die van de Xenos, maar die is zo lelijk als ik weet niet wat.
Die van mijn Xenos bleken geen van alle geschikt voor Dolce Gusto cups, al zei de folder iets anders. Geld terug gehad voor het per abuis verkeerd gekocht exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus

Proximus

100% OC

15 januari het bedrag van €50,- teruggestort gekregen. Al met al dus een 5 weken in totaal; niet slecht voor zo'n groot bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteV1986
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11-2024
Toff schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:56:
Die van mijn Xenos bleken geen van alle geschikt voor Dolce Gusto cups, al zei de folder iets anders. Geld terug gehad voor het per abuis verkeerd gekocht exemplaar.
Mocht je die cuphouders nog wel zoeken. Volgens mij hebben ze bij de Makro nagenoeg een identieke cuphouder. Deze kost ook maar ca. 4 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
Oke, wij zijn ook overstag en hebben de Mini Me gekocht via bestekeus.nl. Nu wil ik het etiket uitknippen met KP erop... en die ontbreekt... we hebben alleen dit etiket;
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/20/5zoa.jpg
En een klein zilveren etiket met het serienummer.

Kan iemand mij uit ervaring vertellen of bovenstaand etiket voldoende is?

Alvast bedankt!

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazarus71
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:21
Ik zie toch echt het juiste etiket met KP op je jpg.
Uitknippen dus en maak een kopie om te bewaren voor alle zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:51
SteV1986 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:49:
[...]

Mocht je die cuphouders nog wel zoeken. Volgens mij hebben ze bij de Makro nagenoeg een identieke cuphouder. Deze kost ook maar ca. 4 euro.
Bij de makro hebben ze een hele goedkope maar niet voor de dolce gusto. Ik heb zojuist een mooie carrousel bij de Makro gekocht voor iets meer dan 18 euro incl BTW waar 4x6 cups in kunnen
Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.